LOL:P maar gelukkig toch wat kleiner in omvang dan het pakhuis(A):P
zo server is nu even offline kan ik rustig een sigaretje gaan roken buiten:P
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
LOL:P maar gelukkig toch wat kleiner in omvang dan het pakhuis(A):P
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 27-09-2010 12:56 ]
Dat zo erg mooi zijn en het spel een stuk aantrekkelijker maken voor velen. Nu weet je gewoon dat je niets van waarde in een kist moet stoppen, want grote kans dat je het kwijt bent.iBasch schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:14:
Net dit gevonden
http://minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=27756
[...]
Klinkt goed, locked chests.
MHW: Jay
Same hier. Heb wat erg leuke ideeën uitgewerkt om te bouwen. Ach, tot die tijd maar werken aan enorme groepsprojecten, ook leuk!Bulls schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:48:
Is er nou een estimate wanneer de biomes komt? Ik heb er geen plezier in om nu iets groots te maken om het niet af te kunnen maken, maar ik wil het wel graag doen. Dus eigenlijk zit ik met een dubbel gevoel te spelen.
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Haha ja dat zag ik al, op mijn eilandje mag je ook wel kappen maar het meeste is al gekapt dus het zal wel niet de moeite waard zijn voor 4 halve boompjesVerwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:19:
[...]
Het schiet idd al aardig op maar ik heb nu eerst alle bomen moeten herplanten aangezien ik ze allemaal heb omgehakt
Verwijderd
Ben je erg gehecht aan je eilandje? Ben namelijk toch aan het twijfelen of ie niet 20 bloks langer moet.dutch_warrior schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:25:
[...]
Haha ja dat zag ik al, op mijn eilandje mag je ook wel kappen maar het meeste is al gekapt dus het zal wel niet de moeite waard zijn voor 4 halve boompjes.
Mocht ik wat bomen kunnen planten dan zal ik ze bij jouw bos zetten.
Verwijderd
Er is geen exacte manier om deze te syncroniseren, inderdaad gewoon starten zodra je de zon ziet opkomen. Overigens wel enorm handig wanneer je heel diep aan het minen bent zodat je toch weet hoe laat het buiten isEnigmaNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:10:
Heeft iemand hier de Minecraft Canary applicatie op android al eens geprobeerd? Er zit daar een dag/nacht timer in maar ik weet niet hoe je die moet synchroniseren? Moet je gewoon wachten tot het sunrise wordt en dan reset sunrise kiezen of iets dergelijks?
Ok helaas, had gehoopt dat er een betere manier zou zijn.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:35:
[...]
Er is geen exacte manier om deze te syncroniseren, inderdaad gewoon starten zodra je de zon ziet opkomen. Overigens wel enorm handig wanneer je heel diep aan het minen bent zodat je toch weet hoe laat het buiten is.
Ook een verdomd handige app in multiplayer omdat je alles van recepten meteen bij de hand hebt.
Het spel word meestal op vrijdags geupdate. En je map blijft bij de meeste kleine updates behouden:).EnigmaNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:36:
[...]
Ok helaas, had gehoopt dat er een betere manier zou zijn.
Ik heb het spel pas net, hoe vaak wordt het spel geupdate? En als er een update is, blijft je wereld dan intact?
[ Voor 15% gewijzigd door Tyoi op 27-09-2010 13:56 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
De ene heeft er last van, de ander niet. Ik speel ook al enkele dagen met Far in de MP. Maar erg veel mensen (met name met oudere GPU's) crashen bijna direct met een render distance op far in de MP.Tyoi schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:54:
Ik snap niet dat jullie zoveel problemen hebben met de draw distance. Bij mij staat die standaard op far en ik heb helemaal nergens problemen mee. Nog nooit een bsod tijdens het spelen zelf (wel bij opstarten, net na inloggen op MC zelf, niet de server). Dit trouwens op 3 verschillende machines.
Wat ik wel heb als je de DD op far zet is dat ik zwevende blocks in de verte in rijen krijg te zien.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Offline werkt Far gewoon, online werkt het bij de ene wel. En bij de ander niet (HD5770 hier trouwens).Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:03:
Dat is redelijk vreemd, met mijn HD5870 crash ik ook heel vaak met draw distance op far. in de offline modus heb ik het nog niet echt goed getest btw
[ Voor 4% gewijzigd door Tyoi op 27-09-2010 14:11 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Verwijderd

Nee, dat was de laatste. Er zou een render dit weekend komen, maar die ging niet door vanwege een paar problemen. Waarschijnlijk in de loop van de week, i guess.Tyoi schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:08:
Heb ik trouwens een aantal renders gemist? De laatste die ik heb gezien zijn zeker van voor het weekend.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Is van mij, het bordje klopt. Blaas maar opVerwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:08:
[afbeelding]
Van wie is dit.
Zijn nu met de millenium falcon bezig en ben aan de zijkant begonnen en nu blijkt dit huisje iets in de weg staat:P
Stond wel een bordje bij van je mag het slopen, maar goed dat kan iedere lolbroek er neerzetten natuurlijk
Zodra je Minecraft start krijg je een automatische update. Werkt gemakkelijkEnigmaNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:49:
Nog ff een vraagje, als er een nieuwe versie van Minecraft is, krijg je dan een notificatie? Of kun je ergens lid worden van een mailing oid.?
[ Voor 25% gewijzigd door MissingDog op 27-09-2010 14:56 ]
Verwijderd
Zekers.Arunia schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:42:
Oooh, als ik tijd heb, mag ik dan helpen met de Falcon?
Heb die met lego (jammergenoeg niet de hele grote) gebouwd.
Nee, dat is namelijk gewoon een (handige) bug in de multiplayer momenteelEnigmaNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:48:
Ik zie in de TS staan dat je op de server je tool kunt droppen om hem weer gerepareerd op te pakken, kan deze optie ook in singleplayer aangezet worden?
Jammer, is er totaal geen mogelijkheid voor? In de vorm van een cheat bijvoorbeeld? Ik word er stapelgek van dat elke keer mn tools kapot gaan!Otherside1982 schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:54:
[...]
Nee, dat is namelijk gewoon een (handige) bug in de multiplayer momenteel
Het is inderdaad om gek van te worden, ik heb in mn SP game nog geen diamant gevonden en slechts weinig ijzer. Dus ik duik dan maar telkens mijn mine in, met 4 stenen pickaxes, maar zelfs dan gaat het minen niet echt vooruitEnigmaNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:56:
[...]
Jammer, is er totaal geen mogelijkheid voor? In de vorm van een cheat bijvoorbeeld? Ik word er stapelgek van dat elke keer mn tools kapot gaan!
Je hebt wel een iron pickaxe nodig om diamant te minen dacht ikOtherside1982 schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:07:
[...]
Het is inderdaad om gek van te worden, ik heb in mn SP game nog geen diamant gevonden en slechts weinig ijzer. Dus ik duik dan maar telkens mijn mine in, met 4 stenen pickaxes, maar zelfs dan gaat het minen niet echt vooruit![]()
Het weinige ijzer dat ik al gevonden heb besteed ik liever aan een minecart track en een minecart, is veel leuker dan een iron pickaxe en ze verslijten ook niet
Verwijderd
topfilmpjes!Cocoia schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:28:
Zo, hier is mijn serie. Beste spawn ooitIjzer aan het oppervlak en enorme cavesystemen. Mooie bergen ook...
YouTube: Broadcast Yourself.
vandaag ga ik Ep 4 & 5 uploaden.
Klopt, net als die red oreLzpAppel schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:45:
[...]
Je hebt wel een iron pickaxe nodig om diamant te minen dacht ik
Don't dream your life, live your dreams!
Luiheid denk ikAndiaen schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:51:
Inderdaad Appelom redstone, diamant en gold te minen heb je een iron pickaxe nodig.
Daarom heb ik er altijd eentje bij de hand.
Voor de rest, als je te weinig pickaxes hebt, waarom neem je dan niet 2 slots aan stokken, een workbench en een paar stone pickaxes mee?
Wanneer je door je pickaxes heen bent heb je zeker genoeg steen om nieuwe pickaxes te maken met je workbench. Na het maken van nieuwe axes sloop je je workbench en neem je het weer mee.
Ik heb je gesubbed. Toffe vidsCocoia schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:28:
Zo, hier is mijn serie. Beste spawn ooitIjzer aan het oppervlak en enorme cavesystemen. Mooie bergen ook...
sudo apt-get rekt
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 17:33 ]
Ja, daar was ik al bang voor. En hij is duur. Wellicht ooit nog eens.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:55:
[...]
Zekers.
Die grote hierstaan echt een must buy
[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 27-09-2010 17:44 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Zekers
Winners never cheat, Cheaters never win
Leuke filmpjes, ga ik zeker volgenCocoia schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:28:

https://niels.nu
Descriptor schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:08:
[...]
Zekers
SNDRT, Racio en ik hebben zaterdag avond rond de 4000 TNT in de map gepropt. Met dit filmpje als resultaat.
Daarnet op onze server buiten de stad dezelfde krater nog groter gemaakt en aangesloten op een rivier.
Gebruikte tnt: 12.000
Wat Nmx zo tactisch liet ontploffen.SNDRT schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:28:
[...]
Ons huidige project: grootste berg op de map helemaal bekleden met TNT
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Gefeliciteerd, leuk!Hydra schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:21:
Zo, m'n eerste succesje!
[afbeelding]
Ik ben een minecraft viewer aan 't bouwen in Java en het is me zojuist gelukt een chunk te laden en weer te geven. Er zitten geen textures op vooralsnog, alleen gekleurde blokken, maar dat is de volgende stap.
Ik weet dat er al tig MC viewers zijn, maar dit is gewoon een hobbyprojectje
waar is het precies?Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:20:
[afbeelding]
Als mensen willen helpen eronder moet het 9 diep zijn en dat is nog behoorlijk wat werk.
[ Voor 27% gewijzigd door Muerte.Diablo op 27-09-2010 21:02 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Droplollies op 27-09-2010 21:01 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
SanderTje! schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:03:
Danger, zou je mij ook kunnen toevoegen aan de TS? Thanks!
SanderTje! - SanderCraft
Verwijderd
Ik,het waarschijnlijk in XNA gebeuren, daarin zitten een hele zooi helper classes voor direct3DHydra schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:01:
Wie was de persoon die een C# viewer wou maken trouwens? Als je vragen hebt: shoot.
The Great HooD schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:03:
Danger, zou je mij ook kunnen toevoegen aan de TS? Thanks!
The Great HooD - The_Great_HooD
Nee, omdat iedereen zich de eerste nacht ingraaft en rond de 3e nacht een fort heeft. Vond het herkenbaarVerwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:10:
is die minecraft 2 strip grappig omdat hij torches heeft gevonden op dag 3?[afbeelding]
Het is wel het typische beeld dat een Minecraft 101 filmpje op YouTube geeft inderdaad.Hydra schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:21:
[...]
Nee, omdat iedereen zich de eerste nacht ingraaft en rond de 3e nacht een fort heeft. Vond het herkenbaar
*slik* heel herkenbaar hierHydra schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:21:
[...]
Nee, omdat iedereen zich de eerste nacht ingraaft en rond de 3e nacht een fort heeft. Vond het herkenbaar
[ Voor 14% gewijzigd door Droplollies op 27-09-2010 21:33 ]
[ Voor 18% gewijzigd door EnigmaNL op 27-09-2010 21:59 ]
Maar dat is toch lekker spannend?SanderTje! schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:32:
Ik hou overigens echt niet van die zombies, dus ik heb mijn difficulty op Peaceful staan. Dan zul je ze niet tegenkomen
[ Voor 102% gewijzigd door iBasch op 27-09-2010 22:37 ]
[ Voor 19% gewijzigd door SanderTje! op 27-09-2010 22:12 ]
Verwijderd
Damn, mijn Martendemus is niet goed te zieniBasch schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:07:
Nieuwe render is hier te vinden, met dank aan sjoerd / vistu:
Edit: Eerst ff spiegel zoeken.
[ Voor 109% gewijzigd door SanderTje! op 27-09-2010 22:56 ]
HOI.
Verwijderd
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq