edit:
Na de 2e crash wil MC helemaal niet meer connecten. krijg bij het inloggen een "try again/play offline" schermpje.
Dan maar weer lekker verder offline.
[ Voor 45% gewijzigd door Borgoth op 26-09-2010 18:28 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
En wat doen jullie zowel offline, daar zit niet zoveel leuks in toch? (Of mis ik iets?)
EDIT: Mijn naam is trouwens The_Great_HooD en i kga nu beginnen met de SP, lekker overleven!
[ Voor 14% gewijzigd door The Great HooD op 26-09-2010 18:55 ]
Bouw 'shit' dient op de Tweakers-server met den bloten handen (eventueel aangevuld met een pikhouweelThe Great HooD schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:48:
Ik heb MC gekocht (yay). Alleen nu wil ik ff wat algemene tips hebben. Mij lijkt het gaaf om mee te helpen aan het tweakers land. Ik heb wel een soort museum in mijn hoofd. Kan ik daar bouw shit voor krijgen?
En wat doen jullie zowel offline, daar zit niet zoveel leuks in toch? (Of mis ik iets?)
EDIT: Mijn naam is trouwens The_Great_HooD en i kga nu beginnen met de SP, lekker overleven!
Mocht u met 'shit' rechten bedoelen dan neem ik mijn woorden terug en verzoek ik u vriendelijk het acronym 'shit' niet te pas en te onpas te gebruiken.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Vandaag in de tweakers server gestart zag dat Anoniem bezig was met een soort schip in een haven maar verder niet veel naar gekeken.
Toen ik drie kwartier later uit een mijn kwam was het schip ineens toch behoorlijk groot geworden.
Best knap omdat het door 1 persoon vanmiddag even is gebouwd.
Oh ja mijn ingame naam is: nl_martijn_nl
@Evaluationcopy
Haha
[ Voor 4% gewijzigd door dutch_warrior op 26-09-2010 19:07 ]
Kan ik trouwens op de spelerslijst komen? MC: CptSkydiver
Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij weer te unbannen? (en gelijk bouwrechten te kunnen geven, scheelt weer tijd) Mijn MC naam is zabato.
mijn offline map:

vanaf de fontijn genomen naar me berg toe. De glazen wand onder is om mijn huis te beschermen tegen de mobs 's nachts. (zodat ik aan de buitenkant kan werken) de glazen koepel bovenop ziet er wat raar uit, maar dat is een halve buis met de richting van de zon mee zodat ik veilig kan kijken naar de zon op/ondergang.

's nachts genomen vanaf de glazen koepel. uitkijkend naar me mini waterval met brug en de wegen die ik aan het bouwen ben naar de rest van de interesante stukjes.
[ Voor 64% gewijzigd door Borgoth op 26-09-2010 20:21 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Als we bouwwerken meenemen... hoe krijg ik dan mijn glazen piramide daarvoor approved?compufreak88 schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:33:
Bedenk wel dat binnenkort ze met een blanco map gaan beginnen (eventueel met een aantal bouwwerken overgenomen).
sudo apt-get rekt
Zo goed als niet, er gaan maar een paar gebouwen over naar de nieuwe map (Stadion, Dagoberts geldkluis en nog wat groot spul)MazeMouse schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:09:
[...]
Als we bouwwerken meenemen... hoe krijg ik dan mijn glazen piramide daarvoor approved?
Lijkt mij ook geen goed idee om meer als 4 dingen over te zetten
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[show] java.lang.RuntimeException: No free DB connections!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Yep... ik was zelf lekker in Classic Creative aan het knutselen en wou weer even saven. Mooi niet dus... maar goed dat de voorlaatste save van nog geen kwartier terug was, anders was ik veel werk kwijt geweest.DennusB schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:17:
Oeee, de database is nu echt overbelast op de site:
[...]
(ik save iig altijd lokaal, zeker omdat online saven nu toch al niet meer werkt
[ Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 26-09-2010 21:20 ]
nu kan ik niet meer inloggen omdat het minecraft.net down is
De vraag was of hij de backup voor de algehele wipe vrij zou geven, zodat we het nog kunnen bekijken achteraf
Mogen we eigenlijk onze inventory houden voor de reset? Of moeten we allemaal weer mooi van houte spullen beginnen?
[ Voor 20% gewijzigd door GuntherDW op 26-09-2010 21:22 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Wel heb ik een leuk nieuw project bedacht, wat dachten jullie van Chernobyl namaken?
Ik zeg, WTF.Thomasthomas schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:28:
Na een lag van 20 sec ben ik er uit gedonderd.
Wel heb ik een leuk nieuw project bedacht, wat dachten jullie van Chernobyl namaken?
Haha
Verwijderd
lolThomasthomas schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:28:
nouja met genoeg keuze uit grijze blokken is het nog niet eens zon slecht idee, trouwens probeerde in offline mode inteloggen op de server zei ie dat ik gebanned was
Ja de hele database lijkt er al een dik kwartier uit te liggen, wel weer jammer ditZpAz schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:27:
Volgens mij ligt de server van de Minecraft login authenticatie er uit. Want kan enkel nog offline spelen.
Edit : Nu word het nog erger:
[show] java.sql.SQLException: null, message from server: "Host 'server.mojang.com'
is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin
flush-hosts'"
[ Voor 26% gewijzigd door DennusB op 26-09-2010 21:38 ]
Criminelen!!
Nu zo te zienLeetness schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:41:
Iemand enig idee wanneer er weer in te loggen valt?
Het zou pas echt leuk zijn als we dat rond een creeper spawn konden doen.Thomasthomas schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:28:
Yep met shit bedoel ik rechten. Kwam echt niet op het woord ofzoEvaluationCopy schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:02:
[...]
Bouw 'shit' dient op de Tweakers-server met den bloten handen (eventueel aangevuld met een pikhouweel) uit den harde klei gedolven te worden.
Mocht u met 'shit' rechten bedoelen dan neem ik mijn woorden terug en verzoek ik u vriendelijk het acronym 'shit' niet te pas en te onpas te gebruiken.
Maar ik zou dus graag rechten krijgen voor mijn eigen plekje?
En in de spelerslijst opgenomen worden, dit spel is echt geniaal
Kan iemand me daar morgen avond even mee helpen ?
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Oke;)ZanielGa schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:58:
Maintanance, dus je kan even niet
Is er trouwens ook iets om het IP van de server te onthouden in Minecraft?
Ziet er goed uit Maarten. Zeer netjes bij nacht !!Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:36:
Hier nog een keer mijn creatie bij nacht
[afbeelding]
srv2.sneeuwradar.comToppertje schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:59:
[...]
Oke;)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ThaHandy in "[PC] Minecraft"Toppertje schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:59:
[...]
Oke;)

Zijn nu bezig met een extra ruimte er naast maken in dezelfde stijl.
Wat in hemelsnaam is dat spul?ZanielGa schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:16:
In elk geval, hierbij een screentje van het meeste recente project van mij.
[afbeelding]
Zijn nu bezig met een extra ruimte er naast maken in dezelfde stijl.
Lava, op het glas na vind ik dacht echt een ZEER lelijke texture pack.
Verwijderd
Gewoon default hier.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 23:35 ]
Geen idee, vermoed lava, maar alle textures zijn zo te zien custom.
Ennuh, kenne we een render krijgen pl0x?
https://niels.nu
Ach, niet zo erg als dit
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
sudo apt-get rekt
Dagobert Duck's geldpakhuis neem ik aan? Impressive... flink wat hak- en breekwerk
http://minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=27756
Klinkt goed, locked chests.Features:
Anti-Grief Block Firewall (List of blocks that are not able to be placed by a certain rank of user)
Automated Backups + Saves
Automated Restarting
Guest System, with Destroy Protection
Locked Chests, with Destroy Protection
Verwijderd
Eerst wat dingen getest e.d. in SP, en toen even een kijkje genomen op Tech's server. Was toch wel zeer onder de indruk van de creativiteit na een rondleiding van Scriptor
Ik heb ongeveer 2000 uren op GMOD op m'n xfire, dit is echt een game waar ik ontzettend verslaafd aan ga zijn. Denk dat velen mij al voor zijn hehe.
Mijn minecraft naam is rEDNiNE150.
Nee, er is geen ETA. Die wipe gebeurd als biomes worden geintroduceerd in mc. Wanneer dat is weet niemand, zelfs Notch (de maker) heeft daar waarschijnlijk geen flauw idee vanMazeMouse schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:05:
Hmmm, ik heb al wel een leuk ideetje voor na de server-wipe. (is daar al een ETA voor?)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Maar dan wordt het wel ingewikkeld.
Lego heeft ook niet voor niets voornamelijk rechthoekige vormen.
[ Voor 20% gewijzigd door dutch_warrior op 27-09-2010 01:40 ]
Hij bedoeld blokjes in de zin van texture blokjes. Doom of Duke 3Ddutch_warrior schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:39:
Nou die blokjes is juist de kracht van de game, misschien dat het ooit naar 6 kantjes kan.
Maar dan wordt het wel ingewikkeld.
Lego heeft ook niet voor niets voornamelijk rechthoekige vormen.
Ik heb wel als ik een stuk aan het afgraven ben en steeds op en neer ga met de muis dat je echt scheel begint te kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 27-09-2010 03:21 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Enige idee hoe dat komt?
Edit:
En ojha mijn in-game name is: "MekZii" zonder de quotes.
[ Voor 8% gewijzigd door MekZi op 27-09-2010 04:05 ]
Ligt aan jou
Nee, serieus, hoe moeten we je nou helpen op basis van de informatie die je geeft? Maar doe geen moeite! Houd de thread gewoon in de gaten en probeer het later opnieuw.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nope, dat is User's OCD pitmine. (maar wel gemaakt met hulp van een paar anderenWildfire schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:07:
[...]
Dagobert Duck's geldpakhuis neem ik aan? Impressive... flink wat hak- en breekwerk
Heeft me meer dan 486 iron, een paar honderd coal, 3 stacks obsidian en wat goud + wat diamonds opgeleverd.
kKaltUu, staat je renderdistance toevallig op far?
[ Voor 23% gewijzigd door User op 27-09-2010 06:34 ]
Ja, hoezo? hedde problemen met dat?User.tmp schreef op maandag 27 september 2010 @ 06:31:
[...]
Nope, dat is User's OCD pitmine. (maar wel gemaakt met hulp van een paar anderen)
Heeft me meer dan 486 iron, een paar honderd coal, 3 stacks obsidian en wat goud + wat diamonds opgeleverd.![]()
kKaltUu, staat je renderdistance toevallig op far?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Idd. De textures voor de blocks zijn gewoon maar 16x16, dit 'blokkerige' zie je door het hele spel. Kijk ook maar naar de vormen van spelers en mobs enzo. Als 'ie dit zou veranderen zou hij ook alle models moeten updaten naar iets wat 'realistischer' is.Room42 schreef op maandag 27 september 2010 @ 03:21:
Die pixels zijn juist de charme van het spel! Het enige wat ik wel mis is anti-aliasing. Maar dat is vooral (of eigenlijk alleen) om de tekst op de signs wat beter te kunnen lezen.
https://niels.nu
Ja dat heb ik
Nee ff serieus, de SMP van Minecraft vind een render distance hoger als Normal niet leuk, wat zorgt voor crashes elke zoveel minuten, en server-sided lag (Waardoor alle clients ook weer een ietjse hogere ping krijgen
Ja, dan doede toch op far? zie geen probleem.User.tmp schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:45:
Met een renderdistance op normal kan je de bodem niet zien
Dan kan ik ook eindelijk aan de Minecraft.
Kan haast niet wachten. Singleplayer is ook maar saai.
Verwacht dan niet al te veel van de SMP, want die is qua beleving niet veel anders.Arunia schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:02:
Ik ben nog aan het wachten op de overschrijving van PayPal om mijn rekening te linken.
Dan kan ik ook eindelijk aan de Minecraft.
Kan haast niet wachten. Singleplayer is ook maar saai.
Zet hem nou maar op normal, doe je jezelf en anderen een groot plezier mee.kKaltUu schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:51:
[...]
Ja, dan doede toch op far? zie geen probleem.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 27-09-2010 09:05 ]
Stond deze toevallig vlakbij/onder/boven iemand anders zijn bouwwerk? Want hoe kinderachtig ook:Austin schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:12:
Bah kom ik net on-line heeft iemand besloten om m'n huis onderwater te zetten
Wie er het eerste was, heeft recht op het stukje terrein.
Iemand anders dacht ook grappig te zijn door een huis bovenop mijn hotel te bouwen, huis was heel snel weer weg..
Het viel me gisteren wel op dat veel mensen aan het klagen waren over grievers die hun kunstwerken kapot gemaakt hadden of spullen gestolen hadden. Erg jammer dat sommige mensen zich met het slopen van dingen bezig kunnen houden..
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Ik nader nu de 500u met Gmod, en IDD. Erg veel Gmod spelers vinden Minecraft ook leuk (Minecraft is mede door Gmod en TF2 populair geworden, door de vele custom maps, gamemodes ect die er kwamen gebaseerd op Minecraft)Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:52:
Ik heb ongeveer 2000 uren op GMOD op m'n xfire, dit is echt een game waar ik ontzettend verslaafd aan ga zijn. Denk dat velen mij al voor zijn hehe.
Ook in Gmod heb ik voor het eerst van Minecraft gehoord (Was een map van iemand welke geblokt was en textures uit minecraft gebruikte, en een treintje had welke constant rond reed xD Minecarts ftw.
[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 27-09-2010 09:29 ]
Nee, zijn torentje staat een stukje verderop van mijn glazen piramide die ze ook onder water gezet hadden.D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:15:
[...]
Stond deze toevallig vlakbij/onder/boven iemand anders zijn bouwwerk? Want hoe kinderachtig ook:
Wie er het eerste was, heeft recht op het stukje terrein.
Iemand anders dacht ook grappig te zijn door een huis bovenop mijn hotel te bouwen, huis was heel snel weer weg..
sudo apt-get rekt
Kan niet op server op windesheim... Hoop op restart ofzo, wil wel kunnen minecraften$
(Hiero: http://minecraft.abyssal-...index.php?action=register)
Ontkom je niet aan met zo'n wildgroei aan spelers en het volkomen vrijblijvend uitdelen van bouwrechten. Wat mij betreft komt er een 2e server als proeftuin waar spelers eerst een week mogen laten zien dat ze normaal kunnen doen. Kinderachtig maar nodig.Trivian schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:26:
M'n onderwater projectje met Mr. volt begint ook al aardig op te schieten en we kunnen bijna gaan bouwen... z'n bouwput maken in het water kost nogal wat tijd hehe.
Het viel me gisteren wel op dat veel mensen aan het klagen waren over grievers die hun kunstwerken kapot gemaakt hadden of spullen gestolen hadden. Erg jammer dat sommige mensen zich met het slopen van dingen bezig kunnen houden..
Maar over niet al te lange tijd zullen er wel updates komen die het grieven onmogelijk maken. (Beschemde gebieden aanwijzen, bouwrechten in groepen etc...)
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ga gewoon studeren, ik betaal niet voor studenten hun hobby'sKoudeAardbei schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:37:
Server down?
Kan niet op server op windesheim... Hoop op restart ofzo, wil wel kunnen minecraften$
Tussenuren en in de trein met dongle =)EvaluationCopy schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:40:
[...]
Ga gewoon studeren, ik betaal niet voor studenten hun hobby's
Nee? server werkt?KoudeAardbei schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:37:
Server down?
en voor de port; de default one! mc.grum.nl:25565
Ik had het meer over de server van Tech en nog iemand (Of was jij datGrum schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:42:
[...]
Nee? server werkt?
en voor de port; de default one! mc.grum.nl:25565
Edit als jouw server toch de default GoT server was:
[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 27-09-2010 09:45 ]
In tussenuren kun je toch alvast vooruit werken??KoudeAardbei schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:40:
[...]
Tussenuren en in de trein met dongle =)
In mijn tijd was het Unreal Tournament wat de klok sloeg
Verwijderd
De originele dns record achter het IP is srv2.sneeuwradar.com, maar grum wou per se zijn eigen record eraan koppelenD4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:43:
[...]
Ik had het meer over de server van Tech en nog iemand (Of was jij dat).
Edit als jouw server toch de default GoT server was:
[afbeelding]
*edit* het is de originele server ja, maar doordat zowel het ip als 2 dns verwijzingen rondslingeren is er aardig wat verwarring. Het is allemaal dezelfde server
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 09:58 ]
Is dat nou de officiele GoT server dan? Of is die van Tech een andere server?Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:51:
[...]
De originele dns record achter het IP is srv2.sneeuwradar.com, maar grum wou per se zijn eigen record eraan koppelen
haha, ik bedoelde dan ook zo in m'n eentje.D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:05:
[...]
Verwacht dan niet al te veel van de SMP, want die is qua beleving niet veel anders.
Ik heb me toendertijd aardig vermaakt met bijvoorbeeld Blockland. Dit lijkt er dan ook wel aardig op.
Heb net ook het craften ontdekt en het is dan ook fijn dat ik nu eindelijk eens wat kan maken.
Even een huisje (nog niet denderend) en meteen een kelder.
Een stukje hoeveel wat van het huisje af meteen een groeve van gemaakt.
Dus begint leuker te worden.
Verwijderd
Het schiet idd al aardig op maar ik heb nu eerst alle bomen moeten herplanten aangezien ik ze allemaal heb omgehaktdutch_warrior schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:06:
Ik was vorige week ook begonnen met MC classic, vandaag toch maar eens het spel gekocht.
Vandaag in de tweakers server gestart zag dat Anoniem bezig was met een soort schip in een haven maar verder niet veel naar gekeken.
Toen ik drie kwartier later uit een mijn kwam was het schip ineens toch behoorlijk groot geworden.
Net eventjes ingelogd op de server voor GoT. Werd er wel uitgekicked vanwege een probleem, maar goed.
Bleef hangen en daarna een venster met tekst.
Maar ziet er op dit moment prachtig uit wat jullie gedaan hebben zeg.
Ohja,
Leuk dat glazen onderwater huis. >_< Nog geen uitgang.
[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 27-09-2010 10:45 ]
Dat is niet het geldpakhuis:). Tenzij iemand het gebouw compleet heeft veranderd:PWildfire schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:07:
[...]
(Zodra ik niet elke keer crash wil ik ook wel wat gaan bouwen op de GoT server)
Dat is mijn OCD pitmine, ding is 50x50Muerte.Diablo schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:44:
[...]
Dat is niet het geldpakhuis:). Tenzij iemand het gebouw compleet heeft veranderd:P
Viewing distance op normal zetten ipv far.Stealth2000 schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:41:
Heb een paar keer ingelogd op de GoT server. Ik kon wel rondlopen maar binnen 5 minuten had ik wel een exception te pakken en kon ik minecraft opnieuw starten. Singleplayer gaat prima. Heb ik iets in options fout staan?
Heb je je drawdistance op FAR staan? Zet het wat lager en kijk of de crashes weg zijn.Stealth2000 schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:41:
Heb een paar keer ingelogd op de GoT server. Ik kon wel rondlopen maar binnen 5 minuten had ik wel een exception te pakken en kon ik minecraft opnieuw starten. Singleplayer gaat prima. Heb ik iets in options fout staan?
Mijn dank aan de loodgieters
1, Zet je rendering distance op NORMAL of lager [...]
[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 27-09-2010 12:02 ]
sudo apt-get rekt
Geen dank hoor!Austin schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:58:
Zo huis is weer water vrij !
Mijn dank aan de loodgieters
Dit topic is gesloten.
![]()
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---