Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.705 views

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Hey Mike,

Laat het voorop staan dat ik niet in discussie ga met een 20jarig schooljochie die opgegeild wordt door zijn politierol. Niet zitten dreigen, dan zijn we allemaal een stuk happier.

(je screenshot ziet er verdomd hetzelfde uit als op de minecraft forums...)

[ Voor 16% gewijzigd door Tyoi op 25-09-2010 02:31 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:54

Zorian

What the fox?

Oei, het is alweer 3 uur! :o

Gauw naar bed. :z

Verwijderd

Het was wel een druk avondje ja:
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/minecraft/minecraft02.jpg

Ramptoerisme:
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/minecraft/minecraft03.jpg

Situatie is terug onder controle: Furnaces terug op volle kracht voor smooth stone. Het pakhuis heeft nu een dak trouwens.
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/minecraft/minecraft04.jpg

Het dollarlogo in goud. Het duurt nog wel even vooraleer we dat (zonder cheaten!) afgewerkt krijgen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/minecraft/minecraft05.jpg

En als laatste: nog een sfeerbeeldje uit de gieterij (cobblestone en obsidian stone)
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/minecraft/minecraft01.jpg

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03
komt dit spel ook op cd uit dat iemand weet want ik heb geen paypal of cc :( dus zou het wel erg leuk vinden om het eens te doen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-10 20:31
ravw schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 03:18:
komt dit spel ook op cd uit dat iemand weet want ik heb geen paypal of cc :( dus zou het wel erg leuk vinden om het eens te doen
Om te spelen download je een installertje van 200 kb. Ik gok van nee. Koppel gewoon je bankrekening aan een PayPal account, klaar.

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:12
Nou, er staan in elk geval een paar emmers lava in de kisten... en er is weer een blok goud minder dat er nodig is voor het dollar teken. We zijn zo vrij geweest om dat maar alvast te plaatsen.

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:56
En Minecraft.net is weer offline :P

Ik ben nu bezig met een groot bos met stijgers tussen de bomen door zodat je gemakkelijk de hoge grote bomen kan hakken :)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Darobber schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 04:58:
En Minecraft.net is weer offline :P

[...]
Hmm, idd. Maar minecraftwiki.net is weer terug! Gisteren kreeg ik daar de inhoud van minecraftforum.net te zien in plaats van de wiki.

You win some, you lose some :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Ik ben zeer benieuwd naar de render. Dat $-teken op het pakhuis wordt prachtig.

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Gah, warp ik naar major z'n spot om wat dirt te geven, crasht het hele gedoe.

Kan ik niet meer verder minen :(.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Room42 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 05:23:
[...]

Hmm, idd. Maar minecraftwiki.net is weer terug! Gisteren kreeg ik daar de inhoud van minecraftforum.net te zien in plaats van de wiki.

You win some, you lose some :P
Dat van die wiki bleek een DNS probleem te zijn waarbij ze van server gewisseld waren en de providers hun DNS niet updaten :)

sudo apt-get rekt

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

darn kan niet meer inloggen, minecraft.net ligt er weer uit???

is het mogelijk om bouwrechten te krijgen op nieuwe server???

kvanbiesen is nickname, zat ook al op tech's server

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-10 22:11
Change of plans: gister kwamen ik en Zyliax erachter dat een statue of tweakerty iets te complex was om mooi uit te werken, daarnaast hadden we ook geen goede plans ervoor...

Dus! Nu zijn we bezig met een massive 32x32x32 sphere, die dan uiteindelijk een 3d henk wordt :)

Nu heb ik gisteren in Photoshop op het 32x32 grid henk uitgetekend zoals ie zou gaan worden, kleine aanpassingen hier en daar kunnen nog voorkomen maar dit is het idee:
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/1129/henkhoutsphere32iainzyl.png

Hij wordt dus van plank blocks, minder geel dus. Sand blocks vallen naar beneden, dus dat was niet ideaal om een 3d henk van te bouwen en Zyliax kon geen sponge spawnen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Flowmo op 25-09-2010 08:56 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Z'n neus/ogen staat/staan scheef :) Mond hoort volgens mij officieel ook iets groter?

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 25-09-2010 08:58 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Flowmo
Aargh, dat oog staat scheef ja :P klopt moet 1 block opschuiven.

Heb de "echte" henk eroverheen gehad als laag in photoshop op half transparant en mond zou goed overeen moeten komen

Edit: Aangepast, versie 2.1:
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/1129/henkhoutsphere32iainzyl.png

Mond is iets groter nu, en hij heeft een oogcorrectie gehad. Sleutel rechtsonder ook gecorrigeerd

[ Voor 39% gewijzigd door Flowmo op 25-09-2010 09:09 ]

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-10 15:47

KoudeAardbei

Moderator

als ik iemand 10euro overmaak , kan die het via paypal voor me kopen?
Word schijt chagrijnig van dat paypal, stond 23 cent , ja 23 cent, rood. Moet nu weer 1.5 week wachtten tot de 10 euro 23 er op staat.

Betaal uiteraard vooraf en zoek iemand met een rabo-rekening ivm snelheid ;)

Lief tweakertje dat mij wil helpen? dm me dan even O+

oja ; 2.50 extra voor een zakkenvuller maaltijd bij de burger king of een ijsje O+

[ Voor 11% gewijzigd door KoudeAardbei op 25-09-2010 09:11 ]

• DennusB
  • Niet online
Shit, heel de minecraft site is plat :( Overbelast. Ik zeg tijd voor 2 nieuwe webservers en een load-balancer :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Flowmo
Server ligt eruit ja, kan ook niet meer inloggen op de T.net server om te bouwen

Edit: SERVER IS UP! :D

Edit2: En we hebben de adolf bouwer: Kvanbiesen. Gaf ie net toe in de chat... Hakenkruis was niet van hem zei hij.

[ Voor 48% gewijzigd door Flowmo op 25-09-2010 09:45 ]

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-11 20:51

Austin

Uit een boek

Wat was het een flinke K klus gister om die watervallen te stoppen in het pakhuis

• Flowmo
WIP: 3D Henk
Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/1000/3dhenkwip.png

Zie post hierboven voor tekening :)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02

BioHazard

*\o/*

Krijg vanuit mijn vriendin thuis telken Unknown Host...

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-10 07:41
Mensen ik weet niet wie het dak zo gebouwd heeft maar zo is het niet goed als je de bouwtekening volgt:(
het stuk boven de kluist moet namelijk op het hoogst zijn. en het stuk boven de verdiepingen moet nog een stuk muur komen:(
Jammer maar helaas zo is het:(

• t1mmy
  • Laatst online: 11-11 16:22
mag ik weer bouwrechten? Ingame naam: MiniTim

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 16:48
Ook ik wil graag meehelpen op de server...

VyperX - VyperX

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
ravw schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 03:18:
Je kunt zelfs als je een kopie hebt het spel niet spelen zonder account.

https://niels.nu

• Sgreehder
Ik heb dan de Henk vlak naast de Rapture vuurtoren ontworpen; ik zou die witte pixels tussen de tanden weghalen zodat het niet zo vreemd zoals het er nu uitziet. Sowieso zijn er nog wel wat pixels die iets beter kunnen; bovensleutels en die neus (middelste twee pixels weghalen).

En persoonlijk zou ik die cirkel cq. bolneigingen inzetten voor het bouwen van een Death Star, hehe.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kan je ook sneeuw vinden online? Ik wil een keer een mooie witte Romeinse tempel maken :).

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:32
Thomasthomas schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:24:
Kan je ook sneeuw vinden online? Ik wil een keer een mooie witte Romeinse tempel maken :).
Een van de admins kan je wel sneeuw geven om te bouwen. Gewoon even lief vragen :>

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Grum
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:51:
[...]

Een van de admins kan je wel sneeuw geven om te bouwen. Gewoon even lief vragen :>
Dat was dus niet de bedoeling volgens de admins ;)

Anyhow, toen ik daarnet inlogde was er weer het nodige gesloopt;
  • Trap naar waterslide (naar centrum) bij /spawn (en ook de halve bol met water was lek gemaakt van onder)
  • Waterslide miste een hele sectie' bij de Little Skelly
  • Rapture had een gat in het dal
En gister vond iemand het heul grappig om water te droppen boven in het WTC.

Alles weer gefixed, maar zonder enige verdachten op het moment, beetje irritant. Wat mij betreft geen nieuwe mensen meer tot we een betere manier vinden om dit tegen te gaan.

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-11 17:18
Tyoi schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 02:20:
Hey Mike,

Laat het voorop staan dat ik niet in discussie ga met een 20jarig schooljochie die opgegeild wordt door zijn politierol. Niet zitten dreigen, dan zijn we allemaal een stuk happier.

(je screenshot ziet er verdomd hetzelfde uit als op de minecraft forums...)
Leeftijd erbij halen, erg volwassen hoor. :')

Ik heb je gisteren verteld dat als je deze discussie verder wilt voeren kom dan op IRC, maar even kort samen gevat.

Wij mods + admins proberen de server netjes te houden, ik vertel jou dat dupen niet toegestaan is (In dit geval 9x64 goldblock stacks) en dat komt op jou over als een dreigement? Vervolgens roep je constant "Je loopt politieagent te spelen en te dreigen maar zodra ik vraag waarmee ik bedreigt hebt krijg ik geen reactie meer.

Nogmaals, ik zit vanaf het begin op deze server en heb in die tijd nog nooit de stempel politieagent gekregen of problemen gehad met andere users, integendeel zelfs ik heb het altijd erg gezellig. Jij speelt nu 3 dagen op de server en wil de regels al naar je eigen hand zetten? Als je dit wilt neem je maar lekker contact op met Tech of Vistu, ik zorg alleen dat de regels die er nu zijn nageleefd worden.

Oh en nog even terugkomend op die inventory, dat is inderdaad een screenshot van het minecraft forum. Ik heb alleen mijn punt bewezen dat het wel degelijk mogelijk is om inventory's van players te bekijken met het juiste gereedschap.

Als er nog iets is verwijs ik je naar m'n DM of het Minecraft IRC channel.

/mike out.

[ Voor 11% gewijzigd door -Mike- op 25-09-2010 13:19 ]

• Wildfire
  • Laatst online: 12-11 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Vanochtend toen ik opstond gauw even Minecraft Classic gestart vanaf de site, lekker creatief bezig gaan. En die Firefox sessie hou ik de hele dag open, niet dat ergens gedurende de dag de boel offline gaat en ik niets meer kan doen :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 23:05
-Mike- schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:14:
[...]
Leeftijd erbij halen, erg volwassen hoor. :')
...
/mike out.
Al speel ik het (nog) niet, well said :+

Is het misschien mogelijk om al van te voren toegang aan te vragen voor op de tweakers.net server? Ik verwacht binnenkort eindelijk geld op m'n paypal account.

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-11 17:18
Zhalix schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:16:
[...]

Al speel ik het (nog) niet, well said :+

Is het misschien mogelijk om al van te voren toegang aan te vragen voor op de tweakers.net server? Ik verwacht binnenkort eindelijk geld op m'n paypal account.
Toegang aanvragen is niet nodig, iedereen kan joinen. Zodra je ingame bent kan je gewoon om buildrights vragen.

• Ghost_be
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06-2020
Nog eens mijn zeer ouwe account op tweakers bovengehaald ... :)
Is er nog een recente render?
Ghost_be (tweakers) = Ghosty_be (minecraft)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-11 16:15

ThaHandy

Discovery Channel

ik houd er mee op. :(
Wordt er schijtziek van dat mijn switch (anders mijn pc) op z'n gat gaat als ik doe. 21x al in één uur :(

als ik niets doe is er niets aan de hand (tot zover) maar owee als ik ga minen

iemand verstand heeft van tcp/ip en dit wil debuggen?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
ThaHandy schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:22:
ik houd er mee op. :(
Wordt er schijtziek van dat mijn switch (anders mijn pc) op z'n gat gaat als ik doe. 21x al in één uur :(

als ik niets doe is er niets aan de hand (tot zover) maar owee als ik ga minen

iemand verstand heeft van tcp/ip en dit wil debuggen?
Wat voor instellingen heb je? Daar kan het aan liggen?

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10 11:07
Server is down, lag dat aan mijn waterval?

Kiek em goan!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
Ik kan idd ook niet meer inloggen, kreeg een timeout werd er uitgeknikkerd en kan er niet meer in komen.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• WeAreLegion
  • Niet online
Niemand kan inloggen op het moment. Maar goed sjoerd had het er gister al over dat CPU load echt heel hoog was als je dat tijdje vol houd misschien ken server er niet zo goed tegen. Of hij is klaar met zeilen en kijkt er nu naar ;)

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 19:01
Ook minecraft aangeschaft ^^. Heb me al erg vermaakt in de single player en al even gekeken op de tweakers server. Zal straks nog wel even online komen en buildrights vragen. Pakhuis was erg indrukwekkend btw!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 13:25
Misschien als ik heel sneaky op mijn werk wat nieuwe Blades gebruik voor het hosten van een server?? Hebben we meteen een enorme glasverbinding O-)

En dan hopen dat systeembeheer het niet merkt O-)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-11 09:24

Knaak

It's me, Mario!

Zo, vandaag ook minecraft aangeschaft en meteen de hele dag bezig geweest. Zo te zien is het een aardig zieke boel op de tweakers server, ik kom zeker langs wanneer connecten weer mogelijk is. :)

Verwijderd

http://www.zicore.de/wiki/index.php/Main_Page

zouden we deze tool ook niet kunnen gebruiken ivm griefing?

Groups
Create multiple Groups
Assign commands to each Group
Destroy Protection - prevent Groups (such as Guests) from placing or destroying blocks
Bad Blocks - limit what blocks different Groups can place
Kit Editor - Create and assign Kits to Groups
Zones
Create and assign Zones to different Groups
Destroy Protection - Zones prevent players outside of the allowed Group(s) from placing or destroying blocks.

Wat mij aanspreekt is bv dat je groupen kan aanmaken en hier zones aan kunt koppelen.

Bv straks op de nieuwe server wil een groepje mensen aan de milenium falcon maken kan je een groep maken en hier een zone aan toe wijzen en iedereen die niet tot die groep behoord kan geen blocks verwijderen of plaatsen.

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:13:
http://www.zicore.de/wiki/index.php/Main_Page

zouden we deze tool ook niet kunnen gebruiken ivm griefing?

Groups
Create multiple Groups
Assign commands to each Group
Destroy Protection - prevent Groups (such as Guests) from placing or destroying blocks
Bad Blocks - limit what blocks different Groups can place
Kit Editor - Create and assign Kits to Groups
Zones
Create and assign Zones to different Groups
Destroy Protection - Zones prevent players outside of the allowed Group(s) from placing or destroying blocks.

Wat mijn aanspreekt is bv dat je groupen kan aanmaken en hier zones aan kunt koppelen.

Bv straks op de nieuwe server wil een groepje mensen aan de milenium falcon maken kan je een groep maken en hier een zone aan toe wijzen en iedereen die niet tot die groep behoord kan geen blocks verwijderen of plaatsen.
Dat lijkt inderdaad wel handig! maar goed moeten we even kijken tot sjoerd er weer is die is er als goed is vannavond weer.

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:16:
[...]

Dat lijkt inderdaad wel handig! maar goed moeten we even kijken tot sjoerd er weer is die is er als goed is vannavond weer.
Nog ff laatste post ander slow chat.

Als bv een gebouw klaar is kan je deze aan een fake groep koppelen en tada voor altijd beschermd :*)

• Alwinonline
  • Niet online
Gisteren zijn er een aantal met sjoerd aan het brainstormen geweest over hoe de nieuwe server in te richten, ik ben er niet tot het einde bij gebleven dus weet niet wat er allemaal besloten is maar naar deze optie (en vele anderen) word gekeken

Verwijderd

Als ik nu connect met de server krijg ik het bericht: Connection lost End of stream??
Enig idee waarom dit is.

• Alwinonline
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:24:
Als ik nu connect met de server krijg ik het bericht: Connection lost End of stream??
Enig idee waarom dit is.
Ja de server is gecrasht

• GuntherDW
Man, ik ging voor ik MC afsloot zeggen "ik ga even eten",

Ik eet dus weldegelijk, maar val erna in slaap op de bank :p.
Word ik wakker, is het al tijd voor avondeten, en ik dacht hmm toch al direct terug zin voor MC. (Ik droomde er zelfs over, zo erg is het al :+)
Ik hoop maar dat ze niets uit m'n kistjes genomen hebben of alles onder water ofzo.

Ik zag voor ik ging eten wel inderdaad dat een stuk van rapture (groot gebouw, niet de gangetjes) onder water stond.
Ik meldde het wel maar dacht dat het "part of the rapture plan" was.

Wanneer krijgen we trouwens de nieuwe render :D.

[ Voor 4% gewijzigd door GuntherDW op 25-09-2010 19:52 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik hoop dat sjoerd en tech nu wel snappen dat er niet meer gezeilt of geklomen word. 24 uur per dag op roepbaar moeten ze zijn :P

Verwijderd

GuntherDW schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:51:
Wanneer krijgen we trouwens de nieuwe render :D.
Dat was voor vanavond gepland. Of het doorgaat weet ik niet.

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 18:34
Heb me vandaag maar even vermaakt met de classic versie, omdat de normale SP alleen op mijn PC werkt, omdat ik daar al online heb gespeeld (tijdens gratis weekend) Nu op mijn laptop thuis werkt het dus niet, dus dan moeten we het maar even met classic doen... Heb me wel vermaakt, gigantische mario & Homer Simpson gebouwd O-)

Wacht nog tot het geld op mijn paypal rekening staat zodat ik ook MP kan doen :) Maar dat gaat dit weekend jammer genoeg niet gebeuren. Nog even geduld hebben :P

[ Voor 7% gewijzigd door Tower410 op 25-09-2010 20:16 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-11 16:15

ThaHandy

Discovery Channel

Zhalix schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:28:
[...]

Wat voor instellingen heb je? Daar kan het aan liggen?
welke instellingen?

• GuntherDW
Wie was de persoon dat eigenlijk deze ochtend op de server kwam opdagen met een gespoofde account?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jammer, ik kom op het moment jullie server niet in... Had net zo'n zin om te gaan bouwen..

Verwijderd

GuntherDW schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:32:
Wie was de persoon dat eigenlijk deze ochtend op de server kwam opdagen met een gespoofde account?
huh spoofed account ??? wie wat, hoe kom je er zo bij ?

• GuntherDW
Er zat deze ochtend iemand op de server die zei dat hij "gratis" speelde dmv van een spoofed account.
Werd stante pede gebanned, en kreeg dus geen build rechten :p.

Zat dan nog te klagen voor hij vertrok (werd niet gekicked eerst) waarom hij niet kon builden/afbreken, en vond het lame omdat het op andere servers wel kon :+.

Als je zo trots bent dat je gratis kan spelen moet je het niet aan de grote klepel hangen, dit spel is trouwens z'n €10 meer dan waard, komaan zeg.

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Heeft iemand enig idee wanneer de server gereboot wordt zodat we weer kunnen spelen online?

Was het iemand al opgevallen dat er een best grote mine zit onder t pakhuis? Iemand is dwars door de trappen gegaan daar :?

Macbook Pro 15" 

Verwijderd

Het is best wel bale als de server down is :(

• Sgreehder
GuntherDW schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:13:
Er zat deze ochtend iemand op de server die zei dat hij "gratis" speelde dmv van een spoofed account.

Zat dan nog te klagen voor hij vertrok (werd niet gekicked eerst) waarom hij niet kon builden/afbreken, en vond het lame omdat het op andere servers wel kon :+.

Als je zo trots bent dat je gratis kan spelen moet je het niet aan de grote klepel hangen, dit spel is trouwens z'n €10 meer dan waard, komaan zeg.
Haha, fantastisch.

Verwijderd

:/ mss een gehackte login authet. ofzo, nouja, gelukkig dat ie voor de rest nie zo slim was :)

• GuntherDW
Catz schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:18:
Heeft iemand enig idee wanneer de server gereboot wordt zodat we weer kunnen spelen online?

Was het iemand al opgevallen dat er een best grote mine zit onder t pakhuis? Iemand is dwars door de trappen gegaan daar :?
Ik heb toen ik achter diamant ging zoeken om eindelijk deftig materiaal te kunnen maken in m'n huisje naar onderen gegraven. Halverwege m'n zoektocht ben ik wat dirt beginnen weggraven (major kan er altijd gebruiken), maar heb een grot/gebouw of 2 tegen gekomen, toen ik uiteindelijk boven kwam zat ik bij rapture/de skull.

Als hij herstart is moet je eens tonen waar het is, ik had geen idee waar ik zat maar probeer altijd de schade te herstellen als ik merk dat ik ergens zit waar ik niet moet zitten.

[ Voor 0% gewijzigd door GuntherDW op 25-09-2010 21:40 . Reden: damn ik maak veel typo's de laatste tijd :x ]

Verwijderd

sommige stukken die kapot zijn gemaakt, brengen emotionele schade teweeg, die zijn nooit meer te repareren :)
:o

:>

• Hatsjoe
De server is weer up!

Verwijderd

Wordt het niet weer eens tijd voor een rendertje ;)... Als lurker wil ik ook wat te zien hebben hea :+

• Microgranules
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 21:15

Microgranules

Hier staat niets zinnigs

GuntherDW schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:13:

Whahaha, dat was waarschijnlijk m'n broertje :+ Hij was inderdaad eerder vandaag op de tweakers server.
Ik weet niet precies hoe ie het doet, maar het schijnt dat hij 1 of ander bestand heeft gedownload waarmee hij zijn ingame naam kan spoofen en daarmee op servers kan komen. En het werkt blijkbaar, want hij heeft het spel niet gekocht....
Hij vond het ook raar dat jullie zo boos tegen hem waren :')

Verder ben ik het wel met je eens. 10 Euro voor zo'n goed spel is het zeker wel waard.

• ZanielGa
  • Laatst online: 18:12
We zijn net met minen uitgekomen op die grootte mijn onderaan helmsdeep. Ik hoop niet dat dat een probleem is. Het is maar een enkele gang dus geen groot gat.

Indien het wel een probleem is laat het maar even weten dan gooien we de aansluiting dicht

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Een render lijkt me erg leuk! Kunnen we allemaal zien waar The Major zijn tijd in heeft gestoken :).

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik begrijp dat de GOT-server dus up is. Ik ben echt 10 minuten geleden voor het eerst begonnen maar ik kan met het ip in de TS niet connecten. Vergeet ik iets?

Nvm:
Ctrl+c / Ctrl+v met een spatie 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door -MD- op 26-09-2010 00:17 ]

• Grum
  • Niet online
mc.grum.nl werkt als alias voor het irritante ip-adres.

Ik heb net tevens hey0 gepatched zodat het de player locaties kan opslaan in een losse logfile. Ook registreert het gebruik van /warp, /home, /spawn, /tp en /tphere.

code:
1
2
3
4
5
6
2010-09-26 00:49:25 [INFO] TheMajor:-62.700:63.000:-313.497533;Grumm:-59.217:64.000:-322.700000;M1ke:-81.372:64.000:-308.636828;
2010-09-26 00:49:43 [INFO] HOME:Grumm:-71.277:64.000:-298.856051
2010-09-26 00:51:34 [INFO] TP:Grumm:-59.326:64.000:-322.700000;TO:TheMajor:-53.458:64.000:-315.369008
2010-09-26 00:52:08 [INFO] TPHERE:TheMajor:-70.231:64.000:-321.788433;TO:Grumm:-66.414:64.000:-320.567530
2010-09-26 00:57:03 [INFO] SPAWN:Grumm:-94.500:66.500:-313.500000;FROM:-94.500:66.500:-313.500000
2010-09-26 00:57:06 [INFO] WARP:Grumm:-92.698:64.000:-310.177151;TO:test:-65.326:64.000:-314.822957

We zouden deze data kunnen gebruiken om griefers snoeihard aan te pakken en coole animaties te maken 'wie waar was' :D

Verwijderd

Grum schreef op zondag 26 september 2010 @ 01:01:
mc.grum.nl werkt als alias voor het irritante ip-adres.

Ik heb net tevens hey0 gepatched zodat het de player locaties kan opslaan in een losse logfile. Ook registreert het gebruik van /warp, /home, /spawn, /tp en /tphere.

code:
1
2
3
4
5
6
2010-09-26 00:49:25 [INFO] TheMajor:-62.700:63.000:-313.497533;Grumm:-59.217:64.000:-322.700000;M1ke:-81.372:64.000:-308.636828;
2010-09-26 00:49:43 [INFO] HOME:Grumm:-71.277:64.000:-298.856051
2010-09-26 00:51:34 [INFO] TP:Grumm:-59.326:64.000:-322.700000;TO:TheMajor:-53.458:64.000:-315.369008
2010-09-26 00:52:08 [INFO] TPHERE:TheMajor:-70.231:64.000:-321.788433;TO:Grumm:-66.414:64.000:-320.567530
2010-09-26 00:57:03 [INFO] SPAWN:Grumm:-94.500:66.500:-313.500000;FROM:-94.500:66.500:-313.500000
2010-09-26 00:57:06 [INFO] WARP:Grumm:-92.698:64.000:-310.177151;TO:test:-65.326:64.000:-314.822957

We zouden deze data kunnen gebruiken om griefers snoeihard aan te pakken en coole animaties te maken 'wie waar was' :D
Hoe vaak worden locaties opgeslagen?

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 10:46

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik heb vandaag 2 uur lang een gang gegraven. Hij gaat van onder het pakhuis (bodem van de map) een heel stuk van het pakhuis af en dan omhoog. De uitgang is gemarkeerd met een enorm hoge toren waaraf lava valt. Succes met wie hem kan vinden. :)

En ik heb een huisje gemaakt naast het pakhuis. :)

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-11 09:24

Knaak

It's me, Mario!

De tweakers server is echt gruwelijk mooi, mijn complimenten. Vandaag alleen maar random tunnels lopen graven in het toch al zo grote netwerk aan tunnels. Binnenkort eens n huisje maken.

Verwijderd

Vannacht met een stuk of 6 man zand gegraven voor de 2e laag van mn platform. Hier een screenshot van wat ooit oceaan was, onder het platform gaat het nog een stuk door.

Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/naamlooszand.png

Dit is ongeveer genoeg zand voor ca 1/3 tot 2/5 van het platform.
Is het te doen om dit gat met water te vullen? Hoe? Voor m'n onderwaterparadijs moet ik sowieso onder het platform water storten.

Ik wil trouwens nog even met 'matthijn' overleggen over zijn trojans paard. Er was al een gat voordat je paard daar kwam, alleen nu is het gat ca 5-10 blokken dichter bij je paard gekomen. Ik hoop niet dat dit een probleem is, anders kijken we ernaar. Ik heb een stuk woestijn aan ruimte om je paard gelaten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 06:05 ]

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 05:06:
Vannacht met een stuk of 6 man zand gegraven voor de 2e laag van mn platform. Hier een screenshot van wat ooit oceaan was, onder het platform gaat het nog een stuk door.

[afbeelding]

Dit is ongeveer genoeg zand voor ca 1/3 tot 2/5 van het platform.
Is het te doen om dit gat met water te vullen? Hoe? Voor m'n onderwaterparadijs moet ik sowieso onder het platform water storten.

Ik wil trouwens nog even met 'matthijn' overleggen over zijn trojans paard. Er was al een gat voordat je paard daar kwam, alleen nu is het gat ca 5-10 blokken dichter bij je paard gekomen. Ik hoop niet dat dit een probleem is, anders kijken we ernaar. Ik heb een stuk woestijn aan ruimte om je paard gelaten.
Sodeju, hebben we toch aardig wat zand verzameld :O

Hier nog 2 leuke screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/oigodg.png
Mijn nieuwe berg kasteel van bovenaf kijkend naar de binnenplaats

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/10i729c.png
TheMajor z'n project vanaf mijn kasteel

Macbook Pro 15" 

• Grum
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 01:15:
Hoe vaak worden locaties opgeslagen?
Default interval is 1seconde. Iemand kan ongeveer 4 blokjes lopen in die tijd.

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:21
Minecraft.net down =(. was net bezig op g2f.nl, was daar weer een van mijn huizen aan het planten(elke map hetzelfde huis xD).

• Adib
  • Laatst online: 31-03-2022
Houdt het nuttig en ontopic.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 26-09-2010 11:11 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Steun de developer nou gewoon en betaal er 10 euro voor. Makkelijk zat toch? Een tientje kan iedereen wel kwijt voor zo'n topgame. Misschien komt er wel een mobiele versie van Minecraft of een Minecraft 2 als je er voor betaalt.

Sowieso vind ik dat als je games gratis download dat je er dan minder lol aan hebt, dan heb je op een gegeven moment zo veel games van de Piraten Baai gehaald dat je door de bomen het bos niet meer kan zien.

E: overigens lijkt het mij wel leuk om een groot appartementen complex te maken waar iedereen dan een kamer mag :). Iemand zin om te helpen?

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 26-09-2010 10:47 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
Is er nou een estimate wanneer de biomes komt? Ik heb er geen plezier in om nu iets groots te maken om het niet af te kunnen maken, maar ik wil het wel graag doen. Dus eigenlijk zit ik met een dubbel gevoel te spelen.

• Austin
  • Laatst online: 08-11 20:51

Austin

Uit een boek

MissingDog schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:45:
[...]
offtopic:
lol...Austin...Giordino....kan alleen maar een Cussler lezer zijn :D

BTW....11/11 Crescent Dawn uit met Pitt in de hoofdrol :*)
Yup >:)

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Hey. Ik lees al een tijdje mee sinds een vriend het heeft gedownload( niet legaal), Maar het is zo leuk vinden we dat we allemaal de echte versie gaan kopen om ook samen online te kunnen. Ik heb nog nooit zo'n leuk spel kunden vinden. Maar kan ik als ik de echte heb dan ook bij jullie online komen.

• KoudeAardbei
  • Laatst online: 14-10 15:47

KoudeAardbei

Moderator

Wat een spel =D
Singleplayer is leuk, multi nog leuker!

Ingame naam : telefoniqnl
Alleen op OSX crashed ie om de minuut , dus speciaal voor deze game windows aan het installeren 8)7

Verwijderd

zo ff druk geweest met werk de afgelopen week.

Maar weer ff bezig d-;

Is de fix voor karretjes en furnaces er al?

Verwijderd

Ik had bij de multiplayer ook problemen op OSX, single player werkt wel :) .

Mijn in-game naam is ZXIT :)

• Adib
ik iwl wel de echte kope alleen ik kan hem niet online kopen....
heb geen paypal enzo ben maar 15 :P
ouders willen dat niet doen voor mij

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
KoudeAardbei schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:15:
Wat een spel =D
Singleplayer is leuk, multi nog leuker!

Ingame naam : telefoniqnl
Alleen op OSX crashed ie om de minuut , dus speciaal voor deze game windows aan het installeren 8)7
Vreemd hier geen last van onder OSX. Misschien hebt het als je Frame Limit aanzet? Hier op een MBP 2008 btw.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ZpAz schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:54:
[...]

Vreemd hier geen last van onder OSX. Misschien hebt het als je Frame Limit aanzet? Hier op een MBP 2008 btw.
Ik gok eerder de View Distance = Normal ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Comgenie
  • Laatst online: 16:49

Comgenie

Soms heb je dat

Had vanacht ook even gespeeld op de GoT server :). Klein kasteeltje gemaakt, geweldige server :) . Ik heb ook even proberen te spelen met de 3d optie aan, werkt wel goed en is ook grappig :P.

No animals were harmed in the making of this comment.

• Adib
3d werkt hier niet met passieve brilletjes.....
heb ook met rood groen glazen werkt ook nie goed wel beste

• Wildfire
  • Laatst online: 12-11 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Adib schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:26:
3d werkt hier niet met passieve brilletjes.....
heb ook met rood groen glazen werkt ook nie goed wel beste
Je hebt voor 3D anaglyph de rood/cyaan brilletjes nodig.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Hatsjoe
Hier mijn project, ik heb een waterval gemaakt, een groot meer met soort van duikplank/stijger en een erg groot bos met ongeveer 110 bomen :) (warp: grotebos)

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/6672/minecraftb.png
Ook ben ik boswachter daar dus pas maar op! >:)

Ben nu bezig met een nieuw project bedenken... Weet alleen niks, jullie misschien een idee?

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 10:35
Connection refused betekend zeker dat de server vol zit?

• Hatsjoe
Nee, de server zit niet vol op het moment.
Waarschijnlijk connect je of naar het verkeerde IP of je firewall houd de connectie tegen.
Grum is zo vrij geweest een A record te maken naar het IP, namelijk: mc.grum.nl
Dat voer je in waar je het IP moet invoeren, als je vervolgens nog steeds een Connection Refused error krijgt, probeer dan eens je Windows Firewall uit te zetten.

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 10:35
Ik ben echt een kluns had teamspeak ip gepakt...

• Adib
Wildfire schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:29:
[...]

Je hebt voor 3D anaglyph de rood/cyaan brilletjes nodig.
heb ik ook alleen werkt neit goed weet neit waarom
wrm ben ik banned op tweakers server?

[ Voor 7% gewijzigd door Adib op 26-09-2010 16:17 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Kunnen we trouwens weer eens een render krijgen? Heb net m'n vliegende kasteel 'af' en ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet :)

https://niels.nu

Verwijderd

Vanmiddag ff gebouwd. Vind het wel vet! =D
Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/4052/minecraftname.png

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Heb het spel van de week ook gekocht. :) Al een leuk huisje in elkaar geknutseld en een klein beetje verkend. Had boven op de berg een glazen koepel gemaakt waar je heel mooi de zon op/ondergang kon zien. De berg stuk uitgehakt en een glazen wand voor gezet zodat ik minden last van mobs zou hebben als ik me huis uit liep.

Kan mijn naam tevens aan de speler lijst toegevoegd worden: Zabato

Zal zo eens een kijkje nemen op de GoT server. :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 17:51
Server is weer gecrashed?

Wss een reboot.

[ Voor 34% gewijzigd door compufreak88 op 26-09-2010 18:11 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---