Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.705 views

Verwijderd

Heb zelf nu een mine van 23 bij 53 en 5 hoog. Kan uiteraard stukken groter maar ben nu een 1 man team:P

Zit compleet op de bodem ingame name dagarkin.

Wou zelf spaceship bv milenium falcon en dan alle torches mooi uit heb je toch soort het idee van space.

Ben zelf niet echt grafisch aangelegd dus als mij hiermee zou willen helpen top:D

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49

Tylocke

[Team Carrack]

Wat altijd handig is om eerst op de computer of op papier je ontwerp uit te tekenen. Heb je een plaatje dan kun je die verkleinen totdat de pixels overeen komen met je minecraft formaat.

Een andere methode is overtrekken met ruitjespapier (oldschool!). Daarna de ruitjes invullen zoals de contouren aangeven.

Man wat is dit spel verslavend. Ik ben gisteren op een eigen server bezig geweest met een Pac-man ontwerp waarbij de voorkant toont dat de spookjes achter pac-man aanzitten en de achterkant toont dan pac-man en de spookjes nadat hij een power pellet heeft gegeten :D

Als ik het af weet te krijgen post ik wel de plaatjes.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-11 20:51

Austin

Uit een boek

Hoe zit het met rechten om te kunnen bouwen op de server, wie moet ik daar voor lastig vallen >:)
ID op server is Giordino.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Flowmo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:07:
Slimmerd, das de data van de map zelf. Je bent serieus niet 150mb aan data aan het downloaden als je verbinding maakt met de server :P
Dat zeg ik toch niet? Ik had het over de backups. Je zult de hele map moeten backuppen, of in ieder geval de gewijzigde chunks.

https://niels.nu

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02

BioHazard

*\o/*

Zet even in de TS dat Vistu nu de host is aub. Tech is nog wel admin, maar Vistu faciliteert de keet.

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-11 17:18
Technicality schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:38:
De nieuwe release van AlphaVespucci (de renderer van maps) kan via WINE gedraaid worden vanop de server. Bovendien Zit er een manier in om automatisch een render geschikt te maken via OpenLayers (google-maps-achtig).

Ik ben er dit weekend niet, maar als iemand zich verveelt moet-ie maar contact opnemen met vistu :P
Oh daar ga ik morgen even naar kijken, spreek Vistu er vanavond wel even op aan :)

Verwijderd

Heb dit gevonden.

http://www.pixeljoint.com/pixelart/6324.htm#

Heb zelf een lego variant van 5000 stukjes dus zal deze gebruik ivm de diepte moet goedkomen.

Als er mensen helpen willen zou super zijn ;)

Totaal inzoom al 63 bij 200 dus alleen is het praktisch niet te doen :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 14:24 ]

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10 11:07
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:22:
Heb dit gevonden.

Heb zelf een lego variant van 5000 stukjes dus zal deze gebruik ivm de diepte moet goedkomen.

Of je maakt hem 60 blokken hoog en ~500x200 (LxB) 8)7
dan krijg je Major achtige praktijken :) (wat een platform....!)

[ Voor 6% gewijzigd door HesRuud op 24-09-2010 14:30 ]

Kiek em goan!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:14

Rmg

Eerst een tijdje filmpjes gekeken en toen ging het een beetje kriebelen.

Dus gister heb ik het gekocht en ben ik gelijk aan de slag gegaan :+ eerst een paar maps gegenereerd tot ik iets had waar ik blij mee was en toen snel hout halen :+ Inham in de grot gemaakt en daar heb ik nu mijn residentie :+

Werkplaats en emergency exit/entrance + een serre zijn gemaakt.

Nu nog de mijn, Het zwembad, en de kas :+

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:22:
Heb dit gevonden.

Als ik die image bekijk is hij toch maar 89 x122, dus valt dan al beter mee toch? Ik wil gerust ook hier en daar helpen want de Millenium Falcon is gewoon :9~

Er moet natuurlijk wel een mogelijkheid zijn om ook binnen in de Millenium Falcon rond te lopen, met een hoogte van 9-10 moet dat wel lukken denkk, 1 dek met een hoogte van 2?

[ Voor 13% gewijzigd door Otherside1982 op 24-09-2010 14:48 ]

Verwijderd

krijgen weer een nieuwe map.

Kunnen als groep wel de milenium falcon maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.pixeljoint.com/files/icons/full/qianniansun.gif

89 bij 122

De vraag maken we hem bovengronds of ondergronds zonder torches beetje space idee.

2de is natuurlijk wel iets meer werk :P

Hier de lego variant

Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/5808/bmimage714232714293.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 14:54 ]

• -Mike-
Ik was van plan de Imperator-class Star Destroyer te bouwen, :+

Eerst tot de bodem afgraven, en dan in dat gat gaan bouwen om de hoogte te kunnen matchen :-P

Verwijderd

-Mike- schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:55:
Ik was van plan de Imperator-class Star Destroyer te bouwen, :+

Eerst tot de bodem afgraven, en dan in dat gat gaan bouwen om de hoogte te kunnen matchen :-P
star wars universum >:)

Elke werelddeel eigen thema

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Of je doet als deze gast en maakt de Death Star :9~ http://www.minecraftforum...wtopic.php?f=1012&t=37090

MHW: Jay

• -Mike-
Welk textures gebruiken jullie eigenlijk ik ben nu nog vanilla maar wil eigenlijk wel een texture pack installeren.

Verwijderd

Otherside1982 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:42:
[...]

Als ik die image bekijk is hij toch maar 89 x122, dus valt dan al beter mee toch? Ik wil gerust ook hier en daar helpen want de Millenium Falcon is gewoon :9~

Er moet natuurlijk wel een mogelijkheid zijn om ook binnen in de Millenium Falcon rond te lopen, met een hoogte van 9-10 moet dat wel lukken denkk, 1 dek met een hoogte van 2?
9-10 is denk ik ook wel in de juiste verhouding.

Moeten nog een afbeelding hebben van de binnenkant.

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Is er een nieuwe server ofzo? Ik wou na 3 dagen ff spelen, maar het serveradres is veranderd, ik spawn ergens anders en ben niet meer confirmed. Hoe komt dit? :s

Verwijderd

Bv202 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:32:
Is er een nieuwe server ofzo? Ik wou na 3 dagen ff spelen, maar het serveradres is veranderd, ik spawn ergens anders en ben niet meer confirmed. Hoe komt dit? :s
Er is inderdaad een nieuwe server Vitu host hem nu.

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-08 16:46
-Mike- schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:15:
Welk textures gebruiken jullie eigenlijk ik ben nu nog vanilla maar wil eigenlijk wel een texture pack installeren.
Ik gebruik zelf altijd de HD textures van SMP's. Zien er stuk scherper uit dat de originele.

Zie link ---> http://smp.thatgamer.com/realistic/

Maak eerst wel ff een backup van je minecraft.jar file! :)

• -Mike-
Bv202 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:32:
Hele lijst is leeggegooid aangezien er een heleboel namen op stonden die na het free wekend toch niet meer terug kwamen.
Dionisio schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:35:
[...]

Ik gebruik zelf altijd de HD textures van SMP's. Zien er stuk scherper uit dat de originele.

Backup? Neh download gewoon de .jar overnieuw als het niet bevalt.
Thanks iig ga hem zo ff proberen.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Austin schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:48:
Hoe zit het met rechten om te kunnen bouwen op de server, wie moet ik daar voor lastig vallen >:)
ID op server is Giordino.
Kan iemand mij rechten geven @ server zodat ik stenen kan gaan minen voor het pakhuis? in-game nick is missingdog.

offtopic:
lol...Austin...Giordino....kan alleen maar een Cussler lezer zijn :D

BTW....11/11 Crescent Dawn uit met Pitt in de hoofdrol :*)

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:42

Smurf

Detri

Nu kwamen die paar keer dat ik paypal voor Eve-online heb gebruikt mooi van pas, betaling was snel geregeld :)

Ben naar aanleiding van dit topic al een paar dagen in sp aan het aanrommelen, maar wil nu toch wel eens op jullie servertje kijken :)

)

• kuruya
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:57
Gisteren ochtend gelijk Minecraft gekocht, wat een verslavend spel.

Zou ik misschien bouwrechten mogen hebben op de tweakers server? mijn nickname is Kuruya

Verwijderd

en het ging net zo lekker met kappen, crashed ie :) gaan vanavond wel verder, hopen dat ie gauw weer komt :)

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 15:18
Damn, wou wat iron melten, dat duurt lang zeg op de server.

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Bah, ja, server doet het niet... mega lag en nu bij connecten een timeout.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• broodjekaas92
  • Laatst online: 08-08 15:48
Ik kan niet meer inloggen

• Kasp0r
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-11 22:59
Jammer, was net lekker bezig met het begin van mijn huis, kelder / fundering bouwen, krijgen we extreme lag. Jammer! ;(

Nja, later maar verder!

• ThaHandy
  • Laatst online: 12-11 16:15

ThaHandy

Discovery Channel

sinds ik MC multiplayer doe crashes mijn netgear switch random tussen 2 en 30 min :S ERG vervelend :/

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Het moge duidelijk zijn dat de MP optimalisatie van MC niet in een erg gevorderd stadium is :P

Zowel server software als connectie is verre vanoptimaal, maar Notch werkt er toch aan.

Aan de specs van server zou het niet liggen vergeleken met hoe simpel het spelletje is :P

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-11 21:30

Bananenspin

Omdat het kan

Waarom bouwen we niet veel Starcraft voertuigen in een bepaald gebied? AT&T's mogen natuurlijk ook niet ontbreken :P Met de millenium falcon wil ik ook wel helpen want die is gewoon pro!

HOI.

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 15:18
ThaHandy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:43:
sinds ik MC multiplayer doe crashes mijn netgear switch random tussen 2 en 30 min :S ERG vervelend :/
Het lijkt erop dat je netwerkkaart niet aardig is voor je netgear. Zelf kreeg ik veel socket errors en kon verder niet meer inloggen of uberhoubt mijn internet gebruiken.

Ik heb P-Storm in "[PC] Minecraft" geprobeerd en er zijn al een heleboel minder crashes. Misschien helpt het ook voor jou

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Overigens, voor de mensen die iemand genaamd Ticketman op de server zien, dat ben ik dus. Als er bordjes staan met Bleet/Ticketman, thats me. Gisteren aan m'n 'strandhuisje' gewerkt, alleen gezien ik hier niet in kan loggen (ligt het nou aan de server of zijn hier gewoon zoveel porten geblockt? :P) gaat dat overmorgen pas worden. Kan er natuurlijk ook nog voor opteren om gewoon niet te gaan slapen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

P-Storm schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:54:
[...]

Het lijkt erop dat je netwerkkaart niet aardig is voor je netgear. Zelf kreeg ik veel socket errors en kon verder niet meer inloggen of uberhoubt mijn internet gebruiken.

Ik heb P-Storm in "[PC] Minecraft" geprobeerd en er zijn al een heleboel minder crashes. Misschien helpt het ook voor jou
wel appart dat het 2 jaar foutloos werke en nu, sinds 2 dagen dat ik het speel, niet :/

ik ga het iig proberen
Bleet schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:59:
Overigens, voor de mensen die iemand genaamd Ticketman op de server zien, dat ben ik dus. Als er bordjes staan met Bleet/Ticketman, thats me. Gisteren aan m'n 'strandhuisje' gewerkt, alleen gezien ik hier niet in kan loggen (ligt het nou aan de server of zijn hier gewoon zoveel porten geblockt? :P) gaat dat overmorgen pas worden. Kan er natuurlijk ook nog voor opteren om gewoon niet te gaan slapen.
server is dood atm

[ Voor 81% gewijzigd door ThaHandy op 24-09-2010 17:06 ]

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Was net bezig met een plantage in de zee, maargoed, ik kan nu wat slaap inhalen die ik de laatste week verloren ben :+.

Verwijderd

Werkt dat amerigovespucci ook voor een sp savegame?

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
Dionisio schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:35:
[...]

Deze heb ik ook even geinstalleerd nu de server toch down is.
Ziet er wel aardig uit, geen blok zon meer en wat natuurlijker ipv mario kleuren.

Nadeel is wel dat lava en water niet bewegen. (fakkels toch wel?)

Wat wel leuk is, is dat hout veel lichter van kleur is, en dat komt mooi uit voor mn pyramide interieur.

Als het een beetje mee zit vandaag maak ik wat gangen af en dan gooi ik hem open!
Natuurlijk komt er altijd nog meer bij, maar de main chambers zijn al klaar. Aleen nog even goed verbinden

Nu eerst maar de server weer online :X

Verwijderd

Nadeel van skin packs is dat alleen jij het ziet, en de rest niet.

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:55
We zijn terug!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 23:05
Ik heb nu mijn bankrekening gekoppeld aan paypal, maar ik kan nog steeds niet Minecraft kopen, er wordt dan nog steeds gevraagd om een creditcard.. wat moet ik doen? :S

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Oh trouwens, ik weet niet wie dit lelijke ding onder m'n eiland doorgebouwd heeft:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/r7ls7t.png

Maar als die vanavond niet weg is doe ik het zelf :(

https://niels.nu

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:25
Zhalix schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:35:
Ik heb nu mijn bankrekening gekoppeld aan paypal, maar ik kan nog steeds niet Minecraft kopen, er wordt dan nog steeds gevraagd om een creditcard.. wat moet ik doen? :S
Zoeken naar een Paypal hulp topic en ons hier niet mee lastig vallen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:56
Kan iemand mij ook even toevoegen @ TS?
Darobber - Hatsjoe

Verwijderd

Zhalix schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:35:
http://computertotaal.nl/...-koppelen-aan-paypal.html heb je ook al bevestigd?

Misschien ook een idee een speciaal forum voor desginprojecten enzo.

Dus voor de falcon en andere bigsize projecten :)

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Zie zowel ingame als op het forum steeds terugkerende vragen over warps. Hier even wat info.

Tik /warp naam om naar die locatie te gaan. Je kunt de actuele warp list zien door /listwarps te tikken. Zorg dat je wel eerst je render distance onder options op Short zet. Sommige projecten zijn zo enorm dat Minecraft het er moeilijk mee heeft. Hier de huidige lijst van warps, met daarachter in het kort wat er te vinden is:
  • ingang - het centrum
  • stadion - the original big project, het tweakers voetbal stadion
  • semtx - grote mijn
  • hotel - hotel waar enkele spelers wonen
  • grumbos - ga de trap op en je komt bij een groot zwevend bos, gemaakt door Grumm
  • stefanschip - groot zwevend houten schip
  • treetopmine - moeder der aller mijnen
  • major - enorm topsecret project van TheMajor, inclusief gigantische glazen muren en een huge dak van modder
  • boorplatform - heel diep gaat in het water, dat uitkomt in een mijn, oftewel een boorplatform :)
  • catwoods - ondergronds bos
  • grotezee - een grote zee...oneindig veel water
  • atlantis - de bekende verborgen onderwater stad, gemaakt door Grumm
  • demonictower - enorme toren tot aan het "dak"
  • rapture - onderwater stad, waar de stad rapture uit de game bioshock model voor stond
  • centrum - het middelpunt
  • giza de gigantische piramide gemaakt door Bulls
  • gigabrug - enorme stenen brug
  • grotebos - groot bos, vlak naast de piramide
  • gieterij - obsidian nodig? deze gieterij maakt het oneindig voor je
  • pakhuis - het bekende pakhuis van Dagobert Duck, ongekend groot, incl enorm gouden dollarlogo voorop, nog under construction
  • statue - het statue of tweakerty,
  • skull - grote schedel, gemaakt door Jarune
  • helms -Helms Deep uit LotR, nog under construction
  • casaextravagante - woning met uniek/apart design

MHW: Jay

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:29:
[...]

http://computertotaal.nl/...-koppelen-aan-paypal.html heb je ook al bevestigd?

Misschien ook een idee een speciaal forum voor desginprojecten enzo.

Dus voor de falcon en andere bigsize projecten :)
Ik heb het ook al bevestigd, maar Minecraft wilt blijkbaar perse dat je paypal tegoed op je account heb staan, zodat ze direct het geld binnen hebben. Ik snap ook wel waarom, maar het is lastig voor de mensen zonder geactiveerde paypal account of een creditcard :+

Anyway! ontopic, is er de mogelijk om een render van de server te krijgen uit de lucht?

[ Voor 6% gewijzigd door ItMeAedri op 24-09-2010 19:11 ]

Verwijderd

Ik zou ook graag bouw rechten willen hebben op de server ingame nick: mr_volt

Overigens zou die warp list in de startpost mogen. :)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hé iedereen zit opeens minecraft te spelen ? WTF :o

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Ik ben inmiddels een dagje of twee bezig en heb mijn eerste projectje af!

Behold mijn Auqa mansion.
Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/3711/minecraftmansion.jpg
Muren zijn gevuld met water en bovenop is een "groot" zwembad.
Gratis zwemmen, wel eigen bootjes mee nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 19:38 ]

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 21:46
Met welk adress kunnen we inloggen, want ik lijk er niet meer in te komen :(

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zingo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:38:
Met welk adress kunnen we inloggen, want ik lijk er niet meer in te komen :(
Lees in ieder geval nog de laatste twee pagina's van de thread, daar staat het in. (Of de server is offline, dat weet ik niet).

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Hydra schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:00:
Oh trouwens, ik weet niet wie dit lelijke ding onder m'n eiland doorgebouwd heeft:
[afbeelding]

Maar als die vanavond niet weg is doe ik het zelf :(
Heb ik gemaakt.. omdat ik ook graag een met een weg vast wilde zitten aan de rest van de wegen..

voel je vrij om hem om te leggen hoe je wilt, maar zou wel graag een connectie naar de weg krijgen

en kon het niet voor elkaar krijgen hem gister avond rond half een nog af te maken sorry daarvoor :D

Edit: maar als je hem (ook af) echt lelijk vind.. sloop em dan maar hoor.....

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 24-09-2010 20:31 ]

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Wat gaat dit topic hard zeg....

Misschien is het een goed plan de commando's die op de server mogelijk zijn in de startpost te vermelden?

BTW Toen ik het kocht via paypal stond er niet genoeg op mijn account. Het rest bedrag werd netjes van mijn bankrekening afgetrokken :) Ik weet alleen niet of dat ook werkt met 0 cent op je account.

[ Voor 41% gewijzigd door daPet op 25-09-2010 00:21 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

daPet schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:22:
Wat gaat dit topic hard zeg....

Misschien is het een goed plan de commando's die op de server mogelijk zijn in de startpost te vermelden?
Als je inlogt krijgt je al te zien voor commands type /help meer is er niet nodig

Verwijderd

Ik speel dit spel sinds een week ofzo, heb samen met een paar vrienden een mp server.
Nu is het probleem, als ik in die server, in m'n emmertje een lava/water source oppak, en ergens anders neerzet, verdwijnt deze na ong. 5 sec.

Verder is het een leuk spel, we zijn nu bezig met het coloseum, zal wel een screen posten als het klaar is.
(kan nog wel even duren) :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bornhald schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:19:
[...]

Heb ik gemaakt.. omdat ik ook graag een met een weg vast wilde zitten aan de rest van de wegen..

voel je vrij om hem om te leggen hoe je wilt, maar zou wel graag een connectie naar de weg krijgen

en kon het niet voor elkaar krijgen hem gister avond rond half een nog af te maken sorry daarvoor :D

Edit: maar als je hem (ook af) echt lelijk vind.. sloop em dan maar hoor.....
Ik snap wel dat hij het wel wil hebben :9~

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Bv202
Zou ik mijn bouwrechten terug mogen op de server aub? :)

Tyvm :)

• vistu
Bv202 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:08:
Zou ik mijn bouwrechten terug mogen op de server aub? :)

Tyvm :)
Even inloggen dan, als je rechten wilt, eerst inloggen, dan een paar vragen beantwoorden, en dan bent u welkom.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:20
Ik wil even zeggen dat erg veel mensen mij DMmen met: "Wil je mij bouwrechten geven" of "Wil je mij toevoegen aan je TS?" (En dan zonder in-game naam 8)7 )

1, Ik geef GEEN bouwrechten. Misschien als ik in-game ben, maar ik ga niet joinen alleen maar om iemand rechten te geven.
2, Ik heb geen glazen bol.. Dus ik kan niet gokken wat je in-game naam is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Hatsjoe
Ik kom er niet meer in.. is Minecraft down?
Ik denk het wel aangezien Minecraft.net ook niet laad bij mij :(

Verwijderd

Kom er ook niet meer in, lijkt down te zijn :(

• Hatsjoe
Dat is ff knap lastig.. Was net lekker bezig te minen voor het pakhuis :/

Hopen dat ie weer snel online is.. Net vandaag het spel gekocht om met jullie te kunnen spelen, kwam mooi uit.. weekend en dan is de zooi down :(

Verwijderd

gelukkig net Civ V binnen ga ik die maar installeren.

• Clementine
  • Laatst online: 07-08 19:39
code:
1
Heb me aangemeld op de server: remcokatz

Het spel wil trouwens idd niet inloggen

[ Voor 28% gewijzigd door Clementine op 24-09-2010 21:45 ]

Macbook Pro 15" 

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 17:51
Catz: Ingame vragen om de rechten, heeft geen zin om er hier naar te vragen.

Ik kan helemaal niet meer inloggen op minecraft. Lijkt alsof minecraft zelf ook down is.

[ Voor 38% gewijzigd door compufreak88 op 24-09-2010 21:57 ]

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

ik kan niet meer inloggen :/

cant connect to minecraft.net :'(

and je "offline" connect naar server heb je naam player

[ Voor 72% gewijzigd door ThaHandy op 24-09-2010 22:06 ]

• Bulls
De binnenkant van de pyramide is redelijk klaar.
Ik heb de doorgang open gemaakt zodat je via de sphinx naar binnen kan.

Happy exploring :)

/warp giza

• Bv202
vistu schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:26:
[...]

Even inloggen dan, als je rechten wilt, eerst inloggen, dan een paar vragen beantwoorden, en dan bent u welkom.
Hoezo, dan bent u welkom? Ik speelde vanaf de eerste dag op de server en moet nu opeens een test doen? :s

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Ga maar even voor wat online vrienden een videoserietje maken over het leven, verkennen, minen en vechten in Minecraft (ja, er zijn al genoeg, nou en). Ook even een illustratietje voor gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FUudS.png

Waren er maar echt shields :'(

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Cocoia schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:02:
Ga maar even voor wat online vrienden een videoserietje maken over het leven, verkennen, minen en vechten in Minecraft (ja, er zijn al genoeg, nou en). Ook even een illustratietje voor gemaakt:

[afbeelding]

Waren er maar echt shields :'(
Dit ziet er al vet uit :P Ben benieuwd naar je filmpje haha!
Edit : MineCraft site heeft het erg zwaar geloof ik :P

[ Voor 5% gewijzigd door DennusB op 24-09-2010 22:07 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• LaurensvD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Toch maar even mijn oude accountje aangezwengeld, maar eens stoppen met lurken. :+

Zijn er nog plannen om het pakhuis af te maken? Mijn furnaces zijn nog steeds smooth stone aan het uitpoepen, maar ik heb het idee dat het best wel een zinloos werk zou kunnen zijn ivm de migratie binnenkort..

• vistu
Bv202 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:01:
[...]

Hoezo, dan bent u welkom? Ik speelde vanaf de eerste dag op de server en moet nu opeens een test doen? :s
Prima, dan zijn mijn vragen beantwoord :). Wel even inloggen, dan krijg je je rights. We hebben users.txt geflushed, en ik ben er later ingekomen, excuus dus.

Overigens zijn wij niet down (de server), maar is de auth-server van minecraft dat.

[ Voor 10% gewijzigd door vistu op 24-09-2010 22:10 ]

• Clementine
  • Laatst online: 07-08 19:39
compufreak88 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:54:
Catz: Ingame vragen om de rechten, heeft geen zin om er hier naar te vragen.

Ik kan helemaal niet meer inloggen op minecraft. Lijkt alsof minecraft zelf ook down is.
Ik vraag niet om rechten? Die heb ik al en ik geef gewoon aan wie ik ben ingame.

Macbook Pro 15" 

• Bv202
vistu schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:09:
[...]

Prima, dan zijn mijn vragen beantwoord :). Wel even inloggen, dan krijg je je rights. We hebben users.txt geflushed, en ik ben er later ingekomen, excuus dus.

Overigens zijn wij niet down (de server), maar is de auth-server van minecraft dat.
Ok, bedankt :)

Ik heb enkele dagen niet gespeeld en blijkbaar is alles veranderd :(

• vistu
Bv202 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:24:
[...]

Ok, bedankt :)

Ik heb enkele dagen niet gespeeld en blijkbaar is alles veranderd :(
Niets ernstigs hoor :), de oude server trok het niet meer, dus ben ik gaan hosten. Daarbij hebben we users gewiped om dat er heel veel mensen bijzaten door het free weekend die toch niet terugkeren.

• compufreak88
quote: notch
Minecraft.net is down, will fix when i get home!
Hopen dat hij snel thuis is.

• Bv202
vistu schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:25:
[...]

Niets ernstigs hoor :), de oude server trok het niet meer, dus ben ik gaan hosten. Daarbij hebben we users gewiped om dat er heel veel mensen bijzaten door het free weekend die toch niet terugkeren.
En de map? De oude is er nog steeds? :D

• -Mike-
Bv202 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:38:
[...]

En de map? De oude is er nog steeds? :D
Ja natuurlijk, die is gewoon netjes overgezet. We restarten pas zodra biomes geimplementeerd worden.

Verwijderd

Voor diegenen die nog op de MC server zitten: NIET DISCONNECTEN. Dan kom je er dus niet meer in. Ik dacht, ff kijken waarom mn broertje niet kan inloggen, en nu kom ik er dus ook niet meer in :p

Van Notch:

Minecraft.net is down, will fix when i get home!
2 minutes ago via Twitter for Android

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50
Zo. zat zeker in een café om de hoek. Het werkt alweer ;)

• driaker
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 23:09
Wat denken jullie van een enorm labyrint als nieuw project na het pakhuis?

watte?

• compufreak88
Hier werkt hij nog steeds niet.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
Hier doet hij het inderdaad momenteel ook niet. Jammer was wel benieuwd naar de voortgang van het pakhuis :)

Giza had ik ook al gekeken gister, zal ook wel best wat werk ingezeten hebben.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

De boel crasht altijd in het weekend :( Juist dan wanneer ik tijd heb :p

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

driaker schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:47:
Wat denken jullie van een enorm labyrint als nieuw project na het pakhuis?
Mij lijkt het wel leuk om een nostalgisch gebouw zoals de Notre Dame of het Kremlin te maken ipv deze enorme gebouwen die eigenlijk negens op slaan.

Nu kom ik gelijk bij mijn volgende punt aan, ik vind het van de map die we nu hebben best stom dat het vol staat met enorme torens en gigantische constructies. Is het niet leuker om gewoon normale dingen te bouwen in plaats van het overtreffen van je buren door de zoveelste grijze pilaar neer te zetten?

• TFDev
  • Laatst online: 26-09 22:16
Je bent niet de enige die dan weekend heeft denkik :P

Maar wel balen, bezoek weg, ligt de boel eruit :(

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 14:35

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Hey mede-tweakers,

Is Minecraft offline? Ik kan namelijk niet inloggen, heb het spel net gekocht.

Het zou ook fijn zijn als iemand me kan valideren, mijn ingame naam is MrWahloh

Grt

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• ZpAz
Het spel ligt er inderdaad momenteel uit.

edit: Daar was je dus al achter ;)

[ Voor 31% gewijzigd door ZpAz op 24-09-2010 23:17 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

Thomasthomas schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:04:
[...]

Mij lijkt het wel leuk om een nostalgisch gebouw zoals de Notre Dame of het Kremlin te maken ipv deze enorme gebouwen die eigenlijk negens op slaan.

Nu kom ik gelijk bij mijn volgende punt aan, ik vind het van de map die we nu hebben best stom dat het vol staat met enorme torens en gigantische constructies. Is het niet leuker om gewoon normale dingen te bouwen in plaats van het overtreffen van je buren door de zoveelste grijze pilaar neer te zetten?
Niemand houdt je tegen, ik ben er ook helemaal voor en zou in de toekomst graag meewerken aan een dergelijk project. Je moet dan wel veel tijd steken om een ontwerp te maken. Talloze monumenten zijn al in mijn hoofd voorbij gekomen. Zelf dacht ik aan een Circus Maximus, Parthenon, Notre Dame, Eiffel-toren en de Sint-Pietersbasiliek. Monumenten die vrijwel iedereen meteen herkent.

Minecraft werkt weer.

• compufreak88
:'(

Ik kan nu wel inloggen, maar daarna wordt het beeld zwart. Heb al geprobeerd om de bestanden uit de bin map te verwijderen, maar dat helpt niks :'( :'(

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

na 2a3 keer proberen in logggen heb je nog wel eens kans om online to komen

• Bulls
ZpAz schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:01:
Hier doet hij het inderdaad momenteel ook niet. Jammer was wel benieuwd naar de voortgang van het pakhuis :)

Giza had ik ook al gekeken gister, zal ook wel best wat werk ingezeten hebben.
Ben je ook binnen geweest? ik had namelijk de gangen eerst verborgen gehouden totdat ik een beetje redelijk binnenwerk klaar had.

Waren een paar VIPs en admins af en toe langs geweest omdat ze /tp doen :D Dan kun je het moeilijk geheim houden ;)

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-10 07:41
heey mensen,

zie dat er jammer gennoeg weer problemen zijn met minecraft:( komt vast door het weekend:)
ik hoop dat het morgenavond wel weer goed is want dan kan ik weer mooi verder met het pakhuis:)

is de boel in het pakhuis eigenlijk al zover dat het dak dicht kan? kan ik daar namelijk mee beginnen:p

gr
muerte.

P.s. Excuses als er spelfouten zijn of hoofdletters missen maar type dit vanaf mijn telefoon:p

Verwijderd

Update van de moria mine waar ik al 2 dagen mee bezig ben :P

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/b6yoa0.jpg

• ZpAz
Bulls schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 00:12:
[...]

Ben je ook binnen geweest? ik had namelijk de gangen eerst verborgen gehouden totdat ik een beetje redelijk binnenwerk klaar had.

Waren een paar VIPs en admins af en toe langs geweest omdat ze /tp doen :D Dan kun je het moeilijk geheim houden ;)
Ja nu idd wel, allemaal gangen, en twee farao kamers ontdekt :) Impressive.

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 25-09-2010 01:14 ]

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11 23:34

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Grapjas die het pakhuis onder water heeft gezet:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/10zv6ky.png

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vanavond weer een tijd lopen spelen, echt heerlijk! Nu ook bouwrechten op de GoT server, met dank aan Sjoerd.

Meeste tijd overigens gewoon nog even singleplayer, blijft ook leuk.

Ik zoek alleen nog een goede plek op de GoT server in de buurt (dichtbij! :P ) van een warp om ook iets op te kunnen zetten: een huisje, onverkende (nog niet bestaande) mijnen, mag best beetje afgelegen zijn. Heeft iemand hiervoor een idee? Ik ken de map natuurlijk nog niet supergoed, dus suggesties zijn welkom :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• -Mike-
Tyoi
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tJQEK.png

Paar vervelende mensen trouwens vanavond, spawnen van watervallen in een gebouw van iemand anders is echt een no-go

[ Voor 52% gewijzigd door -Mike- op 25-09-2010 02:08 ]

• hippiepaci
  • Laatst online: 12-11 21:40
Ik speel minecraft sinds ik per ongeluk een forumpost voorbij zag komen. Paar dagen geleden dus gedownload via minecraft.net, een veelste verslavend spel ;). De site was toen nagenoeg down en ik neem aan dat ik daarom gewoon kon downloaden. Alleen nog maar SP gedaan, maar wel gelijk hooked, wel slecht voor de nachtrust! Ik heb nog geen paypal en/of CC, maar dit is dus wel een hele goede reden om dit te gaan regelen! Dat moet ik dus maar binnenkort gaan regelen. Sindsdien dit topic gevolgd, maar nog niet gereageerd... Nu dus wel omdat de ad van Google zo toepasselijk was :) :

Ads door Google
Prefab HSB Dakopbouw
Binnen 1 dag een extra verdieping op uw woning, wind- en waterdicht!

Hoeveel en van welke soort blocks zouden dat moeten zijn.......

Edit @hierboven, in MP ben je (nog niet) gebonden aan een maximale 64 per item?

[ Voor 5% gewijzigd door hippiepaci op 25-09-2010 02:05 ]

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50
SanderTje! schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 01:46:
Ik zoek alleen nog een goede plek op de GoT server in de buurt (dichtbij! :P ) van een warp om ook iets op te kunnen zetten: een huisje, onverkende (nog niet bestaande) mijnen, mag best beetje afgelegen zijn. Heeft iemand hiervoor een idee? Ik ken de map natuurlijk nog niet supergoed, dus suggesties zijn welkom :)
Huub's Hotel (warp hotel) kan nog wel wat groter denk ik. Zat ik ook naar te kijken. Maar geen idee.
Pagina: 1 ... 16 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---