Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Kan niet wachten om het echt aan te schaffen en echt te kunnen spelen.
Paypal koppelen aan je bankrekening, dan hoef je daar niet meer op te wachtenAustin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:02:
wat duurt wachten tot het geld op PayPal staat toch lang !
[ Voor 14% gewijzigd door ZpAz op 23-09-2010 19:04 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Kun je je bankrekening daarna ook weer ontkoppelen? Ik gebruik namelijk verder nooit PayPal.ZpAz schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:03:
[...]
Paypal koppelen aan je bankrekening, dan hoef je daar niet meer op te wachtenDan wordt het direct gedaan en na een paar dagen van je rekening afgeschreven
Verwijderd
ingame naam: Anoniemnl
Ja, je kan je gekoppelde bankrekening ook gewoon weer ontkoppelen.Toppertje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:11:
[...]
Kun je je bankrekening daarna ook weer ontkoppelen? Ik gebruik namelijk verder nooit PayPal.
Vreemd heb mijn bankrekening gekoppeld staanZpAz schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:03:
[...]
Paypal koppelen aan je bankrekening, dan hoef je daar niet meer op te wachtenDan wordt het direct gedaan en na een paar dagen van je rekening afgeschreven
[ Voor 36% gewijzigd door Austin op 23-09-2010 19:24 ]
Hm, toch maar niet. Moet voor het koppelen eerst 2-3 dagen wachten. Schiet niet op op deze manier dus.Austin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:19:
[...]
Ja, je kan je gekoppelde bankrekening ook gewoon weer ontkoppelen.
[...]
Ik wil graag een waterval maken maar krijg niks in de emmer
mc laatste versie nog een keer gedowned, no joy
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Hier stond iets doms. Ik weet het ook niet.Tyoi schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:08:
Hey, is er wat met de server? ik kan niet inloggen, krijg 'Failed to connect to server, unknown host 78.46.73.18'.
mc laatste versie nog een keer gedowned, no joy
[ Voor 8% gewijzigd door Appel op 23-09-2010 20:41 ]
Ik had mijn transactie gestart op 1 September, op 10 September was deze rond.Austin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:02:
Dit was mijn eerste transactie met PayPal en was (dus?) een eCheck wat belachelijk lang duurt.
Ik zou dus rekenen op de laatste dag van de verwachtte voltooiingsdatum...
Er stond dat het 3-4 werkdagen duurde om geld van je bankrekening naar je PayPal over te maken. Apart dat heb bij jou zo lang duurde.WitchHunter schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:51:
[...]
Ik had mijn transactie gestart op 1 September, op 10 September was deze rond.
Dit was mijn eerste transactie met PayPal en was (dus?) een eCheck wat belachelijk lang duurt.
Ik zou dus rekenen op de laatste dag van de verwachtte voltooiingsdatum...
XP
C:\WINDOWS\system32\Drivers\etc\host
127.0.0.1 localhost
78.46.73.18 mine
lekker simpel
[ Voor 90% gewijzigd door ThaHandy op 23-09-2010 21:30 ]
Ja 26 gold blocks dus 234 gold ores gesmolten en gecrafted. Anders ga je even zelf minen ofzo.
We hebben logs dus als je niet gebanned wil worden zal ik ze maar snel terug geven.
Jammer genoeg hebben we geen logs om te zien wie welke items pakt.Bulls schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:48:
Ok wil de gene die 26 solid gold blocks van mn pyramide gejat heeft ze wel even terug geven?
Ja 26 gold blocks dus 234 gold ores gesmolten en gecrafted. Anders ga je even zelf minen ofzo.
We hebben logs dus als je niet gebanned wil worden zal ik ze maar snel terug geven.
Wat een kinderachtige actie.Bulls schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:48:
Ok wil de gene die 26 solid gold blocks van mn pyramide gejat heeft ze wel even terug geven?
Inderdaad. Je bent wel een enorme kneus als je zo'n gebouw als dat van Bulls gaat defacen.
https://niels.nu
sudo apt-get rekt

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Ik ben donderdagavond begonnen met het verkennen van het spel, dus eerst lekker single player, maar ook een blik geworpen op de GoT server, echt overdonderend wat daar inmiddels staat! Single player heb ik nu een grot gebouwd, en direct netjes wat bewegwijzering aangebracht anders had ik de uitgang vast nooit meer teruggevonden. Het werkt gewoon als een ontzettend heerlijk spelletje! Binnenkort zal ik nog even bouwrechten vragen voor de GoT server, want dat lijkt me helemaal super!
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
IddHydra schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:14:
Inderdaad. Je bent wel een enorme kneus als je zo'n gebouw als dat van Bulls gaat defacen.
Nog bedankt voor de diamond pick en shovel, Bulls
sudo apt-get rekt
En mijn skull heeft nu een eigen warp. Zie /warp skull
MHW: Jay
Anyways, thnx voor de complimenten.
[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 24-09-2010 03:54 ]
mc.grum.nl A 78.46.73.18 <-- feel free to useThaHandy schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:27:
ff mijn hostfile aangepast zodat ik makkelijk kan connecten naar server, een ip onhouden/opzoeken is ook niet altijd ideaal
btw bulls, als we een backup hebben van 'recent na het gebeurde' schrijf ik wel ff een tool om de goudblokken in de wereld te vinden (naja niet 'even', maar met de backup kan ik het iig later terug vinden). Iemand gaat 26 goudblokken bij zich hebben of in een kist, die ban kom er wel als het ff meezit.
en! volgens mij hadden we een gold-ore-poortje bij /spawn, waar is die heen?
[ Voor 40% gewijzigd door Grum op 24-09-2010 07:53 ]
Verwijderd
ondertussen wacht ik ook op mijn paypal
Kiek em goan!
Hoe is't verder met het pakhuis, schiet het al op?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Oh ja, er komt toch zeker wel een ladder met springplank in het pakhuis om in het geld te kunnen zwemmen?
Ja dat kan met /sethome en daarna /home om er opnieuw naar toe te warpen. Dat is dikwijls ook handig met hoge gebouwen zoals het pakhuis: gewoon een /sethome bovenaan doen. Dan kan je snel naar boven om verder te bouwen en je gewoon laten vallen om beneden resources te halen.soulfightah schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:28:
Is het mogelijk om een eigen spawn/warp te hebben op de server? dat ik een beetje achteraf kan gaan bouwen/ minen zonder iedereen in de weg te zitten, maar toch niet eerst 30 min moet lopen voor ik er ben?
[ Voor 50% gewijzigd door Otherside1982 op 24-09-2010 08:33 ]
Verwijderd
Tja, maar wat nu als iemand zelf dat goud gemined heeft? Ik weet, 26 blokken is 234 staven maar toch... En kisten hebben zover ik weet geen owner.Grum schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:47:
mc.grum.nl A 78.46.73.18 <-- feel free to use
btw bulls, als we een backup hebben van 'recent na het gebeurde' schrijf ik wel ff een tool om de goudblokken in de wereld te vinden (naja niet 'even', maar met de backup kan ik het iig later terug vinden). Iemand gaat 26 goudblokken bij zich hebben of in een kist, die ban kom er wel als het ff meezit.
[ Voor 86% gewijzigd door Hydra op 24-09-2010 09:05 ]
Descriptor - Descriptor
Ik heb al bouw rechten gekregen gisteren, en heb samen met jagana, SNDRT en bananenspin mee geholpen aan Helmsdeep ons lord of the rings fort
(er waren er nog 2 die mee hadden geholpen maar hun namen ben ik kwijt)
/warp helms en je bent er.
Winners never cheat, Cheaters never win
Ja killzone jij was er ook bij, maar nog 2 andere gasten hadden ook mee geholpen. Er staat naast helmsdeep een bordje met alle personen die op dit moment hebben mee geholpen.Killzone schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:16:
That would be me. Zal atm niet veel op de GoT server zitten, aangezien ik met wat gasten van TF2 speel, maar mochten we helemaal opnieuw beginnen (nieuwe mapgenerator) dan zullen we waarschijnlijk op de GoT server gaan zitten
.
Ik heb op de server van fyi nu nog geen huis omdat ik de stadsmuur heb vergroot. en op die van xtala zit ik alleen maar te minen (met een berg diamant als gevolg
Ik denk dat het op de GoT server wat leuker is, aangezien er nu veel meer man op de server zit, en deze 24/7 up is. En wellicht ook wat stabieler
Volgende week dan begint voor ons GoT TF2 Highlander dus dan ga ik wat minder minecraft spelen. Maar tot die tijd lekker aan helmsdeep werken
Wat betreft pakhuis (gisteren even gekeken), krijgt iedere groep of persoon dan een eigen plekje waar hij/zij z'n stuff kan dumpen? (eventueel tegen betaling van een in-game iets?
Winners never cheat, Cheaters never win
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ja daar zat ik net ook aan te denken
En dan even opdelen in 'nuttig'
En leuk om te zien.
Nuttig:
grotebos - (Hier hout halen)
gieterij - (Cobblestone generator hier?)
grotezee - (Voor zand)
Leuk:
-heel veel-
Dus tip aan de studenten/scholieren hier: GENIET MAXIMAAL van je vrije tijd want dat is later helaas anders.
zal je toch gelijk moeten geven... ik loop nu stage en heb dus bijna geen vrije tijd meer uit het niets... dat kwam hard aan na zo'n lekkere chille vakantieEvaluationCopy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:48:
Vind het wel jammer soms dat ik veel werk/gezin heb, dat soort nachtelijke bouwsessies tot 's ochtends vroeg had ik ook echt leuk gevonden maar dat gaat gewoon niet.![]()
Dus tip aan de studenten/scholieren hier: GENIET MAXIMAAL van je vrije tijd want dat is later helaas anders.
Kiek em goan!
Gewoon zorgen dat ik een vriendin krijg die net als ik geen kinderen wil en gewoon meedoet aan zulke nachtelijke sessiesEvaluationCopy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:48:
Vind het wel jammer soms dat ik veel werk/gezin heb, dat soort nachtelijke bouwsessies tot 's ochtends vroeg had ik ook echt leuk gevonden maar dat gaat gewoon niet.![]()
sudo apt-get rekt
Edit: hm, was maar voor een paar minuten blijkbaar.
[ Voor 19% gewijzigd door Seditiar op 24-09-2010 10:03 ]
Als ik vanmiddag thuis kom van werk maar meteen ff Minecraft kopen en jullie vergezellen op de GoT Server
Austin schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:06:
Zo geld is eindelijk binnen op Paypal heeft al met al 2 dagen geduurd.
Waarom maak je eerst geld over naar je paypal, je kan ook gewoon direct betalen met paypal. Paypal doet dan vanzelf een afschrijving op je rekening. 10x makkelijkerAustin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:02:
Hoe staat het onderhand met het Pakhuis? Heb sinds gisteravond 22:30 niet meer gekeken... Zal strax als ik thuis ben weer eens een blik werpen
[ Voor 11% gewijzigd door NL-RaVeR op 24-09-2010 10:26 ]
Duurt de eerste keer alleen 2 dagen om het te verifiërenNL-RaVeR schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:25:
[...]
[...]
Waarom maak je eerst geld over naar je paypal, je kan ook gewoon direct betalen met paypal. Paypal doet dan vanzelf een afschrijving op je rekening. 10x makkelijker
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Kiek em goan!
Dat kan niet, de betaling aan Minecraft verijst namelijk een directe betaling (CC of krediet op he PP) en accepteert geen e-checks (dat PP het zeg maar voor schiet en het later van je bankrekening afschrijft.)NL-RaVeR schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:25:
[...]
[...]
Waarom maak je eerst geld over naar je paypal, je kan ook gewoon direct betalen met paypal. Paypal doet dan vanzelf een afschrijving op je rekening. 10x makkelijker
Hoe staat het onderhand met het Pakhuis? Heb sinds gisteravond 22:30 niet meer gekeken... Zal strax als ik thuis ben weer eens een blik werpen
Dus wachten moet wel, anders had ik het ook wel zo gedaan
Tijd maken. Je moet je ontspanning ook gewoon pakken hoor.soulfightah schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:58:
[...]
zal je toch gelijk moeten geven... ik loop nu stage en heb dus bijna geen vrije tijd meer uit het niets... dat kwam hard aan na zo'n lekkere chille vakantie
Verwijderd
ja die zullen vast ook wel weg zijn, er waren er 2 of 3 volgensmij, maarja, dan is er een script voor het goud, en dan gaan ze gewoon alles kapotmaken, het probleem is gewoon, dat e r de laatste paar dagen teveel mensen zijn toegelaten, omdat ze ook bij GoT zijn, maar daar kunnen alsnog trollen tussen zitten, lijkt me moeiljk om na 15 nieuwe toelatingen in 3 dagen te gaan screenen, wie wat waar doet. Ik voorzie de problemen maar wat kun je er tegen doen. Alleen een script voor het goud is niet voldoende, vooral nu je het gezegd hebt, als dit dan gelezen wordt, dan wordt het natuurlijk bij iemand anders in de kist gedaan.Grum schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:47:
[...]
mc.grum.nl A 78.46.73.18 <-- feel free to use
en! volgens mij hadden we een gold-ore-poortje bij /spawn, waar is die heen?
anders ga ik wel sneaky mensen volgen enz, jammer dat mijn naam zichtbaar is, heb deze hele week toch niks te doen, ga ik wel stalken en dan kijken wat iedereen doet
grievers beware, ik kan mezo es achter je zitten.
Ik heb het spel dan nu al sinds de eerste alpha release, maar toen kon ik gewoon Paypal het voor laten schieten zonder problemen, lijkt me sterk dat dit veranderd is?Darobber schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:32:
[...]
Dat kan niet, de betaling aan Minecraft verijst namelijk een directe betaling (CC of krediet op he PP) en accepteert geen e-checks (dat PP het zeg maar voor schiet en het later van je bankrekening afschrijft.)
En het griefers verhaal word een beetje uit z'n verband getrokken, het gebeurt inderdaad af en toe maar als je dat vergelijkt met hoeveel users er per dag op de server spelen stelt het helemaal niets voor al snap ik dat het extreem vervelend is.
Gewoon een speltip: Zet je kisten met belangrijke spullen niet direct naast een warp, stel ze een beetje verdekt op want wij admins kunnen niet alles monitoren en het is vrijwel onmogelijk om een dief te pakken die /warp gebruikt en er vervolgens weer vandoor gaat.
@Hieronder Welcome to the real life
[ Voor 32% gewijzigd door -Mike- op 24-09-2010 10:48 ]
Dat weet ik wel, maar op dit moment ZOVEEL verplichtingen dat het gewoon niet meer leuk is... stop ook met bepaalde activiteiten, gewoonweg de tijd niet meer voor.Sgreehder schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:36:
[...]
Tijd maken. Je moet je ontspanning ook gewoon pakken hoor.
Kiek em goan!
Toen ik het wou kopen moest ik een CC linken aan me PP omdat ik anders het spel niet kon kopen, had niet genoeg geld op me PP staan. Wel heb ik een geverifieerd bankrekeningnummer aan me PP gelinked dus ik kon redelijk snel geld op me PP zetten.-Mike- schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:38:
[...]
Ik heb het spel dan nu al sinds de eerste alpha release, maar toen kon ik gewoon Paypal het voor laten schieten zonder problemen, lijkt me sterk dat dit veranderd is?
Nee, je hebt een bepaalde folder nodig die op de server aanwezig is.compufreak88 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:49:
Is het ook mogelijk om als speler een render te maken van een server world (via vespucci oid)?
Helpt natuurlijk niks tegen Goud jatten.
Is de eerste keer dat ik PayPal uberhaupt gebruik hebNL-RaVeR schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:25:
[...]
[...]
Maar zal hem onthouden voor een eventuele volgende keer.
Das een goeie, kunnen we de dader wellicht opsporen en hem de toegang tot de server blokkeren...Brains schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:05:
Mocht iemand zo slim zijn om de de solide gouden blokken te gebruiken dan zou je met een specifieke render van de map alleen de positie van de solide gouden blokken kunnen weergeven.
Don't dream your life, live your dreams!
Verwijderd
Het zou leuk zijn moest Notch voor de multiplayer, password-protected chests ofzo ondersteunen, gaat natuurlijk niets doen aan het afbreken van de gebouwen maar toch.EvaluationCopy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:58:
Tip: begraaf je kisten met spullen in de grond. 2 lagen steen of zand er bovenop, even uitgraven als je iets nodig hebt. Kleine moeite. (Niet vergeten WAAR je ze hebt verstopt natuurlijk)
Helpt natuurlijk niks tegen Goud jatten.
^^ FixedVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:08:
[...]
Het zou leuk zijn moest Notch voor de multiplayer, password-protected chests ofzo ondersteunen, gaat natuurlijk niets doen aan het afbreken van de gebouwen maar toch. als mensen gewoon het fatsoen zouden hebben om van andermans spullen af te blijven
Weet niet wat voor commands de admins etc nu hebben, maar anders evt een mod erbij om dit soort dingen te kunnen tracken? Die blocks hebben vast een locatie ID, als je weet waar ze gestaan hebben moet het toch mogelijk zijn te achterhalen wie die blokken verandert/gesloopt hebben?
[ Voor 26% gewijzigd door JBplap op 24-09-2010 11:12 ]
Er is nog een andere manier van betalen, en dat is het koppelen van je bankrekening aan je Paypal account. Je krijgt twee miniscule bedragen gestort, vervolgens moet je bij Paypal opgeven wat die bedragen zijn. Als je dat goed hebt zien ze je bankrekening als geverifiëerd. Vanaf dat moment kun je gewoon alles via Paypal betalen, zij schieten het voor en incasseren het van je bankrekening.Darobber schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:32:
[...]
Dat kan niet, de betaling aan Minecraft verijst namelijk een directe betaling (CC of krediet op he PP) en accepteert geen e-checks (dat PP het zeg maar voor schiet en het later van je bankrekening afschrijft.)
* Vanitas is in!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Die in het pakhuis zijn afaik allemaal legaalBrains schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:05:
Mocht iemand zo slim zijn om de de solide gouden blokken te gebruiken dan zou je met een specifieke render van de map alleen de positie van de solide gouden blokken kunnen weergeven.
Bij deze trouwens een oproepje; doneer je overtollige gold (want wat kan je er nou helemaal mee...) voor het logo op het pakhuis!
Verwijderd
Klopt, maar als je pas een account opent duurt die manier ook enkele dagen, dus dat lost niets op. Volgens mij is het beter geld over te schrijven zodat je een beperkt budget hebt op paypal (zelf heb ik een 50 euro overgeschreven) en minder "impuls-aankopen" doet op het netPatriot schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:15:
[...]
Er is nog een andere manier van betalen, en dat is het koppelen van je bankrekening aan je Paypal account. Je krijgt twee miniscule bedragen gestort, vervolgens moet je bij Paypal opgeven wat die bedragen zijn. Als je dat goed hebt zien ze je bankrekening als geverifiëerd. Vanaf dat moment kun je gewoon alles via Paypal betalen, zij schieten het voor en incasseren het van je bankrekening.
@Bulls: bij jou was de overschrijving er al na 1 dag op ? gaat lekker snel, meestal is het 2 tot 3 dagen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 11:28 ]
Ik had ooit een paypal account veel eerder om iets via ebay te kopen, en had er zelfs een creditcard aangekoppeld omdat ik dacht dat het moest, later las ik iets over zo'n cardreader dat het verplicht werd en dan particulieren die moesten kopen en bedrijven hem gratis kregen. Toen heb ik nooit meer iets met mn pp account gedaan.
Maar het is blijkbaar niet nodig ofzo.
Oh, maar als je een 'before' en 'after' hebt is het redelijk simpel te zien wie 'ineens' een zak gouden blokken heeft gekregen. We hebben het al gehad over een 5minute incremental backup, redelijk simpel om dan met redelijke zekerheid te zeggen wie er ineens een goudsvermogen heeft waar dat net niet zo was.Hydra schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:03:
Tja, maar wat nu als iemand zelf dat goud gemined heeft? Ik weet, 26 blokken is 234 staven maar toch... En kisten hebben zover ik weet geen owner.
Kiek em goan!
Wel de bedoeling.. Maar wat gaan we doen, water. Of goudblokkenOtherside1982 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:32:
Daarnet nog even gekeken op de server naar het pakhuis, is al flink opgeschoten, maar de smooth stone is op. Dus er zal weer flink brandstof gemined moeten worden voor al die furnaces.
Oh ja, er komt toch zeker wel een ladder met springplank in het pakhuis om in het geld te kunnen zwemmen?
[...]
Ja dat kan met /sethome en daarna /home om er opnieuw naar toe te warpen. Dat is dikwijls ook handig met hoge gebouwen zoals het pakhuis: gewoon een /sethome bovenaan doen. Dan kan je snel naar boven om verder te bouwen en je gewoon laten vallen om beneden resources te halen.
vanmiddag kom ik wel ff online.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 24-09-2010 11:31 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat heb ik ook en dat werkte bij mij dus niet. Omdat Notch directe betaling vereist.Patriot schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:15:
[...]
Er is nog een andere manier van betalen, en dat is het koppelen van je bankrekening aan je Paypal account. Je krijgt twee miniscule bedragen gestort, vervolgens moet je bij Paypal opgeven wat die bedragen zijn. Als je dat goed hebt zien ze je bankrekening als geverifiëerd. Vanaf dat moment kun je gewoon alles via Paypal betalen, zij schieten het voor en incasseren het van je bankrekening.
Weet je 100% zeker dat je dan geen e-check hebt geselecteerd? Dat is namelijk een andere manier van betaling (komt er op neer dat je betaling direct is doorgevoerd, maar de ontvanger krijgt pas geld als Paypal het heeft). Het is mij in ieder geval wel gelukt op die manier, en ik heb veel mensen gesproken die het ook prima gelukt was op die manier.Darobber schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:32:
[...]
Dat heb ik ook en dat werkte bij mij dus niet. Omdat Notch directe betaling vereist.
Of nog beter: alle paypal vragen gewoon deleten, er is ongetwijfeld een speciaal topic voor Paypal vragen..soulfightah schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:30:
Is het niet verstandig om in de TS een paypal beschrijving te maken... er zijn zo onderhand 200+ posts erover gekomen... begint irritant te worden.
en dan alle faq's die langs zijn gekomen samenvatten in TS.EvaluationCopy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:41:
[...]
Of nog beter: alle paypal vragen gewoon deleten, er is ongetwijfeld een speciaal topic voor Paypal vragen..
en blijven hopen dat ze niet weer vragen...
Kiek em goan!
De save is toch 150MB ofzo? Da's 43GB per dagGrum schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:27:
Oh, maar als je een 'before' en 'after' hebt is het redelijk simpel te zien wie 'ineens' een zak gouden blokken heeft gekregen. We hebben het al gehad over een 5minute incremental backup, redelijk simpel om dan met redelijke zekerheid te zeggen wie er ineens een goudsvermogen heeft waar dat net niet zo was.
2 zijn er van mijthaban schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:18:
Die in het pakhuis zijn afaik allemaal legaal.
En ik heb Bulls nog 4 bars gegeven maar weet niet wat 'ie daarmee gedaan heeft. Vast uitgegeven aan drank en vrouwen
[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 24-09-2010 12:01 ]
Slimmerd, das de data van de map zelf. Je bent serieus niet 150mb aan data aan het downloaden als je verbinding maakt met de serverHydra schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:59:
[...]
De save is toch 150MB ofzo? Da's 43GB per dag
[ Voor 20% gewijzigd door Flowmo op 24-09-2010 12:07 ]
Dan moet je wel de hele map afgelopen zijn, dus echt alles wat op de render staat ;-)Hydra schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:59:
[...]
De save is toch 150MB ofzo? Da's 43GB per dag
En is ook echt gigantisch !
Straks als ik thuis ben meteen ff Minecraft kopen en dan kan ik eindelijk legaal spelen
Verwijderd
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Het bouwen is toch ook al de funAnimal Mother schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:33:
Het uitmeten van de omtrek van het pakhuis was echt veel werk gisteren zeg! Zijn we met een paar man wel een tijdje mee bezig geweest..Vanavond weer verder.
Als het eenmaal klaar is dan is de lol er na een aantal keer doorlopen ook wel weer vanaf.
Btw meer foto's in dit topic graag!
Dagelijkse render is super, maar foto's van mensen hun creaties zou ook tof zijn, en natuurlijk de gezamelijke projecten.
Zo krijgt iedereen een beeld hoe het vordert, ideaal voor de mensen die niet de hele dag erbij kunnen zijn
Hierbij een paar screenshots dan:Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:36:
en nog niemand die pics heeft gepost van het ding
pics or it didnt happen!
http://img163.imageshack.us/img163/9764/vooraanzicht.jpg
http://img825.imageshack....dollartekenbinnenkant.jpg
http://img837.imageshack....hterkantvanbinnenafge.jpg
Heb geen screenshots van kelder etc. gemaakt, viel nog te weinig te zien dus als je dat echt wilt zien moet je even op de server kijken.
Edit: kan ik ook even in de spelerlijst gezet worden? Had gisteren al een DM gestuurd, blijkbaar niet gelezen.
[ Voor 9% gewijzigd door Seditiar op 24-09-2010 13:34 ]
Ik ben er dit weekend niet, maar als iemand zich verveelt moet-ie maar contact opnemen met vistu
Dit topic is gesloten.
![]()
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---