Holy crap!
Ik kom even met een idee aanzetten, en meteen alweer een pagina aan discussie eromheen
Ik heb met The_Major en nog een paar anderen al een begin gemaakt, gebaseerd op een 60x60x64 layout, wat dus volgens de blauwdrukken mooi gehalveerd overkomt, maar als ik zie wat jullie tot nu toe bedacht hebben, komt dat aardig overeen met de consensus. Ik ben zelf niet zo goed in rekenen, dus als we gewoon D3NG3R's excelversie gebruiken, dan denk ik dat we wel goed zitten met de afmetingen.
Verder lijkt het me logisch dat, aangezien we Don Rosa's blauwdrukken gebruiken, we ook zijn stijl aanhouden wat betreft de kleuren, en in Don Rosa's tekeningen is die altijd grijs geweest, wat dus mooi overeenkomt met smooth stone of misschien klei,maar die vindt je niet zo snel
De heuvel is trouwens inderdaad niet te doen, daar kwam ik al achter toen ik probeerde de maten uit de blauwdruk 1 op 1 over te zetten in Minecraft
Verder nog bedankt voor het meehelpen tot nu toe, en het is natuurlijk leuk om te zien hoe jullie allemaal op ideeën reageren