Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gynnad schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:22:

Zijn er nog dingen waar ik op zou moeten letten voor een vleugelspeler (behalve Positiespel/Passen/Vleugelspel)
probeer altijd eentje met Koppen of Snel als specialiteit te nemen, die kunnen via SE's extra vaak scoren of assists geven, en bij die specialiteiten bestaan specifieke 'vleugel-SE's'
Damien2004 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:17:
[...]

Seizoens overzicht van 1-14 :-) Het is een optie als je bij je financiële gegevens kijkt. Printscreen, copy paste, maakt niet uit :)
als je ook week 14 nodig hebt zal ik de mijne zaterdag, na de Financiele Update sturen

[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 17-11-2010 10:14 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
CoRrRan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:08:
[...]
Ik heb je een HT mail gestuurd, weet niet hoe ik het .png bestand naar je toe kan krijgen.
Ik gebruik daarvoor altijd ImageShack: http://imageshack.us/

Kun je een plaatje uploaden en krijg je een url terug die je dan kunt doorgeven. Ik heb het nu iig ook zo gedaan.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik heb gewoon een copy paste gedaan in mijn mail, zag er prima uit. We zien de uitslag wel Damien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
  • Laatst online: 01-04-2022
Misschien een gekke vraag, maar is het hier ook toegestaan om een early bid aan te vragen? Ik heb nu niet genoeg geld om een leuke speler te kopen en ik wil om toch genoeg te hebben daarvoor een speler op de TL zetten voor 75% van de verwachte transferprijs. Bij deze speler is dat 0,75 × 1.700.000 = 1.275.000 dus als ik dat afrond ongeveer 1,3M.

Dus de vraag: Mag ik dit hier vragen en twee, wie zou bereid zijn om tot hij/zij wordt overboden 1,2M-1,3M te missen? (Overigens, De wiki.hattrick.org benoemt de early bid ook en er wordt nergens gesproken over dat dit verboden is, zolang je er maar geen mensen onnodig mee spamt.)

Voor de rest overigens voor de tweede keer op rij kampioen geworden en rechtstreeks gepromoveerd en mag volgend seizoen m'n opwachting maken in IV. Ik ben erg benieuwd of ik ook volgend seizoen de top 4 kan behalen.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Ja hoor. Vragen voor early bids zie ik hier iig regelmatig voorbijkomen.

• Gynnad
  • Laatst online: 23:24
Puringa schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:27:
Misschien een gekke vraag, maar is het hier ook toegestaan om een early bid aan te vragen? Ik heb nu niet genoeg geld om een leuke speler te kopen en ik wil om toch genoeg te hebben daarvoor een speler op de TL zetten voor 75% van de verwachte transferprijs. Bij deze speler is dat 0,75 × 1.700.000 = 1.275.000 dus als ik dat afrond ongeveer 1,3M.

Dus de vraag: Mag ik dit hier vragen en twee, wie zou bereid zijn om tot hij/zij wordt overboden 1,2M-1,3M te missen? (Overigens, De wiki.hattrick.org benoemt de early bid ook en er wordt nergens gesproken over dat dit verboden is, zolang je er maar geen mensen onnodig mee spamt.)

Voor de rest overigens voor de tweede keer op rij kampioen geworden en rechtstreeks gepromoveerd en mag volgend seizoen m'n opwachting maken in IV. Ik ben erg benieuwd of ik ook volgend seizoen de top 4 kan behalen.
Als het een geweldige buitenspeler is, wil ik wel bieden hoor ;) (zie mijn eerdere berichten van gisteren :) )

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Puringa
  • Laatst online: 01-04-2022
Het gaat om een verdediger :)

http://www.hattrick.org/C...erID=188954315&BrowseIds=

3. Franz Kopfkopp (188954315)

27 jaar en 46 dagen, TSI = 27 960
goed in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: uitmuntend

Volgens de TL dus een marktwaarde van 1,8M en misschien zelfs met de vrij hoge spelhervatting rond de 2M.

Ik wil deze speler na 16.00 op de TL gaan zetten zodat hij nog op een vrij gunstig tijdstip wordt verkocht.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Puringa schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:52:
Het gaat om een verdediger :)

http://www.hattrick.org/C...erID=188954315&BrowseIds=

3. Franz Kopfkopp (188954315)

27 jaar en 46 dagen, TSI = 27 960
goed in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: uitmuntend

Volgens de TL dus een marktwaarde van 1,8M en misschien zelfs met de vrij hoge spelhervatting rond de 2M.

Ik wil deze speler na 16.00 op de TL gaan zetten zodat hij nog op een vrij gunstig tijdstip wordt verkocht.
Leuke speler en idd zou die zeker dat bedrag moeten halen... zeer hoge spelhervatting maat oiok de bijskills in PM en Passing zijn niet ongunstig ...
onvoorspelbaar als specialiteit kan ongunstig zijn voor verdedigers, maar met hoog verdediging en passing wordt de kans op negatieve events lager, en op positieve SE's hoger

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Ik ben kampioen geworden met rechtstreekse promotie naar de IV, zonder transfers kom ik dit seizoen op een verlies van ongeveer 1 miljoen uit, dus dat wordt flink lang doorbekeren komend seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vandaag zijn mijn twee beste trainees gepopt naar uitmuntend scoren (18jr 30dgn). Normaal zou ik ze beiden verkopen, ga nu in het tussenseizoen twee weken passen trainen, hoop dat ze beiden poppen, zou weer een leuk extra centje opleveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
CoRrRan schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:21:
[...]

Ga niet uit van Alltid. Die houdt, voor zover ik weet, geen rekening met bot-opruiming. Reken jezelf dus niet rijk. (Dat deed ik ook 2 seizoenen geleden en dacht dat ik in een lichte VIe terecht zou komen. Meteen eerste seizoen was het 15/1024 en afgelopen seizoen 49/1024...)
Dat is op zich best wel jammer. Je kunt eigenlijk alleen vergelijken als je 8 actieve teams in je competitie hebt (en dan vergelijken met competitie's die dit ook hebben). Nu kan het heel erg vertekenen als je 1 of zelfs 2 bot teams hebt. Dan denk je, wordt een eitje, maar dan blijken die teams vervangen te worden door echte spelers en wordt het ineens een hele zware divisie.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 TU pops, 3 naar uitmuntend en 1 naar formidabel.

Denk dat ik in het tussenseizoen twee keer spelhervatting ga trainen.
Zijn er meer van jullie die in het tussenseizoen even naar een andere training switchen, of lijkt dat jullie niet rendabel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:54:
Ik ben kampioen geworden met rechtstreekse promotie naar de IV, zonder transfers kom ik dit seizoen op een verlies van ongeveer 1 miljoen uit, dus dat wordt flink lang doorbekeren komend seizoen ;)
Gewoon goede transfers blijven doen om het gat te dichten kan natuurlijk ook ;)
Als je goed organiseert is daar makkelijk een verlies van 2 a 3 miljoen op te vangen door aankoop en verkoop. Als je dat in de beker bij elkaar wilt voetballen moet je toch wel erg ver doorbekeren.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:51:
Zijn er meer van jullie die in het tussenseizoen even naar een andere training switchen, of lijkt dat jullie niet rendabel??
Ik zelf doe het nu niet mede omdat ik het hele seizoen passen hebt getraind en ik dus een aantal trainees rond heb lopen die bij een andere vorm geen training zouden krijgen of ik moet naar spelhervatten gaan. Dus voor mij is het op het moment niet echt rendabel. Als je van bijvoorbeeld positiespel twee weken naar passen schakelt is het wat anders omdat je dan zowel je basis als een gedeelte van je trainees kan trainen.

Of het rendabel is hangt dus af van hoeveel spelers je tijdens het seizoen traint en je in het tussenseizoen kan trainen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:23:
[...]

Gewoon goede transfers blijven doen om het gat te dichten kan natuurlijk ook ;)
Als je goed organiseert is daar makkelijk een verlies van 2 a 3 miljoen op te vangen door aankoop en verkoop. Als je dat in de beker bij elkaar wilt voetballen moet je toch wel erg ver doorbekeren.

[...]

Ik zelf doe het nu niet mede omdat ik het hele seizoen passen hebt getraind en ik dus een aantal trainees rond heb lopen die bij een andere vorm geen training zouden krijgen of ik moet naar spelhervatten gaan. Dus voor mij is het op het moment niet echt rendabel. Als je van bijvoorbeeld positiespel twee weken naar passen schakelt is het wat anders omdat je dan zowel je basis als een gedeelte van je trainees kan trainen.

Of het rendabel is hangt dus af van hoeveel spelers je tijdens het seizoen traint en je in het tussenseizoen kan trainen.
Zie mijn post idd. Ik train scoren. Tussenseizoen passen trainen betekend al mijn trainees EN mijn twee mids die training krijgen. WIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van de andere passen-trainers minimaal 3.5 miljoen liggen voor het aantrekken van een reusachtig scoren spits uit Suriname. Er zijn er momenteel 2 in de aanbieding waar van eentje er binnen 9 uur afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:51:

Denk dat ik in het tussenseizoen twee keer spelhervatting ga trainen.
ik doe ook altijd wel een andere training in het tussenseizoen, vorig jaar SP, dit jaar overweeg ik het weer te doen óf passing.
Wél kies ik ervoor wél al mn A-spelers te laten spelen, ook al zijn die 30+.... de overweging daarachter is dathet risico op een negatieve vorm-hit me té groot is, deze spelers twee weken achter elkaar niet te laten spelen geeft 2/3 kans op een vorm-hit en het is me in het verleden al meermaals voorgekomen dat 1 of 2 A-spelers tot in week 6 gewoon in baggervorm waren, vermoedelijk door het missen van die twee wedstrijden in het tussenseizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn derde Surinaamse middenvelder aangeschaft. Gelukkig kon ik deze redelijk goedkoop aanschaffen als ik het vergelijk met de vorige. Ondertussen is de eerste opgeroepen voor Suriname NT en het is nu door trainen totdat de volgende opgeroepen word :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:21:
Net mijn derde Surinaamse middenvelder aangeschaft. Gelukkig kon ik deze redelijk goedkoop aanschaffen als ik het vergelijk met de vorige. Ondertussen is de eerste opgeroepen voor Suriname NT en het is nu door trainen totdat de volgende opgeroepen word :9
Toch leuk dat je op die manier internationals in je team hebt! Dicht bij het vuur he.

Vanavond mijn p/d duel. Ik heb het idee dat mijn tegenstander uit de IV al wekenlang aan het PIC'en is dus dat het heel lastig gaat worden. Ik hoop in ieder geval op het beste! Verder nog mensen met p/d duels?

/edit

Ik was waarschijnlijk de enige met een p/d duel ;) Maar ik heb in ieder geval gewonnen met 0-2! Dat betekent dat SandstorM na enkele jaren van afwezigheid volgend seizoen weer kan schitteren in divisie IV, om precies te zijn de IV.12 :P

[ Voor 15% gewijzigd door Sandyman538 op 21-11-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Had ook een promotiewedstrijd en eindelijk weer terug naar de V, waar mijn team ook zeker thuis hoort! Met 1-3 gewonnen :) Na 7 seizoenen weer terug in de V!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nadat ik vorig seizoen op 1 punt na tweede ben geworden, zie ik dat ik toch gepromoveerd ben door de bot-opruiming. Dus nu actief in de VIIe, ben benieuwd hoe ik hier mee ga draaien...

Ff gechecked, meedraaien in de middenmoot moet makkelijk lukken. Wordt dus een mooi seizoen, rustig trainen, en seizoen erna meedoen voor de titel, hoop ik...

[ Voor 30% gewijzigd door majoh op 21-11-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Voor mij ziet het er nog niet heel geweldig uit. Ga naar de VI.520, maar met 2 goede versterkingen op de vleugels moet ik een heel eind kunnen komen verwacht ik. Degradatie is in ieder geval (volgens de statistieken) niet nodig. Maar goed wij willen altijd mee doen om promotie en daarvoor zal ik zeker nog versterking moeten halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:28:

Ik was waarschijnlijk de enige met een p/d duel ;) Maar ik heb in ieder geval gewonnen met 0-2! Dat betekent dat SandstorM na enkele jaren van afwezigheid volgend seizoen weer kan schitteren in divisie IV, om precies te zijn de IV.12 :P
Feli !! :)

bij mij is mn nieuwe liga bekent en ik lijk een goede kans te hebben kampioen te worden;
de (direkte) degradant uit de V is een relatief zwakke, en ongeveer de gelijke sterkte als beide promovendi.
hooguit zijn vrijwel alle teams in mn liga wel enigszins aan elkaar gewaagd en dan kan een gelukje meer of midner veel uitmaken, maar ik hoop gewoon komend seizoen vol voor het kampioenschap te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
Altid zat er met de eerdere inschatting idd naast. Ik kom nu terecht in de VII.469, een niet al te sterke VII. Lijfsbehoud moet wel mogelijk zijn, ook zonder versterkingen in te vliegen. Dat wordt dus gewoon een seizoen op de trainees concentreren, en dan volgend seizoen eens kijken of er mogelijkheden voor promotie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Alltid zit er wel vaker naast mede door die bot opruiming, waardoor het voor z'n website lastig te voorspellen word.

Degene die kampioen word heeft in een rare p/d wedstrijd toch verloren waardoor hij nu weer een seizoen bij ons in de competitie speelt hij is veel sterker dan de rest en zal ook dit jaar weer kampioen worden. De 2 nieuwe uit de VII stellen niet al te veel voor als ik dat zo in een vogel vlucht heb kunnen oordelen, wel een wonderbaarlijke en reusachtige verdediging maar dan verder geen stats om naar huis te schrijven.

Vanaf woensdag ga ik beginnen met het trainen van verdedigers ook ik zal mijn Berlijnse muur proberen op te trainen. Heb hiervoor een aantal trainees aangeschaft van 17 jaar die matig tot redelijk allround zijn, deze zal ik door trainen tot uitstekend / formidabel om te kijken of ik deze manier van spelen leuk vind en dan zijn ze nog 18 jaar en kan ik ze wel voor een leuke prijs.

Na het trainen van passen voor anderhalf / 2seizoenen en positiespel is nu verdedigen aan de beurt, ben benieuwd welke ratings ik ga halen als ik 5-4-1 of 5-3-2- of wanneer je een overkill hebt overschakelt op 4-4-2

Ik zal gaan spelen met 3 wereldklasse mids, moet die 3de alleen nog even aanschaffen en dan een leuke vleugel met een beetje PM erbij om 1 vleugel kant flink te boosten voor de counter.

Ben benieuwd komend seizoen!

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo zit weer in een pittige competitie en promotie is niet echt een zekerheitje.

Wat betreft de statistieken van de financiën die hoop ik volgende week te hebben uitgeplozen. Wat wel opvalt is dat veel mensen toch winst maken en dat er in sommige divisies echt een behoorlijk verschil zit in inkomsten en uitgaven. Weet niet of het toeval is maar het salaris van spelers waar de club spelhervatting traint is echt enorm.
Dat waren de meest opvallende zaken. Tot nu toe zijn er ook wat uitschieters in transfers e.d. en ik ga dus een lijstje maken met meest winst, meeste inkoop, meeste verkoop etc.

Hopelijk hebben mensen er wat aan, ik persoonlijk vindt het wel interessant :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Statistieken zijn leuk, al zal ik er verder weinig aan hebben. Heb trouwens alleen mn lijstje doorgestuurd, verder niets, dus als je meer nodig hebt, hoor ik t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:15

_Z3

Damien2004 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:21:
Zo zit weer in een pittige competitie en promotie is niet echt een zekerheitje.

Wat betreft de statistieken van de financiën die hoop ik volgende week te hebben uitgeplozen. Wat wel opvalt is dat veel mensen toch winst maken en dat er in sommige divisies echt een behoorlijk verschil zit in inkomsten en uitgaven. Weet niet of het toeval is maar het salaris van spelers waar de club spelhervatting traint is echt enorm.
Dat waren de meest opvallende zaken. Tot nu toe zijn er ook wat uitschieters in transfers e.d. en ik ga dus een lijstje maken met meest winst, meeste inkoop, meeste verkoop etc.

Hopelijk hebben mensen er wat aan, ik persoonlijk vindt het wel interessant :)
De club, klinkt als 1, dus dat zal ik wel zijn. Mijn aanpak was niet gericht op winst maken op trainen maar kampioen worden in een zware VI competitie wat overigens op 1 punt na niet gelukt is :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
henknap schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:49:
[...]

De club, klinkt als 1, dus dat zal ik wel zijn. Mijn aanpak was niet gericht op winst maken op trainen maar kampioen worden in een zware VI competitie wat overigens op 1 punt na niet gelukt is :( .
Nee er was er nog één :) Althans wat ik tot nu toe verwerkt heb waren er 2 op spelhervatting :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-TheNose- schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:22:
Net even zitten kijken in welke VII ik zou kunnen komen: VII.935
Ik heb betere stats dan de huidige nr 1 dus dat kan nog leuk worden. :P
Het is dus de VII.917 geworden (Competitie plaats: 532 / 1024). 1 team is duidelijk sterker dan mijn team, verder is handhaving prima te doen. Jaartje blijven hangen en dan promoveren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:28:
[...]

Toch leuk dat je op die manier internationals in je team hebt! Dicht bij het vuur he.
He als ik toch bezig ben kan ik er beter van profiteren. ;) Trouwens al aan het kijken voor nummer 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:10:
[...]

He als ik toch bezig ben kan ik er beter van profiteren. ;) Trouwens al aan het kijken voor nummer 4 :P
ikzelf vind het probleem toch wel een beetje dat de prijzen ook verschrikkelijk veel hoger zijn...
voor surinaamse trainee's moet je idiote prijzen betalen, zelfs als deze hooguit een minieme kans hebben U20 of NT te halen (bv een redelijke verdediger v1n 17j+50 zonder veel specifieke bijskills doet al snel een miljoen)

oudere speler zijn nog altijd bijna dubbel tot driedubbel hoog geprijst...
Dat schrikt mij toch wel enigszins af, ook omdat ik natuurlijk een hoofdskill train en juist van die paar spelers in mn trainingslinie erg afhankelijk ben voor inkomsten en het gunstig inkopen en otimaal vérkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:24:
[...]

ikzelf vind het probleem toch wel een beetje dat de prijzen ook verschrikkelijk veel hoger zijn...
voor surinaamse trainee's moet je idiote prijzen betalen, zelfs als deze hooguit een minieme kans hebben U20 of NT te halen (bv een redelijke verdediger v1n 17j+50 zonder veel specifieke bijskills doet al snel een miljoen)
Voor een 18 jarige formidabele spits die ze op spelhervattingen getraind wilden hebben vroeg de eigenaar 4+ miljoen terwijl de speler nog niet eens in het u-20 zat. 8)7

Oh ja, ik zal de andere spelhervatting trainer wel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:24:
[...]

oudere speler zijn nog altijd bijna dubbel tot driedubbel hoog geprijst...
Dat schrikt mij toch wel enigszins af, ook omdat ik natuurlijk een hoofdskill train en juist van die paar spelers in mn trainingslinie erg afhankelijk ben voor inkomsten en het gunstig inkopen en otimaal vérkopen.
Zeker als je een hoofdskill traint is het vaak ook niet wenselijk om oudere spelers te kopen.

Spelers die zo achterlijk hoog geprijsd op de transferlijst staan worden zelden tot nauwelijks verkocht. Ik zelf heb alleen een keer een speler voor een te hoge prijs gekocht omdat de andere bieder plannen met de speler had die niet in de plannen van het NT paste op dat moment. Echter stond die ook niet te hoog gelist, maar liep de bi-war een beetje uit de hand. Meestal als een oudere speler (20+) voor het dubbele of meer op de transferlijst staat dan ga ik er geen manager voor zoeken.

Voor spelers van 17 word inderdaad soms veel betaald. Echter het kan soms ook best meevallen als je een gok durft te nemen. Er is momenteel een 17j+70 verdediger die is nu goed verdedigen met matig passen. Zijn huidige eigenaar heeft hem gekocht voor 66k. Dus het is mogelijk om een redelijk tot goede trainee voor weinig geld te kopen echter het is in Suriname niet makkelijk.

Meestal proberen we ook een bidwar te voorkomen maar dat is niet altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn uiteindelijke competitie is gelukkig minder zwaar dan wat Alttid mij in eerste instantie deed geloven.
De onderste zitten v.w.b. de ratings allemaal redelijk dicht bij elkaar, en het ( zonder veel te investeren ) ontlopen van degradatie is zeker mogelijk.
We kunnen ons lekker blijven storten op het trainingsprogramma en toch competitief zijn.

Iedereen zijn doelstellingen voor het komende seizoen al uitgewerkt? Ben daar wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
voor mij is de doelstelling promoveren er is uit de VII een team gekomen met waardeloos hoog of slecht laag middenveld dus dit is geen tegenstander van betekenis daarnaast geen goed trainingsprogramma dus dat komt wel goed.
Op dit moment train ik keepers omdat ik sinds tijden weer begonnen ben maar eigenlijk vind ik dat te saai. Wil dus weer overstappen naar vleugelspel maar hiervoor is een redelijk bedrag nodig op trainees te kopen.

Dus voorlopig eerst nog een paar weken keepers en die verkopen voor een mooi bedrag daar trainees voor halen en omschakelen naar vleugelspel. Dan kan ik vleugelaanval gaan spelen en heb ik twee goede aanvalsratings op de flanken. Hiermee speel je de meeste teams in de VIII wel zoek omdat de linker en rechterverdediging meestal niet de beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Een leuk verkoopsuccesje....
mn huidige keeper heb ik voor 4 miljoen aangekocht, een seizoen terug ... nu na een seizoen en 2 weken en hem opgetrained te hebben naar matig DEF is er nu al 5,5 miljoen op hem geboden...
1,25 miljoen winst (na aftrek leges) in 18 weken op één speler is voor mij toch wel een behoorlijke winst (12 trainingen)

sowieso is het een prima methode steeds betere keepers te krijgen, als ik nu weer die winst in een nog betere keeper steek... 4 seizoenen terug had ik nog een keepr met aankoopprijs 2,5 miljoen en nu wil ik me richtten op eentje van 6 miljoen (ook weer een jonge die ik in DEF kan optrainen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
RM-rf schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:17:
Een leuk verkoopsuccesje....
mn huidige keeper heb ik voor 4 miljoen aangekocht, een seizoen terug ... nu na een seizoen en 2 weken en hem opgetrained te hebben naar matig DEF is er nu al 5,5 miljoen op hem geboden...
1,15 miljoen winst (na aftrek leges) in 18 weken op één speler is voor mij toch wel een behoorlijke winst (12 trainingen)

sowieso is het een prima methode steeds betere keepers te krijgen, als ik nu weer die winst in een nog betere keeper steek... 4 seizoenen terug had ik nog een keepr met aankoopprijs 2,5 miljoen en nu wil ik me richtten op eentje van 6 miljoen (ook weer een jonge die ik in DEF kan optrainen)
Waarom zou je een keeper in DEF trainen? Heb ik iets gemist? =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Gynnad schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:27:
[...]

ja 2,1 (of 3 weet ik niet precies meer) def is 1 stap aan keepen. Dus keepers met veel def zijn betere keepers. Wereldklasse keepen + goed def is bijvoorbeeld beter dan een kale reusachtig en daar zit wel verschil in loon in.

Als je keeper daarnaast nog veel spelhervatten heeft is het helemaal een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Het was toch elke 3 levels verdedigen komt overeen met 1 level keepen ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ipazza schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:47:
Het was toch elke 3 levels verdedigen komt overeen met 1 level keepen ?
ja zou kunnen 2,1 of 3 ik weet het niet precies meer.
als je 3 neemt zit je altijd goed

[ Voor 6% gewijzigd door Wceend op 23-11-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gynnad schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:27:
[...]

Je keeper keept beter als hij hoger DEF heeft, waarbij ongeveer drie levels DEF meer een level keepen meer geeft, terwijl het loon darvoor niet stijgt... oftewel een keeper met een hoger DEF-level is goedkoper dan een keeper met een stuk hogere KEP maar zonder die DEF subskill..

tevens draagt een keeper eook nog een deel van zn def bij aan de DEF-ratings, ok dat geeft een best wel merkbaar effect...
als ik bv een keeper-switch heb, net een 22-23 jarige keeper met hoger DEF-niveau (matig/redelijk) verkocht heb en daarvoor een veel duurdere jongere keeper met een of twee niveau's Keeping meer koop om op te trainen én deze gelijk mn A-keeper maak, merk ik direkt dat initieel mn DEF-ratings duidelijk dalen, zelfs al is het een keeper met een duidelijk hoger niveau in Keepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 09:01
Qua salaris is het interessant om een keeper met een hoger def level te hebben alleen zijn ze een stukje duurder in aanschaf..
Ik train op dit moment deze;

Arnaldo Asta

21 jaar en 82 dagen, TSI = 43 180
goed in vorm, conditie matig
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Keepen: 14/20 bovennatuurlijk
Verdedigen: 9/20 formidabel
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 1/20 rampzalig

Net 2 weken formi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
RM-rf schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:57:
[...]

Je keeper keept beter als hij hoger DEF heeft, waarbij ongeveer drie levels DEF meer een level keepen meer geeft, terwijl het loon darvoor niet stijgt... oftewel een keeper met een hoger DEF-level is goedkoper dan een keeper met een stuk hogere KEP maar zonder die DEF subskill..

tevens draagt een keeper eook nog een deel van zn def bij aan de DEF-ratings, ok dat geeft een best wel merkbaar effect...
als ik bv een keeper-switch heb, net een 22-23 jarige keeper met hoger DEF-niveau (matig/redelijk) verkocht heb en daarvoor een veel duurdere jongere keeper met een of twee niveau's Keeping meer koop om op te trainen én deze gelijk mn A-keeper maak, merk ik direkt dat initieel mn DEF-ratings duidelijk dalen, zelfs al is het een keeper met een duidelijk hoger niveau in Keepen
Kijk weer wat geleerd :) Zal er bij mijn volgende keeper zeker rekening mee gaan houden! Ben eerst nog opzoek naar vleugelspelers, probeer een goede combinatie te zoeken van passen/positiespel/vleugelspel. Vleugelspel het hoogste dan positiespel en dan passen lijkt me de juiste volgorde als ik me niet vergis toch? Of hebben jullie daar een andere kijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:02:
Mijn uiteindelijke competitie is gelukkig minder zwaar dan wat Alttid mij in eerste instantie deed geloven.
De onderste zitten v.w.b. de ratings allemaal redelijk dicht bij elkaar, en het ( zonder veel te investeren ) ontlopen van degradatie is zeker mogelijk.
We kunnen ons lekker blijven storten op het trainingsprogramma en toch competitief zijn.

Iedereen zijn doelstellingen voor het komende seizoen al uitgewerkt? Ben daar wel benieuwd naar...
Vooraleerst handhaven, en daarbij mijn gemiddelde ratings weer wat verder opkrikken.

Stiekem hoop ik 1 of 2 rondjes beker te winnen.

Een miljoen beuren uit de jeugdopleiding.

Eens kijken hoe het allemaal gaat uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:04:
[...]

Nee er was er nog één :) Althans wat ik tot nu toe verwerkt heb waren er 2 op spelhervatting :)
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik kon vorige keer mijn keeper niet als spelhervatter opgeven, is dit veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:58:
Ik kon vorige keer mijn keeper niet als spelhervatter opgeven, is dit veranderd?
ja, keeper mag geen spelhervatter zijn.. een keeper gebruikt zijn spelhervatting wel om goals uit vrije trappen te voorkomen en speelt ook mee bij het voorkomen van goals via indirekte vrije trappen, maar zelf vrije trappen nemen mag dus niet meer. (sinds enkele seizoenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok eerste ronde beker word dus een Bot-team waar ik ooit eerder tegen hebt gespeeld toen er nog wel een manager was :P Toen verloor ik met 1-4, maar vermoed dat ik deze keer toch wel moet kunnen winnen :9

• Swanfield
Zo, doelstellingen :)

Eerste match beker pak ik nog even en daarna laat ik het lopen :) Dus qua beker heb ik niet echt een hoge doelstelling :P

Wat betreft de competitie wil ik wel promoveren. Dus de 1ste plek is een must. Gezien de tegenstanders in mijn competitie moet ik nog wel versterking gaan halen. Dus ik denk een nieuw keepertje.

Verwijderd

Als ik de voorpellingen goed inschat dan heb ik grote kans om mn eerste beker wedstrijd te winnen.
De competitie wordt ws weer gewoon puntjes sprokelen en kijken of we nog een beetje leuk kunnen eindigen.

Verwijderd

In de beker wil ik een poging wagen om ronde 5 te halen. Echter wil ik dit niet ten koste laten gaan van de competitie omdat ik die sterk inschat komend seizoen. Dus zal ik aan het begin van het seizoen een aantal wat sterkere trainees aan moeten schaffen om dit te halen. Voor de competitie richt ik me op de bovenste 4 plaatsen. Verwacht dat het kampioenschap er nog niet in zit en dat het moeilijk genoeg zal zijn om me te handhaven.

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:03:
Als ik de voorpellingen goed inschat dan heb ik grote kans om mn eerste beker wedstrijd te winnen.
De competitie wordt ws weer gewoon puntjes sprokelen en kijken of we nog een beetje leuk kunnen eindigen.
Same hier, tegenstander is ongeveer gelijk aan mij, dus zou eventueel kunnen winnen. Echter zal ik elke beker erna verliezen omdat ik daarna niet met mn A spelers ga spelen...

• -TheNose-
Ik denk dat ik mijn bekerwedstrijd laat schieten voor nog een weekje passen training (afhankelijk van de hoeveelheid pops. Tegenstander is ongeveer gelijkwaardig met een iets beter middenveld. Ik richt me op de competitie...

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

ik speel alleen nog maar uit in de beker, ja of ik moet in ronde 7 komen ofzo.
Dus in de beker pic ik alleen maar.

Chario2 (818126)

Verwijderd

Zal ook maar eens posten! Heb er nu twee seizoenen opzitten met mijn cluppie. Eerste seizoen zesde geworden (toen kwam ik er in na 3 wedstrijden ofzo met 1 punt), afgelopen seizoen tweede. Hopelijk kan ik dit seizoen kampioen worden, wil wel in de zevende divisie komen, kijken of ik daar mee kan komen.
Vraagje, heeft het nut om een nieuwe trainer te halen (vervangen)? Heb er nu een die wel wat ervaring heeft maar geen leider is... Hij heeft wel 'uitstekend' ervaring met het spelen van 4-4-2 wat gezien de samenstelling van mijn team wel voor de hand ligt. :)
Voor hoeveel kan ik een nieuwe betere trainer krijgen en heeft dat veel nut na twee seizoenen?

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:05:
Zal ook maar eens posten! Heb er nu twee seizoenen opzitten met mijn cluppie. Eerste seizoen zesde geworden (toen kwam ik er in na 3 wedstrijden ofzo met 1 punt), afgelopen seizoen tweede. Hopelijk kan ik dit seizoen kampioen worden, wil wel in de zevende divisie komen, kijken of ik daar mee kan komen.
Vraagje, heeft het nut om een nieuwe trainer te halen (vervangen)? Heb er nu een die wel wat ervaring heeft maar geen leider is... Hij heeft wel 'uitstekend' ervaring met het spelen van 4-4-2 wat gezien de samenstelling van mijn team wel voor de hand ligt. :)
Voor hoeveel kan ik een nieuwe betere trainer krijgen en heeft dat veel nut na twee seizoenen?
Een nieuwe trainer zou zin hebben als je meer gebruik wil maken van de mogelijkheid te PICen tijdens een seizoen...
met een trainer met hoog leiderschap geeft het PIC-en een extra 'boost' aan je teamgeest en deze behoud je team dan ook langer ..
Dat geeft het effect dat je team gedurende het seizoen duidelijk een beter middenveld-rating zal krijgen (mits je blijft PICen, of dat je makkelijker kunt overwegen een keer MOTS te spelen, als je teamgeest hoog is, waardoor je middenveld helemaal hoog wordt).

de ervaring van je trainer maakt voor zn effectiviteit of qua invloed op je team niks uit (zolang hij niet speelt en evt aanvoerder is) ... wél is een speler uit je eigen team met veel ervaring goedkoper tot coach te maken.

Wat betreft de kosten, een coach met veel leiderschap is erg duur en dus is het meestal vooral aan te raden zelf een speler om te vormen tot coach... dat is een vast bedrag los van zn leiderschap-niveau (iets van 791K voor een solid coach, bij een speler die net solid ervaring heeft ... heeft hij meer ervaring wordt dat steeds goedkoper)
Een speler aankopen met solid leiderschap én ervaring kost echter zélf ook flink wat... een solid LS7solid XP speler halt tegen de 600K los van evt. skills, een speler met redelijk ervaring en solid LS nog altijd tegen de 250-300K zonder verder enige skills.

Als je zelf wat lager speelt kan het vaak heel gunstig zijn in je A-team een speler met bv matig, misschien redelijk ervaring op te nemen die zo 'ervaring' traint, die kan je dan veelal na anderhalf tot twe seizoenen zelf tot coach maken of zelfs overwegen ze door te verkopen omdat hij met een pop in XP óók meer waard is

• Gynnad
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:05:
De prijzen variëren 10.000 tot 18.000.000 voor een coach. Kijk eens op deze site: http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches_frame.html (ken niet checken of deze prijzen up to date zijn, want bevind me momenteel op het werk)

Ik denk dat het sowieso eerst handig is om even je coach hier te posten. welk niveau zit hij en wat is zijn ervaring en leiderschap?

Ik zelf heb momenteel een goed coach, die zou ik ook voor jou op z'n minst aanraden als je het geld ervoor beschikbaar hebt. Hopelijk kan iemand anders je even exacte informatie geven, want ik kan daar momenteel niet bij :(

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:25:
[...]

Een nieuwe trainer zou zin hebben als je meer gebruik wil maken van de mogelijkheid te PICen tijdens een seizoen...
met een trainer met hoog leiderschap geeft het PIC-en een extra 'boost' aan je teamgeest en deze behoud je team dan ook langer ..
Dat geeft het effect dat je team gedurende het seizoen duidelijk een beter middenveld-rating zal krijgen (mits je blijft PICen, of dat je makkelijker kunt overwegen een keer MOTS te spelen, als je teamgeest hoog is, waardoor je middenveld helemaal hoog wordt).

de ervaring van je trainer maakt voor zn effectiviteit of qua invloed op je team niks uit (zolang hij niet speelt en evt aanvoerder is) ... wél is een speler uit je eigen team met veel ervaring goedkoper tot coach te maken.

Wat betreft de kosten, een coach met veel leiderschap is erg duur en dus is het meestal vooral aan te raden zelf een speler om te vormen tot coach... dat is een vast bedrag los van zn leiderschap-niveau (iets van 791K voor een solid coach, bij een speler die net solid ervaring heeft ... heeft hij meer ervaring wordt dat steeds goedkoper)
Een speler aankopen met solid leiderschap én ervaring kost echter zélf ook flink wat... een solid LS7solid XP speler halt tegen de 600K los van evt. skills, een speler met redelijk ervaring en solid LS nog altijd tegen de 250-300K zonder verder enige skills.

Als je zelf wat lager speelt kan het vaak heel gunstig zijn in je A-team een speler met bv matig, misschien redelijk ervaring op te nemen die zo 'ervaring' traint, die kan je dan veelal na anderhalf tot twe seizoenen zelf tot coach maken of zelfs overwegen ze door te verkopen omdat hij met een pop in XP óók meer waard is
Oké bedankt! Ik heb wel een speler met redelijk leiderschap, kan je dat nog meer trainen (hij is wel pas 25 jaar) bijvoorbeeld door middel van hem aanvoerder maken in oefenwedstrijden of ligt dat vast? Zo wel dan kijk ik wel hoe veel ervaring hij heeft over een paar seizoenen en maak ik hem dan trainer. :P

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:34:
[...]

Oké bedankt! Ik heb wel een speler met redelijk leiderschap, kan je dat nog meer trainen (hij is wel pas 25 jaar) bijvoorbeeld door middel van hem aanvoerder maken in oefenwedstrijden of ligt dat vast? Zo wel dan kijk ik wel hoe veel ervaring hij heeft over een paar seizoenen en maak ik hem dan trainer. :P
XP trainen is niet te versnellen anders dan een speler te laten spelen...

men rekent ongeveer met 28 XP punten voordat een speler 'popt' in XP, en een speler krijgt 1 XP punt voor een normale ligawedstrijd, 2 XP-punten voor een bekerwedstrijd, 0,1 voor een gewone friendly en 0,2 voor een internationale friendly.

mocht je speler gewoon wekelijks spelen zal hij na ongeveer 2 seizoenen een heel niveau in XP gestegen zijn..
enkel vermoed ik nog niet dat die speler op zn 25e al direkt een 'goed/solid' ervaring haalt, en dat is wel onmisbaar voor een goede trainer.

Volgens mij kan het het gunstige zijn een speler te zoeken die redelijk XP heeft en solid LS, en nog meekomt in je A-team (dus ook genoeg skill an sich), desnoods op een plek waar je hem wisselt (omdat die spelers vaak wat minder conditie hebben en veel conditieverval) en hem poogt zo 'op te trainen' in XP totdat hij genoeg XP heeft om je trainer te worden.

Ik denk wel dat als je mischien nu al bepaalde grenzen ervaart en langzaam stijgt, je over twee of hooguit drie seizoenen zeker een trainer met hoog leiderschap wilt hebben, en dan is het zaak nu al rnaartoe te werken; als je het op een financieel gunstige manier wilt doen.

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
RM-rf schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:25:
[...]

Dit is toch niet waar? Dacht altijd dat het enige effect was dat je teamgeest ''langzamer teruggaat'' naar de standaardwaarde. Of zit ik hier nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best lekker om in het tussenseizoen even iets anders te trainen.
Vanmorgen Hattrick geopend en maar liefst 11 x een TU pop, weliswaar SP maar toch.

Weet iemand hoe het met de Algemeen ( vorm ) training zit?
Kan deze volgende week voor het laatst gebruikt worden, of is het inmiddels al niet meer mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nWo_Riot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:30:
[...]

Dit is toch niet waar? Dacht altijd dat het enige effect was dat je teamgeest ''langzamer teruggaat'' naar de standaardwaarde. Of zit ik hier nu verkeerd?
Volgens mij klopt jou aanname: de boost met PIC is altijd hetzelfde, maar hoe hoger het leiderschap van een trainer is, hoe langer hij dit hoge niveau kan vasthouden.

Hmm, ik lees nu de manual, maar de volgende zin is toch wel enigszins dubbelzinnig:
Leadership: Apart from planning training activities, your coach is also an inspirational source for your players. Your team spirit will be better in general if your coach is a good leader.
Bron: http://stage.hattrick.org/Help/Rules/Coach.aspx

Toch staat er ook in het manual de volgende zin, en daar gaat het niet over hoe goed het leiderschap van je coach precies is:
Team attitude

Before each competitive match you tell your squad how important the match is. Your team attitude setting affects how much ball possession you will get. You have three alternatives:

Match of the Season: Your players will do anything to win this one. However, directly after the match the team spirit will fall, which means your players will not perform at their best for the following matches.

Normal: The players perform as usual.

Play it cool: Your players are instructed to take it easy, as there are other more important games to focus on later. Directly after the match, team spirit will increase and your players will perform better in the next matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nWo_Riot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:30:
[...]

ik heb het nogeven teruggelezen bij hagonline en volgens mij heb je idd gelijk.... ook daar gaat het enkel over het 'verval' van teamgeestdat bij een coach met hoog Leiderschap dus lager is...
effectief betekent dat dus dat je iederewedstrijd een hogere Teamgeest hebt met een hoog LS-coach, omdat er altijd een aantal updates tussen wedstrijden zitten ..
maar volgens alle (imho) betrouwbare sites is het effect van een MOTS/PIC an sich altijd gelijk initieel, los van het niveau LS van je coach, maarmerk je dat wel 3 of 7 updates later door een lager verval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Statistieken en financiën :) Altijd interessant lijkt mij zo en ik denk dat het de sleutel naar een succesvolle en gezonde club kan leiden. Van de IV en V had ik te weinig informatie om het nuttig te maken.

Paar opmerkelijke feiten die ik geconstateerd heb en die misschien wel nuttig of leuk zijn om ook te weten.
Zoals je in het plaatje kan zien hebben de VI teams verlies geleden ten opzichte van de VII en de VIII.
Grappig om te weten is dat er zover ik kon beoordelen van de 22 inzendingen waren er 3 teams die verlies geboekt hadden.
Meeste gemaakte opmerking is dat men net aan het kopen of verkopen was geslagen. Het betreft dan ook een moment opname wat betreft in- en verkoop van spelers.
In de statistieken was ik wel het team met de meeste in- en verkopen en de grootste winst met betrekking tot transfers. Inkoop was: € 33.141.222,- verkoop was: € 46.686.190,-
Opmerkelijk was ook dat er twee spelhervatting trainde in twee verschillende divisies en een bijzonder hoge salaris kostenpost hadden. Nu weet ik niet helemaal zeker of dit inherent is aan het trainen op spelhertvaten maar opmerkelijk is het wel.

Wat kan je nu opmaken uit onderstaand plaatje? Als ik puur naar mijn gegevens kijk dan zie ik bijvoorbeeld dat mijn inkomsten in vergelijking tot het gemiddelde uitstekend op pijl zitten. Wat betreft mijn uitgave valt op dat mijn onderhoud aan mijn stadion erg hoog is. Mijn stadion onderhoud kosten zijn € 693.000 terwijl gemiddeld € 289.204 word betaald en zelfs in de VI is het minder. Dus ik kan nog een dikke 3 ton besparen op mijn stadion. Wat betreft mijn staf kosten lig ik ook wat hoger dan de rest. Ik moet dit even goed bekijken hoe dit kan. Al met al zijn mijn financiën te vergelijken met een VI'er. Dus veel meer kan ik niet uitgeven.
Persoonlijk vond ik het erg interessant om eens alles op een rijtje te zetten. Als je nog vragen heb dan hoor ik het graag :-)

Afbeeldingslocatie: http://www.swanfield.nl/gemiddeld.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Interessant om te zien dat ik wel erg afwijk van de gemiddelden. Met ongeveer 3 miljoen inkomsten en uitgaven afgelopen seizoen ga ik in VII spelen. Mijn team is zeker niet te zwak om daar te spelen en handhaven ziet er niet problematisch uit.

Nu was die 3 miljoen nog wel in VIII, maar erg radicaal hoger verwacht ik de getallen eigenlijk niet komend seizoen.

Interessant om eind volgend seizoen nog eens te vergelijken iig. Om te zien of ik me mss daarin vergis..

Worden de getallen erg anders wanneer je de outliers niet meeneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ben ik toch een van die VI'ers die geen verlies heeft geleden :P

Ik ben begonnen met het inkopen van verdedigers dat word namelijk mijn nieuwe training voor de komende tijd, zal dit om de 2 seizoenen afwisselen met positiespel en of passen in het tussen seizoen, de goede invulling moet ik nog vinden, misschien doe ik DEF+PM wel om het seizoen en daar tussen door passen.

Ik ben ook begonnen met een grote verkoop, ben nu al aardig wat spelers kwijt en teller staat nu op 8.3mil terwijl ik nog 2 briljante defs moet verkopen, de kast zal dus over de 10mil gaan.

Echter moet ik dan ook nieuwe basis verdedigers kopen, dit zullen 19jarige uitmuntende defs zijn met redelijk/goed positie/vleugelspel en matig passen, daar moet ik er sowieso 3 liefst 5 van hebben, dus dat gaat ook wel weer aantikken. Dan moet ik nog 7 ton inleveren voor mijn goed/goed coach en dan kunnen we er tegen aan in het nieuwe seizoen.

Doelstelling wat betreft de beker is we zien wel hoever we komen en elke ronde is er een meegenomen, en zal ook altijd piccen voor me competitie. Wat betreft de competitie ik hoop toch wel voor een top 5 plek te kunnen gaan en degradatie wel ruim ontlopen, niet op de laatste speelronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[b][message=35104897,noline]
Worden de getallen erg anders wanneer je de outliers niet meeneemt?
Outliers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
De meest extreme getallen.

De totalen van VIII zijn zoals verwacht het laagste. Die van VII en VI lopen vervolgens niet geleidelijk op, maar zijn ongeveer gelijk. Ik vraag me af of dit komt door 1 of 2 extreme uitzonderingen in VII, of dat de meeste VII teams idd qua inkomsten en uitgaven boven de 10 miljoen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Nu heb ik dit seizoen 3 trainees van mij verkocht maar ben uiteindelijk toch op een mooie 3.2 miljoen winst uitgekomen dit seizoen. Dat is een mooie vooruitgang want seizoen 31 had ik nog een verlies van 1.4 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kaplander schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:42:
[...]

De meest extreme getallen.

De totalen van VIII zijn zoals verwacht het laagste. Die van VII en VI lopen vervolgens niet geleidelijk op, maar zijn ongeveer gelijk. Ik vraag me af of dit komt door 1 of 2 extreme uitzonderingen in VII, of dat de meeste VII teams idd qua inkomsten en uitgaven boven de 10 miljoen liggen.
Ah ok! Erhm nee dat verschil is marginaal. Alleen door mijn in- en verkoopbeleid liggen de cijfers in de 2 stukken iets hoger maar voor de winst maakt dat weer niet uit. In de VI en in de VII waren beide een spelhervattertrainer met hoge salaris posten dus die kruiste elkaar ook weg. Mij viel het ook al op dat het verschil tussen de VI en de VII erg klein is. Uit de cijfers blijkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:34:
Opmerkelijk was ook dat er twee spelhervatting trainde in twee verschillende divisies en een bijzonder hoge salaris kostenpost hadden. Nu weet ik niet helemaal zeker of dit inherent is aan het trainen op spelhertvaten maar opmerkelijk is het wel.
Is heel makkelijk te verklaren. Ik heb een a-team die salaris wil (11 spelers, 330k per week). Daarnaast heb ik nog 11 formidabele keepers als trainee's die willen allemaal ook ongeveer 4 a 5k per week is samen ongeveer 50k. Daarnaast nog wat spelers die ik aan het verkopen ben wat nog niet echt wil vlotten, nog een keer 6 uitgetrainde trainee's, weer zo'n 30k. En dan heb je wel ongeveer mijn weeksalaris (op dit moment 448k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:32:
[...]

Is heel makkelijk te verklaren. Ik heb een a-team die salaris wil (11 spelers, 330k per week). Daarnaast heb ik nog 11 formidabele keepers als trainee's die willen allemaal ook ongeveer 4 a 5k per week is samen ongeveer 50k. Daarnaast nog wat spelers die ik aan het verkopen ben wat nog niet echt wil vlotten, nog een keer 6 uitgetrainde trainee's, weer zo'n 30k. En dan heb je wel ongeveer mijn weeksalaris (op dit moment 448k).
Ik neem aan dat de andere spelhervatter op de zelfde manier te werk gaat? Ik heb nooit echt spelhervatten getraind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie en leerzame analyse van de financien. Ik zie dat ik nog wel wat ruimte heb in bepaalde kosten t.o.v. de gemiddelde.

Is er iemand die trouwens weet of de vorm (algemeen) training woensdag nog effect heeft, of is die er inmiddels al helemaal uit?? Ik heb nog wel de optie staan bij mijn trainingen namelijk.

Doelstellingen komend seizoen;

- Rondje in de beker pakken
- Lijfsbehoud in de competitie
- Groei naar een rating van rond de 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:26:

Is er iemand die trouwens weet of de vorm (algemeen) training woensdag nog effect heeft, of is die er inmiddels al helemaal uit?? Ik heb nog wel de optie staan bij mijn trainingen namelijk.
de training vind toch donderdag-op-vrijdag-nacht plaats?

hij staat er inderdaad nog wel bij, maar HT had beloofd dat hij verwijderd zou worden. meestal worden op woensdag de nieuwe updates van de DEV-server ingespeeld en het kan ook wel zijn dat de Algemeen-training bij die update als optie dan verdwijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:37:
[...]

de training vind toch donderdag-op-vrijdag-nacht plaats?
Klopt. Bedoelde voor mijn wedstrijd op woensdag.... beetje verwarrend omschreven inderdaad....
hij staat er inderdaad nog wel bij, maar HT had beloofd dat hij verwijderd zou worden. meestal worden op woensdag de nieuwe updates van de DEV-server ingespeeld en het kan ook wel zijn dat de Algemeen-training bij die update als optie dan verdwijnt
Ga het dan maar gokken....heb wel wat spelers die een vormboost kunnen gebruiken voor de eerste competitiewedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Zijn er hier nog verdedigers trainers?

Ik moet namelijk een 5tal trainees kopen voor de zondag belangrijke bij deze trainees is dat het een mix moet worden van prestaties en winst. Zelf zat ik te denken aan 19 jarige uitmuntende verdedigers met redelijk/goed positiespel of vleugelspel en vanaf zwak/matig passen met specialiteit natuurlijk.

Probleem echter is dat er de komende dagen weinig van deze spelers op de markt staat en ik deze woensdag eigenlijk wel met de beker mee wil laten spelen zodat ze een weekje extra training krijgen dan wanneer ik tot zondag wacht.

Iemand een alternatief of tips zodat ik een andere kijk hier op krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Alternatief: 17jr, goed+ PM met matig/redelijk+ DF.

Verdedigen is een skill die ik eigenlijk altijd selecteer in de TL. (Ik train zelf PM.) Dan verdedigen op trainen naar goed. Beetje mazzel hebben (of kennis) over TSI moet er toe kunnen leiden dat je weet wanneer spelers echt matig (5.0 of bijna redelijk 5.9 zijn (en natuurlijk hetzelfde met redelijk 6.0-6.9)). Als je een 17jr jong speler krijgt met goed DF + goed PM (en mogelijk ook nog <56d, dit zou NET kunnen volgens http://www.ht-box.ru/training.php met 17jr3dgn spelers), dan is het lekker verdienen binnen korte tijd.

Je kunt ook keeper trainees nemen. Zijn echter meestal wel wat duurder in loon/aanschaf.

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 29-11-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Hi!

Ik speel sinds vorig jaar ook hattrick http://www88.hattrick.org/Club/?TeamID=1320865. helemaal verslaafd haha, al duurt het wel even voor ik het echt goed doorhad.

Nu ben ik bezig met 2 vrienden een android app te maken voor hattrick, er zijn er wel 2 beschikbaar maar dat is helemaal niks. Slecht gemaakt, traag en on-overzichtelijk.... + deze "apps" laten een soort hattrick website zien :S..... Onze app is native en haalt realtime de data op van de hattrick site.

Hier kunnen jullie ons vinden. http://crider.brumpc.nl, hier staan o.a de screenshots en ons .plan, graag horen wij input vanuit de hattrick community met wat er echt in MOET komen om zodoende echt een goede aanvulling te maken op de hattrick feeling.

Laat het ons weten!!
Volg ons ook op twitter - http://twitter.com/#!/CriderHattrick

[ Voor 24% gewijzigd door Multispeed op 29-11-2010 13:53 ]

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Multispeed schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:49:
Hi!

Ik speel sinds vorig jaar ook hattrick http://www88.hattrick.org/Club/?TeamID=1320865. helemaal verslaafd haha

Nu ben ik bezig met 2 vrienden een android app te maken voor hattrick, er zijn er wel 2 beschikbaar maar dat is helemaal niks. Slecht gemaakt, traag en on-overzichtelijk....

Hier kunnen jullie ons vinden. http://crider.brumpc.nl, hier staan o.a de screenshots en ons .plan, graag horen wij input vanuit de hattrick community met wat er echt in MOET!

Laat het ons weten!!
Cool, hier zat ik op te wachten! Ik zal de boel eens kritisch bekijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

-TheNose- schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:51:
[...]

Cool, hier zat ik op te wachten! Ik zal de boel eens kritisch bekijken. ;)
Hey graag! alle positieve kritiek is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Multispeed schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:49:

Nu ben ik bezig met 2 vrienden een android app te maken voor hattrick, er zijn er wel 2 beschikbaar maar dat is helemaal niks. Slecht gemaakt, traag en on-overzichtelijk.... + deze "apps" laten een soort hattrick website zien :S..... Onze app is native en haalt realtime de data op van de hattrick site.
Klinkt goed, maar gaat dan dan allemaal via het CHPP programma van HT zelf?
dat is toch niet helemaal vergelijkbaar en heeft wat beperkingen qua data die je wel of niet kunt opvragen, en de Voorwarden die ze vanuit HT stellen ? (ik dacht altijd dat ze nooit toepassingen wilden die als 'concurrent' konden functioneren van de eigen site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Applicatie ontwikkelaar meld zich :)

Ben nog steeds druk bezig en alles gaat lekker op het moment :) Screenshots op de website kunnen nog wel veranderen want hier en daar komen er nog wat tweaks en verbeteringen.

Op het moment druk bezig met het scherm die alle informatie over de Fans laat zien inclusief hun verwachtingen voor de komende wedstrijden.

Zoals hierboven al genoemd ideeën en kritiek is altijd welkom :) kunt ook altijd een DM naar ons sturen.
RM-rf schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:57:
[...]

Klinkt goed, maar gaat dan dan allemaal via het CHPP programma van HT zelf?
dat is toch niet helemaal vergelijkbaar en heeft wat beperkingen qua data die je wel of niet kunt opvragen, en de Voorwarden die ze vanuit HT stellen ? (ik dacht altijd dat ze nooit toepassingen wilden die als 'concurrent' konden functioneren van de eigen site)
Ja en nee... Ja sommige dingen staan er niet tussen _MAAR_ bijna alles is op te vragen via de API. Zo zijn er maar een paar dingen op het moment die ik niet heb kunnen opvragen. Zo missen er bij de Financien een aantal bedragen.

Voor de rest is tot nu toe alles op te vragen en voor zo ver ik hem nu zelf kan gebruiken werkt het snel en makkelijk.... (beter dan op je telefoon naar de website gaan in ieder geval)

[ Voor 42% gewijzigd door Brummetje op 29-11-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat ik meekreeg is echter dat HT zeker niet zo 'meegaand' is en het opvragen van teveel dingen of er net iets teveel mee doen gewoonweg makkelijk kan betekenen dat je CHPP-licentie opgeschort wordt..

zeker ook als je een applicatie maakt die een direkte concurrent is van de eigen HT-site... hoe an het zijn dat ze bij jullie daarover opeens niet moeilijk zouden doen?

dat het sneler gaat en makkelijker kan zeker, er zijn veel dingen qua DEV die ik van Hattrick zelf niet zo goed vind, maar helaas zijn ze zélf daar nogal streng over en geven niet zomaar dingen uit handen, zeker waar ze zelf financiele belangen bv hebben (lang haalden ze ook extra inkomsten uit de SMS-service voor mobiele telefoons, dus ze staan er zeker niet zo positief tegenover dat nu 'gratis' te gaan doen)

[ Voor 35% gewijzigd door RM-rf op 29-11-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zou niet weten waarom ze anders een API beschikbaar stellen waar je data mee kan uitlezen...

als ze niet willen dat je bepaalde dingen kan ophalen dan hadden ze geen API er voor moeten maken.

Zo missen er ook echt wel dingen die je niet kan opvragen met de API dus niet alles wat op de website staat kun je zien maar veel is wel beschikbaar dus zou niet weten waarom ze moeilijk zouden doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brummetje op 29-11-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Lees dit nog maar eens RM-rf: het lijkt erop, dat als het opvraagbaar is, het gebruikt kan worden in een CHPP applicatie.

http://www.hattrick.org/Community/CHPP/ChppIntroduction.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

RM-rf schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:11:
Wat ik meekreeg is echter dat HT zeker niet zo 'meegaand' is en het opvragen van teveel dingen of er net iets teveel mee doen gewoonweg makkelijk kan betekenen dat je CHPP-licentie opgeschort wordt..

zeker ook als je een applicatie maakt die een direkte concurrent is van de eigen HT-site... hoe an het zijn dat ze bij jullie daarover opeens niet moeilijk zouden doen?

dat het sneler gaat en makkelijker kan zeker, er zijn veel dingen qua DEV die ik van Hattrick zelf niet zo goed vind, maar helaas zijn ze zélf daar nogal streng over en geven niet zomaar dingen uit handen, zeker waar ze zelf financiele belangen bv hebben (lang haalden ze ook extra inkomsten uit de SMS-service voor mobiele telefoons, dus ze staan er zeker niet zo positief tegenover dat nu 'gratis' te gaan doen)
Het scheelt wel dat hierover niks in hun rules staat. Wel dat je toestemming moet vragen om plaatjes van hun te gebruiken etc. Maar die aanvraag ligt al bij hun.
Tot er een officieel bericht van hun komt dat dit niet zou mogen gaan wij uiteraard gewoon verder.. En brummetje al aangaf, er zijn nog een hoop dingen niet uit te lezen via de API endaarvoor zul je toch naar de site moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

CoRrRan schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:32:
Lees dit nog maar eens RM-rf: het lijkt erop, dat als het opvraagbaar is, het gebruikt kan worden in een CHPP applicatie.

http://www.hattrick.org/Community/CHPP/ChppIntroduction.aspx
Ja zoiets hadden wij ook inderdaad, maargoed hij ligt nog ter goedkeuring bij hattrick... Ben in iedergeval dat RM-rf meedenkt, ook wij kunnen iets over het hoofd zien...

Zou zonde van al het programmeer werk zijn als het achteraf voor niks blijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kunnen jullie ook de app maken voor de enige echte goede telefoon, de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Damien2004 schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:37:
Kunnen jullie ook de app maken voor de enige echte goede telefoon, de iPhone?
hahahaha

Ach altijd voors en tegens iphoneOS of android. Maar nee die app komt er VOORLOPIG niet... misschien inde toekomst

[ Voor 6% gewijzigd door Multispeed op 29-11-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Multispeed schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:37:
[...]

hahahaha

Ach altijd voors en tegens iphoneOS of android. Maar nee die app komt er VOORLOPIG niet... misschien inde toekomst
;( lekker dan ;)
Maar ben wel benieuwd naar het resultaat. Keep us informed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Damien2004 schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:40:
[...]

;( lekker dan ;)
Maar ben wel benieuwd naar het resultaat. Keep us informed :)
TNX! doen we!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:56
Was het niet zo dat Hattrick zelf een aantal maanden geleden ons informeerde over hun mobiele website? Ik neem aan dat die ontwikkeling dusdanig traag gaat dat jullie een app wilden maken voor android?

Ik vind het een zeer goed initatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Ja dat klopt http://m.hattrick.org/, maar die is toch beperkt en wij vonden een duidelijke app een stuk makkelijker. plus dat wij in onze app een aantal extra dingen willen laten zien, die gewoon te halen zijn vanuit de API

[ Voor 31% gewijzigd door Multispeed op 29-11-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Voor de mensen die vroegen om wat updates voor de android applicatie. ik ben net klaar met de fans pagina. hier onder een link naar de screenshot.

Klik

Let op alles is nog beta en kan dus nog veranderen!

Edit: Applicatie is zojuist ook Approved door hattrick dus zodra die ready is komt die in de market :)

[ Voor 15% gewijzigd door Brummetje op 29-11-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn speelschema is gepubliceerd.
Ik heb mijn collega's al gemeld dat ik vandaag geen dossiers op mijn bureau verwacht. Ga even mooi het programma analyseren.

Android/Iphone:

Wanneer ik iets via mijn telefoon doe in Hattrick is dit feitelijk alleen om handelingen uit te voeren, transfers bijhouden voornamelijk, en dat gaat prima in de safari browser. Voor het bekijken van de vaste gegevens gebruik ik het eigenlijk nooit. Die heb ik ook wel redelijk paraat in mijn hoofd. Mijn bescheiden mening is dat zo'n App voor mij niet echt een hele grote toegevoegde waarde zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:19:
Mijn speelschema is gepubliceerd.
Ik heb mijn collega's al gemeld dat ik vandaag geen dossiers op mijn bureau verwacht. Ga even mooi het programma analyseren.

Android/Iphone:

Wanneer ik iets via mijn telefoon doe in Hattrick is dit feitelijk alleen om handelingen uit te voeren, transfers bijhouden voornamelijk, en dat gaat prima in de safari browser. Voor het bekijken van de vaste gegevens gebruik ik het eigenlijk nooit. Die heb ik ook wel redelijk paraat in mijn hoofd. Mijn bescheiden mening is dat zo'n App voor mij niet echt een hele grote toegevoegde waarde zal zijn.
Oh er zullen zeer zeker mensen zijn die het nut van het programma niet inzien, of gewoonweg niet gebruiken... Echter het programma is ontstaan vanuit het feit dat WIJ wel wat missen. Bijvoorbeeld de functie van HT live die erin gaat komen wordt erg handig. Ik vind het persoonlijk ook wel fijn elkedag even snel mijn financiën te bekijken..

Dit kan met de app door een druk op de knop.....

Misschien heb je nog ideeën waardoor het programma voor jou ook interessant wordt ?....

Uiteraard sluiten wij niet uit dat er in de toekomst een schrijf functie vanuit de app komt. Training instellen, spelers kopen/verkopen etc.(al ben je wel gebonden aan de grenzen van de API)en uiteraard moet de basis eerst goed zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door Multispeed op 30-11-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws laat nog even opzich wachten, want zie ineens dat een aantal BOTs een eigenaar hebben gekregen. Dus zal in de loop van de week het overzicht afmaken en vanaf ronde 2 zal hij er dan weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:10:
Bekernieuws laat nog even opzich wachten, want zie ineens dat een aantal BOTs een eigenaar hebben gekregen. Dus zal in de loop van de week het overzicht afmaken en vanaf ronde 2 zal hij er dan weer zijn.
Bekernieuws ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:19:

Android/Iphone:

ik zou zelf bv wel een flinke waarde inzien van een App die zelf actief me kan oproepen me te melden als bepaalde dingen gebeuren... bv. me te herinneren aan Transferlist-bids en spelers die ik ingesteld heb en die bijna verlopen, of andere managers op spelers geboden hebben.

Eventueel ook bij alle andere vormen van gebeurtenissen die je oproepen te reageren (reacties op forum-postings, messages, of bv uitdagingen voor friendlies).
Dat je ook een pro-actieve 'notifier' krijgt van je mobiele telefoon waar je dan op kan reageren...

Hetzelfde met een matchviewer die je een berichtje geeft als er wat in de match gebeurt is, ook zonder dat je zelf continue moet meekijken..
Dat zou imho heel handig zijn, maar ook het mogelijk maken wat 'anders' met Hattrick om te gaan, minder erop gericht op vaste momenten in te loggen en vooraf veel 'denkwerk' zelf in je gedachten te doen, maar veel 'instinctiever' ... te reageren op meldingen uit de game die je meekrijgt door je telefoon..

je merkt echter sterk aan hattrick dat het zelf ontwikkeld is in een tijd dat MMOG's heel anders waren, heel erg gericht op mensen die zeker niet vaak online waren en misschien hooguit één keer per week konden inloggen, of zelfs minder.
Hattrick heeft nooit die 'verandering' gevolgd, heeft zich ook nooit aangepast met een verandering van gebruiekrs en hoe deze met online toepassingen omgaan en hoe vaak ze online zijn.
(ik heb er wel eens een mailcontact met HT-Anne over gehad en die was het daar ook mee eens, maar vond het ook een enorme 'conceptuele aanpssing en verandering die ook de denkwijze van bv de ontwikkelaars zou moeten veranderen, en ik heb het idee dat de ontwikkelaars zélf ook sterk zijn blijven hangen in de tijd van 10 jaar terug qua 'concept')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

RM-rf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:22:
[...]

ik zou zelf bv wel een flinke waarde inzien van een App die zelf actief me kan oproepen me te melden als bepaalde dingen gebeuren... bv. me te herinneren aan Transferlist-bids en spelers die ik ingesteld heb en die bijna verlopen, of andere managers op spelers geboden hebben.

Eventueel ook bij alle andere vormen van gebeurtenissen die je oproepen te reageren (reacties op forum-postings, messages, of bv uitdagingen voor friendlies).
Dat je ook een pro-actieve 'notifier' krijgt van je mobiele telefoon waar je dan op kan reageren...

Hetzelfde met een matchviewer die je een berichtje geeft als er wat in de match gebeurt is, ook zonder dat je zelf continue moet meekijken..
Dat zou imho heel handig zijn, maar ook het mogelijk maken wat 'anders' met Hattrick om te gaan, minder erop gericht op vaste momenten in te loggen en vooraf veel 'denkwerk' zelf in je gedachten te doen, maar veel 'instinctiever' ... te reageren op meldingen uit de game die je meekrijgt door je telefoon..

je merkt echter sterk aan hattrick dat het zelf ontwikkeld is in een tijd dat MMOG's heel anders waren, heel erg gericht op mensen die zeker niet vaak online waren en misschien hooguit één keer per week konden inloggen, of zelfs minder.
Hattrick heeft nooit die 'verandering' gevolgd, heeft zich ook nooit aangepast met een verandering van gebruiekrs en hoe deze met online toepassingen omgaan en hoe vaak ze online zijn.
(ik heb er wel eens een mailcontact met HT-Anne over gehad en die was het daar ook mee eens, maar vond het ook een enorme 'conceptuele aanpssing en verandering die ook de denkwijze van bv de ontwikkelaars zou moeten veranderen, en ik heb het idee dat de ontwikkelaars zélf ook sterk zijn blijven hangen in de tijd van 10 jaar terug qua 'concept')
Daar zaten wij zelf ook aan te denken. .Echter je zit ermee dat je perdag maar 1 keer automatisch de informatie mag verversen.. Iets wat natuurlijk veel vaker zou moeten wil je met zulke meldingen werken. In de planning ligt wel een melding als er tijdens een hattrick wedstrijd gescoord is. Dit kan dan o.a met geluid en met een melding in de top bar van android waar de meldingen verschijnen.

Ons streven is wel om te zorgen dat de applicatie het hattrick gevoel verhoogd, en daar dragen meldingen zeker aan bij.

Ik ben het inderdaad met je eens dat er wellicht een omslag punt in het gebruik en de opzet van hattrick moet gaan komen. Dit zou het een stuk interessanter maken voor een grote groep mensen...

Pagina: 1 ... 10 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.