Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.055 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
henknap schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

Zit een kern van waarheid in ;)
Hehe :D

Spelen we lekker aan de andere kant van de wereld ;) ..let je wel op dat het donderdag om 01:00 is i.p.v. woensdag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Belangrijkste wedstrijd van het jaar vanavond. Tegen de nummer 1, maar die heeft voor bijna 4 miljoen opa's gekocht met een heule hoge tsi. Gaat dus lastig worden. Zo graag wil ik namelijk niet kampioen worden :)

Morgen begin ik mijn nieuwe baan, op slechts 25 minuten rijden van mijn huis. Na drie jaar eindelijk mijn priveleven terug 8)

Edt: Lekker, rode kaart voor mijn spits en 0-1 achter. Dat wordt wederom geen promotie.

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 31-10-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:12:
Morgen begin ik mijn nieuwe baan, op slechts 25 minuten rijden van mijn huis. Na drie jaar eindelijk mijn priveleven terug 8)
Ik begin morgen met mijn nieuwe baan, van 10 minuten fietsen, naar een klein uurtje van deur tot deur :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ ^^ ... c'mon ... het is zondag avond... even geen gedachte aan werk ;)

momentele 3-0 voor, kampioenschap binnen zo goed als zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Weer een goede stap gezet richting een p/d duel. Nog steeds 3 punten voor op nummer 2 en een beter doelsaldo. Volgende week thuiswedstrijd tegen nummer 7 is eigenlijk gegarandeerd 3 punten. Dan komt het allemaal wel heel dichtbij! Hopelijk laat de nummer 2 volgende week punten liggen tegen de huidige nummer 3!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-1 gewonnen en zo goed als zeker van lijfsbehoud in IV in mijn eerste jaar. De nummer 5 kan nog gelijk komen op punten, maar hij moet nog wel een verschil van 29 doelpunten goed maken om me voorbij te komen. Zie ik niet gebeuren omdat hij volgende week tegen de nummer 2 moet. Dus de vlag kan uit en we spelen nog een seizoen in de IV.

Ondertussen op jacht naar nieuwe trainees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Auw, 0-2 verloren. Was vrij weinig aan te doen. Zwaaien naar het kampioenschap en volgend jaar opnieuw proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Na 5 seizoenen bezig te zijn geweest met mijn Plan© en na 4 seizoenen prutsen omdat ik dus geen tijd had voor Hattrick is het dan eindelijk gelukt!

Swanfield united wint eindelijk weer eens een bekertje voor in de prijzen kast! Nu is het doel directe promotie naar de V. Ik hoop dat ik een beetje mazzel heb met de competitie waar ik in terecht kom maar dat zal wel niet. Nu effe 4 weken op mijn kont zitten en het team een beetje maken zoals ik hem wil hebben voor in de VI. Gelukkig hoef ik maar weinig te doen daar voor.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb afgelopen weekend mijn wedstrijd ook gewonnen met een mooie 4-2. Wel een MOTS nodig gehad, maar tijdens de wedstrijd mijn beste middenvelder eruit getrapt, dus dat werd ook weer wat genivelleerd, aangezien er een broekie in komt met maar "solid" spelverdelen, ipv "supernatural"...

Nu nog maar 2 punten achter op de koploper, 2 punten voor op de nr. 3, maar het worden nog 2 lastige wedstrijden. TS is natuurlijk enigszins naar de haaien...

Wel afgelopen zondag de volgende speler gepulled in mijn jeugdteam:
Casper Eskens [youthplayerid=89046779]
15 years and 84 days, Next birthday: 29-11-2010
Player can be promoted earliest in 140 days.

Team: Hekje mag niet
Nationality: Nederland
First day with club: 31-10-2010 14:05 (0 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Keeper? / solid
Defending? / ?
Set pieces? / ?
Blijkt dus dat deze speler de ideale leeftijd heeft om de World Cup 17 finale te spelen, mocht hij goed genoeg zijn. (Die leeftijden kun je opzoeken op 8noortje8's website.)

Wel enigszins vervelend, aangezien ikzelf momenteel een aantal verdedigers in mijn team heb zitten die solid (en 1tje mogelijk uitstekend) kunnen worden... Maar ja, ik zal waarschijnlijk toch moeten gaan switchen naar keeper training.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Kampioenen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26
Lijfsbehoud in de VI voor mij (eindelijk een keertje)! Zag net op Alltid trouwens dat mijn VI nr 49 van 1024 qua sterkte is, dus ben nog blijer dat het me dit seizoen wel gelukt is erin te blijven. Kijken wat we er volgend seizoen van kunnen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:01:
Blijkt dus dat deze speler de ideale leeftijd heeft om de World Cup 17 finale te spelen, mocht hij goed genoeg zijn. (Die leeftijden kun je opzoeken op 8noortje8's website.)

Wel enigszins vervelend, aangezien ikzelf momenteel een aantal verdedigers in mijn team heb zitten die solid (en 1tje mogelijk uitstekend) kunnen worden... Maar ja, ik zal waarschijnlijk toch moeten gaan switchen naar keeper training.
Kan je natuurlijk ook eerst kijken wat hij op verdedigen doet om hem vervolgens op keepen te trainen. Geeft je andere verdedigers de tijd om goed verdedigen te halen en geeft je keeper alvast zijn verdedigen sub-skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
'T is nog niet officieel, maar met 6 punten en 25 doelsaldo meer dan de nr. 2, en een botteam in de volgende ronde, kan het kampioenschap me niet meer ontgaan. Op naar de VII *O*

In de categorie minder handig:
  • Verkeerde timing met verbouwen stadion, wordt waarschijnlijk opgeleverd vlak na de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen.
  • Gister mijn eerste 17 jarige (+0 dagen) jeugdspeler gepromoveerd, die ik vervolgens vergeten ben op de transferlijst te zetten. Hij staat er nu dus wel op, maar hij mist nu waarschijnlijk wel een week training. Gelukkig is de speler sowieso niet al te best (ben al blij met een paar k), maar dit moet ik met een echt goede jeugdspeler toch slimmer aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

De nummer 2 met 1-4 ingemaakt, en daardoor zelf 2e geworden :)

Doet ie een HT mail sturen, met 'Boehoehoe, ik was beter blablabla, ik heb ook altijd pech, blablabla'... altijd leuk ;) Kijkend op Alltid heeft hij wel een half *tje meer gehaald, maar waren mij ratings op alle fronten beter...

Nu nog 1 keer tegen de nummer 1, die ik met mn huidige spel ook kan verslaan. Echter kom ik dan 1 puntje tekort voor kampioenschap, echt vervelend dat ik een slechte start had :(

Maar ja, kijken wel waar we uitkomen, aangezien ik mss met de bot opruiming toch omhoog mag, anders volgend jaar zorgen dat ik kampioen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:54

murphsy

Product Monkey

Ik heb na ongeveer een jaar gestopt te zijn (en dus team kwijt) gisteren weer mijn eerste wedstrijd gewonnen. Met een mooie 5-0! Ben begonnen in de VIII en handhaving is zo goed als zeker. Niets te wensen verder voor het eerste seizoen.

Mis de hattrick supporter extra's wel. Maar vind het inmiddels wel duur geworden voor een jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik was ook een tijdje gestopt, maar wel gelijk weer supporter geworden, die functies mis je toch echt wel als je ze ooit gebruikt hebt, ik kan echt niet zonder.

En handhaven in de VIII moet niet zo moeilijk zijn, aangezien er geen IX meer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 1-8 uit overwinning, in combinatie met een 1-1 gelijkspel van de nummer 2 en 3, hebben een gat geopend van 5 punten.

Een thuis overwinning kan er volgende zondag voor zorgen dat de eerste titel uit de nog jonge club geschiedenis binnen is. De druk neemt merkbaar toe, maar de mannen blijven relaxed.

De kurken zitten er nog op, maar de champagne staat al koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

majoh schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:53:
Ik was ook een tijdje gestopt, maar wel gelijk weer supporter geworden, die functies mis je toch echt wel als je ze ooit gebruikt hebt, ik kan echt niet zonder.

En handhaven in de VIII moet niet zo moeilijk zijn, aangezien er geen IX meer is ;)
Haha. Kijk. Dan gaat het wel lukken ja :)

Van 't weekend mijn eerste overwinning geboekt. Een mooie 5-0 (geen walkover) tegen een andere nieuw ingestroomde speler. Hij is een paar maanden eerder dan mij begonnen maar dit heeft hem niet geholpen. Mijn 352 opstelling versloeg hem zo dusdanig op balbezit dat hij geen voordeel kon halen uit zijn 3 vele malen betere spitsen.

Ik speelde met 2 3* spitsen tegen zijn 3 4* spitsen. Die van mij kregen echter 8 kansen en maakten er 5 :) Hij kreeg 1 kans en maakte er geen. Steady as it goes.

Ben er nog niet over uit of ik positiespel wil blijven trainen of dat ik toch voor spitsen trainen ga. Positiespel lijkt de veilige keuze, maar doelpuntenmakers bouwen is natuurlijk veel sexier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gezocht vaste trainingspartner voor jeugdteam. Voorheen had ik een afspraak met RM-rf, maar helaas zitten nu onze schema's verkeerd. (Hij mag een week eerder dan ik z'n vriendschappelijke jeugdwedstrijd regelen.)

Iemand die op 08 nov 2010 weer een jeugdfriendly kan plannen, die ook graag een vaste partner zoekt voor die wedstrijden? Stuur even een HT-mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
CoRrRan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:30:
Gezocht vaste trainingspartner voor jeugdteam. Voorheen had ik een afspraak met RM-rf, maar helaas zitten nu onze schema's verkeerd. (Hij mag een week eerder dan ik z'n vriendschappelijke jeugdwedstrijd regelen.)

Iemand die op 08 nov 2010 weer een jeugdfriendly kan plannen, die ook graag een vaste partner zoekt voor die wedstrijden? Stuur even een HT-mailtje.
hi, ik vind prima om eens te proberen met vast trainingsmaatje. heb dat tot nu toe nog niet gedaan. wat is je ingame team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Loona35 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:55:
[...]

hi, ik vind prima om eens te proberen met vast trainingsmaatje. heb dat tot nu toe nog niet gedaan. wat is je ingame team?
Zie m'n signature. Alvast bedankt! Maandag 08-11-2010 een uitdaging met cupregels, hopen op een gelijkspel en dan in minuut 90 spelers wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@RM-rf kan jij tot einde seizoen de ToTo nog even waarnemen? Nieuwe seizoen zal ik weer starten dan. kthxbye...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
CoRrRan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:29:
[...]
Zie m'n signature. Alvast bedankt! Maandag 08-11-2010 een uitdaging met cupregels, hopen op een gelijkspel en dan in minuut 90 spelers wisselen.
ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:33:
@RM-rf kan jij tot einde seizoen de ToTo nog even waarnemen? Nieuwe seizoen zal ik weer starten dan. kthxbye...
zo, ik heb de Toto voor komend weekend klaargezet....
http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/
De RATTEN uit Breda - 1980 Muppets United
FC Silver Bullets - Golden Girls
F.C. BaarLaar - Bennert
Propers - Arsenal-NL
orion pax international - FCDeGekste
Retteketet Super AZ - Spatie mag wel
(Bonus-wedstrijd, er mag geraden worden hoeveel doelpunten de toto-winnaar van vorige week, erin schiet tegen deze eigenaarloze tegenstander)
ADP Gaterinos - f.c. Motion
Tot zondagavond 18:00 mogen de Toto's ingevuld worden :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo! 7 popjes deze ochtend! Heeeeeerlijk :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:42:
Zo! 7 popjes deze ochtend! Heeeeeerlijk :D
Ik maar 2 (1 klaverjasser). :(
Heb op twee na al mijn trainees te koop staan. Als mensen wat early bids kunnen/willen doen? :>

Ik ga mijn trainees upgraden (goed/goed ipv redelijk/redelijk) en gelijk mijn nieuwe reusachtig mid en nieuwe winger kopen. Dan kan ik komend seizoen fijn in de middenmoot meedraaien in de VIIde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:06:
[...]

Heb op twee na al mijn trainees te koop staan. Als mensen wat early bids kunnen/willen doen? :>
Dat doe ik graag :)
uit ervaring kan ik vertellen dat dat erg prettige resultaten kan geven :D

(had eerder meegeboden op een trainee van -TheNose- en deze toen uiteindelijk zelfs gekocht en verder getrained en die heb ik deze week met 985.00 pure winst doorverkocht, een inkomstenrecord, op een trainee in een seizoen bijna een miljoen verdienen )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Hier 14 pops, valt zelfs een beetje tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 pops, 14 pops!! Ik voel me met 1 popje een beetje minderwaardig. Had ook op iets meer gehoopt, maar die zullen waarschijnlijk in het vat blijven tot volgende week.

Twee dagen voor de kampioenswedstrijd neemt de druk zienderoog toe. De pers is niet weg te slaan bij het trainingcomplex, de wedstrijd is opgenomen in de federatie-TOTO en onze trainer heeft op het laatste moment nog een verzoekje gedaan om versterking. Na alles in beraad genomen te hebben, heb ik hem de deur gewezen. Na 11 overwinningen uit 12 wedstrijden is er geen reden tot paniek en mogen de heren in de selectie bewijzen dat zij de beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik had er ook maar gewoon 2 hoor.

Da's 20% pops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Wat baal ik eigenlijk van bot-teams. Even de situatie schetsen, begin van het seizoen verlies ik (overigens onterecht) van een team wat nu een bot-team is. Ik speelde toen een uitwedstrijd en was dus in het nadeel. Mijn naaste concurrent heeft in de eerste seizoenshelft een thuiswedstrijd tegen dit team gespeeld en dus gewonnen. Zo'n wedstrijd kan dus redelijk beslissend zijn. Als ik die wedstrijd 'gewoon' gewonnen had, was ik nu al kampioen geweest. Nu moet ik morgen weer tegen dit team (dat is dan weer mijn voordeel) en kan dus gewoon piccen en kijken wat de andere uitslagen zijn om te beslissen wat ik de laatste wedstrijd ga doen.

Ik heb ook geen oplossing hoe ze dit beter kunnen doen, maar het is en blijft vervelend en kan het verloop van de competitie heel erg beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

+++ GOT-TRICK +++ TOTO +++ TOTO +++

nog eventjes ter herinnering, tot vanavond 18:00 is de Toto nog in te vullen op http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/ :)

had gisteravond een verwachtte walkover... wat me echter wel een beetje stoort is dat twee XP-trainee's die ik had laten spelen en die volgens mn berekening een subniveau (op te vragen via de prijs om een eigen speler matig-trainer te maken), géén XP-stijging gehad lijken te hebben....
Bij mijn weten zou juist een WO óók een XP-punt geven, of is dat aangepast?
Sandyman538 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:44:
Wat baal ik eigenlijk van bot-teams. Even de situatie schetsen, begin van het seizoen verlies ik (overigens onterecht) van een team wat nu een bot-team is. Ik speelde toen een uitwedstrijd en was dus in het nadeel. Mijn naaste concurrent heeft in de eerste seizoenshelft een thuiswedstrijd tegen dit team gespeeld en dus gewonnen. Zo'n wedstrijd kan dus redelijk beslissend zijn. Als ik die wedstrijd 'gewoon' gewonnen had, was ik nu al kampioen geweest. Nu moet ik morgen weer tegen dit team (dat is dan weer mijn voordeel) en kan dus gewoon piccen en kijken wat de andere uitslagen zijn om te beslissen wat ik de laatste wedstrijd ga doen.

Ik heb ook geen oplossing hoe ze dit beter kunnen doen, maar het is en blijft vervelend en kan het verloop van de competitie heel erg beinvloeden.
klopt, ik hadhet zelf enige seizoenen terug dat ik gedegradeerd ben door een team dat een aantal malen een WO gaf, maar juist tegen mij wél in zn sterkste opstelling speelde.... ik eindigde punt-gelijk, maar met slechter doelsaldo met een concurent die 6 punten van dat andere team kado had gekregen...
het seizoen erop werd dat andere team idd een bot.

Punt is wel dat volgens mij HT nooit iets aan zulke dingen kàn doen, 'geluk' en de handelingen van andere spelers zijn nu eenmaal ook een stevig deel van het spel...
Als HT al aanpassingen doet om zulke dingen te verhepen ontstaat meestal ergens anders een volgende 'klacht' of is er nogaltijd een groep mensen weerheel boos over die aanpassing omdat ook die weer 'oneerlijk' zou zijn

[ Voor 123% gewijzigd door RM-rf op 07-11-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Oeps:
"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 73e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Miika Kainulainen bij zich en gaf de Oud-Beijerland-speler een rode kaart.
En er dreigt faillisement. :P Komt morgen alleen zo'n 4mill binnen. ;)

edit: 0-10 en dus officieel kampioen! 8)

Edit2: Zo mijn spelers zijn verkocht, boven verwachting was de opbrengst zodat ik nu nog 4.6mill in kas heb voor een reusachtige mid (met def denk ik) en een nieuwe winger. Moet te doen zijn lijkt me zo. Binnenkort nog 1 trainee verkopen en dan ben ik weer even klaar.

[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 08-11-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KAMPIOENEN * KAMPIOENEN

De titel is dan nu echt binnen. Na een 4-1 overwinning in een uitverkocht huis werden de mannen op het veld gehuldigd met potten bier en confetti.Tot diep in de nacht was het licht van het clubhuis aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb gewonnen afgelopen zondag. Na de kraker van 2 zondagen geleden heb ik het toch voor elkaar kunnen krijgen om 3 punten te pakken gisteren. Ook al had ik een flink lagere TS, aangezien ik toch een MOTS nodig had tegen de (nog steeds) huidige koploper.

Tevens erachter gekomen dat mijn talentje voor (mogelijk) U20 WC17 al "redelijk" keepen heeft. Nu maar hopen dat hij ook flink wat verdedigen kan halen, en hoge set pieces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

met nog één wedstrijd te gaan wordt het toch nog spannend...

overal beste toto-voorspeller pdejon had een slechte week, en haalde slechts 3 punten, terwijl de nummer 2 Salvius met 5 punten de beste voorspeller was en inliep op de nr 1...
Het verschil is nog wel 3 punten, maar ook dat is te doen...

kort daarachter voeren tpc1971 en ondergetekende een strijd om de begeerde derde plek, en staan op één punt van elkaar.
Tevens bewees DSanka zn talent in het toto-voorspellen door net als Salvius en mij 5 punten te halen deze week.

de volgende toto komt waarschijnlijk morgen of overmorgen, mocht iemand nog suggesties hebben voor en wedstrijd kunnen die altijd gemailed/Pm-ed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Tering, net een jeugdspeler verkocht voor 815k :P Dat had ik niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:08:
Tevens bewees DSanka zn talent in het toto-voorspellen door net als Salvius en mij 5 punten te halen deze week.
Als ik hem invul dan haal ik altijd wel wat punten, maar het optijd invullen is een grotere kunst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:00:
KAMPIOENEN * KAMPIOENEN

De titel is dan nu echt binnen. Na een 4-1 overwinning in een uitverkocht huis werden de mannen op het veld gehuldigd met potten bier en confetti.Tot diep in de nacht was het licht van het clubhuis aan.
Eigenlijk was ik er sinds week 8 al van promotie verzekerd. Nu 6 punten voor op de nummer 2 met een 5-0 overwinning. Weer terug naar de VII, benieuwd of ik nu meer potten kan breken.

Volgens alltid zou ik in de bovenste helft van de liga staan volgend seizoen. Kan wel wat aanvallende versterking gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben een tijdje geleden ook weer eens begonnen met hattrick. Het valt me op dat wat ik hier lees qua skills, voorlopig iig niets te zoeken heb in de 7e. Qua huidige competitie wel aardig begonnen, 4 overwinningen en een gelijk spel. Die laatste was wel wat mazzel voor nodig.
We zien wel volgend seizoen, eerst maar eens mijn huidige 'trainees' verkopen en echte trainees kopen en daarnaast de overige plekken vullen en dan zien we wel weer verder.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Zo! De tweede overwinning is binnen. Nu eens gaan nadenken over de strategie. Momenteel weer 'old school' aan het positiespel trainen, maar vind dit toch een beetje saai. Merk wel dat het 5 middenvelders opstellen me geen windeieren legt, ik heb met een ondermaats team (http://www90.hattrick.org/Club/?TeamID=1281588) alweer twee overtuigende overwinningen behaald.

Heeft er iemand een goed alternatief voor een startende ploeg?

Toch maar 352 blijven spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vleugelspelers trainen: je bent veel minder gebonden aan een 5 mans middenveld. Verdiend ook lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Zegt iemand deze mijlpaal iets? Ik krijg er niets over gevonden.

Ontmoette Bob bij de Bank
Kocht minstens X obligaties bij de Banque Sunesson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Loona35 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:39:

Jep, kijk maar eens op deze post binnen HT: 14456365.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb trouwens vanaf volgende week, tot donderdag 18 november een plaats te vergeven in een jeugdcompetitie voor 4 teams (dus met optimaal training).

iemand met een jeugdteam die intersse heeft én zich vanaf volgende week kan aanmelden bij mn jeugdliga, kan zich graag melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:39:

Je moet sowieso minimaal 50 miljoen hebben voor je er iets mee kan. Dus er zullen weinig mensen hier zijn die de mijlpaal zullen halen. Geloof dat je maximaal 10 obligaties kan kopen. Tegen die tijd heb je dus ongeveer 150 miljoen bij elkaar moeten schrapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:55:
[...]

Je moet sowieso minimaal 50 miljoen hebben voor je er iets mee kan.
typisch de denkwijze vand e HT-admins ... een bepaalde functionaliteit instellen maar dat dan zo doen 'dat er vrijwel niemand écht gebruik van kan maken en natuurlijk ook altijd 'dat niemand er voordeel van zou mogen hebben'...
lijkt me weer zo typische HT-spagaat van iets invoeren dat nutteloos is, weinig bijdraagt aan het spel en waarbij de HT's denken dat dat juist nodig is als ze iets toevoegen, dat niemand ooit zou 'willen' dat hun nieuwe ideeen het spel kunnen veranderen en ze dit dus zo 'kreupel' moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo gisteren een mooie NL mid gekocht. Reusachtig pm met goed passen en koppen. :) Wel iets boven de gemiddelde marktprijs, maar dat heb je wel vaker bij NLers.

Nu mijn vleugelspelers nog verjongen en dan de VIIde in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:53:
[...]
typisch de denkwijze vand e HT-admins ... een bepaalde functionaliteit instellen maar dat dan zo doen 'dat er vrijwel niemand écht gebruik van kan maken en natuurlijk ook altijd 'dat niemand er voordeel van zou mogen hebben'...
lijkt me weer zo typische HT-spagaat van iets invoeren dat nutteloos is, weinig bijdraagt aan het spel en waarbij de HT's denken dat dat juist nodig is als ze iets toevoegen, dat niemand ooit zou 'willen' dat hun nieuwe ideeen het spel kunnen veranderen en ze dit dus zo 'kreupel' moeten doen.
Eigenlijk heeft het ook weinig voordelen. Het is niet dat je van die obligaties rente krijgt ofzo. Als het goed is komt er donderdag een mededeling naar buiten over het hoe en wat. Dit had eigenlijk nog niet in productie mogen staan, maar is per ongeluk toch gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
murphsy schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:31:
Zo! De tweede overwinning is binnen. Nu eens gaan nadenken over de strategie. Momenteel weer 'old school' aan het positiespel trainen, maar vind dit toch een beetje saai. Merk wel dat het 5 middenvelders opstellen me geen windeieren legt, ik heb met een ondermaats team (http://www90.hattrick.org/Club/?TeamID=1281588) alweer twee overtuigende overwinningen behaald.

Heeft er iemand een goed alternatief voor een startende ploeg?

Toch maar 352 blijven spelen?
Ik loop nu tegen hetzelfde aan, ik vond het 352 spelen en het trainen van middevelders ook niet zo spannend. Dus ben ik overgestapt naar 343 met scoren training. Als ik extra steun op het middenveld nodig heb dan kan ik 343 spelen met een teruggeschoven technische aanvaller met PM als bijstat. Daarmee kan ik het een en ander nog compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

d3lph schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:38:
[...]

Ik loop nu tegen hetzelfde aan, ik vond het 352 spelen en het trainen van middevelders ook niet zo spannend. Dus ben ik overgestapt naar 343 met scoren training. Als ik extra steun op het middenveld nodig heb dan kan ik 343 spelen met een teruggeschoven technische aanvaller met PM als bijstat. Daarmee kan ik het een en ander nog compenseren.
daar compenseer je niet veel mee denk ik.
je kan beter verdedigers hebben met pm.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

chario2 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:23:
[...]

daar compenseer je niet veel mee denk ik.
je kan beter verdedigers hebben met pm.
Niet volgens deze website: http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=80

CD = +23.6% van PM niveau voor middenveld calculatie
DFW = +40.6% van PM niveau voor middenveld calculatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
RM-rf schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:08:

met nog één wedstrijd te gaan wordt het toch nog spannend...

overal beste toto-voorspeller pdejon had een slechte week, en haalde slechts 3 punten, terwijl de nummer 2 Salvius met 5 punten de beste voorspeller was en inliep op de nr 1...
Het verschil is nog wel 3 punten, maar ook dat is te doen...

kort daarachter voeren tpc1971 en ondergetekende een strijd om de begeerde derde plek, en staan op één punt van elkaar.

de volgende toto komt waarschijnlijk morgen of overmorgen, mocht iemand nog suggesties hebben voor en wedstrijd kunnen die altijd gemailed/Pm-ed worden
Komt omdat jij van die wedstrijden kiest die allemaal close zijn. Mijn tactiek was juist om nooit een 3 in te vullen (statistisch zijn er immers niet veel gelijke spelen in HT). Maar die vallen nu ineens wel regelmatig :P

Mijn wedstrijd zondag is mss wel wat voor de toto. Winnaar wordt zeer waarschijnlijk kampioen en promoveert, dus twee redelijk aan elkaar gewaagde ploegen die er ook op de laatste speeldag nog voor zullen gaan.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

En de Toto is weer ingevoerd...
idd zijn beide wedstrijden van de twee ranglijst-aanvoerders erbij

en de bonuswedstrijd is een extra opvallende wedstrijd, een extra GoTtrick-klassieker, twee teams uit de federatie die tegen elkaar spelen in de competitie
Marimbas 11 - Profking
Iduna United - EVC'94
Haga_ander - VC 't Buurtje
FC Vinkies - Kynara FC
Het Kluitje - Boersclown United
twentseros - GWX

de Sokjes - Sportclub Rijssen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo 1 echte pop vandaag en wat voor 1! Nieuwe trainee naar goed scoren gepopt. 17jr 21 dgn goed scoren/goed passen matig vleugel. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

3 pops, nu 2 spitsen op wonderbaarlijk met goed passen en mijn 18 jarige technische speler met formidabel passen naar uitstekend scoren.
Benieuwd wat voor stats hij gaat halen als ik die verdedigend gaat zetten in de spits :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
1 pop keeper naar formidabel met redelijk verdedigen deze is nu direct het dubbele waard als op uitstekend. Begin volgend seizoen weg want ik heb het geld nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

1 pop, RM-rf's pupilletje Steffen Gabitzer is gepopt naar Wereldklasse keepen (met matig verdedigen). Nu 4 miljoen waard.

RM-rf, ik denk dat ik hem toch maar even naar bovennatuurlijk train, en dan gaat ie op de transferlijst. Ik laat het weten, dan mag je zeggen wat je uitkomt, en mag je hem terug kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Toto weer ingevuld. Hopelijk kan ik de 3e plek vasthouden :) Verder maar 1 pop (gelukkig wel een trainee). Zijn vorige pop was 6 weken terug dus gaat best okay.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Ik zit met een vraag hoe ik mijn team het beste kan versterken. Dit is mijn team http://alltid.org/team/1227178/

Ik train scoren en heb al paar seizoenen achter elkaar 3-4-3 gespeeld. Laatste paar seizoenen heb ik mij voornamelijk op het middenveld gefocust. En mijn verdediging en hoe raar t ook klinkt mijn aanval is niet echt wat het moet zijn.

Verdediging
Keeper: formidabel
Centrale def: wereldklasse, matig passen
Wing backs: uitmuntend, zwak vleugel -- formidabel, matig vleugel

Voor aankomend seizoen heb ik een wonderbaarlijk, uitstekend vleugel met goed passen gekocht. Ter vervanging voor mijn formidabele wing backer. Nu ben ik ook nog van plan om een briljante/wonderbaarlijke keeper te kopen ter vervanging van mijn huidige. Hier wil ik zo'n 3 miljoen aan uitgeven. Daarvoor kan ik wel een 19/20 jarige wonderbaarlijke keeper met wereldklasse spelhervatting kopen. Is dit een goede keus? Of kan ik beter een briljante nemen met een verdediging skill?

Dan zal aankomend seizoen mijn def wel weer goed zijn.

Aanval
bovennatuurlijk met goed passen, wereldklasse met goed passen, wonderbaarlijk met goed passen. Dit is mijn top voorhoede geweest. En hiermee had ik lang niet de beste aanval van mijn divisie. Dit zet mij dus aan het denken om op het middenveld een sterke vleugelspeler neer te zetten aangezien ik altijd met mijn vierde mid 'naar het midden' toe gespeeld hebt.

Inmiddels zijn die drie spitsen verkocht en heb ik nog ongeveer 6 miljoen te besteden. Hiervan wil ik dus een keeper kopen en wereldklasse vleugelspeler of een wereldklasse verdediger..

Middenveld
Momenteel heb ik een bovennatuurlijke, 2x wereldklasse en wonderbaarlijke middenvelders voor op mijn middenveld. Waarvan de wonderbaarlijke al 29 is en ik mooi kan vervangen met een wereldklasse vleugelspeler.

Taktiek
Afhankelijk of jullie aanraden of ik een verdediger of vleugelspeler aan moet schaffen veranderd mijn tactiek ook. Zal ik dan met een erg sterke verdediging 4-3-3 spelen of met een iets minder sterk verdediging, maar ik denk sterk genoeg 3-4-3 met een vleugelspeler spelen zodat mijn aanval nog een extra boost krijgt?

Wat lijkt jullie de beste optie?
thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:35:
3 pops, nu 2 spitsen op wonderbaarlijk met goed passen en mijn 18 jarige technische speler met formidabel passen naar uitstekend scoren.
Benieuwd wat voor stats hij gaat halen als ik die verdedigend gaat zetten in de spits :)
Ze hadden voor dit seizoen de technical defending forward bonussen generved toch? Dat is de reden waarom ik geen Technical defending forward train. Please prove me wrong! :)

1 nieuwe trainee afgelopen woensdag met +2 eruit na 9min, erg zuur voor een redelijk/redelijk spits van 17jr en 3 dagen oud. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 klaverjas poppers voor spelers die op de rol staan om ontslagen, verkocht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:06:
[...]

Ze hadden voor dit seizoen de technical defending forward bonussen generved toch? Dat is de reden waarom ik geen Technical defending forward train. Please prove me wrong! :)

1 nieuwe trainee afgelopen woensdag met +2 eruit na 9min, erg zuur voor een redelijk/redelijk spits van 17jr en 3 dagen oud. :(
ja het effect is minder geworden.
Maar het effect is er nog wel >:)

ach zo'n gast met veel passen is geliefd op de transfer markt (althans dat hoop ik :9~ )

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
I.v.m. de kampioenswedstrijd zondag eens gekozen voor algemene training. Vorm +17. Ook nog wat extra psychologen aangenomen. Wedstrijd van het seizoen erbij. Ik ben er klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

majoh schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:49:
1 pop, RM-rf's pupilletje Steffen Gabitzer is gepopt naar Wereldklasse keepen (met matig verdedigen). Nu 4 miljoen waard.

RM-rf, ik denk dat ik hem toch maar even naar bovennatuurlijk train, en dan gaat ie op de transferlijst. Ik laat het weten, dan mag je zeggen wat je uitkomt, en mag je hem terug kopen ;)
perfect.... dat zou mij ook prima passen, mn huidige keeper is wereldklasse en zwak DEF ... daarop is hij zeker dan beter... 350K biedt ik direkt al bovenop de TC-waarde :)

enkel, is er hier misschien een Spelhervatting-trainer die hem ook één of anderhalf seizoen wil 'verder-trainen' ...?

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 12-11-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Mijn training gaat eigenlijk een beetje langs mij heen. Ik heb vooralsnog geen supporter status gekocht en heb ook mijn 'managersdiploma' niet, hiervoor moet ik namelijk credits kopen tegenwoordig (beetje jammer). Hoe kan ik fatsoenlijk het verloop van mijn spelers bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

murphsy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:38:
Mijn training gaat eigenlijk een beetje langs mij heen. Ik heb vooralsnog geen supporter status gekocht en heb ook mijn 'managersdiploma' niet, hiervoor moet ik namelijk credits kopen tegenwoordig (beetje jammer). Hoe kan ik fatsoenlijk het verloop van mijn spelers bijhouden?
met een programma als Hattrick Organizer... dan kun je eenmaal per week al je spelersgegevens downloaden en door hetprogramma laten beheren en krijg je erg overzichtelijk of je spelers gepopt zijn, vorm-dalingen en -stijgingen.

Overigens, je kunt die credits gewoon kopen, ze worden namelijk helemaal niet berekent en je hoeft ze niette betalen, hetis enkel als 'voorbeeld' bedoelt en uitleg dat het mogelijk is:

http://wiki.hattrick.org/...Manager_License_Challenge
"Buy" credits in the shop (for free) - $10,000

It just wants you to go to the shop and buy the 3 credits. It doesn't charge you for them, or even ask for payment information. You can buy them for yourself, or for someone else, it doesn't matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Vandaag onverwacht met 2-1 verloren en MOTS gespeeld. Ik had 3 punten nodig voor directe promotie. Nu ben ik op doelsaldo kampioen geworden maar heb wel een p/d duel... Tsja, lastig. Is het nog steeds zo dat als je je trainingsintensiteit naar beneden gooit je TS omhoog gaat? Dat zou dan misschien iets zijn voor mijn p/d duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vandaag met 4-0 een mooie overwinning gehaald en daardoor is mijn tegenstander gedegradeerd. Helaas op doelsaldo 2e geworden in de VI.691. Het was echt RAZEND spannend de laatste wedstrijd, heel lang stond de uiteindelijke kampioen op een verlies, wat mij direct kampioen zou maken. Echter maakt hij toch nog de gelijkmaker (3-3), waardoor ik dus 2e wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zojuist de kampioen met 5-0 ingemaakt. Waarschijnlijk mijn beste wedstrijd van het seizoen gespeeld, maar ja, door een relatief slechte start toch 1 punt te kort gekomen voor het kampioenschap. Erg jammer, maar het is niet anders.

Even kijken wat er gebeurd met de bot opruiming, of ik dan wel of niet gratis promoveer. Liever zou ik het doen met een kampioenschap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Direct duel om het kampioenschap gewonnen :)

VII here we come... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
met 8-0 gewonnen van een botje lag dus in de verwachting. 2e geworde met 30 punten in de VIII zal waarschijnlijk niet voldoende zijn voor promotie door botopruiming. Dan volgend jaar hopelijk maar kampioen worden en nog even bouwen aan mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Misschien een beetje laat maar heb de finale van de got cup ingevuld :P Ben wel nog 1 week vrij maar ben flink aan het klussen dus heb het druk :-)
Zal kijken of ik vanavond een mailtje de deur kan uit doen over de financiën die ik graag wil zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste wedstrijd van het seizoen ook met 1-2 gewonnen. Uiteindelijk dus met 13 overwinningen en 1 nederlaag terecht kampioen geworden.

Dit was mijn tweede volledige seizoen Hattrick en ik had eigenlijk pas volgend seizoen willen promoveren. Mijn trainingsprogramma loopt redelijk, al moet daar het echte grote geld nog van binnen gaan stomen. Op dit moment is mijn selectie hoogstwaarschijnlijk een degradatie kandidaat in de VII. Ik sta dus voor een dilemma. Of flink investeren, of met twee kleine aanpassingen hopen dat het degradatiespook te ontwijken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De Toto is héél spannend geworden, nummer twee Salvius won, samen met Dsanka de dagprijs met 5 toto-punten..
nummer één pdejon haalde duidelijk minder.. màár hield aan het einde uiteindelijk nog een kleine voorsprong over.

pdejon, Gefeliciteerd met het winnen van de GoT-ToTo

Eind-uitslag Toto
Pos. Naam Score Aantal toto's
1 pdejon 45 10
2 Salvius 44 10
3 RM-rf 37 8
4 tpc1971 37 10
5 adpvdp101 33 9
6 DSanka 23 6
7 Ansjo 22 4
8 gpodan 20 6
9 HomerJayAP 14 4
10 TheNose 10 4

[ Voor 56% gewijzigd door RM-rf op 15-11-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:25:
Laatste wedstrijd van het seizoen ook met 1-2 gewonnen. Uiteindelijk dus met 13 overwinningen en 1 nederlaag terecht kampioen geworden.

Dit was mijn tweede volledige seizoen Hattrick en ik had eigenlijk pas volgend seizoen willen promoveren. Mijn trainingsprogramma loopt redelijk, al moet daar het echte grote geld nog van binnen gaan stomen. Op dit moment is mijn selectie hoogstwaarschijnlijk een degradatie kandidaat in de VII. Ik sta dus voor een dilemma. Of flink investeren, of met twee kleine aanpassingen hopen dat het degradatiespook te ontwijken valt.
ik net geen kampioen met 12 overwinningen en 2 nederlagen :(

Maar ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met je trainingsprogramma, en hopen op handhaving. Dat is vaak op de lange termijn beter dan al je budget nu gelijk verbranden en dan hoogwaarschijnlijk ook maximaal handhaving halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
Zo, gister is mijn team met 14 gewonnen wedstrijden kampioen geworden, en is er dus een promotie naar de VII verdiend. Ik was bang dat dit stevig aanpoten zou worden om niet direct te degraderen. En als ik alltid moet geloven, moet ik echt versterking voor mijn middenveld halen om te voorkomen dat ik volledig weggespeeld ga worden. Wellicht aan het begin van het seizoen maar een trainee verkopen (daar zijn ze ook wel ongeveer klaar voor), en met het verdiende geld een middelvelder erbij halen. Directe degradatie wil ik nl. ten koste van alles voorkomen.

Anywho, 't belooft in elk geval spannender te worden dan het afgelopen seizoen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Homerius op 15-11-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Niemand die wat tips kan geven bij mijn post hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
RM-rf schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:44:

De Toto is héél spannend geworden, nummer twee Salvius won, samen met Dsanka de dagprijs met 5 toto-punten..
nummer één pdejon haalde duidelijk minder.. màár hield aan het einde uiteindelijk nog een kleine voorsprong over.

Woei! :D

Precies op tijd afgelopen die toto voor me zo te zien aan de laatste paar weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Eind-uitslag Toto
Pos. Naam Score Aantal toto's
1 pdejon 45 10
2 Salvius 44 10
3 RM-rf 37 8
4 tpc1971 37 10
5 adpvdp101 33 9
6 DSanka 23 6
7 Ansjo 22 4
8 gpodan 20 6
9 HomerJayAP 14 4
10 TheNose 10 4
Nogmaals bedankt RM-rf voor het invallen als ToTo koning! Start van het seizoen zal ik weer met frisse moed beginnen.

Ben dus zonder verliespunten kampioen geworden. Mijn favourite trainee is topscorer geworden (enige trainee van de eerste lichting die ik zal behouden).
Nu maar kijken in welke VIIde ik ga komen (verwacht daar ook gelijk goed mee te kunnen draaien).

In het tussenseizoen ga ik twee weken passen trainen zodat al mijn trainees en twee mids kunnen trainen. Hopelijk met wat pops. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voil schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:58:
Niemand die wat tips kan geven bij mijn post hierboven?
Als je met 3 verdedigers speelt zou ik sowieso de backs verdedigend zetten. Verder ziet de verdediging er sterk genoeg uit. Als je huidige keeper geen verdedigen heeft zou dat een mooie optie om je verdediging sterker te maken. Vraag me alleen af of het slim is om een 19/20-jarige te kopen. Waarom geen 23/24-jarige met wat meer ervaring. Weet niet of het in prijs scheelt, maar vermoedelijk wel iets in de prestatie. Je voorhoede heeft het gewoon zwaar om dat je twee keer matig en een keer zwak vorm hebt. Als die op redelijk of goed vorm zouden staan scheelt dat al een hele hoop.

Zou in jouw geval dus 3-4-3 spelen met een offensive winger. Echter kan ik niet zien wat je opstellingservaring is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12

Had ik nou maar mijn eigen wedstrijd ook winnend voorspeld net zoals ik dacht dat het zou zijn, maar voor de zekerheid toch voor verlies koos :( Volgende keer weer nieuwe kansen :P

Heb in de laatste speelronde waarschijnlijk mijn beste wedstrijd gespeeld en daarmee ook handhaving kunnen vrijstellen, laatste 3 op 13punten en doelsaldo was in mijn voordeel :)

Nu maar eens kijken naar versterkingen en welke spelers het veld mogen ruimen, daarna beginnen we met een nieuw trainingsschema.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:58:
[...]

Als je met 3 verdedigers speelt zou ik sowieso de backs verdedigend zetten. Verder ziet de verdediging er sterk genoeg uit. Als je huidige keeper geen verdedigen heeft zou dat een mooie optie om je verdediging sterker te maken. Vraag me alleen af of het slim is om een 19/20-jarige te kopen. Waarom geen 23/24-jarige met wat meer ervaring. Weet niet of het in prijs scheelt, maar vermoedelijk wel iets in de prestatie. Je voorhoede heeft het gewoon zwaar om dat je twee keer matig en een keer zwak vorm hebt. Als die op redelijk of goed vorm zouden staan scheelt dat al een hele hoop.

Zou in jouw geval dus 3-4-3 spelen met een offensive winger. Echter kan ik niet zien wat je opstellingservaring is.
Gister heb ik met 4 defs gespeeld en had ik 91 hatstats in de verdediging, terwijl ik voorheen 67 hatstats had. Een aardige verbetering maar met een nieuwe keeper moet dat ook wel lukken als ik met 3 defs speel. Normaal zet ik de backs nooit verdedigend maar dat zal ik eens proberen.

Ervaring is inderdaad wat minder met van die jonge keepers, maar ik heb t idee dat oudere nog iets duurder zijn ook. En met die jonge keeper kan je natuurlijk meer seizoenen in je team houden, die ervaring gaat vanzelf wel omhoog.

Dat is waar, vorm scheelt veel maar zelfs al met redelijk of goede vorm was ik er niet van onder de indruk. Ik denk inderdaad dat ik een winger aan ga schaffen en die aanvallend laat spelen.

Wat is een geschikte winger voor mij? Alleen met wereldklasse skill? Of een briljant/wonderbaarlijk met goed/uitstekend passen en eventueel positiespel erbij?

Ik speel al seizoenen in 3-4-3 dus die is uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Net even zitten kijken in welke VII ik zou kunnen komen: VII.935
Ik heb betere stats dan de huidige nr 1 dus dat kan nog leuk worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

257. van 16384 in VIII

Dat geeft alltid aan... je bent ruim te goed voor de VIII ste, en waarschijnlijk dus ook voor de VII de, leuk toch twee keer achter elkaar kampioen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even zitten kijken welke teams er volgend seizoen bijkomen, maar daar word ik niet echt blij van. De kampioen promoveert direct en word vervangen door een team dat iets beter is. De nummer 7 word vervangen door team dat ook gelijk voor de titel mee kan doen als ik het zo bekijk. De nummer 8 word vervangen door een team wat ook voor de eerste 4 mee zal doen. Het word dus een zwaar seizoen volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:22:
Net even zitten kijken in welke VII ik zou kunnen komen: VII.935
Ik heb betere stats dan de huidige nr 1 dus dat kan nog leuk worden. :P
Ga niet uit van Alltid. Die houdt, voor zover ik weet, geen rekening met bot-opruiming. Reken jezelf dus niet rijk. (Dat deed ik ook 2 seizoenen geleden en dacht dat ik in een lichte VIe terecht zou komen. Meteen eerste seizoen was het 15/1024 en afgelopen seizoen 49/1024...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:26

ZenTex

Doet maar wat.

Kampioen!

Geheel onverwacht, dat wel. Doordat ik meer dan 2 maanden weg was (en compleet internet-loos) heb ik van tevoren alle wedstrijden in moeten stellen, heb ik niet van training kunnen veranderen, laat staan m'n team versterken. Daarbij was dmijn directe concurrent van vorig seizoen zeer goed bezig en de degradant uit de VII veel sterker dan mij.

Tot 2 wedstrijden terug was het lijstje dan ook zoals verwacht. #1 de degradant, #2 ikke, #3 mijn directe concurrent. Een gelijkspel tegen 1 van de zwakkere teams bezorgde me echter aardig wat kopzorgen.
Helemaal spannend werd het toen de #3 won tegen de #1 in een thuiswedstrijd. Ik stond weliswaar bovenaan, maar moest nog een uitwedstrijd spelen tegen #3, verlies zou me ipv de verwacht 2e positie naar de 3e brengen, en dat verwachtte ik dan ook. Echter won ik compleet onverwacht en dus voor de 3e keer op rij kampioen (X, IX, VII).

De verwachtingen voor komend seizoen: snoeihard uit de VII geknikkerd worden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Kampioen was ik al maar nu ben ik ook nog rechtstreeks gepromoveerd, wat een genot. Jammer is wel dat ik qua stats in de V niet veel te zoeken heb. Wordt volgens seizoen dus erg lastig om niet te degraderen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou mooi heb al 5 mensen die hun gegevens hebben gemaild ;) Verwacht natuurlijk van jullie ook allemaal je overzicht van de financiën :)

Tot nu toe heb ik een recordje in de fed met een opbrengsten verkochte spelers: 46.686.190,-

Moet meer gegevens hebben om er wat nuttigs uit op te kunnen maken. Kom op people! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:16:
Nou mooi heb al 5 mensen die hun gegevens hebben gemaild ;) Verwacht natuurlijk van jullie ook allemaal je overzicht van de financiën :)

Tot nu toe heb ik een recordje in de fed met een opbrengsten verkochte spelers: 46.686.190,-

Moet meer gegevens hebben om er wat nuttigs uit op te kunnen maken. Kom op people! ;)
Van mij krijg je ze ook. Ik had je trouwens via HT een berichtje gestuurd.....
Vraag was of je gewoon een printscreen wil ontvangen van het seizoensoverzicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 23:24
Zo laat ik ook maar eens in dit topic gaan posten! Speel inmiddels Hattrick sinds 2002, dit is door omstandigheden alweer mijn 2e team (Bakelse Voetbal Vereniging). Ben een hele stoot niet actief geweest en heb sinds 2 seizoenen de draad weer opgepakt. Ben nou voor de 2e keer op rij kampioen geworden en promoveer dus nu naar de VI. Heb nog 5.5 miljoen op de bank zitten, dus zou eventueel nog wel een versterking kunnen halen. Maar wil het eerst zo gaan proberen, heb de financiële situatie nu goed inorde gezien ik over de 2 weken winst maak! =)..

Weet niet of jullie eens naar mijn team willen kijken, en misschien eventueel wat tips kunnen geven, als ik mijn team zou gaan versterken op welke positie ik dit het beste zou kunnen gaan doen. (Alltid url: http://alltid.org/team/210202)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gynnad schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:40:

Weet niet of jullie eens naar mijn team willen kijken, en misschien eventueel wat tips kunnen geven, als ik mijn team zou gaan versterken op welke positie ik dit het beste zou kunnen gaan doen. (Alltid url: http://alltid.org/team/210202)
zo eventjes heel snel bekeken, vind ik je verdediging en midenveld wel sterk, maar de aanval darbij vergeleken relatief heel matigjes...
Het punt waarop je je team zou kunnen versterken imho, zijn je beide vleugels, dat zou ik momenteel inschatten als je 'zwakste punt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

We're sorry to say your access to Hattrick Stage (our testing platform) has been revoked. This naturally does not affect your access to our live website (www.hattrick.org).

Revoked Stage access is usually caused by inactivity, and in rare cases not following the Stage rules.

Thanks for the time you put into Stage!
;w , nou ja het klopt wel. Kreeg pas al een mailtje van Hattrick dat ik niet meer inlogde. Ondanks dat toch 3e geworden en nog bijna 8 miljoen op de bank.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik wil mn gegevens ook wel mailen, maar als ik nu "Season Summary" kies krijg je hooguit week 1 t/m week 13 en ontbreekt week 14 nog (bij mij een thuiswedstrijd met de beste inkomsten ooit)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wat moet je hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:18
Zo de financiele gegevens zijn op de post.

Verder heb ik een slechte laatste ronde in de competitie achter de rug. De nr 2 verliest van mijn concurrent, zodat ik 5e blijf en een qualifier moet spelen. De nr 2 had echter gewoon zijn beste team opgesteld (stats 280 - 220), maar Hattrick blijft soms een raar spelletje.

Gelukkig heb ik wel een kans in de qualifier, we gaan er vol tegenaan en hopen natuurlijk in IV te blijven.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Seizoens overzicht van 1-14 :-) Het is een optie als je bij je financiële gegevens kijkt. Printscreen, copy paste, maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 23:24
RM-rf schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:46:
[...]

zo eventjes heel snel bekeken, vind ik je verdediging en midenveld wel sterk, maar de aanval darbij vergeleken relatief heel matigjes...
Het punt waarop je je team zou kunnen versterken imho, zijn je beide vleugels, dat zou ik momenteel inschatten als je 'zwakste punt'.
Ga denk ik inderdaad maar eens kijken naar 2 leuke vleugelspelers! Volgens alltid zou ik in deze competitie terecht komen: http://alltid.org/teamcom...6081,69491,365334,210202/ Als het zou kloppen een erg spannende competitie verwacht ik. Maar als ik mijn vleugels zou kunnen versterken maak ik reeël kans op promotie. Het ligt wel allemaal zeer dicht bij elkaar.

Zijn er nog dingen waar ik op zou moeten letten voor een vleugelspeler (behalve Positiespel/Passen/Vleugelspel)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:17:
[...]

Seizoens overzicht van 1-14 :-) Het is een optie als je bij je financiële gegevens kijkt. Printscreen, copy paste, maakt niet uit :)
Ik heb je een HT mail gestuurd, weet niet hoe ik het .png bestand naar je toe kan krijgen.

Pagina: 1 ... 9 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.