Hehe
Spelen we lekker aan de andere kant van de wereld
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hehe
[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 31-10-2010 20:35 ]
Ik begin morgen met mijn nieuwe baan, van 10 minuten fietsen, naar een klein uurtje van deur tot deurPewwy schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:12:
Morgen begin ik mijn nieuwe baan, op slechts 25 minuten rijden van mijn huis. Na drie jaar eindelijk mijn priveleven terug
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Blijkt dus dat deze speler de ideale leeftijd heeft om de World Cup 17 finale te spelen, mocht hij goed genoeg zijn. (Die leeftijden kun je opzoeken op 8noortje8's website.)Casper Eskens [youthplayerid=89046779]
15 years and 84 days, Next birthday: 29-11-2010
Player can be promoted earliest in 140 days.
Team: Hekje mag niet
Nationality: Nederland
First day with club: 31-10-2010 14:05 (0 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Keeper ? / solid Defending ? / ? Set pieces ? / ?
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
Kan je natuurlijk ook eerst kijken wat hij op verdedigen doet om hem vervolgens op keepen te trainen. Geeft je andere verdedigers de tijd om goed verdedigen te halen en geeft je keeper alvast zijn verdedigen sub-skill.CoRrRan schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:01:
Blijkt dus dat deze speler de ideale leeftijd heeft om de World Cup 17 finale te spelen, mocht hij goed genoeg zijn. (Die leeftijden kun je opzoeken op 8noortje8's website.)
Wel enigszins vervelend, aangezien ikzelf momenteel een aantal verdedigers in mijn team heb zitten die solid (en 1tje mogelijk uitstekend) kunnen worden... Maar ja, ik zal waarschijnlijk toch moeten gaan switchen naar keeper training.
Verwijderd
Haha. Kijk. Dan gaat het wel lukken jamajoh schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:53:
Ik was ook een tijdje gestopt, maar wel gelijk weer supporter geworden, die functies mis je toch echt wel als je ze ooit gebruikt hebt, ik kan echt niet zonder.
En handhaven in de VIII moet niet zo moeilijk zijn, aangezien er geen IX meer is
hi, ik vind prima om eens te proberen met vast trainingsmaatje. heb dat tot nu toe nog niet gedaan. wat is je ingame team?CoRrRan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:30:
Gezocht vaste trainingspartner voor jeugdteam. Voorheen had ik een afspraak met RM-rf, maar helaas zitten nu onze schema's verkeerd. (Hij mag een week eerder dan ik z'n vriendschappelijke jeugdwedstrijd regelen.)
Iemand die op 08 nov 2010 weer een jeugdfriendly kan plannen, die ook graag een vaste partner zoekt voor die wedstrijden? Stuur even een HT-mailtje.
Zie m'n signature. Alvast bedankt! Maandag 08-11-2010 een uitdaging met cupregels, hopen op een gelijkspel en dan in minuut 90 spelers wisselen.Loona35 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:55:
[...]
hi, ik vind prima om eens te proberen met vast trainingsmaatje. heb dat tot nu toe nog niet gedaan. wat is je ingame team?
okCoRrRan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:29:
[...]
Zie m'n signature. Alvast bedankt! Maandag 08-11-2010 een uitdaging met cupregels, hopen op een gelijkspel en dan in minuut 90 spelers wisselen.
zo, ik heb de Toto voor komend weekend klaargezet....-TheNose- schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:33:
@RM-rf kan jij tot einde seizoen de ToTo nog even waarnemen? Nieuwe seizoen zal ik weer starten dan. kthxbye...
Tot zondagavond 18:00 mogen de Toto's ingevuld wordenDe RATTEN uit Breda - 1980 Muppets United
FC Silver Bullets - Golden Girls
F.C. BaarLaar - Bennert
Propers - Arsenal-NL
orion pax international - FCDeGekste
Retteketet Super AZ - Spatie mag wel
(Bonus-wedstrijd, er mag geraden worden hoeveel doelpunten de toto-winnaar van vorige week, erin schiet tegen deze eigenaarloze tegenstander)
ADP Gaterinos - f.c. Motion
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik maar 2 (1 klaverjasser).
Dat doe ik graag-TheNose- schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:06:
[...]
Heb op twee na al mijn trainees te koop staan. Als mensen wat early bids kunnen/willen doen?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
klopt, ik hadhet zelf enige seizoenen terug dat ik gedegradeerd ben door een team dat een aantal malen een WO gaf, maar juist tegen mij wél in zn sterkste opstelling speelde.... ik eindigde punt-gelijk, maar met slechter doelsaldo met een concurent die 6 punten van dat andere team kado had gekregen...Sandyman538 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:44:
Wat baal ik eigenlijk van bot-teams. Even de situatie schetsen, begin van het seizoen verlies ik (overigens onterecht) van een team wat nu een bot-team is. Ik speelde toen een uitwedstrijd en was dus in het nadeel. Mijn naaste concurrent heeft in de eerste seizoenshelft een thuiswedstrijd tegen dit team gespeeld en dus gewonnen. Zo'n wedstrijd kan dus redelijk beslissend zijn. Als ik die wedstrijd 'gewoon' gewonnen had, was ik nu al kampioen geweest. Nu moet ik morgen weer tegen dit team (dat is dan weer mijn voordeel) en kan dus gewoon piccen en kijken wat de andere uitslagen zijn om te beslissen wat ik de laatste wedstrijd ga doen.
Ik heb ook geen oplossing hoe ze dit beter kunnen doen, maar het is en blijft vervelend en kan het verloop van de competitie heel erg beinvloeden.
[ Voor 123% gewijzigd door RM-rf op 07-11-2010 11:43 ]
En er dreigt faillisement."Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 73e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Miika Kainulainen bij zich en gaf de Oud-Beijerland-speler een rode kaart.
[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 08-11-2010 09:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als ik hem invul dan haal ik altijd wel wat punten, maar het optijd invullen is een grotere kunstRM-rf schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:08:
Tevens bewees DSanka zn talent in het toto-voorspellen door net als Salvius en mij 5 punten te halen deze week.
Verwijderd
Eigenlijk was ik er sinds week 8 al van promotie verzekerd. Nu 6 punten voor op de nummer 2 met een 5-0 overwinning. Weer terug naar de VII, benieuwd of ik nu meer potten kan breken.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:00:
KAMPIOENEN * KAMPIOENEN
De titel is dan nu echt binnen. Na een 4-1 overwinning in een uitverkocht huis werden de mannen op het veld gehuldigd met potten bier en confetti.Tot diep in de nacht was het licht van het clubhuis aan.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Jep, kijk maar eens op deze post binnen HT: 14456365.3Loona35 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:39:
Zegt iemand deze mijlpaal iets? Ik krijg er niets over gevonden.
Ontmoette Bob bij de Bank
Kocht minstens X obligaties bij de Banque Sunesson.
Verwijderd
Je moet sowieso minimaal 50 miljoen hebben voor je er iets mee kan. Dus er zullen weinig mensen hier zijn die de mijlpaal zullen halen. Geloof dat je maximaal 10 obligaties kan kopen. Tegen die tijd heb je dus ongeveer 150 miljoen bij elkaar moeten schrapenLoona35 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:39:
Zegt iemand deze mijlpaal iets? Ik krijg er niets over gevonden.
Ontmoette Bob bij de Bank
Kocht minstens X obligaties bij de Banque Sunesson.
typisch de denkwijze vand e HT-admins ... een bepaalde functionaliteit instellen maar dat dan zo doen 'dat er vrijwel niemand écht gebruik van kan maken en natuurlijk ook altijd 'dat niemand er voordeel van zou mogen hebben'...Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:55:
[...]
Je moet sowieso minimaal 50 miljoen hebben voor je er iets mee kan.
Verwijderd
Eigenlijk heeft het ook weinig voordelen. Het is niet dat je van die obligaties rente krijgt ofzo. Als het goed is komt er donderdag een mededeling naar buiten over het hoe en wat. Dit had eigenlijk nog niet in productie mogen staan, maar is per ongeluk toch gebeurd.RM-rf schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:53:
[...]
typisch de denkwijze vand e HT-admins ... een bepaalde functionaliteit instellen maar dat dan zo doen 'dat er vrijwel niemand écht gebruik van kan maken en natuurlijk ook altijd 'dat niemand er voordeel van zou mogen hebben'...
lijkt me weer zo typische HT-spagaat van iets invoeren dat nutteloos is, weinig bijdraagt aan het spel en waarbij de HT's denken dat dat juist nodig is als ze iets toevoegen, dat niemand ooit zou 'willen' dat hun nieuwe ideeen het spel kunnen veranderen en ze dit dus zo 'kreupel' moeten doen.
Ik loop nu tegen hetzelfde aan, ik vond het 352 spelen en het trainen van middevelders ook niet zo spannend. Dus ben ik overgestapt naar 343 met scoren training. Als ik extra steun op het middenveld nodig heb dan kan ik 343 spelen met een teruggeschoven technische aanvaller met PM als bijstat. Daarmee kan ik het een en ander nog compenseren.murphsy schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:31:
Zo! De tweede overwinning is binnen. Nu eens gaan nadenken over de strategie. Momenteel weer 'old school' aan het positiespel trainen, maar vind dit toch een beetje saai. Merk wel dat het 5 middenvelders opstellen me geen windeieren legt, ik heb met een ondermaats team (http://www90.hattrick.org/Club/?TeamID=1281588) alweer twee overtuigende overwinningen behaald.
Heeft er iemand een goed alternatief voor een startende ploeg?
Toch maar 352 blijven spelen?
daar compenseer je niet veel mee denk ik.d3lph schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:38:
[...]
Ik loop nu tegen hetzelfde aan, ik vond het 352 spelen en het trainen van middevelders ook niet zo spannend. Dus ben ik overgestapt naar 343 met scoren training. Als ik extra steun op het middenveld nodig heb dan kan ik 343 spelen met een teruggeschoven technische aanvaller met PM als bijstat. Daarmee kan ik het een en ander nog compenseren.
Chario2 (818126)
Niet volgens deze website: http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=80chario2 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:23:
[...]
daar compenseer je niet veel mee denk ik.
je kan beter verdedigers hebben met pm.
Komt omdat jij van die wedstrijden kiest die allemaal close zijn. Mijn tactiek was juist om nooit een 3 in te vullen (statistisch zijn er immers niet veel gelijke spelen in HT). Maar die vallen nu ineens wel regelmatigRM-rf schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:08:
+++ GOT-TRICK +++ TOTO +++ TOTO +++
met nog één wedstrijd te gaan wordt het toch nog spannend...
overal beste toto-voorspeller pdejon had een slechte week, en haalde slechts 3 punten, terwijl de nummer 2 Salvius met 5 punten de beste voorspeller was en inliep op de nr 1...
Het verschil is nog wel 3 punten, maar ook dat is te doen...
kort daarachter voeren tpc1971 en ondergetekende een strijd om de begeerde derde plek, en staan op één punt van elkaar.
Tevens bewees DSanka zn talent in het toto-voorspellen door net als Salvius en mij 5 punten te halen deze week.
http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/
de volgende toto komt waarschijnlijk morgen of overmorgen, mocht iemand nog suggesties hebben voor en wedstrijd kunnen die altijd gemailed/Pm-ed worden
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
Marimbas 11 - Profking
Iduna United - EVC'94
Haga_ander - VC 't Buurtje
FC Vinkies - Kynara FC
Het Kluitje - Boersclown United
twentseros - GWX
de Sokjes - Sportclub Rijssen
Chario2 (818126)
Ze hadden voor dit seizoen de technical defending forward bonussen generved toch? Dat is de reden waarom ik geen Technical defending forward train. Please prove me wrong!chario2 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:35:
3 pops, nu 2 spitsen op wonderbaarlijk met goed passen en mijn 18 jarige technische speler met formidabel passen naar uitstekend scoren.
Benieuwd wat voor stats hij gaat halen als ik die verdedigend gaat zetten in de spits
ja het effect is minder geworden.-TheNose- schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:06:
[...]
Ze hadden voor dit seizoen de technical defending forward bonussen generved toch? Dat is de reden waarom ik geen Technical defending forward train. Please prove me wrong!
1 nieuwe trainee afgelopen woensdag met +2 eruit na 9min, erg zuur voor een redelijk/redelijk spits van 17jr en 3 dagen oud.
Chario2 (818126)
perfect.... dat zou mij ook prima passen, mn huidige keeper is wereldklasse en zwak DEF ... daarop is hij zeker dan beter... 350K biedt ik direkt al bovenop de TC-waardemajoh schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:49:
1 pop, RM-rf's pupilletje Steffen Gabitzer is gepopt naar Wereldklasse keepen (met matig verdedigen). Nu 4 miljoen waard.
RM-rf, ik denk dat ik hem toch maar even naar bovennatuurlijk train, en dan gaat ie op de transferlijst. Ik laat het weten, dan mag je zeggen wat je uitkomt, en mag je hem terug kopen
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 12-11-2010 15:25 ]
met een programma als Hattrick Organizer... dan kun je eenmaal per week al je spelersgegevens downloaden en door hetprogramma laten beheren en krijg je erg overzichtelijk of je spelers gepopt zijn, vorm-dalingen en -stijgingen.murphsy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:38:
Mijn training gaat eigenlijk een beetje langs mij heen. Ik heb vooralsnog geen supporter status gekocht en heb ook mijn 'managersdiploma' niet, hiervoor moet ik namelijk credits kopen tegenwoordig (beetje jammer). Hoe kan ik fatsoenlijk het verloop van mijn spelers bijhouden?
"Buy" credits in the shop (for free) - $10,000
It just wants you to go to the shop and buy the 3 credits. It doesn't charge you for them, or even ask for payment information. You can buy them for yourself, or for someone else, it doesn't matter.
Verwijderd
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | pdejon | 45 | 10 |
2 | Salvius | 44 | 10 |
3 | RM-rf | 37 | 8 |
4 | tpc1971 | 37 | 10 |
5 | adpvdp101 | 33 | 9 |
6 | DSanka | 23 | 6 |
7 | Ansjo | 22 | 4 |
8 | gpodan | 20 | 6 |
9 | HomerJayAP | 14 | 4 |
10 | TheNose | 10 | 4 |
[ Voor 56% gewijzigd door RM-rf op 15-11-2010 10:42 ]
ik net geen kampioen met 12 overwinningen en 2 nederlagenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:25:
Laatste wedstrijd van het seizoen ook met 1-2 gewonnen. Uiteindelijk dus met 13 overwinningen en 1 nederlaag terecht kampioen geworden.
Dit was mijn tweede volledige seizoen Hattrick en ik had eigenlijk pas volgend seizoen willen promoveren. Mijn trainingsprogramma loopt redelijk, al moet daar het echte grote geld nog van binnen gaan stomen. Op dit moment is mijn selectie hoogstwaarschijnlijk een degradatie kandidaat in de VII. Ik sta dus voor een dilemma. Of flink investeren, of met twee kleine aanpassingen hopen dat het degradatiespook te ontwijken valt.
[ Voor 3% gewijzigd door Homerius op 15-11-2010 10:19 ]
Woei!RM-rf schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:44:
De Toto is héél spannend geworden, nummer twee Salvius won, samen met Dsanka de dagprijs met 5 toto-punten..
nummer één pdejon haalde duidelijk minder.. màár hield aan het einde uiteindelijk nog een kleine voorsprong over.
pdejon, Gefeliciteerd met het winnen van de GoT-ToTo
Nogmaals bedankt RM-rf voor het invallen als ToTo koning! Start van het seizoen zal ik weer met frisse moed beginnen.RM-rf schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:44:
De Toto is héél spannend geworden, nummer twee Salvius won, samen met Dsanka de dagprijs met 5 toto-punten..
nummer één pdejon haalde duidelijk minder.. màár hield aan het einde uiteindelijk nog een kleine voorsprong over.
Eind-uitslag Toto
Pos. Naam Score Aantal toto's 1 pdejon 45 10 2 Salvius 44 10 3 RM-rf 37 8 4 tpc1971 37 10 5 adpvdp101 33 9 6 DSanka 23 6 7 Ansjo 22 4 8 gpodan 20 6 9 HomerJayAP 14 4 10 TheNose 10 4
Verwijderd
Als je met 3 verdedigers speelt zou ik sowieso de backs verdedigend zetten. Verder ziet de verdediging er sterk genoeg uit. Als je huidige keeper geen verdedigen heeft zou dat een mooie optie om je verdediging sterker te maken. Vraag me alleen af of het slim is om een 19/20-jarige te kopen. Waarom geen 23/24-jarige met wat meer ervaring. Weet niet of het in prijs scheelt, maar vermoedelijk wel iets in de prestatie. Je voorhoede heeft het gewoon zwaar om dat je twee keer matig en een keer zwak vorm hebt. Als die op redelijk of goed vorm zouden staan scheelt dat al een hele hoop.voil schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:58:
Niemand die wat tips kan geven bij mijn post hierboven?
Had ik nou maar mijn eigen wedstrijd ook winnend voorspeld net zoals ik dacht dat het zou zijn, maar voor de zekerheid toch voor verlies koosRM-rf schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:44:
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Gister heb ik met 4 defs gespeeld en had ik 91 hatstats in de verdediging, terwijl ik voorheen 67 hatstats had. Een aardige verbetering maar met een nieuwe keeper moet dat ook wel lukken als ik met 3 defs speel. Normaal zet ik de backs nooit verdedigend maar dat zal ik eens proberen.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:58:
[...]
Als je met 3 verdedigers speelt zou ik sowieso de backs verdedigend zetten. Verder ziet de verdediging er sterk genoeg uit. Als je huidige keeper geen verdedigen heeft zou dat een mooie optie om je verdediging sterker te maken. Vraag me alleen af of het slim is om een 19/20-jarige te kopen. Waarom geen 23/24-jarige met wat meer ervaring. Weet niet of het in prijs scheelt, maar vermoedelijk wel iets in de prestatie. Je voorhoede heeft het gewoon zwaar om dat je twee keer matig en een keer zwak vorm hebt. Als die op redelijk of goed vorm zouden staan scheelt dat al een hele hoop.
Zou in jouw geval dus 3-4-3 spelen met een offensive winger. Echter kan ik niet zien wat je opstellingservaring is.
Verwijderd
Ga niet uit van Alltid. Die houdt, voor zover ik weet, geen rekening met bot-opruiming. Reken jezelf dus niet rijk. (Dat deed ik ook 2 seizoenen geleden en dacht dat ik in een lichte VIe terecht zou komen. Meteen eerste seizoen was het 15/1024 en afgelopen seizoen 49/1024...)-TheNose- schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:22:
Net even zitten kijken in welke VII ik zou kunnen komen: VII.935
Ik heb betere stats dan de huidige nr 1 dus dat kan nog leuk worden.
Verwijderd
Van mij krijg je ze ook. Ik had je trouwens via HT een berichtje gestuurd.....Damien2004 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:16:
Nou mooi heb al 5 mensen die hun gegevens hebben gemaildVerwacht natuurlijk van jullie ook allemaal je overzicht van de financiën
Tot nu toe heb ik een recordje in de fed met een opbrengsten verkochte spelers: 46.686.190,-
Moet meer gegevens hebben om er wat nuttigs uit op te kunnen maken. Kom op people!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
zo eventjes heel snel bekeken, vind ik je verdediging en midenveld wel sterk, maar de aanval darbij vergeleken relatief heel matigjes...Gynnad schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:40:
Weet niet of jullie eens naar mijn team willen kijken, en misschien eventueel wat tips kunnen geven, als ik mijn team zou gaan versterken op welke positie ik dit het beste zou kunnen gaan doen. (Alltid url: http://alltid.org/team/210202)
We're sorry to say your access to Hattrick Stage (our testing platform) has been revoked. This naturally does not affect your access to our live website (www.hattrick.org).
Revoked Stage access is usually caused by inactivity, and in rare cases not following the Stage rules.
Thanks for the time you put into Stage!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
ik wil mn gegevens ook wel mailen, maar als ik nu "Season Summary" kies krijg je hooguit week 1 t/m week 13 en ontbreekt week 14 nog (bij mij een thuiswedstrijd met de beste inkomsten ooit)...Damien2004 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:16:
Nou mooi heb al 5 mensen die hun gegevens hebben gemaildVerwacht natuurlijk van jullie ook allemaal je overzicht van de financiën
Tot nu toe heb ik een recordje in de fed met een opbrengsten verkochte spelers: 46.686.190,-
Moet meer gegevens hebben om er wat nuttigs uit op te kunnen maken. Kom op people!
Wat moet je hebben dan?Damien2004 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:16:
Hattrick: Thorgal Eagles
Seizoens overzicht van 1-14 :-) Het is een optie als je bij je financiële gegevens kijkt. Printscreen, copy paste, maakt niet uit
Ga denk ik inderdaad maar eens kijken naar 2 leuke vleugelspelers! Volgens alltid zou ik in deze competitie terecht komen: http://alltid.org/teamcom...6081,69491,365334,210202/ Als het zou kloppen een erg spannende competitie verwacht ik. Maar als ik mijn vleugels zou kunnen versterken maak ik reeël kans op promotie. Het ligt wel allemaal zeer dicht bij elkaar.RM-rf schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:46:
[...]
zo eventjes heel snel bekeken, vind ik je verdediging en midenveld wel sterk, maar de aanval darbij vergeleken relatief heel matigjes...
Het punt waarop je je team zou kunnen versterken imho, zijn je beide vleugels, dat zou ik momenteel inschatten als je 'zwakste punt'.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb je een HT mail gestuurd, weet niet hoe ik het .png bestand naar je toe kan krijgen.Damien2004 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:17:
[...]
Seizoens overzicht van 1-14 :-) Het is een optie als je bij je financiële gegevens kijkt. Printscreen, copy paste, maakt niet uit
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq