Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.054 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:37:
Magere zege: 7-1. Wel een matig (laag) middenveld met slechts 2 mids. :)
Lekker dan....ik had 7-0 in voor die westrijd in de toto. Kon er niet een slotje op de deur....

De wedstrijd van gister is hopeloos gegaan.
Op het nippertje wel 2-0 gewonnen, maar mijn keeper er voor 4 weken uit en mijn beste speler er voor 2 weken uit. Wij zitten vol in de titelstrijd en ik moet dus een besluit nemen. Investeren om het op te vangen en mee te blijven doen, of kijken waar het schip gaat stranden en de muntjes in kas houden.

Zijn er naast mijzelf en nWo-Riod nog twee andere teams die vanaf donderdag een 4-mans jeugd comp. kunnen/willen starten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 07:45:
Erhmm ik krijg de kwart finales niet ingevuld in de gottrick site....
Meldt dit dan even aan me. Hoe doe je het, wat lukt er niet, welke melding krijg je?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26
En (wederom) onverdiend verloren (overigens van dezelfde tegenstander als vorige keer - mss toch niet zo onverdiend??); alleen zijn verdediging haalde hogere ratings dan de mijne, ik had meer balbezit, ik had 4 kansen en scoor niet, hij had 2 kansen en scoort allebei.. tegenvallend, had na mijn winst op de koploper vorige week goede hoop na deze match weer echt aansluiting te hebben (of in ieder geval niet meer "onder de streep" te staan).

Mocht het mij lukken niet te degraderen, dan heb ik voor komend seizoen in ieder geval al 1 angstgegner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Brainpower schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Meldt dit dan even aan me. Hoe doe je het, wat lukt er niet, welke melding krijg je?
Ik kan de kwart finale niet kiezen als ik uitslag invullen kiest.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
btw een goddelijk spelhervatter kan ik aanbevelen! Mijn verdediger heeft er nu al 6 inleggen en scoorde zondag een hattrick. Kortom en toppertje! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:44:
[...]

Ik kan de kwart finale niet kiezen als ik uitslag invullen kiest.
Je kan dat gewoon doen via Wijzig Finales in het gotcup-admin menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn weekend-wedstrijd was trouwens 100% klote :(

1-2 verloren en mn seizoen is voorbij.... 10 punten achterstand op de nummer 1.

natuurlijk volledig onterecht (zoals altijd)... maar zeker de laatste paar wedstrijden komen op mij zuur over: continue 85-90% winstkans en ruime hatstats meer dan mn tegenspelers en toch verliezen.
Op Alltid sta ik gemiddeld minimaal 20 HTstats hoger dan mn medespelers in de liga.
aan spelhervating en SE's zou het eigenlijk niet mogen liggen, ook daarop let ik wel degelijk...

Schijnbaar is het werkelijk zo'n seizoen waarin het telkens op de verkeerde momenten tegenzit en weinig geluk terugkomt

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 11-10-2010 12:45 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:09:
[...]

Je kan dat gewoon doen via Wijzig Finales in het gotcup-admin menu.
Hmm ok. Kwam er gisteren niet uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:10:
[...]

Hmm ok. Kwam er gisteren niet uit :S
Wellicht probeerde je de standen van de Poules (FGS) aan te passen oid...Daar zitten natuurlijk geen (kwart)finales in.

Als ik tijd heb zal ik dat admin scherm even wat duidelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:43:
[...]

Wellicht probeerde je de standen van de Poules (FGS) aan te passen oid...Daar zitten natuurlijk geen (kwart)finales in.

Als ik tijd heb zal ik dat admin scherm even wat duidelijker maken.
Ja als je tijd heb joh :) Komt wel goed. Volgend seizoen kan ik helaas de got cup niet doen. Niet omdat ik het niet wil maar omdat ik een kleine verwacht word mijn tijd erg beperkt :P

Hopelijk is er iemand enthousiast en wil die mij opvolgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Damien2004 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:12:
Mocht zich niemand aanmelden dan ben ik er nog als backup. Heb de admin rechten al. Maar het zou ook wel leuk zijn als er eens een andere tweaker zich meldt om dit te regelen (hint ;) ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:44:
Mijn weekend-wedstrijd was trouwens 100% klote :(

1-2 verloren en mn seizoen is voorbij.... 10 punten achterstand op de nummer 1.

natuurlijk volledig onterecht (zoals altijd)... maar zeker de laatste paar wedstrijden komen op mij zuur over: continue 85-90% winstkans en ruime hatstats meer dan mn tegenspelers en toch verliezen.
Op Alltid sta ik gemiddeld minimaal 20 HTstats hoger dan mn medespelers in de liga.
aan spelhervating en SE's zou het eigenlijk niet mogen liggen, ook daarop let ik wel degelijk...

Schijnbaar is het werkelijk zo'n seizoen waarin het telkens op de verkeerde momenten tegenzit en weinig geluk terugkomt
het is ook vaak maar afhankelijk van factoren:

* vorm bij jou slecht, vorm bij tegenstander net goed
* tegenstander heeft lekker pic gespeeld wedstrijd hiervoor
* competitie schema zit tegen, bv jij hebt een paar sterke tegenstanders achter elkaar en je concurrent een paar simpele voor hij jou treft (dus hoge teamgeest hoog zelfvertrouwen)

dat heb ik nu voor het 2e seizoen achter elkaar :'(
ik wil wel eens promoveren maar dit seizoen zit dat er denk ik ook niet in omdat de nr1 4 punten voorsprong heeft. Eens kijken wat ik ga versterken voor volgend seizoen want heb nog budget.
Koop versterking lekker aan het eind van het seizoen, zijn ze goedkoper :9

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
[...]

Ja als je tijd heb joh :) Komt wel goed. Volgend seizoen kan ik helaas de got cup niet doen. Niet omdat ik het niet wil maar omdat ik een kleine verwacht word mijn tijd erg beperkt :P

Een kleine gaat een hoop tijd kosten idd, zeker in het begin. ;)
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

[...]

He wordt jij ook al pappa ?
Grappig ik ook, hopelijk in Januari van een gezonde dochter :) !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:11:
[...]

het is ook vaak maar afhankelijk van factoren:

* vorm bij jou slecht, vorm bij tegenstander net goed
* tegenstander heeft lekker pic gespeeld wedstrijd hiervoor
* competitie schema zit tegen, bv jij hebt een paar sterke tegenstanders achter elkaar en je concurrent een paar simpele voor hij jou treft (dus hoge teamgeest hoog zelfvertrouwen)
dat soort dingen merk je in je Ratings en bovendien heb ik dàt alles goed voor elkaar; Bewust aan het begin een nieuwe coach ingesteld met goed Leiderschap en heel gericht dit seizoen alle wedstrijden ge-PICed, en dus een teamgeest die in de top zit.

Ik haal ook ratings die bijna 10% hoger dan mn tegenstanders zijn, win meestal het middenveld, heb een beresterke verdediging én volgens mij zeker geen slechte aanval. Ook op spelhervatting en special events heb ik gelet en gepoogd te optimaliseren:
bovennatuurlijk spelhervatter, en de laatste wedstrijd hadden 7 van de 10 spelers een specaliteit (3x snel, koppen, onvoorspelbaar, krachtig bij een verdediger, en nog een keer technisch)
Toch loop ik al tien punten achter op de nummer één, die een véél minder sterk team heeft.

van het weekend had ik ruim 30 HTstats meer, won het middenveld, had een véél sterkere verdediging

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:10:
[...]

He wordt jij ook al pappa ?
Grappig ik ook, hopelijk in Januari van een gezonde dochter :) !
Hier in april een zoon/dochter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:38:
[...]

Hier in april een zoon/dochter! :)
Heb zelf twee jongens en een meid.....gekkenhuis....stop er ook mee ( niet met deze, maar met uitbreiden!!!!
Wij zijn de ouders maar zij bepalen alles....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Yep 28 februari is mijn vrouwtje uitgerekend en tot nu toe wijst alles op een gezonde dochter :) Dus word een echte baby boom in de GoT fed :)
Wat worden we oud he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
[...]

Voor zover ik weet heb ik volgend seizoen geen "last" van kleintjes, en ik wil eventueel wel de cup doen. Maar help me daar zo rond de seizoenswissel nog even aan herinneren. Ik hou in elk geval nog een paar weken een slag om de arm, in verband met een eventueel wijzigende werkomstandigheden.

Edit: natuurlijk (alvast) feli voor allen nieuwbakken ouders *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Homerius op 12-10-2010 16:26 . Reden: feli toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfoe mijn zoontje wordt alweer twee in november. :) Gaat echt hard hoor met die kleintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
-TheNose- schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:08:
Pfoe mijn zoontje wordt alweer twee in november. :) Gaat echt hard hoor met die kleintjes.
Nog even en hij wil ook een Hattrick team! Kom je hem tegen in de beker en verlies je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:09:
Yep 28 februari is mijn vrouwtje uitgerekend en tot nu toe wijst alles op een gezonde dochter :) Dus word een echte baby boom in de GoT fed :)
Gefeliciteerd alvast !
heeft jouw vrouw bij jou ook heel de kinderkamer roze gemaakt ;)
haha we worden inderdaad oud ! en maar op zondagavond pissig zijn omdat we onterecht verliezen :)

[ Voor 10% gewijzigd door chario2 op 13-10-2010 14:15 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Gefeliciteerd alvast !
heeft jouw vrouw bij jou ook heel de kinderkamer roze gemaakt ;)
haha we worden inderdaad oud ! en maar op zondagavond pissig zijn omdat we onterecht verliezen :)
Een beetje vent wordt nooit volwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
Overtuigend uitgeschakeld in de kwartfinales van de federatiecup :P

Alle aandacht op het promoveren uit VIII dan maar..

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
Same here (qua uitschakeling in de GoT cup dan). Jammer maar helaas, volgend jaar beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog jeugdtrainers die vandaag of morgen kunnen instromen in een 4 mans competitie ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:30:
Zijn er nog jeugdtrainers die vandaag of morgen kunnen instromen in een 4 mans competitie ???
Hier eigenlijk dezelfde vraag. We hadden een competitie van 4, maar 1 iemand heeft zonder reden (en zonder het door te geven) een andere competitie gejoined. Wij beginnen vrijdag weer, dus als er nog iemand in een GoT jeugdcompetitie wil dan ook maar even laten weten. Als er geen reactie is voor morgen dan zet ik hem op openbaar en joint er altijd wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:09:
Klinkt goed! :)

Hey over de GoT Cup, als je de standen invoert voor de finales, zou je dan ook meteen de toeschouwersaantallen kunnen invoeren en de juiste datum/tijd? Is wel leuk voor de stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:40:
[...]

Hier eigenlijk dezelfde vraag. We hadden een competitie van 4, maar 1 iemand heeft zonder reden (en zonder het door te geven) een andere competitie gejoined. Wij beginnen vrijdag weer, dus als er nog iemand in een GoT jeugdcompetitie wil dan ook maar even laten weten. Als er geen reactie is voor morgen dan zet ik hem op openbaar en joint er altijd wel iemand.
Ik wil daar eventueel wel Joinen.....

Heb hier even getoetst maar heb het idee dat het lastig is om nog twee of drie mensen te vinden, en ik wil niet te veel dagen trainen verliezen.

Als het past dan kan ik mij vanmiddag bij jullie voegen ( ik kan hier op mijn werk niet in Hattrick ), geef dan maar even de competitie gegevens AUB ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:15:
[...]

Ik wil daar eventueel wel Joinen.....

Heb hier even getoetst maar heb het idee dat het lastig is om nog twee of drie mensen te vinden, en ik wil niet te veel dagen trainen verliezen.

Als het past dan kan ik mij vanmiddag bij jullie voegen ( ik kan hier op mijn werk niet in Hattrick ), geef dan maar even de competitie gegevens AUB ???
Ja dat is prima. Stuur even je teamID/jeugdteamID via hattrick of dit forum naar me en dan nodig ik je uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

Ja dat is prima. Stuur even je teamID/jeugdteamID via hattrick of dit forum naar me en dan nodig ik je uit!
Okay, doe ik vanmiddag direct als ik thuis ben!!!

Team ID 1225902
Jeugd ID 1615614

Hattrick mail ook gestuurd !!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
-TheNose- schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:33:
[...]

Een beetje vent wordt nooit volwassen.
Da's nooit de bedoeling ;) Ik heb afgelopen zaterdag met het feestje van mijn zoon (11 intussen) in de bossen gelegen met lasergamen. Echt briljant, lekker meerennen met die apen. De jongste wordt volgende maand 1, de middelste is net 8 geworden. Oud worden we zeker, maar als ik de leeftijden van de kids van iedereen hier zo zie voel ik me heel oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Pewwy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:19:
[...]

Da's nooit de bedoeling ;) Ik heb afgelopen zaterdag met het feestje van mijn zoon (11 intussen) in de bossen gelegen met lasergamen. Echt briljant, lekker meerennen met die apen. De jongste wordt volgende maand 1, de middelste is net 8 geworden. Oud worden we zeker, maar als ik de leeftijden van de kids van iedereen hier zo zie voel ik me heel oud ;)
Niet doen.
Die van mij zijn 11 en 7 en ik doe ook nog graag mee met de feestjes van mijn zoon van 11.
Zaterdag 23 okt gaat we weer bowlen en vorig jaar hebben we gekart.
En ik voel me echt niet oud.....

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Zit er alleen te denken om alles straks de komende dagen in de verkoop te gooien omdat ik echt in tijds gebrek zit en om dan een lang training schema op te stellen, weet alleen niet wat dan het makkelijkst is.

Denk ik hierbij aan verdedigen + pm trainen en dan om seizoen een wissel maken, of spelers met goed PM te kopen en deze op def/passen te gaan trainen.

Ik kan amper inloggen de laatste weken, ook een beetje motivatie om actief genoeg te zijn om passen winstgevend te behouden, wat ik wil gaan doen is waarschijnlijk afzakken naar de 7 en daar vol te trainen voor een kapitaal totdat ik weer tijd en motivatie heb om er weer tegen aan te kunnen gaan.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
1 pop vandaag, lijkt wel of ik er elke week steeds 1 heb. :P
17jr 109dgn naar formidabel scoren. Is een A trainee dus die blijft in de selectie. B trainees gaan er na 2 pops steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Omdat ik mijn friendly weer op een onverwachts moment speelde had ik per ongeluk met mijn a-team gespeeld, dag training :( Dus heb als proef de training naar passen gezet en warempel, ook nog 3 pops. 2 van matig naar redelijk en 1 van redelijk naar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Je kunt tegenwoordig ook een standaard opstelling voor alleen je friendly's doen... Dan krijg je dit ook niet meer.

En bij mij ook pop vandaag, keeper naar uitmuntend (+zwak verdedigen). Denk dat ik m er maar uitgooi en weer een nieuwe pak...

[ Voor 36% gewijzigd door majoh op 15-10-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de tweede Bagger-TU op rij (1x osmose pop, voor de tweede week geen pops bij trainee's, bovenal 12x vorm-daling waaronder M'n beste A-aanvaller die van goed naar matig dropped)....
Mn persoonlijke team-stemming is eventjes 'in de kelder', momenteel lijkt alles tegen te zitten, ik ga morgen gewoon met een optimale trainingsopstelling spelen, minder kans te winnen, maar dat maakt me sowieso weinig meer uit, nu gewoon voorbereiden op volgend seizoen en dan hopen dat het minder tegenzit :'(

Hoe zit het trouwen met de Got Toto? :) (misschien nog iets dat ik kan winnen dit seizoen)

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 15-10-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerste sinds weken helemaal niets wat trainings pops betreft. Het kan ook geen feest blijven...

@ SandStorm wanneer gaat die jeugdcompetitie van start? Ik zag dat er nog iemand is weggevallen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ik heb me al aangeboden als vervanger, hij laat het me iets later op de middag weten... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door nWo_Riot op 15-10-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
majoh schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:48:
Je kunt tegenwoordig ook een standaard opstelling voor alleen je friendly's doen... Dan krijg je dit ook niet meer.
Ja dat weet ik, maar omdat ik 11 spelers heb die elke paar weken verkocht en aangekocht worden heeft dat niet heel veel zin.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:31:
Voor het eerste sinds weken helemaal niets wat trainings pops betreft. Het kan ook geen feest blijven...

@ SandStorm wanneer gaat die jeugdcompetitie van start? Ik zag dat er nog iemand is weggevallen ??
Hij staat geplanned voor 19.00 uur vanavond. Ik heb woensdagavond de uitnodigingen gestuurd. The turtle (4e manager) is donderdag wel online geweest maar heeft nog niet geaccepteerd. Heb hem dus ook gisteren nog een ht-mail gestuurd aangezien het een beetje kort dag wordt om ook nog opstellingen te maken. De backup staat hierboven, maar vind het een beetje lullig voor the turtle aangezien hij wel aangegeven had om mee te doen. Dus ik wacht nog even af, maar anders zit er niets anders op, omdat we anders allemaal training verliezen.

/edit

Aanvulling. Ik heb 'the turtle' een ht-mail gestuurd dat ik hoop dat hij voor 17.00 accepteerd, aangezien we anders iemand anders in zijn plaats laten voor de competitie om geen training te verliezen. Heb het wekkertje hier dus gezet, om 17.00 kijk ik of er geaccepteerd is, anders krijgt onze backup ;) de uitnodiging.

[ Voor 66% gewijzigd door Sandyman538 op 15-10-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW geen Toto deze week ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De ToTo is er weer helemaal bij ingeschoten mensen! Het spijt me enorm, maar mijn prive leven is een grote choas momenteel. Mijn huis staat nog op zijn kop (flink aan het verbouwen. Vriendin is herstellende van een burnout. Gaat dus niet helemaal lekker. De ToTo schiet er gewoon bij in op deze manier (sowieso weinig online tijd nu ik op mijn werk niet meer op HT kan :( ).

Misschien een beter idee om een vervanger voor de huidige ToTo koning aan te stellen?

Nogmaals het spijt me, maar real life prio's zijn te groot momenteel, ook al is het maar een kwartiertje werk.

Ik ben er weer vandoor, klusspullen al aan...

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 17-10-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:00:

Misschien een beter idee om een vervanger voor de huidige ToTo koning aan te stellen?
geheel een 'vervanger' te zijn lijkt me niks, omdat je dan ook als enige altijd weer die Toto moet doen....
maar eventueel zou ik wel intersse hebben een 'backup' te zijn voor die momenten dat iemand anders er misschien eventjes geen tijd voor heeft, om dan toch voor dinsdagavond of woensdag een Toto online te krijgen en de oude uitslagen online te plaatsen...

oftewel de taak van het bijhouden van de Toto te delen/afwisselen.

en over het thema kinderen, mjn oudste dochter is ook 11, en de jongste 3,5 .. de oudste vroeg me laatst al of ze ook niet een account op dat hattrick kan krigen zodat ze het ook kon gaan meespelen , voorlopig denk ik dat het niks voor haar is, zoveel geduld heeft ze nameijk helemaal niet ;) ... maar het idee is wel grappig om nog eens een friendly tegen je eigen kind te kunnen spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 17-10-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik logde eens in omdat ik mijn team niet kwijt wil wegens inactiviteit, sta ik 3e :p 9-0 gewonnen in de laatste wedstrijd, wazig.

http://alltid.org/league/18417

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Eindelijk dit weekend de eerste plek weten te bemachtigen! Helemaal tegen de verwachting in liet de oude nummer 1 2 puntjes liggen :) In de 89ste minuut scoorde hij wel maar ook in de 89ste minuut kwam de gelijkmaker :)

Zelf een redelijke 0-2 overwinning geboekt uit dus ben er content mee. Nog een paar weken te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 08-09 09:34
Sandyman538 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:34:
Aanvulling. Ik heb 'the turtle' een ht-mail gestuurd dat ik hoop dat hij voor 17.00 accepteerd, aangezien we anders iemand anders in zijn plaats laten voor de competitie om geen training te verliezen. Heb het wekkertje hier dus gezet, om 17.00 kijk ik of er geaccepteerd is, anders krijgt onze backup ;) de uitnodiging.
Ja, ik was dus te laat ;-(. Iets met kinderen of zo. Anyways, volgende keer doe ik weer mee, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
nipt met 2-1 gewonnen. ga eindelijk de goede kant op helaas is het verschil met de nummer 1 twaalf punten dus dat ga ik nooit meer goedmaken. Nu zorgen voor versterking en volgend jaar met overwicht promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

nipt met 2-1 gewonnen. ga eindelijk de goede kant op helaas is het verschil met de nummer 1 twaalf 6 punten dus dat ga ik nooit meer goedmaken. Nu zorgen voor versterking en volgend jaar met overwicht promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
LoL :)

Wat ik graag zou willen aan het eind van het seizoen is een overzichtje maken van promotie en degradatie binnen de fed en ook de balans qua geld. Dus wat is je winst/verlies van het afgelopen seizoen. Vind ik persoonlijk wel interessant om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ik sta - voor nu - boven de degradatie streep; 2 punten los van mijn grootste concurrent dus dat gaat een kraker worden de laatste wedstrijd van het seizoen tegen hem.

Had gehoopt gisteren te winnen, maar niet verwacht dat met 4-1 te doen :)

Ik heb weer een beetje hoop op lijfsbehoud, heel blij dat mijn vorm crisis op tijd over is zodat ik nog een beetje serieus mee kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
9-0 gewonnen van een botje, en de nummer 1 heeft verloren vande nummer 3. We (de nummer 3 en mijn team) staan nu met nog 4 wedstrijden te gaan 1 punt onder de nummer 1. Volgende uit bij de nummer 4, die ik vooraf als grootste concurrent zag. De week daarna thuis tegen de nummer 1. Alles kan dus nog, en eigenlijk moet het ook. Ik hoop wel dat ik mijn mids relatief snel heel krijg.

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 18-10-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere zondag. Zelf een 0-4 overwinning gepakt en de (oude) lijstaanvoerder speelde 0-0, waardoor wij er nu voorbij zijn gegaan. Wij staan nu met 1 puntje los op de eerste plaats.

Volgende week de topper in ons (hopelijk op tijd) gerenoveerde stadion. Als wij dan de 3 punten thuis weten te houden komt de titel wel erg dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
theturtle schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:42:
[...]

Ja, ik was dus te laat ;-(. Iets met kinderen of zo. Anyways, volgende keer doe ik weer mee, graag!
Eventueel ben ik wel bereid om m'n plaats weer af te staan (uit solidariteit O-) ). Kwam er als laatste bij etcetra.
Als je er dus heel graag weer bij wilt, moet je me tegen die tijd eventjes PM'en, dan kan ik weer een nieuwe competitie opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Laatst online: 06-09 01:50
Voor de tweede keer onderuit tegen de koploper - een inactieve speler met een enorme verdediging. Over en uit qua kampioenschap en promoveren dus...

Wordt ie vandaag eigenaarloos en, voor mij verrassend - ik dacht dat dat alleen met bots gebeurde, meteen vervangen door een nieuw team. 6 punten achter op een nieuw team is heel andere koek natuurlijk ;) Sta zelf ook nog 5 punten los van de test van het veld, dus kampioenschap en promoveren liggen zo ineens wel heel erg voor de hand :)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vorig seizoen kansloos en kleurloos gedegradeerd van de v2 naar de v3. Dit seizoen sta ik ongeslagen bovenaan. (Net als twee seizoenen geleden.)

En 6 man uit de topscoorders lijst spelen in mijn team.

Mijn zwaktste punt is min of meer mijn keeper.
Wat koop je tegenwoordig voor een miljoen aan 4 voor een keeper?
En is def nou een goede bijskill voor een keeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:15:
Mijn zwaktste punt is min of meer mijn keeper.
Wat koop je tegenwoordig voor een miljoen aan 4 voor een keeper?
En is def nou een goede bijskill voor een keeper?
Def is een van de belangrijkere bijskills voor een keeper. Het zit zo dat ongeveer 2,1 niveau def 1 niveau keepen is. Eventueel kun je ook 3 aanhouden om zeker te zijn. Een keeper met veel def kan misschien in loon nog wel voordeliger zijn dan een kale maar betere keeper.
Daarnaast is spelhervatten ook een bijstat voor keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* 7 Pops vandaag *O*

1 verdediger, 1 middenvelder, 1 aanvaller en 4 reserves.

Passen trainen blijft leuk op deze manier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:34:
*O* 7 Pops vandaag *O*

1 verdediger, 1 middenvelder, 1 aanvaller en 4 reserves.

Passen trainen blijft leuk op deze manier :9
Bij mij ook :) Gaat geen week voorbij zonder pop :) Nu weer +4 en weer 4 te koop gezet :) Word een mooi seizoen zo :) De winst valt nog een beetje tegen omdat ik steeds een niveau beter terug koop maar volgend seizoen blijf ik even steken op 1 niveau. Reserves worden formidabel en de basis spelers allemaal bovennatuurlijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

al die mensen met zoveel pops.... :'(
ik heb zelf in de laatste drie weken éénmaal een klaverjas-pop gehad en gisteren mn keeper die van slecht naar zwak def popte (wat hem wel gelijk een scout-toewijzing voor het duitse Nationaal-team opleverde, wat hij wel nooit zal kunnen halen, maar toch leuk)...

geen enkele échte DEF-trainee die popte in die tijd en ik vermoed zelfs dat ik volgende week ook geen pop zal hebben... de weken daarna zal het echter vast ook voor mij dik cashen worden, bijna all mn trainee's hebben nu een ongeveer gelijk subniveau (rond de x.65 - x.75)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tja trainen passen maakt het wel interessant :) Maar je moet wel veel in- en verkopen. De uitloop staat nu op 13 en er staan er weer 6 klaar om te verpatsen :) Kortom je bent wel continu bezig.

Wil zeker van Dsanka aan het einde een seizoens overzicht van winst/verlies. Ik heb nu best wat knaken al verdiend dit seizoen dus ik verwacht aan het eind een goede winst te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had, in tegenstelling tot vorige week, ook weer bingo. Twee stuks waarvan er een vandaag direct de verkoop in gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Damien

Ik heb het eea aangepast voor de GoT Cup. Behalve het admin-gedeelte moet je er weinig van merken. Wanneer je een foutmelding krijg oid, kun je me het beste direct mailen (zie profiel), of een PM sturen.

Wanneer je de finales wijzigt, vul dan even het aantal supporters in. Is leuk voor de stats. Als Regio of Stadionnaam leeg is, die ook even invullen aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Even snel tussen het verbouwen door...vanavond tegen de nr 2 die geen friendlies meer speelt en maar af en toe inlogt. Bij winst ben ik officieus kampioen! Eindelijk die k*t VIII uit dan. Op naar aktievere competities!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 14:46:
Even snel tussen het verbouwen door...vanavond tegen de nr 2 die geen friendlies meer speelt en maar af en toe inlogt. Bij winst ben ik officieus kampioen! Eindelijk die k*t VIII uit dan. Op naar aktievere competities!
Succes!

Ik mag tegen iemand die tegen degradatie strijd. Er is een kans dat hij gaat MOTSen, maar ik wil toch proberen via PIC de winst te gaan halen. Maar het zou zo maar kunnen dat ik weer 3 punten laat liggen. Op zich ook geen probleem, ik heb al ingecalculeerd dat ik geen kampioen meer kan worden.

Deze week PIC, volgende week tegen de koploper proberen 3 punten te pakken. Maar dan moet de koploper nog steeds ergens 3 punten laten liggen. Het kan gebeuren, maar de kans is erg klein.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@got cup, ga mijn best doen ;)

Gisteren met 1-2 gewonnen en eindelijk een keer onterecht gewonnen :) Resulteert wel in een goede uitgangspositie met 4 punten los en nog 3 wedstrijden te gaan. Hopelijk vliegen er 7 spelers weer uit vandaag dan maken we een nog leukere omzet dit seizoen dan gepland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een wedstrijd tegen de nummer twee is gisteravond de nieuwe zuid-tribune feestelijk geopend.
Al na 5 minuten stond de eindstand op het scorebord, een 1-0 overwinning dus. De punten voorsprong op de naaste concurrent is daarmee vergroot naar 4 punten.

Nog twee keer winnen en de titel is een feit. Een seizoen eerder dan in de planning staat, maar we gaan de nieuwe uitdaging niet uit de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Na gisteren ook weer gewonnen te hebben sta ik nu 4 punten los van mijn degradatieconcurrent (moet nog tegen hem); dus het ziet er steeds zonniger uit qua lijfsbehoud in de VI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Met een 6-3 overwinning is ook mijn verbouwde stadion weer geopend. Op 1500 plaatsen na uitverkocht, misschien had ik hem toch iets groter moeten verbouwen, maar vond 1 miljoen even genoeg voorlopig, had gewoon veel te lang gewacht hiermee.

Jammer genoeg is de wedstrijd tussen 1-2 geëindigd in een gelijkspel, waardoor ik geen kampioen meer kan worden. Ik moet namelijk nog tegen 1 en 2, en als ik beide ga winnen kom ik nu nog steeds 1 punt te kort voor kampioenschap. Jammer maar helaas, op naar volgend seizoen.

Op zich ben ik wel op de goede weg. Mijn A team is niet meer bejaard, maar gemiddeld rond de 25, en heb ik nog ruimte zat voor verbeteringen. Heb nog een paar miljoen op de bank, plus dat ik nog een trainee heb die begin van het komende seizoen ook een paar miljoen waard is.

Maar ja, nu wel zorgen dat ik kampioen ga worden komend seizoen. Echt vervelend dat er maar 1 door mag uit de 8ste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Op 787 plaatsen na was mijn stadion van 65k ook uitverkocht. Deze personen hadden helaas via de zwarte handel een kaartje bemachtigd en die heb ik uiteraard laten blokkeren >:)

Anyhow, als nummer 2 met 3-0 van de nummer 1 gewonnen (het bekende 6 punten duel) en daardoor sta ik nu bovenaan! Beetje onveracht dat wel. Gelukkig werd mijn 7/7.5 ster mid er pas na de 2-0 uitgetrapt en gewisseld voor een 3 ster middenvelder. Hierdoor kelderden mijn mid ratings, maar ik wist toch nog een doelpunt erbij te maken. Nu sta ik helaas wel net 1 punt onder de directe promotie streep omdat ik vorige week ietwat verrassend met 0-0 gelijkspeelde. Nou ja, eerst maar eens zien of ik uberhaupt kampioen gaan worden en dan komt het eventuele p/d duel dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
@majoh misschien nog wel verstandig om 2e proberen te worden en te promoveren met een bonuspromotie vanwege de botopruiming. Tenzij je dat niet eerlijk vind natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
2-5 gewonnen en dus officieus kampioen nu! 6 punten los en een veel beter doelgemiddelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
Ik ben nog niet zo lang bezig met mijn jeugdteam, maar om toch wat meer aan hattrick te doen en omdat ik het geld te besteden had ben ik er maar mee begonnen, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik moet trainen, is het normaal dat dat lastig is als je net begint, omdat je van bijna geen van je spelers weet wat ze kunnen?

Ik train met mijn echte team positiespel, en met mijn jeugd vleugelspel en positiespel, zodat ik zoveel mogelijk spelers per keer kan trainen, is dit logisch? Ik heb drie scouts waarvan ze allemaal een verschillende speler scouten, dus verdediger, middenvelder en aanvaller.

Dit zijn mijn 'beste' jeugdspelers volgens mij, is het een goeie keus om verder te gaan met vleugelspel en positiespel met deze jongens, of is het handiger om over te schakelen naar een andere trainingsvorm, ik vind het allemaal een beetje lastig dit jeugdgebeuren.

Piter Ewal
15 jaar en 18 dagen
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. uitstekend)

Felix van Spijk
15 jaar en 95 dagen
Vleugelspel: redelijk (max. uitstekend)
Scoren: slecht (max. onbekend)

Roelof de Westlander
16 jaar en 27 dagen [Koppen]
Positiespel: zwak (max. onbekend)
Passen: matig (max. goed)

Leopold van der Brom
16 jaar en 69 dagen
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: slecht (max. zwak)
Scoren: zwak (max. zwak)
Passen: onbekend (max. goed)

Jip Polak
17 jaar en 61 dagen
Verdedigen: onbekend (max. matig)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. redelijk)

Sorry voor de lap tekst, ik zou het willen spoileren maar dat werkt niet zo lekker op GoT als het om ruimtebesparing gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09
Jemig, gisteren weer een ploeg als tegenstander die niets heeft opgesteld :(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Wceend schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:37:
@majoh misschien nog wel verstandig om 2e proberen te worden en te promoveren met een bonuspromotie vanwege de botopruiming. Tenzij je dat niet eerlijk vind natuurlijk.
Komt er weer een botopruiming dan? Zie het nergens staan... En of dat dan oneerlijk is, tja, vind het jammer dat ik dan een bekertje mis ;)

En doe sowieso mn best om zo hoog mogelijk te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Piter Ewal
15 jaar en 18 dagen
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. uitstekend)

Daar zou ik me hoofdzakelijk op richten. Die is nog erg jong en daardoor kan je zijn uitstekend potentieel nog halen. Ik zou dan primair vleugelspel trainen en secundair positiespel, zodat je zijn potentieel op positiespel kan ontdekken.
Is zeker een heel mooi spelertje! Ze leveren vooral op wanneer je ze op 17y 0 dagen kan promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
majoh schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:51:
[...]
Komt er weer een botopruiming dan? Zie het nergens staan... En of dat dan oneerlijk is, tja, vind het jammer dat ik dan een bekertje mis ;)

En doe sowieso mn best om zo hoog mogelijk te eindigen.
dacht dat botopruiming vanaf nu ieder seizoen zou komen. En als je het jammer vind kun je het uitvinken bij je voorkeuren dat je niet gratis wil promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Dit heb ik niet meegekregen, maar je hebt inderdaad gelijk dat je dat aan kan passen in je voorkeuren, echter:
Deze optie is op dit moment niet van toepassing op jouw team. Extra promotie kun je niet weigeren wanneer je team in de laagste divisie speelt.
Ik kan het dus niet aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De uitslagen voor de laatste ToTo zijn ingevuld (week 9) en de ToTo voor komende week staat weer open:
FC Alkmaarse Kracht - skywalker sharks
Tiswat Warnsveld FC - Pelox 2002
tessie - Primator FC
SC Destiny - FC Cerveza
de Sokjes - In Nomine Patris et Filii
fc itsgreen - the Loco's
Watson Wunderers - Jan Prikken's Rang
http://osv-amsterdam.nl/gottrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand iets aan duidelijkheid geven in twee gevalletjes waar ik zo 1,2,3 niet het antwoord op kan vinden.

1. Wanneer heeft een nieuw aangenomen assistent effect op de training?
Kan dat na de wedstrijden, maar voor de TU en FU?
Of moeten zij echt zijn aangenomen voor de wedstrijden?

2. Bij mij in de competitie zat een veel scorend team. Dit team is halverwege de competitie eigenaarloos geworden en inmiddels zwaait een nieuwe manager daar de scepter. De drie spelers van de oude eigenaar staan nu als " voormalig speler " bovenaan de topscorerslijst.
Vervalt hierbij de premie aan het einde van het seizoen, of zal deze worden uitgekeerd aan de eerst volgende "actieve" speler op de lijst ????

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:27:
Misschien kan iemand iets aan duidelijkheid geven in twee gevalletjes waar ik zo 1,2,3 niet het antwoord op kan vinden.

1. Wanneer heeft een nieuw aangenomen assistent effect op de training?
Kan dat na de wedstrijden, maar voor de TU en FU?
Of moeten zij echt zijn aangenomen voor de wedstrijden?
Ten tijde van de TU ... de wedstrijd zélf bepaald hooguit of een spele training krijgt en voor hoe lang (ahv zn speelminuten)
maar het trainingseffect zélf vind pas plaats bij de training en dan werkt de trainer/assistenten
2. Bij mij in de competitie zat een veel scorend team. Dit team is halverwege de competitie eigenaarloos geworden en inmiddels zwaait een nieuwe manager daar de scepter. De drie spelers van de oude eigenaar staan nu als " voormalig speler " bovenaan de topscorerslijst.
Vervalt hierbij de premie aan het einde van het seizoen, of zal deze worden uitgekeerd aan de eerst volgende "actieve" speler op de lijst ????
ik ben niet helemaal zeker maar denk dat er geen prijs toegekend zal worden voor een tweede of derde plek als de eerste plek een speler van een botteam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Wceend schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

dacht dat botopruiming vanaf nu ieder seizoen zou komen. En als je het jammer vind kun je het uitvinken bij je voorkeuren dat je niet gratis wil promoveren.
Dat komt ook voor, volgens mij is dat pas aan te vinken aan het einde van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:44:
De uitslagen voor de laatste ToTo zijn ingevuld (week 9) en de ToTo voor komende week staat weer open:

[...]

http://osv-amsterdam.nl/gottrick/
Lekkere wedstrijden uitgekozen, alles ligt dicht bij elkaar op 2 na. Ik ga toch voor allemaal 1'tjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Weer 4 popjes :D Jottum! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook weer 3 stuks.
Een A Trainnee, een B Trainnee en een klaverjas pop.

Ben tevreden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik ook, zoals verwacht, na 2 weken helemaal niks, nu wel 3 échte pops...
volgende week verwacht ik weer 3 en de week erop eigenlijk ook 2 of misschien zelfs 3, dat zijn mooie weken, nu mn team een beetje 'opruimen' door een hoop in de verkoop te zetten, al heb ik de indruk dat de markt wél op zn gat ligt en zet ik ze voor relatief hoge minimumprijzen op de TL...

ik kan ook wachten tot week 3 of 4 van volgend seizoen voordat die speler werkelijk verkocht worden, als ze me dat ook substantieel meer oplevert (minimaal hun salariskosten voor die extra weken al overtreft, wat ik wel verwacht.. de markt lijkt me nu wel heel erg overdreven op zn gat te liggen, zelfs spelers die ruim onder de TC-vergelijkingsprijs op de lijst staan die niet weggaan of nog altijd 5 ton onder die TC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk inderdaad dat het momenteel erg slecht loopt op de transfermarkt. Ben al een aantal weken bezig om een trainee te verkopen, maar wil niet echt lukken. Zijn verjaardag komt nu wel erg dichtbij en wil hem toch nog kwijt voor hij 18 word. Verder door trainen op passen is niet echt een optie denk ik, maar toch maar eens kijken wat dat met zijn waarde zou doen.

(Was dus de speler die vanochtend is verkocht :P)

Ook hier 4 pops, waarvan 2 trainees die ik gelijk op de TL heb gezet. Daarnaast nog een spits en middenvelder uit mijn A-elftal.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:15:
Merk inderdaad dat het momenteel erg slecht loopt op de transfermarkt. Ben al een aantal weken bezig om een trainee te verkopen, maar wil niet echt lukken. Zijn verjaardag komt nu wel erg dichtbij en wil hem toch nog kwijt voor hij 18 word.
Dat merk ik ook... Heb sommige spelers echt laag er op moeten zetten en dan loopt het bieden meestal wel alleen bij 2 identieke spelers zat er gewoon een verschil van 2 ton in :?

Wel weer 2 nieuwe spelertjes gekocht voor weinig. Dus nu kopen is echt wel lekker alleen verkopen is wat minder..

Week 15 gaat ik ff spammen in de fed dat ik ieders seizoens stats wil :) Dan ga ik daar een mooi overzichtje van maken en deze ook weer spammen :) Hoop dat iedereen een beetje mee wilt doen voor de cijfertjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hier ook pop, een nieuwe 17 jarige (+17 dagen) keeper, naar goed keepen (met slecht verdedigen). Leuk spelertje denk ik voor de toekomst. Alleen zie dat ie er afgelopen week ook uit de wedstrijd geschopt is, das dan wel minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:15

_Z3

ff vraagje over de finale van de gotcup. Volgens mij is er weleens gesproken over om de finale op neutraal terein te spelen. Wat is het tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
henknap schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:12:
ff vraagje over de finale van de gotcup. Volgens mij is er weleens gesproken over om de finale op neutraal terein te spelen. Wat is het tegenwoordig?
De wedstrijd is op het terrein van de vorige winnaar :) Maar mag ook in het mooiste stadion van Nederland:"Swanfield road" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=34936226,noline]Damien2004 schreef
Week 15 gaat ik ff spammen in de fed dat ik ieders seizoens stats wil :) Dan ga ik daar een mooi overzichtje van maken en deze ook weer spammen :) Hoop dat iedereen een beetje mee wilt doen voor de cijfertjes :D
Welke stats wil je aan het einde van het seizoen allemaal hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik gok die Season Summary van de Finances pagina? Daar sta ik inmiddels voor 1.8M in het rood dit seizoen, gaat lekker! :)

[ Voor 42% gewijzigd door CoRrRan op 29-10-2010 15:54 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CoRrRan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:50:
Ik gok die Season Summary van de Finances pagina? Daar sta ik inmiddels voor 1.8M in het rood dit seizoen, gaat lekker! :)
Ja klopt. Wat ik graag ook zou willen weten is trainings voor en het aantal ingekochte spelers en verkochte spelers. Moet nog even kijken of de getallen ook de getallen zijn die ik wil hebben :) Waarde op het veld word niet mee gerekend in principe en het gaat dus echt om de keiharde botte cijfertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel is dat je met de finances pagina niet de exacte opbrengst van training kan bepalen. Ik heb bijvoorbeeld mijn team op een aantal plaatsen aangepast. Heb daarnaast (iets te) diep in de buidel moeten tasten om een toekomstig Surinaams international binnen te halen.

Hou mijn trainingsresultaten wel apart bij om eens te kijken wat het nou oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Damien2004 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

De wedstrijd is op het terrein van de vorige winnaar :) Maar mag ook in het mooiste stadion van Nederland:"Swanfield road" :)
Ok, volgens fed. website moet hij gespeeld worden bij de thuisspelende club, dat klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
henknap schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:56:
[...]

Ok, volgens fed. website moet hij gespeeld worden bij de thuisspelende club, dat klopt dus niet.
hoezo, vind je mijn stadion niet mooi genoeg? ;)

/edit
even in historie gekeken en er is tot nu toe volgens regels van de site gespeeld... beetje lafjes om dat nu in twijfel te trekken als je als uitploeg bent geselecteerd :P

[ Voor 25% gewijzigd door Loona35 op 30-10-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Loona35 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:27:
[...]

/edit
even in historie gekeken en er is tot nu toe volgens regels van de site gespeeld... beetje lafjes om dat nu in twijfel te trekken als je als uitploeg bent geselecteerd :P
Ik denk dat het leuker is om in het stadion van de winnaar van de vorige GoT cup te spelen. In ieder geval op neutraal terrein.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:17:
Heb daarnaast (iets te) diep in de buidel moeten tasten om een toekomstig Surinaams international binnen te halen.
Nog bedankt trouwens dat je mij aangeprezen had als set pieces trainer die wel een toekomstig international wilde trainen! De koop is helaas niet door gegaan aangezien de verkopende partij voor een 17 jarige speler met formidabel passen die nog niet eens in het jeugdteam zit 4+ miljoen wilde hebben. En dat ga ik er dan weer niet voor betalen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Sandyman538 op 30-10-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Sandyman538 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat het leuker is om in het stadion van de winnaar van de vorige GoT cup te spelen. In ieder geval op neutraal terrein.

[...]

Nog bedankt trouwens dat je mij aangeprezen had als set pieces trainer die wel een toekomstig international wilde trainen! De koop is helaas niet door gegaan aangezien de verkopende partij voor een 17 jarige speler met formidabel passen die nog niet eens in het jeugdteam zit 4+ miljoen wilde hebben. En dat ga ik er dan weer niet voor betalen :P
Neutraal terrein is prima, winnaar vorige cup is geen garantie voor neutraal terrein.

/edit
ik heb je uitgedaagd op neutraal terrein

[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 31-10-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Loona35 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:27:
[...]

/edit
Zit een kern van waarheid in ;). Maar wist dat dit eerder besproken was, alleen niet wat er toen afgesproken was. Ik kwam nooit zo ver in de cup om me daar mee bezig te houden :)
Pagina: 1 ... 8 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.