De jeugdcompetitie is inderdaad eens per week, en daarnaast kun je één vriendschappelijke wedstrijd per drie weken spelen. Dat is alles.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:49:
...Nog een vraagje: Ik moet nog 1 of 2 wedstrijden in mn jeugd in een poule van 4, maar deze wedstrijden vinden elke week plaats. Kan je om de paar dagen jeugdwedstrijden spelen met de jeugd?
Bedankt ik zal daar op letten zodra het geld van mijn verkochte spelers binnen is. Nog een leuke tip voor vleugelspelers?Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:32:
Als je van plan bent voorlopig positiespel te blijven trainen dan zou ik een speler hebben gekocht zonder redelijk scoren.
Matig positiespel met redelijk passen komt volgens de vergelijking op maximaal 100k
Als je deze dan koopt met zeg maximaal 40 dagen en traint tot goed positiespel levert hij binnen een seizoen ongeveer 500k op.
Verwijderd
Bekijk gewoon waar je het meeste mee kan verdienen door op de transferlijst rond te kijken. Voer de stats in die jij denkt aan te willen kopen en bekijk vervolgens wat ze opleveren als je ze 1 of 2 niveau's op traint. Probeer vervolgens ook wat andere stats voor de speler die je zoekt om te kijken of er nog een combinatie is die meer oplevert. Het kost je wat tijd, maar het kan zeker wat opleveren.
Verwijderd
Worden al jullie gegevens goed weergeven in Alltid ??
Ik heb al twee dagen geen complete weergave!!!
Een hele simpele methode is om 17-jarige spelers op nivo A aan te kopen en te verkopen op nivo C (2 pops later). Op de vrijgekomen plek koop je een 17-jarige speler van nivo B, of een andere van nivo A, maar dan met een bijstat. Deze methode kun je voor alle trainingsvormen, inkomsten en in elke klasse gebruiken.
Hattrick: Thorgal Eagles
Als je mainskills traint klopt dit inderdaad.bregweb schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:06:
Een hele simpele methode is om 17-jarige spelers op nivo A aan te kopen en te verkopen op nivo C (2 pops later). Op de vrijgekomen plek koop je een 17-jarige speler van nivo B, of een andere van nivo A, maar dan met een bijstat. Deze methode kun je voor alle trainingsvormen, inkomsten en in elke klasse gebruiken.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
er is inderdaad iets mis, en het vreemde is dat de ontwikkelaar van Alltid, die juist in dienst van Hattrick getreden zou zijn (wat later bleek enkel op een soort van vage 'contractbasis' was en de werkzaamheden veel groter bleken tezijn dan vooraf'gepland' Zoals bij veel technische zaken op HT), zich niet meer meld en al bijna een maand niet ingelogd is...Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:05:
Worden al jullie gegevens goed weergeven in Alltid ??
Ik hoop niet dat dit de zoveelste management-fail van Hattrick is..en 'derde' service, zeer populair bij al je gebruikers overnemen en vervolgens snel kapot laten gaan (alwaren er eigenlijk kort voor Alltid overgenomen werd al wat problemen, vooral qua opslag en bepering van de database-belasting die onherroepelijk tot het einde geleid zouden hebben als HT niet had aangeboden het te integreren)
Op Stage doet de 'dev-versie' van de geintegreerde Alltid-spelerspagina's het wel, maar die vind ik echt vele malen matiger en beperkter dan Alltid zelf; die is nog lang niet 'af'.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Mijn tommatrick abo verloopt deze week, is er een organizer die wedstrijden kan voorspellen? Zodat ik kan spelen met opstellingen en zien welke opstelling de meeste kans heeft...
HO kan dat. Doet het ook redelijk nauwkeurig.
De laatste versie (beta versie) is te downloaden via http://www.hattrickorganizer.net/
-----------
Vraagje aan vleugelspel-trainers: wat zijn gemiddeld jullie winst per week? Met positiespel zit ik de laatste tijd op ~€65K/week. Ik zag een speler bij mijn collega vertrekken, die naar wereldklasse vleugel was getraind met een winst van ~€85K/week. Zijn dat normale cijfers?
De laatste versie (beta versie) is te downloaden via http://www.hattrickorganizer.net/
-----------
Vraagje aan vleugelspel-trainers: wat zijn gemiddeld jullie winst per week? Met positiespel zit ik de laatste tijd op ~€65K/week. Ik zag een speler bij mijn collega vertrekken, die naar wereldklasse vleugel was getraind met een winst van ~€85K/week. Zijn dat normale cijfers?
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
Onze laatste twee deelnemers succes in de inferieure beker en de rest succes in de GoT-cup 
Edit: Zo verwacht niet meer dat mijn kleuterklas nog terug kunnen komen in de GoT-cup
Edit: Zo verwacht niet meer dat mijn kleuterklas nog terug kunnen komen in de GoT-cup
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 17:32 ]
Verwijderd
wow nu al met 0-7 achter en weer rode kaart en licht geblesserde nu al, de echte cup is geen goede voor me:(
Sorry dat ik je zo een nederlaag heb toegebracht.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:01:
Onze laatste twee deelnemers succes in de inferieure beker en de rest succes in de GoT-cup
Nu maar hopen dat ik ik de volgende rondes het kan volhouden in deze Cup.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
ADP Gaterinos - SC Oud-Beijerland 0 - 2
Met 1 punt uit drie poule wedstrijden neem ik afscheid van de Gotcup. Het was mij een waar genoegen en wens ieder die door is een goede voortzetting.
But i'll be back!!
Met 1 punt uit drie poule wedstrijden neem ik afscheid van de Gotcup. Het was mij een waar genoegen en wens ieder die door is een goede voortzetting.
But i'll be back!!
Verwijderd
Geen probleem, maar komt ook mede omdat al mijn speler op het veld 17 warenGrumpyGamerDad schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:45:
[...]
Sorry dat ik je zo een nederlaag heb toegebracht.
Nu maar hopen dat ik ik de volgende rondes het kan volhouden in deze Cup.
Door in de beker
Volgende week een derde klasser, en dan zal het wel voorbij zijn. Kan niet meer piccen, aangezien de competitie ook gewoon moet. Misschien nog een magisch spits scoren zondag, die 4 ton per wedstrijd moet dat kunnen vergoeden
Geen goal gemaakt in de GoT cup en 21 tegen...

En dat met alleen maar keepers...Sandyman538 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:15:
Geen goal gemaakt in de GoT cup en 21 tegen...
Ik heb helaas 2 punten verspeelt, en 4 doelpunten tegen gekregen in de GoT cup. Ik geef m'n trainer daarvan de schuld: die prutser kan niet keepen! Wel de eerste plek in de poule vast weten te houden, dus ik ben eindelijk eens een ronde verder in een bekertoernooi!
Woei gewonnen! 2x winst betekend....?
Trouwens nog een B trainee boven de marktwaarde kunnen verkopen (hoogste prijs in de transfervergelijking), kijken of ik dit nog een paar keer kan flikken. Nu 2mill in kas, waarvan max 600k voor een nieuwe B trainee.
Trouwens nog een B trainee boven de marktwaarde kunnen verkopen (hoogste prijs in de transfervergelijking), kijken of ik dit nog een paar keer kan flikken. Nu 2mill in kas, waarvan max 600k voor een nieuwe B trainee.
[ Voor 74% gewijzigd door -TheNose- op 29-09-2010 22:09 ]
Ik neem aan dat we verder gaan met de 8e finales en dat dus de nrs 1 de nrs 2 en de beste twee nrs 3 doorgaan?
Of gaan we direct naar de kwartfinales en gaan de nrs 1 door en de twee beste nrs 2?
Of gaan we direct naar de kwartfinales en gaan de nrs 1 door en de twee beste nrs 2?
Unknown
Nu snap ik waarom ik eigenlijk geen cups speel, ik krijg daardoor alleen maar blessure na blessure na blessure, vandaag ook weer een +4 op mijn basis def, waar kan ik die kosten en verloren punten in de competitie terug halen..?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Bij mij houdt de trainer juist vol dat hem in deze geen blaam treft - hij had het wel goed bedacht, maar het team vatte het kennelijk niet helemaal en acteerde nogal verward. Maar met 7 punten en +16 wij ook wel gewoon door naar de volgende ronde volgens mij. Rematch in de finale zeg ik!Homerius schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:34:
[...]
En dat met alleen maar keepers...
Ik heb helaas 2 punten verspeelt, en 4 doelpunten tegen gekregen in de GoT cup. Ik geef m'n trainer daarvan de schuld: die prutser kan niet keepen! Wel de eerste plek in de poule vast weten te houden, dus ik ben eindelijk eens een ronde verder in een bekertoernooi!
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
*** GOT CUP ***
Finales zijn bekend! LET OP! 2 rondes!
ps. succes iedereen natuurlijk :-)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ook voor 't eerst dat ik de groepsronde doorkom, jeuj!
Nu maar es kijken hoe ver ik kom
Nu maar es kijken hoe ver ik kom
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Klopt de stand in poule F wel? Thorgal Eagles is 2e, er staat dat hij 2 keer gelijk heeft gespeeld. Maar de uitslagen geven maar 1x gelijk aan.Damien2004 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:34:
*** GOT CUP ***
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
De stand maakt uiteindelijk niet zo heel veel uit, want Darkdemoman en ik hebben gewoon twee wedstrijden gespeeld en hij heeft beide gewonnen.
Hmm, hattrick heeft er hier niet zoveel zin in. De uitdaging voor de GoT cup probeer ik zsm te versturen, maar ik weet niet zeker of dat voor 't weekend nog gaat lukken
[ Voor 0% gewijzigd door Homerius op 30-09-2010 17:43 . Reden: typo ]
mijn sponsors zijn geïrriteerd alleen snap ik niet waarom. we draaien in de top mee met maar 1 wedstrijd verloren we staan in de plus en maken winst elke 2 weken.
volgens de supporters zijn we het niet waard om in deze divisie te voetballen hoewel het de laagste is dus dat is sowieso al
iemand een idee waarom de sponsors zo denken?
volgens de supporters zijn we het niet waard om in deze divisie te voetballen hoewel het de laagste is dus dat is sowieso al

iemand een idee waarom de sponsors zo denken?
Hoeveel woordvoerders heb je?
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik zit ook in VIII en mijn sponsers zijn al heel lang dolgelukkig met 2 woordvoerders. Toen ik er nog geen had waren ze ook bij mij al snel geirriteerd.
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
inderdaad die had ik nog niet zag ik net. meteen 2 gehuurd.
zou dus opgelost moeten zijn.
gaat in een hoekje zitten zich te schamen
zou dus opgelost moeten zijn.
gaat in een hoekje zitten zich te schamen

En in groep c heeft iedereen 4 wedstrijden gespeeld?Damien2004 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:34:
*** GOT CUP ***
Lijkt mij dat je met 3 tegenstanders max 3 wedstrijden speelt en max 9 punten haalt.
Geen 12 voor de nr1 en de nr 2 7
Edit:
Dat zou ook betekenen dat nr 2 SC Oud Bijerland niet bij de beste 2 nrs2 behoort met twee overwinningen (6 punten +0 ) Dan heeft een team als FC Puk uit poule B een beter doelsaldo 6 punten +10.
[ Voor 21% gewijzigd door Quintus op 30-09-2010 22:43 ]
Unknown
Van Onderen is uitgedaagd en de ToTo is online!
Succes mensen.
Succes mensen.
Aangenomen, ik zat eens bij de mijlpalen te kijken en zag dat dat 1.2M tsi ook een mijlpaal is, eens kijken of ik die kan halen.-TheNose- schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 07:23:
Van Onderen is uitgedaagd en de ToTo is online!
Succes mensen.
Verwijderd
TU : +2 Def trainnee naar formidabel......
Elke vrijdag is een feestje met die nieuwe trainingsnelheid.
Elke vrijdag is een feestje met die nieuwe trainingsnelheid.
Verwijderd
TU: +3 maar wel mijn Surinaams talent naar goed passen.
Had een gok gewaagd op twee spelers dat ze zouden stijgen in skills vandaag en ze daarom voor zondag op de transferlijst gezet. Een van de twee is inderdaad gepopt en de andere jammer genoeg niet. Hopelijk gaat alleen die gepopte er dus uit en proberen we het met die andere volgende week nog een keer.
Had een gok gewaagd op twee spelers dat ze zouden stijgen in skills vandaag en ze daarom voor zondag op de transferlijst gezet. Een van de twee is inderdaad gepopt en de andere jammer genoeg niet. Hopelijk gaat alleen die gepopte er dus uit en proberen we het met die andere volgende week nog een keer.
Inderdaad. Ik denk dat de poulestanden voor die poule na het invullen van de uitslagen in een bepaalde ronde 2x zijn geupdate.Quintus schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:36:
[...]
En in groep c heeft iedereen 4 wedstrijden gespeeld?
Lijkt mij dat je met 3 tegenstanders max 3 wedstrijden speelt en max 9 punten haalt.
Geen 12 voor de nr1 en de nr 2 7
Edit:
Dat zou ook betekenen dat nr 2 SC Oud Bijerland niet bij de beste 2 nrs2 behoort met twee overwinningen (6 punten +0 ) Dan heeft een team als FC Puk uit poule B een beter doelsaldo 6 punten +10.
Mag de Cupgeit eens gaan kijken wat daar aan te doen is.Brainpower schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:15:
[...]
Inderdaad. Ik denk dat de poulestanden voor die poule na het invullen van de uitslagen in een bepaalde ronde 2x zijn geupdate.
Want het viel mij op dat door deze fout de titelverdediger onterecht uitgeschakeld is.
[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 01-10-2010 17:07 ]
Unknown
Het kan gewoon rechtgezet worden, alleen bestaat de kans dat de wedstrijd al geregeld. Dus ben benieuwdQuintus schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:03:
[...]
Mag de Cupgeit eens gaan kijken wat daar aan te doen is.
Want het viel mij op dat door deze fout de titelverdediger onterecht uitgeschakeld is.
Gaat lekker zo... en dan ook nog een behoorlijke overall vormdaling vandaagvandaag
Boris Derishev
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van waardeloos naar slecht.
27-09-2010
Vaardigheidsniveau gedaald... Boris Derishev
Zijn vaardigheden op het gebied van scoren namen af van slecht tot waardeloos.
24-09-2010
Vaardigheidsniveau gestegen! Boris Derishev
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van waardeloos naar slecht.
Die speler zal waarschijnlijk oud zijn. Dan krijg je altijd verval in skills. Vanaf 32 nemen de skills steeds sneller af.Homerius schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:35:
[...]
Gaat lekker zo... en dan ook nog een behoorlijke overall vormdaling vandaag
Hmmm. GoT cup is vervelend die fout alleen kan ik er nu weinig meer aan doen aangezien de matches al gepland staant.
Ik kan het nu even niet veranderen ook de kwart finale. Wat we doen is dat de winnaar van SC Oud-Beijerland en vanonderen tegen jou nog een keer speelt. De winnaar daarvan gaat dan door naar de halve finale.
Dus SC Oud-Beijerland en vaonderen spelen maar één keer.
Ik kan het nu even niet veranderen ook de kwart finale. Wat we doen is dat de winnaar van SC Oud-Beijerland en vanonderen tegen jou nog een keer speelt. De winnaar daarvan gaat dan door naar de halve finale.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Zeg je dat ook even tegen alle 3 via Hattrick pm?Damien2004 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 01:32:
Hmmm. GoT cup is vervelend die fout alleen kan ik er nu weinig meer aan doen aangezien de matches al gepland staant.
Aauw, tweede competitienederlaag, en nu 4 punten achter op de nummer 1. Dat gaat een lastige klus worden. Gisteren wel met mijn a team gespeeld, dus de bekerwedstrijd woensdag is nu al zo goed als verloren. Levert gelukkig wel weer 4,5 ton op.
Heb een mail gestuurd en heb al een bedankje ontvangen van SC Oud Bijerland dat ik hem heb door gelaten. Laat dit een les zijn voor alle andere got cup deelnemers, voor genoeg doekoe is alles aan te passen ;-)Brainpower schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:07:
[...]
Zeg je dat ook even tegen alle 3 via Hattrick pm?Straks missen ze dat bericht hier namelijk...just to be sure.
Verwijderd
2-0 thuis winst en nog steeds de achterstand van 1 puntje op de nummer 1.
Gister wel voor de derde keer ( laatste thuiswedstrijd vorig seizoen tegen de kampioen en de afgelopen 1e ronde bekerwedstrijd ) een uitverkocht huis. Ik speelde tegen de tweede van onder, op een zonnige avond.
Wanneer zijn jullie begonnen met het uitbreiden van jullie stadion ??
Gister wel voor de derde keer ( laatste thuiswedstrijd vorig seizoen tegen de kampioen en de afgelopen 1e ronde bekerwedstrijd ) een uitverkocht huis. Ik speelde tegen de tweede van onder, op een zonnige avond.
Wanneer zijn jullie begonnen met het uitbreiden van jullie stadion ??
al voor de derde week achter elkaar gewonnen met een wo. Nu volgende week nog en dan kan er weer gewoon gevoetbalt worden.
Wat is dit saai zo zeg, durf alleen niet op woensdag met mijn a-team te spelen ivm kans op blessures.
Wat is dit saai zo zeg, durf alleen niet op woensdag met mijn a-team te spelen ivm kans op blessures.
Woohoo! Gewonnen van de nummer 1, was wel nodig ook.. sta nog steeds "onder de streep" maar nu op doelsaldo.. het wordt echt nog knokken om in mijn VI te blijven
Pfff weer 12-0. Sta eerste, alles gewonnen, 66 voor 1 tegen. 
Saai seizoen zo. Tijd voor de VIIde!
Saai seizoen zo. Tijd voor de VIIde!
Heb ook netaan gewonnen: 0-1, tegen een extreem zwakke tegenstander, maar heb ook optimaal mn trainingslinie gevuld en PIC gespeeld.
Ook een absoluut Defensief HTstats-record gehaald... 136 HTstats enkel in mn defensie
Ik vrees echter dat ik toch kansloos zal zijn kampioen te worden en te promoveren, omdat ook de nr.1 blijft winnen en domweg qua programma en puntenvoorsprong (7pts voor ) het kampioenschap hem bijna niet meer _kan_ ontgaan.... twee wedstrijden zijn voor hem sowieso zeer eenvoudig, en in de resterende 4 wedstrijden zou hij dan 7 punten moeten verspelen en ik moet alles dan winnen...
Ik ben qua ratings wel duidelijk de sterkste in mn Liga, maar heb dom 3x gelijk gespeelt en daar extreem belangrijke punten laten liggen: Alledrie die gelijke spelen had ik een overwicht en de beste kans te winnen, maar stokte mn aanval, deels ook door ongeluk (bv een blessure van een aanvaller), of een keer kreeg ik teveel goals tegen omdat mn keeper gebleseerd was
Ook een absoluut Defensief HTstats-record gehaald... 136 HTstats enkel in mn defensie
Ik vrees echter dat ik toch kansloos zal zijn kampioen te worden en te promoveren, omdat ook de nr.1 blijft winnen en domweg qua programma en puntenvoorsprong (7pts voor ) het kampioenschap hem bijna niet meer _kan_ ontgaan.... twee wedstrijden zijn voor hem sowieso zeer eenvoudig, en in de resterende 4 wedstrijden zou hij dan 7 punten moeten verspelen en ik moet alles dan winnen...
Ik ben qua ratings wel duidelijk de sterkste in mn Liga, maar heb dom 3x gelijk gespeelt en daar extreem belangrijke punten laten liggen: Alledrie die gelijke spelen had ik een overwicht en de beste kans te winnen, maar stokte mn aanval, deels ook door ongeluk (bv een blessure van een aanvaller), of een keer kreeg ik teveel goals tegen omdat mn keeper gebleseerd was
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Helaas weer 2 verliespunten gekregen afgelopen zondag. 
Was een krappe wedstrijd, kansen aan beide kanten, maar toch niet goed genoeg kunnen spelen aangezien een van mij A-mids niet speelgerechtigd was. Dus mijn middenveld heeft het teveel laten afweten.
Nu is het gat naar de no.1 positie 5 punten geworden. Hopelijk laat de no.1 nog ergens een steekje vallen, de komende 6 wedstrijden. Iig tegen mij zal hij hopelijk 3 verliespunten op gaan lopen.
Was een krappe wedstrijd, kansen aan beide kanten, maar toch niet goed genoeg kunnen spelen aangezien een van mij A-mids niet speelgerechtigd was. Dus mijn middenveld heeft het teveel laten afweten.
Nu is het gat naar de no.1 positie 5 punten geworden. Hopelijk laat de no.1 nog ergens een steekje vallen, de komende 6 wedstrijden. Iig tegen mij zal hij hopelijk 3 verliespunten op gaan lopen.
Zit nu in me 2e seizoen (afgelopen seizoen pas begonnen)... en sta nu 4e in VIII.1392
Ging in het begin echt lekker maar vorige week was me keeper (die 4k TSI heeft) na een paar minuten geblesseerd... en net voor het eind van de eerste helft me beste middenvelder ook nog eens
dus heb die wedstrijd toen verloren...
Afgelopen zonder moest ik weer tegen de zelfde, weer verloren... echt te veel pech aangezien mijn team toch beter zou moeten zijn maar helaas....
Ging in het begin echt lekker maar vorige week was me keeper (die 4k TSI heeft) na een paar minuten geblesseerd... en net voor het eind van de eerste helft me beste middenvelder ook nog eens
Afgelopen zonder moest ik weer tegen de zelfde, weer verloren... echt te veel pech aangezien mijn team toch beter zou moeten zijn maar helaas....
heb trouwens wél een leuk dingetje .... na drie jaar al de jeugdacademie te doen, de meeste tijd met drie scouts en met op Hattrick-youthclub al meer dan honderd afgewezen spelers geregistreerd, en een nog groter aantal aangenomen (iig al ruim 66 spelers verkocht):
Mn eerste jeugdspelers die als 'overall redelijk' aangeboden werd, en dan ook nog eens 15 jaar oud (+66dagen):
Mn eerste jeugdspelers die als 'overall redelijk' aangeboden werd, en dan ook nog eens 15 jaar oud (+66dagen):
Haalde de eerste wedstrijd direkt al 6 sterren als verdedigerCommentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Hendrik Zschoch.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 04-10-2010 22:23 ]
Zo weer even wat spelers te koop staan. Waarom? Omdat het kan! 
Probeer mijn 3 wereldklasse mids (waarvan 1 altijd zwak in vorm) te vervangen door 2 reusachtige mids. Hoop dat dit kwa ratings een beetje overeen gaat komen, zodat ik met 2 wingers kan gaan spelen. Moet toch wat nu ik onverslaanbaar ben in mijn liga.
Probeer mijn 3 wereldklasse mids (waarvan 1 altijd zwak in vorm) te vervangen door 2 reusachtige mids. Hoop dat dit kwa ratings een beetje overeen gaat komen, zodat ik met 2 wingers kan gaan spelen. Moet toch wat nu ik onverslaanbaar ben in mijn liga.
Ik heb momenteel m'n beste A-mid op de TL gezet. Ik hoop dat een paar van jullie mij een klein beetje kunnen helpen deze omhoog te tillen naar een acceptabel niveau. (Ik heb 'em nl. voor €0 op de TL gezet als test. In theorie zou hij ~4/4.5M moeten kunnen opbrengen, hoop ik.)
Alexandre Lenfant [playerid=234427714]
22 years and 105 days, Next birthday: 12-10-2010
Nationality: France
In inadequate form, solid stamina.
A controversial person who is balanced and honest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Owner: Spatie mag wel (since 07-06-2009 (3/39), 4s 5wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 76 940
Wage: 28 164 € (23 470 €) /week including 20% bonus 450 624 €/season
Warnings: 2
Injuries: Healthy
Stamina: solid Keeper: disastrous Playmaking: titanic Passing: solid Winger: poor Defending: inadequate Scoring: passable Set pieces: poor
[ Voor 59% gewijzigd door CoRrRan op 05-10-2010 10:10 ]
Hmm zit nog te kijken hoe ik mijn team kan verbeteren
de TS is in ieder geval kut en ik denk weer 2de te worden in de competitie. Aan het eind van het seizoen misschien de coach vervangen en ik moet mijn middenveld aanzienlijk versterken. Verdediging en aanval zitten wel snor denk ik. Misschien toch maar niet met een vleugelspeler spelen? Toch maar een speler naar het midden zetten?
Tot hoe hoog wil je hem? Heb hem nu gekicked naar 987.654. Als het meer moet worden hoor ik het wel.CoRrRan schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:02:
Ik heb momenteel m'n beste A-mid op de TL gezet. Ik hoop dat een paar van jullie mij een klein beetje kunnen helpen deze omhoog te tillen naar een acceptabel niveau. (Ik heb 'em nl. voor €0 op de TL gezet als test. In theorie zou hij ~4/4.5M moeten kunnen opbrengen, hoop ik.)
[...]
Ziet er goed uit. Mijn net gepulde 15-jarige spits haalde zondag 9,5 sterRM-rf schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:19:
heb trouwens wél een leuk dingetje .... na drie jaar al de jeugdacademie te doen, de meeste tijd met drie scouts en met op Hattrick-youthclub al meer dan honderd afgewezen spelers geregistreerd, en een nog groter aantal aangenomen (iig al ruim 66 spelers verkocht):
[...]
Haalde de eerste wedstrijd direkt al 6 sterren als verdediger
De sterren die jeugspitsen halen zijn sinds een paar maanden erg overdreven. Het is zeg maar een fout die maar niet verholpen wordt. Zo haalt een spits met slecht of zwak scoren soms gewoon 6 sterren.Pewwy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:19:
[...]
Ziet er goed uit. Mijn net gepulde 15-jarige spits haalde zondag 9,5 sterRaar genoeg kan hij max goed scoren halen, maar waarschijnlijk zijn er meer skills die goed zijn. Probeer hem vooral op alle posities uit
9,5 ster is daarentegen wel goed. Mijn top-jeugdspeler haalde dit ook. Die heb ik net gepulld en heeft de volgende skills:
Ricardo Reijers [Staat op de transferlijst] (301981093)
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap.
17 jaar en 0 dagen, TSI = 1 340
redelijk in vorm, conditie zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 7/20 goed
PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Scoring [Form=High]=7.76
Scoring [Form=Average]=7.82
Scoring [Form=Low]=7.9
Aangezien hij al zo hoog in zijn scoren skill lijkt te zitten (zie PsicoTSI) en hij ook 9,5 ster haalde, denk ik dat jij daar een mooie goudmijn hebt. Hij moet zeker nog mooie bijskills hebben (passen en vleugelspel) om dat aantal sterren te halen
Mocht er een scoren (of passen) trainer zijn die een leuk talent wil hebben, Ricardo Reijers staat nu te koop voor 0 euro
Ik ben trouwens net van training veranderd. Heb 7 vleugeltrainees gekocht (moet er nog ééntje) en ga een aantal weken vleugelspel trainen. Aan het einde van het seizoen als de prijzen laag liggen, verander ik opnieuw, maar dan naar passen. Koop dan een heel nieuw team in met gunstige prijzen en ga proberen een grote stap richting de VI te maken. Hebben jullie nog spannende plannen?
[ Voor 11% gewijzigd door nWo_Riot op 05-10-2010 19:34 ]
ik had een spits die 8 sterren haalde als FW in de jeugd, maar zn skills zijn niet hoger dan matig, wél op meerdere skills:Pewwy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:19:
[...]
Ziet er goed uit. Mijn net gepulde 15-jarige spits haalde zondag 9,5 sterRaar genoeg kan hij max goed scoren halen, maar waarschijnlijk zijn er meer skills die goed zijn. Probeer hem vooral op alle posities uit
PM: matig, SCO: matig, WING: matig en PASS: zwak.
ik vermoed ook dat jouw speler meerdere goede subskills heeft naast scoren, maar dat is juist erg interssant, lijkt me een toppertje.
Dit gaat al prima de goede kant op! Dank je wel.Sandyman538 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:53:
[...]
Tot hoe hoog wil je hem? Heb hem nu gekicked naar 987.654. Als het meer moet worden hoor ik het wel.
Lees het net te laat, gister al een 17 jarige scoren spits gekocht. Ziet er uit als een leuke aanwinst...nWo_Riot schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:31:
[...]
Mocht er een scoren (of passen) trainer zijn die een leuk talent wil hebben, Ricardo Reijers staat nu te koop voor 0 euro

Zojuist mijn team weer aangevuld met trainees, ik kan er weer tegenaan met 10 stuks nu. Ik ben pas net een half jaar bezig met hattrick, maar heb al 1.5M winst gemaakt door op mijn eerste dag spelers te kopen voor €1000 en deze, een week geleden, voor €150.000-€500.000 te verkopen, dus dat gaat lekker.
Ik ben vooral blij met deze jongen, volgens mij was hij een koopje voor slechts €180.000 (alleen geen specialiteit helaas):
17 jaar en 70 dagen
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 4/20 zwak
Ik train trouwens positiespel.
Ik ben vooral blij met deze jongen, volgens mij was hij een koopje voor slechts €180.000 (alleen geen specialiteit helaas):
17 jaar en 70 dagen
Denk dat dat inderdaad wel een goede aankoop is geweest. Als hij minder dagen zou zijn gaat de prijs exponentieel omhoog.Notlupus schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:02:
Zojuist mijn team weer aangevuld met trainees, ik kan er weer tegenaan met 10 stuks nu. Ik ben pas net een half jaar bezig met hattrick, maar heb al 1.5M winst gemaakt door op mijn eerste dag spelers te kopen voor €1000 en deze, een week geleden, voor €150.000-€500.000 te verkopen, dus dat gaat lekker.
17 jaar en 70 dagen
Ik koop ongeveer dezelfde spelers (<56dgn), alleen dan meestal OF Defending op goed, of Passing op goed en dan Positiespel op (matig/)redelijk. Kost ietwat meer, maar uiteindelijk meer mee te verdienen.
Ik snap 't niet. Ik win alles in mijn competitie, maar krijg toch telkens maar 2 fans erbij. Ligt dat aan personeel? Waarvan moet ik dan veel hebben?
Misschien zit je aan het plafond. Iedere divisie heeft een bepaald ''plafond''. Als je daar tegenaan zit, krijg je heel moeilijk supporters erbij en is het tijd om te gaan promoveren 
Woordvoerders zullen helpen voor je fan-mood.
Woordvoerders zullen helpen voor je fan-mood.
Ik krijg er ook maar 3 supporters per week bij als mijn supporters in de wolken zijn. Zijn ze tevreden dan lopen ze weg. Ligt in derdaad aan je competitie.
Gisteravond uitgeschakeld in de beker. 0-2 verloren en welgeteld 0 kansen gekregen. Nederlaag viel dus nog mee. Wel mijn derde middenvelder in 3 wedstrijden van het veld getrapt. Dit keer de beste. Gelukkig zijn de komende twee competitiewedstrijden niet echt de moeite waard, dus het moet lukken zonder die laatste mid. De andere twee staan al weer op een pleister, dus dat komt goed
Gisteravond uitgeschakeld in de beker. 0-2 verloren en welgeteld 0 kansen gekregen. Nederlaag viel dus nog mee. Wel mijn derde middenvelder in 3 wedstrijden van het veld getrapt. Dit keer de beste. Gelukkig zijn de komende twee competitiewedstrijden niet echt de moeite waard, dus het moet lukken zonder die laatste mid. De andere twee staan al weer op een pleister, dus dat komt goed
Ondanks een thuiswedstrijd, is mijn clubje kansloos ten onder aan 't gaan in de GoT-cup. Niet geheel onverwacht liepen mijn aanvallers zich bij de incidentele kansen stuk op de verdediging, en kon mijn verdediging geen echte vuist maken tegen de tegenstanders.
Volgende week de return door proberen te komen zonder teveel kaarten en blessures, en dan is het daarna weer vlaggetjes verzamelen.
Volgende week de return door proberen te komen zonder teveel kaarten en blessures, en dan is het daarna weer vlaggetjes verzamelen.
Ik heb nu dus mijn trainees weer zoals ze moeten zijn, maar ik heb nog ongeveer 400k over, wat zal ik ermee doen?
Mijn verdediging is niet al te sterk en ik train positiespel, dus het kan geen kwaad om een stel verdedigers van 25-26 te halen voor een schappelijke prijs? Ik speel 352.
Anders kan ik misschien mijn stadion upgraden, ik heb nu de standaard 12,000 plaatsen waarvan mijn Overdekte Plaatsen en Zitplaatsen elke wedstrijd uitverkocht zijn, dan is het het wel waard om in een upgrade (tot de 15,000-16,000 ongeveer) te investeren, toch?
Mijn verdediging is niet al te sterk en ik train positiespel, dus het kan geen kwaad om een stel verdedigers van 25-26 te halen voor een schappelijke prijs? Ik speel 352.
Anders kan ik misschien mijn stadion upgraden, ik heb nu de standaard 12,000 plaatsen waarvan mijn Overdekte Plaatsen en Zitplaatsen elke wedstrijd uitverkocht zijn, dan is het het wel waard om in een upgrade (tot de 15,000-16,000 ongeveer) te investeren, toch?
Verwijderd
Ik vroeg mij eerder ook al af wat nu exact het beste moment is om die verbouwing door te voeren. Het moment komt er voor mij ook aan, maar ik wil voorkomen dat ik al te vroeg te veel aan onderhoud ga betalen.[b][message=34811673,noline]Notlupus schreef
Mijn Fanbase is nu 780 ongeveer. Dus met een toestroom van +/- 15 keer heb ik een sell out.
Ik wil naar de 16.500 toe.
Heeft iemand een idee, uit ervaring, wat het juiste moment is??
Het juiste moment, is als je geld over hebt (vanuit training), als je huidige stadion ruimschoots vol zit (dus meerdere keren vol), en als je lekker aan het winnen bent.
Daarnaast gewoon tooltjes als dit gebruiken: http://www.arenaoptimizer.es/
Mijn ervaring is dat meestal de toeschouwersaantallen in de tweede seizoenshelft duidelijk hoger zijn, zeker tegen het einde van het seizoen...Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:50:
[...]
Ik vroeg mij eerder ook al af wat nu exact het beste moment is om die verbouwing door te voeren. Het moment komt er voor mij ook aan, maar ik wil voorkomen dat ik al te vroeg te veel aan onderhoud ga betalen.
Mijn Fanbase is nu 780 ongeveer. Dus met een toestroom van +/- 15 keer heb ik een sell out.
Ik wil naar de 16.500 toe.
Heeft iemand een idee, uit ervaring, wat het juiste moment is??
het slimste is gewoon in je speelprogramma de thuiswedstrijd op te zoeken tegen het beste team dat seizoen die waarschijnlijk, en waarbij je de grootste kans vermoed dat je stadion wel eens uitverkocht zou 'kunnen' geraken...
en daar dan 10-12 dagen voor de opdracht geven je stadion te vergroten (gemideld duurt het ombouwen van je stadion 7-9 dagen, dan zit je ruim genoeg én zit vrijwel altijd over de laatst voorgaande financiele update heen).
Stadion vergroten in het begin van het seizoen moet je niet doen (of de ombouw heb je al te lang uitgesteld) en ook heeft het weinig zin het te doen voor teams die zelf slecht presteren, cq. laag staan.
Overigens is het goed bij eventuele ombouw goed rekening te houden dat je maar één keer per seizoen, bij overdekte zitplaatsen zelfs 1x per anderhalf seizoen een zitplaats bezet moet hebben om de onderhoudskosten voor dat hele seizoen eruit te halen... (wat, als je ver komt in de beker en thuisspeelt dan al vaak het geval is)
Dit was ik vergeten te doen... Stond nog op 12.000 standaard grote, optimaal zou m 2x zo groot maken zijn. Dus maar even gedaan 850.000 euro en duur bij mij ongeveer 16 dagen.CoRrRan schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:16:
Het juiste moment, is als je geld over hebt (vanuit training), als je huidige stadion ruimschoots vol zit (dus meerdere keren vol), en als je lekker aan het winnen bent.
Kijk ik bij divisie genoten krijgen ze dit ook al uitverkocht, dus moet dat bij mij ook wel gaan lukken als het klaar is... ben benieuwd.
Volgens die tool is mijn initiële investering hoger dan wat ik er in 1 seizoen uithaal, dan lijkt het me dat het niet wijs is om te investeren ondanks dat mijn stadion op barsten staat.
Zeker gezien het feit dat al mijn beste spelers nu weg zijn, en ik 'opnieuw begin' met een stuk of 7 verse trainees, en ik waarschijnlijk maar ongeslagen reeks in de competitie nu wel kwijt zal raken.
Zeker gezien het feit dat al mijn beste spelers nu weg zijn, en ik 'opnieuw begin' met een stuk of 7 verse trainees, en ik waarschijnlijk maar ongeslagen reeks in de competitie nu wel kwijt zal raken.
Zo, helaas toch niet kunnen krijgen voor mijn speler wat ik had gehoopt (4M). Dus nu hopen dat ik toch genoeg centjes heb om z'n vervanger aan te schaffen.
Wel 3 pops gehad vandaag! M'n B-keeper van waardeloos naar slecht, een B-trainee van redelijk naar goed en een A-mid van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Wel 3 pops gehad vandaag! M'n B-keeper van waardeloos naar slecht, een B-trainee van redelijk naar goed en een A-mid van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Weer 4 pops, was vergeten hoe leuk vrijdag was als je traint op passen 
En ja er gaan er weer een paar uit
Hopelijk valt de TS drop mee want lager dan nu kan haast niet meer
En ja er gaan er weer een paar uit
Zo mijn twee oude mids voor erg nette bedragen verkocht, heb er nu nog 1 over (wereldklasse pm met redelijk passen). Vandaag en morgen maareens gaan shoppen voor een wat jongere reusachtige/buitenaardse mid zodat ik straks met 2 centrale mids kan gaan spelen ipv met 3.
4.7mill in kas, eens kijken wat voor leuks er op de lijst staat. Wat moet zo'n speler kosten met goed passen bijv?
Heb nu voor vanmiddag een buitenaards met redelijk passen op de korrel voor 4.1mill.
4.7mill in kas, eens kijken wat voor leuks er op de lijst staat. Wat moet zo'n speler kosten met goed passen bijv?
Heb nu voor vanmiddag een buitenaards met redelijk passen op de korrel voor 4.1mill.
[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 08-10-2010 10:14 ]
Verwijderd
Hier ook weer 3 pops.....1 klaverjas, 1 trainnee naar formidabel en een 17 jarige trainee van goed naar uitstekend.
Heb nu al weken achter elkaar kassa op vrijdag!!!!
Heb nu al weken achter elkaar kassa op vrijdag!!!!
Jeuh, mijn A-keeper (uit jeugdopleiding van RM-rf) is gepopt naar wonderbaarlijk (verdedigen = matig). 3,5 miljoen waard, even kijken of ik m nog een stapje hoger ga trainen, of niet...
Steffen Gabitzermajoh schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:40:
Jeuh, mijn A-keeper (uit jeugdopleiding van RM-rf) is gepopt naar wonderbaarlijk (verdedigen = matig). 3,5 miljoen waard, even kijken of ik m nog een stapje hoger ga trainen, of niet...
nog altijd mn grote trots
mocht je doortrainen naar wereldklasse biedt ik iig tot boven de TL-prijs mee, dan zou hij wel eens mn nieuwe A-keeper kunnen worden ... nog hoger, op bovennatuurlijk gooi ik er zelfs minimaal 3,5 ton meer bij..
verder, mn TU was 'from Hell' ...
voor de tweede week op rij géén pops, en ik betwijfel zelfs of die volgende week komen ... dat terwijl ik wel een 'top-zware' def-linie heb en eigenlijk trainee's zou moeten verkopen, om wat ruimte scheppen, maar dan moeten die wél eerst poppen.
verder is ook mn vorm duidelijk gedaald, zelfs mn TSI nam af, in plaats van toe.
Voor morgen kan dat een probleem worden, heb wel grote winstkansen tegen een concurrent (speel ook thuis) maar danzij deze TU nemen die wel een beetje af.
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 08-10-2010 11:18 ]
Was zeker een leuke trainee om te kopen, vooral omdat ie als verdediger werd ingedeeld en niet als keeper, daardoor een rare TSI had.
Ik heb het geld op dit moment niet nodig, dus ga hem iig naar wereldklasse trainen. En laat het wel weten als ie op in de verkoop komt natuurlijk. Altijd leuk om eigen trainees weer terug te krijgen
Ik heb het geld op dit moment niet nodig, dus ga hem iig naar wereldklasse trainen. En laat het wel weten als ie op in de verkoop komt natuurlijk. Altijd leuk om eigen trainees weer terug te krijgen
weten jullie of het salaris nu bepaald wordt adhv je TSI of aan je skill hoogte ?
of te wel heeft iemand met een tsi van 40000 en hoofdskill 14 een even hoog salaris als iemand met een tsi van 40000 en een hoofdskill 11 met subskill zeg maar 10
of te wel heeft iemand met een tsi van 40000 en hoofdskill 14 een even hoog salaris als iemand met een tsi van 40000 en een hoofdskill 11 met subskill zeg maar 10
Leeftijd samen met skill hoogte. Zie ook de manual:
Bron: http://stage.hattrick.org/Help/Rules/Complete.aspxWages: Each week you pay your players' salaries. For each player you pay 250 € plus a certain amount based on his skills and age. You pay 20% extra for players who are playing abroad.
[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 08-10-2010 15:53 ]
Zo nieuwe mid is binnen: 23jr matig ervaring, reusachtig positiespel en goed passen met onvoorspelbaar spec. 3.7mill. Nu nog wat verkopen en van de opbrengst nog zo'n spelert kopen. Kan ik weer een paar seizoenen vooruit EN met twee vleugels spelen.
Is er hier nog iemand die een jeugdliga zoekt (een 4-liga, waar je dus optimaal traint)...?
In mijn jeugdliga is er seizoenswissel, maar eén van de teams erin heeft al twee weken niet ingelogd, als hij morgenochtend niet ingelogd heeft, wil ik graag een ander uitnodigen voor zn plek, zodat we dinsdag gewoon verder kunnen spelen, en geen training verliezen
In mijn jeugdliga is er seizoenswissel, maar eén van de teams erin heeft al twee weken niet ingelogd, als hij morgenochtend niet ingelogd heeft, wil ik graag een ander uitnodigen voor zn plek, zodat we dinsdag gewoon verder kunnen spelen, en geen training verliezen
Ik speel aankomende donderdag op 14-10-2010 om 12:15 mijn laatste jeugdcompetitiewedstrijd. Moet dan ook weer een nieuwe 4-mans competitie zoeken.
Maar waarschijnlijk zijn jullie dan alweer begonnen hè?
Verwijderd
Ik heb woensdag AS mijn laatste wedstrijd. Misschien zijn er nog twee andere om direct een nieuwe 4 mans comp. op te zetten??nWo_Riot schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:04:
Ik speel aankomende donderdag op 14-10-2010 om 12:15 mijn laatste jeugdcompetitiewedstrijd. Moet dan ook weer een nieuwe 4-mans competitie zoeken.
Ik vind het prima
Zijn er hier gegadigden?
ja, helaas zit ik met nog twee andere teams die ik niet zomaar in de steek wil laten, ik zoek dus gewoon één manager die ook per dinsdag al kan meespelen...nWo_Riot schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:04:
Jup, dat begrijp ik. Ik zou het je ook niet aanraden om op me te wachten. Ben je ook gelijk je jeugdkampioenschap kwijt
Grappig, ik heb dit seizoen 2 wedstrijden niet gepicced, en deze beiden verloren
Nu ben ik weer bezig met een pic en ik sta weer 3-0 voor.
Lekker dan... stond net met 0-2 voor..Hattrick announces
2009-10-04 23.13 Hattrick down
Due to a serious power outage Hattrick is currently down. We are working on the problem and are trying to get the site online asap.
We are sorry for the inconvenience.
Komt wel erg vaak voor de laatste tijd!
Je hebt toch wel goed naar die datum gekeken, of niet???
En ja: HT werkt nog gewoon hoor...
Ja. Jongens, ik heb net opgemerkt dat de Hattrick mobile site het wel doet! Dus:
http://mobile.hattrick.org
Olléee, ik sta met 0-1 voor
Hmm, blijkbaar was HT zelf niet bereikbaar, maar Stage heeft gewoon doorgewerkt...
Man man: mijn league blijft maar leuke resultaten opleveren.
Nu moet ik volgende week tegen het supersterke counterteam. Hopelijk dat ik daar de strijd aan kan gaan om de titelstrijd in leven te houden.
NICE! Hopelijk werkt dit ook op mijn flink verouderde HTC Touch Dual...nWo_Riot schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:24:
Ja. Jongens, ik heb net opgemerkt dat de Hattrick mobile site het wel doet! Dus:
Man man: mijn league blijft maar leuke resultaten opleveren.
Nu moet ik volgende week tegen het supersterke counterteam. Hopelijk dat ik daar de strijd aan kan gaan om de titelstrijd in leven te houden.
[ Voor 86% gewijzigd door CoRrRan op 10-10-2010 21:57 ]
Inmiddels is de gewone site weer online. Trouwens, je kan ook op de HT Mobile site via je computer...
Sta alweer 2-1 achter en een rode kaart in de 40e minuut
Sta alweer 2-1 achter en een rode kaart in de 40e minuut
Erhmm ik krijg de kwart finales niet ingevuld in de gottrick site....
Magere zege: 7-1. Wel een matig (laag) middenveld met slechts 2 mids.
2-4 verloren van de nummer 2 waardoor de voorsprong is geslonken tot 2 punten. Resterende wedstrijden moeten nu allemaal gewonnen worden of hij moet punten laten liggen.
Dit topic is gesloten.