Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.364 views

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nWo_Riot schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:46:
Ja precies, ik wilde speculeren over verwachtingen, of praten over bepaalde zeer winstgevende onderdelen. (Zo zijn er bepaalde spelers met bijv. uitstekend def +uitstekend passen 18 jaar die bij één pop op passen gelijk een miljoen meer waard worden)
Ik geloof namelijk zeker dat de ene training winstgevender is dan de ander. Ook binnen een training zelf zijn er grote verschillen op winst te behalen, zoals in mijn voorbeeld hierboven.
er is me wel eens opgevallen dat de meeste 'winst-situaties' te vinden zijn op eerder 'middelmatige' skillniveau's ....

Met spelers in skills waarmee je goed rond kunt komen in de 'lagere regionen'... dus voor nederland VIII en VII.
imho is de voornaamste reden dat managers die zulke spelers aankopen veelal minder ervaring hebben en 'kennis' van de juiste prijzen en zich makkelijk laten verleiden tot bidwars en mogelijk nog wel teveel bieden.

Een typisch voorbeeld zou dan een manager zijn die het spel nu een tijdje speelt (3-4 seizoenen), zn financieen op orde heeft en eindelijk winst draait en die winst wil besteden in duidelijk 'betere' spelers dan degene die hij heeft...
een 'sprong-naar-boven' maken

én daarvan zijn er verdomd veel (die liga's zijn de 'breedste' en er spelen per land veelal vele duizenden managers op dat niveau), ze hebben het geld en willen 'betere' spelers kopen én ze missen de ervaring om echt voor de 'koopjes' te gaan...
of soms laten ze zich ook misleiden door bepaalde 'markt-gaten' die ook veelal samenhangen met hoe het zoekformulier werkt en de Transfer-vergelijking.

wat ik een tijdje terug ontdekt was dat forimdabel en uitmuntende verdedigers op 20 jaar goedkoper zijn dan wanneer ze 21 worden (via HTPE: 20jr+uitmuntend DEF= €944K, 21jr+uitmuntend DEF=€1mijoen... in mn herinnering was dat trouwens nog sterker vroeger) ...
verklaarbaar imho met het idee dat veel van die 3-seizoenen-managers die een sprong naar boven maken liever zoeken op 21-jarige verdedigers dan van 20jr.

Zodra je echter met hogere skills en duurdere spelers gaat handelen wordt de winst veelal steeds lager en het handelen ook moeilijker....
het aanbod daarvan is kleiner en de groep managers hebben veelal ook meer en betere ervaring.

[ Voor 20% gewijzigd door RM-rf op 18-09-2010 14:33 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
RM-rf schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:31:
[...]

wat ik een tijdje terug ontdekt was dat forimdabel en uitmuntende verdedigers op 20 jaar goedkoper zijn dan wanneer ze 21 worden (via HTPE: 20jr+uitmuntend DEF= €944K, 21jr+uitmuntend DEF=€1mijoen... in mn herinnering was dat trouwens nog sterker vroeger) ...
verklaarbaar imho met het idee dat veel van die 3-seizoenen-managers die een sprong naar boven maken liever zoeken op 21-jarige verdedigers dan van 20jr.
Dit vind ik heel interessant! Zou namelijk betekenen dat je op een gehele linie niets afschrijft als je allemaal uitmuntende defs koopt. Betekent meer winst.
Als 7e klasser zouden uitmuntende defs prima voldoen.

Weet iemand nog meer van zulke transfertrucjes? :)

[ Voor 3% gewijzigd door nWo_Riot op 18-09-2010 14:47 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
nWo_Riot schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:46:
Ja precies, ik wilde speculeren over verwachtingen, of praten over bepaalde zeer winstgevende onderdelen. (Zo zijn er bepaalde spelers met bijv. uitstekend def +uitstekend passen 18 jaar die bij één pop op passen gelijk een miljoen meer waard worden)
Ik geloof namelijk zeker dat de ene training winstgevender is dan de ander. Ook binnen een training zelf zijn er grote verschillen op winst te behalen, zoals in mijn voorbeeld hierboven.
Dat iemand een keer 1 miljoen winst gemaakt heeft op 1 stapje passen is misschien wel mogelijk, maar niet op een structurele manier, aangezien je een level passen in zeg een week of 5 erbij traint, wat een structurele winst van 200k per week per trainee op zou leveren. Als dat het geval was, dan switch ik nu van training.

Binnen hattrick verandert er zoveel binnen zo'n korte tijd dat er niet een goudmijntje is (imho) wat nog niet ontdekt is bij het grote publiek. Bepaalde trainingen heb je startkapitaal voor nodig (bv. mijn spelhervattingen, dan heb je 11 keepers nodig, in mijn geval formidabel en een paar achter de hand, dus alleen al aan trainee's zo'n 15 miljoen in waarde).

Verder heb je nog de variabele met aantal trainbare plaatsen. In mijn geval worden (nadat ik eruit lig in de cup) 11 spelers getraind, met een gemiddelde winst tussen de 20k en 50k per week per trainee. Maar als je spitsen traint dan neem je geen genoegen met een winst van 20k per week per trainee omdat je er maar 3 van hebt.

Verder zou er (ik blijf voor mezelf spreken) ook wel markt zijn om ipv formidabele keepers bijvoorbeeld bovennatuurlijk keepers te trainen. Zelfs na aftrek van de salariskosten moet je daar een redelijke winst op kunnen halen van zo'n 40/50k per week, alleen heb je het nadeel dat als je hem 5 keer op de TL moet zetten voordat hij verkoopt er ineens 100k van totale winst af gaat, omdat het salaris veel hoger ligt dan dat van een formidabele keeper.

Verder kun je de TL goed in de gaten houden qua spelers die je misschien wilt trainen. Dus bijvoorbeeld alle uitstekend scoren, goed passen, 18 jaar, spelers in de gaten houden. Met een quickscan van mezelf zie ik dat die voor ongeveer 950k/1M verkocht worden. Als je dan uitstekend/uitstekend gaat kijken zitten die rond de 1.2M met uitschieters richting de 1.5M. Uitstekend scoren/formidabel passen zit op 1.8M met uitschieters naar 2.2M. Dus door zo'n snelle vergelijking zie je dat je beter uitstekend/uitstekend kunt trainen naar uitstekend/formidabel dan dat je ze koopt met passen op goed, aangezien je dan met de eerste skill verhoging 'maar' 200k winst maakt en bij de 2e stap zo'n 400/500k.

Ach ja, hier kun je eindeloos over discusseren. Misschien dat mensen er anders naar kijken?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Sandyman538
  • Nu online
RM-rf schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:31:
Ik denk niet dat ze liever een 21 jarige verdediger hebben, maar eerder zoeken naar een 21 jarige omdat die qua leeftijd minder trainbaar is. In je achterhoofd denk je dan als manager, ik blijf wel bij de 20-jarigen weg want daar zitten ook alle def trainers te bieden. Daarom kun je daar dan vaak toch nog iets goedkoper aankomen (als je goed oplet en je niet laat verleiden tot bidwars). Zelfde zie ik bij (daar komen ze weer) keepers. Vaak gaan 19/20 jarige keepers er goedkoper uit dan 21 jarigen. Maar het kan ook zijn dat managers een extra seizoen 'ervaring' voor zo'n speler liever hebben dan dat ze nog jong en onbevangen zijn ;)

• nWo_Riot
Dat van keepers was voor mij ook een bekend fenomeen. Erg apart, maar laat zien dat je nooit blind moet vertrouwen op de transfervergelijking.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hihi :)
zit ik net de Toto op http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/gottoto.asp in te vullen, heb ik ergens een licht idee dat ik die wedstrijden al bekeken had... kom ik aan het einde van het formulier, staat er netjes een melding dat ik die toto van de week al ingevuld had (en geen submit-knop)...

Grappig overigens dat ik vrijwel alle wedstrijden ook de tweede keer invullen weer precies gelijk ingevuld had, op één wedstrijd na, maar de'vrije voorspelling had ik nog steeds exact dezelfde ;) ...

edit:
mn belangrijke ligawedstrijd is begonnen... en sta na 7 minuten met 0-1 voor tegen een grote concurrent :)

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 18-09-2010 18:08 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10
Zo, de toto is gedaan, en de wedstrijdorders voor de belangrijke wedstrijd van vanavond zijn ook de deur uit.

Ik moet uit tegen de nr. 2, die net als ik alle voorgaande wedstrijden gewonnen heeft. We zijn aan elkaar gewaagd, maar ik ben wel iets in het voordeel denk ik. Desondanks denk ik erover om toch de MoTs-en, aangezien ik de twee volgende wedstrijden tegen een team moet die de laatste weken geen 11 man op de been heeft gekregen. Tijdens de return zou m'n teamspirit dan weer enigszins normaal moeten zijn. En als ik deze wedstrijd win dan ben ik dankzij het doelsaldo (+10 voor op de nr. 2) redelijk op weg naar de competitiewinst. Bij verlies is er nog niet echt veel aan de hand, zolang ik de return maar win. Kortom: het wordt een spannende avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hmm, niet meer zo actief bezig met HT, maar het gaat best wel lekker.. Sta momenteel met 0-5 voor, 91% balbezit. Rust is over 2 min voorbij. En dan zeggen de fans dat "wij licht in 't voordeel zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:15

lasharor

7 december 2004

Het staat al 1-4 :(

Bah bah, snap er sowieso al de ballen niet van maar de vorige wedstrijden waren allen met ruime cijfers voor mij. Dit is echter een drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Pff, 0-4 met pic. Nog steeds tweede, met één nederlaag, en alleen tegendoelpunten in die wedstrijd (4 stuks gelijk). Woensdag nog een rondje beker met mijn a-team, daarna moet ik echt aan de bak in de competitie. Twee keer achter elkaar tegen de nummer 3. Thuis moet een eitje worden, maar uit kan nog best lastig blijken. Woensdag maar even niet piccen, de week erop wel mocht ik me plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Gek, blijkbaar toch vergeten te MoTsen... maar desondanks toch met 3-1 gewonnen. De tegenstander concentreerde zich vooral op de verdediging, maar kon ondanks z'n 57% balbezit in de eerste helft niet voorkomen dat er gescoord werd. M'n keeper zal wel balen dat 't eerste tegendoelpunt van de competitie een feit is, maar dit hoeft hij zichzelf niet aan te rekenen nu er voor de gelegenheid een verdediger ingeruild was voor een middenvelder.

Maar als er geen rare dingen gebeuren, is hiermee de competitie beslist en ga ik naar de VII 8)
* Homerius klopt af op een ongelakte doellat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 6

Voor OO0nMe's Dreamteam, Chario2, RoMar MFC en FC Haganees betekende deze ronde het einde van het bekerseizoen. De een verloor wat ruimer dan de ander, maar het resultaat voor deze teams wat hetzelfde. SCSL baardde de meeste opzien door binnen 90 minuten een team dat 3 divisies hoger speelt uit te schakelen. Met 4-3 werd de volgende ronde gehaald ten koste van een team uit III. De tuinkabouters hadden iets meer moeite met hun tegenstander, maar wonnen de wedstrijd uiteindelijk met 3-2 na verlenging. Giga eagles deed alle stoppen bij zijn door slaan. Door een hattrick vanAntonio Cimino ging de thuisploeg al met 3-0 rusten. Vlak na rust werd de score nog verder uitgebreid. De frustraties liepen zo hoog op dat de bezoekers met 9 man de wedstrijd uitspeelde. Die kon uiteindelijk niet verder komen dan 1 doelpunt. De Tolhek Terminators overklaste hun gastheren totaal en namen een 0-3 overwinning en een ticket naar de volgende ronde mee naar huis. Ook Thorgal Eagles leek zich in zijn uitwedstrijd geen zorgen te hoeven maken. Echter zagen ze een krap kwartier voor tijd de thuisploeg met 10 man de achterstand verkleinen tot 1-2. Echter het bleef bij deze score en zo kon deze Tweaker ook door naar de volgende ronde. De meest saaie wedstrijd was die van Vrijmaking '44. De wedstrijd leefde heel even op toen de 0-1 viel, maar daarna gebeurde er zeer weinig. Dat ene doelpunt bleek dus genoeg te zijn voor deze laatste Tweaker in de volgende ronde.

Voorbeschouwing Ronde 7

Werd de kansen voor SCSL in de vorige al klein geschat voor deze ronde zijn ze nog kleiner geworden. Met een team uit II treft hij een wel erg sterke tegenstander. Het enige voordeel is de overvolle ziekenboeg van zijn tegenstander, maar naar alle waarschijnlijkheid loopt daar nog genoeg kwaliteit rond. De Tuinkabouters krijgen bezoek van een team uit III. Ook dit zal geen makkelijke opgave gaan worden. Sommige supporters geloven niet dat er een 13 ongeslagen wedstrijd op een rij komt aanstaande woensdag. Tolhek Terminators zal deze ronde zijn eerste thuiswedstrijd spelen tegen een team uit dezelfde divisie. Het team van Pewwy draait momenteel beter in de competitie als zijn tegenstander. Eens kijken of dit ook naar de beker vertaald kan worden. Vrijmaking '44 en Thorgal Eagles zijn de laatste twee teams die nog uitwedstrijden spelen dit seizoen. Op het eerste gezicht lijkt de tegenstander van Thorgal Eagles een paar ernstige blessures te hebben echter had de inmiddels 79 jarige ex-coach waarschijnlijk toch niet gespeeld. De stadionspeaker van Vriijmaking '44 heeft toegegeven dat hij blij is dat ze uit spelen. Over de naam van de tegenstander Sporting Skaggelnikki zou hij naar eigen zeggen regelmatig zijn tong hebben gebroken.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 6/76
Aantal deelnemers Belgie: 0/2
Aantal deelnemers Duitsland: 0/1

Wedstrijd van de Week

Giga eagles - Petchanoa (299846569)
Het is al weer de tweede thuiswedstrijd van de Giga eagles nadat ze de eerste overtuigend hebben gewonnen. Echter de tegenstander aanstaande woensdag is aan een ongeslagen reeks bezig die inmiddels op 10 wedstrijden staat. Echter het word moeilijk te voorspellen wat het gaat worden in deze wedstrijd. Het lijkt wel uitverkoop bij tegenstander Petchanoa deze week. De grote vraag is natuurlijk wat voor een spelers komen daar voor terug. Mocht de manager van de tegenstander de bekerrun lang genoeg vinden dan zijn er grote kansen voor Giga eagles. Mocht dit niet geval zijn dan nog zijn er kansen echter zullen die iets kleiner zijn, maar dat is alleen gebaseerd op de huidige selectie.

Overzicht

Mis je jouw team meld het dan even, dan word hij nog toegevoegd.
Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Spannend vandaag :) 5 spelers te koop! :) Hoop dat het een beetje verkocht word. Zal niet optimaal zijn voor mijn team geest maarja :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik moet voor de GoT cup tegen de Jolly Jokers, de manager heeft wel ingelogd (gisteren nog), maar me niet uitgedaagd. Ik geef hem nog tot einde van de middag, maar dan regel ik toch echt een friendly.

Edit, ToTo ge-update:

Week 6

tpc1971 8
pdejon 5
RM-rf 5
Ansjo 5
Salvius 4
HomerJayAP 3
conDion 2
adpvdp101 2
Darklordmike 2
gpodan 2
DSanka 2
TheNose 2

Kom even met interessante wedstrijden voor de ToTo mensen, heb even geen inspiratie. :P

[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 20-09-2010 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

RM-rf schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:56:

edit:
mn belangrijke ligawedstrijd is begonnen... en sta na 7 minuten met 0-1 voor tegen een grote concurrent :)
Deze wedstrijd is trouwens helaas 2-2 geworden...
mn tegenstanders kwam tweemaal terug van achterstand en na de 2-2 werden mn verdere kansen verpest door een blessure van een middenvelder die doordat er al een middenvelder gewisseld was vervangen werd door een verdediger...
daarna had ik eigenlijk nog geluk niet te verliezen.

wel een gelukje is dat ook de nr 1 punten heeft laten liggen dus mn achterstand niet verloren is, is nog steeds 5 punten maar mn programa biedt mogelijkheden.... tot nu toe heb ik de beste tegenstanders steeds uit getroffen en hij moet nog uit tegen wat sterkere teams ..
het seizoen sluit af met een direkt treffen tussen mijn en zijn teams... bij mij thuis, waarbij ik de beste kansen zal hebben te winnen...
tot die tijd moet ik iig 2 punten inlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Op de valreep met 1-2 gewonnen! Wederom, net als woensdag, een penalty benut in de laatste 5 minuten.
Mijn tegenstander heeft gisteren voor de wedstrijd een andere eigenaar gekregen en speelde dus anders als verwacht. Deze manager wissel zou niets uit moeten maken, maar het was toch even billenknijpen.

Eind goed, al goed!! Het verschil met de nummer 1 blijft 1 puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mijn match is echt een 50-50 a.s. zondag en belangrijk voor de eerste plek. Misschien leuk voor de toto

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren van de nummer 1 verloren met 2-3 waar ik de wedstrijd ook had kunnen winnen. Blijf nog wel 2e staan, maar de achterstand is inmiddels al 6 punten. Hopelijk laat hij in de tweede helft van de competitie nog wat steken vallen zodat we hem alsnog in kunnen halen.

Is er trouwens nog een team over dat wou instromen in de GoT-cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Heerlijk. Gisteren met 1-3 van de nummer 1 gewonnen (stond zelf 2), nu 2x PIC tegen een team wat gestopt is en dan moet ik thuis weer tegen hem, daar heb ik dus hopenlijk geen last meer van :)

Het inlogprobleem voor gottrick blijft bestaan op mijn werk (geen idee waarom). Daar zou ik hem gisteren invullen maar dat werkte dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verloren gisteren met 2-1. BBZ was 50/50, maar een van mijn 2 goede aanvallers ging na 15min naar de kant met een blessure. Daardoor waarschijnlijk niet genoeg kansen kunnen ombuigen in een goal. Wel jammer, nu 3 punten achter op de koploper. Die heeft echter toch een soort van gimmick-team, waar ik meestal wel van kan winnen. En ik mag nog thuis tegen hem. Komende 3 wedstrijden zouden in theorie gewoon 9 punten moeten opleveren.

Ook leuk: de top8 zit binnen 6 punten, de onderste 7 zelfs binnen 3.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
Ik moet echt uit mijn vormcrisis komen wil ik nog enigzins uitzicht op handhaving houden.. gisteren in mijn ogen onterecht verloren (was volgens alltid overall wat sterker, enkel in de aanval was hij iets sterker; toch met 0-3 de boot in) en sta nu onder de streep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:56:
Heerlijk. Gisteren met 1-3 van de nummer 1 gewonnen (stond zelf 2), nu 2x PIC tegen een team wat gestopt is en dan moet ik thuis weer tegen hem, daar heb ik dus hopenlijk geen last meer van :)

Het inlogprobleem voor gottrick blijft bestaan op mijn werk (geen idee waarom). Daar zou ik hem gisteren invullen maar dat werkte dus niet.
Ook als je via osv-amsterdam.nl/gottrick probeert in te loggen? Wellicht blokkeert je werkgever cookies of iets dergelijks.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372781

0-8 gewonnen tegen een botteam, maar wel 1 van mn beste middenvelders 2 weken uitgeschakeld, gelukkig was ik wat trainees op die positie aan het trainen dus die kunnen het gaatje even opvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-TheNose- schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:23:
Ik moet voor de GoT cup tegen de Jolly Jokers, de manager heeft wel ingelogd (gisteren nog), maar me niet uitgedaagd. Ik geef hem nog tot einde van de middag, maar dan regel ik toch echt een friendly.
Nog steeds niks vernomen van mijn GoT cup tegenstander. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:05:
[...]

Nog steeds niks vernomen van mijn GoT cup tegenstander. :(
Jij kan hem toch ook uitdagen?
Dan ziet hij dat misschien als hij weer ingelogd heeft?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 360312 schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:07:
[...]

Jij kan hem toch ook uitdagen?
Dan ziet hij dat misschien als hij weer ingelogd heeft?!!
Hij ziet toch ook dat hij geen friendly of wat ook heeft nu? We hebben het wel over de Beker der Bekers hoor! :P

En nee ik kan hem niet uitdagen...

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 20-09-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het is maandag. Hoe lullig het ook klinkt, je hebt gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
-TheNose- schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:33:
[...]

Hij ziet toch ook dat hij geen friendly of wat ook heeft nu? We hebben het wel over de Beker der Bekers hoor! :P

En nee ik kan hem niet uitdagen...
Hoezo kan jij hem niet uitdagen? Je kunt gewoon uitdagen en dan in zijn stadion als je uit moet spelen :P

Mijn wedstrijd is al een tijdje geregeld daar staat vanavond ook de opstelling voor.

Bah dit weekend weer eens gelijk gespeeld dit seizoen al 4x gelijk weten te spelen, 1x gewonnen en 1x verloren, toch goed voor een 5de plaats in mijn competitie het zit allemaal dit bij elkaar.
Voor een eerste seizoen VI is de doelstelling voor handhaving dus dat moet wel gaan lukken, de teams onder mij zijn toch wel iets zwakker, alleen hebben ze allemaal een dijk van de verdedigingsmuur staan :(

[ Voor 30% gewijzigd door Salv op 20-09-2010 16:49 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salv schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:48:
[...]

Hoezo kan jij hem niet uitdagen? Je kunt gewoon uitdagen en dan in zijn stadion als je uit moet spelen :P
Het lijkt erop dat hij de mogelijkheid om te worden uitgedaagd heeft uitgezet.

Mocht vanavond er geen vervangend team beschikbaar is voor Thorgal Eagles regel ik iets anders. Dus iemand behoefte om nog aan deze mooie beker deel te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 26445 schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:56:
[...]

Het lijkt erop dat hij de mogelijkheid om te worden uitgedaagd heeft uitgezet.

Mocht vanavond er geen vervangend team beschikbaar is voor Thorgal Eagles regel ik iets anders. Dus iemand behoefte om nog aan deze mooie beker deel te nemen.
;)

Ik ga een andere wedstrijd regelen, ik ben geduldig genoeg geweest (pfoe toch nog een wedstrijd kunnen winnen zo in mijn pool :P). Hij heeft overigens vandaag ook nog ingelogd...

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 20-09-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Anoniem: 26445 schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:56:
[...]

Jammer dat ik al een friendly geregeld heb voor deze week :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
De nieuwe HO beta 731 is uit.

http://sourceforge.net/projects/ho1/files/

Gewoon overschrijven, dan komt alles goed.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40
Sorry, maar helaas zit ik nog steeds in de beker, vandaar dat je me niet kan uitdagen ;-(

Ik was afgelopen week op vakantie en heb wel Hattrick bijgehouden (minimaal), maar helaas is de GoT Cup daar bij ingeschoten.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Aangezien ik veel te sterk ben voor mijn competitie ga ik maareens kijken of ik wat meer geld kan gaan verdienen. Zal mijn B trainees gaan verkopen (2 of 3 stuks) en daarvoor 18 jarigen terughalen die ik 1 skill nivo optrain. Eens kijken of ik op die manier mijn middenveld kan verjongen en versterken (versterken op die manier dat ik met 2 centrale mids kan gaan spelen). Ik zeg niet dat het lukt, maar proberen kan geen kwaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dreke008 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 02:17:
De nieuwe HO beta 731 is uit.

http://sourceforge.net/projects/ho1/files/

Gewoon overschrijven, dan komt alles goed.
Wat zijn de verbeteringen in deze versie ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Brainpower schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:25:
[...]

Ook als je via osv-amsterdam.nl/gottrick probeert in te loggen? Wellicht blokkeert je werkgever cookies of iets dergelijks.
Hmmzzz, dat werkt wel :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Dan komt het inderdaad door de cookies, zie:
http://www.osv-amsterdam....gebreid.asp?intNewsID=171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
-TheNose- schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:00:
[...]

;)

Ik ga een andere wedstrijd regelen, ik ben geduldig genoeg geweest (pfoe toch nog een wedstrijd kunnen winnen zo in mijn pool :P). Hij heeft overigens vandaag ook nog ingelogd...
ben net terug van 10 dagen vakantie dus het is er helaas ingeschoten. En nu heb je inderdaad al een friendly geregeld, ongeduld... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Anoniem: 360312 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:00:
[...]

Wat zijn de verbeteringen in deze versie ????
Wat ik zo al gezien heb is dat je niet meer de voorspelling hoeft in te stellen.
1D-3M-2F, dat gebeuren, dat doet hij nu automatisch.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm, 6 weekjes nu bezig en het ziet er al goed uit :) Winst is wat lager omdat ik betere spelers heb terug gekocht voor wat ik verkocht. Al met al ben ik redelijk tevreden over de eerste 6 weken :)

Verkochte spelers € 23.829.998,-
Nieuwe aankopen* € 20.537.354,-

Totale inkomsten € 25.263.007,- Totale uitgaven € 22.481.486,-
Seizoensresultaat € 2.781.521,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
d3lph schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:36:
[...]

ben net terug van 10 dagen vakantie dus het is er helaas ingeschoten. En nu heb je inderdaad al een friendly geregeld, ongeduld... :P
Ik wilde gewoon winnen! :P

• Delph
Heb je netjes volgens de regels een mailtje gestuurd naar de cupgoat, anders heb ik officieel recht op een gelijkspel.. :P

• Pewwy
Mijn bekerwedstrijd is eng spannend op het moment. 2-1 voor met 66000 bezoekers in mijn stadion :) Best een leuk aantal, bijna uitverkocht. Ik ben benieuwd of piccen de juiste beslissing was, maar dat zie ik wel aan het einde. Wel de derde wedstrijd dit seizoen waarin ik een doelpunt of meer tegen krijg.

3-1 :)
4-1 8)
5-1 *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 22-09-2010 18:42 ]

2 - 0 achter met de rust en gezien de ontwikkelingen tussen Oud Beijerland en de Jolly Jokers lijkt mijn avontuur in de GotCup een vroeg einde te krijgen.

Wellicht dat de tweede helft nog een wondertje kan brengen!

• Homerius
Het ontbreken van een echt B-team helpt wel in de GoT-cup, sta na 70 minuten met 6-0 voor :) Ik ben alleen wel elke wedstrijd bang voor blessures...

VanOnderen - ADP Gaterinos 3 - 0

Valt niets op de uitslag aan te merken. Verdiende overwinning voor VanOnderen.

Uitdaging naar Oud Beijerland is verstuurd.

• -TheNose-
d3lph schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:07:
[...]

Heb je netjes volgens de regels een mailtje gestuurd naar de cupgoat, anders heb ik officieel recht op een gelijkspel.. :P
:X

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Wedstrijd verloren meden door mijn 253 test opstelling, toch jammer dat je 2 van de 3 wedstrijden uit speelt waardoor de ander net wat meer thuis voordeel heeft :P

Volgende uitnodiging is ook weer verstuurd.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 16:48
Worden er dit seizoen 8e finales gespeeld of gaan alleen de 1e van de poule door in de GoT Cup?

• Swanfield
Loona35 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 07:39:
Worden er dit seizoen 8e finales gespeeld of gaan alleen de 1e van de poule door in de GoT Cup?
De 6 winnaars gaan door en worden aangevuld door 2 beste nummers 2. Zoals het nu er uit ziet zullen dat de nummers 2 worden van poule A en B :)

Wat betreft SC Oudbeijerland, daar heb ik inderdaad geen bericht van gekregen :F Heel lullig maar heb nu de stand zoals die zou moeten worden dan volgens reglement ingevuld....

[ Voor 20% gewijzigd door Swanfield op 23-09-2010 08:07 ]

Hmm, elke wedstrijd die ik speel heb ik een blessure. Weer verloren 0-5 met meer dan ik had gehoopt moet ik eerlijk zijn. Maar ja dit is wel een hele goede training.

• Homerius
Ah, mijn eerste verkoopbare speler uit de jeugdopleiding, 17 jaar en 102 dagen oud, goed vleugelspel, en goed leiderschap. Ik wordt er niet rijk van, maar toch eens kijken wat dat op gaat leveren :)

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
ik ben na een aantal jaar weer eens begonnen met hattrick. Pull nu nog jeugdspelers, is het verstandig om een jeugdopleiding te beginnen en wat levert het me op?
Kost het me veel tijd of kan ik met een paar minuten per week klaar zijn?

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bij mij is mn GoT-Cup-ronde ook een beetje catastrophaal verlopen:

én verloren, maar vooral dat beide A-team-spelers die bij mij de hele wedstrijd meespeelden om mn ratings beter te maken, geblesseerd uitvielen, is een tegenslag:
één +2 en een nog ergere +4....
gelukkig zij beide blessure's nu al gedaald na één update en bovendien heb ik deze week een uiterst eenvoudige thuiswedstrijd waarbij ik die spelers best kan missen.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:05:
[...]

De 6 winnaars gaan door en worden aangevuld door 2 beste nummers 2. Zoals het nu er uit ziet zullen dat de nummers 2 worden van poule A en B :)

Wat betreft SC Oudbeijerland, daar heb ik inderdaad geen bericht van gekregen :F Heel lullig maar heb nu de stand zoals die zou moeten worden dan volgens reglement ingevuld....
Je moet voortaan bij de teams die vrij hebben (zie poule F) als uitslag een "-" invullen. Zie ook de tekst in het klein op de wijzigen pagina ;)

Ik fix het nu wel even, want de poulestanden in F kloppen nu niet.

Waarom is ronde 3 eigenlijk al gevuld in poule F? Dat is toch pas aanstaande woensdag?

[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 23-09-2010 10:10 ]

• Homerius
Wceend schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:54:
ik ben na een aantal jaar weer eens begonnen met hattrick. Pull nu nog jeugdspelers, is het verstandig om een jeugdopleiding te beginnen en wat levert het me op?
Kost het me veel tijd of kan ik met een paar minuten per week klaar zijn?
Wat ik tot nu toe begrepen heb is dat de verschillen minimaal zijn. Met een jeugdopleiding kun je het allemaal wat beter sturen, en ben je minder afhankelijk van de geluks-factor, maar het levert al met al niet heel veel meer op.

Ik heb wel het idee dat je, als je het meeste uit je jeugdopleiding wilt halen, niet klaar bent met een paar minuten per week. Scouten, opstellingen maken, spelersvaardigheden uitvogelen, trainingsvorm uitkiezen: vooral in het begin ben ik hier toch redelijk druk mee geweest. Nu ik doorheb wat mijn spelers kunnen, en er maximaal 1 speler per week bijkomt, is het een stuk makkelijker geworden.

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
@Homerius

is de geluksfactor bij een jeugdopleiding lager dan bij pullen? Is het mogelijk om ieder jaar in ieder geval break even te draaien op je jeugdopleiding ipv verlies te maken of hangt dit toch nog van geluk af?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wceend schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:18:
@Homerius

is de geluksfactor bij een jeugdopleiding lager dan bij pullen? Is het mogelijk om ieder jaar in ieder geval break even te draaien op je jeugdopleiding ipv verlies te maken of hangt dit toch nog van geluk af?
Ik heb eergisteren een speler verkocht voor 720k uit de jeugd :D

17jr 3 dgn
Goed positiespel, redelijk vleugelspel, zwak passen, matig scoren

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:18:
@Homerius

De 'geluksfactor' is bij de jeugd-academie zeker lager dan bij het gewoon direkt 'pullen':
Bij het direkte pullen trek je gewoon één speler per week en dat kan dan iets zijn of niet, eigenlijk 100% geluk of je dan een 'talentje' hebt en er veel mee verdient.

Bij de jeugdacademie heb je véél meer momenten waarop je kunt 'sturen'... sowieso heb je een keuze-mogelijkheid bij de spelers, welke door je jeugdscouts aangeboden worden, of je ze aanneemt of afwijst.
Verder kun je gedurende de periode dat deze spelers in je jeugdteam meedraaien selecteren wélke spelers je wilt optrainen en waarin, gebaseerd op je vooruitzichten welke speler qua opbrengst weinig of juist veel zou opbrengen (meestal zal dat vooral gebaseerd zijn op leeftijd, eigenlijk zijn vooral spelers van 15 jaar of evt. 16 jaar en een paar daagjes gunstig om op te trainen.. en daarna moet je kijken naar bekend en vermoed potentieel ).

Wel moet je bij de jeugdacademie rekening ermee houden dat het zeker mogelijk is dat je bij het opstarten eerst een langer tijd geen echte winst zult maken:
én het duurt initieel al een heel seizoen voordat je een speler zou kunnen pullen, maar je bent dan ook afhankelijk van de kwaliteit in je beginteam (welk meestal geen grote talenten bevat maar die tevens geen 'scoutmeldingen' hebben en dan werk je dus geheel vanuit het 'donker').
Tevens kan het best zijn dat je in het begin moeite hebt de 'eigenheden' van juist het trainen van je jeugdteam, welke nu eenmaal toch nét wat anders gaat, met primaire en secundaire trainingen en meestal meer trainingswissels, aan te leren

Brainpower schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:05:
[...]

Ik fix het nu wel even, want de poulestanden in F kloppen nu niet.

Waarom is ronde 3 eigenlijk al gevuld in poule F? Dat is toch pas aanstaande woensdag?
Thorgal Eagles speelde nog beker en kon dus sowieso niet spelen. Dit is meerdere keren aangegeven en dus zou daar volgens mij niet een 0-0 moeten staan. Thorgal Eagles heeft dan al een gelijk aantal punten als mijn team terwijl hij niet eens mee kon doen.

Er is wel gezocht naar een andere oplossing, maar daarbij zijn er een aantal dingen langs elkaar heengelopen.

De uitslag van aanstaande wedstrijd zal al ingevoerd zijn omdat het raar zou zijn dat Thorgal Eagles zich met het spelen van een wedstrijd alsnog plaatst voor de volgende ronde.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-09-2010 13:50 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:49:
[...]

Thorgal Eagles speelde nog beker en kon dus sowieso niet spelen. Dit is meerdere keren aangegeven en dus zou daar volgens mij niet een 0-0 moeten staan. Thorgal Eagles heeft dan al een gelijk aantal punten als mijn team terwijl hij niet eens mee kon doen.

Er is wel gezocht naar een andere oplossing, maar daarbij zijn er een aantal dingen langs elkaar heengelopen.

De uitslag van aanstaande wedstrijd zal al ingevoerd zijn omdat het raar zou zijn dat Thorgal Eagles zich met het spelen van een wedstrijd alsnog plaatst voor de volgende ronde.
Dit is inderdaad een vreemde situatie. Die 0-0 is onterecht in ronde 2. Diegene die de WO veroorzaakt (om welke reden dan ook) moet een 5-0 verlies krijgen. Als onduidelijk is wie de WO veroorzaakt heeft, moet een stand van 20-20 worden ingevuld. Dan worden geen punten toekend, en wordt enkel het aantal gespeelde wedstrijden met 1 verhoogd (geloof dat ik dat destijds zo gebouwd had).

Dus wat moet er nu gebeuren met de uitslagen in poule F?

• Sandyman538
  • Nu online
d3lph schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:07:
[...]

Jij hebt je niet op tijd de wedstrijd geregeld en TheNose heeft hier meerdere keren aangegeven dat het niet geregeld was, dus gewoon een reglementaire overwinning voor TheNose natuurlijk :)

• Sandyman538
  • Nu online
Brainpower schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:11:
Dus wat moet er nu gebeuren met de uitslagen in poule F?
Cupgeit??? Waar ben je? Ik neem aan dat Damien dat even regelt.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:47:
[...]

Cupgeit??? Waar ben je? Ik neem aan dat Damien dat even regelt.
Anders regel ik het als admin zijnde wel even O-)

Tja kan het ook regelen, maar om mezelf nu een overwinning toe te gaan kennen word misschien iets te verdacht :P

• Delph
Sandyman538 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:46:
[...]

Jij hebt je niet op tijd de wedstrijd geregeld en TheNose heeft hier meerdere keren aangegeven dat het niet geregeld was, dus gewoon een reglementaire overwinning voor TheNose natuurlijk :)
Weet ik, en daar neem ik alle verantwoordelijkheid voor want zo staat het in de regels, maar verder staat er ook expliciet dat er gemaild moet worden. Ik heb de regels niet verzonnen ;-)

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:06

Quintus

Eg wel! Dus....

d3lph schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:35:
[...]

Weet ik, en daar neem ik alle verantwoordelijkheid voor want zo staat het in de regels, maar verder staat er ook expliciet dat er gemaild moet worden. Ik heb de regels niet verzonnen ;-)
Dat is een erg goed punt. Waar is die regel anders voor.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Quintus schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:06:
[...]

Dat is een erg goed punt. Waar is die regel anders voor.
Die regel is ervoor dat er sowieso een 'bewijsplicht' is dat hij daadwerkelijk niet geaccepteerd had. Op die manier kan de cupgeit dan een overwinning toewijzen. Er staat beschreven dat dit is om een 'schuldige' aan te wijzen, nou, die lijkt me op dit moment wel bekend. Kun je heel kinderachtig gaan doen en een beetje gaan miereneuken hoe dit nou precies beschreven staat. Dus de regels blijven hetzelfde, maar misschien moet het expliciet vermelden van een mail vervangen door 'informeren van de cupgeit' oid, maar aangezien we hier toch grotendeels met volwassenen bij elkaar zitten lijkt me het tegelijkertijd ook ietwat overbodig. Maar waar hebben we het over. :F
Brainpower schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:12:
[...]

Anders regel ik het als admin zijnde wel even O-)
Helemaal super :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 24-09-2010 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zooooooooo allemaal een beetje aan mijn spulletjes zitten he ;)
hehe

Anyways ik had die 0-0 ingevuld omdat het toch niets aan het eind resultaat zou veranderen in de poule F. Maar geen probleem met de wijzigingen. Van - invullen wist ik niet meer.

Wat betreft de meld plicht e.d. is het heel lullig idd maar kreeg ook geen commentaar dus ik dacht het is prima zo :) Ik las pas later op het forum dat het al bekend was ik had het namelijk niet door bij het invullen.

Had gisteren cursus dus kon ook niet reageren :) Maar beide bedankt voor het aanpassen d:)b

En nu over tot de orde van de dag: TU +4 *O*

Mijn overstap naar passen trainen gaat lekker. Zoals vorige week al een berichtje over de financiën. Trainen gaat wel sneller. In 7 weken is een speler 3 keer gepopt van zwak naar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU : ik heb twee pops.
een 18 jarige trainnee gaat naar formidabel
en mijn keeper die ik nu drie weken mee laat trainen is ook een niveautje omhoog.

Tevens gisteravond de duurste aankoop uit de ( nog pas korte ) clubgeschiedenins gedaan.
516K voor een middenvelder, die ik tevens als aanvaller kan opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Had trouwens een opvallende, leuke pop:
Een 17-jarige eigen-jeugdpull spelertje die in mn A-team naar goed DEF popte, maar die ook 4 weken terug al naar redelijk gepopt was....
Player development
24.09.2010 (7/43) - Season 43, MatchRound 7 - Skill level raised!
Increased his defending skill from passable to solid.

27.08.2010 (3/43) - Season 43, MatchRound 3 - Skill level raised!
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from inadequate to passable.
op die jonge leeftijd en met lage skillniveau's gaat het dus héél erg snel, dat durde volgens mij echt vroeger zeker tweemaal zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:10:
Zooooooooo allemaal een beetje aan mijn spulletjes zitten he ;)
hehe

Anyways ik had die 0-0 ingevuld omdat het toch niets aan het eind resultaat zou veranderen in de poule F. Maar geen probleem met de wijzigingen. Van - invullen wist ik niet meer.

Wat betreft de meld plicht e.d. is het heel lullig idd maar kreeg ook geen commentaar dus ik dacht het is prima zo :) Ik las pas later op het forum dat het al bekend was ik had het namelijk niet door bij het invullen.

Had gisteren cursus dus kon ook niet reageren :) Maar beide bedankt voor het aanpassen d:)b
Het is nu nog steeds niet zeker wat nu de uitslagen moeten zijn in poule F. Ik vind dat DSanka Kickers recht heeft op een 0-5 overwinning in ronde 2 omdat Thorgal Eagles in de beker speelde. Nu hij uit de beker is kan hij toch gewoon de wedstrijd spelen voor ronde 3? Zowel skywalker sharks als Thorgal Eagles hebben nog geen friendly geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:19:
[...]

Het is nu nog steeds niet zeker wat nu de uitslagen moeten zijn in poule F. Ik vind dat DSanka Kickers recht heeft op een 0-5 overwinning in ronde 2 omdat Thorgal Eagles in de beker speelde. Nu hij uit de beker is kan hij toch gewoon de wedstrijd spelen voor ronde 3? Zowel skywalker sharks als Thorgal Eagles hebben nog geen friendly geregeld.
Als ik die 0-5 overwinning krijg en Thorgal Eagles wint met een klein verschil van skywalker sharks. Dan krijg je de situatie dat ik door ga naar de volgende ronde zonder een wedstrijd op eigen kracht te winnen. Daarbij komt nog dat de wedstrijden van ronde 1 en 3 aan het begin hebben omgedraaid om Thorgal een kans te geven alsnog in te stromen als hij uitgeschakeld zou worden. Zou lullig zijn voor skywalker sharks mochten ze verliezen dat de beslissing om wedstrijden om te zetten er nu voor zou zorgen dat ze de volgende ronde niet zouden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Alleen de eerste wedstrijd is geldig waarbij beide actieve spelers tegen elkaar hebben gespeeld. We kunnen de laatste wedstrijd tussen die twee teams nog wel in omgekeerde (dus thuis uit en uit thuis) spelen om het nog eerlijker te maken maar wat mij betreft is de winnaar van wedstrijd 1 door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Ik had al voorgesteld om een best of 3 te doen, maar dit was te laat omdat Dsanka al een friendly had geregeld, maar dit kan alsnog gedaan worden toch. :)
We zijn nu bij wedstrijd 3 en in de andere poules hebben we toch 4 duels??? :*)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damien2004 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:58:
Alleen de eerste wedstrijd is geldig waarbij beide actieve spelers tegen elkaar hebben gespeeld. We kunnen de laatste wedstrijd tussen die twee teams nog wel in omgekeerde (dus thuis uit en uit thuis) spelen om het nog eerlijker te maken maar wat mij betreft is de winnaar van wedstrijd 1 door.
Het is 'maar' een friendly cup, dus het maakt allemaal niet veel uit, maar misschien handig om zelf als cupgeit gewoon de knoop door te hakken. Dan weet iedereen waar hij aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Betreffend de wedstrijd tegen de Nose, deze mag als mijn verlies worden genoteerd. Ik was inderdaad nalatig de uitnodiging te versturen. Grappig hoe overdreven er gereageerd kan worden op sommige posts.... :D

Vandaag 2 A spitsen gepopt... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok. Nou dan spelen ze nog een keer tegen elkaar in tegengestelde richting en de winnaar van beide duels gaat door.

Volgens mij was de eerste match 1-0 mocht het weer 1-0 worden dan telt de minuut waarin gescoord is ;-) Dus wie het eerst gescoord heeft is door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
d3lph schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:33:
Betreffend de wedstrijd tegen de Nose, deze mag als mijn verlies worden genoteerd. Ik was inderdaad nalatig de uitnodiging te versturen. Grappig hoe overdreven er gereageerd kan worden op sommige posts.... :D
Idd. Maarja het is aangepast. Dus alles staat weer zoals het was. Volgend seizoen even een notitie dat je pas inschrijft als je uit die andere suffe beker bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Woeii vandaag een lekkere TU :D

6 pops waarvan er 3 van goed naar uitstekend passen ;)
Ook lijkt de vorm van de spelers weer lichtjes te stijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Damien2004 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:50:
Ok. Nou dan spelen ze nog een keer tegen elkaar in tegengestelde richting en de winnaar van beide duels gaat door.

Volgens mij was de eerste match 1-0 mocht het weer 1-0 worden dan telt de minuut waarin gescoord is ;-) Dus wie het eerst gescoord heeft is door.
Is goed dan zal ik Dsanka uitnodigen en moge de beste winnen! ;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:36:
[...]

Is goed dan zal ik Dsanka uitnodigen en moge de beste winnen! ;)
Ok geaccepteerd en nu eens kijken of er nog wat te halen valt met al die 17-jarige kleuters :9

Edit:

Denk ik er eindelijk eens aan om een toto in te vullen. Is hij er niet :/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 26-09-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Idd ENORM nalatig ja! Laat dat even duidelijk zijn! :+

Over nalatig gesproken....waar is de ToTo van deze week? Nou mijn laptop had even de geest gegeven en toen hij het eenmaal weer deed gisteren, heb ik er niet meer aan gedacht! Heb ook net pas mijn skillpop gezien EN de uitdaging voor de GoT cup geaccepteerd.

Sorry mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:18

_Z3

Hmmm. volgens mij vergeet je de volgende wedstrijd ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Dat zul je altijd zien... mijn tegenstander heet vanavond voor 't eerst in tijden weer eens genoeg man op 't veld staan, en hij schopt na 20 minuten mijn keeper eruit. Nu staat er dus een scoren-trainee in 't doel :P Nu maar hopen dat mijn spitsen efficiënt genoeg zijn om de einduitslag in mijn voordeel te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
2-1 overwinning en de kans dus groot dat het dit seizoen misschien toch gaat gebeuren! :)
1ste plek verovert maar het word nog een lange weg naar de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0-3 overwinning, verschil met de nummer 1 blijft 1 puntje.
Mijn nieuwe aankoop pakte in de aanval een mooi 6* mee. Lekker debuut!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

0-1 Verloren. Nog wel 5 punten voorsprong op de nummer 2 maar volgende week moet ik uit tegen dit team dus als dat ook verliezen wordt gaat het nog erg spannend worden. Maar eens zien of ik nog wat uit de hoge hoed kan toveren om komende zondag te winnen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
henknap schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:36:
[...]

Hmmm. volgens mij vergeet je de volgende wedstrijd ook...
Ging er vanuit omdat de 2e wedstrijd thuis was de derde weer uit zou zijn, zo bouw je wel snel een naam op... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Weet iemand wanneer je weer naar een andere Jeugdcompo kan?
En zijn er mensen die met mij in een 4 pos. jeugdcompo willen? Zoek gezellige mensen om lekker mee te lullen op het compo forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb van het weekens weer eens een flinke tegenvaller gehad...

85% winstkans en 65% Balbezit, maar toch maar gelijkspel gespeelt, 3-3... echter de verklaring daarvoor ligt imho niet in de 'engine' maar een risico dat ikzelf genomen had en waarvan ik wist dat het misschien ook gevaarlijk was...Namelijk dat ik mn geblessseerde A-keeper had vervangen door een absolute vliegenvanger... een oudje met slechts matig Keepen en bovendien uit vorm.

Die vervangende keep (1 ster) heeft iig 1 goal door zijn eigen schuld tegen gekregen en vermoedelijk ook bij de beide andere goals wel een rol gespeelt.
echter, ik moet zelf de schuld daarvoor op me nemen, had zelfs overwogen een tijdelijke vervangen aan te schaffen voor die gebleseerde keeper, maar dat nagelaten omdat ik net iets te enthousiast op een 22-jarige speler uit mn eigen jeugd meegeboden had en die per ongeluk zelf ook aangeschaft (wel voor een erg goede prijs en ik kan die speler zelf verder optrainen).

Mn achterstand op de nummer 1 is nu al 7 punten, en lijkt onoverbrugbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:04:
Weet iemand wanneer je weer naar een andere Jeugdcompo kan?
Wanneer je vorige afgelopen is kan je overstappen naar een andere. Mocht je overstappen naar een bestaande competitie kan de eerste wedstrijd al op de dag van je laatste in de vorige zijn. Richt je zelf een competitie op dan is de eerste wedstrijd na 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Komende woensdag heb ik nog een opening in mijn kalender voor een vriendschappelijke wedstrijd. Als er iemand in de GoT-cup zit en een walkover gaat krijgen, daag me maar uit. Ik zal wachten tot dinsdagavond met mijn team in de poule op HT zelf te zetten.

Afgelopen zondag netjes gewonnen met 3-0. Helaas een 3e gele kaart voor een van mijn A-mids, dus volgende week maar weer eens iets anders gaan proberen qua opstelling...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 7

Thorgal Eagles kwam stroef uit de startblokken en keek binnen 20 minuten tegen een 3-0 achterstand aan. In de laatste 10 minuten van de wedstrijd leken ze nog terug te komen, maar kwamen niet verder dan 2 doelpunten. Vlak voor tijd viel helemaal de genadeklap toen de 4-2 binnen viel en dus een zeker overwinning voor zijn tegenstander betekende. Vrijmaking '44 was duidelijk beter bij de les en ging de rust in met een 1-3 voorsprong. De rest van de wedstrijd werd gecontroleerd en de voorsprong werd nog met 1 doelpunt uitgebreid. De uiteindelijke 1-4 overwinning is genoeg voor een plaats in de volgende ronde. Giga eagles wist de tegenstander heel lang op de null te houden met een verrassende 2-5-3 opstelling. Toen het in de 85e minuut nog 0-0 stond werd er een verdediger gebracht en werd er omgeschakeld naar het meer gebruikelijke 3-5-2. De resterende 5 minuten werd er niet gescoord en de spelers konden zich dus op gaan maken voor de verlening. De mannen van Giga eagles begonnen niet sterk aan de verlenging, want naar 2 minuten lag het enige en dus beslissende doelpunt al achter hun keeper. De manager kan echter tevreden zijn over zijn bekerrun. Hij verbeterde zijn vorig seizoen gerealiseerde persoonlijke record met 2 ronden. Tolhek Terminators liet geen spaan heel van zijn tegenstander. Waar hij in het in de eerste helft bij 2 doelpunten hield vlogen er in de tweede helft er nog 3 bij. Zijn tegenstander kon er maar 1 doelpunt tegenover zetten in de eerste helft. De grote man deze bekerwedstrijd was Renzo IJzerman die 3 van de 5 treffers voor zijn rekening nam. SCSL had niets in te brengen in deze ronde. Ondanks alle goede bedoelingen stond het bij rust al 0-5 achter. Dit is niet zo verwonderlijk tegen een tegenstander die 4 divisies hoger speelt. Echter liepen de frustraties wel zo hoog op dat een speler van SCSL vlak voor rust met rood het veld moest verlaten. Uiteindelijk zouden de mannen van SCSL met een 1-8 nederlaag het veld afstappen. De Tuinkabouters boden geweldig tegenstand tegen een veel hoger spelend team. Als team uit VI tegen een team uit III wisten ze de schade te beperken. Alhoewel de tegenstander halverwege de eerste helft binnen 5 minuten twee keer wist te scoren bleef het daar bij. De 0-2 achterstand bij rust gaf nog een lichte hoop tot iets moois bij de supporters. Die hoop werd aangewakkerd door de aansluitingstreffer in de tweede helft. Echter de gelijkmaker bleef uit en zo ging deze Tweaker strijdend ten onder.

Voorbeschouwing Ronde 8

Met nog 2 Tweakers in het toernooi zullen beide te vinden zijn onder de wedstrijden. De grote vragen zijn of Vrijmaking '44 nog een thuiswedstrijd mag spelen dit seizoen en kan Tolhek Terminators nog een ronde overleven.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 2/76
Aantal deelnemers Belgie: 0/2
Aantal deelnemers Duitsland: 0/1

De Wedstrijden

FC Stootshorn - Vrijmaking '44 (300082350)
Vrijmaking '44 zal deze wedstrijd vol aan de bak moeten om toch een wedstrijd thuis te mogen spelen. Zijn tegenstander haalde in de vorige ronde iets betere stats en ook qua vorm heeft hij een voorsprong. Beide teams leiden hun competitie, maar Vrijmaking '44 doet dit met 2 nederlagen en zijn tegenstander doet dit ongeslagen. Vrijmaking '44 zal het van de ervaring van zijn spelers moeten hebben en misschien een tactische vondst van hun manager. Hun supporters denken dan ze in het voordeel zijn doordat ze een divisie hoger spelen, maar het zal een redelijk gelijke strijd die elke kant op kan gaan.

Tolhek Terminators - Boerendhard (300082378)
Voor Tolhek Terminators is het bijna het omgekeerde ten opzichte van de andere wedstrijd. Qua stats was hij in de vorige ronde beter in vergelijking tot zijn tegenstander. Ook hier hebben we te maken met twee teams die boven in hun competitie meedraaien. Tolhek Terminators staan momenteel 2e met even veel punten als zijn tegenstander in de zijne. De kansen zien er dus gunstig uit voor Tolhek Terminator aldus zijn eigen supporters. Ondanks dat zijn tegenstander een divisie hoger speelt dan hij leeft de hoop op ronde 9 voort.

Overzicht

Mis je jouw team meld het dan even, dan word hij nog toegevoegd.
Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of eventuele reiskosten voor de scout eenmalige of wekelijkse kosten zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Die verhuiskosten zijn voor zover ik weet eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06 13:26
Wat is het beste moment om spelers te kopen/verkopen? Ik ben nog maar anderhalf seizoen bezig, dus weet alle ins en outs nog lang niet, maar ik ben dus de afgelopen tijd bezig geweest met Positiespel trainen, en twee spelers die ik voor €1000 gekocht heb een maand of 6 geleden moeten nu (volgens de transfervergelijking althans) rond de €450.000 opbrengen.

Ik heb trouwens alvast een nieuwe trainee aangetrokken;

17 jaar, 86 dagen
Koppen
matig positiespel
matig spelhervatting
redelijk passen
redelijk scoren
zwak vleugelspel
slecht verdediger
€242.000

Goede aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je van plan bent voorlopig positiespel te blijven trainen dan zou ik een speler hebben gekocht zonder redelijk scoren.

Matig positiespel met redelijk passen komt volgens de vergelijking op maximaal 100k

Als je deze dan koopt met zeg maximaal 40 dagen en traint tot goed positiespel levert hij binnen een seizoen ongeveer 500k op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er een reden achter dat er zoveel blessures zijn?
In de afgelopen paar seizoenen heb ik weinig blessures gehad en nu is het in elke wedstrijd raak.
Afgelopen comp wedstrijd tegen de no 1 zelf 2 geblesseerd (keeper en verdediger) eruit en mn beste spits met rood van het veld gestuurd nat 20 min met een 1-0 achterstand.
Wat uit eindelijk resulteerde in een afgang van 7-0 (eerlijk is eerlijk, de no 1 is een keer zo goed als mijn team), ...... en ik moet mn wedstrijd orders maar eens gaan aanpassen.

Nog een vraagje: Ik moet nog 1 of 2 wedstrijden in mn jeugd in een poule van 4, maar deze wedstrijden vinden elke week plaats. Kan je om de paar dagen jeugdwedstrijden spelen met de jeugd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Notlupus schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:03:

Wat is het beste moment om spelers te kopen/verkopen?
Daarover bestaan veel verschillende meningen:
De allerlaagste prijzen worden volgens mij van woensdagochtend tot vrijdagochtend betaald ... dat is een moment dat aankopen meestal niet erg gunstig is, veel grote landen al hun friendlies bekerwedstrijden achter de rug hebben en een aangekochte speler dus niet meer kan spelen.

Op maandag is de omzet het hoogste, maar dat komt veelal ook doordat veel managers hun spelers direkt na de Trainingsupdate te koop zetten.
Naar mijn indruk zijn de prijzen het hoogste op zaterdag en zondag.
Anoniem: 372781 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:49:

Nog een vraagje: Ik moet nog 1 of 2 wedstrijden in mn jeugd in een poule van 4, maar deze wedstrijden vinden elke week plaats. Kan je om de paar dagen jeugdwedstrijden spelen met de jeugd?
jeugdcompetitie-wedstrijden vinden altijd één keer per week plaats...
enkel na afloop van een jeugdliga kan men een nieuwe aanmaken (dus eerst de oude 'opheffen' en dan écht een nieuwe liga aanmaken) waarbij de wedstrijden dan wer beginnen twee kalenderdagen verder (dus laatste wedstrijd gespeeld op dinsdag, betekent dat de volgende liga kan beginen op donderdag).

Op die manier kun je éénmaal per 6 wedstrijden 5 dagen 'winnen'.

[ Voor 34% gewijzigd door RM-rf op 28-09-2010 11:59 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.