Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

TU : Vier pops. Drie sneller als verwacht.

@ GoTcup.:

Ik neem aan dat het programma op Gottrick gevolgd moet worden ??
Dus thuisploeg en uitploeg conform schema ??

Zo ja, dan moet d3lph ( Jolly Jokers ) even een nieuwe uitdaging eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:52:
TU : Vier pops. Drie sneller als verwacht.

@ GoTcup.:

Ik neem aan dat het programma op Gottrick gevolgd moet worden ??
Dus thuisploeg en uitploeg conform schema ??

Heeft uit of thuis spelen invloed op de wedstrijd wanneer het vriendschappelijk is? En spelen we normale regels of bekerregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
Uit de GoT cup regels:
  • In principe daagt de thuisploeg de tegenstander uit voor vrijdag 22:00 uur, maar aangezien het community gevoel bij GoT hoog in het vaandel staat kan de uitspelende ploeg ook gewoon de thuisploeg uitdagen.
  • ...
  • De poule wedstrijden worden gespeeld met normale regels. Mocht er toch volgens bekerregels gespeeld worden, dan telt de stand die na 90 minuten op het scorebord stond.
Vanochtend 2 pops, waarvan 1 trainee. Deze trainee was volgens de oude trainingssnelheid pas over 5 à 6 weken zover. Als het goed is poppen de overige 5 trainees dan volgende week, of de week erna. Dat schiet lekker op :)
Sandyman538 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:39:
[...]
Sandyman denkt van niet, want die speelt vanaf nu met 11 keepers of heb je zo'n slecht b-team ;)
Ah, dat is dus andere koek dan de bekeropstellingen? In elk geval een muur van keepers waar mijn spitsen zich op uit kunnen leven, goede training! Mijn B-team zal vergelijkbaar zijn met de B-teams die ik de afgelopen weken opgesteld heb: iets zwakker dan m'n A-team, maar niet met superveel verschil. Met 16 spelers waarvan 6 trainees heb je nu eenmaal niet veel keuze ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Homerius op 10-09-2010 10:46 . Reden: iets over got-cup-opstellingen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

TU: 6 pops hier waarvan twee trainees die er nu uit kunnen. Ook een spits die al te koop stond popt nog even op de valreep.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 10-09-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Pewwy schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 07:52:
[...]

Geef me even een gil als je defs gaat verkopen met goed verdedigen en redelijk of hoger passen ;) Binnenkort gaan er bij mij 2 trainees op de TL, dus ik moet op zoek naar nieuwe.
En die heb ik nou net niet in de aanbieding de komende weken ;)

Om iets preciezer te zijn
Heb een goed verdedigen, redelijk vleugelspel, zwak passen.
Heb een redelijk verdediger, matig vleugelspel, redelijk passen.
Heb een redelijk verdediger, uitstekend vleugelspel, zwak passen (nog niet uitgetraind en al 17).
Heb een redelijk verdediger, redelijk vleugelspel, matig passen (nog niet uitgetraind en al 17).
Heb een goed verdediger, redelijk vleugelspel, slecht passen.

En net ook nog even voor de eerste keer de toto ingevuld!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
TU: 5 pops waarvan 2 sneller dan verwacht. Nog 2 spelers die nog 1 skill omhoog moeten en dan kan de trainingsswitch beginnen. Twijfel alleen nog wat ik zal gaan trainen, eerst verdedigen en dan positiespel of net andersom :P

@GoT Toto:
Dit keer niet vergeten en ook maar ff ingevuld. Hopelijk kan ik nu mijn koppositie weer terugpakken ;)

@GoTcup:
Uitdagingen: Raalte SV (VII) in jouw stadion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:04:
[...]

Stand en scores zijn bijgewerkt! Je was weekwinnaar idd (gedeeld). Nieuwe Toto is ook online, beter laat dan nooit!
Zo heb net VanOnderen uitgedaagd, ben benieuwd!
Ik heb de Toto direkt ingevuld .... mooie wedstrijden heb je uitgekozen, eigenlijk vrijwel alle wedstrijden hebben wel wat spannends, slechts eentje denk ik is een écht uitgemaakte zaak...
zelfs een op het eerste gezicht 'eenvoudige' wedstrijd als "Steve - Kraantje" had nog wel wat aspecten dat ik een verrassing daar niet geheel uitsluit.

Wat betreft mijn TU. slechts één pop en eentje die lastig in te schatten is, omdat ik die speler vorig week uit mn jeugd gepulled had zonder iets te weten over zn sub in DEF (en psicoTSI hielp niks omdat hij een nog hogere bijskils had)
Wél staan er volgens mij drie-vier spelers héél kort voor de pop (als ik naar psicoTSI kijk) en dat is duidelijk voor op hun prognose

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Amai, sorry heren de eerste wedstrijd tegen Iduna is een WO, ik had de mailing niet goed gelezen en dacht dat we deze week nog wel een friendly konden regelen excuses!

De trainingsupdate was weer eens prettig met 4 pops waarvan iemand van 17.26 naar redelijk passen toe, beide spitsen naar uitmuntend passen en een klaverjas def.

Nu maar hopen dat mijn +1 def zondag een pleister heeft anders word het een lastige uitwedstrijd!

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
RM-rf schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:32:
[...]

Ik heb de Toto direkt ingevuld .... mooie wedstrijden heb je uitgekozen, eigenlijk vrijwel alle wedstrijden hebben wel wat spannends, slechts eentje denk ik is een écht uitgemaakte zaak...
zelfs een op het eerste gezicht 'eenvoudige' wedstrijd als "Steve - Kraantje" had nog wel wat aspecten dat ik een verrassing daar niet geheel uitsluit.
Dat is deels ook toeval hoor, meestal pik ik er een paar kritisch uit en een stuk of 2-3 gewoon @ random. Heel veel teams van de fed ken ik ook niet omdat ze hier praktisch nooit posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He heb een vier seizoenen bij The Chosen Ones in de competitie gezeten. Hij is uiteindelijk een seizoen eerder dan ik gepromoveerd naar IV. Heb maar twee keer van hem gewonnen uit acht wedstrijden. Eens kijken of Thorgal Eagles het beter kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Was bezig met het afbouwen van mijn verdedigingstraining, dus had vorige week wat skilltrades gehaald om de lege plekken op te vullen. 7 van de 12 zijn gepopt. Die zet ik morgenavond allemaal op de T-list. (Doe het maar niet vanavond, omdat iedereen z'n poppers gelijk te koop zet en dan vallen de mijne niet zo op...)

Nu 11 miljoen in kas, met nog 3 spelers te koop. Dan verkoop ik al m'n skilltrades en kom ik in de buurt van de 20 miljoen. 'k Ga dan wat goedkopere trainees aanschaffen (zit te denken aan scoren), dit omdat ik verwacht dat de prijzen wat gaan dalen en ik volgend seizoen meer kwaliteit voor m'n geld kan krijgen.

En dan te bedenken dat dit pas m'n 3e hattrick seizoen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:52:
Uitdaging is eruit zoals het moet, jammer dat we uit moeten spelen want ik heb 25.000 aanvragen gekregen voor kaartjes en er is maar plaats voor 12.000. Zou het in geval van een calamiteit een probleem zijn als iedereen iemand op schoot heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang die mooie meid uit de kantine maar bij mij op schoot komt kan ik geen bezwaar vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372781

Zal als ik thuis kom eens kijken of ik nog pops heb, maar ik verwacht niks. Had vorige week al 3 pops.
Hmm de cup ziet er een beetje zwaar uit voor mij, maar we gaan ons best doen.

Misschien ook maar eens aan het verkopen slaan, heb in al die seizoenen nog nooit een speler verkocht (alleen ontslagen) en wat goedkope trainees gehaald voor de A selectie destijds.

Mn jeugd is ook veel beter geworden dus misschien dat nu de cashflow wat gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:55:
TU: 6 pops hier waarvan twee trainees die er nu uit kunnen. Ook een spits die al te koop stond popt nog even op de valreep.
Hoe ga jij om met de TS drops? Ik heb er namelijk heel erg veel last van :-(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
d3lph schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:02:
[...]

Uitdaging is eruit zoals het moet, jammer dat we uit moeten spelen want ik heb 25.000 aanvragen gekregen voor kaartjes en er is maar plaats voor 12.000. Zou het in geval van een calamiteit een probleem zijn als iedereen iemand op schoot heeft? ;)
Bij mij op de club leeft de got cup nog niet echt ;) Komt misschien ook door de poule met SC Destiny, SC Amsreiw en FC Keldertrapje heb je een aardig kansloze poule. Wie weet of het tweede van SU nog wonderen kan verrichten tegen deze "mede" oude rotte van de fed. Eerste wedstrijd uit dus dat belooft een toppertje te worden. Het kleine Stargazer Arena met 43.000 plaatsen in het altijd gezellige pitoreske Friesland bied de supporters misschien een leuk dagje uit. Of ze alle twee ook daadwerkelijk afreizen naar Friesland is nog de vraag, de aangebode combi kaarten (Bus, Stadion en een cola met een broodje rookworst) is niet in goede aard gevallen. Voornamelijk de toegang tot het stadion was voor beide een struikelblok in de combi regeling want een busreis met een cola en een broodje rookworst lag wel goed bij beide.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:12:
[...]

Hoe ga jij om met de TS drops? Ik heb er namelijk heel erg veel last van :-(
Ik heb van het weekend het geluk dat ik PIC kan spelen, maar kreeg er vandaag ook weer twee om de oren. Eentje was omdat er een speler werd verkocht en een nieuwe speler die weer niet goed viel. Nadeel als je zo snel achter elkaar nieuwe spelers nodig hebt is het bijna niet mogelijk om daar rekening mee te gaan houden. De vijver waar je dan uit moet gaan vissen word kleiner en de prijzen misschien ook nog duurder. Denk dat een van de grote dilemma's is als je kijkt naar de verschillen tussen resultaten in competitie of in training.

Dus eigenlijk kijk ik er niet naar en probeer gewoon een zo sterk mogelijk team op de been te brengen zodat ik toch wel win ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Nu men het toch over TS heeft... mijn coas is een waardeloos (2) leider. Als ik het goed begrijp wil dat zeggen dat PiC niet veel effect zal hebben op mijn teamspirit. Motsen daarentegen zal gewoon de TS om zeep helpen. Heb ik dat goed, en is motsen dus een goede manier voor mij om m'n TS om zeep te helpen zonder mogelijkheid om die weer op te krikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
PIC heeft wel degelijk effect alleen kan jou coach dat effect niet vast houden. Als jij dus zou motsen moet je daarna denk ik zo wedstrijd of 2 kunnen piccen als je hem weer op bedaard wilt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Salv schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:46:
PIC heeft wel degelijk effect alleen kan jou coach dat effect niet vast houden. Als jij dus zou motsen moet je daarna denk ik zo wedstrijd of 2 kunnen piccen als je hem weer op bedaard wilt krijgen.
Ah, dus 't gaat om 't vasthouden van de TS. Opkrikken naar 't normale niveau met PiCcen werkt dus wel. Dat opent mogelijkheden :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie ik het verkeerd of zijn de prijzen aan het dalen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:28:
Zie ik het verkeerd of zijn de prijzen aan het dalen ??
Zou goed kunnen ja. Normaal gesproken is rond week 2/3/4 het hoogtepunt van de transferprijzen. Daarna gaat het bergafwaarts tot aan het tussenseizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

TU was wel lekker.... uitmuntend naar briljant keepen in 4 weken is toch wel even wennen... zeker bij redelijk laag 18 jaar. Zou het zinvol zijn om die keeper nog wat op te trainen in def ? Hij is 18 en 29 dagen, briljant keeper dus en slecht def en slecht SH. Of is SH interessanter voor deze jongen ? Mijn 2e trainee wordt morgen 18 heeft formidabel keep (tegen uitmuntend aan), waardeloos def en matig SH.

Zie vooralsnog de marktprijzen niet heel hard dalen, denk dat dat pas later in het seizoen komt ? Maar ik verwacht toch wel een stevige daling in de prijzen in de loop van het seizoen door de snellere training (uitmuntend naar briljant had me met de oude training toch zeker 7 a 8 weken gekost minimaal).

Wat ik me ook afvraag is wanneer de niveaus van de jeugd teams bijgewerkt worden, door de snellere training in de hoofd macht mag er toch wel verwacht worden dat de jeugd ook een update krijgt binnenkort op trainingsgebied, jongere spelers zouden gewoonlijk sneller moeten kunnen leren, maar de snelheid van de training bij de normale teams heeft de jeugdteams min of meer ingehaald inmiddels lijkt me.....

edit: maar weer terug lid van de federatie geworden, begon het toch wel te missen, ook het hier posten en meelezen.....

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 10-09-2010 23:18 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Loona35
  • Laatst online: 16:48
Wat grappig, ik zat net de cup loting te kijken en naar wat oude spelers van mijn club en tot mijn verbazing:

- ik speel voor het eerst sinds enkele seizoenen weer in de cup mee, ben ik ingedeeld bij FC Puk tegen wie ik de finale van de cup in seizoen 19 speelde (en won :P)
- blijkt dat een oude speler van mijn club na verkoop jarenlang in de eredivisie van Duitsland heeft gespeeld (vanwege positiespel denk ik want hij was goed voor slechts 5 sterren)

• Sandyman538
Loona35 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:37:
- blijkt dat een oude speler van mijn club na verkoop jarenlang in de eredivisie van Duitsland heeft gespeeld (vanwege positiespel denk ik want hij was goed voor slechts 5 sterren)
Heb dat vroeger ook gehad. Een 'clown' van mijn team heeft jaren in de eredivisie gespeeld. Nu blijkt dat het principe clown niet bestaat, maar het was toch wel grappig.

• Loona35
Sandyman538 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 08:53:
[...]

Heb dat vroeger ook gehad. Een 'clown' van mijn team heeft jaren in de eredivisie gespeeld. Nu blijkt dat het principe clown niet bestaat, maar het was toch wel grappig.
Ja grappig is dat toch :D

Hij speelde dus ook gewoon alle competitie wedstrijden mee. Het zou wel leuk zijn als HT daar een feature voor zou maken, want ik heb ook nog een trainee gehad die ooit naar Japan is vertrokken naar de eredivisie. Zoiets als dat je kunt zien wie je meest succesvolle spelers zijn afkomstig van deze club. (...en dat ie die info ook bewaart want nu laat HT alle info over trainers afkomstig van deze club en spelers weer verdwijnen als de speler verdwijnt en dat is als statfreak niet leuk natuurlijk :P).

Is er trouwens bekend wat de max leeftijd van een speler is? Ik bedoel: op een gegeven moment zal iemand toch ook komen te overlijden. Of krijgen we straks spelers van 150 jaar oud in de eregalerij.

[ Voor 10% gewijzigd door Loona35 op 11-09-2010 09:07 ]

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

lameeuw schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:03:
edit: maar weer terug lid van de federatie geworden, begon het toch wel te missen, ook het hier posten en meelezen.....
Welkom terug! ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• slopert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 07:05
Voor wie het nog niet gemerkt heeft, hattrick ligt op dit moment plat.
Ik kreeg een pagina met de meldin dat er een stroomstoring was.

http://www84.hattrick.org/Common/default.asp

[ Voor 15% gewijzigd door slopert op 11-09-2010 11:37 . Reden: linkje toegevoed ]

Het rare is dat ik er net nog in zat en nu krijg ik ineens ook die melding.

• slopert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 07:05
Bij mij doet ie het weer op server 96. De servers staan in verschillende data centers, misschien dat de load balancer in het datacenter staat met de stroomstoring en maar af en toe een login server doorgeeft.

• Loona35
Hij doet het weer, maar transfers zijn verzet :( ;-)

Was een firewall probleem aldus de developers-blog http://hattrickdevblog.org/2010/09/11/and-were-down-again/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteren m'n liga-wedstrijd gewonnen :)
wel een beetje knap, netaan met 2-1, maar terecht, betere Hatstats (weer de hoogste van mn liga), terwijl ik wel PIC speelde.
Teamgeest is nu 'Paradijs op Aarde' (zal van de week wel een niveau dalen, ook met mn solid LS coach).

Sta nu gedeeld nummer 2, op doelsaldo (beide 10 punten)... de nr. 1 heeft echter 15 punten uit 5, en staat duidelijk voor.
Volgende week moet ik uit tegen het team waarmee ik mn tweede plek deel...

datgaat een erg zware wedstrijd worden, die ik eigenlijk absoluut _moet_ winnen om in het spoor van de nummer 1 te blijven en kans op promotie te blijven maken....
Dat kan best een krappe partij worden waarin ook 'geluk' een fiks woordje kan meespelen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Ik wil de thorgal eagles graag uitdagen voor de GoT cup maar deze spelen nog in de beker.
Kan ik nu ook degene uitnodigen die geen wedstrijd spelen in onze poule (F)?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn seizoen wordt erg saai op deze manier, gisteren weer met 9-0 gewonnen, dit wordt wel heel ruim kampioen worden zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GrumpyGamerDad schreef op maandag 13 september 2010 @ 05:59:
Ik wil de thorgal eagles graag uitdagen voor de GoT cup maar deze spelen nog in de beker.
Kan ik nu ook degene uitnodigen die geen wedstrijd spelen in onze poule (F)?
Ok dat spelen wij gewoon ronde 3 eerst en dan ronde 1 als laatst. Spelen we gewoon in omgekeerde volgorde. :P

Gisteren mijn wedstrijd eenvoudig gewonnen met 6-0 en PIC gespeeld. Sta inmiddels 3 punten voor op de nummer 3 en 3 punten achter op de nummer 1. Al met al gaat het niet slecht voor een eerste seizoen in IV.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 13-09-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 26445 schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:43:
[...]

Ok dat spelen wij gewoon ronde 3 eerst en dan ronde 1 als laatst. Spelen we gewoon in omgekeerde volgorde. :P
Moet dat wel even op de GoTtrick site gewijzigd worden. Kun je aangeven wat er gewijzigd moet worden en in welke poule en ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wedstrijd van ronde 3, gaat naar ronde 1 en vice versa. Kan het ook zelf doen, maar wou de eer aan onze cupgeit laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 26445 schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:15:
Wedstrijd van ronde 3, gaat naar ronde 1 en vice versa. Kan het ook zelf doen, maar wou de eer aan onze cupgeit laten ;)
Is goed ;) Doe jij of de cupgeit het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Toto scores week 5:

Salvius 6
RM-rf 6
Ansjo 6
pdejon 4
tpc1971 4
gpodan 4
Sandyman538 4
adpvdp101 3
HomerJayAP 3
DSanka 3
conDion 2
TheNose 1

En de huidige stand:

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Salvius
20
4
2
pdejon
18
4
3
Ansjo
17
3
4
tpc1971
17
4
5
gpodan
14
4

EDIT: De nieuwe ToTo is online! Eindelijk weereens op tijd! :P

[ Voor 3% gewijzigd door -TheNose- op 13-09-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
w00t gewoon kijken naar de verwachtingen en dan de TOTO invullen, gaat tot nu toe wel erg goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

weer een gedeelde eerste plaats bij de TOTO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-1 gelijk gespeeld gisteren terwijl ik toch een beter team heb, tsja zulke wedstrijden zitten er ook tussen en soms win ik van veel betere. Maar ik had zn 2-5-3 opstelling ook niet verwacht, maar toch...deceptie alom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4-0 thuis zege. Plaatsje gestegen en nog 1 punt achter de nummer 1.
Beetje tegenvallend bezoekersaantal maar daar zal het grafweer wel mede debet aan zijn.

Nu de reserves een beetje scherp zien te krijgen voor de GoTcup, maar de verwachting is toch wel dat ze een pakketje Bud Spencer zullen krijgen. Ach de ervaring telt ook voor iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
3-0 zege met pic en ik sta weer op mijn favoriete 2e plaats. Woensdag een keer geen pic in de beker, aangezien het redelijk tricky kan worden. Zondag moet een eitje worden, dus het kan best woensdag. De week erop als ik win in de beker waarschijnlijk weer eens thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo de tot is ingevuld, eens kijken if het deze week meer worden dan 2 goed.

Opstelling staat voor tegen FC Pluk, eens kijken of we het een beetje binnen de perken kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Zo, even snel een opstelling voor de GoT Cup gemaakt, eens kijken of we kunnen winnen van 11 keepers ;) De toto komt wel als ik een gruwelijk slaaptekort (en een lekker Duveltje) heb weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Homerius schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:31:
Zo, even snel een opstelling voor de GoT Cup gemaakt, eens kijken of we kunnen winnen van 11 keepers ;) De toto komt wel als ik een gruwelijk slaaptekort (en een lekker Duveltje) heb weggewerkt.
Ik hoop een paar vrije trappen, die vliegen er dan wel in ;)

Mijn 2e jeugdspeler die voor meer dan 2k weg gaat. Staat nu op 150k en loopt nog een half dagje door. Dat zou betekenen dat ik na zo'n 40 weken tijd (kosten jeugdopleiding in die periode 800k) voor zo'n 200k aan jeugdspelers heb verkocht, kan dus nog niet helemaal uit. Misschien dat dit toppertje voor nog iets meer weg gaat, maar winst maak ik nog niet op de jeugdopleiding.

Anoniem: 30965

Zo, tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik zal jullie niet vervelen met de achtergrond, maar ik kom nu steeds teams tegen in de beker met defensive forwards en sterke vleugelaanval (laatste had titanic op beide vleugels bijvoorbeeld). Kan iemand mij vertellen wat het effect van een defensive winger tegenwoordig is? Gaat je vleugelaanval helemaal naar de tering filistijnen of is het eigenlijk overpowered omdat het nauwelijks gebruikt wordt en valt de aanvallende penalty mee? Ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal en zit sterk te denken aan aanschaf van een dubbele supernatural bijvoorbeeld.

• Sandyman538
Sandyman538 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:39:
Staat nu op 150k en loopt nog een half dagje door.
Uiteindelijk voor 417k verkocht *O* Dat had ik niet gedacht.
Anoniem: 30965 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 02:05:
Zo, tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik zal jullie niet vervelen met de achtergrond, maar ik kom nu steeds teams tegen in de beker met defensive forwards en sterke vleugelaanval (laatste had titanic op beide vleugels bijvoorbeeld). Kan iemand mij vertellen wat het effect van een defensive winger tegenwoordig is? Gaat je vleugelaanval helemaal naar de tering filistijnen of is het eigenlijk overpowered omdat het nauwelijks gebruikt wordt en valt de aanvallende penalty mee? Ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal en zit sterk te denken aan aanschaf van een dubbele supernatural bijvoorbeeld.
Als ik eerlijk ben snap ik je verhaal niet helemaal ;) maar ik ga toch proberen te reageren. Defensieve technische spitsen (technisch is daar belangrijk voor) zijn zeer goedkoop in salaris (heb er 1 lopen die hoeft maar 9k salaris en haalt wel 8 sterren). Ze hebben niet erg hoge skills die van mij geloof ik wonderbaarlijk scoren en briljant passen.

Daarna heb je het over sterke vleugelaanval maar dat ze dan wel defensief staan op de vleugel en of er een aanvallende penalty voor is. Dat verhaal snap ik niet helemaal... Misschien kun je dat iets verduidelijken?

[ Voor 74% gewijzigd door Sandyman538 op 15-09-2010 10:41 ]

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 5

De wedstrijd van de week van de week werd door een Tweaker gewonnen. Tot aan 3-3 konden de bezoekers De Tuinkabouters nog bijhouden, maar in het laatste gedeelte van de wedstrijd liepen de mannen van De Tuinkabouters uit naar een 5-3 overwinning. Een mooiere revange is er niet voor de onterechte uitschakeling van De lolly's een ronde eerder.
Bij Giga eagles was het Antonio Cimino die de klok sloeg. Met 4 doelpunten nam hij een grote aandeel in de 1-5 overwinning. Chario2 dacht de wedstrijd snel te beslissen, maar het werd nog een benauwd laatste kwartier toen de tegenstander het verschil terugbracht naar 1 doelpunt. Tolhek Terminators hield zijn supporters lang in spannend, maar toen de tegenstander eenmaal kapot gespeeld was volgen de doelpunten er in de laatste tien minuten als warme broodjes binnen. De wedstrijd van VanOnderen golfde van de een naar de andere kant. Na twee keer achter te zijn gekomen gingen ze met een gelijkspel rusten. In het begin van de tweede helft namen ze zelfs een 3-2 voorsprong. Die uiteindelijk pas in het laatste kwartier door de bezoekers werd omgebogen in een 4-3. Met recht zijn de mannen van VanOnderen strijdend te onder gegaan tegen een team dat 3 divisies hoger spelen. Als laatste niet Nederlandse vertegewoordiging zag Rapid Brugge zijn Belgische bekerrun stranden in deze ronde.

Voorbeschouwing Ronde 6

Vandaag is het weer tijd voor ronde 6 van de beker. Met nog maar 10 deelnemers word de spoeling steeds dunner. OO0nMe's Dreamteam zal vandaag een redelijk gelijkwaardige tegenstander treffen en die wedstrijd zal dus alle kanten op kunnen. Ondanks zijn inschrijving voor de GoT-cup treed Thorgal Eagles vanavond wel aan in de beker. Nu zal moeten blijken welke beker er belangrijker is. Vrijmaking '44 is in zijn wedstrijd wel de lichte favoriet en met een selectie vol ervaring zou hij nog een ronde moeten kunnen overleven. Waar sommige van de teams uit V aan hun eerste thuiswedstrijd beginnen speelt Chario2 nog een uitwedstrijd. Ze zullen een lange busreis gaan afleggen richting Drenthe. Hopelijk komt er een ticket naar de volgende ronde mee terug. RoMar MFC is een van de teams die al thuis mogen spelen. De supporters hebben de belofte gedaan er vol achter te gaan staan. De bezoekers kunnen op een kolkende Moonuh Kuip rekenen. SCSL staat voor een mission impossible tegen een team uit III. Ook de supporters zien het somber in. Sommige hoor je fluisteren dat ze alleen een kans hebben als de tegenstander niet op komt dagen.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 10/76
Aantal deelnemers Belgie: 0/2
Aantal deelnemers Duitsland: 0/1

Wedstrijd van de Week

FC Haganees - Yellow Black Army (299616696)
Mocht een slechte generale altijd een garantie zijn voor een prima opvoering dan kun je gerust je geld op FC Haganees zetten. Echter zijn de tegenstanders uit Noord-Brabant veel sterker en het zal dus een lastige opgave gaan worden. De tweakers van FC Haganees hebben het momenteel moeilijk in VI terwijl zijn tegenstander de leiding heeft in zijn IV. Hopelijk bestaan wonderen en gaan de supporters van de thuisploeg aan het einde van de wedstrijd in polonaise over de tribunes.

Overzicht

Mis je jouw team meld het dan even, dan word hij nog toegevoegd.
Bekeroverzicht

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik ben klaar voor de Got Cup vanavond :)

heb trouwens gezien dat mn speel-geschiedenis tegen SC Amsreiw, mn tegenstander destastreus is... 15 doelpunten tegen en 0 voor (in 2 wedstrijden)
de laatste 9-0 inmaakpartij is zelfs de grootste verliespartij van mijn team ooit in mn Hattrick-historie...

Daar valt nu misschien wat eer terug te winnen (alhoewel ik ook geen echt risisoc durf te nemen, met zaterdag een belangrijke wedstrijd tegen de andere nr.2 die puntgelijk met mij staat )

Tot nu toe 2 uit 2 tegen skywalker sharks steeds maar met 1 doelpunt verschil. Dus het gaat vanavond spannend worden of ik de 3e overwinning binnen kan halen. Wel opvallend is dat onder de beste spelers van de afgelopen 2 ontmoetingen geen enkele spelers van mij staat.

Er komt wel een erg jong team van mijn kant in het veld. 7 van de 11 spelers zijn 17 jaar.

Anoniem: 30965

Sandyman538 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:37:
Dat verhaal snap ik niet helemaal... Misschien kun je dat iets verduidelijken?
Wat ik bedoel: mijn tegenstanders halen met defensieve spitsen of spitsen naar de vleugel gericht een titanic vleugelaanval en daarmee is de centrale aanval niet hun sterkste punt.

Het heeft dus vrij weinig nut een extra centrale verdediger op te stellen (5-3-2 tov 4-3-3 of 4-4-2) want die strijd in de centrale verdediging win ik toch nog wel ruim met beide centrale verdedigers richting vleugel gericht en de toevoeging van een extra centrale verdediger op de ratings van de vleugelverdediging is gering terwijl ik daarmee wel aanvallend veel inlever.

Daarom ben ik aan het kijken naar andere alternatieven om die vleugelaanval van mijn tegenstander beter aan te kunnen pakken (ik blijf niet steeds zo lucky dat ik met 1/3e balbezit de 0 houd tegen een nagenoeg gelijkwaardige vleugelaanval), en een van de opties die ik aan het verkennen ben is het gebruik van wingers (dus niet wingbacks) die ik op defensive knal.

Mijn vraag is daarom: wat is tegenwoordig de impact van wingers defensive opstellen op je eigen vleugelaanval en eigen vleugelverdediging? Het wordt bijna nooit gebruikt en met forwards towards wing en defensive forwards zag je eerst ook dat ze het geboost hadden en overpowered was om het maar meer gebruikt/getraind te krijgen voor de variatie. Ik ben benieuwd of mensen concrete voorbeelden hebben waarom het wel of niet een goed idee zou zijn, of dat ik het zelf blindelings moet gaan uitproberen.

o o o Thorgal Eagles staan op voorsprong. Die mannen zijn slecht voorgelicht hoe belangrijk een uitschakeling is :P Als het zo blijft dan is poule F van de GoT-cup na 1 wedstrijd al beslist. Zou toch zonde zijn.

Gaterinos - Jokers 0-1 ruststand

• Homerius
SandstorM - Springfield Isobeers 0 - 5 in de rust, Isobeers had met 92 procent balbezit een veldoverwicht. Zo overleef ik de poule-fase wel ;)

• Pewwy
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:44:
o o o Thorgal Eagles staan op voorsprong. Die mannen zijn slecht voorgelicht hoe belangrijk een uitschakeling is :P Als het zo blijft dan is poule F van de GoT-cup na 1 wedstrijd al beslist. Zou toch zonde zijn.
Ik had me al niet ingeschreven omdat ik nog in de beker zit. Zo zonde, het missen van de GoT cup. Aan de andere kant zijn de inkomsten wel fijn in de beker, maar het 'echte' gevoel van een gezellige competitie ontbreekt ofzo. Op de één of andere manier is dat gevoel er met onze cup wel :?

De helft van de teams in de beker staat overigens voor op het moment. Zou toch wel leuk zijn als ook zeker de helft de volgende ronde zou halen. Zeker de mannen uit de VI, die leveren knappe prestaties zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 15-09-2010 17:56 ]

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 01:37

chario2

Chario2 (818126)

nou ik lig eruit:), als ik naar de stats kijk snap ik er niet veel van.
laten we het maar op een bekerverrassing houden :(

Chario2 (818126)

ADP Gaterinos - Jolly Jokers 1 - 1 (0-1)

Hoewel Jolly het veldoverwicht had wist mijn keeper, die voor deze gelegenheid wat Def training kreeg, in de 86e minuut de gelijkmaker binnen te tikken.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Amsreiw 3 - 3 Keldertrapje

erg leuke wedstrijd...
en de eerste punten en doelpunten tegen onze aloude 'Angstgegner' worden stevig gevierd, toeterende auto's en mensen met vlaggen op straat :)

0-8 verloren, had mn trainees opgesteld zie ik, maar zelfs met mn A-team had ik deze wedstrijd nog niet gewonnen, ach....denk wel dat dit mn grootste nederlaag ooit is.

• -TheNose-
1-8 verloren! Wtf! Misschien had ik niet mijn officiele B-team op moeten stellen :P Nu was alleen mijn aanval van enig nivo. Mijn tegenstander had wat spelers met 50k+ TSI rondlopen, helaas.

• Pewwy
Door in de beker met een 3-0 overwinning uit. Volgende week een zware thuiswedstrijd. Nu nog even puzzelen of ik mijn b-trainees ga opstellen in de competitie, waar ik geen punten meer wil laten liggen. Anders moet ik de beker laten schieten.

• Delph
Anoniem: 360312 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:11:
ADP Gaterinos - Jolly Jokers 1 - 1 (0-1)

Hoewel Jolly het veldoverwicht had wist mijn keeper, die voor deze gelegenheid wat Def training kreeg, in de 86e minuut de gelijkmaker binnen te tikken.
Dit gelijkspel dat voelt als een nederlaag zal zeker worden gevolgd door een pittige straftraining...

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Kansloos verlies voor mijn B-elftal. Naja, ze moesten weer een keer gaan trainen, was al een paar weken niet meer gebeurd. Volgend seizoen een serieuzere poging om ver te komen dan maar al kan er in de resterende wedstrijden natuurlijk nog wel het een en ander gebeuren :)

Discogs

Heren wat gaan we met poule F doen nu Thorgal Eagles de volgende ronde van de beker heeft gehaald. Meest eerlijke is om beide overige wedstrijden om te zetten in een WO lijkt mij. Had liever die wedstrijd gespeeld en verloren, maar dat is niet mogelijk.

• Swanfield
**GOT CUP RONDE 1**

Met 61 doelpunten in de eerste ronde waren de eerste wedstrijden een waar spektakel. Grootste uitslag kwam van Springfield Isobeers tegen SandstorM het werd daar maar liefst 10-0 wat je doet af vragen of SandstorM wel spelers had opgesteld :)

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:13:
Heren wat gaan we met poule F doen nu Thorgal Eagles de volgende ronde van de beker heeft gehaald. Meest eerlijke is om beide overige wedstrijden om te zetten in een WO lijkt mij. Had liever die wedstrijd gespeeld en verloren, maar dat is niet mogelijk.
Beide 5-0 overwinning, betekend wel dat Poule F al klaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door Swanfield op 16-09-2010 07:53 ]

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:51:
[...]

Beide 5-0 overwinning, betekend wel dat Poule F al klaar is.
is er niet een ander Fed-lid wél uit de beker uitgeschakeld gisteren, dan kan die de plek innemen en alsnog GoT-Cup spelen...

RM-rf schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:15:
[...]

is er niet een ander Fed-lid wél uit de beker uitgeschakeld gisteren, dan kan die de plek innemen en alsnog GoT-Cup spelen...
Of jullie spelen een best of 3 play-off formatje ?!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 360312 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:46:
[...]

Of jullie spelen een best of 3 play-off formatje ?!
ik zit zelf nietin die groep, maar ik meen dat die groep nu juist al een 3-teams Poule was....
waarbij de twee resterende dus al tegen elkaar gespeeld hebben (en dus de pule al beslist zou zijn als de derde wegvalt)

Dat bedoeld hij volgens mij niet. Zijn oplossing zou betekenen dat we gewoon 3 keer met dezelfde teams tegen elkaar spelen.

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
[...]

Als het een oplossing is kan ik alsnog instromen en de overige wedstrijden spelen?

• lameeuw
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

[...]

ik lig al een tijdje uit de beker, kan wel als kanonnenvoer mee doen, maar weet niet of men daar op zit te wachten :P

Gisteren weer 2 spelers met een blessure erbij gekregen, fijn dat de blessures niet langer dan 4 weken meer zijn, maar heb dit seizoen wel meer blessures dan anders :(

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:25:
Dat bedoeld hij volgens mij niet. Zijn oplossing zou betekenen dat we gewoon 3 keer met dezelfde teams tegen elkaar spelen.
Dat bedoelde ik inderdaad!

Uitdaging naar Van Onderen is verstuurd.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ah, dat had ik verkeerd begrepen ;)... vind dat ook wel een goed idee, maar volgens mij moeten de teams die zo zouden moeten spelen dat dan ook mee-beslissen :)

Mijn voorkeur gaat uit naar een vervanger, omdat je dan gewoon het schema aan kan houden. 3 keer tegen elkaar spelen kan ook, maar dan loop je het risico dat er een met 9 punten bovenaan staat. Tegen een ander team heb je misschien nog kans op een van de beste twee plaatsen.

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
Ik wacht nog ff met het regelen van een friendly; laat het ajb wel asap weten ;)

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn team is beschikbaar, mochten er teams nodig zijn om gaatjes op te vullen.

-- == Alta Alatis Patent == --

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16
Volgens het overzichtje op Gottrick heeft Swanfield van mij gewonnen.. Volgens Hattrick heb ik van Swanfield gewonnen..

Welke zou waar zijn? ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

De wens was de vader van de gedachten bij het invullen van de uitslagen ;)

Eens kijken morgen of de GoT nederlaag nog wat heeft opgeleverd qua pops dat zou wel mooi zijn, ik wil mn middenvelders nog 1 niveua positiespel laten popen en daarna richten op verdedigen aangezien ik een stelletje jeugd verdedigers die op 6,9 zitten in de jeugd daarop :)

• Salv
Uitdaging naar Puk is ook gedaan, helaas de eerste een WO gehad nu weer netjes uitgedaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:51:
**GOT CUP RONDE 1**

Met 61 doelpunten in de eerste ronde waren de eerste wedstrijden een waar spektakel. Grootste uitslag kwam van Springfield Isobeers tegen SandstorM het werd daar maar liefst 10-0 wat je doet af vragen of SandstorM wel spelers had opgesteld :)
11 formidabele spelers (ok, om eerlijk te zijn allemaal keepers) konden het niet redden tegen het B-team van Springfield isobeers. Het grootste probleem was dat ze allemaal in de goal wilden staan waardoor het prijs schieten werd. Doelstelling voor de volgende wedstrijd is om te proberen niet weer de dubbele cijfers tegen te krijgen ;)

Het voordeel van deze manier van spelen is dat door mijn schitterend nieuwe trainingstechniek er 18 spelers zijn gestegen in spelhervattingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm vandaag TU: 17jr 100dg naar formidabel scoren. TC geeft hoge prijzen aan! Heb hem er maar voor iets te duur op gezet, misschien hapt er iemand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU :

2 pops, een klaverjas en een 17 jarige DEF trainnee die van goed naar uitstekend gaat ( mijnsinziens een week of vijf eerder dan verwacht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU: 4 pops, beide A-spitsen en twee trainees. De oudste van de twee spitsen mag gelijk vertrekken en een de trainee die vorige week uit de eigen jeugd kwam mag nu ook met drie keer redelijk weg.

Was er inmiddels al beslissing genomen over poule F in de GoT-cup?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 17-09-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

had 5 pops bij mn TU in DEF ... 3 wel verwacht en de andere twee zijn wel osmosis-pops, maar het zijn ook A-spelers, een MF en een vleugelspeler, en die hebben ook wat aan def.

ook de form-update is prima, gemiddeld duidelijke verhoging en al mn A-spelers lijken te zijn gestegen en zijn op één na allemaal goed in vorm ... alleen één verdediger heeft matig vorm, maar dat is sowieso niet mn probleemlinie... tevens hapert mn reserve MF een beetje in zn vorm, wat waarschijnlijk wel betekent dat ik mn gekozen taktiek voor van het wekend omstel, hij zou aan het einde invallen als extra middenvelder voor een vleugelspeler, eventueel eerder als ik voor-sta, maar die omstelling zet ik ofwel later, of cancel geheel..
in deze vorm zou hij niet geheel een versterking zijn en die vleugelspeler is wel prima in vorm, misschien zet ik die gewoon naar het midden.

Volgens mn prognoses heb ik een goede kans morgen:
Moet wel absoluut winnen, maar haal ook tegen de 55-60% winstkans, in een uit-wedstrijd tegen een direkte concurrent ....
ik twijfel nog een beetje of ik mn centrale verdediging nog wat verder versterk, mn tegenstanders vleugels zijn duidelijk minder dan zn centrale aanval (centraal formidabel, vleugels redelijk tot goed-laag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke tools gebruiken jullie nu om echte goede analyses te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Stinger_ schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:53:
Volgens het overzichtje op Gottrick heeft Swanfield van mij gewonnen.. Volgens Hattrick heb ik van Swanfield gewonnen..

Welke zou waar zijn? ;)
Was te proberen ;) Het is nu aangepast naar een wat realistischer beeld ;)

TU: +6 waarvan 5 trainees waarvan er nu 5 verkocht gaan worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Was er inmiddels al beslissing genomen over poule F in de GoT-cup?
Wat mij betreft is het akkoord als er een best of 3 word gespeeld. Ik denk dat dat misschien het meest eerlijke is. Anderzijds is het ook akkoord als het zo blijft en dan is het team met 3 punten door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 372781 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:16:
Welke tools gebruiken jullie nu om echte goede analyses te doen?
ik maak berekeningen van mogelijke ratings met HO! (Hattrick Organizer), en houd daarin ook de voortgang van trainingen bij
wel de laatste DEV versie 1.426, welke nog wel een beta zou zijn, maar iig de ratings-verandering van vorgaand seizoen doorgevoerd heft (maar nog niet de versnelde training)

maar vogens mij is het niet slim al te 'blind' te varen op zulke managers... sowieso zit deze er bij mij altijd net ietsjes onder qua berekende rating, en heeft hij moeite met dingen als wisselen en conditieverval
Damien2004 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:58:
[...]

Wat mij betreft is het akkoord als er een best of 3 word gespeeld. Ik denk dat dat misschien het meest eerlijke is. Anderzijds is het ook akkoord als het zo blijft en dan is het team met 3 punten door.
CoRrRan had zn team, Spatie mag wel, als eventuele vervanger aangeboden... gebeurt daar wat mee?
CoRrRan in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

[ Voor 26% gewijzigd door RM-rf op 17-09-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TU +3 vandaag. 17 jarige def naar uitstekend, en een 22-jarige uit mijn jeugd naar bovennatuurlijk. Die kan weg, maar dat doe ik pas na de beker :) Dan maar een week minder trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:38:
[...]
CoRrRan had zn team, Spatie mag wel, als eventuele vervanger aangeboden... gebeurt daar wat mee?
CoRrRan in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
Zowel Darkdemoman als ik zijn nog vrij dus die optie is zeker mogelijk en heeft eigenlijk ook mijn voorkeur. Als Darkdemoman ook instemt dan kunnen we hem gewoon toelaten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:54:
[...]

Zowel Darkdemoman als ik zijn nog vrij dus die optie is zeker mogelijk en heeft eigenlijk ook mijn voorkeur. Als Darkdemoman ook instemt dan kunnen we hem gewoon toelaten lijkt mij.
Ik ben wat voorbarig geweest heren. Heb reeds een friendly voor woensdag.

Komt een beetje door drukte op het werk, geen tijd gehad om GoT in de gaten te houden de afgelopen dagen.

Als het nodig is, kan ik hoe dan ook voor de week erna een friendly open houden.

Mijn TU was dit keer +3 (2x trainee, 1x A-winger (beetje oud aan het worden, maar popt nog wel gewoon)).

PS: Hattrick Organizer is ook mijn tool voor lange tijd al. Echter wel even opletten: 1.427DEV is al uit: http://ho1.sourceforge.net/nightly/

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ze blijven maar update, eens kijken wat er veranderd is aan de vorige DEV versie :P

Training heeft me geen slechte dag bezorgt op de 2 vormdalers van mijn A team heb ik daarnaast wel 7poppers op passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Welke training zal het meest winstgevend (kunnen) zijn, vleugelspel, passen of scoren? Ben benieuwd wat jullie hierover denken. (Aub niet beginnen over schieten trainen en 22 spelers skilltraden etcetra :))

• Sandyman538
nWo_Riot schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:47:
Welke training zal het meest winstgevend (kunnen) zijn, vleugelspel, passen of scoren? Ben benieuwd wat jullie hierover denken. (Aub niet beginnen over schieten trainen en 22 spelers skilltraden etcetra :))
Als er 1 trainingsvorm uitgesproken het meest winstgevend zou zijn, dan zou iedereen dat trainen, dus dat bestaat niet. Met elke training kun je winst maken. Maar het heeft natuurlijk ook te maken met beschikbaar budget, tijd, energie etc. En verder is het natuurlijk afwachten wat de nieuwe trainingssnelheden met de verkoopprijzen gaat gebeuren in de lagere skills.

• nWo_Riot
Ja precies, ik wilde speculeren over verwachtingen, of praten over bepaalde zeer winstgevende onderdelen. (Zo zijn er bepaalde spelers met bijv. uitstekend def +uitstekend passen 18 jaar die bij één pop op passen gelijk een miljoen meer waard worden)
Ik geloof namelijk zeker dat de ene training winstgevender is dan de ander. Ook binnen een training zelf zijn er grote verschillen op winst te behalen, zoals in mijn voorbeeld hierboven.

[ Voor 27% gewijzigd door nWo_Riot op 18-09-2010 13:47 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.