Ik weet niet precies de details en data maar volgens mij is pas kort geleden CHPP open gesteld voor mobiele platformen. En ondertussen bleven ze maar hun SMS-diensten e.d. promoten. Daarmee hebben ze zichzelf wat mij betreft echt belachelijk gemaakt. In een tijd dat de halve wereld een smartphone heeft proberen zij nog SMS-notifiers te verkopen...RM-rf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:22:
lang stuk over hattrick en apps
Ik zou eventueel best een klein bedrag voor een goeie mobiele app willen betalen, maar ik ga echt geen SMS-notifiers kopen...
Hattrick loopt op bepaalde punten inderdaad nog wat stukken achter op de veeleisende community maar het gaat wel de goede kant op de laatste tijd. Bijvoorbeeld de oefenpot en het kunnen instellen van automatische orders voor verschillende typen wedstrijden zijn features die ik graag al lang geleden had gezien maar waarvan ik wel blij ben dat ze er nu zijn. Het lijkt me ook leuk als er ooit een soort weergave van de wedstrijd komt ipv tekst. Dat zal echter in HT-tempo nog wel een x aantal jaren gaan duren
[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 30-11-2010 10:34 ]