Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.060 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
RM-rf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:22:
lang stuk over hattrick en apps
Ik weet niet precies de details en data maar volgens mij is pas kort geleden CHPP open gesteld voor mobiele platformen. En ondertussen bleven ze maar hun SMS-diensten e.d. promoten. Daarmee hebben ze zichzelf wat mij betreft echt belachelijk gemaakt. In een tijd dat de halve wereld een smartphone heeft proberen zij nog SMS-notifiers te verkopen...
Ik zou eventueel best een klein bedrag voor een goeie mobiele app willen betalen, maar ik ga echt geen SMS-notifiers kopen...

Hattrick loopt op bepaalde punten inderdaad nog wat stukken achter op de veeleisende community maar het gaat wel de goede kant op de laatste tijd. Bijvoorbeeld de oefenpot en het kunnen instellen van automatische orders voor verschillende typen wedstrijden zijn features die ik graag al lang geleden had gezien maar waarvan ik wel blij ben dat ze er nu zijn. Het lijkt me ook leuk als er ooit een soort weergave van de wedstrijd komt ipv tekst. Dat zal echter in HT-tempo nog wel een x aantal jaren gaan duren :P

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 30-11-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

KingKoning schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:32:
[...]

Ik weet niet precies de details en data maar volgens mij is pas kort geleden CHPP open gesteld voor mobiele platformen. En ondertussen bleven ze maar hun SMS-diensten e.d. promoten. Daarmee hebben ze zichzelf wat mij betreft echt belachelijk gemaakt. In een tijd dat de halve wereld een smartphone heeft proberen zij nog SMS-notifiers te verkopen...
Ik zou eventueel best een klein bedrag voor een goeie mobiele app willen betalen, maar ik ga echt geen SMS-notifiers kopen...

Hattrick loopt op bepaalde punten inderdaad nog wat stukken achter op de veeleisende community maar het gaat wel de goede kant op de laatste tijd. Bijvoorbeeld de oefenpot en het kunnen instellen van automatische orders voor verschillende typen wedstrijden zijn features die ik graag al lang geleden had gezien maar waarvan ik wel blij ben dat ze er nu zijn. Het lijkt me ook leuk als er ooit een soort weergave van de wedstrijd komt ipv tekst. Dat zal echter in HT-tempo nog wel een x aantal jaren gaan duren :P
Laten we hopen dat wij kunnen helpen aan een goede app voor alle hattrick gebruikers.

Tjah een weergave weet ik zo net nog niet.. Ik vind het text based gevoel wel lekker om eerlijk te zijn....

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35122111,noline]Multispeed schreef op

Ik vind het persoonlijk ook wel fijn elkedag even snel mijn financiën te bekijken..
Elke dag??
Ik check op zondag mijn update en voor de rest heb ik een redelijk vaste inkomsten stroom (los van de transfers).
Paar extra fans, woensdag inkomsten uit friendly recette en dat is het wel, toch ??
Niet echt iets om dagelijks bovenop te zitten imho
Misschien heb je nog ideeën waardoor het programma voor jou ook interessant wordt ?....
Wat ik wel zou willen zien is een toepassing van HT-DOG gegevens in een wedstrijd programma.
[b][message=35122486,noline]RM-rf schreef

ik zou zelf bv wel een flinke waarde inzien van een App die zelf actief me kan oproepen me te melden als bepaalde dingen gebeuren... bv. me te herinneren aan Transferlist-bids en spelers die ik ingesteld heb en die bijna verlopen, of andere managers op spelers geboden hebben.
Dit zou voor mij ook inderdaad een plus zijn die deze App aantrekkelijk en bruikbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:43:
[...]

Elke dag??
Ik check op zondag mijn update en voor de rest heb ik een redelijk vaste inkomsten stroom (los van de transfers).
Paar extra fans, woensdag inkomsten uit friendly recette en dat is het wel, toch ??
Niet echt iets om dagelijks bovenop te zitten imho

[...]

Wat ik wel zou willen zien is een toepassing van HT-DOG gegevens in een wedstrijd programma.

[...]

Dit zou voor mij ook inderdaad een plus zijn die deze App aantrekkelijk en bruikbaar maken.
Ja elke dag in het geval van kopen / verkopen van spelers, oefenwedstrijden, bekerwedstrijden inkomsten etc. maargoed misschien ben ik wel 2 van die personen die graag elke dag veranderingen etc. zou zien in hattrick...

HT-DOG ik zal er eens naar gaan kijken en voorstellen aan het dev-team, het ziet er iig wel interessant uit.

Ja die meldingen zijn idd een heel grote waarde... Ik ga in ieder geval met hattrick contact opnemen wat hierin de mogelijkheden zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Multispeed op 30-11-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zo ik zie weet wat leuke ideeën langs komen waar ik het zeker mee eens ben en waar we dus ook naar gaan kijken.

Om even te reageren op het feit of het mogelijk is:

Ja Notificaties zijn mogelijk, maar.. in de regels staat dat je per dag maar 1 keer automatisch gegevens mag ophalen. Ook staat er in dat als je applicatie toch meer dan 1 keer per dag gegevens zou willen opvragen je hier toestemming voor kan vragen.

Dus ik zeg niet dat het niet mogelijk is om bv een notificatie te krijgen voor HT-Live en Transfers etc. Maar of we toestemming krijgen is een ander verhaal.

Ik quote even de 2 punten uit de rules
5.3 Your product may not automate access to Hattrick without our explicit consent. If you want your product to automate access to Hattrick, contact us for approval.

5.4 Your product must use Hattrick data in a correct and economical way. If possible, data should never be accessed by other means than through our dedicated CHPP XML interface. Your product should only download the minimum amount of data necessary for your product to run. Automated download of data may not be done more than once a day per account or Hattrick page. These guidelines may change over time, but you will be informed about changes accordingly. We may also specify limits for individual products if necessary.
Maar die ideeën die nu langs zijn gekomen zijn zeker erg tof en gaan we zeker naar kijken en uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Belangrijkste voor de app denk ik is dat je alles makkelijk te voorschijn kan toveren. Gewoon puur informatie zoals opstellingen, gespeelde wedstrijden, financiën, etc.
Opstellingen maken en transfer bids maken etc. is bijna niet te doen ivm transfer bids die dus per minuut kunnen veranderen. Mobiel is dat lastig te volgen. Een overzicht van je eigen verkochte spelers is misschien wel leuk om dat apart te vermelden als het zover is.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
Android app klinkt interessant :)

Wat ik graag zou zien is dat je een aantal spelers kunt "bookmarken" en dat je wanneer je 1 van die dan selecteert kunt opvragen hoever het bieden daarop is.

Achterliggende gedachte. Wanneer ik een speler wil kopen zoek ik eerst een aantal spelers op die aan mijn eisen voldoen. Vervolgens probeer ik bij zoveel mogelijk van die spelers achter de computer te zitten wanneer de deadline afloopt, om mee te bieden. Regelmatig gebeurt het echter dat wanneer je achter je computer zit dat het bieden al lang voorbij je budget blijkt te zijn opgelopen en dat je dus beter kunt uitwijken naar de volgende optie. Het zou handig zijn als je dit voordat je daadwerkelijk een computer opzoekt even vooraf kunt checken op de mobiel. (Op een handiger manier dan momenteel met de mobiele internetbrowser; dat is nl. zo'n gepriegel dat ik daar meestal niet eens aan begin).

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou al een aantal seizoen een overzicht bij van alle tweakers die in de beker spelen. Vervolgens post ik als het goed is elke week een verhaaltje met resultaten en vooruitblik richting de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Damien2004 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:05:
Belangrijkste voor de app denk ik is dat je alles makkelijk te voorschijn kan toveren. Gewoon puur informatie zoals opstellingen, gespeelde wedstrijden, financiën, etc.
Opstellingen maken en transfer bids maken etc. is bijna niet te doen ivm transfer bids die dus per minuut kunnen veranderen. Mobiel is dat lastig te volgen. Een overzicht van je eigen verkochte spelers is misschien wel leuk om dat apart te vermelden als het zover is.
Financiën en gespeelde wedstrijden zit er op het moment al in.

Opstellingen maken en transfer bids maken kan niet. Je kunt helaas op het moment alleen lezen dus niet dingen aanpassen.. Dus voor transfers is het volgen mogelijk bv een notificatie als je outbid bent maar daar houd het ook mee op.

Ook bookmarks maken kan dus niet via de applicatie, je kan wel bookmarks aanmaken op de website en deze volgen via je telefoon zover ik kan zien.

Maar "alles" uitlezen is dus mogelijk en dat komt dus zowiezo in de applicatie.

Op het moment hebben we:

- Uitlezen van je huidige training, dus welke training je volgt etc.
- Financiën (deze week en vorige week)
- Speler lijst (Dus de gegevens over al je spelers)
- Fans pagina (Hier zie je ook je gespeelde wedstrijden en welke nog komen gaan, dit komt ook nog apart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brummetje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:34:
[...]

Op het moment hebben we:

zou het ook mogelijk moeten zijn om de 'pops' op vrijdagochtend via de app te laten zien... eventueel zelfs met een beetje extra 'leuke' reveal' mogelijkheid..
Dat is altijd wel zo'n moment dat je met wat extra spanning inlogt en gelijk wilt weten of en wie er gepopt zijn (en meestal hun nieuwe TransferCompare bekijken)..

Imho zou dat ook perfect zijn voor een App, omdat je niet altijd een computer in de buurt hebt vrijdagmorgenochtend en zeker als de presentatie wat 'leuker' is, zou het zelfs een 'standaard' kunnen worden om te kijken of je spelers goed getrained hebben.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:27:
[...]

Ik hou al een aantal seizoen een overzicht bij van alle tweakers die in de beker spelen. Vervolgens post ik als het goed is elke week een verhaaltje met resultaten en vooruitblik richting de volgende ronde.
Wauw dus kom ik daar ook in voor ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

RM-rf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:45:
[...]

zou het ook mogelijk moeten zijn om de 'pops' op vrijdagochtend via de app te laten zien... eventueel zelfs met een beetje extra 'leuke' reveal' mogelijkheid..
Dat is altijd wel zo'n moment dat je met wat extra spanning inlogt en gelijk wilt weten of en wie er gepopt zijn (en meestal hun nieuwe TransferCompare bekijken)..

Imho zou dat ook perfect zijn voor een App, omdat je niet altijd een computer in de buurt hebt vrijdagmorgenochtend en zeker als de presentatie wat 'leuker' is, zou het zelfs een 'standaard' kunnen worden om te kijken of je spelers goed getrained hebben.
Daar zaten wij zelf inderdaad ook aan te denken, aangezien de vrijdag toch best een belangrijke dag is trainingwise that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
@Damien: Ik koop zo vaak spelers via mijn HTC Desire. Kan je dat niet met een Iphone dan?

@RM-rf: Ik bekijk elke vrijdag al mijn pops op mijn telefoon, gewoon via de site. :P

Die app klinkt goed mensen! Prak er dan gelijk een trainingsoverzichtje in, zoals HO! etc hebben? Dan hoef ik zo'n proggie ook niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

-TheNose- schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:42:
@Damien: Ik koop zo vaak spelers via mijn HTC Desire. Kan je dat niet met een Iphone dan?

@RM-rf: Ik bekijk elke vrijdag al mijn pops op mijn telefoon, gewoon via de site. :P

Die app klinkt goed mensen! Prak er dan gelijk een trainingsoverzichtje in, zoals HO! etc hebben? Dan hoef ik zo'n proggie ook niet meer te gebruiken.
Hey TNX! over dat trainingsoverzichtje heb je daar een voorbeeld van ? screenshot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35124261,noline]-TheNose- schreef

De overzichten van HO zijn goed, al lopen de prognoses wel aardig uit de maat inmiddels!
Of heb je al een patch ontdekt waar de nieuwe trainingsnelheid in verwerkt is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

RM-rf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:45:
[...]

Heb net even de API bekijken en dit is mogelijk. Dit komt er dus zeker in... nu nog even kijken hoe we dit op een "leuke" manier kunnen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:42:

Tuurlijk! Iphone kan alles :) Maar het is niet praktisch :P Het kan beter. Ik doe het nu via de safari browser en dat is nou niet echt je van het...

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Brummetje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:34:
[...]

Financiën en gespeelde wedstrijden zit er op het moment al in.

Opstellingen maken en transfer bids maken kan niet. Je kunt helaas op het moment alleen lezen dus niet dingen aanpassen.. Dus voor transfers is het volgen mogelijk bv een notificatie als je outbid bent maar daar houd het ook mee op.

Ook bookmarks maken kan dus niet via de applicatie, je kan wel bookmarks aanmaken op de website en deze volgen via je telefoon zover ik kan zien.

Maar "alles" uitlezen is dus mogelijk en dat komt dus zowiezo in de applicatie.

Op het moment hebben we:

- Financiën (deze week en vorige week)
- Speler lijst (Dus de gegevens over al je spelers)
- Fans pagina (Hier zie je ook je gespeelde wedstrijden en welke nog komen gaan, dit komt ook nog apart)
Als ik van gebookmarkte spelers (die in HT zelf, of anders helemaal los daarvan enkel binnen de mobiele app zelf) kan zien hoever het bieden daarop is gevorderd is het voor mij iig al een bijzonder handige app dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Yay!!!! Gelukkig werkt CHPP-Finke vandaag een beetje mee, ik krijg eigenlijk overal toestemming voor... Eens vragen of ik zijn creditcard gegevens mag nu hij zo lekker bezig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Kaplander schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:35:
[...]

Als ik van gebookmarkte spelers (die in HT zelf, of anders helemaal los daarvan enkel binnen de mobiele app zelf) kan zien hoever het bieden daarop is gevorderd is het voor mij iig al een bijzonder handige app dus :)
Hey! Dan is dit jou app :D uitlezen is geen punt bij Kar.... Crider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:05:
[...]

De overzichten van HO zijn goed, al lopen de prognoses wel aardig uit de maat inmiddels!
Of heb je al een patch ontdekt waar de nieuwe trainingsnelheid in verwerkt is ??
Deze klopt bijna precies, aangezien ik die waarde in mijn eigen spreadsheet gebruik. Mijn spelers poppen dan op het moment dat het verwacht wordt: http://www.ht-box.ru/training.php

Daarnaast moet je bij HO gewoon de nieuwste versie gebruiken en bij "File > Options > Prediction Offset" voor een 10-tal weken een hercalculatie toepassen. Dan 'offset' hij de waarden in de Lineup-tab naar gecorrigeerde waarden en die kloppen heel wat beter.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Multispeed schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:02:
[...]

Wauw dus kom ik daar ook in voor ? :D
Alleen als je jezelf opgeeft. (DSanka neemt geloof ik automatisch de GOT-federatie leden mee, en een aantal die geen supporter hebben en via dit forum zichzelf aanmelden (zoals ik).

Kijk hier voor een voorbeeld: Verwijderd in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

Altijd informatie om naar uit te kijken de eerste weken van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

CoRrRan schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:44:
[...]
Alleen als je jezelf opgeeft. (DSanka neemt geloof ik automatisch de GOT-federatie leden mee, en een aantal die geen supporter hebben en via dit forum zichzelf aanmelden (zoals ik).

Kijk hier voor een voorbeeld: Verwijderd in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

Altijd informatie om naar uit te kijken de eerste weken van het seizoen.
Ohhh oke! Ben toevallig vandaag lid geworden van de GoT federatie.... Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:34
Is er toevallig nog een jeugdcompetitie die binnenkort (weer) begint? De mijne is net afgelopen, en ik wil toch eigenlijk wel graag met tweakers in een comp zitten ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zo.... mijn team heeft weer de spits afgebeten in de beker, althans een centrale verdediger deed dat en mocht met rood van het veld af ... kort erop viel ook één van mn beste middenvelders met een zware blessure uit en werd vervangen door een redelijke 'fumpe'.

Heb toch met enigszins geluk de wedstrijd gewonnen, vooral omdat ik voorheen al 3-0 voorstond...
Die schorsing door die kaart en de blessure gaan me wel wat problemen opleveren, maar hoop dat dat binnen de grenzen blijft

edit: Hmm loting volgende ronde beker ziet er zwaar uit, een MF-reus die vorig seizoen ook met zn A-team beker speelde en hij mag thuisspelen....
Overweeg die wedstrijd dan maar domweg 'op te geven'.... kan ik nog 6 spelers XP-training +2 geven, is ook altijd leuk

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 30-11-2010 22:31 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vanmiddag een nieuwe spits aangekocht met de briljante naam: Matthijs Pannekoek. Hopelijk gaat hij zich niet gedragen als z'n achternaam, maar lekker veel scoren.

Morgen de eerste bekerwedstrijd, dit keer tegen een team uit de VIIIe divisie. Dat zou op zich geen problemen moeten opleveren. (Tenzij ik natuurlijk ook blessures + rode kaarten ga krijgen, daar is helaas mijn selectie niet breed genoeg voor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Grappig, vandaag ben ik benaderd door iemand van JOINT. Hij informeerde mij naar een 16 jarige jeugdspeler die 8 sterren haalt. Hopen dat het iets oplevert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik moet in de beker tegen een counterploeg met een ijzersterke verdediging. Sterkhouder daar is een Nederlands international met goddelijk verdedigen. Maar die is nu voor donderdagmiddag te koop gekomen. Ik vermoed dat ie vanwege het risico op een blessure morgen niet mee zal doen nu. Maar om daar vanuit te gaan. Ik neig er vooralsnog naar dat toch maar niet te doen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35125068,noline]CoRrRan schreef
Daarnaast moet je bij HO gewoon de nieuwste versie gebruiken en bij "File > Options > Prediction Offset" voor een 10-tal weken een hercalculatie toepassen. Dan 'offset' hij de waarden in de Lineup-tab naar gecorrigeerde waarden en die kloppen heel wat beter.
Top thanks. Weer wat wijzer geworden.
RM-rf schreef

Zo.... mijn team heeft weer de spits afgebeten in de beker, althans een centrale verdediger deed dat en mocht met rood van het veld af ...
There is only one Luis Suarez!!!

Vandaag bekervoetbal. We spelen tegen een tegenstander die iets in het voordeel is, maar we verwachten toch een zeer goede kans op de overwinning. Zou mooi zijn om een rondje verder te bekeren.

Verder heb ik nog even contact gehad met Hattrick over de mogelijkheid tot algemeen training. Via Twitter heb ik vrijwel direct reactie van ze gekregen. Algemeen training is niet meer mogelijk en is inmiddels ook uit de "mogelijkheden" geschrapt.

EDIT : @RM-rf ben jij nu online, en kan je voor 10:40 in Hattrick ??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Jaaaa bekervoetbal :)

Vorig jaar heb ik het goed gedaan door met hele kleine cijfers te verliezen van een team wat veel langer speelt en veel beter was. Nu hoop ik gelijk te spelen of te winnen!

Echter deze tegenstander is ook veel beter dan mijn team, maar mij valt op dat hij altijd dezelfde opstelling gebruikt. Heb daar nu een opstelling tegenover gezet die daarin een gat zou moeten vinden... Laten we hopen dat ik gelijk heb!

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 08:20
Ik speel tegen een nieuw team in de beker, het team heeft hij verkregen op 15-11-2010 en hij is sindsdien niet meer online geweest. Dat wordt dus een wedstrijd PIC-en :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Datum Speler Van Aan Prijs TSI toen
  30e Enea BersanoR.S.L Brescia Carzagese € 33 000 000  300  

33 millioen voor een speler met 300 tsi ????? dat riekt naar valsspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zo maar weer even een update over de Android App, we hebben toestemming om een eigen topic te maken dus die komt er vandaag of morgen...

De App zelf. De competitie is nu ook af. Ik zal screenshots hiervan posten op onze website in .Plan.

Up next is de training updates, dus of een speler omhoog is gegaan... moeten nog even kijken hoe we dit precies gaan doen want de API is niet helemaal optimaal hiervoor maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Multispeed schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:05:

Of hij dacht even vlug geld te verdienen.. Zonde zo'n ban van een half jaar ;w (of was het 3 maanden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Met dank aan RM-rf (die me eraan herinnerde dat de competitie komende zondag weer begint) is de nieuwe ToTo weer online! Ga dus naar de fed site (http://www.gottrick.nl.nu/) en vul die ToTo in! Deadline is zaterdag 18u! Dit omdat SC Keldertrapje een interessante wedstrijd heeft en die competitiewedstrijd zaterdagavond gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:25:
[...]

Of hij dacht even vlug geld te verdienen.. Zonde zo'n ban van een half jaar ;w (of was het 3 maanden?)
En ook slim dat ze het met zo'n onduidelijke transactie doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Multispeed schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:05:

Ongeveer de helft van de duurste transfers van de week zijn dergelijke gevallen. Maar waar doen ze dit voor? Voor het sluizen van geld? Dan lijkt het mij ook zonde om daar een ban voor te krijgen want hier kom je natuurlijk nooit mee weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:24:
[...]

En ook slim dat ze het met zo'n onduidelijke transactie doen!!!
Tjah waarom doen ze het anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multispeed schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:27:
[...]

Tjah waarom doen ze het anders ?
Voor alle duidelijkheid : Ik heb een hekel aan dit soort acties. Het heeft IMHO niets meer met het spel te maken, maar als je het dan doet verkoop je niet 1 speler van 300 TSI voor € 33mio. Dan neem je wat kleinere hapjes die wat makkelijker over het hoofd gezien worden.
Gelukkig is dit hier niet het geval, en hangen ze waarschijnlijk!!

BTW die tranfers van de Nederlandse Eredivisionist Hercules Alicante is ook wel schemerig.
Kan zijn dat de koper de speler heeeeeeel erg graag wilde hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:34:
[...]

Voor alle duidelijkheid : Ik heb een hekel aan dit soort acties. Het heeft IMHO niets meer met het spel te maken, maar als je het dan doet verkoop je niet 1 speler van 300 TSI voor € 33mio. Dan neem je wat kleinere hapjes die wat makkelijker over het hoofd gezien worden.

BTW die tranfers van de Nederlandse Eredivisionist Hercules Alicante is ook wel schemerig.
Mjah.. Maar dat zijn nog redelijk "normale" bedragen en TSI hoogtes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nou de wedstrijden gaan zo beginnen dus ik wens iedereen succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Brummetje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:27:
Nou de wedstrijden gaan zo beginnen dus ik wens iedereen succes :)
jij ook success! al ben ik waarschijnlijk KANSLOOS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:26
Iedereen inderdaad succes; ik sta na 28 minuten met 0-3 voor (was al verwacht, B-elftal speelt en PICt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas met de rust al met 1-3 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Rust 0-0, ik PIC en heb 85% bal bezit maar de bal wil nog niet het doel in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

wooot 0-1 achter terwijl hij echt vet goed is ! yay hopen op 1-1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zo nadat we toestemming hebben gevraagd voor een eigen topic voor onze Applicatie is die hier dan :)

[Android] Crider Hattrick Manager

Daar kunnen we rustig verder praten over de applicatie zonder dat deze topic er helemaal vol mee staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

0-2 verloren van iemand met 300k meer tsi, voelt als een overwinning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:18
0-10, simpele overwinning op botje, goeie score voor supporters en vooral belangrijk: geen blessures of kaarten

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
2-3 verloren terwijl ik tot twee keer toe op voorsprong kwam. Helaas in de blesuretijd de derde goal tegen.
Voelt ook als een overwinning want ik speelde PIC en ga voor de competitie zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas 0-2 verloren. Het lag in de lijn van de verwachting maar toch had ik het idee een kans te maken. Een vrij trap en een kopbal uit een corner deden mij uiteindelijk de das om.

Alles op de competitie en de GoT-Cup dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Wel gewonnen, maar ook een spits eraf met +4.. ben daar uiteraard niet blij mee, maar zou evt nog altijd 4-5-1 kunnen spelen ipv 3-5-2 om ervoor te zorgen dat ik in ieder geval nog een reserve spits houd.. aan de andere kant zou ik er nu ook voor kunnen gaan om wel gewoon 3-5-2 te blijven spelen en het risico te nemen.. moet er even over denken. +4 lijkt me ook weer niet serieus genoeg om een spits erbij te kopen.. wat zijn jullie ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Helaas, counter tegen counter, 2 om 2 kansen, maar de enige goal viel in het verkeerde doel voor me. Volgend seizoen beter dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
0-6 gewonnen nog.In de laatste 11 minuten nog 5 goals. Balbezit: 85% en 92%, speelde PIC. Maar had ook niets anders verwacht tegen dit team. Volgende ronde een iets minder team dan mij team. Moet hem kunnen hebben als ik er 2 vleugelspelers bij heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
met 1-2 gewonnen. In de verlenging de golden goal na 7 minuten.
Dus we mogen weer een ronde verder bekeren.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Een 0-7tje gewonnen :) Simpel. Volgende ronde mijn B-team dus dan gaan we lekker verliezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren makkelijk met 0-8 gewonnen van een team dat net was opgericht. Verder er ongeschonden uitgekomen dus dat is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:10

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Relaxed, mijn eerste bekerduel ever gewonnen :-) Zwaar onterecht alleen, dus beetje zuur voor de andere. Maar goed voor mijn inkomsten iig. Ik heb geluk gehad dat zijn aanval niet de beste is, en ik een goede keeper heb, maar overal had hij zeker betere kwaliteit. Op naar de volgende ronde waar ik als ik met mijn B team ga spelen kansloos ga verliezen. Even kijken of ik mijn a team in wil zetten. Aangezien ik toch keepen train, zal mijn training geen deuk opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Makkelijke wedstrijd voor mijn A-team maar wel mijn beste spits en winger eraf. Het goede nieuws is dat het gelukkig maar voor 1 week is. Tegenstander voor zondag is volgens de fans favoriet dus een uitgelezen kans om mijn b team te laten spelen.

Volgende week wordt wel interessant, ik speel thuis maar wel met een goede kans op de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de beker uitgeschakeld, maar wist eigenlijk al dat ik ging verliezen. Dan maar PIC'en en mijn teamgeest is nu Content. =D

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
[...]

Tja kijk dan maar eens naar deze..

George Asampong (306398464)

In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.

Total Skill Index (TSI): 560
Wage: 350 cedis

Speciality: Unpredictable

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: passable Set pieces: poor

01-12-2010 Accra Great Foli 7 Nani 2 601 000

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Met gemakt trouwens door in de beker, waardoor ik volgende week weer uit mag spelen maar dit maal tegen een stuk lastigere tegenstander, zal ook met mijn trainee verdedigers moeten spelen dus dan ben ik al helemaal benieuwd wat het gaat worden, zo zou maar eens het einde van mijn beker run kunnen zijn.

Zondag staat ook weer een leuke wedstrijd op het programma, iemand met een slappe aanval ratings dus misschien kan ik wel gewoon met mijn trainees dan spelen en woensdag toch bekeren met mijn main trainees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:34:

(..)

2 601 000
Is een speler uit Ghana, met redelijk scoren en matig passsen en waarschijnlijk perfect voor de kwalificatie van het U20-WK, waar hij 13 wedstrijden zou kunnen meedoen.

zijn idiote prijzen, maar zulke speler zijn idd heel erg geliefd, en daarvoor worden dan totaal overdreven prijzen betaald, enkel omdat het dus een potentiele U20 is uit een klein land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

0-8 gewonnen en volgende week tegen iemand uit de VII dus dat zou ook wel moeten lukken. Wil dit seizoen toch wel zo lang mogelijk in de beker blijven omdat ik in de competitie naar verwachting niets te zoeken heb.
Misschien eens de focus op de trainees gaan leggen, die zijn er de afgelopen seizoenen min of meer bij ingeschoten.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:34:
[...]

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: passable Set pieces: poor

01-12-2010 Accra Great Foli 7 Nani 2 601 000
Er zit natuurlijk een verschil tussen een Ghanees van 17(12d) en een Italiaan van 18(76d). Misschien 2.6M voor die speler lijkt misschien aan de hoge kant, maar is niet zo heel vreemd. Er word ontstaat soms een bidwar op potentiële U20/NT-spelers. Daar bij komt nog dat hij goed leiderschap heeft. 2.6M is nog wel steeds veel maar niet zo heel extreem voor talent uit een klein land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:19:
[...]

Is een speler uit Ghana, met redelijk scoren en matig passsen en waarschijnlijk perfect voor de kwalificatie van het U20-WK, waar hij 13 wedstrijden zou kunnen meedoen.

zijn idiote prijzen, maar zulke speler zijn idd heel erg geliefd, en daarvoor worden dan totaal overdreven prijzen betaald, enkel omdat het dus een potentiele U20 is uit een klein land.
Nemen ze daar spelers met zulke lage TSI als U20 kandidaten? Je hebt toch wel iets betere spelers vanuit die gelederen?

Hij kwam voorbij in de verdedigen federatie als oproep voor Ghana spelers, dus wist wel dat er iets mee was maar zo weinig TSI dacht ik van tja dat zou wel niet kloppen, grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35137567,noline]Salv schreef

Hij kwam voorbij in de verdedigen federatie
Is je lidmaatschap van die federatie een toegevoegde waarde voor jou als verdedigen trainer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:54:
[...]

Nemen ze daar spelers met zulke lage TSI als U20 kandidaten? Je hebt toch wel iets betere spelers vanuit die gelederen?

Hij kwam voorbij in de verdedigen federatie als oproep voor Ghana spelers, dus wist wel dat er iets mee was maar zo weinig TSI dacht ik van tja dat zou wel niet kloppen, grappig.
Ghana heeft 57 actieve spelers, dus de U20 moet kiezen uit de jeugdspelers van deze 57 teams selecteren waarvan vast niet allemaal jeugdspelers pullen en/of jeugdteams bijhouden (alhoewel dat natuurlijk een gouden inkomstenberg is, zelfs minimale pulls zijn al verkoopbaar en brengen zelfs nog een berg op ook)..

de kans dat een 17-jarige + paar d die nu al redelijk SCO én een bijskilll passen heeft, zelfs een specialiteit is best nog groot..
enkel snap ik niet dat hij als verdediger aangeboden zou worden, onvoorspebaar is volgens mij een betere skill bij aanvallers, en heeft wat nadelen bij DEFers (een negatief SE soms)

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 02-12-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:19:
[...]
enkel snap ik niet dat hij als verdediger aangeboden zou worden, onvoorspebaar is volgens mij een betere skill bij aanvallers, en heeft wat nadelen bij DEFers (een negatief SE soms)
Het enige wat ik zou kunnen bedenken dat er een overschot is aan aanvallers in zijn leeftijd en een te kort aan verdedigers. Dat ze daarom hem juist op verdedigen willen laten trainen. Alhoewel het natuurlijk wel zonde is van zijn redelijk scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Snik, mijn beide spitsen +3 in de beker. Wordt een lastige start van het seizoen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
dit snap ik echt niet. Ik train twee weken spelhervatten en mijn reserve keeper is in die twee weken niet gestegen terwijl mijn eerste keeper 2 keer is gestegen.
Kan iemand dit verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Yes! Twee weekjes korte pass trainen in tussenseizoen en mijn twee beste spitsen en 1 van mijn reusachtig mids zijn gepopt! Spitsen naar goed passen en mid naar uitstekend! $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik merk ook al de aanpassing in het optrainen van vorm; 3 spelers nu op uitstekend vorm, waaronder twee A-team spelers..
heb ook het idee dat er veel meer wisselingen in de vorm zijn, inclusief een aantal +2 en een -2
Wceend schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:00:
dit snap ik echt niet. Ik train twee weken spelhervatten en mijn reserve keeper is in die twee weken niet gestegen terwijl mijn eerste keeper 2 keer is gestegen.
hebben beiden dan ook gespeeld in de wedstrijd? en hadden beiden twee weken terug een exact gelijk beginskill in SH?

Het hoeft namelijk zeker niet zo te zijn dat hun stijgingen veel afwijken, in theorie kan de ene 98% gestegen zijn, maar voorheen qua subniveau op .0 gezeten hebben, en nu dan op .99...
De ander zou theoretisch 102% stijging gekend hebben, voorheen op .99 gezeten hebben en nu op een .0, maar dus wel twee skillniveau's gepopped qua 'afgeronde' skills...

Als bv de ene van skillniveau, waardeloos/slecht afkwam en de ander op zwak stond/staat, kan dat ook een verklaring zijn.. juist op die lage niveau's is het verschil in trainingssnelheid heel substantieel..
enkel, SH zou op dat niveau wel best snel moeten gaan, zeker bij een keeper die het 125% krijgt, maar ik neem dat ze wel slechts 45 minuten gespeeld hebben als beide je keepers meededen?

[ Voor 76% gewijzigd door RM-rf op 03-12-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:00:
Wat is je Team ID? En wat is het niveau van die 2 keepers in SH?

Als je reserve keeper gewoon gespeeld heeft, dan zou het in feite een bug moeten zijn. Die moet je dan bij GMs even aangeven.

Ik sta op het punt om met 1 verdediger te weinig het seizoen te moeten beginnen. Altijd spannend! Ik heb wel een speler in de verkoop staan, maar mogelijk iets teveel gevraagd. :) (Francesco Masetti (298578276))

Ik heb ook een speler die nu "excellent" vorm heeft gekregen, wel enigszins apart, maar mij hoor je niet klagen. (Al is mijn verdedigingslinie wel zwakker geworden...)

[ Voor 32% gewijzigd door CoRrRan op 03-12-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de TU weer een verdedigingspopje naar Uitmuntend.
Ik overweeg dit seizoen nog verdedigen te blijven trainen, om dan volgend seizoen te switchen.

Heb nog niet naar de vorm update kunnen kijken, Ben daar wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Hmmm

Ik zie veel mensen PIC spelen ivm met training etc. Ik denk dat ik nog wat achterloop kwa kennis (belasting training en wedstrijden op het team etc.) Ik speel eigenlijk nooit rustig, op zaterdag speel ik met mijn A team en woensdags met mijn B team.

Iemand misschien een goed artikel op internet met hoe hier mee om te gaan ? Of tips ? Of als iemand zich geroepen voelt een spoedcursus trainen en zorgen dat je spelers beter worden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Multispeed op 03-12-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multispeed schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:43:
Hmmm

Ik zie veel mensen PIC spelen ivm met training etc. Ik denk dat ik nog wat achterloop kwa kennis (belasting training en wedstrijden op het team etc.) Ik speel eigenlijk nooit rustig, op zaterdag speel ik met mijn A team en woensdags met mijn B team.

Iemand misschien een goed artikel op internet met hoe hier mee om te gaan ? Of tips ? Of als iemand zich geroepen voelt een spoedcursus trainen en zorgen dat je spelers beter worden ;)
Teamhouding tijdens de wedstrijd heeft niets te maken met de training maar heeft invloed op de teamgeest.
Zie bijgaand een artikel van HAG :
Tijdens een officiële wedstrijd speel je altijd met een bepaalde ingesteldheid. Deze ingesteldheid heeft invloed op de teamgeest. Er zijn 3 mogelijkheden:

Normaal
Dit is de standaard. Je teamgeest zal niet wijzigen.

Speel het rustig (Play it Cool / PiC)
Je middenveldrating is tijdens de wedstrijd circa 16% lager dan normaal. De teamgeest stijgt na de wedstrijd met 33%.

Wedstrijd van het seizoen (Match of the Season / MotS)
Je middenveldrating is tijdens de wedstrijd 11% hoger dan normaal. De teamgeest halveert na de wedstrijd.

De teammotivatie heeft invloed op de komende wedstrijden, door de veranderde teamgeest. Daarom is het belangrijk om goed na te denken over de teammotivatie die je instelt.
Naast de teammotivatie telt namelijk elke wedstrijd ook de teamgeest mee voor de middenveldrating, hoe hoger de teamgeest, hoe hoger de middenveldrating.
Het leiderschap van je trainer bepaalt in grote mate hoe snel de teamgeest weer richting bedaard beweegt. Houd daarom het leiderschapsniveau van je trainer daarom ook in gedachten. Vanwege het tempo waarmee de teamgeest stijgt of daalt, zal de teammotivatie "normaal" al snel altijd het beste zijn, zo blijft je teamgeest op een normaal niveau.

Tijdens de wedstrijd zelf is de teammotivatie vooral belangrijk als het middenveld van beide ploegen ongeveer gelijk is. In de zone rond 50% heeft een kleine wijziging van het balbezit een groot effect op de verdeling van de kansen. Wanneer het verschil in middenveld tussen beide ploegen al relatief groot is, is de teammotivatie minder belangrijk, omdat de kansenverdeling (en dus ook het resultaat) minder beïnvloed wordt.

Daarnaast moet je dus ook kijken naar je teamgeest voor de volgende wedstrijden.
Een PiC kan altijd gerechtvaardigd worden als je de teamgeest nodig hebt voor een belangrijke wedstrijd in de toekomst, waarin de teamgeest het verschil kan maken.
Bij een MotS moet je juist opletten voor de volgende wedstrijden, je moet al snel 2 wedstrijden PiCcen om je teamgeest weer op het oorspronkelijke niveau te krijgen. In die wedstrijden zal je middenveld, door de lagere teamgeest, een stuk lager liggen dan normaal, of je nu PiCt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Hey TOF dit heb ik nodig idd!

Waar vind ik die HAG artikelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
RM-rf schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:41:
Ik merk ook al de aanpassing in het optrainen van vorm; 3 spelers nu op uitstekend vorm, waaronder twee A-team spelers..
heb ook het idee dat er veel meer wisselingen in de vorm zijn, inclusief een aantal +2 en een -2

[...]

hebben beiden dan ook gespeeld in de wedstrijd? en hadden beiden twee weken terug een exact gelijk beginskill in SH?
je hebt helemaal gelijk de tweede keeper heeft maar een paar minuten gespeeld per wedstrijd :( had ik even niet aan gedacht. Stom van mij want hij had wel SH nodig om extra verkoopwaarde te creëren.

Ik heb nu ook een aantal spelers met uitstekend vorm gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Multispeed schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:09:
Hey TOF dit heb ik nodig idd!

http://www.hagonline.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35142326,noline]Multispeed schreef
www.hagonline.org
( staan ook linkjes in de openingspost in dit draadje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:20:
[...]

www.hagonline.org
( staan ook linkjes in de openingspost in dit draadje )
Oh my bad, had ik beter even naar kunnen kijken inderdaad....

bedankt voor de linkes iig

edit:
Damn zit eens te lezen maar ik heb nog erg veel te leren haha

[ Voor 11% gewijzigd door Multispeed op 03-12-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ja dat wordt flink lezen als je dat nog niet hebt gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Wceend schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:28:
ja dat wordt flink lezen als je dat nog niet hebt gedaan ;)
hahaha jah, maargoed je moet wat he om beter te worden en hogerop te komen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Iemand die gewoon op Hattrick kan komen? Ik kan wel inloggen, maar hij blijft echt een eeuwigheid laden daarna..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vanavond eerste competitie wedstrijd van dit seizoen tegen iemand die net iets beter is... ben benieuwd heb samen met Multispeed even een leuke opstelling gemaakt dus we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

brambest schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:38:
Iemand die gewoon op Hattrick kan komen? Ik kan wel inloggen, maar hij blijft echt een eeuwigheid laden daarna..
kan er gewoon op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb mn eerste competitiewedstrijd gisteren gespeeld...
Uit tegen een direkte concurrent, een sterke verdediger/gespecialiseerd counterteam met vooral hoog spelhervatting én veel koppers (5 had hij opgesteld)....

En toch heb ik met 1-3 gewonnen, 3 waardevolle punten, en een van mijn goals was een corner+kopbal SE.
Bovenal heb ik dus gewoon wél PIC gespeeld, en is mn teamgeest nu ook lekker gegroeid..
De rest van de eerste speelhelft (komende 6 wedstrijden) moet ik thuis tegen de sterkere teams en uit tegen zwakkere; dan moet zeker een 18 uit 6 tot de mogelijkheden behoren en ben ik een flink end op weg naar promotie (35 punten zullen nodig zijn voor direkte promotie, dat zal wel een harde kluif worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Ik ben nu aan het spelen tegen een nieuwe in de comp. Deze speelt pas 2 weken en nog niks gekocht.

Tijdelijk paar sportpsychologen ingehuurd en ik speel nu PiC om mijn teamgeest:woest beter te krijgen voordat ik tegen mijn directe concurenten moet. Ik heb nog nooit op mijn teamgeest gelet, hoop hiermee een nieuwe start te maken.

tussenstand 0-1 achter... hmmm kan dat liggen aan PiC spelen ?

[ Voor 19% gewijzigd door Multispeed op 05-12-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

PIC spelen levert je een ietwat lager middenveld op... dat is een zekere inboeten, zeker ook als je een tactiek stpeelt die niet direkt gericht is op sterke middenvelden (4-mans middenveld en bv daarvan 2 op de vleugel).
het maakt je verdediging niet zwakker en ook je aanval niet zwakker, maar kan wel invloed hebben op de kansverdeling.

Overigens, bij PICspelen is het wel van belang dat je een beetje een coach met wat Leiderschap.... anders stijgtje teamgeest initieel wel, maar is die al weercompleetteruggezakt tegen de tijd dat je volgende wedstrijd is (zolang je echter in de beker speelt is de volgende wedstrijd dichterbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Joy, met twee in de haast aangetrokken spitsen toch nog de wedstrijd kunnen winnen met 3-1. Competitie lijkt dit jaar minder te worden dan vorig jaar, dus ik ben benieuwd wat er allemaal kan gebeuren komende weken. Supporters verwachten in ieder geval weer een kampioenschap, en ik zelf stiekum ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Spennende wedstrijd hier tegen het andere team dat gepromoveerd is. Met nog een paar minuten te spelen stq ik 6-3 voor, de 3 tegendoelpunten allen afkomstig van zijn top-speler, die echter al wel 27 jaar is.
Mijn recent aankopen bewijzen zich wel, 4 van de doelpunten zijn afkomstig van m'n 2 nieuwe áanvallers.

Lijfsbehoud komt gelijk een stukje dichterbij zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
4-1 gewonnen! :) Wedstrijd ging vrij gelijk op, alleen waren mijn posities buiten het middenveld om beter bezet! :)

Gisteren nog een vleugelspeler aangeschaft:

24 jaar en 17 dagen
verdedigen: zwak
positiespel: goed
vleugelspel: bovennatuurlijk
passen: uitstekend
scoren: waardeloos
spelhervatting: matig

Ben er erg tevreden mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:10

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

1-6 verloren. Beetje jammer, maar wel verwacht, een van de sterkere in de competitie. Plus laat ik mn betere keeper woensdag in de beker spelen, ipv nu in de competitie, niet dat ik die ga winnen...

[edit]Kijkend naar de rest van de competitie, is het erg aan elkaar gewaagd. Mijn hoogste rating van vorig jaar zou mij tweede plek in ratings bezorgen, echter sta ik na de eerste wedstrijd 7e in ratings... Moet mijn inziens nog steeds makkelijk voor lijfsbehoud kunnen spelen, echter ligt het zo dicht bij elkaar dat het beter of slechter uit kan gaan pakken...

[ Voor 48% gewijzigd door majoh op 06-12-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Gisteren uit van degradant uit de VII gewonnen met 0-5. had gehoopt op overwinning maar dit ging wel erg makkelijk. Heb de hoogste middenveldsrating en aanvalsrating van de competitie dus hopelijk wordt ik kampioen.
Naast de degradant is er helaas maar een serieuze concurrent dus ga maar veel pic spelen om bepaalde duels met zekerheid te winnen.

@Gymnad wat koste dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Wceend op 06-12-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Inderdaad een hele curieuze transfer. 2 maanden eerder die speler gekocht voor 2,9 miljoen en dan nu verkopen voor 22,5 miljoen. Ik neem aan dat daar wel een correctie op komt (of al op is gekomen).

Leuk die ontwikkeling van die hattrick app. Het enige wat ik als voordeel zou zien zijn de live wedstrijdverslagen op de telefoon. Maar als ik begrijp dat je maar 1x per dag data op mag halen zal dat wel lastig zijn. Ik ga het in dat andere topic even volgen.

Verder gisteren de eerste wedstrijd in mijn nieuwe competitie gespeeld. Verrassend 1-1 gespeeld in een uitwedstrijd met PIC. Beetje lucky dus. Op naar de 2e bekerronde woensdag!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Hier eerste wedstrijd gelijk gespeeld (2-2) tegen het team waar ik afgelopen seizoen in mijn ogen 2 keer onverdiend van had verloren; is dus mijn angst-gegner ;)

blij met het punt uit deze uitwedstrijd; ratings waren goed, volgens Alltid sta ik 2e van mijn comp in rating en sterren en ook hoog bovenin qua de rest.. wellicht een promotie dit seizoen (zeg ik natuurlijk heel voorzichtig omdat het seizoen nog heel lang is en ik nog een puntje of 34 verwijderd ben van directe promotie ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

0-1 overwinning gepikt van een directe concurrent voor de titel.
Hij haalde een behoorlijk mid (formidabel) en ik een goed mid, maar mijn verdediging en aanval waren beter.
Goed begin zo op deze manier !
Ik pic in de beker, wil nu echt wel een keer kampioen worden en de volgende stap maken

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 1-3 gewonnen van een, in mijn ogen, directe concurrent om degradatie te ontlopen. Wel weer een kopgoal uit een corner tegen ( ik zie een patroon ).
Zelf een penalty en twee goals uit een ingestudeerde vrije trap!

----
Toen hun counteraanval hardhandig werd onderbroken door de verdedigers, hield Gaterinos er in elk geval nog een vrije trap aan over. Verrassend genoeg werd de bal niet direct op doel geschoten, maar ging er een voorzet richting doelmond, net buiten het bereik van de keeper. De aanvallers wisten precies waar de bal ging komen en een doelpunt leek onafwendbaar. Na wat duwen en trekken werkte Héctor Lasso de bal inderdaad over de doellijn voor de 1-1.
----
De vrije trap van Gaterinos in de 34e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Héctor Lasso, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 1-2! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
----

Ontstaan bij de goals uit SE's ???

Veder sta ik nu vierde in ratings en sterren. Het lijkt dus allemaal iets rooskleuriger dan voordien verwacht. Al is natuurlijk voorzichtigheid geboden.

Volgende week zondag thuis tegen de lijstaanvoerder. Ook hier liggen kansen, en ik heb een week de tijd om een juiste strategie te gaan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Vooraf ingeschat dat ik zou winnen dus voor het eerst in mijn korte hattrick carriere PiC gespeeld... Mijn god wat een slagveld..

1 middenvelder Rood
1 middenvelder Geblesseerd
1 keeper geblesseerd
Play it Cool ? hahahah zucht.....

Maargoed ondanks dit tegenvallertje toch gewonnen 3-1 en belangrijker mijn teamgeest is gestegen van woest naar geïrriteerd. Volgende week tegen een bot-team en dus weer een PiC hoop dat ik straks niet met tig geblesseerde zit :)

Pagina: 1 ... 11 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.