[Android] Crider Hattrick Manager

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

Welkom in het Crider Hattrick Manager topic! Deel 1

Wat is Crider Hattrick Manager

Crider Hattrick Manager is een Android applicatie die het mogelijk maakt de gegevens van het online spel Hattrick op te halen. Omdat er nog geen echte Android applicatie beschikbaar was zijn wij hier nu dus mee bezig.

Versies

Om het moment staat er op de planning om 2 versies te maken. 1 gratis versie en een betaalde versie. Hier onder een overzicht wat welke versie zal krijgen.
Gratis
  • Financiën
  • Training
  • Spelers + Details
  • Fans
  • Competitie
  • Speler updates (Skill omhoog)
  • Personeel
Betaald
  • HT-Live
  • Alle functies van de gratis versie
Beide lijsten worden aangepast zodra er meer bekend is.

Screenshots

Deze screenshots kunnen nog worden gewijzigd en kunnen anders zijn dan de huidige versie. Ook zijn deze in het engels maar de applicatie is op een nederlands toestel gewoon in het nederlands

Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/Main%20Menu.png Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/Financial_english.png

Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/Player%20List.png Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/Training_english(1).png

Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/Training_english.png Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/fans(1).png

Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/series.png Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/staff.png

Updates

01-12-2010: Personeel toegevoegd en een internet check erin gemaakt.
02-12-2010: Trainings Raporten af. Dit weekend testen en dan als het goed is volgende week beschikbaar in de Market.
16-02-2011: Bezig met testen Sync functionaliteit.

Links

[ Voor 9% gewijzigd door Brummetje op 16-02-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Welkom mensen!

Alle input is welkom... Er zijn al wat fantastische ideen aangedragen op GoT die zeker in de app zullen komen! Mochten er mensen zijn die iets in het project willen betekenen kunnen die zich bij ons melden. Let wel we zijn niet op zoek naar iemand, maar wie weet kan jij ons overtuigen.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:05

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

iig alvast een post om het topic te volgen... leuk initiatief

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Gister avond nog even bezig geweest met de view voor het Personeel en deze is nu ook af :)

Bijna alles zit er nu in, nog beetje als tweaken en netjes maken en hij kan naar de market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, gebruik nu vaak de volledige site op mijn mobiel, wat redelijk goed te doen is, maar een dedicated app zou de potentie moeten hebben om beter te werken.

Jammer dat je alleen maar kan lezen, maar moet zeggen dat ik dat nu vooral ook doe op mn mobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
majoh schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:24:
Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, gebruik nu vaak de volledige site op mijn mobiel, wat redelijk goed te doen is, maar een dedicated app zou de potentie moeten hebben om beter te werken.

Jammer dat je alleen maar kan lezen, maar moet zeggen dat ik dat nu vooral ook doe op mn mobiel...
Het lezen is inderdaad jammer, alleen uitdagingen kun je op het moment beheren (dus ook iemand uitdagen en accepteren). Dit is wel alleen voor supporters beschikbaar... We hopen dus dat Hattrick meer dingen beschikbaar maakt. Maar als je dan kijkt hoelang ze al bezig zijn met die mobiele website dan kan dat nog wel even duren.

Nog even wat nieuwe Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/series.png Afbeeldingslocatie: http://crider.brumpc.nl/upload/image/staff.png

[ Voor 12% gewijzigd door Brummetje op 02-12-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ok, dat van die uitdagingen wist ik niet. Wel handige functie om onderweg te kunnen doen, vergeet het nog al eens namelijk...

En ja, die mobiele site van hun gaat helemaal nergens over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Status: Trainings Rapporten (Skill updates van een speler) is bijna af :)

[ Voor 4% gewijzigd door Brummetje op 02-12-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

RM-rf schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:07:
iig alvast een post om het topic te volgen... leuk initiatief
Daarvoor hebben we gewoon de bookmarkknop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/bookmark.gif) :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
En Trainings Rapporten is ook af :) niet helemaal optimaal (nogal traag) omdat de API erg brak is maar het werkt :)

Dit weekend even goed testen en misschien nog wat tweaken en dan kan die als het goed is na het weekend de Market in (is ook nog even wachten op me Credit Card).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Als het jouw team is, mag je wel eens wat meer assistent trainers aan gaan nemen. ;)

Ik ben zeer benieuwd naar deze App, maar moet zelf nog even wachten totdat ik een beslissing heb genomen welke telefoon ik ga nemen (android-based, dat wel).

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
CoRrRan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:28:
[...]
Als het jouw team is, mag je wel eens wat meer assistent trainers aan gaan nemen. ;)

Ik ben zeer benieuwd naar deze App, maar moet zelf nog even wachten totdat ik een beslissing heb genomen welke telefoon ik ga nemen (android-based, dat wel).
Hehe nee is niet mijn team :P ik heb er 8 en van de rest 1, dat was de data van Cons (vriend die mee helpt met de applicatie) en hij was ingelogd met mijn gegevens :P

Al een idee welke telefoon je gaat nemen met Android ? Heb zelf een Desire en Cons heeft een Desire HD en zijn er goed over te spreken.

[ Voor 11% gewijzigd door Brummetje op 03-12-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Brrummmmeettjjeeeeee

Schiet eens op met je creditcard :) We have an app to release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Brummetje schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:55:
[...]

Hehe nee is niet mijn team :P ik heb er 8 en van de rest 1, dat was de data van Cons (vriend die mee helpt met de applicatie) en hij was ingelogd met mijn gegevens :P

Al een idee welke telefoon je gaat nemen met Android ? Heb zelf een Desire en Cons heeft een Desire HD en zijn er goed over te spreken.
Ik weet het nog niet. Ik vind de Desire HD mogelijk toch wel echt te groot. Dus misschien een normale Desire. Lastige keus.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
inmiddels zijn we in hattrick ook een topic gestart om zoveel mogelijk mensen te bereiken met deze app. http://www82.hattrick.org...d.aspx?t=14523713&n=1&v=0

Ik moet zeggen dat ik het nu al elke dag gebruik :)

*update www.criderhattrickmanager.nl ook geregistreerd. Zal in de loop van de middag wel werken..

[ Voor 18% gewijzigd door Multispeed op 04-12-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
CoRrRan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:26:
[...]
Ik weet het nog niet. Ik vind de Desire HD mogelijk toch wel echt te groot. Dus misschien een normale Desire. Lastige keus.
Mwah jij hij is wel groot maar ik vind hem persoonlijk niet te groot... ligt er beetje aan waarvoor je hem het meest voor gaat gebruiken denk ik....

Anyway, we hebben weer wat aanpassingen gedaan (wat kleine foutjes) en die zijn er ook uit :) Nog even wat tweaks toegepast op de Trainings Raporten view zodat deze worden opgeslagen op je telefoon.. en pas bij het gebruiken van de vernieuwen knop de nieuwe worden opgehaald... op deze manier werkt het allemaal lekker snel en hoef je niet steeds erop te wachten.... (Vooral bij een GSM verbinding kon dit wel een minuut duren).

En het bovengenoemde domein werkt als het goed is ook (bij mij wel in ieder geval).

We zijn trouwens ook nog op zoek naar iemand die Icons/Achtergronden en knoppen wil maken die er mooi en shiny uitzien... hebben nu gewoon hattrick knopjes maar dan ben je erg beperkt in wat er op internet te vinden is en zou fijn zijn als iemand ze voor ons kan maken :)

[ Voor 18% gewijzigd door Brummetje op 04-12-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Brummetje schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:40:
[...]

Mwah jij hij is wel groot maar ik vind hem persoonlijk niet te groot... ligt er beetje aan waarvoor je hem het meest voor gaat gebruiken denk ik....

Anyway, we hebben weer wat aanpassingen gedaan (wat kleine foutjes) en die zijn er ook uit :) Nog even wat tweaks toegepast op de Trainings Raporten view zodat deze worden opgeslagen op je telefoon.. en pas bij het gebruiken van de vernieuwen knop de nieuwe worden opgehaald... op deze manier werkt het allemaal lekker snel en hoef je niet steeds erop te wachten.... (Vooral bij een GSM verbinding kon dit wel een minuut duren).

En het bovengenoemde domein werkt als het goed is ook (bij mij wel in ieder geval).

We zijn trouwens ook nog op zoek naar iemand die Icons/Achtergronden en knoppen wil maken die er mooi en shiny uitzien... hebben nu gewoon hattrick knopjes maar dan ben je erg beperkt in wat er op internet te vinden is en zou fijn zijn als iemand ze voor ons kan maken :)
Als je hem gaat gebruiken om je broodjes op te smeren of als snijplank is hij zeker niet te groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Voor updates.. Volg ons ook op Twitter!

http://twitter.com/#!/CriderHattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
We zijn op dit moment bezig de app in de market te zetten. Verwachting is dat hij er rond 13.00 uur instaat........

Zou het op prijs stellen dat jullie de app downloaden testen en gaan gebruiken... En nog mooier zou zijn, als je het een leuke app vind het doorvertelt. Weten wij ook waar we het voor doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:05

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brummetje schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:40:
[...]

als je kunt sturen welke knoppen je nodig hebt, welke grootte die moeten hebben en welke kleuren of evetueel ook kleurinstellingen/formaat (is PNG-24bits mogelijk?), wil ik wel een aantal buttons/graphics maken :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
RM-rf schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:19:
[...]

als je kunt sturen welke knoppen je nodig hebt, welke grootte die moeten hebben en welke kleuren of evetueel ook kleurinstellingen/formaat (is PNG-24bits mogelijk?), wil ik wel een aantal buttons/graphics maken :)
Via mail of een instant messenger ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
*UPDATE!

De app is live in de market. "Crider hattrick manager"

Vergeet niet ons 5 sterren te raten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

"Deze app is nog niet geauthenticeerd met Hattrick CHPP. Voordat u verder gaat moet dit eerst gebeuren"

Na ok, kom ik op een website die niet bestaat...

[edit] nu doet ie wel iets...

[ Voor 9% gewijzigd door majoh op 06-12-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
majoh schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:29:
"Deze app is nog niet geauthenticeerd met Hattrick CHPP. Voordat u verder gaat moet dit eerst gebeuren"

Na ok, kom ik op een website die niet bestaat...
Wireless ? Mobiel netwerk ? dit is namelijk een standaard website van Hattrick.

Edit: ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kreeg een 500 error, maar erna ging ie wel goed. Nu ingelogd, en ga even spelen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
majoh schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:32:
Kreeg een 500 error, maar erna ging ie wel goed. Nu ingelogd, en ga even spelen. Ben benieuwd :)
HF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Loopt best vlot allemaal op HTC Legend. Al is de informatie nog een beetje kaal, iig een leuke start van de applicatie.

1 klein bugje, als je uit de applicatie gaat, en dan via laatst gebruikte apps er weer terug in gaat (home toets lang indrukken). En daarbij in overzicht komt, dan kun je niet met Back button, of Menu -> Terug, weer terug naar hoofdmenu, maar gaat ie uit de app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
majoh schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:41:
Loopt best vlot allemaal op HTC Legend. Al is de informatie nog een beetje kaal, iig een leuke start van de applicatie.

1 klein bugje, als je uit de applicatie gaat, en dan via laatst gebruikte apps er weer terug in gaat (home toets lang indrukken). En daarbij in overzicht komt, dan kun je niet met Back button, of Menu -> Terug, weer terug naar hoofdmenu, maar gaat ie uit de app...
Gaan we naar kijken, en we proberen zoveel mogelijk informatie te tonen maar de XML die je kunt gebruiken is soms wat beperkt...

Bedankt voor de feedback iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik ga er ook mee spelen, op een HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
eerste vraag. Mijn hattrick instellingen staan op NL, de app geeft alles in het engels weer. Dit vind ik een beetje jammer, zie ik een feature over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
-TheNose- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:56:
eerste vraag. Mijn hattrick instellingen staan op NL, de app geeft alles in het engels weer. Dit vind ik een beetje jammer, zie ik een feature over het hoofd?
nee je ziet niets over het hoofd. De applicatie zou naar je telefoon instellingen moeten kijken en aan de hand daarvan de juiste taal moeten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
-TheNose- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:56:
Hier werkt hij wel... Zeker dat je instellingen goed staan ?

En werkt het bij de andere gebruikers hier ook ? of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn telefoon is in het engels ja, juist omdat een hoop apps alleen engels zijn en ik twee talen door elkaar super irritant vind! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Weer even een update want we zijn natuurlijk nog druk bezig.

We hebben zojuist de vertaling op ons forum gezet en ook doorgestuurd naar mensen die wouden vertalen. Deze zijn nu bezig met de spaanse vertaling.

Ook zijn er veel tips en ideeen binnen gekomen waar we druk mee aan de slag gaan.

Wat binnenkort gaat komen:
  • HT-Live (Apart programma i.v.m. licentie Hattrick)
  • Offline support (Dit zodat je niet iedere keer de gegevens moet ophalen maar dit kan doen doormiddel van de vernieuwen knop in het menu)
Dit zijn de grootste wijzigingen die we sowieso willen toevoegen. Natuurlijk komen er ook bug fixxes. Meer hier over in het nieuwe jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Wij zijn op zoek naar Testers die hun android versie op 2.1 hebben.

Als er hier mensen zijn die dit hebben en willen mee werken dan kun je contact opnemen via info[at]crider.nl of een DM hier op tweakers naar mij sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik zie een update, wat is er veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
majoh schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:02:
Ik zie een update, wat is er veranderd?
Move-to-SD is toegevoegd, en er was een bug die er voor zorgde dat de Trainings Raporten (alleen voor supporters) niet goed werdt geupdate, deze is nu verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Als er weer mensen zijn die zich afvragen wat er is veranderd. We hebben de duitse taal toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Even een update. We zijn druk bezig met het testen van de Sync functie. Deze hebben we net af en zijn aan het testen of die niet de telefoon leeg zuigt :)..

Deze functie gaat er voor zorgen dat er iedere 24 uur nieuwe data wordt opgehaald.

Als er mensen zijn met ideeen voor het programma dan horen we dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
De nieuwe versie komt binnenkort in de market, we wachten nog even op een bericht van de CHPP Staff van Hattrick voor de Sync functionaliteit die er in zit.

Changes:

- Alles is offline beschikbaar.
- Begin scherm heeft een remake gehad.
- Title bar heeft nu een "back" knop en een "refresh" knop.
- Gele kaarten zijn nu zichtbaar bij spelers als een plaatje.
- Veel andere bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Gespeelde en Aankomende wedstrijden view is nu ook beschikbaar :) je kunt deze vinden bij de Competitie bovenin het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
We hebben 3 dagen terug toestemming gekregen van Hattrick om de synchronisatie te gebruiken. Deze is sinds gister beschikbaar in de Market.

Ook hebben we de franse taal ondersteuning toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Brummetje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:19:
Wij zijn op zoek naar Testers die hun android versie op 2.1 hebben.

Als er hier mensen zijn die dit hebben en willen mee werken dan kun je contact opnemen via info[at]crider.nl of een DM hier op tweakers naar mij sturen.
Ik heb hem gisteren geïnstalleerd. Op een Sony X8 met Android 2.1 trouwens.

[edit]Ik typte iets over life om wedstrijden te volgen, maar nu twijfel ik of dat deze app was :p, heb er twee geinstalleerd gisteren.

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 22-03-2011 12:01 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
BOE! Schrik niet! :)

We zijn er nog, echter vanwege School (afstuderen), stages en werk zijn we even druk geweest met andere dingen :)

Maar.... we hebben goed nieuws!

We zijn nu al weer even bezig om Crider aan te passen om jullie van nog meer informatie te voorzien vanuit hattrick! hieronder even een recap wat er zoal de laatste weken gebeurt is:

Changelog
- All knoppen op het hoofdscherm aangepast en gecentreerd
- Alle functionaliteiten uit de app verwijderd die niet meer door de API worden aangeboden
- De kleur van de titelbalk veranderd omdat deze tijdens het switchen van scherm limegroen werd
- Alle ontbrekende items toegevoegd op de financiën pagina
- Het ontwerp van de spelers(lijst) aangepast
- Niet supports kunnen nu sneller syncen in de app, omdat we de training rapporten query daarvoor uitgezet hebben (omdat non supporters deze toch niet mogen zien)
- Ontwerp van de spelers rapporten veranderd (deze is nu hetzelfde als de spelerslijst)
- Wat items verplaatst en gegroepeerd (Onder Club zit nu o.a Personeel en Financiën)
- Wedstrijden staat nu in het begin scherm en daar kan je nu ook op klikken om de details te bekijken
- Ook hebben we voor de al gespeelde wedstrijden details toegevoegd.

.Plan
- Druk bezig met HT-Live deze is "af" maar behoeve nog wat test werk, echter omdat er nu alleen training wedstrijden gespeeld worden (door het eind van het seizoen) loopt dit wat vertraging op
- Melding in hattrick aan het eind van het seizoen met welke plek je bent geëindigd, met daarbij hoeveel geld dit je oplevert en of je gepromoveerd bent.
- Splash toevoegen aan Crider

Natuurlijk zoeken wij ook nog testers! Dus speel je hattrick en wil je helpen Crider Hattrick Manager te verbeteren, installeer de app en vertel ons wat er fout gaat, wat er verbeterd kan worden aan de huidige opties en natuurlijk zijn jouw ideeën altijd welkom!

[ Voor 13% gewijzigd door Multispeed op 23-10-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zo. Schrik,komt deze ineens weer in mn bookmarks omhoog...

Maar zal m weer eens installeren. Echter moest ik zeggen dat ik bij de vorige versies gewoon liever via mn browser naar de volledige site ging. Werkte nog steeds t beste. Vooral ook doordat je niet zoveel mag van Hattrick. Mss dat dit verbetering biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
majoh schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:05:
Zo. Schrik,komt deze ineens weer in mn bookmarks omhoog...

Maar zal m weer eens installeren. Echter moest ik zeggen dat ik bij de vorige versies gewoon liever via mn browser naar de volledige site ging. Werkte nog steeds t beste. Vooral ook doordat je niet zoveel mag van Hattrick. Mss dat dit verbetering biedt.
haha sorry! zal je niet meer laten schrikken...

Wil je laten weten wat je ervan vind en wat je mist in onze app, wat de website je wel bied ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
vanavond training wedstrijden en dus DE test voor onze HT-live! ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Jammer dat die optie er nog niet voor ons in zit. Want dat zou denk ik de voornaamste reden zijn om de app te gebruiken, maar ben benieuwd naar de resultaten.

Verder zal ik nog even met de appels blijven spelen en feedback geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
majoh schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:48:
Jammer dat die optie er nog niet voor ons in zit. Want dat zou denk ik de voornaamste reden zijn om de app te gebruiken, maar ben benieuwd naar de resultaten.

Verder zal ik nog even met de appels blijven spelen en feedback geven.
Dat snap ik, we zijn overigens druk bezig om naar de mogelijkheid te kijken dat andere beta versies kunnen installeren en feedback naar ons kunnen sturen. Maar vooralsnog ligt de prio nu even bij HT live.

Test lijkt goed te gaan op een paar kleine dingetjes na, nu die gaan oplossen en de volgende wedstrijd afwachten... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Hij is af!

Versiecode: 86
Versienaam: 2.0Beta1
Staat nu in de market...

Met HT live!!!
Google+ Button
Nieuwe knoppen en kleuren schema's
Vele bug-fixes in ht live en andere schermen..
Overbodige code opgeschoond

Nu is het aan jullie om er mee te werken! en mocht je toch nog een bug vinden ? Rapporteer het a.u.b. via de app of meld het hier op het forum zodat we deze gelijk kunnen fixen!!

Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zal vanavond eens kijken of ik mijn wedstrijd er mee kan volgen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Als het goed is werkt alles bij HT-Live... Alleen de score zal waarschijnlijk onder de wedstrijd niet worden geupdate... daar ben ik namelijk nu nog mee bezig maar zitten wat technische problemen tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Brummetje schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:33:
Als het goed is werkt alles bij HT-Live... Alleen de score zal waarschijnlijk onder de wedstrijd niet worden geupdate... daar ben ik namelijk nu nog mee bezig maar zitten wat technische problemen tegen :)
Tjah blijft lastig dat je dingen pas echt kan testen tijdens een wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
We zijn bezig om een nieuwe apk in de market te zetten, kregen een error toen de wedstrijd onderweg was.

edit:
Weer nieuwe APK onderweg, de kleuren balkjes naast de score die aangeven of het voor de thuis spelende ploeg, de uit spelende ploeg of een neutraal evenement is waren verkeerd.

[ Voor 49% gewijzigd door Multispeed op 13-11-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Topicstarter
Probleem met de score ook gevonden maar nog niet opgelost..

Voor de rest lijkt alles goed te werken maar als je toch wat gevonden hebt laat het ons dan weten...

We zijn ook op G+ te vinden: https://plus.google.com/b/104045721654101994899/
Pagina: 1