Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kaplander schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:37:
Erg jammer (een jeugdproduct in U20 was bijzonder mooi geweest) maar het was me idd al wel duidelijk ;)

De aanhakers doen 3,5 miljoen plus op dit moment. De afvallers 500-600k.

Ik heb de filter toch nog staan, dus zal die betere koppers eens goed bekijken de komende week dan :)
Ook een leuke XTC speler om in de gaten te houden: Koenmar Freriks (390938785)
Of deze: Ward Stoker (390990673)
En Duitsland heeft ook een mooi talentje: Fabian Grond (390999976)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
CoRrRan schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:
[...]

Ook een leuke XTC speler om in de gaten te houden: Koenmar Freriks (390938785)
Of deze: Ward Stoker (390990673)
En Duitsland heeft ook een mooi talentje: Fabian Grond (390999976)
Topspelers die precies in de juiste week geboren zijn. Dat zijn idd wel de echt bijzonderen :)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Woah, een bidding war die ik niet zag aankomen.. Als ik al iets meer dan 1.000 ervoor kreeg, zou ik al blij zijn, maar de teller stopt uiteindelijk op 250K rond :D ... en dat voor een middelmatige speler:
Cecil Merchant [playerid=391089173]
17 jaar en 29 dagen, volgende verjaardag: 25-03-2014

Nationaliteit: England

Vorm: redelijk (6) Conditie: zwak (4)
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig (1) ervaring en is een zwak (4) leider.
Clubtrouw: goddelijk (20)

Eigenaar: Achromatic D'lux (sinds 29-12-2013 (1/54), 3d)
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 290 €/week 4 640 €/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
HTMS Punten: Vaardigheid: 274 / Potentieel: 1874

Keepenrampzalig (1)
Verdedigenredelijk (6)
Positiespelzwak (4)
Vleugelspelzwak (4)
Passenmatig (5)
Scorenwaardeloos (2)
Spelhervattingslecht (3)

Deadline:01-01-2014 16:23 (2/54)
Vraagprijs:0€
Hoogste bod: 250000€ door KKS Lech Poznań
Het bieden is geëindigd!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Loopt de GoT toernooi nog? Ik zou wel weer graag uitnodiging krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
naitsoezn schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 16:53:
Woah, een bidding war die ik niet zag aankomen.. Als ik al iets meer dan 1.000 ervoor kreeg, zou ik al blij zijn, maar de teller stopt uiteindelijk op 250K rond :D ... en dat voor een middelmatige speler:

[...]
Mooie prijs :)

Ik zou het ook niet direct hebben verwacht. Tenzij dat redelijk verdedigen heel dicht op goed zat? Goed verdedigen met koppen is namelijk altijd wel heel gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Loona35 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:56:
Loopt de GoT toernooi nog? Ik zou wel weer graag uitnodiging krijgen :)
De finale wordt maandag gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kaplander schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:57:
[...]

Mooie prijs :)

Ik zou het ook niet direct hebben verwacht. Tenzij dat redelijk verdedigen heel dicht op goed zat? Goed verdedigen met koppen is namelijk altijd wel heel gewild.
Hij had in de jeugd nog een paar trainingen gehad nadat ie op redelijk was gekomen en voordat ie volgens de coach op max. level zat, en volgens de TSI-based prediction van foxtrick zat ie ongeveer op 6.5... Maar desalniettemin een leuke meevaller :). Sowieso krijg ik een beetje de indruk dat de transfermarkt weer een heel klein beetje aantrekt (na jaren van dalende prijzen), of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

ff inhaken op de U20 discussie de laatste weken... Ik kijk vooral naar spelers uit andere landen, vooral de wat kleinere landen omdat die spelers wat goedkoper zijn om aan te trekken. 3,5 mil of meer is me teveel van het goede voor een potentieel U20 speler. Ik heb sinds dit seizoen een speler in de U20 van Bulgarije, heeft me net geen 2 mil gekost en vond ik persoonlijk wel een leuke gok om dat eens te proberen... missie geslaagd dus, hij speelt vanavond zijn eerste wedstrijd :) Ik train defs en ben eigenlijk van zins om nog meer spelers die kant op te krijgen (het blijft een gok natuurlijk, ik heb nog 2 spelers die gescout zijn en waar contact over is met de scouts). Ik vraag me af of er iets is waar ik echt op kan letten als def trainer, ik bedoel dan meer qua stats en specialiteiten, mijn huidige U20 speler vind ik niet eens zo heel bijzonder om eerlijk te zijn:

Mihail Lilov

18 jaar en 100 dagen
TSI = 19 800, loon = 2 100 €/week
Vorm: goed (7) Conditie: redelijk (6)
Ervaring: waardeloos (2) Leiderschap: zwak (4)
Clubtrouw: reusachtig (15)
Conditie: redelijk (6) Keepen: rampzalig (1)
Positiespel: zwak (4) Passen: goed (7)
Vleugelspel: matig (5) Verdedigen: wonderbaarlijk (12)
Scoren: waardeloos (2) Spelhervatting: slecht (3)
HTMS Punten: Vaardigheid: 678 / Potentieel: 2018

Ik heb vooral naar het potentieel punten gekeken toen ik hem aantrok, maar of dat nou het punt is om naar te kijken.... Tips hoor ik graag, vind het wel humor om na ongeveer 10 jaar HT toch een U20 speler af te leveren :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Leuk :) . Persoonlijk heb ik nul ervaring met U20-spelers, maar als def-trainer zou ik spelers met hoge positiespel en / of vleugelspel aantrekken (passen voor een verdediger vind ik niet zo belangrijk, al kun je daar misschien anders tegenaan kijken als je een counterploeg hebt?); een hogere verdedigen is meegenomen, maar zou niet mijn prioriteit zijn (aangezien je die vrij snel omhoog kunt trainen als ze jong zijn)...

Maar jah, ik ben dan ook een fan van multi-skill spelers en veel scouts / NT-U20-coaches lijken dat niet te zijn ;) . Voor de verkoop zou een speler met wonderbaarlijk verdedigen en zwak positiespel in ieder geval niet in mijn "hotlist" terecht komen (zou toch minimaal goed, maar liever uitstekend positiespel zoeken voor een verdediger van begin twintig).

Voor U20 is de precieze leeftijd volgens mij vrij belangrijk (wanneer ze nog net wel of net niet meer mee kunnen doen met een WK bijvoorbeeld). Verder, om de prijs mogelijk te drukken, zou je kunnen kijken naar de subskill (bv. binnen één of twee trainingen een level up), maar dat vereist wel wat meer (zoek)werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke spits te koop. Zou leuk zijn als iemand alvast een bod kan uitbrengen, zodat ik kan bieden op een speler. Ik wil namelijk een Nederlandse speler.

Rahim 'Bômba Bolt' Mirzaho jayev (358020126)

Nationality: Uzbekistan

In solid form, excellent stamina.

Total Skill Index (TSI): 69 370
Speciality: Quick
HTMS Points: Ability: 945 / Potential: 1847

Keeperdisastrous (1)
Defendingweak (4)
Playmakinginadequate (5)
Wingerweak (4)
Passingoutstanding (10)
Scoringsupernatural (14)
Set pieceswretched (2)

Deadline: 07-01-2014 17:06 (3/54)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

En er dan 'mee blijven zitten' zeker :P

[ Voor 13% gewijzigd door naitsoezn op 04-01-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
En het is er vast een met fratsen, als je 'm zelf na 4 dagen alweer beu was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha jullie zijn erg achterdochtig :) De reden dat ik hem zo snel verkoop, is omdat ik vanaf nu alleen Nederlandse spelers wil kopen.Hij wordt sowieso wel verkocht voor minimaal 2.3M , maar het zou leuk zijn als iemand alvast een bod kan uitbrengen. :*)

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Daarin heb je duidelijk gelijk; het bieden is al begonnen zie ik. Succes, ook met de vervanging! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaplander schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:05:
Daarin heb je duidelijk gelijk; het bieden is al begonnen zie ik. Succes, ook met de vervanging! :)
Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsoezn schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:57:
[...]
Voor U20 is de precieze leeftijd volgens mij vrij belangrijk (wanneer ze nog net wel of net niet meer mee kunnen doen met een WK bijvoorbeeld). Verder, om de prijs mogelijk te drukken, zou je kunnen kijken naar de subskill (bv. binnen één of twee trainingen een level up), maar dat vereist wel wat meer (zoek)werk :P
Voor de grotere landen word inderdaad vrij nauwkeurig gekeken naar de leeftijd indien je natuurlijk een grotere vijver hebt om uit te vissen. Uit eigen ervaring zou ik zeggen dat het bij de kleinste landen steeds minder van belang word. Indien de vijver waar je uit vist zeer beperkt word en je dus blij bent met elke goed dan wel uitstekend 17 jarige met een laag aantal dagen. Het belang van de leeftijd hangt dus helemaal af van het aanbod dat er in een bepaald land is.

Nu is daar door het aantal tweede elftallen de laatste seizoenen wel verandering in gekomen vermoed ik, maar ook die jeugdelftallen moesten op stoom komen. Dus wat betreft de leeftijden checken zullen die nu ook wel kritischer gaan kijken.

Als iemand echt U20-talenten wil trainen zou ik adviseren om op het nationale forum te kijken bij kleinere landen voor topics waarin trainers gevraagd worden. Ik weet dat er zo'n topic bijvoorbeeld in Suriname is. Ook kan je altijd even informeren bij de scout van het desbetreffende land voordat je een speler koopt. Zou zonde van de investering zijn als jij denkt dat hij een kans maakt om pas na de (dure) aankoop er achter te komen dat je ernaast zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Ik wil me uitschrijven voor de GoT-cup. Ben geen supporter meer en kan dus ook niet meer meedoen zonder credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens kijken of we vanavond de titelverdediger kunnen onttronen in de GoT-Cup.

Hoe dan ook word het een evenaring een van de twee records die nu in de handen zijn van Marimbas 11.

Mocht Tolhek Terminators winnen dan zijn zij de tweede team naast Marimbas 11 die de GoT-cup twee keer op rij winnen en mocht ik winnen vanavond dan ben ik de tweede die de GoT-cup drie keer in totaal winnen. Er is dus naast de eeuwige roem genoeg om te strijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
In de categorie 'het glas is halfvol', ik hou dus sowieso 1 record in handen! Voor nu dan toch nog even :P

Beide finalisten succes gewenst, maak er een mooie pot van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Netjes, met een man minder toch de overwinning pakken d:)b . Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je het begin van de wedstrijd en heb je goede hoop op een overwinning omdat de tegenstander maar met 10 man het veld betreed en dan nog met 1-2 verliezen |:( |:( |:(

Gefeliciteerd aan de winnaar natuurlijk _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:04:
Zie je het begin van de wedstrijd en heb je goede hoop op een overwinning omdat de tegenstander maar met 10 man het veld betreed en dan nog met 1-2 verliezen |:( |:( |:(

Gefeliciteerd aan de winnaar natuurlijk _/-\o_
Wat dom, speler verkocht en niet aangepast. Hoe blond kan je zijn...

Bedankt voor de felicitaties, had eigenlijk een nederlaag verwacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 07-01-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Wanneer begint de volgende cup weer? vond het best leuk om mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:34
LangeQuin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:32:
Wanneer begint de volgende cup weer? vond het best leuk om mee te doen
Geef CoRrRan en mij even de tijd om de administratie op orde te brengen, dan komen over een weekje of zo de uitnodigingen weer! Er zullen denk ik naast WC-Eend nog anderen zijn wiens supporter afloopt. Dus even kijken of we genoeg teams ook voor de Challenger hebben... werkt allen aub even de sheet hier bij (zet bij Cup participant even bij als je geen supporter meer bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

theturtle schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:53:
[...]
werkt allen aub even de sheet hier bij (zet bij Cup participant even bij als je geen supporter meer bent).
Moeten 2e teams ook in de sheet? Ik doe (met alle plezier) met m'n 2e team in de Challenger Cup mee, maar maak gerust plaats als er een nieuwe / ander eerste team mee zou willen doen aan de Challenger Cup.... :)

[ Voor 21% gewijzigd door naitsoezn op 07-01-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
naitsoezn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:03:
[...]

Moeten 2e teams ook in de sheet? Ik doe (met alle plezier) met m'n 2e team in de Challenger Cup mee, maar maak gerust plaats als er een nieuwe / ander eerste team mee zou willen doen aan de Challenger Cup.... :)
Het zou handig zijn in de sheet aan te kunnen geven of je een tweede team hebt. Ik vraag me trouwens af of, met het afnemend aantal supporters (ook platinum) de Challenger nog lang zal bestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:57:
[...]

Maar jah, ik ben dan ook een fan van multi-skill spelers en veel scouts / NT-U20-coaches lijken dat niet te zijn ;) . Voor de verkoop zou een speler met wonderbaarlijk verdedigen en zwak positiespel in ieder geval niet in mijn "hotlist" terecht komen (zou toch minimaal goed, maar liever uitstekend positiespel zoeken voor een verdediger van begin twintig).

[...]
Tsja, het hangt een beetje van de positie af waar een speler op speelt. Voor het NL U20 team zijn bijv. IMs continue aan het trainen op PM. Met heel af en toe wat passen.

Mijn vleugelspelers hebben echter heel veel vleugelspel gekregen en een seizoentje PM. Dus wel wat meer 'multiskill'. Voor het U20 ben je alleen beperkt tot 4 seizoenen training, waarna je de beste opstelling moet kunnen maken. En voor NL wordt het allemaal best goed geregeld met het U20 XTC project, waarbij managers gezocht worden met uitstekend coach die volledig de wensen van de U20 scouting volgen.

Voor het NL NT daarentegen is het heel wat andere koek. De meeste 'kale' speler daar zijn de keepers met alleen KP, DF & SH. Alle andere spelers hebben in ieder geval 2 sideskills + SH naast hun hoofdskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:27:
[...]
Tsja, het hangt een beetje van de positie af waar een speler op speelt. Voor het NL U20 team zijn bijv. IMs continue aan het trainen op PM. Met heel af en toe wat passen.

Mijn vleugelspelers hebben echter heel veel vleugelspel gekregen en een seizoentje PM. Dus wel wat meer 'multiskill'. Voor het U20 ben je alleen beperkt tot 4 seizoenen training, waarna je de beste opstelling moet kunnen maken. En voor NL wordt het allemaal best goed geregeld met het U20 XTC project, waarbij managers gezocht worden met uitstekend coach die volledig de wensen van de U20 scouting volgen.

Voor het NL NT daarentegen is het heel wat andere koek. De meeste 'kale' speler daar zijn de keepers met alleen KP, DF & SH. Alle andere spelers hebben in ieder geval 2 sideskills + SH naast hun hoofdskill.
Leuke info. Heb je ook enig inzicht in hoe hoog de "sideskills" voor de NT-spelers zijn? Gaat het dan om goed / uitstekend of nog (veel) hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

theturtle schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:53:
[...]

Geef CoRrRan en mij even de tijd om de administratie op orde te brengen, dan komen over een weekje of zo de uitnodigingen weer! Er zullen denk ik naast WC-Eend nog anderen zijn wiens supporter afloopt. Dus even kijken of we genoeg teams ook voor de Challenger hebben... werkt allen aub even de sheet hier bij (zet bij Cup participant even bij als je geen supporter meer bent).
Ik sta er twee keer in met mn eerste team.... of is het zo dat ik bij die tweede entry ook mn tweede team kan invullen (die in het Challenger toernooi meedeed/doet) ?

Iig blijf ik voorlopig gewoon lekker meedoen, mn supporter duurt nog ruim een jaar (maar twijel idd een beetje of ik hem zou willen verlengen, alhoewel ik, ook zonder echt traininsplan nog wel een hoop lol met dat tweede team heb, in Liga II en nu ook nog steeds in de beker, en ondanks veel lagere stats toch in staat betere teams het moeilijk te maken)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:50:
[...]

Leuke info. Heb je ook enig inzicht in hoe hoog de "sideskills" voor de NT-spelers zijn? Gaat het dan om goed / uitstekend of nog (veel) hoger?
Dat ligt er aan, maar in het algemeen is het hoger. Als voorbeeld een vleugelspeler: 10+ DF/PA en 16+ VL/PM.

(Ik ga niet de precieze waarden doorgeven, aangezien er hier ook Belgen kunnen komen. ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Vandaag weer een leuk trainingsraport (Dat is het natuurlijk al snel met Set Pieces trainen).

Komende woensdag wordt weer de laatste beker wedstrijd voor dit seizoen, als VII moet ik tegen een II aantreden, dus dat is natuurlijk kansloos. Toch niet verkeerd tot de 4e ronde.

Vanaf nu ga ik de rest van het seizoen playmaking trainen. Eind van het seizoen hoop ik dan mijn middenveld rating rond de solid te hebben, waarmee ik dan bovenin VI mee moet kunnen komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ress op 10-01-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:35
Mijn gebruikersnaam van tweakers staat nog op HOCR, kan die gewijzigd worden in bregweb? HOCR was een werkaccount, maar die heb ik afgeschaft.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren flink op mijn falie gehad in de competitie met een 5-1 nederlaag.

Ondanks dat er een team zonder eigenaar in mijn V zit zitten we nog steeds bij de 10 sterkste V competities. Ben benieuwd of we veel zakken als halve wegen het seizoen het team in een bot veranderd. Het word in ieder geval vechten voor lijfsbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben echt in een bizar zwakke V. (249/256) terecht gekomen, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Als het een beetje meezit word ik kampioen.. en dat in mn eerste seizoen V.
Wel lekker voor de inkomsten enzo natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op zich in een heel gunstige competitie, heb 2 concurrenten waarvan ik die laatste niet begrijp, hij heeft 2 8 ster middenvelders maar stelt die nooit op, ook niet tegen de andere concurrent waar hij afgelopen zondag tegen speelde. Nu is zijn 7 ster verdediger geblesseerd dus komt mij dit nog goed uit ook. Nu nog hopen dat hij niet ineens zijn middenvelder op het veld zet :P
Ik kan in ieder geval voor het kampioenschap gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:14:
Gisteren flink op mijn falie gehad in de competitie met een 5-1 nederlaag.

Ondanks dat er een team zonder eigenaar in mijn V zit zitten we nog steeds bij de 10 sterkste V competities. Ben benieuwd of we veel zakken als halve wegen het seizoen het team in een bot veranderd. Het word in ieder geval vechten voor lijfsbehoud.
Hier zelfde dsanka, alleen een niveau hoger :)
Vind de stap van de vijfde naar de vierde groot, meer mensen die ervaringen ?

Ik loop nu meer en meer tegen het de nadelen aan van spitsen training, heb nu wel ingekocht zodat ik 4-3-3 en 2-5-3 kan doen.
Wel een dure huishouding, want een extra verdediger nodig en een extra mid.
Maar goed, no gut's no glory.
Ik denk dat ik het qua ratings niet red tegen de rest, zal het dus van de verrassing moeten hebben en goed om moeten gaan met PIC/Teamgeest en zelf vertrouwen.

Wordt wel zo uitdagender

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Is er een revival van de transfer-markt aan de gang ofzo? Zojuist is één van m'n talentjes weggegaan voor een bedrag waar je U tegen zegt O-) ....
Kenneth van Buuren [playerid=391566262]
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2014

Nationaliteit: Netherlands

Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig (1) ervaring en is een zwak (4) leider.

Eigenaar: Colorful FC (sinds 17-01-2014 (4/54), 3d)
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 310 €/week 4 960 €/ seizoen
Specialiteit: Snel
HTMS Punten: Vaardigheid: 270 / Potentieel: 1907

Keepenrampzalig (1)
Verdedigenwaardeloos (2)
Positiespelslecht (3)
Vleugelspelgoed (7)
Passenmatig (5)
Scorenmatig (5)
Spelhervattingwaardeloos (2)

Deadline:20-01-2014 18:42 (5/54)
(0m)
Vraagprijs:0€
Hoogste bod: 566000€ door C.A. Rantifusa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naitsoezn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:45:
Is er een revival van de transfer-markt aan de gang ofzo? Zojuist is één van m'n talentjes weggegaan voor een bedrag waar je U tegen zegt O-) ....

[...]
leuk bedrag,

ik twijfel of het werkelijk een opleving van de TL zal zijn, maar vooral die speler met drie zeer aardige skills, 17y+0 bij pullen een een nuttige specialiteit, overall een erg aantrekkelijke speler is..
Verder zal het idd zijn dat de hausse aan 'tweede teams' onderhand genoeg budget hebben om ook stevig mee te bieden op jonge trainee's.

Ik heb nog wel het idee dat het 'gat' met minder goede trainee's enorm is, een speler met maar een skill op redelijk en vroeg in de 17 jaar, wat vroeger nog altijd leuk geld opbracht, nu vaak netaan 1K to 5K oplevert

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
naitsoezn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:45:

[...]
Ik sluit me aan bij RM-rf.

Voor jeugdspelers misschien; daar heb ik zelf niet zoveel zicht op.

Maar voor de rest van de spelers heb ik niet die indruk. De prijzen zijn ondertussen al weer enkele seizoenen stabiel en ik heb niet het idee dat daar momenteel terug beweging in zit. Spelers worden niet duurder of goedkoper is wat ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb laatst een Canadees spelertje met 2x redelijk verkocht voor ~800K. :) Ook belachelijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heb duidelijk nog weinig te zoeken in de 7e klasse ;P Moet zeggen dat ik ook niet echt van plan ben om geld uit te geven aan slechte spelers, dus voorlopig maar 100% focus op training en punten pakken waar ik kan.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Thuis in de beker volgende week :)

Dan is het bekerseizoen altijd wel geslaagd voor me. Al is het ondertussen heel lang geleden dat ik nog eens twee thuiswedstrijden haalde. Eens zien of we die losing streak kunnen beeindigen! Het zal zo te zien een 50/50 wedstrijd gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, ik zal weer eens gaan neuzen in de GoT Cup hoe we er voor staan.

GoT Challenger's Cup promovendi potentieeltjes:
  • FC Zibby
  • N.I. Zeven (ineligible)
  • De Totaal Geschiften
  • The Drunk Dribblers
GoT Cup degrandendi potentieeltjes:
  • Spatie mag wel (ineligible)
  • FC Deukie
  • Trappers Hasselt
  • AC Quattro
Dus het is op zich wel makkelijk: 3 om 3. :) Ik nodig nu alle teams voor de GoT Cup weer uit, eventje sportief voor de 3 februari! the_turtle: regel jij de GoT Challenger's Cup? En zorg je dat je Loona niet vergeet?

Wil iedereen die een wijziging in de GoT team lijst wil doorgeven dit even aan mij DM'en?

Marcje086 heeft geen credits meer voor de GoT Cup, heb hem een HT-mail gestuurd, dus mogelijk dat er nog 1 team van de GoT Challenger's Cup kan promoveren.

Geschift zit al in een andere toernooi, dus zijn plek komt ook vrij voor EN de GoT Cup En de Challenger's Cup. Ik heb Loona hiervoor uitgenodigd in de GoT Cup (als voormalig Cup-winnaar een goede keus, lijkt mij.)

Iedereen die nog niet meedoet, maar dit wel wil: meld je eventjes bij the_turtle userid=9583150 op HT.

[ Voor 108% gewijzigd door CoRrRan op 24-01-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:42:
Ik heb laatst een Canadees spelertje met 2x redelijk verkocht voor ~800K. :) Ook belachelijk overdreven.
interessant, ik vond het juist best tegenvallen wat spelers uit kleine landen nog deden...

voor de invoering van tweede teams gingen oook surinaamse spelers met hooguit matig als hoogste stat en onder de 100 TSI weg voor minimaal € 100.000...

ik merk aan mn surinaamse jeugdspelers nu dat dat niet meer geld, heb zelfs een jeugdspeler die volgens HT-world gevolgd wordt door een NT/U21-scout, die ik niet verkocht krijg voor €1000 minimaal bod (ook wel terecht, want het is een wat oudere, bovenin de 17jr en heeft enkel PM op redelijk)...

maar het echte werk komt er wel aan...
vanaf morgen kan ik een keeperstalentje promoveren: Surinaams, 17jr+0d en bijna uitstekend keepen en goed Spelhervatten...
ik hoop daarvoor zeker boven de 2 miljoen te gaan vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:33:
[...]

interessant, ik vond het juist best tegenvallen wat spelers uit kleine landen nog deden...

voor de invoering van tweede teams gingen oook surinaamse spelers met hooguit matig als hoogste stat en onder de 100 TSI weg voor minimaal € 100.000...

ik merk aan mn surinaamse jeugdspelers nu dat dat niet meer geld, heb zelfs een jeugdspeler die volgens HT-world gevolgd wordt door een NT/U21-scout, die ik niet verkocht krijg voor €1000 minimaal bod (ook wel terecht, want het is een wat oudere, bovenin de 17jr en heeft enkel PM op redelijk)...

maar het echte werk komt er wel aan...
vanaf morgen kan ik een keeperstalentje promoveren: Surinaams, 17jr+0d en bijna uitstekend keepen en goed Spelhervatten...
ik hoop daarvoor zeker boven de 2 miljoen te gaan vangen :)
Tsja, als het prut is kun je er ook niet heel veel aan veranderen. Ik heb deze speler ook vandaag aflopend:
Kobi Egozi [playerid=391623144]
17 years and 7 days, Next birthday: 09-05-2014

Nationality: Canada

In passable (6) form, inadequate (5) stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous (1) experience and poor (3) leadership.
Has divine (20) loyalty.

Owner: Whitespace Is Allowed (since 19-01-2014 (4/54), 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 350
Wage: 350 €/week 5 600 €/season
Injuries: Healthy
HTMS Points: Ability: 387 / Potential: 2018

Keeperdisastrous (1)
Defendingweak (4)
Playmakingpoor (3)
Wingerpoor (3)
Passingpassable (6)
Scoringsolid (7)
Set piecesdisastrous (1)

Deadline:24-01-2014 19:31 (5/54) (5hrs 52mins)
Highest bid: 1.128.120€ by North Bay Strikers
Deze gaat ook nog wel omhoog in prijs, vermoed ik. Ben op zich best blij wat er bij mij uit m'n 2e team's jeugd academy komt zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:42:
[...]

Ben op zich best blij wat er bij mij uit m'n 2e team's jeugd academy komt zo. :D
ik ook, heb nu vier behoorlijke talenten die allemaal gevolgd worden dor de U20 scouts, waaronder twee goede keepers (een derde keeper die goed keeping kan halen heb ik zelf ook in mn jeugdacademie zitten, maar omdat die niet met 17+0 gepromoveerd kan worden en ik niet genoeg trainingsplaatsen heb, krijgt die geen training)
en een goed def+wing en pm die al geheel uitgetrained is... en nog een potentieel uitstekend DEF, die wel iets ouder is, en mogelijk niet uitgetrained kan raken

kreeg al HT-mailtjes van verschillende U17-scouts die me vroegen of ik ergens een 'trucje' had om zoveel talenten te verzamelen :)

ik verwacht eigenlijk dit seizoen misschien 5 miljoen met die jongens te verdienen... daar alt gewoon helemaal niks over te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
De GoT-Challenger heeft nog één plekje vrij, en twee mensen hebben nog niet gereageerd. Wie het eerst komt die het eerst maalt (en dat geldt dus ook voor diegenen die mij ingame nog berichten voor morgenmiddag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
theturtle schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:02:
De GoT-Challenger heeft nog één plekje vrij, en twee mensen hebben nog niet gereageerd. Wie het eerst komt die het eerst maalt (en dat geldt dus ook voor diegenen die mij ingame nog berichten voor morgenmiddag).
Ik wil nog (Pewwy United).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Wat een loting. Eerste en tweede team samen in één poule...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
theturtle schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:40:
Wat een loting. Eerste en tweede team samen in één poule...
Probeer dan je tegenstander maar eens te verrassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

hmm onverwacht succes, doordat ik nog in de beker zit kan ik tijdens die wedstrijden blijven piccen.
Hierdoor haal een hoog mid tijdens mijn competitie ronde, sta 1e in de 4e :) !
merk ook wel dat ik baat heb bij mijn sterke verdediging, eigenlijk staat mijn team als een huis nu.
Wel dure huishouding, maar goed ik heb van vermogen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:24:

Wel dure huishouding, maar goed ik heb van vermogen.
Leuk :)
Hoe is je financiele huishouding dan (salariskosten en tweewekels gemiddelde) ..?

Erg lang in de beker kunnen doorgaan is sowieso wel een ontzettend fijne inkomstenbron, zeker als je thuis kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Kan op mijn werk helaas niet op hattrick (misschien maar beter ook :) ).
Zal hem vanavond posten, is wel leuk om eens tips van andere hattrick spelers te krijgen.
In de bovenste divisies is het toch wel heel veel dat 3-5-2 speelt.

Heb zo ingekocht dat ik nu ook 4-3-3 kan spelen of 2-5-3,dus een extra mid en een extra verdediger in de selectie, dat kost gewoon geld.
Je moet toch af en toe afwisselen, het helpt al als ik steeds mijn vleugel wissel, worden mijn tegenstanders gestoord van hahaha.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Zo vanavond hopelijk weer eens een overwinning in de GoT Cup. wilde mijn sterke middenveld ng wel verzwakken tbv wat vleugel aanval, maar die spelers hadden zo'n beroerde vorm dat ik toch maar alles op BBZ gooi.

http://www92.hattrick.org...&UpdateViewedReport=False

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Zo. Wel voor je tweede, maar niet voor je eerste team een opstelling opslaan. Dát zal ze verrassen.

*baal*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zijn er in dit topic ook mensen die goed bekend zijn met PHP & MySQL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
CoRrRan schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:08:
Zijn er in dit topic ook mensen die goed bekend zijn met PHP & MySQL?
Ik heb ze nooit op een feestje ontmoet, nee. Maar wel eens gezien ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelfs wel eens met ze gefeest, maar dat is al weer jaren terug. Dus er niet direct uitspraken over te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Zo dan, sta ik opeens eerste in mijn VIde. Als ik de andere teams zo bekijk heb je best kans dat ik voor het kampioenschap kan gaan, maar goed wat heb ik dan in de Vde te zoeken? Ook worden mijn mids steeds ouder, daar moet ik wat op verzinnen.
Mijn B trainees zijn wel al verkoopbaar inmiddels. Misschien moet ik die verkopen en alvast twee nieuwe uber wingers in de dop voor kopen.
Mijn huidige uberwingers zitten inmiddels op wereldklasse/wereldklasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
heb je meer geluk dan ik. Ik draai mij beste seizoen in de V tot nu toe alleen is er een concurrent die ook zijn beste seizoen ooit heeft en dus 1 punt voor me staat. Vorig seizoen had ik bijna zeker kampioen geweest met slechts 1 verliespartij in de eerste 7 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

M'n surinaamse team lijkt toch wel weer een kansje op lijfsbehoud te gaan krijgen in de II.

Kostelijk eigenlijk omdat ik dus nog altijd geen werkelijk trainingsplan aanhoud, maar wel bijna 7,5 miljoen in kas (twee potentiele U21 spelers verkocht, eentje voor ruim 4 en een voor ruim 1 miljoen.. en nog twee binnenkort te pullen) en een spelersgroep die eerder meer waard zal worden (XP-trainees met goed leiderschap en ervaring tussen matig en uitstekend.. mn schatting gaat op een huidige spelerswaarde van rond de 6,5 miljoen, 16 van de 19 spelers ouder dan 28).

Heb de laatste twee wedstrijden weer gewonnen, en een ander team in mn liga is bot geworden, en zal vanaf volgende week in een bot-opstelling gaan spelen en vermoedelijk geen punten meer gaan halen (die staat nu net nog voor me in de lijst).
Mijn doel zal nu zijn de 6e plek te halen en dan in het P/D-duel op een sterk middenveld te kunnen gaan hopen; met wat geluk zal dat mogelijk zijn (sta qua middenveld wel op de tweede plek in mn liga, hooguit is mn defensief ongekend zwak).

An sich heb ik niks te zoeken in de II volgens mij...: 37K loon per week en 90.000 TSI in totaal, maar zolang ik mn huid maar duur verkoop (en zelf geen verlies maak, maar zelfs dikke winst) vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heb mijn 2 B trainees maar te koop gezet nu (beide 18.5 jaar briljant wing en goed passen), als ik ze goed kan verkopen ga ik weer verder plannen. Ander train ik ze nog een lvl door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:22:
Heb mijn 2 B trainees maar te koop gezet nu (beide 18.5 jaar briljant wing en goed passen), als ik ze goed kan verkopen ga ik weer verder plannen. Ander train ik ze nog een lvl door.
mooie spelers zou ze wel willen hebben maar dan moeten ze net wat meer wing hebben en verdedigen hebben.
De nederlander kan een mooie imtw worden en de chileen een mooie vleugelspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Einde beker :(

Altijd vervelend er uit te vliegen in een wedstrijd waarbij de statistieken in je voordeel zijn. Maar met drie thuiswedstrijden kan ik toch wel terugkijken op een succesvolle run.

• -TheNose-
Pfff moeilijk mensen, ik heb even jullie hulp nodig. Aangezien ik nu eerste sta in de VIde en mijn ratings behoorlijk goed zijn, wil ik het nu niet weer verknallen.
Mijn mids zijn redelijk op leeftijd en een paar trainees zijn toe aan een verkoop. Nu weet ik niet goed wat te doen met mijn training.
Wing blijven trainen: Wat moet ik dan nu verkopen en wat terug kopen, zodat mijn ratings niet geheel kelderen.
Scoren gaan trainen: 1 uberwinger houden, 1 uber winger en 2 wingers verkopen. Huidige spitsen nog even houden en doortrainen, aangevuld door grote talenten. Rest van het team ongewijzigd.

Chario2 jij speelt 3-4-3 momenteel toch?

• bregweb
Welke leeftijden hebben je spitsen?

Is passen trainen een optie (voor wingers en spitsen)?

• Kaplander
Vleugelspelers nog even aanhouden (in een half seizoen worden die vast niet veel minder waard?) en de rest van dit seizoen een paar keepers trainen? Twee te trainen keepers kopen die precies zo goed zijn als die je nu hebt staan kan niet heel duur zijn als ik zo kijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kaplander schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:02:
Vleugelspelers nog even aanhouden (in een half seizoen worden die vast niet veel minder waard?) en de rest van dit seizoen een paar keepers trainen? Twee te trainen keepers kopen die precies zo goed zijn als die je nu hebt staan kan niet heel duur zijn als ik zo kijk! ;)
En dan daarna? Deze optie had ik niet direct aan gedacht.

Mijn spitsen zijn 21 en 22, niet echt potten mee te breken lijkt me. Heb net 1 van mijn B trainees verkocht voor 1.3mill, heb nu 2.5mill in kas. Ik denk dat ik het maar bij Wing training hou en weer over ga stappen op 4 uber wingers trainen waarvan die met meeste PM op zondag op het middenveld spelen. Scheelt weer 2 oudere spelers.
Ik ga wel kijken of ik 1 voor 1 mijn trainees kan vervangen/verbeteren.

NADERE ANALYSE:
Mijn 3 oudjes op het middenveld zijn 29/30, dus die kunnen nog wel een seizoen of 2 mee (1 kan future coach worden zag ik net :P). Mijn beide uberwingers zijn nu wereldklasse/wereldklasse en zal ik dus nog max 2 nivo's doortrainen. Voor nu zal dan de prio liggen bij een nieuwe keeper zodat mijn def stats verbeteren. Mijn vrijgekomen 100% B traineen plek zal ik vullen met mijn spitsen. Andere B trainee gaat er bij volgende skill stijging uit en zal ook voor mijn spitsen gebruikt worden. Als die dan wonderbaarlijk/wonderbaarlijk zijn kunnen ze er ook uit.
Op deze manier denk ik me te kunnen handhaven in een eventuele Vde. Tijd dat ik dat eens haal zeg.

Andere vraag: Ik vind mijn jeugdteam helemaal niet leuk, iemand nog een aktieve 4 clubs compo met wat bekenden voor me? Zodat er wat meer leven in zit? :) Huidige compo waar ik in zit duurt helaas nog even.

[ Voor 39% gewijzigd door -TheNose- op 14-02-2014 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik zou nooit de fout meer maken om mijn 100% wing plekken voor mijn huidige spitsen te gebruiken. Je verliest dan veel verdiencapaciteit en spitsen worden er niet veel meer waard mee. Het heeft mij bijna een seizoen extra gekost.
Dit is puur mijn mening en ervaring misschien werkt het bij jou wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjongejongejonge, 3 jonge spitsen, waren vorig seizoen nog elk rond de 6/7 ster maar heb dit seizoen gigantisch last van een vormcrisis. Ze zijn nu spontaan waardeloos... Hoopte ze eigenlijk eind dit seizoen te kunnen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wceend schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:08:
ik zou nooit de fout meer maken om mijn 100% wing plekken voor mijn huidige spitsen te gebruiken. Je verliest dan veel verdiencapaciteit en spitsen worden er niet veel meer waard mee. Het heeft mij bijna een seizoen extra gekost.
Dit is puur mijn mening en ervaring misschien werkt het bij jou wel.
Is maar kort dat ik dat ga doen. In principe is een gewone trainee daar neerzetten handiger.
Net een bovennatuurlijk/buitenaards sh keeper voor 2mill gekocht. Dat is best een koopje lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:52:
[...]

Is maar kort dat ik dat ga doen. In principe is een gewone trainee daar neerzetten handiger.
Net een bovennatuurlijk/buitenaards sh keeper voor 2mill gekocht. Dat is best een koopje lijkt me?
heeft ie verdedigen?
zonder verdedigen is het een normale prijs.
met verdedigen is het misschien een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wceend schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:14:
[...]

heeft ie verdedigen?
zonder verdedigen is het een normale prijs.
met verdedigen is het misschien een koopje.
Ik zag ze allemaal voor tegen de 3mill gaan anders. Heeft geen verdedigen idd. Goh keepers worden goedkoop dan. Mijn uberwingers zijn straks 4-5mill waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
-TheNose- schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 07:07:
[...]

En dan daarna? Deze optie had ik niet direct aan gedacht.

[...]
Terug naar je oorspronkelijke plan?

Ik had begrepen dat je even langer je huidige niveau even wilde vasthouden om je promotie niet in gevaar te brengen. Maar dat je wel wilde blijven verdienen in die tijd. Ik zag dat je je huidige keeper voor een appel en een ei gelijkwaardig zou kunnen vervangen door 2 jonge keepers (voortdurend 4 sterren zag ik: met ongeveer uitstekend keepen ben je daar al aardig in de buurt denk ik) die je in de tijd van de rest van het seizoen nog makkelijk twee niveaus zou kunnen optrainen (van uitstekend naar uitmuntend zal ongeveer 7 weken zijn). Waardoor je toch nog leuk kan verdienen dat halve seizoen van nog heel even niet starten met heel nieuwe vleugeltrainees.

Maar ik zie dat je ondertussen een veel betere keeper hebt gekocht. Dan gaat dat plan niet direct meer op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kaplander schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:41:
[...]

Terug naar je oorspronkelijke plan?

Ik had begrepen dat je even langer je huidige niveau even wilde vasthouden om je promotie niet in gevaar te brengen. Maar dat je wel wilde blijven verdienen in die tijd. Ik zag dat je je huidige keeper voor een appel en een ei gelijkwaardig zou kunnen vervangen door 2 jonge keepers (voortdurend 4 sterren zag ik: met ongeveer uitstekend keepen ben je daar al aardig in de buurt denk ik) die je in de tijd van de rest van het seizoen nog makkelijk twee niveaus zou kunnen optrainen (van uitstekend naar uitmuntend zal ongeveer 7 weken zijn). Waardoor je toch nog leuk kan verdienen dat halve seizoen van nog heel even niet starten met heel nieuwe vleugeltrainees.

Maar ik zie dat je ondertussen een veel betere keeper hebt gekocht. Dan gaat dat plan niet direct meer op natuurlijk.
Denk dat ik maar weer voor even een goedkope wing trainee ga aanschaffen en dan pas ga switchen als mijn huidige uberwingerts 2 nivo's hoger zijn. Dan moeten mijn oudjes er ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Laat je 'uberwingers' eens zien dan? Kan ik ze vergelijken met mijn 'uberwingers'. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik kan helaas niet meevergelijken; ik heb dit seizoen mijn wingers vervangen en de nieuwe zijn nog echte 'unterwingers' :P

Formidabel vleugelspel. Maar wel wereldklasse / bovennatuurlijk / reusachtig positiespel. Dus met een paar seizoenen training gaat het nog wel wat worden :)

[edit: derde is reusachtig i.p.v. wereldklasse positiespel :P]

[ Voor 12% gewijzigd door Kaplander op 18-02-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Woeiii... M'n gister gepullde talentje staat al op 1mil. En nog twee dagen te gaan :)
Milo Fitzgerald [playerid=393024758]
17 jaar en 1 dag, volgende verjaardag: 09-06-2014

Nationaliteit: England

Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos (2) ervaring en is een goed (7) leider.

Eigenaar: Achromatic D'lux (sinds 17-02-2014 (9/54), 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 390 €/week 6 240 €/ seizoen
Specialiteit: Koppen
HTMS Punten: Vaardigheid: 478 / Potentieel: 2118

Keepenrampzalig (1)
Verdedigenmatig (5)
Positiespelgoed (7)
Vleugelspelmatig (5)
Passenmatig (5)
Scorenmatig (5)
Spelhervattingslecht (3)

Deadline:20-02-2014 20:38 (9/54)
(2dagen 2u 28m)
Hoogste bod: 969000€ door Rastorguevo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:13:
Woeiii... M'n gister gepullde talentje staat al op 1mil. En nog twee dagen te gaan :)

[...]
Ook wel een erg leuke speler, heerlijk allround. Misschien zelfs iets tè allround. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:29:
[...]

Ook wel een erg leuke speler, heerlijk allround. Misschien zelfs iets tè allround. :)
There's no such thing... ;)

Maar hij had idd wel nog één hogere bijskill mogen hebben (redelijk / goed), of een uitstekend hoofdskill, dan was ie perfect geweest :P Maar met koppen als spec. en goed leiderschap mag de gelukkige koper niet klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:29:
[...]

die scoren op matig was idd niet nodig geweest, maar verder is het een perfecte DEF-trainee, zeker met Kopen-specialiteit zijn die ongekend gewild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:57:
Laat je 'uberwingers' eens zien dan? Kan ik ze vergelijken met mijn 'uberwingers'. :D
Zolang het maar geen "wie heeft de grootste piemel" vergelijking gaat worden. :P

Dit zijn ze:

Jost Büssenschütt (VL) (350570778)

22 jaar en 86 dagen
TSI = 108 580, loon = 14 604 €/week
Vorm: uitstekend Conditie: goed [Koppen]
Ervaring: matig Leiderschap: redelijk
Clubtrouw: magisch

Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos

Casimiro Ferreira (VL) (351213455)

22 jaar en 85 dagen
TSI = 93 150, loon = 14 148 €/week
Vorm: redelijk Conditie: goed [Koppen]
Ervaring: matig Leiderschap: zwak
Clubtrouw: magisch

Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 2/20 waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Sinds dit seizoen bezig met het trainer van wat wingers voor onze selectie. Het levert een mooie degradatie op voor de huidige competitie waar men al bang was dat ik zonder moeite kampioen zou worden. Ik werd ook dan meerdere malen bericht in mijn postbus met de mededeling waar ik wel niet mee bezig was en dat ze niet verwachtten zo makkelijk te winnen haha.

Huidige voortgang van de selectie:

Korstiaan Plokkaar
19 jaar en 35 dagen
TSI = 18 630, loon = 1 050 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: formidabel
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Philip Snelders
22 jaar en 16 dagen
TSI = 94 980, loon = 20 950 €/week

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: formidabel
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: slecht

Godert van Walsum
20 jaar en 12 dagen
TSI = 25 940, loon = 9 610 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos

[ Voor 10% gewijzigd door Salv op 19-02-2014 14:38 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• -TheNose-
Wingers die het meeste opleveren zijn toch echt de zogenaamde uberwingers. Hoog PM hoog Wing en eventueel wat passen. Liefst met specialty snel of anders koppen. ;)
Spitsen met extra wing zijn leuk voor je ratings, maar levert nagenoeg niks extra's op.

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
Leuk :) Nog meer wing trainers. Wat zijn het toch een fijne spelers.
Hieronder mijn drie projectjes. Eentje heeft het U20 gehaald, de andere 2 jammer genoeg net niet. Maar heb nu wel drie nette nederlandse wingers. Train er nu def op, daarna nog wat passen om er echt monsters van te maken.

23 jaar en 54 dagen
TSI = 210 830, loon = 27 050 €/week
Vorm: goed (7) Conditie: goed (7) [Koppen]
Ervaring: goed (7) Leiderschap: slecht (3)

Verdedigen: 6/20 redelijk (6)
Positiespel: 14/20 bovennatuurlijk (14)
Vleugelspel: 15/20 reusachtig (15) --> laatst gezakt van buitenaards naar reusachtig haha ;)
Passen: 6/20 redelijk (6)

23 jaar en 48 dagen
TSI = 192 820, loon = 29 190 €/week
Vorm: goed (7) Conditie: goed (7) [Snel]
Ervaring: redelijk (6) Leiderschap: zwak (4)

Verdedigen: 4/20 zwak (4)
Positiespel: 15/20 reusachtig (15)
Vleugelspel: 15/20 reusachtig (15)
Passen: 5/20 matig (5)

23 jaar en 45 dagen
TSI = 187 110, loon = 28 350 €/week
Vorm: redelijk (6) Conditie: goed (7) [Koppen]
Ervaring: redelijk (6) Leiderschap: matig (5)

Verdedigen: 4/20 zwak (4)
Positiespel: 14/20 bovennatuurlijk (14)
Vleugelspel: 15/20 reusachtig (15)
Passen: 5/20 matig (5)

• -TheNose-
Zo dan wat een beesten! Ik train mijn wingers eigenlijk puur op vleugelspel, misschien dat ik me nog eens aan passen ga wagen voor een korte periode, maar def trainen zie ik niet zitten. :P
Ik hoop straks ook voor reusachtig te gaan voor PM. Train ze nu ook door tot dat nivo.
Geld en trainingstechnisch zou het ook beter zijn voor me om in de VIde te blijven, maar als ik de kans krijg ga ik gewoon voor de Vde, gewoon omdat het kan. ;)

• Kaplander
Prachtige vleugelspelers!

Veel mooier dan die van mij (maar dat is onvermijdelijk met 7 miljoen voor 3 spelers), maar heel interessant om te zien hoe ver ze achterlopen op de echte toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Aangezien we eruit liggen, kan ik mijn twee vleugelspelers ook wel posten:
Yohan 'Lawinepijl' van der Dop [playerid=372409974]
20 years and 65 days, Next birthday: 12-04-2014

Nationality: Netherlands

Has solid (7) experience and passable (6) leadership.
Also part of Team U-20 Nederland!

Owner: Spatie mag wel (since 22-01-2013 (1/51), 3s 8wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 100 750
Wage: 12 410 €/week 198 560 €/season
HTMS Points: Ability: 1017 / Potential: 2093

Keeperdisastrous (1)
Defendingpoor (3)
Playmakingoutstanding (10) +1
Wingertitanic (15) +9
Passingsolid (7)
Scoringweak (4)
Set piecespassable (6)
Hij zou vrijdag naar 16 vleugel gepopt zijn, maar ik stap direct weer terug naar PM training.

Ewoud 'Gremlin' Verwijk [playerid=373366834]
20 years and 54 days, Next birthday: 23-04-2014

Nationality: Netherlands

Has weak (4) experience and weak (4) leadership.

Owner: Spatie mag wel (since 02-02-2013 (2/51), 3s 7wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 67 340
Wage: 9 790 €/week 156 640 €/season
HTMS Points: Ability: 975 / Potential: 2066

Keeperdisastrous (1)
Defendingpoor (3)
Playmakingoutstanding (10) +4
Wingertitanic (15) +2
Passingsolid (7)
Scoringpoor (3)
Set pieceswretched (2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heeft dat financieel gezien nog nut, tot Titanic doortrainen?

In ander nieuws: Wederom naar de volgende rond GOT cup! Na de vorige keer de finale te hebben verloren hoop ik nu stiekum op meer, zeker nu ik tegen het vies counterende Keldertrapje gewonnen heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 07:04:

.. zeker nu ik tegen het vies counterende Keldertrapje gewonnen heb. :P
Dat was een absoluut onterechte winst :(

M'n DEF ws bijna dubbel zo sterk als jouw aanval en mijn Aanval was 1/3e sterker (ook na terugtrekking)...
dan alsnog twee van de drie kansen erin schieten is, terwijl ik de helft mis is onterecht (middenveld is oninterssant naturlijk ;) :P )

Dit betekent enkel dat er nóg viezer gecounterd moet gaan worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 07:04:
Heeft dat financieel gezien nog nut, tot Titanic doortrainen?
[...]
Financieel natuurlijk nog steeds OK, maar dit zijn wel spelers die waarschijnlijk door kunnen voor het NL NT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo dan, ik blijf het in eigen hand houden. 1 punt achterstand op de nr1 en die krijg ik over 2 weken nog thuis. Motsen maar die partij, aangezien de wedstrijden daarna redelijk eenvoudig gewonnen moeten worden.

Lol:

Fanclub: 1 981 leden
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: we moeten vechten om ons te handhaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Afgelopen weekend twee smadelijke nederlagen geleden met m'n eerste en m'n tweede team. Dramatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Iemand al wat gespeeld met de nieuwe trainingstool van hattrick? Vind het op het eerste oog een briljante tool :o Hopelijk istie een beetje nauwkeurig :) . Vooral de mogelijkheid om per speler een schatting van leeftijd + skill-level op te vragen lijkt me zeer handig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik ben er ook blij mee. Heel erg handig om de trainingsvoortgang op de wat langere termijn voor meerdere spelers te doorzien vind ik (gebruik de tool al iets langer, op de stage omgeving).

Edit: Uitgeschakeld in de GoT Cup halve finale door Tolhek... Die kan nu verder op zoek naar zijn derde Cup op rij! Maar dan moet hij wel eerst eerst nog afrekenen met Oud-Beijerland. Die verloor al eens van Tolhek in de finale en zal dus wel uitermate gemotiveerd zijn de geschiedenis deze keer een heel andere uitkomst te geven! :)

[ Voor 47% gewijzigd door Kaplander op 04-03-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Voor de tweede maal in de finale! Weer tegen die lui uit Tolhek inderdaad. Misschien maareens de NL tactiek uit de finale van het wk 2010 gaan toepassen. Puut op stats ben ik kansloos. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-TheNose- schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 06:55:
Voor de tweede maal in de finale! Weer tegen die lui uit Tolhek inderdaad. Misschien maareens de NL tactiek uit de finale van het wk 2010 gaan toepassen. Puut op stats ben ik kansloos. :(
Ik zal ook alvast een paar schoppers inkopen dan ;)

3e finale op rij. Dat is vragen om problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor volgende week zoek ik een nieuw team voor in mijn jeugdcompetitie. Een van mijn vaste klanten gaat met zijn jeugdteam stoppen. Stuur me maar een bericht in Hattrick als je een nieuwe competitie zoekt of net met je jeugdteam wil starten.

Mijn eerste team is ondertussen inmiddels aan een betere tweede seizoenshelft bezig. Inmiddels opgeklommen van plaats 7 naar plaats 5. Moet nog tegen de huidige nummer 6 en 7. Dus ik heb de kans op handhaving nog helemaal in eigen hand. De andere twee resterende wedstrijden zijn tegen de nummers 1 en 2 dus mocht ik daar punten weten te halen dan zijn dat bonuspunten.

Bij mijn tweede team zijn mijn verdedigen trainingsplaatsen bijna allemaal gevuld met eigen jeugd nu. 1 basisplaats is nog een buitenlandse spelers maar die staat volgens HT-world op een scoutingslijst voor Malta dus zal binnenkort eens kijken hoever die kan komen en of er gerichte plannen zijn voor zijn toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
We (Pelox 2002) staan in de finale van de challenger cup! Is het nu zo dat ik in ieder geval zal promoveren? Zou wel leuk zijn was er namelijk bij het eerste seizoen van de got cup bij en alle keren daarna niet meer :P

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 05-03-2014 10:43 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Pelox schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:43:
We (Pelox 2002) staan in de finale van de challenger cup! Is het nu zo dat ik in ieder geval zal promoveren? Zou wel leuk zijn was er namelijk bij het eerste seizoen van de got cup bij en alle keren daarna niet meer :P
Schrijf je eventjes hier in, dan komt het goed:
linkje naar registratieformulier

Voor alle Platinum supporters: graag weer eventjes het formulier invullen, dan kunnen we de tweede teams ook registreren voor de Challenger's Cup.

[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 05-03-2014 13:38 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.