Suriname leek me echt leuk voor een tweede team, maar Engeland zal ook wel leuk zijn gok ik.
Verwijderd
Gefeliciteerd en welkom terug.-TheNose- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 08:06:
Hey mensen,
Even een update van mijn kant. Allereerst: Ja ik leef nog!
Ik volgde Hattrick maar half half de laatste tijd aangezien het thuis en op het werk mega druk is. Mijn vrouw is inmiddels 22 weken zwanger en ze verwacht een tweeling! Erg druk nu al thuis aangezien ze nog maar erg weinig kan en mag (ja nu al).
Thx en nooit echt weg geweest natuurlijk.
Twijfel echt enorm nu over mijn meerste team, maar dat is slechts een teken dat ik weer aktief ben haha.
Kunnen gefortuneerde fed genoten mij even helpen met het spammen van 2 trainees?
Ettore Sale (VL) (360958115)
Roberto Aláez (CM) (357666144)
Ik heb geld nodig voor wing trainees op de 50% wing plaatsen. Blijf dus gewoon wing trainen, maar uitgebreider dan toen ik Hattrick maar half half volgde.
Ettore Sale (VL) (360958115)
Roberto Aláez (CM) (357666144)
Ik heb geld nodig voor wing trainees op de 50% wing plaatsen. Blijf dus gewoon wing trainen, maar uitgebreider dan toen ik Hattrick maar half half volgde.
Willen de managers die hun uitnodiging nog niet geaccepteerd hebben dat aub voor morgenochtend alsnog doen? Dan kunnen we op tijd van start!
Wat is jullie ervaring met stadion-verbouwingen? Zijn die meestal stipt op tijd of zijn ze ook wel eens een dagje eerder klaar (zoals aangegeven staat in de tijdsplanning van de verbouwing)? Door een verkeerde inschatting mijnerzijds is de planning dat m'n stadion op 9 september weer klaar is, maar 8 september staat de eerste thuiswedstrijd voor de deur. Ik hoop niet dat ik hierdoor 400K+ aan inkomsten misloop

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
400K inkomsten meer verdienen met één verbouwing? en dat dan ook nog aan het begin van het seizoen (als de toeschouwersantallen sowieso lager zijn dan aan het seizoens-einde)...naitsoezn schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:48:
Wat is jullie ervaring met stadion-verbouwingen? Zijn die meestal stipt op tijd of zijn ze ook wel eens een dagje eerder klaar (zoals aangegeven staat in de tijdsplanning van de verbouwing)? Door een verkeerde inschatting mijnerzijds is de planning dat m'n stadion op 9 september weer klaar is, maar 8 september staat de eerste thuiswedstrijd voor de deur. Ik hoop niet dat ik hierdoor 400K+ aan inkomsten misloop![]()
Dan heb je eigenlijk gewoon veels te lang gewacht met die verbouwing...
Mijn ervaring is overigens dat het tijds-schema aangegeven voordat je de verbouwing aangeeft en dat tijdens die verouwing verschijnt bij mij gewoon altijd klopte, maar wel verschillend was voor verschilende verbouwingen.. ik had het idee dat grotere verbouwingen, ook langer duurden
maar er staat inderdaad een melding dat er wel, dat die tijdsduur een 'schatting' zou zijn en dus langer of korter kon duren maar dat heb ik zelf nooit meegemaakt
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Nee, niet 400K meer maar gewoon 400K. Of stroomt m'n stadion tijdens een verbouwing gewoon vol met de 'oude' toeschouwersaantallen? Ik dacht namelijk dat je dan maar iets van 10/20 procent ofzo binnen kon laten?RM-rf schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:01:
[...]
400K inkomsten meer verdienen met één verbouwing? en dat dan ook nog aan het begin van het seizoen (als de toeschouwersantallen sowieso lager zijn dan aan het seizoens-einde)...
Ja, mijn ervaring ook, maar normaal gebruik ik daar altijd de ruime tijd tussen de twee seizoenen voor dus lette ik er nooit echt in detail op. Deze keer had ik een iets minder ruimte tijd tussen de twee seizoenen omdat ik een playoff moest spelen (en ik dus niet wist of ik direct na de laatste thuiswedstrijd m'n stadion kon verbouwen).Mijn ervaring is overigens dat het tijds-schema aangegeven voordat je de verbouwing aangeeft en dat tijdens die verouwing verschijnt bij mij gewoon altijd klopte, maar wel verschillend was voor verschilende verbouwingen.. ik had het idee dat grotere verbouwingen, ook langer duurden
Nou ja, ik wacht het wel af... Anders overleef ik het ook wel weer, maar zo'n eerste thuiswedstrijd is toch altijd weer leuk meegenomen na twee week mindere inkomsten
Zo mijn tweede team heeft best aardige spelers, best veel goed en redelijk en een juiste verdeling. Heb dus 2 matige keepers gekocht van 17 jr en ga nu eerst die maar eens op trainen. Zit in een compo met alleen maar bots geloof ik, erg gezellig.
Uit de Manual:naitsoezn schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:23:
[...]
Nee, niet 400K meer maar gewoon 400K. Of stroomt m'n stadion tijdens een verbouwing gewoon vol met de 'oude' toeschouwersaantallen? Ik dacht namelijk dat je dan maar iets van 10/20 procent ofzo binnen kon laten?
[...]
Dus gewoon oude toeschouwersaantallen.All existing stands stay available during the construction time.
Kom gezellig met je tweede team in de Challenger-TheNose- schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:43:
Zo mijn tweede team heeft best aardige spelers, best veel goed en redelijk en een juiste verdeling. Heb dus 2 matige keepers gekocht van 17 jr en ga nu eerst die maar eens op trainen. Zit in een compo met alleen maar bots geloof ik, erg gezellig.
O, toptheturtle schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:07:
[...]
Uit de Manual:
[...]
Dus gewoon oude toeschouwersaantallen.

Er zijn er volgens mij meer die dit doen/hebben gedaan. Voor zakgeld train ik zo nu en dan een jongere keeper naar formidabel. En dit seizoen is die ineens enkele tonnen minder waard dan slechts 1 seizoen geleden-TheNose- schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:43:
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
Ik laat mijn tweede team eerst maar eens een paar seizoenen sudderen, die bovennatuurlijke keepers zullen dan vast wat waard zijn. Denk nu dat ik dan 1 van de keepers hou en dan defs ga trainen, als de defs sterk genoeg zijn, verkoop ik de helft en van die opbrengst koop ik 2 goede oude mids en 3 oude spitsen en counter ik mijn weg naar de top.Kaplander schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:07:
[...]
Er zijn er volgens mij meer die dit doen/hebben gedaan. Voor zakgeld train ik zo nu en dan een jongere keeper naar formidabel. En dit seizoen is die ineens enkele tonnen minder waard dan slechts 1 seizoen geleden
Mijn A-team nu ook weer serieus gemaakt. Op de niet trainingsplekken staan nu ervaren spelers (27-28jr met bovennatuurlijk als hoofdstad). De A trainingsplekken zijn gevuld door 2 uberwingers in wording. De A 50% plaatsen door inmiddels 1 (straks hopelijk 2) wonderbaarlijke defs, die over een seizoen of 2-2,5 wonderbaarlijk wing kunnen hebben. De B trainees zijn 17.10jr oud en hebben goed passen/zwak wing. Train ik 2 seizoenen door tot ze bovennatuurlijk zijn. Dan is het tijd voor iemand anders om ze te trainen en voor mij om te cashen.
Met dit team word ik dit seizoen met overmacht kampioen (als ik niet geplaagd word door blessures) en kan ik volgend seizoen gelijk in het linker rijtje mee doen in de VIde.
Ben je van plan om (veel) met met FTW (+AOW) te gaan spelen?-TheNose- schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:22:
[...]
Ik laat mijn tweede team eerst maar eens een paar seizoenen sudderen, die bovennatuurlijke keepers zullen dan vast wat waard zijn. Denk nu dat ik dan 1 van de keepers hou en dan defs ga trainen, als de defs sterk genoeg zijn, verkoop ik de helft en van die opbrengst koop ik 2 goede oude mids en 3 oude spitsen en counter ik mijn weg naar de top.
Mijn A-team nu ook weer serieus gemaakt. Op de niet trainingsplekken staan nu ervaren spelers (27-28jr met bovennatuurlijk als hoofdstad). De A trainingsplekken zijn gevuld door 2 uberwingers in wording. De A 50% plaatsen door inmiddels 1 (straks hopelijk 2) wonderbaarlijke defs, die over een seizoen of 2-2,5 wonderbaarlijk wing kunnen hebben. De B trainees zijn 17.10jr oud en hebben goed passen/zwak wing. Train ik 2 seizoenen door tot ze bovennatuurlijk zijn. Dan is het tijd voor iemand anders om ze te trainen en voor mij om te cashen.Mijn spitsen trainen op de woensdag mee op de 50% plaatsen.
Met dit team word ik dit seizoen met overmacht kampioen (als ik niet geplaagd word door blessures) en kan ik volgend seizoen gelijk in het linker rijtje mee doen in de VIde.
Anders zou je het wellicht kunnen overwegen om gewoon 2 andere trainees op de 50% plekken te zetten en eventueel te wisselen met de 100% zodat alle trainees ongeveer even snel gaan.
Niet van plan nog, maar het maakt me tactisch wel veelzijdiger. Spitsen mee laten hobbelen op de 50% plaatsen levert gewoon aardig wat op, dat is de voornaamste reden.TRG550 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:05:
[...]
Ben je van plan om (veel) met met FTW (+AOW) te gaan spelen?
Anders zou je het wellicht kunnen overwegen om gewoon 2 andere trainees op de 50% plekken te zetten en eventueel te wisselen met de 100% zodat alle trainees ongeveer even snel gaan.
1 van mijn uberwingers staat al bijna op 4mill trouwens.
Dat is mooi, die wing training gaat behoorlijk rap ja-TheNose- schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:57:
[...]
1 van mijn uberwingers staat al bijna op 4mill trouwens.
Ik ben van plan die dit seizoen ook in te passen voor wingers, maar met name voor m'n wingbacks die wat "achterlopen" in dat opzicht. Trainde voorheen vooral korte pass maar met name in de beker is het wat lastiger om een volledige trainingsline-up neer te zetten voor korte pass met max 8 trainingsposities.
Verwijderd
Mijn ene spits geblesseerd en mijn andere met rood van het veld gestuurd. Het is een wonder dat ik na een 3-0 achterstand er toch nog een punt uit heb gesleept. Hopelijk is mijn geblesseerde spits voor de volgende competitiewedstrijd weer terug.
Hier redelijk spannende wedstrijd gister tot 7 minuten het 3-1 werd. Daarna in 89e minuut nog 2x gescoord tot 5-1

Net van Keldertrapje gewonnen (gezien de ratings kan je redelijk van een verrassing spreken, maar dat mag de pret niet drukken.
).
En we starten precies zoals we eindigden. Gelijk tegen de Zeeberen enigszins tegen de ratings in 
We hadden 'm vast wederom gepikt met een Golden Goal!
We hadden 'm vast wederom gepikt met een Golden Goal!
gelijk tegen Tolhek en als ik geen rode kaart had gehad misschien nog wel gewonnen ook. Had eerder op verlies gerekend.
Een schande... mn spelers moeten allemaal 500x de Keldertrap op en af rennen-TheNose- schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:49:
Net van Keldertrapje gewonnen (gezien de ratings kan je redelijk van een verrassing spreken, maar dat mag de pret niet drukken.).
met zulk een verdediging 3 goals tegen krijgen moet gewoon niet mogen...
ben stiekem wel een beetje blij dat zoiets me hooguit in een toernooi gebeurt (en volgens mij in de andere twee wedstrijden moet kunnen punten, en de 8e finale te halen moet zijn)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Heeft iemand nog een plekje in een jeugdcompetitie voor mijn tweede team?
Verwijderd
Zo we zitten inmiddels in de verlenging van mijn bekerwedstrijd. Eens kijken of we er een overwinning uit kunnen slepen met 10 man. Bij winst waarschijnlijk eindelijk weer eens een thuiswedstrijd.
veel geluk Dsanka...
heb zelf erg veel geluk gehad in mijn bekerwedstrijd... had zelf 240 Hatstats en mn tegenstander had er 316.. en toch heb ik gewonnen (won wel het middenveld)...
heb én optimaal getrained, en ook nog eens een bekerronde verder... helaas nog geen thuiswedstrijd
heb zelf erg veel geluk gehad in mijn bekerwedstrijd... had zelf 240 Hatstats en mn tegenstander had er 316.. en toch heb ik gewonnen (won wel het middenveld)...
heb én optimaal getrained, en ook nog eens een bekerronde verder... helaas nog geen thuiswedstrijd
Verwijderd
Ach ja precies in de 100e minuut de 1-0 voor mijn tegenstander. Gezien de verhouding en kansen tijdens de wedstrijd had ik ook geen recht om die wedstrijd te winnen.
Afgelopen seizoen heb ik mijn team compleet omgegooid om in de toekomst volledig voor de longshot tactiek te kunnen gaan.
Nog een paar weken trainen op scoren en dan zijn mijn middenvelders brilliant scoren en koop ik een aantal verdedigers aan die een paar weken scoren training nodig hebben. Aan het eind van dit seizoen moet ik een aardige LS tactiek rating neer kunnen zetten.
Zijn er hier mensen die gebruik maken van de LongShot tactiek of er regelmatig tegen spelen?
Nog een paar weken trainen op scoren en dan zijn mijn middenvelders brilliant scoren en koop ik een aantal verdedigers aan die een paar weken scoren training nodig hebben. Aan het eind van dit seizoen moet ik een aardige LS tactiek rating neer kunnen zetten.
Zijn er hier mensen die gebruik maken van de LongShot tactiek of er regelmatig tegen spelen?
[GoT-Cup] Bijna een flashback van de 2e GoTcuppoulewedstrijd (3-0 voorsprong weggeven tot een 3-3), maar uiteindelijk toch eerste geworden in een poule met de 2 finalisten van vorig seizoen
Met als direct gevolg dat één van die finalisten al in de groepsfase is uitgeschakeld

En daarom ontloop ik jou en mag ik proberen de titelverdediger uit te schakelen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ah, makkieNnoitra schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:20:
En daarom ontloop ik jou en mag ik proberen de titelverdediger uit te schakelen
Maar ik geef me zeker niet bij voorbaat gewonnen!
Na vorig seizoen promoties via de play-offs misgelopen te zijn, gaat het dit seizoen weer als vanouds: 12 uit 4. Maar, de ploeg met wie ik vorig seizoen om de titel streed gaat de laatste weken als een waanzinnige. In de eerste wedstrijd had ik simpel met 3-0 van hem gewonnen (scoorde hij maar 255 hatstats), maar daarna zijn z'n hatstats opeens door het dak gegaan
(minimaal 330). Voor nu sta ik dus nog wel 3 punten voor, maar het seizoen is nog lang...
Ik heb deze speelweek zwaar moeten betalen voor een blessure van mn keeper, opgelopen 8 dagen terug in een bijna walkover (tegen een team dat zich bewust laat degraderen) ...
ondanks dat ik gelijk 6 dokters aangenomen had, bleef mn keeper dus tot vanmorgen geblesseerd.
een vervangingskeeper die ik op de korte termijn aangekocht heb voor 2,5 miljoen bleek gewoon een duidelijke teruggang (ook door het wegvallen van de loyaliteit bij die nieuwe aankoop)
dinsdag in de beker op een doelpunt uitgeschakeld (3-2) en nu ook in de liga een verlies op een doelpunt (1-2) tegen de laatste in de liga... ik ben redelijk zeker dat mn eerste doelman dat duidelijk beter gedaan had, iig is mn ongeslagen serie nu gebroken... hoop eigenlijk wel dat ik mn zegetocht wel verder kan zetten, ik was juist goed in de richting van kampioenschap aan het gaan, met twe winsten tegen direkte concurrenten
ondanks dat ik gelijk 6 dokters aangenomen had, bleef mn keeper dus tot vanmorgen geblesseerd.
een vervangingskeeper die ik op de korte termijn aangekocht heb voor 2,5 miljoen bleek gewoon een duidelijke teruggang (ook door het wegvallen van de loyaliteit bij die nieuwe aankoop)
dinsdag in de beker op een doelpunt uitgeschakeld (3-2) en nu ook in de liga een verlies op een doelpunt (1-2) tegen de laatste in de liga... ik ben redelijk zeker dat mn eerste doelman dat duidelijk beter gedaan had, iig is mn ongeslagen serie nu gebroken... hoop eigenlijk wel dat ik mn zegetocht wel verder kan zetten, ik was juist goed in de richting van kampioenschap aan het gaan, met twe winsten tegen direkte concurrenten
Verwijderd
Pfff. Waardeloze seizoensstart. 2 keer gelijk wat ik had moeten winnen en 1 keer verloren wat ik ZEKER had moeten winnen. Gister gelukkig mijn eerste wedstrijd gewonnen met 2-3. Na een voorsprong van 0-3 zo weg te hebben gegeven...
Ai, ik had mijn opstelling al eerder ingegeven, voordat mijn spits gisteren met +3 van het veld moest worden gedragen 
"Marimbas speelde in een interessante 4-4-1-formatie."
Maar het maakt kennelijk niet uit wie en wat ik opstel in de GoT Cup: 3.61% winstkans was weeral voldoende voor winst
Ik moet toch eens uitvogelen wat ik in de Cup zo structureel anders doe dan in de competitie, waar het nu nooit zo enorm meezit... Als ik daar eens de vinger op weet te leggen ligt de weg naar de Eredivisie zomaar ineens wagenwijd open!
"Marimbas speelde in een interessante 4-4-1-formatie."
Maar het maakt kennelijk niet uit wie en wat ik opstel in de GoT Cup: 3.61% winstkans was weeral voldoende voor winst
Ik moet toch eens uitvogelen wat ik in de Cup zo structureel anders doe dan in de competitie, waar het nu nooit zo enorm meezit... Als ik daar eens de vinger op weet te leggen ligt de weg naar de Eredivisie zomaar ineens wagenwijd open!
Over genaaid worden gesproken
Ehm waarom win ik in de GOT cup met ruime cijfers van een duidelijk beter team?
Omdat hattrick compleet van slag was.. Het is meer voorgekomen, oa bij matchID=3705739-TheNose- schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 07:35:
Ehm waarom win ik in de GOT cup met ruime cijfers van een duidelijk beter team?
Geen derde Cup op rij voor mij. Wederom een verlenging, maar kennelijk zit er dan toch geen regel in de ME dat ik die altijd win. Zullen ze met het verwijderen van de Golden Goal hebben gebroken
Succes Tolhek Terminators en Oud-Beijerland volgende week. Maak er een mooie finale van!
Marimbas zal zich weer doen gelden in editie 11

Succes Tolhek Terminators en Oud-Beijerland volgende week. Maak er een mooie finale van!
We doen ons best :Kaplander schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:36:
Geen derde Cup op rij voor mij. Wederom een verlenging, maar kennelijk zit er dan toch geen regel in de ME dat ik die altijd win. Zullen ze met het verwijderen van de Golden Goal hebben gebroken![]()
Thx! Close call idd. Voor mij voor het eerst dat ik zo ver kom in de GOT cup. Leuk ook dat ik tegen een andere spelert van het eerste uur in de finale sta!Kaplander schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:36:
Geen derde Cup op rij voor mij. Wederom een verlenging, maar kennelijk zit er dan toch geen regel in de ME dat ik die altijd win. Zullen ze met het verwijderen van de Golden Goal hebben gebroken![]()
De kaartverkoop is gestart mensen!
Dat is binnen no time uitverkocht. Zo lang als wij al lopen te klooien zonder echt hogerop te komen verdient al bijna een medaille op zich-TheNose- schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:05:
[...]
Thx! Close call idd. Voor mij voor het eerst dat ik zo ver kom in de GOT cup. Leuk ook dat ik tegen een andere spelert van het eerste uur in de finale sta!
De kaartverkoop is gestart mensen!
Leuk inderdaad dat we al jaren op dit forum wonen en nu tegen elkaar staan. Succes woensdag.
Jeetje ook uit 2000 jij!Pewwy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
Dat is binnen no time uitverkocht. Zo lang als wij al lopen te klooien zonder echt hogerop te komen verdient al bijna een medaille op zichDaar moeten toch legio mensen op af willen komen.
Leuk inderdaad dat we al jaren op dit forum wonen en nu tegen elkaar staan. Succes woensdag.
Mijn tweede team gaat als een malle! Ik heb gewoon ruim 2.5M aan kapitaal (contant+spelers) nu op m'n velden lopen. Paar goede aankopen gemaakt in het begin:
Günther Hessisch
Date | From | To | Price | TSI then |
---|---|---|---|---|
08-10-2013 | Whitespace Is Allowed | Viitakatu Vikingz | €1.438.000 | 5470 |
06-05-2013 | Ajax Amsterdambach | Whitespace Is Allowed | €169.320 | 930 |
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik kom zeker kijken bij de Got-Cup finaleCoRrRan schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:17:
[...]
Jeetje ook uit 2000 jij!
Mijn tweede team gaat als een malle! Ik heb gewoon ruim 2.5M aan kapitaal (contant+spelers) nu op m'n velden lopen. Paar goede aankopen gemaakt in het begin:
Günther Hessisch
Date From To Price TSI then 08-10-2013 Whitespace Is Allowed Viitakatu Vikingz
€1.438.000 5470 06-05-2013 Ajax Amsterdambach Whitespace Is Allowed €169.320 930
Ik heb trouwens ook opvalend veel succes met mn tweede team... sta nu vierde in de liga II,
wat me eigenlijk behoorlijk verrast..
qua begroting heb ik zo'n 1,75 miljoen in cash, maar niet zo veel waardevolle spelers op dit moment, maar wel waardevaste spelers (een merendeel heeft solid Leiderschap en zal dus bij stijgen van hun ervaring snel waardeverval qua skills kunnen opvangen) en laag qua salaris..
mn loonkosten zijn nog altijd slechts 16K per week en totale TSI 76K... ik sta zelfs boven een team dat 150K aan loonkosten en 450K aan TSI heeft
Loonkosten en TSI zegt ook niet alles..RM-rf schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:47:
mn loonkosten zijn nog altijd slechts 16K per week en totale TSI 76K... ik sta zelfs boven een team dat 150K aan loonkosten en 450K aan TSI heeft
Ik heb bijna 1,3M TSI en 274K loon en sta slechts 2e in een divisie VII
Natte krant (363218) (V.242)
Dan maak je zonder transferinkomsten tweewekelijks wel een behoorlijk verlies volgens mij? Of valt dat wel mee?YuriV schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:59:
[...]
Loonkosten en TSI zegt ook niet alles..
Want ik heb precies hetzelfde loon in V en heb daarmee maar een hele kleine tweewekelijkse plus. Voor winst ben ik daarmee afhankelijk van transfers en beker (helaas deze week een week te vroeg geeindigd
Ah, een NT verdedigen trainer.YuriV schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:59:
[...]
Loonkosten en TSI zegt ook niet alles..
Hmmm dat klopt ja, 2-wekelijks zo'n 500K verlies. Gelukkig heb ik wat bufferCoRrRan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:56:
[...]
Ah, een NT verdedigen trainer.Geheid dat jij geld verliest met >=3 NT potentieeltjes in je team.
Momenteel 3 verdedigers voor het NT in training die binnen nu en 2 à 3 seizoenen de stap misschien kunnen maken. Daarnaast nog een andere potentiële topper die ooit de stap zou kunnen maken (maar pas 21 is).
P.S. Welkom als supporter CoRrRan, verwacht alleen geen kampioenschap hè.
Natte krant (363218) (V.242)
Succes in de GoT Cup finale vanavond! We moeten nog een weekje extra wachten voor de Challenger's Cup.
CoRrRan schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:07:
Succes in de GoT Cup finale vanavond! We moeten nog een weekje extra wachten voor de Challenger's Cup.

@ Pewwi; gefeliciteerdCoRrRan schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:07:
Ik hoop op een stuntje tegen je
[ Voor 6% gewijzigd door Masch op 15-10-2013 09:22 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Stuntje? Volgens mij heb je mijn b-team gisteren dik verslagen. Wel een beetje dom dat ik één van die mids daar niet had vervangen, maar was toch wel een nederlaag geworden voor meMasch schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:21:
[...]
@ Pewwi; gefeliciteerd![]()
Ik hoop op een stuntje tegen je
Ik dacht dat ik tegen CoRrRan moest in de finale
Ik had al gezien dat ik van jou had gewonnen, al wist ik niet dat het jouw b-team was
(edit --> de naam van het team is verder niet heel duidelijk, haha, niet gezien)
Is er ergens een overzicht van welke nick bij welk team hoort?
[ Voor 16% gewijzigd door Masch op 15-10-2013 10:47 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Volgens mij zijn er geen overzichten. En duidelijk moet het inderdaad wel een beetje zijnMasch schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:44:
Ik dacht dat ik tegen CoRrRan moest in de finaleIk had al gezien dat ik van jou had gewonnen, al wist ik niet dat het jouw b-team was
(edit --> de naam van het team is verder niet heel duidelijk, haha, niet gezien)
CoRrRan heeft een tijdje geleden zo'n lijst opgezet:
CoRrRan schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:33:
Ik heb trouwens een lijst via Google docs gemaakt waarin alle GOT'ers hun team details in kunnen zetten, zodat we elkaar makkelijk kunnen opzoeken.
Hier de link om jouw gegevens in te vullen:
Link naar Google Docs invulformulier
Hier de link om alle ingevoerde informatie te bekijken (je kunt in deze spreadsheet niet zelf informatie veranderen/toevoegen, aangezien het gevoerd wordt door het invulformulier):
Link naar Google Docs spreadsheet
Als je een foutje gemaakt hebt in het invoerscherm, laat het even weten via DM aan mij.
Verwijderd
Was eigenlijk aan het sparen om mijn stadion aanzienlijk uit te breiden maar omdat mijn 2e vleugel ondertussen nog maar 2 ster is heb ik nu eerst 214k moeten uitgeven een een nieuwe opa vleugel van hopelijk iets meer dan 6 ster.
Salv: deze is wel interessant voor jou!
post=16400953.1
post=16400953.1
Haha ja zoals op HT gezegd wonderbaarlijk dat er eens een post over mij komt, zo sterk is mijn team toch niet echt. Een beetje helpen kan natuurlijk geen kwaad dus heb ik ook maar gereageerd in zijn topic
Ik zal vanavond met 451 en 253 trainen om hem in verwarring te brengen maar zal zondag natuurlijk met 352 en hoogst waarschijnlijk pic spelen of ik een kant boost om door zijn def te komen weet ik nog niet, om de week erop flink te kunnen motsen
Ik zal vanavond met 451 en 253 trainen om hem in verwarring te brengen maar zal zondag natuurlijk met 352 en hoogst waarschijnlijk pic spelen of ik een kant boost om door zijn def te komen weet ik nog niet, om de week erop flink te kunnen motsen
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Pewwy gefeliciteerd man! Was een redelijk kansloze nederlaag voor mij. Ratings waren wel lekker. Je snapt dat ik met mijn huidige team op mijn sloffen naar de VIde promoveer dit seizoen.
Verwijderd
Lekkere training vandaag. Vorm veranderingen positief en m'n beste trainie gepopt. Wat wel een beetje vreemd is.. Twee weken geleden ging hij van redelijk naar goed vleugelspel. Vandaag alweer van goed naar uitstekend, in 2 weken dus! Had op 3 weken gerekend, dus ik zal niet klagen maar stond er wel ff van te kijken.
Deze trainingsupdate mijn eerste longshot trainee naar brilliant scoring. De komende weken volgt de rest.
Ik kijk al uit naar volgend seizoen, dan ga ik playmaking trainen en volgen de resultaten (hopelijk).
Ik kijk al uit naar volgend seizoen, dan ga ik playmaking trainen en volgen de resultaten (hopelijk).
Mijn stadion zit bijna vol de laatste weken zie ik net, tijd om uit te breiden dus. Wat voor tooltje gebruiken jullie daarvoor?
De tooltjes van Foxtrick eigenlijk. En dan een beetje 'gut feeling'.-TheNose- schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:37:
Mijn stadion zit bijna vol de laatste weken zie ik net, tijd om uit te breiden dus. Wat voor tooltje gebruiken jullie daarvoor?
Vanavond de finale van de GoT Challenger's Cup. Kunnen we vanaf morgen weer proberen seizoen 11 te gaan starten van de GoT Cup!
[ Voor 17% gewijzigd door CoRrRan op 21-10-2013 11:22 ]
^^-TheNose- schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:37:
Ik heb van die mooie rondjes die me vertellen welke plekken bezet zijn, maar dat kan ook supporter zijn. Verder is het wel belangrijk om in te schatten welke divisie je denkt te spelen de komende seizoenen. Maar tegenwoordig zijn de vaste laste bijna nihil tov de variabele kosten bij verbouwen dat je gerust je stadion in 3 afzonderlijke stappen kunt verbouwen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Voorheen vulde je dat in in zo'n tooltje en dan zag je precies tot op de zitplaats nauwkeurig hoe of wat.CoRrRan schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
De tooltjes van Foxtrick eigenlijk. En dan een beetje 'gut feeling'.
Vanavond de finale van de GoT Challenger's Cup. Kunnen we vanaf morgen weer proberen seizoen 11 te gaan starten van de GoT Cup!
Foxtrick gebruik ik niet.
Edit: deze bedoelde ik! http://www.databased.at/hattrick/x-ray/?starter=authorized
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 21-10-2013 13:16 ]
Hmm door mijn toernooi weekend en finales geen kans gehad om online te komen, kijk ik gister avond zie ik tot mijn verbazing een 1-5 verlies. Het is dus een geweldig spelletje met die oh zo goede MESalv schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:28:
Haha ja zoals op HT gezegd wonderbaarlijk dat er eens een post over mij komt, zo sterk is mijn team toch niet echt. Een beetje helpen kan natuurlijk geen kwaad dus heb ik ook maar gereageerd in zijn topic![]()
Niet om een verkoopverhaaltje te houden, maar Foxtrick geeft je dus per pagina de relevante links naar dit soort tooltjes. Dus als je op je stadionpagina bent, heb je in je rechterkolom drie extra symbooltjes naar externe tools voor stadionuitbreidingen....-TheNose- schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:49:
[...]
Voorheen vulde je dat in in zo'n tooltje en dan zag je precies tot op de zitplaats nauwkeurig hoe of wat.
Foxtrick gebruik ik niet.
Edit: deze bedoelde ik! http://www.databased.at/hattrick/x-ray/?starter=authorized
Reuze handig.
Ik gebruik Safari als browser en soms Chrome.
http://www.foxtrick.org/r...trick-0.12.2.1.safariextz (Voor Safari)
http://www.foxtrick.org/release/chrome/foxtrick-0.12.2.1.crx (Voor Chrome)
http://www.foxtrick.org/
[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 21-10-2013 18:13 ]
Halverwege het seizoen en zes punten voor op de nummer 2
. Wel een beetje geluk gehad in een paar wedstrijden, en er komen nog een paar lastige wedstrijden aan, dus ik durf het kampioenschap nog niet te claimen. Eerst maar eens de wedstrijd tegen de huidige nummer 4 afwachten over twee week, die heeft in de week dat ik tegen hem moest z'n halve basisteam vervangen (en zat net op de zondag dat ik tegen hem moest zonder een paar sleutelspelers), maar speelt sindsdien met een goddelijke verdediging
...
Met m'n 2e team ga ik ook lekker: gedeelde eerste met de andere twee niet-botjes (allemaal één keer verloren van elkaar), en gedeeld het beste doelsaldo. Mijn geluk is dat ik de twee niet-botjes verspreid over het seizoen krijg (en dus kan PIC-en tegen botjes en MOTS-en tegen concurrenten), terwijl m'n twee concurrenten afgelopen zondag en komende zondag 2x achter elkaar aan de bak moeten (tegen elkaar).
Nog uitzicht op twee kampioenschappen dus

Met m'n 2e team ga ik ook lekker: gedeelde eerste met de andere twee niet-botjes (allemaal één keer verloren van elkaar), en gedeeld het beste doelsaldo. Mijn geluk is dat ik de twee niet-botjes verspreid over het seizoen krijg (en dus kan PIC-en tegen botjes en MOTS-en tegen concurrenten), terwijl m'n twee concurrenten afgelopen zondag en komende zondag 2x achter elkaar aan de bak moeten (tegen elkaar).
Nog uitzicht op twee kampioenschappen dus
Is er nog ergens een plaatsje in een jeugdcompetitie voor de jongens van m'n tweede? De huidige competitie is niet echt snel in het weer opstarten dus daar ben ik maar uitgestapt.
@Visscher963 Nog twee erbij en we kunnen van start!
Edit: Jeugdcompetitie voor 4 teams aangemaakt. Meld je even als je mee wilt doen, voorkeur voor tweede teams!
Edit: Jeugdcompetitie voor 4 teams aangemaakt. Meld je even als je mee wilt doen, voorkeur voor tweede teams!
[ Voor 52% gewijzigd door theturtle op 28-10-2013 09:31 ]
Pff, na 8 wedstrijden stijf onderaan, en ik blij maar bukken voor de ME. Begint wat irritant te worden.
Nog minimaal een seizoen V voor mij. Na de eerste 6 wedstrijden al 3 punten hebben moeten toegeven op de sterkste, leverde de dubbele ontmoeting van afgelopen twee weken 2 nederlagen op. En daarvoor had hij de ME niet nodig. Zelfs 362 hatstats was gisteren onvoldoende om een overwicht in de wedstrijd te pakken. En meer heb ik nog even niet.
Ik sta nog steeds tweede, maar de rest is ondertussen natuurlijk wel terug kort in mijn kiezog gekomen. Dus er zullen nu weer enkele potjes moeten worden gewonnen de aankomende weken
Ik sta nog steeds tweede, maar de rest is ondertussen natuurlijk wel terug kort in mijn kiezog gekomen. Dus er zullen nu weer enkele potjes moeten worden gewonnen de aankomende weken
Ik zie dat de competitie al vol is. Ik zoek er wel 1 via de search.theturtle schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:08:
@Visscher963 Nog twee erbij en we kunnen van start!
Stap dan eens van die 4-4-2 af!Pewwy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:52:
Pff, na 8 wedstrijden stijf onderaan, en ik blij maar bukken voor de ME. Begint wat irritant te worden.
Met jouw team zou ik direct een 3-5-2 of 2-5-3 proberen te maken. 4-4-2 is echt een gimmick opstelling...
Tegen die counterploeg zou ik geprobeerd hebben zoveel mogelijk alles over de vleugels te knallen met:
(D)WB | CD | (N/O)WB | ||
OW | IM(tW) | IM | IM(tW) | OW |
FTW | FTW |
Of (als je durft te gokken dat je z'n sterke kant weet):
CD | (N/D)WB | |||
OW | IM(tW) | IM | IM(tW) | OW |
FTW | F | FTW |
Tuurlijk lijkt het er wel sterk op dat je veel punten laat liggen, maar je bent erg voorspelbaar dat je altijd in een 4-4-2 gaat komen...
Verwijderd
Het is eigenlijk voor het eerst dat ik hier post, maar ik heb een jeugdteam waar ik vanaf moet en ik weet niet hoe dat moet. Bij google kan ik nml ook vrij weinig vinden 
Verder gaat het wel redelijk goed, vorig seizoen bovenaan geeindigd in VIII in een competitie met 5 bot teams, nadat ik gedegradeerd was uit VII (was na 1 seizoen gelijk gepromoveerd, dus ik had nog een heel slecht team met gemiddeld goed/uitstekend
) en heb gisteren met 4-3 van de nummer 1 gewonnen. Stond zelf 5e en was bang dat ik weer zou gaan degraderen, maar met deze 3 punten denk ik dat ik wel in VII moet kunnen blijven

Verder gaat het wel redelijk goed, vorig seizoen bovenaan geeindigd in VIII in een competitie met 5 bot teams, nadat ik gedegradeerd was uit VII (was na 1 seizoen gelijk gepromoveerd, dus ik had nog een heel slecht team met gemiddeld goed/uitstekend
Jeugdteam kun je alleen afsluiten wanneer deze niet nog in een lopende competitie zit. Dan zou je daar een optie voor moeten zien. Wanneer je in een lopende competitie zit zie je deze optie niet.
Een totale uitverkoop bij Iduna, ik heb mijn spelers te koop gezet omdat ik wil afbouwen met het spelletje. Het is allemaal leuk en aardig geweest maar gaf er niet heel veel aandacht meer aan. Ik laat me lekker afzakken en zal dan zo nu en dan inloggen om team niet kwijt te raken en wie weet dat ik in de toekomst het nog eens oppak
Wil je in de tussentijd een NT speler trainen? Enige wat je daarvoor hoeft te doen, is uitstekend trainer aanschaffen en wat trainees. Weinig inloggen is prima.Salv schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:22:
Een totale uitverkoop bij Iduna, ik heb mijn spelers te koop gezet omdat ik wil afbouwen met het spelletje. Het is allemaal leuk en aardig geweest maar gaf er niet heel veel aandacht meer aan. Ik laat me lekker afzakken en zal dan zo nu en dan inloggen om team niet kwijt te raken en wie weet dat ik in de toekomst het nog eens oppak
Op die manier kun je dus afbouwen en het NT wat helpen.
Stuur maar een HT-mail of DM.
Betekent dat dat je uit de jeugdcomp wil ook? Dan ga ik alvast op zoek naar een ander teamSalv schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:22:
Je hebt wel een punt, maar dan is mijn hele training naar de haaien. En het is niet zo dat iemand mijn opstelling echt probeert te omzeilen toch?CoRrRan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:10:
[...]
Stap dan eens van die 4-4-2 af!
Met jouw team zou ik direct een 3-5-2 of 2-5-3 proberen te maken. 4-4-2 is echt een gimmick opstelling...
Tegen die counterploeg zou ik geprobeerd hebben zoveel mogelijk alles over de vleugels te knallen met:
(D)WB CD (N/O)WB OW IM(tW) IM IM(tW) OW FTW FTW
Of (als je durft te gokken dat je z'n sterke kant weet):
CD (N/D)WB OW IM(tW) IM IM(tW) OW FTW F FTW
Tuurlijk lijkt het er wel sterk op dat je veel punten laat liggen, maar je bent erg voorspelbaar dat je altijd in een 4-4-2 gaat komen...
Wat train je dan, dat je met 442 het optimale rendement haalt?Pewwy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:50:
[...]
Je hebt wel een punt, maar dan is mijn hele training naar de haaien. En het is niet zo dat iemand mijn opstelling echt probeert te omzeilen toch?
Nee daar blijf ik wel in al heb ik geen jeugdtoppers maar die blijf ik wel gewoon behouden. Daar help ik jullie mee en zelf heb ik dan soms nog wat te klikkenPewwy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Betekent dat dat je uit de jeugdcomp wil ook? Dan ga ik alvast op zoek naar een ander team
Ik zal daar nog wel even over denken, wel leuk om zoiets nog te doen alleen die kosten van uitstekend trainer.. hahaCoRrRan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:32:
[...]
Wil je in de tussentijd een NT speler trainen? Enige wat je daarvoor hoeft te doen, is uitstekend trainer aanschaffen en wat trainees. Weinig inloggen is prima.
Op die manier kun je dus afbouwen en het NT wat helpen.
Stuur maar een HT-mail of DM.
Ja, die zijn niet misselijk. Maar als je niet competitief bent, is dat geld ook niet meer belangrijk.Salv schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:23:
[...]
Ik zal daar nog wel even over denken, wel leuk om zoiets nog te doen alleen die kosten van uitstekend trainer.. haha
Je kunt nu al een divine XP + matig LS coach kopen voor 350k (tenminste, ik had er bijna eentje op de kop getikt met m'n 2e team vanochtend, tot ik de deadline niet in de gaten kon houden ivm afleiding op het werk), die kun je na 112 dagen als nieuwe trainer instellen voor 1.7M. Kost je dan ~2M totaal.
Gaap, fluitend kampioen worden deze compo, nu volgend seizoen eens doorpakken in een leuke VIde.
Dan is het nog wel te overzien, je hebt iig een berichtCoRrRan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:32:
[...]
Ja, die zijn niet misselijk. Maar als je niet competitief bent, is dat geld ook niet meer belangrijk.
Je kunt nu al een divine XP + matig LS coach kopen voor 350k (tenminste, ik had er bijna eentje op de kop getikt met m'n 2e team vanochtend, tot ik de deadline niet in de gaten kon houden ivm afleiding op het werk), die kun je na 112 dagen als nieuwe trainer instellen voor 1.7M. Kost je dan ~2M totaal.
Optimaal is het niet, maar ik train defs. Al 100 jaar ofzo, dus er vanaf stappen vind ik een vervelend plan. Al lijkt het niet anders te kunnen als ik zo kijk naar mijn stats en constante verliespotten.naitsoezn schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:53:
[...]
Wat train je dan, dat je met 442 het optimale rendement haalt?
Volgens mij hoef je niet van defs af te stappen, maar kun je al een hoop winnen door 541 te spelen? En voor de afwisseling / onvoorspelbaarheid af en toe eens een 532 er tussendoor gooien (of desnoods een keertje 523Pewwy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:28:
[...]
Optimaal is het niet, maar ik train defs. Al 100 jaar ofzo, dus er vanaf stappen vind ik een vervelend plan. Al lijkt het niet anders te kunnen als ik zo kijk naar mijn stats en constante verliespotten.
Tsja, als je verdedigers traint, dan lever je wekelijks gewoon 10% trainingscapaciteit in als je 1x met 5 mans achterhoede speelt en dan 1x met 4 man. Zonde!Pewwy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:28:
[...]
Optimaal is het niet, maar ik train defs. Al 100 jaar ofzo, dus er vanaf stappen vind ik een vervelend plan. Al lijkt het niet anders te kunnen als ik zo kijk naar mijn stats en constante verliespotten.
Maar als ik jou was, zou ik dan gaan zoeken naar een écht CA team: waarbij je dus echt focust op verdedigers, vleugelspelers en aanvallers. Dan zou ik, als ik jou was je middenvelders de deur wijzen. Tenzij je ze erbij kunt houden, zonder financieel ten gronde te gaan.
Of eens uit je comfort-zone stappen en wat nieuws gaan trainen!
Ik ben na jaren afwezigheid weer opnieuw begonnen. Doodzonde natuurlijk, maar ja. Verwacht de eerste jaren weinig van mijn team, en wil proberen zsm zoveel mogelijk geld te verdienen. Dat was vroeger toch het beste mogelijk in de lagere divisies, dat zal vast niet veranderd zijn.
Ik ben begonnen 2 keepers van solid naar excellent te trainen(zaten vrij hoog in hun skill), voor iets meer startkapitaal. Nu wil ik verdedigers trainen en heb zojuist 10 trainees aangeschaft. Vooral focus op main stat en leeftijd(snelle training).(dat levert volgens mijn Transfer Compare analyse het meeste op, zolang je geen startkapitaal hebt).
Als ik mijn keepers heb verkocht, dan schaf ik ook een solid trainer aan en 10 assistent coaches, dat moet ik financieel kunnen trekken, maar dan is het geld op:P.
Mijn vraag is de volgende, als ik zo wat rondlees, dan is % stamina training zo laag mogelijk gunstig voor trainingssnelheid(wat mijn grootste prioriteit is). Maar ik kan nergens een bevestiging vinden of de resulterende lage stamina ook nadelig is voor de trainingssnelheid(dat ze slecht presteren tijdens wedstrijden boeit me niet). Als dat niet zo is, zet ik stamina op 5%(extra snel trainen) en laatste seizoen zet ik dat wel op 10% om ze op solid stamina te verkopen oid.
Bedoeling is om ze pas op supernatural -> extra-terrestrial oid te verkopen, en in het tussenseizoen wat passen te trainen. Dus zo'n 5 seizoenen trainen voor verkopen. Maar stamina is dan een grote invloed op de doorlooptijd:P.
Ik ben begonnen 2 keepers van solid naar excellent te trainen(zaten vrij hoog in hun skill), voor iets meer startkapitaal. Nu wil ik verdedigers trainen en heb zojuist 10 trainees aangeschaft. Vooral focus op main stat en leeftijd(snelle training).(dat levert volgens mijn Transfer Compare analyse het meeste op, zolang je geen startkapitaal hebt).
Als ik mijn keepers heb verkocht, dan schaf ik ook een solid trainer aan en 10 assistent coaches, dat moet ik financieel kunnen trekken, maar dan is het geld op:P.
Mijn vraag is de volgende, als ik zo wat rondlees, dan is % stamina training zo laag mogelijk gunstig voor trainingssnelheid(wat mijn grootste prioriteit is). Maar ik kan nergens een bevestiging vinden of de resulterende lage stamina ook nadelig is voor de trainingssnelheid(dat ze slecht presteren tijdens wedstrijden boeit me niet). Als dat niet zo is, zet ik stamina op 5%(extra snel trainen) en laatste seizoen zet ik dat wel op 10% om ze op solid stamina te verkopen oid.
Bedoeling is om ze pas op supernatural -> extra-terrestrial oid te verkopen, en in het tussenseizoen wat passen te trainen. Dus zo'n 5 seizoenen trainen voor verkopen. Maar stamina is dan een grote invloed op de doorlooptijd:P.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Als de prestaties niet belangrijk zijn, zou ik ze zeker met 5% stamina trainen. Dit heeft geen nadelige effecten op je trainen. NT spelers worden voor zover ik weet ook altijd met 5% stamina ongetraind en x aantal weken voordat ze moeten gaan presteren met een hoge stamina share opgekrikt tot excellent stamina.
Zie onderstaande site voor een goed overzicht van de stamina shares:
http://www.hattrickinfo.com/en/training/263
Voor jonge spelers is het effect van een lage stamina share overigens ook nog niet zo dramatisch als voor de oudere spelers.
Zie onderstaande site voor een goed overzicht van de stamina shares:
http://www.hattrickinfo.com/en/training/263
Voor jonge spelers is het effect van een lage stamina share overigens ook nog niet zo dramatisch als voor de oudere spelers.
[ Voor 12% gewijzigd door Ress op 04-11-2013 08:28 ]
Deze website had ik gevonden, vandaar ook dat ik het voor de trainees qua presteren wel ok vond. Maar ik wilde wel even zeker weten dat er geen fishy tegenvallers waren waar ik geen rekening mee hield.Ress schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:26:
Bedankt voor je input!
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Ik ben recentelijk samen met een collega ook weer begonnen met Hattrick. (Nu 9 wedstrijden gespeeld) We zitten in een league met 1 team dat beter is en de rest zijn eigelijk bot teams. Na dit seizoen mogen we vermoedelijk samen strijden om het kampioenschap.
We zitten in VIII.123 (Nederland)
Vroeger speelde we het ook (dat is echt jaren geleden) maar op een gegeven moment ging de lol er wel af. Nu is het echter weer helemaal top!
Ik heb nog een vraagje over de topscorers. Bij mij (zeker tegen die bot teams) is het iedere wedstrijd weer een andere speler die een hattrick maakt. Is er een manier om dit te verbeteren? Ik zou graag topscorer willen zijn=)
We zitten in VIII.123 (Nederland)
Vroeger speelde we het ook (dat is echt jaren geleden) maar op een gegeven moment ging de lol er wel af. Nu is het echter weer helemaal top!
Ik heb nog een vraagje over de topscorers. Bij mij (zeker tegen die bot teams) is het iedere wedstrijd weer een andere speler die een hattrick maakt. Is er een manier om dit te verbeteren? Ik zou graag topscorer willen zijn=)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik dacht dat de speler die uiteindelijk het doelpunt maakt bij normale kansen wordt bepaald door de scoringsvaardigheid tov de andere spelers en de positie (spitsen hebben meer kans dan verdedigers).Katala schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:48:
Spelhervattingen en special events zijn weer een ander verhaal. Je kan natuurlijk ook je beoogd topscoorder als SH instellen (al kan deze dan geen corners inkoppen/afmaken).
Er zit logica in deze gedachte=) Toch zijn het mijn middenvelders die meestal scoren en mijn spitsen met de laatste 10-0 overwinning (bot team) schoten er 1 in >.< (Ik speel 3-5-2)TRG550 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:24:
Ik dacht dat de speler die uiteindelijk het doelpunt maakt bij normale kansen wordt bepaald door de scoringsvaardigheid tov de andere spelers en de positie (spitsen hebben meer kans dan verdedigers).
Spelhervattingen en special events zijn weer een ander verhaal. Je kan natuurlijk ook je beoogd topscoorder als SH instellen (al kan deze dan geen corners inkoppen/afmaken).
Verwijderd
Volgens mij is het zo dat de totale scoren- vaardigheid van je elftal bepaalt of je een kans afmaakt, en dus scoort of niet. De speler die scoort is random gekozen, waarbij de speler met de hoogste scoren- vaardigheid de meeste kans heeft.Katala schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:10:
[...]
Er zit logica in deze gedachte=) Toch zijn het mijn middenvelders die meestal scoren en mijn spitsen met de laatste 10-0 overwinning (bot team) schoten er 1 in >.< (Ik speel 3-5-2)
Dus als je spitsen bijvoorbeeld 'formidabel' scoren hebben, hebben zij beide 14% kans, en de rest van je team met bijvoorbeeld matig scoren 9% (ik noem maar ff wat).
Thanks! Dan zal het wel toeval zijn dat mijn spitsen niet scoren=)Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:10:
Volgens mij is het zo dat de totale scoren- vaardigheid van je elftal bepaalt of je een kans afmaakt, en dus scoort of niet. De speler die scoort is random gekozen, waarbij de speler met de hoogste scoren- vaardigheid de meeste kans heeft.
Dus als je spitsen bijvoorbeeld 'formidabel' scoren hebben, hebben zij beide 14% kans, en de rest van je team met bijvoorbeeld matig scoren 9% (ik noem maar ff wat).
Dit topic is gesloten.