Laten we wat tweede teams betreft afspreken dat ik tot volgende week woensdag wacht op eventuele nieuwe aanmeldingen van tweakers, daarna ga ik op volgorde van meldingen in dit draadje tweede teams uitnodigen. Mochten er dan nog tweede teams over zijn, kan ik vanuit mijn eigen tweede team nog een mini-toernooitje voor tweede teams opstarten ;-).
Zijn de teams die vorige keer nog in een toernooi zaten, nu wel beschikbaar?
-- == Alta Alatis Patent == --
Leuk leuk leuk... zo wil ik er wel meer in de jeugd !! Kwam binnen met de melding matig def en verder niks.... paar weken later....
Arthuro Brandse
15 jaar en 77 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (5) (max. goed (7))
Positiespel: waardeloos (2) (max. waardeloos (2))
Vleugelspel:onbekend (max. redelijk (6))
Passen: onbekend (max. redelijk (6))
Scoren: onbekend (max. redelijk (6))
Spelhervatting: onbekend
Arthuro Brandse
15 jaar en 77 dagen
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Heerlijk onhandige speler! Altijd zo lastig om zulke combinaties te krijgen. Ga je proberen alles uit te trainen? Als ik jou was, zou ik eerst proberen SC + PA vol te krijgen, daarna WI. Als je dan nog tijd hebt, verdedigen zo ver mogelijk krijgen. Maar ja, dat ben ik maar. ;-)lameeuw schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 19:03:
Leuk leuk leuk... zo wil ik er wel meer in de jeugd !! Kwam binnen met de melding matig def en verder niks.... paar weken later....
Arthuro Brandse
15 jaar en 77 dagen
Ik heb nu 2 weken achter elkaar een uitstekende verdediger gekregen in Canada:
Gary McCambridge (145174048)
15 years and 71 days, Next birthday: 17-08-2013
Player can be promoted 153 days later, on 07-12-2013.
Team: Little Spaces
Nationality: Canada
First day with club: 30-06-2013 08:55 (7 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Keeper unknown / wretched (2) Defending passable (6) / unknown Playmaking unknown / unknown Winger unknown / weak (4) Passing unknown / weak (4) Scoring unknown / unknown Set pieces unknown / unknown
Louie Morland (145503166)
15 years and 104 days, Next birthday: 15-07-2013
Player can be promoted 120 days later, on 04-11-2013.
Team: Little Spaces
Nationality: Canada
First day with club: 07-07-2013 19:49 (0 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Keeper unknown / unknown Defending unknown / excellent (8) Playmaking weak (4) / unknown Winger unknown / unknown Passing unknown / unknown Scoring unknown / unknown Set pieces unknown / unknown
Guess againnaitsoezn schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:32:
[...]gister counterde ik naar een nette 0-3 overwinning tegen diezelfde koploper. Nu sta ik op doelsaldo bovenaan [...] maar eens gaan nadenken hoe ik volgende week de return aanpak, want ik vrees dat ik die ploeg niet voor de 2e keer kan verrassen met een countertactiek.

Edit: Weet iemand trouwens of het een instelling is, dat anderen niet kunnen zien of jij je opstelling hebt doorgegeven? Ik dacht altijd dat elk team waar door de manager vooraf een opstelling was doorgegeven werd weergegeven in bold in het competitie-overzicht, en dat voor elk team die niet in bold staat geen opstelling is doorgeven en dus de standaard opstelling gebruikt wordt. Maar dat (b)lijkt niet zo te zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door naitsoezn op 08-07-2013 09:03 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
er zijn natuurlijk wel trucs om dat te doen zonder dat die opstelling bold verschijnt...naitsoezn schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:00:
[...]
Guess again. Nou ja, verrassen deed ik hem niet helemaal want hij had z'n middenveld danig verzwakt, maar ondanks mijn counter-strategie (en mijn sterkere middenveld door zijn gewijzigde opstelling) toch met 4-1 gewonnen
Edit: Weet iemand trouwens of het een instelling is, dat anderen niet kunnen zien of jij je opstelling hebt doorgegeven? Ik dacht altijd dat elk team waar door de manager vooraf een opstelling was doorgegeven werd weergegeven in bold in het competitie-overzicht, en dat voor elk team die niet in bold staat geen opstelling is doorgeven en dus de standaard opstelling gebruikt wordt. Maar dat (b)lijkt niet zo te zijn?
naar ik meen gebeurt dat enkel als een ander team dat in dezelfe speelweek ingevoerd heeft... als jij je opstelling twee weken eerder invult, wordt die niet bold...
een andere en nog effectievere truc is je competitie-standaardopstelling bij het invoeren van een andere match wijzigen.. bv via een tournament-wedstrijd... als je ligawedstrijd nog niet ingevoerd is, volgt hij die standaard-opstelling.
Je liga-genoten krijgen geen melding als jij bv een wedstrijd in een toernooi of een vriendschappelijke match wijzigt
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dat 'vet gedrukte' is een Foxtrick instelling, die 'leest' uit de competitie events log welke teams hun opstelling hebben ingesteld.naitsoezn schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:00:
[...]
Ja, ok, maar dan kun je nog niet 'inspelen' op recente resultaten...RM-rf schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:25:
[...]
naar ik meen gebeurt dat enkel als een ander team dat in dezelfe speelweek ingevoerd heeft... als jij je opstelling twee weken eerder invult, wordt die niet bold...
een andere en nog effectievere truc is je competitie-standaardopstelling bij het invoeren van een andere match wijzigen..
O, dat wist ik niet eensCoRrRan schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:30:
[...]
Dat 'vet gedrukte' is een Foxtrick instelling, die 'leest' uit de competitie events log welke teams hun opstelling hebben ingesteld.
Gaat Exitium (Gorinchem Eagles) nog meedoen met de GoT-cup? Laatste login is van ná de invites...
Ik heb 'em ge-DM'd, komt wel goed voor vrijdag, denk ik.naitsoezn schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:34:
[...]
Gaat Exitium (Gorinchem Eagles) nog meedoen met de GoT-cup? Laatste login is van ná de invites...
Challenger's Cup raakt ook langzaam vol? Gaat toch wel lukken voor vrijdag theturtle?
Denk het wel. Net iedereen geDM'ed die nog niet geaccepteerd heeft. Straks tweede teams uitnodigen ter vulling.CoRrRan schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:54:
[...]
Challenger's Cup raakt ook langzaam vol? Gaat toch wel lukken voor vrijdag theturtle?
Verwijderd
Ik kan na komende maandag accepteren.
Naast het toernooi ben ik even hard aan het balen aangezien mijn middenvelder van 6 ster (bazen opa) kapot is gemaakt. Ook is me verdediger binnen 2 week van 5 naar 2,5 ster gegaan.
En natuurlijk moest ik de afgelopen 2 week tegen de onterechte nummer 1 van de competitie die alles met mazzel wint.
gelukkig heb ik van een maat van me een 5 ster middenvelder kunnen kopen voor 9k
Naast het toernooi ben ik even hard aan het balen aangezien mijn middenvelder van 6 ster (bazen opa) kapot is gemaakt. Ook is me verdediger binnen 2 week van 5 naar 2,5 ster gegaan.
En natuurlijk moest ik de afgelopen 2 week tegen de onterechte nummer 1 van de competitie die alles met mazzel wint.
gelukkig heb ik van een maat van me een 5 ster middenvelder kunnen kopen voor 9k
Verwijderd
Hallo,
Hattrick zit mij iets te complex in elkaar heeft iemand nog tips voor een voetbal manager spel waarbij je een elftal opstelt en punten haalt aan de score van de eredivisie?
Thx!
Hattrick zit mij iets te complex in elkaar heeft iemand nog tips voor een voetbal manager spel waarbij je een elftal opstelt en punten haalt aan de score van de eredivisie?
Thx!
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:15:
Hallo,
Thx!
offtopic:
Coach van het Jaar, Profcoach, Gillette Pro Team Manager...
Coach van het Jaar, Profcoach, Gillette Pro Team Manager...
Verwijderd
ik heb meegedaan met CvhJ maar daar zit weinig vernieuwing meer in. Ik kwam deze site tegen: http://www.voetbalmeester.nl Volgens mij zijn die dit jaar voor het eerst begonnen maar ziet er wel vet uit. En ze hebben een fatsoenlijke mobiele site.
Ik denk dat ik me ga aanmelden, de eerste 500 deelnemers zij gratis en daar zitten ze nog lang niet op ;-)
Ik denk dat ik me ga aanmelden, de eerste 500 deelnemers zij gratis en daar zitten ze nog lang niet op ;-)
Nog even een headsup: er zijn nu 14 deelnemers aan de GoT Challenger. Ik wacht nog op 3 reacties van tweakers (rickdv, vromenjaran, kvn8900 en broodjehamburger - die laatste is VHD dus red het niet deze keer).
Om de start niet in gevaar te brengen zal ik vanavond beginnen met uitnodigen van buitenstaanders. Dus check je team nog even danwel geef mij door (hier mag ook) dat je nog mee wilt doen!
Om de start niet in gevaar te brengen zal ik vanavond beginnen met uitnodigen van buitenstaanders. Dus check je team nog even danwel geef mij door (hier mag ook) dat je nog mee wilt doen!
Visscher963 doet ook mee (welkom!), en met één (nog)niet-tweaker zitten we vol! Dus ook de GoT-cup gaat maandag van start!
Gister een steady 5-1 overwinning geboekt; na vorige week nog steeds 3 punten voorsprong op de nummer 2 (waar ik vier punten van gepakt hebt) met nog 2 lastige wedstrijden te gaan, kan nu toch niet meer om de favorietenrol heen, vrees ik
.. al zijn de overige wedstrijden ook geen koekjes, zoals het gelijkspel tegen de nr. 7 een aantal week terug liet zien
De nr. 2 speelde gister trouwens een monsterwedstrijd zeg.... Met 92% balbezit in de 1e helft, en 91% in de 2e helft (
) toch 'slechts' een 1-0 overwinning (tegen de nr. 4 die tot gister nog volop meedeed voor het kampioenschap). Nu maar hopen dat ie gister MOTSte en hierdoor de komende weken punten gaat laten liggen

De nr. 2 speelde gister trouwens een monsterwedstrijd zeg.... Met 92% balbezit in de 1e helft, en 91% in de 2e helft (
Zeau, lekker begin in mijn eerste seizoen GoT Challenger Cup (na degradatie uit de GoT Cup). Na 0-1 achter Zyberystwyth met 8-1 naar huis gestuurd.
Was een mooie overwinning voor je. Mijn mid moet echt beter, maar dat zit er nog even niet in dit seizoen. Ik denk ook dat ik maar niet te veel moet experimenteren, pakt nooit zo goed uitVerwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:48:
Veel plezier vanavond allemaal bij de Cup, kan gelijk aan de bak tegen Tolhek......
[ Voor 18% gewijzigd door Pewwy op 17-07-2013 13:42 ]
welke app iphone/android maakt niet uit, gebruiken jullie bijv. om 'automatisch' een opstelling te berekenen?
vroeger gebruikte ik HAM maar voor de mobiel ook?
vroeger gebruikte ik HAM maar voor de mobiel ook?
Burp
Vroeger gebruikte ik altijd Tomattrick. Die was niet precies, maar kwam over het algemeen best redelijk in de buurt.
Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk alleen nog maar de "voorspel ratings" knop op het scherm waar je de opstelling maakt in Hattrick zelf. Die is echt heel precies is mijn ervaring.
Maar die zit niet in de Hattrick app, enkel in de web-interface, dus dat is wel priegelen op een mobiel...
Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk alleen nog maar de "voorspel ratings" knop op het scherm waar je de opstelling maakt in Hattrick zelf. Die is echt heel precies is mijn ervaring.
Maar die zit niet in de Hattrick app, enkel in de web-interface, dus dat is wel priegelen op een mobiel...
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
ok bedankt voor de info, had al wat lopen zoeken maar nog niks gevonden.
En voor de goeie apps moet je echt op een pc aan de slag.
En voor de goeie apps moet je echt op een pc aan de slag.
Burp
Zojuist een ook een team gestart op hattrick.
Hier een aantal gegevens ter info:
FC Heerenweide (1299146)
Noord-Holland, VIII.1745
Competitie 2e in VIII.1745
Fanclub: 100 leden
Stadion: FC Heerenweide Arena (capaciteit 12 000)
Ranglijst: 19 649
Ik volg nu de handleiding van HAGOnline. Hebben jullie nog essentiele tips uit eigen ervaringen?
Bijvoorbeeld wat het handigste is om te trainen met jonge spelers
Hier een aantal gegevens ter info:
FC Heerenweide (1299146)
Noord-Holland, VIII.1745
Competitie 2e in VIII.1745
Fanclub: 100 leden
Stadion: FC Heerenweide Arena (capaciteit 12 000)
Ranglijst: 19 649
Ik volg nu de handleiding van HAGOnline. Hebben jullie nog essentiele tips uit eigen ervaringen?
Bijvoorbeeld wat het handigste is om te trainen met jonge spelers
[ Voor 8% gewijzigd door martini1 op 20-07-2013 21:49 ]
Verwijderd
Hangt ervan af wat je wil trainen. Persoonlijk train ik aanvallers dus dan moet je op scoren en passen letten.
Wat ik heb gedaan is eerst sparen voor 3 bazen opa's en de jongkies in de vriendschappelijke wedstrijden trainen.
Met een beetje mazzel zijn de opa's dan toe aan hun pensioen aan het eind van het seizoen. Gewoon verkopen er is altijd wel iemand die er 1/2 k voor over heeft of nog meer. Hangt er ook een beetje vanaf hoe ze nog presteren. Als dat moment is aangebroken heb je de jongkies al zodanig getraind dat ze eventueel naar het 1e kunnen. Maar dit hangt natuurlijk ook weer vanaf hoe de oudjes presteren en hoe de jongkies presteren. Het is allemaal gewoon een beetje puzzelen.
Voor de rest van het team zal ik gewoon opa's kopen die nog redelijk mee kunnen voor een laag bedrag. in ieder geval is dit in het 8e niveau prima te doen. In het 7e moet je al wat voor de duurdere opa's gaan wil je een beetje meekunnen.
Veel succes!
//
In mijn competitie heb ik nu ineens een kans om nog 2e te worden. sta op 3 punten van zowel de nummer 3 als nummer 2. En natuurlijk moet ik nog tegen allebei en die moet ik winnen. Met nog 4 wedstrijden te gaan zijn er 3 erg lastig.
Wat ik heb gedaan is eerst sparen voor 3 bazen opa's en de jongkies in de vriendschappelijke wedstrijden trainen.
Met een beetje mazzel zijn de opa's dan toe aan hun pensioen aan het eind van het seizoen. Gewoon verkopen er is altijd wel iemand die er 1/2 k voor over heeft of nog meer. Hangt er ook een beetje vanaf hoe ze nog presteren. Als dat moment is aangebroken heb je de jongkies al zodanig getraind dat ze eventueel naar het 1e kunnen. Maar dit hangt natuurlijk ook weer vanaf hoe de oudjes presteren en hoe de jongkies presteren. Het is allemaal gewoon een beetje puzzelen.
Voor de rest van het team zal ik gewoon opa's kopen die nog redelijk mee kunnen voor een laag bedrag. in ieder geval is dit in het 8e niveau prima te doen. In het 7e moet je al wat voor de duurdere opa's gaan wil je een beetje meekunnen.
Veel succes!
//
In mijn competitie heb ik nu ineens een kans om nog 2e te worden. sta op 3 punten van zowel de nummer 3 als nummer 2. En natuurlijk moet ik nog tegen allebei en die moet ik winnen. Met nog 4 wedstrijden te gaan zijn er 3 erg lastig.
Zo, dat gaat onverwacht (voor mij iig wel) ineens heel spannend worden voor Hattrick als Zattikka volgende maand gaat verdwijnen, waar het toch wel heel erg naar uitziet...
Ben toch wel erg benieuwd waar al het geld heen is dat Hattrick oplevert, dat ze niet eens een kwart miljoen meer kunnen betalen.Kaplander schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:42:
Zo, dat gaat onverwacht (voor mij iig wel) ineens heel spannend worden voor Hattrick als Zattikka volgende maand gaat verdwijnen, waar het toch wel heel erg naar uitziet...
Heb ik iets gemist?Kaplander schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:42:
de totale waarde van Zatikka in aandelen zou momenteel rond de 300.000 $ zijn... terwijl ze bij de beursintroductie nog 20 miljoen opgehaald hebben..celshof schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:53:
[...]
Ben toch wel erg benieuwd waar al het geld heen is dat Hattrick oplevert, dat ze niet eens een kwart miljoen meer kunnen betalen.
ik vermoed dat het hier vooral gaat om financiele structuren waarbij vaste inkomsten ane en bedrijfs als Hattrick hooguit een 'basis' vormden, maar bv Zatikka hoog ingezet had op mini-payments en Hattrick Open,... wat dus grandioos mislukt is..
http://techcrunch.com/201...fold-as-soon-as-august-2/
Hattrick kan wel blijven bestaan denk ik, maar dan baserend op zn 'vaste' gebruikers (die ook langzaam in aantallen afnemen) die hooguit als ze betalen een vast abbo-bedrag betalen maar niet veel met mini-payments doen..
Het speculeren op 'groei', aandelen koersen e.d. financiele constructies zal een mislukking blijken te zijn.
Mogelijk zal het voor Hattrick wel betekenen dat ze ontwikkelaars moeten ontslaan, en misschien ook ander personeel (als ze die hebben).. die ze konden betalen van de investeringen die Zatikka deed..
maar ik vermoed dat de impact eigenlijk ook laag zal zijn, zo ontzettend indrukwekkend vond ik het niet wat ze bij hattrick ook opleverden aan nieuwe ontwikkelingen en implementaties..
bv de 'tweede teams' kwam op mij over als eigenlijk best nog wel een haastklus, die niet helemaal goed uitgewerkt was (die amateuristische wijze waarop de hele site vastliep wegens een schijnbaar ongeteste en tezeer vertragende SQL-query in het aanmeldform).
Ladder-tournaments zijn an sich niet echt nieuw, maar vooral gebaseerd op meer van hetzelfde
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Vraag is denk vooral wie Hattrick in handen gaat krijgen. Zattikka hadden ze zelf gekozen, vanwege het geld natuurlijk, maar toch ook omdat die relatief hands-off wilden blijven - alles kon min of meer doorgaan zoals het ging. Maar als Hattrick in een inboedelveiling belandt kan het zomaar alle kanten op.
Even een vraagje over het promoveren, ik heb na 10 wedstrijden 30 punten, op dit moment zou ik er aan 26 al genoeg hebben om rechtstreeks te promoveren. Nou meen ik ooit eens gelezen te hebben dat hoe meer punten je haalt des te zwaarder wordt de competitie waar naar toe je promoveert.
Kan iemand dat bevestigen? Is het dus verstandig om de laatste wedstrijden rustig aan te spelen zodat ik niet te veel punten heb of maakt dat helemaal niks uit?
Kan iemand dat bevestigen? Is het dus verstandig om de laatste wedstrijden rustig aan te spelen zodat ik niet te veel punten heb of maakt dat helemaal niks uit?
zo eenvoudig is het niet te stellen...Phoolie schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:46:
Even een vraagje over het promoveren, ik heb na 10 wedstrijden 30 punten, op dit moment zou ik er aan 26 al genoeg hebben om rechtstreeks te promoveren. Nou meen ik ooit eens gelezen te hebben dat hoe meer punten je haalt des te zwaarder wordt de competitie waar naar toe je promoveert.
een team dat erg veel punten en doelsaldo haalt en dus erg hoog in de promotielijst staat, zal zn positie wisselen met een team dat in de liga waar deze naartoe promoveerde, heel weinig punten haalde en veel doelpunten tegen kreeg.
dat dus onderin de lijst van de degradanten staat, gebaseerd op aantal behaalde punten en doelsaldo
Dat kan dan komen doordat diens tegenstanders zo sterk zijn, of het team zelf bv bewust de boel liet lopen of al een bot geworden was.
Aangezien ook andere teams uit zulke liga's promoveren of degraderen, is het ook goed mogelijk dat er tot 4 andere nieuwe teams in zulk een liga zitten en enkel drie van het voorgaande seizoen behouden blijven.
Oftewel, er is misschien een zekere 'kans'.. maar heel lastig te zeggen hoe groot die is en of het zin heeft bewust nu punten te gaan verspelen... ik zou het eigenlijk afraden, tenzij je bv een ander voordeel erbij kunt behalen (bv optimaler trainen)
Gister een beetje tegenvallend resultaat
. Twee voorgaande wedstrijden PIC gespeeld tegen laagvliegers als voorbereiding op deze wedstrijd, maar ondanks een veel beter middenveld, uitstekend(zeer hoog) versus redelijk(laag), en veel betere hatstats, toch maar een miezerige 2-2
. Nu 1 punt achter de nieuwe koploper, en nog (steeds) 2 punten voor op de nummer 3 (m'n tegenstander van gister).... De laatste wedstrijd is het de huidige nr. 1 tegen nr.3 dus er is nog hoop, maar na 2x PIC (en de bijbehorende hogere stats) viel het resultaat me toch wel een beetje tegen...
Nou ja, vanavond een wedstrijd om niets voor de GoT-Cup. Is stil hier trouwens, op dat gebied

Nou ja, vanavond een wedstrijd om niets voor de GoT-Cup. Is stil hier trouwens, op dat gebied
Hoppa, de groepsfase overleefd!naitsoezn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:49:
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik mag het weer eens opnemen tegen DSanka.... Wordt tijd dat ik eens win

Hahanaitsoezn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:41:
[...]
![]()
Mochten wij beide winnen, dan komen wel elkaar tegen
Succes alvast
Groepsfase Challenger Cup overleefd
.
Wel tegen een verlies aangelopen helaas.
Volgende week aantreden tegen Ressino. 
Wordt lastig zat, daar niet van.
Wel tegen een verlies aangelopen helaas.
[ Voor 16% gewijzigd door nXXt op 29-07-2013 23:01 ]
Same here. Succes komende wedstrijd.nXXt schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:01:
Groepsfase Challenger Cup overleefd.
Wel tegen een verlies aangelopen helaas.Volgende week aantreden tegen Ressino.
Ik verwacht dat de kwartfinale het eindstation zal zijn voor mijn team.
Verwijderd
Volgens mij hebben we pas 1 keer eerder tegen elkaar gespeeld dus je overdrijft lichtelijknaitsoezn schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:41:
[...]
![]()
We zullen het in ieder geval maandag wel zien.
//edit
Drukke middag als management zijnde

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 17:34 ]
Die ladders zijn toch wel leuk, als je eenmaal een plekje weet te veroveren waar alle ploegen boven je echt sterker zijn.
In Utrecht ben ik tot plek 9 geraakt. Daarna hield het echt op wat betreft stijgen. Maar sindsdien wordt ik wel om de haverklap (bijna dagelijks) uitgedaagd door ploegen die omhoog willen; met alle ploegen boven me sterker ben ik immers het meest voor de hand liggende "slachtoffer" om uit te dagen. Erg leuk om die zoveel mogelijk af te houden.
De top 10 heb ik ondertussen wel weer moeten verlaten (11 momenteel), maar ik weet toch zeker ook aardig wat aanvallen op mijn positie af te slaan
In Utrecht ben ik tot plek 9 geraakt. Daarna hield het echt op wat betreft stijgen. Maar sindsdien wordt ik wel om de haverklap (bijna dagelijks) uitgedaagd door ploegen die omhoog willen; met alle ploegen boven me sterker ben ik immers het meest voor de hand liggende "slachtoffer" om uit te dagen. Erg leuk om die zoveel mogelijk af te houden.
De top 10 heb ik ondertussen wel weer moeten verlaten (11 momenteel), maar ik weet toch zeker ook aardig wat aanvallen op mijn positie af te slaan
Verwijderd
Ben in Noord-Brabant niet verder gekomen als plaats 14 (van 163) en vind het aantal uitdagingen wel mee vallen. Heb de laatste weken maar 2 wedstrijden gespeeld en wel beide gewonnen van hetzelfde team. De tegenstander is inmiddels mij wel voorbij via een ander team en staat inmiddels 7e. Hij heeft dus 2 van zijn 4 verliespartijen tegen mij gehad 
Ga eens kijken of ik de top 10 kan halen, want mijn team is veel sterker dan dat het was aan het begin van het seizoen. Dus misschien dat ik een aantal teams uit de V nu wel kan verslaan en zo verder omhoog kan kruipen.
Ga eens kijken of ik de top 10 kan halen, want mijn team is veel sterker dan dat het was aan het begin van het seizoen. Dus misschien dat ik een aantal teams uit de V nu wel kan verslaan en zo verder omhoog kan kruipen.
Seriously? Zou zweren dat we vaker tegen elkaar gespeeld hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:53:
[...]
Volgens mij hebben we pas 1 keer eerder tegen elkaar gespeeld dus je overdrijft lichtelijk, maar kijkend naar je overwinning tegen Tolhek zou je zomaar kunnen winnen.
We zullen het in ieder geval maandag wel zien.

Edit: Hmm, als ik de laatste paar GoT-toernooien bij langs ga, dan hebben we idd nog maar één keer tegen elkaar gespeeld.
Edit-Edit: Ik vind de ladderwedstrijden vooral interessant om 'even' een andere opstelling uit te proberen. Een net iets andere tactiek, even een speler uitproberen of een compleet andere formatie om de zondag-wedstrijd goed in te gaan. Wel oppassen geblazen om een tegenstander uit te zoeken die zelfs met de aangepaste opstelling nog te pakken is

[ Voor 34% gewijzigd door naitsoezn op 02-08-2013 14:41 ]
Verwijderd
Zo weer even aan het cashen op onderstaande jeugdspeler. Hoogste bod staat momenteel op 1.1M en er zijn twee teams die een uur geleden nog een bod plaatste. Deadline is over 3 uur dus hopelijk komt er nog meer bij
Bobby Zaalberg
17 years and 9 days
Speciality: Head
Bobby Zaalberg
17 years and 9 days
Speciality: Head
Stamina | inadequate (5) | Keeper | disastrous (1) |
---|---|---|---|
Playmaking | inadequate (5) | Passing | wretched (2) |
Winger | weak (4) | Defending | excellent (8 ) |
Scoring | wretched (2) | Set pieces | poor (3) |
Heel mooie speler! 
Komt misschien zelfs wel in aanmerking voor het U20?
Komt misschien zelfs wel in aanmerking voor het U20?
Verwijderd
Toen ik hem net had gescout heb ik contact gehad en is qua leeftijd en het aantal wedstrijden die hij dan kan spelen net niet geschikt zou zijn, maar ach ik klaag niet daar over
Verloren vanavond, maar door de overige uitslagen wel weer verzekerd van een eindklassering bij de eerste vier 
Kampioenschap is nog wel mogelijk, maar erg waarschijnlijk is het niet.
Normaal gesproken wederom een seizoen V dus. Dan verwacht ik wel voor het eerst echt voor promotie naar IV te kunnen gaan spelen
Kampioenschap is nog wel mogelijk, maar erg waarschijnlijk is het niet.
Normaal gesproken wederom een seizoen V dus. Dan verwacht ik wel voor het eerst echt voor promotie naar IV te kunnen gaan spelen
Replay van de vorige finale vanavond in de halve finales van de GoT Cup!
We tekenen voor een zelfde uitkomst
Ik hoop dat ik ooit weer het sterkste team van heel GoT ga krijgen, maar vrees van niet! Zoveel centjes weggegooid met NT aankopen en verkeerde beslissingen in trainees...
Volgend seizoen maar eens gaan kijken wat ik ga doen. M'n U20 spelers zijn eindelijk een beetje goed aan het worden en vanaf volgend seizoen weer naar PM training, als het goed is.
Met m'n 2e team nu de 2e plaats veilig gesteld in mijn league. Ik zie alleen volgend seizoen somber in met maar 1 andere manager en de rest botjes.
Weet iemand in welke leagues het mogelijk is om te switchen in de season break? Volgens mij niet in de Ve divisie, wel?
Volgend seizoen maar eens gaan kijken wat ik ga doen. M'n U20 spelers zijn eindelijk een beetje goed aan het worden en vanaf volgend seizoen weer naar PM training, als het goed is.
Met m'n 2e team nu de 2e plaats veilig gesteld in mijn league. Ik zie alleen volgend seizoen somber in met maar 1 andere manager en de rest botjes.

Weet iemand in welke leagues het mogelijk is om te switchen in de season break? Volgens mij niet in de Ve divisie, wel?
Vanavond de halve finales van zowel de GoT Cup als de GoT Challenger Cup. 
Zit nog in de Challenger Cup (gedegradeerd bij de vorige GoT Cup), dus ben benieuwd hoe ver AC Quattro komt.
Zit nog in de Challenger Cup (gedegradeerd bij de vorige GoT Cup), dus ben benieuwd hoe ver AC Quattro komt.
Verwijderd
Nu kan je de eerste worden die hem twee keer op rij wint in de huidige opzet.Kaplander schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:16:
Replay van de vorige finale vanavond in de halve finales van de GoT Cup!
Er zijn nog wel wat (zee)beren op de weg voordat het zover is... Laat ik de huid maar niet verkopen voordat de (zee)beer geschoten is!Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:18:
[...]
Nu kan je de eerste worden die hem twee keer op rij wint in de huidige opzet.
Zo na de vakantie is alles flink gevorderd hier. Zelf vrij kansloos uit de GoT cup gekegeld, maar wel eindelijk weer terug naar de 5e volgend seizoen.
Tweede team krijgt een groter stadion, aangezien het aantal fans met 38 per week groeit op het moment.
Tweede team krijgt een groter stadion, aangezien het aantal fans met 38 per week groeit op het moment.
Ik zat zojuist even goed na te denken over mijn jeugd: wat is eigenlijk aan te raden over het algemeen? Ik heb een jongeling met een gunstige leeftijd en de potentie voor goed-goed positiespel en passen en ik train doorgaans vooral middenvelders. Kan ik dan het beste mijn jonkie zelf trainen of verkopen en een sterkere oudere speler ervoor in de plaats kopen?
Ik heb een redelijke trainer, dus ik kan me zo voorstellen dat het verkopen van mijn jeugdspeler eigenlijk de slimmere optie kan zijn: hij is meer waard voor een team dat beter kan trainen en ik kan dan een gerijpte speler kopen.
Aan de andere kant is het wel leuk om een speler uit de eigen jeugdopleiding te hebben, zeker als deze ook nog eens goede leiderschapskwaliteiten zou blijken te hebben en op termijn dus clubicoon en trainer zou kunnen worden.
Ik heb een redelijke trainer, dus ik kan me zo voorstellen dat het verkopen van mijn jeugdspeler eigenlijk de slimmere optie kan zijn: hij is meer waard voor een team dat beter kan trainen en ik kan dan een gerijpte speler kopen.
Aan de andere kant is het wel leuk om een speler uit de eigen jeugdopleiding te hebben, zeker als deze ook nog eens goede leiderschapskwaliteiten zou blijken te hebben en op termijn dus clubicoon en trainer zou kunnen worden.
Kaplander schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:39:
[...]
Er zijn nog wel wat (zee)beren op de weg voordat het zover is... Laat ik de huid maar niet verkopen voordat de (zee)beer geschoten is!
We gaan het zien, dat de beste moge winnen.
Hattrick is ondertussen weer (terug)verkocht aan Hattrick ltd.: http://www.gamesindustry....ministration-sells-assetsKaplander schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:19:
Vraag is denk vooral wie Hattrick in handen gaat krijgen. Zattikka hadden ze zelf gekozen, vanwege het geld natuurlijk, maar toch ook omdat die relatief hands-off wilden blijven - alles kon min of meer doorgaan zoals het ging. Maar als Hattrick in een inboedelveiling belandt kan het zomaar alle kanten op.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De beste uitkomst denk ik wel.Shabbaman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
Hattrick is ondertussen weer (terug)verkocht aan Hattrick ltd.: http://www.gamesindustry....ministration-sells-assets
Wel erg jammer dat Tjecken gaat verdwijnen. Hij was toch de enige die regelmatig berichtte over zaken achter de schermen. Dat zal nu veel sporadischer gaan worden ben ik bang.
Ik zou denk ik toch gaan voor de variant waarbij je de speler verkoopt, van dat geld een 'goed' trainer aanstelt en dan van het restant (als je dat redt) een leuk alternatief aankopen.nXXt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:04:
Ik zat zojuist even goed na te denken over mijn jeugd: wat is eigenlijk aan te raden over het algemeen? Ik heb een jongeling met een gunstige leeftijd en de potentie voor goed-goed positiespel en passen en ik train doorgaans vooral middenvelders. Kan ik dan het beste mijn jonkie zelf trainen of verkopen en een sterkere oudere speler ervoor in de plaats kopen?
Ik heb voor m'n 2e team als eerste gespaard voor een 'goed' trainer, en kan nu ga focussen op het aan-/verkopen van betere trainees.
Maar ja, mijn insteek in dit spelletje is niet echt dat ik m'n eigen jeugdspelers wil opleiden. Not my cup of tea, maar ik weet dat er genoeg anderen zijn die daar anders over denken.
In tegenstelling tot CoRrRan train ik regelmatig wel eigen spelers (heb er 7 in mijn A selectie). Maar ik gebruik daarvoor altijd spelers die ondanks prima skills geen waarde hebben op de tranfsfermarkt (zeg maar alles dat je niet op 17.0 kan promoveren!nXXt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:04:
Vooral als je kijkt naar de lange termijn zou het zonde zijn een 17.0 speler te gebruiken. Ik heb ook juist een jeugspeler met goed leiderschap + positiespel opgenomen in mijn A selectie. Daar ga ik een winger van maken en idee is ook dat ie later dan coach wordt. Op die lange termijn maakt het in het geheel niet uit of ik daarmee startte op 17.0 of 17.70 (=die van mij - van geen waarde op de transfermarkt derhalve). Maar met zulke specs op 17.0 zou je op de korte termijn wel aardig wat geld laten liggen. Dan had ik 'm zeker verkocht. Dus zo zou ik de afweging maken.
Verwijderd
Het belangrijkste in de beslissing om zelf te trainen of te verkopen hangt van twee dingen af.
Mocht punt 1 niet van toepassing zijn dan kan je besluiten om hem zelf te trainen, maar naar mijn mening alleen als je plaats voor hem hebt. Je moet niet krampachtig ruimte voor hem gaan maken om zo maar eigen talenten te trainen. Dus je hebt net een trainee verkocht of weet dat je er eentje over een week gaat verkopen dan kan hij het ontstaande gat opvullen.
Dit is in het algemeen hoe ik tegen mijn training van eigen jeugd aankijk op het moment. Ik doe dat op het moment wel met een goed coach en heb een speler in mijn selectie die over een aantal seizoenen als uitstekend coach aangesteld zal gaan worden. Dus dan als ik het zelf doe de training ook redelijk optimaal en heb genoeg geld achter de hand op het moment.
Natuurlijk is er ook nog de verhouding tussen leeftijd en hoogte van de mainskill. Als de skill matig of redelijk is dan kan je ze beter zelf optrainen, want als je hem dan 2 seizoenen traint krijg je er fiks meer voor (en het verschil compenseer je niet met moederclub geld) of hij is geschikt om in je eerste te spelen.
Met goed of uitstekend skill word het al interessanter om hem te verkopen.
- Heb je het geld direct nodig
- Heb je een vrije plek voor de speler.
Mocht punt 1 niet van toepassing zijn dan kan je besluiten om hem zelf te trainen, maar naar mijn mening alleen als je plaats voor hem hebt. Je moet niet krampachtig ruimte voor hem gaan maken om zo maar eigen talenten te trainen. Dus je hebt net een trainee verkocht of weet dat je er eentje over een week gaat verkopen dan kan hij het ontstaande gat opvullen.
Dit is in het algemeen hoe ik tegen mijn training van eigen jeugd aankijk op het moment. Ik doe dat op het moment wel met een goed coach en heb een speler in mijn selectie die over een aantal seizoenen als uitstekend coach aangesteld zal gaan worden. Dus dan als ik het zelf doe de training ook redelijk optimaal en heb genoeg geld achter de hand op het moment.
Natuurlijk is er ook nog de verhouding tussen leeftijd en hoogte van de mainskill. Als de skill matig of redelijk is dan kan je ze beter zelf optrainen, want als je hem dan 2 seizoenen traint krijg je er fiks meer voor (en het verschil compenseer je niet met moederclub geld) of hij is geschikt om in je eerste te spelen.
Met goed of uitstekend skill word het al interessanter om hem te verkopen.
Bedankt voor de inzichten. 
Ik hou mijn spelers lekker in de gaten en ga per geval beslissen. Inderdaad denk ik dat een goed coach inderdaad een belangrijke eerste mijlpaal is alvorens zelf echt goed door te kunnen trainen.
Heb overigens ook een vleugelspeler met in potentie goed vleugelspel en goed passen (positiespel onbekend). Kan als het meezit met 17 jaar en 6 dagen naar het eerste.
Volgens mij is de kwaliteit van de jeugdspelers wel omhoog gegaan sinds ik (een aantal jaar terug) Hattrick speelde en een jeugdteam had. Toen was de kwaliteit echt om te huilen en nogal demotiverend.
Zo is het wel leuk: zelfs als je er geen vermogen mee verdient, heb je toch spelers die langzaam uitwaaieren over de wereld.
Ik hou mijn spelers lekker in de gaten en ga per geval beslissen. Inderdaad denk ik dat een goed coach inderdaad een belangrijke eerste mijlpaal is alvorens zelf echt goed door te kunnen trainen.
Heb overigens ook een vleugelspeler met in potentie goed vleugelspel en goed passen (positiespel onbekend). Kan als het meezit met 17 jaar en 6 dagen naar het eerste.
Volgens mij is de kwaliteit van de jeugdspelers wel omhoog gegaan sinds ik (een aantal jaar terug) Hattrick speelde en een jeugdteam had. Toen was de kwaliteit echt om te huilen en nogal demotiverend.
Zo is het wel leuk: zelfs als je er geen vermogen mee verdient, heb je toch spelers die langzaam uitwaaieren over de wereld.
[ Voor 52% gewijzigd door nXXt op 15-08-2013 00:17 ]
Wel verdikkeme!
Word ik op de laatste speeldag nog gewoon even kampioen ook omdat de favoriet op knullige wijze gelijkspeelt!
Hmm... Dit was niet geheel volgens planning, hehe.
Nou ja, maar weer eens kijken hoe het in de V is
Word ik op de laatste speeldag nog gewoon even kampioen ook omdat de favoriet op knullige wijze gelijkspeelt!
GefeliciteerdNnoitra schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:48:
Wel verdikkeme!
Word ik op de laatste speeldag nog gewoon even kampioen ook omdat de favoriet op knullige wijze gelijkspeelt!![]()
Ben eveneens kampioen geworden in VI

Feli!
Ik moet ook nog een kwalificatie spelen, maar dat lijkt slechts een formaliteit

Ik moet ook nog een kwalificatie spelen, maar dat lijkt slechts een formaliteit
Helaas 3e geworden in de VII. Volgend jaar moet ik toch echt gaan promoveren naar de VI. Want ik begin het een beetje zat te worden in mijn divisie. Verlies vaak van teams waar ik eigenlijk niet tegen mag verliezen. Probleem was ook dat ik dit seizoen starte met een MOTS, omdat ik gewoon slecht gekeken heb bij het instellen van de match.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Was de koploper zo vriendelijk om te verliezen weet ikzelf ook niet te winnen ondanks MOTS. Dus word nog een seizoen VI. Hopelijk word het weer een uitdagend seizoen, want had een sterke VI (83/1024) en het moet niet te gemakkelijk gaan. Zou niet willen dat het plezier er vanaf zou gaan.
Kijk ondertussen uit naar de eerste jeugdspelers die door gaan breken bij mijn tweede elftal in Bahrain.
Kijk ondertussen uit naar de eerste jeugdspelers die door gaan breken bij mijn tweede elftal in Bahrain.
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:42:
Was de koploper zo vriendelijk om te verliezen weet ikzelf ook niet te winnen ondanks MOTS.

Nee, da's waar. Ben zelf kampioen geworden van VI.494 (66/1024), en vond het strategische element van wel/niet MOTS / PIC absoluut zeer leuk (achteraf heeft de uiteindelijke nr. 2 dezelfde fout gemaakt als ik door via PIC 0-0 te spelen tegen de nr. 8had een sterke VI (83/1024) en het moet niet te gemakkelijk gaan. Zou niet willen dat het plezier er vanaf zou gaan.

[ Voor 46% gewijzigd door naitsoezn op 19-08-2013 18:56 ]
GoT Cup finale halverwege nog in evenwicht (1-1)
Mocht het uiteindelijk op penalties gaan aankomen, ik ben niet vergeten ze in te stellen
Mocht het uiteindelijk op penalties gaan aankomen, ik ben niet vergeten ze in te stellen
That being said, wat is het automatische mechanisme om penalty-nemers te selecteren en wat kun je er handmatig aan verbeteren?Kaplander schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:52:
GoT Cup finale halverwege nog in evenwicht (1-1)
Hoe het automatisch gaat weet ik eigenlijk niet zo direct. Weet wel dat voor een penalty reeks andere zaken van belang zijn dan tijdens de wedstrijd. Ervaring en specialiteit technisch i.p.v. spelhervatting.naitsoezn schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:31:
[...]
That being said, wat is het automatische mechanisme om penalty-nemers te selecteren en wat kun je er handmatig aan verbeteren?
En terwijl de finale van de GoT-Cup in de verlenging gaat, viert N.I.Zeven feest. In het derde seizoen van de Challenger de winst binnenhalen! Smaakt naar deelname aan de GoT-Cup, maar ja, helaas. Volgend toernooi dan maar proberen de beker te prolongeren...
Victorie! 
Als heeft Zeeberen zo te zien reden zich te beklagen - ik ben wel behoorlijk geMATSt hier
Als heeft Zeeberen zo te zien reden zich te beklagen - ik ben wel behoorlijk geMATSt hier
Verwijderd
Gefeliciteerd met de 3e beker. Nu moet ik dus helemaal weer aan de bak om op gelijke hoogte te komen
Auw, auw, auw, auw, auw!Kaplander schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:08:
Victorie!
Maar goed, gefeliciteerd.
Met het 2e team play off spelen voor promotie tegen een botje..... dat moet lukken denk ik
Even een n00b-vraag (kan niet zo snel een duidelijk antwoord vinden): Als een speler 80 minuten op zondag speelt, krijgt ie dan toch de volledige training door hem 10 minuten op woensdag te laten spelen? Of telt in zo'n geval gewoon enkel de wedstrijd met de meeste minuten?
Ja, dat klopt. Dat wordt bij elkaar opgeteld tot een maximum van 90 minuten. Wel is het zo dat de positie natuurlijk wel een rol speelt.
Ok, thanks.nXXt schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:25:
Ja, dat klopt. Dat wordt bij elkaar opgeteld tot een maximum van 90 minuten. Wel is het zo dat de positie natuurlijk wel een rol speelt.
pff.. ik weet het niet meer met hattrick hoor.
wel 4de geworden in V dus (helaas) geen p/d wedstrijden.
helaas omdat ik langzaam leegbloed..
elke 14 dagen een magere 30k-50k winst, maar zonder thuiswedstrijd dik in de rode cijfers.
ik heb gewoon geen tijd voor de transfermarkt dus daar verdien ik ook al niets.
ik schat nog een seizoen of 2 en dan is het wel uit met de 'pret'.
elke 14 dagen een magere 30k-50k winst, maar zonder thuiswedstrijd dik in de rode cijfers.
Alles verkopen en opnieuw beginnen? Kost je even een weekje ofzo om de juiste nieuwe spelers te vinden, maar dan kun je er wel weer een paar seizoenen tegenaanWebjunkie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:56:
Edit: En als je dan komende seizoen in V als verloren beschouwd, kun je het seizoen daarop met een beetje mazzel nog handhaven in VI en van daar weer rustig omhoog kijken....
[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 23-08-2013 10:22 ]
Ik had precies hetzelfde in de IVe divisie. Heb er voor gekozen om alles in de verkoop te zetten en me een aantal maanden in te zetten voor U20. Nu zit ik met 3 18jarige die SuperNatural vleugel hebben en hard op weg zijn om volgend WK mee te doen. Geeft je even een heel andere kijk op HT.Webjunkie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:56:
Ik merk langzaamaan dat ik weer trek krijg om m'n team te versterken en na volgend WK keihard weer te gaan knallen naar boven vanuit de VIIe divisie.
Zijn er trouwens teams uit GoT die plek hebben in een VIIe divisie en mijn team er bij willen hebben?
Beter trainingsprogramma en spelers met een lager salaris kopen? Ik doe al een paar jaar helemaal niks met hattrick, toch draai ik met een stabiel eigen vermogen ergens halverwege mijn vierde divisie mee.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Hoe zat het ook alweer met promotie/degradatie in de GoT Cups? Ben als nummer 4 geëindigd.
Ik heb zo'n idee dat een beter trainingschema of nieuwe spelers weinig uitmaakt.
Ik heb veel multiskill spelers en die zijn of duur of je moet ze zelf opleiden en dat kost tijd.
Om de acht seizoenen moet je je team hebben vernieuwd en daar is cash voor nodig
En, tja, je redt het natuurlijk nooit tegen de oude teams die honderden miljoenen op de bank hebben, maar het zou toch wel fijn zijn als je jezelf een beetje zou kunnen handhaven in V (2 na laagste divisie!) als je 4 jaar van je leven hebt geinvesteerd
Ik heb veel multiskill spelers en die zijn of duur of je moet ze zelf opleiden en dat kost tijd.
Om de acht seizoenen moet je je team hebben vernieuwd en daar is cash voor nodig
En, tja, je redt het natuurlijk nooit tegen de oude teams die honderden miljoenen op de bank hebben, maar het zou toch wel fijn zijn als je jezelf een beetje zou kunnen handhaven in V (2 na laagste divisie!) als je 4 jaar van je leven hebt geinvesteerd
Verwijderd
Is dat je teamnaam of verwijst dit naar online soccer manager? In ieder geval in beide gevallen gefeliciteerd.Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:46:
Met OSM eindelijk mijn 1e wedstrijd gewonnen. Dat werd tijd na 14 wedstrijden.
GoT Cup uitslag (laatste 4):
GoT Challengers Cup (4 halve finalisten):
1. N.I. Zeven (kan niet promoveren)
2. FC Cheeseheads
3. SC Oud-Beijerland
4. AC Quattro
Voorstel: Gorinchem Eagles, FC Silver Bullets & ADP Gaterinos vervangen door FC Cheesheads, SC Oud-Beijerland & AC Quattro.
Plek in groep | Team naam | Gespeeld | Gewonnen | Gelijk | Verloren | Goals voor | Goals tegen | ± | Punten | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A.4 | Gorinchem Eagles | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 13 | -13 | 0 | |
B.4 | FC Silver Bullets | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 10 | -10 | 0 | |
C.4 | Spatie mag wel | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 19 | -16 | 0 | |
D.4 | ADP Gaterinos | 3 | 1 | 0 | 2 | 8 | 10 | -2 | 3 |
GoT Challengers Cup (4 halve finalisten):
1. N.I. Zeven (kan niet promoveren)
2. FC Cheeseheads
3. SC Oud-Beijerland
4. AC Quattro
Voorstel: Gorinchem Eagles, FC Silver Bullets & ADP Gaterinos vervangen door FC Cheesheads, SC Oud-Beijerland & AC Quattro.
Gezien de teams die niet kunnen promoveren / degraderen lijkt me dat wel het meest voor de hand liggend. Wanneer beginnen de volgende edities ?
Met 2e team kampioen en promotie... toch even 290k meegenomen, is wel lekker. Train daar nu keepers, beide hoog formidabel op dit moment, zodra die op uitmuntend zitten maar eens kijken waar ik naar ga switchen om het 2e team interessant te houden
Met 2e team kampioen en promotie... toch even 290k meegenomen, is wel lekker. Train daar nu keepers, beide hoog formidabel op dit moment, zodra die op uitmuntend zitten maar eens kijken waar ik naar ga switchen om het 2e team interessant te houden
[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 27-08-2013 07:25 ]
Ik heb de GoT cup weer klaar staan, waarbij ik de 3 teams gewisseld heb. Startdatum = 09-09-2013.
the_turtle: jij start de GoT Challenger's Cup ook op die datum?
the_turtle: jij start de GoT Challenger's Cup ook op die datum?
[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 28-08-2013 16:28 ]
Verwijderd
Zo en die uitnodiging is ook weer geaccepteerd. Gaan we eens proberen om die 3e titel binnen te slepen
Kan ik ook meedoen met de GoT-cup? Team ID is 148750.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik zal je op de lijst zetten voor de GoT-Challenger!Masch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:39:
Even wat extra uitleg: de GoT-cup is het 'hoofd-toernooi' en we hebben het 'Challenger's toernooi om alle GoT forumleden mee te kunnen laten dingen naar die felbegeerde Cup. De beste 4 teams van de Challenger Cup stromen aan het eind van het toernooi naar de GoT Cup, waar de 4 teams die als laatste in de groepsfase terecht zijn gekomen degraderen naar de Challenger's Cup.Masch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:39:
Dus je kunt zeker meedoen, aangezien er al een aantal 2e teams in de Challenger Cup zaten ter 'opvulling'.
En AC Quattro keert na een editie afwezigheid terug in de GoT Cup. 
Heb trouwens ook promotie voor VI voor elkaar gekregen dit seizoen, dus al met al wel tof. Moet wel nog even goed kijken naar versterkingen.
Heb trouwens ook promotie voor VI voor elkaar gekregen dit seizoen, dus al met al wel tof. Moet wel nog even goed kijken naar versterkingen.
Als er nog tweakers zijn die géén uitnodiging voor de GoT of Challenger hebben gekregen maar wel mee willen doen, zouden die mij dan in Hattrick een berichtje willen sturen, dan kun je alsnog met de Challenger meedoen (en wie weet, promoveren naar de GoT-Cup).
Maandag begin ik met opvullen met tweede teams.
Maandag begin ik met opvullen met tweede teams.
Ik was zo te zien net op tijd met mijn golden goal overwinningen in de GoT Cup (halve finale + finale)...
Ik heb uiteraard op een andere feature gestemd
Ik heb uiteraard op een andere feature gestemd
[ Voor 20% gewijzigd door Kaplander op 30-08-2013 15:58 ]
Verwijderd
Mijn voorkeur gaat toch ook meer uit naar ex-spelers te kunnen betrekken bij de jeugd. Vind ik meer charme hebben dan een feature die de meeste misschien maar 1 keer in het seizoen tegen gaat komen.
Ik ben gegaan voor de meer memorabele momenten voor spelers. Meer dan een lijstje van hattricks is dat niet momenteel. Daar is absoluut wat meer van te maken.
De golden goal aversie (meer dan 50% van de stemmen momenteel!) verrast me toch wel. Daar het toch iets is dat pas speelt op het moment dat je al ver into random bent (gelijkspel na 90 minuten in een situatie waar 1 team een stuk sterker is dan de andere (anders maakt het niet uit of alle 30m worden gespeeld - uitslag kan toch beide kanten op)). Zoals je zegt, zo vaak kom je dat niet tegen. Ik heb er iig nooit veel bij stilgestaan.
De golden goal aversie (meer dan 50% van de stemmen momenteel!) verrast me toch wel. Daar het toch iets is dat pas speelt op het moment dat je al ver into random bent (gelijkspel na 90 minuten in een situatie waar 1 team een stuk sterker is dan de andere (anders maakt het niet uit of alle 30m worden gespeeld - uitslag kan toch beide kanten op)). Zoals je zegt, zo vaak kom je dat niet tegen. Ik heb er iig nooit veel bij stilgestaan.
Hey mensen,
Even een update van mijn kant. Allereerst: Ja ik leef nog!
Ik volgde Hattrick maar half half de laatste tijd aangezien het thuis en op het werk mega druk is. Mijn vrouw is inmiddels 22 weken zwanger en ze verwacht een tweeling! Erg druk nu al thuis aangezien ze nog maar erg weinig kan en mag (ja nu al).
Meeste klus werk is thuis inmiddels achter de rug en Hattrick begint weer te kriebelen. Mijn team is bewust in de VIIde blijven hangen. Ik wil graag weer van training veranderen met mijn eerste team (nu vleugelspel), maar ik heb een potentiele NT speler voor mozambique die ik beloofd had af te trainen, dus dat doen we dan maar eerst (2 seizoenen max nog voor nodig). Tot die tijd ga ik 2-5-3 spelen met wat ervaring op de niet trainingsplaatsen. Train dus maar 4 spelers, maar die zijn straks wel allemaal 4mill+ waard, dus niet verkeerd.
Ik heb ook een tweede team aangemaakt in Engeland, de leuke kleine landjes zitten vol (had Suriname leuk gevonden), maar Engeland is mijn favoriete voetbal land, dus ook leuk daar eens wat te proberen (hebben maar 6 divisies daar joh).
Even een update van mijn kant. Allereerst: Ja ik leef nog!
Ik volgde Hattrick maar half half de laatste tijd aangezien het thuis en op het werk mega druk is. Mijn vrouw is inmiddels 22 weken zwanger en ze verwacht een tweeling! Erg druk nu al thuis aangezien ze nog maar erg weinig kan en mag (ja nu al).
Meeste klus werk is thuis inmiddels achter de rug en Hattrick begint weer te kriebelen. Mijn team is bewust in de VIIde blijven hangen. Ik wil graag weer van training veranderen met mijn eerste team (nu vleugelspel), maar ik heb een potentiele NT speler voor mozambique die ik beloofd had af te trainen, dus dat doen we dan maar eerst (2 seizoenen max nog voor nodig). Tot die tijd ga ik 2-5-3 spelen met wat ervaring op de niet trainingsplaatsen. Train dus maar 4 spelers, maar die zijn straks wel allemaal 4mill+ waard, dus niet verkeerd.
Ik heb ook een tweede team aangemaakt in Engeland, de leuke kleine landjes zitten vol (had Suriname leuk gevonden), maar Engeland is mijn favoriete voetbal land, dus ook leuk daar eens wat te proberen (hebben maar 6 divisies daar joh).
Leuk, een tweeling
dan kan je misschien via HT-YC extra skills ontdekken

Gefeliciteerd!
ikzelf heb ook een tijdje niet gepost, maar ben ook nog wel actief...
met mn tweede team gelijk het eerste seizoen ongeslagen kampioen geworden (de beste qua punten in de hele surinaamse liga III, alhoewel allerminst qua sterkte/ratings, maar ergens lijk ik toch wat goed te doen, ondanks dat ik geen trainingsplan en trainee's heb... de investeringswinst tot nu toe in stadionuitbouw gestoken, wat de meest zinnige financiele investering nu lijkt, ergens dit seizoen ga ik toch maar trainee's aanschaffen.... zal tegen direkte degradatie moeten vechten en heb daarbij twee 'pakbare' concurenten, en dan zit er nog een bot in de liga: plaats 5 zou al een mage-succes zijn).
Mn eerste team zit een beetje in een saaie situatie, ben voor de vierde keer vierde geworden (daarnaast tweemaal 3e geweest en eenmaal eerste en tweede plek veroverd... allemaal inezelfde liga waar ik een 'vaste' gast ben )... ook komend seizoen lijk ik de meeste kans op een middenplaats te hebben, alhoewel het verschil niet groot is en met wat geluk of pech je aan de uiterste kunt komen...
mn team wordt langzaam ouder
Gefeliciteerd!
ikzelf heb ook een tijdje niet gepost, maar ben ook nog wel actief...
met mn tweede team gelijk het eerste seizoen ongeslagen kampioen geworden (de beste qua punten in de hele surinaamse liga III, alhoewel allerminst qua sterkte/ratings, maar ergens lijk ik toch wat goed te doen, ondanks dat ik geen trainingsplan en trainee's heb... de investeringswinst tot nu toe in stadionuitbouw gestoken, wat de meest zinnige financiele investering nu lijkt, ergens dit seizoen ga ik toch maar trainee's aanschaffen.... zal tegen direkte degradatie moeten vechten en heb daarbij twee 'pakbare' concurenten, en dan zit er nog een bot in de liga: plaats 5 zou al een mage-succes zijn).
Mn eerste team zit een beetje in een saaie situatie, ben voor de vierde keer vierde geworden (daarnaast tweemaal 3e geweest en eenmaal eerste en tweede plek veroverd... allemaal inezelfde liga waar ik een 'vaste' gast ben )... ook komend seizoen lijk ik de meeste kans op een middenplaats te hebben, alhoewel het verschil niet groot is en met wat geluk of pech je aan de uiterste kunt komen...
mn team wordt langzaam ouder
Dit topic is gesloten.