theturtle schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:38:
Weet iemand wanneer de skills van een jeugdspeler omhoog gaan? Is dat direct na de wedstrijd of pas bij het onthullen een dag later? Mijn grootste talent speelt vandaag met 17j0d nog een friendly, en ben dus aan het wikken en wegen of ik hem vandaag al promoveer of morgen pas.
het effect van trainingen wordt doorgevoerd direkt tijdens de wedstrijd (eigenlijk al als je de wedstrijd ziet beginnen, omdat die vooraf berekend worden en vervolgens weergegeven)...
de skillstijgingen bij skills waarvan de is-skill bekend is, zie je ook al gelijk na de wedstrijd verschijnen (en in bv HT-YC krijg je dan gelijk een stijgingmelding)..
wel kan het soms zijn dat onbekende skills een 24 na einde van de wedstrijd weergegeven worden, en je ook na 24 extra skills ontdekt, die voorheen niet bekend waren.
wat anders..
Bij mijn tweede team, weet ik nog altijd niet wat ik ga trainen.. voorlopig concentreer ik me op mn teamprestaties, omdat ik tegen verwachting bovenaan sta, met eigenlijk slechts één concurrent, die wel een stuk sterker is, maar ik aan het begin met een beetje geluk verslagen heb en nu netjes op drie punten achter me kan houden.
qua financiele situatie is dat ook erg gunstig, mn inkomsten zijn als best hoog (hoge fanstemming), met lage loonkosten (7,5K) en snel oplopende sponsor en toeschouwerinkomsten...
ik draai nu al een winst van tegen de €100-110K per twee weken, en heb in mn team 7 spelers met goed leiderschap lopen die natuurlijk met het stijgen van hun ervaring juist eerder veel meer waard worden (maar niet echt erg trainbaar zijn, omdat ze natuurlijk al tussen de 27 en 30 zijn).
Keepertraining lijkt bij mij niet im frage te komen, omdat juist mn keeper ook zo'n XP-trainee is, die daarbij ook de Andoraanse nationaliteit heeft en dus ooit in aanmerking zou kunnen komen trainer van Andorra te worden, mits zn XP genoeg stijgt,... Die wil ik wel een tijdje houden, zeker drie tot vier seizoenen (dat zal hij ook zeker nodig hebben om redelijk XP te bereiken, en in die tijd zou hij continue m'n competitiewedstrijden moeten spelen)
[
Voor 41% gewijzigd door
RM-rf op 27-06-2013 10:27
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen