Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.100 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
Ik volgde dit topic al even niet meer, maar ik heb met mijn FC Cumulus een uitnodiging gekregen voor de Tweakers cup. Ik heb niet kunnen accepteren doordat het blijkbaar coins kost en ik niet van plan was om op korte termijn terug betalend lid te worden.

Ik zou anders wel graag deelnemen, en het feit dat ik niet op de uitnodiging in ging is dus zeker niet omdat ik geen interesse heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Seizoen 8 van de GOT Cup gaat toch komende maandag van start, Quintus heeft toch nog ingelogd. De challenger kan ook een weekje wachten op VHD?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 10:25
De challenger gaat een weekje wachten op VHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het geduld jongens :)

Tevens mijn nieuwe keeper van 250k 4,5 ster gemiddeld :D eerste 55 min zelfs op 5,5

(mag ook wel voor dat geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Geen dank, VHD. Als er nog meer mensen meelezen die een uitnodiging voor de GoT challenger willen en nog niet hebben gekregen, stuur mij ingame aub een bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan mijn eerste bekermatch gespeeld weer. Was ram vergeten in te loggen en dus ook opstelling vergeten te zetten. Had ik me toch net het geluk dat ik tegen een botje mocht. Uiteindelijk 11-0 gewonnen en door naar de volgende ronde waar ik een betere tegenstander krijg.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat een frustrerend spel is het ook soms. Gisteren mijn bekerwedstrijd verprutst omdat ik maar 7 spelers had en het me niet lukte om er nog twee bij te kopen omdat ik steeds overboden wordt zodat ik in ieder geval een opstelling kon maken.

Nu bied ik op 3 spelers zonder er verder naar om te kijken en heb ik ze alledrie 8)7

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Hattrick heeft weinig vertrouwen in mijn team :X
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mnr4Fqx.png

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mooi toch? Heerlijk onvoorspelbaar spel dit! :-)

Trouwens, als er hier mensen zijn die graag een Nederlandse NT keeper willen trainen op keepen, laat het me even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Zo, loodzware loting in de GoT Cup :o

FC Keldertrapje (V), Trappers Hasselt (V) en Colorful FC (VI). Daar mag ik het dan tegen opnemen als team in de VII :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan lijkt onze groep wat gelijkwaardiger, maar ja aan de andere hand hebben 3 van de 4 teams al een keer in de finale gestaan en 2 daarvan hebben de cup al een keer gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Och, heb nu al twee keer de poulefase overleefd. Een ongunstige loting kan gebeuren. Het jammere is dat het drie sterke concurrenten zijn, waardoor de kans aanwezig is dat ik volgend seizoen naar de Challengers Cup zal moeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hele ladder gebeuren mogen ze er zo weer uit slopen van mij, totaal geen toegevoegde waarde denk ik. Speel al 8 wedstrijden per week nu (2 teams, compo, beker/friendly, tournooi, jeugdcompo) en op deze manier wordt het allemaal wat overkill maar dat is mijn mening.

GoT Cup.... ik denk dat ik kneiterhard naar de Challengers Cup ga bij de volgende editie.... 3 tegenstanders die al in de finale hebben gestaan.... ik kan wel fluiten naar een andere positie dan de laatste :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd van het seizoen was een succes :) 1-0 gewonnen van toch een best sterke tegenstander (thuis weliswaar) maar toch een goed uitgangspunt voor dit seizoen!

Ook net de invite voor de challengers cup geaccepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:44:
GoT Cup.... ik denk dat ik kneiterhard naar de Challengers Cup ga bij de volgende editie.... 3 tegenstanders die al in de finale hebben gestaan.... ik kan wel fluiten naar een andere positie dan de laatste :)
Je hebt wel de eerste wedstrijd gewonnen ;) Mijn keeper kwam net iets te laat binnen zetten. Die loopt bij de training vandaag daarom wat extra rondjes.

Zie de de Challengers Cup nu ook open is voor 2e teams. Heb de uitnodiging geaccepteerd, maar kan het geen belangenconflict geven als beide teams van een manager in een groep terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Ik heb ook wat tweede teams 'ter opvulling' uitgenodigd, inderdaad. Ik vond het niet zo'n succes om vreemde teams uit te nodigen die dan ook nog eens de cup gingen winnen ;-). Denk trouwens dat promoveren van tweede teams naar de GoT-cup voorlopig niet zal voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het promoveren zal het inderdaad niet zo snel lopen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
theturtle schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:40:
Ik heb ook wat tweede teams 'ter opvulling' uitgenodigd, inderdaad. Ik vond het niet zo'n succes om vreemde teams uit te nodigen die dan ook nog eens de cup gingen winnen ;-). Denk trouwens dat promoveren van tweede teams naar de GoT-cup voorlopig niet zal voorkomen.
Dat meen je 8)7 Mijn tweede team is er zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Er is nog één plekje vrij in de Challenger. Wie wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

De eerste wedstrijd in de competitie ging verloren op vrij gênante wijze: thuis met 1-4 het schip in. Ook nog eens behoorlijk onverwacht. Maar goed.

Zit wel nog als enige van mijn competitie in de Beker (3-1 winst tegen een team uit de VI). Aankomende woensdag tegen een team uit de V. Dat wordt dus gewoon een verlies, maar wel de mogelijkheid om met PIC de teamgeest wat te verhogen en wat extra inkomsten te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Eerste competitie wedstrijd met overtuigende cijfers gewonnen en ook een spectaculaire bekerwedstrijd gewonnen met 4-7 :+

Maar nu mag ik volgende week woensdag bekeren tegen een counterploeg.. Jeej.. -O-

Zijn verdediging: wonderbaarlijk (heel laag) - magisch (heel laag) - uitmuntend (zeer hoog)
Mijn aanval: goed (zeer hoog) - formidabel (heel laag) - matig (zeer hoog)

Iemand tips? :)
Ik ben de anti-counter kennis een beetje kwijtgeraakt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Nnoitra schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:37:

Maar nu mag ik volgende week woensdag bekeren tegen een counterploeg.. Jeej.. -O-

Zijn verdediging: wonderbaarlijk (heel laag) - magisch (heel laag) - uitmuntend (zeer hoog)

Ik heb daar deze post ooit eens voor gebookmarkt, maar heb hem nog niet in de praktijk gebruikt. Gebruik op eigen risico dus :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

bij spelen tegen counterteams is het idd zo dat je niet enkel moet varen op een enorm middenveldoverwicht... daar is je winst sowieso een vast gegeven.

belangrijker zal zijn of je aanval goed genoeg is om tegen een sterke verdediging te scoren én jouw eigen verdediging goed genoeg zijn counterkansen te stoppen..
vaak speelt het ook behoorlijk mee hoe het zelfvertrouwen is.

het helpt dus om ervoor te zorgen dat je aanval des te sterker is, dus bv vleugelspelers en middenvelders aanvallend zetten.
verdedigers niet offensief en eventueel wingbacks verdedigend, ook kan het zin hebben een opstelling te spelen met 4 (of 3) spelers in het MF

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij gunstig geloot in de Challengers cup. Denk dat ik de 2e plaats haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nnoitra schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:37:
Eerste competitie wedstrijd met overtuigende cijfers gewonnen en ook een spectaculaire bekerwedstrijd gewonnen met 4-7 :+

Vooral over de vleugels. Daar ligt vaak de zwakte van counterteams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
lameeuw schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:44:
Hele ladder gebeuren mogen ze er zo weer uit slopen van mij, totaal geen toegevoegde waarde denk ik. Speel al 8 wedstrijden per week nu (2 teams, compo, beker/friendly, tournooi, jeugdcompo) en op deze manier wordt het allemaal wat overkill maar dat is mijn mening.

[...]
Met de recente aanpassing dat een gewonnen uitdaging je geen credit kost vind ik het toch wel geinig. Dit resulteert in een leuke tactische metagame i.p.v. rechttoe-rechtaan betalen voor iedere gespeelde wedstrijd. Ik heb nog een paar credits staan en door doordacht uitdagen kan ik daar wel eens best lang mee ladderen denk ik. Een spelletje op zichzelf :)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaplander schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:16:
[...]
Met de recente aanpassing dat een gewonnen uitdaging je geen credit kost vind ik het toch wel geinig. Dit resulteert in een leuke tactische metagame i.p.v. rechttoe-rechtaan betalen voor iedere gespeelde wedstrijd. Ik heb nog een paar credits staan en door doordacht uitdagen kan ik daar wel eens best lang mee ladderen denk ik. Een spelletje op zichzelf :)
Dat is voor mij inderdaad ook de reden om het eens te gaan proberen. Alleen ga ik niet alle ladders tegelijk spelen en hou ik het bij eentje voor het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:25:
[...]

Dat is voor mij inderdaad ook de reden om het eens te gaan proberen. Alleen ga ik niet alle ladders tegelijk spelen en hou ik het bij eentje voor het moment.
De regio wellicht?

Ik doe ze nu even wel allemaal, maar uiteindelijk zal ik denk alleen doorgaan met de regio. Daar de andere ladders veel te groot zijn om een soort van leuke onderlinge competitie tussen een groep teams te doen ontstaan. Waar je zonder absoluut topteam een beetje zelf aan mee kan doen dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad doe alleen regio. Dat zag er het leukst uit. Twijfelde nog over teams die in hetzelfde seizoen zijn gestart, want die ladder is ook niet al te groot meer.Die is zelfs kleiner dan voor mijn regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

3-3 gespeeld, tot nu toe 4 punten.
Geen slecht begin in de 4e, wordt een spannend seizoen teams zijn aan elkaar gewaagd.
Hoop op een bekerrun, dan kan ik daar lekker blijven piccen.
Tot nu toe ook geen spijt van mijn verdedigende coach, boost mijn verdediging enorm.
Doordat ik nu als spitsen trainer mijn verdediging versterkt heb, ik een buitenaardse vleugel heb (an oldie but an goodie) ben ik nu minder voorspelbaar.
Nu is het zaak mijn aanval door te trainen en mijn mid te versterken.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gister m'n 2e wedstrijd in winst kunnen omzetten en sta nu op 6 punten. Meedoen om het kampioenschap moet wel mogelijk zijn, maar de degradant uit V is van dermate niveau dat hij wel de favoriet is dit seizoen denk ik... Nou ja, we gaan het zien.

Die ladderwedstrijden hebben we wel een beetje de ogen geopend over m'n middenveld. Heb een aantal wedstrijden verloren waar ik flink hogere hatstats had (280/290 om 230/240), en telkens waren dat wedstrijden waar ik met m'n redelijk(zeer hoog)-middenveld het onderspit delfde tegen een goed(laag) of goed(hoog) middenveld. Toch maar eens kijken of ik daar nog wat aan kan doen, de komende tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-0 gespeeld tegen iemand die ik op papier zou kunnen hebben. Ik blame de scheids en het feit dat ik uitspeelde. Wel een lastige competitie 4 van de 7 zijn aan elkaar gewaagd, 1 degradeerde uit de 6 en is zeker favoriet en 2 uit de 8e divisie maar die stellen niet zo veel voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig seizoen winnaar van de GoT-cup en het lijkt er op dat ik volgende week mag gaan strijden om niet te degraderen :P

Team is er niet sterker op geworden na de verbouwing, maar dat was ook niet de bedoeling van de verbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste toernooi wedstrijd gewonnen met 3-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Grrrrr, weer verloren met betere hatstats (ok, deze keer maar +1 pt), terwijl mijn meeste spelers meer sterren hebben... Toch maar eens zoeken naar een betere middenvelder. Vind het vooral raar omdat (zoals ik al meerdere eerdere wedstrijden heb gezien), mijn drie CM's scoren 8, 8.5 en 8.5 sterren, en ik kom uiteindelijk op redelijk (zeer hoog) middenveld, en de tegenstander heeft 7, 7, 6.5 sterren en komt op een middenveld van goed (hoog)... :?

Edit: En tegelijk exit GoT-cup; volgende wedstrijd strijden tegen degradatie ;( hoi nXXt :w

[ Voor 57% gewijzigd door naitsoezn op 27-05-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 19-09 07:54
naitsoezn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:51:
Grrrrr, weer verloren met betere hatstats (ok, deze keer maar +1 pt), terwijl mijn meeste spelers meer sterren hebben... Toch maar eens zoeken naar een betere middenvelder. Vind het vooral raar omdat (zoals ik al meerdere eerdere wedstrijden heb gezien), mijn drie CM's scoren 8, 8.5 en 8.5 sterren, en ik kom uiteindelijk op redelijk (zeer hoog) middenveld, en de tegenstander heeft 7, 7, 6.5 sterren en komt op een middenveld van goed (hoog)... :?

Edit: En tegelijk exit GoT-cup; volgende wedstrijd strijden tegen degradatie ;( hoi nXXt :w
Je weet dat sterren helemaal niets zeggen he? Het gaat om de ratings en niet om de sterren.
ik heb 2x 14 en 1x 13 PM op het middenveld staan.
Wat had jij gisteren staan dan?

maar simpel gezegd ik had het middenveld (niet overtuigend dat weet ik) en 2 aanvalskanten. Dus dan kan het kwartje mijn kant op vallen.
Het was een hele gelijkwaardige wedstrijd die alle kanten op kon gaan in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

naitsoezn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:51:
Ja, hier gaat het ook al zo fijn. Eerste twee wedstrijden van het seizoen verloren. Dat wordt dus aanpoten als ik dit keer wel wil promoveren. :P

Zit nog wel in de Beker, dus mooie bron van inkomsten en een goede gelegenheid de teamgeest eens wat te verhogen. Wellicht op korte termijn maar even naar een versterking kijken.

En ik ga er in principe van uit dat ik de CoT-cup uit zal vliegen. Maar goed, dan maar de Challengers Cup in. Heb twee keer eerder mazzel gehad met de loting waardoor ik de groepsfase van de GoT-cup overleefde, dus nu mag het ook wel eens tegenzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Wceend schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:20:
[...]

Je weet dat sterren helemaal niets zeggen he? Het gaat om de ratings en niet om de sterren.
ik heb 2x 14 en 1x 13 PM op het middenveld staan.
Wat had jij gisteren staan dan?

maar simpel gezegd ik had het middenveld (niet overtuigend dat weet ik) en 2 aanvalskanten. Dus dan kan het kwartje mijn kant op vallen.
Het was een hele gelijkwaardige wedstrijd die alle kanten op kon gaan in mijn ogen.
Absoluut! Ik had wel 33 hatstats meer dan mijn tegenstander in de GoT Cup afgelopen maandag, maar hij had zijn minder aan ratings beter opgesteld. Waardoor zijn overwinning niet zo raar was. Hogere ratings zeggen op zichzelf nog niets over dat je had moeten winnen. Middenveld (zeker met een verschil hier van bijna een punt) + 2 aanvalskanten is heel grote kans op winnen. Ook al verzamelt de tegenstander meer hatstats op de rest aan linies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:25
van de 7 officiele wedstrijden op rij maar 1tje thuis..

zo verdien ik natuurlijk nooit wat :(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo met de hakken over de sloot gehandhaafd in de GoT-Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:14:
Zo met de hakken over de sloot gehandhaafd in de GoT-Cup.
Doe je goed :) Ik hoop te promoveren naar de GoT-cup, kijkend naar de concurrentie moet ik me in een hoekje gaan liggen schamen als het mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:14:
[...]

Doe je goed :) Ik hoop te promoveren naar de GoT-cup, kijkend naar de concurrentie moet ik me in een hoekje gaan liggen schamen als het mislukt.
Dank je, maar als titelverdediger had ik toch op een beter resultaat gehoopt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, degradatie verwachten maar toch nog een rondje verder in de GoT-cup :) Niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Nou, het wordt dus degraderen naar de Challengers Cup :+

Ach, weer een nieuwe uitdaging: terugkeren in de ékte cup ;).

Is er trouwens ook een GoT Supercup tussen de winnaar van de GoT Cup en de winnaar van de Challengers Cup? Lijkt me best een tof idee: gewoon een friendly of zo op neutraal terrein moet voldoende zijn, lijkt me – al zit je dan wel met de Beker.

[ Voor 23% gewijzigd door nXXt op 04-06-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zojuist voor het eerst de vierde ronde van de beker overleefd :D . Na ploegen uit de VIIIe, VIIe, VIe en Ve, volgende week tegen een ploeg uit de IVe, zal waarschijnlijk wel m'n waterloo zijn :P . Nou ja, de extra inkomsten waren meer dan welkom :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op doelpunten uitgeschakeld in de challengers cup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

En nog een rondje verder door een WO...... nou had ik zelf ook maar net genoeg spelers opgesteld..... was de wedstrijd helemaal vergeten :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Rondje verder in de beker. Volgende week tegen de sokjes. Die zitten intussen in de III. Kijken of we kunnen stunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij worden de namen van jeugdspelers een beetje door elkaar gehaald. Akbabu Bensa-Id had beter in mijn tweede team in Bahrain gepast, maar heb hem zojuist als Nederlandse speler gescout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Kan wel eens verlengen worden in beide GoT Cup halve finales! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verlenging..... en ik had een afslachting verwacht !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Heb je wel penaltynemers ingesteld? Het lijkt daarop te gaan aankomen bij jullie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nah, niet gedaan :S Gaat lekker :D

allebei 2 van de 8 gemist....

ik mis de derde... thats it denk ik

dat was het inderdaad dus :(

De wedstrijd eindigde in 7-8.

[ Voor 77% gewijzigd door lameeuw op 17-06-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Laatst online: 13:32
Wat een thriller, moest de deur uit bij een 1-1 stand, waarschijnlijk spelen ze iets beter als ik zelf er niet bij ben. En voor mij een primeur: Under heavy pressure after 70 minutes, the inexperienced Thorgal struggled to maintain their level of play. Die had ik nog niet gehad.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Na 15 wedstrijden ladderen in de top 10 van Utrecht gearriveerd :)

Nog geen credits verloren, maar dat moment zal niet lang meer duren waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta na 10 wedstrijden op plaats 40 van Noord-Brabant, maar de stappen omhoog worden steeds kleiner omdat ik tot nu toe alleen wedstrijden heb gespeeld waar ik zeker van was dat ik ze zou kunnen winnen. De top 10 zal er voor mij niet inzitten indien alle teams in de top 10 minimaal 2 divisies hoger spelen en die zal ik niet snel uitdagen want dan kan ik mijn credits net zo goed gelijk weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Het is natuurlijk wel zo dat als je uitdaagd je doorgaans tegen de standaardopstelling van iemand speelt. Als je nu alleen uitdaagd als je zelf tijd hebt om een doordachte opstelling te maken kun je wel wat aan krachtsverschil compenseren denk ik.

Zelf ben ik onderweg 1 keer uitgedaagd. Die partij verloor ik. Niet zozeer omdat ik een minder team had, maar omdat ik geen zin/tijd had op die dag om met een andere opstelling dan mijn standaardopstelling voor de dag te komen. Ik denk dat het vaak zo zal werken. Ik ga het de komende tijd uitvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jaaaa, Sokjes uit de 3e verslagen. Volgende ronde in de beker een tweede klasser. Dat wordt dan gelijk het einde van mijn bekeravontuur van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Overtuigende overwinning ook; grats!

4 thuiswedstrijden, minimaal, is ook zeker niet verkeerd voor de kas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kaplander schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:51:
Overtuigende overwinning ook; grats!

4 thuiswedstrijden, minimaal, is ook zeker niet verkeerd voor de kas ;)
Dank je, penningmeester is inderdaad ook blij ;)

Vanaf volgende week worden de wedstrijden op zondag even belangrijk, dus het is echt wel einde verhaal komende woensdag, maar leuk om eens zo ver te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Ik heb deze ochtend last van redirects naar facebook Texas Hold'em app. Telkens ik inlog in hattrick krijg ik na 2 a 3 seconden een redirect naar mijn facebook met de vraag om Texas Hold'em toe te staan. Ik log nochtans niet in met mijn facebook gegevens.
Hebben andere mensen hier ook last van? Probleem op de site of moet ik het op mijn pc zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er geen last van en ben vandaag al ingelogd op twee verschillende computers. Kan me bijna niet voorstellen dat dit iets binnen Hattrick is, maar probeer een keer in te loggen vanaf een andere computer of telefoon om te zien of het dan ook optreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Het probleem doet zich voor in Safari maar niet in Firefox. Zelf als ik mij uitlog uit facebook redirect hij mij daar nog altijd naar maar vraagt me dan in te loggen op facebook.

Dit is de URL waar hij mij naartoe stuurt misschien dat iemand daar iets uit kan opmaken?

https://www.facebook.com/...26from_login%3D1&rcount=1

[ Voor 71% gewijzigd door Letsnow op 21-06-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zijn er hier trouwens keeper trainers met wat zakcentjes?

offtopic:
Ik doe mee met een foto wedstrijd, en zou het leuk vinden als jullie mij daarbij ondersteunen:

http://canon.nrc.nl/Picture/view/8378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Spannende finale van de GoT-Cup, al speelt het spel zich vooral af op het middenveld. Zojuist heb ik de 1-1 gemaakt, maar moet nu de deur uit. Straks snel naar huis fietsen, misschien zie ik de penalties nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
De penalty skills van jouw spelers zijn na vorige week wel bij die van mij bekend!

Geen verwondering derhalve dat ze na deze 'dreiging' maar snel even een tandje hebben bijgezet: 2-1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Gefeliciteerd, je was de iets betere ploeg op papier en ik kon helaas niet voor een stuntje zorgen. Ben dit seizoen begonnen met andere training en dat merk ik behoorlijk in mijn ratings, volgende keer telt dat niet meer als excuus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Het kon beide kanten op; ik was vandaag net even gelukkiger :)

Ik kijk uit naar die rematch. Er zit niets anders op dan voor die tijd ook weer een stap te maken dan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:01

ZenTex

Doet maar wat.

Ik ben finaal het veld afgeschopt door Pewwy's team. Had geen zege verwacht aangezien mijn verdediging belabberd was door 2 blessures en slechte vorm, maar zo erg had ik het niet verwacht.

Enfin, felicitaties aan de winnaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand een plaats voor mijn jongeren ploeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:11:
Zijn er hier trouwens keeper trainers met wat zakcentjes?

offtopic:
Ik doe mee met een foto wedstrijd, en zou het leuk vinden als jullie mij daarbij ondersteunen:

http://canon.nrc.nl/Picture/view/8378
Keepertrainer zonder centjes (2nd team) meldt zich :+

offtopic:
Mooie foto (al zijn je concurrenten ook niet mis), maar ehhh... hoe stem ik? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Weet iemand wanneer de skills van een jeugdspeler omhoog gaan? Is dat direct na de wedstrijd of pas bij het onthullen een dag later? Mijn grootste talent speelt vandaag met 17j0d nog een friendly, en ben dus aan het wikken en wegen of ik hem vandaag al promoveer of morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Direct na de wedstrijd is de skill al omhoog bij de jeugdspelers.
Volgens mij zelfs al tijdens de wedstrijd, maar dat weet ik niet 100% zeker.

[ Voor 40% gewijzigd door Ress op 27-06-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

theturtle schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:38:
Weet iemand wanneer de skills van een jeugdspeler omhoog gaan? Is dat direct na de wedstrijd of pas bij het onthullen een dag later? Mijn grootste talent speelt vandaag met 17j0d nog een friendly, en ben dus aan het wikken en wegen of ik hem vandaag al promoveer of morgen pas.
het effect van trainingen wordt doorgevoerd direkt tijdens de wedstrijd (eigenlijk al als je de wedstrijd ziet beginnen, omdat die vooraf berekend worden en vervolgens weergegeven)...

de skillstijgingen bij skills waarvan de is-skill bekend is, zie je ook al gelijk na de wedstrijd verschijnen (en in bv HT-YC krijg je dan gelijk een stijgingmelding)..
wel kan het soms zijn dat onbekende skills een 24 na einde van de wedstrijd weergegeven worden, en je ook na 24 extra skills ontdekt, die voorheen niet bekend waren.

wat anders..
Bij mijn tweede team, weet ik nog altijd niet wat ik ga trainen.. voorlopig concentreer ik me op mn teamprestaties, omdat ik tegen verwachting bovenaan sta, met eigenlijk slechts één concurrent, die wel een stuk sterker is, maar ik aan het begin met een beetje geluk verslagen heb en nu netjes op drie punten achter me kan houden.
qua financiele situatie is dat ook erg gunstig, mn inkomsten zijn als best hoog (hoge fanstemming), met lage loonkosten (7,5K) en snel oplopende sponsor en toeschouwerinkomsten...

ik draai nu al een winst van tegen de €100-110K per twee weken, en heb in mn team 7 spelers met goed leiderschap lopen die natuurlijk met het stijgen van hun ervaring juist eerder veel meer waard worden (maar niet echt erg trainbaar zijn, omdat ze natuurlijk al tussen de 27 en 30 zijn).

Keepertraining lijkt bij mij niet im frage te komen, omdat juist mn keeper ook zo'n XP-trainee is, die daarbij ook de Andoraanse nationaliteit heeft en dus ooit in aanmerking zou kunnen komen trainer van Andorra te worden, mits zn XP genoeg stijgt,... Die wil ik wel een tijdje houden, zeker drie tot vier seizoenen (dat zal hij ook zeker nodig hebben om redelijk XP te bereiken, en in die tijd zou hij continue m'n competitiewedstrijden moeten spelen)

[ Voor 41% gewijzigd door RM-rf op 27-06-2013 10:27 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:46:
[...]

Ik draai nu al een winst van tegen de €100-110K per twee weken, en heb in mn team 7 spelers met goed leiderschap lopen die natuurlijk met het stijgen van hun ervaring juist eerder veel meer waard worden (maar niet echt erg trainbaar zijn, omdat ze natuurlijk al tussen de 27 en 30 zijn).
Ik draai voorlopig nog verlies over 2 weken, maar goed mijn inkomsten zijn in die 2 weken is ook pas rond 110k. Mijn voornaamste inkomsten gaan tegen het einde van het seizoen komen aan het weer verkopen van mijn trainees. Heb 10 verdedigers aangekocht met matig verdedigen en alleemaal jonge 17 jarige. Die gaan voor dat ze 18 worden weer met uitstekend verdedigen de deur uit.

Zodra die de deur uit zijn laat ik mijn training afhangen van wat er in mijn jeugd aan zit te komen en dat gaat tot nu toe waarschijnlijk scoren worden.

Edit:

Wist niet dat je deze meldingen kon krijgen bij hattrick-youthclub

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/xgiooy.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dit is mijn financiële status voor mijn 2e team momenteel. Ik ben wel benieuwd hoe jij (RM-rf) 100~110K per 2 weken haalt? Je krijgt wel heel wat meer fans per week, zo te zien. Aangezien je er nu 81 meer hebt dan ik.
Finances

This week
Cash funds: 67 694 € (42 688 €)
Sponsors: high on life (7)

Revenue Expenses
Match takings 3 015 € Wages 8 026 €
Sponsors 41 815 € Arena maintenance 7 100 €
Player sales 0 € Arena building 0 €
Commission 0 € Staff 36 000 €
Other 1 290 € Youth scouting 20 000 €
New signings* 0 €
Other 0 €
Interest 0 €
Total revenue 46 120 € Total expenses 71 126 €
Expected income/loss -25 006 €

Last week
Sponsors: high on life (7)

Revenue Expenses
Match takings 90 716 € Wages 7 966 €
Sponsors 39 965 € Arena maintenance 7 100 €
Player sales 0 € Arena building 0 €
Commission 0 € Staff 36 000 €
Other 1 320 € Youth scouting 20 000 €
New signings* 0 €
Other 1 500 €
Interest 0 €
Total revenue 132 001 € Total expenses 72 566 €
Last week's income/loss 59 435 €

2 week balance
Balance: 34 429 €
Balance excluding transfers: 34 429 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik weet eventjes niet hoe ik die tabellen goed kan maken, maar het grootste verschil lijkt mn Staff te zijn..

heb gewoon niet zoveel zin daaraan veel uit te geven en heb 1 spokesperson en 1 dokter..
resulteert in 3600€ kosten voor mn personeel...

dat is 10% van jouw uitgaven en scheelt me natuurlijk € 32K per week,
normaal heb ik rond de € 40 K uitgaven (8K salaris, 7,1K stadion en 20K aan mn jeugd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:28:
Ik weet eventjes niet hoe ik die tabellen goed kan maken, maar het grootste verschil lijkt mn Staff te zijn..

heb gewoon niet zoveel zin daaraan veel uit te geven en heb 1 spokesperson en 1 dokter..
resulteert in 3600€ kosten voor mn personeel...

dat is 10% van jouw uitgaven en scheelt me natuurlijk € 32K per week,
normaal heb ik rond de € 40 K uitgaven (8K salaris, 7,1K stadion en 20K aan mn jeugd)
OK, dat scheelt natuurlijk al wel flink ja. Heb jij helemaal geen trainings-assistenten dan?

Trouwens: tabel is gemaakt met Foxtrick: rechtermuisknop op de Finances pagina en "Copy to HT-ML". Kun je redelijk eenvoudig aanpassen in de vorm die ik gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Wat ik mij van 'vroeger' kan herinneren was het belangrijk zsm je trainingsassistenten op max te krijgen. Het aantal spokesman ging omhoog met de league die je speelde, kan iemand bevestigen dat het nog steeds zo werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:47:
[...]

OK, dat scheelt natuurlijk al wel flink ja. Heb jij helemaal geen trainings-assistenten dan?
nope, ik heb ook helemaal nog geen trainee's... in dat geval heeft het ook geen zin je trainings-rate te optimaliseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 01:01:
[...]

nope, ik heb ook helemaal nog geen trainee's... in dat geval heeft het ook geen zin je trainings-rate te optimaliseren ;)
Nee, absoluut!

Geen trainees, omdat je nog niet weet wat je wilt gaan trainen? Of zit je te wachten op spelers uit je jeugd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
bregweb schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:29:
Wat ik mij van 'vroeger' kan herinneren was het belangrijk zsm je trainingsassistenten op max te krijgen. Het aantal spokesman ging omhoog met de league die je speelde, kan iemand bevestigen dat het nog steeds zo werkt?
Weet niet hoe ver geleden dat 'belangrijk' was? Maar zelf (speel sinds 2009) heb ik er nog nooit meer dan 6 gehad. Omdat het effect van iedere assistent erbij minder is dan die daarvoor. Waardoor de laatste assistenten nauwelijks nog wat toevoegen. Maar weet niet of dat altijd zo is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:55:
Heeft er nog iemand een plaats voor mijn jongeren ploeg?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

toevallig heb ik net mn 4-team jeugdliga nieuw opgestart en een plekje vrij ....

de als je je teamID geeft, kan ik je uitnodigen... maarw el snel erbij zijn, want de eerste wedstrijd is morgen om 12:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Spannende competitie dit seizoen. Na vorige week dacht ik nog dat het seizoen erop zat (een miezerig gelijkspelletje tegen de nummer éénnalaatst, terwijl ik niet eens PICte :') ), maar de koploper verspeelde toen ook punten, en gister counterde ik naar een nette 0-3 overwinning tegen diezelfde koploper. Nu sta ik op doelsaldo bovenaan, maar de nummers 1 t/m 4 staan binnen 3 punten van elkaar dus het kan nog alle kanten op :) . Nu maar eens gaan nadenken hoe ik volgende week de return aanpak, want ik vrees dat ik die ploeg niet voor de 2e keer kan verrassen met een countertactiek :P .

Hoe staat het eigenlijk met de GoT-cup? Gaan we er nog voor of zal ik andere uitdagingen accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
naitsoezn schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:32:
Hoe staat het eigenlijk met de GoT-cup? Gaan we er nog voor of zal ik andere uitdagingen accepteren?
Vanavond de finale van de GoT-challenger, dan gaan we de promovendi/degradanten vaststellen, en volgens mij kan dan het nieuwe seizoen beginnen - al dan niet komende maandag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

theturtle schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:42:
[...]

Vanavond de finale van de GoT-challenger, dan gaan we de promovendi/degradanten vaststellen, en volgens mij kan dan het nieuwe seizoen beginnen - al dan niet komende maandag???
Ok, prima. Nog even geduld dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

theturtle schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:42:
[...]

Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
8) EIndelijk een mooie toernooibeker in de prijzenkast. Volgende ronde meestrijden om de echte cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Pewwy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:22:

8) EIndelijk een mooie toernooibeker in de prijzenkast. Volgende ronde meestrijden om de echte cup.
Hij staat mooi! Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Pewwy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:22:
[...]

Feli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Degradaties:
Spatie Mag Wel (onmogelijk)
FC Zibby
AC Quattro
SC Oud-Beijerland

Promoties:
Tolhek Terminators
SC Destiny
FC De Zeeberen
R.K.M.V.C. (verliest de halve finale met 7-0, daardoor geen promotie)

Akkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ik promoveer, dus ik ben akkoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
CoRrRan schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:32:
Degradaties:
Spatie Mag Wel (onmogelijk)
FC Zibby
AC Quattro
SC Oud-Beijerland

Promoties:
Tolhek Terminators
SC Destiny
FC De Zeeberen
R.K.M.V.C. (verliest de halve finale met 7-0, daardoor geen promotie)

Akkoord?
d:)b EIndelijk terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Seizoen 9 v/d GoT Cup staat klaar. Ik heb de startdatum maar meteen op de 15-7 gezet, zodat we ruim de tijd hebben voor iedereen om te accepteren. Komende maandag starten zit er niet in, lijkt mij zo.

theturtle: jij zorgt voor seizoen 3 van de Challengers cup, ook van start op 15-7? Dit zijn de aliassen die je moet zoeken:
  • GM-Zibby
  • -nXXt-
  • TheNose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Ook de Challengers Cup is geherstart, met 15-7 als eerste speeldatum. Ik heb nu 12 teams uitgenodigd, er zijn dus nog vier plekken vrij voor nieuwe tweakers (eerste voorkeur), tweede teams (tweede voorkeur), of anders ga ik zoeken via de hattrick forums (derde voorkeur). Laat dus even weten of je mee wilt doen als je nog geen uitnodiging voor je (tweede) team hebt gehad, kan hier of ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik zou best willen doorspelen in die Challengers Cup met mn tweede team (SV Colakreek, 794006)..
maar natuurlijk ook graag die plek opgeven voor een eerste team van een nieuwe GoT-hattricker.

Misschien is het sowieso wel leuk om sowieso ook voor de tweede teams een GoT-Tournament op te zetten..
volgens mij zitten er best al een aantal Platinium-leden onder de GoTters (8 onder de huidige deelnemers aan het GoT toernooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Zodra de Challenger helemaal vol zit met Tweakers is het een goed moment om een tournooi voor tweede teams op te zetten. Met mijn organisatiepet op vind ik het wel handig om de tweede teams achter de hand te hebben ter vulling, werkt toch beter dan op goed geluk via de forums deelnemers werven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
theturtle schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:44:
Ook de Challengers Cup is geherstart, met 15-7 als eerste speeldatum. Ik heb nu 12 teams uitgenodigd, er zijn dus nog vier plekken vrij voor nieuwe tweakers (eerste voorkeur), tweede teams (tweede voorkeur), of anders ga ik zoeken via de hattrick forums (derde voorkeur). Laat dus even weten of je mee wilt doen als je nog geen uitnodiging voor je (tweede) team hebt gehad, kan hier of ingame.
Als je tweede teams gaat uitnodigen doe ik graag mee, maar een tweede team cup vind ik ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook altijd beschikbaar met mijn tweede team als schietschijf mocht het nodig zijn voor de opvulling.
Pagina: 1 ... 52 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.