Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:40:
[...]

Alleen voor die prijs gaat hij hem vermoedelijk niet verkopen dus schiet je er nu nog niet heel veel mee op :P
Wat in het vat zit verzuurt niet :)

(Hoewel, ik zag dat van mijn top 5 jeugdproducten er wel 2 in een inmiddels bot team resideren :( )

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:01

ZenTex

Doet maar wat.

Laatste wedstrijd gewonnen met 2-0, met nog 1 wedstrijd te gaan is kampioenschap én directe promotie naar de V een feit, ook bij verlies.

Met meer dan 2 keer het aantal doelpunten dan van de runner up van een ander team levert mij team ook de topscorer. Geslaag seizoen, weinig pech ondanks dat mijn spelers niet echt in topvorm waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb van het weekend verloren (niet geheel onverwacht, had wel gehoopt op een gelijkspel).
ik sta nu vierde, 2 en 3 punten achter me staan team die een Kwalificatieduel moeten gaan spelen.

volgende week moet ik thuis tegen de nr laatst, terwijl de twee teams die 2 en drie punten achter mij staan en nu een kwalificatieduel moeten spelen, tegen de nr. 1 en nr. 2 moeten (uit en thuis).

Dat is redelijk veilig, maar een kansberekening geef nog altijd 27,5% kans op een degradatieduel voor mijn team.
ik kan echter overwegen bewust dat risico aan te gaan, het zou natuurlijk ook extra inkomsten en extra training betekenen.

Overigens, ikzelf overweeg ook nu eventjes in te slaan op 17-jarige potentiele trainee's..
ik verwacht dat die begin volgend seizoen enigszins in prijs zullen stijgen, met 19K aan 2de teams die dan starten en vermoedelijk grotendeels hun 300K startvermogen daarin gaan beleggen en zo die prijs een ietwat opdrijven.
Zijn er meer die dat ook denken en ook er een slaatje uit hopen te slaan?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RM-rf schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:02:
Overigens, ikzelf overweeg ook nu eventjes in te slaan op 17-jarige potentiele trainee's..
ik verwacht dat die begin volgend seizoen enigszins in prijs zullen stijgen, met 19K aan 2de teams die dan starten en vermoedelijk grotendeels hun 300K startvermogen daarin gaan beleggen en zo die prijs een ietwat opdrijven.
Zijn er meer die dat ook denken en ook er een slaatje uit hopen te slaan?
Interessant idee... Ik vraag me alleen af in hoeverre er schaarste zal ontstaan in de enorme pool van middelmatige 17-jarigen.... 't Is niet helemaal mijn 'ding', maar misschien moet ik toch maar even kijken of ik een paar talentjes kan vinden. Het risico is immers niet al te groot :) .

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend verloren mede doordat mijn spits en keeper geblesseerd waren. Daar is gisteren nog mijn beste middenvelder bijgekomen. Nu moet ik tegen een semi-bot de laatste wedstrijd dus kan nog even flink scoren. Dat zal zeker nodig zijn indien ik alleen directe degradatie kan voorkomen op doelgemiddelde. Nu speelt de nummer 6 tegen de kampioen die zelf nog voor directe promotie strijd. Dus er zijn mogelijkheden, maar het word zondag wel met samengeknepen billen kijken. Hopelijk is de ziekenboeg dan weer wat leeg, want zou zonde zijn om te degraderen met een team dat eigenlijk mee zou moeten kunnen doen voor de bovenste plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:46:
Van het weekend verloren mede doordat mijn spits en keeper geblesseerd waren. Daar is gisteren nog mijn beste middenvelder bijgekomen. Nu moet ik tegen een semi-bot de laatste wedstrijd dus kan nog even flink scoren. Dat zal zeker nodig zijn indien ik alleen directe degradatie kan voorkomen op doelgemiddelde. Nu speelt de nummer 6 tegen de kampioen die zelf nog voor directe promotie strijd. Dus er zijn mogelijkheden, maar het word zondag wel met samengeknepen billen kijken. Hopelijk is de ziekenboeg dan weer wat leeg, want zou zonde zijn om te degraderen met een team dat eigenlijk mee zou moeten kunnen doen voor de bovenste plaatsen.
Hmm, een geblesseerde spits, keeper en middenvelder. Ik ruik mogelijkheden voor vanavond >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die spelers er bij waren er ook mogelijkheden geweest hoor. Alleen zijn het er nu wat meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:20:
[...]

Mislukt :+ Op naar DSanka :P

[...]

Ik ben zelf (maar heb makkelijk praten) voorstander van gewoon die p/d-plaats doorschuiven naar de nr. 12. Heel misschien zou er nog een woensdag-middag-oefenwedstrijd plaats kunnen vinden tussen de nr. 12 en de 'slechtste' nr. 4.... Maar grote kans (gezien het verleden) dat er wel een afvaller en/of een niet-reagerende manager is, en in dat geval zou ik de gewoon de Challenger Cup aanhouden als invallers (ongeacht wel/niet 'op de lijst staan'; reageren is reageren en niet reageren is out :) ).
Om hier nog maar even op terug te komen: mij is het op zich worst: ik wil best de #12 (al is dit misschien een beetje een zoektocht?) laten wisselen met de #4 van de Challenger's Cup.

Op zich gaan we dit fenomeen best lang meemaken, aangezien mijn team gewoon zwaar kut is, dus ik geef me weinig kans in de GOT cups de komende seizoenen. -O- Dan is misschien 4 'nieuwe' teams elke editie interessanter voor de rest. :)

Alle teams succes in de kwartfinales!

Voorspelling: Silver Bullets, Zibby, DSanka & Keldertrapje in de halve!

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 22-04-2013 18:07 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:04:
[...]
Mijn halve team zit in de lappenmand dus ik zou daar geen geld op zetten als ik jouw was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:17:
[...]

Mijn halve team zit in de lappenmand dus ik zou daar geen geld op zetten als ik jouw was :P
Wel allemaal 1 week zie ik. Dus ik kan mijn borst toch wel nat maken voor volgende week geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:17:
[...]

50%!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaplander schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:10:
[...]
Wel allemaal 1 week zie ik. Dus ik kan mijn borst toch wel nat maken voor volgende week geloof ik ;)
Zelfde halve finale als vorig seizoen dus. Ik teken er voor als het weer dezelfde uitslag ook word ;)

Betekend wel weer dat er in ieder geval een oud winnaar in de finale komt en dus zal de winnaar van de GoT-cup wel uit de andere halve finale komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 10:25
Nieuws vanuit de Challenger Cup:

Halve finalisten
Combination Masters
Quattro X
Thorgal Eagles
Scrummen

Geen van de vier komt op de lijst voor, dus wat mij betreft gaat geen van de vier door naar de GoT-Cup. Wat mij betreft blijft zeker de GoT-Cup toch iets exclusiefs vor tweakers (en vullen we de challenger op als dat nodig is).

Plaatsen 8 t/m 12
N.I. Zeven
Racing Club De Rijp
FC Zekerheid
Trappers Hasselt

Racing en Zekerheid staan niet op de lijst; ik promoveer niet dus alleen Trappers Hasselt komt in de GoT-Cup.

Is uiteraard alleen mijn mening. Anderen?

[ Voor 0% gewijzigd door theturtle op 23-04-2013 13:32 . Reden: zpelfauten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
theturtle schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:31:
dus alleen Trappers Hasselt komt in de GoT-Cup.

Is uiteraard alleen mijn mening. Anderen?
Omdat het mij aangaat.
Eerlijk gezegd vind ik het niet fair om te promoveren omdat ik de laatste 4 niet heb gehaald. Als niet tweakers de laatste 4 halen dan geen promotie/degradatie wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theturtle schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:31:
Nieuws vanuit de Challenger Cup:

Halve finalisten
Combination Masters
Quattro X
[b]Thorgal Eagles[/b]
Scrummen

Geen van de vier komt op de lijst voor, dus wat mij betreft gaat geen van de vier door naar de GoT-Cup. Wat mij betreft blijft zeker de GoT-Cup toch iets exclusiefs vor tweakers (en vullen we de challenger op als dat nodig is).
Sorry maar Thorgal Eagles is al sinds 2008 lid van de federatie binnen Hattrick en staat gewoon in de lijst in google docs dus je kan moeilijk ontkennen dat hij een tweaker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:56:
[...]
Sorry maar Thorgal Eagles is al sinds 2008 lid van de federatie binnen Hattrick en staat gewoon in de lijst in google docs dus je kan moeilijk ontkennen dat hij een tweaker is ;)
Scheel kijken is ook een kunst. 8)7 Da's dan dus de enige promovendus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:04:
[...]
ik dus niet, ... als mijn aanval van 5 counterkansen er 4 mist, wordt het moeilijk, bovenal heeft Marimbas ook terecht gewonnen, mn ultralaffe countertaktiek afgestraft ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theturtle schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:58:
[...]

Scheel kijken is ook een kunst. 8)7 Da's dan dus de enige promovendus?
Ja tenzij de overige halve finalisten zich voor het einde alsnog inschrijven dan zie ik ook geen probleem om ze te laten promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
RM-rf schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:45:
[...]

ik dus niet, ... als mijn aanval van 5 counterkansen er 4 mist, wordt het moeilijk, bovenal heeft Marimbas ook terecht gewonnen, mn ultralaffe countertaktiek afgestraft ;)
M.i. weinig lafs aan counteren in een virtueel voetbalspelletje! Een goede counterploeg in Hattrick is gewoon een goede ploeg.

Ik had geen tijd gehad om een opstelling speciaal voor dit duel te maken en had derhalve mijn opstelling van zondag overgenomen. Een opstelling met onnodig veel middenveld, maar wel een degelijke verdediging. Mijn geluk dat die overal boven je aanval bleef. Daardoor is het een duel geworden die door toevalgoals is beslist. Na een paar competitiewedstrijden met wat minder geluk was ik kennelijk weer aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He gelukkig, wordt als echte tweaker gezien, was een mooie wedstrijd afgelopen maandag ;-)

Weet iemand wat er met de ratings in getallen is gebeurd? Ben gewone sponsor gebleven, ben niet naar platinum gegaan, maar ik mis nu een aantal zaken. Zo ook de wedstrijdvoorspelling na een wedstrijd en de hatstats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:21:
He gelukkig, wordt als echte tweaker gezien, was een mooie wedstrijd afgelopen maandag ;-)

Weet iemand wat er met de ratings in getallen is gebeurd? Ben gewone sponsor gebleven, ben niet naar platinum gegaan, maar ik mis nu een aantal zaken. Zo ook de wedstrijdvoorspelling na een wedstrijd en de hatstats.
Volgens mij zijn de dingen die je noemt van FoxTrick. Ik ben ook geen platinum supporter en zie ze nog gewoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Kaplander schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:37:
[...]

Volgens mij zijn de dingen die je noemt van FoxTrick.
Dat is het geval. ;)
Zelf ook enkel "gold" en zie ze gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hadden gelijk, het is FoxTrick. Zat daar zelf niet als 1e aan te denken, aangezien ik dat gewoon had geïnstalleerd en niet mee had lopen spelen. Ook het opnieuw installeren via FireFox hielp niet, het bestandje afzonderlijk downloaden en daarna slepen naar Firefox hielp wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer zover hoor.. Al mijn spelers zijn weer depressief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:59:
Het is weer zover hoor.. Al mijn spelers zijn weer depressief..
Komt door het weer.

OnTopic: Het is verbazingwekkend hoe hoog de ratings van een ongetraind middenveld van eigen jeugd toch nog kunnen zijn... had het lager verwacht. Geeft hoop voor volgend seizoen.

[ Voor 32% gewijzigd door theturtle op 26-04-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op 1 doelpunt verschil zojuist gedegradeerd naar VI. Aparte van de competitie is dat alleen de kampioen en het team waar ik mee streed voor lijfsbehoud in de laatste speelronde betere stats haalde. Dat is ongeveer al het hele seizoen zo dus had eigenlijk veel hoger moeten staan, maar het wou gewoon niet dit seizoen.

Dus voor het eerst in 17 seizoenen weer terug naar VI en ga mijn team maar eens verbouwen en kijken of we dan gelijk terug kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een mooie 3e plek gehaald, precies wat mijn doelstelling was voor dit seizoen, volgend seizoen voor promotie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Zo kampioen en hoef geen pd duel te spelen ! :)
Op naar de IV, ik wil daar gewoon even blijven om weer verder op krachten te komen.
Zijn er mensen die ervaring hebben in de IV ?

Dsanka dsanka, jij hoort daar toch niet !! wat een ontzettend zuur seizoen zeg eindigt dan eigenlijk een beetje hoe het heel dit seizoen al gaat :(
wel fijn is dat je nu eens je team goed kan gaan renoveren zonder dat het veel punten hoeft te kosten

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Pff, 4-4, kampioenschap door mijn vingers geglipt in de laatste wedstrijden. Nu voor komend seizoen op zoek naar nieuwe winger en nieuwe mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een seizoen zeg. Ongeslagen kampioen in de VI en met ruim veertig punten rechtstreeks naar de V.
Slechts één keer hebben mijn mannen in een uitwedstrijd gelijkgespeeld.
Daarnaast hebben we een perfect seizoen gehad qua blessures, schorsingen en vorm. Alles zat lekker mee.

Nu in de V rustig proberen door te groeien voor de volgende stappen..

Vanavond ook nog de halve finale GOT-cup. Finale plaats zal een mooi seizoen helemaal geslaagd maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
3e geworden in mijn eerste seizoen V. Valt me mee in ieder geval. Nu tijd voor versterking en doorgroeien zodat ik naar de IV kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Helaas promotie uit de VII misgelopen. Nja, volgende keer beter. Weet waar het misgelopen is gedurende het seizoen en het komt wel goed :)

Nu tijd om eens te gaan kijken naar dat jeugdteam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een 3e en een 6e plek, dit seizoen een 5e plek.

Over mijn ervaringen in IV: ploegen zitten dicht op elkaar, af en toe zit er een ploeg tussen die zich terug laat zakken, dan heb je een mazzeltje. Doordat de ploegen zo dicht op elkaar zitten wint niet altijd de sterkste ploeg, een mazzeltje kan je net een positie hoger of lager op de ranglijst geven.

Maar geniet er van en leer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gister geruisloos het seizoen afgesloten: 4-0 verloren van een team dat onder me stond, en ben als 3e geëindigd (kon niet meer stijgen en niet meer dalen). Volgend seizoen hoop ik toch iets langer mee te kunnen doen om de prijzen, want dit seizoen was voor mij eigenlijk al na 10 wedstrijden gespeeld.

Ben zojuist toch maar weer begonnen met een jeugdelftal. Ik was gestopt omdat ik te weinig haalde uit m'n jeugdteam, maar de zaakwaarnemers hebben me zwaar teleurgesteld. In één seizoen met "uitstekende" contacten heb ik zowaar wel 1 (één) 19-jarig talent voor een ton kunnen verkopen. De rest was allemaal direct-ontslag of leverde <5K op... -O- . Tja, die stats kan ik ook nog wel halen met een jeugdelftal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
"De 3-4-2-opstelling van Marimbas zag er boeiend uit."

Aw, dat zal me leren de middag voor een wedstrijd een speler te verkopen :X

Kennelijk had ik geen bank gevuld, omdat er toch geen blessures kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe mis ik toch alle kansen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Met een reusachtig middenvelder minder kun je er behoorlijk wat missen vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finale..... Niet verwacht aan het begin van dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Wel de bank gevuld dus, maar even niet goed bedacht dat dat bij een verkoop niet werkt zoals bij een opgesteld blessuregeval die uiteindelijk toch niet tijdig op de pleister arriveert :P

Felicitaties voor DSanka Kickers en ADP Gaterinos. Maak er een mooie finale van volgende week! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Yup, zoals verwacht kampioen geworden in de 6, én directe promotie is een feit.
Echter had ik verwacht de laatste wedstrijd ook wel te winnen, met zo'n enorm middenveld overwicht, en de tegenstander had geen aanval van belang. Echter had ik 6 kansen nodig om 1 keer te scoren, waar hij dat met z'n ene kans deed, 1-1 dus.
Ach, heb het hele seizoen geen pech gehad en ijzersterke matches gehad. Zelfs de nr 2 zou direct gepromoveerd zijn als hij kampioen was geweest. De rest van de teams kon enkel lijdzaam toekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Wat is dat? Twee wedstrijden (bijna) tegelijk? Geen enkel probleem, coach...

Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/3008/blaua.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theturtle schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:04:
Wat is dat? Twee wedstrijden (bijna) tegelijk? Geen enkel probleem, coach...

[afbeelding]
Je hebt nog mazzel dat ze beide thuis zijn. Stel dat 1 van die wedstrijden aan de andere kant van het land is. Dan moeten je spelers wel een hoop kilometers gaan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:45:
[...]
Je hebt nog mazzel dat ze beide thuis zijn. Stel dat 1 van die wedstrijden aan de andere kant van het land is. Dan moeten je spelers wel een hoop kilometers gaan maken ;)
Nu zijn er dus 44 spelers op het veld plus twee scheidsen. Gaat tot nu toe allemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriendschappelijk potje
3 geblesseerd waarvan me nieuwste aankoop (17 jaar) 99k 3 week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 10:40
Hmm volgens mij heb ik het gepresteerd om als actieve en ervaren speler te degraderen van VII naar VIII :+ ;w

Prioriteiten liggen wel anders dan bij de meeste andere teams...dat dan weer wel.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Zoals verwacht gedegradeerd naar de VIIde, heb mijn team even volledig op trainen gericht om mijn kapitaal te vergroten en mijn aandacht meer op mijn 2de team te richten de komende tijd.

Als mensen trouwens de Fed nog flink leven in willen blazen is het misschien makkelijker dat iemand mijn functie als eind baas over neemt? stuur maar een HT mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Doet er nog iemand mee met De Interland? Hoorde er vorige week voor het eerst over, en vind het wel een grappig initiatief. Mijn wedstrijd moet te doen zijn, maar je weet het nooit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had er wel van gehoord, maar ik doe er niet aan mee. Heb het geluk dat ik tegen een team uit Senegal kan spelen en dus weer een vlaggetje weg kan strepen in mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

De finale is vanavond heren! Veel succes.

Ik zal zsm de nieuwe indeling inviten. Zullen we gaan voor de 4 laatste teams in de groepen, waardoor er in de GoT Cup maar 3 degraderen, omdat ikzelf niet naar beneden kan, of gewoon 4 teams laten degraderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor in dit geval max 3 degradanten, maar er was nog een probleem met mensen die niet geregistreerd stonden als Tweaker. Geloof dat er maar 1 van de 4 uit de challenger in de google doc stond.

Mijn nieuwe keeper is er vanavond nog niet. Dus de kans is redelijk dat we weer een nieuwe winnaar gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:24:
Ik ben voor in dit geval max 3 degradanten, maar er was nog een probleem met mensen die niet geregistreerd stonden als Tweaker. Geloof dat er maar 1 van de 4 uit de challenger in de google doc stond.

Mijn nieuwe keeper is er vanavond nog niet. Dus de kans is redelijk dat we weer een nieuwe winnaar gaan krijgen.
Ja, hoe dan ook gaan tweakers voor. Ik wil ook voor komend seizoen een plekje voor de winnaar van seizoen 6. Die had de boot ook gemist afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
CoRrRan schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:00:
[...]
Ja, hoe dan ook gaan tweakers voor. Ik wil ook voor komend seizoen een plekje voor de winnaar van seizoen 6. Die had de boot ook gemist afgelopen seizoen.
Eens. CoRrRan, als jij de sheet nou eens aanpast aan volgend seizoen met de 16 ploegen voor de GoT-cup, en de kandidaten voor de Challenger? Zullen er mogelijk geen 16 zijn, maar dan vul ik wel weer op met een oproepje. Zal dan wel zorgen dat ik geen vierde- of vijfdeklassers accepteer zodat er een wat gelijkwaardiger niveau ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo woensdag de eerste (vriendschappelijke) wedstrijd met de Wusta Wizards. Toch wel weer leuk om een team van de grond op te gaan bouwen. YA is ook al gestart dus we gaan er gelijk vol tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:42:
Zo woensdag de eerste (vriendschappelijke) wedstrijd met de Wusta Wizards. Toch wel weer leuk om een team van de grond op te gaan bouwen. YA is ook al gestart dus we gaan er gelijk vol tegen aan.
Achromatic D'lux heeft ook z'n eerste oefenwedstrijd geregeld (goeie reminder, thanks ;) ). Ik ben benieuwd, ik zit namelijk momenteel ook nogal in een roerige fase met m'n eerste team: een aantal spelers verkocht voor een bedrag waar ik ze niet zo één-twee-drie voor kan vervangen; Voor de meeste spelers niet zo erg, want trainees, maar er zat 'per ongeluk' ook één A-speler bij :X (iemand nog een goede multi-skill vleugelspeler, max. 27 jaar, voor <1.5M in de aanbieding?)

Edit: ik wacht nog even een paar week met een 2e jeugdteam: 't geld zal ik goed kunnen gebruiken om zoveel mogelijk m'n eigen selectie samen te kunnen stellen.

[ Voor 15% gewijzigd door naitsoezn op 06-05-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We scoren er lustig op los in de finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van harte Sanka.
Was een aardig potje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zoooo, 2e team is er... wat een bende niksnutten !! Dat is wel weer even wennen hoor :)

eerste tikfout ook al gevonden :D

Welkom bij de club!
Ik ben de voorzitter van de raad van bestuur, en het voelt geweldig om je bij de club te hebben. We voelen ons vereerd om zo'n ervaren en talentvolle manager als lieder van het team te krijgen.

[ Voor 60% gewijzigd door lameeuw op 06-05-2013 21:05 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, ik zoek drie anderen voor een vier team poule met m'n tweede team. Anderen hetzelfde probleem? Stuur even HT mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Feli aan Dsanka, de eerste winnaar van de GoT-cup die ook de eerste is om deze prestatie te herhalen..
er moet maar eens een Tweaky/Henk/Shakazulzabab-badge komen voor op de trikots, dat de winaars die mogen dragen.

verder ben ik blij dat ik mn tweede team heb.. maar stiekem nog blijer dat mn gedachte om vorige week wat goedkope 17-jarige met pasabel skill te kopen, en die gisteravond te koop te zetten, bleek te werken:...
aankoopkosten voor 3 spelers: € 8.000 en opbrengst gisteravond van die drie jongens : € 220.000 (en dat is al minus de aftrek-marge's)
Ik heb nog twee extra, maar die kon ik helaas nog niet op de TL zetten omdat die eerst nog een paar minuutjes in mn team moeten meespelen, maar de prijzen voor redelijk skills en 17-jr oude trainee's zullen nu wel eventjes fiks opgefokt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAM
18 jaar 70 dagen verkocht voor 350K :D
5,5 ster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:12:
Feli aan Dsanka, de eerste winnaar van de GoT-cup die ook de eerste is om deze prestatie te herhalen..
er moet maar eens een Tweaky/Henk/Shakazulzabab-badge komen voor op de trikots, dat de winaars die mogen dragen.

verder ben ik blij dat ik mn tweede team heb.. maar stiekem nog blijer dat mn gedachte om vorige week wat goedkope 17-jarige met pasabel skill te kopen, en die gisteravond te koop te zetten, bleek te werken:...
aankoopkosten voor 3 spelers: € 8.000 en opbrengst gisteravond van die drie jongens : € 220.000 (en dat is al minus de aftrek-marge's)
Ik heb nog twee extra, maar die kon ik helaas nog niet op de TL zetten omdat die eerst nog een paar minuutjes in mn team moeten meespelen, maar de prijzen voor redelijk skills en 17-jr oude trainee's zullen nu wel eventjes fiks opgefokt blijven.
Ja, klopt. Is best een gekkenhuis. Prijs inflatie is echt dramatisch met zo'n flux van nieuwe teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch niet van plan ineens extreem veel meer te gaan betalen, want ik verwacht dat het vooral een rush de eerste weken zal gaan worden. Zodra de eerste trainees van de nieuwe teams op de transferlijst komen zal het vraag en aanbod weer een beetje gelijk komen.

Was sowieso van plan me meer op mijn eigen jeugd te richten, maar het eerste seizoen ben je daar toch alleen bezig met trainen voor je iets kan pullen. Dus als je wat jonge spelers kan kopen om dit seizoen te trainen dan is het mooi meegenomen, maar anders jammer en gaan we gewoon alleen jeugd opleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Ik ga in ieder geval dit seizoen helemaal niets kopen. Heb het geluk dat er in het startteam al twee spelers van 18 jaar met redelijke skills zaten, dus ga me op hun richten plus op wat extra pulls. Dan verzin ik er nog wat verhaallijn omheen, en heb ik alvast zestien weken plezier ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ga mijn team ook maar eens op de schop gooien, ben gedegradeerd na 14 seizoenen VI.942 :p Deed de laatse seizoenen ook niet echt meer wat, alleen inloggen als ik een mailtje kreeg zodat mijn team niet inactief werd. De gemiddelde leeftijd van mijn a-team is 33,5 (inclusief "trainees" :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb afgelopen zaterdag mn eigenlijk waardeloze keeper van mn jeugdteam, die 18 jaar + 60 dagen was, en matig/inadequate keepen als hoogste skill had, gepromoveerd en op de TL gegooid met een 'wie-niet-waagt-die-niet-wint' .... en driemaal raden, er ontstond zelfs een bidwar op zulke spelers, die nog 15K opleverde 8)7

het is een gekkenhuis op de TL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:36:
Ben toch niet van plan ineens extreem veel meer te gaan betalen, want ik verwacht dat het vooral een rush de eerste weken zal gaan worden. Zodra de eerste trainees van de nieuwe teams op de transferlijst komen zal het vraag en aanbod weer een beetje gelijk komen.
mwah er zal een behoorlijk tekort aan 17-jarige trainee's het eerste seizoen blijven bestaan..
diegenen die jeugdteams opstarten moeten minimaal een seizoen wachten om de eerste spelers te kunnen pullen (en zullen vast niet gelijk toppers trekken, het standaard spelersmateriaal is weinig talentvol).

voor de teams die met het random trekken duurt het twe seizoenen voordat hun scoutnetwerk een uitstekend niveau kan halen, maar ook die zullen idd na een seizoen wel af en toe wat aardigs trekken...

tot die tijd zijn er dus zo'n 20K teams bijgekomen die vooral willen optrainen (het zijn meestal ervaren spelers die weten hoe je geld moet verdienen, en daarin is trainen nu juist een erg geeigende methode)

[ Voor 60% gewijzigd door RM-rf op 07-05-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een jeugdspeler van 17 jaar en 66 dagen met goed verdedigen op de TL staan. Begin dan toch benieuwd wat die gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:05:
Heb zelf een jeugdspeler van 17 jaar en 66 dagen met goed verdedigen op de TL staan. Begin dan toch benieuwd wat die gaat doen.
een redelijke verdediger van 17jr+25 en 980 TSI verkocht ik gisteren voor 129 540 €
(een week eerder kocht ik hem aan voor € 2000 , playerId=377707039 )

wel een beperking is dat de nieuwe teams een beperkter budget hebben en vermoedelijk sowieso de spelers met 'goed'-skills al niet kunnen betalen als de prijs nog verder opgedreven is, maar er zal zeker ook daar een indirekt opdrijvend effect zijn

[ Voor 24% gewijzigd door RM-rf op 07-05-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de eerste wedstrijd met mijn tweede team zit er op. Hou er gelijk een blessure van 4 weken en 3 pleisters aan over.

Inmiddels 1 speler gekocht van 17 laag om te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Zo, ik heb mijn trainees voor mijn tweede team binnen. 3 wingers met redelijk/goed passen en slecht/zwak vleugelspel (traint toch snel op). Heb ook een goed coach aangeschaft met slecht leiderschap, dus nu nog 27k in kas. Eens kijken of ik daar een paar key posities voor kan vullen met opa's. :P

Bidwars meegemaakt ook al op spelers met bovenstaande stats. Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Bidwars... tja, het is natuurlijk ook nog begin van het seizoen (traditioneel toch de tijd waarin de spelers voor wat hogere prijzen over de toonbank gaan). Ik heb één oudje en één trainee binnen, ik denk dat ik het hier voorlopig maar bij laat. Misschien nog een oudere keeper, maar niet voor die hoofdprijzen die nu gevraagd worden... Die goede trainer laat ik voorlopig nog even zitten, in ieder geval tot ik wat meer leuke trainees in m'n team heb.

Ik ben trouwens geland in een competitie met vijf botjes, dus promotie ligt nu al op de loer :+

[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 08-05-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Ik zit in een leuke competitie. Twee botjes, rest buitenlandse managers. Sfeer is goed.

Ben wel zelf uitgeloot voor de beker, dus da's een tegenvaller. De recette was natuurlijk een mooie meevaller geweest. Heb er maar een mooi persbericht over geschreven ;-).

Trouwens, wanneer starten we met het volgende seizoen van de GoT-cups? Volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ook maar 2 botjes nog in de competitie, maar kan voor de start nog veranderen natuurlijk. Overige managers zijn 2 Belgen en 3 Zwitsers. Eerste trainings-update gelijk twee spelers gestegen. Eentje gelijk de transferlijst op. Als hij zijn vergelijk opbrengt dan kan ik er ongeveer 3 a 4 trainees voor terug kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist een 17 en 3 dagen oude spits gekocht, scoren en passen beide redelijk 80k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

theturtle schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:14:
Ik zit in een leuke competitie. Twee botjes, rest buitenlandse managers. Sfeer is goed.

Ben wel zelf uitgeloot voor de beker, dus da's een tegenvaller. De recette was natuurlijk een mooie meevaller geweest. Heb er maar een mooi persbericht over geschreven ;-).

Trouwens, wanneer starten we met het volgende seizoen van de GoT-cups? Volgende week?
Beetje onhandig dat van de eerste 4 teams in de challenger's cup, er maar 1tje in de doc staat (Thorgal Eagles). Die heb ik dus ook uitgenodigd. Zal ik daarna overstappen naar de kwart-finalisten, of zal ik de winnaar van seizoen 6 (dus niet afgelopen seizoen, maar het seizoen ervoor) erbij zetten? Yared is er geloof ik weer mee opgehouden, dus die valt hoe dan ook af voor de toernooien.

Mijn voorstel:
  • Harlem Hattricks eruit (-1) geen supporter meer, niet actief
  • SC Amsreiw erin (+1) (winnaar seizoen 6, seizoen 7 niet mee kunnen doen)
  • SC Destiny eruit (-1) (#4 groep C) nu naar GoT Challengers
  • Thorgal Eagles erin (+1) (halve finalist GoT Challengers)
  • FC Flower Power eruit (-1) (#4 groep B) nu naar GoT Challengers
  • Trappers Hasselt erin (+1) (kwartfinalist GoT Challengers, enige in de docs)
Akkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
CoRrRan schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:58:
[...]

Mijn voorstel:
  • Harlem Hattricks eruit (-1) geen supporter meer, niet actief
  • SC Amsreiw erin (+1) (winnaar seizoen 6, seizoen 7 niet mee kunnen doen)
  • SC Destiny eruit (-1) (#4 groep C) nu naar GoT Challengers
  • Thorgal Eagles erin (+1) (halve finalist GoT Challengers)
  • FC Flower Power eruit (-1) (#4 groep B) nu naar GoT Challengers
  • Trappers Hasselt erin (+1) (kwartfinalist GoT Challengers, enige in de docs)
Akkoord?
Wat mij betreft akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Ik heb geloof ik wat info gemist over de nieuwe GoTcup indeling. My bad :(
Laatst heb ik mezelf wel in een google docs bestand gezet, als ik me niet vergis.

Overigens heb ik gister een toernooi uitnodiging gekregen, maar toen ik 'm zojuist wou accepteren bleek het toernooi gecancelled te zijn?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Nnoitra schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:02:
Laatst heb ik mezelf wel in een google docs bestand gezet, als ik me niet vergis.

Overigens heb ik gister een toernooi uitnodiging gekregen, maar toen ik 'm zojuist wou accepteren bleek het toernooi gecancelled te zijn?
Dat kan, er waren wat problemen met toernooien voor tweede clubs. Als je in de spreadsheet staat zul je in de loop van de volgende week wel een uitnodiging voor de GoT-cup of Challengercup kunnen verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nnoitra schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:02:

Ja, dat klopt. We hebben meer dan 16 managers die mee wilden doen in de GoT Cup, dus hebben we een Challenger's Cup georganiseerd. Het is zo dat de teams die in de GoT Cup groepen op de laatste plek eindigen degraderen vanuit de GoT Cup naar de Challenger's Cup. Daarnaast promoveren dus teams uit de Challenger's Cup naar de GoT Cup, als ze bij de eerste 4 zitten. Uitzonderingen hierop zijn N.I.Zeven & Spatie mag wel, aangezien deze de Cup organiseren en om de geschiedenis te bewaren,kunnen zij niet promoveren of degraderen. Voor jouw betekent het echter dat je volgend seizoen (dus seizoen 8 ) zult moeten proberen een plek bij de beste 4 van de Challenger's Cup terecht te komen, op die manier maak je kans om weer naar de GoT Cup te promoveren.

En wat die uitnodiging betreft: als ik een nieuw seizoen start, worden automatisch alle 16 teams uitgenodigd. Ik heb de 3 andere teams die als laatste in de groep werden uit de uitnodigingen lijst gehaald in afwachting van een consensus op mijn voorstel voor seizoen 8. Vandaar dat je dus een uitnodiging kreeg, maar daar niet meer op kon reageren.

[ Voor 13% gewijzigd door CoRrRan op 10-05-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ah, op die fiets.
Check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

naitsoezn schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:00:
Ik ben trouwens geland in een competitie met vijf botjes, dus promotie ligt nu al op de loer :+
Sinds gister is het zesde team ook bot eigenaarloos geworden, en het laatste normale team in mijn competitie heeft op 25 maart een team aangemaakt en is sindsdien niet meer ingelogd. Die zal over een paar dagen ook wel bot eigenaarloos worden dus, en ben ik het enige 'normale' team in mijn competitie 8)7 .

Nou ja, dan zal ik mijn verdere transfer-activiteiten maar even op een laag pitje zetten; de rust lijkt wel een beetje wedergekeerd op de transfermarkt, en ik had na een grondige inventarisatie van mijn selectie nog een aantal versterkingen op het oog. Maar goed, ik denk dat ik het, gezien de 'concurrentie' maar zal laten bij 57.000 euro uitgaven voor 5 spelers :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ok ik zit dus in de GoT cup blijkbaar. Tijd voor een mooie reeks dan en eens zien of ik in de buurt van de kwartfinales kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Heb zojuist - omdat CoRrRan ook de uitnodigingen voor de GoT-Cup al verstuurd heeft - ook de mensen uit de lijst voor de Challenger uitgenodigd. FC Cumulus, FC Broodje Hamburger en Iron Flower staan in de sheet op Challengercup maar zijn nog/al in een ander toernooi. De rest is uitgenodigd.

Als vandaag duidelijk wordt wie van die drie (of anderen) er nog bij komen, kan ik de cup gaan opvullen met niet-tweakers (dat zijn er trouwens hooguit vijf, dus dat schiet op).

[ Voor 23% gewijzigd door theturtle op 13-05-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik dit seizoen gewoon lekker rustig aan doen en flink cashen zodat je in de 7e divisie keiharde spelers kan kopen

@ The turtle ik weet niet wanneer het toernooi begint ik ben iig over 2 week beschikbaar. Zit nu in een toernoi met play offs en die verlies beide sowieso (teams uit V en VI)

Maar ik ga ervan uit dat tegen die tijd het toernooi al wel bezig zou zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ergens gaat er iets nog niet goed, want ik heb nog geen uitnodiging gehad. :o
En toch sta ik (SC Destiny) in de google docs spreadsheet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
theturtle schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:59:
Heb zojuist - omdat CoRrRan ook de uitnodigingen voor de GoT-Cup al verstuurd heeft - ook de mensen uit de lijst voor de Challenger uitgenodigd. FC Cumulus, FC Broodje Hamburger en Iron Flower staan in de sheet op Challengercup maar zijn nog/al in een ander toernooi. De rest is uitgenodigd.

Als vandaag duidelijk wordt wie van die drie (of anderen) er nog bij komen, kan ik de cup gaan opvullen met niet-tweakers (dat zijn er trouwens hooguit vijf, dus dat schiet op).
ik heb geweigerd omdat ik uitgenodigd ben voor de GOT cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Nnoitra schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:03:
Ergens gaat er iets nog niet goed, want ik heb nog geen uitnodiging gehad. :o
En toch sta ik (SC Destiny) in de google docs spreadsheet :+
Wat is je alias in hattrick? Dan krijg je van mij een uitnodiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
theturtle schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:11:
[...]

Wat is je alias in hattrick? Dan krijg je van mij een uitnodiging!
klik & klik

[ Voor 11% gewijzigd door Nnoitra op 13-05-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Uhoh, de winnaar van seizoen 6 heeft al 17dgn niet ingelogd... kijken of ik hem via GoT nog kan bereiken, anders heb ik nog een plekje over in de GoT Cup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 13:32
Zojuist de uitnodiging van Turtle voor de Challengers Cup geweigerd, had al de GoT Cup geaccepteerd ;-)

MVG,
Thorgal Eagles

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
CoRrRan: moet ik nog even wachten met het accepteren van de ChallengerCup? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nnoitra schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:52:
CoRrRan: moet ik nog even wachten met het accepteren van de ChallengerCup? :+
Ja, ik probeer Quintus te bereiken via DM, maar nog geen geluk. Houd jezelf even tot vrijdag vrij als je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me nieuwste aanwinsten:
4 ster
4 ster
3 ster
allen 17

en me opa middenvelder 5,5 ster : ))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
CoRrRan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:38:
[...]

Ja, ik probeer Quintus te bereiken via DM, maar nog geen geluk. Houd jezelf even tot vrijdag vrij als je wilt...
Check..

@theturtle; jouw uitnodiging staat dus ook even 'on hold'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na volgende week maandag kan ik mijn invite ook accepteren. Dit ivm een ander toernooi waar ik nu nog inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:19:
Na volgende week maandag kan ik mijn invite ook accepteren. Dit ivm een ander toernooi waar ik nu nog inzit.
Wellicht dan een idee om de beide toernooien nog een week uit te stellen kwa startdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik vind het best. Als de rest ook wil wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:32:
Ik vind het best. Als de rest ook wil wachten?
Mij om het even Ik begin liever direct, maar wachten vind ik ook prima.

NIEUW: Ladderwedstrijden. Nu gratis instappen, straks 1 credit om iemand uit te dagen (gratis voor de uitgedaagde). Vind het een leuk initiatief, en zelfs als je niet van plan bent om credits te spenderen lijkt het me slim om nu gewoon een wedstrijd te regelen, want dan kun je altijd (gratis) uitgedaagd worden :).

Voor de managers met 2 teams: Beide teams kunnen deelnemen aan de ladders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

# 1 in Nederland
# 2 in Groningen
# 7 in startseizoen 50
# 8 in global

ik ben zo ongelooflijk baas :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:59:
# 1 in Nederland
# 2 in Groningen
# 7 in startseizoen 50
# 8 in global

ik ben zo ongelooflijk baas :o
Is de rest van Nederland eindelijk van Groningen af ;w

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

bregweb schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:39:
[...]

Is de rest van Nederland eindelijk van Groningen af ;w
er gaat niks boven Groningen..

Wat betreft die Ladders, ik heb op staging in enkele testruns daaraan meegedaan, maar eigenlijk verloor ik een beetje het overzicht en ook een beetje intresse, doordat het erg veel wedstrijd kunnen worden.
Op staging was het gratis en in het begin was de wachttijd wel erg kort, waardoor je tientallen wedstrijden per dag speelde, dat is al aangepast
Dat gaan spelen op basis van een default opstelling en pas achteraf doorhebben dat je mischien weer een wedstrijd gespeeld hebt en nauwelijks kijken of je die gewonnen of verloen hebt, is weinig leuk meer.

Eigenlijk vond ik het interssanter erg kleine ladder-competities te spelen, met teams die dichter bij elkaar stonden qua sterkte (wat dat betreft is de competitie tussen teams die gelijktijdig gestart zijn leuker dan de 'globale')..
een extra nadeel is dat de vorm, blessure's, maar ook teamgeest uit je échte team naar mijn idee erg sterk meespeelde (enkel qua kaarten en schorsingen worden deze apart bijgehouden) en na een winst met PIC werd mn team opeens heel sterk, terwijl ik vrijwel alles verloor nadat ik in mn échte liga mots gespeeld had en verloren had..
het is dus geen geheel gescheiden 'subsysteem', die ladder-competitie, waarin enkel de skills van je spelers meewegen (zoals HT-Open vroeger, wat natuurlijk enorm mislukt is, maar dat was imho vooral omdat het een geheel gescheiden site was, zonder zichtbare integratie met de rest van HT)

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 15-05-2013 11:50 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.