Het hangt er allemaal net vanaf wat je doelstellingen zijn voor je tweede team. Als je inderdaad voor de prestaties wilt gaan en zo hoog mogelijk wilt komen is een middel/groot land misschien leuker om te spelen. In mijn geval is het meer een poging om een team op te bouwen met eigen jeugd (opleiden voor U20) en misschien als ik 1 linie heb staan met goede spelers uit mijn jeugd de rest opvullen om dan alsnog verder te zien komen. In dit geval maakt de grote van het land niet zo heel veel uit, want de eerste paar seizoenen ben je met je eigen team bezig ongeacht de resultaten. De mogelijkheid dat de speler makkelijker het U20 of NT halen is voor mij de belangrijkste reden om naar een klein land te gaan. Dus zoals ik al zei het hangt allemaal van je doelstellingen af.RM-rf schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:29:
[...]
je zou IJsland of Malta kunnen overwegen, die spelen hun competitiewedstrijd een half uurtje voor nederland.
Barbadios, T&T en Jamaica weer een uurtje erna.
Maar verder heb je imho best gelijk om niet voor zo'n klein land te kiezen als je bedenkt dat dat ook weer best nadelen kan hebben,
Het promoveren is moeilijk met slechts drie liga-niveau's , waarbij dan alle levels slechts 50% direkt promotie voor de kampioenen hebben en zelfs als je je liga wint moet je dan vaak een P/D duel spelen (mijn ervaring met P/D duels als lager team zijn niet positief, vind het een onprettig systeem) ..
zeker ook als er een run op de kleine landen bestaat zit je dan ook nog eens met eerder zeer actieve platinium-deelnemers in de kleinste landen, die vast ook moeilijk te verslaan zijn..
in grotere landen zul je veel meer plezier beleven met het 'opbouwen' en langzaam steeds hoger promoveren.
De verdeling tussen hardcore spelers en 'normale' spelers zal veel eerlijker zijn in de grote landen.
[/small]
[...]
Nu ik het zo op schrijf klinkt het bijna op ik een Plan© heb.