Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.102 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:29:
[...]

je zou IJsland of Malta kunnen overwegen, die spelen hun competitiewedstrijd een half uurtje voor nederland.
Barbadios, T&T en Jamaica weer een uurtje erna.

Maar verder heb je imho best gelijk om niet voor zo'n klein land te kiezen als je bedenkt dat dat ook weer best nadelen kan hebben,
Het promoveren is moeilijk met slechts drie liga-niveau's , waarbij dan alle levels slechts 50% direkt promotie voor de kampioenen hebben en zelfs als je je liga wint moet je dan vaak een P/D duel spelen (mijn ervaring met P/D duels als lager team zijn niet positief, vind het een onprettig systeem) ..

zeker ook als er een run op de kleine landen bestaat zit je dan ook nog eens met eerder zeer actieve platinium-deelnemers in de kleinste landen, die vast ook moeilijk te verslaan zijn..
in grotere landen zul je veel meer plezier beleven met het 'opbouwen' en langzaam steeds hoger promoveren.
De verdeling tussen hardcore spelers en 'normale' spelers zal veel eerlijker zijn in de grote landen.
[/small]
[...]
Het hangt er allemaal net vanaf wat je doelstellingen zijn voor je tweede team. Als je inderdaad voor de prestaties wilt gaan en zo hoog mogelijk wilt komen is een middel/groot land misschien leuker om te spelen. In mijn geval is het meer een poging om een team op te bouwen met eigen jeugd (opleiden voor U20) en misschien als ik 1 linie heb staan met goede spelers uit mijn jeugd de rest opvullen om dan alsnog verder te zien komen. In dit geval maakt de grote van het land niet zo heel veel uit, want de eerste paar seizoenen ben je met je eigen team bezig ongeacht de resultaten. De mogelijkheid dat de speler makkelijker het U20 of NT halen is voor mij de belangrijkste reden om naar een klein land te gaan. Dus zoals ik al zei het hangt allemaal van je doelstellingen af.

Nu ik het zo op schrijf klinkt het bijna op ik een Plan© heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Lol @ Plan©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

RM-rf schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:45:
[...]

wat dacht je qua keeper van Florian Ohrenhofer (302897747)..
staat nu op de TL met een vraagprijs van 4000...
heeft geen al te hoge stats (goed KP , slecht DEF, waardeloos SH), maar kan wel tot 4 sterren halen en is op de laagste niveau's nog wel te doen...

interssant wordt het als je hem ongeveer drie seizoenen kunt laten meespelen, en je zn XP op matig krijgt, dan gaat zn prijs opeens omhoog naar 100K (wegens zn goed leiderschap)..
als je erste en paar seizoenen voorzichtig wilt opbouwen, is dat erg lucratief.
Goede tip.

Ben druk bezig met zo'n type keeper te vinden en heb ondertussen al een hotlist lang als de weg naar Rome :) Bod staat.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf is de TL man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

RM-rf schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:45:
[...]

Florian Ohrenhofer (302897747)..
staat nu op de TL met een vraagprijs van 4000...
heeft geen al te hoge stats (goed KP , slecht DEF, waardeloos SH), maar kan wel tot 4 sterren halen en is op de laagste niveau's nog wel te doen...

interssant wordt het als je hem ongeveer drie seizoenen kunt laten meespelen, en je zn XP op matig krijgt, dan gaat zn prijs opeens omhoog naar 100K (wegens zn goed leiderschap)..
als je erste en paar seizoenen voorzichtig wilt opbouwen, is dat erg lucratief.
Wat denk je dat hij gaat opleveren?
Zit nu een nieuweling die zijn team net een dag heeft, op te bieden. Staat op 26.000 en imo te duur of zie ik dat verkeerd.

Ben het gevoel voor prijzen nog aan het terugvinden :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 22:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Het is ontzettend lastig met zulke spelers met een enigszins 'verborgen' waarde (XP/LS wordt natuurlijk niet meegenomen in de TL-vergelijking).
als de ander ook bewust weet wat ermee te doen is, kan hij wel degelijk wat hardnekkiger opbieden...

zelf zou ik ervoor kiezen niet in een bidwar me te gaan, omdat soortgelijke spelers best vaak te vinden zijn, en als je een paar weekjes geduld hebt die ook voor een lage prijs op te pikken zijn, omdat natuurlijk niet zo heel veel Daytraders actief zijn door al die strengere regels... dat maakt dat er soms best een groot verschil kan zitten in de dagwaarde's en specifieke spelers.

50-70K zou hij echter zeker moeten opbrengen en eigenlijk heb je dan ook een relatief koopje

Overigens, ik heb wel een erg hardnekkig vermoeden dat begin volgend seizoen de prijzen, zéker voor het soort van spelers waarmee ervaren beginners graag wilen opbouwen, verschrikkelijk omhoog gaan...
natuurlijk doordat er dan tegen de 10.000 tweede teams opgestart worden door de Platinium spelers.

het kan vermoedelijk een slimme deal zijn wat ruimer in te kopen voor die tijd en begin volgend seizoen wat op de TL te kunnen plaatsen tegen potentieel leuke winst.
Die nieuwe tweede teams zouden ook opstartten met een 300K startbudget.

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 27-03-2013 15:00 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Weet iemand wanneer 'onsterfelijkheid' bij supporter is ingevoerd?

Grappig, ik ging bij mijn huidige team kijken bij Forumvoorkeuren en daar stond dit;

Yared d'Ray Manager of Harlem Hattricks [teamid=69953]

THANKS to all 40+ GREAT Supporters o/t Triple H Fanclub

Founder Gathering of Tweakers NL [allianceid=1905] [link=http://gottrick.bitxs.com][/b]

Founder WoW-EU - World of Warcraft Europe [allianceid=18437]

Combine the 2 best, WoW and HT!

ICQ 119855

MSN msn@valheru.nl

Mijn account bestaat dus nog wel, mijn team is weg. Vreemd want in die tijd had ik ook een soort van 'onsterfelijkheid' verdient.

PS: niks van deze info is nog correct ;)

EDIT: wtf, nu ik mijn Team ID weet kon ik met opzoeken zien dat het nog wel degelijk bestaat
28-12-2002De club kreeg een nieuwe eigenaar: Yared2013 nam het roer over en veranderde de naam van de club in Harlem Hattricks.
Beetje jammer dat ik niet mijn oude team kon terugkrijgen. :X

[ Voor 102% gewijzigd door yared op 27-03-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mensen, mijn team is omgeturnd naar een toekomstig counter team. Ik liep een beetje vast met mijn winger training en wilde een omslag maken naar iets voor de lange termijn omdat ik straks ook met een tweede team ga starten wat wat tijd in beslag zal gaan nemen. :)
Ik heb inmiddels 10 trainees (5x17jr defs, 2 keepers en 3 mids) ik mis dus nu nog 2 spitsen (speel 5-3-2). Wat zal ik daar eens neer gaan zetten? Denk oudjes --> future coaches met skills.
Iemand een idee? RM-rf chef TL bijvoorbeeld? :P

Oh ja 8Mill in kas momenteel, maar wil daar toch wel de helft van overhouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:22
Weer wat geleerd :)

Tournaments speel je naast je gewone wedstrijden. En ik maar denken dat ik pas mee kan doen aan de GoT cup als ik geen friendly meer geregeld heb voor op woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent nooit te oud om iets te leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:30
Ik ben toevallig een exell bestandje tegengekomen uit de tijd dat ik nog fanatiek bezig was met Hattrick. Heb het tijdelijk online gezet voor wie het wil hebben.

Hier en daar zal het niet meer kloppen omdat Hattrick al veel veranderd is maar misschien is het een basis voor wie zijn/haar ploeg offline will opvolgen:

https://dl.dropbox.com/u/90016227/FC%20Cumulus%200705.xlsx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 07:49:
Ik denk gewoon in NL te beginnen, zit niet echt te wachten op afwijkende tijden dat ik midden in de nacht een wedstrijd heb.... Kleine landen zijn wel leuk, heb er wel naar zitten kijken, maar dan moet ik een landje uitkiezen met "normale" wedstrijd tijden.
http://wiki.hattrick.org/wiki/Global_match_schedule

Een overzicht van alle dagen en tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Oh erg nice, geeft wel wat meer opties moet ik zeggen om te kijken naar een andere competitie.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Oh nice tournooi naast gewone wedstrijden, handig.

Je speelt nu zo vaak dat je echt dagelijks moet checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

*Zucht* Zoals wel vaker nog steeds 3 managers die nog niet geaccepteerd hebben voor de GoT Cup... hopelijk loggen ze voor vanavond 19:00 in en accepteren ze de invite.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zie dat de GoT Challenger Cup al ingedeeld is, mocht er nog een plekkie overblijven in de GoT Cup...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 10:25
De GoT Challenger zit in ieder geval vol en gaat maandag van start! Zal vanavond nog een persberichtje sturen zodat iedereen zich ook netjes hier registreert (er zijn wat nieuwelingen bij om te vullen...). Hoop van harte dat we synchroon lopen met de 'echte' GoT-cup!

@lameeuw Vul in ieder geval de eerder genoemde spreadsheet in met je details, dat maakt de indeling voor de volgende ronde voor CoRrRan en mij een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

@theturtle mijn gegevens staan daar al lang in, was de 8e die hem ingevuld heeft ;) Zal voor de zekerheid geen tournooien accepteren de komende tijd zodat het geen problemen mag geven verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
yared schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:47:
Oh nice tournooi naast gewone wedstrijden, handig.

Je speelt nu zo vaak dat je echt dagelijks moet checken :)
Die toernooien zijn echt een uitkomst. Je moet tegenwoordig inderdaad bijna dagelijks checken wil je serieus bezig blijven :)

En eindelijk doet mijn team ook weer mee in een GoT cup. Is sinds de naamswijziging volgens mij niet meer voorgekomen 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 29-03-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

lameeuw schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:00:
@theturtle mijn gegevens staan daar al lang in, was de 8e die hem ingevuld heeft ;) Zal voor de zekerheid geen tournooien accepteren de komende tijd zodat het geen problemen mag geven verder.
Ik zet je er bij in het Hoofdtoernooi, ik heb de andere 2 genoeg tijd gegeven vind ik. Al hoop ik dat de winnaar van seizoen 6 wel meedoet, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:58:
[...]

Ik zet je er bij in het Hoofdtoernooi, ik heb de andere 2 genoeg tijd gegeven vind ik. Al hoop ik dat de winnaar van seizoen 6 wel meedoet, maar ja...
Zou wel zonde zijn inderdaad als de titelverdediger niet meer zou doen, maar hopelijk logt hij nog op tijd in. Maar het zou nog vervelender zijn als we het eerste seizoen met twee cups gelijk al uit sync gaan lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, dat klopt. Ik moet dan eigenlijk een 'backup' hebben voor 19:00... zou er nog iemand een plekje zoeken? Yared misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Backup prima, wat moet ik doen?

Ik (her)leer Hattrick nu volgens de trial by error methode en nog lang niet alle kennis is terug }:O
Lekker om eens de noob te zijn : :+

Persberichtje :D

29-03-2013 - HH is terug maar waar stond die 3e H voor?
Na lange afwezigheid is de pers samengedromd voor de poorten van HH.

[...]

Toen de pers als afsluiting van de persconferentie de intrigerende vraag stelde waar de 3e H voor stond gaf manager Yared aan dat dit alleen maar voor zijn zwerfgedrag als Hobo kon staan... dat, of de alchohol die bij dat bestaan hoorde heeft de herinnering weggevaagd.

Tevredengesteld drop de pers af om snel foto's van het internet te jatten van Barbie haar nageboorte en te brengen als nieuws.

Als iemand het nog weet, ik in ieder geval niet 8)7

Ook dat tenue maar eens aangepast. Gelukkig is in elke sport nu drugs toegestaan dus ik heb ff met Iron Man gebabbeld en aangezien deel 4 niet meer komt kon HH(H) voor een schappelijk prijsje de extra kostuumpkes overnemen. Likkie verf en voila, als goed as new :)

Afbeeldingslocatie: http://res.hattrick.org/kits/18/178/1772/1771055/matchKitLarge.png?r=9741
Courtesy by KitID:602052

[ Voor 82% gewijzigd door yared op 29-03-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er überhaupt ooit een beslissing over die derde H genomen, want als ik snel in topic 1 kijk dan kom ik daar tegen dat het toen ook al ter discussie stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woop Woop!

Mijn nieuwste talentje is vandaag met scoren naar formidabel gepromoveerd

nu heb ik:
1 keer uitmuntend
2 keer formidabel

Nu maar een poosje trainen op passen zodat ze nog meer waard worden. (Ze zijn nu rond de 400/500k waard).
Aangezien ze met passen nog maar matig en redelijk hebben hoop ik dat het een beetje vlot gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:40:
Is er überhaupt ooit een beslissing over die derde H genomen, want als ik snel in topic 1 kijk dan kom ik daar tegen dat het toen ook al ter discussie stond :P
Lol je hebt gelijk! Dan hou ik het helemaal op de H van Hobo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:32

Draven

It wasn't me

Nou ik denk dat de GOT Challenger Cup voor mij van korte duur zal zijn. :D Tegenstanders hebben spelers met meer TSI dan mijn hele team bij elkaar heeft.. maar zoals ze zeggen; "het balletje blijft rond".
Succes allemaal!

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Draven schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:34:
Nou ik denk dat de GOT Challenger Cup voor mij van korte duur zal zijn. :D Tegenstanders hebben spelers met meer TSI dan mijn hele team bij elkaar heeft.. maar zoals ze zeggen; "het balletje blijft rond".
Succes allemaal!
Ik zag het. Jammer dat de niveauverschillen inderdaad vrij fors zijn. Ik hoop met de promotie/degradatieregeling daar wel een klein beetje op een oplossing. Wellicht dat er met toernooien met 2e teams (voor de platinum supporters) ook nog wat meer spanning inkomt. En over een paar seizoenen zijn jouw spelers ook een stuk verder hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ben op zoek naar een Android app die je adviezen kan geven en je opstelling kan zetten.
Beetje zoals ome sjakie dat nu doet op de site zelf met dien verschil dat ome sjaak altijd een borreltje teveel op heeft lijkt wel.

Suggesties?

Misschien leuk om lijstje te maken en tzt in nieuwe OP erbij te plaatsen wat mensen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Jammer dat de vorige winnaar niet meedoet, maar gelukkig starten we weer. Hulde aan de cup-organizers :-) .
@hierboven: geen android app, maar hattrick organizer is vrij compleet, inclusiuef opstellinghulp.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hattrick Organizer is de standaard wat mij betreft. Ik geloof echter dat er ook mensen zijn die Tomattrick gebruiken: http://www.tomattrick.org/

Geen idee hoe die manager werkt, maar ik zweer al 6 jaar bij HO! Zeker nu ze weer wat actiever aan het coderen geslagen zijn. (Huidige versie is 1.432.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ho HO HOOO OMG... waaaat?!?

Hattrick Organizer is tot zowat een mathematisch kunstwerk verworden. |:(

In mijn HAM tijd zag het er allemaal eenvoudiger uit.

Ga zondag weleens rustig alles doornemen, omg, wat een hoop zeg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Enigzins gek word ik hiervan.

Elke 'centrale verdediger' die ik koop past volgens Hattrick Organizer en Hattrick zelf, het beste op van allerlei posities behalve CV.

Heb nu een Uitstekend verdediger gekocht voor €69.000 en nog....

Volgens HAG en elke andere site zou deze speler bij mij tov de rest echt als beste CV omhoog moeten komen.

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/8ipr8bgmz/2013_03_31_195634.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneofmany
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:19
Ben ik effeuh te laat met inschrijven, volgende keer maar beter opletten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Een omkoping die hoog genoeg is kan de scheidsrechter ertoe brengen om belangrijke beslissingen in jouw voordeel te fluiten tijdens de wedstrijd. Tenzij je tegenstander natuurlijk een hoger bedrag biedt.
WTF !! Krijgen we nou matchfixing ¿ ? Dan wil ik ook belchinezen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep en ik geloof die functionaliteit pas als ze hem morgen ook volhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

lameeuw schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:19:
[...]

WTF !! Krijgen we nou matchfixing ¿ ? Dan wil ik ook belchinezen !!
Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:20:
Yep en ik geloof die functionaliteit pas als ze hem morgen ook volhouden :P
Dat dus.... Vorig jaar was ik er nog bijna ingetrapt met het maaipatroon om thuiswedstrijden te beïnvloeden maar dit jaar vertrouw ik Hattrick pas weer op 2 april :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
yared schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:00:
Enigzins gek word ik hiervan.

Elke 'centrale verdediger' die ik koop past volgens Hattrick Organizer en Hattrick zelf, het beste op van allerlei posities behalve CV.

Heb nu een Uitstekend verdediger gekocht voor €69.000 en nog....

Volgens HAG en elke andere site zou deze speler bij mij tov de rest echt als beste CV omhoog moeten komen.

[afbeelding]
Zijn clubvertrouwen is rampzalig, daardoor is hij al 1 level op elke skill slechter als je orginele spelers.
Omdat het geen orginele spelers is of uit je jeugd komt, mist het nog 0,5 level op elke skill.

Dat in combinatie met zijn slechte vorm zal er voor zorgen dat HO en HT hem niet selecteren (als CV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ook zijn lage ervaring zijn skill in verdedigen beïnvloed, kans op SE onervaren bij Verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wedstrijd in de GoT-cup sloeg gisteren helemaal nergens op. Beide helften had ik een meerderheid in balbezit maar daar wisten mijn spelers dus niets mee te doen, want uiteindelijk heb ik geen enkele kans gehad. Vandaag na de training moeten ze nog een uur op het afwerken trainen als straf :P

Trouwens grappig dat het scheidsrechter gedeelte van gisteren, maar voor een gedeelte een grap was. Alleen de mogelijkheid tot omkopen was niet echt de rest blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Iemand voor zichzelf al duidelijk waar hij z'n 2e team wil starten? Ikzelf twijfel nog tussen:
- Nederland: Gewoon, Makkelijk, Bekend.
- Engeland: Grootte, Ander land, Historie in 'echt' voetbal, Weinig gewonnen in Hattrick.
- Spanje: áls het kan, ómdat het kan :P.
- India: Groot land (potentieel!), maar niet echt goede teams :P.
- Australië: Andere kant van de wereld, spreekt me wel aan.
- Vietnam: Weinig reden behalve een slechte persoonlijke...

Italië is inmiddels afgevallen, maar echt een goede reden heb ik daar niet voor....

[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 04-04-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Mijn tweede team ga ik starten in Ierland, Australië of Vietnam. Waarom die drie landen? Ben er geweest, vond het prettig, ze zijn niet te groot (dus er is iets te bereiken), en de taal is geen hindernis (behalve Vietnam dan, wat ook mijn grootste bezwaar ertegen is). Speeltijden hebben ook meegewogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij gaat het Suriname worden, maar als dat niet mogelijk zijn op dat moment dan

Cameroon/Côte d'Ivoire: Wijkt qua tijden niet zo heel veel af van Nederland en met een kleine competitie valt er wat te halen en door beperkte aanbod aan spelers uit die landen valt er bijna altijd te verdienen op jeugdspelers.

Singapore: Een iets groter land als back-up en ben er geweest dus leuk om er te spelen. Nadeel is dat ze midden in de nacht onze tijd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn afwegingen als land voor tweede team:

Suriname: eerste keuze, vooral omdat ik er al wat spelers voor train (en heel vroeger als kind een tijdje gewoont heb en ook daarna hadden we veel contacten met surinamers)
Luxemburg: daar werk ik (woon net over de duits-l'burgse grens), de mogelijkheid mn lëtzebuergerisch ietwat meer te testen zou ook leuk zijn.
Nederland: eindelijk ook een team in Nederland te hebben lijkt me ook wel wat hebben
Sénégal: als alternatief, heb eigenlijk weinig met de ook kleine arabische landen en meer met afrika (Ghana, Benin en Ivoorkust zouden ook een alternatief zijn, maar hebben een divisie minder en dus ook veel minder plek)
speeltijden van die landen is op zondagavond, terwijl ik gewend ben aan zaterdagavond (duitse liga) maar dat zie ik niet als een heel groot probleem

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 05-04-2013 11:44 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als iemand nog wil leren hoe je in twee weken een ongeslagen status en kampioenschap door de wc trekt, meld het even, ik kan je perfect vertellen hoe dat moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Pewwy schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:59:
Als iemand nog wil leren hoe je in twee weken een ongeslagen status en kampioenschap door de wc trekt, meld het even, ik kan je perfect vertellen hoe dat moet :P
Je staat toch nog steeds #1 met goede kans tot kampioen? Je hebt duidelijk het sterkste team, makkelijker schema dan #2. Jij: #2 (thuis!), #3 & #8, de #2 moet nog tegen #1 (uit!), #3 & #5.

Jammer natuurlijk van de ongeslagen status. Ik heb ook ooit een hele mooie reeks kapot zien gaan. Jammer dat ik 'em niet meer terug kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
CoRrRan schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:29:
[...]

Je staat toch nog steeds #1 met goede kans tot kampioen? Je hebt duidelijk het sterkste team, makkelijker schema dan #2. Jij: #2 (thuis!), #3 & #8, de #2 moet nog tegen #1 (uit!), #3 & #5.

Jammer natuurlijk van de ongeslagen status. Ik heb ook ooit een hele mooie reeks kapot zien gaan. Jammer dat ik 'em niet meer terug kan vinden...
Ik sta nog wel eerste, maar met wedstrijden tegen de nummer 2 en 3 te gaan zie ik het somber in. Het ging fluitend tot nu toe. Misschien toch nog maar even spieken voor een hele goede mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister gezakt naar de 4e plek :( Had op zich wel wedstrijd van het seizoen kunnen doen (dan had ik hem gepakt) met het risico dat ik 2e blijf en perongeluk promoveer.

Nu denk je natuurlijk waarom niet promoveren?
Dat is dus omdat ik nu een prima team heb voor de 7e divisie maar in de 6e divisie zou ik compleet worden afgeslacht. Beetje zonde van de tijd / teamgeest dacht ik zo. Dus ga ik maar voor de 3e plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gister de spanning een beetje terug kunnen brengen in mijn competitie, hetzij ik er zelf niet van zal kunnen profiteren :P ... Met 1-0 gewonnen van de nr. 1 waardoor het verschil tussen de nr. 1 en nr. 2 nu weer 2 punten is. 'k Sta zelf derde op zeven punten na een vrij kansloze beginfase van de competitie. Nou ja, de laatste paar wedstrijden zijn hoopvol voor volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta nog steeds 7e na weer een nederlaag. Heb nog wel een programma waar ik mee nog in ieder geval een plaats moet gaan stijgen. Speel nog tegen de nummers 5,6 en 8. Indien ik nu te laag sta voor de kwaliteit in mijn selectie moeten die laatste wedstrijden te doen zijn. Echter is en blijft het hattrick en zijn er geen garanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 01:50
Verloren van de nog ongeslagen koploper. Na 6 overwinningen op rij kon er wel weer een nederlaag af. Sta comfortabel derde (achtervolgers op 4 punten). Nog 1 overwinning nodig om de p/d te ontlopen denk ik :)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb van het weekend juist gewonnen, uit via en slinkse countertactiek een ligagenoot met wie ik al erg lang in mn liga zit en eigenlijk al langer een leuk contact heb, met 1-2 verslagen
Direkt ook een klein speldeprikje uitgedeeld door hem te danken voor al die punten die hij me altijd schenkt bij hem thuis (hij heeft tot nu me slechts eenmaal verslagen bij hem)...

Dat zijn van die momenten dat Hattrick eigenlijk ook een leuk sociaal community-spel is, het contact met anderen.
Was wel best een lucky winst, zijn team kreeg 6 kansen en scoorde slechts eentje, ik 2 uit 3 (maar zo gaat counterspelen nu eenmaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ben benieuwd hoe druk het gaat zijn om 15:00 op de servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
CoRrRan schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:41:
Ik ben benieuwd hoe druk het gaat zijn om 15:00 op de servers...
Ik zit in bespreking om 15.00 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashen die hap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Liever niet. Ik heb een jeugdspeler die afloopt om half vier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal verplaatsen de deadlines toch als ze zelf onverwacht offline moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

site is behoorlijk traag, maar het is me gelukt om een team in suriname te registreren, kostte me 10 minuten...volgens de teller zou ik de eerste moeten zijn (stond op 84 beschikbare teams en na m'n submit op 83)

*O*

(opvallend trouwens dat ze allerhande ajax-checks erin gebouwd hebben die dat formulier extra traag en onhandelbaar maken omdat die checks domweg niet tot nauwelijks laden)
aangezien het voorspelbaar was dat er een enorme load bij de initiele aanmelding zou bestaan, hadden ze volgens mij best kunnen inspelen erop en tijdelijk die checks iig eruit halen en dan de spelers naderhand de namen laten toewijzen, en bv regio kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Als ze echt offline moeten wel. Maar niet als zoals nu de site 'slechts' slecht bereikbaar is.

Tja, is pech. Had er geen rekening mee gehouden omdat ik zelf geen tweede team ga beginnen.

Zal me wat inkomsten kosten, maar de speler zou sowieso geen tonnen opleveren. Hooguit eentje. Dus de schade is wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Ik kan niet eens inloggen. Krijg na lang wachten steeds foutmeldingen. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ik ook, maar ben inmiddels wel ingelogd na 15 minuten ofzo. Het is zo traag dat het nog wel even gaat duren voordat ik een tweede team heb aangevraagd.

Jammer maar helaas Suriname staat op 0 :(

Oh wacht alles staat op 0 :P

Ok Suriname en alle kleine landen toch al op 0 :(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ze hebben ontdekt dat het live laten berekenen hoeveel slots elke liga realtime had, bij elke oproepen van die aanvraagpagina, een beetje veel load gaf ...
nu ze dat uitgezet hebben is de site opeens weer bruikbaar :P

Really, kennen ze daar geen loadtest oid?
Dat kun je juist redelijk goed voorberekenen en als je vooraf al doorhebt dat het een te zware load is realtime, laat je het gewoon per minuut of twee minuten 'voor-genereren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Zo, nu wel gelukt. Vanaf volgend seizoen spelen ook de Derry Dairy Dudes mee in Noord-Ierland! Ze hebben er zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hed me geregistreerd in Singapore, maar toch maar eens nadenken of ik dat wel wil. Voel me toch nog steeds lichtelijk genaaid dat je gewoon op tijd klaar zit en dan niet in staat bent om een klein land in te kunnen.

Het is dat ik nog bijna 2 jaar supporter heb, want anders zou ik erg nadenken of ik het wel zou verlengen.

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Jij wilde toch naar Suriname? Toen ik mij rond 15.50 inschreef waren daar nog plenty plekken vrij, het enige land dat op 0 stond was Mongolië. Als het je niks uitmaakt om Singapore te verliezen zou je je inschrijving kunnen verwijderen en opnieuw kunnen doen om het uit te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van meer mensen al gehoord dat Suriname al op 0 stond, maar ga naar nog eens kijken voor Bahrain indien maar 29 lokale manager hebben en nog ruimte zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb me in Schotland ingeschreven :) Beste vakantie ooit gehad. Leuke gastvrije mensen, tof nationaal team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik heb me ingeschreven om via London Engeland te veroveren... Ben benieuwd hoe het niveau daar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zijn er mensen met hun tweede team geinteresseerd om samen met mij een 4-liga voor de jeugd te spelen?
... wel met een strak schema, dus na iedere 6 wedstrijden, doorstarten en twee dagen later doorspelen, voor optimale training.

Ook dus gelijk bij het begin van hun tweede team een jeugdteam opstarten en zo snel mogelijk de eerste wedstrijd kunnen spelen?
(de seizoenspauze voor jeugd is tussen 5 en 12 mei, misschien is het mogelijk daarvoor net één wedstrijd te spelen, als de tweede teams vanaf 5 mei beschikbaar zouden komen)

[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 11-04-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:46:
Zijn er mensen met hun tweede team geinteresseerd om samen met mij een 4-liga voor de jeugd te spelen?
... wel met een strak schema, dus na iedere 6 wedstrijden, doorstarten en twee dagen later doorspelen, voor optimale training.

Ook dus gelijk bij het begin van hun tweede team een jeugdteam opstarten en zo snel mogelijk de eerste wedstrijd kunnen spelen
Count me in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor zal sowieso gelijk een jeugdteam beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Ik heb nog geen jeugdteam voor mijn eerste team, maar heb wel interesse in een jeugdliga. Als er nog ruimte in de liga is, maak ik een jeugdteam aan.

[ Voor 25% gewijzigd door nXXt op 14-04-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gister eindelijk eens gewonnen van m'n 'angstgegner' (een counterploeg die elk seizoen tegen degratie vecht waar ik de laatste drie wedstrijden 1 punt tegen gepakt heb).... Kostte hem wel een blessure van 4 week voor z'n U20-speler, waar ie mij de schuld van lijkt te geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
CoRrRan schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:29:
[...]

8)7 Weer verloren. Ik ben het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

zo kampioenschap kan niet meer misgaan.
nu eens kijken wat er in de iv nodig is om niet te degraderen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chario2 schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:23:
zo kampioenschap kan niet meer misgaan.
nu eens kijken wat er in de iv nodig is om niet te degraderen.
Eerst nog maar eens wat extra doelpunten scoren om directe promotie veilig te stellen. Je staat nu nog 5 doelpunten onder die lijn ;)

Gisteren gewonnen van een concurrent voor lijfsbehoud en ben opgekomen naar plaats 6. Ik sta maar op 1 meer gescoorde doelpunt boven de streep, maar als dat aan het einde ook nog zo is ben ik tevreden. De top 4 word lastig om nog te halen, maar moet toch wel 2 teams achter me kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik moet toch nog even aan de bak. De wedstrijd van gisteren leek vooraf een intikkertje voor de laatste 3 punten die ik nog nodig had, maar Hattrick had daar helaas andere ideeen over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kaplander schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:08:
Ik moet toch nog even aan de bak. De wedstrijd van gisteren leek vooraf een intikkertje voor de laatste 3 punten die ik nog nodig had, maar Hattrick had daar helaas andere ideeen over :P
Mijn tegenstander van gisteren heeft zijn ruime koppositie aardig teniet gedaan door van mij te verliezen (de nummer 2 pakte wel 3 punten). Nummer 2 is opeens dus 6 punten dichterbij gekomen en met nog 2 wedstrijden te gaan is het verschil nog maar 2 punten tussen die twee posities.
Ik volg op gepaste afstand op de derde plek, geen kampioenskansen (ook geen aspiraties gehad dit seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Gisteren weer de eerste match met mijn nieuwe team gespeeld. Heel lang al niet meer gespeeld.
8-2 gewonnen van een botje... ben maar aanvallers gaan trainen:) iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Promotie vanuit de VII wordt heel lastig. Ik sta op punten gelijk, maar qua doelsaldo sta ik vier doelpunten achter op de huidige nummer twee. Zijn programma is in principe makkelijker dan het mijne, waardoor het knap lastig wordt die goals nog in te lopen.

Is er trouwens nog een tip hoe om te gaan met fanatieke counterteams? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
nXXt schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:17:
[...]
Is er trouwens nog een tip hoe om te gaan met fanatieke counterteams? :P
Middenvelder minder opstellen en je overblijvende middenvelders wellicht gebruiken om je andere linies nog wat extra te versterken (gebruik daar zelf doorgaans vleugelspelers met positiespel richting de vleugels opgesteld).

Ik speel altijd graag tegen counterteams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gewoon even een vraagje tussendoor (ik doe m'n best om het te voorkomen :+ ): wat gebeurt er met die vierde p/d-plaats voor de GoT-cup als SMW 'hoort' te degraderen? Gaat dan de nr. 12 naar de Challengers-cup of promoveert de nr. 4 niet? Of nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Kaplander schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:14:
[...]
Middenvelder minder opstellen en je overblijvende middenvelders wellicht gebruiken om je andere linies nog wat extra te versterken (gebruik daar zelf doorgaans vleugelspelers met positiespel richting de vleugels opgesteld).

Ik speel altijd graag tegen counterteams :)
Maar zit je dan niet met de non-existente ervaring met andere opstellingen? Weet niet hoe belangrijk de ervaring met de opstelling is …

Het winnen is namelijk niet alleen belangrijk, het winnen met forse cijfers is noodzakelijk voor een kans op promotie. In principe heb ik promotie redelijk uit mijn hoofd gezet, maar als ik het toch nog zou weten te veroveren, zou dat fijn zijn :+

Oh, en weer gekwalificeerd voor de knockoutfase :D Tegen FC Zibby :+

[ Voor 23% gewijzigd door nXXt op 15-04-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
nXXt schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:42:
[...]

Maar zit je dan niet met de non-existente ervaring met andere opstellingen? Weet niet hoe belangrijk de ervaring met de opstelling is …

[...]
Opstellingservaring is zeker wel van belang. Heb je die maar voor 1 opstelling dan? Want je kan er heel makkelijk 4 bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
naitsoezn schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:49:
Gewoon even een vraagje tussendoor (ik doe m'n best om het te voorkomen :+ ): wat gebeurt er met die vierde p/d-plaats voor de GoT-cup als SMW 'hoort' te degraderen? Gaat dan de nr. 12 naar de Challengers-cup of promoveert de nr. 4 niet? Of nog iets anders?
Dat moeten we denk ik even bekijken. Zolang het niet mogelijk is om een toernooi te organiseren zonder zelf deel te nemen, zal degradatie voor SMW wel niet mogelijk zijn (en promotie voor N.I.Zeven ook niet). Dan is het denk ik kijken wie dan kan inschuiven.

Ik ben zelf ook geen voorstander van het laten promoveren van teams die niet op de lijst staan. Dus daar zitten wellicht ook nog mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 13:32
nXXt schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:42:
[...]

Het winnen is namelijk niet alleen belangrijk, het winnen met forse cijfers is noodzakelijk voor een kans op promotie. In principe heb ik promotie redelijk uit mijn hoofd gezet, maar als ik het toch nog zou weten te veroveren, zou dat fijn zijn :+
Je kunt je middenvelders ook aanvallend/verdedigend zetten, dat heeft geen invloed op je ervaring. En zeker geen vleugelspelers naar het midden!

Probeer in je friendly ook een andere opstelling uit, dan doe je daar ook ervaring in op.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

naitsoezn schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:49:
(ik doe m'n best om het te voorkomen :+ )
Mislukt :+ Op naar DSanka :P
theturtle (edited) schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:01:
[...]
Dan is het denk ik kijken wie dan kan inschuiven.

Ik ben zelf ook geen voorstander van het laten promoveren van teams die niet op de lijst staan. Dus daar zitten wellicht ook nog mogelijkheden.
Ik ben zelf (maar heb makkelijk praten) voorstander van gewoon die p/d-plaats doorschuiven naar de nr. 12. Heel misschien zou er nog een woensdag-middag-oefenwedstrijd plaats kunnen vinden tussen de nr. 12 en de 'slechtste' nr. 4.... Maar grote kans (gezien het verleden) dat er wel een afvaller en/of een niet-reagerende manager is, en in dat geval zou ik de gewoon de Challenger Cup aanhouden als invallers (ongeacht wel/niet 'op de lijst staan'; reageren is reageren en niet reageren is out :) ).

[ Voor 18% gewijzigd door naitsoezn op 15-04-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Kaplander schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:23:
[...]
Opstellingservaring is zeker wel van belang. Heb je die maar voor 1 opstelling dan? Want je kan er heel makkelijk 4 bijhouden.
Ja, vooral voor mijn standaard 3-5-2 omdat mijn meest nijpende probleem het middenveld was. Nu gaat dat langzaam beter. Maar bedankt voor de tip: ik ga voortaan wat meer variëren in de friendlies :)
bregweb schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:18:
[...]
Probeer in je friendly ook een andere opstelling uit, dan doe je daar ook ervaring in op.
Dank voor de tip, ga ik doen :) Deed ik anders nooit, eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:46

ZenTex

Doet maar wat.

Ik staa er goed voor zie ik. We hebben hier aan boord een nieuwe router gekregen en dus eindelijk weer functionerend internet.
M'n vorige wedstrijd tegen "angstgegner" de Schwalbes ook gewonnen zie ik, en met 33 punten en een doelsaldo van + 40 (47 voor en 7 tegen) kan kampioenschap me eigenlijk niet meer ontgaan en ook directe promotie naar de IV lijkt zeker, want de grens ligt op 30 punten en een doelsaldo van 29.
Met nog 2 wedstrijden te gaan en 3 punten boven de nr 2 en een doelsaldo voordeel blijf ik 1 verloren wedstrijd nog steeds aan kop. 1 thuiswedstrijd tegen de nummer 6 en 1 uit tegen de nr 3, een counter ploeg.
Iemand suggesties om die laatste wedstrijd te winnen? Thuis speelt hij meestal normaal terwijl hij uit counter speelt, en niet onverdienstelijk ook, geen idee wat hij tegen mij gaat doen dus ik kan niet zomaar middenveld weggeven.

Al met al ben ik wel redelijk trots bovenaan geindigd te zijn dit seizoen met zo'n enorme voorsprong aangezien dit een redelijk sterke VI is volgens Hattrick (48 van 1024)

[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 16-04-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Heb mijn friendly in 4-4-2 gespeeld en zie meteen dat ik nu 6/10 aan ervaring heb. Valt me niets tegen. In het vervolg zal ik dus wat alternatieve opstellingen onderhouden :P

En dat allemaal door tips alhier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 23:25
wat is dat toch met leiderschap van je coach en je teamspirit :(
m'n coach heeft leiderschap 7, ik speel af en toe een PIC en toch zakt m'n teamspirit van 6 naar 5 :(

oh, ik sta trouwens eerste, kampioenschap is zeker en heb 8 wedstrijden op rij gewonnen.. zucht..

/zeikmode

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Webjunkie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:06:
wat is dat toch met leiderschap van je coach en je teamspirit :(
m'n coach heeft leiderschap 7, ik speel af en toe een PIC en toch zakt m'n teamspirit van 6 naar 5 :(
je teamgeest zakt altijd naar de default waarde (naar ik meen kalm (5)), ook met een coach met hoog leiderschap...

door PIC te spelen kun je direkt na de wedstrijd een sterke stijging ervaren die vaak groter is dan het verval (tenzij je helemaal tegen de top aanzit)..
maar in de daaropvolgende week zal je teamgeest nog steeds langzaam dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 23:25
hmm.. ik dacht altijd dat je teamspirit naar het level van leiderschap van je coach toe bewoog.

dus als ik het nu goed begrijp zal m'n teamspirit met een level 3 coach ook naar de default van 5 teamspirit toe bewegen?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ja, enkel met een coach met laag leiderschap is het verval in teamgeest veel hoger/sneller.
een coach met goed leiderschap heeft veel minder teamgeest-verval.

met een coach met goed leiderschap heeft PIC uiteindelijk een beter resultaat, omdat een week later de teamgeest veel minder gezonken is..
met een coach met laag leiderschap is het goed mogelijk dat het verval even hoog is als het complete positieve effect van PIC en dan kent PIC spelen eigenlijk geen voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Zzz... was alweer vergeten hoe langzaam training ging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
yared schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:59:
Afhankelijk van hoe lang je niet gespeeld hebt. De trainingsnelheid is een paar jaar geleden wel verdubbeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
yared schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:59:
Langzaam? Vroeguh ging het langzaam 8) . Tegenwoordig gaat het stukken sneller. Als je je instellingen voor conditietraining en dergelijk een beetje leuk afstelt.

Maandag uitgeschakeld in de GoT challenger, when does the hurting stop. Zondag hopelijk weer punten, en bidden dat de nummer 1 van de nummer 3 wint. Dan komen we met zijn 3-en gelijk te staan en wacht een kraker de week erop.

[ Voor 25% gewijzigd door Pewwy op 19-04-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Het is toch behoorlijk onvoorspelbaar wat er met je jeugdspelers gebeurd. Sommigen worden voor tonnen gekocht en vervolgens krijgen ze geen week training meer. En nu staat er zowaar 1 op de transferlijst die ik met matig positiespel verkocht voor 1k met bovennatuurlijk positiespel! <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaplander schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:29:
Het is toch behoorlijk onvoorspelbaar wat er met je jeugdspelers gebeurd. Sommigen worden voor tonnen gekocht en vervolgens krijgen ze geen week training meer. En nu staat er zowaar 1 op de transferlijst die ik met matig positiespel verkocht voor 1k met bovennatuurlijk positiespel! <+:)
Alleen voor die prijs gaat hij hem vermoedelijk niet verkopen dus schiet je er nu nog niet heel veel mee op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Er lijkt overigens en nieuw toernooi type te komen (op staging nu open gezet om te testen ):

Ladder-toernooien, waarbij teams in een onderlinge competitie kunnen komen om zo hoog mogelijk in de 'ladder' te komen (oftewel veel onderlinge duels uit te vechten en het team dat evel darvan wint komt bovenaane en lijst te staan)

Uiteindelijk zou dat wel credits gaan kosten, maar in de testfase is het iig vrij, dus als er meer mensen op staging zitten, is het aan te raden mee te doen

edit, er blijkt momenteel een bug te zitten waardoor je wél met credits betaald alhoewel ze beloofd hebben die te vergoeden als je het meld kunnen ze nou echt niet een beetje zorgvuldiger worden met die dingen, zelfs als developer zelf die ook die problemen van de andere kant kent, moet ik zeggen dat ze wel erg veel slordige en voor een commerciele organisatie ook gewoon pijnlijke fouten maken met deze dingen

[ Voor 31% gewijzigd door RM-rf op 19-04-2013 13:19 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.