Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.112 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:28
Na een paar jaar weinig met mijn team gedaan te hebben, wil ik het weer eens een beetje opschonen en opstarten. De oude engine (<2008) kende ik op mijn duimpje, maar ik weet niet zo goed wat de verhoudingen tegenwoordig zijn. Is er ergens een overzicht wat tegenwoordig de bijdragen zijn van de verschillende posities? Of zijn de regels tegenwoordig een stuk minder vaag wb. percentages dat ik het daar kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Het is eerder ingewikkelder geworden, subskills die meer meetellen, meer invloed conditie..

echter, je kunt best aardig een inschatting maken met de 'preview' functie die in de opstellingseditor van Hattrick nu zelf zit.. meestal klopt die best redelijk (vaak een ietsje lager)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:14
Ben weer begonnen om mijn oude ploeg http://www76.hattrick.org/Club/?TeamID=321828 weer slagvaardig te maken na hem jarenlang maar net actief gehouden te hebben. Op één of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om waardevolle multiskillers te bekomen met de trainig waar ik eigenlijk nooit naar omkeek. Door één of ander mirakel ook in vijde gebleven al die tijd. Mijn U20 speler is ondanks intensieve contacten met de scouts van België door dat slechte management niet meer opgeroepen geweest. Zonde, maar ik maak er nu ook een leuke multiskill van :)

[ Voor 5% gewijzigd door Cumulus op 16-03-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn beste jeugdspeler sinds tijden eindelijk kunnen promoveren :D

Remco Kerver
17 years and 1 day

Speciality: Technical

Staminaweak (4)Keeperdisastrous (1)
Playmakingsolid (7)Passingpoor (3)
Wingerpoor (3)Defendingexcellent (8 )
Scoringpoor (3)Set piecespoor (3)

Het eerste bod voor 700k staat er al op. Ben benieuwd hoeveel hij uiteindelijk op kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:28
RM-rf schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:04:
Het is eerder ingewikkelder geworden, subskills die meer meetellen, meer invloed conditie..

echter, je kunt best aardig een inschatting maken met de 'preview' functie die in de opstellingseditor van Hattrick nu zelf zit.. meestal klopt die best redelijk (vaak een ietsje lager)
Een preview in Hattrick? Duidelijk dat ik een hele tijd ben weggeweest van mijn team :)
Dank je, ik ga eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 00:06:
Mijn beste jeugdspeler sinds tijden eindelijk kunnen promoveren :D

Remco Kerver
17 years and 1 day
Holy-moly .. dat is wel een héél mooie speler. die gaat vast ruim over de miljoen, met uitstekend DEF en goed PM, nuttige specialiteit én 17+1d..

hoort die ook bij de U20-prospects? (ik mag aannemen van wel)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:45:
[...]

Holy-moly .. dat is wel een héél mooie speler. die gaat vast ruim over de miljoen, met uitstekend DEF en goed PM, nuttige specialiteit én 17+1d..

hoort die ook bij de U20-prospects? (ik mag aannemen van wel)
Heb wel contact gehad met de scout tijdens zijn tijd in mijn jeugdploeg. Heb nog geen reactie terug gehad na ik hem van het weekend heb gepromoveerd. Hopelijk komt hij goed te recht en maakt hij een kans op de U20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee, te oud eigenlijk. U20 is al 57 dagen bezig met het plaatsen van spelers voor Nederland U20. Als deze speler opgepikt wordt, is het voor NT. Wel een mooie speler DSanka!

Ideale leeftijd voor U20 is nl. 17jr57dgn (per vandaag). Mijn speler is bijv. 1 dag te oud om de U20 finale over ~3.5 seizoenen te kunnen meespelen: Yohan 'Lawinepijl' van der Dop (372409974)

Vanavond de GoT Cup finale voor het 'officieuze 6e seizoen' (er zijn er al meer gespeeld, maar toen konden er nog geen 16 team toernooien opgezet worden).

Ik heb helaas geen tijd om te kijken naar een 'eerlijk' systeem om meer mensen mee te kunnen laten doen aan het GoT Cup toernooi. Voelt er iemand zich geroepen om een systeem te bedenken?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
CoRrRan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:58:

Ik heb helaas geen tijd om te kijken naar een 'eerlijk' systeem om meer mensen mee te kunnen laten doen aan het GoT Cup toernooi. Voelt er iemand zich geroepen om een systeem te bedenken?
Mochten er bij de nieuwe uitdagingen mensen vergeten te accepteren dan mag je mij altijd uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok we zitten nu al op 1M voor mijn jeugdspeler met nog meer als een dag te gaan :9~

Wat de GoT-Cup betreft zat ik aan het volgende te denken, maar weet alleen niet of het uitvoerbaar is. We zouden de nummer 4 in de poule-fase kunnen vervangen door andere teams die mee willen spelen. Dit geeft je nog iets om voor dan wel tegen te strijden als je niet bij de eerste 2 kan komen. Met een slechte loting kan het voorkomen dat ook sterke teams dan een seizoen over moet slaan. Dan is alleen nog de vraag hoe bepalen we wie de teams vervangen. We zouden een cup van 4 of 8 afhankelijk van de interesse kunnen organiseren voor kwalificatie. Een andere methode is een wachtlijst waar de bovenste 4 dan mee kunnen gaan doen. Degene die de cup verlaten sluiten dan weer onderaan op de wachtlijst. Alleen lijkt me dit wat omslachtiger dan een kwalificatie toernooi waar de beste 4 zich plaatsen voor de volgende seizoen van de GoT-cup. Als er maar 4 belangstellende zijn dan kunnen ze natuurlijk in dit scenario gewoon gelijk doorschuiven.

Alvast vooruit kijkend naar volgend seizoen. Laten we het toe dat een manager dadelijk met 2 teams in de GoT-cup uit kan gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik dit topic niet eerder ben tegen gekomen zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:28:

Wat de GoT-Cup betreft zat ik aan het volgende te denken, maar weet alleen niet of het uitvoerbaar is. We zouden de nummer 4 in de poule-fase kunnen vervangen door andere teams die mee willen spelen. Dit geeft je nog iets om voor dan wel tegen te strijden als je niet bij de eerste 2 kan komen. Met een slechte loting kan het voorkomen dat ook sterke teams dan een seizoen over moet slaan. Dan is alleen nog de vraag hoe bepalen we wie de teams vervangen. We zouden een cup van 4 of 8 afhankelijk van de interesse kunnen organiseren voor kwalificatie. Een andere methode is een wachtlijst waar de bovenste 4 dan mee kunnen gaan doen. Degene die de cup verlaten sluiten dan weer onderaan op de wachtlijst. Alleen lijkt me dit wat omslachtiger dan een kwalificatie toernooi waar de beste 4 zich plaatsen voor de volgende seizoen van de GoT-cup. Als er maar 4 belangstellende zijn dan kunnen ze natuurlijk in dit scenario gewoon gelijk doorschuiven.
Ik heb ook nog wel een ideetje, maar dat vereist wel dat elke deelnemer 'committed' genoeg is om snel uitnodigingen te accepteren :). In de knockout-fase van het hoofdtoernooi is namelijk precies genoeg ruimte om een single elimination cup met 8 teams te houden (toch?). Afhankelijk van hoeveel uitdagers er momenteel op de bank zitten zou je dan kunnen kiezen voor:
- Een toernooi met 4 uitdagers en alle nummers 4 uit de poulefase van het hoofdtoernooi.
- Twee gelijktijdige toernooien, één met alle uitdagers, en één met alle afvallers van het hoofdtoernooi.
De halve finalisten van qualifier-toernooi(en) kunnen dan instromen in het nieuwe seizoen van de GoT-cup.

Voordeel is dat de afvallers dan in de knockout-fase ook wat te spelen hebben :).

Edit: En weer een nieuwe winnaar! Gefeliciteerd! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 18-03-2013 21:38 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

SC Amsreiw gefeliciteerd m et de winst in de GoT Cup (weer een eerste winnaar)..
Na een ware thriller, penalties en een misser in de vierde penaltyserie bracht de beslissing (en het feit dat Amsreiw daarna geen fouten maakte en de vijfde scoorde ).

Dsanka heft wel erg goed gespeeld en was bijna de eerste GoT-Cup-winnaar geworden met twee toernooien op zijn erelijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:24
Allereerst gefeliciteerd aan de winnaar!
naitsoezn schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:54:
[...]
Ik heb ook nog wel een ideetje, maar dat vereist wel dat elke deelnemer 'committed' genoeg is om snel uitnodigingen te accepteren :). In de knockout-fase van het hoofdtoernooi is namelijk precies genoeg ruimte om een single elimination cup met 8 teams te houden (toch?). Afhankelijk van hoeveel uitdagers er momenteel op de bank zitten zou je dan kunnen kiezen voor:
- Een toernooi met 4 uitdagers en alle nummers 4 uit de poulefase van het hoofdtoernooi.
- Twee gelijktijdige toernooien, één met alle uitdagers, en één met alle afvallers van het hoofdtoernooi.
De halve finalisten van qualifier-toernooi(en) kunnen dan instromen in het nieuwe seizoen van de GoT-cup.

Voordeel is dat de afvallers dan in de knockout-fase ook wat te spelen hebben :).
Hoe groot is het 'probleem' eigenlijk? Afhankelijk van het aantal teams zou je aan een promo/degraregeling met een tweede cup kunnen denken, of aan qualifiers, of aan, of aan, of aan... wat ik maar wil zeggen: als er nu twee of drie teams te veel zijn kun je voor andere opties kiezen dan wanneer het er acht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

misschien moet er gewoon een centrale lijst van (potentiele) deelnemers aan de GoT-Cup komen..

een tijdje terug ws er toch ook zo'n google spreadsheet? dat kan mooi als basis gebruikt worden...
voorlopig is het nog lastig genoeg de GoT-Cup voor de deadline vol te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ben ik de enige die dit toernooi weer kan starten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Tijdje geleden, maar ik zat hier weer eens te spieken. Zou graag meedoen met de volgende cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

theturtle schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:17:
Allereerst gefeliciteerd aan de winnaar!

[...]

Hoe groot is het 'probleem' eigenlijk? Afhankelijk van het aantal teams zou je aan een promo/degraregeling met een tweede cup kunnen denken, of aan qualifiers, of aan, of aan, of aan... wat ik maar wil zeggen: als er nu twee of drie teams te veel zijn kun je voor andere opties kiezen dan wanneer het er acht zijn.
Het 'probleem' qua aantal teams is misschien niet groot, maar ik (als 'mindere' deelnemer aan de Cup) mis gewoon een beetje de toernooi-wedstrijden in de knockout-fase. Als je in de poulefase uitgeschakeld wordt, staat je toernooiactiviteit zo drie / vier weken op een laag pitje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
naitsoezn schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Het 'probleem' qua aantal teams is misschien niet groot, maar ik (als 'mindere' deelnemer aan de Cup) mis gewoon een beetje de toernooi-wedstrijden in de knockout-fase. Als je in de poulefase uitgeschakeld wordt, staat je toernooiactiviteit zo drie / vier weken op een laag pitje. :)
dan is de opzet toch simpel te regelen.
2 of 3 knockout toernooien die de deelnemers bepalen voor de finale toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee of drie knock-out toernooien lijkt makkelijk, maar er moet wel een grote commitment van alles spelers zijn. Je wilt namelijk niet dat de knock-out toernooien niet gelijk lopen. Daarnaast blijf ik het zonde vinden dat je daarna niet meer de historie van het toernooi kan zien indien je elke keer een nieuw toernooi moeten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:03:
Twee of drie knock-out toernooien lijkt makkelijk, maar er moet wel een grote commitment van alles spelers zijn. Je wilt namelijk niet dat de knock-out toernooien niet gelijk lopen. Daarnaast blijf ik het zonde vinden dat je daarna niet meer de historie van het toernooi kan zien indien je elke keer een nieuw toernooi moeten starten.
Dat inderdaad, ik ben wel voor instandhouding van het huidige hoofdtoernooi, juist om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo volgende talent is in de maak. Wederom maximaal uitstekend verdedigen, minimaal matig positiespel en koppen als specialiteit. Hopelijk heeft hij ook een mooie max op positiespel. Eens kijken of we daar nog zo'n klapper mee kunnen maken. De teller voor Remco Kerver staat inmiddels bijna op 1.4M. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta wel op de google lijst maar doe (nog) niet mee in de GoT Cup ;-(

Ik persoonlijk ben voorstander van een Eredivisie en een Jupiler League.

Beste is misschien eerst te inventariseren wie er allemaal ook mee willen doen en dan te kijken hoe je dat aantal het beste inpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook wel mee willen doen : ))) zit verder niet in die spreadsheet ofzo
mijn teamnaam is:
FC Broodje Hamburger

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:56
Ik houd me ook aanbevolen! Mijn teamgegevens (FC Deukie) zijn te vinden in de Google-spreadsheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
blijkbaar zijn er veel meer teams net als ik die mee willen doen.
Tijd voor een eredivisie en een jupiler league wat HoCr voorstelt lijkt me.
Ik wil wel in de Jupiler om proberen te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Wellicht inderdaad een idee om er een Jupilerleague naast te zetten. Ik wil me wel aanmelden om die competitie op te starten, ben toch de komende twee jaar platinum ;-).

EDIT:
Wellicht biedt dat ook ruimte voor straks tweede teams...

[ Voor 16% gewijzigd door theturtle op 19-03-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Misschien even een polletje om animo te checken (voor de grootte van de "GoT Challengers Cup" 8) )?

Poll: GoT-Cup?
Ik zat in GoT 6, en wil blijven
Ik zat in GoT 6, maar wil eruit
Ik zat niet in GoT 6 maar wil graag meedoen
Ik heb geen interesse in deelname
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=385532&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, ik heb even gekeken samen met DSanka, maar ik als beheerder kan niet uit de Cup zonder dat we de historie verliezen. Lijkt mij dan ook het beste als ik gewoon als beheerder in de Cup blijf.

[ Voor 26% gewijzigd door CoRrRan op 19-03-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

CoRrRan schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:33:
Ik heb trouwens een lijst via Google docs gemaakt waarin alle GOT'ers hun team details in kunnen zetten, zodat we elkaar makkelijk kunnen opzoeken.

Hier de link om jouw gegevens in te vullen:
Link naar Google Docs invulformulier

Hier de link om alle ingevoerde informatie te bekijken (je kunt in deze spreadsheet niet zelf informatie veranderen/toevoegen, aangezien het gevoerd wordt door het invulformulier):
Link naar Google Docs spreadsheet

Als je een foutje gemaakt hebt in het invoerscherm, laat het even weten via DM aan mij.
Nog maar een keertje om er voor te zorgen dat iedereen dit in ieder geval een keer gezien heeft en in kan vullen! (Op die manier wordt het ook makkelijker de 2 Cup's te organiseren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
CoRrRan schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:49:
[...]
Nog maar een keertje om er voor te zorgen dat iedereen dit in ieder geval een keer gezien heeft en in kan vullen! (Op die manier wordt het ook makkelijker de 2 Cup's te organiseren.)
Niet om moeilijk te willen doen, maar kun je niet als eerste vereiste voor deelname stellen dat je het formulier ingevult hebt? Maakt de organisatie een stuk eenvoudiger voor de betrokkenen.

Zoals gezegd, ik wil best de 'jupiler league' organiseren, ook op wat langere termijn (om daar ook historie op te bouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
theturtle schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:07:
[...]

Niet om moeilijk te willen doen, maar kun je niet als eerste vereiste voor deelname stellen dat je het formulier ingevult hebt? Maakt de organisatie een stuk eenvoudiger voor de betrokkenen.

Zoals gezegd, ik wil best de 'jupiler league' organiseren, ook op wat langere termijn (om daar ook historie op te bouwen).
de eis van het invullen van de lijst lijkt me prima. En dan direct een jupiler league organiseren die gelijk loopt met de GoT cup Ere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Done, heb ik ook weer een reden hier weer wat actiever te worden :)

Na een paar jaar van degradaties en opnieuw bouwen loopt dit seizoen gelukkig vrij goed. Pijnlijke uitschakeling in de beker, maar het trainen van wingers en mids op de def plekken lijkt wel langzaam zijn vruchten af te werpen. Nu alleen nog meer geld binnenhalen, en dan kan ik verder met bouwen.

[ Voor 69% gewijzigd door Pewwy op 20-03-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk ook iets van een tweakers federatie? Zou er best lid van willen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep die is er, maar verwacht er niet al te veel van want de activiteit binnen de federatie is extreem laag.

Gathering of Tweakers (2731)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Ik zou graag in de GoT-Cup blijven :) Dit seizoen voor het eerst de groepsfase overleefd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:08:
Yep die is er, maar verwacht er niet al te veel van want de activiteit binnen de federatie is extreem laag.

Gathering of Tweakers (2731)
TheNose bleek de 'beheerder' te zijn van de federatie. Hij heeft net de 'President'-functie overgenomen. Ik ben samen met hem aan het kijken naar een opschoning van de lijst van functies binnen die fed, om het gewoon wat strakker te maken.

Ik stel de volgende situatie voor:
  1. President
  2. VIP
  3. Tweaker
  4. Member
President heeft alle rechten, VIP krijgen wat admin rechten/moderatie/nieuwsbrief, Tweaker's de mensen die gewoon vaak hier zich laten zien, Member de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
CoRrRan schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:28:
[...]
Ik stel de volgende situatie voor:
  1. President
  2. VIP
  3. Tweaker
  4. Member
President heeft alle rechten, VIP krijgen wat admin rechten/moderatie/nieuwsbrief, Tweaker's de mensen die gewoon vaak hier zich laten zien, Member de rest.
Lijkt me strak. Misschien voor de cuporganizers nog een functie, of vatten we dat gewoon samen met VIP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Lijkt mij een gevalletje 'VIP', wat mij betreft hoe strakker hoe beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
CoRrRan schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:37:
Wat mij betreft hoe strakker hoe beter
Een man naar mijn hart _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
CoRrRan schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:37:
Lijkt mij een gevalletje 'VIP', wat mij betreft hoe strakker hoe beter?
Idd hoe strakker hoe beter. Ik wist niet eens dat ik hoogste in rang was trouwens, tot Corran me wakker schudde, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo de lidmaatschap/banensoorten zijn gereset. Als er iets niet klopt, hoor ik het graag. Ik zal zorgen dat Corran nu VIP is, de rest is member of tweaker. Dat aktief/niet aktief moet ik op een later tijdstip uitzoeken.

Momenteel zijn VIP's: RM-rf, FlowerPower

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 21-03-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:18:
Zo de lidmaatschap/banensoorten zijn gereset. Als er iets niet klopt, hoor ik het graag. Ik zal zorgen dat Corran nu VIP is, de rest is member of tweaker. Dat aktief/niet aktief moet ik op een later tijdstip uitzoeken.

Momenteel zijn VIP's: RM-rf, FlowerPower
Ik zou zeggen: laat mensen zelf solliciteren naar een "Tweaker" positie. Maakt het wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
CoRrRan schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:24:
[...]
Ik zou zeggen: laat mensen zelf solliciteren naar een "Tweaker" positie. Maakt het wat makkelijker.
Eens. En mag ik solliciteren naar de VIP-positie als organisator van de GoT-Jupilerleague?

Die naam mag trouwens wel reclamevrij van mij. GoT-biercup? Andere suggesties, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Organisatoren van GoT cups etc, mensen die dus echt iets doen voor de Fed die mogen wat mij betreft wel VIP worden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:42:
Organisatoren van GoT cups etc, mensen die dus echt iets doen voor de Fed die mogen wat mij betreft wel VIP worden idd.
Misschien dat je nog even naar de rechten kunt kijken die VIPs hebben, momenteel heb jij als 'President' alle rechten, waaronder dus ook als enige 'approval' van applications tot (bijv.) "Tweaker".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Misschien dat je nog even naar de rechten kunt kijken die VIPs hebben, momenteel heb jij als 'President' alle rechten, waaronder dus ook als enige 'approval' van applications tot (bijv.) "Tweaker".
Bah dan moet ik in mijn eentje alles goedkeuren! :+
Ik zal er even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Is er trouwens misschien iemand met onwijze StartPost skillz die een nieuw draadje wil starten? De info in deze is echt heel erg oud...

Misschien Sandyman538 zelf?

Ik denk, dat als we deze startpost ook wat aantrekkelijker maken, we misschien toch nog wat meer mensen vanuit GoT kunnen interesseren voor Hattrick?

[ Voor 31% gewijzigd door CoRrRan op 21-03-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:02:
Is er trouwens misschien iemand met onwijze StartPost skillz die een nieuw draadje wil starten? De info in deze is echt heel erg oud...

Misschien Sandyman538 zelf?

Ik denk, dat als we deze startpost ook wat aantrekkelijker maken, we misschien toch nog wat meer mensen vanuit GoT kunnen interesseren voor Hattrick?
Misschien kan een enkele fanatiekeling dan ook een nieuwe "hoe start ik met Hattrick" post maken? Die vraag komt nog weleens langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:22:
[...]

Misschien kan een enkele fanatiekeling dan ook een nieuwe "hoe start ik met Hattrick" post maken? Die vraag komt nog weleens langs.
Dat zou het best volgend seizoen kunnen als er een aantal verslaafde met een nieuw team opnieuw moeten beginnen. Dan kunnen ze hun ervaring loslaten en de exacte situatie beschrijven voor een beginnend team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:24:
[...]

Dat zou het best volgend seizoen kunnen als er een aantal verslaafde met een nieuw team opnieuw moeten beginnen. Dan kunnen ze hun ervaring loslaten en de exacte situatie beschrijven voor een beginnend team.
Ik ben ook 1 van die dwazen idd. :P

Aangezien ik el presidente ben, waarom staat er dan geen GoT voor mijn naam in HT? Zie ik bij andere feds wel. :P

[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 21-03-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

-TheNose- schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:22:
[...]

Maak dan meteen even een tweede post; hoe RESTART ik met Hattrick :)
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:24:
[...]

0/ Yared eerste post; Woensdag 08 januari 2003 17:43

Afbeeldingslocatie: http://res.hattrick.org/teamlogo/8/77/769/768813/768813_t1.jpg

Harlem Hattricks (768813)
Noord-Holland, VIII.367

Competitie
3e in VIII.367
Clubdetails
Bestuurd door Yared2013

Sinds eergisteren 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 22-03-2013 00:36 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
yared schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:24:
[...]

[...]

[afbeelding]

Noord-Holland, VIII.367

Competitie
3e in VIII.367
Clubdetails
Bestuurd door Yared2013

Sinds eergisteren 8)7
Bruut! De Harlem Hattricks zijn terug! Welkom terug man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Hoe zit het met de cup trouwens gaan we nu nog voor een jupiler league of start de got cup stiekem alweer op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:40:
Hoe zit het met de cup trouwens gaan we nu nog voor een jupiler league of start de got cup stiekem alweer op de achtergrond?
Ik moet even gaan zitten om een soort van spelregels op te zetten, om die 2 competities te kunnen gaan gebruiken (wie waarheen promoveert/degradeert etc). Als we daar allemaal akkoord mee zijn (hopelijk snel), herstart ik de GoT Cup voor seizoen 7. Hopelijk op 1 april de start van seizoen 7 voor de GoT Cup & seizoen 1 voor de 'Bierleague' die the_turtle opzet. (Hij zoekt volgens mij nog steeds input op de naam van deze 2e cup?)

[ Voor 15% gewijzigd door CoRrRan op 22-03-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er bezwaren zijn tegen de naam Jupiler League, is 1e divisie misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
en als promotie / degradatie moeilijk is dan gewoon een aparte cup erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Lijkt mij eigenlijk niet zo heel moeilijk, maar probleem zit 'em erin dat de organisatoren niet het stokje kunnen overgeven aan iemand anders, dus dat ze dan vast zitten in 'hun' Cup. (Ik dus in de GoT Cup, en the_turtle in die van hem.)

Wat mij betreft is het zoiets van: de 4 laatste in de GoT Cup poule fase verkassen naar de 'Bierleague', de 4 halve finalisten verhuizen naar boven. Mocht ik een van die 4 zijn (wat hoogstwaarschijnlijk gaat gebeuren ivm mijn slechte team), dan valt een van de 2 verliezende halve finalisten af. Op basis van loterij/gescoorde goals/hatstats? Vice versa voor als 'the_turtle' bij de hoogste 4 van de 'Bierleague' zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
GoT Cupje zou de naam van de tweede GoT Cup kunnen zijn.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Kaplander schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:16:
GoT Cupje zou de naam van de tweede GoT Cup kunnen zijn.
Vink mooi.

Mochten CoRrRan of ik trouwens als organisator op de een of andere manierbena- of voordeeld worden, dan passen we daar door eventuele 'single matches' of zo wel een mouw aan. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:03:
Lijkt mij eigenlijk niet zo heel moeilijk, maar probleem zit 'em erin dat de organisatoren niet het stokje kunnen overgeven aan iemand anders, dus dat ze dan vast zitten in 'hun' Cup. (Ik dus in de GoT Cup, en the_turtle in die van hem.)

Wat mij betreft is het zoiets van: de 4 laatste in de GoT Cup poule fase verkassen naar de 'Bierleague', de 4 halve finalisten verhuizen naar boven. Mocht ik een van die 4 zijn (wat hoogstwaarschijnlijk gaat gebeuren ivm mijn slechte team), dan valt een van de 2 verliezende halve finalisten af. Op basis van loterij/gescoorde goals/hatstats? Vice versa voor als 'the_turtle' bij de hoogste 4 van de 'Bierleague' zit.
Ik dacht dat ik een tijd terug een aankondiging van een verandering heb gelezen, waarin aangegeven werd dat je een toernooi kunt organiseren zonder daar zelf aan deel te nemen? Of is dat alleen van toepassing op nieuwe toernooien (georganiseerd na die aankondiging)?

Ik vind GoT Challengers Cup wel een goede naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:06:
[...]

Ik vind GoT Challengers Cup wel een goede naam :)
Ik hoor een poll aankomen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
[...]

[...]

[afbeelding]

Noord-Holland, VIII.367

Competitie
3e in VIII.367
Clubdetails
Bestuurd door Yared2013

Sinds eergisteren 8)7
Welkom terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

[afbeelding]

Noord-Holland, VIII.367

Competitie
3e in VIII.367
Clubdetails
Bestuurd door Yared2013

Sinds eergisteren 8)7
Welkom terug. Altijd leuk om een oude rot terug te zien keren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
Aankomende GoT Cup zal ik waarschijnlijk wel 6e worden...

Ik zag in mijn clubgeschiedenis namelijk dat ik voorgaande edities al 1, 2, 3, 4 en 5 ben geeindigd! :P

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

[...]

[afbeelding]

Noord-Holland, VIII.367

Competitie
3e in VIII.367
Clubdetails
Bestuurd door Yared2013

Sinds eergisteren 8)7
Ik ben in 2004 begonnen met Hattrick :) Ik heb nog steeds mijn zelfde team, ik doe er alleen niet zo veel meer mee. Mijn spelers zijn een stel bejaarden geworden. Ik heb een speler van 53, in 2004 was die 18 of 19 ofzo :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dank voor het welkom terug.

Helaas mijn oude club was niet meer ik ben dus met een nieuwe ploeg begonnen in een lagere divisie.
Laatste keer dat ik hier was rond topic nummer 11... :)

Realiteit heeft mij ondertussen ingehaald. Ben hoofdleider bij een amateurclub en heb een zoon in de selectie spelen. De hele week draait nu om de vereniging en sta nu zelf 4-5x per week langs het veld (of in de kantine!).

Zit beetje terug te lezen en man wat gingen de topics in die dagen hard zeg. Vanaf dat ik in topic 1 erbij kwam en topic 2 bijna 10x als topicstarter bezig ben geweest naar nu is echt een lange tijd, 10 jaar!

Denk dat ik maar niet alles ga teruglezen 8)7

Wel verbaasd dat ik nog zoveel mensen terug herken en dat een hoop dingen die toen zijn opgestart nu nog steeds draaien (hoewel het even gaat duren voor je mij terug ziet in de GoT Cup }:O )

Over uurtje mijn eerste match. De beleving en ervaring daarvan (niet de uitslag) is heel bepalend of ik doorga.
Kijken of dat oude gevoel van spanning terugkomt :P

Iedereen weer veel succes.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, ik heb GoT Cup seizoen 7 gestart en alle invites eventjes gedelete. Momenteel dus alleen ikzelf.

Mijn idee voor de Cup staat in post CoRrRan in "Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68". Voor seizoen 7, neem ik alle teams mee van seizoen 6. Aan het einde van seizoen 7 gaan de laatste teams uit de poule fase naar de GoT-subcup. De 4 hoogste teams van de GoT-subcup gaan naar de 'normale' GoT Cup.

Ik ga morgen alle invites versturen aan de teams die in seizoen 6 hebben meegespeeld, mochten er plekken open blijven meld ik me meteen. The_turtle, wil jij ook de subcup starten en de teams die in de lijst staan zonder 'Hoofdtoernooi' achter hun teamname uitnodigen voor het eerste seizoen van die cup? (PS als je de naam doorgegeven hebt, verander ik het in de lijst. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Zo, de GoT Challenger Cup is ook opgestart. Ik heb de uitnodigingen verstuurd aan de mensen uit de lijst zoals CoRrRan aangaf. Begintijdstip, net als voor het Hoofdtoernooi, 19.00.

Er zijn nog plekken vrij, dus als er nog mensen willen meedoen stuur mij aub een PM (hier met je hattrick-alias of direct in hattrick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
zag dat je een poul van 16 hebt aangemaakt en maar 8 teams uitgenodigd was een groep van 8 dan niet beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
wceend: Er zijn 11 teams niet in het hoofdtoernooi, dus had ik 16 aangemaakt (ook omdat het dan mooi parallel loopt met het hoofdtoernooi).

Er bleken alleen al 3 teams in andere toernooien te zitten...

Ik ga wel op zoek naar meer gegadigden maar wil ook de tweakers voorrang geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Interssant is trouwens ook het artikel over de tweede vereniging bij Platinium houders:

de aanmelding in kleinere landen is gebonden aan een beperking, slechts 50% van de clubs in een land mogen uit andere landen komen en dat zou betekenen dat in landen van de top 25 hooguit 75 plaatsen beschikbaar zijn, in de kleinste zelfs 25-30...

Dat zal een aanstorm geven op 8 april (over twee weken) en ik verwacht eigenlijk wel dat de servers moeite zullen hebben die aanmelding goed te verwerken:
ik kom op in totaal 1350 plaatsen bij die kleinste top-25 landen...
er zullen vast rond de 10.000 Platinium accounts verkocht zijn (minimaal) en daarvan zal een substantieel deel vast ogen hebben op een tweede team in een klein land (alleen al omdat je dan substantieel meer geld qua budget hebt, je speelt dan in een derde liga al bij het begin en krijgt dus veel hogere toeschouwer- en sponsor-inkomens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RM-rf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:55:
Interssant is trouwens ook het artikel over de tweede vereniging bij Platinium houders:

de aanmelding in kleinere landen is gebonden aan een beperking, slechts 50% van de clubs in een land mogen uit andere landen komen en dat zou betekenen dat in landen van de top 25 hooguit 75 plaatsen beschikbaar zijn, in de kleinste zelfs 25-30...

Dat zal een aanstorm geven op 8 april (over twee weken) en ik verwacht eigenlijk wel dat de servers moeite zullen hebben die aanmelding goed te verwerken:
ik kom op in totaal 1350 plaatsen bij die kleinste top-25 landen...
er zullen vast rond de 10.000 Platinium accounts verkocht zijn (minimaal) en daarvan zal een substantieel deel vast ogen hebben op een tweede team in een klein land
Ik snap het sentiment om een teampje op Barbados oid te hebben, maar wat zijn nou eigenlijk objectief de voordelen?
(alleen al omdat je dan substantieel meer geld qua budget hebt, je speelt dan in een derde liga al bij het begin en krijgt dus veel hogere toeschouwer- en sponsor-inkomens)
Is dat echt waar? Wordt zoiets niet genormaliseerd dan (laagste divisie == laagste divisie == bedrag X, hoogste divisie == hoogste divisie = bedrag Y, alle divisies ertussen een evenredig bedrag oid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
naitsoezn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:36:
[...]
Is dat echt waar? Wordt zoiets niet genormaliseerd dan (laagste divisie == laagste divisie == bedrag X, hoogste divisie == hoogste divisie = bedrag Y, alle divisies ertussen een evenredig bedrag oid)?
Kleine steekproef. Volgens mij is de grootte van een Arena wel een aardige indicatie (in verband met recettes). In Bahrein (volgens maptrick een van de kleinste divisies) is in de eredivisie de arena wel ongeveer even groot als in Nederland. Niet-wetenschappelijke conclusie: ongeveer even sterk.

Als je dan naar de hatststats van de koplopers kijkt: NL 484 versus Bahrein 321 in de laatste wedstrijd. Toch wel een aanzienlijk verschil, wat je bij gelijke budgetten wellicht niet zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

theturtle schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Kleine steekproef. Volgens mij is de grootte van een Arena wel een aardige indicatie (in verband met recettes). In Bahrein (volgens maptrick een van de kleinste divisies) is in de eredivisie de arena wel ongeveer even groot als in Nederland. Niet-wetenschappelijke conclusie: ongeveer even sterk.

Als je dan naar de hatststats van de koplopers kijkt: NL 484 versus Bahrein 321 in de laatste wedstrijd. Toch wel een aanzienlijk verschil, wat je bij gelijke budgetten wellicht niet zou verwachten.
Is niet helemaal wat ik bedoel; zal vanavond eens kijken wat ik kan vinden, want kan hier niet inloggen op hattrick.

Dat beide hoogste divisies evenveel krijgen ondanks het niveau-verschil vind ik nog tot daar aan toe, maar ik zou het raar vinden als het derde niveau van bahrein (laagste niveau) evenveel zou krijgen als het derde niveau van nederland (top 10% ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naitsoezn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:36:
[...]

Ik snap het sentiment om een teampje op Barbados oid te hebben, maar wat zijn nou eigenlijk objectief de voordelen?

[...]

bij mijn weten worden de toeschouwersaantallen, fanaantallen op level bepaald... en dus heeft een 3e liga in een klein land evenveel inkomsten als een team in de derde liga in nederland of een groot land..

een tweede aspect is dat de kleine landen idioot veel geld kunnen verdienen aan hun jeugdacdemie...
als je ziet dat bv surinaamse spelers met een monoskill die niet meer dan matig is, ook doodleuk voor 50-100K de deur uitgaan, kun je bedenken hoeveel je wel niet zou kunnen verdienen aan je jeugd, als je in suriname zat.

Overigens, ik had het mis met mn initiele idee dat het aantal slots bepaald wordt door het aantal 'werkelijke' spelers... het wordt bepaad op het totaalaantal slots in dat land..
een land met 4 liga's heeft plaats voor 648 teams, waarvan dan 324 tweede teams kunnen zijn.
een land met drie liga's 328, dus 164 plaatsen vrij.

Ik voorspel iig dat de kleine landen snel vol zullen lopen, vermoed eigenlijk zelf dat de top50 kleine landen aan het begin van dit seizoen allemaal randvol zullen zitten wat betreft plaatsen voor tweede teams.
zeker op Syrie, Oman, Bahrain, Yemen en Palestina een run zal ontstaan (relatief veel slots beschikbaar , maar ook de kleinste landen op hattrick )

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 25-03-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RM-rf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:09:
[...]

bij mijn weten worden de toeschouwersaantallen, fanaantallen op level bepaald... en dus heeft een 3e liga in een klein land evenveel inkomsten als een team in de derde liga in nederland of een groot land..
Ok, dat zou het dan inderdaad het overwegen waard maken om in een klein(er) land te zitten.
een tweede aspect is dat de kleine landen idioot veel geld kunnen verdienen aan hun jeugdacdemie...
als je ziet dat bv surinaamse spelers met een monoskill die niet meer dan matig is, ook doodleuk voor 50-100K de deur uitgaan, kun je bedenken hoeveel je wel niet zou kunnen verdienen aan je jeugd, als je in suriname zat.
Maar is het niet ook zo dat een kleiner land een kleinere pool van talenten heeft, en het dus (relatief) net zo moeilijk is om een 1M-talent in Suriname op te leiden als in Nederland? En eerlijk gezegd denk ik dat die prijzen wel een beetje zullen normaliseren als er een toeloop van 2e spelers in zulke landen komen... Als er veel aanbod komt van matige monoskills zullen die prijzen vanzelf dalen.

Nou ja, ik ben er nog niet helemaal uit of ik in een 'topland' wil gaan zitten, in een klein landje, of gewoon lekker in Nederland... Nog een paar weken om er over na te denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Spanje is niet eens een mogelijkheid, als je niet een Spaanse manager bent. :) https://docs.google.com/s...WWxiUzg2N2hHa2FDeEE#gid=0

Aparte regeling op deze manier. Landen als Barbados, waar 26 'locals' spelen, kunnen 340 buitenlanders erbij krijgen... lijkt me toch enigszins vreemd.

[ Voor 16% gewijzigd door CoRrRan op 25-03-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Barbados kan er 164 bijkrijgen (3 liga's, 21 x 8 teams = 328 teams en daarvan 50%).. Bahrain dan wel 324, omdat dat nog 4 liga's heeft, tenzij ze dat direkt ook aanpassen

inderdaad zou je als buitenlandse manager nauwelijks een kans hebben een team aan te maken in bv Spanje, wat toch lulig zal zij voor spanjaarden buiten spanje die wel in een spaanse liga willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zomaar zijn dat er dan voor Spanje gewoon divisie X bijkomt om er weer ruimte te maken. Van de 7 kleinste landen zijn er 5 met 4 liga's. Dus er zou genoeg ruimte voor mensen moeten zijn in de kleinere landen. Gaat wel betekenen dat die landen mogelijk over een paar seizoen ineens een stuk sterker U20 of NT hebben dan die nu 3 liga's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zijn al deze getallen bevestigd door Hattrick(crew) of zijn dit berekeningen op basis van een richtlijn die door Hattrick(crew) naar buiten is gebracht?

Ik kan me namelijk een forum-discussie herinneren, waarin veel spelers zeer bezorgd waren over het mogelijk overspoeld raken van hun kleine competitie. Spelers uit landen waar iedereen elkaar bijna persoonlijk kent vonden het geen leuk idee als de meerderheid plotseling buitenstaander was, en vanuit Hattrick werd hier begrijpend op gereageerd. Er werd toen verteld dat er per situatie gekeken werd of er beperkingen opgelegd zou worden om dit scenario te voorkomen. Als deze richtlijn het gevolg is van die beperkingen en die richtlijnen rücksichtslos doorgevoerd worden, kan ik me goed voorstellen dat vooral in de kleine landen een hoop native spelers af zullen haken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geaccepteerd voor het Cupje.

En hopelijk is dat platinum gedoe ook een beetje voordelig voor mijn vlaggetjes :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, was helemaal vergeten dat ik al in een cup zat,
jammer genoeg ben ik over 2 wedstrijden uitgeschakeld aangezien ik in een poule met zware pro's zit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:38:
Zijn al deze getallen bevestigd door Hattrick(crew) of zijn dit berekeningen op basis van een richtlijn die door Hattrick(crew) naar buiten is gebracht?

Ik kan me namelijk een forum-discussie herinneren, waarin veel spelers zeer bezorgd waren over het mogelijk overspoeld raken van hun kleine competitie. Spelers uit landen waar iedereen elkaar bijna persoonlijk kent vonden het geen leuk idee als de meerderheid plotseling buitenstaander was, en vanuit Hattrick werd hier begrijpend op gereageerd. Er werd toen verteld dat er per situatie gekeken werd of er beperkingen opgelegd zou worden om dit scenario te voorkomen. Als deze richtlijn het gevolg is van die beperkingen en die richtlijnen rücksichtslos doorgevoerd worden, kan ik me goed voorstellen dat vooral in de kleine landen een hoop native spelers af zullen haken...
Ja, staat vast. Zie de MyHT van Tjecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

theturtle schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:51:
[...]

RM-rf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:09:
[...]
Net even een kleine niet-wetenschappelijke steekproef gedaan, en de ploegen in de 3e divisie in Bahrein die niet bot zijn, hebben een fanclub van een paar honderd leden en vaak een stadion van 12K (soms meer maar meestal <20K). Niet echt aantallen waar je enorme recettes en/of sponsorinkomens mee zou verwachten, en volgens mij wel redelijk vergelijkbaar met een 6e / 7e / 8e klasser in Nld.

Neemt natuurlijk niet weg dat het makkelijker is om op hoger niveau te komen, ver te komen in de beker en eventueel op die manier extra inkomsten te genereren die je in Nld niet zo snel vanaf scratch kunt halen. M'n overpeinzingen over de beste en leukste plek voor m'n 2e team gaan door... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:41
Allereerst bedankt voor uitnodiging voor de cup maar met geen supporter zijn en het daarin ook niet willen investeren zal ik deze uitnodiging voorbij laten schieten. Ik heb helaas niet meer de motivatie, plan en needs om toch bezig te zijn met het wel leuke spelletje.

Dan zag ik het bericht voorbij komen waarmee je in tweede team kunt starten in een buitenlandse competitie? Het wordt toch wel helemaal gek daar bij die top van Hattrick, eerst vast stellig hammeren op 1 team en nu kun je er tegen betaling een tweede bijnemen. Heb geen idee waarom je een tweede team zou willen starten in deze kleine landen om dan maar wel hoog te eindigen, iets wat je niet kunt realiseren in je eigen land? :P

Het zal niet iets zijn wat ik snel zou gaan doen, ik neem ook aan dat deze teams wel gewoon gescheiden zullen blijven met budget e.d. acties?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Salv schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:15:
Het zal niet iets zijn wat ik snel zou gaan doen, ik neem ook aan dat deze teams wel gewoon gescheiden zullen blijven met budget e.d. acties?
Volledig gescheiden. Gescheiden budget, fanbase, stadion, spelers. Geen transfer of oefenwedstrijd tussen beide teams mogelijk :) . Dat maakt het juist zo interessant, want 'valsspelen' is er, zover ik kan inschatten, niet bij (tenzij je met meerdere teams gaat samenzweren, maar dan was valsspelen eerder ook al vrij simpel en verandert er dus niets ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Heb even snel mijn team aangevuld met matig/redelijk en nog op zoek naar een cheap goalie.

Verder flink aan het inlezen maar het lijkt wel een mathematisch keuzevak geworden te zijn als ik sommige sites zie :)

Iemand nog leuke (her)beginner tips?

opstelling; '... met spelersrotatie', is 'geef andere spelers die normaal niet opgesteld staan een kans?

[ Voor 17% gewijzigd door yared op 26-03-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
yared schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:02:

Ik vind dit wel een lezenswaardig artikel (inclusief de vervolghoofdstukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

theturtle schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:27:
[...]

Ik vind dit wel een lezenswaardig artikel (inclusief de vervolghoofdstukken).
Jij maakt snel vrienden zie ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

yared schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:02:
Heb even snel mijn team aangevuld met matig/redelijk en nog op zoek naar een cheap goalie.

Verder flink aan het inlezen maar het lijkt wel een mathematisch keuzevak geworden te zijn als ik sommige sites zie :)

opstelling; '... met spelersrotatie', is 'geef andere spelers die normaal niet opgesteld staan een kans?
wat dacht je qua keeper van Florian Ohrenhofer (302897747)..
staat nu op de TL met een vraagprijs van 4000...
heeft geen al te hoge stats (goed KP , slecht DEF, waardeloos SH), maar kan wel tot 4 sterren halen en is op de laagste niveau's nog wel te doen...

interssant wordt het als je hem ongeveer drie seizoenen kunt laten meespelen, en je zn XP op matig krijgt, dan gaat zn prijs opeens omhoog naar 100K (wegens zn goed leiderschap)..
als je erste en paar seizoenen voorzichtig wilt opbouwen, is dat erg lucratief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
yared schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:35:
[...]
Jij maakt snel vrienden zie ik ;)
loopt heel hard weg... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik dacht zelf gewoon een tweede team te beginnen in NL of in Engeland of zo. Die hele discussie over kleine landen laat me weer twijfelen alleen. :P
Moeilijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 21-09 23:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik denk gewoon in NL te beginnen, zit niet echt te wachten op afwijkende tijden dat ik midden in de nacht een wedstrijd heb.... Kleine landen zijn wel leuk, heb er wel naar zitten kijken, maar dan moet ik een landje uitkiezen met "normale" wedstrijd tijden.

Got-cup(s).... zitten die alle 2 al vol ? Heb de eerste 4 seizoenen meegedaan maar door een foutje van mijn kant heb ik de seizoenen er op gemist :(

[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 27-03-2013 07:52 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 07:49:
Ik denk gewoon in NL te beginnen, zit niet echt te wachten op afwijkende tijden dat ik midden in de nacht een wedstrijd heb.... Kleine landen zijn wel leuk, heb er wel naar zitten kijken, maar dan moet ik een landje uitkiezen met "normale" wedstrijd tijden.
je zou IJsland of Malta kunnen overwegen, die spelen hun competitiewedstrijd een half uurtje voor nederland.
Barbadios, T&T en Jamaica weer een uurtje erna.

Maar verder heb je imho best gelijk om niet voor zo'n klein land te kiezen als je bedenkt dat dat ook weer best nadelen kan hebben,
Het promoveren is moeilijk met slechts drie liga-niveau's , waarbij dan alle levels slechts 50% direkt promotie voor de kampioenen hebben en zelfs als je je liga wint moet je dan vaak een P/D duel spelen (mijn ervaring met P/D duels als lager team zijn niet positief, vind het een onprettig systeem) ..

zeker ook als er een run op de kleine landen bestaat zit je dan ook nog eens met eerder zeer actieve platinium-deelnemers in de kleinste landen, die vast ook moeilijk te verslaan zijn..
in grotere landen zul je veel meer plezier beleven met het 'opbouwen' en langzaam steeds hoger promoveren.
De verdeling tussen hardcore spelers en 'normale' spelers zal veel eerlijker zijn in de grote landen.

come-to-think-of-it: Ik overweeg toch ook of ik werkelijk wel in een echt klein land wil spelen... bv een tweede team in Nederland (eindelijk) of Luxemburg (waar ik momenteel werk), lijkt me ook wel wat hebben en misschien qua opbouw meer plezier geven, en meer contact met andere users, omdat je de taal en cultuur deelt
Got-cup(s).... zitten die alle 2 al vol ? Heb de eerste 4 seizoenen meegedaan maar door een foutje van mijn kant heb ik de seizoenen er op gemist :(
volgens mij is er zeker plaats, er waren zelfs nog uitnodigingen over
vraag CorRan, die is vast bereid GoT-leden extra uitnodigingen te sturen.

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 27-03-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

lameeuw schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 07:49:
[...]
Nee, nog niet vol. Als je je inschrijft via deze post: CoRrRan in "Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68" komt alles goed. theturtle zal je dan een uitnodiging sturen voor de "Challengers Cup".

Momenteel heb ik 10 accepteerde invites en nog 6 uitstaan. Blijkbaar logt niet iedereen dagelijks in op HT. Ik hoop dat iedereen dat doet vóór vrijdagavond 19:00.
GoT Cup link
GoT Challengers Cup link

Momenteel heeft theturtle er 13 in het toernooi zitten en missen er nog 3, waarbij er nog 1 invite open staat, dus nog 2 plekken over.

Zo te zien zijn er ook een aantal niet-Supporters in de lijst (Salv bijv.) voor hen wordt het natuurlijk wat lastiger om mee te doen, aangezien het ze 2 credits per keer zou kosten. Ik zal proberen deze te markeren in de lijst.

[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 27-03-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, ik sta al lang op die lijst :P Staat zie ik ook Challengers Cup achter mijn naam al, alleen geen uitnodiging nog dus ;) Ik wacht het wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Komt waarschijnlijk omdat je nog in een cup zat, maar je bent er recentelijk uit geknikkerd. :)

[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 27-03-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Oeps, je hebt gelijk, zat nog in een cup (niet over nagedacht eigenlijk) zie ik nu... dacht dat die vorige week al afgelopen was...... Dat wordt nog wat, als ik van 1 team de boel al niet kan bijhouden dan wordt dat een puinhoop straks met 2 teams :)

Pagina: 1 ... 49 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.