Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.115 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:18:
Het word pas leuk als ze werkelijk voor de U20 dan wel NT gaat spelen indien dan een gedeelte van zijn salaris terug krijgt als hij speelt. 33% voor speler in je eigen NT en 40% voor buitenlandse internationals.

Echter als je geen gekke dingen doet qua training dan zal er waarschijnlijk iemand niet zo snel boos worden vermoed ik. Als je hem elk half seizoen iets anders traint natuurlijk wel, maar dan haalt hij de U20 ook niet. Wil je ze ooit in de U20 hebben dan zou ik ze wel toevoegen indien ze er misschien eerder bijgehaald kunnen om hun ervaring te verhogen indien ze goed genoeg zijn.
Ok, thanks. Dat van die salarisreductie wist ik niet, dat kan inderdaad wel een plus zijn :). En wat training betreft, wat zijn gekke dingen? Ik heb nu trainees gekocht die ik graag passen wil bijleren. Als een U20 / NT coach wil dat ik scoren train voor die 19-jarige (nou ja: 18-hoog) die al briljant scoren heeft, dan hebben we heeft hij toch een probleem.... Maar jah, Vietnam is toch niet om de hoek dus de kans dat ie voor m'n neus staat is nihil :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op ht-world kijk wat ze voor Vietnam aan eisen stellen kan je misschien inderdaad nog een vervelend mailtje verwachten. ;)

Echter denk ik dat de kans dan ook klein word dat hij de U20 uberhaupt haalt als je hem nu al op passen gaat trainen. Zelf ben ik mee voorstander om tot minimaal wereldklasse/bovennatuurlijk door te trainen op hoofdstat en dan naar passen over te schakelen.

Aan de andere hand als ze hem zo graag op scoren hadden willen trainen dan hadden ze zelf maar voor een manager moeten zorgen die hem koopt en hem de juiste training geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:19:
Als ik op ht-world kijk wat ze voor Vietnam aan eisen stellen kan je misschien inderdaad nog een vervelend mailtje verwachten. ;)

Echter denk ik dat de kans dan ook klein word dat hij de U20 uberhaupt haalt als je hem nu al op passen gaat trainen. Zelf ben ik mee voorstander om tot minimaal wereldklasse/bovennatuurlijk door te trainen op hoofdstat en dan naar passen over te schakelen.

Aan de andere hand als ze hem zo graag op scoren hadden willen trainen dan hadden ze zelf maar voor een manager moeten zorgen die hem koopt en hem de juiste training geeft.
Mjah, ik ben zelf meer van de multiskill-spelers. Ik weet niet of mijn ervaring te extrapoleren is naar hogere stats, maar op een lager niveau merkte ik gewoon dat je beter een speler met goed-goed kunt hebben dan een speler met formidabel-waardeloos. Plus, het scheelt ook nog in de salariskosten ;). Ik heb mn trainees dus expliciet uitgezocht op hun (relatief) hoge main skill en lage passen-rating, zodat ik daar vrij snel een leuke performance-winst kan behalen :).

Maar ik heb m'n trainees niet gekocht om in U20 te komen hoor. Het viel me gewoon op dat sommigen misschien de potentie zouden kunnen hebben...

Edit: Maar nog één vraagje... Jij bent toch scout geweest? Kun je dan ook van elke speler de stats inzien? Of moet je als scout het doen met de informatie die iedereen kan zien (bv. aantal sterren in laatste wedstrijd, TSI, vorm, eventueel informatie op websites als ht-world)?

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 23-01-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als scout kan je alle waarde zien op ht-world als de spelers toegevoegd worden door hun managers. Echter als dat niet gebeurt ben je afhankelijk wat ze je vertellen of ongeveer schatten. Maar een groot gedeelte van de managers voegde de spelers wel toe als het op een nette manier werd gevraagd.

Edit:

Mijn spits word vlak voor rust wakker in de eerste ronde beker.

0 - 1 Octavian Stănescu 43'
0 - 2 Octavian Stănescu 44'
0 - 3 Octavian Stănescu 44'

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:45:
[...]

Mjah, ik ben zelf meer van de multiskill-spelers. Ik weet niet of mijn ervaring te extrapoleren is naar hogere stats, maar op een lager niveau merkte ik gewoon dat je beter een speler met goed-goed kunt hebben dan een speler met formidabel-waardeloos. Plus, het scheelt ook nog in de salariskosten ;). Ik heb mn trainees dus expliciet uitgezocht op hun (relatief) hoge main skill en lage passen-rating, zodat ik daar vrij snel een leuke performance-winst kan behalen :).

Maar ik heb m'n trainees niet gekocht om in U20 te komen hoor. Het viel me gewoon op dat sommigen misschien de potentie zouden kunnen hebben...

[...]
Ikzelf ga komende 4 seizoenen spelers trainen voor het Nederlandse U20 team. Wat je bij NL ziet, is dat alle transfers behoorlijk goed begeleid worden door de scouts die zich met het U20 bezig houden.

Als jij nu een speler hebt gekocht die mogelijk potentie heeft om in het Vietnamese U20 team te komen, dan is het voor de scouts van Vietnam natuurlijk erg zuur dat ze (van de weinige spelers die er uit Vietnam komen) niet goed getraind worden.

Voor het NL U20, trainen de spelers eigenlijk gewoon zoveel mogelijk monoskill, en wordt zeker in het begin gezorgd dat de meest langzame training voorrang krijgt. In het geval van jouw prospect, zou dit dus scoren zijn. Als scoren op 14 staat, wordt de switch naar passen gemaakt, omdat dat veel sneller gaat dan scoren.

Maar uiteindelijk ben jij degene die deze speler gekocht heeft, wat betekent dat de scouting van Vietnam niemand op deze speler heeft gezet die genoeg centjes had om jou te overbieden.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:33:
[...]
Ikzelf ga komende 4 seizoenen spelers trainen voor het Nederlandse U20 team. Wat je bij NL ziet, is dat alle transfers behoorlijk goed begeleid worden door de scouts die zich met het U20 bezig houden.

Als jij nu een speler hebt gekocht die mogelijk potentie heeft om in het Vietnamese U20 team te komen, dan is het voor de scouts van Vietnam natuurlijk erg zuur dat ze (van de weinige spelers die er uit Vietnam komen) niet goed getraind worden.

Voor het NL U20, trainen de spelers eigenlijk gewoon zoveel mogelijk monoskill, en wordt zeker in het begin gezorgd dat de meest langzame training voorrang krijgt. In het geval van jouw prospect, zou dit dus scoren zijn. Als scoren op 14 staat, wordt de switch naar passen gemaakt, omdat dat veel sneller gaat dan scoren.

Maar uiteindelijk ben jij degene die deze speler gekocht heeft, wat betekent dat de scouting van Vietnam niemand op deze speler heeft gezet die genoeg centjes had om jou te overbieden.
'k Vond het zelf wel redelijk een koopje (1M) dus heb niet het idee dat ik iemand afgetroefd heb. Bovendien heb ik hem nu ruim drie week en heb hem nu al een aantal dagen op ht-world staan, en nog niets gehoord. Ik ga dus gewoon m'n eigen plan volgen omdat ik denk dat ik zo het meeste profijt kan trekken (trade-off tussen korte termijn performance-winst en lange termijn transferwinst). Vooral omdat:
naitsoezn schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:45:
maar ik heb m'n trainees niet gekocht om in U20 te komen hoor
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het seizoen begonnen met een 11-0 overwinning op het team dat gedegradeerd was uit IV. Dat verklaart gelijk waarom hij gedegradeerd is vorig seizoen :P Jammer genoeg wel mijn keeper er geblesseerd af dus word lastig om volgende week ook weer te winnen op die manier. Verwacht dat dit de makkelijkste tegenstander was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ben begonnen met een 1-1; blijkt dat ik per ongeluk heb gePICed :X ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
4-2 verloren helaas. Stond nog 2-1 voor maar helaas een verkeerde order ingevoerd waardoor mijn aanval inkakte.
Volgende week hopen op beter resultaat tegen een goddelijke defensie. Gaat nog lastig worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
Slecht gestart, met een thuisnederlaag.

De spelers waren met hun gedachten al bij de GoT finale van vanavond waarschijnlijk, want daar draait het deze week toch allemaal om natuurlijk :*)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaplander schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:16:
Slecht gestart, met een thuisnederlaag.

De spelers waren met hun gedachten al bij de GoT finale van vanavond waarschijnlijk, want daar draait het deze week toch allemaal om natuurlijk :*)
Uiteraard draait het daar allemaal om. We zouden zwaar teleurgesteld zijn als het om wat anders zou draaien bij jouw team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Helaas voor mij, we hebben wederom een nieuwe GoT Cup winnaar...

SC Destiny gefeliciteerd!

Ooit gaat iemand 'm echt een tweede keer winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gefeliciteerd! *O*

Gaan we het nog redden om maandag te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20
Dank u, dank u :)

Moet bekennen dat ik deze uitslag niet verwacht had!

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Grote verrassing trouwens dat SC Destiny, imho een echte underdog die wél terecht gewonnen heeft...

wat dat betreft is de GoT Cup een leuk toernooi geworen met telkens weer een verrassend goede en brede setup qua deelnemende teams.

ben het seizoen trouwens enorm goed begonnen, uit gewonnen tegen de nr 1 van vorig jaar (die me toen in de laatste twee minuten van het seizoen voorbijging) ...
slechts twee andere teams wonnen ook, maar die speelden thuis en eigenlijk schat ik die niet eens bij de beste van de liga, dus mn echte concurenten liggen al op achterstand

[ Voor 42% gewijzigd door RM-rf op 29-01-2013 14:54 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gefeliciteerd SC Destiny!

Inschrijvingen voor ronde 6 zijn weer van start gegaan! Klikt allen weer op "accept"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Zo, opgaande lijn! :P

Vorige keer voorlaatste, deze editie als nummer 12. :+
28-01-2013 Nam deel aan seizoen 5 van GoT Cup en eindigde als nummer 12.
10-12-2012 Nam deel aan seizoen 4 van GoT Cup en eindigde als nummer 15.
22-10-2012 Nam deel aan seizoen 3 van GoT Cup en eindigde als nummer 16.
03-09-2012 Nam deel aan seizoen 2 van GoT Cup en eindigde als nummer 16.
16-07-2012 Nam deel aan seizoen 1 van GoT Cup en eindigde als nummer 16.
28-05-2012 Nam deel aan seizoen 1 van GoT Cup II en eindigde als nummer 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 08:27

ZenTex

Doet maar wat.

Gefeli destiny... :)

Ik moet de cup helaas laten schieten dit seizoen. dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
je kunt niet aan 2 cups tegelijk deelnemen zeker?
ik zou graag mee willen doen maar zit al in een toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb nog 3 plekken die gevuld moeten worden:
  • Gorinchem Eagles (VII.1007), Managed by Exitium 30-01-2013
  • Bacardi Boys (VI.269), Managed by Dieptriest 30-01-2013
  • FC de Zeeberen (VI.529), Managed by ZenTexje 30-01-2013
Geen van deze drie zit in een huidig toernooi, maar 2 van deze 3 loggen niet dagelijks in. Dus als er gegadigden zijn om een van deze plekken over te nemen, laat het weten, dan stuur ik een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Zo dan, ik leef ook nog hoor. ;)
Eerste wedstrijden allemaal gewonnen en 3de ronde beker is ook niet onmogelijk zo te zien. Zolang ik in de beker mee doe speel ik 2x met mijn A-team en train ik passen (dan komen al mijn wing trainees en spitsen aan bod. Daarna zal ik weer op vleugelspel overstappen. Gaat weer lekker zo. Ratings zijn netjes, positief saldo. Heb er weer vertrouwen in dat ik dit spelletje nog wel even vol hou zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als er nog ruimte is wil ik wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

volgens mij heb ik nog credits, ik wil ook wel weer een keer mee doen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 23:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zelfde hier, heb al vaker meegedaan in het verleden ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal kijken of ik vanavond mezelf in kan schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

majoh schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 07:31:
Als er nog ruimte is wil ik wel meedoen.
Ik had er vandaag niet eerder tijd voor, maar aangezien je de eerste was een er nog maar één plekje vrij is, heb jij de enige invite gekregen. Als jij accepteert, dan kunnen we volgende week beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er toch nog ruimte zijn:
Thorgal Eagles IV.61 (361857)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 10:31:
Mocht er toch nog ruimte zijn:
Thorgal Eagles IV.61 (361857)
Sorry kerel! Dit keer weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

CoRrRan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Ik had er vandaag niet eerder tijd voor, maar aangezien je de eerste was een er nog maar één plekje vrij is, heb jij de enige invite gekregen. Als jij accepteert, dan kunnen we volgende week beginnen.
Geaccepteerd :) Lang geleden dat ik met een GoT cup meegedaan heb, vroeger alleen nog met vriendschappelijke wedstrijden enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gisteren met 0-3 gewonnen, maar wel m'n beste speler d'eraf met een blessure en m'n één-na-beste speler met een rode kaart :S . Dat wordt improviseren volgende week dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
kan iemand mij uitleggen hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik deze wedstrijd met 4-0 verlies :(
'leuk' detail is dat 3 van de 4 goals ook nog eens via spelhervattingen zijn gemaakt.

een ongelukkige wedstrijd is het ook niet want dit is al de 3de wedstrijd tegen deze tegenstander waar ik zwaar onverdiend punten op verlies.

[matchid=420648261]Doelpunten - 4
[teamid=1278572]
Tenacious - 0
[teamid=147017]
Middenveldredelijk (6) (heel laag)matig (5) (heel laag)
Rechterverdedigingmatig (5) (heel laag)uitmuntend (10) (zeer hoog)
Centrale verdediginguitmuntend (10) (hoog)wereldklasse (13) (laag)
Linkerverdedigingmatig (5) (laag)formidabel (9) (heel laag)
Rechteraanvalmatig (5) (hoog)matig (5) (heel laag)
Centrale aanvalformidabel (9) (hoog)uitmuntend (10) (laag)
Linkeraanvalgoed (7) (zeer hoog)uitmuntend (10) (heel laag)

Indirecte vrije trappen
Verdedigingredelijk (6) (heel laag)formidabel (9) (hoog)
Aanvalredelijk (6) (heel laag)uitstekend (8) (hoog)

Teammotivatie(Verborgen)Normaal
Tactiekcentrumaanvalcounter
Tactiekvaardigheidmythisch (17)goddelijk (20)

HatStats219266
HatStats
Verdediging: 74
Middenveld: 63
Aanval: 82

Verdediging: 123
Middenveld: 51
Aanval: 92
LoddarStats17.3320.93

Wedstrijdanalyse door HTMS
[link=http://www.fantamondi.it/HTMS/index.php?lang=nl]

Voorspeld resultaat1.543.3
winst/gelijkspel/verlies11.9215.2972.8

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
zoals ik nu kijk is het inderdaad redelijk onverdiend maar je mist wel middenveld om de kansen te krijgen.
Je countervaardigheid is goed.
maak je ze wel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Je mist inderdaad wat middenveld, dat breekt je gewoon op en is het gevaarlijke van een counterploeg hebben.

Verder is er natuurlijk pech of geluk in het spel, jij pech dat je of geen kansen krijgt, danwel ze niet benut.
Hij geluk dat hij zoveel SE's krijgt en ze er allemaal inschiet, ondanks zijn belabberde aanvalsratings.

Redelijk onverdiend verloren zo te zien, maar het is gewoon geen spelletje waar degene met de beste ratings wint.

Echter stiekum doet me dit deugd, want vorig seizoen elk potje tegen counterploegen verloren, ondanks dat ik overal sterk was en de counterploegen enkel een gedegen verdediging hadden (maar niet zo sterk dat ik geen kans had), en dan elke keer weer verliezen, bijna elke kans mistrappen terwijl die counterploegen met hun belabberde aanval elke keer door mijn veel sterkere verdediging heenkwamen.
Het leek wel alsof counteren de manier was om elke wedstrijd tegen mij te winnen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Webjunkie schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:38:
kan iemand mij uitleggen hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik deze wedstrijd met 4-0 verlies :(
'leuk' detail is dat 3 van de 4 goals ook nog eens via spelhervattingen zijn gemaakt.
[...]
Paar vragen:
  1. Wat train jij?
  2. Waarom heb je geen jonge trainees?
  3. Waarom haal je 'matig' middenveld, met een CA tactiek? Als je een CA-team wilt zijn, zou ik zorgen dat je gewoon superhoge Def-ratings zou halen met heel sterke aanval. Nu is het allemaal net niet: teveel middenveld, te laag Def, Aanval wel hoog, maar niet super hoog.
  4. Waarom maak je niet gebruik van het feit dat je tegenstander eigenlijk altijd 'AIM' speelt, waardoor hij een penalty neemt op z'n vleugel verdediging. Dit kun je uitbuiten door je eigen aanval op zijn beide vleugels te focussen. Daarnaast zal hij meer kansen door het midden krijgen, dus het is dan verstandig ook hier net wat meer verdediging te zetten dan op je vleugels.
  5. Je keeper vindt ik wat raar, met maar 7.8K TSI. Heeft hij misschien meer DF dan GK skill? Je zou er over kunnen nadenken om deze speler te vervangen door een betere keeper, al moet je daar wel geld voor hebben natuurlijk. Dit zal je Defense ratings aanzienlijk verbeteren.
Wat betreft die 4 goals van je tegenstander: 3/4 zijn 'spelhervattings'-goals, maar die tellen als 'normale kans'. De laatste goal is een normale goal door het midden. Dit alles heeft dus niets met SE's te maken. Het zijn 4 normale kansen die er allemaal ingaan. Dit is op zich wel teveel, zou ik zeggen, aangezien in het algemeen aangenomen wordt dat maar 10% van je kansen 'spelhervattingskansen' zijn. Jouw tegenstander heeft dus geluk met 60%. (5 kansen, 3 daarvan spelhervattingskansen). Daarnaast is het ook apart dat ze er 3 van 3 ingaan. Jouw 'indirect set pieces' niveau is hoger, en ook je verdediging is hoger. Dat is dus een kwestie van geluk voor je tegenstander, denk ik.

Edit:
Ook apart: je hebt 'goddelijk' CA-tactiek, maar je krijgt 0,0 CA's. Dat is ook vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
1. op het moment train ik schieten.

2. ik heb 2 groepen spelers.

22-25 en 28-31 jaar oud.
de oudjes zitten op hun top en gaan nog wel een paar seizoenen mee.
als die er uit gaan heb ik weer plek voor jonge trainees.

3. in mijn vorige potje tegen deze tegenstander had ik een zwakker middenveld, veel hogere def en ook een hogere aanval en ging ik met 6-3 tenonder.

4. dat heb ik idd het vorige potje geprobeerd.

ik heb dit keer m'n linker vleugelverdediger naar het midden geplaatst omdat zijn rechter aanval het zwakst is. zijn linker aanval is goed, dus mijn rechter vleugelverdediger heb ik laten staan.

op zijn zwakke linker verdediging staat bij mij een aanvallende vleugelspeler.

dus zijn formidabele (9) centrum aanval staat tegenover een wereldklasse (13) verdediging.
als dat niet genoeg is dan ben ik benieuwd wat voor ratings je dan moet halen.. goddelijk om formidabel af te stoppen? ;)

5. m'n keepers hebben idd hogere verdedigingsratings dan keepenratings.

tja, ik weet het niet.
als het nou nog een sterk team was, maar vorig seizoen is hij net niet gedegradeerd en hij is er zeker niet sterker op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Oh god, dit zag ik niet aankomen... :(

MatchID; 423043924

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ZenTex schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 18:47:

MatchID; 423043924
Hmm, could go either way?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nou, als ik een wedstrijd als dit zou winnen als de rollen omgedraaid waren had ik flink lopen juichen.
Dat is me namelijk nog nooit gebeurd in al die jaren niet. Bij >55% balbezit van de tegenstander bij ongeveer gelijke aanval vs verdediging weet ik dat ik verloren heb, gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ZenTex schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:01:
Nou, als ik een wedstrijd als dit zou winnen als de rollen omgedraaid waren had ik flink lopen juichen.
Dat is me namelijk nog nooit gebeurd in al die jaren niet. Bij >55% balbezit van de tegenstander bij ongeveer gelijke aanval vs verdediging weet ik dat ik verloren heb, gegarandeerd.
Hmm, balbezit heeft mij nog nooit iets gezegd over win/loss -> 1. Meer (maar niet alles) zeggen de ratings, en die zijn 'om het even'.

1 = Heb een poosje verdediging getrained in een lage divisie, en ben toen kampioen geworden met structureel minder balbezit.

[ Voor 26% gewijzigd door naitsoezn op 06-02-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

ZenTex schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 18:47:

MatchID; 423043924
Zonde, maar ik zou voor de volgende keer proberen je aanval wat meer te focussen op 2 kanten ipv 3 kanten. Met die 3 kanten, krijg je gewoon veel minder slagingskans tegen zijn behoorlijke verdediging.

En wat nog vreemder is: hij krijgt 2 CA SE's, terwijl hij niet CA als tactiek heeft ingesteld. Dat is best uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
CoRrRan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:30:
[...]

Zonde, maar ik zou voor de volgende keer proberen je aanval wat meer te focussen op 2 kanten ipv 3 kanten. Met die 3 kanten, krijg je gewoon veel minder slagingskans tegen zijn behoorlijke verdediging.

[...]
Dan haal je de volgende keer de strafschoppen :+

matchID=423041281

(Geintje natuurlijk. Middenveld + 2 aanvalslinies winnen = heel grote kans op winnen. Veel meer dan 3 aanvalslinies net niet winnen is ook mijn ervaring.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kaplander schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:53:
[...]

Dan haal je de volgende keer de strafschoppen :+

matchID=423041281

(Geintje natuurlijk. Middenveld + 2 aanvalslinies winnen = heel grote kans op winnen. Veel meer dan 3 aanvalslinies net niet winnen is ook mijn ervaring.)
Wat heb jij een pruts penalty-nemers! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
CoRrRan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:30:
[...]

En wat nog vreemder is: hij krijgt 2 CA SE's, terwijl hij niet CA als tactiek heeft ingesteld. Dat is best uitzonderlijk.
dat heb ik ook wel vaak, waarschijnlijk omdat m'n verdedigers allemaal minimaal uitstekend passen hebben.

gelukkig weet m'n B team nog wel wat counteren is *O*
matchID=423044091

wel grappig dat ik, hoewel ik 6de in m'n competitie sta, de enige ben die nog in de beker zit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
CoRrRan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:32:
[...]
Wat heb jij een pruts penalty-nemers! ;)
Die schieten zelfs als het al beslist is van de zenuwen nog hopeloos naast :P

Maar goed, door is door, die van de tegenstander deden het nog minder :)

De zinnen maken het echter wel duidelijk dat het in een penalty reeks meer draait om ervaring dan spelhervatting. Geen toeval ook denk ik dat de enige nerveuze penalty (6 van de 10 pingels) die toch doel trof mijn meest ervaren speler betrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb inmiddels gekozen om mee te doen met Project XTC, dus ik heb wat spelers gekocht van de miljoenen die ik had. Waarschijnlijk een heel slechte investering, maar waarschijnlijk wel erg leuk om eraan mee te doen.

DateNameTo/fromPriceTSI
22-01-2013 (1/51)Yohan van der DopEnschede vooruit1 652 400 €2 360
02-02-2013 (2/51)Ewoud Verwijkskiepespotter5 788 500 €2 760
06-02-2013 (3/51)Meindert FolkertsMaghreb United NV2 122 620 €1 010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort projecten moet je inderdaad niet aan mee doen als je er geld aan wilt verdienen, maar hopelijk zullen ze veel interlands spelen. Het is wel leuk om jouw spelers voor hun land uit te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:39:
Ik heb inmiddels gekozen om mee te doen met Project XTC, dus ik heb wat spelers gekocht van de miljoenen die ik had. Waarschijnlijk een heel slechte investering, maar waarschijnlijk wel erg leuk om eraan mee te doen.

DateNameTo/fromPriceTSI
22-01-2013 (1/51)Yohan van der DopEnschede vooruit1 652 400 €2 360
02-02-2013 (2/51)Ewoud Verwijkskiepespotter5 788 500 €2 760
06-02-2013 (3/51)Meindert FolkertsMaghreb United NV2 122 620 €1 010
:| 6M voor een speler met 2800 TSI en 2M voor iemand met 1000 TSI? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk naar de posities kijk waar hij heeft gespeeld. Dan schat ik uitstekend scoren en goed/uitstekend vleugelspel. Misschien nog iets van passen erbij, maar dat weet ik niet zeker. Zonder het passen loopt het al tegen 1.5M qua prijs aan. Omdat hij 17 en minder dan 10 dagen is komt daar nog eens wat bij.

Gooi daar nog een bidwar overheen dan kan je wel eens aan 6 miljoen komen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:03:
[...]

:| 6M voor een speler met 2800 TSI en 2M voor iemand met 1000 TSI? 8)7
Het zijn alledrie spelers die de juiste leeftijd hebben om mee te doen met het U20 WK over 4 seizoenen. Dit zijn hun skills:
Van der Dop: PM=6, VL=7, PA=7, SP=6 + snel spec - deze speler mist alleen de U20 finale, mocht NL zo ver komen.
Verwijk: PM=7, VL=7, PA=7 + snel spec
Folkerts: PM=6, VL=7, PA=5, SP=6 + koppen spec - echt de mindere van de drie.

Met Van der Dop had ik mazzel dat hij maar 1.6M kostte, omdat niemand blijkbaar doorheeft dat hij alleen de finale maar zou missen. Verwijk was lastiger, aangezien er een Tsjech was die 5.75M als maximum bod had staan. Daar moest ik overheen. Folkerts is eigenlijk alleen interessant omdat hij redelijke skills heeft en daarnaast koppen spec heeft. Hij is wel slechter dan die andere 2. Helaas zat ik bij hem in een bidwar met een Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 21-09 08:15
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:13:
Dat soort projecten moet je inderdaad niet aan mee doen als je er geld aan wilt verdienen, maar hopelijk zullen ze veel interlands spelen. Het is wel leuk om jouw spelers voor hun land uit te zien komen.
En zorgen dat je vriendjes wordt met de scouts en coaches dat helpt ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Er is zeker geen manier om als non-supporter een vriendschappelijke wedstrijd op donderdag te forceren?

Ik heb namelijk een leuke jeugdspeler (uitstekend positiespel en redelijk passen) die op een donderdag 17 wordt en die ik dan kan promoveren, zou natuurlijk mooi zijn als hij dan meteen nog met die week mee kon trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Reiben schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:34:
Er is zeker geen manier om als non-supporter een vriendschappelijke wedstrijd op donderdag te forceren?

Ik heb namelijk een leuke jeugdspeler (uitstekend positiespel en redelijk passen) die op een donderdag 17 wordt en die ik dan kan promoveren, zou natuurlijk mooi zijn als hij dan meteen nog met die week mee kon trainen.
Als supporter ook niet ;) ... Tijdstip is voor zover ik weet niet te kiezen, maar afhankelijk van de thuisploeg. Sommige landen spelen hun friendlies eerder, sommige landen later.

Edit: USA en andere landen in Zuid Amerika spelen als laatst hun friendly, maar dan moet je er 's nachts heel vroeg bij zijn :P :
http://wiki.hattrick.org/wiki/Friendly

[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 10-02-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

naitsoezn schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Als supporter ook niet ;) ... Tijdstip is voor zover ik weet niet te kiezen, maar afhankelijk van de thuisploeg. Sommige landen spelen hun friendlies eerder, sommige landen later.

Edit: USA en andere landen in Zuid Amerika spelen als laatst hun friendly, maar dan moet je er 's nachts heel vroeg bij zijn :P :
http://wiki.hattrick.org/wiki/Friendly
Ja dat bedoel ik, een wedstrijd tegen een ploeg uit de USA ofzo. Dat ik dan na middernacht even die speler moet promoten en opstellen is geen probleem.

Maar dat kan dus echt alleen als supporter vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dan niet handmatig teams uit USA uitdagen? Automatisch is volgens mij inderdaad alleen voor supporter, maar je zou teams nog steeds uit moeten kunnen dagen.

Zou me er in kunnen vergissen hoor, want het is heel lang geleden dan ik geen supporter heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:27:
Kan je dan niet handmatig teams uit USA uitdagen? Automatisch is volgens mij inderdaad alleen voor supporter, maar je zou teams nog steeds uit moeten kunnen dagen.

Zou me er in kunnen vergissen hoor, want het is heel lang geleden dan ik geen supporter heb gehad.
Oja natuurlijk, nooit aan gedacht. Op die manier zou het moeten kunnen inderdaad, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

http://www75.hattrick.org...90882,420690883,420690884

had ik die er niet uit moeten counteren ?? Het was een gok tussen counter en centrum aanval...

Valt me op dat het met couteren 9 uit 10 de verkeerde kant op valt... waar ik denk en verwacht te winnen met mijn counter wordt ik of op een nederlaag getrakteerd of op een gelijkspel... zo ook 2 weken terug in de beker.... die had ik moeten winnen zonder gelul maar dan nog..... Het zal wel altijd hattrick blijven zeg maar....

[ Voor 37% gewijzigd door lameeuw op 10-02-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Reiben schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:34:

Toevallig ook nog een spec? Misschien heb je een link naar je team voor ons?

En wat betreft vriendschappelijke wedstrijden: inderdaad gewoon op zoek gaan naar een team in bijv. Argentinië (die spelen om 03:00 hun vriendschappelijke wedstrijden, niet vergeten 'uit' te selecteren bij het uitdagen! ;)) die toevallig online is en dan gaan uitdagen. Hopen dat je snel een acceptatie krijgt.
lameeuw schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:09:
http://www75.hattrick.org...90882,420690883,420690884

had ik die er niet uit moeten counteren ?? Het was een gok tussen counter en centrum aanval...

Valt me op dat het met couteren 9 uit 10 de verkeerde kant op valt... waar ik denk en verwacht te winnen met mijn counter wordt ik of op een nederlaag getrakteerd of op een gelijkspel... zo ook 2 weken terug in de beker.... die had ik moeten winnen zonder gelul maar dan nog..... Het zal wel altijd hattrick blijven zeg maar....
Je ziet dat hij elke wedstrijd die hij speelt een rete-hoge Centrale Verdediging haalt. Daar ook niet vanaf wijkt. Dan ga je toch juist daarom er proberen omheen te spelen, of heb je daar de spelers echt niet voor? Nou ja, zelfs met de spelers die je wel hebt, zou je een aanval over een van de vleugels moeten hebben kunnen opstellen die ook over zijn vleugel verdediging heen zou moeten kunnen. Counter CA, als jullie beide hetzelfde middenveld halen, is ook niet echt het slimst, vind ik. Met CA tactiek krijg je ook een kleine afzwakking op je middenveld, als je dat niet had gehad, had je >50% BBZ kunnen krijgen en ism wat aanval over de vleugel toch wat beters hebben kunnen neerzetten, denk ik.

[ Voor 46% gewijzigd door CoRrRan op 10-02-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb trouwens een lijst via Google docs gemaakt waarin alle GOT'ers hun team details in kunnen zetten, zodat we elkaar makkelijk kunnen opzoeken.

Hier de link om jouw gegevens in te vullen:
Link naar Google Docs invulformulier

Hier de link om alle ingevoerde informatie te bekijken (je kunt in deze spreadsheet niet zelf informatie veranderen/toevoegen, aangezien het gevoerd wordt door het invulformulier):
Link naar Google Docs spreadsheet

Als je een foutje gemaakt hebt in het invoerscherm, laat het even weten via DM aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Gedaan, en goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:35

Shabbaman

Got love?

Nou, over een paar dagen verloopt mijn supporter. Voor zover ik kan nagaan heb ik nu acht jaar voor dit spel betaald, en ik vind het te duur worden. Dat vond ik eigenlijk vorig jaar en waarschijnlijk het jaar daarvoor ook al, maar de verlenging van een jaar was meer een soort impulsaankoop. De website is zonder supporter ook best wel lelijk ;) Ik hoop dat ik nu tegen die schok kan en me van de volgende impulsaankoop kan weerhouden ;)

Anyway, via deze weg wil ik mijn supporters hier bedanken. Nu ik geen spam-outlet in de vorm van persberichten meer heb kom ik misschien wel weer wat meer in dit topic :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ok, vanaf nu verdenk ik hattrick serieus ervan om stiekem een "angstgegner-factor" mee te laten wegen tijdens de match-simulatie. Heb gister met 0-3 verloren tegen een tegenstander waar ik vorig jaar ook al 1-1 en 1-0 verlies tegen heb gespeeld. Terwijl die ploeg gewoon onderin de middenmoot speelt en verliest van / gelijk speelt tegen ploegen waar ik wel van kan winnen. Ik krijg een beetje een Ajax-Utrecht gevoel hiervan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net even naar de poule te kijken van de Got-cup. We zitten gewoon met 3 oud winnaars in 1 poule en de nummer 4 heeft ook al een keer de finale gehaald. Dus gaat een zware klus worden om de volgende ronde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dat wordt een mooie poule ja! Eentje om in de gaten te houden.

Leuk dat er al 5 anderen de moeite hebben genomen om hun info even te delen in het GoogleDocs bestand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

CoRrRan schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:31:
[...]
Toevallig ook nog een spec? Misschien heb je een link naar je team voor ons?
Liever geen link maar nee, hij heeft helaas geen specialiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Reiben schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:22:
[...]

Liever geen link maar nee, hij heeft helaas geen specialiteit.
???

Mijn team gaat steeds lekkerder trouwens. Net 1 van mijn jonge kale wingers kunnen verkopen voor 1.3mill en er een toekomstig uberwinger voor terug gehaald. Nu train ik dus 3 uber wingers en 1 kale winger die een heel klein kansje op U20 van Italie maakt (al contact met een scout gehad hierover, hij komt op het moment nog iets te kort, maar wie weet).
Ik sta momenteel wel 6de nog door een onterecht gelijkspel, maar eigenlijk is alleen de nr 1 onbereikbaar (mag ik zondag tegen).
Dus still alive and kicking in de hattrick wereld!

Heb het lijstje ook ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm was het nou echt nodig deze wedstrijd (420692293) met 0-3 te verliezen? Vraag me af of ik hem uberhaupt wel zou moeten verliezen. Misschien is mijn aanval iets te zwak? Tijd voor een aanvallende coach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt meer op een lesje effectief afwerken ;) Hij maakt 3 van zijn 4 kansen en jij mist er 3. Dus opzich ging de wedstrijd redelijk gelijk op zo te zien. Alleen moet de bal wel in het doel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:29:
Lijkt meer op een lesje effectief afwerken ;) Hij maakt 3 van zijn 4 kansen en jij mist er 3. Dus opzich ging de wedstrijd redelijk gelijk op zo te zien. Alleen moet de bal wel in het doel natuurlijk.
Vandaar mijn vermoeden dat mijn aanval niet sterk genoeg was. Mijn oude coach was een neutrale en had +9, heb maar een nieuwe coach aangenomen die aanvallend is ingesteld, eens kijken of dat gaat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mwah, het is natuurlijk Hattrick he...
Vorig seizoen had ik de beste aanval, zeer goed middenveld en een goede def, maar had tot de helft van het seizoen geen wedstrijd gewonnen, maar wel stond ik bovenaan qua doelsaldo. De tegenstander maakte elke keer gewoon net een doelpunt meer. ondanks dat overall ik de beste stats had.

Er zit gewoon een hoop randomness bij.

Je hebt er in de wedstrijd tegen mij die nu aan de gang is iig al 1 gescoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Zo, het seizoen is begonnen :P

Het is altijd weer een verrassing hoe je uit de seizoenspauze komt - heb ik in elke linie nog wel spelers in bruikbare vorm, en deze keer pakte dat heel miserabel uit.

Na de eerste 4 competitiewedstrijden te hebben verloren zijn de vormen ondertussen voldoende bekomen om weer competitief te zijn en mijn eerste punten dan toch eindelijk te pakken :)

Doel was eigenlijk weer om de P/D te ontlopen, maar dat is misschien wat te hoog gegrepen met zo'n start. Maar wie weet, als ik deze zege weet om te zetten in een reeksje de komende weken komt dat toch weer terug in zicht.

Ik zit nog wel in de beker, dus als ik daar nog heel even in weet te blijven heb ik nog een extra pic om tussen de competiewedstrijden in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Voor mij een leuke seizoensstart dit keer, compleet anders dan vorig seizoen toen ik alle wedstrijden verloor of gelijk speelde en pas op de helf begon te winnen. (maar dan ook elke wedstrijd)

Heb nu 5 winsten op m'n naam met 19 doelpunten voor en 1 tegen. M'n concurrent met evenveel punten en een doelsaldo van 7

Het lijkt er op dat geen van beiden een punt laten liggen tegen de overige teams, dus het zal beslist gaan worden in de onderlinge duels, en als het daarin niet beslist gaat worden zal het punten saldo beslissend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ha! Eindelijk een beetje geluk in de GoT-cup! Op doelsaldo door naar de 2e ronde :) in een gelijkwaardige poule waar alleen de nr. 4 minder qua prestaties was dan de overige teams....

On a different note, though: in de competitie eindelijk m'n potentie waargemaakt: 5-1 gewonnen tegen de nr. 2. 'k Sta nu nog steeds 4e, maar heb wel eindelijk een duidelijke overwinning binnen. Komende wedstrijd tegen één van de mogelijke degradanten, en daarna een tweeluik met de waarschijnlijke kampioen. Als ik 9 punten uit die wedstrijden kan halen, maak ik ook nog kans op het kampioenschap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ja! :D Freude herrscht!

Spatie mag wel met 2-8 verslagen! Daarmee 1 wedstrijd gewonnen, 1 wedstrijd gelijk en 1 verloren. Oftewel: AC Quattro overleeft voor het eerst in het bestaan en na 6 keer GoT Cup deelname (waarvan 1 keer GoT Cup II) de poulefase! :D

Oké, genoeg euforie :P Is oprecht wel een leuke verrassing (had verwacht wel te kunnen winnen, maar zo fors?!). De kans op verder succes acht ik echter niet heel groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere verrassing is dat de titelverdediger in onze poule eindigd met 1 heel punt en dus nu al uitgeschakeld is. Er zijn nog steeds 3 teams die voor de 2e keer de GoT-cup kunnen winnen. Als we de GoT-Cup II erbij betrekken is FC Flower Power dat al een keer gelukt, maar sinds we met 16 teams spelen heeft nog niemand het gehaald.

Nu maar eens kijken hoever we kunnen komen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat ik vanavond tegen iemand uit de competitie van DSanka moet voor de beker:
Kansrijk - Thorgal (423544758)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met 2-0 van hem gewonnen dan moet jij uit een divisie hoger het toch ook kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

iig ben ik voor de vierde keer op rij eerste in mn poule geworden :) *O*

is tot nu toe mn enige succesje dit seizoen en zeker de laatste weken, want met mn team gaat het qua prestaties niet lekker... sta 6e, 3x thuis verloren (en tweemaal uit juist gewonnen).
Blessureleed maakt het ook onwaarschijnlijk dat ik binnenkort nog veel punten ga halen

dit seizoen zal het vermoedelijk vooral een kwestie worden te pogen het P/D duel te halen en ook te werken aan een versterking op de wat langere termijn.
Enkel uit mn jeugd komt nog wat hoop, net een 17-jarige met goed DEF en redelijk wing en pm en 1850 TSI gepulled

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van plan weer hier aan te beginnen, zeer lang geleden dat ik het gespeeld heb.
Welke tactiek raden jullie aan om als eerst op te focussen?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:34

Oxigeon

En zo is dat!

2e seizoen dat ik nu in de VII voetbal. Eerste seizoen zag er de vorige keer goed uit. Stond na 5 wedstrijden spelen net onder de promotiestreep (3e). Daarna veel verloren en zelfs op het randje van degradatie gestaan.

Nu een seizoen verder wat op de transfermarkt gekeken om te kijken of er nog versterking op komst was. Heb verschillende middenvelders en en aanvaller gekocht. Moet zeggen dat het me nu niet slecht vergaat. Sta op dit moment 3e achter een terechte nummer 1 en 2. Mocht ik van de nummer 2 kunnen winnen met geluk zie ik de deur voor me open gaan naar de VI divisie.

Helaas heb ik gelijk gespeeld tegen de nummer 4 waarvan ik eigenlijk had moeten winnen (uit). Als ik hem thuis in de pan hak is dat ook weer opgelost. Volgens hattrick heb ik 59 sterren. De nummer 1 79 en de nummer 2 64. Toch denk ik dat ik van de nummer 2 kan winnen :D

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:13:
Ik heb met 2-0 van hem gewonnen dan moet jij uit een divisie hoger het toch ook kunnen ;)
Ja, dat is inderdaad gelukt. *O*

Speel in de beker altijd met mijn trainee verdedigers, verder wel met alle A spelers, daardoor loop ik soms wel eens tegen een tegenvaller aan :(

Volgende week waarschijnlijk mijn Waterloo, maar ga wel weer mijn best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn team is na een wisselvallige start weer opgekrabbeld, wordt langzaam bij beetje steeds sterker. Nu voor zondag alleen 1 van mijn spitsen geblesseerd, misschien nog even een oudje kopen als reserve, want ik heb geen reservespits nu. :P

Ik hoop dat mijn winger goed genoeg gaat worden voor U20 Italie, zal wel net niet compleet genoeg zijn. :(

5. Cesare Catello (VL)
18 jaar en 26 dagen, TSI = 9 980
Vorm: redelijk Conditie: matig [Koppen]
Ervaring: waardeloos Leiderschap: matig
Clubtrouw: wonderbaarlijk

Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend
Passen: goed
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:57:
Op zich maakt het niet zoveel uit welke opstelling je speelt en wat je traint; met allemaal is imo prima progressie te boeken.

Maar zorg er wel voor dat je training bij jonge spelers terecht komt. Opdat je die maximaal kunt verzilveren op de transfermarkt, of er zelf heel lang plezier van hebt (zo heb ik nog steeds enkele spelers van mijn allereerste seizoen rondlopen).

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:57:
Vleugelspel gaan trainen. Aantal jonge mids kopen met goed als hoofdstat, A opstelling 2 mids op de vleugel 2 als mid, B opstelling net andersom. Als vleugelspel op formidabel staat verkopen en een mid met hogere pm rating ervoor terug halen...repeat. Als je niet te oude spitsen koopt kan je die in je B team op de twee 50% plekken zetten als vleugelverdediger, zo worden je A-spitsen ook beter. In je A team laat je daar 2 niet te oude wingbacks spelen, worden dan ook langzaam ietsjes beter, maar verwacht daar niet teveel van.
De overige plekken spelers halen met goed ervaring en goed als hoofdstat op die plek.
Zoiets moet wel te doen zijn lijkt me als beginner.

Voordelen, snel cashen en je team wordt steeds snel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nXXt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 00:06:
Ja! :D Freude herrscht!

Spatie mag wel met 2-8 verslagen! Daarmee 1 wedstrijd gewonnen, 1 wedstrijd gelijk en 1 verloren. Oftewel: AC Quattro overleeft voor het eerst in het bestaan en na 6 keer GoT Cup deelname (waarvan 1 keer GoT Cup II) de poulefase! :D

Oké, genoeg euforie :P Is oprecht wel een leuke verrassing (had verwacht wel te kunnen winnen, maar zo fors?!). De kans op verder succes acht ik echter niet heel groot :+
Haha, gefeliciteerd! Tsja, mijn team staat volledig in het teken van het NL U20 team. Daardoor heb ik geen zin/tijd om te focussen op een competitief team. Maar ik gun je de overwinning en de ronde 2 zeker hoor! ;) Succes morgen.

Oh en voor iedereen die het nog niet gedaan heeft: hier de linkjes om je team bekend te maken aan de rest van de GOT'ers. Het duurt maar 2 minuutjes om het in te vullen!
Hier de link om jouw gegevens in te vullen:
Link naar Google Docs invulformulier

Hier de link om alle ingevoerde informatie te bekijken (je kunt in deze spreadsheet niet zelf informatie veranderen/toevoegen, aangezien het gevoerd wordt door het invulformulier):
Link naar Google Docs spreadsheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb trouwens een leuke comeback dit weekend beleefd...

stond lang 1-0 achter (uitwedstrijd) en eigenlijk terecht, met twee zware blessure's van A-spelers kon ik geen topteam opstellen..
echter, toch wist ik in 11 minuten nog tweemaal te scoren en zo alsnog een 1-2 uit-winst binnenhalen: mn derde uitwinst uit 3 uitwedstrijden (en 3x thuis verloren).

Ik sta nu derde, en ligabehoud zal op deze manier goed mogelijk worden, al zal ik vermoedelijk wel op een P/D-plek terecht kunnen komen, verder zet ik dit seizoen gewoon op het aanvullen van mn financiele positie en dat lukt goed, heb al in 6 weken 6 miljoen verdiend (ook deels dankzij twee talenten uit de jeugdopleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 3-1 verloren en inmiddels afgezakt naar plaats 7. Nu is de nood nog niet echt aan de man want de achterstand op bijvoorbeeld de nummer 2 is maar 3 punten. Dus het kan nog alle kanten op gaan, maar moet nu toch wel op gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

6-2 verloren van SC Amsreiw. Had ik al verwacht :)

Maar toch leuk eens de knockoutfase bereikt te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we weer een nieuwe winnaar van de GoT-Cup gaan krijgen dan moet SC Amsreiw het toernooi gaan winnen, want de overige 3 halve finalisten hebben hem al een keer gewonnen.

Heb ondertussen mijn supporter opgewaardeerd naar Platinum. Dus vanaf volgend seizoen heb ik de mogelijkheid om nog een team te gaan coachen in een land naar keuze als ik het goed begrijp. Ben benieuwd hoe ze dat precies gaan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-TheNose- schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:34:
Zo mijn team is na een wisselvallige start weer opgekrabbeld, wordt langzaam bij beetje steeds sterker. Nu voor zondag alleen 1 van mijn spitsen geblesseerd, misschien nog even een oudje kopen als reserve, want ik heb geen reservespits nu. :P

Ik hoop dat mijn winger goed genoeg gaat worden voor U20 Italie, zal wel net niet compleet genoeg zijn. :(

5. Cesare Catello (VL)
18 jaar en 26 dagen, TSI = 9 980
Vorm: redelijk Conditie: matig [Koppen]
Ervaring: waardeloos Leiderschap: matig
Clubtrouw: wonderbaarlijk

Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend
Passen: goed
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
Ik heb nu toch wel intensief contact met de U20 scouts van Italie over deze speler! Zou eens leuk zijn, eigenlijk een speler die ik zomaar heb gekocht als trainee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:18:
Als we weer een nieuwe winnaar van de GoT-Cup gaan krijgen dan moet SC Amsreiw het toernooi gaan winnen, want de overige 3 halve finalisten hebben hem al een keer gewonnen.

Heb ondertussen mijn supporter opgewaardeerd naar Platinum. Dus vanaf volgend seizoen heb ik de mogelijkheid om nog een team te gaan coachen in een land naar keuze als ik het goed begrijp. Ben benieuwd hoe ze dat precies gaan implementeren.
Haha verslaafde! Ik heb het ook gedaan en ook voor het tweede team optie. Eens kijken in welk land ik wil gaan spelen (of gewoon in NL). Laat tegen die tijd jouw keuze maar weten, misschien volg ik je wel naar dat land. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb er ook wel aan gedacht, verder lijkt me die platinium niks speciaals, maar dat extra team is erg verlokkend, zeker als het ook nog in een ander land zou zijn. Surriname lijkt me danw el wat.. kun je ook verdomd veel en makkelijk geld met je jeugdopleiding verdienen (surinaamse jeugdspeler halen zelfs nog goede prijzen als ze matig als enigste hoogste monoskill hebben, ongelooflijk).

een tweede leuke voordeel zou zijn om eindelijk ook eens een andere trainingssoort te kiezen dan dat verdedigen waar ik met Keldertrapje om de één of ander reden maar niet vanaf kom :P

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 07-03-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik ga denk ook wel zo'n tweede team doen.

Ik heb toch regelmatig dat ik eigenlijk wat wil handelen, eigen jeugdspelers optrainen, of gewoon e.e.a. uitproberen, en dat ik dat nalaat, omdat het ongunstig is (ts hits, onhandig voor training, lagere ratings). Zo'n tweede team erbij om wat aan te rommelen zie ik derhalve wel erg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kaplander schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:55:
Ik ga denk ook wel zo'n tweede team doen.

Ik heb toch regelmatig dat ik eigenlijk wat wil handelen, eigen jeugdspelers optrainen, of gewoon e.e.a. uitproberen, en dat ik dat nalaat, omdat het ongunstig is (ts hits, onhandig voor training, lagere ratings). Zo'n tweede team erbij om wat aan te rommelen zie ik derhalve wel erg zitten.
Ik ben wel een beetje bang voor verloedering, omdat ik vermoed dat de meesten een extra team zullen nemen juist met deze reden... Dan krijg je straks dus een stortvloed aan teams waarvan de eigenaar er maar een beetje op los experimenteert :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd nog lastiger spelen tegen een team dat experimenteert dan tegen een bot-team. Dus het lijkt mij dat er juist meer spannender te worden in de lagere divisies. Als ze werkelijk heel erg aan het experimenteren zijn dan zullen ze niet heel hoog gaan eindigen, maar het is toch meer tegenstand dan een bot-team.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Inmiddels toch maar platinum besteld, dat tweede team wil ik al een tijdje, maar dan wel legaal en nu ze die mogelijkheid bieden hap ik maar meteen toe. Wordt weer keepers trainen denk ik maar dan anders dan anders..... defjes halen en daar keepers van maken, zeker verderop met hogere def stats moet dat financieel leuk kunnen worden :) Op dit moment train ik mijn keeper al op op def en volgens de transfervergelijking kan het nog wel eens interessant worden op die manier. Of het lukt en of het uitpakt op de manier die ik in gedachten heb is natuurlijk afwachten.

Zal wel gewoon in NL beginnen denk ik, zit niet zo te wachten op totaal afwijkende tijden waarop wedstrijden gespeeld worden. Natuurlijk is het aantrekkelijk om in een klein land te gaan zitten als die mogelijkheid er komt, maar ik vrees dat ik dan wedstrijden ga vergeten.

[ Voor 20% gewijzigd door lameeuw op 10-03-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:24
Ook ik ben overgehaald om toch maar weer supporter te worden. Dan ook maar bij de volgende editie van de GoT-cup meedoen... wanneer kan ik de start daarvan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week maandag is de finale van de GoT-Cup en de kans bestaat nog steeds dat we een winaar krijgen die hem voor de eerste keer wint. Natuurlijk niet als het aan mij ligt, maar ja je weet het natuurlijk maar nooit. Zou wel wat zijn met 3 hlave finalisten die hem al een keer gewonnen hebben dat er dan toch weer een nieuwe winnaar te voorschijn zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Zijn er toevallig nog plekken vrij in de GoT-cup als deze weer begint? Ik zou wel graag mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eens nadenken over een regel hoe dat op te lossen. In principe als alle 16 teams zouden blijven spelen dan kan nooit iemand er bij komen. Het moet natuurlijk wel mogelijk blijven dat iedereen een keer meedoet aan de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:24
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:15:
Misschien eens nadenken over een regel hoe dat op te lossen. In principe als alle 16 teams zouden blijven spelen dan kan nooit iemand er bij komen. Het moet natuurlijk wel mogelijk blijven dat iedereen een keer meedoet aan de cup.
Wellicht iets met voorrondes of zo? Ik heb ook geen idee hoeveel teams er nu zijn - de spreadsheet met tweakers op hattrick op GoogleDocs kent 13 teams, dus lijkt me niet compleet.
Pagina: 1 ... 48 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.