Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.116 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:
[...]Als je echt een speler nodig hebt dan kan ik me voorstellen dat je meerdere spelers instelt met automatisch bieden. Lijkt me dan weer frustrerend om te zien dat je er twee hebt gekocht als je thuis komt.[...]
Iedereen kan maximaal 1 autobid instellen. Dus dat zal geen probleem zijn.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:23
Het zou best eens een prijsremmend effect kunnen hebben. Iedereen die wel eens spelers koopt weet hoe het werkt. Van tevoren bedenk je wat een speler maximaal mag kosten en als het dan zover is en hij toch duurder wordt dan ga je toch nog even meebieden, om uiteindelijk op een prijs uit te komen die misschien wel 10% tot 20% hoger ligt dan de prijs die je jezelf had voorgenomen er maximaal voor te gaan betalen.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant zal je niet 20% of 30% onder de transfervergelijking uitkomen als er een aantal ingesteld zijn voor je speler. Echter als het er eentje is die het ingesteld heeft dan kan het nog steeds laag uitvallen natuurlijik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

YuriV schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:23:
Het zou best eens een prijsremmend effect kunnen hebben. Iedereen die wel eens spelers koopt weet hoe het werkt. Van tevoren bedenk je wat een speler maximaal mag kosten en als het dan zover is en hij toch duurder wordt dan ga je toch nog even meebieden, om uiteindelijk op een prijs uit te komen die misschien wel 10% tot 20% hoger ligt dan de prijs die je jezelf had voorgenomen er maximaal voor te gaan betalen.
Moah, dat werkt ook de andere kant op: Als ik nu (zonder autobid) een speler wil kopen, dan kom ik ook wel eens op een bedrag uit wat niet in de buurt van m'n max. ligt. Bidding wars zullen misschien wat gecontroleerder verlopen, maar vergeet niet dat iedereen maar één autobid kan instellen. Vaak zie ik, op één bepaald moment, telkens dezelfde users die meebieden op dezelfde spelers als ik in geïnteresseerd ben... Hier zal een autobid niet zoveel veranderen...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel Hattrick al een aantal jaartjes niet meer , log af en toe nog even in om mijn account te bewaren.

Kapitaal: 70 326 712 € (70 316 481 €) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan je een aardig team mee bouwen en aantal keer promoveren.
CoRrRan schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:58:
[...]

Nu nog hopen op een spec en je bent echt spekkoper. (En hopen op een goede leeftijd, zou hij ook nog in het U20 terecht kunnen komen.)
Hij heeft technical als spec. Hij word momenteel al door een scout gevolgd dus hopelijk kan mijn jeugdopleiding een international afleveren.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik val in mijn competitie van de ene verbazing in de andere... Na iedere tegenstander één keer te hebben gehad, stond ik op een verdienstelijke 2e plaats. Heb zelfs nog even nummer 1 gestaan, maar toen ik vorige week volledige terecht verloor (m'n eerste nederlaag vh seizoen) van de nummer 6, stond ik weer 2e. Tot gisteren, toen ik opeens met 3-0 van diezelfde tegenstander won en de nummer 1 gelijk speelde tegen de nummer laatst (die nog maar één punt had) :| . Nu sta ik gedeelde eerste, maar met maar 2 punten voorsprong op de nummer 3. Wordt nog spannend dus :) . Ik hoef eigenlijk nog niet zo nodig te promoveren, dus voor mij is het al leuk om zo lang mee te spelen voor de titel...

[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 26-11-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
Ik sta ook onverwacht eerste in mijn competitie. Helaas staat alles wel dicht bij elkaar. In theorie kan de nummer 4 nog promoveren in de praktijk alleen de eerste 3.
Volgende week mag ik tegen de nummer 4 die ik moet winnen. Daarna tegen de nummer 3 en die moet ik ook winnen. Eigenlijk geen kans meer om te piccen terwijl ik mijn TS echt nog wel wat op moet krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn competitie lijkt per speelronde wel zwaarder te worden. We staan momenteel 42 van 256 in V en dan hebben we nog een BOT-team in onze competitie. Wil niet weten hoe hoog we hadden gestaan als we 8 actieve teams hadden.

Van het weekend weer verloren net als vorige week. Hierdoor een plaatsje gezakt naar plaats 3. De titel kan ik wel uit mijn hoofd zetten, want met een veel slechter doelsaldo en 6 punten achterstand heb ik een wonder nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

na dit weekend sta ik tweede.
Had eigenlijk als doelsteling dit seizoen middenmoot én financieel winstgevend te draaien (wat ook lukt, heb tot nu toe 1,8 miljoen winst gemaakt welke ik nu geinvesteerd heb in een extra trainee)..

maar qua prestaties loopt het nu lekker.
de eerste drie wedstrijden wel veel punten verloren, toen onterecht tweemaal gelijk en eenmaal verloren maar sindsdien heb ik alles gewonnen, alhoewel ook met een beetje geluk.

Op de koploper heb ik drie punten achterstand, ik twijfel zelf of ik nu voor het kampioenschap zou moeten gaan... Die koploper is ook kwetsbaar, heeft een kleine selectie en hangt erg op bepaalde spelers en zou, als die hun vorm verliezen snel kunnen vallen.
anderszijds, mn team is nog in opbouw en evengoed zou ik de luxe kunnen uitnutten om die opbouw te optimaliseren:
bv mn spitsen beginnen oud te worden, draaien wel dankzij hoge loyaliteit topratings, maar zullen over anderhalf seizoen duidelijk tekenen van verval gaan vertonen (dan niet meer op mn huidig niveau mekomen, laat staan als het me lukt te promoveren) en dan moet je eigenlijk nu al hun vervanging inplannen.

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 26-11-2012 11:30 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:09:
Mijn competitie lijkt per speelronde wel zwaarder te worden. We staan momenteel 42 van 256 in V en dan hebben we nog een BOT-team in onze competitie. Wil niet weten hoe hoog we hadden gestaan als we 8 actieve teams hadden.

Van het weekend weer verloren net als vorige week. Hierdoor een plaatsje gezakt naar plaats 3. De titel kan ik wel uit mijn hoofd zetten, want met een veel slechter doelsaldo en 6 punten achterstand heb ik een wonder nodig.
lijkt wel om onze VI. Wij staan ook standaard in de top 100 van VI teams terwijl wij een bot hebben en een enorm zwak team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mijn competitie is zelfs 13 van de 1024 van de VI...

Toen ik er naar toe gepromoveerd was hoopte ik dat ik in ieder geval niet meteen weer zou degraderen. Na 8 wedstrijden sta ik 5de, wat me zeker niet tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een ronde verder in de GoT-cup. De kans dat een eerdere winnaar weer wint is gestegen tot 50%. Het is zelfs mogelijk dat twee oud winnaars samen in de finale komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
majoh schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:42:
Mijn competitie is zelfs 13 van de 1024 van de VI...

Toen ik er naar toe gepromoveerd was hoopte ik dat ik in ieder geval niet meteen weer zou degraderen. Na 8 wedstrijden sta ik 5de, wat me zeker niet tegenvalt.
dat doe je niet verkeerd dan.
Het valt me op dat iedereen op rating gebied erg dicht bij elkaar zit bij jou.
In onze competitie zit er toch meer verschil in. Een aantal die regelmatig 300 hatstats of meer neer kunnen zetten en een paar die de 200 nog niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:12:
Weer een ronde verder in de GoT-cup. De kans dat een eerdere winnaar weer wint is gestegen tot 50%. Het is zelfs mogelijk dat twee oud winnaars samen in de finale komen te staan.
klopt, ik heb al zitten kijken en _als_ mn team de finale haalt, zou een finale keldertrapje versus Dsanka me wel wat lijken :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Helaas totaal niet meer competatief voor de GoT-cup met de complete verkoop van mijn team. Dus maar van de zijlijn aanmoedigen in de halve finales!

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb dit weekend de eerste plek in mn liga veroverd (op doelsaldo) :)

weet niet of dat zo gaat blijven, is ook best onverwacht omdat mn team juist eigenlijk in ombouw is en ik vorig seizoen mn beste en duurste spelers verkocht heb..
maar het schept wel een aantal mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een voetbalshow weggegeven met een 6-2 overwinning. Sta nu 6 punten achter op de nummer 1 en 6 punten voor op de nummer 5. Sta dus in niemandsland en als ik mijn wedstrijden blijf winnen dan is handhaving het maximale haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
sta nog steeds eerste. Als ik zo door ga dan mag ik voor p/d gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Wie speelt volgende week tegen Zibby? We komen er nog niet uit met Keldertrapje zo te zien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Op penalties naar de finale! *O*

Een ding weten we al zeker, wie die ook zal winnen, ook deze vierde editie zal een heel nieuwe winnaar gaan opleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dag dat er iemand hem een tweede keer zal winnen komen wel steeds dichterbij natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaplander schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:45:
Op penalties naar de finale! *O*

Een ding weten we al zeker, wie die ook zal winnen, ook deze vierde editie zal een heel nieuwe winnaar gaan opleveren :P
gefeliciteerd, goede wedstrijd gespeelt en jullie hebben ook terecht gewonnen, maar wat een spektakel: van 10 penalties 9 raakgeschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Zo even laten weten dat ik nog wel leef. :P
Mijn team klimt langzaam weer omhoog, afgelopen weekend boven de degradatie streep gekomen voor het eerst, na het weekend ervoor punten afgesnoept te hebben van de nr 1. :)
Mijn team groeit gestaag, 1 van mijn wingers staat in belangstelling van U20 coach van Italie. Niet verkeerd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
AAAAAHHHHH stond opeens mijn B team opstelling als standaard opstelling ingesteld! Gisteren met 0-9 verloren dus, waar ik normaal niet kansloos zou zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:34

Oxigeon

En zo is dat!

Ik dacht in het begin van het seizoen me makkelijk te handhaven in de VII. Na 3 wedstrijden stond ik fier bovenaan. Waarna ik dacht hier zit misschien wel meer in dan alleen handhaven.

Toen kwam de dip van het seizoen. Ik heb geen wedstrijd meer gewonnen of gelijk gespeeld en alles dik verloren (helaas). Nu sta ik ondertussen 1-na laatste (dus degradatie). Ik hoop toch dat ik nog ga winnen want anders vlieg ik er nog uit.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pluspunt is dat je de tegenstanders van die eerste drie wedstrijden nog krijgt. Dus dan moet je vast nog wat punten kunnen sprokkelen.

Zelf gisteren met 1-2 gewonnen en door het verlies van de nummer 1 tegen de nummer 2 sta ik ineens nog maar 3 punten van de koploper af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb ook gelijk mn eerste plek weer verloren, uit 2-1 verloren maar dat was ook verdiend
Al had ik misschien een betere kans gehad als ik mn vleugels wat sterker opgezet had, beide goals vielen over rechts (waar mn zwakste verdediger stond) en mn tegenstander speelde AOW, wat ik had kunnen weten als ik zn thuiswedstrijden beter analyseerd had.

volgende week nog thuis tegen de nr 3 en de week erop tegen de nr 1 uit... heel misschien zou ik dan nog kunnen terugkomen, maar dan heb ik ook wat geluk nodig en mag geen enkele fout maken...
verder is de kans dan nog direktpromotie te halen behoorlijk miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
sta ik zomaar nog steeds eerste. Gewonnen tegen de beste van de competitie in mijn ogen. Sta nu 5 punten los en dat blijft zo als ik mijn best doe. Tot nu toe alleen maar makkelijke wedstrijden en dan hopelijk rechtstreekse promotie naar de V.

:( hattrick down net terwijl er een speler van me te koop staat en ik bezig ben een speler te kopen :(

wtf: 13e van de 1024 VI's en dat met een bot erin. Zo zwaar is de competitie echt niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Wceend op 10-12-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
En de GoT Cup finale is afgetrapt. Iedereen op de tribune? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Jazeker :)

In ander nieuws: ik sta in mijn eerste seizoen VII gewoon derde, ondanks dat mijn opstelling één keer gefaald heeft :D De nummers 4 en 5 zitten me wel op de hielen, maar ik denk dat ik sowieso 3e, 4e of 5e ga eindigen. Dit alles zonder extra versterkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
W00t! We hebben 'm, de GoT Cup! oOo
Kaplander schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:35:
[...]

Ja, wie moet mij nu uitschakelen. Dat is immers altijd Flower Power...

... Ik ga 'm winnen!!! *O*
Het is de schuld van Flower Power, die had me vast ook de vierde keer wel weer uitgeschakeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gefeliciteerd kerel! Seizoen 5 staat klaar. Weet nog niet of er mensen zijn die niet gaan accepteren, dus weet ook nog niet of er vrije plaatsen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:30:
Gefeliciteerd kerel! Seizoen 5 staat klaar. Weet nog niet of er mensen zijn die niet gaan accepteren, dus weet ook nog niet of er vrije plaatsen zijn.
Gefeliciteerd en accepted. Ik ga voor wederom een nieuwe winnaar in de komende GoT-cup ;) ....

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zoek managers die graag met de GoT cup mee willen doen als back-up!

Er zijn 4 managers die nog niet geaccepteerd hebben, dus er zijn 4 plekken vooralsnog vrij. Ik ga er van uit dat een aantal van die managers nog gaan reageren, maar ik wil dus ook graag weten of er mensen zijn die als back-up kunnen fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

10-12-2012 Nam deel aan seizoen 4 van GoT Cup en eindigde als nummer 15.
22-10-2012 Nam deel aan seizoen 3 van GoT Cup en eindigde als nummer 16.
03-09-2012 Nam deel aan seizoen 2 van GoT Cup en eindigde als nummer 16.
16-07-2012 Nam deel aan seizoen 1 van GoT Cup en eindigde als nummer 16.
28-05-2012 Nam deel aan seizoen 1 van GoT Cup II en eindigde als nummer 8.
:o Zowaar niet op de laatste plaats geëindigd bij de laatste GoT Cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nXXt schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:38:
[...]

:o Zowaar niet op de laatste plaats geëindigd bij de laatste GoT Cup :D
Jaja, je hoeft het niet zo in te wrijven hoor... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
weet iemand van normaal gesproken de grens is van een promotie degradatie wedstrijd in de VI?
Deze staat nu op 28 punten met nog 3 wedstrijden te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens wel jammer dat de wedstrijden van de toernooien niet in de Head-To-Head opgenomen worden. Zou het leuk vinden om te kunnen zien hoe vaak je van iemand in een toernooi hebt gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:38:
Het is trouwens wel jammer dat de wedstrijden van de toernooien niet in de Head-To-Head opgenomen worden. Zou het leuk vinden om te kunnen zien hoe vaak je van iemand in een toernooi hebt gewonnen.
Ja! Dat viel mij ook al op, de details van de vorige wedstrijden zijn eigenlijk nergens terug te vinden, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:30:
[...]

Ja! Dat viel mij ook al op, de details van de vorige wedstrijden zijn eigenlijk nergens terug te vinden, of wel?
Eigenlijk alleen bij de deelnemers zelf. Daar blijft de wedstrijd informatie beschikbaar. Maar op de toernooi-pagina verdwijnt het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:44:
[...]
Eigenlijk alleen bij de deelnemers zelf. Daar blijft de wedstrijd informatie beschikbaar. Maar op de toernooi-pagina verdwijnt het allemaal.
Nee zelfs daar niet, want als je naar wedstrijdschema kijkt zijn de wedstrijden zelfs helemaal weg. Als je bij het toernooi-pagina de vorige toernooien bekijkt kan je resultaten nog zien, maar dat is dan ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:38:
[...]

Nee zelfs daar niet, want als je naar wedstrijdschema kijkt zijn de wedstrijden zelfs helemaal weg. Als je bij het toernooi-pagina de vorige toernooien bekijkt kan je resultaten nog zien, maar dat is dan ook alles.
Inderdaad, dacht dat ik ze nog kon zien, maar ze zijn nu inderdaad weg. :( Toch wel enigszins jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
4 punten boven de p/d streep ondertussen :)

Met een wedstrijd tegen de nummer laatst in het vooruitschiet zou je zeggen kat in bakkie. Maar die nummer laatst deed zijn vorige thuiswedstrijd ook nog gewoon 330 hatstats. Dus een intikkertje zal het vrees ik niet gaan zijn. En ik moet eigenlijk dringend mijn ts (kalm) weer wat opkrikken. Maar met een overwinning zijn we wel veilig (en maakt het niets meer uit), dus om deze wedstrijd zomaar het middenveld te laten lopen. Keuzes, keuzes... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 3 wedstrijden te gaan. Het zal wel een p/dtje worden.

VV O.N.B. (361959)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gister gewonnen van de nummer 1 *O* . Wordt nog spannend in onze competitie met nog twee wedstrijden te gaan. Na gisteren sta ik derde (gelijk in punten en doelsaldo met de huidige nummer 2, maar minder doelpunten gescoord), en één punt achter op de huidige (nieuwe) nummer 1. De laatste wedstrijd is de huidige nummer 1 tegen de huidige nummer 2, dus met een beetje geluk ga ik er als lachende derde met de prijs vandoor >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsoezn schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:29:
Gister gewonnen van de nummer 1 *O* . Wordt nog spannend in onze competitie met nog twee wedstrijden te gaan. Na gisteren sta ik derde (gelijk in punten en doelsaldo met de huidige nummer 2, maar minder doelpunten gescoord), en één punt achter op de huidige (nieuwe) nummer 1. De laatste wedstrijd is de huidige nummer 1 tegen de huidige nummer 2, dus met een beetje geluk ga ik er als lachende derde met de prijs vandoor >:) .
Spanning allom dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

allemaal hopelijk een prettige kerst gehad :)

Ik heb iig nét de eerste plek in mn liga heroverd en sta met nog één wedstrijd te spelen gelijk qua punten maar met een doelsaldo dat +7 beter is..
en mn laatste wedstrijd is tegen de al gedegradeerde nummer laatst (alhoewel geen walk-over, ik speel uit en dat team is niet eens zo heel slecht, had hem elfs aan het begin bij mn favorieten staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima kerst gehad hier. Hoefde beide dagen niet voor het eten te zorgen, maar daarom wel morgen mijn ouders en zus over de vloer.

Vanavond moet de koploper verliezen en ik winnen om nog een kans te maken op de titel. Hij speelt tegen de nummer 4, maar ik mag tegen de nummer 3 aantreden dus word nog lastig zat om zelf te winnen. Dus blijf weer een seizoen hangen. Misschien dat ik de laatste wedstrijd met opzet verlies als ik geen kampioen meer kan worden, want dan zou de kampioen van afgelopen twee seizoenen direct promoveren. Nou weet je niet wat je er voor terug krijgt, maar wil dat gokje wel eens wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Grrr, wat een anticlimax zeg... een miezerige 1-0 counternederlaag tegen een uitgespeelde nr. 6: einde seizoen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 08:27

ZenTex

Doet maar wat.

Ach, klaag niet. ;)
Ik haal de beste stats in mijn comeptitie en tot mid seizoen nog geen wedstrijd gewonnen, veel gelijkspel en verliezen. Pas na mid seizoen weten te winnen, en kom hopelijk uit op plekje 3, terwijl ik voor de titel had kunnen gaan, maar dat het hem niet ging worden was al gauw bekend.
Enfin, volgend seizoen beter. Heb een nieuwe trainer en zou door veel PiCcen een stuk beter moeten kunnen presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Prima Kerst gehad, helemaal klaar voor de oliebollen nu :)

Vorige week verloren van de nummer laatst, maar dat vandaag kunnen repareren door te winnen van de koploper. Het is zo'n competitie :P

Sta nu derde, maar plek vijf, en dus alsnog p/d, is slechts 1 puntje verschil. Nog altijd wel op de wip aldus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben en blijf derde in de competitie. Zo eens kijken of we de kampioen kunnen helpen bij zijn directe promotie.

Mijn spits was op dreef tijdens de GoT-cup in de tweede helft. 3 doelpunten in 10 minuten. In de laatste speelronde zou ik met een gelijkspel een van de finaliste van de vorige editie uit kunnen schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:13:
Ik ben en blijf derde in de competitie. Zo eens kijken of we de kampioen kunnen helpen bij zijn directe promotie.

Mijn spits was op dreef tijdens de GoT-cup in de tweede helft. 3 doelpunten in 10 minuten. In de laatste speelronde zou ik met een gelijkspel een van de finaliste van de vorige editie uit kunnen schakelen.
En de andere finalist moet zich ook nog reppen om de groepsfase te overleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ga komend seizoen weer van de IVe naar de Ve divisie.

Ben benieuwd waar mijn vrije val gaat ophouden, of waar ik ervoor kies om deze op te laten houden. Op zich wel jammer dat ik op die manier niet echt competitief kan zijn in de GoT-cup, maar ik sta, samen met FC Flower Power, weer op uitschakelen in deze ronde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mijn seizoen is gisteravond afgelopen....

tot 2 minuten vor het einde stond ik op de eerste plaats... maar toen sloeg het noodlot toe en verloor ik alsnog de titel en een mogelijk kwalificatieduel voor promotie een liga hoger .

Deels kan ik overigens niet ontevreden zijn, vorig seizoen begonnen met een stevige ombouw (een derde van mn loonkosten teruggebracht) en toen gedacht dat het voorkomen van degradatie m'n belangrijkste taak dit seizoen zou zijn...

enkel is het altijd rot zo in de laatste minuten een nóg groter succes te zien vervagen (zeker ook omdat ik mn wedstrijd véél beter was, 70% winst-kans, middenveld gewonnen én een ATT-DEF rating die duidelijk in mijn vordeel was, zelfs mn keuze op welke vleugel ik mn sterkste aanval had en DEF was exact goed gekozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
RM-rf schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:15:
mijn seizoen is gisteravond afgelopen....

tot 2 minuten vor het einde stond ik op de eerste plaats... maar toen sloeg het noodlot toe en verloor ik alsnog de titel en een mogelijk kwalificatieduel voor promotie een liga hoger .

Deels kan ik overigens niet ontevreden zijn, vorig seizoen begonnen met een stevige ombouw (een derde van mn loonkosten teruggebracht) en toen gedacht dat het voorkomen van degradatie m'n belangrijkste taak dit seizoen zou zijn...

enkel is het altijd rot zo in de laatste minuten een nóg groter succes te zien vervagen (zeker ook omdat ik mn wedstrijd véél beter was, 70% winst-kans, middenveld gewonnen én een ATT-DEF rating die duidelijk in mijn vordeel was, zelfs mn keuze op welke vleugel ik mn sterkste aanval had en DEF was exact goed gekozen)
Dat was wel heel ongelukkig inderdaad! :(

Voor mij is het seizoen ook voorbij, maar in positieve zin; ontlopen van een p /d was het maximaal haalbare, en dat is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Door overschatting van mijn tegenstander, promoveer ik naar VI.

Mijn team is daar echt niet klaar voor en de kans dat ik komend seizoen elke wedstrijd verlies is dan ook erg groot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik mag volgend seizoen in V.171 proberen te overleven. Ben wel benieuwd hoe lang ik het laten afzakken leuk blijf vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal vrees je het team dat van een competitie naar jouw competitie degradeert, maar voor komend seizoen is het bij mij andersom. Het team wat we er zeker bij krijgen uit IV lijkt zich terug te laten zakken, maar dan is het te hopen dat het verder is dan V dat hij terug gaat. De teams die we er in ieder geval bij krijgen vanuit VI scoren ongeveer 280 en 290 aan stats in hun laatste wedstrijden. Dan is het nog maar afwachten wat er uit de P/D-duels komen. Daar zit een team bij waar ik afgelopen seizoen 2x van heb verloren.

Het gaat er zo te zien niet veel makkelijker op worden komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

AC Quattro staat 5-0 voor in de GoT Cup :D

Eerste GoT Cup-overwinning, na 1 seizoen GoT Cup II en (inclusief dit seizoen) 4 seizoenen GoT Cup :P

En 6-0 :P

[ Voor 59% gewijzigd door nXXt op 07-01-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Oei, da's wel zuur.. Vanavond uitgeschakeld in de GoT-cup, maar niet omdat ik te weinig punten heb of een te slecht doelsaldo :? .. Nummers 1 t/m 3 hebben allemaal 4 punten, 6 doelpunten voor en 6 doelpunten tegen, maar toch eindig ik als derde :'( . Nog zuurder maakt het feit, dat ik m'n vier punten heb gehaald tegen de 2 ploegen die nu wel doorzijn (en dus heb verloren van de andere ploeg die ook 4 punten heeft) |:(

[ Voor 25% gewijzigd door naitsoezn op 07-01-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
naitsoezn schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:55:
Oei, da's wel zuur.. Vanavond uitgeschakeld in de GoT-cup, maar niet omdat ik te weinig punten heb of een te slecht doelsaldo :? .. Nummers 1 t/m 3 hebben allemaal 4 punten, 6 doelpunten voor en zes doelpunten tegen, maar toch eindig ik als derde :'( . Nog zuurder maakt het feit, dat ik m'n vier punten heb gehaald tegen de 2 ploegen die nu wel doorzijn (en dus heb verloren van de andere ploeg die ook 4 punten heeft) |:(
Wat een bizarre ontknoping inderdaad 7(8)7

Ik heb even geen idee hoe het onderscheid tussen 1, 2 en 3 is bepaald. Zou er een virtueel muntje zijn opgegooid? Maar dat is dan al tijdens de wedstrijden gebeurd, want bij 2-2 werd ik al meteen als tweede geplaatst in de virtuele rangschikking :?

edit -- Jij maakte daarna pas gelijk zie ik (minuut 78 versus minuut 72). Zou dan wellicht hier het tijdstip van de doelpunten doorslaggevend zijn geweest?

[ Voor 8% gewijzigd door Kaplander op 07-01-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kaplander schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:16:
[...]

Wat een bizarre ontknoping inderdaad 7(8)7

Ik heb even geen idee hoe het onderscheid tussen 1, 2 en 3 is bepaald. Zou er een virtueel muntje zijn opgegooid? Maar dat is dan al tijdens de wedstrijden gebeurd, want bij 2-2 werd ik al meteen als tweede geplaatst in de virtuele rangschikking :?

edit -- Jij maakte daarna pas gelijk zie ik (minuut 78 versus minuut 72). Zou dan wellicht hier het tijdstip van de doelpunten doorslaggevend zijn geweest?
Hmmz, weet ik niet... Ik stond na 2 speelrondes ook al derde achter Zeeberen, ondanks precies hetzelfde doelsaldo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Inderdaad, erg bizar deze eindstand. Maar ik klaag niet. ;) Wel zuur voor de nummer 3.

Edit: Volgens de manual is het een coin toss...

[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 07-01-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de eerste keer dat ik de poule ronde van de GoT-cup niet overleef, maar ben in ieder geval in een onderling duel uitgeschakeld en niet door een coin toss ;)

De kans dat we een team krijgen dat voor de tweede keer winnaar word is klein. De twee overgebleven kampioenen spelen in de kwartfinale tegen elkaar. We kunnen trouwens in de halvefinale een replay krijgen van afgelopen finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ZenTex schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:57:
Inderdaad, erg bizar deze eindstand. Maar ik klaag niet. ;) Wel zuur voor de nummer 3.

Edit: Volgens de manual is het een coin toss...
Ik klaag wel, lol wat een eindstand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

-TheNose- schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:55:
[...]

Ik klaag wel, lol wat een eindstand. :P
Tsja, maar jij had wel 3 doelpunten minder dan de rest...
Loser. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Komend seizoen zit ik in divisie V.77. mijn eerste keer in de V dus ik ben benieuwd. Zo te zien kan ik voor een p/d gaan en als ik geluk heb wordt ik 4e maar veel meer zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op maandag 14 januari 2013 @ 08:52:
Komend seizoen zit ik in divisie V.77. mijn eerste keer in de V dus ik ben benieuwd. Zo te zien kan ik voor een p/d gaan en als ik geluk heb wordt ik 4e maar veel meer zit er niet in.
Vind ik een beetje onzin, HT blijft een raar spelletje en je kunt vooraf niet echt aangeven hoe ver je gaat komen het seizoen erop.

Elke keer dat ik naar een hogere divisie ben gegaan dacht ik bij mezelf: jakkes, da's veel te lastig. En uiteindelijk speelde ik bijna elke keer beter dan verwacht. Dus gewoon lekker managen en kijken waar het schip strand! Positief blijven. :)

Edit:
Even ter onderbouwing:
SCSer.P
393IV.458
383IV.454
373V.2091
366V.2091
356V.2092
343VI.6911
334VI.6913
323VI.6912
314VI.6912
302VII.3852
291VII.3853
281VIII.14721
272VIII.14722
261VIII.14723
253VIII.14723
24-VIII.14722
23-IX.6181
22-IX.6186
Zoals je ziet: laagste positie na promotie: plek 4. En elke keer had ik het idee: gatver, zware competitie waar ik in terecht kom.

[ Voor 48% gewijzigd door CoRrRan op 14-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:30:
[...]
Vind ik een beetje onzin, HT blijft een raar spelletje en je kunt vooraf niet echt aangeven hoe ver je gaat komen het seizoen erop.

Elke keer dat ik naar een hogere divisie ben gegaan dacht ik bij mezelf: jakkes, da's veel te lastig. En uiteindelijk speelde ik bijna elke keer beter dan verwacht. Dus gewoon lekker managen en kijken waar het schip strand! Positief blijven. :)
Ben ik wel met je eens. Afgelopen seizoen dacht ik 3e te kunnen worden en ben nu 1e geworden en direct gepromoveerd.
De V is echter andere koek denk ik. Ik verwacht wel redelijk mee te kunnen komen maar ik haal echt niet iedere wedstrijd boven de 300 hatstats.
Toch vind ik het wel leuk om voor mezelf een prognose te doen en te kijken wat het uiteindelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:24:
[...]

Ben ik wel met je eens. Afgelopen seizoen dacht ik 3e te kunnen worden en ben nu 1e geworden en direct gepromoveerd.
De V is echter andere koek denk ik. Ik verwacht wel redelijk mee te kunnen komen maar ik haal echt niet iedere wedstrijd boven de 300 hatstats.
Toch vind ik het wel leuk om voor mezelf een prognose te doen en te kijken wat het uiteindelijk wordt.
Wees gerust ik haal ook niet iedere wedstrijd 300+ en eindig toch 2e in de V en toch niet in de makkelijkste competitie die er voor V bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:08:
[...]

Wees gerust ik haal ook niet iedere wedstrijd 300+ en eindig toch 2e in de V en toch niet in de makkelijkste competitie die er voor V bestaat.
ok dan zal ik misschien geluk hebben.
Ik haalde de laatste wedstrijden van het seizoen standaard boven de 300 hatstats.
Mijn middenveld varieert van goed (laag) uit en pic naar Uitmuntend (laag) thuis en normal met hoge TS.

Ik zat in een best wel zware VI dus handhaven zou wel moeten kunnen. Helaas zit ik nu in een counter divisie zo te zien. Dus overal een muur achterin en bijna geen aanval. Hopelijk gaan de specs en de spelhervatter hun werk doen dit seizoen.

edit:
als ik naar je ratings kijk dan ben je toch wel een stuk beter dan dat ik ben. Vooral je mid zou ik nooit kunnen halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wceend op 14-01-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

1-1 Zeeberen-Destiny in de GoT cup.
Kwam er net te laat achter dat ik m'n orders nog moest instellen. Ach, we zien wel hoe het afloopt.

Succes. :)

Edit: En met 1-2 verloren in de verlenging. -O-

[ Voor 14% gewijzigd door ZenTex op 15-01-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Gemiddeld 300 hatstats (iets minder bij pic uit, wat meer bij pin thuis) lijkt me prima voor V. Ik ben daarmee afgelopen seizoen derde geworden in een van de sterkste V van Nederland (#4 volgens htev).

Wederom naar de halve finale van de GoT cup :)

Keldertrapje had zo te zien zijn 4-4-2 ervaring iets te ver laten wegzakken. Daardoor kreeg ik het overwicht wat in de schoot geworpen wel. Anders waren de kansen volledig gelijk geweest denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:29
Hallo, allen. Ik ben relatief noob met Hattrick maar vind het wel leuk om te doen. Nu heb ik een verdediger die goed/goed is, maar zijn skill bar is niet geel. Normaal gesproken als deze maximaal is dan word het geel. Kan deze zich nog verder ontwikkelen?

Hier een voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii163/patrickriem/goeddef_zpsea2c9004.jpg

Ben benieuwd wat het antwoord is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ja dan kun je hem nog iets verder trainen zodat hij bijvoorbeeld 7.5 wordt ipv 7.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
ah das fijn om te horen, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ligt eraan hoe oud hij is, maar je zou kunnen proberen z'n vleugelspel eerst uit te trainen, voordat je doorgaat met verdedigen trainen. Vleugelspel gaat behoorlijk snel, zeker op lage niveau's, en het helpt een boel voor de transferlijst als je deze speler op goed verdedigen + matig vleugel kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Op het moment is hij 17 jaar. Ik heb meerdere vleugelspelers die ik wel hoger kan trainen, dus dat is wel een handige idd. Is de positie van vleugelverdediger even goed als normale vleugelspeler als het om trainen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ai, nu al 17jr. Dat maakt helaas een boel uit. Je krijgt het meeste geld, als je spelers kunt 'pullen' uit de jeugd bij 17jr0dgn. Af en toe loont het om nog wat langer door te trainen, zodat de spelers met 17jr en ~40dgn gepulled kunnen worden, als je op die manier net een vaardigheid op 'redelijk' of 'goed' (of als je mazzel hebt 'uitstekend') kunt krijgen.

Het beste focus je al je training op 1 topspeler in je jeugd (en als er anderen kunnen meeliften op die training is dat mooi meegenomen).

Maak ook gebruik van Hattrick Youthclub. Een erg handige site om je jeugdspelers goed te begeleiden in hun training!

Edit:
En om terug te komen op je vraag: vleugelspelers trainen 100% vleugelspel als je vleugelspel als primaire training hebt ingesteld. Wingbacks (WB) trainen voor 50% vleugelspel als je vleugelspel als primaire training hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door CoRrRan op 20-01-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zal ik eerst een topspeler moeten krijgen. Hoogste wat ik kan krijgen is 'goed' tot zover. Zelfs dat zijn er weinig :) Zodra ik weer een jonge speler heb die redelijk/goed is zal ik hem met een prio voluit trainen. Dat is een goede tip, bedankt

Edit: Zie net dat ik een kansmaker heb!

Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii163/patrickriem/epihupkes_zps14392881.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door patrickos85 op 20-01-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
patrickos85 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:37:
Zal ik eerst een topspeler moeten krijgen. Hoogste wat ik kan krijgen is 'goed' tot zover. Zelfs dat zijn er weinig :) Zodra ik weer een jonge speler heb die redelijk/goed is zal ik hem met een prio voluit trainen. Dat is een goede tip, bedankt

Edit: Zie net dat ik een kansmaker heb!

[afbeelding]
wanneer kun je hem pullen??
Als dat op 17j en 0 dagen is ga je voor deze.
Primair verdedigen en secundair vleugelspel (zet hem dan op de 50% positie).
als verdedigen is uitgetraint primair vleugel en dan secundair passen.

Train dan een keer in een vriendschappelijke wedstrijd primair passen en secundair vleugel om zijn huidige passen te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dat is zeker een mooie speler. Daar kun je zeker alle training op focussen. Helaas kunnen wij niet ruiken wat je team id is, dus als je dat zou willen posten, kunnen we wat makkelijker meekijken.

Ik zou de training iets anders doen dan wat WCeend voorstelt:
Primair verdedigen, secundair passen (lange pass) (tot verdedigen klaar) (CD of WB positie)
Primair vleugelspel, secundair passen (korte pass) (tot vleugelspel klaar) (W positie)
Primair positiespel, secundair passen (korte pass) (tot positiespel klaar) (IM positie)

Vleugelspel als secundair, en dan OOK nog op een WB positie MOETEN zetten is eigenlijk weggegooide training. (Hij krijgt dan maar iets van 15~20% vleugelspel training.) Met verdedigen primair & lange pass secundair, krijgt hij in ieder geval maximale training van beide trainingsvormen. Gelukkig is verdedigen al op redelijk, dus dat scheelt je weer wat! Als passen uitgetraind is, kun je verdedigen met controlerend spel gaan combineren.

Belangrijk is het om te weten of je deze speler kunt 'pullen' op 17jr0dgn. Als dat zo is, kun je hem ook nog eens aangeven in het volgende topic op het forum:
[u17] scouting

Daar krijg je nog gedegen trainingsadviezen en als het een speler is die interessant genoeg is, zou je zomaar een U20 of NT scout op je dak kunnen krijgen voor deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Team id, erg handig inderdaad. Bij deze dus: 810661

Ik zal mij even gaan verdiepen in de u17 scouting site

edit: ik zit even te kijken naar trainingsvormen, maar ik zie nergens lange pass staan. Moet dat korte pass zijn?

[ Voor 34% gewijzigd door patrickos85 op 21-01-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Excuus: dat heet dus 'steekpass' of 'openingen maken'. :) (Ik zit al die jaren op de Engelse variant, en daar is het 'short passes' & 'through passes'.)

Epi is te promoveren bij 17jr0dgn, dat is dus mooi meegenomen! Ik zou gewoon de details van deze speler posten op het forum-draadje wat ik eerder doorgaf.

Als je foxtrick gebruikt (voor Firefox, Chrome & Opera te downloaden), kun je heel eenvoudig een bondige samenvatting van je speler kopiëren en plakken in een forum draadje op Hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:25:
Excuus: dat heet dus 'steekpass' of 'openingen maken'. :) (Ik zit al die jaren op de Engelse variant, en daar is het 'short passes' & 'through passes'.)

Epi is te promoveren bij 17jr0dgn, dat is dus mooi meegenomen! Ik zou gewoon de details van deze speler posten op het forum-draadje wat ik eerder doorgaf.

Als je foxtrick gebruikt (voor Firefox, Chrome & Opera te downloaden), kun je heel eenvoudig een bondige samenvatting van je speler kopiëren en plakken in een forum draadje op Hattrick.
jou voorstel is inderdaad ook goed maar hij is al 16j en20d dus misschien wel zsm de huidige en potentiele onthullen om te zien of uittrainen mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Wceend schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:32:
[...]

jou voorstel is inderdaad ook goed maar hij is al 16j en20d dus misschien wel zsm de huidige en potentiele onthullen om te zien of uittrainen mogelijk is.
Je had het over een 50% positie, maar die is mij niet bekent. is dat een vleugelspeler die verdedigend speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

patrickos85 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:35:
[...]

Je had het over een 50% positie, maar die is mij niet bekent. is dat een vleugelspeler die verdedigend speelt?
Nee, 50% positie voor vleugelspel trainen is een WB positie. De specifieke orders die je kunt geven, hebben geen invloed op de training. Alleen de positie waar de speler staat opgesteld.

Kijk hier anders voor nog meer achtergrond informatie: http://www.hagonline.org (en specifiek deze pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
CoRrRan schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:08:
[...]

Nee, 50% positie voor vleugelspel trainen is een WB positie. De specifieke orders die je kunt geven, hebben geen invloed op de training. Alleen de positie waar de speler staat opgesteld.

Kijk hier anders voor nog meer achtergrond informatie: http://www.hagonline.org (en specifiek deze pagina).
Ok, duidelijk. Mijn god zeg, er gaat ineens een wereld voor mij open. Veel dieper dan ik voorheen had gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
"De coach van Rumsters had voor een 3-4-2-formatie gekozen."

Bacardi Boys spaart de 11e man voor de finale volgende week? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Kaplander op 21-01-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Sommige mensen lijken de nieuwe realiteit qua transfer-bedragen nog niet echt te erkennen. Ben voor het nieuwe seizoen wat trainees aan het zoeken, en wat sommigen toch te durven te vragen... Niet normaal! Bijvoorbeeld: voor een speler die volgens de prijsvergelijking voor max. 1.2 miljoen is weggegaan (700K gemiddeld), durven sommige spelers gewoon 2.5 miljoen te vragen :/ . Vragen staat vrij natuurlijk, maar een beetje reeele bedragen mogen wmb wel :P

Edit: Juan Alderete (359629505), 18 jaar, 78 dagen. Formidabel positiespel, uitstekend vleugelspel, goed passen. Transfervergelijking: Mediaan = 834K, Mean = 921K, Max = 1.6M. Vraagprijs een whopping 3.061.728. Da's toch niet normaal?!? -O-

[ Voor 26% gewijzigd door naitsoezn op 21-01-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20
Krijg nou wat, ik sta in de finale :D

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Nnoitra schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:15:
Krijg nou wat, ik sta in de finale :D
Tref ik je daar volgende week, want Bacardi kon die 11e man toch niet missen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaplander schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:46:
[...]

Tref ik je daar volgende week, want Bacardi kon die 11e man toch niet missen vanavond :)
Hij wou je een kans geven om de eerste dubbele winnaar te zijn van de nieuwe opzet van de GoT-cup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 23:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

naitsoezn schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:24:
Sommige mensen lijken de nieuwe realiteit qua transfer-bedragen nog niet echt te erkennen. Ben voor het nieuwe seizoen wat trainees aan het zoeken, en wat sommigen toch te durven te vragen... Niet normaal! Bijvoorbeeld: voor een speler die volgens de prijsvergelijking voor max. 1.2 miljoen is weggegaan (700K gemiddeld), durven sommige spelers gewoon 2.5 miljoen te vragen :/ . Vragen staat vrij natuurlijk, maar een beetje reeele bedragen mogen wmb wel :P

Edit: Juan Alderete (359629505), 18 jaar, 78 dagen. Formidabel positiespel, uitstekend vleugelspel, goed passen. Transfervergelijking: Mediaan = 834K, Mean = 921K, Max = 1.6M. Vraagprijs een whopping 3.061.728. Da's toch niet normaal?!? -O-
Ben ze al wel gekker tegen gekomen, heel af en toe zie ik er een voorbij komen waar 10 mil voor gevraagd wordt met stats die werkelijk nergens op slaan (tijdje terug 1 met maks uitstekend op een bij stat). Je kunt het altijd proberen inderdaad maar realistisch is anders.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20
Kaplander schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:46:
[...]

May the luckiest team win :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:27:
[...]

Ben ze al wel gekker tegen gekomen, heel af en toe zie ik er een voorbij komen waar 10 mil voor gevraagd wordt met stats die werkelijk nergens op slaan (tijdje terug 1 met maks uitstekend op een bij stat). Je kunt het altijd proberen inderdaad maar realistisch is anders.
Er zijn er ook die hun stats willen showen en helemaal niet willen verkopen. Heb dat wel vaker meegemaakt toen ik scout was voor Suriname. :?

Aan de andere hand zal je ze niet horen klagen als ze mogelijk toch verkocht worden, want dan krijgen ze gewoon dat absurde bedrag er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik heb nu een aantal trainees onder me, waarvan ik denk dat ze voor de betreffende U20-team in de toekomst best van waarde kunnen zijn (via ht-world). Ik zie dat ik spelers kan aanmelden maar ehm... What's in it for me? Wat levert een U20-speler me op? Waarom zou ik die sores op m'n hals willen halen van iemand die boos op me wordt als ik niet zijn trainingschema toepas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word pas leuk als ze werkelijk voor de U20 dan wel NT gaat spelen indien dan een gedeelte van zijn salaris terug krijgt als hij speelt. 33% voor speler in je eigen NT en 40% voor buitenlandse internationals.

Echter als je geen gekke dingen doet qua training dan zal er waarschijnlijk iemand niet zo snel boos worden vermoed ik. Als je hem elk half seizoen iets anders traint natuurlijk wel, maar dan haalt hij de U20 ook niet. Wil je ze ooit in de U20 hebben dan zou ik ze wel toevoegen indien ze er misschien eerder bijgehaald kunnen om hun ervaring te verhogen indien ze goed genoeg zijn.
Pagina: 1 ... 47 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.