Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 58 Laatste
Acties:
  • 164.954 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 10:19
RM-rf schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:29:
[...]

zelf heb ik wel twee echte talentjes in mn jeugdopleiding, maar beiden zijn ook nog 15 (bijna 16):
Sebastian Kaiser, heeft als potentieel uitstekend Passing, redelijk Wing en redelijk Playmaking en matig DEF
en Antoni Buczkowski , die kan goed Scoren krijgen, redelijk Passing, matig wing (en redelijk DEF maar dat is niet zo zinnig voor een aanvaller)
Dat zijn idd 2 heel mooie talentjes! :)

Al zal uittrainen met zoveel relevante skills nog een hele klus gaan zijn.

Scout je nog op afwijkende tijden, dat dat wat regelmatiger goede spelers oplevert, of is het (zoals bij mij momenteel) puur toeval dat je nu eens 2 echte talenten vond?

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Loona35 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:32:
Morgen nog maar eens een kans voor je Dsanka om de finale te winnen :+
Ik heb een kaartje -- maak er dus een mooie pot van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 02:39

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jeugd.... heeft een tijdje wel wat leuks opgelevert maar de laatste tijd is het allemaal huilen met de pet op. Meestal al 17 jaar waar je gewoonweg geen bal mee kan. Vandaaag dan maar een verrassing, een 15 jarige, zwak passing max onbekend en max zwak scoren. Niet interessant dus tot ik even verder keek en zag dat hij redelijk allrounder moet zijn... zit ergens dus talent verborgen, nu afwachten waar.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik had vandaag ook weer eens een 15-jarige... zwak allrounder :P

Zijn er eigenlijk mensen hier die nog wel eens talenten ouder dan 15 oppikken? Ik heb er afgelopen jaar wel een paar getraind. Maar dat was voor eigen gebruik. Op de markt hoef je niet aan te komen met jeugdspelers ouder dan 17 en een paar dagen. Als ik zelf geen jeugdspelers voor mijn a-team zoek (meestal) dan klik ik eigenlijk alles ouder dan 15 standaard meteen weg. (Behalve de derde -- die neem ik dan aan om meteen te ontslaan.) Je vraagt je eigenlijk bijna af waarom ze nog in het spel zitten ;) Of onderschat ik hier toch echt wel het nut van deze oudere talenten?

[ Voor 81% gewijzigd door Kaplander op 15-07-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik pak alleen 16-jarigen als ze echt behoorlijk goede skills hebben, 17-jarigen niet behalve als ze als laatste worden aangeboden.

Is het eigenlijk het beste om je scouts op zondagochtend te bellen? Ik ben nooit echt heel vroeg wakker op zondag, dus is het dan wellicht beter om het op maandag- of dinsdagochtend te doen als de pool weer is bijgevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Volgens mij maakt het geen bal uit wanneer je je scouts belt, ik heb ze zondag heel vroeg gebeld, soms dinsdag of woensdag en het resultaat blijft hetzelfde, over het geheel genomen bagger :P

Ik neem überhaupt geen spelers die 17 zijn en als ze minder dan matig allrounder zijn laat ik ze ook links liggen tenzij er een hoofdstat minimaal redelijk is, dan wil ik de gok nog weleens wagen (pakt dan toch maar belabberd uit meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 19:08

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaplander schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:14:
[...]

Dat zijn idd 2 heel mooie talentjes! :)

Al zal uittrainen met zoveel relevante skills nog een hele klus gaan zijn.
Bukowksi heb ik al wat langer en die is op zn twee bijskills al uitgetrained en enkel scoren zal hij nog ongeveer één niveau omhoog moeten, dat zou in 7 trainingen mogelijk moeten zijn...

Kaiser heb ik net binnen en dat gaat spannend worden, kan best lastig zijn om die uitstekend passing ook werkelijk zo hoog of uitgetrained te krijgen..
dat zal wel niet lukken, maar ook als die op PM, wing en def zn max bereikt zou hij een erg goed verkoopbare speler zijn
Scout je nog op afwijkende tijden, dat dat wat regelmatiger goede spelers oplevert, of is het (zoals bij mij momenteel) puur toeval dat je nu eens 2 echte talenten vond?
Ik scout zo kort mogelijk voor mn jeugdwedstrijd..., zodat gescoutte spelers zsm kunnen spelen.
ik hecht geen geloof aan dat idee dat er vaste momenten zouden zijn waarop je een hogere kans zou hebben een goede speler te pullen:
daarvoor is er bij mijn weten ook geen enkel bewijs, en dat is zelfs van officiële wege ontkend.

ik scout idd bijna enkel 15-jarigen, van mn huidige 16 spelers zij 12 als 15-jarige aangeboden...
2 spelers die als B-materiaal gelden waren idd 16 jaar, één ervan werd aangeboden als overall redelijk en eentje met potentieel goed scoren (wat ik dus sowieso al train voor Bukowski) en dan kan het zin hebben, maar overall leveren die 16-jarigen gewoon struktureel minder op dan spelers die te pullen zijn met 17jr+0d

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 15-07-2012 18:18 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Dus het heeft eigenlijk ook geen toegevoegde waarde om in 3 verschillende regio's te scouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hehe, ik zit volgens mij in een niet zo sterke VII :z .... Na vijf speelrondes kan promotie me eigenlijk al niet meer ontgaan.. 5 gespeeld, 15 punten, 25 voor en 2 tegen (3x simpel met PIC gewonnen; 2x niet aangedurfd omdat ik de kwaliteit van de competitie overschatte). Nu al zes punten voor op de nummer 3, en over 2 weken in een tweeluik met m'n mede-koploper uitmaken wie er kampioen gaat worden (er vanuit gaande dat we allebei de overige wedstrijden gewoon winnen).... Volgend seizoen dan een herkansing in VI, dit maal met een sterker team dan vorig seizoen :).

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387149

Qua scouten, volgens mij werkt het met beide systemen op dezelfde manier.

Ze zetten niet elke week een aantal spelers met bepaalde kwaliteiten klaar, die dan vervolgens aan jouw verloot worden, maar zodra jij pullt krijgt jouw speler dmv kansberekening diverse kwaliteiten. Hierdoor is tijdstip en regio van scouten niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 387149 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:25:
Qua scouten, volgens mij werkt het met beide systemen op dezelfde manier.

Ze zetten niet elke week een aantal spelers met bepaalde kwaliteiten klaar, die dan vervolgens aan jouw verloot worden, maar zodra jij pullt krijgt jouw speler dmv kansberekening diverse kwaliteiten. Hierdoor is tijdstip en regio van scouten niet relevant.
nee, dat klopt niet... flameron de oorspronkelijke ontwikkelaar en de vroegere HT HT-jozef en HT-Tjecken hebben wel wat verteld over het jeugdscouting-systeem in de YA, en wat daarachter steekt:

iedere regio kent bepaalde 'pools' die afhankelijk zijn van de grootte van de regio en deze pools zijn gevuld met een groot aantal vooraf aangemaakte spelers (hierdoor kunnen bepaalde spelers ook al enkele malen door een ander team gescout zijn geweest, dat kun je inzien onder "Memorable moments" op de jeugdspelerpagina... tevens bestaan er 'tweelingen' spelers die dus op exact dezelfde templates gebaseerd zijn)...

updates aan deze pools gebeuren meermaals per dag, 'geruchten' dat er bepaalde momenten zouden zijnw aarop deze pools' beter gevuld zouden zijn of betere spelers zouden bevatten lijken niet te bestaan.

Of bv de melding 'de scout kon geen speler vinden' zou komen doordat de pool daadwerkelijk leeg is, betwijfel ikzelf... het lijkt imo gewoon een losstaande 'kans' daarop die niet direkt afhangt van de hoeveelheid spelers in de pool.
Het idee dat veel managers scouten in verschillende regio's heeft wél te maken met het idee van 'kansen-verdeling', of het nu heeft weet ik ook niet, maar slecht zal het vermoedelijk ook niet zijn en ik heb ook mn scouts alemaal in verschillende regio's, vooral omdat ik denk dat het vast niet zal schaden.

Wat betreft de competitiewedstrijd van mijn team, dit weekend:
Ik heb gewonnen van de nr. 1 in mn liga, duidelijk en terecht ook.
er zijn nu drie kanshebbers op het kampioenschap en ik ben daar een van.
sta nu 2e met 12 punten, ook mn laatste tegenstander heeft 12 punten en net erboven staat een team dat 13 punten heeft (waarvan ik ook al eerder verloren heb).
de nr 1 en 3 moeten nog tegen elkaar en ik heb nu 4 wedstrijden tegen degradatiekandidaten

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 16-07-2012 10:31 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:29:
[...]

hierdoor kunnen bepaalde spelers ook al enkele malen door een ander team gescout zijn geweest, dat kun je inzien onder "Memorable moments" op de jeugdspelerpagina...
Oeh weer wat geleerd... maar eens gekeken en jawel 1 speler was al eerder gescout voor ik hem oppikte..... inmiddels weet ik ook waarom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Seizoen 2 van de GoT Cup staat klaar. Accepteren als je wilt. Als je geen zin hebt: laat dit dan weten, dan kan ik anderen uitnodigen.

Graag wil ik van de mensen die niet met seizoen 1 hebben meegedaan weten of ze beschikbaar zijn. Stuur een HT-meeltje naar mij.

Seizoen 1 is gewonnen door:
DSanka!

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
CoRrRan schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:34:
Seizoen 1 is gewonnen door:
DSanka!
Geen grootspraak kennelijk dat ie Flower Power nog wel een keer zou verslaan.

Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 06-05 12:45
Kaplander schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:48:
[...]

Thuis voordeel hé... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-05 19:59

chario2

Chario2 (818126)

Kaplander schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:48:
[...]

ik vroeg me al af waarom ik in de wedstrijd tegen dsanka zo een lage mid rating haalde.
team geest stond hoog, maar voor toernooi geld dat natuurlijk niet.

verder verdiend hoor dsanka, mooie overall ratings !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

DSanka is op vakantie of zo. Al 12 dgn niet ingelogd op HT. Hoop wel dat hij nog gaat accepteren voor seizoen 2 van de Cup. En jij nrdmaas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

CoRrRan schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:28:
DSanka is op vakantie of zo. Al 12 dgn niet ingelogd op HT. Hoop wel dat hij nog gaat accepteren voor seizoen 2 van de Cup. En jij nrdmaas?
Ik vanavond gelijk joinen !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:41
Is er nog ergens een toernooi of een jeugdcompetitie die op het punt van beginnen staat?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

CoRrRan schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:28:
Done, maar kon jammer genoeg niet voor vrijdag dus starten we volgende week pas.

Dank voor de felicitaties en was zelf stom verbaasd toen ik zag dat ik gewonnen had indien ik 2 weken niets kon doen. Trouwens mijn jongste Surinamer ook nog eens geslecteerd en gespeeld voor de U20 tijdens mijn vakantie. Moet vaker op vakantie gaan vermoed ik :P

Edit: Trouwens een sterke poule de eerste ronde met 3 kwatfinalisten uit seizoen 1 bij elkaar waaronder beide finalisten.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-07-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Zo ben ook maar weer eens begonnen :P Swanfield United uit het slob gehaald en weer vanaf 0 begonnen *slik*
Er is veel veranderd zeg :S word aardig inlezen vrees ik.

Dus voor de mensen die mij nog kennen, er is nog geen Plan © maar dat komt vanzelf wel :) Zijn er nog tips over trainingen die op dit moment goed verdienen of werken? Alle tips zijn welkom :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Mijn vorige jeugdtalent had ik duidelijk wat overschat. Veel interesse (veel biedingen, van veel verschillende clubs), maar niemand die 'm écht wilde hebben had ik het idee. Strandde al op 229k uiteindelijk.

Maar gelukkig had ik 2 talentjes, dus deze dagen gewoon poging 2 :D

Deze heeft 2 x goed i.p.v. 1 x uitstekend. En een spec. Al is technisch niet echt bijzonder voor een verdediger of middenvelder (de 2 goeds) volgens mij. Maar wie weet hoe mensen het inschatten.

Heb 'm eens na middenacht op de transferlijst geplaatst. Eens kijken of dat managers uit Zuid Amerika (vroege maandagavond) en Oceanië/Zuid-oost Azie (vroege dinsdagochtend) trekt naast de Europese massa. Valt het tegen, dan ben ik dat toch wijzer geworden ;)

Maar ik hoop natuurlijk dat het niet gaat tegenvallen en dat ik voor de 2 toch nog op 1 miljoen kan uitkomen. Erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Na 2 weken geleden een jeugdspeler te hebben gehaald waar ik eerst twijfels bij had:
lameeuw schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:42:
Vandaaag dan maar een verrassing, een 15 jarige, zwak passing max onbekend en max zwak scoren. Niet interessant dus tot ik even verder keek en zag dat hij redelijk allrounder moet zijn... zit ergens dus talent verborgen, nu afwachten waar.
is nu het volledige potentieel bekend waar die redelijk allrounder vandaan komt en ik ben niet ontevreden. Hij kan max goed passing en max goed verdedigen halen in de jeugd. Rupert Boudrie (128259190) is nu 15 jaar en 99 dagen... voldoet perfect aan mijn eisen om doorgetraind te worden in de hoofdmacht. Kan best weleens een leuke worden, ik train zelf verdedigen en een paar weken per seizoen openingen maken. Beste speler tot nu toe die ik in de jeugd tegengekomen ben, ondanks dat er ook weleens een uitstekend hoofdstat bij gezeten heeft, maar die hadden nooit een leuke bijstat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Swanfield schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:46:
Zo ben ook maar weer eens begonnen :P Swanfield United uit het slob gehaald en weer vanaf 0 begonnen *slik*

Dus voor de mensen die mij nog kennen, er is nog geen Plan © maar dat komt vanzelf wel :) Zijn er nog tips over trainingen die op dit moment goed verdienen of werken? Alle tips zijn welkom :)
Welkom terug dan maar en we zien het Plan © vanzelf wel weer verschijnen ;)

Halverwege sta ik bovenaan, maar dat is dan ook alleen op doelgemiddelde en de nummer 3 staat ook maar twee punten achter. Dus het gaat spannend worden de twee seizoenshelft. Zal met twee thuiswedstrijden beginnen dus hopelijk kan ik in die wedstrijd een gaatje slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Afgelopen weekend met 0-2 gewonnen van m'n directe kampioenskandidaatconcurrent, maar wel 3 blessures (2x +3, 1x +1).... Maar vlug even een paar dokters erbij aangenomen.

Hoe doen jullie dat trouwens met dokters, ontslaan jullie die allemaal als de blessures over zijn en nemen jullie ze weer aan in geval van blessures, of houden jullie standaard een paar op de loonlijst? Ontslaan kost immers geld, en dubbel geld als je nog ander personeel moet ontslaan om ruimte te maken.... Maar 'idle' dokters op de loonlijst hebben lijkt me ook niet ideaal. Hebben jullie daar een strategie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 15:13

Frituurman

Mjam!

Verloren met 1-0. Wel haalde m'n beste spits voor 't eerst 11 sterren. *trots* Al met al 3de in de VIde en m'n supporters zeggen dat elke dag in deze divisie een bonus is! :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Swanfield schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:46:

Leuk, welkom terug :)

wat betreft tips om goed geld met training te verdienen, helaas kan ik dan enkel teleurstellen, bijna alle prijzen zijn de kelder ingegaan en nog altijd heerst er best wel een economische crisis.
HT heeft wel aangekondigt de inkomstn uit toeschouwers iets te verhogen door meer publiek te genereren, maar echt zoden aan de dijk heeft dat nog niet gezet naar mijn mening.

Volgens mij zijn wel ook jonge trainee's relatief goedkoop aan te schaffen, en bijskils hebben ook een stevigere financiele waarde, sterker nog, ik vermoed dat in de bijskills optrainen de meeste winst ligt. (maar dat is misschien als beginnend team weer niet zo makkelijk).

Was overigens afgelopen weken op vakantie... gedurende die tijd heeft mn team een minder leuke tijd doorgemaakt en na afgelopen weekend zijn we zelfs vrijwel kansloos in de competitie.

total onterecht met 1-0 verloren (sterkere aanval en zelfs bijna een dubbel zo sterke verdediging en enigszins gelijk middenveld, en toch verliezen) en nog twee a-spelers geblesseerd (naast twee andere blessure's al voor de match)..
al de tweede keer dit seizoen op bijna gelijke wijze (ook in week 6 verloor ik uit van een zwakker team net met 1-0)..

ik vermoed dat ik het gewoon pgeef, alhoewel ik slechts drie punten op de nr1 achtersta op plek 3 zijn mn kansen gezien het programma laag en zelfs als ik met wat geluk kampioen zou kunnen worden, zou ik nog steeds een kwalificatieduel moeten spelen voor promotie en aar zijn dan de kansen op succes relatief nog erg laag.
Bovenal zijn mn slariskosten al gedurende twe seizoenen eigenlijk structureel te hoog... daar moet ik wat aan gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:45

Shabbaman

Got love?

Om mij niet geheel duidelijke redenen sta ik nu op de eerste plaats. Op deze manier gaat 20 seizoenen handhaven in deze div niet lukken :+

Maar ik ben er volledig op voorbereid dat een of andere knullige blessure ervoor zorgt dat ik uiteraard gewoon tweede wordt -O-

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

4-4 gespeeld, was een leuke wedstrijd om te volgen !
moest enorm improviseren met mijn opstelling, 2 verdedigers kon ik niet opstellen, dus maar voor 2-5-3 gegaan.

maar die transfermarkt wordt wel dramatisch hoor, nog geen financiele problemen heb een buffer maar ik denk dat er wel zijn die dat wel hebben of gaan krijgen.
ze rommelen ook te veel aan die economie en training, dan versnellen ze de training, dan verlagen ze de training, dan meer toeschouwer geld, maar worden de specialisten duurder etc etc.
je kan niet echt beleid maken omdat er te veel wijzigd aan de economie in het spel vind ik.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
naitsoezn schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:26:
[...]

Hoe doen jullie dat trouwens met dokters, ontslaan jullie die allemaal als de blessures over zijn en nemen jullie ze weer aan in geval van blessures, of houden jullie standaard een paar op de loonlijst? Ontslaan kost immers geld, en dubbel geld als je nog ander personeel moet ontslaan om ruimte te maken.... Maar 'idle' dokters op de loonlijst hebben lijkt me ook niet ideaal. Hebben jullie daar een strategie voor?
Ik heb er standaard 2 (scheelt toch best veel t.o.v. geen, meer dan b.v. tussen 2 en 6 vervolgens). En enkel bij belangrijke blessures (b.v. eerste keeper) neem ik er even meer aan. Waarna ik altijd weer terugkeer naar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:45

Shabbaman

Got love?

Overigens zie ik net dat ik bij een tweaker in de div zit, dag ph4ge :w

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Wat zou er eigenlijk gebeuren als 2 teams beide 0 spelers opstellen?

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 07-08-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Loona35 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:30:
0-0 gelijkspel (mutual walkover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Loona35 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:30:
Ik stel er vanavond wel 11 op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

dit weekend was enerverend, nog buiten de wedstrijd (die ik eenvoudig won)..

heb dan toch doorgezet met mn team-ombouw en zelfs al direkt een 40% van mn loonkosten geschrapt, met de verkoop van drie spelers.

enkel doet het pijn, véél pijn, om bij drie verkopen van flink doorgetrainde spelers wél alleen al aan lagere transferprijzen (voor véél hoger skilled spelers) bijna 3 miljoen te verliezen enkel aan de veél lagere transferprijs
(inkomsten uit verkoop was wel 6.5 miljoen, maar had voor die drie spelers toendertijd bijna 9,5 betaald én deze zijn flink opgetrained)

Rotste was wel de verkoop van mn keeper, die eigenlijk tussen de 4,4 en 4,7 mijoen zou moeten opleveren kijkend naar de Transfer Compare, maar die ik per ongeluk voor een veels te lager transferprijs op de TL gezet had en die eruitging voor 3,4 miljoen, zeker een miljoen té goedkoop.
enkel waren er gewoon op het moment dat de transfer afliep weinig meebieders en degene die hem kocht had een verschrikkelijk leuk koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
RM-rf schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:02:
dit weekend was enerverend, nog buiten de wedstrijd (die ik eenvoudig won)..

heb dan toch doorgezet met mn team-ombouw en zelfs al direkt een 40% van mn loonkosten geschrapt, met de verkoop van drie spelers.

enkel doet het pijn, véél pijn, om bij drie verkopen van flink doorgetrainde spelers wél alleen al aan lagere transferprijzen (voor véél hoger skilled spelers) bijna 3 miljoen te verliezen enkel aan de veél lagere transferprijs
(inkomsten uit verkoop was wel 6.5 miljoen, maar had voor die drie spelers toendertijd bijna 9,5 betaald én deze zijn flink opgetrained)

Rotste was wel de verkoop van mn keeper, die eigenlijk tussen de 4,4 en 4,7 mijoen zou moeten opleveren kijkend naar de Transfer Compare, maar die ik per ongeluk voor een veels te lager transferprijs op de TL gezet had en die eruitging voor 3,4 miljoen, zeker een miljoen té goedkoop.
enkel waren er gewoon op het moment dat de transfer afliep weinig meebieders en degene die hem kocht had een verschrikkelijk leuk koopje.
Ah, je had een 0 te weinig ingegeven? Ik vond het al zo'n enorm gedurfde actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzoMatrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2020

EnzoMatrix

Kruisje

ben ook eens een team begonnen. 4-5-1 opstelling met pressievoetbal zit er nu aardig in, maar ik worstel met de opstelling. Dat ding geeft zelfs bij mij verdedigers (redelijk en goed) nog aan dat het spitsen zijn. (of althans dat is wat er oplicht als ik ze selecteer) en daar zijn ze zwak in. Ik moet er echt nog even inkomen. Sta nu tweede, dat komt vooral door de bot teams in de divisie, want de 2 wedstrijden tegen een medespeler heb ik gewoon kansloos verloren.

SC Mainframe, zal vanavond eens de codes erbij zoeken :)

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Pff er is echt een hoop veranderd :S

Hoe zit het nu met staf en trainingen? Nog steeds 9 assistenten?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Swanfield schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:56:

Max 30 in totaal en max 10 per soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Iemand wellicht interesse in een 4 team knockout toernooi?
Duurt 2 weken, heb nog 1 plekje over, eerste wedstrijd is aanstaande maandag.

• EnzoMatrix

EnzoMatrix

Kruisje

mijn topspeler net voor 33K uitgezwaaid, 3400 TSI, dat was wellicht een beetje dom, nu 2 teruggekocht net onder de 3000 TSI voor 21K en 62K ik had gehoopt meer als 33K te krijgen. Weer wat geleerd, gewoon niks verkopen :)

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Swanfield schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:56:

Het is wel wat anders dan een paar jaar terug. Al een idee wat je nieuwe plan gaat worden? :P

Ik heb nog steeds 9 assistenten voor de kosten hoef je het niet te laten en die percentages wat het allemaal verschilt zijn toch wel te verwaarlozen.

Zit er toch aan te denken om mijn jeugdopleiding te stoppen, de scouts brengen al maanden geen fatsoenlijke 16jarige of een matige 15jarige op de proppen..

Afgelopen zondag toch verrassend grote uitslag 1-5 gewonnen en daarmee weer de leiding genomen waardoor het kampioenschap wel spannend gaat worden en best goede kans om mij richting uit te vallen, helaas wordt het dan wel krap omtrent een p/d duel of moet nog genoeg punten / doelpunten pakken om voorbij de grens te komen..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:37:
[...]

Zit er toch aan te denken om mijn jeugdopleiding te stoppen, de scouts brengen al maanden geen fatsoenlijke 16jarige of een matige 15jarige op de proppen..
als ik over de laatste twee jaar kijk loop ik netaan break-even en dat is vooral dankzij moederclubgeld doordat al eerder opgeleidde speles doorverkocht worden (dat is over twee seizoen zo ongeveer 300-350K en dus al ruimd e helft an de lopende kosten van een jeugdopleiding)..

wel heb ik een aantal talentvolle spelers in de aanmars, over 10 weken en nog een keertje in 14 weken hoop ik een speler te promoveren die samen zeker bovend e miljoen moeten oplveren en dat zijnd an ook weer drie seizoenen YA die al direkt betaald worden...
overall maak ik er dus nog wel winst op, als is het in vergelijk tot vroeger veel meer schrappen...

waar het vroeger de 'bijvangsten' (spelers met een skill op redelijk en msischien een bijskill) en 17jr+0d nog tussen de 25 en 50K op konden brengen lijken ook die nu er tussen de 1K en 5K uit te gaan

• Salv
Klopt, ik weet ook wel dat je niet elke paar maanden zo topper in huis haalt dat vindt ik ook geheel niet erg. Maar de laatste maanden komen mijn scouts alleen maar met spelers die je nog niet in een hotdog kraam neerzet, laat staan om met ze te gaan voetballen.

Daarnaast hou ik mijn jeugd ook niet meer bij met hattrick youthclub en neem ik niet echt de moeite meer om mijn opstelling en trainingen aan te passen, aangezien dit toch niet nodig is met de hoeveelheid bagger. Als ik wat jonge 16jarige krijg dan krijgen ze training in wat ze kunnen gebruiken maar verder doe ik er niks mee en speel ik al maanden in 2-5-3 met positiespel en passen training..

Ik mag al blij zijn als ik kan promoveren met 17jr+50/80dagen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn scout kwam gisteren met een leuk talentje. Kan goed op positiespel halen, is technisch en is pas 15 jaar en 16 dagen. Ben benieuwd wat hij op andere posities nog kan gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dat is mooi nieuws! Ik zal vandaag even met de scouts gaan bellen ben zeer benieuwd wat ze in de aanbieding hebben.

Gister stond er een redelijke leuke wedstrijd op het programma maar helaas moesten de 45K supporters maar naar een showtje kijken van mijn eigen spelers want de tegenstander kwam niet opdraven. Als mede gewoon een PiC ingesteld dus prima overwinning en training.

Wat ik me wel afvraag is wanneer je met 5-0 ( walkover ) wint dat je spelers deze doelpunten niet toegewezen krijgen..?

Weer eens waardeloos bij de eerste 2 scouts nummer 3 kwam met een 15.47 jarige op de klippen!
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.

Eens kijken wat dat gaat worden..

[ Voor 28% gewijzigd door Salv op 20-08-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Zo even een berichtje van mijn kant om te laten zien dat ik nog leef. :P
Zie dat Swanfield ook weer terug is! Welkom! Kijk alweer uit naar je nieuwe plan, altijd mooi discussie voer.

Mijn ploegje doet wat je ervan zou verwachten, kansloos uit een sterke VIde geschopt en met een gerenoveerd toekomst klaar team is de promotie naar de VIde alweer bijna een feit.

Ik twijfel echter om nog iets langer in de VIIde te blijven hangen. Volgend seizoen bijvoorbeeld een seizoen vol voor de beker gaan of zo en dan het seizoen daarna pas promoveren of zo. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzoMatrix

EnzoMatrix

Kruisje

wat is het voordeel van blijven hangen dan? ik snap dat echt nooit zo goed :)

Als je promoveert kun je als nog concluderen dat het niet gaat lukken, en je dan focussen op de beker. Als je blijft hangen, moet je alsnog je best doen voor de beker. wat is het bijkomend voordeel? Dat de spelers nog een stukje beter zijn? Krijg je geen betere inkomsten een divisie hoger zodat je daar ook nog in je team kan investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

EnzoMatrix schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:57:
kwestie van loonkosten en hoeveel je loonkosten en eventuele investeringen op je seizoenswinst uitmaken...

ik ben er zelf ook geen fan van, streef eigenlijk altijd wel een beetje om iig een erg sterk team op poten te hebben staan... enkel merk ik ook dat toen ik een divisuie lager zat (VI ipv nu de V in duitsland) het eigenlijk eenvoudiger was méér winst te maken...
mn loonkosten waren veel lager, en dat weegt niet op tegen de ietwat hogere toeschouwersinkomsten..

wat ook meespeelt is dat de winstmarge's op bepaalde type's trainee's hoger is op de lagere skills..
zodra je hogerop komt heb je steds betere trainee's nodig maar die een skill hoger op te trainen levert je nauwelijks wat op en soms verlies je er gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

Heh, verrek, na de vorige wedstrijd de nr 1 klop gegeven te hebben sta ik weer lekker op plekje 2, en dat terwijl dit m'n 1e seizoen in de divisie is en ik aanvankelijk vreese voor een afgang in deze divisie.
Sterker nog, had op plekje 1 kunnen staan als ikd e 1e wedstrijd niet weggegeven had door het B-team op te stellen (snap nog steeds niet waar het mis is gegaan, weet zeker dat ik de juiste orders heb verzonden).
Welk leuk seizoen verder, op de 2 hekkesluiters na stat iedereen op een paar punten afstand van elkaar. :+
Dit plekje blijf ik niet lang houden vrees ik ook. :(

Helaas wel elke week 1 of 2 blessures en mijn beste middenvelder is na 1 week blessure naar slecht vorm gegaan en blijft dar ook lekker hangen, en dat terwijl ik qua middenveld toch al tekortschoot. Gelukkig zijn mijn tegenstanders redelijk voorspelbaar.
Verder nog 4 miljoen in kas. Denknog even verder te gaan met winger trainen en dan wat nieuwe mid trainees gaan halen voor het volgende seizoen. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
EnzoMatrix schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:57:

Als je promoveert kun je als nog concluderen dat het niet gaat lukken, en je dan focussen op de beker. Als je blijft hangen, moet je alsnog je best doen voor de beker. wat is het bijkomend voordeel? Dat de spelers nog een stukje beter zijn? Krijg je geen betere inkomsten een divisie hoger zodat je daar ook nog in je team kan investeren?
Ik stuiter nu al een paar seizoenen op en neer tussen de VIde en VIIde, vandaar.
De economie is echt ruk idd! Dacht na 5 nivo's vleugel een mid te verkopen is hij in de tc nog precies mijn aanschaf prijs!

Hoi Damien! Waar blijft je plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Kampioenschap is binnen! *O*

Hoofddoel is natuurlijk promotie, en daar zijn nog wel enkele punten (3 wss) voor nodig. Dus we houden het nog even bij een klein feestje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Verdorie. Wedstrijd gelijk gespeeld die ik eigenlijk had moeten winnen vind ik. Nu op een 3e plaats met nogwel kans op kampioenschap, als de nrs 1 en 2 2 punten laten liggen. Ik moet enkel nog tegen de 3 hekkensluiters. :)

Al haal ik het niet, vind ik het toch een mooi seizoen geweest. 1e seizoen in deze diviesie en gelijk meestrijden om de titel, was wss kampioen geworden als die 1e wedstrijd niet verneukt was (B-team opgesteld tegen degradant, onbewust), en dat ondanks alle blessures. Vorige wedstrijd wee'r m'n keeper voor 3 weken ondanks 10 dokters.

@ Kaplander: Gefeli. *O*

[ Voor 1% gewijzigd door ZenTex op 28-08-2012 17:44 . Reden: smiley faal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:23

Oxigeon

En zo is dat!

Hier dan eventjes mijn deel binnen de game:

Met mijn team VV Boekoel (205727), 2 seizoenen geleden gestart samen met mijn broertje. Mijn broertje onverwacht kampioen geworden en ik 3e. Nu 1 seizoen verder lijkt het erop dat ik kampioen ga worden.

Met nog 3 wedstrijden te gaan sta ik nu 6 punten los van de nummer 2. Aangezien ik toch wel betere spelers heb dan elke andere ploeg in mijn divisie 8 lijkt het er dus op dat ik promoveer.

Dan heb ik zoon 2 weken geleden bij stadion uitgebreid voor een kleine 800.000. Gisteren was dan ook mijn 1e thuiswedstrijd in het nieuwe stadion welke tegen een menselijk bestuurd team helemaal uitverkocht was/is. Ik verwacht dit helaas niet elke keer. Maar ik vind het toch netjes dat ik eventjes 215.000 binnenhark met een thuiswedstrijd.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren in mijn competitiewedstrijd (390245322) de grootste teleurstelling in mijn HT geschiedenis moeten incasseren. Nog nooit zulke ratings gehaald en met 2-4 van de mat geveegd worden. Gelukkig heb ik nu al mijn ongeluk voor dit jaar al weer gehad, en kan ik vanavond keihard knallen in mijn halve finale wedstrijd tegen RM-rf en m'n finaleplaats in de GoT-cup veilig stellen! ;)

Helaas hoort dit ook bij het spelletje en moet ik nu gaan kijken of ik op een of andere manier toch nog #4 kan veroveren, of gewoon vol voor het P/D moet gaan. Blijft toch een loterij die P/Ds. Aparte is wel dat ik zeker op #3 had moeten staan, en mogelijk zelfs op #2.

Daarnaast een mooie trainee te koop staan: mochten er nog mensen interesse hebben: bieden!
Jordan Courtois [playerid=345203689]
18 years and 72 days, Next birthday: 06-10-2012

Nationality: France

In passable form, passable stamina.
A controversial person who is tranquil and honest.
Has wretched experience and passable leadership.
Has solid loyalty.

Owner: Spatie mag wel (since 15-07-2012 (5/49), 43d)
Total Skill Index (TSI): 8 580
Wage: 732 € (610 €)/week including 20% bonus 11 712 €/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
HTMS Points: Ability: 612 / Potential: 1991

Keeperdisastrous
Defendingweak
Playmakingpassable
Wingerexcellent
Passingexcellent
Scoringexcellent
Set piecesdisastrous

Deadline:27-08-2012 22:32 (12/49) (5hrs 38mins)
Highest bid: 1299000€ by vulturul stegar
Ik had 'em extra hoog ingeschoten, maar blijkbaar is hij 't waard. :) Hopelijk nog wat meer bieders, maar ik vermoed van niet.

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 27-08-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kun je als alternatief van je jeugdteam nog steeds kiezen voor een zaakwaarnemer? Ik weet dat dit 'vroeger' kon, en omdat mijn jeugdscouts al tijden geen fatsoenlijke speler meer brengen, zit ik eraan te denken om over vier weken m'n team op te heffen. Is de zaakwaarnemer een goed en beschikbaar alternatief, of is er buiten het jeugdelftal geen andere mogelijkheid om jonge spelers te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-04 15:45
ja het kan maar ik vind het geen alternatief meer een loterij.
in je jeugdteam kun je nog sturen en altijd wel een speler die ergens matig in kan worden opleiden. bij de zaakwaarnemers is het altijd maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hoppa! Finale! En nu tegen FC Flower Power. Benieuwd wat het gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
CoRrRan schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:09:
Hoppa! Finale! En nu tegen FC Flower Power. Benieuwd wat het gaat worden...
We zitten op de tribune, met een sjaaltje van beide teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kaplander schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:16:
[...]

We zitten op de tribune, met een sjaaltje van beide teams :)
Jahoor, wat hebben wij van SMW'77 daar nu weer aan? :(

Nou ja, in ieder geval gevulde (graties!) tribunebankjes... ;)

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ze hebben de weergave van de post-match ratings aangepast, wel even wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn god wat is er met de economie aan de hand? Vandaag een vleugelspeler naar briljant gepopt (bij wereldklasse PM), levert tussen de 2 en 3mill op nu, terwijl ik hem voor 2.2 gekocht heb! :(

Snap geen hol van die % etc bij de match details man. :P

[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 31-08-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:15:
Mijn god wat is er met de economie aan de hand? Vandaag een vleugelspeler naar briljant gepopt (bij wereldklasse PM), levert tussen de 2 en 3mill op nu, terwijl ik hem voor 2.2 gekocht heb! :(

Snap geen hol van die % etc bij de match details man. :P
einde seizoen en sowieso een ingekakte transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan met nog 2 wedstrijden te spelen mijn kampioenschap bijna binnen. Kan het eigenlijk niet meer ontlopen. Heb op dit moment 6 punten voorsprong op nummer 2 met een doelsaldo van 30+ doelpunten. Promotie zit er wel in, ben dan ook ongeslagen kampioen geworden. Helaas 1x gelijk gespeeld omdat ik gepict heb tegen een menselijk team omdat ik dacht dat het een bot zou zijn.

Over 3 weken is het dus vaarwel 8e, halloooo 7e divisie :). Hoop dat mijn spelers voldoende zijn om mee te kunnen draaien in de 7 en niet dat ik na 1 seizoen weer in de 8e lig. Ga er van uit dat ik de eerste seizoenen in de middenmoot mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik heb gister ook promotie binnengehaald en sta nu ook 6 punten voor op de nummer 2. Volgende week nog een lastige wedstrijd tegen een sterke nummer 3, maar m'n laatste wedstrijd is tegen een puntloze bot, dus het kampioenschap kan me bijna niet meer ontgaan. :)F

Volgend jaar dus (weer) in de zesde, hopelijk hou ik het nu wat langer uit dan één seizoen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren weer de eerste plaats overgenomen en met nog 2 wedstrijden te gaan is het verschil tussen de nummer 1 en 4 maar 3 punten. Dus enige waar ik op het moment zeker van ben is handhaving. Mocht ik kampioen worden dan word mijn seizoen sowieso met een wedstrijd uitgebreid, want ik heb nu al 5 punten te weinig om direct te kunnen promoveren. Hopelijk kan ik dan promoveren, want na 5 seizoen in deze competitie wil ik wel weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hierzo weer terug op plekje nr 2 doordat de nr2 gelijkspeelde tegen m'n tegenstander van volgende week. De vorige nr 2 moet volgende week thuis tegen de huidige nr 1. Als ik win en de huidige nr 1 verliest of speelt gelijk, ben ik kampioen. Ik was eigenlijk al kampioen geweest als ik niet per ongeluk met m'n B team in de 1e wedstrijd had gespeeld.
Maar angezien de nrs 1 en ex nr 2 redelijk aan elkaar gewaagd zijn en de ex nr 2 thuis speelt is er een redelijke kans dat het alsnog lukt.
Zou een mooie klapper zijn, m'n 1e seizoen in de 6 en gelijk kampioen worden. :)
Dus graag allemaal meejuichen voor FC de Zeeberen vs de Schwalbes (matchID=390290352)

Direct promoveren zal niet lukken met 23 punten en 2 wedstrijden te gaan (al ga ik gemakshalve uit van 6 punten erbij, laatste wedstrijd is tegen een degradant :p)

@Dsanka, hoe kan ik dat zien?

[ Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 03-09-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik dacht dat het over was met mijn team (steek er weinig tijd meer in), de laatste keer dat ik keek had ik alles verloren. Maar nu sta ik opeens weer 4e met 7 wedstrijden ongeslagen (zondag gelijkgespeeld tegen de nr 1).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Marzman schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:26:
Ik dacht dat het over was met mijn team (steek er weinig tijd meer in), de laatste keer dat ik keek had ik alles verloren. Maar nu sta ik opeens weer 4e met 7 wedstrijden ongeslagen (zondag gelijkgespeeld tegen de nr 1).
Dat vind ik het leuke. Als je het begin team houd en alleen dat team train je al een beetje hoef je al niet zeer veel moeite te doen om veel wedstrijden te winnen (in de laagste divisie). Van al mijn spelers die ik nu heb zijn er nog een 6tal gewoon standaard van mijn "eigen spelers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de competitie pagina staat er als het goed is een link promotie status. Jij zou nu al 30 punten moeten hebben om direct te kunnen promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-04 21:57
volgend seizoen ook weer gelukkig om 20.00 spelen.
6 punten en 21 doelpunten voor op de nummer 2 *O*

dat ik vorig seizoen uit de VI werd geknikkerd terwijl ik 7 wedstrijden ongeslagen was, was dan ook zwaar onterecht! :P

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Webjunkie schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:41:
volgend seizoen ook weer gelukkig om 20.00 spelen.
6 punten en 21 doelpunten voor op de nummer 2 *O*

dat ik vorig seizoen uit de VI werd geknikkerd terwijl ik 7 wedstrijden ongeslagen was, was dan ook zwaar onterecht! :P
Met 7 punten zou ik er ook niet altijd van uitgaan dat je doorgaat/handhaafd. Meestal/soms heb je toch wel meer nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Oxigeon schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:30:
[...]

Met 7 punten zou ik er ook niet altijd van uitgaan dat je doorgaat/handhaafd. Meestal/soms heb je toch wel meer nodig toch?
7 wedstrijden ongeslagen is natuurlijk niet 7 punten ;)
het kan wel 7x gelijkspel maar dat is wel heel zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren gewonnen met 0-3, maar helaas heeft het weinig opgeleverd, nog steeds op #5, terwijl ik net zo makkelijk op #2 had kunnen staan. Ach ja, toch 5 wedstrijden teveel verloren. (Met die van vorige week als klapper natuurlijk.)

Nu in de laatste twee wedstrijden proberen zoveel mogelijk er van te maken. Zal nog lastig genoeg worden, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Anoniem: 26445 schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:39:
[...]

Op de competitie pagina staat er als het goed is een link promotie status. Jij zou nu al 30 punten moeten hebben om direct te kunnen promoveren.
Ah, bedankt. Tsja, de promotie link. Niet eens aan gedacht om die te checken, eigenlijk was mijn isnteek voor dit seizoen enkel handhaving, aan promotie tot aan het vorige potje niet eens gedacht.

Maar was het niet zo dat zon'n 50% van de teams op plek #1 direct promoveren? Betekent het dan dat het merendeel van de kampioenen in de VI ver boven de rest uitseekt dat zemaar 6 punten lieten liggen op het maximale aantal tot dusver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 16:59
Is er eigenlijk een goede android app om hattrick op je telefoon te managen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
ZenTex schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:40:
[...]

Ah, bedankt. Tsja, de promotie link. Niet eens aan gedacht om die te checken, eigenlijk was mijn isnteek voor dit seizoen enkel handhaving, aan promotie tot aan het vorige potje niet eens gedacht.

Maar was het niet zo dat zon'n 50% van de teams op plek #1 direct promoveren? Betekent het dan dat het merendeel van de kampioenen in de VI ver boven de rest uitseekt dat zemaar 6 punten lieten liggen op het maximale aantal tot dusver?
Dat is inderdaad zo. Zo heb ik zelf nog maar 2 punten verloren. Als je 1 of een paar (in ons geval 3) ploegen hebt die een stuk sterker zijn dan de rest dan verliezen die al snel niet heel veel meer dan wat punten van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-04 21:57
Er was wat verwarring bij Tenacious over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar uitstekend
Tenacious leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar uitstekend bleek.
beetje vaag dit..
kost deze verwarring en onzekerheid nog wat in de wedstrijd?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472162

Nieuw op dit forum, hoewel ik het al een tijdje volg door alle nuttige tips die er te vinden zijn.

Meteen maar een vraag dus. Sinds ruim een jaar ben ik bezig een elftal te bouwen in Hattrick. Meestal speel ik in een 3-5-2 en dus speel ik met 5 A-middenvelders en 5 B-middenvelders die ik als trainee zo goed mogelijk door probeer te trainen op positiespel.

Tot welke leeftijd kan ik mijn trainees het beste doortrainen voordat ik ze verkoop? Is verkopen net voordat ze 21 worden verstandig, of beter als ze net 21 geworden zijn? (Als mijn trainee op dat moment beter is dan 1 van mijn A-spelers laat ik hem uiteraard in mijn team en verkoop die 'oudere en duurdere' A-speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Vergelijk anders even vergelijkbae spelers op de transfermarkt met zelfde skills, TSI en spec en trek zelf die conclusie.
Wat ik meestal zie is dat het best een bom duiten scheelt in de transfer vergelijking. Veel kopers laten zich toch leiden door de vergelijker, dus...

Scheelt natuurlijk ook in welke periode je koopt/verkoopt. Begin seizoen liggen de prijzen gemiddeld het hoogst, en bereikt een dieptepunt aan het einde.

Anoniem: 387149

Er is geen gouden moment van verkopen. De transfer markt is voortdurend in beweging en aan verandering onderhevig, resultaten in het verleden.......

Probeer gewoon eens een speler te verkopen die net gepopt is, voor een wat hogere prijs dan de transfervergelijking. verkoop je m is dat meegenomen, anders train je m nog iets verder.

Vind dat de markt momenteel erg slecht is, zelf een winger gekocht voor 2M, 5 nivo's DEF er bij getraind tot een fatsoenlijke Back en dan maak ik maar 100k winst ;-(

Mijn persoonlijke gevoel is dat het optrainen van level 7/8 naar 10/11 in mainskill altijd het meeste geld oplevert. Hogere skills duren langer om te bereiken maar leveren dan geen veel hogere bedragen meer op.

Blijf voorlopig even 17 jarige trainen op positiespel. Koop ze dan aan met goed vleugelspel of passen. Na een aantal weken verkoop ik ze op goed (2 niveau's stijging) positiespel staan. Levert nu bij het aantrekken van de juiste trainee ongeveer 25k tot 40k per week op.

Als je de vergelijking voor die spelers bekijkt kom je voor matig positiespel en goed passen op het volgende overzicht.

Gemiddelde aankoop: 36k
Gemiddelde verkoop: 416k

Als de juiste speler aangetrokken is kan hij op goed/goed staan binnen 5 a 6 weken. Dat kan je dus met ongeveer 6 tot 9 spelers per seizoen doen, want dan ga ik alleen uit van de drie IMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Anoniem: 387149 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:53:

Vind dat de markt momenteel erg slecht is, zelf een winger gekocht voor 2M, 5 nivo's DEF er bij getraind tot een fatsoenlijke Back en dan maak ik maar 100k winst ;-(
Volgens mij (;)) doe je het verkeerd. Def trainen levert amper wat op per trainee.
Buiten dat is het omgekeerd makkelijker, goedkope trainee met veel DEF kopen, winger erbij trainen. Winger training gaat razendsnel, maar trainingsplaatsen zijn beperkt als je winger traint (2*100% en 2*50%).

Winger training voor kale aanvallers (score + passen) en middenvelders (PM+passen) levert darentegen heel wat op.
Al een paar keer gehad dat ik na 2 pops in 5 weken mijn trainee die ik voor m'n A team in gedachten had heb verkocht omdat ik er zo veel voor kon krijgen.

Over wingers gesproken, 4 pops gehad. 2 winger trainees uit m'n A en B selectie en 2 pops van non-trainees.

Lívio Prata [playerid=328662369]

20 years and 53 days, TSI = 51 800
In passable form, passable stamina.
Has poor experience and weak leadership.
Has divine loyalty.
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 2/20 wretched
Playmaking: 11/20 brilliant
Winger: 14/20 supernatural
Passing: 5/20 inadequate
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 1/20 disastrous
02-09-2012 [matchid=390290351] ***** *b (Winger)

Ability: 807 / Potential: 1899

Eindelijk. :)

en:
Marcello Moons (340952175)
Netherlands 19 years and 90 days, Next birthday: 29-09-2012
In solid form, passable stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has wretched experience and solid leadership.
Has divine loyalty.
Owner: FC de Zeeberen [teamid=365022] Mother club bonus
(since 22-01-2012 (12/47), 2s 5d)
Total Skill Index (TSI): 16 550
Wage: 1 570 €/week
25 120 €/season
Warnings: 2
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable

Current skills
Defending: 5/20 inadequate
Playmaking: 9/20 formidable
Winger: 11/20 brilliant
Passing: 4/20 weak
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 2/20 wretched

M'n 1e eigen opleiding (nou ja, zaakwaarnemer) die ik naar m'n eigen A team optrain.
Maar zie hier gelijk m'n probleem. Ik heb nu 3 goede wingers, Livio Prata, een Belgische winger die 1 skill level PM en winger achterloopt op Livio Prata en deze.
Ik zal dus 1 winger moeten verkopen. Ik zal nog een half seizoen winger blijven trainen, en eigenlijk zou ik straks Livio moeten verkopen, maar stiekum durf/wil ik dit niet, al is 'ie op de TL 3-4 miljoen waard.
Die Belgische winger presteert bijn even goed en is maar 2M waard al is 'ie jonger. (19J16 dgn, specialiteit quick)

Wat is wijsheid.

[ Voor 6% gewijzigd door ZenTex op 07-09-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36
ZenTex schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:04:
[...]

Volgens mij (;)) doe je het verkeerd. Def trainen levert amper wat op per trainee.
Buiten dat is het omgekeerd makkelijker, goedkope trainee met veel DEF kopen, winger erbij trainen. Winger training gaat razendsnel, maar trainingsplaatsen zijn beperkt als je winger traint (2*100% en 2*50%).
Dat weet ik, maar ben ooit als DEF trainer begonnen en eigenwijs genoeg om dat vast te houden :)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

He, eindelijk. Na een jaar lang enkel prut aangeboden gekregen te hebben van m'n zaakwaarnemer nu ineens dit...

Patriek Splinter (361270854)
17 years and 32 days, TSI = 3 450
In passable form, inadequate stamina. [Powerful]
Has disastrous experience and poor leadership.
Has divine loyalty.

Defending: 5/20 inadequate
Playmaking: 2/20 wretched
Winger: 6/20 passable
Passing: 7/20 solid
Scoring: 7/20 solid
Set pieces: 4/20 weak

HTMS Points: Ability: 433 / Potential: 2029

Natuurlijk net nadat ik van training veranderd was en een nieuwe speler heb aangetrokken voor de laatste trainingsplaats.
Ben van plan om dit mannetje nog wat winger mee te geven en daarna in de verkoop na seizoensstart. Scoren past namelijk niet in m'n plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-05 20:27
Vanavond kampioenswedstrijd, op naar de IV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

We zoeken nog 1 team voor de GOT Cup, een team heeft afgewezen. Supporters kunnen gratis meedoen, niet-supporters betalen een paar credits.

Zelf naar #2 gestegen afgelopen weekend, maar aangezien er 4 teams zijn voor plekken #2 tot #5 is volgende ronde nog steeds cruciaal om te zien wie er nog het P/D duel moet gaan spelen tegen degradatie. Erg spannende competitie. Iets te spannend voor mij, aangezien ik eigenlijk gewoon op #2 thuis zou horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CoRrRan schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:37:
We zoeken nog 1 team voor de GOT Cup, een team heeft afgewezen. Supporters kunnen gratis meedoen, niet-supporters betalen een paar credits.

Zelf naar #2 gestegen afgelopen weekend, maar aangezien er 4 teams zijn voor plekken #2 tot #5 is volgende ronde nog steeds cruciaal om te zien wie er nog het P/D duel moet gaan spelen tegen degradatie. Erg spannende competitie. Iets te spannend voor mij, aangezien ik eigenlijk gewoon op #2 thuis zou horen.
Helaas ben ik geen supporter en heb ik geen credits.

Wat ik wel heb is mijn eerste kampioenschap in de pocket. Gisteren een mooie 8-0 overwinning geboekt waardoor ik met nog 1 wedstrijd te spelen 6 punten los sta van de nummer 2. Volgend seizoen ben ik te vinden in Divisie VII. Hopelijk kan ik daar een beetje meedoen in de middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met 1-0 gewonnen en sta nog steeds eerste in het klassement. Heb nu nog 1 concurrent over voor de titel. De laatste wedstrijd moet ik tegen de nummer 4 die ook nog punten nodig heeft om een degradatie-wedstrijd te voorkomen. Mijn achtervolger staat op 1 achterstand en mag tegen de nummer 7 in de laatste speelronde. De nummer degradeert sowieso, maar kan nog 8e worden.

Gezien het programma zal ik alles op alles moeten zetten om kampioen te worden. De onderlinge verhoudingen met mijn tegenstander zijn in mijn voordeel, maar het verschil is steeds maar 1 doelpunt dus het gaat spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kampioenuh! *O*
CoRrRan schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:37:

Ik speel vanavond waarschijnlijk de laatste wedstrijd in mijn huidige toernooi (alleen als ik als VII-e klasser ruim win van een nummer 1 uit V ga ik door naar de kruisfinale), dus ben na vanavond beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

naitsoezn schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:42:
Kampioenuh! *O*

[...]

Ik speel vanavond waarschijnlijk de laatste wedstrijd in mijn huidige toernooi (alleen als ik als VII-e klasser ruim win van een nummer 1 uit V ga ik door naar de kruisfinale), dus ben na vanavond beschikbaar... Team-id 508128
Iig gefeliciteerd!

En ik nodig je dan morgen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Al enkele weken kampioen, maar directe promotie wil nog niet zo vlotten.

Afgelopen 2 weken uitwedstrijden naar de andere 2 sterke ploegen. Eerst onderschatting tegen, daarna een mots. Resultaat 1 schamel puntje. Dus het gaat toch nog op de laatste wedstrijd aankomen. Dat is dan wel een wedstrijd waarbij ik favoriet zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Verloren vanwege een teamgeest drop ivm aankoop en een penalty tegen. :(
Het is nog mogelijk, maar er zou een wonder moeten geschieden.

Enfin.

Hoe heet de naam van het GoT toernooi eigenlijk?Laat me raden, GoT cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

Te koop:

Tobias Haas (357067865)
17 jaar

Vorm: goed Conditie: redelijk
Total Skill Index (TSI): 2640
HTMS Punten: Vaardigheid: 404 / Potentieel: 1951

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: matig
Scoren: formidabel
Spelhervatting: slecht

Deadline: 17-09-2012 21:02
Vraagprijs: 0 €

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 409427 op 14-09-2012 21:41 ]

• Loona35
ZenTex schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:14:
Verloren vanwege een teamgeest drop ivm aankoop en een penalty tegen. :(
Het is nog mogelijk, maar er zou een wonder moeten geschieden.

Enfin.

Hoe heet de naam van het GoT toernooi eigenlijk?Laat me raden, GoT cup?
Ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-04 12:47
Afgelopen seizoen weer eens begonnen met Hattrick (TeamID=811502) en ben bezig geweest met een leuk trainingsplan te bedenken. Ik wil hier dan ook vragen wat jullie ervan vinden.

Het plan is om spelers te maken die zijn bedoeld als "InnerMids towards the Wing", deze spelers kunnen ook als Winger worden ingezet.

De spelers wil ik elk seizoen een aantal weken trainen op Playmaking en Crossing en in het tussenseizoen een aantal weken op passen. Elke speler wil ik zo'n 4 seizoenen trainen. In de toekomst wil ik hier eigen jeugdspelers voor gaan gebruiken.

Wat vinden jullie van het idee om meerdere keren in een seizoen te switchen van training?
Ik denk zelf dat dit iets lastiger is als bijvoorbeeld 2 seizoenen PM en daarna 1 seizoen crossing en 1 seizoen passing, maar vind ook dat ik hierdoor iets flexibeler ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Waar is Damien/Swanfield? Ik wacht op zijn plan!!!!

Ben zelf zoals verwacht 2de geworden op doelsaldo, kon de eerste plaats niet meer inhalen. Zit een beetje te kijken wat te doen met mijn trainees. Zal ze in het tussenseizoen nog wel ergens op trainen (denk spelhervatting) en dan even kijken of ik een paar trainees ga upgraden, als ik er een goede prijs voor krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met 2-1 verloren van een eigenaarloos counter team waardoor ik de titel op de laatste speeldag heb verspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik kon 4e tot 7e worden in de laatste wedstrijd, competitie lag dus nog steeds redelijk open tot de laatste wedstrijd (nummer 1 en 8 stonden al wel vast). Uiteindelijk 5e geworden, laatste wedstrijd eindigde in een 0-0. Positieve nieuws is dat mijn geblesseerden met het nieuwe seizoen allemaal wel weer beter zullen zijn :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ben 6e geworden uiteindelijk. Derde was ook mogelijk maar een paar keer stomme pech en een keer gegokt en verloren werd het niet beter dit seizoen.

Toch moet ik op rating gebied in de top meekunnen dus volgend seizoen maar voor plek 2 of 3
Pagina: 1 ... 45 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.