Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

chario2 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:00:
[...]

bedankt, ga vanavond de uitnodiging accepteren in ieder geval (op werk is hattrick geblokkeerd :X ).
En ach die 2 credits overleven we ook nog wel :)
Kun je zorgen dat je voor 19u accepteert?

Dit geld eigenlijk ook voor ADP's Gaterinos. Want anders ga ik intru inviten.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 15:01

nXXt

Carpe omnia

Noes! :-( Uitgesteld :+

Als we nu al meer dan 16 gegadigden hebben, hoe moet dat dan met de volgende editie?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

nXXt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:58:
Noes! :-( Uitgesteld :+

Als we nu al meer dan 16 gegadigden hebben, hoe moet dat dan met de volgende editie?:P
Kleinere toernooitjes met een niveau-verschil? De GoT-competitie á la Hattrick-style: 1 x 1e niveau (GoT-I), 2 x 2e niveau (GoT-II), 4 x 3e niveau (GoT-III), etc. Allemaal 4 teams, met promotie / degradatie-regels.... Wel veel werk voor iemand om te organiseren :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zijn er toevallig mensen geïnteresseerd in een jeugdcompetitie met vier teams? Wil namelijk wel een competitie opzetten met vier teams (= sneller trainen) en ik vind het leuker om met mensen die spelen die ik op het forum nog wel kan spreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 21:56

ZenTex

Doet maar wat.

Kampioen in de VII, dus eindelijk naar de VI, waar ik vorig seizoen al had moeten zijn.
Wel 2 wedstrijden compleet onverwacht verloren, maar alsnog met 4 punten op de nummer 2 eerste.

Kom in een redelijke 6, maar handhaving moet goed te doen zijn. Mis wel ratings in het middenveld zo te zien. Ik heb een goede def, maar daar is door zelfs teams met een zwakke aanval goed doorheen te komen.
Moet dus het middenveld nog ietsje versterken en wat aan de aanval timmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

Op zondag (17 juni) zal de competitie weer hervat worden. Nu heb ik gezien dat ik mijn eerste wedstrijd zal thuis spelen tegen Goedemorgen . Heeft iemand voor mij tips hoe ik deze counter team het beste kan aanpakken? Ik heb het altijd erg lastig tegen teams die op de counter spelen.

Dit is mijn team

Alvast bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 409427 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:40:
Op zondag (17 juni) zal de competitie weer hervat worden. Nu heb ik gezien dat ik mijn eerste wedstrijd zal thuis spelen tegen Goedemorgen . Heeft iemand voor mij tips hoe ik deze counter team het beste kan aanpakken? Ik heb het altijd erg lastig tegen teams die op de counter spelen.

Dit is mijn team

Alvast bedankt voor de moeite!
je tegenstander speelt altijd exact gelijk (sterke rechtervleugel, redelijk centraal aanval en linkervleugel veronachtzaamd)...
daarop kun je je verdediging exact instellen, dus twee CDs, eventueel overwegen een CD zelfs naar links te spelen en op links een WB defensief.

verder zal het essentieel zijn een goede aanvalsrating te halen, die is bij jouw team niet al te sterk en voor verbetering vatbaar, zowel de beide vleugelaanvallers (die beide wel de juiste specialiteit hebben, maar een lage rating) als Mauro Martínez Salas lijken me iets te zwak, warbij die aanvaller misschien ook ietwat uit vorm was.
je kunt overwegen jouw Centrale middenvelders allemaal aanvallend te plaatsen, qua midfieldrating hoef je je sowieso geen zorgen te maken...

verder, zijn conditie-verval is verschrikkelijk (35%)... dat maakt dat zn team aan het eind van wedstrijden nauwelijks nog presteert en ook daarop kun je je jouw team bewust instellen, door juist dan vol op de aanval te zetten of een extra aanvaller in te brengen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je reactie! Hier kan ik zeker iets mee. Moet ik nog een bepaalde tactiek kiezen, of gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 23:18

Shabbaman

Got love?

Hopla, naar div4 na tweehonderdduizend seizoenen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 18:08

chario2

Chario2 (818126)

CoRrRan schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:13:
[...]

Kun je zorgen dat je voor 19u accepteert?

Dit geld eigenlijk ook voor ADP's Gaterinos. Want anders ga ik intru inviten.
:(, had credits gekocht, maar ze zijn nog niet verwerkt :(, daarom kan ik denk ik pas vanavond accepteren.

trouwens iemand mijn mooie p/d duel zien ?
Briljant vs Redelijk mid, rest gelijk of beter :(, en DAN NOG VERLIEZEN :( :( :( :(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:01
Nieuw spelertje gekocht.

10. Marcello Verdone (A) (254960489)
26 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 31-08-2012
Total Skill Index (TSI): 89 280
Specialiteit: Technisch

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: zwak
Passen: wonderbaarlijk
Scoren: wonderbaarlijk
Spelhervatting: waardeloos

Nog geen 2.2M voor betaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Briljant vs Redelijk mid, rest gelijk of beter :(, en DAN NOG VERLIEZEN :( :( :( :(
geen twijfel, je bent zwaar genaaid daar, dat had je gewoon moeten winnen (alhoewel ik me wel afvraag of je niet veel beter AIM had kunnen kiezen, je was qua centrale aanval duidelijk sterker en ook daar lag zn defensieve zwakte)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
chario2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:42:
[...]

:(, had credits gekocht, maar ze zijn nog niet verwerkt :(, daarom kan ik denk ik pas vanavond accepteren.

trouwens iemand mijn mooie p/d duel zien ?
Sucks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:10:
[...]

geen twijfel, je bent zwaar genaaid daar, dat had je gewoon moeten winnen (alhoewel ik me wel afvraag of je niet veel beter AIM had kunnen kiezen, je was qua centrale aanval duidelijk sterker en ook daar lag zn defensieve zwakte)
ja achteraf had ik wel moeten doen, maar had verwacht dat hij juist zijn centrale verdediging zou versterken, en ik daardoor over de vleugel ook nog gevaarlijk zou worden.
maar goed volgend jaar maar opnieuw proberen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:16:
[...]

ja achteraf had ik wel moeten doen, maar had verwacht dat hij juist zijn centrale verdediging zou versterken, en ik daardoor over de vleugel ook nog gevaarlijk zou worden.
maar goed volgend jaar maar opnieuw proberen.
dat had ook eigenlijk niks moeten uitmaken, deze wedstrijd win je 9 van de 10 keer.. enorm klote dat dat dan in een kwalificatieduel gebeurt (en ook dat de gevolgen dan des te groter zijn, een eigenlijk te zwak team nu promoveert en jij onterecht afstijgt naare en te laag niveau, dat is uiteindelijk voor weinigen leuk, behalve voor je ex-liga-genoten die zich misschien wel in de handen wrijven met dat gelukje, een concurrent minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453510

Nu de competities weer zijn opgemaakt, de vraag: wat is jullie doelstelling in het nieuwe seizoen.

Laat ik beginnen:

Ben in een zwakke 7e terecht gekomen. dus moet zonder al te veel moeite promotie kunnen afdwingen.
(alhoewel je het in hattrick nooit weet) dus laat ik zeggen, meedoen om promotie.

Wat jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 23:18

Shabbaman

Got love?

Mijn doelstelling is om net zo lang in deze divisie te zitten als in de vorige :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Indien ik mijn middenveld onder handen moet gaan nemen om mijn financien weer op orde te krijgen zet ik doelstelling voor mijzelf op plaats 4. Directe handhaving is denk ik het maximale haalbare en moet de titel voorlopig even uit mijn hoofd zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453510

Shabbaman schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:36:
Mijn doelstelling is om net zo lang in deze divisie te zitten als in de vorige :+
hmm leuke doelstelling 200.000 seizoenen in deze blijven hangen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49
Oeps... ik zie dat ik ook per ongeluk gepromoveerd ben naar div. 7. Zat niet in de planning maar maakt ook niet echt uit. In principe zou ik voor de bovenste 4 plaatsten mee moeten kunnen doen. Seizoen erna wil ik promoveren naar div. 6

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 14:02

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mijn doel was kampioen worden in de VII. Echter ben ik in de laatste twee wedstrijden afgelopen seizoen gezakt van plaats 1 naar 3 :S
Dit seizoen ga ik weer voor het kampioenschap. Echter als ik kijk naar de instroom zit er 1 belachelijk sterk team bij wat gepromoveerd is vanuit de VIII. Maar als het kampioenschap er dus niet in zit, wil ik sowieso promoveren als tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-06 00:50
Ik hoop een promotie naar V te bewerkstelligen.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:19

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Klopt het nou dat ik niet kan swappen om dat ik in de VIII zit en niet lager?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zal mezelf even quoten :P
nXXt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:37:
Zijn er toevallig mensen geïnteresseerd in een jeugdcompetitie met vier teams? Wil namelijk wel een competitie opzetten met vier teams (= sneller trainen) en ik vind het leuker om met mensen die spelen die ik op het forum nog wel kan spreken :P
Geen interesse? Ik kan het opzetten wel doen en zoek dus nog 3 geïnteresseerden die samen een jeugdcompetitie voor maximale trainingseffectiviteit willen spelen (dit betekent dus ook snel weer een nieuw seizoen starten zodra dat mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
waarom is het met 4 teams sneller trainen?

doelstelling: asap terug naar VI, al zitten er 2 andere teams in mijn VII die niet zouden misstaan in een VI (hatstats van rond de 250)

[ Voor 62% gewijzigd door Webjunkie op 11-06-2012 07:28 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vanavond ronde 1 van de vernieuwde GoT cup.

Ik heb gezien dat ik alweer bij RM-rf in de poule terecht ben gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 10:02
Sinds afgelopen week ook weer eens een team geregistreerd. Zit nu in de 8e divisie en ga 3-5-2 spelen. Eerst maar even paar seizoenen op de traning concentreren en dan maar eens kijken wat voor prestaties er gehaald kunnen worden. Alles net op tijd geregeld voor het begin van het nieuwe seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:43:

Ik heb gezien dat ik alweer bij RM-rf in de poule terecht ben gekomen. :)
gaat niet leuk voor mij, een moeizame 0-0.. alhoewel ik veruit het beste van het spel had... :(

Voor de nederlandse teams vanavond iig veel succes in de beker.
ikzelf heb gisteren gespeeld en duidelijk gewonnen, mag natuurlijk ook wel tegen teams drie divisie lager, al valt het me op dat die lang geen lage ratings halen (ook tegen bijna 200 Hatstats .. is volgens mij veel meer dan in de tijd dat ik nog in die divisie speelde, de sterkte qua teams rukt steeds meer samen op deze manier, wat het spel imho minder leuk maakt omdat het steds meer op 'geluk' gebaseerd raakt zo, als de sterkte steds dichter bijeen ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zo, nieuw seizoen begonnen met een 0-3 winst in de beker. Voor het eerst sinds mijn kleine omschakeling naar defs trainen met 5-3-2 gespeeld. Valt me niet mee maar ook niet tegen.

In de GoT cup ongenadig onderuit gegaan met 7-1... hoor er niet echt thuis geloof ik met mijn jonkies in de verdediging :P

Doelstelling voor komend seizoen... eens denken.... misschien na de degradatie eens proberen te handhaven ? De fans willen dat ik kampioen wordt... leuk en aardig maar die vlieger gaat nog lang niet op. Nadat het afgelopen seizoen al bergafwaarts ging met het aantal sukkels zit ik inmiddels (mede door de degradatie natuurlijk) onder de 1700 debielen... en dalende :(

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Door in de beker, uitwedstrijd tegen een andere club uit de VIIe met 2-0 gewonnen, PIC gespeeld. Wel m'n 31-jarige spits een +3'tje, na m'n keeper vorige week in een oefenwedstrijd. Maar een lading dokters aangenomen dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lameeuw schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:10:
In de GoT cup ongenadig onderuit gegaan met 7-1... hoor er niet echt thuis geloof ik met mijn jonkies in de verdediging :P
Mijn spelers waren ook wel extreem effectief natuurlijk met 7 doelpunten uit 7 kansen. Daar kan Nederland nog wat van leren ;)

Gisteren een botje met 0-9 ingemaakt, maar jammer genoeg wel eentje met een blessure van het veld. Gelukkig staat hij vandaag al weer op pleister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 10:52
Leuk door in de beker, maar in de 2e ronde zal ik er wel uit vliegen. Dit seizoen nogmaals proberen te handhaven in de VII. Zit er wel serieus over te denken om van training te switchen zodra m'n huidige keeper-trainee verkoopklaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Toch maar even de cadeaucredits uitgegeven aan een nickname voor mijn beste spits. Zijn achternaam is Finizza, dus kreeg ik al vrij snel een idee:

Edgardo 'Finisher' Finizza

In ander nieuws: zondag de eerste competitieronde, uit tegen de gedegradeerde ex-zevendeklasser. Ik heb een kans op de overwinning (ik vertrouw de voorspelling niet geheel), dus dat is eventjes flink afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Te koop...jong talentje:

Angelo van Rappard (350714903)
17 jaar

Vorm: goed Conditie: matig
Total Skill Index (TSI): 2300
HTMS Punten: Vaardigheid: 400 / Potentieel: 1924

Specialiteit: technisch

Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: slecht
Vleugelspel: matig
Passen: matig
Scoren: uitstekend

Spelhervatting: rampzalig

Deadline: 18-06-2012 19:30
Vraagprijs: 0 €

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 409427 op 16-06-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
  • Laatst online: 01-04-2022
Webjunkie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 07:26:
waarom is het met 4 teams sneller trainen?

doelstelling: asap terug naar VI, al zitten er 2 andere teams in mijn VII die niet zouden misstaan in een VI (hatstats van rond de 250)
Als de competitie met 4 teams is afgelopen (dat zijn dus 6 wedstrijden) dan sluit de eigenaar van die competitie de boel af en dan maakt 1 van de andere teams een nieuwe aan waar de rest zich dan weer bij aan sluit. Op die manier kun je 2 dagen later weer opnieuw spelen. Dat is dus per keer 5 dagen tijdwinst. Minder teams in de competitie betekent dus vaker van competitie wisselen en dus meer tijdwinst.

Vorig seizoen lag ik veel te vroeg uit de beker (ronde 3) door behoorlijk wat pech. Daardoor was ik ook kansloos geworden voor de titel. Deze keer hoop ik eindelijk weer eens in de buurt van ronde 8 te komen. Verder hoop ik kampioen te worden en zodoende voor het eerst in II terecht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteren een top eerste speelronde gehad:

Heb met PIC uit gewonnen van een team dat ik als een van de favorieten op de titel zie...
dat team heeft een super aanval én topmiddenveld (zeker als die thuis speelt) en daarvan verwachtte ik dat ik weinig kans had, maar dat viel best mee:

stond na 9 minuten met 2-0 voor (counters, was ook mn tactiek)... helaas kwam hij daarna wel terug en in de 74e minuut scoorde hij de 2-2...
maar toen ging de wisseltaktiek in die ik ingesteld had en die erop gericht was bij achterstand mn midenveld wat te versterken ten kostte van mn verdediging en die resulteerde in een extra kans vor een net ingewisselde winger, die ook 5 minuten na inwisseling en 5 minuten voor het speeleinde de 2-3 scoorde.

Heb dit weekeind als uitspelende de hoogste HT-rating gehaald van mn liga, terwijl ik dus nog PIC speelde...
dat geeft me vertrouwen dat ik dit seizoen een aardige kans zal hebben..
dinsdag wél een relatief zware wedstrijd in de beker, mn tegenstander heeft dit weekeind een twede team laten spelen en zal vermoedelijk in de beker met zn A-team spelen ..
ikzelf wil echter ook alles op alles zetten om daar verder te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Bam! Nederland is dan wel roemloos uit het EK gedonderd, maar ik heb een goed begin gemaakt in een uitwedstrijd tegen de gedegradeerde zevendeklasser. Zoals ik eerder al aangaf had ik een kans, maar was ik er bepaald niet van overtuigd. Nou, dat bleek: met 3-4 gewonnen.

Volgende week een botje, dan uit tegen een speler die dit seizoen pas begonnen is (maar toch een vrij ervaren team op gelijkspel heeft gehouden deze week). Daarna thuis tegen dat vrij ervaren team. Dan heb ik de menselijke teams gehad: verder telt onze competitie 4 botteams.

Als er geen nieuwe teams bijkomen, zal ik dan dus 6 wedstrijden op rij tegen botjes spelen. Goede manier om aan het doelsaldo en de teamgeest te werken. Dan dus weer uit tegen het vrij ervaren team, thuis tegen de nieuwkomer en weer een botteam, met als laatste wedstrijd dus een thuiswedstrijd tegen het team dat ik vandaag nipt verslagen heb.

Apart schema dus :P Biedt veel mogelijkheden om (net als vorig seizoen) aanzienlijk betere middenveldratings te scoren door de hoge teamgeest.

EDIT: Oh, heb vandaag per ongeluk PIC gespeeld :D Dan is de overwinning des te bijzonderder.

[ Voor 9% gewijzigd door nXXt op 17-06-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Competitie is redelijk gestart. We hebben een tactisch gelijkspel uit de uitwedstrijd kunnen PIC-en tegen een tegenstander die ons al een paar seizoenen kopzorgen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf,bedankt voor je tips. Ik heb de wedstrijd met 4-0 gewonnen!
RM-rf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:20:
[...]

je tegenstander speelt altijd exact gelijk (sterke rechtervleugel, redelijk centraal aanval en linkervleugel veronachtzaamd)...
daarop kun je je verdediging exact instellen, dus twee CDs, eventueel overwegen een CD zelfs naar links te spelen en op links een WB defensief.

verder zal het essentieel zijn een goede aanvalsrating te halen, die is bij jouw team niet al te sterk en voor verbetering vatbaar, zowel de beide vleugelaanvallers (die beide wel de juiste specialiteit hebben, maar een lage rating) als Mauro Martínez Salas lijken me iets te zwak, warbij die aanvaller misschien ook ietwat uit vorm was.
je kunt overwegen jouw Centrale middenvelders allemaal aanvallend te plaatsen, qua midfieldrating hoef je je sowieso geen zorgen te maken...

verder, zijn conditie-verval is verschrikkelijk (35%)... dat maakt dat zn team aan het eind van wedstrijden nauwelijks nog presteert en ook daarop kun je je jouw team bewust instellen, door juist dan vol op de aanval te zetten of een extra aanvaller in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 15:09
Een makkelijke overwinning in de beker en ook in de competitie heb ik een goede start gemaakt. Beide wedstrijden met PiC gespeeld waardoor mijn teamgeest wel leuk is met mijn nieuwe aangestelde trainer.

De nieuw gekochte spitsen en vleugelspeler hebben hun werk prima gedaan door te scoren en mijn aanval / vleugelratings aanzienlijk te doen verbeteren, het was een flinke smak geld voor mijn clubkas maar het zal het vast waard zijn als we verder omhoog willen kijken..

Deze week nog een weekje passen trainen en daarna toch weer terug naar PM training, eens kijken of we dit seizoen wat leuke spelers kunnen kweken die we dan voor een leuk bedragje kwijt kunnen raken, top zal het niet worden met die belachelijke lage prijzen voor spelers.. Alleen in de eerste weken zijn ze wat duurder verder zijn MS spelers ook geen schim meer van wat ze voorheen kosten..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gaat lekker in de GoT cup. Gisteren een blessure en vergeten m'n opstelling aan te passen. Speel dus met tien man, een vleugelspeler voorin en een spits op de bank. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm mijn fans willen dat ik kampioen wordt, maar dat gaat absoluut niet lukken! Het serieniveau is 194 (van 1024), bizar sterke teams in mijn VIIde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Die fanverwachtingen zijn sowieso wat merkwaardig. Vorig seizoen eindigde ik als tweede terwijl de verwachting 'we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen' was.

Dit seizoen zijn er nota bene vier botjes en één nieuwkomer, maar blijft de fanverwachting 'we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen'.

Nou ja, lage verwachtingen zijn gemakkelijk te overtreffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
eerste wedstrijd van het seizoen gelijk gespeeld. Nu zondag tegen de degradant uit de V. Ik denk dat ik hem kan hebben maar weet het niet zeker. De week erop tegen de nummer 2 van vorig seizoen heb dus direct een paar zware wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteren in de Beker gespeeld, relatief zware uitwedstrijd maar toch duidelijk en net gewonnen met 0-3 (en PIC)...
helaas wel een +1 blessure voor mn beste spits, maar hoop dat die redelijk snel voorbij gaat;
sowieso kan ik vermoedelijk van het weekend weer PIC spelen en ga dat redelijk gemakkelijk (thuis) winnen van het team dat dit seizoen gedegradeerd is uit een hogere divisie..

volgende week een tegenstander in de beker die zo op het eerste gezicht makkelijker gaat worden dan die van gisteren en het weeekend erna moet ik thuisspelen tegen een concurrent maar die ik vast kan wegspelen als mn teamgeest door die bekerwedstrijden zo opgezweept kan worden...

als dat zo gaat zou ik in de 4e ronde beker komen voor het éérst in mn 5,5 jarige Hattrick-carriere.
en zou ik een ruime voorsprong in mn liga kunnen nemen, ook tov direkte concurrenten en wedstrijden tegen de wat sterkere teams in mn liga (en heb nog de makkelijkere wedstrijden/tegenstanders voor me)
Anoniem: 409427 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:48:
RM-rf,bedankt voor je tips. Ik heb de wedstrijd met 4-0 gewonnen!

[...]
leuk :D iig graag gedaan :)

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 20-06-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Vanavond tref ik voor het eerst iemand die de tactiek afstandschoten gaat gebruiken, heeft het aardig op niveau maar speelt altijd wel in een 352 opstelling, dus als ik mijn normale ratings weet te behalen zou ik daar niet al te veel zorgen over hoeven maken. Ik ga dan ook in een 253 en met PiC de beker in vanavond..

Dit seizoen maar eens mijn spaarpot kapot gemaakt en daar 11mil uit gehaald om mijn dit seizoen te versterken, vooral voorin met nieuwe spitsen een nieuwe winger en met het resterende geld redelijke trainees uitgezocht. Hoop dat het de investering waard zou zijn dit seizoen want meedoen boven in kan prima, alleen moet ik wel hard werken voor mijn middenveld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indien ik mijn training niet opoffer voor een paar ronde in de beker sta ik ondertussen al met 2-0 achter. Alleen mijn middenvelders zijn b-keuze en de rest zijn gewoon basisspelers dus zo slecht zouden ze het niet moeten doen tegen een team dat 2 divisies lager speelt.

Ik vermoed dat het straftraining word morgen als het zo door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Meevallertje dankzij het weinig verheffende vorige seizoen. Volgende week mag ik al meteen thuis gaan bekeren :)

Tegenstander jaagt ook niet direct schrik aan, dus meer thuiswedstrijden liggen in het verschiet. Al weet je het met Hattrick natuurlijk maar nooit. Maar voorlopig wrijft de penningmeester zich enthousiast in de handen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
heeft een uitstekend trainer eigenlijk zin?
m'n beker tegenstander van gisteravond had een trainer van 8 miljoen (uitstekend T/ matig L), al heeft het 'm niet veel geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

[matchid=392469137]Offside Galore - 1
[teamid=811055]
- www.sokker.org - - 4
[teamid=815122]
Middenveldrampzalig (zeer hoog)slecht (zeer hoog)
Rechterverdedigingmatig (hoog)uitstekend (heel laag)
Centrale verdedigingmatig (hoog)formidabel (heel laag)
Linkerverdedigingredelijk (hoog)goed (hoog)
Rechteraanvalredelijk (laag)uitstekend (heel laag)
Centrale aanvalzwak (hoog)redelijk (hoog)
Linkeraanvalgoed (heel laag)redelijk (hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdedigingmatig (heel laag)uitstekend (hoog)
Aanvalzwak (laag)goed (hoog)

TeammotivatieSpeel het Rustig(Verborgen)
Tactiekvleugelaanvalnormaal
Tactiekvaardigheiduitstekend(geen speciale tactiek)

Gem. middenveldrampzalig (zeer hoog)slecht (zeer hoog)
Gem. verdedigingmatig (zeer hoog)uitstekend (laag)
Gem. aanvalmatig (zeer hoog)goed (heel laag)
Totaal gemiddeldzwak (hoog)redelijk (hoog)

HatStats135200
HatStats
Verdediging: 61
Middenveld: 12
Aanval: 62

Verdediging: 89
Middenveld: 36
Aanval: 75
LoddarStats3.2210.56

Scoreverloop:

0 - 1 Sijbrand Dolman 2'
1 - 1 Andrei Rosioru 71'
1 - 2 Federico Formaggini 88'
1 - 3 Federico Formaggini 89'
1 - 4 Patrick van der Woude 89'

Hehe, in de laatste drie minuten (terecht) verloren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 17:28
Pff aanstaande woensdag zal ik een zware dobber in de beker krijgen, moet namelijk tegen *FC Che Guevara*.

Het middenveld is qua ratings hetzelfde, in de aanval en verdediging is hij beter. Waarschijnlijk een kansloze missie, maar welke tactiek kan ik het beste hanteren om nog enigszins kans te maken?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 10:52
Haha, onverwacht door in de beker. Moest tegen een veel sterker team, dus had gewoon m'n B-elftal opgesteld en gePIC'ed. Blijken we beiden te counteren, en win ik uiteindelijk met 1-0! (4 counterkansen voor mij, 0 goals, uiteindelijk de goal gemaakt uit een penalty!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 21:56

ZenTex

Doet maar wat.

Met de hakken over de sloot door na het vet verlossende 4-3 in de verlenging. :)
Wel met hoofdzakelijk A team, m'n beide winger trainees waren uit de roulatie dus daar mijn A spelers neergezet.

Competitie is een ander verhaal. Hattrick stond even op een laag pitje, had de opstelling niet veranderd maar gewoon op " standaard" opstelling staan. Gebruikt Hattrick de friendlies opstelling... WTF?
Dik verloren dus tegen de andere club uit de VII gepromoveerd.
Qua stats had ik die wedstrijd makkelijk moeten winnen, maja.

[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 21-06-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Webjunkie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 07:29:
heeft een uitstekend trainer eigenlijk zin?
m'n beker tegenstander van gisteravond had een trainer van 8 miljoen (uitstekend T/ matig L), al heeft het 'm niet veel geholpen :P
Ja hoor! Beter vorm & snellere training. Maar het kost erg veel, dus het is niet voor iedereen weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Die GoT Cup is echt humor aan het worden, 2 x met 7-1 verloren, kijken of dat de derde wedstrijd ook weer lukt :P

Woensdag uitgeschakeld in de beker zoals verwacht, zondag maar eens rechtzetten en een 5-3-2 spelen met centrum aanval. Om te counteren zou ik met 1 mid moeten gaan spelen en dat zie ik niet zo zitten.

Wanneer was een coach ook weer aan vervanging toe ? Slecht leiderschap of al eerder...

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 22-06-2012 11:48 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb mijn coach vervangen toen hij van matig leiderschap dropte.. Ligt eraan wanneer je het nodig hebt en of je het geld hebt om te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Hmm, beetje een vormdrop deze week. Geen enorme klappen, maar toch een een puntje verlies bij twee basisspelers.

Op zich maakt het weinig uit, want ik moet zondag tegen een botje. Daarna twee menselijke tegenstanders die ik moet kunnen hebben (zeker omdat de eerste die ik tref een nieuwkomer is met weinig versterkingen, al heeft de manager wel flink wat ervaring in het verleden) en dan een sliert aan botjeswedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Jeugspelertje waar ik een paar weken geleden een mailtje van een NT-scout over kreeg, heeft gisteren z'n verdedigende kwaliteiten onthuld. Hopelijk zit 'ie al dicht tegen z'n potentie aan, hij is vandaag net 16 geworden. :) Best een leuke speler, helaas geen specialiteit.

Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. goed)
Passen: matig (max. matig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Vraagje over de skills van jeugdspelers; Ik begrijp dat een geel balkje betekent dat de speler niet meer verder getraind kan worden in die skill. De skill zit dus op het max niveau (wat er dus ook tussen haakjes achter staat). Maar waarom zijn de balkjes soms dan toch groen, ook al is de skill op het zelfde niveau als de max skill?

Zie hieronder wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2e51aom.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49
Zijn er hier nog meer mensen die spelers trainen met als doelstelling er een NT speler van te maken? Zo ja, doe je dat alleen voor Nederlandse spelers of ook voor buitenlandse spelers?

Op zich is het natuurlijk best leuk om spelers in je team te hebben met een hoog potentieel maar ik merk wel dat je persoonlijke doelstellingen binnen het spel (promotie, kampioenschap) veel lastiger zijn (je zit toch vast aan een straks trainingsschema met conditie op 5%). Maar ja, als er straks eens een speler daadwerkelijk voor het NT kan spelen is dat ook wat waard 8)

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Reiben schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:06:
Vraagje over de skills van jeugdspelers; Ik begrijp dat een geel balkje betekent dat de speler niet meer verder getraind kan worden in die skill. De skill zit dus op het max niveau (wat er dus ook tussen haakjes achter staat). Maar waarom zijn de balkjes soms dan toch groen, ook al is de skill op het zelfde niveau als de max skill?

Zie hieronder wat ik bedoel:

[afbeelding]
Hmm, was me nog nooit zo opgevallen eigenlijk... De groene zit nog niet aan de max. subskill misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zeau, 11-0 tegen een botje met 8 scorende spelers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Groen balkje betekent idd nog niet volledig uitgetraind.

Ik heb er zelf een die ondertussen reeds 8 trainingen voorbij goed verdedigen is (al 8 trainingen groen balkje op 7/7). Die heeft dan dus een potentie dicht op uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Vandaag een verwachten overwinning binnen gehaald, had wellicht er voor kunnen kiezen om toch met mijn trainees te gaan spelen vandaag zodat het middenveld woensdag in de beker toch wat hoger is. Nu had ik met mijn A trainees en PiC een Goed (hoog) middenveld en 9-1 overwinning met veel verschillende spelers die scoorden.

Woensdag wordt het een lastiger verhaal omdat mijn tegenstander toch een flinke muur heeft staan ( 3x briljant ) en een aardig aanval heeft met een redelijk middenveld, zal even puzzelen worden en hopen dat mijn TS nog goed uitvalt zodat ik toch in de buurt komt van zijn mid met mijn b trainees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb van het weekend ook gewonnen.

heb nu 6 uit 2 en sta op de tweede plaats, maar de vooruitzichten zijn verdomd goed omdat mn twee tegenstanders tot nu toe eigenlijk tot de favorieten behoren, en ik evengoed 0 uit 2 had kunnen scoren (beide malen dat ik won was het qua stats/kansenberekening wel terecht, maar het verschil was niet al te groot en ik had die wedstrijden ook kunnen verliezen met wat ongeluk)

verder zit ik nog in de beker en heb daarin een tegenstander die te doen is en speel tot nu toe alles met PIC en heb een coach met nog steeds solid/goed leiderschap dus mn teamgeest is nu al 'paradijs op aarde' en zal dat nog wel effetjes blijven...

volgend ew eek weer een sterke tegenstander maar die tref ik thuis (en die heeft al 2 verliespunten) en ook dan moeten er mogelijkheden liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

M'n winning streak van 15 consecutive wedstrijden om zeep. :( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bij ons gaat in ieder geval niemand op 0 en niemand op 42 punten eindigen. :P De twee ploegen die vorige week wonnen, verliezen nu punten. Zelf vorige week onterecht gelijk, nu met PIC een 3-1 zege geboekt. Sta nu gedeeld eerste. Volgende week tegen de (op doelsaldo) koploper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Kaplander schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:28:
Groen balkje betekent idd nog niet volledig uitgetraind.
dat zou me zeer verbazen.
ik heb spelertjes met 7 groene blokjes waar max, goed achter staat.
die kunnen dan nooit uitstekend worden, want dan had er wel max. uitstekend achter gestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Webjunkie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:07:
[...]

die kunnen dan nooit uitstekend worden, want dan had er wel max. uitstekend achter gestaan ;)
Maar er zit nog een wereld van verschil tussen goed en goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Webjunkie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:07:
[...]

goed is idd in getallen 7...
maar dat kan dus qua maxskill 7,0 of 7,1 zijn en dan zal het balkje vrijwel gelijk geel worden als de 7 bereikt wordt...
maar evengoed kan de haalbare potentiele maxskil 7,7 of 7,8 zijn, en dan is een speler behoorlijk nog ver door te trainen, nadat hij al qua is-skill op goed (7) gekomen is...

aan de TSI zal ook te merken zijn als je de speler uiteindelijk gepuled hebt, of deze eerder een hoge maxskill gehaald heeft of net boven dat potentieel al uitgetrained is..
in de Jeugdacademie zélf kun je verder geen direkte indruk krijgen over de is-skill, anders dan of een speler uitgetrained is (en de balkjes dus geel worden).

hattrick-Youthclub biedt echter wél bv de mogelijkheid om gehaalde sterren op posities op basis van waarschijnlijkheid om te laten rekenen naar mogelijke 'geschatte' skils... die hebben een behoorlijke foutmarge, zeker bij multiskills (vaak ook bij Forwards), maar het geeft iig al een indruk....

sowieso kun je wel vaker merken dat een speler vast een hogere potentiele subskill heeft, als zulk een speler eerder opvallend hoge ratings in sterren haalt...

Ik heb wel jeugdspelers gepulled die qua potentieel niet boven de matig uitkamn, maar waarvan ik al gemerkt had dat ze verdomd hoog in hun subskill zaten en daar dicht tegen redelijk aan... die zijn, mits jong genoeg vaak nog prima verkoopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
hmm..nou dan zal ik ze maar door trainen dan.
weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Met iets betere stats toch kansloos verloren gisteren. 0-2. Tikje teleurstellend want ik ging toch wel uit van minimaal een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

RM-rf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:24:
[...]

goed is idd in getallen 7...
maar dat kan dus qua maxskill 7,0 of 7,1 zijn en dan zal het balkje vrijwel gelijk geel worden als de 7 bereikt wordt...
maar evengoed kan de haalbare potentiele maxskil 7,7 of 7,8 zijn, en dan is een speler behoorlijk nog ver door te trainen, nadat hij al qua is-skill op goed (7) gekomen is...

aan de TSI zal ook te merken zijn als je de speler uiteindelijk gepuled hebt, of deze eerder een hoge maxskill gehaald heeft of net boven dat potentieel al uitgetrained is..
in de Jeugdacademie zélf kun je verder geen direkte indruk krijgen over de is-skill, anders dan of een speler uitgetrained is (en de balkjes dus geel worden).

hattrick-Youthclub biedt echter wél bv de mogelijkheid om gehaalde sterren op posities op basis van waarschijnlijkheid om te laten rekenen naar mogelijke 'geschatte' skils... die hebben een behoorlijke foutmarge, zeker bij multiskills (vaak ook bij Forwards), maar het geeft iig al een indruk....

sowieso kun je wel vaker merken dat een speler vast een hogere potentiele subskill heeft, als zulk een speler eerder opvallend hoge ratings in sterren haalt...

Ik heb wel jeugdspelers gepulled die qua potentieel niet boven de matig uitkamn, maar waarvan ik al gemerkt had dat ze verdomd hoog in hun subskill zaten en daar dicht tegen redelijk aan... die zijn, mits jong genoeg vaak nog prima verkoopbaar.
Bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik het een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb dus werkelijk een vloek op de derde ronde beker...

ben wéér in de 3e ronde eruit gevolgen en alhoewel ik idd ook een taktische fout gemaakt had, was mn verlies onterecht...

mn tegenstander had een goede keuze gemaakt met pressing (hij had een optimaal team ervoor, 4 spelers met krachtig als specialiteit, een hoge conditie én geluk dat het weer regenachtigw as wat ook nog in zn voordeel was)
Ikzelf had de vergissing gemaakt te vergeten dat mn standaard tactiek op counter stond en die dus laten staan, maar zelfs daarmee had ik de wedstrijd eigenlijk moeten winnen: ik was op alle linies duidelijk sterker dan mn tegenstander..

uiteindelijk kreeg ik ook wel drie kansen (3x werd een kans door pressing verhindert) maar geen vloog erin en de ene kans die hij kreeg, scoorde hij dus wél...
dat is ook een kwestie van geluk...

jammer echter dat ik dus wéér niet door de derde ronde beker kom, dat begint echt een grote frustratie te worden:
Ook voor de rpestatie in de liga zou het voor mn team een groot voordel zijn gewest, teamgeest en zelfvertrouwen en fanstemming extra hoog blijven als ik verder zou komen en dat levert overall ook veel op.

Overigens.
ik wens alle team die vanavond/middag beker moeten spelen iig meer geluk en een beter resultaat toe :)

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 27-06-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Tja die derde ronde is inderdaad een vloek, dat zal vanmiddag voor mij ook wel weer het eind station worden. Tegenstander is best sterk en mijn team is er nog niet helemaal klaar voor om daar doorheen te kunnen buiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
RM-rf schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:15:

Ikzelf had de vergissing gemaakt te vergeten dat mn standaard tactiek op counter stond en die dus laten staan, maar zelfs daarmee had ik de wedstrijd eigenlijk moeten winnen: ik was op alle linies duidelijk sterker dan mn tegenstander..
als je middenveld sterker is dan krijg je amper scoringskansen
uiteindelijk kreeg ik ook wel drie kansen
heb je nog geluk gehad.

meestal haal ik de derde ronde wel en vorig seizoen zelfs de 4de.
daardoor ben ik wel gedegradeerd :( dus in voortaan focus ik niet meer zo op de beker ;)

de jonkies staan strakkies in het veld met hatstats 170 tegen een vermoedelijk 300.
ik zal vast een doos tissues voor ze kopen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:15:
Ik heb dus werkelijk een vloek op de derde ronde beker...

ben wéér in de 3e ronde eruit gevolgen en alhoewel ik idd ook een taktische fout gemaakt had, was mn verlies onterecht...

mn tegenstander had een goede keuze gemaakt met pressing (hij had een optimaal team ervoor, 4 spelers met krachtig als specialiteit, een hoge conditie én geluk dat het weer regenachtigw as wat ook nog in zn voordeel was)

uiteindelijk kreeg ik ook wel drie kansen (3x werd een kans door pressing verhindert) maar geen vloog erin en de ene kans die hij kreeg, scoorde hij dus wél...
dat is ook een kwestie van geluk...

jammer echter dat ik dus wéér niet door de derde ronde beker kom, dat begint echt een grote frustratie te worden:
Ook voor de rpestatie in de liga zou het voor mn team een groot voordel zijn gewest, teamgeest en zelfvertrouwen en fanstemming extra hoog blijven als ik verder zou komen en dat levert overall ook veel op.

Overigens.
ik wens alle team die vanavond/middag beker moeten spelen iig meer geluk en een beter resultaat toe :)
das een zure inderdaad.
hoe stond je zelfvertrouwen ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zeau, uit de GoT-cup :+

Was te verwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedemorgen,
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe het kan dat spelers (van mijn team) ineens uit vorm raken? De laatste weken merk ik dat steeds vaker spelers uit vorm raken, want ook vandaag weer zijn van de 14 spelers er weer 13(!!) uit vorm geraakt. Deze spelers hebben gewoon hun speelminuten (45 min tot 90 min) gemaakt. Mijn trainingsintensiteit staat op 100% met 10% conditie.Ik heb een goede triainer met 8 assistent-trainers. Teamgeest is content
Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
bad luck gewoon dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 409427 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:55:
Goedemorgen,
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe het kan dat spelers (van mijn team) ineens uit vorm raken? De laatste weken merk ik dat steeds vaker spelers uit vorm raken, want ook vandaag weer zijn van de 14 spelers er weer 13(!!) uit vorm geraakt.
de link geeft niet jouw team (tenzij je ook als jouw team ingelogd bent), kun je ook je team-id geven?

vormverlies kan verder dom geluk zijn, soms zelfs een absolute vorm-dalvaart tot zwak/slecht bij bijna alle spelers.
echter, het kan ook veroorzaakt worden door bv het niet gespeeld hebben in de seizoensovergang of verloren trainingen enkele weken voorheen.

Door het systeem van achtergrondvorm kan het voorkomen dat je het effect van een gemistte training soms ook weken later echt begint te merken en dit ook wekenlang doorwerkt en lang duurt voordat het zich herstelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:03:
[...]

de link geeft niet jouw team (tenzij je ook als jouw team ingelogd bent), kun je ook je team-id geven?

vormverlies kan verder dom geluk zijn, soms zelfs een absolute vorm-dalvaart tot zwak/slecht bij bijna alle spelers.
echter, het kan ook veroorzaakt worden door bv het niet gespeeld hebben in de seizoensovergang of verloren trainingen enkele weken voorheen.

Door het systeem van achtergrondvorm kan het voorkomen dat je het effect van een gemistte training soms ook weken later echt begint te merken en dit ook wekenlang doorwerkt en lang duurt voordat het zich herstelt
Mijn team-id is 767419
Ik heb juist al mijn basis spelers (mijn basis spelers krijgen elke week standaard 90 speelminuten) laten spelen tijdens de seizoensovergang,omdat ik weet dat als ze niet spelen juist hun vorm verliezen.
Wat doe jij om vormverlies te voorkomen? Misschien is de oplossing niet zo makkelijk te geven, maar doe ik wel de juiste handelingen om vorm verlies te voorkomen, of zie ik nog iets over het hoofd?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 409427 op 29-06-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 00:34
Bij vorm heb ik (als je spelers in ieder geval minuten gemaakt hebben) altijd het idee dat het domme mazzel/pech is. Ik kan in ieder geval niets bedenken/heb niets gelezen wat je anders had kunnen doen.

Ik speel deze week tegen één van de concurrenten voor de titel en tevens een goede bekende van me (dus extra drang om te winnen >:) ). Op het middenveld win ik het wel van hem, zelfs als ik 4 middenvelders op stel... voor zijn aanval hoef ik volgens mij ook niet zoveel te vrezen. Zijn verdediging is dus zijn sterke punt en ga ik 3-4-3 spelen.

Nu hebben 8 van de 10 spelers die ik zou willen opstellen een spec:
  • 2x koppen op het middenveld
  • koppen, krachtig en technisch in de voorhoede
  • technisch en onverspelbaar op de vleugels
  • 1x snel in de centrale verdediging
...en vraag ik me af of dit nou het moment is om creatief spel te spelen?

edit: matchID=390466105 & teamID=765807

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
5-1 gewonnen van 1 van de andere titelkandidaten! De derde titelkandidaat vorige week al met 4-0 verslagen. Een uitstekende competitiestart al met al derhalve :D

Al tref ik beide straks aan het eind nog wel op verplaatsing natuurlijk :P Maar dat zijn kopzorgen voor later, heel veel later...

10 officiele wedstrijden op rij gewonnen ondertussen 8) Nog maar heel snel even vermelden, want in de beker ga ik het geen weken meer volhouden vrees ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Vandaag weer gewonnen, uit met 1-5. Het team waar ik bang voor was (maar waar ik uit van kon winnen met PIC en veel geluk in de eerste wedstrijd) heeft zichzelf op nog meer achterstand gezet met een walkover.

Volgende week de laatste menselijke tegenstander en vervolgens zes weken op rij botjes voordat ik weer een menselijk team tref. Dat krijg je met een competitie met vier botteams.

Een andere bijwerking is dit team van de week (mijn team heet AC Quattro):

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2j67aci.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Zo, de opstelling voor de GOT Cup kwartfinale tegen FC Flower Power is ingevoerd; 'David' is er helemaal klaar voor ;)

Edit: Maar de bloemen zijn toch voor Goliath. Volgende keer beter dan maar...

[ Voor 26% gewijzigd door Kaplander op 02-07-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 13-06 14:41
Kaplander schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:58:
Zo, de opstelling voor de GOT Cup kwartfinale tegen FC Flower Power is ingevoerd; 'David' is er helemaal klaar voor ;)

Edit: Maar de bloemen zijn toch voor Goliath. Volgende keer beter dan maar...
Sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik had er al stevig rekening mee gehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Kaplander schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:11:
[...]

Ik had er al stevig rekening mee gehouden ;)
Je had wel meer balbezit beide helften volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Loona35 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:42:
[...]

Je had wel meer balbezit beide helften volgens mij.
Er zat de laatste wedstrijden die je speelde een gaatje centraal achterin (formidabel). Ik moest met de mindere selectie gokken op 1 kaart en koos die. Middenveld winnen en dan er centraal doorheen. Puntje 1 lukte idd. Maar centraal achterin zat het deze keer wel dicht (briljant). Dan is balbezit niet genoeg, helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 09:19
Iemand nog tips om mijn kansen aankomend weekend te verhogen? Supporters vinden dat het erom spant, maar ik zie het somber in ;-). Hier is de MatchID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Kaplander schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:05:
[...]

Er zat de laatste wedstrijden die je speelde een gaatje centraal achterin (formidabel). Ik moest met de mindere selectie gokken op 1 kaart en koos die. Middenveld winnen en dan er centraal doorheen. Puntje 1 lukte idd. Maar centraal achterin zat het deze keer wel dicht (briljant). Dan is balbezit niet genoeg, helaas :P
Ja ik had ze maar naar binnen gezet met die aanvallers van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
theturtle schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:58:
Iemand nog tips om mijn kansen aankomend weekend te verhogen? Supporters vinden dat het erom spant, maar ik zie het somber in ;-). Hier is de MatchID
Gebalanceerd team van hem. Wat ik dan altijd probeer is iets met speciale opstelling. Bijvoorbeeld uitzoeken of ik op creatief spel of afstandschoten voordeel kan halen. Ook heb ik het idee dat tegen zo'n team alle verdediging op het midden beter is dan op de vleugels, maar dat is meer gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mag ik hier even stoom afblazen? De ene na de andere mid van mij valt geblesseerd uit! Zijn ook nog eens trainees dus dubbel zo erg. Gisteren in een friendly weer 1! Staan nu alle drie op +1 dus hoop dat ze het nog gaan redden voor zondag.
Heb 5 fysio's en 10 doktoren in dienst en dan toch die blessures, klote spel, daar gaat mijn nummer 1 positie!

Vanaf vanmorgen staan ze alle drie op een pleister. :)

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 06-07-2012 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 14:02

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Toch mooi zo'n tweede helft:
Haaz had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Meer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
eindelijk mijn eerste winstpartij afgelopen zondag.
Nu heb ik gelukkig de zware kandidaten al gehad dus de komende weken wordt het punten pakken en zorgen dat ik nog redelijk hoog kan eindigen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Mocht iemand nog een verdedigen trainee zoeken...

Lionel te Wierik [playerid=356577418]
17 jaar en 8 dagen

Verdedigenuitstekend
Positiespelzwak
Scorenslecht
Vleugelspelwaardeloos
Passenwaardeloos
Spelhervattingwaardeloos
Keepenrampzalig

Deadline:16-07-2012 20:57 (6/49)
Vraagprijs:0€

Mijn beste promotie in ruim twee jaar jeugdopleiding! :)

En opmerkelijk genoeg, over 2 weken wederom een topper! :P

Maar daarna is het dan toch weer helemaal afgelopen, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaplander schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:15:
Mocht iemand nog een verdedigen trainee zoeken...

Lionel te Wierik [playerid=356577418]
17 jaar en 8 dagen
ik heb hem gebookmarked en ga hem volgen... enkel heb ik eigenlijk op dit moment geen plek voor een trainee (al poog ik een andere speler die momenteel nog meetrained te verkopen)
verder is het erg jammer dat hij niet koppen als specialiteit heeft, ik heb eigenlijk als doel al mn DEF-trainee's met koppen te kopen, omdat dat toch wel een hoop uitmaakt naar mn ervaring

ook jammer dat hij geen echte bijskills heeft, waardeloos passing is zelfs best slecht omdat veel def-teams vaak ook op de counter willen kunnen spelen (ik ook)

zelf heb ik wel twee echte talentjes in mn jeugdopleiding, maar beiden zijn ook nog 15 (bijna 16):
Sebastian Kaiser, heeft als potentieel uitstekend Passing, redelijk Wing en redelijk Playmaking en matig DEF
en Antoni Buczkowski , die kan goed Scoren krijgen, redelijk Passing, matig wing (en redelijk DEF maar dat is niet zo zinnig voor een aanvaller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ja, van zijn bijskills moet ie het idd niet hebben ;)

Maar als ie wordt opgepikt kan het best een goede centrale verdediger worden. Hij heeft immers al wel wat positiespel en passen kan iemand er later vrij vlot nog bijtrainen. Al zal het niet snel nog een counterverdediger worden met deze startstats. Maar zo ben ik zelf altijd al wel tevreden met zwak passen, omdat ik toch maar incidenteel counter.

Benieuwd wat ie maandag gaat doen. Of ie goed genoeg is om voor doortrainen door iemand te worden opgepikt. Of dat ie zoals de meeste van mijn promovendi toch gedoemd is zijn verdere carriere met ongeveer deze startskills te slijten ergens in de achtervelden van Hattrick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Morgen nog maar eens een kans voor je Dsanka om de finale te winnen :+
Pagina: 1 ... 44 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.