Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.122 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:10:
[...]

Hoe ziet zo'n meer seizoenenplan er uit?
Ik denk dat het voor iedereen wel een beetje verschillend is. Mijn team zat al twee seizoenen een beetje op een dood spoor. Ik was niet meer optimaal aan het trainen en dat was er heel langzaam in geslopen.

In drie fases heb ik, op een enkeling na, mijn hele ploeg verkocht of gesaneerd. Daardoor is er direct ook een redelijk kapitaal vrij gekomen waarmee ik nieuwe trainees heb gekocht die passen bij de nieuwe doelstelling. De komende drie seizoenen heeft het trainen van mijn trainees de prioriteit, de rest is echt bijzaak.
Ik heb nu in totaal 16 trainees lopen die allemaal vast in het A of B team staan. Van die 16 kan ik er gaandeweg een aantal verkopen maar de core van 10 man staat vast voor de langere termijn. Die ga ik uiteindelijk op een andere skill verder trainen.
Alle andere posities heb ik "goedkoop" ingevuld om loonkosten te besparen. Als er een niet trainee een blessure heeft ga ik daar verder ook geen kosten voor maken.

Ik moet voor mijzelf alleen zorgen dat ik wel de discipline op blijf brengen om toch niet af een toe de opstelling aan te passen omwille van het resultaat van de wedstrijd. Dat moet gewoon ondergeschikt blijven.

Mijn jeugdteam heb ik ook weer in de steigers gezet. Ik heb daar wel redelijk mee verdiend in de voorgaande jaren ( wat in een aantal gevallen te maken had met een zeer gelukkige muisklik op het juiste moment ). Ook hier was ik niet meer optimaal bezig door weken met een ondoordachte, zinloze oplossing te spelen. Na een paar avonden met de spelers en excell te hebben doorgebracht lijken er ook wel weer wat leuke spelers rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:36
Daar kan ik voor de jeugd nou helaas geen puf voor opbrengen. Ik heb er ook amper wat rond lopen wat de moeite waard is om ook echt te gaan trainen.. Het is dus maar weer wachten op die matige of redelijke allrounders met zo nu en dan een uitschieter, helaas komen die er niet zo vaak de scouts zijn zeer slecht in hun speurwerk :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ik kan dat ook niet opbrengen voor mijn jeugdteam. Heb er nog een paar rondlopen die een tonnetje op zouden kunnen leveren, maar echt geweldig is het allemaal niet. Heb al 2 scouts ontslagen en denk er zelfs over dat hele team op te doeken.

Mijn A team kan dit seizoen eenvoudig handhaven in de VIde, ik heb daarom mijn training weer terug gedraaid naar de voor mij meest winstgevende trainingsvorm. Over 1,5 seizoen zijn de huidige spelers rijp voor de verkoop. Ik verkoop dan weer het gehele team (niet trainingsplaatsen staan nu alleen future coaches) om dan weer een sterk team neer te gaan zetten wat potten kan breken in de VIde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=38205619,noline]-TheNose- schreef

Mijn A team kan dit seizoen eenvoudig handhaven in de VIde.
Je was toch helemaal afgezakt naar de VIIIe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:09
Ik heb van de gelegenheid dat er 2 botjes in de competitie zaten gebruik gemaakt door het hele seizoen scoren te trainen. En dat van die 2 botjes is maar goed ook, want 3 aanvallers is duidelijk niet altijd de beste opstelling voor een goed resultaat ;) Maar mijn 6 spitsen (waaronder 3 eigen kweek) hebben een mooie stap kunnen maken :)

Mijn doel was en is in eerste instantie top 1000 en ik denk dat de huidige selectie (waarin momenteel nog weinig passen zit) dat wel kan bereiken. Dus ik ben geneigd deze groep (aangevuld met nog wel een verdediger, maar dat hoeft geen gigant te zijn) gewoon een jaartje te laten lopen. Als ik ondertussen een miljoen of zes verzamel (moet te doen zijn) kan ik tegen die tijd wat terug verjongen zonder direct terug te vallen. Zien we dan weer verder :)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:18:
[...]

Je was toch helemaal afgezakt naar de VIIIe??
VI.775 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Vanavond directe promotie naar de III binnen gehaald :D woehoe! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Loona35 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:58:
Dat is een knappe prestatie, gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Netjes! Gefeliciteerd!! Hoop het je ooit nog eens na te doen ;)

'k Ben zelf vrij kansloos gedegradeerd in VI, maar de nr. 7 (waar ik in de eerste wedstrijd m'n enige wedstrijd van heb gewonnen) maakt nog kans om erin te blijven. Hij / zij heeft net als ik vrij veel verloren maar pakt opeens in de laatste paar wedstrijden een paar punten. Ik denk er nu over om de komende 2 wedstrijden te PIC-en (laatste wedstrijd is tegen de huidige nr. 7), omdat ik het hem / haar wel gun om na 13 weken op plaats 7 te staan, toch nog op plaats 6 te eindigen. Lijkt me wel lachen.... >:)

[ Voor 53% gewijzigd door naitsoezn op 13-05-2012 23:34 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfff, het wordt bij mij toch nog spannend! Met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik nog maar 2 punten boven de degradatie streep. En de laatste wedstrijd moet ik nog uit tegen de nr 7! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Dat is vrij overtuigend, 2 wedstrijden voor het einde. Hoe zijn de vooruitzichten voor volgend seizoen?

Ikzelf zal waarschijnlijk eindigen als stabiele middenmotor in VIII *O*
Volgend seizoen zal de weg omhoog (eindelijk) worden ingeslagen, althans... dat is de planning.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
dit weekend gelijk gespeeld tegen de nummer 7. sta nu dus weer 4e in een zwakke VI.
Handhaving is al gelukt zit nu te denken aan een manier om te versterken komend seizoen.
Ik mis wat verdediging en moet nog passen trainen op mijn mids.
Als ik het goed doen dan maak ik er een lang tussenseizoen passen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robz0r
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
De winst is binnen en nu speel ik gewoon een kampioenswedstrijd a.s. zondag. Heb 30% kans op winst ongeveer en dan word ik kampioen in een zwakke VII.247.. Bij gelijkspel/verlies ga ik gewoon de derde plek pakken

Erop of eronder dus... 1 time baby 1 time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-0 nederlaag tegen de nummer 2. Wel PIC gespeeld zodat ik zondag sterk kan spelen tegen de nummero laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

*O* Kampioenen! *O*

Ik moet alleen nog wel eventjes genoeg punten bij elkaar harken om de directe promotie in de wacht te slepen...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
CoRrRan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:33:
*O* Kampioenen! *O*

Ik moet alleen nog wel eventjes genoeg punten bij elkaar harken om de directe promotie in de wacht te slepen...
Gefeliciteerd! :)

En dat er na afloop maar flink gezopen mag zijn, dat ze vanavond niet verder meer komen dan wat vaag waggelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, vraagje.

Ik ben tevreden over de conditie van mijn spelers. Nu zou ik graag hebben dat ze hun conditie op peil houden, maar ze hoeven het ook niet meer te verbeteren. Wat raden jullie aan van %?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:36
Gister weer eens gewonnen waardoor de titel nu dan nog niet officieel maar wel stevig in mijn kast komt te staan, wat ook wel te verwachten was natuurlijk.

Over een paar weken dan weer terug naar de VI hopen ditmaal op een wat meer gelukkigere competitie in plaats van de afgelopen 5 seizoenen gewoon steeds net pech te hebben. Het zal ook wel weer tijd worden om eens naar me team te kijken en zien wat eruit kan en wat en waar er nog versterking gehaald moet worden, al zou ik met wonderbaarlijke / wereldklasse verdedigers het opzich wel in orde moeten hebben achterin, het gaat eigenlijk puur om het middenveld + aanval waar nog wel wat sterkers mag komen te staan.

Het trainen van positiespel is natuurlijk niet ideaal om je middenveld te zien groeien het gaat langzaam en de spelers zijn soms niet vooruit te branden, al krijg ik langzamerhand wel steeds leukere spelers. Maar weet ik niet of ik deze vorm kan vasthouden.. Eigenlijk zit ik in een vervelend spiraal wat hattrick betreft, veel winst wordt er niet gemaakt ( dat hoeft ook niet met genoeg reserves ) zin en tijd om eens goed naar de jeugd te kijken kan ik ook niet echt vinden. Een degelijk trainingsprogramma opzetten heeft altijd weinig nut aangezien ze altijd weer wat dingen veranderen :P

Ik moet maar eens goed kijken wat ik nou wil en waar ik nog plezier uit kan halen in dit spelletje..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:49:
Hoi, vraagje.

Ik ben tevreden over de conditie van mijn spelers. Nu zou ik graag hebben dat ze hun conditie op peil houden, maar ze hoeven het ook niet meer te verbeteren. Wat raden jullie aan van %?

Bedankt
Dat hangt helemaal van de leeftijd en het niveau dat je nastreeft af. Bekijk anders onderstaande link eens. Daar staat een tabel waar in je precies kan zien voor welke leeftijd en conditieniveau je wel percentage nodig hebt.

http://iht.smdesign.es/en/Studies/Stamina-table

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Herhaling van de finale van de eerste editie van de GoT Cup: Spatie Mag Wel vs FC Keldertrapje. Nu maar eens kijken wat ik deze keer kan verzinnen om WEL te winnen.

tournamentmatchid=613717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker is dat. Maak je een toernooi voor ze aan om te spelen schoppen ze je in de poule-fase al uit het toernooi. :P

We strijden in de competitie nog met 3 teams om plaats 5 te ontlopen. Speel zelf nog tegen de nummer 6 en 7 dus heb redelijke kans om nog 1 of 2 plaatsen te stijgen. Ongeacht of ik nu 3e of 5e word is het een slecht seizoen van mijn kant.

Eens kijken of we wat spelers kunnen verpatsen aan het einde van dit seizoen of begin volgend seizoen om wat meer financiële ruimte te hebben. Steven nu af op een verlies van ongeveer 1.5M over dit seizoen. Dat kan ik niet nog een seizoen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
Herhaling van de finale van de eerste editie van de GoT Cup: Spatie Mag Wel vs FC Keldertrapje. Nu maar eens kijken wat ik deze keer kan verzinnen om WEL te winnen.

tournamentmatchid=613717
leuk inderdaad... :)

zouden mn spelers gisteren de 0-3 voorsprong verspeeld hebben om dat mogelijk te maken?
ik ga ook eens hard mn best doen de eer te verdedigen, zal een zware klus worden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Volgens mij heb ik wel weer een leuke pull:

Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Jurre Westerbeek.

Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn.

Geven we hem een contract, baas?

Eerste wedstrijd 7.5 sterren gehaald. Ben benieuwd hoe z'n verdere stats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:23

nXXt

Carpe omnia

Maandag vrij kansloos uit de GoT Cup II gevlogen :P Ach, het was leuk.

Zondag met PIC gewonnen terwijl mijn concurrent voor de tweede plaats verloor van de koploper. De koploper zal echter een botje worden aan het eind van dit seizoen, dus zal de tweede plaats recht geven op promotie. Momenteel sta ik drie punten los van mijn concurrent, met hetzelfde doelsaldo, en ik speel a.s. zondag uit tegen dit team. Mijn teamgeest zit wel goed en ik zal MOTSend hoogstwaarschijnlijk een overwinning kunnen boeken.

De week erna speel ik tegen een botje, waardoor mijn teamgeest niet van belang zal zijn.

Benieuwd naar zondag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
naitsoezn schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:23:
[...]

Netjes! Gefeliciteerd!! Hoop het je ooit nog eens na te doen ;)

Kaplander schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:55:
[...]

Dat is een knappe prestatie, gefeliciteerd! :)
YuriV schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:10:
[...]

Dat is vrij overtuigend, 2 wedstrijden voor het einde. Hoe zijn de vooruitzichten voor volgend seizoen?

Ikzelf zal waarschijnlijk eindigen als stabiele middenmotor in VIII *O*
Volgend seizoen zal de weg omhoog (eindelijk) worden ingeslagen, althans... dat is de planning.
Bedankt! :)

Ik heb ook geluk had dit seizoen. Niet een blessure gehad tot aan vorige week en toen was ik al kampioen. Dat geluk is echt noodzakelijk vanaf de V divisie denk ik. Ik haal wel goede ratings, maar dat doen 2-3 andere ook en dan komt het dus op geluk van blessures aan voor een deel. Natuurlijk ook een deel tactiek/opstelling en de juiste spelers aankopen. Heb allen maar dure multi-skillers staan die qua TSI of sterren niet special zijnn maar uiteindelijk wel resultaat leveren.

Mijn team is sterk genoeg om in de III stand te gaan houden. Het verschil tussen III, IV en V is maar klein. Ik heb nog 20 miljoen op de bank staan dus als ik kans maak om in de II te komen dan ga ik daar zeker extra geld aan uitgeven. Dus wel spannend hoe dat gaat lopen :)
CoRrRan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:33:
*O* Kampioenen! *O*

Congrats! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Zo, weer even terug hier. Sta voor het tweede jaar op rij op degraderen, en ga vanaf volgend seizoen weer proberen op te klimmen vanuit de VI. Jaar verloopt echt dramatisch, maar we blijven lachen, en het spelletje is de laatste tijd weer wat leuker dan daarvoor. Nu proberen nog wat spelers te lozen en de salariskosten voor volgend jaar te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TE KOOP:

Jesús Pérez Ponce (346176478)
17 jaar

Vorm: uitstekend Conditie: matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 3300
HTMS Punten: Vaardigheid: 411 / Potentieel: 193

Specialiteit: geen

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: slecht
Passen: redelijk
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht

Deadline: 21-05-2012 20:35
Vraagprijs: 0 €

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:42:
TE KOOP:

Jesús Pérez Ponce (346176478)
17 jaar

Vorm: uitstekend Conditie: matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 3300
HTMS Punten: Vaardigheid: 411 / Potentieel: 193

Specialiteit: geen

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: slecht
Passen: redelijk
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht

Deadline: 21-05-2012 20:35
Vraagprijs: 0 €
Deal, ik neem hem van je over voor je vraagprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Morgenavond D-Day. Als ik win (of gelijkspeel) staat promotie vast (tweede plaats veroverd en de kampioen is een botje). Gaat volgens mij wel goedkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 21:32
Ik ben ook weer begonnen met Hattrick, een paar jaar geleden een poosje gespeeld... Niet helemaal begrepen toen ;x

Nu met een nieuw team, 20 trainee's gekocht van 17jaar.. ga met 3-5-2 spelen, om ze snel passen te laten trainen dit seizoen, en volgend seizoen denk ik.

Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Maar je kunt toch maar 16 spelers per week trainen met passen?

Wat gaan jullie trouwens in de off-season trainen? Ik zit aan passen te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Reiben schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:49:

Spelhervatting.. Gegarandeerd een paar pops vanwege de korte trainingstijd die nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
naitsoezn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Spelhervatting.. Gegarandeerd een paar pops vanwege de korte trainingstijd die nodig is :)
Hetzelfde. Train primair keepen, en m'n keepers kunnen wel wat spelhervatting gebruiken. M'n primaire keeper staat dan op doel, de nummer 2 in het veld als verdediger en spelhervatter. Zo krijgen ze beide de 'volle' training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
naitsoezn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:43:
[...]

als je op 2-5-3 speelt als je in beide wedstrijden andere spelers gebruikt heb je er in inderdaad 16 getraind ik train op deze manier 14 per week. En heb met 3 verdedigers toch nog een beetje kans op een redelijk resultaat.

Zometeen wedstrijd tegen de nummer 1 staat 3 punten op mij voor ik sta 2e.. de nummer 3 heeft ook 27 punten. Dus spannend! Net de 1e week bij dit team dus het gaat mij niet om het resultaat maar t zou leuk zijn, als ik hem win haha.

1-0 gewonnen! haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

BAM! :D

Nee, niet Dibi

Directe concurrent met 1-4 verslagen :D Zes punten los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Keihard onderuit tegen een veel sterkere tegenstander, 1 trainee +4. Game over. Tot ziens in de VIIde volgend seizoen!

Ik train ook spelhervatting in het tussenseizoen, waarom? Gewoon omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nXXt schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:22:
Morgenavond D-Day. Als ik win (of gelijkspeel) staat promotie vast (tweede plaats veroverd en de kampioen is een botje). Gaat volgens mij wel goedkomen :D
ehm ik wil je feestje niet vergallen maar is het niet zo dat eerst de promoties en degradaties worden uitgevoerd en daarna pas de botopruiming is.
Ik weet niet ik welke divisie dat je speelt maar als dit in de de VI is dan zul je niet promoveren.

ik ga voor een lang tussenseizoen met passen. Vanaf deze week train ik passen in 2-5-3 en hoop ik op wat pops tussen mijn trainees en mogelijk ook de verdediging.

[ Voor 14% gewijzigd door Wceend op 21-05-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een mooie 1-4 uitoverwinning hebben we ons gehandhaaft.
We are staying up!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:43
@Loona35, in welke IV zit je op dit moment?

Ik sta gewoon lachend op plek 7 in de IV op dit moment terwijl ik tussen de 320 en 340 hatstats haal... Erg veel pech gehad dit seizoen (laatste wedstrijd tot nu toe uitgezonderd).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:49:

Legt aan welke vorm van passen trainen je pakt. Met opening maken (through passing) kan je 20 spelers training als je zowel op woensdag als zondag 5-5-0 speelt. Is wel alleen voor training, want resultaten zal je er niet snel mee halen vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Wceend schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:05:
[...]
ehm ik wil je feestje niet vergallen maar is het niet zo dat eerst de promoties en degradaties worden uitgevoerd en daarna pas de botopruiming is.
Ik weet niet ik welke divisie dat je speelt maar als dit in de de VI is dan zul je niet promoveren.
Mja, hier begon ik vanochtend ook over te twijfelen :+

Ik zit overigens nog maar in de VIII (dit seizoen begonnen). Het team wordt een botje in week 15, dus na de laatste competitiewedstrijd, maar nog voor de promotie/degradatiewedstrijden. Daardoor meende ik dat ik zou promoveren :+

Maar goed, ik zie wel :P Denk dat ik anders volgend jaar wel een goede kans maak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Van het weekend een leuk resultaat geboekt, eindelijk...

een 5-0 inmaakpartij van een direkte concurrent voor een mogelijk degradatieduel via plaats 5...
Hierdoor ben ik nu zo goed als zeker en kan zelfs komende wedstrijd de tweede plek heroveren (waar ik eigenlijk ook thuishoor gezien mn sterkte)

verder een teleurstellend en zelfs desastreus seizoen gehad..
ga minimaal 3 miljoen verlies lijden over het hele seizoen, heel veel supporters zien weglopen wegens slechte stemming (gemiddeld calm, slechtste was furious).
volgend seizoen kijk ik het nog één helft een beetje aan, alhoewel ik al probeer mn salariskosten ietwat terug te bouwen (mits ik goede verkoopprijzen krijg)..
als volgend seizoen weer zo rot verloopt, zal de ombouw een paar 'hardere' ingrijpen vereisen, maar wel op de zeer lange termijn gericht zijn, inclusief het sterker inzetten op eigen jeugd in mn A-team (heb net twe kopsterke verdedigeres van 17 gepulled en die ga ik zelf verder opleiden)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nXXt schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Mja, hier begon ik vanochtend ook over te twijfelen :+

Ik zit overigens nog maar in de VIII (dit seizoen begonnen). Het team wordt een botje in week 15, dus na de laatste competitiewedstrijd, maar nog voor de promotie/degradatiewedstrijden. Daardoor meende ik dat ik zou promoveren :+

Maar goed, ik zie wel :P Denk dat ik anders volgend jaar wel een goede kans maak :P
o als je in de VIII zit en voldoende punten hebt kun je wel op een bonuspromotie rekenen.
In de VIII zijn geen promotie en degradatiewedstrijden normaal gesproken promoveert het botje dus gewoon.
Maar de opruiming is ook in de VII dus er zal een team extra promoveren vanuit de VIII. Je kunt er echter niet vanuit gaan dat jij dit bent. Dit worden normaal gesproken de beste nummers 2 uit de VIII. Als er meer dan 1024 bots zijn dan ook een deel van de beste nummers 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:26:
[...]

o als je in de VIII zit en voldoende punten hebt kun je wel op een bonuspromotie rekenen.
In de VIII zijn geen promotie en degradatiewedstrijden normaal gesproken promoveert het botje dus gewoon.
Maar de opruiming is ook in de VII dus er zal een team extra promoveren vanuit de VIII. Je kunt er echter niet vanuit gaan dat jij dit bent. Dit worden normaal gesproken de beste nummers 2 uit de VIII. Als er meer dan 1024 bots zijn dan ook een deel van de beste nummers 3.
Bot-teams kunnen niet promoveren, van de lagere divisies tot aan liga V geld de 'Bot to the Bottom' regeling...

botteams die niet mogen promoveren moeten die promotieplek opgeven aane en 'écht' tam, enkel is dat niet bv het tam in die liga dat onder hen eindigde maar worden die plaatsen vergeven aand e best scorende, niet promoverende teams in die hele liga, dus overde hele VII of VIII gezien teams met de meeste punten/doelsaldo komen het eerst in aanmerking voor een 'gratis' promotie.

Botteam worden omgezet in week 15, direkt voor de kwalificatieduelsen als Nxxt in een team met een toekomstige bot zit, zald at team niet promoveren..
enkel, dat betekent niet dat hij die plek inneemt, hooguit is het mogelijk dat hij doordat hij over zn hele liga gezien tot de betere nr's twee behoort, toch zou promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
RM-rf schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:53:
[...]

Bot-teams kunnen niet promoveren, van de lagere divisies tot aan liga V geld de 'Bot to the Bottom' regeling...

botteams die niet mogen promoveren moeten die promotieplek opgeven aane en 'écht' tam, enkel is dat niet bv het tam in die liga dat onder hen eindigde maar worden die plaatsen vergeven aand e best scorende, niet promoverende teams in die hele liga, dus overde hele VII of VIII gezien teams met de meeste punten/doelsaldo komen het eerst in aanmerking voor een 'gratis' promotie.

Botteam worden omgezet in week 15, direkt voor de kwalificatieduelsen als Nxxt in een team met een toekomstige bot zit, zald at team niet promoveren..
enkel, dat betekent niet dat hij die plek inneemt, hooguit is het mogelijk dat hij doordat hij over zn hele liga gezien tot de betere nr's twee behoort, toch zou promoveren.

IS het zo dat ze niet kunnen promoveren?
Ik ben van mening dat ze wel promoveren maar door de opruiming weer opgeruimd worden.

Je hebt gelijk:
uit de spelregels http://www92.hattrick.org/Help/Rules/Complete.aspx

Het degraderen en promoveren van botteams

Bots promoveren nooit naar een hogere divisie, zelfs niet als ze eerste in hun competitie geworden zijn. Aan het einde van het seizoen zullen alle botteams in divisie VI en lager degraderen naar de laagst mogelijke divisie. Er is echter een uitzondering: in divisie VI zal een botteam dat als eerste eindigt promoveren of een kwalificatiewedstrijd spelen.

Wanneer botteams degraderen, nemen echte teams hun posities in, en ze promoveren dus "gratis". Deze extra promoties worden gebaseerd op de plaats in de competitie (zie onder). Aangezien botteams niet promoveren, krijgen 'echte' teams extra promotieplaatsen zodat zij promoveren in plaats van botteams die als eerste in hun competitie zijn geëindigd.

[ Voor 28% gewijzigd door Wceend op 21-05-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Oh :-( Dan is het nog even afwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nXXt schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:29:
Oh :-( Dan is het nog even afwachten :+
hangt ervan af hoeveel punten je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Heb er nu 30 en aan het eind van het seizoen 33 (twee van de verloren wedstrijden vonden plaats voordat ik het roer overnam :+). Doelsaldo is +32. Niveau van de divisie is niet zo geniaal (1596 van 2048).

Ranglijstpositie is 20977.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in de VIII, en ga 2e eindigen op 1 punt van de nummer1. Moet aanstaande zondag tegen een bot team, dus ga eindigen op 36 punten! met doelsaldo die nu al op + 58 zit

In mijn ogen lijkt me dit voldoende voor een "gratis" promotie.

Dit seizoen 2 weken te laat begonnen met hattrick, dus kon de achterstand niet meer goed maken. :( dus een "gratis" promotie zou goed uitkomen :)

Ranglijst: 20 055

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren tegen m'n 'Angstgegner' met 5-2 gewonnen dmv een PIN + superieure tactiek. (En dat hij z'n opstelling al 3 weken niet aanpast, terwijl hij wel gewoon inlogt...)

Dus nu 34 punten, +24 doelsaldo. Directe P/D lijn staat op 31punten +21, dus ik vermoed dat ik officieus gepromoveerd ben naar de IVe klasse. Voor de vorm nog minstens 1 puntje pakken komende zondag, denk ik zo.

Wel lekker: 372 hatstats gehaald. 1 punt meer dan vorige week, volgens HTev.org zou mijn team op de 12e positie binnen alle Ve divisies vallen.

En ook nog m'n beste (al scoort hij niet heel vaak) spits geblesseerd voor 1 week. Da's wel wat minder goed nieuws. Zeker niet, aangezien ik hem goed had kunnen gebruiken tegen RM-rf in de halve finales van de GoT Cup 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nXXt en H_D jullie kunnen beide wel rekenen op een bonuspromotie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:50:
nXXt en H_D jullie kunnen beide wel rekenen op een bonuspromotie denk ik.
Haha laten we het hopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Leuke nieuwe aanwinst voor in m'n jeugd:

Jurre Westerbeek
15 jaar en 89 dagen

Verdedigenmatig / goed
Positiespelonbekend / redelijk
Vleugelspelmatig / goed
Passenonbekend / redelijk
Scorenonbekend / onbekend
Spelhervattingonbekend / onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Intru schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:01:

Jurre Westerbeek
15 jaar en 89 dagen

Verdedigenmatig / goed
Vleugelspelmatig / goed
en nu nog een spec of is dat te veel gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Intru schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:01:

Jurre Westerbeek
15 jaar en 89 dagen

Verdedigenmatig / goed
Vleugelspelmatig / goed
echt goed multiskill trainen, heb je echt als hij 17 een verkoop topper !
potentieel u20 denk ik

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Wceend schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:13:
[...]

en nu nog een spec of is dat te veel gevraagd ;)
Dat zou helemaal fijn zijn ja, we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intru schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:26:
[...]

Dat zou helemaal fijn zijn ja, we zullen zien :)
als je hattrick-youthclub.org gebruikt heb je een kans dat die wel een tweeling in de db heeft (zeekr bij grote talenten is die kans wat groter)..
dat maakt het ook mogelijk wat meer zeekrheid te hebben of die een specialiteit heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
RM-rf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:31:
[...]

als je hattrick-youthclub.org gebruikt heb je een kans dat die wel een tweeling in de db heeft (zeekr bij grote talenten is die kans wat groter)..
dat maakt het ook mogelijk wat meer zeekrheid te hebben of die een specialiteit heeft
Goed idee, direct even gekeken. Er is een tweeling gevonden, maar helaas specialiteit onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intru schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:37:
[...]

Goed idee, direct even gekeken. Er is een tweeling gevonden, maar helaas specialiteit onbekend.
als die al gepulled is kun je ook opzoeken wat voor speler eruit gekomen is, heeft die een specialiteit (en komen de skills ook overeen via de tweeling-functie) kun je relatief zeker zijn dat jouwe die ook heeft, eveneens als die geen specialiteit heeft, dat ook jouw speler die niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

WTF? De nummer 1 (was geen bot, maar zat zonder eigenaar) heeft sinds vandaag een nieuwe eigenaar!

Die hoeft dus maar 1 wedstrijd te spelen en krijg daarna dus de promotie in zijn schoot geworpen... bizar!

Je zou zeggen dat alleen de niet-promoverende teams voor het eind van het seizoen van eigenaar kunnen wisselen.

[ Voor 39% gewijzigd door nXXt op 24-05-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gebeurde bij mij onlangs met de nummer twee, daardoor viel m'n laatste concurrent voor de titel weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
nXXt schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:57:
WTF? De nummer 1 (was geen bot, maar zat zonder eigenaar) heeft sinds vandaag een nieuwe eigenaar!

Die hoeft dus maar 1 wedstrijd te spelen en krijg daarna dus de promotie in zijn schoot geworpen... bizar!

Je zou zeggen dat alleen de niet-promoverende teams voor het eind van het seizoen van eigenaar kunnen wisselen.
Ik heb dat destijds ook een keer gehad in VIII. Na een hele achtervolgingsreeks kon ik 'm op de laatste speeldag gelukkig nog precies voorbij. Anders was idd die nieuwe speler gewoon gepromoveerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Theoretisch gezien kan ik 'm nog voorbij (speel zondag tegen botje en sta nu 3 punten achter nr. 1), maar het doelsaldo is nogal een probleem :P

Hij staat op +53, ik op +32. Hij krijgt dus met één wedstrijd het kampioenschap. Best vreemd, je zou zeggen dat je zo'n eigenaarloos team beter pas volgend seizoen kunt vergeven (er zitten namelijk botteams in de competitie, dus een noodzaak kan er niet geweest zijn, die andere teams zijn bovendien al langer eigenaarloos of botteams).

Niet dat ik er heel zwaar aan til (kampioenschap zat er toch niet meer in), maar het is wel nogal vreemd.

[ Voor 17% gewijzigd door nXXt op 24-05-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
RM-rf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:43:
[...]
als die al gepulled is kun je ook opzoeken wat voor speler eruit gekomen is, heeft die een specialiteit (en komen de skills ook overeen via de tweeling-functie) kun je relatief zeker zijn dat jouwe die ook heeft, eveneens als die geen specialiteit heeft, dat ook jouw speler die niet heeft.
Die speler is inderdaad al gepulled, en heeft geen spec. Mag alsnog niet klagen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Wel nog even de vraag hoever je gaat komen met tijdig uittrainen. Daar moeten de onbekende/subskills wel enorm gaan meezitten zo te zien. Maar een mooie speler gaat het sowieso zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Zondag kan ik kampioen worden! in m'n 2e competitie wedstrijd sinds ik de club leid.. Ben benieuwd! Ergens zou het leuk zijn, aan de andere kant richt ik me liever op de trainee's en jeugd. Maar dat zien we na zondag avond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Zo, degradatie is na afgelopen zondag een feit. Nu werken aan een nieuw team, heb niet veel verdedigers meer over op het moment, dus ga pogen komend seizoen wingers en mids op verdedigen te trainen. Terugval van IV naar VI in twee seizoenen valt wat tegen, maar dat is even niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:24
Met de hakken over de sloot niet gedegradeerd, dankzij een team dat eigenaarloos werd. Anders was het niet gelukt om in de VI te blijven. Volgend seizoen de tactiek wat aanpassen, wellicht ook het middenveld wat versterken (kwam nogal te kort). Blijft in ieder geval wel spannend zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Na vorig seizoen een onverwachte promotie, dit seizoen een volkomen verwachte en terechte degradatie... Wel heb ik m'n spelers een jaar een seizoen op vleugelspel kunnen trainen; vanaf volgend seizoen de defense wat optrainen en dan is de ambitie om binnen twee seizoenen weer in VI te spelen. Hopelijk komend seizoen direct weer promoveren, maar anders het seizoen erop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
gedegradeerd naar VII :(
7 keer gelijk terwijl ik had moeten winnen en minimaal 2 keer onverdiend verloren.
iets te veel geconcentreerd op de beker (kwam tot de 5de ronde).. en kom nu 2 punten te kort... zucht.. kut spel... :P

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Seizoen geëindigd met 33 punten, als tweede. De nummer 1 (die pas een week bestaat) heeft verloren, waardoor hij op 33 staat met een doelsaldo dat 9 punten beter is.

En dan te bedenken dat ik door de goede defensie van de voorloper van deze nummer een wedstrijd 4-3 verloren heb ... jammer :-( Had meer ingezeten.

Nu is de vraag: wanneer wordt promotie/degradatie precies bepaald? Wellicht maak ik nog kans op gratis promotie :P

EDIT: 3 juni volgens deze link

[ Voor 9% gewijzigd door nXXt op 28-05-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:01:
Seizoen geëindigd met 33 punten, als tweede. De nummer 1 (die pas een week bestaat) heeft verloren, waardoor hij op 33 staat met een doelsaldo dat 9 punten beter is.

En dan te bedenken dat ik door de goede defensie van de voorloper van deze nummer een wedstrijd 4-3 verloren heb ... jammer :-( Had meer ingezeten.

Nu is de vraag: wanneer wordt promotie/degradatie precies bepaald? Wellicht maak ik nog kans op gratis promotie :P

EDIT: 3 juni volgens deze link
Voor de meeste ploegen kan je het nu al zien!
Ik weet alleen niet hoe dat zit met bonus promoties.

Wij blijven erin. De ploegen die er volgend jaar bij komen lijken ook niet al te sterk dus we kunnen langzaam blijven groeien in de competitie waarin we zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ik had van een aantal posts hier begrepen dat je in de laagste divisie van competitie kan wisselen door met een botje in een andere competitie te wisselen. Alleen kan ik er niet echt meer informatie over vinden. Wanneer kan dit? en hoe doe je dit? Of is het uberhaupt niet mogelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

broc85 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:07:
Ik had van een aantal posts hier begrepen dat je in de laagste divisie van competitie kan wisselen door met een botje in een andere competitie te wisselen. Alleen kan ik er niet echt meer informatie over vinden. Wanneer kan dit? en hoe doe je dit? Of is het uberhaupt niet mogelijk? :)
Volgens HAG kan dat op 7 en 8 juni.
Donderdag en Vrijdag (7 + 8 juni)
Teams spelende in de VII of lager mits zij in de laagste divisie spelen kunnen wisselen van competitie met een bot team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"gratis" promotie is een feit.

Nu in de 7e ballen, als ik de teams zo zie, zal ik zonder versterkingen mee kunnen doen om promotie.

Maargoed nog even afwachten, de transfers zullen vast nog wel komen voor het nieuwe seizoen.

Fc Hatseflats gaat in hattrick land een week aan het bier! PROOST!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Zo die GoT Cup is ook binnen :+ ;)

Ik vind hem eigenlijk niet zo prestigieus als de oude cup die we hadden. Kunnen we niet zoiets opzetten via toernooien?

[ Voor 64% gewijzigd door Loona35 op 28-05-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Felicitaties voor beide GoT Cup winnaars! :)

Wellicht zullen we nu dan met 1 toernooi van 16 verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Loona35 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:37:
Zo die GoT Cup is ook binnen :+ ;)

Ik vind hem eigenlijk niet zo prestigieus als de oude cup die we hadden. Kunnen we niet zoiets opzetten via toernooien?
Wat stel je voor?

Ik had eigenlijk wel verwacht dat we nu beide cups samenvoegen? Maar rm-rf heeft de nieuwe alweer aangemaakt voor 8 teams?

Ik heb zondag mijn kampioenschap glans gegeven door direct te promoveren. Volgend seizoen in iv.45. Nog niet echt een goede inschatting kunnen doen, maar ik vermoed dat ik me daar wel kan handhaven, mits de matchengine mij en beetje goed gezond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
CoRrRan schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Wat stel je voor?

Ik had eigenlijk wel verwacht dat we nu beide cups samenvoegen? Maar rm-rf heeft de nieuwe alweer aangemaakt voor 8 teams?

Ik heb zondag mijn kampioenschap glans gegeven door direct te promoveren. Volgend seizoen in iv.45. Nog niet echt een goede inschatting kunnen doen, maar ik vermoed dat ik me daar wel kan handhaven, mits de matchengine mij en beetje goed gezond is.
Leukste zou zijn volgens mij:

1) samen één cup

2) twee cups, die als 2 divisies werken. Poulwinnaars blijven/promoveren, een de twee poulverliezers gaan seizoen erop van CUP I naar CUP II. Is wel meer werk dus gewoon een grote cup is makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

zou ik ook meemogen doen met de got cup ?
team chario2 ?
ben geen supporter, dus ik moet uitgenodigd worden als ik het goed begrepen heb.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Doe graag ook mee aan de volgende cup (Oma-G United). Heb trouwens ook een mailtje gehad van de U17 scout voor m'n talentje, ben benieuwd :)

edit: iemand die nog kan uitleggen wat het voordeel van een kleinere jeugdcompetitie was? Ik meen me te herinneren dat je dan vaker trainde, maar kan het zo niet vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Intru op 29-05-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Intru schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:08:
Heb trouwens ook een mailtje gehad van de U17 scout voor m'n talentje, ben benieuwd :)
Kreeg ik ook zondag ja, middenveldertje. Heb zelf m'n twijfels, maar moet nog even proberen achter z'n verdedigingsrating te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Intru schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:08:
[...]

edit: iemand die nog kan uitleggen wat het voordeel van een kleinere jeugdcompetitie was? Ik meen me te herinneren dat je dan vaker trainde, maar kan het zo niet vinden.
Wanneer een jeugdcompetitie eindigt kun je twee dagen later alweer starten met de volgende (waar je anders een week later pas weer zou spelen). Dat pak je met een competitie van 4 (kleinste) iedere anderhalve maand mee derhalve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Als iemand nog een oefenwedstrijd voor hun jeugdelftal zoekt, ik wel. :P TeamID is 2085279. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb een nieuwe GoT Cup gemaakt, waar we met 16 teams in kunnen spelen.

Momenteel heb ik alle 7 teams van GoT Cup 1 gevraagd seizoen 3 van de GoT Cup 1 invitation te cancellen en bij die van mij te accepteren (als ik ze kan uitnodigen).

De teams van GoT Cup 2 ken ik alleen niet (behalve DSanka & Loona35), dus ik zoek nog die 6 andere teams.

Stuur even een HT bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar andere teams uit Got Cup 2.

AC Quattro (1005517) van nXXt
ADP Gaterinos (1225902) van ADP VDP 101
FC Hatseflats (365977) van H_D

SC Destiny (1230888)
Pelox 2002 (143184)
FC Silver Bullets (360411)

Andere drie weet ik zo snel even de GoT-naam niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

H_D heeft reeds een ander toernooi geaccepteerd. Dus in ieder geval 1 plek vrij. Ik heb 'nrdmaas' geinvite, maar je zult zelf je 2 credits moeten ophoesten... sorry kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Als er nog een plekje vrij is doe ik ook graag mee. Oma-G United (768766)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

CoRrRan schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:35:
H_D heeft reeds een ander toernooi geaccepteerd. Dus in ieder geval 1 plek vrij. Ik heb 'nrdmaas' geinvite, maar je zult zelf je 2 credits moeten ophoesten... sorry kerel.
bedankt, ga vanavond de uitnodiging accepteren in ieder geval (op werk is hattrick geblokkeerd :X ).
En ach die 2 credits overleven we ook nog wel :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 21-09 23:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Na 5 seizoenen VI maar weer eens gedegradeerd door een omslag in de training. Volgend seizoen eens kijken hoe de VII.628 er uit ziet voor een nieuw counter team :).

Nog 3 seizoenen en dan een jubileumpje, dan bestaat DTG 25 seizoenen :P

[ Voor 18% gewijzigd door lameeuw op 31-05-2012 13:14 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb nu nog 8 invites te gaan die moeten accepteren. Intru: je komt op de reserve lijst, hopelijk kun jij morgen snel reageren als we nog 1 persoon nodig hebben om komende maandag te beginnen met de GoT Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet anders :) was net te snel met het accepteren van een ander toornooi haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Yay! van VIII.1392 naar VII.462

heb al even gekeken naar die competitie maar daar hoef ik geen laatste te worden...

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
iemand nog een idee wanneer HT weer werkend is?

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Pelox 2002 hier!

Kom idd niet op hattrick.. zodra ik online ben zal ik de uitnodiging accepteren!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hier doet ie het alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo op het eerste gezicht kom ik in een vrij sterke VII.673 terecht. Niet verkeerd dan promoveer ik pas als mijn team echt goed genoeg is om door te stromen naar de Vde! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:41:
Zo op het eerste gezicht kom ik in een vrij sterke VII.673 terecht. Niet verkeerd dan promoveer ik pas als mijn team echt goed genoeg is om door te stromen naar de Vde! :P
Ik zou het wel zuur vinden gezien het sponsorinkomen en wedstrijdinkomsten die ook zullen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb dusdanig gesaneerd dat ik per 2 weken ongeveer 1,5 ton verdien nu. Als dat straks 1 ton is, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Ik zit komend seizoen nog in dezelfde VII, waar ik netjes 5e ben geworden. Zit er wel aan te denken om (zodra m'n huidige keeper-trainee verkoop-klaar is) over te gaan op trainen van PM of verdedigen.
Pagina: 1 ... 43 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.