Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:55
Ik heb afgelopen zondag ondanks de vele blessures 5 geblesseerde voor totaal 10 weken, daarnaast nog 2 man met een pleister, daardoor moest ik wel een MOTS spelen waardoor ik de wedstrijd in de laatste minuten nog wel naar me toe trok, ondanks ik echt de mindere was, maar ook mijn keeper werd er in die wedstrijd afgetrapt voor +3.

Door die laatste blessure kom ik nu toch wel aardig in de problemen, ik heb niet genoeg doelsaldo om rechtstreeks te promoveren, ik zou zondag dus een P/D wedstrijd moeten spelen om naar de V te gaan, verlies ik deze ( wat er dik in zit ) blijf ik in mijn huidige VI.

Ik ben er langzamer hand toch ook wel een beetje klaar mee moet ik zeggen de huidige sleur. Mijn idee is wanneer ik de P/D duel niet weet te winnen de hele handel te koop te plaatsen en te kijken waar het schip strand, aan de andere kant kun je natuurlijk ook gewoon wederom voor de titel gaan.. Beetje lastig want het spel plezier is er niet meer zo, steeds dezelfde sleur en mis het niet supporterschap niet eens..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 15:41
Wat een laatste speelronde in de competities, alle voorspellingen van mij zijn zo ongeveer anders uitgepakt en toch op de door mij vooraf gehoopte 3de plek in me eerste jaar in de VII.57.

nu in het tussenseizoen gaan we overstappen van verdedigers trainen naar middenvelders. 2 sterke vleugel spelers aantrekken die nog jong en trainbaar zijn en 3x een een speler onder de 17.5 jaar wat me super talentjes gaan worden in de komende 2 a 3 seizoenen om naar de 6de te gaan.

ik heb nu btw wel zieke verdedigers voor een VII ^^ haalde een verdedigingsrating van uitmuntend-reusachtig-uitmuntend, moest de vleugels naar binnen doen omdat de tegenstander op door het midden ging aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch, nog twee geblesseerden erbij in de oefenwedstrijd van gister. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Ik ben begonnen met uitverkoop van me verdedigers, de eerste heeft zelfs al een bieding gehad, is trouwens ook een intressante formidabel verdedigen, vrijdag waarschijnlijk uitmuntend en uitstekend vleugelspel en is nog onder de 20 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 12:09

ZenTex

Doet maar wat.

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 07:40:
Fantastisch, nog twee geblesseerden erbij in de oefenwedstrijd van gister. :(
Haha, hier ook. Het hele seizoen mazzel gehad en geen blessures, de laatste week echter zijn 4 spelers het veld afgeschopt. :(
Gelukkig 3 keer 1 week en maar 1 keer 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Haha, hier ook. Het hele seizoen mazzel gehad en geen blessures, de laatste week echter zijn 4 spelers het veld afgeschopt. :(
Gelukkig 3 keer 1 week en maar 1 keer 3 weken.
Bij mij gelukkig allemaal maar 1 week, hopelijk kan ik het nieuwe seizoen met een volledige selectie beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Ik heb er ook last van, de laatste weken is het idd raak met blessures en allemaal ook gelijk +3 minimaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb voor komend seizoen het plan om bewust wat oudere spelers te gebruiken en deze af te wisselen.
Ik heb ook zitten denken aan juist welbewust jongere spelers te kopen en dus te genieten vand e 'langspeelbonus' maar ik vrees dat een heleboel dat al doen....
daarbij iel me al op dat de prijzen voor oude spelers behoorlijk in het dal zitten en zelfs reuze gunstig zijn, zeker als je ze bv zelf kunt laten rouleren...

heb dus vand e wek net een oude spits gekocht, wereldklase sco en uitstekend passing; en net 31 jaar.
daarvoor 1 miljoen betaald.. leuk extraatje was nog dat hij goed leiderrschap en reelijk Experience had....

nu heeft die een halve vriendschappelijke wedstrijd meegedaan en wat denk je, hij popped al direkt in XP naar goed XP....
alleen al aan de waarde als toekomstige coach is die nu al 600K waard en ik vermoed zeker dat ik hem ook voor minimaal 800K kan doorverkopen over twe seizoenen en tot die tijd laat ik hem gewoon per wek 20-30 minuten meespelen, waarbij hij positie wisselt met een andere, net iets betere spits die echter ook al 32 is.

qua lon zijn die beide spitsen dan al goedkoper dan een jongere spits van 27, en ik vermoed ook dat de algehele afschrijving van zulke spelers veel lager zal zijn

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angerblub schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:46:
Ik ben begonnen met uitverkoop van me verdedigers, de eerste heeft zelfs al een bieding gehad, is trouwens ook een intressante formidabel verdedigen, vrijdag waarschijnlijk uitmuntend en uitstekend vleugelspel en is nog onder de 20 jaar :)
Doe eens een speler ID....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Als ik aanstaande zondag mijn p/d duel verlies wil ik het roer om gaan gooien, en heb even zitten kijken naar welke manier van trainen, zonder al te veel inzet ( want kan / wil niet de god ganse week aan het traden zijn ) levert een aardig centje op.

Ik kwam eigenlijk uit op het trainen van keepers, je hoeft maar twee trainees te kopen, dus een niet al te groot kapitaal nodig ( al wil ik wel leuke keepertjes halen ) daarnaast ben ik opstellingsvrij zodra de keepers maar goed staan. Deze trainingsvorm zal redelijk vlot gaan en keepers zijn altijd wel gewild in prijs volgens mij.

Nu zit ik alleen te denken is dit een slimme zet? Wat voor keepers moet ik gaan halen? 17jarige, 18jarige met of zonder wat verdedigen erbij? Ik moet hier even een leuk plan voor opstellen, en om mijn huidige selectie te verkopen is ook geen enkel probleem. Ik zal waarschijnlijk in dezelfde VI blijven als ik zondag verlies en wil eigenlijk gewoon wat minder spelen, leuke training winsten halen en niet zoveel effort erin stoppen :P

Iemand hier die ook keepers trained of iemand die zijn kijk / ervaring hiermee wilt delen? Ow ja, ga trouwens ook nog op zoek naar een aantal XP trainees wellicht kan ik die op woensdag laten spelen en dan verkopen als het mee zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier nog even te twijfelen of ik een verjonging door zal voeren die ik in eerste instantie in gedachten had. De meeste van mijn spelers hebben gelijk de volle bonus (eerste seizoen de helft) vanaf volgend seizoen. Dus het kan aantrekkelijk zijn om ze nog even te houden. Zeker op niet trainingsposities kunnen ze nog wel een seizoen mee.

Die ene 30 jarige middenvelder is eigenlijk wel aan vervanging toe, maar dat gaat me een kapitaal kosten om mijn middenveld op pijl te houden als ik jonger terug wil kopen. Krijg volgens de vergelijk nu nog ongeveer 500k meer voor hem dan dat ik er voor betaald heb. Dus kan misschien nog een seizoen mee door voordat hij vervangen word. Dus om het verlies te beperken hoef ik hem zeker nog niet te verkopen. Dus verwacht eigenlijk dat er niet zo heel veel zal gaan veranderen in mijn team. Met deze spelers kon ik tot het einde aan het toe meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Huub Stroetinga (309083447)

Hij is helaas niet gepopt maar zit op het poppen.
Hij heeft al wel gelijk een bod gekregen van 650K

Heb trouwens nog een speler met uitstekend verdedigen en uitstekend vleugel.
die zou je zelf even moeten opzoeken. Mijn ingame naam is daar ook angerblub en me team heet Blubjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:04:
Zit hier nog even te twijfelen of ik een verjonging door zal voeren die ik in eerste instantie in gedachten had. De meeste van mijn spelers hebben gelijk de volle bonus (eerste seizoen de helft) vanaf volgend seizoen. Dus het kan aantrekkelijk zijn om ze nog even te houden. Zeker op niet trainingsposities kunnen ze nog wel een seizoen mee.

Die ene 30 jarige middenvelder is eigenlijk wel aan vervanging toe, maar dat gaat me een kapitaal kosten om mijn middenveld op pijl te houden als ik jonger terug wil kopen. Krijg volgens de vergelijk nu nog ongeveer 500k meer voor hem dan dat ik er voor betaald heb. Dus kan misschien nog een seizoen mee door voordat hij vervangen word. Dus om het verlies te beperken hoef ik hem zeker nog niet te verkopen. Dus verwacht eigenlijk dat er niet zo heel veel zal gaan veranderen in mijn team. Met deze spelers kon ik tot het einde aan het toe meedoen.
Middenvelders kosten geen fluit meer, zal zeker eens kijken of je niet wat kunt vinden in deze tijd. Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de eisen die jezelf hebt. Wat voor kaliber zoek jezelf? Ik zie namelijk bovennatuurlijke mids met uitstekend passen voor nog geen 1.8mil / 2mil van club wisselen.

Ik zit ook sterk te denken aan de verkoop van mijn selectie als ik niet win zondag, maar nu krijgt bijna ook iedereen die lang speel bonus, dus het is net zoals bij jou wellicht interessant om ze dan toch nog maar vast te houden. Als ik dan toch switch naar keepers trainen dan hoef de selectie ook de deur niet uit, want trainees komen in de goal en ik ben opstellingsvrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36971448,noline]Salv schreef

Iemand hier die ook keepers trained of iemand die zijn kijk / ervaring hiermee wilt delen? Ow ja, ga trouwens ook nog op zoek naar een aantal XP trainees wellicht kan ik die op woensdag laten spelen en dan verkopen als het mee zit :)
Heeft dat zin om XP trainees te hebben voor friendlies?? Krijgen toch heel weinig XP punten mee, moet een eeuwigheid duren voor ze poppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:20:
[...]
Middenvelders kosten geen fluit meer, zal zeker eens kijken of je niet wat kunt vinden in deze tijd. Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de eisen die jezelf hebt. Wat voor kaliber zoek jezelf? Ik zie namelijk bovennatuurlijke mids met uitstekend passen voor nog geen 1.8mil / 2mil van club wisselen.
De middenvelder die ik zou vervangen is Mytisch positiespel en Wonderbaarlijk passen. Als ik op beide een niveau inlever, maar wel veel jonger ga dan ben ik ongeveer 3 miljoen kwijt. Ik krijg nog ongeveer 1.5 miljoen terug voor mijn oude middenvelder. Dus kijk het nog even aan en misschien vind ik een interessante optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angerblub schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:00:
[...]

Huub Stroetinga (309083447)

Hij is helaas niet gepopt maar zit op het poppen.
Hij heeft al wel gelijk een bod gekregen van 650K

Heb trouwens nog een speler met uitstekend verdedigen en uitstekend vleugel.
die zou je zelf even moeten opzoeken. Mijn ingame naam is daar ook angerblub en me team heet Blubjes.
Ik ga kijken of ik hem voor een leuk prijsje binnen GOT kan houden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:05:
[...]

De middenvelder die ik zou vervangen is Mytisch positiespel en Wonderbaarlijk passen. Als ik op beide een niveau inlever, maar wel veel jonger ga dan ben ik ongeveer 3 miljoen kwijt. Ik krijg nog ongeveer 1.5 miljoen terug voor mijn oude middenvelder. Dus kijk het nog even aan en misschien vind ik een interessante optie ;)
Heb je zulk hoog pm en passen nodig? Van welke leeftijd koop je ze dan? Ik dacht dat je met bovennatuurlijk en reusachtig ook wel uit de voeten zou komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:08:
[...]

Ik ga kijken of ik hem voor een leuk prijsje binnen GOT kan houden!!
leuk prijsje voor jouw of voor mij? ^^

hij kan wel over het miljoen gaan :)
het grote voordeel is dat ie nederlands is.
heb trouwens nog een nederlandse verdediger te koop en nog allerlei meer maar dat zul je wel gezien ehbben nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:28:
[...]
Heb je zulk hoog pm en passen nodig? Van welke leeftijd koop je ze dan? Ik dacht dat je met bovennatuurlijk en reusachtig ook wel uit de voeten zou komen..
Dat kan ook wel, maar deze speler staat al 9,5 seizoen onder contract en is inmiddels uitgegroeid naar die hoogte. Mijn middenvelders zijn allemaal Surinamers die getraind moeten worden op positiespel. Dus eigenlijk voor de V is het te hoog, maar ze komen zeker wel weer van pas als ik volgend seizoen promoveer en het is voor een goed doel. Ten slotte heeft de oudste een keer voor het NT gepseelt en zit er een IM en een winger momenteel bij het NT die regelmatig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:02:
[...]

Heeft dat zin om XP trainees te hebben voor friendlies?? Krijgen toch heel weinig XP punten mee, moet een eeuwigheid duren voor ze poppen
Klopt maar als je dan toch oudjes koop puur voor opvulling kun je dat net zo goed proberen..:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nog spannende P/D duels die in de gaten gehouden kunnen worden?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
[b][message=36969177,noline]
nu heeft die een halve vriendschappelijke wedstrijd meegedaan en wat denk je, hij popped al direkt in XP naar goed XP....
alleen al aan de waarde als toekomstige coach is die nu al 600K waard en ik vermoed zeker dat ik hem ook voor minimaal 800K kan doorverkopen over twe seizoenen en tot die tijd laat ik hem gewoon per wek 20-30 minuten meespelen, waarbij hij positie wisselt met een andere, net iets betere spits die echter ook al 32 is.
Ik zat ook een beetje te kijken naar de mogelijkheid om (net zoals vroeger) FC's te gebruiken. Lijkt interessanter omdat de prijzen gedaald zijn, maar als ik de markt even snel bekijk zijn ook FC's hard in prijs gedaald en zijn ze al lang geen 600k meer waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Grappig, zie net dat ik bij RKVV Messen ben ingedeeld in de IV.55. Ooit nog wedstrijden tegen gespeeld in de GoT cup volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:12
En we zijn na twee seizoenen weer terug in de VI.. Na het debacle van vorige week (MOTS) verloren, heb ik gisteren mijn P/D duel ook verloren en dus komend seizoen een divisie lager.

Nu zorgen dat we zsm weer in de V terecht komen en dan wel echt mee kunnen ballen om de prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,
Hoeveel assistent-trainers zouden jullie mij aanraden? Ik speel in VI en heb 1.319 supporters.
Op het moment heb ik er 4.
(team ID is 767419)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:38:
Goedemorgen,
Hoeveel assistent-trainers zouden jullie mij aanraden? Ik speel in VI en heb 1.319 supporters.
(team ID is 767419)

Alvast bedankt!
assistent-trainers maken je training sneller/optimaler (zowel de skill die je traint, de conditietraining, en naar ik meen ook een lichtelijk effect op vorm)

Zolang je optimaal traint, dus een goed trainer hebt (of minimaal redelijk), en je jonge trainee's hebt die je ook een redelijke winst opleveren (wat in de huidige laagconjunctuur overigens lastig is) zijn volgen mij 8 tot 10 wel aan te raden
Ik zat ook een beetje te kijken naar de mogelijkheid om (net zoals vroeger) FC's te gebruiken. Lijkt interessanter omdat de prijzen gedaald zijn, maar als ik de markt even snel bekijk zijn ook FC's hard in prijs gedaald en zijn ze al lang geen 600k meer waard...
ik heb dit seizoen nog geen FC verkocht, maar eind vorig seizoen is er een kale FC uitgegaan voor 650K (en kort ervoor eentje voor 500K)...
het valt me nu op dat inderdaad spelers mét goede skills en TSI én solid LS en veel ervaring erg lage prijzen halen, maar als je volgens mij zulke speler mete en minimum prijs te koop zet zullen ze meestal wel na enkele malen verkocht worden en kun je enige garantie hebben dat je er winst op boekt... veel salasris per week vraagt een kale FC verder niet

[ Voor 36% gewijzigd door RM-rf op 24-10-2011 09:48 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:38:
Goedemorgen,
(team ID is 767419)

Alvast bedankt!
Ligt natuurlijk aan hetgene je wilt bereiken. Heb je focus op training liggen dan kun je er het beste veel aannemen.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angerblub schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:29:
[...]

leuk prijsje voor jouw of voor mij? ^^

hij kan wel over het miljoen gaan :)
het grote voordeel is dat ie nederlands is.
heb trouwens nog een nederlandse verdediger te koop en nog allerlei meer maar dat zul je wel gezien ehbben nu :)
Uiteindelijk maar 1 bieding achter mij gekregen.
Zat zelf aan tafel in een restaurant zaterdagavond, dus was niet meer bij machten om verder te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe competitie heeft 5 botjes en twee teams die vorige week geen wedstrijd gespeeld hebben. Kortom: gezellig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
net gepromoveerd, fans dolgelukkig, elke dag is een bonus... en maar 2 nieuwe supporters.

what the fudge..

dat voorspelt weinig goeds, want ik ga zeker degraderen.
de andere teams hebben een minimaal 20 procent hogere hatstat ;(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik had het al verwacht om p/d te gaan verliezen. Kon gister ondanks een last minute transfer geen opstelling maken omdat ik in Walibi zat, waar mijn internetverbinding met telefoon zeer brak was.

Maar goed, verlies wat sowieso wel te spraken, dus ik blijf weer een seizoen in de VI. Nu zit ik er aan te denken om gewoon lekker keepers te gaan trainen en om op die manier even wat rust in het spel te brengen tot te kijken wanneer ik weer puf heb om lekker actief programma te gaan draaien.

Nu zit ik even te denken op welk niveau ik deze keepertjes zal halen, 17 jaar is prima en dan wellicht met uitstekend of formidabel keepen. Verdedigen en SH hoeven er voor mij niet perse op, want dit heeft geen hele grote meer waarden met verkoop ( SH denk ik meer dan def ) dus daar zal ik wel proberen naar te gaan kijken.

Als ik de keepers heb wordt het tijd om even naar de selectie te kijken en deze op peil te krijgen ( genoeg A spelers en spelers voor friendly ) want wil niet weer een blessure golf het einde van mijn competitie verpesten. Aangezien ik opstellingsvrij ben kan ik me dus makkelijk aanpassen, maar moet ik ook even goed kijken naar aantal spelers per linie.

Ik heb nu;
4 verdedigers
4 middenvelders + 1 vleugel
5 aanvallers

Dit lijkt mij voor de competitie + beker wedstrijd wel een aardige selectie dan zou ik alleen wat opvulling moeten halen voor de vriendschappelijke wedstrijden.

Ik heb nu natuurlijk ook nog een goede keeper op goal staan ( 22jaar met briljant keepen en goed def ) is deze nog de moeite waard om op te trainen? Want als ik twee jonkies op goal zet dan heb ik natuurlijk wel een grote kans dat mijn verdedigen er wat op achteruit gaat, of moet ik deze verkopen en het geld in twee aantrekkelijk jonkies steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Waarom niet je huidige verkopen, een jonkie kopen met de voor jouw gewenste skills en 1 jonge, maar duidelijk betere keeper kopen die je daarna nog omhoog knalt?

En wat je ook kunt doen: jonge spelers (monoskill!) met al behoorlijk wat def (9+ of zo?) kopen en die keepers maken. Dat schijnen ze ook te doen voor NT spelers, dus waarom niet voor 'gewone' spelers?

Voorbeeldje:
Yiorgos Piomas [playerid=317015363]
18 years and 105 days, Next birthday: 31-10-2011

Nationality: Germany

In solid form, solid stamina.
A controversial person who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership.

Owner: SV Volley 73 (since 24-03-2011 (1/45), 1s 14wk 4d)
Total Skill Index (TSI): ‭13 370‬
Wage: 1 630 €/week 26 080 €/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable
HTMS Points: Ability: 545 / Potential: 1878

Keeperdisastrous
Defendingmagnificent
Playmakingweak
Wingerpoor
Passingwretched
Scoringpoor
Set pieceswretched

Deadline: 25-10-2011 21:05 (16/46) (23hr 27min)
Asking price: 1 250 000 €
Deze train je op keepen en in 2 seizoenen heb je een magnificent/magnificent keeper:Afbeeldingslocatie: http://easycaptures.com/fs/uploaded/597/6364212229.png

En met de huidige prijzen (die mogelijk aan de lage kant zijn), heb je dan verkoopprijs als deze (en die is nog maar brilliant verdedigen!):
Enrico Corumbá [playerid=277641591]
22 years and 97 days, Next birthday: 08-11-2011

Nationality: Brazil

In solid form, excellent stamina.
A controversial person who is balanced and upright.
Has inadequate experience and weak leadership.

Owner: Torrice FC (since 05-07-2011 (16/45), 15wk 6d)
Total Skill Index (TSI): ‭29 660‬
Wage: 6 348 € (5 290 €) /week including 20% bonus 101 568 €/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
HTMS Points: Ability: 718 / Potential: 1446

Keepermagnificent
Defendingbrilliant
Playmakingdisastrous
Wingerwretched
Passingdisastrous
Scoringdisastrous
Set piecesmagnificent

Deadline: 25-10-2011 21:38 (16/46) (23hr 56min)
Asking price: 6 500 000 €
(De transfercompare geeft echter 4.4M aan, ipv 6.5M.)

[ Voor 76% gewijzigd door CoRrRan op 24-10-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
CoRrRan schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:36:
Waarom niet je huidige verkopen, een jonkie kopen met de voor jouw gewenste skills en 1 jonge, maar duidelijk betere keeper kopen die je daarna nog omhoog knalt?

En wat je ook kunt doen: jonge spelers (monoskill!) met al behoorlijk wat def (9+ of zo?) kopen en die keepers maken. Dat schijnen ze ook te doen voor NT spelers, dus waarom niet voor 'gewone' spelers?

Voorbeeldje:
[...]
Deze train je op keepen en in 2 seizoenen heb je een magnificent/magnificent keeper:[afbeelding]

En met de huidige prijzen (die mogelijk aan de lage kant zijn), heb je dan verkoopprijs als deze (en die is nog maar brilliant verdedigen!):
[...]
(De transfercompare geeft echter 4.4M aan, ipv 6.5M.)
Zo heb ik het nog niet bekeken, omdat ik dacht dat het van z'n laag niveau niet te doen was om op te trainen. Zou wel kunnen kijken of dit te doen is, maar is de realistische prijs dan die 6.5mil of 4.4mil? Niet dat ik zover vooruit kijk en prijzen belangrijk zijn, het is met name dat ik gewoon wat anders wil, uit de sleur en toch wel progressie zien in mijn team of anders mijn financiën :P

Geen idee waarvoor ik die zou moeten vervangen, natuurlijk wel iets meer keepen maar die keepers prijzen zijn altijd zo vreemd, vanaf bepaalde leeftijden minder dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik denk die 4.4M. Ik gok dat hij op die 6.5M probeert uit te komen, omdat ie nog niet op de hoogte is van de huidige stand van zaken op de markt. :) Maar niet vergeten: in mijn voorbeeld heb ik een 12/12 keeper gemaakt, en die is nog maar 12/11 (kp/df). Dus 4.8M moet wel te doen zijn. Al compenseert het wel dat die Braziliaan uit mijn voorbeeld wat meer SP heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dat is inderdaad te zien, dat tikt ook nog wel een aardig stukje mee in de prijs. We zitten nu in het tussen seizoen dus ik heb nog wel even om er over na te denken wat ik precies wil doen. Wellicht even voor 3maanden supporterschap aanvragen en dan met de oude federatie genoten bij praten.

Heb zoals het nu gaat er eigenlijk niet zo veel puf in, dus die supporterschap is dan ook wel weer zonde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Spelers vanaf een laag niveau optrainen werkt prima tegenwoordig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, ik heb zowaar een bekerwedstrijd op het programma staan. Weliswaar tegen een véél sterkere tegenstander uit VII, maar ik vind het toch wel leuk en de bal kan natuurlijk raar rollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:02:
[...]

... maar is de realistische prijs dan die 6.5mil of 4.4mil?
momenteel vermoedelijk 4,5 miljoen, maar nog geen seizoen terug was het 6,5 miljoen en veelspelers hebben daarmee wel een behoorlijk probleem en hebben dus weinig zin trainee's te verkopen voor zulke lage prijzen, deels ook omdat ze deze zelf voor hogere prijzen aangekocht hebben toen de prijzen hoger waren....

uiteindelijk is dat echter een vraag of mnsen dusdanige financiele nood hebben dat ze wel moeten verkopen, of dat tijdig de prijzen weer gaan aantrekken....
zelf denk ik dat ook als deprijzen weer enigszins gaan herstellen, het vast niet zo snel in de hoogte gaat en dat het voor zulke spelers soms zinnig kan zijn te overwegen hun verlies te nemen en opnieuw op te bouwen. (de aankoopprijzen voor trainee's zijn nu ook wat lager)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 27-10-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vandaag is het wisselen van Competitie mogelijk! weet niet of er nog mensen in de VIII zitten maar als je wil wisselen wij hebben nog 3 bot teams in de Competitie...... LeagueID is 153335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:22:
Vandaag is het wisselen van Competitie mogelijk! weet niet of er nog mensen in de VIII zitten maar als je wil wisselen wij hebben nog 3 bot teams in de Competitie...... LeagueID is 153335
Hoe werkt dat dan? Ik zit met nog veel meer botjes namelijk. (id 153825)

Hoe zit het bij bekerwedstrijden trouwens met toeschouwersaantallen, is dat vergelijkbaar met competitiewedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:33:
[...]

Hoe werkt dat dan? Ik zit met nog veel meer botjes namelijk. (id 153825)

Hoe zit het bij bekerwedstrijden trouwens met toeschouwersaantallen, is dat vergelijkbaar met competitiewedstrijden?
Als je naar http://www86.hattrick.org...?LeagueLevelUnitID=153335 gaat kun je achter een bot team klikken om bij ons in te komen... zelfde voor andere competities alleen dan het LeagueID veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:39:
[...]

Als je naar http://www86.hattrick.org...?LeagueLevelUnitID=153335 gaat kun je achter een bot team klikken om bij ons in te komen... zelfde voor andere competities alleen dan het LeagueID veranderen..
Verzoek verzonden. Het duurt ongeveer 15 minuten voordat de wissel plaatsvindt.
Leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Welkom :) leuker om echte mensen te hebben dan Bots :) Maakt het spelletje meteen een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Zwaaii!! Welkom Ik ben de Multinos :)

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multispeed schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Zwaaii!! Welkom Ik ben de Multinos :)
Afbeeldingslocatie: http://res.hattrick.org/teamlogo/9/82/812/811055/811055_t1.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Buitenspel ^^

pff.. geen makkelijke bekerloting als me tegenstander ook ineens met 11 spelers gaat spelen ipv met 9 spelers, ookal zal het tegen 9 van hem nog lastig worden gezien de ratings van z`n laatste wedstrijd.

gisteren in oefenduel neiuwe spelers laten trainen is de eerste al geblesseerd na 12 minuten, gelukkig maar voor 1 week dus die is zo weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:15
Ik ben aan het begin van dit seizoen begonnen met HT en heb toen wat jonkies gekocht en ben die vol PM gaan trainen. Uiteraard met als doel om deze voor winst te verkopen om wat geld bij elkaar te sprokkelen. Nu zit ik dus met 6 spelers van 19 jaar met PM van formidable/outstanding, TSI van 4500-5500 en solid stamina. De overige stats zijn niks.

Wat moet ik hier nu mee? Verkopen en nieuwe trainees kopen? PM doortrainen tot een hoger niveau en dan verkopen of dezelfde verder trainen met bijvoorbeeld passing of winger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

angerblub schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Buitenspel ^^

pff.. geen makkelijke bekerloting als me tegenstander ook ineens met 11 spelers gaat spelen ipv met 9 spelers, ookal zal het tegen 9 van hem nog lastig worden gezien de ratings van z`n laatste wedstrijd.

gisteren in oefenduel neiuwe spelers laten trainen is de eerste al geblesseerd na 12 minuten, gelukkig maar voor 1 week dus die is zo weer beter.
9 spelers ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bekertegenstander speelde zijn laatste vriendschappelijke wedstrijd in de legendarische 1-1-2 opstelling, mijn laatste vriendschappelijke tegenstander speelde 1-5-5. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
The Realone schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:10:
Ik ben aan het begin van dit seizoen begonnen met HT en heb toen wat jonkies gekocht en ben die vol PM gaan trainen. Uiteraard met als doel om deze voor winst te verkopen om wat geld bij elkaar te sprokkelen. Nu zit ik dus met 6 spelers van 19 jaar met PM van formidable/outstanding, TSI van 4500-5500 en solid stamina. De overige stats zijn niks.

Wat moet ik hier nu mee? Verkopen en nieuwe trainees kopen? PM doortrainen tot een hoger niveau en dan verkopen of dezelfde verder trainen met bijvoorbeeld passing of winger?
Ik neem aan dat je dus nog in VIII speelt?
zoja, zou ik ze verkopen om nieuwe jonge trainees te gaan halen of nog een seizoentje passen trainen zodat de waarde flink omhoog gaat, het beste speel je nog 2 seizoenen op laag niveau zodat je je hele team mooi op orde kunt stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
ja, afgelopen wedstrijden speelde die een 3-3-2 opstelling.
ik vind alles best zolang ik me eerste bekerwedstrijd maar kan winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:33:
[...]

als je in een lage liga speelt en je moet tegen een team uit een hoge divisie is de kans groot dat je iig meer toeschouwers haalt dan in een thuiswedstrijd in de liga in het begin van het seizoen..
maar, je krijgt maar 2/3e van de omzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:23:
[...]

als je in een lage liga speelt en je moet tegen een team uit een hoge divisie is de kans groot dat je iig meer toeschouwers haalt dan in een thuiswedstrijd in de liga in het begin van het seizoen..
Ah, in ieder geval meer inkomsten dan de normale wekelijkse vriendschappelijke wedstrijd dus. Mooi meegenomen, dank je wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
RM-rf schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:23:
[...]

Mijn ervaring is dat het vaak tegenvalt wat je krijgt..
het is iig beter dan een friendly maar niet al te hoge verwachtingen er aan binden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:15
angerblub schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Ik neem aan dat je dus nog in VIII speelt?
zoja, zou ik ze verkopen om nieuwe jonge trainees te gaan halen of nog een seizoentje passen trainen zodat de waarde flink omhoog gaat, het beste speel je nog 2 seizoenen op laag niveau zodat je je hele team mooi op orde kunt stellen
VIII inderdaad. Passing is dus geen slecht idee. Dan gaan ze in ieder geval voor minimaal €1.000.000 weg als ik de transferlijst zo bekijk, kan dat kloppen? Tenminste, als ik er vanuit mag gaan dat ik minimaal excellent passing weet te halen na 1 seizoen.

Hoe hebben jullie eigenlijk je initiële team gebouwd toen je net gestart was zoals ik? Trainees verkopen en van dat geld oudere en betere spelers kopen? Of toch zelf een goed team bij elkaar trainen. Ik denk namelijk (misschien geheel onterecht), waarom zou ik mijn trainees verkopen als ze goed zijn voor mijn team? Vergeef mij mijn onwetendheid! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

angerblub schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:26:
[...]

het is iig beter dan een friendly maar niet al te hoge verwachtingen er aan binden
dat heb ik ook altijd.... het is altijd wel een beetje een verlichting van het verlies dat optreed in de seizoenspauze, maar zeker niet genoeg om een eenweekse winst te maken, laat staan tweewekelijks geen verlies te leiden (dus als je de eerste ronde in de liga ook uit speelt heb je ook dan vermoedelijk een verdere daling van je budget)
The Realone schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:27:

Hoe hebben jullie eigenlijk je initiële team gebouwd toen je net gestart was zoals ik? Trainees verkopen en van dat geld oudere en betere spelers kopen? Of toch zelf een goed team bij elkaar trainen. Ik denk namelijk (misschien geheel onterecht), waarom zou ik mijn trainees verkopen als ze goed zijn voor mijn team? Vergeef mij mijn onwetendheid! ;)
ik ben gestrart in eena dnere tijd toen de economie zich juist erg gezond ontwikkelde en de prijzen erder steeds stegen....
Ik heb in het begin juist opgepast niet de 'sterkte' van mn team teveel door die trainee's te laten dragen en dan als er eentje duidelijk beter was en net naar een skill hoger gepopped die liever verkocht en dan een jonge trainee aangekocht van een duidelijke klasse beter (hoger beginniveau, meer en beter subskills en specialiteit)..

dan blijf je een langzame prestatie-stijging houden, die misschien wat langzamer gaat dan enkel met een maar trainee's die je ver dortrained, maar structureel is die versterking volgens mij veel beter en levert meer geld op, en geeft je de mogelijk je team ook in de breedte te versterken (dus ook niet trainee-linie)

[ Voor 50% gewijzigd door RM-rf op 27-10-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
The Realone schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:27:
[...]

VIII inderdaad. Passing is dus geen slecht idee. Dan gaan ze in ieder geval voor minimaal €1.000.000 weg als ik de transferlijst zo bekijk, kan dat kloppen? Tenminste, als ik er vanuit mag gaan dat ik minimaal excellent passing weet te halen na 1 seizoen.

Ik heb eerst 2 seizoenen verdedigen getraind, half seizoen eerst, toen verkocht en 17 jarige weer gekocht. dit heb ik een half seizoen gedaan, toen een aantal trainees weer verkocht zodat ik goede aanvallers kon kopen voor in de VII en afgelopen seizoen ook nog hele tijd verdedigen getraind. nu heb ik 3x wonderbaarlijke verdedigers overgehouden en de rest verkocht.

nu heb ik trainees gekocht voor PM, 3x briljant/uitmuntend met matig tot goed passen en 2x briljante vleugelspeler met zwak tot redelijk pm en passen. deze zijn allemaal 18 tot 18.5 dus nog mooi kneedbaar en me spaarpotje is ook best leeg. op de woensdag train ik me verdedigers en aanvallers op pm en als die goed/uitstekend zijn koop ik echte trainees. overigens mijn A-team is gemiddeld rond de 19 a 20 op dit moment, behoorlijk verjongt omdat ik vroeger eigenlijk met alleen 30+ speelde en als er dus 1 geblesseerd was je gelijk een nieuwe kon aanschaffen omdat het heel lang duurt voordat ze beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angerblub schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:26:
[...]

Okee, dan ga ik nog maar even geen gekke dingen doen. :P

(dure feestjes met wit poeder en vrouwen van lichte zeden in de supportershome etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

Okee, dan ga ik nog maar even geen gekke dingen doen. :P

(dure feestjes met wit poeder en vrouwen van lichte zeden in de supportershome etc.)
beter zorg je voor een goede seizoensstart ipv feestje te geven waar je spelers nog 3 weken last van zullen hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Heb een leuke friendly gespeeld. Had verwacht weer eens kansloos te verliezen, maar na 3 minuten stond ik al met 2-0 voor! Uiteindelijk 'netjes' met 3-4 verloren. Zo'n friendly maakt natuurlijk niet zo veel uit, maar het is toch wel eens leuk. Verder helaas 1 van m'n keeper-trainies voor 1 week van 't veld geschopt, en nog een oudere speler voor 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:50
Wat ik meestal doe is een friendly spelen (beker regels) tegen iemand die ook verdedigen traint en dan beide een zodanige opstelling maken dat er bijna geen aanval ratings gescoord worden. Als je dan ook nog eens pressie speelt (vermindert aantal kansen) dan is de kans op 0-0 erg groot. Voor de verlenging zet ik dan vervolgens 3 nieuwe spelers erin die ook wel wat training kunnen gebruiken zodat die nog 30 minuten training krijgen. Zodoende kan ik 10 verdedigers 100% trainen + 3 extra spelers voor 33% (ik ga er van uit dat het systeem zo werkt)

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robz0r
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Salv schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:02:
[...]

Zo heb ik het nog niet bekeken, omdat ik dacht dat het van z'n laag niveau niet te doen was om op te trainen. Zou wel kunnen kijken of dit te doen is, maar is de realistische prijs dan die 6.5mil of 4.4mil? Niet dat ik zover vooruit kijk en prijzen belangrijk zijn, het is met name dat ik gewoon wat anders wil, uit de sleur en toch wel progressie zien in mijn team of anders mijn financiën :P

Geen idee waarvoor ik die zou moeten vervangen, natuurlijk wel iets meer keepen maar die keepers prijzen zijn altijd zo vreemd, vanaf bepaalde leeftijden minder dan anderen.
Welke tool heb je hier gebruikt om te berekenen welk niveau die kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Robz0r schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Welke tool heb je hier gebruikt om te berekenen welk niveau die kan worden ?
www.ht-box.ru

dat is een goede tool met de "nieuwe" trainingsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Nu is er ook een FC Burghardt bij gekomen..

ook een tweaker toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

die is handig!!

snap alleen niet wat Subskill level,% is, ik kijk bij Keeper
angerblub schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

www.ht-box.ru

dat is een goede tool met de "nieuwe" trainingsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Multispeed schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:46:
die is handig!!

snap alleen niet wat Subskill level,% is, ik kijk bij Keeper

[...]
dat is het zogenoemde achter de komma.

dus als een speler al een aantal trainingen gehad heeft kan die bijvoorbeel al x,3 zijn, dat is dus 30%, zo zou je nog preciezer kunnen weten wanneer je speler popt maar als je dat niet weet laat je dat gewoon op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vraagje aan de vleugelspel trainers: In wat voor formatie spelen jullie over het algemeen? Ik twijfel erg tussen 3-4-3 en 3-5-2. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 19-09 07:54
-TheNose- schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:20:
Vraagje aan de vleugelspel trainers: In wat voor formatie spelen jullie over het algemeen? Ik twijfel erg tussen 3-4-3 en 3-5-2. :-)
ik speel vaak in 3-5-2 in de competitie en 4-4-2 in de friendly.
Voor een deel voor de formatie ervaring zodat ik nog kan wisselen als ik dat wil.
Ik vind zelf 3-5-2 wel fijn spelen. In de hogere divisies is dan echt wel een dijk van een keeper nodig om het verlies aan verdediging op te vangen.
Daarnaast speel ik vaak met spitsen die het naar de vleugel ook erg goed doen. Zo kan ik tegen een team met een verdedigingsmuur twee sterke vleugels neerzetten.

vandaag 2 pops op passen beide trainees dus dat is mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen. Ik zie net dat een speler uit mijn jeugdploeg het U-20 team heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo gisteravond mijn 2 ontbrekende winger trainees gekocht (briljant en uitmunted pm en formidabel en uitstekend passen). Sta nu wel even 1.6mill rood dus heb de hele week weer van die vervelende meldingen staan, maar goed. Morgenochtend lopen er 4 transfers af, waarvan er 1 al op 1.7mill staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in een vriendschappelijke jeugdwedstrijd?

Liefst aanstaande woensdag in de ochtend.

Team ID: 2009414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net een talent uit de eigen jeugd verkocht voor 918k. Had hem afgelopen woensdag voor 50% mee laten trainen waardoor hij gelijk naar goed positiespel ging. Verder speelt het goed vleugelspel en dat de dagen achter de 17 op een hand te tellen zijn natuurlijk ook mee.

Nu eens kijken of we weer zo'n talent kunnen vinden, want wat er nu nog in zit is maximaal redelijk of te oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 08:24
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:38:
Iemand interesse in een vriendschappelijke jeugdwedstrijd?

Liefst aanstaande woensdag in de ochtend.

Team ID: 2009414
Dan heb je al een wedstrijd en dat gaat dus niet. |:(

Anyway, challenge verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo, spelers zijn verkocht, selectie is rond voor dit seizoen. 2.1mill in kas. 2 seizoenen geleden stond ik er heel anders voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Netjes :)

Voor de geïnteresseerde is er een totale uitverkoop bij Iduna United teamid= 507214 voor ieder wat wils. Trainees tot aan vedette, kom gerust kijken ze lopen binnen anderhalf uur af! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:51:

Voor de geïnteresseerde is er een totale uitverkoop bij Iduna United teamid= 507214 voor ieder wat wils. Trainees tot aan vedette, kom gerust kijken ze lopen binnen anderhalf uur af! :)
Had je beter net voor het weekend kunnen doen (ivm al je TS hits die je gaat krijgen), maar wel een gewaagde duik in het diepe! Alles te koop zetten.

Dan alles opnieuw opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Salv schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:51:

Succes! Eens in de paar jaar alles verkopen en dan iets compleet nieuws opbouwen kan leuk zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
CoRrRan schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Had je beter net voor het weekend kunnen doen (ivm al je TS hits die je gaat krijgen), maar wel een gewaagde duik in het diepe! Alles te koop zetten.

Dan alles opnieuw opbouwen?
Tja ik wou de training afwachten in verband met 2poppers, die anders niet zichtbaar zouden zijn.

Bedoeling is wel om opnieuw op te bouwen, alleen heb ik eigenlijk nog helemaal geen idee wat te gaan doen. Er ligt wel een klein concept met wat het idee is maar of de uitwerking ook gaat lukken is een ander verhaal.. :P

Gelukkig heb ik maar 2 hits gehad op mijn teamgeest door de verkopen momenteel en staan er nog 2 te koop die straks aflopen. Daardoor is hij niet gezakt, hij staat nog op bedaard. Maar woensdag in de beker tegen een botje dus kan ik wel piccen.

Daarnaast kan ik fluitend door de competitie want ik zal totaal niet kunnen strijden met de nieuwe lading spelers :P

[ Voor 13% gewijzigd door Salv op 31-10-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsja, dat is waar natuurlijk.

Maar niet vergeten dat ook TS achter de komma werkt. :)

Ik zou heel misschien ook wel willen herstarten, maar ben bang dat ik dan mijn team zwaar te kort doe, aangezien het er momenteel best lekker staat. Toch hoop ik binnenkort mijn 2 trainees te kunnen verkopen voor een mooi prijsje. Samen met de schamele 1.3M in kas kan ik dan weer wat investeren, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Bij mij stond het ook wel mooi, alleen ik zat al heel lang in een sleur en had er op gegeven moment gewoon geen zin meer in. Dan ga je wat anders trainen en trainen en weer anders doen maar dat schoot gewoon niet op.

Nu heb ik de hele boel verkocht en een kleine 21mil in kas, daarvan ga ik nu 10 trainees halen van 17.50 jaar max met matig tot uitstekend op positiespel, verdedigen en passen. Voor de vleugelspelers wissel ik verdedigen met vleugelspel. Dan zal ik de eerste seizoenen positiespel gaan trainen tot ik op briljant / wonderbaarlijk stuit, daarna verdedigen trainen tot briljant / wonderbaarlijk en ten slotte tot een bepaald niveau passen. Dat is ongeveer het idee, nu de uitvoering nog en mezelf motiveren om daaraan te blijven werken en niet steeds wat anders gaan doen :P

De rest van de selectie zal ik niet al te hoog inkopen maar acceptabel genoeg voor mezelf :P

Klopt, het werkt ook achter de komma, helaas kunnen wij dat niet altijd zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb net mn eerste bekerwedstrijd gespeeld met de nieuwe Loyalty...

is me reuze meegevallen, hoogste rating van mn liga gehaald terwijl ik niet eens optimaal speelde en PIC gekozen heb... ook probleemloos met 0-4 gewonnen...
ook de sterren per speler zijn veel hoger dan ik verwachtte...

de rating-predictor van Hattrick zelf lijkt goed bruikbaar, iig beter dan die van HO! momenteel (die is van 4 maanden terug en kent nog bv geen Loyalty).

Komende tegenstander is weer team uit de VIII. speelde vorige wedstrijd ook thuis en won toen van een hogerteam, maar ik moet daar eigenlijk makkelijk van kunnen winnen, ook met mn B-trainee's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Iedereen hier met supporter geschrokken van de prijsverhoging, neem ik aan?

Ik ga vanmiddag mijn eerste wedstrijd spelen tegen een botje. Lekker trainen voor m'n spelers. Zal nog niet heel veel te zien krijgen van de loyalty bonus op die manier, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:40:
klopt, ik betwijfel of ik zin heb dat te betalen, alhoewel ik de supporter-functies wel leuk vind, vind ik de prijsverhoging juist nu, terwijl er functioneel wel wat dingen mis zijn aan het spel die niet goed aangepakt worden en de meeste aanpassingen gefriemel in de marge zijn, een beetje ongehoord, de stijging is ook echt heel behoorlijk...

Dat bv hattrick Open geen succes is en men ook weinig succes boekt met minipayments, wat bv in vriwjel alle andere online game-soorten juist een groeimarkt is, is volgens mij geen probleem van de trouwe gebruikers maar vooral een domheid van het management bij Extralives AB

wel vraag ik me af of het zinnig is juist nu nog mn supporter met een jaar te verlengen, tot 8 november gaat het voor dezelfde prijs, maar ik weet niet of je dan dubbel betaald voor de maanden totdat mn huidige supporter afloopt (die loopt nog tot 4 januari 2012)... ik vermoed dat het dat is of gewoon mn supporter laten verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Vanavond me eerste bekerwedstrijd.
heb al wel gezien dat ik behoorlijk "genaaid" word met de clubtrouw
moet tegen een team wat alleen maar spelers heeft met goddelijke clubtrouw

denk ik voor het eerst een bekerwedstrijd te kunnen winnen valt dat nu behoorlijk in het water
misschien met beetje geluk een walkover, want dat heeft hij vorig seizoen ook paar keer laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 09:14
Hier ook wel geschrokken van de prijsverhoging.

Denk wel dat ik volgend jaar weer zal verlengen, maar een automatisme is het met deze bedragen niet meer - het wordt toch wel een afweging, wat het tot nu voor iig mij nog niet echt was.

Benieuwd hoe dat voor ze gaat uitpakken - want zelfs als ze meeste supporters behouden moet het verval niet al te groot zijn om hetzelfde binnen te blijven krijgen als nu..

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

'goddelijke' loyaliteit is niet alleszeggend.... het geeft een bonus van +0.5 skilllevel op alle skills maar vrijwel iedereen krijgt een gedeelte van die bonus.

als jij bv een gemiddelde loyaliteit van wereldklasse hebt (een speler die een jaar bij je team speelt) haal je al 65-70% van die bonus en is dat verschil niet enorm groot..
tov een speler met allemaal goddelijk loyaliteit zou het dan iets van 0.1 skilllevel verschil zijn, en dat is volgens mij zeker niet altijd beslissend...

wél is het volgens mij juist op de lagere niveau's veel invloedrijker dan op de hogere liga's (ik heb ook het ide dat het aantal verrassende uitslagen in de beker juist zelfs lager geworden is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
RM-rf schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:11:
'goddelijke' loyaliteit is niet alleszeggend.... het geeft een bonus van +0.5 skilllevel op alle skills maar vrijwel iedereen krijgt een gedeelte van die bonus.

als jij bv een gemiddelde loyaliteit van wereldklasse hebt (een speler die een jaar bij je team speelt) haal je al 65-70% van die bonus en is dat verschil niet enorm groot..
tov een speler met allemaal goddelijk loyaliteit zou het dan iets van 0.1 skilllevel verschil zijn, en dat is volgens mij zeker niet altijd beslissend...

wél is het volgens mij juist op de lagere niveau's veel invloedrijker dan op de hogere liga's (ik heb ook het ide dat het aantal verrassende uitslagen in de beker juist zelfs lager geworden is)
clubtrouw is +1 op alle skills en als een speler altijd al bij je club heeft gespeeld dus van uit de jeugd al dan krijgt ie 0.5 er extra bij.

ik heb 1 zo`n speler die toevallig ook goddelijk is, is die ineens 1.5 niveau beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 19-09 07:54
angerblub schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:16:
[...]

clubtrouw is +1 op alle skills en als een speler altijd al bij je club heeft gespeeld dus van uit de jeugd al dan krijgt ie 0.5 er extra bij.

ik heb 1 zo`n speler die toevallig ook goddelijk is, is die ineens 1.5 niveau beter :)
alleen clubtrouw wordt over 2 seizoenen geïntroduceerd dit seizoen krijg je dus max 0,5 voor goddelijke clubtrouw + 0,25 voor moederclubspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Kaplander schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:07:
Hier ook wel geschrokken van de prijsverhoging.

Denk wel dat ik volgend jaar weer zal verlengen, maar een automatisme is het met deze bedragen niet meer - het wordt toch wel een afweging, wat het tot nu voor iig mij nog niet echt was.

Benieuwd hoe dat voor ze gaat uitpakken - want zelfs als ze meeste supporters behouden moet het verval niet al te groot zijn om hetzelfde binnen te blijven krijgen als nu..
Effe gemist, en kan nu ook niet op hattrick.
hoeveel is de prijsverhoging dan ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:22:
[...]

wel vraag ik me af of het zinnig is juist nu nog mn supporter met een jaar te verlengen, tot 8 november gaat het voor dezelfde prijs, maar ik weet niet of je dan dubbel betaald voor de maanden totdat mn huidige supporter afloopt (die loopt nog tot 4 januari 2012)... ik vermoed dat het dat is of gewoon mn supporter laten verlopen
Zover ik me kan herinneren word het er gewoon bij opgeteld, maar kan het zo gauw even niet vinden.

Er gewoon even 10 euro bovenop en dus een stijging van ongeveer 30% is absurd voor woorden. Gelukkig had ik de laatste keer dat ik moest verlengen het gelijk voor 3 jaar gedaan. Dus voorlopig zit ik nog wel even goed tot 2014 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

angerblub schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:16:
[...]

volgend seizoen ja, dit seizoen krijgt hij nog de helft van de bonus... bv al na 8 weken is een speler halverwege de 'goddelijk' loyaliteit, dus voor de meeste teams zullen hooguit nét aangekochte spelers weinig bonus krijgen, maar de meeste A-spelers wel een behoorlijk deel krijgen...

je moet dus oppassen niet té enthousiast jezelf rijk te rekenen met die loyaliteitsbonus... het heeft wel een invloed maar die is veel lager dan wanneer je de invloed enkel berekent op basis van je eigen ratings vorig seizoen:

Punt is dat ook al je tegenstanders ongeveereenzelfde loyaliteitsbonus zullen krijgen, misschien iets meer of minder maar dat is altijd een véél kleiner verschil dan die maximale 0.75 skillniveau die nu bepaalde spelers erbij krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
RM-rf schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:22:
[...]

volgend seizoen ja, dit seizoen krijgt hij nog de helft van de bonus... bv al na 8 weken is een speler halverwege de 'goddelijk' loyaliteit, dus voor de meeste teams zullen hooguit nét aangekochte spelers weinig bonus krijgen, maar de meeste A-spelers wel een behoorlijk deel krijgen...

je moet dus oppassen niet té enthousiast jezelf rijk te rekenen met die loyaliteitsbonus... het heeft wel een invloed maar die is veel lager dan wanneer je de invloed enkel berekent op basis van je eigen ratings vorig seizoen:

Punt is dat ook al je tegenstanders ongeveereenzelfde loyaliteitsbonus zullen krijgen, misschien iets meer of minder maar dat is altijd een véél kleiner verschil dan die maximale 0.75 skillniveau die nu bepaalde spelers erbij krijgen...
Je hebt volledig gelijk. behalve dat een speler pas na 12 weken halverwege zit maar je zei al bijvoorbeeld.
maar dit heeft natuurlijk wel weer grote invloed op de transfermarkt die nog als maar zakt.
mensen moeten hun oude spelers vervangen voor een veel hogere speler dan tot nu toe gebruikelijk was door die clubtrouw om er op vooruit te kunnen gaan.

denk eigenlijk dat de transfermarkt als maar slechter op gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:22:
[...]

klopt, ik betwijfel of ik zin heb dat te betalen, alhoewel ik de supporter-functies wel leuk vind, vind ik de prijsverhoging juist nu, terwijl er functioneel wel wat dingen mis zijn aan het spel die niet goed aangepakt worden en de meeste aanpassingen gefriemel in de marge zijn, een beetje ongehoord, de stijging is ook echt heel behoorlijk...

Dat bv hattrick Open geen succes is en men ook weinig succes boekt met minipayments, wat bv in vriwjel alle andere online game-soorten juist een groeimarkt is, is volgens mij geen probleem van de trouwe gebruikers maar vooral een domheid van het management bij Extralives AB

Je betaald niet dubbel. Je huidige loopt tot 4/1/2012 en daarna gaan de nieuwe 12 maanden in voor de prijs die je er nu voor betaald.

Ik heb net een maand supporter genomen en vindt die prijsstijging toch echt absurd voor dezelfde redenen als die jij aangeeft. Daarnaast was het in 2009/2010 nog iets van 28/29 euro per jaar, nu opeens bijna het dubbelen!

Mijn nieuwe selectie druppelt ook langzaam binnen. Ik ga beginnen met 10 trainees op positiespel tot x niveau dan over naar verdedigen tot x niveau en dan passen. Mijn achter en voorhoeden kan ik dus gewoon normale spelers neerzetten. Daar ben ik momenteel voor aan het shoppen, achterin zet ik 3x wonderbaarlijk met bijskill en een briljant keeper met formi SH. Voorin komen 2x wonderbaarlijke spitsen of 2x briljanten met bij skills.

Dan laat ik mijn trainees het werk doen en zie ik wel waar het schip gaat stranden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Salv op 02-11-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

angerblub schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:32:
[...]

Je hebt volledig gelijk. behalve dat een speler pas na 12 weken halverwege zit maar je zei al bijvoorbeeld.
ik heb een speler met 7weken en 4 dagen en die zit op formidabel (9) loyaliteit... voor mij is dat eigenlijk praktisch halverwege na 8 weken, en juist dat dat zo snel gaat
maar dit heeft natuurlijk wel weer grote invloed op de transfermarkt die nog als maar zakt.
mensen moeten hun oude spelers vervangen voor een veel hogere speler dan tot nu toe gebruikelijk was door die clubtrouw om er op vooruit te kunnen gaan.

denk eigenlijk dat de transfermarkt als maar slechter op gaat worden.
ik denk ook dat er momenteel nog steeds enorm veel onzekerheid op de tranbsfermarkt zit en dat dat vooral nadelig is voor mensen die wat minder ervaring hebben en die bv paniekaankopen doen...
hattrick wordt daarmee steeds meer een spel van de lange adem, een trag tactisch spel voor mensen die heel veel geduld hebben en niet gewoon snel en instintiuef beslissingen willen nemen....

Vreemd eigenlijk want juist het casual gaming zit in een groeimarkt maar Hattrick wordt steeds minder 'casual' en lijkt zich eerder te richten op de hardcore HT-verslaafde freaks die er veel tijd in willen stoppen en sterk 'hooked' zijn aan het spel...
Ik vind dat vanuit managementzicht juist een erg domme keuze, lijkt erg defensief en volgens mij voorkomen ze dat het spel zich werkelijk ontwikkeld en nieuwe gebruikersgroepen kan aantrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Belachelijke verhoging idd! Las het pas net. Zijn er geen grote klaagtopics ontstaan op de fora? Dit moeten we toch niet zomaar pikken? Ik heb iig nog even een jaar verlengt en ben nu tot mei 2013 "gedekt". ;)

HT wordt idd wel dusdanig traag dat ik er bijna een management game naast zou gaan doen. :P

[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 02-11-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
RM-rf schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:32:
[...]

ik heb een speler met 7weken en 4 dagen en die zit op formidabel (9) loyaliteit... voor mij is dat eigenlijk praktisch halverwege na 8 weken, en juist dat dat zo snel gaat

[...]

ik denk ook dat er momenteel nog steeds enorm veel onzekerheid op de tranbsfermarkt zit en dat dat vooral nadelig is voor mensen die wat minder ervaring hebben en die bv paniekaankopen doen...
hattrick wordt daarmee steeds meer een spel van de lange adem, een trag tactisch spel voor mensen die heel veel geduld hebben en niet gewoon snel en instintiuef beslissingen willen nemen....

Vreemd eigenlijk want juist het casual gaming zit in een groeimarkt maar Hattrick wordt steeds minder 'casual' en lijkt zich eerder te richten op de hardcore HT-verslaafde freaks die er veel tijd in willen stoppen en sterk 'hooked' zijn aan het spel...
Ik vind dat vanuit managementzicht juist een erg domme keuze, lijkt erg defensief en volgens mij voorkomen ze dat het spel zich werkelijk ontwikkeld en nieuwe gebruikersgroepen kan aantrekken
Ze dachten door de nieuwe trainingssnelheid dat mensen het interessanter vonden om te blijven spelen maar die snelheid was blijkbaar zo hoog dat de spelers zo snel minder waard werden dat de bodem zoek is en voor mensen die het geld in trainees hadden geïnvesteerd is dit natuurlijk niet erg grappig. er stoppen daarom weer mensen die al sinds jaar en dag gespeeld hebben en omdat er weinig tot geen reclame word gemaakt komen er geen nieuwe spelers.

dat is natuurlijk ook de reden van de prijsverhoging van de supporter, het ligt allemaal met elkaar in verband.

het was al een spel van de lange adem maar dat word alsnog meer. ik speel nu ruim een jaar en heb het idee nu pas een beetje op de rails te krijgen, ik denk dat het leuker word om op clubniveau meer europees te spelen, want veel mensen vinden het spel juist te sloom gaan.

misschien is het leuk om tijdens de masters de andere ploegen ook europees te spelen in een soort europa league idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
angerblub schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:42:
[...]
misschien is het leuk om tijdens de masters de andere ploegen ook europees te spelen in een soort europa league idee.
Gooi het in de ideeen bus! Lijkt me een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

CoRrRan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:40:
Belachelijk die verhoging. Ik vond het afgelopen jaar al redelijk aan de prijs maar nu wordt het me echt te duur. Ik zal mijn aflopende supporterschap ook niet meer gaan verlengen. Klagen op het forum heeft toch geen zin dus ga ik maar met mijn portemonnee stemmen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:47:
[...]

Gooi het in de ideeen bus! Lijkt me een leuk idee.
Dat is al is voorgesteld maar daar zal wel geen server capiciteit voor zijn.
al maakt dat het spel wel een stuk leuker, ookal zullen sommige niet blij zijn met de potentiële blessures maar dan kies je er zelf voor om er voor te gaan of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Van dat nieuwe supporters tarief kunnen ze vast wel een servertje bij plaatsen. ;)
Pagina: 1 ... 33 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.