Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 00:13
-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:29:
Van dat nieuwe supporters tarief kunnen ze vast wel een servertje bij plaatsen. ;)
Denk eerder dat ze per saldo er op achteruit gaan ^^
van HT-Open hadden ze die extra server erbij moeten zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Als HT-Open zo'n flop is misschien moeten ze dat gewoon stoppen en die servers gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ze zijn opzoek naar juiste balans tussen mensen die weg gaan en toch nog wel supporterschap kopen. Stel dat namelijk nu 10% niet meer verlengd maar daarnaast zit er nog 90% die wel gewoon verlengen, hiermee krijgen ze waarschijnlijk alsnog genoeg inkomen om dit kunstje te flikken.

Er zijn federaties opgestaan door deze prijsstijging, er lopen genoeg topic waar men hun beklaag doet. Dit alles wat natuurlijk gewoon zo van de hand gewuift. Enige wat echt help is dat men grootschalig niet meer gaat verlengen. Juist ook de verlengingen nu voor de oude prijs levert een run naar die winkel op waardoor ze weer alsnog inkomen krijgen..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt er op dat ze eindelijk eens iets van functionaliteit van alltid gaan integreren in hattrick. Jammer genoeg word niet alles overgenomen, maar ja zo lang als het geduurd heeft is het in ieder geval iets dat er nu wat komt.

Ze sluiten alltid.org trouwens wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 02-11-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Na een vileine trap tegen zijn schenen moest Offside-speler Neelko Wichers in de 25e minuut mank het veld verlaten.
Pfff...iedereen was net uit de lappenmand. :(

Met 0-0 de rust in, met slechts 34% balbezit is dat misschien niet eens zo slecht. :P
Tibor Bém, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Godert Scheffer stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen.
*zucht*

Tweede verdediger van het veld geschopt, fijn.
Een van de controversieelste momenten van de wedstrijd was waarschijnlijk de penalty in de 85e minuut. Publiek en spelers gingen flink tekeer, maar Killers-speler Frane Lovreković hield zijn hoofd koel en zette zijn team op voorsprong: 0-1.
:(

Twee en een week geblesseerd, niet zo fijn. On the other hand, het doel voor de komende competitie is overleven en opbouwen. Geen paniek dus.

Tot zover ons bekeravontuur, 1-0 verloren en twee verdedigers naar Dick van Toorn.

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 02-11-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Pfff, 0-3 voor, spelers gaan het rustiger aan doen. Krijg ik in 1 minuut 2 goals tegen, wtf?

Edit: En 4-3 verloren!!!???? Wat een kut spel is het ook.

[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 02-11-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 10:19
8261 toeschouwers, 23 402 € entreegeld... Pfff zeg... Volgende week in een iets groter stadion hoop ik toch :P

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wat is HT traag trouwens zeg, niet normaal meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07

ZenTex

Doet maar wat.

Hier ook maar 13K toeschouwers voor een uitwedstrijd.
Wel 0-2 gewonnen, uit tegen een 8e klasser. 1 uit een hoekschop en 1 uit een vrije trap. :p Wel gepicced.
Enfin, op naar de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
3-1 verloren helaas. Maar wel pic gespeeld dus hopelijk zondag wat beter in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-05 19:30
-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:42:
Wat is HT traag trouwens zeg, niet normaal meer...
Het gaat al heel goed met hattrick, een paar seizoenen geleden kon je niet eens inloggen bij de 1e bekerwedstrijden, kon je wel inloggen was er geen verslag de 1e helft ;-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Nette 0-4 overwinning geboekt en door in de beker. Mooie proloog van hopelijk een succesvol seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo even een botje van de mat geveegd met 0-12 en nu op richting het kampioenschap :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Een degelijke 0-1 overwinning in de beker, ik had 17K toeschouwers en kreeg 55K, niet slecht

alleen moet ik in de volgende ronde thuis tegen een counterteam die 5-2-3 speelt, zonder cm`s
ik kom bij lange na niet aan zijn verdediging maar mijn verdediging is wel een stukje beter dan zijn aanval.

hoe moet ik dit het best gaan aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Een zo dik mogelijk aanval proberen op te stellen, niet? En wat middenveld opgeven.
Hoe minder kansen je mist, hoe minder counterkansen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

angerblub schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:32:
Een degelijke 0-1 overwinning in de beker, ik had 17K toeschouwers en kreeg 55K, niet slecht

alleen moet ik in de volgende ronde thuis tegen een counterteam die 5-2-3 speelt, zonder cm`s
ik kom bij lange na niet aan zijn verdediging maar mijn verdediging is wel een stukje beter dan zijn aanval.

hoe moet ik dit het best gaan aanpakken?
als jouw verdediging beter is dan zijn aanval is de kans eerder klein dat hij eventuele counterkansen die hij krijgt zal scoren...
jij zal veel Balbezit hebben en dus veel kansen krijgen; zelfs al is zijn verdediging erg sterk, is de kans dat je alle kansen mist erg klein.

Wat ik wel zal aanraden is verder geen moeite te steken in een sterker middenveld te halen, dus bv centrale middenvelders liever defensief of juist offensief spelen en vleugelaanvallers niet naar het midden, maar ook offensief/defensief

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
RM-rf schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:02:
[...]

als jouw verdediging beter is dan zijn aanval is de kans eerder klein dat hij eventuele counterkansen die hij krijgt zal scoren...
jij zal veel Balbezit hebben en dus veel kansen krijgen; zelfs al is zijn verdediging erg sterk, is de kans dat je alle kansen mist erg klein.

Wat ik wel zal aanraden is verder geen moeite te steken in een sterker middenveld te halen, dus bv centrale middenvelders liever defensief of juist offensief spelen en vleugelaanvallers niet naar het midden, maar ook offensief/defensief
Op hoeveeel bbz denk je dat ik moet gaan zitten? 70-80%?

even nog ter vergelijking, zijn aanval is ongeveer 3x goed (laag) mijn verdediging is ongeveer 3x formidabel (hoog), zijn verdediging is gemiddeld briljant laag en mijn aanval gemiddeld matig, ik heb vorig seizoen nog zelf gecounterd en viel me op dat ik meestal wel een tegen doelpunt kreeg, had nog betere verdediging als me tegenstander dus misschien zijn er kansen als hij niet weet te scoren. als tactiek het beste normaal blijven spelen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

angerblub schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:18:
[...]

Op hoeveeel bbz denk je dat ik moet gaan zitten? 70-80%?
als je tegen de 65/70% aanzit zal het weinig uitmaken veel moeite te steken nog meer balbezit te halen,
dan liever je verdediging of aanval versterken: juist counter is een erg suvvesvolle taktiek tegen 'middenveldreuzen'.. teams die het werkelijk enkel van hun midenveldoverwicht moeten hebben, maar daarvoor zelf verdeiging of aanvalskracht missen.
even nog ter vergelijking, zijn aanval is ongeveer 3x goed (laag) mijn verdediging is ongeveer 3x formidabel (hoog), zijn verdediging is gemiddeld briljant laag en mijn aanval gemiddeld matig, ik heb vorig seizoen nog zelf gecounterd en viel me op dat ik meestal wel een tegen doelpunt kreeg, had nog betere verdediging als me tegenstander dus misschien zijn er kansen als hij niet weet te scoren.
ja, er is altijd een kans te scoren, zelfs met een zeer zwakke aanval tegen een superverdediging... deels door special events en spelhervattingen, deels door special events (specialiteiten), en ook gewoon als je bv met een aanvalslinie 25% haalt tegen zn verdediging schiet je nog altijd 1 op de 4 gewone kansen er gewoon in.
als tactiek het beste normaal blijven spelen neem ik aan?
aangenomen hij heeft geen duidelijk zwaktepunt, of jij geen zwartepunt op centrale aanval of vleugel is Normaal de beste keuze..
als je veel spelhervatting hebt zou afstandschoten een goede keuze zijn maar dat is volgens mij niet echt een veelgebruikte of effectieve tactiek verder (zoals de taktische waarde van vrijwel alle taktische keuzes volgens mij vééls te laag is)

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 03-11-2011 10:37 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:53:
Pfff, 0-3 voor, spelers gaan het rustiger aan doen. Krijg ik in 1 minuut 2 goals tegen, wtf?

Edit: En 4-3 verloren!!!???? Wat een kut spel is het ook.
Speel dan AOW ipv AIM... Z'n Centrale Verdediging is elke wedstrijd het sterkste geweest, en tussen AOW en AIM zit voor jou niet heel veel verschil. Had er alleen even voor gezorgd dat je met 2x CD speeld of iets anders waardoor je eigen Centrale Verdediging iets sterker blijft.

Tevens speel je met een opstelling die je nog niet beheerst, dus dan verlies je ook gewoon over de gehele linie effectiviteit van je spelers. Direct wordt daardoor eigenlijk 2x gescoord door je tegenstander. (Beide in de 44e min.)

Het is een (qua ratings) eigenlijk een coin-toss geweest, en die heb je dus net verloren.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 03-11-2011 19:15 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Mijn debutanten hebben het aardig gedaan in de beker, winst, pic en formatie ervaring. Lage mid ratings komt met name door de laatste twee factoren. Dacht ik met allemaal aardige spelers geen of weinig kaarten te ontvangen, krijgt de eerste aardige gelijk al een gele kaart voor een swalbe :P

Komende zondag zal het mede door opstelling ervaring een niet al te bijsteren wedstrijd worden, middenveld zal ruim minder zijn dan de tegenstander. Normaal spelen heeft dan ook geen effect, denk dat ik zondag ook een pic zal spelen + wellicht een counter. Ik stop zijn aanval namelijk met veel gemak, maar dat wordt nog wel even puzzelen.

Hopelijk wordt ik verrast en krijg ik vandaag wellicht mijn eerste PM poppers van mijn jonkies, al verwacht ik helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:14:
[...]

Speel dan AOW ipv AIM... Z'n Centrale Verdediging is elke wedstrijd het sterkste geweest, en tussen AOW en AIM zit voor jou niet heel veel verschil. Had er alleen even voor gezorgd dat je met 2x CD speeld of iets anders waardoor je eigen Centrale Verdediging iets sterker blijft.

Tevens speel je met een opstelling die je nog niet beheerst, dus dan verlies je ook gewoon over de gehele linie effectiviteit van je spelers. Direct wordt daardoor eigenlijk 2x gescoord door je tegenstander. (Beide in de 44e min.)

Het is een (qua ratings) eigenlijk een coin-toss geweest, en die heb je dus net verloren.
Ik train nu wingers, dus 2 CD defs is voor mij not done. AOW had gekund idd, ach volgend seizoen beter (met weer een betere selectie). ;)

Ik ben trouwens tactisch nog geen licht hoor, dus bedankt voor je tips. ;)

Edit: 1 winger gepopt naar zwak vleugelspel. :P Wel enorme vorm drops helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 04-11-2011 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee ouwe lullen uit mij selectie die een Wing pop krijgen. Ach beter iets dan niets.

Ben benieuwd naar het verloopt van de competitie. Doelstelling is om in ieder geval mee te gaan doen om de titel. De competitie is echter wel een stuk sterker geworden, dus alles behalve een zekerheidje.
Ben tevens van training geswitched en heb mijzelf wat meer opstellingsruimte gegeven. Ik hoop dat deze beslissing op de langere termijn niet verkeerd gaat uitpakken.

Een winger die zondag en woensdag als vleugelverdediger heeft gespeeld krijgt 100% training ??
Of blijft dat gewoon 50% ???

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 04-11-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:19:
[...]

Ik train nu wingers, dus 2 CD defs is voor mij not done. AOW had gekund idd, ach volgend seizoen beter (met weer een betere selectie). ;)

Ik ben trouwens tactisch nog geen licht hoor, dus bedankt voor je tips. ;)

Edit: 1 winger gepopt naar zwak vleugelspel. :P Wel enorme vorm drops helaas.
Als een van die WBs dan behoorlijk wat DF heeft, kun je die ook gewoon WBtM spelen, dan wordt je Centrale Verdediging ook sterker.

Ik heb gelukkig weer een pop op een van mijn trainees. Jammer alleen dat hij nu nog steeds maar (volgens de TC) 1.7M waard is. Ik had gehoopt op 2M+...
Felix Groening [playerid=326042577]
18 years and 28 days, Next birthday: 27-01-2012

Nationality: Germany

In solid form, passable stamina.
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has wretched experience and wretched leadership.
Has magnificent loyalty.

Owner: Spatie mag wel (since 12-07-2011 (1/46), 115d)
Total Skill Index (TSI): 9 950
Wage: 1 428 € (1 190 €) /week including 20% bonus 22 848 €/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
HTMS Points: Ability: 595 / Potential: 2037

Keeperdisastrous (0)
Defendingpassable (6)
Playmakingoutstanding (10)
Wingerpoor (3)
Passingsolid (7)
Scoringinadequate (5)
Set pieceswretched (2)
Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Had een leuke trainee voor op de wing geweest. ;) Ik zit helaas al vol met trainees, probeer het volgend seizoen nog eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

jammer, had ook wel wat voor mij geweest, maar helaas zit ik ook vol met trainee's en moet juist binnenkort eentje verkopen.

TU was ambivalent: heb tussenseizoen tweemaal passing getrained en juist tweee counterverdedigers die al hoog passing hebben (eentje is een international voor Liechtenstein, alhoewel niet in het vaste kader nu) zijn beide gepopped...
Helaas lijkt het voor hun transferprijs niet zoveel uit te maken, maar kan nu zelf wel Utopische counterrating halen met mn counteropstelling...

Vorm is wel ietwat gedaald, maar dat is niet eens zo vreemd na de seizoenswissel en veel uitgevallen wedstrijden...
wordt morgen spannend in de eerste competitiewedstrijd, wel een zware tegenstander maar mag ook thuis spelen en zou een voordeel moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik heb het nog even nagekeken, maar een record voor mij qua vormupdate: +1 / -17!!! :P

Ik heb afgelopen weken met 1 wedstrijd steeds gespeeld met de kern, en daar viel de vormval alleszins mee, dus geen drama richting de seizoensstart. Maar de kern hoeft de komende weken niet op veel steun van achteruit te rekenen ;)

Eigen kweek keeper wel gepopt naar uitmuntend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-05 21:01

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:13:
[...]

jammer, had ook wel wat voor mij geweest, maar helaas zit ik ook vol met trainee's en moet juist binnenkort eentje verkopen.

TU was ambivalent: heb tussenseizoen tweemaal passing getrained en juist tweee counterverdedigers die al hoog passing hebben (eentje is een international voor Liechtenstein, alhoewel niet in het vaste kader nu) zijn beide gepopped...
Helaas lijkt het voor hun transferprijs niet zoveel uit te maken, maar kan nu zelf wel Utopische counterrating halen met mn counteropstelling...

Vorm is wel ietwat gedaald, maar dat is niet eens zo vreemd na de seizoenswissel en veel uitgevallen wedstrijden...
wordt morgen spannend in de eerste competitiewedstrijd, wel een zware tegenstander maar mag ook thuis spelen en zou een voordeel moeten hebben
Utopische coutnter rating !
mag ik vragen wat je spelers dan zoal hebben, hoog passing voor de verdigers ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:43:
[...]

Utopische coutnter rating !
mag ik vragen wat je spelers dan zoal hebben, hoog passing voor de verdigers ?
dat is met
Rogelio Cuéllar - wereldklasse DEF en briljant Passing
Patrik Lebeda - bovennatuurlijk DEF en uitmuntend Passing
Federico Egloff - reusachtig DEF en formidabel Passing
Hugo Kahmen - Reusachtig DEF en redelijk Passing (eigen spelers+utopische loyaliteit)
Denzel Wols - formidabel DEF en briljant Passing

reserve staat dan nog
Dhurjati Satyanarayana - wereldklasse DEF en redelijk Passing

Optimale counterrating betekent wel wat minder def-rating (omdat Denzel Wols wel extreem hoge passig heeft, maar relatief weinig DEF)
maar def-ratings zouden uitkomen op ongeveer:
R-DEF: werelkdklasse laag (13.25)
C-DEF: buitenaards zeer laag(16.00)
L-DEF: wereldklase zeer hoog (13.75)

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 04-11-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mjah, da's best aardig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heb er in de liga niet zo overdreven veel aan omdat de meeste en sterkste tegenstanders zelf ook verschrikkelijk sterke verdedigingen hebben en vaak een stevige aanval, zitten geen echt op middenveld concentrerende tegenstanders tussen, en dan loopt een counterteam snel stuk...

sowieso wil ik die Cuéllar zo snel mogelijk weer doorverkopen, hopelijk met een leuke winst

---- edit:
Overigens, en eerdere post van mij die ik in Juli plaatste nav. een editorial met allerhande Blahblah over 'de aanstaande veranderingen aan het Staff Systeem...
RM-rf schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:34:
[...]
maar wel met de aanvulling dat dat 'nu' dus nog steeds een ongedefinieerd moment is dat érgens in de toekomst zal kunnen liggen, zonder dat er veel meer duidelijkheid is...
Wat Tjecken post over dat personeel-systeem is hooguit een grof 'concept-plan'

HT-Tjecken plaatste exact één jaar terug, op 21 juni 2010 óók een Editorial waarin hij een korte 'preview' gaf van de plannen met dat nieuwe personeel-systeem en ik heb de indruk dat in die drie HTseizoenen en één héél jaar er gewoon nul-komma-niks aan werkelijk ontwikkeld of gedaan is.

Nu gaat HT-Tjecken ook op ouderschapsverlof voor enige tijd en ik vermoed dat domweg die dingen nóg verder blijven liggen....Terwijl _als_ er een ontwikkelaar zich serieus aan gaat zetten, het héél goed mogelijk is dat opeens de zaken toch wat anders, gecompliceerder of praktisch gezien beter anders uitgewerkt blijken te moeten worden en dan krijg je alsnog iets dat héél anders is dan men zich nu 'voorstelt'.
En nu... 4 Maanden later, staat ergens verstopt in de "The Seasons Ahead"-Editorial:
* What we won't do so much - for the time being - is changes to the core mechanics. This means that the new Staff project will be removed from our roadmap for the foreseeable future. If we do touch the core game, it will mainly be smaller tweaks and updates.
Ofwel, dat veelvuldig angekondige "nieuwe Staff-systeem" waaraan ze 'druk bezig zouden zijn', is exit.

Ik begin me écht serieus te ergeren aan de nietszeggendheid van iemand als HT-Tjecken...
zeker ook in combinatie met de nu ontslagen communicatie-medewerktster HT-Anne, die ook naar mijn idee ontslagen is doordat ze ook vaker openlijk kritisch was over de andere admins en het gebrek aan 'visie' wat betreft de ontwikkeling van het spel

[ Voor 66% gewijzigd door RM-rf op 04-11-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hebben jullie je hiervoor al aangemeld?
Stop The Overdone Prices (103485)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb Felix op de TL gezet voor 2M. Ben benieuwd of iemand dit voor hem wil betalen. Lijkt mij wel, aangezien het toch een hele mooie allrounder is, met heel veel potentie om te trainen op of DF of WI.

Tjecken heeft momenteel uberhaupt niets in te brengen, aangezien die met ouderschapsverlof lekker thuis zit.

Ik baal er erg van dat supporter duurder gaat worden, aangezien ik juist meer actief wilde gaan worden in U20/NT en helaas moet je daarvoor bij federaties aangesloten zijn. Maar ik pas er voor om 44EU te gaan betalen. Ik zat al zwaar te twijfelen over de 35EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb nog een leuke keeper te koop staan die nog een paar lvl's keepen of verdedigen wil hebben (briljant/redelijk).

Diogo Ribeiro Lopes (K) (308455004)

Indien echte interesse wordt een vroeg bod gewaardeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Prettige eerste competitiewedstrijd gehad, thuis 3-1 gewonnen van een érg sterk team (onze beide ratings (338-330 Hatstats) torenen boven die van de andere teams uit (rond de 300 Hatstats), al hebben we volgens mij allebei PIN gespeeld, en anderen mogelijk ge-PICed en spelers bewaard voor beker)...

is iig de eerste maal 3 punten tegen dat team, na 4 maal verloren te hebben.
Zoals het er nu uitziet zal ik wel voor het kampioenschap mee kunnen spelen, al zal ik dan punten moeten scoren in de belangrijke wedstrijden tegen 2,3 andere sterke teams... drie promovendi lijken extreem zwak te zijn in mn liga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag spelen we voor de competitie tegen Vrolijk Vooruit.Volgens de fans zijn zij favoriet, maar we doen ons best. :)

Uiteraard is er weer eens iemand (uiteraard een verdediger) geblesseerd het veld afgeschopt en uiteraard is er weer uit een penalty gescoord, we gaan 1 - 0 achter de rust in. :(

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 06-11-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

Gelijkspel tegen een sterke tegenstander,en uit. Wel redelijk begin!

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 409427 op 07-11-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Competitie begint goed. Gelijkspel tegen een veel zwakkere tegenstander, 220 tegen 154 hatstats. Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Aw, dat zijn zo van die wedstrijden die je gelukkig niet al te vaak meemaakt, maar die je wel lang bijblijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tungelroy 2 - 1 Oud-Beijerland (359259725)

Iets staat me bij dat ik weer onnodig verlies hier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is het uiteindelijk 1 - 0 gebleven, jammer dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
naar mijn idee zwaar onterecht verloren dit weekend.
wat vinden jullie?
Diplomats 4 - 3 Trappers (359262638)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Een onterecht magere overwinning gisteren, 1-0, had dan wel iets minder middenveld maar mijn aanval kwam boven zijn verdediging en mijn verdediging boven zijn aanval.

maargoed, niks te klagen verder, een Hatstat record (196) en 3 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

We zijn de competitie goed begonnen ! 2-1 thuis overwinning !!!
Dubbelte op zijn kant hoor, maar goed de buit is binnen.
Blijft wel handig als je een sterke aanval hebt en ik train scoren dus die gaat alleen maar sterker worden.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren een lastig 1-1 gelijkspel tegen een tegenstander die vorig seizoen een plaats boven mij is geeindigd.
Vorig seizoen ook 2-0 verloren daar. Heb wel het idee dat er meer in had moeten zitten maar gezien het balbezit en kansen aantal moet ik genoegen nemen met dit gelijkspel.
Wel weer een injury op mijn middenveld. :(

Nu even goed bekijken of ik woesndag serieus voor de veker ga, of dat ik die laat lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 14:38
Ik had gisteren moeten winnen; helaas 0-0 gebleven en 1 van mijn middenvelders met rood eraf.. lekker begin dus :(

Iemand enig idee wanneer Alltid weer een update krijgt trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:21:
naar mijn idee zwaar onterecht verloren dit weekend.
wat vinden jullie?
Diplomats 4 - 3 Trappers (359262638)
Tsja, ik weet het niet. 4 kansen van hem over rechts en 3x een goal. Je pakt niet genoeg middenveld om alle kansen naar je toe te trekken, dus de kansen die hij krijgt gaan dan over je verdediging heen. Zijn rechter aanval is redelijk (hoog) en je verdediging is matig (hoog). Is wel een heel niveau verschil. Dat hij zoveel kansen krijgt is waarschijnlijk het vreemdste aan je wedstrijd. Maar al zijn kansen gaan over je vleugelverdediging heen. Uiteindelijk een wedstrijd die je had moeten winnen, als je meer kansen zou hebben gekregen dan je tegenstander, maar dat je verliest ligt echt aan je verdediging.

Maar ik heb wel meer vreemde wedstrijden gezien gisteren bij andere teams die ik volg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Imperial_Master schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:48:
Ik had gisteren moeten winnen; helaas 0-0 gebleven en 1 van mijn middenvelders met rood eraf.. lekker begin dus :(

Iemand enig idee wanneer Alltid weer een update krijgt trouwens?
Alltid is dood. Lang leve HT statistics pagina's... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

Goedemorgen,ik train deze week op scoren. Een speler heeft op zondag 90 minuten in de aanval gespeeld, en 30 minuten in de aanval op woensdag. Krijgt hij dan wel gewoon 90 minuten training op scoren,of wordt er gekeken naar de laatste wedstrijd, dus slechts 30 minuten training op scoren? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hij krijgt gewoon z'n 90 minuten training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:53:
[...]
Tsja, ik weet het niet. 4 kansen van hem over rechts en 3x een goal. Je pakt niet genoeg middenveld om alle kansen naar je toe te trekken, dus de kansen die hij krijgt gaan dan over je verdediging heen. Zijn rechter aanval is redelijk (hoog) en je verdediging is matig (hoog). Is wel een heel niveau verschil. Dat hij zoveel kansen krijgt is waarschijnlijk het vreemdste aan je wedstrijd. Maar al zijn kansen gaan over je vleugelverdediging heen. Uiteindelijk een wedstrijd die je had moeten winnen, als je meer kansen zou hebben gekregen dan je tegenstander, maar dat je verliest ligt echt aan je verdediging.

Maar ik heb wel meer vreemde wedstrijden gezien gisteren bij andere teams die ik volg...
hmm gewoon balen dus.
Ik weet dat mijn verdediging niet geweldig is.
Dit moet gewoon verbeteren maar ik heb er nu het geld nog niet echt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:13:
[...]

hmm gewoon balen dus.
Ik weet dat mijn verdediging niet geweldig is.
Dit moet gewoon verbeteren maar ik heb er nu het geld nog niet echt voor.
Wat train je nu eigenlijk?

Had je trouwens niet beter een wat oudere keeper kunnen kopen, met meer XP voor hetzelfde bedrag? Daar had je je verdediging goed mee geholpen. Deze 19jarige is wel erg jong. (Tenzij je dus keepers traint...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:40:
[...]
Wat train je nu eigenlijk?

Had je trouwens niet beter een wat oudere keeper kunnen kopen, met meer XP voor hetzelfde bedrag? Daar had je je verdediging goed mee geholpen. Deze 19jarige is wel erg jong. (Tenzij je dus keepers traint...)
ik train vleugelspel dus ik moet gewoon met 2 wingbacks spelen. Dit zorgt er voor dat ik altijd een zwakkere verdediging heb. Mijn keeper is inderdaad mijn sluitpost maar dat komt weer door geldgebrek. Over een paar weken wil ik wat gaan verkopen en dan versterking kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zat nog eens te kijken voor supporter, maar dat is belachelijk veel geld zeg. En dan gaan ze het morgen verhogen naar 44,80.

Daar trek je toch ook geen mensen mee? Het zijn de actieve spelers die meestal nieuwe spelers binnen brengen (vrienden, klasgenoten, collega's etc). Zo ben ik er ook ooit ingerold en vrij snel supporter geworden, maar hier kun je me niet meer enthousiast mee maken voor een webspelletje.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Tja, kennelijk hebben alle vorige verhogingen ze meer geld gebracht. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat met deze prijs weer zo zal zijn. Maar wie weet, gaan we anders ook de 50 euro nog meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Kaplander schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:33:
Tja, kennelijk hebben alle vorige verhogingen ze meer geld gebracht. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat met deze prijs weer zo zal zijn. Maar wie weet, gaan we anders ook de 50 euro nog meemaken ;)
Volgend jaar september, zet het maar in je agenda;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Marzman schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:17:
Ik zat nog eens te kijken voor supporter, maar dat is belachelijk veel geld zeg. En dan gaan ze het morgen verhogen naar 44,80.

Daar trek je toch ook geen mensen mee? Het zijn de actieve spelers die meestal nieuwe spelers binnen brengen (vrienden, klasgenoten, collega's etc). Zo ben ik er ook ooit ingerold en vrij snel supporter geworden, maar hier kun je me niet meer enthousiast mee maken voor een webspelletje.
Nou mijn supporter loopt af eind december, maar ik ga het dus echt niet verlengen.
Eur 44.8 vind ik echt te gek worden, gaat hem niet worden.

Zijn er nog meer lui die niet gaan verlengen ? >:)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga wel gewoon supporter aanhouden. Procentueel is de verhoging inderdaad pittig maar de kosten zijn nu ook weer niet overdreven (relatief gezien dan). Komt neer op +/- €0,12 per dag. Een halve sigaret minder roken per dag, of tijdens het naar huis rijden één keer tien seconden mijn voet van het gaspedaal en ik heb het rond gefinancieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Gister verloren zoals verwacht natuurlijk, de trainees kunnen geen acceptabel niveau neerzetten, geen formatie ervaring dus kwam dat uit op slechte ratings :P Vandaar het ook nog eens op PIC en counter gegooid heb volgens mij nog nooit z'n slecht middenveld gehad, ook niet in mijn eerste wedstrijden :P

Nu voor zondag nog 3 inner mids halen en dan heb ik precies 10 trainees, en dan kan ik voor woensdag en zondag weer afwisselen. Komende woensdag wordt ook wel een lastige wedstrijd ondanks de tegenstander amper in log en niks doet staat er toch wel een sterke opstelling en zal het middenveld heel bepalend zijn, ben benieuwd wat ze ditmaal met PIC kunnen leveren :P

44.80 per jaar valt nog wel mee maar als je kijkt naar de stijging van z'n 28/29% dat is echt absurd! Want als je het gaat verrekenen per week / maand valt het allemaal wel mee. Alleen die indicatie van een stijging dit jaar en vorig jaar ook zo ruim, die doet nog wel flink stoten.

Ondanks al dat geklaag zal toch het merendeel gaan verlengen en juist ook die run naar de huidige prijs zal nog genoeg geld in het laatje leggen. Volgend jaar zal de prijs ook weer omhoog gaan, net zolang tot ze een balanceert punt hebben met niet verlengende en nog wel de kosten kunnen dekken etc.. Het is gewoon te zot voor woorden, om echt een statement te maken moet 50% van de mensen gewoon niet meer gaan verlengen bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 11:36

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik ben het met Salv eens wat betreft het verlengen en ik ga dan ook niet meer verlengen. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik de verhoging gewoon buiten proportioneel vind. "Even" een kleine 30% erbij is gewoon te absurd voor woorden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hilgo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:24:
Ik ben het met Salv eens wat betreft het verlengen en ik ga dan ook niet meer verlengen. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik de verhoging gewoon buiten proportioneel vind. "Even" een kleine 30% erbij is gewoon te absurd voor woorden.
Mjah, op een relatief laag bedrag zit je natuurlijk al snel aan de 30%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 11:36

hilgo

Clear your mind of can't.

Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:38:
[...]

Mjah, op een relatief laag bedrag zit je natuurlijk al snel aan de 30%. :)
Dat klopt maar in een paar jaar tijd is het bedrag wel rap omhoog gegaan. Dat je een inflatie indexering doet kan ik mee leven. Maar nu in 1x 28,74% (om het maar even exact te noemen) erbij is gewoon erg scheutig en geeft mij het gevoel dat ik gemolken wordt. "Verhoog maar met 10 euro want ze betalen toch wel", dat idee. Nou niet dus, zeg ik dan in dit geval.
Besteed ik die eurootjes wel aan een jaartje xbox live, maak ik vele male meer gebruik van en is dus voor mij wel het geld waard.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

hilgo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:38:
[...]

Dat klopt maar in een paar jaar tijd is het bedrag wel rap omhoog gegaan. Dat je een inflatie indexering doet kan ik mee leven. Maar nu in 1x 28,74% (om het maar even exact te noemen) erbij is gewoon erg scheutig en geeft mij het gevoel dat ik gemolken wordt. "Verhoog maar met 10 euro want ze betalen toch wel", dat idee. Nou niet dus, zeg ik dan in dit geval.
Besteed ik die eurootjes wel aan een jaartje xbox live, maak ik vele male meer gebruik van en is dus voor mij wel het geld waard.
100 % mee eens !
Ik vind het een leuk spel hoor, daar niet van maar het bedrag voor een jaar supporter wordt te gek.
Dat geld besteed ik inderdaad liever ergens anders aan, het spel wordt er niet minder leuk van.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Vooral als je ziet wat je eigenlijk zou missen als niet supporter, vrij weinig dezer dagen. Het grootste gemis zal worden de forums en de federaties. De rest is allemaal te compenseren door Foxtrick en ad blocker voor de reclame en je hebt bij hattrick nergens last van, als je firefox gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salv schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:14:
Vooral als je ziet wat je eigenlijk zou missen als niet supporter, vrij weinig dezer dagen. Het grootste gemis zal worden de forums en de federaties. De rest is allemaal te compenseren door Foxtrick en ad blocker voor de reclame en je hebt bij hattrick nergens last van, als je firefox gebruikt..
Maar diagonalen strepen op je veld maaien kun je dan wel vergeten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mn bekervloek is nog steeds actief, maar deze keer heb ik door eigen fout ook eraan meegeholpen..

Had een dusdanig zwakke tegenstander die met zulk een onmogelijke tactiek speelde (VIII-liga, wél zeer hoge ratings, maar 5-3-2 spelend met eenmansmiddenveld zònder counter, en dus met geen MF en BB weinig kans te scoren)
dat ik daarvan wilde profiteren door én met mn volledige trainee-linie te spelen, en ook twee XP-trainee's liet meedraaien....

helaas liep dat uit op een wedstrijd met dusdanig weinig activiteit, dat ik slechts één keer scoorde en mn tegenstander in de 82e minuut toch één kans kreeg en die erin lag 1-1 en verlenging.... vervolgens had ik nog gedacht dat die nooit zn pingels ingesteld had, maar daar greep hij vol zn kans en schoot alles erin, bij misten drie:

Lig ik er weer uit, nu zelfs al in de tweede ronde..
kan mezelf wel een beetje vooor mn kop slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ja, de verleiding is groot tegen een mindere tegenstander voor volledige training en pic te gaan. Ik heb afgelopen weekend een paar keer mijn voorgenomen opstelling in Tomattrick weer terug omgegooid. Uiteindelijk toch maar gekozen voor 1/2 training en pin morgen. Ben ik iig vrij zeker van de volgende ronde. Een thuiswedstrijd ligt in het verschiet (als het goed is meteen volgende week al) en ik kan de inkomsten daarvan enorm goed gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Van HT Johan op Global:
In the last week, we have received a lot of feedback from users regarding the increase to the Supporter price that we planned for today. Many complaints have been voiced, but also many constructive suggestions on alternative ways to promote and structure the Supporter package.

In order to give us time to discuss these proposals with the community we will postpone the price increase for six weeks. We should say that it is still our goal to find ways to increase our average revenue per user. But we also realize that this can be done in many ways - through raising the price for all Supporters, by attracting more users to the Supporter package, through working better with banners - or through a combination of several factors.
Lijkt toch dat er geluisterd wordt, wij hebben nu uitstel en hopelijk komen ze met een mooi alternatief :)

Morgen wacht voor mij ook een lastige wedstrijd, door mijn trainees op het middenveld behaal ik waardeloos middenveld en daar kun je in de beker en in de VI toch echt niks mee. Hoop dan ook snel dat spelers gaan poppen en het middenveld toch wel richting slecht/zwak gaat komen.

Mijn tegenstander speel 532 met zeer hoge verdediging ratings maar met een zwak middenveld, zijn aanval is 3x niks en die houd ik wel tegen. Hoop nu alleen dat het middenveld niet bepalend gaat worden waardoor ik de wedstrijd verlies. Ik ga er sowieso vol trainend in 352 ervaring maximaliseren en pic spelen, dan zien we wel waar het schip gaat stranden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik denk dat ze toch wel erg geschrokken zijn van de enorme response! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu maar eens kijken of we vandaag onze glorieuze laatste plaats in de jeugdcompetitie vast kunnen houden. :P

Nog maar twee wedstrijden trouwens. Kan er daarna meteen met een nieuwe competitie begonnen worden of zit daar nog tijd tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 121555 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:53:

Nog maar twee wedstrijden trouwens. Kan er daarna meteen met een nieuwe competitie begonnen worden of zit daar nog tijd tussen?
als je direkt na de laatste wedstrijd de competitie opheft kun je een nieuwe starten en de teams weer daarvoor uitnodigen, de eerste wedstrijd kan dan twee dagen later weer doorstarten (er moet exact één volle dag tussenzitten)...
hef je de competitie niet op en blijft iedereen erin zitten beginnen de wedstrijden weer na 7 dagen
Salv schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:32:
Van HT Johan op Global:

[...]

Mijn tegenstander speel 532 met zeer hoge verdediging ratings maar met een zwak middenveld, zijn aanval is 3x niks en die houd ik wel tegen. Hoop nu alleen dat het middenveld niet bepalend gaat worden waardoor ik de wedstrijd verlies. Ik ga er sowieso vol trainend in 352 ervaring maximaliseren en pic spelen, dan zien we wel waar het schip gaat stranden..
concentreer je hele verdediging in het centrum; zijn centrumaanval haalt matig (5), en zn vleugelaanval slecht(3)/waardeloos(2)..
mischien dat je dan nog wel een kans hebt, maar eigenlijk denk ik dat hij een iets betere kans heeft, doordat hij een redelijk veel hoger middenveld dan jou zal halen

[ Voor 41% gewijzigd door RM-rf op 09-11-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:54:
mn bekervloek is nog steeds actief, maar deze keer heb ik door eigen fout ook eraan meegeholpen..

Had een dusdanig zwakke tegenstander die met zulk een onmogelijke tactiek speelde (VIII-liga, wél zeer hoge ratings, maar 5-3-2 spelend met eenmansmiddenveld zònder counter, en dus met geen MF en BB weinig kans te scoren)
dat ik daarvan wilde profiteren door én met mn volledige trainee-linie te spelen, en ook twee XP-trainee's liet meedraaien....

helaas liep dat uit op een wedstrijd met dusdanig weinig activiteit, dat ik slechts één keer scoorde en mn tegenstander in de 82e minuut toch één kans kreeg en die erin lag 1-1 en verlenging.... vervolgens had ik nog gedacht dat die nooit zn pingels ingesteld had, maar daar greep hij vol zn kans en schoot alles erin, bij misten drie:

Lig ik er weer uit, nu zelfs al in de tweede ronde..
kan mezelf wel een beetje vooor mn kop slaan
zuur, heb gelijk mijn penalty nemers ingesteld ;)
dat is wel een voordeel van spitsen trainen, verdediging en mid a spelers en spitsen mijn trainnees.
Zo ben ik vorige keer toch mooi tot ronde 6 gekomen :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Diogo Ribeiro Lopes (K) (308455004) (jonge 20 jarige briljante keeper met redelijk verdedigen)

Hij loopt over ruim een uur af mensen! Leuke keeper, maar te zwak geworden voor mijn doelstellingen (promoveren naar de VIde met maar 1 centrale def).
Kopuh kopuh kopuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:06:
Diogo Ribeiro Lopes (K) (308455004) (jonge 20 jarige briljante keeper met redelijk verdedigen)

Hij loopt over ruim een uur af mensen! Leuke keeper, maar te zwak geworden voor mijn doelstellingen (promoveren naar de VIde met maar 1 centrale def).
Kopuh kopuh kopuh!
Dat laat m'n begroting helaas nèt niet toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:03:
[...]

zuur, heb gelijk mijn penalty nemers ingesteld ;)
dat is wel een voordeel van spitsen trainen, verdediging en mid a spelers en spitsen mijn trainnees.
Zo ben ik vorige keer toch mooi tot ronde 6 gekomen :)
ik heb ook het idee dat DEF trainers best een nadeel hebben...

had eigenlijk voor het seizoen wel wat extra ingekocht, met het idee dat ik dan een brede selectie had om ook in de beker verder te kunnen komen...

Nu maar gelijk ook die drie extra reserve's te koop gezet, hopelijk kan ik die nog met een leuke winst verkopen (heb gepoogd die een beetje slim in te kopen, en de prijzen lijken deze week ook al ietsjes aan te trekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de zon kwam Ard Verlinde goed tot zijn recht. Hij liet het publiek de hele wedstrijd genieten van technische hoogstandjes.
Jaja, m'n 15 jarige ster maakt er een feestje van! We zullen wel weer van de mat gespeeld worden, maar aan Ard ligt het in ieder geval niet. 8)
Na afloop van de wedstrijd zouden de jongens nog lang napraten over de sublieme goal van Regilio Buis in de 25e minuut na een aanval door het midden, waarmee hij Juniors op een 1-0 voorsprong zette.
Zie je wel... :(
Juniors vergrootte de voorsprong toen Freek-Jan Graaff de 2-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
Die laatste plaats komt helemaal goed. :D
Het uitspelende team verkleinde de achterstand in de 30e minuut tot 2-1 toen Lennard Tober trefzeker was na een mooie assist van links.
Ah! We slaan terug! :P
In de 33e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Juniors-speler Radboud Faasse. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 3-1. Het doelpunt werd uiteraard uitbundig gevierd.
Oh.

4-1 :(

5-1 :(

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 09-11-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 09:30
Grmbl... Ik heb gisteren al een oefenwedstrijd (in Italië) gespeeld ipv vandaag en was daardoor te laat met m'n opstelling (normaal gesproken doe ik beide opstellingen in 1x op zaterdag of zondag maar nu had ik nog geen wedstrijd geregeld). Dus 3 van 5 opgestelde verdedigers hebben afgelopen zondag ook al gespeeld. Eens kijken of ik nog wat kan compenseren door een andere trainingsvorm te kiezen waardoor de 3 trainingsplekken niet verloren gaan... #fail

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:08:
[...]

ik heb ook het idee dat DEF trainers best een nadeel hebben...

had eigenlijk voor het seizoen wel wat extra ingekocht, met het idee dat ik dan een brede selectie had om ook in de beker verder te kunnen komen...

Nu maar gelijk ook die drie extra reserve's te koop gezet, hopelijk kan ik die nog met een leuke winst verkopen (heb gepoogd die een beetje slim in te kopen, en de prijzen lijken deze week ook al ietsjes aan te trekken)
Hahaha hier nog een ! voor de reserve beurten een briljante mid gekocht vorige seizoen en een uitmuntende verdediger.
Dit voorals ik blessures zou krijgen door mijn bekerronde.
Die uitmuntende verdediger heeft ook nog matig ervaring en goed leiderschap en is pas 24 !
Dus die speelt zijn bekerwedstrijdjes mee, en vriendschappelijk natuurlijk.

Ach joh, nu kan je volop de competitie concentreren :P

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer kansloos verloren natuurlijk, maar met Ard ben ik wel blij. :)
Ard Verlinde [youthplayerid=111426159]
15 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 12-11-2011
Speler kan gepromoveerd worden over 115 dag(en), op 03-03-2012.

Team: Offside Minis
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 03-10-2011 18:38 (36 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit

Keepenonbekend / onbekend
Verdedigenonbekend / onbekend
Positiespelmatig / onbekend
Vleugelspelonbekend / matig
Passenonbekend / matig
Scorenmatig / goed
Spelhervattingonbekend / onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:55:

concentreer je hele verdediging in het centrum; zijn centrumaanval haalt matig (5), en zn vleugelaanval slecht(3)/waardeloos(2)..
mischien dat je dan nog wel een kans hebt, maar eigenlijk denk ik dat hij een iets betere kans heeft, doordat hij een redelijk veel hoger middenveld dan jou zal halen
Dat is precies ook wat ik als opstelling heb staan maar net zoals jij aangeeft ben ik bang dat het middenveld bepalend zal zijn en daardoor ik toch de wedstrijd zal verliezen, al blijven we hopen :P Zeggen wel dat ik licht in het voordeel ben, waar ze dat vandaan halen.. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Salv op 09-11-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zwaar bevochten 1-0 overwinning in de beker. De winst is leuk maar ik ben tevreden over het feit dat de boys de wedstrijd zonder kaarten en/of injuries zijn doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Met 1-2 gewonnen, maar wel een +3 op een 35jarige FC. Zou die er ooit nog vanaf komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Helaas met 2-0 verloren, maar het middenveld was de key en daar heb ik gewoon nu nog niet genoeg power rond lopen. Heb redelijk wat van zijn aanvallen tegen weten te houden maar toch door zijn middenveld kwam hij er wel door.

Nu kan de focus naar de competitie en heb nu 3x gepict, dus kan straks kijken of ik met een normale wedstrijd wel iets meer middenveld kan halen :) Vol trainen op positiespel en kijken waar het schip strand dit seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 13:54

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

2-0 voor, 2-3 verloren in de verlenging. Hoewel terecht, toch beetje klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05 12:34
Wat een verrassing. Beker ik toch nog een rondje door... ondanks opstellen B-trainees en PIC 50% mv gehaald, wat wel funest was omdat ik met CA speelde.

Weer eens tegen een IV-e klasser nu. Zal wel niks worden, maar vorig seizoen zat er ook een verlenging in...

• Salv
Ouch opeens zijn er 8 supporters weg. De eerste van de nog vele te volgen haha:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De opstand tegen de prijsstijging heeft toch effect gehad lees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Jippie!, 2 pops in playmaking, en...

vormdalingen

:(

[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 12-11-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 18-05 17:11
Vandaag Gustavo Arial Duarte gepromoveerd tot mijn ere-galerij. Een recordje van iets meer dan 7,5 reallife-jaren in het 1e (rond de 2850 dagen).

Uitnodiging voor zijn afscheid volgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 18-05 17:11
Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:26:
De opstand tegen de prijsstijging heeft toch effect gehad lees ik.
Het wordt ook wel beetje overdreven veel vind ik. Betalende leden moeten nog meer betalen om het voor andere gratis te houden. Niet helemaal fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar gallery: ZenTex om het wachtwoord voor deze map in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Oeps. Fixed.

Bedankt CoRrRan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Vandaag met 0-1 weten te winnen tegen een super counter team. Zijn counters gingen er niet in en mijn kans gelukkig wel :) De eerste 3 punten van dit seizoen zijn binnen, benieuwd hoeveel meer er gaan volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Leuk, alweer genaaid door de match engine. Wat een klinkende overwinning zou moeten worden is in een 2-1 nederlaag geëindigd.
4 kansen voor mij met een sterke aanval vs zwakke verdediging, enkel 1 kans verzilverd, hij scoort 2 goals uit 2 kansen met een zeer zwakke aanval vs mijn betere verdediging. Hij haalt 150 hatstats, ik 211.
Dat is dus alweer het 2e compleet onrechtvaardige verlies dit seizoen. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm. 1-0 verloren met 20% balbezit, één speler (geheel ten onrechte :P) met rood naar de kant en m'n keeper voor vier weken geblesseerd aan de kant.

Niet zo'n goed weekend voor Offside Galore. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren een, in mijn ogen, onverdiende 1-2 nederlaag. HAd meer balbezit, zijn het minimaal (54%) en meer kansen en overde hele linie beter ratings. Zijn aanvan was "iets" sterker dan mijn aanval, maar mijn verdediging was veel beter dan die van mijn tegenstander.
Verschil is nu dat ik met 1 punt uit twee 6e sta, in plaats van met 4 punten bovenaan. Juist in het sezoen dat ik voor de titel wil gaan is dit niet het beste begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

5-0 gewonnen gisteren, 75 procent balbezit. Jammer dat Altid het niet meer doet, ik ben wel benieuwd hoe de andere teams er voor staan dit seizoen, maar heb ook niet zo'n zin om ze een voor een te gaan bekeken (deed ik vroeger wel, toen hield ik zelfs de stats van iedereen per wedstrijd bij in een schemaatje om te kijken waar ik tekort kwam)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

pff effe met 4-1 afgedroogd.
Als ik mijn nieuwe competitie zie, ga ik het nog best lastig krijgen.
Er zijn erbij die halen een buitenaardse centrale verdediging en op de vleugel verdeding een wereldklasse rating.

RM-rf: Jouw mening wordt zeer op prijs gesteld, betreffende mijn team. Chario2.
Er is 2 miljoen in kas, pop van een spits staat bijna op wereld klasse.
Wat zou jij versterken ?
Ik zelf zit te twijfel om 2-5-3 te gaan spelen, en vollop voor mid gaan en hope dat mijn aanval punten gaat pakken.

in ieder geval alvast bedankt

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het gaat trouwens lekker met de ME:

359173262 - DSanka krijgt veel te weinig in zijn wedstrijd
353272214 - RM-rf krijgt ook veel te weinig
359243433 - Zentex verliest 3 punten onterecht
359277592 - ADP verliest ook 3 punten onterecht

Ikzelf ben wel in mijn nopjes. Mooie ratings gehaald in mijn wedstrijd en met 5-0 gewonnen.

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 14-11-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-05 14:42
Tegen alle advies in ben ik vroeg begonnen met het investeren in mijn jeugdopleiding om toch elke week wat te pullen. Nu heb ik er weinig ervaring mee en vandaag kreeg ik onderstaande. Nu vraag ik mij af, wat zijn kenmerken van een goede pull die het dus waard is om te verkopen? Ik ben namelijk pas 1 seizoen bezig en heb tot nu toe alle pulls meteen buiten gezet zonder deze in de verkoop te doen. Logisch ook aangezien m'n Scouting Network pas 'solid' is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YHyTb5ykaQOfZtcxDz392g71/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387149

Een goede pull is net 17 geworden en heeft minimaal inadequate in de skill die jij traint, bijstats is een plus. Train jij die skill niet, dan moet ie de verkoop in, maar dan moeten de beginstats solid zijn, of passable met bijstats.
Pagina: 1 ... 34 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.