Denk eerder dat ze per saldo er op achteruit gaan ^^-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:29:
Van dat nieuwe supporters tarief kunnen ze vast wel een servertje bij plaatsen.
van HT-Open hadden ze die extra server erbij moeten zetten
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Denk eerder dat ze per saldo er op achteruit gaan ^^-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:29:
Van dat nieuwe supporters tarief kunnen ze vast wel een servertje bij plaatsen.
Anoniem: 26445
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Anoniem: 26445
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 02-11-2011 17:07 ]
Anoniem: 121555
Pfff...iedereen was net uit de lappenmand.Na een vileine trap tegen zijn schenen moest Offside-speler Neelko Wichers in de 25e minuut mank het veld verlaten.
*zucht*Tibor Bém, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Godert Scheffer stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen.
Een van de controversieelste momenten van de wedstrijd was waarschijnlijk de penalty in de 85e minuut. Publiek en spelers gingen flink tekeer, maar Killers-speler Frane Lovreković hield zijn hoofd koel en zette zijn team op voorsprong: 0-1.
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 02-11-2011 20:22 ]
[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 02-11-2011 18:48 ]
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
Het gaat al heel goed met hattrick, een paar seizoenen geleden kon je niet eens inloggen bij de 1e bekerwedstrijden, kon je wel inloggen was er geen verslag de 1e helft ;-)-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:42:
Wat is HT traag trouwens zeg, niet normaal meer...
Hattrick: Thorgal Eagles
Anoniem: 360312
als jouw verdediging beter is dan zijn aanval is de kans eerder klein dat hij eventuele counterkansen die hij krijgt zal scoren...angerblub schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:32:
Een degelijke 0-1 overwinning in de beker, ik had 17K toeschouwers en kreeg 55K, niet slecht
alleen moet ik in de volgende ronde thuis tegen een counterteam die 5-2-3 speelt, zonder cm`s
ik kom bij lange na niet aan zijn verdediging maar mijn verdediging is wel een stukje beter dan zijn aanval.
hoe moet ik dit het best gaan aanpakken?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Op hoeveeel bbz denk je dat ik moet gaan zitten? 70-80%?RM-rf schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:02:
[...]
als jouw verdediging beter is dan zijn aanval is de kans eerder klein dat hij eventuele counterkansen die hij krijgt zal scoren...
jij zal veel Balbezit hebben en dus veel kansen krijgen; zelfs al is zijn verdediging erg sterk, is de kans dat je alle kansen mist erg klein.
Wat ik wel zal aanraden is verder geen moeite te steken in een sterker middenveld te halen, dus bv centrale middenvelders liever defensief of juist offensief spelen en vleugelaanvallers niet naar het midden, maar ook offensief/defensief
als je tegen de 65/70% aanzit zal het weinig uitmaken veel moeite te steken nog meer balbezit te halen,angerblub schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:18:
[...]
Op hoeveeel bbz denk je dat ik moet gaan zitten? 70-80%?
ja, er is altijd een kans te scoren, zelfs met een zeer zwakke aanval tegen een superverdediging... deels door special events en spelhervattingen, deels door special events (specialiteiten), en ook gewoon als je bv met een aanvalslinie 25% haalt tegen zn verdediging schiet je nog altijd 1 op de 4 gewone kansen er gewoon in.even nog ter vergelijking, zijn aanval is ongeveer 3x goed (laag) mijn verdediging is ongeveer 3x formidabel (hoog), zijn verdediging is gemiddeld briljant laag en mijn aanval gemiddeld matig, ik heb vorig seizoen nog zelf gecounterd en viel me op dat ik meestal wel een tegen doelpunt kreeg, had nog betere verdediging als me tegenstander dus misschien zijn er kansen als hij niet weet te scoren.
aangenomen hij heeft geen duidelijk zwaktepunt, of jij geen zwartepunt op centrale aanval of vleugel is Normaal de beste keuze..als tactiek het beste normaal blijven spelen neem ik aan?
[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 03-11-2011 10:37 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Speel dan AOW ipv AIM... Z'n Centrale Verdediging is elke wedstrijd het sterkste geweest, en tussen AOW en AIM zit voor jou niet heel veel verschil. Had er alleen even voor gezorgd dat je met 2x CD speeld of iets anders waardoor je eigen Centrale Verdediging iets sterker blijft.-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:53:
Pfff, 0-3 voor, spelers gaan het rustiger aan doen. Krijg ik in 1 minuut 2 goals tegen, wtf?
Edit: En 4-3 verloren!!!???? Wat een kut spel is het ook.
[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 03-11-2011 19:15 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik train nu wingers, dus 2 CD defs is voor mij not done. AOW had gekund idd, ach volgend seizoen beter (met weer een betere selectie).CoRrRan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:14:
[...]
Speel dan AOW ipv AIM... Z'n Centrale Verdediging is elke wedstrijd het sterkste geweest, en tussen AOW en AIM zit voor jou niet heel veel verschil. Had er alleen even voor gezorgd dat je met 2x CD speeld of iets anders waardoor je eigen Centrale Verdediging iets sterker blijft.
Tevens speel je met een opstelling die je nog niet beheerst, dus dan verlies je ook gewoon over de gehele linie effectiviteit van je spelers. Direct wordt daardoor eigenlijk 2x gescoord door je tegenstander. (Beide in de 44e min.)
Het is een (qua ratings) eigenlijk een coin-toss geweest, en die heb je dus net verloren.
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 04-11-2011 07:59 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 04-11-2011 09:51 ]
Als een van die WBs dan behoorlijk wat DF heeft, kun je die ook gewoon WBtM spelen, dan wordt je Centrale Verdediging ook sterker.-TheNose- schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:19:
[...]
Ik train nu wingers, dus 2 CD defs is voor mij not done. AOW had gekund idd, ach volgend seizoen beter (met weer een betere selectie).
Ik ben trouwens tactisch nog geen licht hoor, dus bedankt voor je tips.
Edit: 1 winger gepopt naar zwak vleugelspel.Wel enorme vorm drops helaas.
Iemand interesse?Felix Groening [playerid=326042577]
18 years and 28 days, Next birthday: 27-01-2012
Nationality: Germany
In solid form, passable stamina.
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has wretched experience and wretched leadership.
Has magnificent loyalty.
Owner: Spatie mag wel (since 12-07-2011 (1/46), 115d)
Total Skill Index (TSI): 9 950
Wage: 1 428 € (1 190 €) /week including 20% bonus 22 848 €/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
HTMS Points: Ability: 595 / Potential: 2037
Keeper disastrous (0) Defending passable (6) Playmaking outstanding (10) Winger poor (3) Passing solid (7) Scoring inadequate (5) Set pieces wretched (2)
jammer, had ook wel wat voor mij geweest, maar helaas zit ik ook vol met trainee's en moet juist binnenkort eentje verkopen.
Utopische coutnter rating !RM-rf schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:13:
[...]
jammer, had ook wel wat voor mij geweest, maar helaas zit ik ook vol met trainee's en moet juist binnenkort eentje verkopen.
TU was ambivalent: heb tussenseizoen tweemaal passing getrained en juist tweee counterverdedigers die al hoog passing hebben (eentje is een international voor Liechtenstein, alhoewel niet in het vaste kader nu) zijn beide gepopped...
Helaas lijkt het voor hun transferprijs niet zoveel uit te maken, maar kan nu zelf wel Utopische counterrating halen met mn counteropstelling...
Vorm is wel ietwat gedaald, maar dat is niet eens zo vreemd na de seizoenswissel en veel uitgevallen wedstrijden...
wordt morgen spannend in de eerste competitiewedstrijd, wel een zware tegenstander maar mag ook thuis spelen en zou een voordeel moeten hebben
Chario2 (818126)
dat is metchario2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:43:
[...]
Utopische coutnter rating !
mag ik vragen wat je spelers dan zoal hebben, hoog passing voor de verdigers ?
[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 04-11-2011 11:43 ]
heb er in de liga niet zo overdreven veel aan omdat de meeste en sterkste tegenstanders zelf ook verschrikkelijk sterke verdedigingen hebben en vaak een stevige aanval, zitten geen echt op middenveld concentrerende tegenstanders tussen, en dan loopt een counterteam snel stuk...
En nu... 4 Maanden later, staat ergens verstopt in de "The Seasons Ahead"-Editorial:RM-rf schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:34:
[...]
maar wel met de aanvulling dat dat 'nu' dus nog steeds een ongedefinieerd moment is dat érgens in de toekomst zal kunnen liggen, zonder dat er veel meer duidelijkheid is...
Wat Tjecken post over dat personeel-systeem is hooguit een grof 'concept-plan'
HT-Tjecken plaatste exact één jaar terug, op 21 juni 2010 óók een Editorial waarin hij een korte 'preview' gaf van de plannen met dat nieuwe personeel-systeem en ik heb de indruk dat in die drie HTseizoenen en één héél jaar er gewoon nul-komma-niks aan werkelijk ontwikkeld of gedaan is.
Nu gaat HT-Tjecken ook op ouderschapsverlof voor enige tijd en ik vermoed dat domweg die dingen nóg verder blijven liggen....Terwijl _als_ er een ontwikkelaar zich serieus aan gaat zetten, het héél goed mogelijk is dat opeens de zaken toch wat anders, gecompliceerder of praktisch gezien beter anders uitgewerkt blijken te moeten worden en dan krijg je alsnog iets dat héél anders is dan men zich nu 'voorstelt'.
Ofwel, dat veelvuldig angekondige "nieuwe Staff-systeem" waaraan ze 'druk bezig zouden zijn', is exit.* What we won't do so much - for the time being - is changes to the core mechanics. This means that the new Staff project will be removed from our roadmap for the foreseeable future. If we do touch the core game, it will mainly be smaller tweaks and updates.
[ Voor 66% gewijzigd door RM-rf op 04-11-2011 16:26 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 06-11-2011 21:21 ]
Anoniem: 409427
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 409427 op 07-11-2011 09:56 ]
Chario2 (818126)
Tsja, ik weet het niet. 4 kansen van hem over rechts en 3x een goal. Je pakt niet genoeg middenveld om alle kansen naar je toe te trekken, dus de kansen die hij krijgt gaan dan over je verdediging heen. Zijn rechter aanval is redelijk (hoog) en je verdediging is matig (hoog). Is wel een heel niveau verschil. Dat hij zoveel kansen krijgt is waarschijnlijk het vreemdste aan je wedstrijd. Maar al zijn kansen gaan over je vleugelverdediging heen. Uiteindelijk een wedstrijd die je had moeten winnen, als je meer kansen zou hebben gekregen dan je tegenstander, maar dat je verliest ligt echt aan je verdediging.Wceend schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:21:
naar mijn idee zwaar onterecht verloren dit weekend.
wat vinden jullie?
Diplomats 4 - 3 Trappers (359262638)
Alltid is dood. Lang leve HT statistics pagina's...Imperial_Master schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:48:
Ik had gisteren moeten winnen; helaas 0-0 gebleven en 1 van mijn middenvelders met rood eraf.. lekker begin dus
Iemand enig idee wanneer Alltid weer een update krijgt trouwens?
Anoniem: 409427
hmm gewoon balen dus.CoRrRan schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:53:
[...]
Tsja, ik weet het niet. 4 kansen van hem over rechts en 3x een goal. Je pakt niet genoeg middenveld om alle kansen naar je toe te trekken, dus de kansen die hij krijgt gaan dan over je verdediging heen. Zijn rechter aanval is redelijk (hoog) en je verdediging is matig (hoog). Is wel een heel niveau verschil. Dat hij zoveel kansen krijgt is waarschijnlijk het vreemdste aan je wedstrijd. Maar al zijn kansen gaan over je vleugelverdediging heen. Uiteindelijk een wedstrijd die je had moeten winnen, als je meer kansen zou hebben gekregen dan je tegenstander, maar dat je verliest ligt echt aan je verdediging.
Maar ik heb wel meer vreemde wedstrijden gezien gisteren bij andere teams die ik volg...
Wat train je nu eigenlijk?Wceend schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:13:
[...]
hmm gewoon balen dus.
Ik weet dat mijn verdediging niet geweldig is.
Dit moet gewoon verbeteren maar ik heb er nu het geld nog niet echt voor.
ik train vleugelspel dus ik moet gewoon met 2 wingbacks spelen. Dit zorgt er voor dat ik altijd een zwakkere verdediging heb. Mijn keeper is inderdaad mijn sluitpost maar dat komt weer door geldgebrek. Over een paar weken wil ik wat gaan verkopen en dan versterking kopen.CoRrRan schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:40:
[...]
Wat train je nu eigenlijk?
Had je trouwens niet beter een wat oudere keeper kunnen kopen, met meer XP voor hetzelfde bedrag? Daar had je je verdediging goed mee geholpen. Deze 19jarige is wel erg jong. (Tenzij je dus keepers traint...)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Volgend jaar september, zet het maar in je agenda;)Kaplander schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:33:
Tja, kennelijk hebben alle vorige verhogingen ze meer geld gebracht. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat met deze prijs weer zo zal zijn. Maar wie weet, gaan we anders ook de 50 euro nog meemaken
Nou mijn supporter loopt af eind december, maar ik ga het dus echt niet verlengen.Marzman schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:17:
Ik zat nog eens te kijken voor supporter, maar dat is belachelijk veel geld zeg. En dan gaan ze het morgen verhogen naar 44,80.
Daar trek je toch ook geen mensen mee? Het zijn de actieve spelers die meestal nieuwe spelers binnen brengen (vrienden, klasgenoten, collega's etc). Zo ben ik er ook ooit ingerold en vrij snel supporter geworden, maar hier kun je me niet meer enthousiast mee maken voor een webspelletje.
Chario2 (818126)
Mjah, op een relatief laag bedrag zit je natuurlijk al snel aan de 30%.hilgo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:24:
Ik ben het met Salv eens wat betreft het verlengen en ik ga dan ook niet meer verlengen. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik de verhoging gewoon buiten proportioneel vind. "Even" een kleine 30% erbij is gewoon te absurd voor woorden.
Dat klopt maar in een paar jaar tijd is het bedrag wel rap omhoog gegaan. Dat je een inflatie indexering doet kan ik mee leven. Maar nu in 1x 28,74% (om het maar even exact te noemen) erbij is gewoon erg scheutig en geeft mij het gevoel dat ik gemolken wordt. "Verhoog maar met 10 euro want ze betalen toch wel", dat idee. Nou niet dus, zeg ik dan in dit geval.Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:38:
[...]
Mjah, op een relatief laag bedrag zit je natuurlijk al snel aan de 30%.
100 % mee eens !hilgo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:38:
[...]
Dat klopt maar in een paar jaar tijd is het bedrag wel rap omhoog gegaan. Dat je een inflatie indexering doet kan ik mee leven. Maar nu in 1x 28,74% (om het maar even exact te noemen) erbij is gewoon erg scheutig en geeft mij het gevoel dat ik gemolken wordt. "Verhoog maar met 10 euro want ze betalen toch wel", dat idee. Nou niet dus, zeg ik dan in dit geval.
Besteed ik die eurootjes wel aan een jaartje xbox live, maak ik vele male meer gebruik van en is dus voor mij wel het geld waard.
Chario2 (818126)
Maar diagonalen strepen op je veld maaien kun je dan wel vergeten!!Salv schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:14:
Vooral als je ziet wat je eigenlijk zou missen als niet supporter, vrij weinig dezer dagen. Het grootste gemis zal worden de forums en de federaties. De rest is allemaal te compenseren door Foxtrick en ad blocker voor de reclame en je hebt bij hattrick nergens last van, als je firefox gebruikt..
Lijkt toch dat er geluisterd wordt, wij hebben nu uitstel en hopelijk komen ze met een mooi alternatiefIn the last week, we have received a lot of feedback from users regarding the increase to the Supporter price that we planned for today. Many complaints have been voiced, but also many constructive suggestions on alternative ways to promote and structure the Supporter package.
In order to give us time to discuss these proposals with the community we will postpone the price increase for six weeks. We should say that it is still our goal to find ways to increase our average revenue per user. But we also realize that this can be done in many ways - through raising the price for all Supporters, by attracting more users to the Supporter package, through working better with banners - or through a combination of several factors.
als je direkt na de laatste wedstrijd de competitie opheft kun je een nieuwe starten en de teams weer daarvoor uitnodigen, de eerste wedstrijd kan dan twee dagen later weer doorstarten (er moet exact één volle dag tussenzitten)...Anoniem: 121555 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:53:
Nog maar twee wedstrijden trouwens. Kan er daarna meteen met een nieuwe competitie begonnen worden of zit daar nog tijd tussen?
concentreer je hele verdediging in het centrum; zijn centrumaanval haalt matig (5), en zn vleugelaanval slecht(3)/waardeloos(2)..Salv schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:32:
Van HT Johan op Global:
[...]
Mijn tegenstander speel 532 met zeer hoge verdediging ratings maar met een zwak middenveld, zijn aanval is 3x niks en die houd ik wel tegen. Hoop nu alleen dat het middenveld niet bepalend gaat worden waardoor ik de wedstrijd verlies. Ik ga er sowieso vol trainend in 352 ervaring maximaliseren en pic spelen, dan zien we wel waar het schip gaat stranden..
[ Voor 41% gewijzigd door RM-rf op 09-11-2011 10:04 ]
zuur, heb gelijk mijn penalty nemers ingesteldRM-rf schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:54:
mn bekervloek is nog steeds actief, maar deze keer heb ik door eigen fout ook eraan meegeholpen..
Had een dusdanig zwakke tegenstander die met zulk een onmogelijke tactiek speelde (VIII-liga, wél zeer hoge ratings, maar 5-3-2 spelend met eenmansmiddenveld zònder counter, en dus met geen MF en BB weinig kans te scoren)
dat ik daarvan wilde profiteren door én met mn volledige trainee-linie te spelen, en ook twee XP-trainee's liet meedraaien....
helaas liep dat uit op een wedstrijd met dusdanig weinig activiteit, dat ik slechts één keer scoorde en mn tegenstander in de 82e minuut toch één kans kreeg en die erin lag 1-1 en verlenging.... vervolgens had ik nog gedacht dat die nooit zn pingels ingesteld had, maar daar greep hij vol zn kans en schoot alles erin, bij misten drie:
Lig ik er weer uit, nu zelfs al in de tweede ronde..
kan mezelf wel een beetje vooor mn kop slaan
Chario2 (818126)
Dat laat m'n begroting helaas nèt niet toe.-TheNose- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:06:
Diogo Ribeiro Lopes (K) (308455004) (jonge 20 jarige briljante keeper met redelijk verdedigen)
Hij loopt over ruim een uur af mensen! Leuke keeper, maar te zwak geworden voor mijn doelstellingen (promoveren naar de VIde met maar 1 centrale def).
Kopuh kopuh kopuh!
ik heb ook het idee dat DEF trainers best een nadeel hebben...chario2 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:03:
[...]
zuur, heb gelijk mijn penalty nemers ingesteld![]()
dat is wel een voordeel van spitsen trainen, verdediging en mid a spelers en spitsen mijn trainnees.
Zo ben ik vorige keer toch mooi tot ronde 6 gekomen
Jaja, m'n 15 jarige ster maakt er een feestje van! We zullen wel weer van de mat gespeeld worden, maar aan Ard ligt het in ieder geval niet.In de zon kwam Ard Verlinde goed tot zijn recht. Hij liet het publiek de hele wedstrijd genieten van technische hoogstandjes.
Zie je wel...Na afloop van de wedstrijd zouden de jongens nog lang napraten over de sublieme goal van Regilio Buis in de 25e minuut na een aanval door het midden, waarmee hij Juniors op een 1-0 voorsprong zette.
Die laatste plaats komt helemaal goed.Juniors vergrootte de voorsprong toen Freek-Jan Graaff de 2-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
Ah! We slaan terug!Het uitspelende team verkleinde de achterstand in de 30e minuut tot 2-1 toen Lennard Tober trefzeker was na een mooie assist van links.
Oh.In de 33e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Juniors-speler Radboud Faasse. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 3-1. Het doelpunt werd uiteraard uitbundig gevierd.
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 09-11-2011 11:45 ]
Natte krant (363218) (V.242)
Hahaha hier nog een ! voor de reserve beurten een briljante mid gekocht vorige seizoen en een uitmuntende verdediger.RM-rf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:08:
[...]
ik heb ook het idee dat DEF trainers best een nadeel hebben...
had eigenlijk voor het seizoen wel wat extra ingekocht, met het idee dat ik dan een brede selectie had om ook in de beker verder te kunnen komen...
Nu maar gelijk ook die drie extra reserve's te koop gezet, hopelijk kan ik die nog met een leuke winst verkopen (heb gepoogd die een beetje slim in te kopen, en de prijzen lijken deze week ook al ietsjes aan te trekken)
Chario2 (818126)
Ard Verlinde [youthplayerid=111426159]
15 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 12-11-2011
Speler kan gepromoveerd worden over 115 dag(en), op 03-03-2012.
Team: Offside Minis
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 03-10-2011 18:38 (36 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Keepen onbekend / onbekend Verdedigen onbekend / onbekend Positiespel matig / onbekend Vleugelspel onbekend / matig Passen onbekend / matig Scoren matig / goed Spelhervatting onbekend / onbekend
Dat is precies ook wat ik als opstelling heb staan maar net zoals jij aangeeft ben ik bang dat het middenveld bepalend zal zijn en daardoor ik toch de wedstrijd zal verliezen, al blijven we hopenRM-rf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:55:
concentreer je hele verdediging in het centrum; zijn centrumaanval haalt matig (5), en zn vleugelaanval slecht(3)/waardeloos(2)..
mischien dat je dan nog wel een kans hebt, maar eigenlijk denk ik dat hij een iets betere kans heeft, doordat hij een redelijk veel hoger middenveld dan jou zal halen
[ Voor 5% gewijzigd door Salv op 09-11-2011 15:23 ]
Het wordt ook wel beetje overdreven veel vind ik. Betalende leden moeten nog meer betalen om het voor andere gratis te houden. Niet helemaal fair.Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:26:
De opstand tegen de prijsstijging heeft toch effect gehad lees ik.
ZenTex schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:38:
Jippie!, 2 pops in playmaking, en...
[afbeelding]
Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar gallery: ZenTex om het wachtwoord voor deze map in te voeren.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Chario2 (818126)
[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 14-11-2011 09:16 ]
Anoniem: 387149
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq