Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ook ik heb weer een billenknijper van een wedstrijd achter de rug. 2x achtereen dat ik een zeer belangrijker speler van de tegenstander het veld uit moet trappen. Ook gisteren een 8* CD het veld afgedragen. Gelukkig hoeft deze speler nog maar 2 wedstrijden, daarna gaat ie met pensioen. :)

Uiteindelijk een krappe 0-1, maar wel gewoon 3 puntjes. Wel baal ik al een tijdje van mijn middenveld ratings, maar misschien moet ik dat ook niet doen, aangezien ik nog steeds alles met PIC speel? Ik heb nu wel 3 IMs met supernatural PM, maar 1 daarvan is in zwakke vorm.

Komende woensdag weer een interessante wedstrijd voor de boeg. Ik zie mezelf niet kansloos...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

Ik heb een vraagje: Mijn nieuwe keeper heeft slechts 410 TSI (salaris van 2 590 €) ,maar wel aardige stats..keepen: Goed, verdedigen: Goed en spelhervating Uitmuntend. Ik heb wel gezien dat deze keeper de afgelopen 2 maanden alleen als verdediger heeft gespeeld.,ik weet niet of dat nog invloed heeft op zijn TSI? Maar mijn vraag is ,hoe kan het zo zijn dat hij slechts 410 TSI heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:30
Even voor de duidelijkheid. Ik heb 2 spelers geschorst voor de volgende wedstrijd na een gele kaart in een competitie wedstrijd. Ik kan ze wel gewoon opstellen in de friendly toch? Alleen niet voor de competitiewedstrijd de week erop. De wiki heeft het over een "official match".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387149

@Ashenti: Wat is zijn vorm? Is ie geblesseerd? Hoe oud is hij? Dat heeft allemaal invloed op de TSI.

@ Realone: Kaarten tellen alleen in beker en competitiewedstrijden en natuurlijk in een promotie/degradatie westrijd. Kaarten in vriendschappelijke wedstrijden tellen alleen in die wedstrijd zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387149 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:01:
@Ashenti: Wat is zijn vorm? Is ie geblesseerd? Hoe oud is hij? Dat heeft allemaal invloed op de TSI.
Vorm is redelijk. Niet geblesseerd. Hij is 21 jaar

290621641

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 409427 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:52:
Ik heb een vraagje: Mijn nieuwe keeper heeft slechts 410 TSI (salaris van 2 590 €) ,maar wel aardige stats..keepen: Goed, verdedigen: Goed en spelhervating Uitmuntend. Ik heb wel gezien dat deze keeper de afgelopen 2 maanden alleen als verdediger heeft gespeeld.,ik weet niet of dat nog invloed heeft op zijn TSI? Maar mijn vraag is ,hoe kan het zo zijn dat hij slechts 410 TSI heeft?
zal hetzelfde spelen als hier: RM-rf in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

DEF is de hoogste skill qua 'subniveau' en dus wordt dat als hoofdwaarde bij de TSI-berekening gebruikt..

keeper zal qua prestaties vergelijkbaar zijn met een keeper met formidabel keepen en geen DEF-skills

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:26:
[...]

zal hetzelfde spelen als hier: RM-rf in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

DEF is de hoogste skill qua 'subniveau' en dus wordt dat als hoofdwaarde bij de TSI-berekening gebruikt..

keeper zal qua prestaties vergelijkbaar zijn met een keeper met formidabel keepen en geen DEF-skills
Bedankt! dus hij is niet zo slecht als zijn TSI doet lijken ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 409427 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:33:
[...]

Bedankt! dus hij is niet zo slecht als zijn TSI doet lijken ? :*)
Zeker niet.

Goed keepen + goed verdedigen is een prima keeper voor de lagere divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:39:
[...]

Zeker niet.

Goed keepen + goed verdedigen is een prima keeper voor de lagere divisies.
en ook nog eens uitmuntend in spelhervatting
HTMS Punten: Vaardigheid: 312 / Potentieel: 1192
Oke dan ben ik wel blij met deze aankoop,want ik schrok in eens van zijn lage TSI :P

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 409427 op 15-08-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ben benieuwd hoe andere managers kiezen over welke kant ze aan gaan vallen. Ik wil onvoorspelbaar daarin zijn, maar volgens mij zijn er patronen te ontdekken.

Wat doen jullie om toch verrassend uit de hoek te komen? Ik wil voor komende woensdag een mooie opstelling maken, maar twijfel nog over mijn aanvalskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Gebruik een muntstuk als je onvoorspelbaar wil zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Beetje jammer, speler is pas 27 jaar en 2 dagen.

Zijn vaardigheden op het gebied van vleugelspel namen af van mythisch tot buitenaards.

Beetje vroeg om op mainskill achteruit te gaan. Een voetballer komt toch in zijn hoogtij dagen als hij 27 is...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Sandyman538 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:37:
Beetje jammer, speler is pas 27 jaar en 2 dagen.

Zijn vaardigheden op het gebied van vleugelspel namen af van mythisch tot buitenaards.

Beetje vroeg om op mainskill achteruit te gaan. Een voetballer komt toch in zijn hoogtij dagen als hij 27 is...
Van Basten was toen al gestopt geloof ik. De ene carrière is de andere niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Wooooow mijn keeper gaat van rampzalig naar waardeloos positiespel 8)7

Verder nog een reserve die uit mijn eigen jeugd komt en tijdens vriendschappelijke wedstrijden als verdediger of aanvaller speelt om ervaring te doen met zijn goed leiderschap is gestegen naar redelijk positiespel.

Mijn derde pop is naar matig positiespel voor een van mijn basis verdedigers, maar financieel gaat dat pas wat opleveren rond de uitstekend dus dat word het ook niet echt.

Al met al een geweldige training deze week :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Een matig klaverjas popje deze week. Mijn spits die er na dit seizoen toch uitgaat.

Heb door vakantie en andere zaken even een tijdje geen HO kunnen gebruiken.
Nu wil ik mijn gegevens updaten, maar het werkt niet helemaal lekker meer.
Is er iets met HO aan de hand dat jullie weten ??

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 20-08-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:45
Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:32:
Een matig klaverjas popje deze week. Mijn spits die er na dit seizoen toch uitgaat.

Heb door vakantie en andere zaken even een tijdje geen HO kunnen gebruiken.
Nu wil ik mijn gegevens updaten, maar het werkt niet helemaal lekker meer.
Is er iets met HO aan de hand dat jullie weten ??
Heb je HO al geupdate naar de nieuwste versie? Er is een verandering nu in de manier van inloggen op de Hattrick servers, misschien dat dat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb mn competitiewedstrijd gespeeld, en wel een heel domme fout gemaakt:

mn hele taktiek afgestamed op een counterwedstrijd, 5-3-2 met sterke verdediging, en alle middenvelders/wingers aanvalllend...
maar dan vergeten mn taktiek ook daadwerkleijk op 'Counter' te zetten 8)7

vreemd genoeg straft Hattrick zulke fouten _niet_ af... alsnog 4-2 gewonnen, ondanks dat ik een matig Middenveld had en hij formidabel.

Leuk 1:
de nummer 1 en 2 laten punten liggen en ik sta nu op de tweede plek in mn Competitie, op 3 punten van de koploper...
dacht na 2 wedstrijden en 0 punten dat mn kansen verkeken waren, maar nu wordt dit seizoen toch spannend, al betwijfel ik of ik een kans maak.

Leuk 2:
vorige week blijken twee ex-spelers uit mn eigen jeugd een wedstrijd tegen elkaar gespeeld te hebben... beiden zitten in eenzelfde comptitie, maarbij verschillende teams... ze zijn ook ongeveer even oud en hebben in mn jeugdteam zelfs samen gespeeld

leuk 3:
van de week een jeugdspeler eigenlijk op de gok gepromooot, net nadat hij 17 jaar + 0 dagen was..... hij had geen enkele maxskill bóven de matig, wel 4x maxskill op matig (PM,Wing,Pass,Sco), maar zn PM stond nog op zwak...
bij pullen kreg hij echtereen pull-bonus en alle skills stonden op matig: uiteindelijk is hij zelfs voor €51.000 verkocht (Transfervergelijk gaf hem net €1000)...
dat is een leuke extra

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperial_Master schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:52:
[...]

Heb je HO al geupdate naar de nieuwste versie? Er is een verandering nu in de manier van inloggen op de Hattrick servers, misschien dat dat het is?
Heb update .430 kom er echter nog steeds niet goed in.
Waarschijnlijk gebruikt HO mijn oude PW ipv de security code.
Weet iemand waar dat te wijzigen is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
hattrick werkt niet meer met security codes en het chpp gedeelte is al het hele weekend uitgeschakeld ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webjunkie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:22:
hattrick werkt niet meer met security codes en het chpp gedeelte is al het hele weekend uitgeschakeld ;)
Ja, ik en een beetje abuis!! Moet inderdaad de HT login gebruiken! Ga dat thuis maar weer even proberen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo uitwedstrijd met 0-2 gewonnen en inmiddels dus in een paar weekjes van de laatste plaats naar plaats 4 geklommen. 4de plek is ook ongeveer het max haalbare lijkt me, misschien plaats 3 nog, maar plek 1 en 2 zijn veel te sterk. Fans zijn wel weer blij gelukkig. :)

Na week 10 zonder bruikbare jeugdpull ga ik stoppen met de jeugdopleiding. Voor iets wat meer moeite kost dan elke zondag op pull drukken, zijn de opbrengsten precies hetzelfde voor mij. Dat wordt weer ouderwets keepers pullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie 0-1 overwinning. Ik had wat personele problemen dus ben ik zeer tevreden. Ook de hoogste taktiek vaardigheid ooit: wereldklasse!!
En inmiddels ook de tweede plaats gepakt, volgende week de topper thuis tegen de nummer 1, waarin ik niet helemaal kansloos ben.

Krijg overigens HO nog steeds niet aan de praat!! Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Weer met 8-1 gewonnen van de nummer 4, sta nog altijd eerste, aankomende zondag tegen de nummer 2 die op basis van TSI een veel beter team heeft maarja dat zegt nog niks. De week erop is meteen de return.

Ik heb momenteel 47 goals voor en 2 tegen, hij heeft 30 voor en 2 tegen... met het scorend vermogen zit het dus wel goed met mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Gisteren behoorlijk kansloos met 4-1 verloren.. 3 teams boven mij hebben allemaal maar 1 puntje meer, toch zal het moeilijk worden nog een beetje serieus mee te doen dit seizoen.. verwacht een directe degradatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
ook redelijk kansloos met 1-4 verloren, terwijl mijn hatstats toch behoorlijk beter zijn 184 vs 163.
niet dat ik wil promoveren dit seizoen, maar dit is alweer het tweede verrassende verlies tegen een mindere tegenstander.

m'n spitsen hebben dit seizoen ook erg veel moeite met scoren.
alle doelpunten zijn gemaakt door middenvelders en verdedigers... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Gisteren met 4-1 gewonnen en hou voorlopig met 3 punten voorsprong vast op de andere tweaker in de competitie. Nu heeft hij wel een beter doelgemiddelde dus in het onderlinge duel wat nog gespeeld moet worden kan hij me nog inhalen.Hopelijk is de ME me nog een keer gunstig gezind en win ik ook de tweede wedstrijd onverdiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 17:33
Gistern met 0-5 gewonnen en nu sta ik met 15 uit 6 en een beter doelsaldo bovenaan. Gisteren wel een rode kaart voor mijn beste middenvelder, maar volgende week gelukkig tegen een bot, dus dat komt ook wel goed.

Ik zit er sterk over te twijfelen om van verdedigen trainen over te stappen naar positiespel, aangezien verdedigers echt helemaal niks meer waard zijn. Is dit aan te raden of zit er in middenvelders ook nog maar weinig winst?

Zijn er trouwens ook al CHPP programma's waar je niet alleen maar dingen kan bekijken, maar ook spelers kan kopen en opstelling maken enzo of ondersteund CHPP dat uberhaupt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-06 00:50
Mijn VII kampioenselftal was zeker niet voldoende om me dit seizoen te handhaven in VI, dus ik heb de eerste weken flink geherstructureerd. Vooralsnog echter zonder tastbaar resultaat. Cijfermatig kan ik nu wel mee, maar waar vorig seizoen de ongeveer 50/50 wedstrijden vaak mijn kant op vielen, wil het nu bij herhaling maar steeds net niet lukken.. Ik blijf het maar stug proberen; de aanhouder wint immers vaak. Maar als tweede seizoenshelft niet een paar zulke potjes mijn kant op gaan vallen wordt het wellicht toch even terug naar VII straks :P

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kaplander schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:30:
Mijn VII kampioenselftal was zeker niet voldoende om me dit seizoen te handhaven in VI, dus ik heb de eerste weken flink geherstructureerd. Vooralsnog echter zonder tastbaar resultaat. Cijfermatig kan ik nu wel mee, maar waar vorig seizoen de ongeveer 50/50 wedstrijden vaak mijn kant op vielen, wil het nu bij herhaling maar steeds net niet lukken.. Ik blijf het maar stug proberen; de aanhouder wint immers vaak. Maar als tweede seizoenshelft niet een paar zulke potjes mijn kant op gaan vallen wordt het wellicht toch even terug naar VII straks :P
Ik ken het gevoel, in de VIIde herstructureren werkt een stuk beter kan ik je melden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaplander schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:30:

Ik blijf het maar stug proberen; de aanhouder wint immers vaak. Maar als tweede seizoenshelft niet een paar zulke potjes mijn kant op gaan vallen wordt het wellicht toch even terug naar VII straks :P
succes, ik heb ook al twee seizoenen dat het best wel behoorlijk heen en weer gaat...

ook dit seizoen na twee wedstrijde puntenloos laatste, en na 4 wedstrijden verder tweede...
volgens mij is het ook zo dat hoe hoger je in divisies komt, des te meer de krachtenverhoudingen bij elkaar liggen en je ook stategische keuzes moet maken, zeker als bv klassenbehoud je voornaamste doel is..

iig is het zeker zo dat met nog 8 wedstrijden te gaan er vanalles kan gebeuren:
ikzelf ben nu ook bezig een beetje in te schatten hoe het met het competitieprogramm is... ik verwacht eigenlijk wel een goede kans te hebben binnen één of twee wedstrijden dicht op de eerste plek te staan (de huidige eerste moet 2x tegen het sterkeste team uit de liga, uit en thuis en dekans lijkt me groot dat een van die wedstrijden hij wel puntjes morst)...

enkel, bij het programma daarna denk ik toch dat ik een nadeel heb, ik heb net wat zwaardere uitwedstrijden en moet ook uit tegen die nummer 1 ... zelfs als alles meezit en ik kampioen zou worden zou ik voor promotie ook nog eens een kwalificatieduel moeten winnen..

Dan opteer ik stiekem toch de huidige nummer 1 een 'zetje' te geven (die ook tot de top-100 van de Liga-V teams behoort, net als ikzelf overigens, én nog dat 3e team) naar een ruim kampioenschap en hem direkt te laten promoveren ..
Hij heeft daarop meer kans en dan hebben we hopelijk volgend seizoen een ietwat zwakkere competitie

Goedemorgen! Ik heb een vraagje. Sinds vandaag heeft mijn komende tegenstander (team 811742) voor zondag geen eigenaar meer. Er staat ook vermeld "Dit team heeft geen eigenaar". Kan iemand mij vertellen wat er nu gaat gebeuren?Gaan zijn huidige spelers weg en krijg hij nu slechte spelers? Zal er toch een opstelling gemaakt worden? Optelling van zijn laatste wedstrijd? Bot of is dat pas volgende week in week 8? of wordt er gekeken sinds de laatste bot-update?
Alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 409427 op 25-08-2011 07:40 ]

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Anoniem: 409427 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:15:
Goedemorgen! Ik heb een vraagje. Sinds vandaag heeft mijn komende tegenstander (team 811742) voor zondag geen eigenaar meer. Er staat ook vermeld "Dit team heeft geen eigenaar". Kan iemand mij vertellen wat er nu gaat gebeuren?Gaan zijn huidige spelers weg en krijg hij nu slechte spelers? Zal er toch een opstelling gemaakt worden? Optelling van zijn laatste wedstrijd? Bot of is dat pas volgende week in week 8? of wordt er gekeken sinds de laatste bot-update?
Alvast bedankt
dit betekend dat hij doorspeelt in zijn huidige opstelling tot half seizoen en dat is volgende week. Daarna zal hij een botteam worden.
Je hebt dus een wedstrijd tegen een eigenaarloos team en een tegen een botteam.

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Zoo eindelijk een redelijk goeie pull:

Dave Lacunes
18 jaar en 37 dagen, TSI = 1 950
redelijk in vorm, conditie matig [Technisch]
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk

Komt goed uit, was toevallig net op zoek naar een nieuwe trainee voor op m'n middenveld. :)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

bregweb schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:53:
Altijd promoveren!!!

OK, dat is mijn persoonlijke mening. Argumenten die ik hanteer?

1.Meer supporters, dus meer inkomsten (tenzij je echt alles verliest)
2. Betere tegenstanders, dus leukere competitie (8-0 winnen lijkt leuk, maar is saai)
3. Betere tegenstanders, dus je wordt zelf ook beter, doordat je meer aandacht aan die tegenstanders moet besteden
4. Trots/Ego, gewoon om te laten zien wat je kan
Dat tweede heb ik wel eens gehad en dan kost zo'n seizoen je zwaar geld. Die 10 procent supporters ben je snel kwijt en het enige wat je kan doen is een ronde verder proberen te komen in de beker en het seizoen uitzitten met hoge kosten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Wceend schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:11:
[...]

dit betekend dat hij doorspeelt in zijn huidige opstelling tot half seizoen en dat is volgende week. Daarna zal hij een botteam worden.
En een bot team betekend dat zijn huidige spelers verdwijnen en dat hij een nieuw team krijgt met mindere spelers?

• Wceend
Anoniem: 409427 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

En een bot team betekend dat zijn huidige spelers verdwijnen en dat hij een nieuw team krijgt met mindere spelers?
zijn huidige spelers blijven bij het team maar er komen nieuwe kneusjes bij die opgesteld gaan worden.
Zolang je kan winnen van een team met max waaardeloos(laag) middenveld dan heb je niks te vrezen.

Wceend schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

zijn huidige spelers blijven bij het team maar er komen nieuwe kneusjes bij die opgesteld gaan worden.
Zolang je kan winnen van een team met max waaardeloos(laag) middenveld dan heb je niks te vrezen.
Dat moet wel lukken haha! Bedankt voor je bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Leuke TU gehad :)

niet eens zozeer qua pops: een jonge trainee die 5 weken in mn team zit en die nu na zn pop 5 ton meer warde is in de TV..

maar helamaal door een stevige Vorm-boost van mn middenvelders en andere A-spelers...
volgens de prognoses van HO kan ik zaterdag 325 HTstats halen met PIC (thuiswedstrijd).
Dat is precies wat ik nodig heb..
De huidige nummer 1 die op mijn team 3 punten voorstaat moet tegen de nr.4 die qua ratings het allersterkste team van de liga heeft (maar weinig geluk), hij moet daar eigenlijk 6 uit 2 halen de komende twe weken om niet mijn team heel dichtbij te zien komen, aangenomen ik win mn twee komende wedstrijden makkelijk (moet te doen zijn)

Overigens,
Ik begin ook te merken dat mn salaris nu gestaag naar beneden gaat, had aan het begin van dit seizoen €320K aan loonkosten per week, dat is nu al gezakt naar €280K en ik verwacht deze week ook weer iets van 10-15K aan loon minder te krijgen doordat twee oudere A-spelers hun verjaardag vieren en dan een fikse stap in loon achteruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Enorme meevaller op het jeugdfront :)

Ik heb al anderhalf jaar een jeugdacademie, maak er wel een beetje winst op, maar het houdt zeker niet over - net iets meer dan break-even (paar honderd k). Omdat ik wel regelmatig best aardige spelertjes scoor, maar nog nooit een echte topper.

Nu had ik een wel heel aardig spelertje, wellicht zelfs de beste die ik ooit had: te promoveren op 17.0, technisch, met goed scoren en redelijk passen (en matig positiespel). Maar ondertussen is die dus al 5 trainingen scoren voorbij goed en zijn balkje is nog altijd niet geel! Dat wordt straks op 17.0 met 1 training uitstekend scoren dus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 19:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mn B keeper naar Reusachtig keeper gepopt (met slecht verdedigingen en slecht spelhervatting), denk dat t tijd wordt om hem te verkopen. Iemand die hier verdedigen traint geïnteresseerd?

Id : 302552218
Leeftijd : 19, 94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mn competitiewedstrijd gespeeld en het was zeker spannend:

na 25 minuten met enorm overwicht 2-0 voor, toen opeens mn beste middenvelder geblesseerd raakte en uitviel, en vervangen werd door een oudje, 550 TSI en slechts goed Positiespel...

M'n tegenstander kwam daarop ook eenvoudig in 14 minuten terug tot 2-2 nog voor rust....
na rust zat ik te wachten totdat hij 2-3 zou scoren en me verderweg zou spelen maar vreemd genoeg leek mn verdediging de zaak op orde te houden, en in de 60e minuut scoorde mijn team 3-2...
in de slotminuten werd het zelfs een ruime 5-2...

Aangezien de nr 2 inderdaad verloor, wat ik ergens al vermoedde, sta ik nu op de gedeelde eerste plaats in mn Liga, met één doelpunt achterstand qua doelgemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedemorgen,ik heb een vraagje over de training. Ik train deze week op verdedigen. Als Piet zondag 90 minuten als middenvelder heeft gespeeld, en daarna op woensdag 90 minuten als verdediger...krijgt hij dan gewoon 90 minuten verdedigenstraining of minder omdat hij ook op zondag als middenvelder heeft gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 409427 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:28:
Goedemorgen,ik heb een vraagje over de training. Ik train deze week op verdedigen. Als Piet zondag 90 minuten als middenvelder heeft gespeeld, en daarna op woensdag 90 minuten als verdediger...krijgt hij dan gewoon 90 minuten verdedigenstraining of minder omdat hij ook op zondag als middenvelder heeft gestaan?
hij krijgt gewoon 90 minuten training in DEF als je dat op donderdagnacht ingesteld hebt als trainingsvorm (gedurende detrainingsupdate)

je kunt het ook op de spelerspagina zien, hoeveel minuten een speler op welke positie gespeeld heeft, er telt dan altijd de maximaal mogelijke hoeveelheid speelminuten, met als maximum 90 minuten:

als speler A in een week 70 minuten IM gespeeld heeft en 60 minuten Wing/Vleugel, en je traint Positiespel/PM;
dan krijgt speler a voor die 70 minuten 100% PM, en nog 20 minuten 50% voor de tijd die hij op de vleugels doorbracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

hij krijgt gewoon 90 minuten training in DEF als je dat op donderdagnacht ingesteld hebt als trainingsvorm (gedurende detrainingsupdate)

je kunt het ook op de spelerspagina zien, hoeveel minuten een speler op welke positie gespeeld heeft, er telt dan altijd de maximaal mogelijke hoeveelheid speelminuten, met als maximum 90 minuten:

als speler A in een week 70 minuten IM gespeeld heeft en 60 minuten Wing/Vleugel, en je traint Positiespel/PM;
dan krijgt speler a voor die 70 minuten 100% PM, en nog 20 minuten 50% voor de tijd die hij op de vleugels doorbracht
Helemaal duidelijk nu. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist weer eens een mooi talentje kunnen promoveren. Misschien is het iets voor iemand.

Lex Passchier (329433084)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 18-12-2011

redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: ADP Gaterinos (sinds 28-08-2011)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 450 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: uitstekend
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos

Ga hem vanavond rond de klok van 20:00 listen. Denk voor 5 ton, lijkt mij een mooi begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:13

ZenTex

Doet maar wat.

Da's een mooie.

Ben pas op zoek geweest naar wing trainees, met deze stats zou je ruim boven de 2 miljoen uitkomen vermoed ik aangezien solid/solid PM/wingers van deze leeftijd al boven de 5 ton zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:12:
Da's een mooie.

Ben pas op zoek geweest naar wing trainees, met deze stats zou je ruim boven de 2 miljoen uitkomen vermoed ik aangezien solid/solid PM/wingers van deze leeftijd al boven de 5 ton zitten.
Met 2 miljoen doe ik wel een vreugde dansje!

Maar jij denkt dus dat 500 ton te mager is voor een opening??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 360312 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:56:
[...]

Hele leuke jeugdspeler, maar 2M gaat ie niet halen. Potentie is niet heel veel boven de 2000 HTMS punten. Het gebrek aan verdedigen en passen drukken de prijs.

Ik zou overwegen hetzelfde te doen als de manager voor deze speler gedaan heeft: Les Sadler (329415216) (heel goed te vergelijken met jouw speler). Gewoon op €0.

Maar als je het geld direct nodig hebt, kun je ook 500K opgeven. Ik zou het wel wat hoog vinden als startbod, je kunt daardoor potentiële kopers afschrikken. En het geld krijg je uiteindelijk toch wel voor die speler.

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 28-08-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Anoniem: 360312 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:56:
[...]

Als je er 500 ton voor krijgt dan kun je daarna het hele Nederlandse team kopen... ;) 500k lijkt mij een prima startbedrag daarintegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:54:
[...]

Als je er 500 ton voor krijgt dan kun je daarna het hele Nederlandse team kopen... ;) 500k lijkt mij een prima startbedrag daarintegen.
Hahaha inderdaad! En ik werk voor een bank, zo'n typfout doordeweeks kan heel wat problemen veroorzaken!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
mooie speler inderdaad maar om een echte topper te worden mist hij een spec ben ik bang.

edit:
zelf dit weekend weer gewonnen nog steeds alles gewonnen en hopelijk blijft dat zo.
Nu zorgen dat ik wat geld ga overhouden om mijn mids te versterken zodat ik het langer in de VII uithoud dan 1 seizoen.

[ Voor 55% gewijzigd door Wceend op 29-08-2011 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wceend schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:11:
[...]

Weet iemand toevallig ook op welke dag in week 8 dit zal plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 409427 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:17:
[...]

Weet iemand toevallig ook op welke dag in week 8 dit zal plaatsvinden?
dinsdag uit mijn hoofd.

edit: hagonline.org
Botteams
Wanneer?
Alle teams die geen eigenaar hebben zullen uiteindelijk een botteam worden. Ook als er nieuwe teams aangemaakt worden starten deze als botteam.

Drie keer per seizoen vindt er een bot-update plaats. Alle teams die sinds de laatste bot-update hun eigenaar hebben verloren worden dan een botteam. Deze bot-updates vinden plaats voor de midweekwedstrijden van week 1 (de eerste bekerronde), week 8 (seizoenshelft) en week 15 (kwalificatiewedstrijden).

Hoe te herkennen?
Een botteam herken je aan de volgende tekst op de teampagina:
“Dit is een botteam."

Gedrag
Als een team een botteam wordt, dan krijgt het 18 nieuwe spelers. Uit deze 18 spelers wordt een selectie gemaakt van 11 spelers die random worden opgesteld in een 4-4-2 formatie. Het botteam zal altijd met deze opstelling spelen. Je bent hier altijd zeker van omdat na elke wedstrijd de blessures en kaarten van spelers bij een botteam gewist worden. Daarbij veranderen de vormen en de skills van de spelers ook niet. Je kunt na een wedstrijd van een botteam dus zien wat de standaardopstelling is en hoe goed deze is.

bron http://stage.hagonline.org/Algemeen/Stuurloze+teams

staat er dus niet precies in maar ik dacht op dinsdag. In ieder geval voor zondag dus.

[ Voor 74% gewijzigd door Wceend op 29-08-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren 2-2 thuis tegen de koploper. Blijf daarmee netjes 2e staan, maar de eerste zes zitten erg dicht op elkaar. Verlies volgende week en we staan zomaar 5e of 6e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt Wceend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Gisteren een onverwachte 3-4 overwinning! Hierdoor sta ik (voor nu in ieder geval) weer even boven de p/d plaatsen. 3 counters, 3 goals (en daarna nog een non-counter goal). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren helaas verloren. M'n fans rennen en masse bij de fanclub weg. Gaat lekker zo. :D

Helaas weer een middenvelder geblesseerd, ik denk dat ik, nadat ik mijn verdediger vervangen heb, toch maar eens moet gaan nadenken over reserve spelers. Wat hebben jullie als reserve spelers? Volledige spelers, die ook een normaal loon meenemen, of oudjes? Ik heb wel wat trainees, maar die zijn bij lange na niet goed genoeg om mee te doen als A-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
m'n b-team is bijna net zo sterk als m'n a-team.
ze zijn alleen een stuk jonger en hebben een stuk minder ervaring.

eigenlijk maakt alleen hun vorm uit of ze in het a- of b-team spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik heb voor de meeste posities volwaardige reservers. Alleen mijn keeper is helaas alleen.
Voor de rest vul ik mijn b team op met trainees en oudjes of 17 jarigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:17
Ik heb een leuke speler te koop staan:

Raul Van Bondt (286791588)
Belgium 22 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 14-12-2011
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Masch Boys
(sinds 02-03-2011 (14/44), 1s 9wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 7 910

STAAT OP DE TRANSFERLIJST

Deadline: 01-09-2011 16:09 (2 dagen 23u 57m)

Vraagprijs: 850 000 €

Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 2/20 waardeloos

http://www82.hattrick.org...r.aspx?playerId=286791588

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lex Passchier (329433084)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 18-12-2011

redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: ADP Gaterinos (sinds 28-08-2011)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 450 €/week

Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: uitstekend
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Heb hem er toch maar op gezet voor € 0,00. Hoop dat hij wel zijn waarde gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
CoRrRan schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:30:
Helaas weer een middenvelder geblesseerd, ik denk dat ik, nadat ik mijn verdediger vervangen heb, toch maar eens moet gaan nadenken over reserve spelers. Wat hebben jullie als reserve spelers? Volledige spelers, die ook een normaal loon meenemen, of oudjes? Ik heb wel wat trainees, maar die zijn bij lange na niet goed genoeg om mee te doen als A-spelers.
Ik train verdedigen en heb daardoor OCDs en WBs meetrainen, dit zijn voor mij de reserves op het middenveld en vleugel (speel 5-3-2 met 1 vleugelspeler). Voor de verdediging heb ik keuze zat en mijn keeper en aanvaller hebben een B-keuze als reserve (keeper heeft mainskill op 15 reserve op 8, aanvallers is 14/6)

Qua keeper/aanvaller, het is een keuze. het aantal blessures vallen mee en ik heb maar 3/11 kans op een blessure op een ongelukkige positie. Je kunt daar natuurlijk volwaardige spelers neerzetten, maar qua salaris zijn die voor mij niet aantrekkelijk, zeker niet gezien het geringe aantal speelminuten. Dan besteed ik dat geld liever aan bijvoorbeeld een A-keeper met 1 skill hoger.

[ Voor 2% gewijzigd door bregweb op 31-08-2011 08:04 . Reden: typos ]

Hattrick: Thorgal Eagles

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 360312 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:48:
[...]

Heb hem er toch maar op gezet voor € 0,00. Hoop dat hij wel zijn waarde gaat halen.
Denk niet dat je ontevreden bent? 956K is toch netjes. Heb nog alles geboden wat ik had, maar dat was niet genoeg. :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zat er ook over na te denken mee te bieden maar vanwege tijdsverschil liep de veiling af toen ik nog lekker in m'n nest lag. Had er wel een miljoentje voor over gehad namelijk.

CoRrRan schreef:
[...]

Denk niet dat je ontevreden bent? 956K is toch netjes. Heb nog alles geboden wat ik had, maar dat was niet genoeg. :)
Zeker lekkere verkoop inderdaad! Ik zag je bieding langs komen. Zou leuk zijn als de speler in de fed zou blijven.
Op het laatst gingen twee man goed los in een bidwar en dat heeft wel wat extra tonnetjes opgeleverd.

ZenTex schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:02:
Zat er ook over na te denken mee te bieden maar vanwege tijdsverschil liep de veiling af toen ik nog lekker in m'n nest lag. Had er wel een miljoentje voor over gehad namelijk.
Je bent op vakantie neem ik aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Helaas, werk. Golf van Mexico momenteel met nogal vreemde werk/rusturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:28:
Helaas, werk. Golf van Mexico momenteel met nogal vreemde werk/rusturen.
Klinkt spannend.. on a rig or in the navy ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
toch wel handig van Hattrick om nu het trainingsrapport ook voor niet supporters beschikbaar te maken.
Kan ik snel even zien of er pops zijn zonder dat ik alleen thuis via een CHPP moet doen.

twee pops dus deze week een verdediger naar zwak vleugel en een vleugelspeler naar uitmuntend vleugel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

drie pops, twee ervan had ik voorheen op de transferlijst gesteld met een voor hun pop erg hoge vraagprijs, maar uiteindelijk nu toch een prima prijs en beiden hebben direkt al een eerste bod grekegen, 4,6 miljoen inkomsten zeker...

nu maar hopen dat de verkoop van twee A-teamspelers me morgen geen problemen oplevert (ik heb wel iig 4 eveneens sterke verdedigers en mn liechtensteinse international is net weer uit zn vormdal); bovendien ga ik de komende wedstrijden sowieso 4-4-2 spelen omdat ik toch een poging wil doen mee te komen in de top, en misschien zelfs kampioen te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:30:
[...]
Klinkt spannend.. on a rig or in the navy ??
Geen van beiden. We slepen een rig. ;)

Enfin, 4 winger pops, 2 B spelers en 2 oudgedienden. En m'n keeper z'n vorm weer omlaag naar wretched. :(
Ach, het maakt toch niet uit, ik probeer in de huidige VII te blijven. Moet wel zien te proberen om de 3e plek weg te geven want op plek 3 is een bonus promotie denkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb de eerste plek in mn liga veroverd!

sta 1 punt voor op nr 2 (die eigenlijk het sterkste is en die ikzelf de grootste favoriet blijf vinden, ook omdat mijn programma duidelijk zwaarder is).
Toch ben ik erg blij en ga gewoon alles doen het zo spannend mogelijk te maken, de laatste wedstrijd moeten we tegen elkaar (bij mij thuis dus als ik dan een goede positie heb zou ik alles op alles kunnen geven, maar dan zal ik vast het kwalificatieduel verliezen dat dan onomkombaar zou zijn om te promoveren).

Qua financiele situatie lijken de vooruitzichten wel goed, heb nu €15,7 miljoen in kas, net mn stadion vergroot en salariskosten op €238K per week..
ik heb me voorgenomen te pogen 20 miljoen bij promotie bereid te hebben voor investeringen, dat zou ik echter ook kunnen halen door mn tweede keeper te verkopen voor ongeveer 5,5 miljoen... dat is wel een half miljoen lager dan ik hem ooit gekocht heb, 3 seizoenen terug, terwijl hij wel een behoorlijk eind in def opgetrained is, maar dat waardeverlies komt ook door algemene deflatie: alle spelers zijn enorm in waarde gedaald in die periode

[ Voor 36% gewijzigd door RM-rf op 04-09-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 10:05
Mochten mensen nog interesse hebben in een spits, de volgende staat te koop;

Leopoldo Quagliarulo (234437602)
Specialiteit: Koppen
Passen: uitstekend
Scoren: reusachtig

Ik zal de komende tijd met wat meer tijd ook wat vaker gaan posten en updaten hier :)

De competitie gaat niet zo goed, na een slechte start kan ik de rest niet bijhouden en blijk ik weer een jaar veroordeeld te zijn in deze competitie, of ik moet een hele goede tweede helft draaien. Eigenlijk staat trainen nu wel boven aan, maar ik heb weinig zin of tijd om echt wat leuks van te maken.

Ben langzaam aan beetje de prikkels weer kwijt om me op Hattrick te bevinden, ben ook al tijden geen supporter meer en dat bevalt me eigenlijk prima.. Nieuwe opleiding, 4x pw trainen voor sport en nog sociaal zijn vreet toch meer tijd weg dan ik had gedacht :P

Zit er ook wel eens aan te denken om de hele boel te verkopen en eens opnieuw te beginnen, of puur voor het trainen gaan en lekker geld verdienen, alleen kan ik dat helaas niet doen door tijd gebrek. Dus dan lijkt me bouwen aan een nieuw team wellicht ook nog wel eens wat leuks om te proberen.

Iemand ideeën om nieuwe stimulans te prikkelen?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
Elke zondag avond staat één (willekeurig) divisie in de spotlights tijdens de zondagavond uitzending van Hattrick Radio. Vanavond is dat mijn divisie!

Hattrick Radio, wat is dat en hoe kan ik luisteren?
Hattrick Radio is een online radiostation dat als sinds 2002 actief is met een wekelijkse uitzending op zondagavond (tussen 19.30 en 22.45) tijdens de Nederlandse competitiewedstrijden. Daarnaast organiseren 'we' een eigen friendly cup én elk seizoen 'de Interland' (http://interland.ht-radio.nl), waarin Belgie en Nederland het tegen elkaar opnemen.

Meer informatie over Hattrick Radio is te vinden op onze website (http://www.ht-radio.nl) of post (14909254.1) op het Nederlandse forum.

Luisteren kan via onderstaande links (en alleen als er een uitzending is):
(http://stream.ht-radio.nl/stream.pls) Luisteren met iTunes, Winamp
(http://stream.ht-radio.nl/stream.asx) Luisteren met Windows Media Player.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
weer eens met 9-1 gewonnen. Ik blijf saaie divisies hebben of ik verlies kansloos alles of ik win alles. Hopelijk volgend jaar een VII die ik aankan en waar ik nog wat kan winnen anders kom ik nooit verder.

Is het niet zo dat als je alles wint in de VIII met veel doelsaldo verschil je automatisch in een zware VII terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redelijk kansloos met 3-0 verloren, uit bij de nummer 1! We zakken nu naar de derde plek. Hoewel promotie niet binnen de doelstelling valt had ik toch graag gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wceend schreef op maandag 05 september 2011 @ 08:09:
Is het niet zo dat als je alles wint in de VIII met veel doelsaldo verschil je automatisch in een zware VII terecht komt?
Volgens mij vervang je dan een team uit VII dat alles verliest met een zeer slecht doelsaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm vorige week nog nipt van deze tegenstander gewonnen (thuis), uit had ik wel verwacht te verliezen. Al is 6-1 wel erg overdreven uiteindelijk. Zelfs een groot deel van de wedstrijd met 0-1 voorgestaan, maar toen hij een wissel doorvoerde (een verdediger voor een verdediger :?) kantelde de wedstrijd. Vrij snel werd het 2-1 en nadat mijn mid eruit getrapt was werd het binnen een paar minuten 5-1. :(
Daal nu even naar de 5de plek (had bij winst 3de gestaan :P). De komende 3 wedstrijden zijn een makkie in ieder geval. :)

Ik zie conditiedrops langskomen bij trainees op dit moment, ik heb conditietraining op 5% staan momenteel omdat ik alles op trainen gooi, maar als ik ze goed wil verkopen moet de conditie nog wel iets omhoog natuurlijk. Er was eens zo'n tabel die aangaf hoeveel % je minimaal moest instellen per leeftijd om minimaal goed conditie te behouden. Die link is echter dood, heeft iemand toevallig een overzichtje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Op HAG is bij Tools een tooltje daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:20:
Er was eens zo'n tabel die aangaf hoeveel % je minimaal moest instellen per leeftijd om minimaal goed conditie te behouden. Die link is echter dood, heeft iemand toevallig een overzichtje voor me?
deze link werkt nog bij mij http://iht.smdesign.es/en/Studies/Stamina-table

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Thx mannen! Zie dat ik voor de max leeftijd van mijn spelers (24jr ongeveer, dan verkoop ik ze door :P) voor goed conditie aan 10% genoeg moet hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Iemand die kan zeggen of ik wel of niet verdiend verloren heb? Ik vermoed van wel... :(

Wel voor het eerst 300 hatstats gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Verdiend is een groot woord. Volgens mij is dit een 50/50 wedstrijd, die beide kanten op kon vallen. Jij hebt wat meer reguliere kansen, waarvan hij er met counter een paar zal terugpakken. Beide komen jullie aanvallend niet aan de verdedigingsratings. Dan wint de meest gelukkige. Het had net zo goed andersom gekunnen, dat jij met 2-0 had gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:49:
Iemand die kan zeggen of ik wel of niet verdiend verloren heb? Ik vermoed van wel... :(

Wel voor het eerst 300 hatstats gehaald!
lastig, hij speelt counter dus zijn de standaard 'kansberekeningen' niet helemaal betrouwbaar, die onderschatten nog wel de kans op counters bij zulk een groot verschil in midenveldrating...
HTMS geeft daar 80% winstkans, wat ik wel érg hoog vind, maar je zou zeker die wedstrijd als je hem 10 keer speelt 6 of misschien 7 keer winnen.

de tegenstander krijgt ook heel terecht geen enkele andere kans, maar wél drie counterkansen en daarvan scoort hij er 2 (beide over de rechtervleugel)...
Hij heeft veel geluk, counters door het midden zou hij geen kans gehad hebben maar zn kans te scoren op de vleugels was wel rond de 50%, en daarvan scoort hij dus 2 uit 3 kansen.
Jouw team had eigenlijk moeten scoren, gezien de eveneens zeer sterke aanval, maar om de een of andere reden haakte het daar een beetje (zijn defensief was natuurlijk ook zeer sterk met 135, maar ook daar speelt geluk mee)... is trouwens je zelfvertrouwen laag of hoog? ik vermoed laag aangezien je laatste twe wedstrijden hiervoor ook al verloren gingen

ik vres daarbij een beetje dat je linksback overlopen is en dat diens zwakte en conditieverval domweg de achillleshiel was qua tegendoelpunten, achteraf was het misschien beter gewest beide backs om te wisselen, je sterkste op de linkervleugel te zetten (rechts was zijn sterkste aanval) en de centrumverdediger rechts en die beide ook defensief op te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420385

dat is nou echt een uitgebreide wedstrijd analyse :D

Het is jammer dat ik vanaf mijn werk niet ook even naar die wedstrijd kan kijken. misschien zou ik zelf ook maar meer wedstrijden analyseren in plaats van elke wedstrijd vol op de counter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ach ja, ik denk dat ik wel genoeg punten nog kan pakken om gewoon de 4e plek te behouden. Dat is mijn doel voor dit seizoen.

Mooie analyse. Ik had zelf gehoopt dat mijn tegenstander door wat psychologische oorlogsvoering niet z'n linkerkant het sterkst zou hebben gemaakt, maar helaas heeft hij dit wel gedaan. :) Het is natuurlijk ook wel een dijk van een defensie, zeker ook met een pull-back event erbij.

Zelfvertrouwen heb ik niet echt meer in de gaten kunnen houden, momenteel is het behoorlijk laag (decent (4)). Denk dat het wonderful (heel laag) was, of misschien strong (hoog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zat net mijn mijlpalen te bekijken, in 2011 nog niet 1 mijlpaal gehaald! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 10:05
Gister weten te winnen wat ik al wel ingecalculeerd had met een PiC. Daarnaast tot mijn grote verbazing hebben de nummers 1 en 2 beiden hun wedstrijden verloren waardoor het verschil nu met 3 punten terug gebracht is, eens kijken of het wellicht dan toch nog wat wordt.. :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Probeer dit seizoen niet te promoveren (eerste 2 wedstrijden met m'n A team in de Cup en B team in de competitie) en dat lukt me aardig met m'n laatste nederlaag met 5-0. Onverwacht, dat wel. Was een beetje aan het expirimenteren en wat B trainees in m'n A team gegooid. Dat koste me gelijk 15% aan middenveld.
6 kansen tegen, 5 erin, 1 kans voor, 0 erin.
En dat terwijl ik thuis met 6-1 won. Beetje vreemd, had wel verwacht wat tegendoelpunten te maken.

• Imperial_Master
Volgens mij had ik moeten winnen afgelopen zondag; maar helaas.. met 4-3 verloren.. hoewel alles nog redelijk dicht bij elkaar staat (verschil tussen mij - plaats 6 - en plaats 2 bedraagt 4 punten; ik sta 1 puntje boven rechstreekse degradatie.. het kan dus nog alle kanten op maar ik vrees het ergste (had verwacht afgelopen zondag te winnen))

• -TheNose-
Na mijn debacle van vorig seizoen en ik een prut team overhield en bankroet was, heb ik met mijn saneringsplan en slimme trainingsplanning mijn team er toch weer wonderbaarlijk snel bovenop gekregen. :)
Heb 1mill in kas, voldoe aan de top 4 verwachting van mijn supporters (nu plek 5 maar komende 3 wedstrijden zijn makkelijke winst partijen) en als ik mijn planning netjes blijf volgen ben ik over 2 seizoenen klaar om met een sterk team de Vide in te gaan, met extra kapitaal.

Ben hier best trots op. Graag wil ik hier dan ook de andere oud-gedienden en dan met name RM-rf bedanken voor het meedenken over hoe mijn team er weer bovenop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn in jullie optiek de beste mids voor een counter team.
Hoog positiespel + hoog passen met een beetje scoren ??
Ik wil met 2 vleugel en 1 centralen mid gaan spelen.
Ik ben mijn team een beetje klaar aan het maken voor volgend seizoen, waarin we om te titel moeten gaan spelen.

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:11

_Z3

Slechts 1 pop vandaag:
Stefan Stuifzand
Zijn beoordeling op het gebied van keepen steeg van utopisch naar goddelijk.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:40:
Ik ben mijn team een beetje klaar aan het maken voor volgend seizoen, waarin we om te titel moeten gaan spelen.
Scoren heeft volgens mij geen invloed, Positiespel lijkt me duidelijk, Verdedigen heb je al voldoende, dus dan blijft Passen als discussie over. Aanvallend zetten gaat ie meer passen gebruiken en minder verdedigen, maar dat had ie toch al niet.

En dan de kosten. Aanschafprijs zonder passen is natuurlijk goedkoper, maar relatief gezien met salaris erbij is de aanschaf met passen goedkoper.

Optie is misschien om een OCD te kopen, die op woensdag te trainen op verdigen en zondag als Mid te laten spelen. Goedkoop alternatief, maar wel veel kans op blessures door de vele speelminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

henknap schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:52:
Slechts 1 pop vandaag:
Stefan Stuifzand
Zijn beoordeling op het gebied van keepen steeg van utopisch naar goddelijk.

:P
Ah, je hebt dus gewoon een keeper van het Nederlandse NT in je gelederen. Wel leuk om een speler met 11 sterren in je team te hebben. Wat zijn z'n andere skills nu eigenlijk, of is dat een NT geheim?

Zelf een pop op een B-trainee. Had 'em gekocht in de hoop hem een niveautje te laten poppen als hij 18jr56d zou zijn ongeveer, maar ik heb een klein meevallertje gekregen dus nu met 18jr jong.

Vanmiddag maar op de TL. Zou verdubbeld moeten zijn in waarde. Vind ik prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:40:
voor een counterteam heb je eigenlijk geen echt middenveld nodig, als je met één middenvelder speelt is dat eigenlijk ook niet haalbaar en dan zou je misschien kunnen volstaan met een bijna non-PM middenvelder, die hooguit wel hoog passing heeft, een specialiteit, veel ervaring (en misschien hoog Leiderschap) en hoog Spelhervatting....
die doet dan alle bijlklusjes buiten het middenveld controleren (Aanvoerder, spelhervatter, steun geven aan offensief en lekker veel ervaring bijdragen)... middenveld zal je dan altijd dik verliezen, maar dan moet je hopen dat je verdediging sterk genoeg is én je alle counterkansen of SE's wel scoort...

het is wél tricky om dan écht voor het kampioenschap te gaan omdat met zulk een countertaktiek je soms ook afhankelijk bent van geluk/pech (alhoewel, is dat niet bij alle taktieken op HT ;))

er is nog een andere countermethode en dat is heel bewust proberen tussen de 40-44% BB te halen.. meestal heb je daarvoor wel twee middenvelders nodig en dan moet je een vleugel opgeven... hiermee voorkom je dan ook een aantal kansen van je tegenstander en met een zwakkere verdediging is dat soms slimmer..
het is een beetje tricky, omdat je voor counters afhankelijk bent van precies de juiste BB-verhouding, ben je net té sterk op het middenveld kan je daarmee eigen counters verpesten, maar het is een taktiek die meer taktische wisselmogelijkheden bied en onvoorspelbaarder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

2 nutteloze A team pops en een hele zwik vormdalingen. M'n halve teram is inmiddels ongeschikt om het veld op te sturen. Had nog wel stamina share omlaag gezet.

Beetje te random, die vorm fluctuaties. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ZenTex schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:12:
2 nutteloze A team pops en een hele zwik vormdalingen. M'n halve teram is inmiddels ongeschikt om het veld op te sturen. Had nog wel stamina share omlaag gezet.

Beetje te random, die vorm fluctuaties. :(
Die stamina share verandering icm de vorm, daar gaan toch meerdere weken overheen voordat je wat merkt?

@Countertactiek hierboven: Counter gewoon niet! Het lijkt allemaal leuk, maar HT is gewoon anti counter. Ik heb een paar jaar geleden echt een perfect counter team gehad. Zeer sterke aanval, belachelijk goede verdedigers met hoog passen, goddelijk spelhervatters, etc...En NOG verlies je dan gewoon wedstrijden van op papier duidelijk mindere teams. Zoals RM-rf al aangaf, de geluk factor is te groot, misschien wel in het hele spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:09:
[...]

Die stamina share verandering icm de vorm, daar gaan toch meerdere weken overheen voordat je wat merkt?

@Countertactiek hierboven: Counter gewoon niet! Het lijkt allemaal leuk, maar HT is gewoon anti counter. Ik heb een paar jaar geleden echt een perfect counter team gehad. Zeer sterke aanval, belachelijk goede verdedigers met hoog passen, goddelijk spelhervatters, etc...En NOG verlies je dan gewoon wedstrijden van op papier duidelijk mindere teams. Zoals RM-rf al aangaf, de geluk factor is te groot, misschien wel in het hele spel. ;)
Ik win nog steeds meer dan dat ik verlies.
Als ik sommige wedstrijden bekijk dan maak ik veel counterkansen niet. Als ik die wel ga maken dan win ik veel meer wedstrijden.
Daarnaast is het zo dat ik redelijk wat DEF kapitaal op het veld heb staan. Ik kan niet nu de meeste verdedigers eruit gooien om een andere tactiek te gaan spelen. Los daar van ben ik van mening dat ik wel naar de V kan counteren ( eigenwijs dat ik ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

-TheNose- schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:09:
[...]

2 weken geleden al verlaagd.
Maar meerdere spelers zijn inmiddels met meerdere niveaus gedaald en verder enkle maar vormdalingen over de gehele linie. Doe je een beetje je best om een goed presterend team te creeeren, worden je ambities keihard de grond in geboord vanwege iets dat buiten je schuld om gebeurd en compleet random is.

Gelukkig had ik al besloten niet te promoveren anders was ik kwaad geworden.
Pagina: 1 ... 29 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.