Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
ik ben deze week weer 's begonnen met scoren trainen en omdat ik niet betaal voor tomattrick waren de skills van al m'n spitsen afgerond op hele cijfers.
vandaag zijn ze alle 6 precies omhoog gegaan met wat ze met de training erbij hebben gekregen.
dus spits was 9, heeft 0,21 training gehad en staat nu op 9,21.. en dan alle 6.

dat kan toch niet dat ik de vorige keer bij alle 6 precies op een afgerond cijfer ben gestopt?
of rondt hattrick de skill af naar beneden als je met een bepaalde training stopt?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Geen pops helaas. Had er wel op gehoopt dat een van mijn nieuwe spelers misschien gepopt zou zijn. Nu maar weer volgende week afwachten. Wel een paar belangrijke vorm-hits gekregen, ook op mijn middenveld, en dat is helemaal niet zo leuk...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:25
Webjunkie schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 07:35:
ik ben deze week weer 's begonnen met scoren trainen en omdat ik niet betaal voor tomattrick waren de skills van al m'n spitsen afgerond op hele cijfers.
vandaag zijn ze alle 6 precies omhoog gegaan met wat ze met de training erbij hebben gekregen.
dus spits was 9, heeft 0,21 training gehad en staat nu op 9,21.. en dan alle 6.

dat kan toch niet dat ik de vorige keer bij alle 6 precies op een afgerond cijfer ben gestopt?
of rondt hattrick de skill af naar beneden als je met een bepaalde training stopt?
Die cijfers achter de komma zijn in het geheel niet bekend buiten HT zelf. N.a.v. je trainingshistorie kunnen hulpprogramma's er naar gokken (in dit geval, het is 9 en ik weet als tomattrick dat er 1 keer bij getraind is), maar meer ook niet.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
oh ok. dus voor hetzelfde geld staat ie nu op 9,75 oid.
je weet het pas als ie popt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Dat klopt. En vanaf dat moment kun je het wel goed bijhouden, zelf of via een hulpprogramma, omdat je trainingen vanaf een gekend nulpunt kunt gaan optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 08:24
Als we het nu toch over stats hebben: Weet iemand hoe hattrick ermee omgaat als een speler bij voorbeeld van 9,9 met 0,25 omhoog gaat? Hij popt die week in ieder geval naar 10, wat hulpprogrammas ook aangeven. Maar rekent hattrick dan intern met 10,0 verder of met 10,15? Kan interessant zijn als je spelers op 50% trainingsplaatsen kunt zetten om te optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theturtle schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:53:
Als we het nu toch over stats hebben: Weet iemand hoe hattrick ermee omgaat als een speler bij voorbeeld van 9,9 met 0,25 omhoog gaat? Hij popt die week in ieder geval naar 10, wat hulpprogrammas ook aangeven. Maar rekent hattrick dan intern met 10,0 verder of met 10,15? Kan interessant zijn als je spelers op 50% trainingsplaatsen kunt zetten om te optimaliseren.
Nee, hij gaat door naar 10,15.

Maar, een speler kan niet meer dan één vol level stijgen per week. Dus hij kan niet verder gaan dan 10,9. Dat is bijvoorbeeld van belang op lage niveaus spelhervatten, dan hoef je een speler niet de volle wedstrijd te laten spelen om hem wel de volle training te laten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig dat Alltid het weer een beetje doet. Altijd handig...
Iemand nog interesse in een spits? 291464124

http://www87.hattrick.org...r.aspx?playerId=291464124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Kansloos verloren gisteren, maar dat was te verwachten tegen 1 van de titel kandidaten. Sta nu net boven de degradatiestreep, maar de komende wedstrijden moet ik vrij eenvoudig kunnen winnen lijkt me. Mijn fans vinden dat we in de top 4 thuishoren, gevolg is na 3 verliespartijen op rij de stemming nu boos is...dag dag fans! :(

Morgen loopt trouwens nog een briljante spits af met goed passen en snel. Hij heeft 3 weken scoren getraind (na zijn pop naar briljant) en 2 weken passen getraind. Filippo Corazza (298237797) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede gelijkspel op rij.
Dit keer een magere 0-0 thuis. Wel een aardige partij kansen afgedwongen maar geen enkele gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Even nog een discussie aanwakkeren met (voormalig) spitsen trainers: Zijn er hier managers die 3-4-3 met 2 middenvelders als strategie gevoerd hebben? Het lijkt me ideaal omdat je aanvallend zo sterk kunt zijn, alleen zie je bijna alle scoren trainende managers in de VIde en hoger 3-4-3 met 3 mids en een naar het midden spelende winger spelen.

Discuss... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:12:
Even nog een discussie aanwakkeren met (voormalig) spitsen trainers: Zijn er hier managers die 3-4-3 met 2 middenvelders als strategie gevoerd hebben? Het lijkt me ideaal omdat je aanvallend zo sterk kunt zijn, alleen zie je bijna alle scoren trainende managers in de VIde en hoger 3-4-3 met 3 mids en een naar het midden spelende winger spelen.

Discuss... ;)
Zou zelf het liefst ook zo spelen, maar dan haal ik haast geen mid rating.
Of je moet mids hebben met hoog pm en hoog vleugel, dat is dan ideaal.
Mid is zo belangrijk als je 3-4-3 speelt.
Je kan ook zorgen dat je een vleugelverdediger heb die hoog verdedigen heeft en hoog vleugel, boost ook een beetje je mid.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
2de overwinning voor mij, gewonnen met 8-1, sta nu nog eerste in de competitie met 17 dpv en 1 dpt, voelt lekker naar zon lange afwezigheid en net begonnen te zijn om aardig wat te winnen.... de nummer 2 heeft helaas wel veel betere spelers, zag al een middenvelder met 10700 TSI, mijn beste heeft 2700.

Nja we zien het wel het duurt nog even tot ik hem tegen kom, tot die tijd genieten, het viel me al op dat mijn tegenstanders niet veel aankopen deden, de nummer 2 en de nummer 3 zijn de laatste dagen echter heel erg actief op de transfermarkt.

Ik loop nu 2 wekelijks ongeveer 44000 winst, en heb daarnaast iets van 120000 staan, ik vind het wel mooi om zo te laten staan totdat mijn trainees verkocht en dan een betere trainer aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:34:
[...]

Zou zelf het liefst ook zo spelen, maar dan haal ik haast geen mid rating.
Of je moet mids hebben met hoog pm en hoog vleugel, dat is dan ideaal.
Mid is zo belangrijk als je 3-4-3 speelt.
Je kan ook zorgen dat je een vleugelverdediger heb die hoog verdedigen heeft en hoog vleugel, boost ook een beetje je mid.
Ja het is echt jammer dat dat moeilijk te behalen is met een 3-4-3 opstelling. De beste opstelling (wat ratings betreft dan) 3-5-2 te blijven, maar dat gaat natuurlijk niet als je spitsen traint. Een tDFW lijkt dan een goede oplossing te kunnen zijn, maar dan nog heb je heel sterke middenvelders nodig als je maar met 2 mids speelt, als je dan een blessure hebt heb je gelijk een groot probleem.

In mijn planning ga ik over 2 seizoenen over op vleugelspel (samen met scoren en korte pass de trainingsvormen die ik ambieer). Ik ga dan 2 seizoenen 3-5-2 spelen, msschien blijf ik daar wel in hangen als het bevalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verloren met 2-1 maar dat is niet zo gek zonder keeper en met 1 middenvelder minder.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:48:
[...]

Ja het is echt jammer dat dat moeilijk te behalen is met een 3-4-3 opstelling. De beste opstelling (wat ratings betreft dan) 3-5-2 te blijven, maar dat gaat natuurlijk niet als je spitsen traint. Een tDFW lijkt dan een goede oplossing te kunnen zijn, maar dan nog heb je heel sterke middenvelders nodig als je maar met 2 mids speelt, als je dan een blessure hebt heb je gelijk een groot probleem.

In mijn planning ga ik over 2 seizoenen over op vleugelspel (samen met scoren en korte pass de trainingsvormen die ik ambieer). Ik ga dan 2 seizoenen 3-5-2 spelen, msschien blijf ik daar wel in hangen als het bevalt. ;)
klopt inderdaad, zonder 3 centrale mids, haal je echt lastig een hoog mid.
Of je moet verdedigers met hoog mid hebben of je moet een tdfw.

Nou gisteren 2-2 gespeeld, als je nou eens kritisch naar mijn team kijkt, wat zou je versterken.
Ik zelf zit te denken om, 2-5-3 te gaan spelen, dit omdat mid zo belangrijk is.
Ik wil dit seizoen niet degraderen, maar zal nog lastig kunnen worden.
Kan ook een vleugel mid kopen, hoog vleugel en iets van reusachtig pm.
Als mijn reusachtige spits verkocht is heb ik geld om wat te doen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:14:
[...]

klopt inderdaad, zonder 3 centrale mids, haal je echt lastig een hoog mid.
Of je moet verdedigers met hoog mid hebben of je moet een tdfw.

Nou gisteren 2-2 gespeeld, als je nou eens kritisch naar mijn team kijkt, wat zou je versterken.
Ik zelf zit te denken om, 2-5-3 te gaan spelen, dit omdat mid zo belangrijk is.
Ik wil dit seizoen niet degraderen, maar zal nog lastig kunnen worden.
Kan ook een vleugel mid kopen, hoog vleugel en iets van reusachtig pm.
Als mijn reusachtige spits verkocht is heb ik geld om wat te doen.
Ga 2-5-3 spelen all out attack, dus met aanvallende defs. ;)
Ik vind zelf die extreme opstellingen niet leuk omdat ze niet in het echte voetbal zouden kunnen, benader hattrick soms teveel als een echt voetbalteam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:12
Gisteren (nipt?) gewonnen met 3-2; kan helaas geen goed beeld krijgen van hoe ik nou eigenlijk zou moeten staan in mijn competitie aangezien ik een enorme vorm crisis heb (tussenseizoen is volledig aan mij voorbij gegaan)..

Denk dat het wel een lastig seizoen gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
2-5-3 is heel erg effectief, mits je én een enorm overwicht op het middenveld én je aanval hebt (een vroeg terugtrekevent kan anders nog catastrofaal uitpakken - is mij nog eens overkomen :P). Anders loop je op zeker tegen een fors pak slaag aan. Helemaal als je je twee spelers achter ook nog eens naar voren opstelt - je houd dan nl. vrijwel geen defensie meer over.. Ik speel vrij regelmatig 2-5-3 (om als ik overwicht heb dat meteen ook te maximaliseren; om verrassende uitslagen zoveel mogelijk uit te sluiten - als je er zelf 6 maakt maakt het immers niet uit dat je tegenstander er met random ook eens 3 binnenprikt) maar doorgaans plaats ik dan beide achterspelers op de flanken naar het midden gericht; dat levert voor de drie achterste linies vrij egale ratings op, waarmee je in mijn ervaring best de kansen die tegenstander toch altijd nog krijgt kunt opvangen.

Denk wel dat je zeker niet altijd zo moet gaan spelen. Dit soort extreme opstelligen zijn doorgaans toch makkelijk in de wielen te rijden als je weet dat je tegenstander zo voor de dag gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De club zag helaas 6 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

:( :( :(

Zo na wat financiele meevallers weer twee basisspelers kunnen toevoegen (2 19 jarige defs, die over 2 seizoenen 50% wingtraining gaan krijgen). Enige twee oudjes zijn nu nog mijn wingers. :) Hopelijk kan ik mijn supporters nu weer een beetje blij maken. Vanavond loopt mijn briljante spits af, hopelijk voor iets meer dan waar hij nu voor staat. Dan hou ik ongeveer 1mill in kas voor noodgevallen. Planning voor over 2 seizoenen is dan ook wat rooskleuriger. :)

[ Voor 74% gewijzigd door -TheNose- op 26-07-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 08:02
Weet iemand wat je tegenwoordig voor een solid solid coach betaald op de transfer markt? Ben al aan het googlen maar zie niet direct het juiste antwoord.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

bregweb schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:03:
Weet iemand wat je tegenwoordig voor een solid solid coach betaald op de transfer markt? Ben al aan het googlen maar zie niet direct het juiste antwoord.
Zo te zien 450~500K. Maar dan kan die speler ook helemaal niets meer. Dus alle 'extras' die je er op wilt hebben, levert meer kosten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
heb net 493k betaald, maar dan wel met formidabel PM, dus die kan nog wel een tijdje meespelen en hopen dat hij naar excellent experience gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Kan iemand mij adviezen geven over daytrading? hoe herken ik een goedkope speler die ik voor meer geld kan doorverkopen?

Heb nu zon beetje alles onder de knieën alleen het tactiek aanpassen naar de tegenstander en het daytraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

wildcardxl schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:17:
Kan iemand mij adviezen geven over daytrading? hoe herken ik een goedkope speler die ik voor meer geld kan doorverkopen?

Heb nu zon beetje alles onder de knieën alleen het tactiek aanpassen naar de tegenstander en het daytraden...
Om effectief te kunnen daytraden moet je grote Excel (of i.d.) lijsten gaan maken met de salarissen van spelers. Aan de hand van het salaris i.s.m. de TSI moet je dan kunnen gaan herkennen wanneer een speler gaat poppen. Die koop je dan, laat een wedstrijd + training meenemen en hopen dat hij popt, waarna je deze weer verkoopt.

Andere tactiek behelst PsicoTSI (plugin voor Firefox & Chrome), die laat wat grover zien op welk subniveau een speler zit, zodat je ook kunt afschatten wanneer deze speler gaat poppen.

En de laatste methode is het 'misbruiken' van de TransferCompare, waarbij je op zoek gaat naar wat exotischer combinaties van speler skills, en kunt achterhalen wanneer een speler popt op een wat minder belangrijke skill, hij toch in een andere lijstje van de TransferCompare terecht komt, en zo meer geld oplevert.

Al deze manieren zorgen er voor dat je wel een tijdje bezig bent met alles in spreadsheets te zetten voordat je conclusies kunt gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals verwacht gaat mijn bekeravontuur vandaag eindigen. Sta bij rust met 3-0 achter en had maar 30% balbezit. Dus dat gaat hem niet meer worden in die tweede helft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ook mijn bekeravontuur is voorbij (zoals verwacht).. na 34 minuten met 10 man, alsnog nipt met 1-0 verloren.

Hoop dat een paar van mijn B spelers weer wat ervaring op hebben gedaan en een ervaringspop hebben vrijdag?

Kan me iig helemaal focussen op de competitie waar ik het zwaar genoeg zal krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

Ook hier is de beker, zoals verwacht voorbij. Helaas wel eruit met 5-1 waar een nipt verlies werd verwacht en ook al weer de 2e blessure van het nog jonge seizoen :/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:47
-TheNose- schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:12:

Discuss... ;)
De reden dat ik gestopt ben met spitsen trainen is dat je zo voorspelbaar wordt. Je centrumaanval wordt afgestopt door de tegenstander. Ook al heb je nog 1 vleugel die aanvallend speelt dan heb je er weinig aan. Counter is ook geen idee omdat je counterratings laag zijn met maar 3 verdedigers. Dus ik zou het afraden. Ik ben er tot divisie V mee gekomen toen geloof ik (of IV zelfs), maar toen zag je gewoon dat ik geen variatie aan kon brengen in de opstelling en daardoor alles ging verliezen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:45:
[...]

De reden dat ik gestopt ben met spitsen trainen is dat je zo voorspelbaar wordt. Je centrumaanval wordt afgestopt door de tegenstander. Ook al heb je nog 1 vleugel die aanvallend speelt dan heb je er weinig aan. Counter is ook geen idee omdat je counterratings laag zijn met maar 3 verdedigers. Dus ik zou het afraden. Ik ben er tot divisie V mee gekomen toen geloof ik (of IV zelfs), maar toen zag je gewoon dat ik geen variatie aan kon brengen in de opstelling en daardoor alles ging verliezen.
De reden dat ik spitsen nog train is omdat ik het leuk vind, lekker aanvallend voetbal :)
Ik zorg gewoon dat ik een zo hoog mogelijk mid haal en dat mijn verdediging rating behoorlijk is.
Speel nu in de IV dus je kan er best ver mee komen.
Je zou ook 4-3-3 kunnen spelen, en dan counter, daar zit ik nu over te denken.
Of gewoon lekker 2-5-3 all out of attack.
In de hogere divisies kom je heel veel het geijkte 3-5-2 tegen, ik vind het leuk om het anders te doen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Bedankt, daar kom ik verder mee, het is niet erg om er wat tijd aan te besteden.

Ik ben toch fm 2011 tegelijk met hattrick aan het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ben redelijk gelukkig, aangezien ik het voor elkaar heb gekregen om ronde 4 te bereiken van de beker. Toch weer een evenaring van mijn record. 0-2 Waarbij ik net zo makkelijk had kunnen verliezen.

Ronde 5 bereiken gaat niet lukken, aangezien mijn tegenstander weer gewoon z'n A-team opstelt voor bekerwedstrijden. Redelijk hoog middenveld, zware verdediging. Alleen z'n aanval kan ik waarschijnlijk (met mijn defensie) wel afstoppen, maar dan moet ik nog steeds proberen door z'n defensie te komen. Zal waarschijnlijk weer een CA tactiek moeten worden.

Nou ja, maar even bekijken wat het wordt volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote, in alle vakantie hectiek ben ik mijn opstelling voor mijn friendly vergeten.
Gaat weer een training door de gootsteen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:10:
[...]

De reden dat ik spitsen nog train is omdat ik het leuk vind, lekker aanvallend voetbal :)
Ik zorg gewoon dat ik een zo hoog mogelijk mid haal en dat mijn verdediging rating behoorlijk is.
Speel nu in de IV dus je kan er best ver mee komen.
Je zou ook 4-3-3 kunnen spelen, en dan counter, daar zit ik nu over te denken.
Of gewoon lekker 2-5-3 all out of attack.
In de hogere divisies kom je heel veel het geijkte 3-5-2 tegen, ik vind het leuk om het anders te doen.
Ik denk er sterk aan om straks als ik over 2 seizoenen over ga op wingers trainen, het daar even bij te houden. Multiskill is nu eenmaal erg handig met alle engine aanpassingen van de laatste jaren. Multiskill wingers brengen ook erg veel geld op. En beter nog, winger trainers kunnen veel opstelling varianten gebruiken. :)

EDIT: Vanmorgen 1 pop eind 17 naar formidabel scoren.

Komende tijd speel ik 2-5-3, gewoon omdat het kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zal dit forum ook eens een beetje in de gaten houden, misschien dat ik dan nog wijzer van hattrick wordt.
Ik had vanmorgen 1 pop van een trade, dus deze zal het eind van de middag wel op de TL komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:07:
Zo zal dit forum ook eens een beetje in de gaten houden, misschien dat ik dan nog wijzer van hattrick wordt.
Ik had vanmorgen 1 pop van een trade, dus deze zal het eind van de middag wel op de TL komen.
Briljant: eind december 2010 geregistreerd en vandaag je eerste post op GOT. Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:14:
[...]

Briljant: eind december 2010 geregistreerd en vandaag je eerste post op GOT. Welkom!
Alle goede dingen komen langzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Zo deze week maar eens besloten om de trainer te vervangen voor een goed trainer met goed leiderschap. En dat werpt meteen zijn vruchten af ;) 2 pops.

1 x A-speler naar Briljant positiespel en 1 x een trainee naar Uitstekend positiespel.

Tijd om nu maar eens schoon schip te maken en al het overbodige te verkopen zodat ik weer wat nieuwe inkopen kan doen, dit keer MET specialiteit.

Dus mocht er nog iets voor je bij zitten, kijk en doe gerust een bod ;) Fryslan Stars (1323230)

[ Voor 11% gewijzigd door Ansjo op 29-07-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
1 Pop gehad, een trainee van redelijk naar goed scoren, jammer dat zijn passen matig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Mocht iemand nog een trainingsvorm willen kiezen......

Ik zoek al een week naar een Winger die ik kan bijtranen tot WingBack. Ik zoek een winger L10+ met Passing 6+ en minimaal Def 5. Leeftijd 20/21 jaar en ik wil er ongeveer 2 M voor geven.

Het is een tip, ik vind deze spelers momenteel schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ben aan het kijken naar een nieuwe winger maar ik moet zeggen dat de prijzen behoorlijk hoog liggen vergeleken met andere posities. Ik zal voornamelijk 352 en 343 spelen met 3 mids, welke stats moet ik op letten? Hij moet het liefst rond de 22 zijn want ik train passen en die pakt hij mooi mee en kan ik hem een paar jaar houden en met minimaal verlies of zelfs met een winstje verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

d3lph schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:41:
Ben aan het kijken naar een nieuwe winger maar ik moet zeggen dat de prijzen behoorlijk hoog liggen vergeleken met andere posities. Ik zal voornamelijk 352 en 343 spelen met 3 mids, welke stats moet ik op letten? Hij moet het liefst rond de 22 zijn want ik train passen en die pakt hij mooi mee en kan ik hem een paar jaar houden en met minimaal verlies of zelfs met een winstje verkopen
Klopt. Hoe minder trainingsplekken er zijn, hoe meer de spelers kosten. Ik heb ook een nieuwe winger gekocht, die heeft me ook gewoon 4M gekost voor 14WI/11PM/7PA. Deze is echter wel 25jr oud al en heeft Snel spec.

Met 1-3 een mooie winst binnen gehengeld. Redelijk tevreden, al baal ik wel van een +2 op m'n (bijna) sterkste middenvelder. Hopelijk gaat hij snel beter worden. En op zich maakt het niet uit wanneer het gebeurd, want het blijft vervelend en vooraf door de ME bepaald, maar in de 89' minuut ook gewoon...

[ Voor 17% gewijzigd door CoRrRan op 31-07-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
match id: 343706801
:( :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door -TheNose- op 31-07-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Wat betreft de relatief dure vleugelspelers. Er trainen ook drie keer zoveel mensen positiespel dan de twee vleugelspeltrainingen samen. Voor verdedigen en scoren is dat twee keer zoveel. Terwijl vleugelspel toch voor best veel posities relevant is, en iedereen dus wel vleugelspelers nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Gisteravond met 4-0 gewonnen, de competitiestart loopt dus lekker: 3 gespeeld, 3 gewonnen.

21 voor, 1 tegen, supporters vinden dat we het niet waard zijn hier te spelen, sponsors dolgelukkig en het trainen loopt lekker...

Speeld an ook in de 8ste klasse maar wel lekker om na een jaar niet gespeeld te hebben zo weer te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik gisteren met 4-0 gewonnen en ook nog steeds 3 uit 3, maar toch een plaats gezakt in het klassement. Met een doelgemiddele van +10 doe je toch aardig in V na drie wedstrijden zou je zo denken, maar nee er is natuurlijk weer een andere tweaker die het weer beter moet doen. Voorlopig alleen F.C. Flower Power voor me op doelgemiddelde, want hij staat momenteel op +12. In iedere geval GoT at the top in onze competitie.

Ondanks dat ik met 4-0 win vind 1 supporter het zo nodig om weg te lopen. Je wint gewoon de eerste drie wedstrijden van de competitie en nog is het niet genoeg voor dit verwende nest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:49:
Ook ik gisteren met 4-0 gewonnen en ook nog steeds 3 uit 3, maar toch een plaats gezakt in het klassement. Met een doelgemiddele van +10 doe je toch aardig in V na drie wedstrijden zou je zo denken, maar nee er is natuurlijk weer een andere tweaker die het weer beter moet doen. Voorlopig alleen F.C. Flower Power voor me op doelgemiddelde, want hij staat momenteel op +12. In iedere geval GoT at the top in onze competitie.

Ondanks dat ik met 4-0 win vind 1 supporter het zo nodig om weg te lopen. Je wint gewoon de eerste drie wedstrijden van de competitie en nog is het niet genoeg voor dit verwende nest :P
Glory hunters die hebben wij tenminste in Rotterdam niet ;)

Hier wordt het knokken om in de IV te blijven, wordt nog verdomd lastig.
Gisteren met 4-2 verloren :|

Een verdeiger met PM die gewoon normaal opgesteld staat, scheelt dat nu veel ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Bah normaal gesproken ben je blij als je een wedstrijd wint maar dit keer wat minder.... Mijn 2 beste mids er beiden uit voor 2 weken en daarnaast ook nog mijn verdediger een rode kaart. :(

Dat wordt puzzelen volgende week. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ben er gisteren hopeloos met 0-8 afgevlogen..

de league is dit seizoen (veel) sterker dan vorig seizoen, ga denk ik maar eens op zoek naar een (2e) nieuwe spits en wellicht ook een nieuwe verdediger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Even een vraag welke misschien een hele domme is maar heeft het nog bepaalde voordelen om te promoveren.

Mijn enige doelstelling voor dit seizoen is om mijn trainees zo te trainen dat ik straks van het geld wat ik er mee verdien door ze te verkopen een goede trainer kanaanstellen. Op dit moment zijn de fans/sponsors/spelers allemaal door het dolle heen omdat ik bovenin speel.

Maar als ik straks promoveer zal het wel anders worden, is het voor mij dan niet beter om net niet te promoveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Promoveren pakt m.i. altijd wel gunstiger uit dan niet promoveren (o.a. meteen 10% fans erbij, meer sponsorgeld, gunstigere bekerstart wss), mits je niet meteen terug degradeert; dan pakt het m.i. wel ongunstiger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Altijd promoveren!!!

OK, dat is mijn persoonlijke mening. Argumenten die ik hanteer?

1.Meer supporters, dus meer inkomsten (tenzij je echt alles verliest)
2. Betere tegenstanders, dus leukere competitie (8-0 winnen lijkt leuk, maar is saai)
3. Betere tegenstanders, dus je wordt zelf ook beter, doordat je meer aandacht aan die tegenstanders moet besteden
4. Trots/Ego, gewoon om te laten zien wat je kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hand opsteken als je verwacht vanmiddag uit de beker te worden gekickt!

:w

Ik verwacht weinig kans te hebben, aangezien mijn tegenstander gewoon z'n A-team opstelt. Ik kan wel een aantal A-team spelers opstellen, maar toch staan mijn trainees op hun trainingslinie. En die kunnen het nog niet heel erg goed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
CoRrRan schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:37:
Hand opsteken als je verwacht vanmiddag uit de beker te worden gekickt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Njah ik heb het spel in het verleden een paar jaar gespeeld en toen geeindigd in de 3de klasse, nu ik weer overnieuw begin zal ik onderaan moeten beginnen.

Zit dus in de allerlaagste klasse en heb gewoon goed inkopen gedaan waardoor ik mijn wedstrijden aardig makkelijk win... Heb 1 echte concurrent maar met de juiste tactiek moet dat ook geen onoverkomelijk probleem zijn.

Alleen mijn middenveld en verdediging bestaat uit routiniers, leuk voor dit seizoen maar volgend seizoen zullen ze bij promotie niet meer te gebruiken zijn... Heb er dus op gegokt op een paar goeie trainees waar ik dit seizoen +- 1 miljoen uit ga halen.

Mits dat binnenkomt red ik me volgend seizoen wel weer, maar besteed het geld liever in een betere trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK! Ik was veel te voorbarig! Gewoon ronde 5 gehaald!

*O* *O* *O* *O* *O*

Nieuwe milestone voor m'n teampje.

[ Voor 38% gewijzigd door CoRrRan op 03-08-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Wordt een lang seizoen geloof ik.. alweer een speler met +3 naar de kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Voor mij is de beker wel echt afgelopen. Heb het bewust laten lopen. (Al was het anders zeer wss net zo afgelopen.) Maar volgende twee thuiswedstrijden in de competitie zijn cruciaal in de strijd tegen degradatie, waarvoor ik de meest waarschijnlijke kandidaat ben. Dus nog wat extra TS en geen onnodige blessures (al ging een A verdediger die reserve stond uiteindelijk toch nog met een pleister van het veld af - heb nu 3 van mijn 5 A verdedigers op een pleister :P) was waar ik wijselijk toch maar voor koos vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Oefenwedstrijd tegen collega, beide 7de klasse... 6-0 gewonnen heerlijk! hij was er zo zeker van dat hij ging winnen gezien hij eens tuk of 10 wedstrijden eerder dan mij begonnen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Gisteren ook mijn slechtste resultaat gehaald in 6 seizoenen, na 4 wedstrijden uit de Cup. Bestaat er nog zoiets als de GoT-Cup? Of moet ik op vlaggetjesjacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT-cup ligt al een aantal seizoen op zijn gat volgens mij. Het is in ieder geval al een tijd geleden dat we hem uberhaupt gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:35

Shabbaman

Got love?

Ach, ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik al 15 seizoenen ofzo in dezelfde divisie zit, dus zo'n drama is het nou ook weer niet om niet te promoveren :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik was een tijdje op vakantie en weinig online...
voor Hattrick niet handig, hadwel opstellingen ingegeven en default-instellingen ingesteld, maar kon deze niet finetunen op basis van vorm-hoogtes en dieptes....

in de competitie van drie wedstrijden nu twee verloren en ook in de beker weer uitgeschakeld voor mn doel (vierde ronde, die wil ik écht een keertje bereiken) gehaald was...
lullig is ook dat mn ratings behoorlijk hoog zijn.....

alltid geeft die niet meerweer maar HT-duitsland heeft een site die voor duitse liga's datwel doet en daarin staat mijn team van alle Liga-V teams ergens rond de 35e plek....
tevens is echter de divisie waarin ik zit (V.56) overdreven sterk (de nummer één in mn liga staat daar nl.op plaats 1):
http://www.ht-deutschland...ehtratings/1_D_1-NEU.html
van ALLE liga's (dus ook de hoogste, staat mijn liga over alle drie de speeldagen op de 44e plaats, bv ng boven de gemiddelde ratings die een II-divisie haalt (II.2))

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
3 van mijn trainees van scoren redelijk naar goed, dat is een mooie stap de goede richting in, 1 ervan is 17 jaar en heeft als specialiteit snel, zijn passen staat op redelijk... ik neem aan dat dit in de toekomst wel een leuke som gaat opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
RM-rf schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:48:
ik was een tijdje op vakantie en weinig online...
voor Hattrick niet handig, hadwel opstellingen ingegeven en default-instellingen ingesteld, maar kon deze niet finetunen op basis van vorm-hoogtes en dieptes....

in de competitie van drie wedstrijden nu twee verloren en ook in de beker weer uitgeschakeld voor mn doel (vierde ronde, die wil ik écht een keertje bereiken) gehaald was...
lullig is ook dat mn ratings behoorlijk hoog zijn.....

alltid geeft die niet meerweer maar HT-duitsland heeft een site die voor duitse liga's datwel doet en daarin staat mijn team van alle Liga-V teams ergens rond de 35e plek....
tevens is echter de divisie waarin ik zit (V.56) overdreven sterk (de nummer één in mn liga staat daar nl.op plaats 1):
http://www.ht-deutschland...ehtratings/1_D_1-NEU.html
van ALLE liga's (dus ook de hoogste, staat mijn liga over alle drie de speeldagen op de 44e plaats, bv ng boven de gemiddelde ratings die een II-divisie haalt (II.2))
Hetzelfde probleem gehad tijdens een weekje vakantie: Nu ben ik uit de beker, 1 wedstrijd verloren en eentje gelijk gespeeld en wat trainingen gemist van senioren en jeugd. Met als gevolg dat ik er even geen meer in heb... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een goed begin van het weekend: 6 pops op passen!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 14:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Worden nog spannend in mijn competitie:

1.		fc benentrappers		 4	 2	 1	 1	 6	 3	 3	 7
2.		veghelseboeren			 4	 2	 1	 1	 5	 3	 2	 7
3.		FC ARIELEX			 4	 2	 0	 2	 10	 8	 2	 6
4.		The Drunk Dribblers		 4	 2	 0	 2	 9	 7	 2	 6
5.		FenerbahçeSK-32			 4	 2	 0	 2	 7	 6	 1	 6
6.		FC kippelonië			 4	 2	 0	 2	 4	 5	 -1	 6
7.		Draeghe's Dragons		 4	 1	 1	 2	 2	 4	 -2	 4
8.		leones10			 4	 1	 1	 2	 3	 10	 -7	 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Eindelijk de eerste punten binnen! Volgende week een botje en de tegenstander daarna moet ook geen problemen opleveren. Zal de top 4 nog haalbaar zijn? :)

Fans van boos naar kalm...toch 1 supporter minder. Wat een ondankbare hond zeg! :P

[ Voor 21% gewijzigd door -TheNose- op 08-08-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
hoe sluit je eigenlijk je jeugd team?
ik zoek me helemaal gek, maar ik kan het niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Jeugdteam kun je alleen sluiten wanneer je niet in een jeugdcompetitie zit. Je huidige moet dus eerst zijn afgelopen voordat je kunt sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
en als je niet in een competitie zit?

er is alleen een scout en 16 spelers van 19+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Dan zou je wel moeten kunnen sluiten. Je hebt geen optie op de pagina Jeugd - Overzicht? Ik heb de optie wel eens gezien, maar kan het helaas niet voor je nakijken, omdat ik in een lopende competitie zit en dus momenteel de optie niet heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
dat probleem heb ik ook :)
ik vraag het voor een maat van me.
die is vorige jaar een jeugdopleiding begonnen en weet niet hoe die 'm moet opheffen.

ik kan ook niets vinden op google of de wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

YOUTH -> OVERVIEW page

halverwege, aan de rechterzijde

Deactivate Youth Team
You have the possibility to deactivate your Youth Academy as it is the season break in your youth league, or because your academy is not a member of a youth league.

en daaronder een button/knop

"Deactivate Youth Team"

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
hmm.. dat klinkt toch niet al te moeilijk.
ik zal 'm een brilletje voor z'n verjaardag geven.

thx voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Nou benieuwd, ronde 5 van de beker vanavond.
Ik pic lekker maar speel wel met mijn a team.
Afgelopen weekend raakt een a mid geblesseerd, dus ik een vervanger gezocht.
Kon ik een briljante mid van 29 kopen voor 250 k !
Echt bizar lage prijzen !!!!

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
kan iemand zien waarom deze keeper zo'n lage tsi heeft?
met de keepertool krijgt hij ook maar een 4.8, wat volgens mij gewoon rond de 7.5 moet zijn.

Eberhart van Dijk [playerid=314657542]
19 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 19-09-2011

Nationaliteit: Netherlands

matig in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Eigenaar: Tenacious Tossers (sinds 01-03-2011 (14/44), 1s 7wk 1d)
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 2 530 €/week 40 480 €/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 280 / Potentieel: 1502

Keepengoed
Verdedigengoed
Positiespelrampzalig
Vleugelspelslecht
Passenrampzalig
Scorenrampzalig
Spelhervattingzwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Webjunkie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:54:
kan iemand zien waarom deze keeper zo'n lage tsi heeft?
met de keepertool krijgt hij ook maar een 4.8, wat volgens mij gewoon rond de 7.5 moet zijn.
keeper goed
verdedigen goed

oftewel, zn verdedigen skill zal qua subniveau net wat hoger zijn dan zn keepen-niveau, en de TSI-berekening is een heel andere voor spelers met keepen als A-skill dan voor spelers met DEF als hoogste skill

zal overigens een goede keeper zijn die als keeper ongeveer net zo goed is als een keeper met formidabel/uitmuntend keepen en zeer lage DEF-skill

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 10-08-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ongelooflijk: vorige week dacht ik dat ik eruit zou liggen, maar volgende week sta ik in ronde 6! M'n CA tactiek pakte weer gewoon goed uit. Terwijl ik waarschijnlijk weer die CA niet eens heel hard nodig zou hebben gehad. *O* *O*

• Webjunkie
RM-rf schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:04:
[...]

oftewel, zn verdedigen skill zal qua subniveau net wat hoger zijn dan zn keepen-niveau, en de TSI-berekening is een heel andere voor spelers met keepen als A-skill dan voor spelers met DEF als hoogste skill
aha, nou het scheelt iig wel behoorlijk in loonkosten.
hij verdient zo'n 30% minder dan z'n collega met redelijk verdedigen en goed keepen :)

• wildcardxl
Mijn eerste wedstrijd in Roemenie gespeed, tegen een roemeense tegenhanger (7de klasse), gewonnen met 9-0... Helaas wel mijn middenvelder met briljante spelhervattingen geblesserd. Die zorgt er bij mij iedere wedstrijd weer voor dat er een vrije trap ingetrapt word...

Dit weekend tegen de nummer 3, sta zelf nu nog eerste, jammer dat ik hem moet missen.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

wildcardxl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:33:
Mijn eerste wedstrijd in Roemenie gespeed, tegen een roemeense tegenhanger (7de klasse), gewonnen met 9-0... Helaas wel mijn middenvelder met briljante spelhervattingen geblesserd. Die zorgt er bij mij iedere wedstrijd weer voor dat er een vrije trap ingetrapt word...

Dit weekend tegen de nummer 3, sta zelf nu nog eerste, jammer dat ik hem moet missen.
om die reden zou ik eigenlijk nooit A-spelers die van het weekend ook spelen in friendlies opstellen (tenzij ze op een andere positie dan training moeten krijgen)...

ik heb juist speciaal nog 5 'vullers' voor mn friendlies... oude spelers met goed/redelijk Leiderschap en matig/redelijk XP, die als ze een niveau in ervaring stijgen meestal met winst te verkopen zijn
CoRrRan schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:43:
Ongelooflijk: vorige week dacht ik dat ik eruit zou liggen, maar volgende week sta ik in ronde 6! M'n CA tactiek pakte weer gewoon goed uit. Terwijl ik waarschijnlijk weer die CA niet eens heel hard nodig zou hebben gehad. *O* *O*
Leuk :) gefeliciteerd!
maar die wedstrijd is wel een behoorlijk gelukje, zijn middenveld is dubbel zo sterk als die van jouw en je haalt tóch nog 2 gewone kansen en een special event naast die 2 counters..
hij krijgt 4 kansen en scoor slechts eentje daarvan (alhoewel centraal en op zn linkervleugel hij tegen de 50% haalt).. zo'n wedstrijd win je misschien 1 in de 10 keer, en 9 keer zou hij winnen

[ Voor 31% gewijzigd door RM-rf op 11-08-2011 12:23 ]

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:08:
[...]
Leuk :) gefeliciteerd!
maar die wedstrijd is wel een behoorlijk gelukje, zijn middenveld is dubbel zo sterk als die van jouw en je haalt tóch nog 2 gewone kansen en een special event naast die 2 counters..
hij krijgt 4 kansen en scoor slechts eentje daarvan (alhoewel centraal en op zn linkervleugel hij tegen de 50% haalt).. zo'n wedstrijd win je misschien 1 in de 10 keer, en 9 keer zou hij winnen
Mij hoor je niet klagen! ;)

Maar hij heeft wel heel veel pech met die blessure van hem. Een speler met 110K TSI van je middenveld weg zien gaan is natuurlijk gewoon een grote aderlating.

Ik vind het ook wel erg apart dat ik gewoon 2 normale kansen krijg. Dat ze dan ook nog gemaakt worden is dubbel mooi.

Eigenlijk is dit gewoon een mazzeltje, ben ik met je eens. Zeker aangezien ik gewoon m'n B-trainees opstel.

• Robz0r
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Leuk een actief Hattrick forum :)

Ben zelf wederom begonnen met een nieuw team en scoren aan het trainen. Heb wat leuke spelertjes gekocht die eigenlijk allemaal binnen 2 weken gepopt zijn. Ik hoop dit trucje te kunnen herhalen dus ik heb het grootste gedeelte op de TL geknald. Als ik hier lekker winstje pak knal ik er weet wat 17jarige boefjes in :)

Derek van Heel (324471977)
Achim Bot (314154707)
Laurenz Pernsteiner (324428918)
Vasil Dimitrov (314446506)

(K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Geen pops vandaag, wel mijn laatste jeugdtalent naar redelijk scoren/redelijk passen gepopt. Over 3 weken is hij 17jr 0dgn, eens kijken wat hij dan op gaat leveren (hoop wel zo'n 300k). Daarna kap ik met die jeugdopleiding en ga ik weer oude stijl keepers pullen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer maar we kunnen HO dit weekend niet gebruiken. Dan moet ik mijn opstelling maar op de gok maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee weken vakantie, ergens op een berg in een "wifi vrij dorp" even de schade opnemen van beperkte hattrick mogelijkheden.
Alles lijkt te zijn goed gegaan. Een nederlaag en een overwinning in de competitie, en een paar mooie pops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Aangezien mijn countertactiek niet helemaal stand houdt in de IV gisteren geinvesteerd in een 9* spits, dan heb ik daar 2 van. Maar waarschijnlijk is dit nog niet voldoende om stand te houden in de IV waar ik in zit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Sandyman538 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 10:14:
Aangezien mijn countertactiek niet helemaal stand houdt in de IV gisteren geinvesteerd in een 9* spits, dan heb ik daar 2 van. Maar waarschijnlijk is dit nog niet voldoende om stand te houden in de IV waar ik in zit... :(
Ook al een goede spelhervatter? Of misschien een winger met Quick voor de events??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb gisteren duidelijk met 5-0 gewonnen, hoogste HT-rating van mn competitie, terwijl ook de 2 grootste concurrenten thuis speelden en ik PIC speelde....
(HTstats 316, met PIC, en 80 sterren)

wel sta ik nu 5 punten achter op de koploper, en ik betwijfel óf die nog makkelijk veel punten gaat morsen...
het andere team, dat ik eigenlijk hoger inschat staat echter maar 1 punt voor.
Er lijkt enigszins ruimte om ook echt bovenin mee te gaan doen, als ik nu geen tegenslagen krijg en misschien wat geluk aan mn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
bregweb schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:19:
[...]

Ook al een goede spelhervatter? Of misschien een winger met Quick voor de events??
Ja heb al goede spelhervatters (vroeger getraind), dus heb er wel 1 om vrije trappen te nemen en ook mijn keeper heeft magisch spelhervatten om het tegen te houden. Mijn winger heeft 'koppen' :F

De TSI van mijn team opgetelt is nu over het miljoen... maar ik zie net dat ik in de op 2 na sterkste IV zit, misschien dat dat er mee heeft te maken dat ik maar moeizaam punten sprokkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 09:30
Damn... Iemand enig idee of dit gewoon pech is, of had ik mijn tactics verkeerd? De bedoeling was om op de rechterkant van zijn verdediging aan te vallen:

http://www90.hattrick.org...&UpdateViewedReport=False

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Mijn nieuwe aankopen van afgelopen weken (aanvaller(s), verdediger en keeper) hebben hun impact gehad volgens mij. Waar ik afgelopen week nog net verloor met 1-2, heb ik gisteren gewonnen met 3-0 :) wel een van de aanvallers geblesseerd, dus komende week toch weer beetje jammer.. Wel vreemd dat mijn sterkste punt van mijn carriere (PM trainer dus middenveld) op dit moment een van de zwakste in de league is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Masch schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:46:
Damn... Iemand enig idee of dit gewoon pech is, of had ik mijn tactics verkeerd? De bedoeling was om op de rechterkant van zijn verdediging aan te vallen:

http://www90.hattrick.org...&UpdateViewedReport=False
je had idd 60% op die vleugel, maar je speelde verder geen AOW, dus is er slechts een kleine kans dat ook aanvallen over die vleugel verlopen..
die taktiek was volgens mij niet speciaal nuttig, maar ook niet verkeerd (helaas is er eigenlijk maar weinig 'bepalends' aan taktische keuzes)

wat me wel opvalt is dat je de wedstrijd tegen het einde verloren lijkt te hebben, vanaf minuut 65... dat was overigens nog voor de rode kaart...
dat kan komen doordat toen de conditie van je spelers opeens sterk achteruit gelopen was, over de hele wedstrijd haal je 28% Conditieverval en dat kan gewoon dodelijk zijn.
Ik denk dat je dan toche en wat groter conditrieaandeel moet trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 09:30
Ik train inderdaad maar 5% conditie, omdat ik, buiten deze tegenstander, weinig tot geen tegenstand verwacht in deze competitie. Wel irritant, want deze verloren wedstrijd gaat waarschijnlijk betekenen dat ik nog een seizoen in deze competitie moet gaan spelen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nu ja, hij had voordeel van het thuis-spelen, en heeft enkel een ietwat sterker middenveld, in uit-wedstrijden zal dat team vast nog wel moeilijk kunnen krijgen en tegen jouw team zal de return vast verloren gaan, terwijl ook die 'Bal op 't Luik' punten zou kunnen afnemen.
(dat team S.V.Z.W heeft tot nu toe 3x zelf thuis gespeeld en pas 2x uit, waarvan 1x tegen een botje, en de andere thuiswedstrijd was tegen een net nieuw team, dat zn eerste wedstrijd speelde).

wel is het een beetje rot dat dit idd kan gebeuren als je het risico neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

pfff, weer 3-2 verloren. Het is steeds maar nipt, maar ik pak zo geen punten.
Een geluk dat er een zijn team aan het verwaarlozen is en ik sterker zou moeten zijn als het andere team.
Wordt nog lastig want ik wil absoluut niet degraderen.

Ga mijn verdediging maar eens versterken, een verdediger met PM die normaal opgesteld staat, scheelt dat nu veel ?
Voegt dat veel aan je balbezit toe ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer onterecht mijn thuiswedstrijd gisteren gewonnen van F.C. Flower Power. Hij was op alle onderdelen beter en had beide helften ook meer balbezit. Door een wonderbaarlijke eerste helft waar ik met 3-0 voor kwam uiteindelijk de wedstrijd met 4-3 gewonnen. Als de verhouding over een aantal weken gelijk zijn ga ik de onderlinge ontmoeting zeker verliezen. Dus de strijd voor de titel is nog helemaal open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Dit keer wederom gewonnen met maar liefst 7-3! En dat van 1 van de concurrenten :) Alleen weer 2 a-spelers eruit met blessures :(

Gelukkig zijn de anderen inmiddels weer hersteld en kunnen zij weer spelen. Nu maar hopen dat het einde van het blessureleed in zicht is en we op volle sterkte verder kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-1 zege maar wel twee rode kaarten op mijn middenveld
Pagina: 1 ... 28 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.