Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Helaas, SC Oud-Beijerland is ook voor komend seizoen ingedeeld in categorie 1. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sandyman538 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 08:27:
[...]

Dat zou wat zijn, dan kun je 50 spelers tegelijk trainen...
Dat was wel zo, een paar seizoenen geleden deed ik dat ook (50 spelers trainen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Iemand nog een leuke vleugelspeler in de aanbieding? 14 Winger + 8+ passen en ongeveer matig/redelijk PM? Ik heb nog wat geld te spenderen...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:40:
Iemand nog een leuke vleugelspeler in de aanbieding? 14 Winger + 8+ passen en ongeveer matig/redelijk PM? Ik heb nog wat geld te spenderen...
ik heb 3 vleugelspelers in de verkoop:
wel allemaal oudere spelers (vooral interssant als je ze bv in een wissel-taktiek kunt inbinden en ze 60-65 minuten spelen, conditieverval is dan minimaal, en de meesten halen 6-8 sterren)

Wing 16; PM 11; Pass 5 - 34 jaar voor 1,4 miljoen (playerId=110443111)
Wing 15; PM 7 (net teruggevallen van 8 ), Pass 11 - 36 jaar voor 1,8 miljoen (playerId=79366240)
Wing 11, PM 11, Pass 6 - 31 jaar voor 1,3 miljoen (playerId=159822610) <- laatste heeft Formidabel XP én Goed Leiderschap, dus ook een héél interssante toekomstige coach

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hmm, zat toch te denken aan ietwat jongere spelers. Dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:34:
Hmm, zat toch te denken aan ietwat jongere spelers. Dank voor de info!
Darin gef ik je wel gelijk, vorig seizoen was het voor mij dé truc om met weinig investering, weiig loon hoge ratings te halen....
met de aanpassingen nu worden juist oudere spelers duidelijk minder interssant, zeker ook omdat diegenen die nu zulke oudjes kopen weinig 'trouwheids-voordeel' ervan halen na volgend seizoen.

Wat anders, misschien weet iemand antwoord?

De kaarten zijn net gerset voor het volgend seizoen, maar in mn herinenren werden enkel gele kaarten gereset...
Ik had echter ook twee spelers die rood hadden en dus een schorsing en daar is nu de kaart (en dus de schorsing) ook weg, klopt dat?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 18:25
Niet 100% vergelijkbaar, maar lijkt me dat ze hetzelfde mechanisme gebruiken - ik had onlangs een jeugdspeler die rood pakte in de laatste competitiewedstrijd. Die kon ik toen ook meteen weer inzetten in de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen 2 dagen later..

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36385036,noline]RM-rf schreef

Wat anders, misschien weet iemand antwoord?

De kaarten zijn net gerset voor het volgend seizoen, maar in mn herinenren werden enkel gele kaarten gereset...
Ik had echter ook twee spelers die rood hadden en dus een schorsing en daar is nu de kaart (en dus de schorsing) ook weg, klopt dat?
Dit staat op HAG
Maandag (11 juli 2011)
Alle gele en rode kaarten vervallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb gisteravond de eerste bekerwedstrijd gespeeld..
idd waren die beide spelers met een schorsing eind vorig seizoen gewoon inzetbaar (dacht altijd dat enkel kaarten vervielen, maar daadwerkelijke schorsingen bleven staan, zoals ook in 'normaal' voetbal bij een kaartenreset; maar dat was dus niet zo).

Duidelijk en probleemloos gewonnen, 0-5, met PIC
hooguit de 2 gele kaarten en 1 blessure doen een klein, klein beetje zeer.

Uit mn competitie is wel een team met een hoogst opmerkelijke uitslag uitgechakeld:
matchID=333469887 > 100 Hatstats meer, wint het middenveld en heeft 65% BB, terwijl zijn aanval vrijwel gelijk is aan de def van zn tegenstander en ATTvsDEF andersoms 20%-80% is.
Ook heeft zn tegenstander minimale Spelhervatting-rating (zwak-zwak)

en toch wint die véél zwakkere tegenstander 3-2, dankzij drie SE's die schijnbaar bijna uit het niets komen (alhoewel ik moet toegeven dat dat team erg weinig Specialiteiten heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Oh ja in de beker al na 17 minuten met 3-0 achter. :(

Edit: Hmmm 51% balbezit voor hem, dat had ik duidelijk lager verwacht. :(

Edit2: 4-1 ;(

Edit3: Uiteindelijk nog teruggekomen tot 4-3, maar 5-3 verloren. ;( Haalde wel een uitstekend (laag) centrale aanval. :P

[ Voor 77% gewijzigd door -TheNose- op 13-07-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-3 winst in de beker. Mijn tegenstander even vakkundig weg gecounterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 08:24
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:15:
1-3 winst in de beker. Mijn tegenstander even vakkundig weg gecounterd.
Een sensationele 2-1 hier, eveneens vakkundig gecounterd. Zie Match=333822028 voor de hatstats: 168-195. De champagne gaat open! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

0-10 gewonnen met pic :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
geldt een rode kaart opgelopen in de beker ook voor de competitie?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
hier hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Webjunkie schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:12:
geldt een rode kaart opgelopen in de beker ook voor de competitie?
Ja, voor de eerstvolgende wedstrijd. In de volgende bekerwedstrijd ben je hem dus weer kwijt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tegen een botje geen problemen gehad: 0-6. Even een paar nieuwe aankopen kunnen opstellen op trainingsplaatsen.

Volgende wedstrijd is wel wat vreemd: volgens HT is de manager 63dgn geleden voor het laatst ingelogd, maar toch is het geen bot. (Daarnaast wint het team al 13 wedstrijden op rij en heeft zelfs 15 wedstrijden geen wedstrijd verloren. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:12
0-7 met pic tegen een botje. Wel een van mijn aanvallers voor 3weken geblesseerd :( Volgende week tegen een team uit de VII waarvan de eigenaar voor het laatst op 28/6 heeft ingelogd maar daarvoor wel aktief was, zal dus wel met vakantie te maken hebben denk ik.. we houden het in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een 0-8 overwinning op een bot en volgende week tegen een team uit VIII die pas 2 weken zijn team heeft dus dat moet ook niet al te lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:35

Shabbaman

Got love?

Ik ontdekte dat mijn tegenstander van komende zondag een keeper van 7M heeft. Volgens mij het sterkste team uit de divisie, en gezien z'n geklooi met opstellingen weet hij in tegenstelling tot de meeste hattrickers ook nog wat tactiek is. Snik.

En om het nog erger te maken: hij speelt ook nog wel eens counter :(

[ Voor 13% gewijzigd door Shabbaman op 14-07-2011 09:53 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
lig alweer uit de beker helaas. Helaas ook nog een blessure dus ben er niet zo blij mee. Zondag begin van de competitie waar ik een stuk meer vertrouwen in heb. Alle wedstrijden maar PIC spelen en zo kampioen worden hopelijk.
Verder flink trainen om versterking te kunnen kopen voor de VII een matig(hoog) middenveld was vorig seizoen te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

theturtle schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:55:
[...]

Een sensationele 2-1 hier, eveneens vakkundig gecounterd. Zie Match=333822028 voor de hatstats: 168-195. De champagne gaat open! :9
niet eens sensationeel, maar volgens mij een best wel terechte overwinning van jou tegen dat team dat hooguit wat betere ratings haalde; echter enigszins onevenwichtig lijkt te zijn imho.
je haalde een prima counterrating en daarmee 4 counterkansen waarvan je 2 scoorde (50%), en nog twee andere kansen liet je net liggen (SE en en gewone kans)
je scoorde de aanvallen over de vleugels, omdat hij zn verdediging volledig op het centrum geconcentreerd had > Dat team is perfect te bestrijden met AOW of counters.

Jouw team zou wat beter kunnen worden met een wat sterkere aanval, nu speel je met één erg sterke, oudere spits en 2 20-jarige wingers... train je die wingers nog bij? anders zou het kunnen zijn dat verkoop meer oplevert en je ook die kut vervangen dor wat oudere spelers die goedkoper zijn, mogelijk ook die vervangen door één winger en één spits voor erbij, zodat je ook 5-3-2 kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren mijn tweede wedstrijd gehad sinds mijn terugkomst in Hattrick, makkelijke overwinning van 6-2 tegen een duits team http://www87.hattrick.org...chID=333986753&BrowseIds=

Dit waren mijn b-keus spitsen, helaas is er eentje geblesserd uitgevallen. Ik heb 6 trainee spitsen, zou ik voor de zekerheid 1 extra nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
wildcardxl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:10:
Gisteren mijn tweede wedstrijd gehad sinds mijn terugkomst in Hattrick, makkelijke overwinning van 6-2 tegen een duits team http://www87.hattrick.org...chID=333986753&BrowseIds=

Dit waren mijn b-keus spitsen, helaas is er eentje geblesserd uitgevallen. Ik heb 6 trainee spitsen, zou ik voor de zekerheid 1 extra nemen?
ik ken je spelers niet maar mogelijk kun je een vleugelspeler incidenteel wat scoren training geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Nou ik train eigenlijk alleen maar centrumspitsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ja dat snap ik maar een vleugelspeler met wat scoren kan ook nog wel wat extra oplevere voor jezelf in prestatie of voor de verkoop. Als je niet altijd een reserve trainee op voorraad hebt kun je op die manier een van je andere spelers training geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:55:
lig alweer uit de beker helaas. Helaas ook nog een blessure dus ben er niet zo blij mee. Zondag begin van de competitie waar ik een stuk meer vertrouwen in heb. Alle wedstrijden maar PIC spelen en zo kampioen worden hopelijk.
Verder flink trainen om versterking te kunnen kopen voor de VII een matig(hoog) middenveld was vorig seizoen te laag.
Waarom zou je PIC spelen als je alles denkt te kunnen gaan winnen? Je zit ook niet meer in de beker?
Wceend schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:29:
ja dat snap ik maar een vleugelspeler met wat scoren kan ook nog wel wat extra oplevere voor jezelf in prestatie of voor de verkoop. Als je niet altijd een reserve trainee op voorraad hebt kun je op die manier een van je andere spelers training geven.
Ehm, scoren is alleen maar handig voor spitsen. Vleugelspelers doen er niets mee. (Zie HAG) Enige reden om een vleugelspeler scoren mee te geven zou zijn om deze om te bouwen naar spits.

[ Voor 38% gewijzigd door CoRrRan op 14-07-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:45:
[...]

Waarom zou je PIC spelen als je alles denkt te kunnen gaan winnen? Je zit ook niet meer in de beker?
[...]
Ehm, scoren is alleen maar handig voor spitsen. Vleugelspelers doen er niets mee. (Zie HAG)
gewoon omdat het kan. Heb dit seizoen vrij weinig te bereiken heb 100.000 TSI meer dan alle andere teams. Als ik veel PIC speel zal verder in de competitie mijn middenveld hoger zijn dan als ik een heel seizoen normaal speel, het geeft me dus wel een voordeel in de tweede helft van het seizoen.

Verder wil ik gewoon wat versterken op mijn zwakke punten en dan proberen vanuit de VII ook gelijk weer te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CoRrRan schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:45:
[...]

Ik ga ook alles piccen, dan is mijn middenveld na een of twee weken hoger als wanneer ik alles normaal speel en daarna stijgt het nog door tot ik uit de beker lig (dat gaat best hard met een beetje leiderschap en dat je nog in de beker zit). De bekerwedstrijden stellen in het begin toch weinig voor.

Ik moet alleen geen blessures krijgen, want op zich heb ik wel een goed team maar het is een beetje verwaarloosd (geen b-team, slechte trainees, en ze worden steeds ouder :p )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Trouwens mijn financien zijn momenteel als volgt: ik heb momenteel 99.000 + elke week ga ik er 6000 euro op achteruit, er zitten nog maar 122 leden in mijn fanclub... Ik neem aan dat dit verlies alleen te wijtten is aan het feit dat ik momenteel nog maar weinig supporters heb en dat ik het zo wel kan uitzingen totdat ik een redelijke spits heb verkocht of dat ik meer leden in mijn fanclub heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
wildcardxl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:47:
Trouwens mijn financien zijn momenteel als volgt: ik heb momenteel 99.000 + elke week ga ik er 6000 euro op achteruit, er zitten nog maar 122 leden in mijn fanclub... Ik neem aan dat dit verlies alleen te wijtten is aan het feit dat ik momenteel nog maar weinig supporters heb en dat ik het zo wel kan uitzingen totdat ik een redelijke spits heb verkocht of dat ik meer leden in mijn fanclub heb?
nee zeker in het begin moet je echt in de plus kunnen komen. mogelijk heb je te veel personeel op het moment?
Je bent natuurlijk wel begonnen in het tussenseizoen wat het wel wat lastiger kan maken.

Kun je de details van de laatste 2 weken eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

wildcardxl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:47:
altijd twee-wekelijks je financieen bekijken, en dan dus ook één week met een thuis- en één met een uitwedstrijd....
in weken met een thuiswedstrijd zul je duidelijk hogere inkomsten hebben, maar die moeten dan wél hoog genoeg zijn om het verlies als je niet thuis spelt goed te maken.

eigenlijk moet het best goed mogelijk zijn in de lagere divisie's een goede twee-wekelijkse plus te maken (ik kan me herinneren dat ik relatief snel 2-wekelijks 50K in de plus stond, in de lagere divisies, maar dat was ook nog voordat ik mn jeudgacademie opende, welke 20K per week kost natuurlijk, ik zie dat jij met jouw team FCwildcard (815099) wel al direkt je YA geopend hebt... dat zal je financieen behoorlijk drukken maar zal ook best overkombaar zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 14-07-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ah YA had zijn teamid niet dus kon het niet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsja, met maar 122 fans in z'n fanclub zal de kans om + te draaien niet zo makkelijk zijn.

Ik denk dat het niet heel erg is om op -6K/wk te zitten, als je maar die spitsen goed gaat rouleren in de ann-/verkoop en goed trainen. Dan kun je daar die verliezen redelijk makkelijk mee opvangen, totdat je fanclub wat aangroeit.

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 14-07-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Ging ik ook inderdaad wel van uit ja dat het wel goed moest komen maar wat advies is altijd welkom, personeel valt mee op dit moment:

Assistent-trainers 2 3 600 €
Sportpsychologen 0 0 €
Woordvoerders 1 1 800 €
Fysiotherapeuten 0 0 €
Dokters 0 0 €
Totaal 3 5 400 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

wildcardxl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:21:
Ging ik ook inderdaad wel van uit ja dat het wel goed moest komen maar wat advies is altijd welkom, personeel valt mee op dit moment:

Sportpsychologen 0 0 €
Woordvoerders 1 1 800 €
Fysiotherapeuten 0 0 €
Dokters 0 0 €
Totaal 3 5 400 €
eigenlijk zou je best meer assistent-trainers kunnen gebruiken om optimaler te trainen; dat zou een punt zijn waarbij ik je zou aanraden zodra je financieen wat meer ruimte bieden te investeren..
maar geef het wat tijd, zeker in het allereerste begin trekken je financieen snel wat bij, ook aangezien je dan snel fanclubleden wint en je bezoekeraantallen bij thuiswedstrijden toenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Hoeveel assistent trainers zou je mij adviseren te nemen? Ik had namelijk in een walkthrough gelezen dat om te beginnen 2 prima was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:21:

Sportpsychologen 0 0 €
Woordvoerders 1 1 800 €
Fysiotherapeuten 0 0 €
Dokters 0 0 €
Totaal 3 5 400 €
In het begin is het het best om meteen 2 woordvoerders te nemen, dat levert geld op. Daarnaast staat er nog een mooie calculator op hagonline, maar als vuistregel kan je zeggen dat je vanaf 900 supps in VIII pas een 3e moet aannemen.

Daarnaast zou ik nog 4 extra assistent-trainers aannemen. Bij nog meer maak je er waarschijnlijk verlies op. Je kan dat ook even uitstellen natuurlijk, die assistent-trainers leveren alleen geld op in de zin dat je trainees sneller trainen. Als je nu in geldnood zit zou ik daar op bezuinigen. Maar lager dan 2 zou ik echt niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net even wat op de transferlijst te kijken om te bepalen welke speler in de jeugd mijn volgende project word om te trainen. Valt me ineens op dat twee spelers met bijna identieke stats allebei een andere transfervergelijking hebben. Het enige verschil tussen de twee spelers zit op passen en die zit voor beide onder zwak dus word niet meegenomen in de vergelijking als je het scherm mag geloven. Echt de gemiddelde waarde van beide spelers ligt bijna 100k uit elkaar. Enige verschil wat ik zie dat bij criteria winger en passing omgedraaid staan, maar wel met dezelfde waardes er achter.

Iemand anders dit ooit op gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 23:06:
Zit net even wat op de transferlijst te kijken om te bepalen welke speler in de jeugd mijn volgende project word om te trainen. Valt me ineens op dat twee spelers met bijna identieke stats allebei een andere transfervergelijking hebben. Het enige verschil tussen de twee spelers zit op passen en die zit voor beide onder zwak dus word niet meegenomen in de vergelijking als je het scherm mag geloven. Echt de gemiddelde waarde van beide spelers ligt bijna 100k uit elkaar. Enige verschil wat ik zie dat bij criteria winger en passing omgedraaid staan, maar wel met dezelfde waardes er achter.

Iemand anders dit ooit op gevallen?
Regelmatig ja. Ik werk vaak met een homogene groep wat trainees betreft, zelfde stats dus. Als ik ze dan ga verkopen komen er ook van die uit elkaar lopende vergelijkingen uit. :?

Geen pops trouwens, 2 weekjes passen heeft me dus nog niets opgeleverd helaas. Volgend tussenseizoen beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Ik 2 pops, alleen niet de spelers waarvan ik wil dat ze het doen, 2 van mijn oudjes het passen omhoog. Ik wissel om de week het passen om naar scoren, of moet ik wachten tot ik het verander tot de spelers waarvan ik wil dat het omhoog gaat het omhoog gegaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had besloten om het laatste weekje van het tussenseizoen eens geen spelhervatten te trainen, maar een keertje keepen!! Popt mijn sluitpost meteen door naar wonderbaarlijk!!
Denk toch goed voor een plusje van een tonnetje of zeven!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb een klein beetje een probleem, een speler die ik op de TL heb gezet is gepopt naar een hoger niveau PM. (Ik was weer ongeduldig...)

Nu is de TC ongeveer 500K hoger geworden, maar ik heb reeds een bod voor de vorige TC waarde. Nu komt deze speler echter niet meer voor in de Transfer Lijst met z'n nieuwe PM niveau.

Is het beter om dat zelf mee te gaan bieden om de prijs op te drijven? Of heeft iemand nog een leuke middenveld trainee nodig? ;)

Hasan Heljo (314821057)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:56:

Nu is de TC ongeveer 500K hoger geworden, maar ik heb reeds een bod voor de vorige TC waarde. Nu komt deze speler echter niet meer voor in de Transfer Lijst met z'n nieuwe PM niveau.
volgens mij was dat enkel vroeger zo, de tranbsferlist zoekfunctie was toen enkel een 'cache' van de speler op het moment dat hij gelist werd....

volgens mij zoek je nu ofwel realtime in de échte list óf het is een zich regelmatig updatende cache en dus worden ook pops meegenomen (evenals blessure's/pleisters en stijgend of dalend TSI)

edit: herstel, kennelijk klopt dat idd niet, ik heb net gechecked en hij is nu nog te vinden met PM: formidabel...
enkel weet ik niet zeker of niet dat binnekort geupdated wordt en hij dan wel als uitmuntend PM te vinden is

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 15-07-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Normaal gesproken heb ik een laag verloop met transfers op mijn basisspelers zelfs op de trainingsplekken. Maar ik moet zeggen dat nu ik passen train het interessant is om ook deze spelers elke pop in de gaten te houden. Ik zet ze dan voor een minimale prijs op de TL en als ze niet verkocht worden is er niks aan de hand. Verkoop ik ze wel dan zit er een leuke winst op, het is wel belangrijk dat de vorm en conditie in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zucht, het blijft toch lastig om gevoelsmatig weer helemaal bij het begin te moeten beginnen. Ik kan niks, nergens geld voor, kan dus alleen maar geduld hebben. :(
Voel me echt als mijn cluppie...in categorie 1. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in een 17 jarige all rounder?
Zie 326957068
http://www75.hattrick.org...r.aspx?playerId=326957068

Deadline: 20-07-2011 12:00
:>

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:05:
Zie 326957068

17 jarig? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:33:
[...]

volgens mij was dat enkel vroeger zo, de tranbsferlist zoekfunctie was toen enkel een 'cache' van de speler op het moment dat hij gelist werd....

volgens mij zoek je nu ofwel realtime in de échte list óf het is een zich regelmatig updatende cache en dus worden ook pops meegenomen (evenals blessure's/pleisters en stijgend of dalend TSI)

edit: herstel, kennelijk klopt dat idd niet, ik heb net gechecked en hij is nu nog te vinden met PM: formidabel...
enkel weet ik niet zeker of niet dat binnekort geupdated wordt en hij dan wel als uitmuntend PM te vinden is
Gelukkig een aantal bieders gehad op de speler, en is hij er voor de prijs uitgegaan die ik gehoopt had. Had nog wel wat meer mogen zijn, maar zo is het ook wel OK.
DatePlayerSold/BoughtTo/FromPrice
16-07-2011 (1/46)Hasan HeljoKeks1.593.000 €5.760
-TheNose- schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:31:
Zucht, het blijft toch lastig om gevoelsmatig weer helemaal bij het begin te moeten beginnen. Ik kan niks, nergens geld voor, kan dus alleen maar geduld hebben. :(
Voel me echt als mijn cluppie...in categorie 1. :(
Waar is het misgegaan dan? En hoezo heb je geen geld meer? Geen trainees? Dan alles in de verkoop zetten en dit volgen: Hattrick Press - Eredivisie zonder aankopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:12:
[...]
Gelukkig een aantal bieders gehad op de speler, en is hij er voor de prijs uitgegaan die ik gehoopt had. Had nog wel wat meer mogen zijn, maar zo is het ook wel OK.
[...]

[...]

Waar is het misgegaan dan? En hoezo heb je geen geld meer? Geen trainees? Dan alles in de verkoop zetten en dit volgen: Hattrick Press - Eredivisie zonder aankopen :)
Vorig seizoen teveel geswitched van trainingsvorm en keihard op mijn bek gegaan door slechte verkopen ivm de dalende transferprijzen. Momenteel 6 goede scoren trainees (staan er 2 te koop HINT) en 3 voor 7de divisie begrippen goede mids. De rest van mijn team is troep. In kas momenteel 300k. :(

Combo van ongeduld en dikke pech dus.

Heb je post gelezen. Zet me wel weer aan het denken om je eigen spelers gewoon op te leiden idd. Damien had een keer zo'n plan geschreven. Zit wel echt wat in, zeker voor iemand zoals ik die altijd impulsieve aankopen doet. :P Misschien toch eens uitdenken dit plan, team zit nu toch aan de grond, een duidelijk plan is dan nooit verkeerd natuurlijk.

Damien kom er maar in met je zelfspot paraat (hoe werkte jouw plan ook alweer?).

[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 17-07-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-TheNose- schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:47:
[...]

Vorig seizoen teveel geswitched van trainingsvorm en keihard op mijn bek gegaan door slechte verkopen ivm de dalende transferprijzen. Momenteel 6 goede scoren trainees (staan er 2 te koop HINT) en 3 voor 7de divisie begrippen goede mids. De rest van mijn team is troep. In kas momenteel 300k. :(

Combo van ongeduld en dikke pech dus.
Dalende markt is inderdaad erg vervelend. Ik heb er zelf (gelukkig!) geen echte last van gehad, al mijn trainees met winst kunnen verkopen, maar toch wel zelf gemerkt dat het geld wat ik uit kon geven me spelers gaf die ik niet had verwacht te kunnen kopen.

Als het 2 trainees zijn, en je zit in geldnood, vond je het dan verstandig om ze beide boven de TransferCompare prijs te listen? Kan me wel indenken dat je toch je investering wilt terugverdienen, maar Sava 1M boven de TC waarde zetten? Gewaagd. Kristian is ietwat beter gepositioneerd, maar toch ook niet op een prijs dat ik heel veel gegadigden voorzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op zondag 17 juli 2011 @ 16:03:
[...]

Dalende markt is inderdaad erg vervelend. Ik heb er zelf (gelukkig!) geen echte last van gehad, al mijn trainees met winst kunnen verkopen, maar toch wel zelf gemerkt dat het geld wat ik uit kon geven me spelers gaf die ik niet had verwacht te kunnen kopen.

Als het 2 trainees zijn, en je zit in geldnood, vond je het dan verstandig om ze beide boven de TransferCompare prijs te listen? Kan me wel indenken dat je toch je investering wilt terugverdienen, maar Sava 1M boven de TC waarde zetten? Gewaagd. Kristian is ietwat beter gepositioneerd, maar toch ook niet op een prijs dat ik heel veel gegadigden voorzie.
Het was meer een kwestie van proberen, maar zie nu dat ik de verkeerde te koop heb gezet. Sava was helemaal niet de bedoeling, lol. Kristian staat 200k erboven. Gaat hij eruit dan is het leuk, zo niet, ook geen probleem.

Ik ga een plan maken om mijn eigen spelers op te trainen, voor alle posities behalve de keeper (keepers trainen vind ik alles behalve leuk. Kijken of ik er zo nog tijd voor heb. :)

Het blijft toch beter om me gewoon te specialiseren in 1 trainingsvorm (Scoren en soms een periode passen). Zou leuk zijn mijn huidige A spitsen te kunnen verkope om de rest van mijn team in te kunnen vullen. Ik doe hiervoor 1 poging, gaan ze eruit dan is het leuk anders wacht ik tot de volgende skill pop. Eigenlijk moet ik dit seizoen gewoon uitzitten en dan volgend seizoen weer de markt op voor nieuwe trainees en nieuwe A spelers. Maar gewoon uitzitten is zo moeilijk! :(

[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 17-07-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hattrick Manager werkt niet meer sinds dit seizoen, jammer want de ontwikkelaar heeft ook geen zin meer het te updaten (omdat het inlogsysteem weer helemaal op de schop is gegaan wat hem veel werk kost en hij maakte al een tijdje alleen nog kleine fixes).

Jammer dat al die oude software niet meer werkt, al is het goed dat het komt dat er na al die jaren nog steeds veel ontwikkeltijd in Hattrick zelf gestopt wordt (hoewel het voor mij als niet zo actieve speler makkelijker was met de oude matchengine en regels van het spel ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 14:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Had niet verwacht te winnen gisteren, aangezien tegenstander beter was op het middenveld. Maar gelukkig toch gewonnen :) (matchid = 343705665)

Na vorige seizoen gedegradeerd te zijn, wil ik dit seizoen rustig meedraaien in de top. En komend seizoen weer promoveren. Dit is iig een goed begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
8-0 gewonnen was de enige van mijn divisie (samen met mijn tegenstander) die niet tegen een botteam moest spelen. Morele overwinning dus en met 76% balbezit komt dat wel goed.
Nu lekker bouwen aan mijn team en wat skilltrades dit seizoen op de wingbacks zodat ik wat geld over heb.

edit: en maar 2 supporters erbij :( zal wel tegen het plafond van de divisie zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Wceend op 18-07-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gisteren met 4-0 gewonnen van de nummer 2 van vorig seizoen. Waardoor ik na de titel gelijk de koppositie pak. Nou moet ik die eigenlijk wel delen met F.C. Flower Power, want volgens mij staat hij tweede nu op alfabetische volgorde ofzo :P

Tweakers on top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Gisteren mijn eerste wedstrijd met 9-0 gewonnen door een human player waarvan mijn competitie er maar 5 zijn. Sta nu dus eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo nu even de tijd gehad om mijn planning voor de komende 4 seizoenen op te zetten (langere planning heeft weinig zin naar mijn idee). Het zal er wel op neer komen dat ik nog 4 seizoenen in de VIIde ga spelen, maar goed, daarna ben ik ook wel klaar voor de VIde om daar dan ook te blijven.

Bedoeling is om nu nog 2 seizoenen scoren te blijven trainen ik hou dan 3 spitsen voor mijn A team en verkoop er 3. De opbrengst van die verkoop moet zo'n 9mill (2x bovennatuurlijk/goed en 1x tDFW uitmuntend/uitmuntend/wonderbaarlijk) zijn.

Dan ga ik 2 seizoenen vleugelspel trainen. De 50% plekken vul ik op met 2 van mijn spitsen en 2 briljante verdedigers (met weinig wing, zie de wingtraining daar als extraatje). De 100% plekken zal ik 4 18 jarige trainees halen met uitstekend wing en goed passen (zijn na 2 seizoenen wereldklasse wing). Kosten van de overstap naar wing training zal zo'n 4mill zijn (2x kale briljante def voor 900k per stuk, 4x 18jr uitstekend wing/goed passen voor 500k per stuk).

De 5mill die ik over had zal ik in een wereldklasse keeper investeren en nog een kale briljante verdediger.

:)

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 18-07-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren met 2-0 verloren. Het bleek maar weer dat middenveld overwicht uitermate belangrijk is. Tevens had mijn tegenstander het voor elkaar gekregen om de juiste aanvalskant aan te pakken en daar z'n sterkste verdediging te plaatsen. Ik vrees dat ik misschien iets te vaak voor 1 kant kies. Dat moet ik maar even gaan controleren.

Uiteindelijk 2 hele niveaus lager qua middenveld en dat komt dus uit op welgeteld 0 kansen voor mij. Het lijkt mij duidelijk dat mijn A-mids niet sterk genoeg zijn. (2x 13, 1x 14).

Op zich ziet mijn verdediging en mijn aanval er wel prima uit. Maar ik heb geen haast, ik wil alleen voor elkaar krijgen dat ik niet weer direct degradeer.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 18-07-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Met 2-1 de boot in gegaan, wist dat het een moeilijke wedstrijd ging worden (heel het seizoen wordt moeilijk, ik hoop dan ook wederom op handhaving zonder P/D duel einde seizoen).

Had wel beide helften meer balbezit (iets van 54%) maar dat heeft helaas niet mogen baten.. moet mss toch maar op zoek naar wat meer versterking (vorige week een nieuwe aanvaller gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Zelf onverwacht toch gewonnen met 4-3! Was een spannende pot waar ik net wat sterker op het middenveld was. De overige linie's waren voor hem. Zo zie je maar weer dat een wedstrijd op het middenveld beslist kan worden ;)

Helaas was het bekeravontuur wederom van korte duur ;)
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:05:
Zie 326957068

Ik heb reeds een bod gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoen begonnen met een 1-1 gelijkspel in een uitwedstrijd bij een van mijn naast concurrenten.
Het blijkt ook dat een van de, in mijn ogen, sterkere nieuwe teams inmiddels eigenaarloos is geworden, hetgeen handhaving makkelijker zal maken.

Ben van plan dit seizoen nog af te maken als DEF trainer, om vervolgens een switch te gaan maken. Waarnaar toe weet ik alleen nog niet, maar ik heb het idee dat DEF op dit moment een beetje aan het doodbloeden is. Ik zie speler voorbij komen die geen drol meer opleveren ( relatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:49:
Ben van plan dit seizoen nog af te maken als DEF trainer, om vervolgens een switch te gaan maken. Waarnaar toe weet ik alleen nog niet, maar ik heb het idee dat DEF op dit moment een beetje aan het doodbloeden is. Ik zie speler voorbij komen die geen drol meer opleveren ( relatief).
is het dan juist niet slim om op DEF te blijven zitten?
Als de prijzen zo laag zijn dan zit je cyclisch gezien gewoon goed en gaan ze in de toekomst weer stijgen.
Als jij nu ook iets anders als DEF gaat doen volg je alleen maar de kudde die nu ook stopt met def en weer iets anders gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:57:
[...]

is het dan juist niet slim om op DEF te blijven zitten?
Als de prijzen zo laag zijn dan zit je cyclisch gezien gewoon goed en gaan ze in de toekomst weer stijgen.
Als jij nu ook iets anders als DEF gaat doen volg je alleen maar de kudde die nu ook stopt met def en weer iets anders gaat doen.
Klopt wel, maar ik heb cashflow nodig om mijn andere linies te versterken. Mijn opstelling is top zwaar, door dat ik een ijzersterke verdediging heb t.o.v. matige andere linies.
Ik zie nu dat er speler verkocht worden voor een lager bedrag dan één à twee pops geleden. Dus als ik nu verkoop doe ik mijzelf te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:12:
[...]

Klopt wel, maar ik heb cashflow nodig om mijn andere linies te versterken. Mijn opstelling is top zwaar, door dat ik een ijzersterke verdediging heb t.o.v. matige andere linies.
Ik zie nu dat er speler verkocht worden voor een lager bedrag dan één à twee pops geleden. Dus als ik nu verkoop doe ik mijzelf te kort.
waarom ga je dan niet multiskill trainen? Train je verdedigers die je nu hebt op positiespel en verkoop ze zodra je wel winst kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Zijn hier ook vleugelspel trainers?

Ik zit namelijk te denken om een switch te maken naar vleugelspel alleen zou ik graag wat meer informatie over willen qua ervaringen/tips van mensen die het getraind hebben of zelfs nog steeds trainen.

Ik weet namelijk dat er 2 vormen zijn, lange pass & vleugelaanval, wat is het verschil hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ansjo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:51:

Ik zit namelijk te denken om een switch te maken naar vleugelspel alleen zou ik graag wat meer informatie over willen qua ervaringen/tips van mensen die het getraind hebben of zelfs nog steeds trainen.

Ik weet namelijk dat er 2 vormen zijn, lange pass & vleugelaanval, wat is het verschil hierin?
De verschillen zijn goed terug te vinden op de volgende websites:Het verschil is dat de eerste alleen vleugelspelers & vleugelverdedigers traint (relatief snel, maar weinig). De andere alleen vleugelspelers, middenvelders en spitsen (langzamer, maar meer).

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 19-07-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ansjo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:51:

ik ben vleugelspel trainer. Ik train gewoon vleugelspel en geen vleugelaanval.
Vleugelaanval traint meer spelers maar gemiddeld duurt het langer.

Met vleugelspel train je de 2 wingers op 100% en de 2 wingbacks op 50%.
Vleugelspel geeft je veel opstellingsvrijheid en het biedt je tacktisch ook veel mogelijkheden.

Op dit moment koop ik trainees in met hoog positiespel en wat passen en spec snel en train ze dan op de vleugel. In het begin kun je ze dan naar het midden zetten voor een betere mid als ze meer vleugel krijgen zet je ze aanvallend voor goede flank ratings. Je kunt dan ook aanval over de vleugels spelen.
Voor de wingbacks kies ik hoog verdedigen en passen met koppen of snel. Deze spelers train ik dan ook op de vleugel.
Ik twijfel een beetje over mijn wingbacks in de oefenwedstrijden ik wil wat gaan proberen met spitsen trainen op vleugel of mijn huidige mids van rond de 25 trainen op vleugel op woensdag.
Je hebt erg veel opties en het is tot in hogere diviesies winstgevend (nog geen ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Oke bedankt voor de informatie.

@Wceend: Wat is je team-id @ hattrick. Dan kan ik daar eens een kijkje nemen naar je opstellingen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ansjo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:11:
Oke bedankt voor de informatie.

@Wceend: Wat is je team-id @ hattrick. Dan kan ik daar eens een kijkje nemen naar je opstellingen. :9
208190
niet te veel naar het tussenseizoen kijken ik heb wat blessures en ben aan het klooien met mijn wingback trainees.

wat train je eigenlijk op dit moment middenveld?
Als je wilt overschakelen naar vleugel kun je misschien nog mids trainen die al wat vleugel hebben dan zijn de overstapkosten niet zo hoog.

[ Voor 20% gewijzigd door Wceend op 19-07-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Wceend schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:21:
[...]

208190
niet te veel naar het tussenseizoen kijken ik heb wat blessures en ben aan het klooien met mijn wingback trainees.

wat train je eigenlijk op dit moment middenveld?
Als je wilt overschakelen naar vleugel kun je misschien nog mids trainen die al wat vleugel hebben dan zijn de overstapkosten niet zo hoog.
Ik train nu positiespel, heb hiervoor een tijd passen getraind. Maar vermoedelijk maak ik dit seizoen nog af met positiespel of halverwege het seizoen de overstap om zo nog enkele trainee's omhoog te krijgen. Maar nu heb ik in ieder geval nog wel wat informatie over t vleugelspel trainen.

Is het zo dat je vleugelmiddenvelders / vleugelaanvallers 100% training krijgen en wingbacks 50%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ansjo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:51:
[...]

Ik train nu positiespel, heb hiervoor een tijd passen getraind. Maar vermoedelijk maak ik dit seizoen nog af met positiespel of halverwege het seizoen de overstap om zo nog enkele trainee's omhoog te krijgen. Maar nu heb ik in ieder geval nog wel wat informatie over t vleugelspel trainen.

Is het zo dat je vleugelmiddenvelders / vleugelaanvallers 100% training krijgen en wingbacks 50%?
als je het over de trainingsvorm vleugelspel hebt en je onder vleugelaanvallers gewoon je vleugelspelers verstaat wel ja.
als je het over aanvallers naar de vleugel hebt die trainen niet mee met de standaard trainingsvorm vleugelspel. Deze spelers trainen alleen met vleugel aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Wceend schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:08:
[...]

als je het over de trainingsvorm vleugelspel hebt en je onder vleugelaanvallers gewoon je vleugelspelers verstaat wel ja.
als je het over aanvallers naar de vleugel hebt die trainen niet mee met de standaard trainingsvorm vleugelspel. Deze spelers trainen alleen met vleugel aanval.
Oke helder, dus kort samengevat heb je met Vleugelspel training 2 x 100% training en 2x 50% training of heb ik het mis? Dus in totaal 4 plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ansjo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:17:
[...]

Oke helder, dus kort samengevat heb je met Vleugelspel training 2 x 100% training en 2x 50% training of heb ik het mis? Dus in totaal 4 plekken.
Klopt, en dan ook nog de friendly natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ansjo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:17:
[...]

x2 is samen 8 als je iedere week een freindly speelt. Met de nieuwe trainingssnelheid gaan de wingbacks ook best vlug dus het is best wel rendabel.

zelf train ik nu even spelhervatten voor een paar weken en dan snel weer naar wing toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Alltid alternatief?

http://hattrickunited.org...8/the-return-of-hatstats/

Duurt alleen nog een tijd voordat het 'live' is, maar het zou heel mooi zijn. Zijn we misschien wat minder afhankelijk van de HT devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:07:
Alltid alternatief?

http://hattrickunited.org...8/the-return-of-hatstats/

Duurt alleen nog een tijd voordat het 'live' is, maar het zou heel mooi zijn. Zijn we misschien wat minder afhankelijk van de HT devs.
Zeker een alternatief indien Alltid nu helemaal dood lijkt te zijn en de integratie ook niet opschiet. In ieder geval klinkt het goed en dan maar hopen op het moment dat hatstats klaar is dat hattrick niet ineens met de integratie komt. Zou zonde van zijn tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:42:
[...]

Zeker een alternatief indien Alltid nu helemaal dood lijkt te zijn en de integratie ook niet opschiet. In ieder geval klinkt het goed en dan maar hopen op het moment dat hatstats klaar is dat hattrick niet ineens met de integratie komt. Zou zonde van zijn tijd zijn.
Tenzij hij het gewoon beter doet dan HT. Wat niet helemaal naast de waarheid hoeft te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Interessant...had voor de lol een tDFW gelist met goed scoren, uitmuntend pm en uitmuntend passen. Voor 2.5mill (hoogste bedrag op TC). Loopt vanavond af en nu hebben 2 mensen al geboden. Hoogste bod staat nu op 2.75mill. :)
Ziet ernaar uit dat ik mijn 4 seizoenen planning iets aan moet passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:48:
Ziet ernaar uit dat ik mijn 4 seizoenen planning iets aan moet passen. :)
is heel jouw plan geen lopende aanpassing ;)

heeft iedereen hier eigenlijk wel een plan?
Zelf ben ik niet echt van de plannen. Wil gewoon goede spelers trainen op wing en daardoor hoger komen te spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Wceend op 20-07-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn nieuwe plan is mijn eerste 4 seizoenen planning sinds jaren. :P
Deze verkoop versneld mijn plan alleen iets, kan mijn keeper nu eerder kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn planning voor de komende seizoenen laat zich momenteel erg leiden door de kolonie Surinamers op mijn middenveld. Qua training zal het voornamelijk positiespel blijven misschien afgewisseld met soms een seizoen passen. Allemaal afhankelijk welke spelers er op dat moment rondlopen.

Wel probeer ik de overige linies meer over te stappen naar Nederlanders om de salariskosten te kunnen drukken. Die stijgen op een gegeven moment best wel, maar gelukkig krijg je een gedeelte terug als ze voor hun land uitkomen. Momenteel een vleugelspeler en een middenvelder die onderdeel uit maken van het nationale team van Suriname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

En als ze jarig zijn gaat hun salaris naar beneden. :) (Of minder hard omhoog!)

[ Voor 18% gewijzigd door CoRrRan op 20-07-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 18:25
Mijn plan is oprukken naar de top 1000 van Nederland. Als het zover is (nog ver weg) zie ik wel weer verder (of mss wel nooit nodig ;))

Zoet en zuur in de beker vanavond. Door naar de derde ronde, maar in de 87e minuut bij 6-0 nog even een van mijn beste verdedigers eraf met +3.. Als voornaamste degradatiekandidaat in mijn competitie van de actieve spelers (wel nog een botje erbij :)) zat ik juist daar eigenlijk niet op te wachten :X

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn plan voorlopig is om naar de Ve op te stomen.
Met mijn transfer winsten heb ik steeds betere trainnee's gekocht. Nu ben ik de plaatsen aan het vervangen met multiskill Trainnee's.
Op zich loopt alles wel volgens plan, maar mijn kapitaal staat vast op het veld en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven!
Ik heb wel erg veel geluk gehad, en nog steeds, met talenten uit mijn jeugdteam. Die hebben het plan wel een boost gegeven en loop daardoor een seizoen voor op schema. Dit geeft wat vrijheid maar is ook gevaarlijk.

In mijn plan staat trainen eerst, prestaties daarna!
Ben derhalve volgens de verwachting uit de beker getikt. Met een 1-2 nederlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Als er nog mensen zijn die een briljante spits met goed passen zoeken?

Kristian Erik Karama (302571808)
Filippo Corazza (298237797)

Bij interesse wordt een vroeg bod erg gewaardeerd. :) Prijs is gemiddelde wat TC aangeeft.

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 21-07-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand een 21 jarige wonderbaarlijk DEF zoekt, bij deze.

Diego Caballé (281080267)

Hij staat echt op het punt om te poppen.......mogelijk vrijdag al.

Heb de munten nodig om een speler die ik echt heel graag wil hebben, namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 08:24
Cup is weer voorbij voor dit jaar... maar vanuit de VIII een 4e-klasser de verlenging in dwingen, daar kunnen we trots op zijn! (Match ID: 345858458)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Zijn er nog mensen opzoek naar een leuke middenvelder? Meer voor de mensen in de lagere divisie's ;)

Paolo Gatta (290102015) 21 jarige middenvelder

Verdedigen: matig
Positiespel: uitmuntend
Passen: uitstekend

Deadline: 23-07-2011 15:57 (2 dagen 6u 48m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:47
Door naar de volgende ronde in de cup (3-6) wat een uitslag. Wel helaas 1 van mijn spitsen eruit getrapt met +3. Gelukkig heb ik nog 1 op reserve, maar die wilde ik eigenlijk komende week verkopen, moet dus weer uitgesteld worden.

/offtopic

Probeer als je een speler hebt gewoon alleen playerid te posten met bovennatuurlijk scoren en goed passen of iets dergelijks. Dan hou je het kort. Het is wel zo dat dit geen transferad topic moet worden, maar als het summier gebeurd hebben niet veel mensen er last van.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Sandyman538 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:26:
Probeer als je een speler hebt gewoon alleen playerid te posten met bovennatuurlijk scoren en goed passen of iets dergelijks. Dan hou je het kort. Het is wel zo dat dit geen transferad topic moet worden, maar als het summier gebeurd hebben niet veel mensen er last van.
Oke thanks voor de tip, zal t de volgende keer anders doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een ronde verder in de beker, maar naar alle waarschijnlijkheid wel de laatste. Omdat ik mijn training er niet voor op wil geven en ook het risico op mogelijke blessures wil vermijden speel ik met mijn b-team. Met die spelers zou ik zelfs in VII niet weten te winnen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:57:
Weer een ronde verder in de beker, maar naar alle waarschijnlijkheid wel de laatste. Omdat ik mijn training er niet voor op wil geven en ook het risico op mogelijke blessures wil vermijden speel ik met mijn b-team. Met die spelers zou ik zelfs in VII niet weten te winnen vermoed ik.
Je hebt dus hetzelfde probleem als ik. :)

Ik heb echter wel wat A-spelers opgesteld, maar m'n trainingslinie stond wel gewoon met het B-team opgesteld.

Gelukkig wel gewonnen, maar het blijft een haat/liefde verhouding, die beker. TS voordeel is leuk, inkomsten enigszins leuk als je het voor elkaar krijgt om trainees op te stellen, maar de kans op blessures en verloren trainingsminuten zijn toch best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant heeft elk nadeel een voordeel en kan ik weer opzoek naar nieuwe vlaggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Ik heb een spits te koop, reusachtig met uitstekend passen en onvoorspelbaar.
Nu al een paar keer gelist voor 3.8 miljoen, maar verkoop gaat niet echt vlot.
Is het bedrag te hoog ? Volgens TL niet.
Welke dagen laten jullie de spelers graag aflopen ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:47
chario2 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:38:
Ik heb een spits te koop, reusachtig met uitstekend passen en onvoorspelbaar.
Nu al een paar keer gelist voor 3.8 miljoen, maar verkoop gaat niet echt vlot.
Is het bedrag te hoog ? Volgens TL niet.
Welke dagen laten jullie de spelers graag aflopen ?
Komt wel goed met 3.8 lijkt me. Als je naar de transfercompare kijkt zie je alleen dat zulke spelers een dikke week geleden verkocht zijn voor 3.2 en 3.5, dus als iemand dat ziet wil hij dit er misschien niet voor betalen, maar eergisteren is er 1 verkocht voor 4.4 met minder TSI, dus ik denk dat het wel los loopt!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Gisteren met 0-5 gewonnen; komende week tegen iemand uit de VII; maar weet nog niet of ik deze zal winnen (ligt eraan of hij voor de beker gaat of niet; ik stel wederom mijn B-elftal op voor de training)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:06:
[...]

Komt wel goed met 3.8 lijkt me. Als je naar de transfercompare kijkt zie je alleen dat zulke spelers een dikke week geleden verkocht zijn voor 3.2 en 3.5, dus als iemand dat ziet wil hij dit er misschien niet voor betalen, maar eergisteren is er 1 verkocht voor 4.4 met minder TSI, dus ik denk dat het wel los loopt!
Ik hoop het ! kan de centen goed gebruiken :)
Ga denk ik een mid kopen met buitenaards of reusachtig mid en minimaal uitmuntend vleugel.
Speel nu 3-4-3 of 2-5-3, door mijn centrale aanval wordt ik erg voorspelbaar.
Gelukkig heb ik aanvallers met wat passen en een vleugel verdediger (formidabel vleugel, reusachtig verdedigen) en zet ik een mid die redelijk vleugel heeft naar het midden, waardoor ik toch vaak redelijk/goed vleugelspel haal, maar wil dit graag hoger hebben waardoor ik onvoorspelbaar wordt.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

Gisteren nipt gewonnen, volgende week tegen een ander team uit de VI. Denk dat ik het wel best vind en mijn trainees een fijne middag bezorg. Alleen jammer dat het geen thuiswedstrijd is maar soit, je kunt niet alles hebben.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
1 pop vandaag 17jr 95dgn naar formidabel scoren.

4 seizoenen planning maar wat aangepast aangezien ik mijn A trainees toch goed heb kunnen verkopen:

Bedoeling is om nu nog 2 seizoenen scoren te blijven trainen ik hou dan 3 spitsen voor mijn A team en verkoop er 3. De opbrengst van die verkoop moet zo'n 7,5mill (3x wereldklasse/goed) zijn.

Dan ga ik 2 seizoenen vleugelspel trainen. De 50% plekken vul ik op met 2 van mijn spitsen en 2 briljante verdedigers (met weinig wing, zie de wingtraining daar als extraatje). De 100% plekken zal ik 4 18 jarige trainees halen met uitstekend wing en goed passen (zijn na 2 seizoenen wereldklasse wing). Kosten van de overstap naar wing training zal zo'n 4mill zijn (2x kale briljante def voor 1mill per stuk, 4x 18jr uitstekend wing/goed passen voor 500k per stuk).

De 3,5mill die ik dan over heb zal ik in een briljante verdediger investeren, waarschijnlijk met positiespel.
Pagina: 1 ... 27 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.