mooi klote nu hopen dat de backup recent is en dat we niets kwijt zijn.Hattrick and Hattrick Open are down. Our main disk array has crashed because of a human error. We need to restore the disks from back-up. This will take most of the day due to the large volume of data. We feel confident that we will be back on-line by 22:00 HT time. We apologise for the inconvenience.
het zal es niet waar zijn..
ik vrees eerlijk gezegd het eerste, diskherstel na backup is meestal niet het enige, voordat de servers dan goed draaien duurt het vaak alsnog een extra dag waar de servers baggertraag en onbereikbaar zijn...
ik hoop enkel dat ik ergens morgen nog wel een kans heb nog een friendly te regelen, dat had ik nog niet (wel een aantal utidagingen uitstaan in kleine landen voor flag-chasing)...
anders ben ik behoorlijk de pineut
ik vrees eerlijk gezegd het eerste, diskherstel na backup is meestal niet het enige, voordat de servers dan goed draaien duurt het vaak alsnog een extra dag waar de servers baggertraag en onbereikbaar zijn...
ik hoop enkel dat ik ergens morgen nog wel een kans heb nog een friendly te regelen, dat had ik nog niet (wel een aantal utidagingen uitstaan in kleine landen voor flag-chasing)...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
ik denk dat 't wel ff kan duren, de vorige keren in gedachten nemend
ik vind dat ze toch regelmatig problemen hebben eigenlijk
en ben benieuwd van wanneer backup is, hoop zeer recent...
Ze hebben toch zo'n hardware sponsor deal met Intel?
Verwijderd
Werkt dat een beetje kleine landen uitdagen?? Ik heb het ooit rechtstreeks via HT mail gedaan en kreeg direct een boete van 10K om mijn oren![b][message=36296683,noline]RM-rf schreef
dat was vroeger. Het aantal users is dalende dus lijkt het mij als hattrick belangrijk dat nieuwe aanmeldingen snel verwerkt worden.Marzman schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:21:
[...]
Ik stond ook weken op een wachtlijst inderdaad. Appart dat mensen nu al klagen als het langer als een uur duurt
Kampioen geworden, nu hopen op een mooi pd duel
Chario2 (818126)
je mag hopen dat ze live repliceren naar een offsite omgeving dan kunnen ze zeer recent restoren.rik86 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:50:
ik denk dat 't wel ff kan duren, de vorige keren in gedachten nemend
In de andere gevallen zal het wel op een backup van vannacht terecht komen ben ik bang.
Als ik maar kampioen én direct gepromoveerd blijf, en nog mijn opstelling voor m'n friendly kan instellen, dan boeit het mij niet. Nou ja...
-- == Alta Alatis Patent == --
van hun twitter-feed:
Hattrick Hattrick
@
@Witteman From what I'm told no. We have a back up that is newer then that.
53 minutes ago
Dus ik heb m'n twijfels...
Hattrick Hattrick
@
53 minutes ago
Verwijderd
Waarover heb je je twijfels?rik86 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:34:
van hun twitter-feed:
Hattrick Hattrick
@
53 minutes ago
Serieus?!? Kom ik weer met mijn vroeger verhaal. Zo werkte dat gewoon. Je moest mensen mails sturen en kijken of je op die manier een friendly kon regelen, dat werkte het makkelijkst. Toen had je natuurlijk ook nog niet de hendige automatische friendly regel hussel machine.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:06:
[...]
Werkt dat een beetje kleine landen uitdagen?? Ik heb het ooit rechtstreeks via HT mail gedaan en kreeg direct een boete van 10K om mijn oren!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ja serieus. Ik had een ploeg uit, ik meen, Koeweit en Irak aangeschreven! Volgende dag had ik bericht van Hattrick met daarin de opmerking dat ik geen mensen mocht benaderen voor friendlies en de opgelegde boete ad 10K!!Sandyman538 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:12:
[...]
Serieus?!? Kom ik weer met mijn vroeger verhaal. Zo werkte dat gewoon. Je moest mensen mails sturen en kijken of je op die manier een friendly kon regelen, dat werkte het makkelijkst. Toen had je natuurlijk ook nog niet de hendige automatische friendly regel hussel machine.
ja, mag inderdaad niet meer, om nieuwe spelers in kleine landen te beschermen tegen overmatige spam van de flag-chasers 
En over m'n twijfels, ik vond, en vind het nog steeds niet een heel erg duidelijk antwoord dat ze een werkende recente back-up hebben. Gezien het feit dat 't wel eens eerder helemaal mis is gegaan, heb ik m'n twijfels
En over m'n twijfels, ik vond, en vind het nog steeds niet een heel erg duidelijk antwoord dat ze een werkende recente back-up hebben. Gezien het feit dat 't wel eens eerder helemaal mis is gegaan, heb ik m'n twijfels
Verwijderd
Als ik twitter mag geloven zouden ze maar een paar minuten kwijt zijn. Dus dan zou het meevallen.
Ondertussen kan je inloggen als je een getal achter de www te zetten. Wel een apart gezicht om minder dan 300 Nederlanders ingelogd te zien.
Edit: Gewoon de www doet het nu ook weer.
Ondertussen kan je inloggen als je een getal achter de www te zetten. Wel een apart gezicht om minder dan 300 Nederlanders ingelogd te zien.
Edit: Gewoon de www doet het nu ook weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 22:25 ]
HTmail heeft nooit gemogen hoor. Wat ik altijd deed was supporters uitdagen die online waren (die krijgen een pop-up en dan is de kans het grootst dat ze het zien). Maar hoe kleiner de landen hoe moeilijker het wordt supporters te vinden (sowieso heb ik het idee dat het percentage supporters gedaald is, doe dat zelf ook niet meer).Sandyman538 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:12:
[...]
Serieus?!? Kom ik weer met mijn vroeger verhaal. Zo werkte dat gewoon. Je moest mensen mails sturen en kijken of je op die manier een friendly kon regelen, dat werkte het makkelijkst. Toen had je natuurlijk ook nog niet de hendige automatische friendly regel hussel machine.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nu je dat zegt, dat klinkt ook wel weer logisch. Ik kan me inderdaad wel herinneren dat ik mensen uit bleef dagen die het online tekentje naast hun naam hadden staan (RSI intensief). Provincie's in bepaalde landen af.Marzman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 07:43:
[...]
HTmail heeft nooit gemogen hoor. Wat ik altijd deed was supporters uitdagen die online waren (die krijgen een pop-up en dan is de kans het grootst dat ze het zien). Maar hoe kleiner de landen hoe moeilijker het wordt supporters te vinden (sowieso heb ik het idee dat het percentage supporters gedaald is, doe dat zelf ook niet meer).
Verwijderd
Net even de editorial van HT-Tjecken gelezen. Ben benieuwd hoe deze veranderingen zijn invloed gaan hebben! Personeel lijkt behoorlijk op de schop te gaan.
Dinges FC uit de VIIIe divisie is zojuist bekerwinnaar geworden!!!
Dinges FC uit de VIIIe divisie is zojuist bekerwinnaar geworden!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 19:00 ]
Een paar mensen op het forum (15041678.1) hebben de promotie/relegatie uitgerekend en volgens de prognose kom ik in de V.209 terecht. Als dat zo is, dan moet ik oppassen dat ik niet meteen promoveer naar de IVe divisie met mijn huidige ratings...
http://brun.dk/hattrick/i...p?content=28&lang=english
Natuurlijk slag om de arm, aangezien er nog een bot-opruiming zal plaatsvinden.
http://brun.dk/hattrick/i...p?content=28&lang=english
Natuurlijk slag om de arm, aangezien er nog een bot-opruiming zal plaatsvinden.
edit:
Ook HT-Gusy is er blijkbaar mee bezig... HT-Anne heeft al laten weten dat er vandaag iets gaat gebeuren, ook op de live-servers. Dus even afwachten voor de non-stage managers!
Ook HT-Gusy is er blijkbaar mee bezig... HT-Anne heeft al laten weten dat er vandaag iets gaat gebeuren, ook op de live-servers. Dus even afwachten voor de non-stage managers!
[ Voor 40% gewijzigd door CoRrRan op 30-06-2011 10:55 ]
is online en in te zien, ook op de Live servers kunnen mensen die degraderen of promoveren nu al zien naar welke divisie ze gaanCoRrRan schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:16:
edit:
leuke feature, al vond ik juist de Alltid-optie véél beter omdat je direkt een sterkte-vergelijking dan kon maken qua hatstats en ratings die die toekomstige tegenstanders hadden... toch jammer hoe kapot Alltid gemaakt is
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik ben samen met de devs van FoxTrick bezig om dit een klein beetje op te lossen.RM-rf schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:22:
[...]
is online en in te zien, ook op de Live servers kunnen mensen die degraderen of promoveren nu al zien naar welke divisie ze gaan
leuke feature, al vond ik juist de Alltid-optie véél beter omdat je direkt een sterkte-vergelijking dan kon maken qua hatstats en ratings die die toekomstige tegenstanders hadden... toch jammer hoe kapot Alltid gemaakt is
Als je de laatste dev versie (6632) download, moet je naar preferences >> links >> LinksTeam gaan en de 3 vinkjes bij Alltid aanzetten:
# Alltid: add team
# Alltid: clear list
# Alltid: compare teams
Dan kun je 'ietwat' makkelijker de teams vergelijken in Alltid. De compare functie bestaat nl. nog steeds.
Nou ik degradeer naar een redelijk zwakke VII.337. Even kijken hoe het helemaal gaat uitpakken als bots opgeruimd gaan worden. Maar denk dat ik daar weer lekker bovenin kan meedraaien
Verwijderd
De IV waar ik naar toe kan promoveren komende zondag heeft een behoorlijke GoT-gehalte. Het is namelijk de IV waar Sportclub Rijssen en de Sokjes de laatste drie seizoenen onze fed vertegenwoordigen. Jammer genoeg degradeert Sportclub Rijssen uit die divisie. Ook de Sokjes speelt een playoff wedstrijd maar dan om te promoveren naar III. Ben benieuwd komend weekend hoeveel tweakers are volgend seizoen in IV.62 spelen.
Ik denk al, wat klinkt IV.62 bekend. En ook die teams uit het verleden klonken me zeer bekend in de oren. Dus even gekeken en ook SandstorM heeft in die competitie gespeeld in seizoen 15 en 16. Grappig hoor!
ik degradeer naar een zwakke VIII. volgend jaar kampioen worden dus en dan hopelijk in een eenvoudigere VII alhoewel ik een sterke nu ook wel aan zou kunnen.
VII.357 voor mij komend seizoen. Best een paar sterke ploegen in, maar ook zwakkere zodat handhaving met mijn halve team (alleen mid en aanval) mogelijk moet zijn.
Komende twee weken train ik passen, zodat al mijn trainees kunnen trainen.
Komende twee weken train ik passen, zodat al mijn trainees kunnen trainen.
[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 01-07-2011 10:34 ]
Ik wil even weten hoeveel geld je kunt gebruiken voor spelers, tot welk bedrag roodstaan is dat mogelijk?
:-)
http://hagonline.org/PiRiVi schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:34:
Ik wil even weten hoeveel geld je kunt gebruiken voor spelers, tot welk bedrag roodstaan is dat mogelijk?
Veel invloed gaan ze zeker hebben. Er ontstaan al meteen heel andere afwegingen. Zo wilde ik mijn uitstekend (8 hoog) keeper gaan inwisselen voor een wonderbaarlijke (12) nieuwe. Kost me 3 miljoen. Heb ik momenteel niet, dus zou ik komend seizoen moeten verzamelen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:54:
Net even de editorial van HT-Tjecken gelezen. Ben benieuwd hoe deze veranderingen zijn invloed gaan hebben! [...]
Maar nu met de aangekondigde veranderingen. Mijn huidige keeper heb ik in mijn eerste seizoen gepulled uit de oude jeugd. Eigen product en al lang bij me derhalve. Als ik dit en volgend tussenseizoen keepen train (4 trainingen) krijg ik 'm op uitmuntend (10). Met de bonussen erbij zal ie dan niet zo heel veel minder zijn als die dure nieuwe. En kan ik het geld wat die zou kosten elders gebruiken.
Ik neig er toch wel erg naar om dit nu zo te gaan doen i.p.v. mijn oorspronkelijke plan moet ik zeggen
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
Ik denk dat je een uitmuntend keeper niet met een wonderbaarlijk keeper kunt vergelijken. Zelfs niet met de 5~7.5% die je gaat krijgen aan het EIND van het seizoen dat start in OKTOBER. Komend seizoen zou je dus eigenlijk in het begin van het seizoen je team moeten kopen en dan heb je 1 volledig seizoen die speler bij je. Dat is voor een trainee al best wel een tijdje. (Iig mijn trainees.)Kaplander schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:44:
[...]
Veel invloed gaan ze zeker hebben. Er ontstaan al meteen heel andere afwegingen. Zo wilde ik mijn uitstekend (8 hoog) keeper gaan inwisselen voor een wonderbaarlijke (12) nieuwe. Kost me 3 miljoen. Heb ik momenteel niet, dus zou ik komend seizoen moeten verzamelen.
Maar nu met de aangekondigde veranderingen. Mijn huidige keeper heb ik in mijn eerste seizoen gepulled uit de oude jeugd. Eigen product en al lang bij me derhalve. Als ik dit en volgend tussenseizoen keepen train (4 trainingen) krijg ik 'm op uitmuntend (10). Met de bonussen erbij zal ie dan niet zo heel veel minder zijn als die dure nieuwe. En kan ik het geld wat die zou kosten elders gebruiken.
Ik neig er toch wel erg naar om dit nu zo te gaan doen i.p.v. mijn oorspronkelijke plan moet ik zeggen
zie in het achtergrond verhaal weer meer voordelen in loonschalen voor multiskill spelers. als vleugeltrainer ga ik hier dus weer voordeel mee behalen.
Ik ben wel bang dat prijzen wat zullen gaan fluctueren omdat nog niet bekend is wat dit uiteindelijk allemaal gaat betekenen voor de economie.
Ik ben wel bang dat prijzen wat zullen gaan fluctueren omdat nog niet bekend is wat dit uiteindelijk allemaal gaat betekenen voor de economie.
Verwijderd
Is er nog een positiespel trainer die opzoek is naar een nieuwe winger voor de competitie die op vriendschappelijk dan op een 100% plek kan trainen. Heb nog een plaats nodig voor een Surinaamse 19 jarige winger. Staat momenteel voor 1.6M te koop. Mocht je interesse hebben laat het mij in Hattrick zelf even weten.
Ik zit er zelf over na te denken om nog 3 spelers te vervangen voor komend seizoen. In mijn geval gaat dit om een keeper, een verdediger en een aanvaller. Moet even kijken of het in het financiële plaatje past, maar uiteindelijk hangt het allemaal af van of ik promoveer komend weekend. Mocht dit gebeuren moeten de kwaliteiten van die spelers hoger zijn dan wanneer ik nog een seizoen V speel. Alhoewel ik misschien beter op IV gericht in kan kopen dan heb ik het seizoen er na wat aan.
Ik zit er zelf over na te denken om nog 3 spelers te vervangen voor komend seizoen. In mijn geval gaat dit om een keeper, een verdediger en een aanvaller. Moet even kijken of het in het financiële plaatje past, maar uiteindelijk hangt het allemaal af van of ik promoveer komend weekend. Mocht dit gebeuren moeten de kwaliteiten van die spelers hoger zijn dan wanneer ik nog een seizoen V speel. Alhoewel ik misschien beter op IV gericht in kan kopen dan heb ik het seizoen er na wat aan.
Die nieuwe keeper zou ook pas in oktober zijn. Om dat geld eerder vrij te maken (mijn huidige banksaldo is vrijwel precies 0CoRrRan schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:07:
[...]
Ik denk dat je een uitmuntend keeper niet met een wonderbaarlijk keeper kunt vergelijken. Zelfs niet met de 5~7.5% die je gaat krijgen aan het EIND van het seizoen dat start in OKTOBER. Komend seizoen zou je dus eigenlijk in het begin van het seizoen je team moeten kopen en dan heb je 1 volledig seizoen die speler bij je. Dat is voor een trainee al best wel een tijdje. (Iig mijn trainees.)
Overigens, vrijwel iedereen zal een bonus krijgen voor spelers die net wat langer in dienst zijn... dus reken jezelf met die bonus niet rijk, alsof jij de enige bent die dat krijgt...
Ook de managers waartegen je moet spelen zullen die veelal krijgen, of iig deels
Verschil zal voornamelijk zijn dat spelers die erg veel wisselen, erg actief zijn op de TL wel een beetje meer nadeel krijgen op teams die vrij inactief zijn daar en lang met dezelfde spelers spelen...
Strategisch ligt er nóg meer nadruk op 'lange termijnsplanning... iets waarbij ik overigens mn vraagtekens plaats, omdat het een aspect van Hattrick dat nu al erg sterk is, de benadeling van mensen die wat meer 'ad hoc' beslissingen nemen, nog érger maakt ...
eigenlijk wordt het nog belangrijker te 'sparen' voor het zetten van een grote sprong en je team met geduld op te bouwen op de lange termijn
Ook de managers waartegen je moet spelen zullen die veelal krijgen, of iig deels
Verschil zal voornamelijk zijn dat spelers die erg veel wisselen, erg actief zijn op de TL wel een beetje meer nadeel krijgen op teams die vrij inactief zijn daar en lang met dezelfde spelers spelen...
Strategisch ligt er nóg meer nadruk op 'lange termijnsplanning... iets waarbij ik overigens mn vraagtekens plaats, omdat het een aspect van Hattrick dat nu al erg sterk is, de benadeling van mensen die wat meer 'ad hoc' beslissingen nemen, nog érger maakt ...
eigenlijk wordt het nog belangrijker te 'sparen' voor het zetten van een grote sprong en je team met geduld op te bouwen op de lange termijn
[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 01-07-2011 16:23 ]
Mijn 1e idee na het lezen van de tutorial was vooral het verder benadelen van de Daytraders iets waar hattrick al heel lang mee bezig is en nu gewoon verder doorvoert, geen grote verrassing.
Als 2e de herintroductie van Staff. Ikzelf heb mijn staff 3 jaar (IRL) geleden aangeschaft en nooit meer naar gekeken, hooguit wat dokters gewisseld ivm blessures. Nu gaat dat iets meer deel uitmaken van het spel, dat lijkt me een goede ontwikkeling.
Als 2e de herintroductie van Staff. Ikzelf heb mijn staff 3 jaar (IRL) geleden aangeschaft en nooit meer naar gekeken, hooguit wat dokters gewisseld ivm blessures. Nu gaat dat iets meer deel uitmaken van het spel, dat lijkt me een goede ontwikkeling.
Hattrick: Thorgal Eagles
inderdaad, an sich niet heel erg, enkel brengt het ook een duidelijk nadel mee dat het aanpassen van je team aan de situatie, bv het verkopen van te dure spelers bij degradatie opeens negatieve bijeffecten wordt...bregweb schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:12:
Mijn 1e idee na het lezen van de tutorial was vooral het verder benadelen van de Daytraders iets waar hattrick al heel lang mee bezig is en nu gewoon verder doorvoert, geen grote verrassing.
je wordt als manager nog véél meer gedwongen je aan lange-termijnsplanningen te houden en al je handelingen verdomd goed te overleggen en afwegen..
oude en ietwat weinig actieveteams krijgen nog meer voordeel
maar wel met de aanvulling dat dat 'nu' dus nog steeds een ongedefinieerd moment is dat érgens in de toekomst zal kunnen liggen, zonder dat er veel meer duidelijkheid is...Als 2e de herintroductie van Staff. Ikzelf heb mijn staff 3 jaar (IRL) geleden aangeschaft en nooit meer naar gekeken, hooguit wat dokters gewisseld ivm blessures. Nu gaat dat iets meer deel uitmaken van het spel, dat lijkt me een goede ontwikkeling.
Wat Tjecken posten over dat personeel-systeem is hooguit een grof 'concept-plan'
HT-Tjecken plaatste exact één jaar terug, op 21 juni 2010 óók een Editorial waarin hij een korte 'preview' gafvand e plannen met dat nieuwe personeel-systeem en ik heb de indruk dat in die drie HTseizoenen en één héél jaar er gewoon nul-komma-niks aan werkelijk ontwikkeld of gedaan is...
nu gaat HT-Tjecken ook op ouderschapsverlof voor enige tijd en ik vermoed dat domweg die dingen nóg verder blijven liggen....Terwijl _als_ er een otnwikkelaar zich serieus aan gaat zetten, het héél goed mogelijk is dat opeens de zaken toch wat anders, gecompliceerder of praktisch gezien beter anders uitgewerkt blijken te moeten worden en dan krijg je alsnog iets dat héél anders is dan men zich nu 'voorstelt'.
Verwijderd
Heb mijn p/d-duel kansloos verloren en blijf dus nog een seizoen in V spelen. Wel komen er 3 nieuwe teams bij komend seizoen waaronder F.C. Flower Power. Dat team wist in seizoen 30 de GoT-cup binnen te slepen en promoveert nu naar mijn competitie toe. We hebben 1 keer tegen elkaar gespeeld voor de GoT-cup en dat viel uit in een overwinning voor mij. Hopelijk kan ik ongeslagen blijven tegen F.C. Flower Power.
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:48:
Heb mijn p/d-duel kansloos verloren en blijf dus nog een seizoen in V spelen. Wel komen er 3 nieuwe teams bij komend seizoen waaronder F.C. Flower Power. Dat team wist in seizoen 30 de GoT-cup binnen te slepen en promoveert nu naar mijn competitie toe. We hebben 1 keer tegen elkaar gespeeld voor de GoT-cup en dat viel uit in een overwinning voor mij. Hopelijk kan ik ongeslagen blijven tegen F.C. Flower Power.
...ik wil dit seizoen toch wel voor de 1e plek gaan wederom.
[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 04-07-2011 08:11 ]
Ole ole, eindelijk gepromoveerd. Ga volgend jaar eens kijken in de IV.
Doelstelling voor volgend seizoen is erin te blijven, niks meer en niks minder.
Wat krijg je aan sponsor geld in de IV ?
Doelstelling voor volgend seizoen is erin te blijven, niks meer en niks minder.
Wat krijg je aan sponsor geld in de IV ?
Chario2 (818126)
Ik heb mijn p/d duel ook verloren, kansloos was het niet helemaal maar ik heb wel lang met 2-0 achter gestaan (uiteindelijk werd het 2-1). Misschien maar goed ook want mijn team is te slecht voor V en ik moet eigenlijk eerst nog een verjonging doorvoeren.

/▌
Verwijderd
Grappig om bepaalde namen weer terug te zien komen. Met FC Grotendorst heb ik 6 seizoenen in de competitie gezeten. Sta ook 2e achter hem in de historische ranglijst van V.37.
heb net gezien dan mijn nieuwe comp voor 50% uit bots bestaat. Toch maar eens overwegen om te switchen van competitie als dat mogelijk is.
Of misschien maar bekeren met mijn A team en mijn b team de competitie laten doen.
Of misschien maar bekeren met mijn A team en mijn b team de competitie laten doen.
Wel een makkelijke manier om geld bij elkaar te harken in zo'n competitie en je kan inderdaad met je a-team in de beker spelen en alles piccen (coach met leiderschap wel nodig dan).Wceend schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:16:
heb net gezien dan mijn nieuwe comp voor 50% uit bots bestaat. Toch maar eens overwegen om te switchen van competitie als dat mogelijk is.
/▌
Lijfsbehoud gaat redelijk eenvoudig worden komend seizoen. Eens kijken hoe ik mijn lange termijnplanning kan gaan indelen.
Historische ranglijst? Is dat iets voor supporters?Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:14:
Grappig om bepaalde namen weer terug te zien komen. Met FC Grotendorst heb ik 6 seizoenen in de competitie gezeten. Sta ook 2e achter hem in de historische ranglijst van V.37.
/▌
Klopt. Ik kwam er ook achter dat zoiets bestaat, toen mijn (oude) liga genoten erover begonnen. In de VI.691 speelt nu een team z'n 11de seizoen in de VIe divisie (teamid:148743). Hij staat dan ook fier bovenaan in die 'eeuwige ranglijst'.Marzman schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:19:
[...]
Historische ranglijst? Is dat iets voor supporters?
Ik ben zelf te krenterig om supporter te worden, dus ik zal nooit weten wat mijn positie zal zijn.
CoRrRan schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:26:
[...]
Ik ben zelf te krenterig om supporter te worden, dus ik zal nooit weten wat mijn positie zal zijn.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Historical standings VI.691 Team Played Goals Points ± 1. LORINDA SOCCER 140 399-251 250 148 2. TheArEnD 112 334-273 186 61 3. FC Suc6 84 238-124 152 114 4. De Haasjes 98 234-175 152 59 5. davelot united 98 208-199 152 9 6. Z.F.C 98 296-250 146 46 7. SCHB 70 175-116 143 59 8. Spatie mag wel 56 165- 69 114 96 |
En in je nieuwe V.209 mag je hiervoor gaan...
code:
1
| 54. DSanka Kickers 14 13- 45 2 -32 |
Oh, dat is briljant, thx! En die DSanka, die ga ik zekers verslaan. 2 hele punten en een doelsaldo van -32 goals. Wat een prutser!theturtle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:47:
[...]
![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Historical standings VI.691 Team Played Goals Points ± 1. LORINDA SOCCER 140 399-251 250 148 2. TheArEnD 112 334-273 186 61 3. FC Suc6 84 238-124 152 114 4. De Haasjes 98 234-175 152 59 5. davelot united 98 208-199 152 9 6. Z.F.C 98 296-250 146 46 7. SCHB 70 175-116 143 59 8. Spatie mag wel 56 165- 69 114 96
En in je nieuwe V.209 mag je hiervoor gaan...
code:
1 54. DSanka Kickers 14 13- 45 2 -32
Verwijderd
Dat is een tijd geleden dat ik daar heb gespeelt. Dat was nog in seizoen 11 en dus 23 seizoenen geleden 
Grappig om te zien dat ik nog het enige team van de 8 ben die nog actief is.
Grappig om te zien dat ik nog het enige team van de 8 ben die nog actief is.
Gisteren weer begonnen met het spel en ik ben inmiddels aardig wat verder en heb mijn eerste fout ook alweer gemaakt.
Heb besloten spitsen te gaan trainen en in een 4-3-3 opstelling te gaan spelen, heb een redelijke trainer, met slecht leiderschap genomen.
Daarnaast 5 spitsen gekocht in de leeftijd van 17-18 jaar met allemaal minimaal passen en scoren op redelijk. Na een dagje koopjesjagen was ik in totaal iets van 15.000 kwijt
Had maar 1 keeper, dus was op zoek gegaan naar een jonge reservekeeper. Toen kwam ik een keeper van 18 jaar en 30 dagen tegen welke redelijk kan keepen. deze heb ik voor €2000 binnengehaald. Nu was de fout dat ik in mijn enthousiasme niet naar het salaris had gekeken. meneer verdient namelijk €2080...
Daarnaast een paar ervaren middenvelders in de leeftijdscategorie van 32-35 voor weinig binnengehaald met 1 met positiespel op uitstekend, passen op goed en spelhervattingen op briljant, jammer genoeg is hij 35.. die van 32 heeft deze stats op goed staan.
Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is dat ik uitdaging 11,13 en 14 niet voor elkaar krijg. Ondanks dat ik de opdracht naar mijn inzien wel goed uitvoer.
Heb besloten spitsen te gaan trainen en in een 4-3-3 opstelling te gaan spelen, heb een redelijke trainer, met slecht leiderschap genomen.
Daarnaast 5 spitsen gekocht in de leeftijd van 17-18 jaar met allemaal minimaal passen en scoren op redelijk. Na een dagje koopjesjagen was ik in totaal iets van 15.000 kwijt
Had maar 1 keeper, dus was op zoek gegaan naar een jonge reservekeeper. Toen kwam ik een keeper van 18 jaar en 30 dagen tegen welke redelijk kan keepen. deze heb ik voor €2000 binnengehaald. Nu was de fout dat ik in mijn enthousiasme niet naar het salaris had gekeken. meneer verdient namelijk €2080...
Daarnaast een paar ervaren middenvelders in de leeftijdscategorie van 32-35 voor weinig binnengehaald met 1 met positiespel op uitstekend, passen op goed en spelhervattingen op briljant, jammer genoeg is hij 35.. die van 32 heeft deze stats op goed staan.
Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is dat ik uitdaging 11,13 en 14 niet voor elkaar krijg. Ondanks dat ik de opdracht naar mijn inzien wel goed uitvoer.
vDat an sich is geen echte fout, keepers zijn zeker op de lage niveau's relatief duur qua salaris....wildcardxl schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:38:
hooguit betwijfel ik of het zinnig is een 18-jarige keeper te nemen als je dat verder sowieso niet traint... een oudere keeper heeft dan meestal wat meer ervaring en is goedkoper is aanschaf, mogelijk dat je dan voor die prijs een skillniveau hoger kan kopen (die dan ook meer salaris zal vergen)
keepers maken best wat uit bij resultaten, aangezien een slechte keeper door fouten/onzorgvuldigheid mogelijk meer goals incassert kan dat redelijk direkt zeer veel uitmaken, en als je werkelijk voor resultaten gaat is het goed je keeper niet het zwakste punt in je team te laten zijn.
verder, als je eerder gespeeld hebt wet je misschien niet dat het een regelaanpassing gaf waardoor ook de verdediging-ratings bij de perfomance van je keeper meespeelt.... geschat 2,5/3 skillniveau's DEF is 1 skillniveau Keeping (wat je dus al makkelijk de mogelijk schept een keeper voor die dus in effect één skillniveau kkeepen beter is en darvoor geen extra loon vergt, te kopen als je ipv DEF op waardeloos/rampzalig die op zwak/matig koopt)
ik weet niet welke uitdagingen dat zijn, enkel meen ik wel dat er bij enkele uitdagingen ook domweg een bepaalde tijd moet verstrijken voordat dat mogelijk is (bv meen ik dat je de eerste wedstrijd nog geen andere opstelling of tactiek kunt instellen)Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is dat ik uitdaging 11,13 en 14 niet voor elkaar krijg. Ondanks dat ik de opdracht naar mijn inzien wel goed uitvoer.
Kan je niet veel beter 3-4-3 spelen? Dat deed ik een eeuwigheid geleden namelijk wel, met enig succes. Uiteindelijk vond ik spitsen trainen vooral teveel werk. Ik heb wel 2 belachelijk goede wingers en de laatste spits die ik getraind heb is nu 37, dus wellicht is switchen niet eens zo'n gek idee. Hm.
Hmm.
Hmm.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat is er veel werk aan behalve zorgen dat je altijd 6 spitsen hebt en ze per wedstrijd/oefenwedstrijd switchen? De mogelijkheid met het trainen van 6 spitsen ten opzichte van 2 keepers lijkt mij juist het grote voordeel omdat je meer te verkopen hebt?
Dat met die uitdagingen dat zou inderdaad kunnen, nja morgen is mijn eerste wedstrijd dus dan kan ik het daarna aanpassen waardoor ik die uitdaging dan alsnog haal.
Het voordeel aan 343 ten opzichte van 433 is dat je dan nog eene xtra middenvelder traing op passing?
Dat met die uitdagingen dat zou inderdaad kunnen, nja morgen is mijn eerste wedstrijd dus dan kan ik het daarna aanpassen waardoor ik die uitdaging dan alsnog haal.
Het voordeel aan 343 ten opzichte van 433 is dat je dan nog eene xtra middenvelder traing op passing?
Verwijderd
Naar mijn ervaring win je gewoon iets meer met 3-4-3 dan met 4-3-3. Ik had voor ik aanvallers ging trainen verdedigen getraind en hierdoor dus een zeer goede verdediging. Na een zeer slechte eerste 8 wedstrijden met 4-3-3 (twee centrale mids) overgestapt naar 3-4-3 (twee vleugels en twee CM) door mijn reserve vleugel op te stellen en vervolgens net degradatie voorkomen (seizoen ervoor was ik kampioen in zelfde divisie).
Vier middenvelders is altijd beter dan drie (tenzij je wil counteren), omdat positiespel zo ongeveer alles bepaald in hattrick. Je kan het natuurlijk ook wel oplossen met een OCD, maar als je kijkt naar het verschil in bijdrage aan het middenveld tussen een WTM of een OCD dan ben je met een WTM toch goedkoper uit.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Heb de afgelopen 2 dagen is gekeken naar eenw at goedkopere oude verdediger met minmale goed/uitstekend stats, die zijn er haast niet te vinden. Middenvelders daarintegen met dezelfde stats voor weinig zijn er zat.
Het middenveld staat in ieder geval, heb nu 5 spitsen om te trainen, moet nog eentje bij maar ben niet bereid de hoofdprijs te betalen, wacht rustig af, wil niet meer dan 45.000 besteden,
Verdediging bestaat gewoon uit de verdedigers die ik al had, en heb 1 18 jarige keeper met redelijke stats en 1 20 jarige met redelijke stats.
hopen dat ik deze keer niet vergeet na een vakantie van een maand dat ik hattrick speelde
Het middenveld staat in ieder geval, heb nu 5 spitsen om te trainen, moet nog eentje bij maar ben niet bereid de hoofdprijs te betalen, wacht rustig af, wil niet meer dan 45.000 besteden,
Verdediging bestaat gewoon uit de verdedigers die ik al had, en heb 1 18 jarige keeper met redelijke stats en 1 20 jarige met redelijke stats.
hopen dat ik deze keer niet vergeet na een vakantie van een maand dat ik hattrick speelde
Ik heb ooit een goed verdediger van 29 jaar aangeschaft voor 24000 ze moeten dus wel te vinden zijn zeker nu.wildcardxl schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:29:
Heb de afgelopen 2 dagen is gekeken naar eenw at goedkopere oude verdediger met minmale goed/uitstekend stats, die zijn er haast niet te vinden. Middenvelders daarintegen met dezelfde stats voor weinig zijn er zat.
hm oke, maar 24000 is op het begin eigenlijk al teveel, zat zelf tot 10.000 te denken.
Moet nog 1 laatste spits erbij hebben, maa rhet lijkt erg lastig om een 17-18 jarige spits met scoren passen op redelijk/goed binnen te halen voor mijn budget, word nu al 1 dag elke keer overboden. Maar heb al 2 19 jarige en 2 18 jarige en 1 17 jarige... liefst heb ik dus een 17 jarige eribj maar dat lijkt onmogelijk, een beetje 18 jarige lijkt ook al erg moeilijk te worden.
Snap niet hoe ik die eerste 5 zo makkelijk te pakken heb kunnen krijgen, misschien omdat het van 6 uur sochtends tot 8 uur was
Moet nog 1 laatste spits erbij hebben, maa rhet lijkt erg lastig om een 17-18 jarige spits met scoren passen op redelijk/goed binnen te halen voor mijn budget, word nu al 1 dag elke keer overboden. Maar heb al 2 19 jarige en 2 18 jarige en 1 17 jarige... liefst heb ik dus een 17 jarige eribj maar dat lijkt onmogelijk, een beetje 18 jarige lijkt ook al erg moeilijk te worden.
Snap niet hoe ik die eerste 5 zo makkelijk te pakken heb kunnen krijgen, misschien omdat het van 6 uur sochtends tot 8 uur was
ook daar heb ik wel wat voor.wildcardxl schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:34:
hm oke, maar 24000 is op het begin eigenlijk al teveel, zat zelf tot 10.000 te denken.
als je 6000 hebt dan heb ik wel wat moois loopt over een uurtje af.
Evert-Jan Baris (325722232)
edit: knip speler details
heb er zelf wel interesse in om hem ooit weer terug te kopen om op vleugel te trainen.
[ Voor 29% gewijzigd door Wceend op 06-07-2011 13:19 ]
Ik ben benieuwd of je bod blijft staan. Lijkt mij iets meer waard dan 6k.
is uiteindelijk voor 8k weggegaan dus valt nog meeCoRrRan schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:17:
[...]
Ik ben benieuwd of je bod blijft staan. Lijkt mij iets meer waard dan 6k.
had voor dat bedrag een mooie speler geweest denk ik. Maar helaas
[ Voor 12% gewijzigd door Wceend op 06-07-2011 13:20 ]
33% hoger dusWceend schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:20:
[...]
is uiteindelijk voor 8k weggegaan dus valt nog mee
Ik zit zelf een beetje in dubio of ik er ook nog spelers bij moet halen voor dit seizoen. Op zich heb ik een redelijk gebalanceerd team, reusachtig keeper, 5 reusachtige verdedigers, 2 reusachtige IM's, 2 wingers (mythisch, buitenaards) en 3 spitsen (2x bovennatuurlijk, 1x reusachtig). Verder nog wat trainee's die als IM kunnen spelen (briljant positiespel briljant verdedigen) etc. Dus ik kan door de iets ruimere a-selectie ook nog wat varieren in opstelling (5-3-2, 5-2-3, 4-5-1, 4-3-3, 3-5-2) etc.
Dus naar mijn idee heb ik redelijk wat balans in mijn elftal en zit erg te twijfelen wat ik er nog bij zou kunnen kopen. Als je hoger in hoofdstat gaat dan worden de salarissen echt onbetaalbaar (nu zit maximum salaris rond de 60k). Dus zou je multi skilled moeten hebben, maar daar betaal je weer de hoofdprijs voor qua aanschaf en dan is het nog maar de vraag of het iets extra's voor mijn team betekend.
Wat zouden jullie doen (en zo ja, wat zou je bijvoorbeeld kopen). Op dit moment zo'n 12M op de bank, maar daar moet ik nog wel zo'n 3M voor reserveren voor de komende 2 seizoenen aan uitgaven qua salaris.
[ Voor 68% gewijzigd door Sandyman538 op 06-07-2011 13:32 ]
Zekers, ik denk dat het een mooi koopje is. Jammer dat wildcard geen mogelijkheid meer had om te overbieden.Wceend schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:20:
[...]
is uiteindelijk voor 8k weggegaan dus valt nog mee
Ik schrok even! Met zo'n team zit je toch niet meer in de Ve, maar toen besefte ik me dat je gepromoveerd was naar de IVe.
En, ik had gelijk!

[ Voor 34% gewijzigd door CoRrRan op 06-07-2011 13:37 ]
ik zou multiskill zelf gaan optrainen zodat spelers breder inzetbaar zijn. Daardoor heb je ook minder spelers nodig en is het salaris weer beter te betalen.Sandyman538 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:26:
[...]
33% hoger dus
Ik zit zelf een beetje in dubio of ik er ook nog spelers bij moet halen voor dit seizoen.
...
Wat zouden jullie doen (en zo ja, wat zou je bijvoorbeeld kopen). Op dit moment zo'n 12M op de bank, maar daar moet ik nog wel zo'n 3M voor reserveren voor de komende 2 seizoenen aan uitgaven qua salaris.
Je traint verdedigen neem ik aan?
dan kun je bijvoorbeeld je A mids op woensdag een training in verdedigen geven dat scheelt je trainees en salaris. Hattrick is met het beleid ook meer op multiskill aan het focussen dus het zal je ook meer prestatie op gaan leveren denk ik.
Ik ben ook wel multiskill bezig, zo vult mijn reusachtig keeper op woensdag een trainigsplek in en kan daardoor inmiddels ook uitstekend verdedigen, verder nog een briljant keeper die ook al formidabel kan verdedigen (multiskill), een briljant positiespel speler die ook inmiddels briljant kan verdedigen (multiskill), bovennatuurlijk verdediger met goed passen, goed vleugelspel (semi multiskill) en nog gewoon een 18-jarig talentje die uitmuntend is (single skill).Wceend schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:44:
[...]
ik zou multiskill zelf gaan optrainen zodat spelers breder inzetbaar zijn. Daardoor heb je ook minder spelers nodig en is het salaris weer beter te betalen.
Je traint verdedigen neem ik aan?
dan kun je bijvoorbeeld je A mids op woensdag een training in verdedigen geven dat scheelt je trainees en salaris. Hattrick is met het beleid ook meer op multiskill aan het focussen dus het zal je ook meer prestatie op gaan leveren denk ik.
Op deze manier probeer ik een beetje uit te zoeken wat geld oplevert en wat geld kost en of er ook spelers zijn waar ik zelf wat aan heb. De prijzen veranderen zo snel dat het heel moeilijk is om in de toekomst te kijken. Wat je nu op een transferlijst ziet (en waar je dus je berekeningen op staaft) kan over 2 hattrick seizoenen weer totaal anders zijn.
dit zijn spelers waar ik als vleugel trainer 100% voor ga als ze nog betaalbaar zijn. Met specialiteit snel of koppen zijn ze echt goed verkoopbaar.Sandyman538 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:59:
[...]
bovennatuurlijk verdediger met goed passen, goed vleugelspel (semi multiskill)
Had niet meer gekeken omdat ik tegelijkertijd ook nog wat aan mijn werk moet doen natuurlijk;) helaas verloren...
Uiteindelijk wel een spits binnen gehaald van 17 met scoren op redelijk en passing op matig voor 1000, alleen valt ie neit goed in de groep en heeft hij akelige karaktertrekjes....
Nja ik heb mijn 6 spitsen binnen, het seizoen moet nog beginnen en de selectie is op nog 1 goeie middenverlder erbij (zodat ik 3-4-3 kan spelen) rond. Heb er weer zin in.
Uiteindelijk wel een spits binnen gehaald van 17 met scoren op redelijk en passing op matig voor 1000, alleen valt ie neit goed in de groep en heeft hij akelige karaktertrekjes....
Nja ik heb mijn 6 spitsen binnen, het seizoen moet nog beginnen en de selectie is op nog 1 goeie middenverlder erbij (zodat ik 3-4-3 kan spelen) rond. Heb er weer zin in.
maakt helemaal _niks_ uit... is hooguit en effect dat kàn spelen bij aankoop en kan leiden tot een (tijdelijke) drop in je teamgeest, maar juist die wordt sowieso komend weekend gereset.wildcardxl schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:14:
verder heeft dat geen enkel nadelig gevolg en je kunt er nu relatief veilig van uitgaan dat bij doorverkoop nadat hij uitgetrained is bij jou, je iig niet bang hoeft te zijn voor een TS-drop
Hoe zit het nou met het wisselen van je team voor een BOT team?
Ik krijg de volgende mededeling;
Ook dit seizoen zal de HFA een aantal teams toestaan om te wisselen van competitie.
- Wisselen is mogelijk van donderdag 7 juli 00:00 tot vrijdag 8 juli 23:59 (HT-tijd)
- Je kunt alleen wisselen van competitie als je in divisie VII of lager speelt en alleen als je in de laagste divisie in je land speelt.
- Je kunt alleen wisselen met een botteam.
Je wisselt van plaats met een bot op de competitiepagina van het botteam. Er staat een link achter het botteam in de tabel. Let op: je kunt alleen wisselen met een botteam (met een "robotlogo"), niet met een team zonder eigenaar dat nog geen bot is geworden.
Helaas is het in de kleinere landen nog niet mogelijk te wisselen.
Nou zitten er in mijn competitie 4 botteams, waarvan ik er zeker wel met 1 of 2 wil ruilen.
De TSI ligt ongeveer op 200.000 (van de top 11), in tegenstelling tot mijn TSI van 18.000 (top11)
Nou vraag ik mezelf dus af of alle spelers wel in het botteam blijven, en niet dat ik totaal nieuwe spelers toegewezen krijg als ik wil wisselen met zo'n team..
Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?
Edit:
Totaal verkeerd geïnterpreteerd natuurlijk
Je kan van competitie wisselen in plaats van club. Dat verklaard een hoop... Haha! Wat dom van mij zeg.
Edit2: blijven die goede spelers bij de bot-clubs? of als iemand ze overneemt dmv lidmaatschap?
Dat zou namelijk wel erg zijn, sommige bot teams hebben spelers met meer dan 6 sterren en kwaliteiten die ver boven de overige teams zitten...
edit3: ik zit nu 'in de beker' wat houdt dit in?
Ik krijg de volgende mededeling;
Ook dit seizoen zal de HFA een aantal teams toestaan om te wisselen van competitie.
- Wisselen is mogelijk van donderdag 7 juli 00:00 tot vrijdag 8 juli 23:59 (HT-tijd)
- Je kunt alleen wisselen van competitie als je in divisie VII of lager speelt en alleen als je in de laagste divisie in je land speelt.
- Je kunt alleen wisselen met een botteam.
Je wisselt van plaats met een bot op de competitiepagina van het botteam. Er staat een link achter het botteam in de tabel. Let op: je kunt alleen wisselen met een botteam (met een "robotlogo"), niet met een team zonder eigenaar dat nog geen bot is geworden.
Helaas is het in de kleinere landen nog niet mogelijk te wisselen.
Nou zitten er in mijn competitie 4 botteams, waarvan ik er zeker wel met 1 of 2 wil ruilen.
De TSI ligt ongeveer op 200.000 (van de top 11), in tegenstelling tot mijn TSI van 18.000 (top11)
Nou vraag ik mezelf dus af of alle spelers wel in het botteam blijven, en niet dat ik totaal nieuwe spelers toegewezen krijg als ik wil wisselen met zo'n team..
Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?
Edit:
Totaal verkeerd geïnterpreteerd natuurlijk
Je kan van competitie wisselen in plaats van club. Dat verklaard een hoop... Haha! Wat dom van mij zeg.
Edit2: blijven die goede spelers bij de bot-clubs? of als iemand ze overneemt dmv lidmaatschap?
Dat zou namelijk wel erg zijn, sommige bot teams hebben spelers met meer dan 6 sterren en kwaliteiten die ver boven de overige teams zitten...
[ Voor 15% gewijzigd door FragNeck op 06-07-2011 17:18 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Haha, nee, je ruilt alleen van competitie met het botteam. Je krijgt niet de spelers van dat team. 
Edit: en dat had je nu zelf ook door.
Edit: en dat had je nu zelf ook door.
[ Voor 25% gewijzigd door CoRrRan op 06-07-2011 17:17 ]
Nou de eerste wedstrijd zit er op tegen een duits team... stond met 4-1 voor en uiteindelijk in de laatste 10 minuten is het 4-4 geworden, de organisatie zakte helemaal weg. Achja, in ieder geval een overwinning en mijn jonkies hebben gescoord.
Jammer genoeg is mijn beste speler geblesseerd geraakt. is geblesseerd maar wel inzetbaar, wat raden jullie ana?
Jammer genoeg is mijn beste speler geblesseerd geraakt. is geblesseerd maar wel inzetbaar, wat raden jullie ana?
Verwijderd
Loopt bij jullie http://alltid.org/ ook achter? Steeds als ik kijk bij "my league" zie ik nog de vorige clubs staan.
PS:
Iemand interesse in een spelertje? Ik heb geld nodig
http://www82.hattrick.org...r.aspx?playerId=308878136
http://www82.hattrick.org...r.aspx?playerId=303885976
PS:
Iemand interesse in een spelertje? Ik heb geld nodig
Die spelers zullen ten onder gaan tezamen met het team. Dit is een bekend probleem en daar kun je helemaal niets aan doen. Alleen heb je af en toe teams die eigenaarsloos/bot worden en waar nog spelers in zitten die deel uitmaken van een Nationaal Team of U20 NT. Die kunnen door de bondscoaches van die landen op de Transfer Lijst gezet worden. Dit is echter de enige uitzondering. Alle andere spelers zijn gewoon verloren.FragNeck schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:43:
[...]
Dat je waarschijnlijk voor het eerst een bekerwedstrijd mag gaan spelen. Waarschijnlijk thuis, maar dat kan ik niet zien aangezien ik je Team ID/naam niet weet.
De beker is niets anders dan wat het ook in de Nederlandse competitie is: alle teams die tegen elkaar spelen over alle divisies heen. Ik vermoed dus dat jij redelijk laag speelt, dus je zult een behoorlijk sterk team tegen je kunnen krijgen. Als je je een klein beetje voorbereid, zou het mogelijk kunnen zijn om een stunt te veroorzaken. Maar in de lagere divisies is dat behoorlijk moeilijk.
Ik heb ze een kleine boost gegeven. Succes met de verdere verkoop en je kunt nu in ieder geval ~100K extra uitgeven.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:40:
Loopt bij jullie http://alltid.org/ ook achter? Steeds als ik kijk bij "my league" zie ik nog de vorige clubs staan.
PS:
Iemand interesse in een spelertje? Ik heb geld nodig![]()
[ Voor 55% gewijzigd door CoRrRan op 06-07-2011 20:32 ]
Verwijderd
Dank je! Is inderdaad een leuke boost ,en nu maar hopen dat de prijs nog enigszins oplooptCoRrRan schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:26:
[...]
Ik heb ze een kleine boost gegeven. Succes met de verdere verkoop en je kunt nu in ieder geval ~100K extra uitgeven.
Geen probleem. 100K kan ik wel missen.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:30:
[...]
Dank je! Is inderdaad een leuke boost ,en nu maar hopen dat de prijs nog enigszins oploopt
Oh, en Alltid zal pas komende zondag/maandag de nieuwe liga-details laten zien.
Verwijderd
oh je mag ook wel meer bieden hoor hihiCoRrRan schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:33:
[...]
Geen probleem. 100K kan ik wel missen.
Oh, en Alltid zal pas komende zondag/maandag de nieuwe liga-details laten zien.
bedankt,dan zal ik pas zondag/maandag weer een kijkje nemen op Alltid.
Tsja, kan niet zo heel veel met die spelers voor de rest, dus sorry.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:39:
[...]
oh je mag ook wel meer bieden hoor hihi
Als je je huidige liga-genoten wilt vergelijken met je eigen team, kun je de volgende link gebruiken op Alltid. Heb je in ieder geval iets om naar te kijken:
http://alltid.org/teamcom...19,1233688,503229,1225646
Ik zie dit op 'Mijn Hattrick':
Nooit eerder gezien. Iemand enig idee hoe dit bepaald wordt?Mogelijke transfers
Speler Hoogste bod Deadline
Karel Hečko Nog geen bod 07-07-2011 12:10 Zet op hotlist
Zet allemaal op hotlist
Speler in je bookmarks? Ook als je vorige club bent voor de speler of een jeugdspeler van je volgens mij..
Alltid wordt enkel na een competitieronde geupdate, dus vrees dat je nog een weekje extra zult moeten wachten, omdat zondag a.s. nog tussenseizoen is..Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:39:
[...]
oh je mag ook wel meer bieden hoor hihi
Verwijderd
Over Alttid gesproken...... Kunnen we ooit nog een verwachten dat het zoals twee à drie seizoenen geleden was?.... Was altijd zeer bruikbaar maar nu vind ik het echt bagger.
Volgend seizoen lekker aan de bak. Twee sterke degradanten en twee sterke promovendi!! Hoe dan ook blijft de focus op handhaving, maar verwacht meer strijd te moeten leveren..
Volgend seizoen lekker aan de bak. Twee sterke degradanten en twee sterke promovendi!! Hoe dan ook blijft de focus op handhaving, maar verwacht meer strijd te moeten leveren..
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 22:50 ]
Verwijderd
Denk je dat je iets hebt aan ( 279250640 ) is bij mij slechts opvulling.....hoe dan ook, ik heb hem gelist voor €1001[b][message=36356914,noline]wildcardxl schreef op
Wat betreft Alltid, ik heb er nog wel goede hoop op. Alle berichtgeving duidt er op dat ze Alltid een seizoen geleden hebben gemigreerd naar een stabielere omgeving. Daarbij is de front-end dan wel wat spartaanser geworden. Maar zolang ze alle data steeds blijven updaten moet dat fixable zijn. Al heb ik erg het idee dat de relatie tussen Weird_ed en HT nogal verzuurd is. Dus dat het verder wellicht helemaal van HT zal moeten gaan komen. En dat kan soms wel even duren is de ervaring
Maar hoop dat ze het stukje bij beetje toch wel eens gaan oppakken de komende maanden..
Bedankt maar op dit moment heb ik geen spelers meer nodigVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:57:
[...]
Denk je dat je iets hebt aan ( 279250640 ) is bij mij slechts opvulling.....hoe dan ook, ik heb hem gelist voor €1001
Als jullie 3-4-3 spelen, spelen jullie dan met de verdediging in het centrum of met 2 vleugelverdedigers en 1 centrale en dan 1 middenvelder wat meer teruggetrokken?
Ik speel het zelf niet, maar ik denk niet dat je IMs ook nog eens defensief moet zetten, tenzij je weet dat je genoeg middenveld-overwicht gaat krijgen. Met 3-4-3 is het belangrijk dat de 4 middenvelders (3x IM+1x W) zo veel mogelijk balbezit krijgen om de 3 spitsen de kans te geven de kansen die ze daardoor krijgen af te maken.wildcardxl schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:01:
[...]
Bedankt maar op dit moment heb ik geen spelers meer nodigHeb gisteravond nog een vleugelverdediger erbij genomen met vleugelspel en verdedigen op goed.
Als jullie 3-4-3 spelen, spelen jullie dan met de verdediging in het centrum of met 2 vleugelverdedigers en 1 centrale en dan 1 middenvelder wat meer teruggetrokken?
De verdediging zet je zo op dat je je tegenstander kunt opvangen:
- Tegenstander speelt met AOW: 1x CD + 2x WB of DWB (hangt af van de sterkte van die vleugelaanval).
- Tegenstander speelt AIM: 3x CDs of 1x CD + 2x WBtM
- Tegenstander speelt over 1 aanvalskant: 2x CD + 1x WB of DWB.
[ Voor 6% gewijzigd door CoRrRan op 07-07-2011 09:28 ]
Mijn keeper is voor 3 weken geblesseerd tijdens een oefenwedstrijd.
Nu heb ik de 13e mijn eerste bekerwedstrijd, maar aangezien ik echt geen kans maak tegen een club die 2 divisies hoger speelt dan ikzelf, denk ik dat ik maar gewoon een reserve speler in de goal zet, en rustig aan speel.
Daarna kan mijn keeper tenminste weer in de competitie mee doen.
Het heeft (denk ik) weinig zin om veel geld in een nieuwe keeper te steken, of denken jullie daar anders over?
Nu heb ik de 13e mijn eerste bekerwedstrijd, maar aangezien ik echt geen kans maak tegen een club die 2 divisies hoger speelt dan ikzelf, denk ik dat ik maar gewoon een reserve speler in de goal zet, en rustig aan speel.
Het heeft (denk ik) weinig zin om veel geld in een nieuwe keeper te steken, of denken jullie daar anders over?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
als je van de beker niets verwacht zou ik er zeker geen geld aan uitgeven. Zet er gewoon een speler neer die wat extra verdedigen heeft en maak er het beste van zou ik zeggen.FragNeck schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:28:
Mijn keeper is voor 3 weken geblesseerd tijdens een oefenwedstrijd.
FF berichtje om te vertellen dat ik mijn pro/deg heb gewonnen en weer in IV mag meedoen en mijn aangepaste sig te checken
Hattrick: Thorgal Eagles
Mijn voorspelling voor mijn liga (V.209) voor dit komende seizoen. Ik ben erg benieuwd of ik het goed ga hebben:
Ik vind het heel lastig. Als ik sec naar de ratings kijk die gehaald worden, dan geef ik mezelf wel kansen om voor plek 1 of 2 mee te doen. Ik zie GVC, zeker gezien z'n aankopen een heel wat beter seizoen gaan maken dan vorig seizoen. Natuurlijk even afwachten of die aankopen ook nuttig waren voor z'n team. ;-)
Alltid - team compare - V.209
Maar mijn doelstelling dit seizoen is eigenlijk gewoon ≥plek 4.
Mijn prognose:
--------
1. GVC
Vorig seizoen een team met spelers met heel hoge passen niveau, daardoor redelijk kunnen afwisselen tussen AIM en AOW. Toch voornamelijk 1 linie die stukken beter is dan de rest. Wel altijd een heel mooie middenveld rating, dus hoe langer in de beker, hoe lastiger het wordt. Oh wacht, dan moet de huidige coach wel vervangen worden.
--------
2. MPTTT
Sterk team, mooi allround, goede middenveld ratings, goede defensie. Vergelijkbaar met mijn eigen team, vind ik zelf. Dit zal mooie wedstrijden opleveren!
--------
3. Wilhelmina '08
Team met een aparte, maar hoogstwaarschijnlijk erg lastige tactiek: heel hoge middenveld rating, en dan alles over vleugel gooien qua aanval + AOW tactiek. Ook lijkt dit team z'n verdediging in te stellen op de tegenstander, maar dat mislukt af en toe. Alleen is er zoveel BBZ, dat het niet uitmaakt. De teams in de vorige VI hadden geen kans. Alleen Sporting maakt kans om het BBZ spel te winnen.
--------
4. Spatie mag wel
=============
5. Sporting Violencia
Vergelijkbaar team aan Wilhelmina '08, maar zwakkere aanval. Speelt vaker met centrale aanval ipv wisselende speerpunten in de aanval. Speelt echter meer 3-4-3, zonder tDFW zoals Wilhelmina.
--------
6. Stator - redelijk apart team, lijkt een CA team, maar vergeet(?) dat af en toe.
=============
7. Bullets with butterflywings
In mijn ogen een team met niet al te veel verrassingen. Maar misschien is dat wel de verrassing, want dit team is niet voor niets 2e geworden afgelopen seizoen. Probeert toch ook voornamelijk het middenveld te winnen en daarmee de winst te behalen. Natuurlijk ZEER gevaarlijke in dode-spel-situaties! Alle spelers hebben hoge Set Pieces.
--------
8. FC Topbochters
Binnenkort een botje, tenzij de coach net op tijd terugkomt van vakantie? Al is 44dgn wel erg lang voor vakantie.
Helaas geen pops met passen. Misschien volgende week?
Verwijderd
Vandaag een pop voor een van mijn Surinamers. Hij stijgt naar briljant positiespel. Dat zorgt er voor dat hij nu bovennatuurlijk vleugel/briljant positiespel/redelijk passen heeft. Het begint langzaam ergens op te lijken op mijn middenveld. Nu halen ze nog niet de ratings die ik eigenlijk nodig heb.
Ondertussen met een poging begonnen om mijn keeper te vervangen. Hij is inmiddels 30 en moet dus plaats gaan maken voor een jongere versie. Prijzen van keepers zijn erg hoog als ik een van gelijk stats terug wil halen. Schat ergens tussen de 5 en 6 miljoen nodig te hebben voor een keeper die goed genoeg is. In de loop van komend seizoen of het seizoen erna ga ik de verdediging en de aanval verjongen, maar daar moet dan eerst het geld voor vrij gemaakt worden.
Ondertussen met een poging begonnen om mijn keeper te vervangen. Hij is inmiddels 30 en moet dus plaats gaan maken voor een jongere versie. Prijzen van keepers zijn erg hoog als ik een van gelijk stats terug wil halen. Schat ergens tussen de 5 en 6 miljoen nodig te hebben voor een keeper die goed genoeg is. In de loop van komend seizoen of het seizoen erna ga ik de verdediging en de aanval verjongen, maar daar moet dan eerst het geld voor vrij gemaakt worden.
Ondanks eerdere meldingen dat het team rond was toch nog 3 aankopen gedaan. 2 vleugelmiddenvelders en 1 vleugelverdediger, nu om de 12 uur spelers ontslaan want een selectie van 27 man kan natuurlijk niet.
Nu heb ik de verdediging en het middenveld met de voor hun toepasselijke stats op goed, en een speler met buitenaards spelhervatting
De aanvallers zijn trainees, 2 zijn er vooruit gegaan in TSI, 2 zijn er achteruit gegaan en de andere 2 check ik later....
Nu heb ik de verdediging en het middenveld met de voor hun toepasselijke stats op goed, en een speler met buitenaards spelhervatting
De aanvallers zijn trainees, 2 zijn er vooruit gegaan in TSI, 2 zijn er achteruit gegaan en de andere 2 check ik later....
Verwijderd
Alleen mijn 11 veldspelers!Webjunkie schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:15:
hmm.. ik dacht dat de setpieces training je hele team (dus ook de spelers die geen wedstrijd hebben gespeeld) trainde?
Dat zou wat zijn, dan kun je 50 spelers tegelijk trainen...Webjunkie schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:15:
hmm.. ik dacht dat de setpieces training je hele team (dus ook de spelers die geen wedstrijd hebben gespeeld) trainde?
't zal wel veranderd zijn.Tussen de twee seizoenen in is het aangewezen om te trainen op conditie of spelhervattingen. Deze twee skills trainen namelijk alle spelers, ongeacht ze een wedstrijd hebben gespeeld of niet.
http://users.telenet.be/addy.taillieu1/alles.html
Dit topic is gesloten.