Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 14:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Jeuh, weer een gelijk spel, nu heb ik wel twee hele punten gehaald dit seizoen. :D

Ach ja, tis en blijft een tussen seizoen waarbij degradatie eigenlijk al een feit was voordat er ook maar bekend was in welke VI divisie ik ging spelen. Mijn team hoort hier echt niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
majoh schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:30:
Jeuh, weer een gelijk spel, nu heb ik wel twee hele punten gehaald dit seizoen. :D

Ach ja, tis en blijft een tussen seizoen waarbij degradatie eigenlijk al een feit was voordat er ook maar bekend was in welke VI divisie ik ging spelen. Mijn team hoort hier echt niet thuis.
Dat is voor mij een beetje het angstscenario voor volgend seizoen. Ik ben met een vergelijkbaar sterk team hard op weg naar VI.

Ik zat een beetje te denken als de titel (waarvoor ik wel wil blijven gaan) me zou ontglippen om dan snel nog even weg te duiken van plaats 2, om nog een laatste seizoen te blijven rijpen in VII. Maar het gat naar plaats 3 is ondertussen 5 punten + doelsaldo, dus dat gaat wellicht geen optie zijn.

Het kan uiteindelijk ook wel gaan meevallen natuurlijk, maar er zijn zo op het eerste gezicht wel erg veel VI waar een scenario zoals bij jou nu momenteel zich als meest waarschijnlijk opdringt..

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

VI moet wel lukken denk ik hoor als je team nog wat verbeterd. Wel apart dat je eerste staat want je bent het op twee na zwakste team uit je competitie volgens Alltid :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Dat had ik dus ook vorig seizoen, gemikt op plaats 5, werd ik tweede met promotie... Zelfs met lichte versterking liep ik nog steeds heel veel stats achter nu. Komend seizoen wordt wel weer mikken op top 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Nu online
Marzman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:47:
VI moet wel lukken denk ik hoor als je team nog wat verbeterd. Wel apart dat je eerste staat want je bent het op twee na zwakste team uit je competitie volgens Alltid :p
Ik ben daarom alvast maar begonnen met zoveel mogelijk uitstekend verdedigers voor die tijd te vervangen door wonderbaarlijk (om mijn weinige geld te maximaliseren wel momenteel nog in dramatische vorm). Kan ik iig achterin iets van een muur gaan optrekken :P

Ik heb het idee dat de ratings wat (maar niet alles natuurlijk) vertekenen afhankelijk van hoe je team is samengesteld. Sterke punt van mijn team zijn mijn vleugels. T.o.v. teams die focussen op middenveld of verdediging levert dat echter een stuk lagere ratings op. Maar het is wel weer net zo effectief, wat je dus weer terugziet in de resultaten. Nogal wat wedstrijden verwacht ik te winnen, win ik, geeft FoxTrick me ook aan als meest waarschijnlijke winnaar, maar haal ik wel minder hatstats dan de tegenstander. Ik denk eigenlijk dat dit voor een deel komt doordat wingers in de hatstats wellicht wat worden ondergewaardeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Misschien kan iemand mij uitleggen hoe je een speler met 9 sterren krijgt en nog geen 20k loon :(

Heb 6,4 mil te besteden. Wil wat versterken, verdediging/middenveld zijn de opties. Ik train namelijk vleugelspel. Wie heeft er een advies voor mij? Wil een mega brute speler. Welke skills moet ik naar kijken? Ik snap er namelijk geen pepernoot meer van :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:41:
Misschien kan iemand mij uitleggen hoe je een speler met 9 sterren krijgt en nog geen 20k loon :(

Heb 6,4 mil te besteden. Wil wat versterken, verdediging/middenveld zijn de opties. Ik train namelijk vleugelspel. Wie heeft er een advies voor mij? Wil een mega brute speler. Welke skills moet ik naar kijken? Ik snap er namelijk geen pepernoot meer van :'(
voor een middenvelder, Hoog passing én hoog Playmaking, en dan het liefst boven de 30,31 jaar..

bv een speler met bovennatuurlijk PM, én wereldklasse/bovennatuurlijk Passing, en 32 jaar oud, kan tegen de 7,5-8 sterren halen, tegen rond de 20K loon..
kost ook slechts rond de 1 miljoen.

Nadeel is natuurlijk wel een grote kwetsbaarheid van je team bij blessure's (en lage hersteltijd), hoog conditieverval, en ook zn skills zullen langzaam maar gestaag ietwat dalen...
en als je hem wil doorverkopen is de kans groot dat je er duidelijk minder voor terugkrijgt (maar dat is eigenlijk het geval bij vrijwel alle non-trainee-plaatsen en als je bv zulk een speler voor 850K verkoopt na een jaar heb je nog altijd minder verlies/afschrijving dan bij een 24-25-jarige naar mijn inschatting)

[ Voor 28% gewijzigd door RM-rf op 30-05-2011 16:36 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:29:
[...]

voor een middenvelder, Hoog passing én hoog Playmaking, en dan het liefst boven de 30,31 jaar..

bv een speler met bovennatuurlijk PM, én wereldklasse/bovennatuurlijk Passing, en 32 jaar oud, kan tegen de 7,5-8 sterren halen, tegen rond de 20K loon..
kost ook slechts rond de 1 miljoen.

Nadeel is natuurlijk wel een grote kwetsbaarheid van je team bij blessure's (en lage hersteltijd), hoog conditieverval, en ook zn skills zullen langzaam maar gestaag ietwat dalen...
en als je hem wil doorverkopen is de kans groot dat je er duidelijk minder voor terugkrijgt (maar dat is eigenlijk het geval bij vrijwel alle non-trainee-plaatsen en als je bv zulk een speler voor 850K verkoopt na een jaar heb je nog altijd minder verlies/afschrijving dan bij een 24-25-jarige naar mijn inschatting)
Tnx, ik ga wel even kijken. Ben er nog niet helemaal over uit wat het beste is voor mijn team.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 mager popje, weliswaar naar woonderbaarlijk DEF!

Zat gisteravond even op hattrick en verbaasde me over het volgende team (1005810) ! Dat staat dan tweede(!!) in zijn VIII met een salarispost van 8 ton!! 8)7 |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij speelt nog wel bekerwedstrijden natuurlijk. Ik vermoed dat hij gewoon vol de beker gaat en dat de competitie op het tweede plan staat ofzo.

Vandaag drie pops. Twee van mijn Surinamers kregen een pop en een van mijn trades. Dus al met al een redelijke training.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:38:
Hij speelt nog wel bekerwedstrijden natuurlijk. Ik vermoed dat hij gewoon vol de beker gaat en dat de competitie op het tweede plan staat ofzo!
Dan nog is het toch wel hattrick zelfmoord imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Nu online
Die is niet erg representief voor VIII idd; hij heeft de halve eredivisie, en zeker niet de minste helft daarvan, uit de beker geknikkerd! :o

[ Voor 4% gewijzigd door Kaplander op 03-06-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:50:
[...]

Dan nog is het toch wel hattrick zelfmoord imho
Dat hoeft het niet te zijn als dat zijn plan van te voren was. Eerst lang genoeg voor een selectie als deze te sparen om vervolgens een seizoen te knallen in de beker. Als je naar zijn transferoverzicht kijkt dan heeft hij op zijn transfers 42M winst gemaakt. Het is trouwens wel een erg oude ploeg met een gemiddelde van 33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hmm, eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen, snap alleen niet waarom. Kan iemand me uitleggen ?

327988212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:16
brambest schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:38:
Hmm, eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen, snap alleen niet waarom. Kan iemand me uitleggen ?

327988212
Uitleggen kun je hattrick nooit, aangezien je ook onterecht kunt winnen/verliezen. Als ik jou wedstrijd bekijk dan is je middenveld sterker dan de tegenstander (in de eerste helft, in de 2e helft niet dus zal je conditie wel niet al te best zijn). Dan heb jij een sterke aanval en een slechte verdediging, tegenstander heeft dit omgekeerd, dus een dubbeltje op zijn kant.

Zelf vandaag met 6-0 PIC met counter gewonnen. Dus sta nu weer op een directe promotie plaats. Hopen dat ik dat vol hou de komende 3 wedstrijden! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-1 gewonnen en een "semi" doelstelling gehaald, punten aantal van vorig seizoen halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

brambest schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:38:

327988212
Je Middenveld was iets sterker én je aanval erg sterk, bovendien benut je duidelijk je sterkste, centrale aanvalspunt door AIM...

Je tegenstander speelt counter, mààr valt hier in een kuil die specifiek voor counteraanvallers gevaarlijk is... als CA-team moet je 6% minder halen op je middenveld, dus een BB-ratio van 56%-44% halen (iets dat berekend wordt specifiek op dàt moment van die mogelijke counterkans, dat wisselt gedurende een wedstrijd) ....
Hij haalt uiteindelijk één Counterkans aan het begin, vermoedelijk was jouw middenveld toen nóg ietsjes sterker, je hebt twee 34-jarige middenvelders die een hoog conditieverval hebben en die ook ervoor zorgen dat aan het einde van de wedstrijd jullie Middenveld bijna gelijk sterk is...

Je tegenstander halt overigens nog wel ook 3 reguliere kansen, hierbij heb je wel een hoop geluk dat hij een erg slechte aanval heeft en die ook slechts één goal maken (25%)..
maar voor een groot deel zijn er ook goed verklaring waarom deze uitslag zo is, al speelt altijd ook een grote hoop 'geluk' en 'kansen-afwegingen' mee:
in dit geval denk ik dat je kans die wedstrijd te winnen zeker niet boven de 50% lag, maar wel hoog genoeg om het een 'normale' en 'verklaarbare' uitslag te vinden.

Wat je bv wél kunt versterken aan je team is eens te kijken naar het conditieverval van je middenvelders, dat lijkt me nu een zwaktepunt van je huidige team, bv hiervoor een oplossing vinden (ofwel door te wisselen met andere oudere spelers, óf door een ietwat jongere middenvelder erbij te nemen) zou je team veel gevaarlijker maken.

Over mijn eigen wedstrijd:
Eindelijk weer een positief puntje, 4-2 thuis gewonnen *O*
Was ook hard nodig na mn dalvaart van 5 verloren wedstrijden op rij ( 1 goal in die 5 wedstrijden).
Ondanks dat mn mede-degradatiekandidaten allemaal ook punten gehaald hebben (1 ook gewonnen, de andere twee gelijk, overigens allemaal tegen sterkere tegenstanders) is mn positie toch flink vooruit gegaan.

sta nu 4 punten los van de direkte degradatie, met nog 3 wedstrijden te spelen, waarvan 2 tegen mede-degradatiekandidaten, en nog één wedstrijd tegen het team net 3 punten boven me.
1x 3 punten halen zou nu al voldoende moeten zijn, maar alledrie wedstrijden zou ik een goede kans daarop moeten hebben

[ Voor 16% gewijzigd door RM-rf op 06-06-2011 10:24 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:12
Gisteren met 0-1 verloren; sta nu weer 4e met 19 punten.. sta precies boven de promotie/degradatie duel streep; hoop dat ik die positie vast weet te houden (sta 4 punten los van de nr 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een degelijke 2-0 overwinning en blijf daarmee in het spoor van de nummer 1. We staan nu op een gelijk aantal punten, maar heeft een iets beter doelsaldo. Mooiste van het geheel is dat we de laatste wedstrijden tegen elkaar spelen in zijn stadion. Als we allebei komende twee wedstrijden weten te winnen dan word die laatste een klapper van formaat. Ajax - Twente zal er dan niets bij zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
ik zit met een trainingsvraagstuk.
Ik train vleugelspel en doe het daarmee niet onaardig. mijn ratings zijn goed en ik maak behoorlijke winsten.
Ik wil spelers echter ook meer multiskill maken wat is dan slim om te doen?
vanaf nu tot einde seizoen passen trainen om de passen skill wat omhoog te krijgen? De meeste spelers hebben ongeveer matig passen.
Door blijven trainen in vleugelspel en alleen in het tussenseizoen wisselen?

Spelhervatten erbij trainen de laatste weken van het seizoen en het tussenseizoen?

mijn vleugeltrainees hebben de volgende stats:
Alexandre Mauny (223235773)
25 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 01-08-2011
matig in vorm, conditie uitstekend
Total Skill Index (TSI): 25 060
Loon: 7 908 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Positiespel: briljant
Vleugelspel: redelijk
Passen: formidabel

Evaristo Armida (292005916)
20 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 22-09-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 18-01-2011)
Total Skill Index (TSI): 10 770
Loon: 3 108 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Positiespel: formidabel
Vleugelspel: formidabel
Passen: zwak

Róbert Hódi (298188044)
19 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 21-06-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 01-03-2011)
Total Skill Index (TSI): 8 650
Loon: 1 572 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Krachtig
Vleugelspel: uitstekend
Scoren: goed

Tarquinio Blasa (295141900)
19 jaar en 88 dagen, volgende verjaardag: 30-06-2011
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 05-04-2011)
Total Skill Index (TSI): 6 940
Loon: 1 356 €/week inclusief 20% bonus
Verdedigen: formidabel

Herbert Sterk (265342576)
23 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 06-06-2011)
Total Skill Index (TSI): 6 540
Loon: 2 170 €/week
Positiespel: uitmuntend
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk

Francisco Almogrote (302174010)
20 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 16-09-2011
uitstekend in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 13-12-2010)
Total Skill Index (TSI): 5 240
Loon: 1 092 €/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Krachtig
Verdedigen: uitstekend
Passen: matig

Svante Nyström (306188966)
20 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 14-09-2011
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 18-04-2011)
Total Skill Index (TSI): 4 980
Loon: 1 476 €/week inclusief 20% bonus
Vleugelspel: goed
Spelhervatting: uitstekend

Călin Coman (298931362)
20 jaar en 22 dagen, volgende verjaardag: 04-09-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 13-12-2010)
Total Skill Index (TSI): 4 960
Loon: 924 €/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen
Verdedigen: goed

William Lohezic (287426741)
20 jaar en 35 dagen, volgende verjaardag: 22-08-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 03-01-2011)
Total Skill Index (TSI): 3 830
Loon: 852 €/week inclusief 20% bonus
Verdedigen: goed
Passen: slecht
Scoren: matig

niet genoemde stats zijn ook niet noemenswaardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:56:

ik zit met een trainingsvraagstuk.
(...)
Mijn idee is dat dat erg ineffectief is...
Trainee's zijn relatioef duur en zeker als ze geen echte training ontvangen eerder een te hoge kostenpost...
Terwijl verschillende trainingsvormen verschillende trainingslinbie's vergen..

met wing-trainen voldoet een trainingslinie van 8 spelers..
passen-trainers kunnen tot 16 trainingsplaatsen vullen (effectief meestal 15)..
waarbij bv de vleugelverdedigers in de trainingswedstrijd MF/FW moeten spelen en je ook 2 of 3 goede jonge aanvallers nodig hebt die passing kunnen gebruiken...

Imho is dat alles gewoon suboptimaal, en is het veel efficienter sterk te kiezen voor één bewuste trainingsvorm en die consequent uit te voeren en te perfectionaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Nu online
Loona35 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:17:
[...]

...

ps: rinus is voor 6 miljoen EUR weggegaan.. mooi bedrag :)
Om nu ogenschijnlijk verder ongetraind alweer te worden verkocht door die koper voor nog 2,5 miljoen...

Heel apart, zit daar nog wat achter dat je weet?

Want je koopt m.i. zo'n unieke speler toch niet voor zo'n bedrag als je er verder geen concrete plannen mee hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bijna kampioen. Gisteren van eigenlijk het ietwat sterkere team dat momenteel 3e staat weer afgetekend gewonnen met 4-0. Beetje overdreven, maar mij hoor je niet klagen. Ik heb nog 2 punten nodig om officieel kampioen te worden, maar dat lijkt mij geen probleem. Eindelijk weer eens plek nr 1!

Volgens mij heb ik zelfs kans op directe promotie. Enig idee wat ik het beste kan versterken aan mijn team voor de Ve divisie?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,
Ik heb ook maar even een account hier aangemaakt. Ik speel bijna 1 jaar met veel plezier Hattrick. Ik heb al heel veel informatie over Hattrick gelezen (en ook hier heb ik veel opgestoken),maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening/hulp over mijn team. Waarschijnlijk zal ik dit seizoen net wel of net niet promoveren. Maar,op welke manier kan ik het beste mijn team versterken (of juist niet)? Waar moet ik opletten enzo?
Alle hulp/tips zijn van harte welkom.
Alvast bedankt!

Mijn team ID is 767419

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 21:24 . Reden: iets aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb eindelijk weer eens een wedstrijd gewonnen, er zijn dan ook nog maar twee middenvelders geblesseerd. Volgende week verwacht ik weer mijn volledige team te hebben :) (mag ook wel na, dan, zes weken)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
RM-rf schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:06:
[...]

Mijn idee is dat dat erg ineffectief is...
Trainee's zijn relatioef duur en zeker als ze geen echte training ontvangen eerder een te hoge kostenpost...
Terwijl verschillende trainingsvormen verschillende trainingslinbie's vergen..

met wing-trainen voldoet een trainingslinie van 8 spelers..
passen-trainers kunnen tot 16 trainingsplaatsen vullen (effectief meestal 15)..
waarbij bv de vleugelverdedigers in de trainingswedstrijd MF/FW moeten spelen en je ook 2 of 3 goede jonge aanvallers nodig hebt die passing kunnen gebruiken...

Imho is dat alles gewoon suboptimaal, en is het veel efficienter sterk te kiezen voor één bewuste trainingsvorm en die consequent uit te voeren en te perfectionaliseren
ok bedankt, ik heb meestal ook maar 8 trainees maar nu even 9 voor invallen en eventueel klaverjassen.
Kon deze speler niet laten schieten op de TL.

Hoe traint iedereen dan passen eigenlijk? of koopt iedereen gewoon al hoog passen in voor de trainees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:59:

Hoe traint iedereen dan passen eigenlijk? of koopt iedereen gewoon al hoog passen in voor de trainees?
passen trainen de meesten ook gespecialiseerd: heel gericht ietwatoudere, 20-21 jr oude spelers inkopen die al goed doorgetrained zijn op hun hoofdskill en die dan verder-trainen in passing....

hooguit wel ermee rekenen dat én je aanschafkosten vaak hoger zijn, én ook de salariskosten behoorlijk kunnen stijgen...daarentegen heb je weinig spelers (enkel je verdedigers en keeper) die voornamelijk afschrijvingskosten hebben en je geld kosten, de restlevert je bij verkoop ook veelal een winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 09:37

murphsy

Product Monkey

Inmiddels mijn scoutingsnetwerk op 'redelijk' niveau (investeer 10.000 p/w) en een redelijk 18-jarige keeper gepulled. Die is natuurlijk enorm inzetbaar voor een team van slechts een paar weken oud. Ik ben er blij mee.

Met de wedstrijden wil het nog niet echt vlotten, maar door de 2 botjes in mijn competitie zal er hoe dan ook niets kwalijks gebeuren. Mijn aanval staat al redelijk, het is vooral de verdediging waarover ik me zorgen moet maken.

Doordat ik flink investeer in mijn jeugd hou ik niets over om betere spelers aan te trekken. Laten we hopen op een mazzel-pull binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WCEend
Als je meer multiskill trainees wilt, kun je eens kijken naar oudere trainees die uit getraind zijn door de vorige trainer. Koop bijvoorbeeld een 19yo formidable playmaking + inadequate winger met wat passing en gooi zelf zijn winger skill omhoog. Bepaal zelf maar welk nivo skills je nodig hebt.

Ik doe dit zelf ook met mijn DEF trainees. Ja, ik betaal ongeveer 2M voor een 20 yo outstanding winger met passable defence en wat passing, maar na een tijdje in mijn 2e team te hebben gespeeld, heb ik een volwaardige back die nog 1 a 2 seizoenen doortraint in mijn 1e elftal. Uiteindelijk verkoop ik deze speler voor 3 a 4M.

Daarnaast spreid ik de leeftijden van mijn trainees een beetje, zodra ik mijn WB (24yo) verkoop staat er een nieuwe klaar uit het 2e (22yo) en koop ik gelijk een nieuwe trainee aan (20yo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:00:
@WCEend
Als je meer multiskill trainees wilt, kun je eens kijken naar oudere trainees die uit getraind zijn door de vorige trainer. Koop bijvoorbeeld een 19yo formidable playmaking + inadequate winger met wat passing en gooi zelf zijn winger skill omhoog. Bepaal zelf maar welk nivo skills je nodig hebt.

Ik doe dit zelf ook met mijn DEF trainees. Ja, ik betaal ongeveer 2M voor een 20 yo outstanding winger met passable defence en wat passing, maar na een tijdje in mijn 2e team te hebben gespeeld, heb ik een volwaardige back die nog 1 a 2 seizoenen doortraint in mijn 1e elftal. Uiteindelijk verkoop ik deze speler voor 3 a 4M.

Daarnaast spreid ik de leeftijden van mijn trainees een beetje, zodra ik mijn WB (24yo) verkoop staat er een nieuwe klaar uit het 2e (22yo) en koop ik gelijk een nieuwe trainee aan (20yo).
daar ben ik nu inderdaad ook mee bezig.
Koop alleen nog maar uitmuntend of hoger op hoofdskill (positiespel/verdedigen) en dan minimaal matig/redelijk passen en matig of zwak wing en die train ik dan op vleugel.
Het hangt allemaal een beetje van het geld af wat ik in kas heb maar specialiteit snel, technisch of koppen is wel een vereiste voor mijn aankopen.

je brengt me trouwens wel op een idee want mijn wingbacks kan ik misschien op 19 jaar verkopen met formidabel of uitmuntend vleugel als ze wat passen hebben en een specialiteit is een verdedigers trainer er misschien nog gelukkig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou het word nacompetitie en maar eens effe de bezem door mijn elftal :P Alweer :)
Na wat paniek aankopen in het midden van het seizoen ga ik het nu maar eens de komende weken rustiger aan doen op de transfermarkt en gericht kopen.

6,6 miljoen te besteden en een hoop posities moeten worden verbeterd. Denk dat ik begin bij het middenveld en dan de verdediging mocht er poen over zijn.

Hopelijk weet ik de nacompetitie te overleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:19:
[...]

je brengt me trouwens wel op een idee want mijn wingbacks kan ik misschien op 19 jaar verkopen met formidabel of uitmuntend vleugel als ze wat passen hebben en een specialiteit is een verdedigers trainer er misschien nog gelukkig mee.
Dat kan zeker zijn, ik ben zelf verdedigerstrainer en misschien heb ik wel interesse in wingbacks met hoog vleugel en passing..
stuur me zeker eventjes een berichtje als je zulke spelers te koop wilt aanbieden

enkel moet ik eerlijk toegeven dat volgens mij zulke spelers volgens mij geen optimale winst opleveren voor jou bij de verkoop, weinig DEF-trainers zoeken op 19-jarigen, maar veel van zulke trainers trainen liever van jongere leeftijd op (ikzelf niet, ik zoek wel bewust op 19-jarigen, maar ook bewust omdat de winstmarge daar het grootste is wat ook vooral komt omdat er nu eenmaal een 'marktgat' ligt).

Wat betreft optimaal winstgevende wingbacks denk ikzelf juist eerder dat jij dan meer zou hebben aan spelers aankopen op 19-20jaar met al wat hogere DEF-skill, en daarna juist de Vleugel-skill optrainen. (pasing is bij verdedigers enkel nuttig als je zelf counter speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:58:
Hallo iedereen,
Ik heb ook maar even een account hier aangemaakt. Ik speel bijna 1 jaar met veel plezier Hattrick. Ik heb al heel veel informatie over Hattrick gelezen (en ook hier heb ik veel opgestoken),maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening/hulp over mijn team. Waarschijnlijk zal ik dit seizoen net wel of net niet promoveren. Maar,op welke manier kan ik het beste mijn team versterken (of juist niet)? Waar moet ik opletten enzo?
Alle hulp/tips zijn van harte welkom.
Alvast bedankt!

Mijn team ID is 767419
Ik heb eventjes gekeken, maar wat train je precies?

je speelt 3-5-2 in zowel je competitie als friendlies, met drie centrale verdedigers:
Dat zou qua opstelling vooral voldoen voor een Playmaking/Positiespel-trainingsoort maar op de meest optimale posities daarvoor heb je relatief oudere spelers rondlopen...

Zaak is op de lange termijn je inkomsten uit het optrainen van spelers te optimaliseren, dat is mogelijk belangrijker dan op de korte termijn snel hoger te komen in je competitie, omdat je met een financieel winstgevende trainings-concept je juist de financiele slagkracht voor de toekomst genereert.

Dat betekent dus vooral jongere spelers op je trainingsplekken laten rondlopen en deze optimaal optrainen en met zoveel mogelijk winst per speler verkopen..
op niet trainingsplaatsen kun je meestal het beste spelers neerzetten die wat ouder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het reageren op mijn vraag .Ik kan veel met je antwoord, en zal daar ook gebruik van maken.

Op het moment train ik inderdaad positie

Met jonge spelers op trainingsplekken laten lopen bedoel je spelers uit mijn jeugd (die ik kan promoveren) of moet ikjonge spelers van 17 jaar kopen? Hoe kan je zien als een speler een groot talent kan worden (daar was toch een truukje voor,TSI vs salaris?)

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 13:29 . Reden: aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:28:
Bedankt voor het reageren op mijn vraag .Ik kan veel met je antwoord, en zal daar ook gebruik van maken.

Op het moment train ik inderdaad positie

Met jonge spelers op trainingsplekken laten lopen bedoel je spelers uit mijn jeugd (die ik kan promoveren) of moet ikjonge spelers van 17 jaar kopen? Hoe kan je zien als een speler een groot talent kan worden (daar was toch een truukje voor,TSI vs salaris?)

Alvast bedankt!
In den beginnen heb je geen geld. Dus echte toppers/talenten zijn onbetaalbaar. Kortom je moet het effe met minder doen. Een redelijk of goede coach is te adviseren. Persoonlijk zou ik een matig of redelijk middenvelder kopen en dan een seizoen of 2 trainen en weer verpatsen en dan goed/uitstekend/formidabel kopen 17/18 jaar. Maar dan ben je alweer verder.

Dus:

1. redelijk/goed coach (effe de help van hattrick lezen hoe je dat moet doen)
2. 17 jarige matig/redelijk positiespel kopen, hoog passen = een + koppen is ook een + en als die dan ook nog nederlander is dan is het ook een extra +. De plussen zijn geen vereiste uiteraard.
3. in een 3-5-2 heb je dus 10 trainees nodig hoewel ik zou beginnen met 6 centrale mids en 3 vleugel mids en dan zou ik in friendlies 3-4-3 spelen. Vleugel mid gewoon redeklijk vleugel en zwak positiespel 2x en 1x redelijk pos, zwak pas.
4. verpatsen wat geld oplevert :)

5. Ohja maak een soort van plan voor je zelf. Kijk door promoveren zou ik nog niet doen als ik jou was. Eerst moet je een goede basis leggen. Dit kan in één of twee seizoenen geregeld zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Swanfield op 07-06-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iets geheel anders. Kan iemand mij in de richting wijzen waar een goede en degelijke uitleg staat over hoe de sterren worden opgebouwd in hattrick? En nee ik ben niet op zoek naar een derde ster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw hier mijn ploeg heet fc de stoempers.
ik ben van plan om keepers te trainen. Nu heb ik twee 17jarige keepers gekocht die keepen goed zijn.
ik heb ook nog een 18jarige keeper van mijn jeugdopleiding die gepromoveerd is (matig) en dan heb ik nog mijn hoofdkeeper. ik ben er al achter dat het ongeveer 4weken gaat duren voor mijn 2 17jarige keepers gaan stijgen. nu was mijn vraag:
Als ik een oefenmatch speel en ik stel vb een 17jarige keeper op en de 18jarige op de bank
dan competitiematch hoofdkeeper in de goal en de andere 17jarige op de bank.
Worden ze dan allemaal even veel getraind in die week of niet ?
dan zou ik die 18jarige keeper ook een beetje kunnen optrainen en kan ik hem ook nog verkopen omdat ik hem anders toch moet ontslaan.

Grtzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:29:
Hallo,

Ik ben nieuw hier mijn ploeg heet fc de stoempers.
ik ben van plan om keepers te trainen. Nu heb ik twee 17jarige keepers gekocht die keepen goed zijn.
ik heb ook nog een 18jarige keeper van mijn jeugdopleiding die gepromoveerd is (matig) en dan heb ik nog mijn hoofdkeeper. ik ben er al achter dat het ongeveer 4weken gaat duren voor mijn 2 17jarige keepers gaan stijgen. nu was mijn vraag:
Als ik een oefenmatch speel en ik stel vb een 17jarige keeper op en de 18jarige op de bank
dan competitiematch hoofdkeeper in de goal en de andere 17jarige op de bank.
Worden ze dan allemaal even veel getraind in die week of niet ?
dan zou ik die 18jarige keeper ook een beetje kunnen optrainen en kan ik hem ook nog verkopen omdat ik hem anders toch moet ontslaan.

Grtzz
nee keepen kent geen klaverjas training (spelers die meetrainen als ze op de bank zitten) je kunt dus maximaal 2 keepers per week op 100% trainen. Het staat je natuurlijk vrij om 1 keeper 100% te trainen en 2 op 50% of dat verstandig is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Damien2004 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:09:
Iets geheel anders. Kan iemand mij in de richting wijzen waar een goede en degelijke uitleg staat over hoe de sterren worden opgebouwd in hattrick? En nee ik ben niet op zoek naar een derde ster ;)
dit is wat HAG zegt http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=36 is denk ik niet wat je zoekt maar heb er zelf helaas ook geen antwoord op.
wat ik wel gelezen heb is dat ze opgebouwd worden uit de vaardigheden van de speler maar nogal bedriegelijk kunnen zijn. een middenvelder met 3 sterren kan bijvoorbeeld opgedeeld zijn in 1 ster voor verdedigen, 1voor de aanval en maar 1 voor het middenveld.

een speler met 2 sterren kan ze bijvoorbeeld alletwee voor het middenveld krijgen en daardoor beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de beginners onder ons, dit is een goede site met zeer veel uitleg over het spel:

http://www.hagonline.org/

Staat in de startpost, maar zal m hier toch nog maar eens herhalen. Nogmaals, eerst daar lezen en dan pas trainees kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 01:09:
[...]

Dat hoeft het niet te zijn als dat zijn plan van te voren was. Eerst lang genoeg voor een selectie als deze te sparen om vervolgens een seizoen te knallen in de beker. Als je naar zijn transferoverzicht kijkt dan heeft hij op zijn transfers 42M winst gemaakt. Het is trouwens wel een erg oude ploeg met een gemiddelde van 33.
Hij is weer een ronde verder!! Kwart finale, zo zomaar kunnen dat hij de finale gaat spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wanneer gaan berichten in Hattrick forums eigenlijk naar het archief? Als ze gesloten worden, maar is dat na x tijd geen berichten?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:00:
[...]

Hij is weer een ronde verder!! Kwart finale, zo zomaar kunnen dat hij de finale gaat spelen....
is een leuk team, maar was het niet zo dat na een X aantal ronden het laagste geplaatseerde team niet meer het voordeel heeft van altijd thuiswedstrijden?

Nu nut hij juist dat een beetje uit, en profiteert heel bewust van de garantie altijd thuis te spelen...
overigens vind ik eigenljk dat al ergens vanaf ronde 7,8 dat al gewoon 'random' bepaald zou moeten worden...
Nu hebben juist daardoor de hoog geplaatste teams juist een behoorlijk extra nadeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:16:
[...]

is een leuk team, maar was het niet zo dat na een X aantal ronden het laagste geplaatseerde team niet meer het voordeel heeft van altijd thuiswedstrijden?

Nu nut hij juist dat een beetje uit, en profiteert heel bewust van de garantie altijd thuis te spelen...
overigens vind ik eigenljk dat al ergens vanaf ronde 7,8 dat al gewoon 'random' bepaald zou moeten worden...
Nu hebben juist daardoor de hoog geplaatste teams juist een behoorlijk extra nadeel
Dat zou inderdaad eerlijker kunnen en moeten!
Hoe worden de fan predictions eigelijk bepaald?? Ik zie namelijk al twee weken zijn supporters roepen dat ze dik gaan verliezen, terwijl het tegendeel het geval is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Virtueel kampioen! 2 Wedstrijden te gaan en 6 punten voorsprong. Wel gelijk gespeeld, dus ik moet nog even een eindsprint inzetten om direct te promoveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik sta weer eerste, mijn team is ook weer blessurevrij. Direct promoveren zit er niet meer in, het is zelfs spanned of ik de eerste plaats kan behouden (had verwacht vrij simpel kampioen te worden). Promoveren zou eigenlijk ook niet hoeven al zit ik al wel weer lang in deze VI. Mijn team moet eigenlijk nog verjongt worden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had zelf gehoopt een storingsfactor te kunnen zijn in de titelstrijd maar uiteindelijk een 1-2 thuisnederlaag geleden tegen waarschijnlijk de nieuwe kampioen!! Penalty gemist en nog aardig wat kansjes om zeep geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 08:24
Interessante speeldag gisteren. Zelf zoals verwacht gewonnen, maar de nummer 1 heeft onverwacht verloren. Volgende week tegen de nummer 1 (uit), waardoor ik de koppositie kan overnemen. Laatste wedstrijd tegen de ploeg die nu dus van nr 1 had gewonnen. Beraad me nog op de strategie. Wellicht eens counteren gaan proberen - iemand enig idee hoe zwaar de tactiekvaardigheid meespeelt, kom er op hagonline niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waar win je normaal op? Als je nooit gecounterd hebt en middenvelders traint of aanvallers gaat het je denk ik niet veel opleveren. Als je iets zwakker bent als je tegenstander kan je pressie proberen. Het aantal kansen neemt dan af en de randomfactor neemt daardoor toe waardoor je kans op geluk wat groter wordt. Maar als je sterker bent moet je gewoon van je eigen kracht uitgaan natuurlijk (en eventueel kijken waar zijn zwakte zit als hij elke week met precies dezelfde opstelling speelt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 08:24
Marzman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:41:
Waar win je normaal op? Als je nooit gecounterd hebt en middenvelders traint of aanvallers gaat het je denk ik niet veel opleveren. Als je iets zwakker bent als je tegenstander kan je pressie proberen. Het aantal kansen neemt dan af en de randomfactor neemt daardoor toe waardoor je kans op geluk wat groter wordt. Maar als je sterker bent moet je gewoon van je eigen kracht uitgaan natuurlijk (en eventueel kijken waar zijn zwakte zit als hij elke week met precies dezelfde opstelling speelt).
Meeste wedstrijden win ik op middenveld (AIM of AOW). Alleen gaat me dat tegen deze ploeg dus waarschijnlijk niet lukken (Zie alltid, de ploeg is Forza Dia). Ik train nu verdedigen (speel dan 541), en mijn passing is ook redelijk opgetraind.

Ach, ik heb nog twee weken om daar over na te denken. Volgende wedstrijd (tegen nr 1) iig eerst op eigen kracht winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

M'n geluk is weer gedraaid... nu al de tweede keer weer lekker gewonnen..
wist dat ik wel een kansje had (hij had een geblesseerde keeper en een geschorste aanvaller)..
wél won hij duidelijk het middenveld (had 30% BB), maar mn counter bleek nu super-effectief, 4 counterkansen en 3 goals daaruit, won uiteindelijk met 1-5.

Sta nu er relatief goed voor... wel op een plaats voor een Qualification-match, maar de kans dat ik nog naar direkte degradatie afzak is héél klein en ik ga nu gewoon de twe resterende wedstrijden counter+PICspelen en zou dan een kwalficatie met erg hoge teamgeest ingaan en doe dan alvast ook een extra aankoop voor een nu nog missende top-middenvelder waarme ik hoop volgend seizoen bovenin te kunnen meedoen in de V-liga...
er is zelfs best nog wel een kans dat ik me in de 2 resterende spelen al direkt veilig stel, moet enkel tegen andere degradatie-kandidaten onder me en sta punt-gelijk met een team die nu veilig staat; die echter nog tweemaal tegen toppers moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RM-rf schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:40:
M'n geluk is weer gedraaid... nu al de tweede keer weer lekker gewonnen..
wist dat ik wel een kansje had (hij had een geblesseerde keeper en een geschorste aanvaller)..
wél won hij duidelijk het middenveld (had 30% BB), maar mn counter bleek nu super-effectief, 4 counterkansen en 3 goals daaruit, won uiteindelijk met 1-5.

Sta nu er relatief goed voor... wel op een plaats voor een Qualification-match, maar de kans dat ik nog naar direkte degradatie afzak is héél klein en ik ga nu gewoon de twe resterende wedstrijden counter+PICspelen en zou dan een kwalficatie met erg hoge teamgeest ingaan en doe dan alvast ook een extra aankoop voor een nu nog missende top-middenvelder waarme ik hoop volgend seizoen bovenin te kunnen meedoen in de V-liga...
er is zelfs best nog wel een kans dat ik me in de 2 resterende spelen al direkt veilig stel, moet enkel tegen andere degradatie-kandidaten onder me en sta punt-gelijk met een team die nu veilig staat; die echter nog tweemaal tegen toppers moet.
Jij speelt in Duitsland toch? Is dat vergelijkbaar met NL qua V?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Marzman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Jij speelt in Duitsland toch? Is dat vergelijkbaar met NL qua V?
volgens mij is de duitse V wel een stuk(je) zwaarder... duitsland heeft ook meer spelers (bijna 2x zoveel)..

Mijn V-liga staat 43e van de 255, en de gemiddelde rating van de teams daar is tussen de 255 tot 284 HTstats (twee teams rond die lage rating staan onderaan en halen dat gemiddelde wat naar onder,de meeste teams boven de degradatiestreep halen 270-285).
TSI is gemiddeld per team 700.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zo te zien is het een beetje hetzelfde in een zware V in NL -> http://alltid.org/league/8149/index/

In mijn vorige V die 239'e staat zou ik kunnen vechten tegen degradatie. Ik denk dat ik dus nog even niet wil promoveren :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Na gisteren wederom (nipt) verloren te hebben heb ik nu nog 3 punten voorsprong op plek 5 (nacompetitie); moet nog tegen de nr 6 (nu 5 punten voorsprong) en diezelfde nr 5 (in de laatste wedstrijd).

Het venijn zit hem voor mij dus in het staartje...

Nu wel 2 spelers geschorst: 1 spits die al het hele seizoen op zondag heeft gespeeld en 1 (wat beter vervangbare) middenvelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
*GRMBL* vergeten mijn opstelling aan te passen; vanochtend met mijn A elftal een friendly gespeeld.. (gelukkig geen geblesseerden etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:31
Imperial_Master schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:38:
*GRMBL* vergeten mijn opstelling aan te passen; vanochtend met mijn A elftal een friendly gespeeld.. (gelukkig geen geblesseerden etc)
Dat krijg je met dat verschoven ritme door een vrije maandag... ik heb ook een friendly opstelling verprutst :(

Met nog 2 wedstrijden te gaan in de competitie sta ik op een derde plek, met 1 puntje achterstand op de nr. 2. Aangezien ik de twee komende wedstrijden moet kunnen winnen en de nr. 2 waarschijnlijk de volgende wedstrijd verliest, maak ik gewoon kans op promotie naar de VI. Qua ratings volgens alltid ben ik echter 7de in de huidige competitie. Ik weet dus niet of een promotie een slimme zet is, maar opzettelijk verliezen is ook weer zoiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig staat er bij mij een standaard opstelling ook ingesteld voor de friendlies. Zodat in ieder geval mijn basis-wingers 100% op positiespel worden getraind.

Afgelopen weekend 2-2 gelijk gespeeld en daardoor een plaats gedaald naar plaats 3. Moet nu iets geluk hebben om kampioen te kunnen worden. Moet in de laatste wedstrijd nog tegen de nummer 1 die ik dan voorbij zou kunnen, maar de nummer 2 moet nog wel punten laten liggen voordat ik kampioen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb weer een klein beetje geluk, al zal het lang duren voordat ik de vruchten er van zal plukken:
Daymon Schurink [youthplayerid=105413191]
15 years and 22 days, Next birthday: 13-09-2011
Player can be promoted 202 day(s) later at 03-01-2012.

Team: Hekje mag niet
Nationality: Nederland
First day with club: 12-06-2011 07:54 (3 days ago)

Keeper? / ?
Defending? / excellent
Playmaking? / ?
Wingerpoor / ?
Passing? / ?
Scoring? / ?
Set pieces? / ?
Vandaag tijdens een trainingswedstrijd haalt hij 6.5 sterren als CD, ik schat dat hij dus matig (hoog) DEF heeft, of mogelijk al redelijk wat passen/PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een rijke tweaker hier die positiespel traint. Voor een U20-speler van Suriname zoeken we een nieuw thuis. Het is een vleugelspeler met op het moment reusachtig vleugelspel. De verwachtte verkoop prijs ligt tussen de 3.5 en 4.5 miljoen. Dat zou nog iets verder op kunnen lopen omdat het een U20-speler is.

Heb je hier interesse in stuur met dan even een bericht op Hattrick en dan krijg je wat meer info over deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:18:
Ik heb weer een klein beetje geluk, al zal het lang duren voordat ik de vruchten er van zal plukken:

[...]
Vandaag tijdens een trainingswedstrijd haalt hij 6.5 sterren als CD, ik schat dat hij dus matig (hoog) DEF heeft, of mogelijk al redelijk wat passen/PM.
topspeler lijkt me, 6,5 sterren DEF zou volgens mij eerder stevig in de redelijk te zijn, 7,5 ster haalde mn verdediger die ook op uitstekend uitkwam en die begon ook met 6,5 ster ... die had 13x primair DEFtraining nodig om op uitstekend uit te komen (en een 4 keer secundair def positions en 1 of 2 x secundair def...)...
de mijne was ook nog eens 16jr+75d bij scouten en dus een stuk ouder, jonger gaat trainen ook sneller

dat haal je zeker al binnen één seizoen, daarvan kun je juist gebruik maken door al te kijken of hij goede bijskils haalt (winger/pm zou het interessants zijn)

zit momenteel erg krap in de jonge talentjes....
momenteel slechts drie spelers met enigszins potentieel (ook merkbaar doordat baggerspelers, een speler met allround slecht skill; meldingen kreeg over 'hoogste potentieel' :'( )..
wel afgelopen zaterdag geluk gehad met een keeper die is-skil matig keepen en potentieel matig def, en 15jr+30d..
Moet nu zn keep-potentieel uitvinden (train komende wedstrijd dus keepen secundair)... enkel vrees ik eigenlijk en beetje dat het geen topper zal zijn, vermoed een potentieel van matig/redelijk keepen ook

[ Voor 22% gewijzigd door RM-rf op 17-06-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Eergisteren een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld er erachter gekomen dat z'n DEF nu op redelijk zit en z'n passen max slecht kan worden. Helaas niet heel erg goed, al is passen natuurlijk niet DE belangrijkste bij-skill. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Yeah morgen mijn eerste talent laten promoveren! 17jr 30dgn, goed scoren en redelijk/goed vleugelspel (hoop op promotiebonus hier). Enig idee hoe ik die het beste kan listen en wat de opbrengst ongeveer zou kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Nu online
Dat zal iets van 150k worden aan de transfervergelijking te zien.

Bonus speelt volgens mij enkel bij spelers die zo 19 zijn en dan pas worden gepromoveerd. Zelf heb ik iig er nog nooit 1 gehad bij mijn weten.

Jeugdspelers list ik doorgaans op 0, omdat de prijzen vaak moeilijk zijn in te schatten. Maar dan kan het resultaat ook wel eens tegenvallen natuurlijk. En deze dagen ligt HT er regelmatig even uit ook, waardoor een bieding kan mislopen. Je zou voor de zekerheid mss kunnen listen voor 100k hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Thx, zal hem er straks wel op gooien. De echte winst zal pas over een paar seizoenen komen als iemand hem goed op gaat trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:29:
Yeah morgen mijn eerste talent laten promoveren! 17jr 30dgn, goed scoren en redelijk/goed vleugelspel (hoop op promotiebonus hier). Enig idee hoe ik die het beste kan listen en wat de opbrengst ongeveer zou kunnen worden?
ik heb érg goede ervaring met het listen op donderdag rondom 12:00 zoat hij afloopt op zondag rondom het middaguur...

nét een aanvaller met goed/solid SCO, en géén Specialiteit en geen bijskill hoger dan zwak...
en die haalt zelfs 384.000 € !!!
truc was wel dat hij volgens psicoTSI kort voor de pop naar excellent zat en 17jr+3d was, maar zelfs dan is het een bedrag waar ik niet van had durven dromen, de TC gaf hem nog geen 10% daarvan...

Wél een erg goed jeugdseizoen tot nu toe, bijna 2,5 miljoen inkomsten (en deze week nog één pullbare speler, al is die 17jr+80d)...
enkel zal volgend seizoen vast minder brengen (bijna geen enkele pullbare speler volgend seizoen, 2 talenten, een van 15jr+40d en één 16jr+28d)

En wat betreft mn A-team:
Ik ben veilig! *O*
duidelijke en terechte 2-1 winst (al werd het aan het eind nog spannend)...
sta nu op de 4e plaats, zou ook geen kwalificatiewedstrijd hoeven te spelen....
Hooguit als ik volgende wedstrijd niet win en het team op de 5e plaats wint zou ik nog wel een kwalificatieduel moeten spelen. dat team heeft 2 zware blessure's, hun topscoorder én keeper hebben een zware en langdurige blessure, en beide zij zeer oud .; verdermoet hij tegen de nr.2, die nog kans op kampioenschap heeft.

Zelf denk ik eraan die wedstrijd zélf gewoon te gebruiken om wat XP-trainee's ervaring te geven... verlies ik hem wel, maar zelfs als ik een kwalificatiewedstrijd moet spelen denk ik wel een érg goede kans te hebben die relatief eenvoudig te winnen: dat zou dan hooguit wat extra inkomsten en training zijn, die wel welkom zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn promoveerde jeugdspeler van deze week heeft nog 1,5 uur tot zijn deadline en staat nu al €525.000. Hopelijk zijn er nog een aantal overgebleven die vlak voor de deadline een paar keer bieden :9

De kansen op de titel zijn inmiddels al verdwenen met nog 15 minuten te gaan. Alhoewel ik volgende tegen de nummer 1 speel en hem bij een overwinning inhaal kan ik de nummer 2 niet meer voorbij. Die heeft volgende week een WO en zal dus automatisch 3 punten bijgeschreven krijgen. Dus ik word 2e of 3e. Maakt eigenlijk weinig uit, want van die paar duizend euro premie moet je het nou ook weer niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ben ook veilig :)

Vandaag gewonnen en direkte concurrent voor plaats 4 heeft verloren waardoor hij, zelfs als hij volgende week van mij zou winnen, niet meer op plaats 4 kan komen.

Zou zelfs nog 3e kunnen worden, maar belangrijkste is dat ik rechtstreeks lijfsbehoud heb gerealiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jeuhh, vandaag kampioen geworden maar nog niet zeker van directe promotie. Sta 2 punten boven de directe promotiestreep, maar moet volgende week nog tegen de nummer 2. Dus zou nog een p/d duel kunnen worden wat natuurlijk niet ideaal zou zijn. We gaan het zien! De andere kampioenen ook gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Walkover gehad vanavond, sta nog steeds 3 punten voor op de nummer 2 (en 3 doelpunten). Moet de laatste wedstrijd dus wel gelijkspelen of winnen (want 3 doelpunten verschil is niks als je verliest en de nr 2 wint)

Nou ja, ik pic al heel het seizoen. Kan ik een keer motsen (ga toch niet voor de promotiewedstrijd)

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 19-06-2011 22:24 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Nu online
Kon vandaag zo goed als kampioen worden. Moest tegen de nummer laatst (0 punten!). Leek dus wel in kannen en kruiken, maar verloor met 2-1. Volgens FoxTrick had ik meer dan 90% kans om te winnen. Maar Mats had vandaag dus andere plannen.. Volgende week nog een kans zullen we maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo gisteren weer met 10-0 verloren, speelde nog wel in de verrassende 2-3-3 opstelling! :P
Begint wel saai te worden zo...tijd voor het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
gisteren met 2-1 verloren. Helaas niet meer geluk gehad. Ik ga nu hopeloos degraderen naar de VIII en dat met een matig hoog middelveld en een uitstekende vleugelaanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een 0-1 thuisnederlaag en een hoop teleurgestelde fans.Soms begrijpen die trouwe honden niet zo goed dat we nog in de opbouw zitten en dat de jaren met succes nog voor ons liggen.

Volgend seizoen nog rustig mee draaien en groeien en het seizoen daarna vol voor de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

zo effe met 6-1 gewonnen van de nr.2 en ben nu kampioen.
Volgende week pic, zodat ik met een goede teamgeest het p/d duel aan kan gaan!

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:31
Zoals verwacht heb ik gister mijn wedstrijd gewonnen, terwijl de nr. 2 onderuit gegaan is tegen de nr. 1. Dat wil dus zeggen dat ik nu de felbegeerde tweede plek bezet, en eindelijk een positief doelsaldo heb!

Ik ga dus gewoon promoveren als er volgende week geen hele rare dingen gebeuren :( Volgend seizoen wordt dan een teleurstellend seizoen voor de fans, want ik ben nog niet echt klaar voor de VI. Ik maak er maar het beste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:39:
Mijn promoveerde jeugdspeler van deze week heeft nog 1,5 uur tot zijn deadline en staat nu al €525.000. Hopelijk zijn er nog een aantal overgebleven die vlak voor de deadline een paar keer bieden :9
En ja hoor er waren er inderdaad nog een aantal en mijn jeugdspeler is uiteindelijk voor €612.000 vertrokken naar Roemenie. De kosten voor dit seizoen van de jeugd zijn er inmiddels weer ruim uit. Ook volgend seizoen zou dat geen probleem mogen zijn, want er zitten nog steeds een aantal talenten aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ongelooflijk: ik ben dan wel officieel kampioen geworden gisteren, maar ik krijg gewoon 10 kansen, waarvan er maar 3 in gaan! Tegen een verdediging die eigenlijk niet echt heel spectaculair is! Wel de hoogste hatstats ooit gehaald. (Al is die informatie bijna niet meer terug te vinden op Alltid... :( )

Nu komende zondag de laatste 3 punten bijeensprokkelen om ervoor te zorgen dat ik direct promoveer naar de Ve divisie.

Iemand nog een veredelde Winger/WTM nodig? Hij loopt over 9 uur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:54

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben eerder gestopt met hattrick en heb me nu dus weer een nieuw team aangemaakt. Ik moet nu 24 uur wachten tot mijn team geactiveerd wordt. Ondertussen ben ik nu al 3 dagen aan het wachten :(. Hopelijk activeren ze me zeer snel zodat ik de laatste match nog kan zien/doen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Oxigeon schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:17:
Ik ben eerder gestopt met hattrick en heb me nu dus weer een nieuw team aangemaakt. Ik moet nu 24 uur wachten tot mijn team geactiveerd wordt. Ondertussen ben ik nu al 3 dagen aan het wachten :(. Hopelijk activeren ze me zeer snel zodat ik de laatste match nog kan zien/doen
dat is wel heel slecht, zeker nu het aantal users aan het dalen is.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

chario2 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:21:
[...]

dat is wel heel slecht, zeker nu het aantal users aan het dalen is.
Ja er stond duidelijk 24 uur. Heb me daar toen aangemeld smorgens om 9.00uur. De dag erna om 14.00 even contact opgenomen of ik nog geactiveerd zou worden etc... Maar helaas nog niks terug gekregen van een gamemaster.

Toen ik het spel voor het eerst speelde in 2006 duurde het geen 1 uur voordat ik ook maar reactie had van een gamemaster op welke vraag ik ook maar stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Was het 'vroegah' niet zo dat je soms weken moest wachten en er ook zo'n wachtlijst ding was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sandyman538 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:50:
Was het 'vroegah' niet zo dat je soms weken moest wachten en er ook zo'n wachtlijst ding was?
Dat moest ik idd het eerste jaar ook. Maar tussendoor is mijn broertje ook nog eens gestart en die kon ongeveer (1 dag later) beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
voor het geval dat iemand nog een keeper trainnee zoekt :)

Eddie Ernes [playerid=324041934]
17 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 15-09-2011

redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Eigenaar: Tenacious Tossers (sinds 19-06-2011 (13/45), 4d)
Total Skill Index (TSI): 3 000
Loon: 2 290 €/week 36 640 €/ seizoen
HTMS Punten: Vaardigheid: 198 / Potentieel: 1799

Keepengoed
Verdedigenmatig
Positiespelwaardeloos
Vleugelspelwaardeloos
Passenrampzalig
Scorenrampzalig
Spelhervattingslecht

Deadline: 26-06-2011 16:06
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 100 000 €

verdedigen zal morgen trouwens wel naar redelijk gaan.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er netjes uit. Zeker met dat matig verdedigen er bij moet dat toch wel wat gaan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
dat hoop ik :)
helaas heb ik geen ruimte meer om 'm verder te trainen omdat ik over ga naar scoren.

hij 's jammer genoeg niet gepopt naar redelijk verdedigen.
dat wordt dus volgende week als de nieuwe eigenaar tenminste verdedigen traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En ondertussen heb ik nog steeds geen team. Wordt nu zo langzamerhand wel tijd.
Of ze moeten die wachttijd wijzigen van 24uur in wat anders... Of ze moeten gewoon zorgen dat je binnen 24uur je team hebt. Want dit begint me een beetje gek te worden.

EDIT: En ik ben geactiveerd

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 24-06-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft toch mooi om een team uit de VIIIe in de bekerfinale te zien staan! Zijn team is dan wel niet repres voor de VIII, maar toch mooi dat zijn plan is geslaagd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld en zelfs ietwat verrassend direkt al een 4e plek zekergesteld waardoor ik sowieso geen kwalificatie hoef te spelen...
stiekem had ik een Qualificatie-match eigenlijk wel leuk gevonden, maar dit is misschien iets minder risicovol (zefs als je beter bent kun je altijd het geluk tegen je hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:50:
Ik stond ook weken op een wachtlijst inderdaad. Appart dat mensen nu al klagen als het langer als een uur duurt :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
kweenie hoor maar 3 doelpunten maken in 11 seconden vinnik wat veel 8)7
44:46
In de 44e minuut kwam Onmin op 4-0 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Branimir Malinka. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel.
44:45
In de 44e minuut viel Stevan Andrejević van AA op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Stevan Andrejević resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
44:44
De manier van spelen veranderde toen de spelers van Onmin het rustiger aan gingen doen en zich terugtrokken op eigen helft om de tegenstander op te vangen.
44:43
Claudio Stipanicic gaf de fans van Onmin nog meer reden tot juichen toen hij in de 44e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 3-0.
44:35
Onmin scoorde 2-0 toen Dag Lagesen op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben kampioen geworden, maar wel met veel meer moeite als verwacht.
VI.942 » Nederland » Hattrick

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben tegen mijn verwachting in ook kampioen geworden. Dacht de nummer 2 een WO zou krijgen, maar schijnbaar scheel gekeken. Zelf gewonnen van de nummer 1 en de nummer 2 verloor van de nummer 7. Hierdoor met 1 punt voorsprong en kan ik me op gaan maken voor een p/d-duel. Ben benieuwd of ik die kan winnen, want daar kunnen best nog sterke teams tussen zitten en een seizoen V zou ik ook niet erg vinden om mijn supporters aantal weer eens wat op te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En hier ook nog een kampioen (dat was ik al), maar nu ook directe promotie naar de IV vastgesteld. Dus na 1 seizoen V weer terug op mijn 'oude' niveau. Misschien nu eens door proberen te stoten richting de III.

/edit

Oh ja, laatste wedstrijd met PIC 80 sterren gehaald *O* *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 26-06-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Nu online
En nog een kampioen :D

Na de sof van vorige week (onderuit tegen de nog puntloze hekkensluiter :P) nu toch wel weer gewonnen en daarmee werd schaal nummer drie op vijf seizoenen alsnog een feit.. Op naar VI voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gefeliciteerd kampioenen! Ik ben blij dat het seizoen erop zit. Na het opblazen van mijn team door ongeduld (te vaak en te snel switchen) en pech met transfers moest ik me wel af laten zakken. Eigenlijk ben ik nu nog geen steek verder. Heb 5mill in kas, een berg XP trainees en 6 goede scoren trainees. De trainees zijn nog niet verkoopbaar, dus een nieuw team zit er vooralsnog nog niet in. Ben dus bang dat ik me zal moeten laten afzakken naar de VIIIste zelfs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
officieel gedegradeerd helaas. Laatste wedstrijd nog wel ruim gewonnen en 1 punt tekort om degradatie af te wenden.
Volgens seizoen lekker trainen in de VIII. Door de vakanties in het tussenseizoen passen en tijdens mijn vakantie maar spelhervatten dan hoef ik ook geen friendlies te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste wedstrijd met 0-3 gewonnen en dus netjes vierde geworden. Probleemloos lijfsbehoud zorgt voor rustig werken aan de toekomst.
Zal waarschijnlijk nog een seizoen rustig bouwen om dan met wat tactische aankopen promotie af te dwingen.
Doel is wel om over een seizoen of 5 in de V te spelen, daarna zien we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Laatste wedstrijd verloren en met een schamele 2 punten op de laatste plek geëindigd. Helemaal volgens de verwachting overigens. Hopelijk kan ik komend seizoen bovenin meedraaien in de VII. En het jaar erna meedraaien om kampioenschap.

Voor de kampioenen, gefeliciteerd natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kampioen + directe promotie! Ik ben behoorlijk blij. Nu maar hopen op een Ve divisie die niet al te zwaar gaat zijn. Aan de andere kant, ik heb het overleefd in deze VI.691, die eigenlijk vanaf m'n eerste seizoen in de top100 vd VIe divisies heeft meegedraaid. Nu ook weer 81e v/d 1024.

Afbeeldingslocatie: http://easycaptures.com/fs/uploaded/478/3800352084.png
Link naar Alltid - VI.691

Ik vind het zelf wel enigszins leuk dat ik maar 2 spelers in het DreamTeam heb zitten en één daarvan is zelfs maar een reserve! Toch haal ik lekkere stats en ik heb al gezien dat dit best mee zou moeten kunnen in de Ve divisie.

Ook zondag eindelijk een trainee kunnen verkopen voor een mooi bedrag, helaas niet er voor gekregen wat ik eigenlijk had willen hebben, maar ben toch niet teleurgesteld over 1.5M winst in 23 weekjes.

Wel een kleine teleurstelling dat een van mijn 2 spitsen zonet van supernatural naar world class dropt vanwege z'n leeftijd... -O-

Pagina: 1 ... 25 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.