Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.363 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hmm, net een HT Open voucher gekregen. Even kijken of ik mensen zonder voucher kan inviten...

Als dat lukt, dan heb ik nog 5 plekken open voor m'n tournament van 8 teams.

edit:
OK, blijkbaar kan ik gewoon nog 5 andere mensen uitnodigen. Stuur even een DM als je mee wilt doen met je team, met daarin je HT loginnaam.

[ Voor 126% gewijzigd door CoRrRan op 10-05-2011 09:32 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-06 12:44
De markt is hoe dan ook vreemd op het moment.
Ik had drie gepopte trainees te koop gezet voor een stukje onder de transfervergelijking. 1 van hen ging weg voor het dubbele van mijn vraagprijs, de andere twee (zelfde leeftijd en stats en ook een spec) zijn helemaal niet weg gegaan.

Hebben jullie nog leuke tips voor spelers om op passen te trainen? Ik kan er nog twee bij gebruiken voor in de oefenpotjes, ze zullen dan in de spits spelen maar ratings zijn niet relevant. Het liefst train ik ze 1 a 2 levels op in passen om ze dan met een mooie winst door te verkopen. ik heb ongeveer 200k a 300k per trainee te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Kaplander schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:13:
Ik heb het idee dat het nu nog best wel meevalt met de transfermarkt. Maar wel dat het al veel minder betrouwbaar is als de eerste weken. Wat laag listen nogal riskant maakt. Zo heb ik net voor een speler gekregen wat ik wel wilde hebben. Maar pas na 4 keer listen. Waar begin seizoen altijd 1 keer listen wel voldoende is. En eind seizoen ik er niet eens aan hoef te beginnen. Dus vanuit mijn gezichtsveld komt het wel over als een gemiddeld seizoen, waarbij momenteel - halverwege, het zeker al wel kan vriezen, maar absoluut toch ook nog wel dooien. Maar niet meer betrouwbaar bij iedere listing dus, waardoor je bij laag listen idd wel eens behoorlijk het schip in kunt gaan momenteel.
Eens!
Ik ga me trouwens denk ik terug laten zakken tot de VIIIste, dat past momenteel het beste bij mijn trainingsplan voor de lange termijn. Graag ook bij deze de vraag aan de mede HTers hier: Geef me op mijn flikker als ik over een maand weer met een ander plan kom, want ik sloop mijn team met deze korte termijn tactieken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
jongf7 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:20:
Hebben jullie nog leuke tips voor spelers om op passen te trainen? Ik kan er nog twee bij gebruiken voor in de oefenpotjes, ze zullen dan in de spits spelen maar ratings zijn niet relevant. Het liefst train ik ze 1 a 2 levels op in passen om ze dan met een mooie winst door te verkopen. ik heb ongeveer 200k a 300k per trainee te besteden.
18-19 jarige met positiespel of scoren op x nivo en dan zoveel mogelijk passen als dat het budget toelaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 16:48
Heb invite van je ontvangen Corran en mijzelf aangemeld. Ik dacht eerst: wie probeert hier nu mijn PW te leechen :P

Kun jij nu als cupmaster een match schema aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Loona35 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:51:
Heb invite van je ontvangen Corran en mijzelf aangemeld. Ik dacht eerst: wie probeert hier nu mijn PW te leechen :P

Kun jij nu als cupmaster een match schema aanmaken?
Ja, dat klopt. Alleen, dat heb ik nu al gedaan... kan het volgens mij niet meer veranderen zonder het huidige tournament te verwijderen. En dan zou het zo maar kunnen dat ik geen nieuwe voucher krijg. Dus we doen het er maar even mee. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 10-05-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
lol dat is weird dat dat kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nog 2 plekjes vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik wil het graag eens proberen!
Moet je live bij de wedstrijden aanwezig zijn of is het net als traditioneel hattrick gewoon een opstelling maken en gaan?

edit:
mijn Hattrick id is Jongf7

[ Voor 12% gewijzigd door jongf7 op 11-05-2011 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

En dan nu voor de laatste... zou leuk zijn als we vandaag rond kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

jongf7 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:33:
Ik wil het graag eens proberen!
Moet je live bij de wedstrijden aanwezig zijn of is het net als traditioneel hattrick gewoon een opstelling maken en gaan?

edit:
mijn Hattrick id is Jongf7
Van wat ik tot nu toe gezien heb is het eigenlijk praktisch compleet dezelfde basis als Hattrick (zeker de Match-engine, de hele opstelling lijkt praktisch gelijk te zijn, alhoewel de interface er wat anders uitziet, gedraaid en in plaats van individuele orders kun je spelers qua positie op een net wat ander plekje schuiven), maar dus zonder dingen als (wekelijkse) training en een Transfermarkt en zonder een 'statisch' competitiesysteem... je kunt iedere keer weer gewoon een nieuwe competitie beginnen (competitie met playoff, of beker met uitschakling via ronde's).

De Interface ziet er erg gelikt uit, de spelersgezichten zijn imho wel goed uitgewerkt (wat minder 'kinderlijk' als die van Hattrick, maar nog steeds een soort van cartoonstyle)..
Ook qua bediening lijken de keuze-opties erg duidelijk te zijn, makkelijk te begrijpen en ook goed 'zichtbaar' (bv doordat alle knoppen, keuze-opties en aan/uit-knopen één duidelijke gele kleur hebben)
CoRrRan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:13:
En dan nu voor de laatste... zou leuk zijn als we vandaag rond kunnen komen.
Ik zie juist dat er nog twee plaatsen openstaan..?
kan dat zijn dat er iemand zich wel aangemeld heeft, maar nog niet zn team toegewezen... na aanmelding moet je drie stappen doorlopen, je teamnaam kiezen, kleuren/logo, én je spelers toewijzen uit je normale Hattrick-team.

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 11-05-2011 09:49 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:47:
[...]
Ik zie juist dat er nog twee plaatsen openstaan..?
kan dat zijn dat er iemand zich wel aangemeld heeft, maar nog niet zn team toegewezen... na aanmelding moet je drie stappen doorlopen, je teamnaam kiezen, kleuren/logo, én je spelers toewijzen uit je normale Hattrick-team.
Nee, ik heb nog 1 plek over. Damien heeft al wel geaccepteerd, maar die doet echt uren over het selecteren van spelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:54
CoRrRan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:24:
[...]
Nee, ik heb nog 1 plek over. Damien heeft al wel geaccepteerd, maar die doet echt uren over het selecteren van spelers. :)
Beetje late reactie, maar ik heb ook een team.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mooi, nu moet alleen Damien nog even wakker worden en z'n spelers selecteren, dan kunnen we beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Ik heb ook een voucher liggen voor de hattrick open. Dus als er nog teams zijn die mee willen doen laat het me dan ff weten via een DM ;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik heb ook een cup bij Hattrick Open staan. Met fictieve teams, dus niet met je eigen team. We starten zondag a.s.

PM als je mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
tka :P

Hendrikus Kooy [playerid=320107350]
17 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 19-08-2011

Eigenaar: Tenacious Tossers (sinds 03-05-2011 (7/45), 1w 1d)
Total Skill Index (TSI): 980
Loon: 510 €/week 8 160 €/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch

Keepenwaardeloos
Verdedigenzwak
Positiespelgoed
Vleugelspelzwak
Passenmatig
Scorenslecht
Spelhervattingwaardeloos

Deadline: 14-05-2011 20:24
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 1 000 €

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06 13:26
Hallo mensen, mijn talentje mag over 9 dagen gepromoveerd worden en ik zoek nog een tegenstander om een friendly te spelen tussen de 16e en de 19e. Het zal krap zat worden met zijn stats, ik hoop dat hij het nog haalt.

Ik heb het altijd automatisch gedaan, dus geen idee welke info ik moet achterlaten (mocht er iemand tijd/zin hebben in een Jeugdfriendly tussen die dagen).

Het gaat om deze speler trouwens:

Piter Ewal
PM: Goed/Goed
Vleugel: Goed/Uitstekend
Passen Redelijk/Redelijk

Als hij het haalt (Uitstekend Vleugel) is hij 17d0j op de dag dat ik hem kan promoveren.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
^^ mooie speler

Corran start die game eens man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Loona35 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:13:
^^ mooie speler

Corran start die game eens man :D
Jaja! Het is gestart! Over 24hr eerste wedstrijd! Vergeet je opstellingen niet!

Oh en stuur maar invites naar mij als je ze over hebt, volgens mij kun je met meerdere toernooien meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
Ik zit al in een competitie die wedstrijden op gunstige momenten heeft, het gaat echt alleen om een friendly. Of kan ik er van uitgaan dat ik binnen 3 dagen een friendly heb als ik op de 16e mezelf aan de oefenpot toevoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Notlupus schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:47:
Ik zit al in een competitie die wedstrijden op gunstige momenten heeft, het gaat echt alleen om een friendly. Of kan ik er van uitgaan dat ik binnen 3 dagen een friendly heb als ik op de 16e mezelf aan de oefenpot toevoeg?
bedoel je met de jeugdteams?

mijn ervaring is dat je, als je je toevoegt aan de oefenpot meestal binnen enige seconden een vriendschappelijke wedstrijd geregeld heb, die veelal 1,5 dag later plaatsvind..
zelf een wedstrijd regelen met iemand die je kent kun je vaak nét iets sneller regelen, bv binnen een halve of anderhalve dag, maar dan moeten dus ook beiden kunnen (heb heel lang vast mn friendlies gespeeld met spatie mag wel, ook leuk om de ontwikkeling van je team een beetje te monitoren en een vaste strategie af te spreken, maar dat liep mis toen één van ons een weekje niet kon accepteren).

Helaas heb ik ook momenteel mn friendly bij de jeugd vorige week al gespeeld, dus heb ik geen mogelik uit te dagen of uitgedaagd te worden...
maar als je je jeugdteamid (YouthTeamID=) hier plaatst wil misschien wel iemand anders dat doen?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Sorry voor het patsbericht, maar ik kan het niet laten, aangezien ik er een klein beetje trots op ben:

Achievements - CoRrRan

Matches
We’re so good - Rank 10 - 17 Points - 32597 achievers
Team reached an average match rating (01-05-2011 - [matchid=328025490]) of formidable.

Star collector - Rank 7 - 30 Points - 56865 achievers
Team reached at least 70 stars in a match (01-05-2011 - [matchid=328025490]).

Het heeft me bijna een jaar gekost om van excellent naar formidable te gaan, dit heb ik ook nog eens gehaald met een salaris van ~190K/week!

Ik ben benieuwd hoe lang het mij gaat duren om outstanding te halen.

Hoe staan jullie er voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 22:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Redelijk en 40 sterren met een salaris van 45K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

We’re so good 17-06-2009
Team reached an average match rating of formidable.

Star collector 11-06-2008
Team reached at least 70 stars in a match.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb net op 30 april de uitmuntend gehaald, terwijl ik overigens PIC speelde nog ook die wedstrijd, en 73,5 sterren haalde. Volgens mij had ik toen tegen de € 245K looon per week.

heb ook 431 Achievement/Mijlpaal punten ;) pats-postje terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Shabbaman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:27:
We’re so good 17-06-2009

Star collector 11-06-2008
Zow, geen mogelijkheid gehad om je team in de afgelopen 2 jaar zo te verbeteren?
RM-rf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:28:
[...]

ik heb net op 30 april de uitmuntend gehaald, terwijl ik overigens PIC speelde nog ook die wedstrijd, en 73,5 sterren haalde. Volgens mij had ik toen tegen de € 245K looon per week.

heb ook 431 Achievement/Mijlpaal punten ;) pats-postje terug :P
:D

Trouwens, wel apart dat je met maar 3.5 sterren meer outstanding kunt halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Van formidable naar outstanding gemiddeld is wel een enorme stap.

[ Voor 56% gewijzigd door Shabbaman op 12-05-2011 16:25 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:54:

Trouwens, wel apart dat je met maar 3.5 sterren meer outstanding kunt halen...
de truc was misschien dat ik toen counter met slechts één middenvelder speelde, normaal kost volgens mij middenveld heel véél sterren om een beetje niveau te halen, maar bij die gemiddelde berekening telt dat maar als één skil mee, is middenveldrating bv gelijk aan je linkerverdediging (en telt dus de gehele verdedigingslinie driemaal zo zwaar mee)

als ik bij mn 'Best Match' statistieken kijk, komt die wedstrijd niet eens in de top-15 van beste wedstrijden overall (door dat zwakke middenveld, bij zowel beste aanval als beste verdediging staat die wel 2e en 3e)

[ Voor 16% gewijzigd door RM-rf op 12-05-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

We’re so good 06-05-2009

Star collector 25-10-2009

Nu voornamelijk bezig met het trainen van Surinaamse middenvelders dus verwacht niet binnenkort deze achievements aan te scherpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei nieuwe trainee meteen gepopt! 17jr 25dgn naar goed scoren/goed passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Had ook weer 3 pops.

En nu ook de boel weer een beetje op de rit....twee erg drukke en hectische prive weken hebben ervoor gezorgd dat ik een volle friendly training heb gemist, en ook dat ik al een tijdje met negen trainingsplaatsen aan het werken ben, ipv tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
Nou laat die friendly maar zitten, want hij is zojuist naar Uitstekend Vleugelspel geschoten :)

Ruim zes dagen voor hij 17 wordt, best lekker.

Weet niet of het mag, maar wat zou men mij aanraden als startbedrag voor deze speler, als hij met 17j0d op de TL gaat? Dit is mijn vierde seizoen hattrick, en mijn duurste transfer tot nu toe is 1.3M. Nul ervaring met zulke talentjes dus...

Piter Ewal
Vleugel: Uitstekend/Uitstekend
Passen Redelijk/Redelijk

Geen spec, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Wou! prachtige speler :)

Ik zou aanraden hem vooral niet te duur er op te zetten, je wil niet het risico lopen dat hij niet verkocht wordt want dan is hij daarna al geen 17j0d meer. Volgens mij krijg je voor dit soort spelers altijd wel de juiste prijs.

Eventueel zou je hem nog op wat forums kunnen aanbieden (volgens mij is er op het nederlands forum een topic voor jeugdpulls en bijvoorbeeld in de jeugdopleiding federatie.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gewoon voor €0 erop zetten, achteroverleunen en de Bidwar zien losbarsten..
dit soort spelers zijn gewoon té aantrekkelijk om geen verschrikkelijke bidwar en een fiks opgedreven prijs uit te lokken
(alhoewel wel jammer dat er geen specialiteit bijzit, zeker wingers hebben enorm veel daaraan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Notlupus schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:06:
Nou laat die friendly maar zitten, want hij is zojuist naar Uitstekend Vleugelspel geschoten :)

Ruim zes dagen voor hij 17 wordt, best lekker.

Weet niet of het mag, maar wat zou men mij aanraden als startbedrag voor deze speler, als hij met 17j0d op de TL gaat? Dit is mijn vierde seizoen hattrick, en mijn duurste transfer tot nu toe is 1.3M. Nul ervaring met zulke talentjes dus...

Piter Ewal
Passen Redelijk/Redelijk

Geen spec, helaas.
Vul de gegevens eens in in de volgende site:
http://www.fantamondi.it/...p?page=htmspoints&lang=en

En plak dan de resultaten eens hier? Ik ben wel benieuwd hoeveel potentieel hij heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Na een jaar afwezigheid heb ik Hattrick maar weer eens opgepakt. Op het eerste oog lijkt er niet veel verandert. Ik hoor wel wat over halve trainingstijden? Wat houdt dit in? Gehalveerde trainingstijd is toch gek, dan zouden er veel teveel uitstekend+ spelers komen.

Ik zit in VIII.696 - de naam spreekt voor zich ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

murphsy schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:06:
Na een jaar afwezigheid heb ik Hattrick maar weer eens opgepakt. Op het eerste oog lijkt er niet veel verandert. Ik hoor wel wat over halve trainingstijden? Wat houdt dit in? Gehalveerde trainingstijd is toch gek, dan zouden er veel teveel uitstekend+ spelers komen.

Ik zit in VIII.696 - de naam spreekt voor zich ;)
De trainingsduurd op lage niveau's is versneld, terwijl het moeilijk is een speler die op een hoog niveau zit steeds te trainen

bv van matig tot redelijk gaat behoorlijk snel, bv DEF op een 17-jarige kost misschien 4 of 5 trainingen.Hoe hoger een speler komt des te langer duurt het optrainen van nóg een niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik let eigenlijk nooit op die mijlpalen.

Wij zijn echt goed 20-02-2011
Bereikte een gemiddelde wedstrijdrating van uitmuntend. Die is meer dan 10.000 keer behaald. Dus nu op naar briljant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat heb je alleen bij supporter toch? Ik zie ze in elk geval niet meer :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
CoRrRan schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:11:
[...]

Vul de gegevens eens in in de volgende site:
http://www.fantamondi.it/...p?page=htmspoints&lang=en

En plak dan de resultaten eens hier? Ik ben wel benieuwd hoeveel potentieel hij heeft. :)
Ik weet niet wat ik met dat NT Tracker gebeuren aanmoet, maar dit krijg ik eruit:

Absolut points of the player: 355
Absolut points when 28yo: 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Notlupus schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:16:
[...]

Ik weet niet wat ik met dat NT Tracker gebeuren aanmoet, maar dit krijg ik eruit:

Als je alle gegevens ingevuld hebt, kun je zien hoe veel potentieel een speler heeft als hij 'perfect' getraind wordt tot z'n 28e verjaardag. Hoe hoger die waarde (Absolut points when 28yo), hoe beter voor trainees. De huidige punten (ability) geven aan hoe goed die speler momenteel is.

Als je dan bijvoorbeeld naar deze speler kijkt: Tor Husabø (318718796), kun je zien (mbv Foxtrick, module HTMSPoints) dat Tor een potentieel heeft van 2019 en hij brengt 1.7M op, terwijl hij niet eens een heel goede specialty heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ff balen....

gisteren mn competitiewedstrijd wéér verloren... Deze keer dacht ik dat ik wél een goede kans had en gezien de statistieken klopt dat zeker; won middenveld, sterkere aanval én onze verdedigingen waren gelijk ...
De HTMS kans was dat hij 28% kans op winst had, ik had 36% winstkans...
hij heeftwel een sterke spelhervattingsrating en scoorde uit een penalty, iets dat buiten zulke stats blijft én hij was zo slim zn sterkste aanval op één vleugel te zetten waarover de enige veldgoal ook daadwerkelijk viel, dus strategisch had hij het slim gezien...

Mn voordeel in ratings/statistieken was nog beter geweest als niet na 4 minuten al mn top-aanvaller geblesseerd uitgevallen was en vervangen door een verdediger (ik had domweg geen backup, ook mn tweede aanvaller zat al met een +1 blessure thuis)...
Juist die blessure was het laatste dat ik kon gebruiken.

Ik heb nu al drie opeenvolgende wedstrijden verloren, 10 goals tegen en 0 voor, terwijl ik in alle wedstrijden meer TSI had...
Dat ik verloor kan ik nog wel begrijpen en was een risico dat ik drie weken bewust nam door ook wat extra spelers te verkopen en mn salaris terug te brengen, toen ik nog bovenin meespeelde en dat eigenlijk 'boven mn stand vond'...

maar nu is mn geluk opeens geheel gedraaid, minimaal eenmaal drie punten had ik wel kunnen verwachten, maar dankzij een samenloop van omstandigheden/pech (vormdaling bij belangrijke spelers, mn top-middenvelder die in 3 weken 50% TSI verloren is, blessure's bij al mn aanvallers) kom ik nu opeens weer dicht in de buurt van de degradatielijn...

volgende week verwacht ik weer eerder weinig kans te hebben,de week erop wordt het wél héél belangrijk punten te scoren, dan moet ik tegen een andere degradatiekandidaat, en als dan de sterren nog steeds slecht staan zou ik écht in de problemen kunnen komen

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 15-05-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
serieus hoe kan HT z'n uitslag verzinnen bij mij wedstrijd?

[matchid=328019563]Iduna United - 1
[teamid=507214]
Bo's Kanjers - 5
[teamid=1008130]
Middenveldgoed (heel laag)redelijk (heel laag)
Rechterverdediginggoed (zeer hoog)matig (zeer hoog)
Centrale verdediginguitstekend (zeer hoog)redelijk (zeer hoog)
Linkerverdedigingmatig (hoog)redelijk (hoog)
Rechteraanvalformidabel (hoog)matig (heel laag)
Centrale aanvalformidabel (laag)goed (heel laag)
Linkeraanvalzwak (laag)matig (hoog)
HatStats237191
HatStats
Verdediging: 79
Middenveld: 75
Aanval: 83

Verdediging: 67
Middenveld: 63
Aanval: 61
LoddarStats19.114.59
Indirecte vrije trappen
Verdedigingmatig (heel laag)matig (zeer hoog)
Aanvalmatig (heel laag)redelijk (laag)
Tactieknormaalcentrumaanval
Tactiekvaardigheid(geen speciale tactiek)uitmuntend

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
hehe eindelijk een keer gewonnen. Ben nu nog niet eens heel kansloos. Heb nu 3 punten en de nummers 5,6 en 7 hebben 7 en 6 punten. Als ik de wedstrijden tegen hen win dan ben ik dus gered. Nu hopen dat dit ook gaat gebeuren want heb weinig zin in nog een seizoen in de VIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weet niet wat er met de matchengine aan de hand was zondag, met 5-1 verloren. Ik miste wel een verdediger en een middenvelder omdat hij die er vorige week voor 3 weken afgetrapt had. Als dat niet zo-was had ik het zeker gewonnen, maar ik had nu ook niet verwacht met 5-1 te gaan verliezen :) Centrumaanval was wel een slimme zet van de tegenstander.

[matchid=328039557]Goudhaantjes Twello - 5
[teamid=206529]
Sheepproductions - 1
[teamid=503794]
Middenveldredelijk (laag)matig (hoog)
Rechterverdedigingzwak (zeer hoog)redelijk (zeer hoog)
Centrale verdedigingformidabel (laag)redelijk (heel laag)
Linkerverdedigingmatig (heel laag)matig (heel laag)
Rechteraanvalmatig (laag)goed (zeer hoog)
Centrale aanvalredelijk (heel laag)uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanvalslecht (laag)uitstekend (heel laag)
HatStats (gedetailleerd)182
Verdediging: 67
Middenveld: 66
Aanval: 49
208
Verdediging: 62
Middenveld: 57
Aanval: 89
HatStats (alleen totaal)182208
LoddarStats13.9414.74
PStats20.6722.86
Vnukstats5.89
Verdediging: 4* 9- 5!
Middenveld: 6-
Aanval: 5- 6! 3-
6.34
Verdediging: 6* 6! 5!
Middenveld: 5+
Aanval: 7* 8* 8!
HTitaVal177197.2
GardierStats220228

Indirecte vrije trappen
Verdedigingzwak (zeer hoog)redelijk (laag)
Aanvalmatig (laag)redelijk (laag)

Tactiekcentrumaanvalnormaal
Tactiekvaardigheiduitmuntend(geen speciale tactiek)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren een saaie WO, maar ja was ook meer bezig met het kampioenschap van Ajax :P

Door de WO heb ik wel de leiding in mijn competitie gepakt. Al is dit alleen maar omdat ik 1 doelpunt minder tegen heb gekregen als de nummer 1. Dus het gaat zeker nog spannend worden. Zeker omdat de nummer 5 zelfs nog maar op 4 punten staat. Alles is dus nog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Marzman schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:29:
Weet niet wat er met de matchengine aan de hand was zondag, met 5-1 verloren. Ik miste wel een verdediger en een middenvelder omdat hij die er vorige week voor 3 weken afgetrapt had. Als dat niet zo-was had ik het zeker gewonnen, maar ik had nu ook niet verwacht met 5-1 te gaan verliezen :) Centrumaanval was wel een slimme zet van de tegenstander.
Snap ik ook niet echt :/

Ik heb 5-2 gewonnen. Kans op nacompetitie is wel groot. Beetje slim spelen nog dit seizoen en dan is het mogelijk.

Wat betreft die nieuwe hattrick open, het boeit me niet. Alleen 1x gekeken omdat iemand mij vroeg een team samen te stellen. Ik wil alles in 1 game en niet in een ander spel anders had ik wel een ander spel gespeeld :) Jammer van de tijd in ontwikkeling maar stukje kansloos lijkt mij.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 01:37

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Wat betreft die nieuwe hattrick open, het boeit me niet. Alleen 1x gekeken omdat iemand mij vroeg een team samen te stellen. Ik wil alles in 1 game en niet in een ander spel anders had ik wel een ander spel gespeeld :) Jammer van de tijd in ontwikkeling maar stukje kansloos lijkt mij.
Klopt, same here ! dat nieuwe hattrick open boeit me geen ene ruk.

Gisteren wel gewonnen en op plekje nr1 :9, 2 punten los van de nr2.
Wordt nog wel lastig hoor, ik heb nog een aantal lastige uitwedstrijden, maar goed.
Ik wil verd*mme gewoon naar de IV >:)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
Tja, om deze nou met 0-3 te moeten verliezen..

[matchid=327980812]Lzzrd FC - 0
[teamid=1225901]
FC Frambozen - 3
[teamid=150123]
Midfieldsolid (high)passable (very low)
Right Defenceexcellent (high)formidable (high)
Central Defenceexcellent (high)brilliant (low)
Left Defenceformidable (low)outstanding (low)
Right Attackinadequate (very high)poor (very high)
Central Attacksolid (low)excellent (very low)
Left Attackinadequate (very low)formidable (high)
HatStats240254
HatStats
Defence: 96
Midfield: 81
Attack: 63

Defence: 115
Midfield: 63
Attack: 76
LoddarStats19.7718.45
PeasoStats26.3226.4
VnukStats
Defence: 8+ 8+ 9-
Midfield: 7+
Attack: 5* 7- 5!Total: 7.43

Defence: 9+ 11- 10-
Midfield: 6!
Attack: 3* 8! 9+Total: 7.48
HTitaVal223.3235
GardierStats265267

Indirect set pieces
Defenceinadequate (very high)passable (very high)
Attackweak (low)inadequate (very low)

TacticNormalNormal
Tactic skill(no tactic)(no tactic)

Zorgt er wel voor dat ik heel zachtjes naar plek 4 ben 'afgedaald' in mijn competitie; hoop dat dit niet lager zal worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
0-8 verloren! Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen, allemaal deel van mijn plan 3.0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
-TheNose- schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:58:
0-8 verloren! Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen, allemaal deel van mijn plan 3.0!
Tot over 5 jaar! Dan horen we jou successen wel ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
In de luwte van de V, ben ik begonnen met counteren. De tactiek waar ik me het meeste aan ergerde tijdens hattrick in de afgelopen jaren. En nu heerlijk zelf op die manier winnen. 21 punten uit 8 wedstrijden en fier aan kop op het moment. Je hoeft het middenveld niet te winnen, dus de uitwedstrijden gaan ook prima. TS in de wolken, alles PIC gespeeld. Countervaardigheid staat op reusachtig. Geen idee tot welk divisie je met counter weg komt. Als het zo door gaat (en geen blessures en ME rapes) ga ik het in ieder geval komend seizoen in de IV ook proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Gisteren sinds eerst opnieuw een match na 3 jaar gestopt te zijn.

0-8 gewonnen, grappig hoe ik van 6-7 sterren terug op maximum anderhalve ster terugval :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hattrick Open voegt ook voor mij niet toe. Heb vorige week wat ingesteld en dacht nu ik het hier weer voorbij zag komen. Oh ja dat hadden we ook nog. Ongeslagen uitgeschakeld in GoT Test Cup 2 en die ander loopt nog. Waarschijnlijk is vandaag de laatste keer geweest dat ik daar ingelogd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Laatst online: 11:13
Na een ongelukkig gelijkspel vorige week thuis, waarbij ik vol op de aanval speelde en geconfronteerd werd met een wel heel vroeg terugtrekevent, deze week dan uit wel weer de overwinning :)

Het hielp zeker dat de tegenstander 4 spelers verloor aan schoppen van en botsingen met spelers van mij.. Samen goed voor wel +11 weken aan blessures! Een perfecte sollicitatie voor die Materazzi-federatie deze wedstrijd volgens mij 8)7

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 26445 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:50:
Hattrick Open voegt ook voor mij niet toe. Heb vorige week wat ingesteld en dacht nu ik het hier weer voorbij zag komen. Oh ja dat hadden we ook nog. Ongeslagen uitgeschakeld in GoT Test Cup 2 en die ander loopt nog. Waarschijnlijk is vandaag de laatste keer geweest dat ik daar ingelogd ben.
Hehe ik had die GoT Test Cup 2 ook helemaal verkeerd ingesteld. Uiteindelijk is die cup in 1 uurtje helemaal uitgespeeld. Viel me op dat een team, dat niet aanwezig was, uiteindelijk in de finale stond. Beetje vreemd. Hij zal wel geluk hebben gehad met de random spelers die hij kreeg.

Verder vind ik het ook weinig waardevols toevoegen. De GoT Cup zou niet opeens beter worden met HTO. De graphics zouden wel leuk zijn voor HT. Die zuigen nu. Sowieso zouden de old-skools graphics gewoon instelbaar moeten zijn. Die bekertjes en de gezichtjes waren zoveel leuker. Nu is het zo kinderlijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:25:
In de luwte van de V, ben ik begonnen met counteren. De tactiek waar ik me het meeste aan ergerde tijdens hattrick in de afgelopen jaren. En nu heerlijk zelf op die manier winnen. 21 punten uit 8 wedstrijden en fier aan kop op het moment. Je hoeft het middenveld niet te winnen, dus de uitwedstrijden gaan ook prima. TS in de wolken, alles PIC gespeeld. Countervaardigheid staat op reusachtig. Geen idee tot welk divisie je met counter weg komt. Als het zo door gaat (en geen blessures en ME rapes) ga ik het in ieder geval komend seizoen in de IV ook proberen!
Counteren kan leuk zijn ja. Tot je ploegen tegen je krijgt die met een shit aanval gewoon scoren tegen jouw uber verdediging. :P Elke tactiek heeft zijn voor en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Counter zelf ook al vanaf de oprichting van de club. Eigenlijk tegen mijn persoonlijke sport opvatting in, want alles wat ik zelf beoefen gaat vol op de aanval ( tegen beter weten in, maar ga liever strijdend ten onder). In Hattrick is counter nu eenmaal de beste tactiek voor een DEF traine, imho.

Van het weekend 7-0 gewonnen. Ik was blij dat ik alles al eerder klaar had staan want de titel van Ajax heeft heel mijn planning door de war gehaald ( gelukkig ). Ik heb vandaag mijn stem weer een beetje terug, en kan weer zonder steken in mijn hoofd naar het licht kijken. Heineken wat doe je me aan...

Inzake Hattrick Open. Het boeit me niet, en zal het ook niet gaan doen. Ik hoop wel dat men Hattrick laat zoals het is, want ik heb er nog steeds veel plezier in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Paar nieuwe bugfixes/releases. Een paar alleen nog maar voor Stage, maar het zal vast niet lang duren voor production servers:
New youth engine out and running - 17-05-2011

We have a new version of the youth engine now, for a final test. This engine includes a few fixes and minor improvements:
  • Non-tactical longshots now work as they should. The bug which stopped any non-tactical long shots from happening is sorted out.
  • When your captain leaves the pitch (either because of injury or a substitution), the captain's armband will be handed to the player most suitable to be a captain still on the pitch.
  • If a player is given a new behaviour order which is illegal for the position he's currently playing in, that order will be cancelled and not go through at all.
  • Bug fix for youth players' experience, youth players can now be pulled with wretched experience again.
This engine also supports player swaps. That functionality will however be tested on Stage first, to make sure it (plus the user interface) works properly.

As mentioned above we will test this engine for youth. As soon as we know it works as it should we will use it for senior teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iets verkeerd begrepen vermoed ik. Drink geen koffie ofzo :P

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 18-05-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Notlupus schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:16:
[...]

Morgen de grote dag! Niet vergeten te pullen!

Piter Ewal (91433365)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
CoRrRan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:
[...]
Morgen de grote dag! Niet vergeten te pullen!

Piter Ewal (91433365)
Klopt als een tiet, kan ik hem nu om 00:01 vannacht op de TL zetten, of moet ik op updates ed. wachten? Anders doe ik het als ik opsta.

Hij heeft nog één wedstrijd extra gespeeld, om te kijken wat er met dat scoren zou gebeuren, bleek slecht te zijn.

Uiteindelijk stats:

Passen: Redelijk Redelijk
Scoren: Slecht/Zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik zou hem morgenmiddag rond 12:00 uur de TL zetten, dan loopt hij zondagmiddag om 12:00 uur af, weet je zeker dat genoeg bieders ingelogd zijn.

op een tijdstip heel laat zou je echt vooral afhankelijk zijn van mensen die ofwel er speciaal vor inloggen, terwijl het normale aantal ingelogd gebruikers dan veel lager is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
Bedankt, dit was precies het soort tip waar ik op zat te hopen ;)

Met 0€ starten of minstend hoger als een miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is na drie weken mijn middenvelder uit mijn a-team hersteld dat hij met een pleister in het b-team mee kan doen zodat hij geen training mist deze week ... wordt hij er weer voor drie weken afgeschopt. Wat een kutspel is het soms.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Notlupus schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:42:
Bedankt, dit was precies het soort tip waar ik op zat te hopen ;)

Met 0€ starten of minstend hoger als een miljoen?
Voor dit soort spelers wordt altijd grif geld betaald. Maar vanwege die DDoS aanvallen die momenteel plaatsvinden, moet je eigenlijk kiezen voor een bepaald minimum bedrag, wat dan ook weer niet te hoog is om koopjesjagers af te schrikken. Als je het aandurft, zou ik 500K als startbedrag inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
Geplaatst voor 600k, de transververgelijking zegt dat hij zo'n 1.2M waard is, maar dit zal wel wat hoger liggen vanwege zijn 17j0d, niet?

Grappig dat zijn Scoren nu Zwak is, en Verdedigen Slecht, ik zou toch zweren dat Scoren Slecht was voor zijn promotie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Notlupus schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:10:
Geplaatst voor 600k, de transververgelijking zegt dat hij zo'n 1.2M waard is, maar dit zal wel wat hoger liggen vanwege zijn 17j0d, niet?

Grappig dat zijn Scoren nu Zwak is, en Verdedigen Slecht, ik zou toch zweren dat Scoren Slecht was voor zijn promotie...
bij het pullen naar je A-team kan een kleine 'bonus' gegeven' worden bij skills die nog niet tegen hun max aanzitten..
bij 17jr+0 is enkel die bonus en de kans erop erg klein, maar daar heb je misschien dan geluk gehad...

Hoe ouder de speler des te groter die bonus en vaker komt deze voor, ik kan me ooit herinneren van iemand die een nauwelijks getrainde speler op zn 19e verjaardag per ongeluk pulde ipv te ontslaan en die opeens uitstekend wing en redelijk PM had, terwijl hij in zn jeugdteam nooit specifiek was opgevallen..
jammer enkel dat een 19-jarige met zulke skills nog steeds niet echt veel opbrengt.

Imho is het overigens weinig zinnig spelers langer in je jeugdteam te houden als ze pulbaar zijn en voorbij de 17jr+0, hooguit een of twee weken als je zeker weet dat ze direkt tegen de pop aanzitten...
verder is het juist zo dat bij zulke spelers de trainigssnelheid bij A-spelers bijna dubbel zo hoog is en die speler veel beter kan worden in je Ateam en juist langzaam traint in de jeugd...
Dat vind ik overigens juist een beetje een 'error-by-design' in de YA.. dat zorgt ook voor de fixatie op 15-jarigen en onderwaardering voor nét iets oudere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat zou kunnen, het nadeel is alleen dat het niet echt U20 materiaal is, wat normaal gesproken de prijs nog eens extreem kan opdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Niet vergeten wat ruchtbaarheid te geven aan je speler door hem ook hier te posten:
http://www.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=14946145&n=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mooie pops weer: 17jr19dgn naar goed scoren en mijn tDfw naar matig scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik krijg op Stage nu opeens een melding van mn 'Chairman of the Board' op de pagina na het inloggen..
kennelijk is dat een nieuwe toepassing die ze willen ontwikkelen, meer fedback van de directie:
We have always let you run the club according to your own beliefs, and that's not going to change. We think you've done a great job for the club so far, and we hope you will continue doing just that. We'd rather stay in the background, but maybe we'll be a little bit more visible from now on.
vreemde stelling wél, ze willen in de achtergrond blijven, maar wél tegelijkertijd zichtbaarder zijn en dus op de voorgrond treden.

edit:
Hmm, de hele loginpagina lijkt te worden aangepakt, onder de term "My Office"..
ook met een week/dagoverzicht met de titel "What's going on?" dat mag imho wel helemaal naar boven, is een leuk overzicht van allerhande team of land-gebaseerde 'events': wedstrijden, updates, trainingreports

[ Voor 30% gewijzigd door RM-rf op 20-05-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
CoRrRan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:30:
[...]
Niet vergeten wat ruchtbaarheid te geven aan je speler door hem ook hier te posten:
http://www.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=14946145&n=1
Had ik gedaan, ik denk dat het geholpen heeft. Al veel Nederlanders en Vlamingen die een bod uitgebracht hebben, hij staat nu op één miljoen met nog 24 uur te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Iemand ruimte voor een jeugdfriendly vanaf de 23e? Mijn vaste tegenstander is op vakantie. Stuur me even een DM of HT mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Notlupus schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:01:
[...]

Had ik gedaan, ik denk dat het geholpen heeft. Al veel Nederlanders en Vlamingen die een bod uitgebracht hebben, hij staat nu op één miljoen met nog 24 uur te gaan.
Mooie prijs uiteindelijk geworden: 1.6M. Ik zou willen dat ik zulke jeugd spelers kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Marzman schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:43:
Is na drie weken mijn middenvelder uit mijn a-team hersteld dat hij met een pleister in het b-team mee kan doen zodat hij geen training mist deze week ... wordt hij er weer voor drie weken afgeschopt. Wat een kutspel is het soms.
Hoe is het mogelijk, alle drie mijn a-speler middenvelders zijn nu geblesseerd (2+, 3+ en 3+) en een verdediger uit mijn a-team op +1.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l3jVvovc1woJpBjwcvziJvaI/full.png

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
en voor de tweede week achter elkaar gewonnen. Sta nu 7e en er zijn 3 teams met 6 punten, volgende week maar pic tegen de nummer 2 en dan later nog maar een keer knallen om boven de streep uit te komen.

het lijkt er zo nog op of ik het ga redden ook dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kansloze 3-0 nederlaag en een plaats gezakt op de ranglijst. Duidelijk wie er bij ons omhoog gaan en wie eruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 21:37
Ik ben ook maar weer eens begonnen. Heb al vaker een poging gedaan maar ik liet het altijd een beetje verwaarlozen. Nu wil ik een serieuze poging doen een fatsoenlijk team op te bouwen. Zijn er goede, up-to-date starters guides die jullie aan kunnen bevelen? Er zijn er wel wat te vinden, maar die vind ik kwalitatief niet zo heel sterk. Slecht geschreven of niet/nauwelijks beargumenteert.

Ik heb in ieder geval gekozen om te beginnen met playmaking, heb 6 jonge spelers gekocht, 6 assistent trainers, nieuwe coach, 1 spokesperson en 1 physio. Daarnaast heb ik wat spelers op de transfer lijst gezet waar ik vanaf wil.

Heb wel een paar vraagjes:

- Hoe verkoop je die spelers? Want ik betwijfel of iemand interesse heeft in die "troep", blijven ze zo niet onverkocht?
- Hoe voorkom je dat je direct al degradeert? Ik wissel m'n trainees af. 3 in een competitiewedstrijd op het middenveld en de 3 anderen in een oefenwedstrijd. Ik las dat voor playmaking dan de ideale formatie 3-5-2 was, wat mij ook wel logisch lijkt. Maar ze spelen natuurlijk hopeloos in die formatie en met 3 trainees op het veld met (nu nog) weinig skill leggen ze het altijd af tegen de andere teams. Gisteren nog 8-1 bijvoorbeeld en ik sta 6e in de VIII.
- Zijn er nog dingen die ik de komende tijd actief kan doen? Of is het gewoon wachten tot mijn trainees beter worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
The Realone schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:24:
Ik ben ook maar weer eens begonnen. Heb al vaker een poging gedaan maar ik liet het altijd een beetje verwaarlozen. Nu wil ik een serieuze poging doen een fatsoenlijk team op te bouwen. Zijn er goede, up-to-date starters guides die jullie aan kunnen bevelen? Er zijn er wel wat te vinden, maar die vind ik kwalitatief niet zo heel sterk. Slecht geschreven of niet/nauwelijks beargumenteert.

Ik heb in ieder geval gekozen om te beginnen met playmaking, heb 6 jonge spelers gekocht, 6 assistent trainers, nieuwe coach, 1 spokesperson en 1 physio. Daarnaast heb ik wat spelers op de transfer lijst gezet waar ik vanaf wil.

Heb wel een paar vraagjes:

- Hoe verkoop je die spelers? Want ik betwijfel of iemand interesse heeft in die "troep", blijven ze zo niet onverkocht?
- Hoe voorkom je dat je direct al degradeert? Ik wissel m'n trainees af. 3 in een competitiewedstrijd op het middenveld en de 3 anderen in een oefenwedstrijd. Ik las dat voor playmaking dan de ideale formatie 3-5-2 was, wat mij ook wel logisch lijkt. Maar ze spelen natuurlijk hopeloos in die formatie en met 3 trainees op het veld met (nu nog) weinig skill leggen ze het altijd af tegen de andere teams. Gisteren nog 8-1 bijvoorbeeld en ik sta 6e in de VIII.
- Zijn er nog dingen die ik de komende tijd actief kan doen? Of is het gewoon wachten tot mijn trainees beter worden?
-spelers verkoop je of verkoop je niet. Relisten of gewoon ontslaan als het echt troep is.
-direct degraderen wordt lastig als je in de VIII speelt dat is namelijk de laagste divisie dus maak je daar maar niet druk over.
-zorg dat je team beter wordt en ga je verder inlezen. Hattrick Antwoord Genootschap (google) is altijd een goed begin volgens mij.
Als je tijd en geld over hebt kun je met een jeugdopleiding beginnen maar wacht daar even mee totdat je voldoende geld hebt.

mooi dat oude spelers weer beginnen ik draai nu ook alweer 2,5 seizoen en toch blijft het leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ah het HAG zag ik over het hoofd. Dat ziet er wel uit als een nuttige website. Ik was inmiddels zoveel guides tegen gekomen die elkaar tegen spraken dat ik even door de bomen het bos niet meer zag.

Dat van die jeugdopleiding weet ik niet. Dat is sowieso een beetje een loterij toch? En dan vraag ik mij af of het wel verstandig is om dat in het begin te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
Doe het na je eerste seizoen, als je het goed aanpakt heb je dan enkele tonnen om te besteden. Met wat goeie resultaten kan je met je kaartverkoop je jeugdopleiding ruim financieren.

Ik stel dus voor om het niet gelijk te doen, leer het spel een beetje en als je denk nu kan ik er wat bij pakken, neem je een jeugdopleiding. Ik zou wel voor 3 scouts gaan gelijk, anders is het gewoon zonde als je een week niets pakt...

[edit] En ja die 1.6M was lekker, ik had stiekem iets meer verwacht, maar aangezien het mijn allerbeste verkoop tot nu toe is, zonder directe investering.

[ Voor 15% gewijzigd door Notlupus op 23-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
The Realone schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:46:
Ah het HAG zag ik over het hoofd. Dat ziet er wel uit als een nuttige website. Ik was inmiddels zoveel guides tegen gekomen die elkaar tegen spraken dat ik even door de bomen het bos niet meer zag.

Dat van die jeugdopleiding weet ik niet. Dat is sowieso een beetje een loterij toch? En dan vraag ik mij af of het wel verstandig is om dat in het begin te doen.
jeugdopleiding is zeker geen loterij meer. Jij doelt misschien nog op het scoutingnetwerk wat er vroeger was. Tegenwoordig kun je kiezen uit een jeugdopleiding of een scoutingnetwerk.

Als je het goed aanpakt verdien je goed aan de jeugdopleiding zeker als je een mooi talentje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ah zo. Ik doelde dan inderdaad op het oude systeem. Nu zie ik dus staan dan ik een eigen Youth Team kan starten of een bepaald bedrag per week in mijn Scouting Network kan pompen? Ik ben het nu dus nog niet van plan, maar zodra ik er aan begin wat moet ik dan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
9-0 verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles gaat nog volgens plan zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
The Realone schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:59:
Ah zo. Ik doelde dan inderdaad op het oude systeem. Nu zie ik dus staan dan ik een eigen Youth Team kan starten of een bepaald bedrag per week in mijn Scouting Network kan pompen? Ik ben het nu dus nog niet van plan, maar zodra ik er aan begin wat moet ik dan kiezen?
ik zou jeugdteam doen daar heb je veel meer sturing over je talenten en het is ook leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:25:
[...]

Counteren kan leuk zijn ja. Tot je ploegen tegen je krijgt die met een shit aanval gewoon scoren tegen jouw uber verdediging. :P Elke tactiek heeft zijn voor en nadelen.
Ik had het nog niet meegemaakt, maar daar is afgelopen zondag verandering ingekomen. Mijn hatstats totaal 287 met pic en die van hem 245. Verdediging ongeveer even sterk, middenveld dat van hem 10 punten sterker (dat is goed want ik counter) en mijn aanval 96 en die van hem 36. Toch 0-1 verloren... Dus ik sta ook niet meer op een directe promotieplaats. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The Realone schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:24:

Als je denkt dat een speler minder opbrengt dan het kost hem op de TL-list te zetten kun je hem net zo goed ontslaan. Hoef je hem ook niet te relisten als hij niet verkocht wordt.
Het seizoen is al ver bezig, maar als je 6e staat dan sta je er goed voor. Met een beetje trainen en het aankopen van de juiste spelers (goedkope wat oudere spelers) ben je er al in de divisies waar je start.
Als je training al loopt wel. Je kan kijken of het verder te optimaliseren is (jongere spelers, de vleugels gebruiken bij het trainen van positiespel enz, Verder je team een beetje vergelijken met andere teams, bijvoorbeeld op Alltid om te zien waar je upgrades nodig hebt en je bent zo kampioen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
heb alltid weer eens bekeken. Het blijkt dat mijn competitie dit seizoen de nr 36/1024 van de VIIe divisies.
Redelijk hoog dus nu maar hopen dat ik me toch kan handhaven je weet namelijk nooit hoe het volgend seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 11:54
Is er ergens een feest geweest en heeft mijn selectie een kater? Vormupdate: -11/+3 (dus -6.1% volgens tomattrick). Balen. Over vier weken de beslissende wedstrijd, dus dat wordt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
mijn eerste vleugel trainee naar briljant volgens de transfer vergelijking is hij nu 2 mil waard. Toch leuk voor een speler die je voor 40k hebt gekocht.

Dus is er nog een positiespel trainer die een vleugelspeler wil met briljant vleugel en goed pm spec (snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook weer eens vier pops.

Zit een beetje in dubio. Overweeg om na dit seizoen te switchen naar positiespel. Wil zo eigenlijk promotie afdwingen door trainingsprogressie en dus niet door te investeren. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:29:
Ook weer eens vier pops.

Zit een beetje in dubio. Overweeg om na dit seizoen te switchen naar positiespel. Wil zo eigenlijk promotie afdwingen door trainingsprogressie en dus niet door te investeren. :z
Praat even met Damien, je posities zelf optrainen was zijn plan ooit. Hopeloos mislukt overigens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Als het tegen zit, zit het meestal ook goed tegen...

1-4 thuis verloren, HTMS gaf mn tegenstander 14% winstkans, ik had 290 HTstats en hij 238..

wél had ik een domme tegenslag dat ik geen enkele counter (met reusachtige counterskills) kreeg doordat mn middenveld nétaan te sterk was (44%-56%, had ik mn aanvaller en tweede winger aanvallend gezet was dit vermoedelijk wél opgegaan), en verder een hoop ongeluk (mn buitenaardse spelhervatter die een penalty dom mistte).

Nu sta ik té dicht tegen direkt degradatiegevaar aan... heb wel het budget en sowieso de plannen mn versterking binnenkort aan te schaffen, maar moet dat nu versneld voor volgende wedstrijd doen, die ik absoluut moet winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
Na een krappe 3-2 overwinning geklommen naar de 3e plaats in mijn competitie; direct lijfsbehoud ziet er dus nog steeds goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weer met 6-0 verloren van de laatste (sta eerste) omdat mijn gehele middenveld geblesseerd is en nu ook weer een aanvaller eruit getrapt. Nouja, ik sta nog eerste maar heb nu al 9 punten laten liggen door die blessure onzin. Enige voordeel is dat ik geen friendlies hoef te spelen omdat mijn complete b-team al zowat op zondag speelt :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Laatst online: 11:13
Zorg altijd voor een paar koppende verdedigers in mijn selectie, waarvan ik er ook altijd wel 1 opstel. Ben nu langzaam bezig mijn verdedigers te upgraden (van uitstekend naar wonderbaarlijk) en vroeg me daarbij af of ik nog wel perse weer koppers erbij wilde hebben, daar die doorgaans toch wel een stukje duurder uitpakken. Neigde ondertussen erg naar nee. Maar nu kopt mijn centrumverdediger in de laatste minuut met een SE de winnende binnen, waardoor ik in de titelrace aan kop blijf. Ga ik ineens toch weer twijfelen ;)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-2 thuisnederlaag. Heb weer dezelfde dip als vorige seizoen.
Evengoed zijn we na gisteren veilig obv punten.
Pagina: 1 ... 24 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.