ff balen....
gisteren mn competitiewedstrijd wéér verloren... Deze keer dacht ik dat ik wél een goede kans had en gezien de statistieken klopt dat zeker; won middenveld, sterkere aanval én onze verdedigingen waren gelijk ...
De HTMS kans was dat hij 28% kans op winst had, ik had 36% winstkans...
hij heeftwel een sterke spelhervattingsrating en scoorde uit een penalty, iets dat buiten zulke stats blijft én hij was zo slim zn sterkste aanval op één vleugel te zetten waarover de enige veldgoal ook daadwerkelijk viel, dus strategisch had hij het slim gezien...
Mn voordeel in ratings/statistieken was nog beter geweest als niet na 4 minuten al mn top-aanvaller geblesseerd uitgevallen was en vervangen door een verdediger (ik had domweg geen backup, ook mn tweede aanvaller zat al met een +1 blessure thuis)...
Juist die blessure was het laatste dat ik kon gebruiken.
Ik heb nu al drie opeenvolgende wedstrijden verloren, 10 goals tegen en 0 voor, terwijl ik in alle wedstrijden meer TSI had...
Dat ik verloor kan ik nog wel begrijpen en was een risico dat ik drie weken bewust nam door ook wat extra spelers te verkopen en mn salaris terug te brengen, toen ik nog bovenin meespeelde en dat eigenlijk 'boven mn stand vond'...
maar nu is mn geluk opeens geheel gedraaid, minimaal eenmaal drie punten had ik wel kunnen verwachten, maar dankzij een samenloop van omstandigheden/pech (vormdaling bij belangrijke spelers, mn top-middenvelder die in 3 weken 50% TSI verloren is, blessure's bij al mn aanvallers) kom ik nu opeens weer dicht in de buurt van de degradatielijn...
volgende week verwacht ik weer eerder weinig kans te hebben,de week erop wordt het wél héél belangrijk punten te scoren, dan moet ik tegen een andere degradatiekandidaat, en als dan de sterren nog steeds slecht staan zou ik écht in de problemen kunnen komen
[
Voor 11% gewijzigd door
RM-rf op 15-05-2011 12:21
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen