Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.143 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

3-2 gewonnen in de beker gisteren :), moet nu tegen iemand die in III.1 speelt. Zal het wel afgelopen zijn :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 21-09 08:15
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:34:
Heb laatste tijd regelmatig contact mensen van JOINT :P

Sinds 13 maart hebben ze al naar drie van mijn spelers geïnformeerd en uiteindelijk willen ze op de hoogte blijven van een van die drie. Zal er binnenkort nog wel eentje bijkomen, want ze hebben nog niet geïnformeerd naar mijn grootste talent :D
hehe zou nice zijn als ze alle drie voor een U20 bedragje kunt verkopen straks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben we een logo ontwerper in de fed??
Iemand die misschien mij logo een beetje kan "pimpen" (als het niet teveel moeite is uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:07:
[...]

hehe zou nice zijn als ze alle drie voor een U20 bedragje kunt verkopen straks :D
Dan lijkt me zeer onwaarschijnlijk, want eentje word maar redelijk verdedigen. Maar twee uit drie zou ook niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Scheuren in de background :P Nou wat zullen we nu weer voor geweldige feature krijgen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik gok op een nieuwe layout.

Wat een teleurstellende trainingsupdate vannacht. Ik had gehoopt dat er 2/3 spelers zouden zijn gepopt, maar het enige wat ik krijg is een klaverjas-pop op een B-team speler.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
CoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:16:
Ik gok op een nieuwe layout.

Wat een teleurstellende trainingsupdate vannacht. Ik had gehoopt dat er 2/3 spelers zouden zijn gepopt, maar het enige wat ik krijg is een klaverjas-pop op een B-team speler.
Ja, over die training eigenlijk, hoe weet je nou hoe iemand beter is geworden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
FragNeck schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:06:
[...]

met een tooltje zoals bijvoorbeeld Hattrick Organiser of een andere chpp tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Hmm, ik train altijd scoren, ik dacht gooi er eens een training passen tegen aan.
5 basisspelers een level gepopt.
En mijn bovennatuurlijk spits, nu naar uitstekend passen (4 miljoen, is hij voor jou :) ) !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

FragNeck schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:06:
[...]

Zoals Wceend aangeeft: daar gebruik je eigen spreadsheets voor, of nog makkelijker een programma als Tomatrick (ken ik zelf niet) of HO (ken ik zelf wel).

Tomatrick
Hattrick Organizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Cheers guys, ik heb meteen Hattrick Organiser gedownload, en het is inderdaad een verbluffende tool!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vijf dikke pops, 3 trainnee's en 2 klaverjas.....

Wat is nou eigenlijk de status van de TOTO en de Cup. Uit gebrek aan tijd beide geschrapt ??

Zijn er nog mensen die trucjes hebben om hun maximale aankoop bedrag voor een speler te bepalen??
Ik ging eerder altijd van de gemiddelde prijs van de TC uit. Tegenwoordig bereken ik de gemiddelde waarde van een gemiddeld TSIpunt terug en vermenigvuldig deze met de TSI van de aan te kopen speler. Hierbij schrap ik het hoogste bedrag en het laagste bedrag. Heeft iemand deze methodiek wel eens toegepast, en zit je zo ja goed met de indicatie ???

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Eindelijk mijn eerste punt binnen! Helaas was mijn verdediger eraf getrapt, anders had ik misschien nog een tegengoal minder geincasseerd. 5 punten verwijderd van degradatieplek, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als beginnende trainer men laatste 2 matchen in de compititie gewonnen. Sta nu strak 2de.
Dit weekend hard gewonnen met 3-1 van diegene die 2 plaatsen onder mij stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ook mijn eerste punt is binnen, door een penalty nog wel. Toch fijn dat ik niet puntloos ga degraderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
majoh schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:18:
Ook mijn eerste punt is binnen, door een penalty nog wel. Toch fijn dat ik niet puntloos ga degraderen...
Idd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren terecht verloren, want mijn middenveld is gewoon nog niet sterk genoeg. Daar word wel aangewerkt, maar ja dat heeft zijn tijd nodig. Sta nu 5e met 2 punten achter op de nummer 1. Dus alles is nog mogelijk al zal laatste worden waarschijnlijk moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ook gewonnen, alleen wel een middenvelder er af geschopt voor 3 weken. Nu eindigt de beker zeker komende woensdag, anders had het waarschijnlijk ook wel gestopt maar had ik nog geluk kunnen hebben met de matchengine.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:20
Nu ik eens even wat anders probeer en dus verdedigers aan het trainen ben, ook maar overgeschakeld op counter voetbal, en dat gaat me verrassend goed af. Altijd een hekel gehad aan counterteams, maar het levert (tot nu toe in ieder geval) wel wat op. Reusachtige countervaardigheid, enorm sterke verdediging en dan moeten mijn aanvallers maar een goaltje mee pikken. Het voordeel is ook dat je dan alles kunt PIC'en en dat dit wel weer goed kan zijn om eens nog betere ratings neer te zetten!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Gisteren 6-2 gewonnen van mijn directe concurrent om de titel. Tot nu toe hadden we allebei alles nog gewonnen en stond ik alleen 2 doelpunten op hem voor.

Eerste wedstrijd dit seizoen die ik PINde, hij ook of hij heeft nooit ge PICt en gister geMOTst, dat zien we volgende week wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:55
Ik heb gister met 9-0 weten te winnen van een botje, helaas verliep het niet vlekkeloos en kreeg ik een pleister en +1 op mijn verdediger. Gelukkig heb ik al een aantal weken 10doktoren in dienst, dus die hoef ik niet te ontslaan en opnieuw aan te nemen :P

Door het onverwachte verlies van de nummer 1 sta ik nu op een gedeelte eerste plaats, met een +1 op doelsaldo :P Waar ik zondag tegen 1 van mijn directe concurrenten mag ballen, eerst uit en daarna thuis. Nu zal dit tactisch gezien een leuk steekspel worden en benieuwd of er iemand een MOTS gaat gebruiken.

Zelf heb ik momenteel een TS van in de wolken, welke nog wel zal dalen voor zondag, maar ook met dolgelukkige TS kan ik wel een behoorlijk middenveld neerzetten wat in zijn thuis rating in de buurt gaat komen, ik neem dus het risico om zonder MOTS beide wedstrijden te spelen, al heb ik wel weer een botje na deze 2 wedstrijden om dan alsnog te piccen, wat zou verstandig zijn? en hoever daalt hij vanaf dolgelukkig?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:44
Ik heb ook gewonnen :D Sta nu 3e van onderen, maar de laatste 2 degraderen. Misschien tegen verwachting in toch handhaving in de comp... Lijkt erop dat iig 1 van de 2 ondersten niet veel meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:44:[...]

Zelf heb ik momenteel een TS van in de wolken, welke nog wel zal dalen voor zondag, maar ook met dolgelukkige TS kan ik wel een behoorlijk middenveld neerzetten wat in zijn thuis rating in de buurt gaat komen, ik neem dus het risico om zonder MOTS beide wedstrijden te spelen, al heb ik wel weer een botje na deze 2 wedstrijden om dan alsnog te piccen, wat zou verstandig zijn? en hoever daalt hij vanaf dolgelukkig?
TS predictor Mogelijk lastig in te vullen, maar waarschijnlijk je best bet. :) Uiteindelijk is je TS gehalveerd na een MOTS, dus goed in de gaten houden wat je niveau is net voor de wedstrijd, en als je het kunt berekenen, het cijfertje achter de komma bepalen.

Ook ik ga 2 wedstrijden tegemoet waarbij ik het waarschijnlijk op het middenveld niet helemaal ga winnen als ik PIC blijf spelen. Waarschijnlijk dus 2x een PIN. Gelukkig heb ik een aanval + verdediging waar ik me niet echt voor hoef te schamen in de VIe divisie.

Wat mij wel verbaasde was dat ik maar met 0-4 won, terwijl ik 8 kansen kreeg. M'n aanval was duidelijk beter dan zijn verdediging, dus had wel wat meer doelpunten verwacht. Wel een kleine aderlating door een verdediger die met +3 eraf gaat en overmorgen 31jaar wordt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zie de mogelijkheid van Friendly Cup wel zitten bij HT. Enige probleem: misschien iets teveel teams op GOT die mee zouden willen doen. :)

(Dit is een mogelijke suggestie voor de komende veranderingen die HT door gaat voeren.)

[ Voor 24% gewijzigd door CoRrRan op 02-05-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Kan van alles zijn maar ik denk ook een friendly cup organizer.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuck Norris vind ik ook een leuke optie trouwens :P

Kijkend naar wat er nu zichtbaar is lijkt me die friendly cup organizer het meest logische, maar ja logica en hattrick gaan niet altijd samen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er vandaag achter dat ik me laaste match met 10 man heb gespeeld (kan dat ? ) nb die match met 3-1 gewonnen .... 8)7
Ik had 3-4-3 ingesteld en had in me verdediging maar 2 man staan in me opstelling ... (speel normaal 2-5-3)

vanavond maar ff snel die opstelling aanpassen voor volgende matches :o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof dat het pas bij 7 of 8 spelers een reglementaire 5-0 nederlaag word. Dus je kan makkelijk met 10 spelers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
CoRrRan schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:05:
[...]
TS predictor Mogelijk lastig in te vullen, maar waarschijnlijk je best bet. :) Uiteindelijk is je TS gehalveerd na een MOTS, dus goed in de gaten houden wat je niveau is net voor de wedstrijd, en als je het kunt berekenen, het cijfertje achter de komma bepalen
Oef, ja dat is wel heel erg lastig invullen. Moet ik het invullen vanaf begin competitie tot aan nu? Nja, we zullen eens kijken wat HO geeft als middenveld rating woensdag, eens kijken hoever hij er naast zit. Dit meenemen naar zondag en dan maar bepalen of ik MOTS of niet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:39:
[...]

Oef, ja dat is wel heel erg lastig invullen. Moet ik het invullen vanaf begin competitie tot aan nu? Nja, we zullen eens kijken wat HO geeft als middenveld rating woensdag, eens kijken hoever hij er naast zit. Dit meenemen naar zondag en dan maar bepalen of ik MOTS of niet.. :P
Tsja, dat is wel het meest nauwkeurig. Je moet alleen wel diep in de afgelopen events gaan om er zeker van te zijn dat je alle TS hits ook meepakt. Alleen moet je dan ook nog weten VOOR welke daily update deze TS hit plaatsvond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Nieuwe spits gekocht *O*

Dat wilde ik even met jullie delen. Op alle positie's (uitgezonderd traingingsplaatsen (verdedigers)), haalde ik afgelopen week 7 sterren of meer. Om mijn team toch ergens nog een boost te kunnen geven op zoek gegaan naar een vervanger voor mijn 26-jarige spits (bovennatuurlijk) die 7 sterren haalt. Het is een schitterend talentje van 21 geworden (reusachtig) die zijn laatste 5 wedstrijden 9 sterren haalde! Per week is hij ook nog 1000 euro goedkoper in salaris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.hattrickopen.com/

Dit zat dus achter de scheuren en om eigenlijk te zeggen valt het mij wat tegen. Zeker omdat je zo mistreus doet. Vermoed niet dat veel mensen die nu hattrick echt fanatiek spelen dit er ook nog eens naast gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:37:

Dit zat dus achter de scheuren en om eigenlijk te zeggen valt het mij wat tegen. Zeker omdat je zo mistreus doet. Vermoed niet dat veel mensen die nu hattrick echt fanatiek spelen dit er ook nog eens naast gaan doen.
Ik snap ook niet waarom ze niet het gewoon integreren, die speler shots en het overzicht zien er wel gelikt uit. Voor het spelen van een GoT cup zou het wel ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Het zou ideaal zijn als het net zoals Hattrick gewoon gratis was, echter hebben ze hier een pay to play service van gemaakt. Eerlijk gezegd wil en ga ik niet betalen voor het spelen van een aantal friendly wedstrijden tegen vrienden.

Het valt mij ook zwaar tegen, vooral omdat er zoveel heisa gemaakt wordt op Hattrick zelf terwijl dit eigenlijk voor een flink deel los staat van Hattrick. Natuurlijk moet je wat aan PR doen, maar op deze manier en er ook nog geld voor vragen, mij niet gezien.

Helaas zullen er wel genoeg mensen gaan betalen om een cup te spelen tegen vrienden, dan hou ik me lekker bezig met vlaggetjes te verzamelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:37:

schijnbar kun je gewoon met je bestaande Hattrick-team ook daar 'vrije' toernooien of friendlies spelen...
ben dan wel benieuwd hoe het met bv skill-verschillen zit, dingen als training en de hele lange-termijns 'managerkant' zullen ze wel hebben weggelaten ([smal]edit: hmm zie nu wel in één van die screens een 'trainingskaart'[/]), en zich vermoedelijk geconcentreert op de match-engine ([smal]edit: en op hetzelfde moment zie ik qua view op de match de bestaande 'engine' qua matches[/])...

As dat bv goed gedaan is en je puur op basis van je gebruik van de opstelling en het strategisch inzetten van wissels en speciale orders wel degelijk het verschil kunt maken, zou het wel eens en erg positief iets zijn...

als de Match engine gewoonweg gebaseerd is op de bestaande 'random-calculator is zal die hattrick-open-variant hooguit een betekenislos 'spelletje dobbelen' zijn, en dat is juist ietwat minder aan hattrick en zou nóg erger zijn als juist de 'managerkant' op de lange termijn wegvalt, wat nu eigenlijk de enige manier is echt bewust invloed uit te oefenen en je team beter te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 04-05-2011 12:09 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
heel teleurstellende feature.
een friendly cup of andere game verbeteringen hadden veel beter gevallen binnen de community.
Ben bang dat dit gaat doodbloeden of dat ze hattrick laten doodbloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

Wceend schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:08:
heel teleurstellende feature.
een friendly cup of andere game verbeteringen hadden veel beter gevallen binnen de community.
Ben bang dat dit gaat doodbloeden of dat ze hattrick laten doodbloeden.
Mee eens. Een friendly cup zou echt een meerwaarde voor hattrick zijn geweest. Waarom ze dit nu apart zo gaan doen ontgaat me een beetje. Lijkt me dat je zo eerder mensen van hattrick weg jaagt i.p.v. nieuwe mensen binnen halen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Als ze deze nieuwe feature gaan pushen wordt het de dood van Hattrick. Een hoop oudere managers klagen al dat supporter inmiddels zo duur is geworden (betaalde vroegah 20 euro voor een jaar of zo, nu 32 euro!) en dan nu nog eens pay to play voor een nieuwe feature?
Lijkt me echt helemaal niks en ben bang dat ze het originele Hattrick kapot gaan maken op deze manier (aangezien je daar dus ook nieuwe teams kunt aanmaken etc...)

Jammer dat ze Hattrick zelf er niet zo gelikt uit laten zien. :(

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 04-05-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

'wegjagen' is imho onrealistisch, ook niet dat HT zelf duurder zou worden, imho zal het nu juist een mogelijkheid scheppen dat HT mischien zelfs 'goedkoper' wordt als ze meer inkomsten uit die andere spelvorm halen

Je 'hoeft' er natuurlijk niet aan mee te doen en ik denk ook zeker dat ik niet ga betalen... ik heb wel eens om te testen hoe een andere voebalmanager werkte daar ook meegedaan en die hangen financieel erg op die manier van werken (en vermoedelijk heeft Hattrick dat ook als voorbeeld genomen: managerzone.com)..

maar qua spelplezier is dat veel minder, en ik heb ook sterk de indruk dat vrijwel geen enkele manager dar erg enthousiast speelt.. in veel details is die game nóg slordiger, maar wel alles promoten via 'credits' die je zou moeten betalen overal voor.
Zolang dat ide gereserveerd blijft voor HTO en wegblijft van HT ben ik blij, dan stort het mij verder niet, terwijl wel de resources voor onderhoud en ontwikeling aan bv de engine beschikbaar blijft...

Overigens is het mee een raadsel hoe ze denken dat je met de huidige engine vel 'plezier' kan beleven aan enkel het spelen van wat wedstrijden, omdat de vraag of je winst meestal nauwelijks echt afhangt van statagie of tactiek.... maar voral of het team overall sterker is én een hoop 'random' calculaties.
Ik merk bv ook dat ik bij jeugdwedstrijden of gewone friendlies absoluut niet eens naar de uitslag kijk

[ Voor 27% gewijzigd door RM-rf op 04-05-2011 12:57 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
RM-rf schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:55:
'Overigens is het mee een raadsel hoe ze denken dat je met de huidige engine vel 'plezier' kan beleven aan enkel het spelen van wat wedstrijden, omdat de vraag of je winst meestal nauwelijks echt afhangt van statagie of tactiek.... maar voral of het team overall sterker is én een hoop 'random' calculaties.
Ik merk bv ook dat ik bij jeugdwedstrijden of gewone friendlies absoluut niet eens naar de uitslag kijk
de random van de ME heeft er natuurlijk altijd ingezeten. Dat uitslagen niet te beinvloeden zijn klopt niet dat er veel geluk bij komt kijken dat klopt wel. Zo heb ik afgelopen weekend verloren door een gebrek aan conditie en door pech. Had ik iets meer geluk gehad dan had ik mogelijk gewonnen. Ik merk wel dat de random je meer gaat frustreren als hij vaker negatief voor je uit valt.

veel wedstrijden doen er inderdaad niet meer toe. Friendlies en jeugd kijk ik amper naar alleen controleren of er blessures zijn en meer niet.
verder is het gewoon een paar weken uitzitten tot de volgende skill stijging.
Hattrick kan echter wel heel spannend zijn maar dan moet je team wel mee kunnen op het niveau. Zit je in een opbouwperiode waarin je alles verliest is er geen klap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Het leukste van HT is het optrainen van spelers vind ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:14:
[...]

de random van de ME heeft er natuurlijk altijd ingezeten. Dat uitslagen niet te beinvloeden zijn klopt niet dat er veel geluk bij komt kijken dat klopt wel. Zo heb ik afgelopen weekend verloren door een gebrek aan conditie en door pech. Had ik iets meer geluk gehad dan had ik mogelijk gewonnen. Ik merk wel dat de random je meer gaat frustreren als hij vaker negatief voor je uit valt.
uitslagen zijn in zoverre wel te beinvloedden dat je bv bij bepaalde tactieken heel bewust je team erop kunt instellen qua aankoop/training spelers, ook de keuze bepaaled hoeveelheid conditie te trainen is een keuze...
màár, dat zijn allemaal lange-termijns keuzes die je ergens doet, soms aan het begin van het seizoen, soms bij een 'omvorming en die je dan ook consequent moet doorvoeren en vervolgens ook erg van afhankelijk bent...

Wat ik bedoel met de mogelijkheid om bepaalde tactische of strategische keuzes een wedstrijd te beinvloedden is dat je bv puur op basis van je instellingen in je Match-orders formulier één wedstrijd zou kunnen winnen, óf natuurlijk verliezen, los ervan of je wel of niet je 'beste' spelers opstelt....

Dat is nu relatief gering, sterker nog, ik denk zelfs dat het vrijwel onmogelijk bewust een wedstrijd te verliezen, die je met dezelfde opstelling maar bv andere orders wél gewonnen zou hebben.
Juist dat aspect maakt voor mij HT als pure manager-game ook een beetje beperkt op het aspect van het 'uitkiezen' van strategische beslissingen of tactieken.
Hooguit is er met bewust te 'MOTS'-en wel iets te doen aan bepaalde 'uitschieters' maar dat is dus én relatief beperkt (één keer per seizoen), de nadelen wegen eigenlijk zwaarder dan de voordelen én het is dus enkel te doen op middenveld, iets wat dus specifiek de 'middenveldreuzen' bevoordeeld, die er overigens meestal niet zo ontzettend veel aan hebben

Overigens, ik heb er wel eel plezier aan en heb wel degelijk een duidelijke 'visie' in mn managerbeslissingen, maar dat is wel grotendeels op de lange termijn gericht, keuzes die je doet en die gewoonweg dan voor 8 tot 16 weken, of nóg langer invloed gaan hebben...
Ik kan me goed voorstellen dat het veel mensen vaak ook frustreert en zeker als het tegenzit is het moeilij te realiseren dat zulke tegenslagen vaak je nog wekenlang zullen 'hinderen'.

tevens denk ik dat juist dat apsect aan de bestaande engine, het ook bij Hattrick Open soms vervelend gaat maken... alhoewel ik na wat meer leeswerk het ide heb dat de tactische mogelijkheden daar met die 'kaarten' ook wat uitgebreider zijn...
Mogelijk dat zo'n systeem ook uiteindelijk naar Hattrick zélf komt, maar idd zal dat ook weer veel negatieve reacties oproepen, van mensen die geen verandering willen

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 04-05-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Vet! Sinds 2003 supporter betalen aan HT en dan gaan ze met dat geld een feature ontwikkelen waar ik opnieuw voor zou moeten betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Loona35 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:59:
Vet! Sinds 2003 supporter betalen aan HT en dan gaan ze met dat geld een feature ontwikkelen waar ik opnieuw voor zou moeten betalen :P
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ja serieus zeg... dat is toch triest :P

Lijkt wel alsof ze Steve Jobs hebben ingehuurd voor wat advies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik moet nog kijken wat het is, maar op het eerste gezicht vind ik het maar vreemd dat Hattrick Open. Het lijkt me ook slecht als een betalende fuinctie je voordeel op gaat leveren in je team (behalve een makkelijker inzicht en meer stats en dergelijke)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Hier... om een beetje in de sfeer van tweakers te blijven :P

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/188/htfu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
haha nice :P

Pff vandaag alweer een blessure voor een spits van mij, en elke keer is het met een trap tegen de schenen, wordt er moe van.. Oke niet altijd, maar toch wel erg vervelend de constante blessures, gelukkig heb ik een flinke spaarpot voor de dokters kosten..

ffkes op rij vanaf competitiewedstrijd nummer 3;
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Iduna-speler Jame Sandoval in de 79e minuut mank het veld verlaten.
Olli Sorvisto, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.
Iduna moest in de 89e minuut wisselen. Ernest Vartolomei strompelde mank van het veld en werd vervangen door Lleyton Cederhout.
Na 40 minuten moest Maciej Holka worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Iduna-speler Teo Terragni in de 29e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Olli Sorvisto.

[ Voor 73% gewijzigd door Salv op 04-05-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:47
Loona35 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:59:
Op zich ben ik het eens met de sentimenten hier, maar het schijnt wel dat dit door een andere partij gefinancierd wordt. Vraag me af waar al dat supportergeld blijft, maar goed.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:34:
Ik moet nog kijken wat het is, maar op het eerste gezicht vind ik het maar vreemd dat Hattrick Open. Het lijkt me ook slecht als een betalende fuinctie je voordeel op gaat leveren in je team (behalve een makkelijker inzicht en meer stats en dergelijke)
Zover ik kan lezen nu is het geen functie die direct effect heeft op je team. Je kan met je team spelen en het draait op de hattrick engine, maar je moet het als een apart spel zien. Dat laatste word op verschillende plaatsten nadrukkelijk genoemd. Dit is geen feature voor hattrick zelf, maar dit is een zelfstandig spel.

Enige voordeel wat je er van zou kunnen hebben is dat je op tactisch gebied dingen uit kan proberen zonder dat het invloed heeft op je hattrick team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:55:
[...]

Zover ik kan lezen nu is het geen functie die direct effect heeft op je team. Je kan met je team spelen en het draait op de hattrick engine, maar je moet het als een apart spel zien. Dat laatste word op verschillende plaatsten nadrukkelijk genoemd. Dit is geen feature voor hattrick zelf, maar dit is een zelfstandig spel.

Enige voordeel wat je er van zou kunnen hebben is dat je op tactisch gebied dingen uit kan proberen zonder dat het invloed heeft op je hattrick team.
Tsja, enige deceptie zit er bij mij wel in. Ik heb toch echt het gevoel dat ze een idee bedacht hebben, waarbij ze het probleem van de eeuwig terugkerende vraag naar vriendschappelijke divisies maar op te lossen door een spel naast HT te maken, ipv dat ze eventjes wat echte moeite stoppen om HT zelf aan te passen. Alsof dat niet zou kunnen...

Op deze manier natuurlijk 2 vliegen in 1 klap: de vraag voor friendly cups is nu eenvoudig op te lossen door te verwijzen naar HTO en als je HTO wilt spelen, dan mag je weer betalen (of zoiets? Ik heb nog niet alle HT-posts doorgenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

1-4 verloren gisteren en dus en uit de beker, het heeft nog even 1-1 gestaan maar ik had ook gewoon gepicced omdat ik verwachte te verliezen. En terecht want de tegenstander ging er echt voor met over de 300 hatstats. Dat had ik nooit gewonnen :p

Nou ja, kan ik weer eens wat beter na gaan denken over training en dergelijke.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:44
Over Hattrick Open, bedenk je goed dat wanneer dit voor losstaande spelletjes gebruikt wordt, men (bijvoorbeeld met tactisch toepassen van wissels e.d.) beter kan testen of bepaalde functionaliteit ook goed in Hattrick zou passen.
Hét probleem met testen van features die niet alleen engine afhankelijk, maar ook afhankelijk van de input van de gebruiker zijn (zelf wisselen bijv.) is dat het voor de reeds spelende mensen een groot probleem kan zijn als dit niet goed is uitgewerkt. Als je op Hattrick open een spelletje verliest, omdat de engine iets minder is, is dat minder erg.

Wellicht dat we features e.d. hier ook ooit terug zien, nadat men weet hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
1 van mijn 2 keepers zijn gepopt, die andere levert bijna niets extra's op als ik hem nog 3 weken door train, dus die gaat er ook uit! Zijn er hier vermogende tweakers (vrienden!), die mijn spelers vast een stuk op kunnen spammen?

Eldert Heineken (280945970) - Verwachte prijs tussen de 3.6mill en 4.2mill
Wout Duis (287294742) - Verwachte prijs tussen de 2.6mill en 3.2mill

Bedankt! :)

btw seizoen is voorbij, snelle inkoop truuk is mislukt, ga de rest van het seizoen alleen trainen, A spelers zullen slechts wat kneuzen zijn. :+

[ Voor 77% gewijzigd door -TheNose- op 06-05-2011 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 07:20:
1 van mijn 2 keepers zijn gepopt, die andere levert bijna niets extra's op als ik hem nog 3 weken door train, dus die gaat er ook uit!
Maar er staat bij in de tekst GK +3 en bij de andere GK +4 O-)

Heb ze allebei op 1 miljoen gezet, als je meer wilt moet je het maar laten weten. Ik wil niet je plan verpesten om veel mensen geinteresseerd te krijgen voor je spelers.

Zelf zit ik te twijfelen om mijn a-keeper te verkopen. Inmiddels reusachtig keepen, magische spelhervattingen en goed verdedigen. Ik train verdedigen. Op dit moment worden er zulke hoge prijzen voor 23 jarige keepers met reusachtig keepen + spelhervattingen gevraagd dat het eigenlijk zinloos is om deze (met goed keepen ook nog) te verkopen en hetzelfde geld te moeten betalen voor een 'trainee' die niks op gaat leveren... Lastig.

[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 06-05-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Twee van mijn B-trainees gepopt. Vandaag gaat in ieder geval 1 op de TL voor een prijs zodat ik hem hopelijk verkocht krijg. De andere gaat iets boven de Transfer Compare om te kijken of er mensen zijn met teveel centjes. Als hij niet verkocht wordt is het geen ramp, dan traint hij gewoon lekker verder.

Komende zondag wel een interessante wedstrijd: tegenstander haalt waarschijnlijk een beter middenveld, maar speelt altijd AIM en heeft altijd grote gaten op z'n vleugels. Dus qua aanval/verdediging hoef ik niet heel erg veel trucjes uit te halen, alleen hopen dat ik mijn middenveld hoog genoeg krijg om genoeg kansen te krijgen.

Helaas wel een -2 vorm voor mijn A-keeper en totaal +3/-4 vorm voor mijn A-team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mijn beide keeper trainees gepopt :)

Antonio Pablo Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse. (heeft slecht dev)
Sauro Rossi Zag zijn mate van keepen toenemen van briljant naar wonderbaarlijk. (Heeft matig dev)

Samen toch een miljoentje of 6 waard, maar 1 is begin 18, ander eind 18. Want nog ff tot ze een jaartje ouder zijn. Plus, ik heb toch niets te zoeken in mijn huidige competitie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Maar er staat bij in de tekst GK +3 en bij de andere GK +4 O-)

Heb ze allebei op 1 miljoen gezet, als je meer wilt moet je het maar laten weten. Ik wil niet je plan verpesten om veel mensen geinteresseerd te krijgen voor je spelers.

Zelf zit ik te twijfelen om mijn a-keeper te verkopen. Inmiddels reusachtig keepen, magische spelhervattingen en goed verdedigen. Ik train verdedigen. Op dit moment worden er zulke hoge prijzen voor 23 jarige keepers met reusachtig keepen + spelhervattingen gevraagd dat het eigenlijk zinloos is om deze (met goed keepen ook nog) te verkopen en hetzelfde geld te moeten betalen voor een 'trainee' die niks op gaat leveren... Lastig.
Eldert Heiniken met +4 klopt, maar als hij popt over 2 weken brengt hij bijna niets meer op, Duis was vandaag gepopt. ;)

Bedankt voor het bieden! Als je van beiden 2mill zou kunnen maken dan kan ik al mijn nieuwe trainees kopen. O-) 8)

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 06-05-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik had twee pops, een echte DEF trainee, én mn eerste keeper, een speler uit mn eigen jeugd die een tijdje door majoh getrained is en boovennatuurlijk keepen heeft en sinds die pop ook nog eens uitstekend DEF....

volgens TC zou die 6,75 miljoen waard zijn en ik twijfel een beetje of ik hem nu wel of niet te koop zet... enerzijds is het een fantastische keeper (helaas wel zonder Spelhervatting), maar de inkomsten die ik zou hebben als ik hem nu daarvoor verkoop zouden fantastisch zijn...
ruim een miljoen winst na 1 seizoen en 2 weken optrainen (na aftrek van kosten, wel krijg ik 95% omdat het mn eigen speler is), tja, dat is iets dat ik niet kan afslaan

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 06-05-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

RM-rf schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:48:
Ik had twee pops, een echte DEF trainee, én mn eerste keeper, een speler uit mn eigen jeugd die een tijdje door majoh getrained is en boovennatuurlijk keepen heeft en sinds die pop ook nog eens uitstekend DEF....

volgens TC zou die 6,75 miljoen waard zijn en ik twijfel een beetje of ik hem nu wel of niet te koop zet... enerzijds is het een fantastische keeper (helaas wel zonder Spelhervatting), maar de inkomsten die ik zou hebben als ik hem nu daarvoor verkoop zouden fantastisch zijn...
bijna een miljoen winst na 1 seizoen en 2 weken optrainen, tja, dat is iets dat ik niet kan afslaan
En ik had m voor 5,4 aan jou verkocht. Is ie lekker gestegen zeg... Leuk keepertje iig, jammer als ie weer weg bij jou gaat, maar wel begrijpelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

majoh schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:51:
[...]
En ik had m voor 5,4 aan jou verkocht. Is ie lekker gestegen zeg... Leuk keepertje iig, jammer als ie weer weg bij jou gaat, maar wel begrijpelijk natuurlijk.
ik neem aan dat het vorige clubgeld bij jou ook wat vreugde zal geven ;) :P is ook bijna drie ton

idd een heel leuke speler, ook een beetje mn lieveling (had nl. bij promoten geen skill boven matig en 40 TSI, alhoewel dan wel matig keepen én DEF), presteert ook duidelijk beter dan mn andere keeper, die ik voorheen iets hoger inschatte, maar die net wat minder DEF heeft en vaak 1 of 1,5 ster minder haalt

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 06-05-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

RM-rf schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:53:
ik neem aan dat het vorige clubgeld bij jou ook wat vreugde zal geven ;) :P

is idd een heel leuke speler, presteert ook duidelijk beter dan mn andere keeper, die ik voorheen iets hoger inschatte, maar die net wat minder DEF heeft en vaak 1 of 1,5 ster minder haalt
Geld is idd altijd welkom :)

Maar als je ooit nog zo'n keepertje wilt hebben. Heb nu een eind 18 jarig bovennatuurlijk keep, slecht dev, slecht spelhervating keeper die ik nog wel 1 of 2 niveautjes door wil trainen. Die wordt ook leuk om dev te trainen dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Grappig is dat ik vorig seizoen eigenlijk vreesde dat dat keepen optrainen in DEF me een dure grap zou gaan worden die zou mislukken, vorig seizoen stond de TC eigenlijk de hele tijd op dik verlies, en als je 5,5 of 6 miljoen moet betalen voor een speler wordt dat altijd ook iets waarvan je wel zenuwachtig wordt...

nu denk ik dat ik toch maar doorga met dit trucje.. iig 2 of 3 keepers wel probeer aan te houden om op te trainen in DEF... de gemiddelde winst per week lijkt toch relatief hoog te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo ik heb mijn trainees allemaal gevonden, nu nog kijken of ze voor een prijs weggaan wat ik ervoor over heb. ;)
Ga standaard met een tDFW spelen, nu een leuke gevonden met uitmuntend pm en passen die ik op ga trainen tot uitmuntend scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
-TheNose- schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 07:20:
1 van mijn 2 keepers zijn gepopt, die andere levert bijna niets extra's op als ik hem nog 3 weken door train, dus die gaat er ook uit! Zijn er hier vermogende tweakers (vrienden!), die mijn spelers vast een stuk op kunnen spammen?

Eldert Heineken (280945970) - Verwachte prijs tussen de 3.6mill en 4.2mill
Wout Duis (287294742) - Verwachte prijs tussen de 2.6mill en 3.2mill
Helaas zulke slechte vormen, anders was ik serieus geïnteresseerd.. De mijne heeft ook al vaak last van vorm dips, dus dacht hem te gaan vervangen, maar die van jou zijn nog vaker slechter in vorm :P

Ik mag deze TU ook geheel niet klagen, gelukkig eens wat pops op scoren :)

August Strieder ( winger random )
Zag zijn mate van scoren toenemen van matig naar redelijk.

Leopoldo Quagliarulo ( a spits )
Zag zijn mate van scoren toenemen van wereldklasse naar bovennatuurlijk.

Ernest Vartolomei ( verdediger random )
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van waardeloos naar slecht.

Ştefan-Marcel Corciu ( trainee )
Zag zijn mate van scoren toenemen van goed naar uitstekend.

Helaas zijn me vormen niet al te bijster, hoop wel beter dan die van me tegenstander zondag. Vandaag ook maar eens kijken hoe ik ga spelen want ik zal en moet 3punten pakken, mijn teamgeest is zoals verwacht gezakt naar dolgelukkig hoop daar toch wel een redelijk hoog / goed laag mid mee te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wat zou een mooie prijs zijn om deze speler kwijt te raken?
Daniel Ouhrabka [playerid=309719851]
18 years and 29 days, Next birthday: 28-07-2011

Nationality: Czech Republic

In solid form, inadequate stamina.
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Owner: Spatie mag wel (since 11-01-2011 (7/44), 1s 3d)
Total Skill Index (TSI): 9 910
Wage: 1 836 € (1 530 €) /week including 20% bonus 29 376 €/season
Warnings: 1
Injuries: Healthy
HTMS Points: Ability: 611 / Potential: 2051

Keeperdisastrous (1)
Defendingsolid (7)
Playmakingoutstanding (10)
Wingerweak (4)
Passingsolid (7)
Scoringpoor (3)
Set piecesweak (4)
De vorige (Francesco Masetti (298578276)) (vergelijkbare) speler bracht 3.3M op. Deze heeft nog betere skills (solid passen ipv passable), maar is een weekje ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Helaas zijn me vormen niet al te bijster, hoop wel beter dan die van me tegenstander zondag.
Ik heb ook met de TU een vorm-probleempje gegeven, eigenlijk mn allerbeste Middenvelder heeft een kei- en keiharde hamersslag tegen zn vorm gekregen, 2 stappen omlaag van redelijk naar zwak, én ruim 38.000 TSI punten bij hem verdwenen (Alhoewel dat deels ook ligt aan zn verjaardag die deze week was, misschien heeft hij die verjaardag iets te zwaar gevierd)

Vorige week terug had hij nog uitstekend vorm en 137,000 TSI, daarvan is nu nog maar 85,000 over :'(..
an sich kan ik dat nog wel hebben, heb dit seizoen geen al te hoge doelstelling meer en zal vermoeelijk klassebehoud prima redden, eventueel ook als ik over enkele weken weer enkele sterke versteerrkingen aanschaf die me voor volgend seizoen bovenin doen meespelen (dan wil ik streven naar een kampioenschap, mits ik daarvoor 20 miljoen in mn oorlogskas heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35

Shabbaman

Got love?

Ik ben ook wel weer lekker onhandig geweest. Ik had m'n middenvelders te koop gezet. Uiteraard niks verkocht behalve die ene speler met goed ervaring/goed leiderschap 8)7

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Grote uitverkoop in mijn team, misschien zit er wat voor jullie bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn trainees zijn binnen! Uitmuntend/goed 2x, matig/redelijk 3x en een tdfw uitmuntend/uitmuntend/zwaktechnisch. Hoppa. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slopert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 14:17
Ligt HT er weer eens uit? De laatste week (sinds HT open bekendmaking) is het wel weer pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

slopert schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:04:
Ligt HT er weer eens uit? De laatste week (sinds HT open bekendmaking) is het wel weer pet.
Draait dat op dezelfde servers dan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slopert
Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat ze een compleet nieuwe server pool gaan neerzetten.
Het draait op dezelfde engine, daarom gok ik dat het dezelfde servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja het draait op dezelfde servers, dezelfde engine zover ik heb kunnen lezen.

Hattrick heeft wel meerdere domeinen toch? zoals hattrick.ws en nog een aantal, helaas zijn die ook niet te bereiken. Zal nog wel even een bericht opzoeken met alle domeinen dan kunnen we die proberen tijdens de downtime, dit heeft me wel eens hele leuke spelers opgeleverd :P

De huidige downtime is vervelend en te verwachten omdat ze de beta van Hattrick Open snel willen gaan invoeren zal de belasting wel extra zwaar worden, hopelijk houden ze hier rekening mee. Dit zijn wel weer extra uren supporter ( welke ik niet zal verlengen over een week )

Gelukkig heb ik mijn orders gister doorgevoerd, want straks van de zon genieten dan zal ik er niet al te veel meer bij nadenken vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Supporter ga ik ook niet meer nemen, het is gewoon te duur voor zo'n webspelletje.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slopert
heb 'm net voor een jaar verlengt. Op zich is die 35 euro niet duur, als de servers het maar doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nja te duur wellicht niet, als je bekijkt per maand is het 1mixje tijdens uit gaan of 2 biertjes. Alleen voor mij is het mijn activiteit, het spel plezier en wat je er voor terug krijgt gewoon niet meer waard. Ik kan dezelfde dingen doen met foxtrick en reclame blokken met addblock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mij is het dat ook niet waard, de persberichten en gastenboekjes voegen nog wel wat gameplay toe. Die reclame vind ik niet erg, maar om nou 35 euro te betalen voor een gastenboekje en een plaatje bij mijn team.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 07-05-2011 14:26 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Tja, voor iedereen is het natuurlijk persoonlijk óf hij het spel graag speelt en hij bereid is eigenlijk een bijna 'vrijwillige' bijdrage ervoor te betalen...
immers het spel kun je vrijwel niet 'beter'spelen met supporterof niet...

Voor mezelf denk ik dat ik idd gewoon veel spelplezier eruit haal, en zelfs specifiek de extra van e teamkits bevalt me wel, ik maak regelmatig van die dingen...

Echter, dat nu mensen opgevente betalen en ads gaan blocken lijkt me juist wél een bewijs dat vanuit een economisch idee dat hattrick Open wél voor Extralives AB (heet overigens nu Spellkultur AB) véél beter is, omdat je daar ook écht betaald _om_ te spelen, terwijl bij Hattrick zélf het kunnen en willen betalen eigenlijk vrijwillig is.

Overigens betwijfel ik zelf ooit specifiek te gaan betalen voor HT Open, wél hoop ik misschien dat je bij supporterschap misschien watextracredits zou kunnen krijgen, maar juist het 'lange-termijns-manager-aspect' in HT vind ikzelf juist aantrekkelijk, imho is dat het leukste aan het spel, casual gaming kun je volgens mij dan op andere plaatsen veel beter doen, daarin blinkt HT niet bepaald uit, integendeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Als supporter is het enige voordeel wat je krijgt bij HTO dat je eerder op de gastlijst komt die in aanmerking komt voor de open beta van HTO, verder heb je geen voordelen.

Edit; back online

[ Voor 5% gewijzigd door Salv op 07-05-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:58:
Als supporter is het enige voordeel wat je krijgt bij HTO dat je eerder op de gastlijst komt die in aanmerking komt voor de open beta van HTO, verder heb je geen voordelen.
Daarover zijn tot nu toe geen mededelingen gedaan, evenmin dat iets gezegd is over hoe duur het spelen van HTO zou zijn...
ik heb ergens wel een vermoeden dat ze graag iets van goodwill bij de userbase van HT willen hebben, het is initieel zeker hun belangrikse doelgroep die overgehaald zal moet worden óók HTO te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Daarover zijn tot nu toe geen mededelingen gedaan, evenmin dat iets gezegd is over hoe duur het spelen van HTO zou zijn...
ik heb ergens wel een vermoeden dat ze graag iets van goodwill bij de userbase van HT willen hebben, het is initieel zeker hun belangrikse doelgroep die overgehaald zal moet worden óók HTO te gaan spelen.
Vanaf het nederlandse HT forum van mod Koren in topic HT open, het einde van HT! post nummer 142
We zijn van plan om de beta versie van Hattrick Open te releasen, maar gezien alle discussie over Hattrick Open in het forum vandaag, is het duidelijk een goed idee om jullie een beetje meer te vertellen over Hattrick Open voorafgaand aan de algemene release.

blablabla en dan

Wij hebben vanaf het begin aangegeven dat Hattrick Open een pay-per-play spel is. Aangezien Hattrick langzaam is en heel gestructureerd, weten we precies wat voor soort belasting van de server we kunnen verwachten. Met Hattrick Open, is dit niet het geval. We willen de gebruikers zelf laten beslissen hoe Hattrick Open moet worden gebruikt. Ons doel is om de kosten van een toernooi zeer redelijk te houden, de kosten per deelnemer zullen vergelijkbaar zijn met de kosten van het verkrijgen van SMS-meldingen voor een wedstrijd op je gsm. Aangezien een gebruiker in theorie 1000 per maand kan spelen, of geen, denken we dat pay-per-play de juiste basis is voor Hattrick Open. Maar dit betekent niet dat het de enige manier is om Hattrick Open te spelen, en het betekent zeker niet dat u zal moeten betalen om het spel uit te proberen.

Voordat de beta geopend wordt volgende week, zullen alle gebruikers de kans krijgen om zich aan te melden als beta testers. We zullen een wachtrij hebben voor supporters en een wachtrij voor niet-supporters, met het uiteindelijke doel om iedereen een kans te geven om het spel te spelen, al zal een supporters gemiddeld eerder hun kans krijgen. Zoals bij iedere grote lancering, willen we ervoor zorgen dat we de juiste schaal hanteren. De betaalopties zullen zijn uitgeschakeld als de beta wordt geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

klopt, dat is een vertaling van een stuk van HT-johan...

Dat ik vermoed dat er mgelijk wel credits ook in bepaalde mate aan HT-spelers en mogelijk ook HT-suporteres beschikbaar gesteld worden, om HTO iig te kunnen 'uit-proberen', is de zin:
Maar dit betekent niet dat het de enige manier is om Hattrick Open te spelen, en het betekent zeker niet dat u zal moeten betalen om het spel uit te proberen.
Hieruit haal ik mn vermoeden dat ze daartoe wel een ruimte openlaten... maar hoe en wat zal later moeten blijken, dat is nu nog niet bekend

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 07-05-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen ik heb vanaf maandag een volledig lege selectie. Ik moet dus nu een B-team gaan kopen en dan tegen het einde van het seizoen (als de prijzen laag zijn :P) mijn A-team voor volgend seizoen. Maar wat moet ik nou toch kopen voor mijn B team? Een stelletje kneuzen met redelijk als hoofdstat voor 1k? Of kijken naar leiderschap en ervaring? Dat laatste heb ik net geprobeerd, maar een redelijk hoofdstat met goed leiderschap en redelijk ervaring vragen ze zo 500k voor! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van skilltraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:19:
Mensen ik heb vanaf maandag een volledig lege selectie. Ik moet dus nu een B-team gaan kopen en dan tegen het einde van het seizoen (als de prijzen laag zijn :P) mijn A-team voor volgend seizoen. Maar wat moet ik nou toch kopen voor mijn B team? Een stelletje kneuzen met redelijk als hoofdstat voor 1k? Of kijken naar leiderschap en ervaring? Dat laatste heb ik net geprobeerd, maar een redelijk hoofdstat met goed leiderschap en redelijk ervaring vragen ze zo 500k voor! :(
redelijk XP en goed LS zou ongeveer 300K moeten doen, 600K is goed XP (28 competitiewedstrijden geeft ongeveer één XP-niveau), enkel heb je spelers nodig die hoogswaarschijnlijk in 8 wedstrijden misschien kunnen poppen in XP, in dat geval zou ik domweg kijken naar matig XP en goed Leiderschap, en dan liefst rond de 30-31-32 (of lager, zeker 28,29 jarigen lopen er ook van rond en die markt is nog weinig 'actief')...

matig XP en goed leiderschap kun je kopen voor zo'n 50-100K, poppen ze in XP naar redeljk kun je ze zelf voor 250-300K doorverkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Sinds vorige week ben ik overgegaan van het ouderwetse jeugdpullen naar een jeugdelftal. Het is me allemaal nog wat wazig ondanks intensief inlezen maar vandaag toch mijn eerste speler van een scout maar geaccepteerd:

15 jaar en 37 dagen, volgende verjaardag: 22-07-2011

Player can be promoted 187 day(s) later at 11-11-2011.
Team: Mini Kwistenbiebels
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 08-05-2011 07:46 (0 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Spelhervatting: onbekend

Mag ik hier uit opmaken dat, als ik scoren train, hij op zijn 17e redelijk scoren heeft?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hilgo schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:03:
Sinds vorige week ben ik overgegaan van het ouderwetse jeugdpullen naar een jeugdelftal. Het is me allemaal nog wat wazig ondanks intensief inlezen maar vandaag toch mijn eerste speler van een scout maar geaccepteerd:

15 jaar en 37 dagen, volgende verjaardag: 22-07-2011
Scoren: 6/85/6 matig (max. redelijk)

Mag ik hier uit opmaken dat, als ik scoren train, hij op zijn 17e redelijk scoren heeft?
klopt inderdaad, sterker nog, angezien hij nog ruim anderhalf seizoen in je jeugdopleiding te gaan heeft weet je zo goed als zeker dat hij dat wel haalt, in ongeveer 6 of hooguit 7 wedstrijden primair scoren trainen..

Wat meestal belangrijk daarbij is of hij interssante bijskills heeft en die kun je bv goed uitvinden door bewust je trainingen ook af te wisselen...
kies je bv een primaire trainingssoort, meld je trainer 24 uur na de wedstrijd van een speler die die training kreeg, welk niveau hij nu heeft (is-skill)... bij de secundaire training meld hij de potentiele skill (max-skill).

daarnaast meld je trainer ook bij iedere wedstrijd een potentieel van een niet getrainde skillsoort.

Van jouw speler weet je overigens ook dat het potentieel van de gemeldde skills altijd tot de drie hoogste behoren (meestal zijn dattweverschillende, in jouw geval is echter de is-skill en potentieel van dezelfde skill genoemd)...
Oftewel, als je erg veel geluk hebt zou het eventueel nog mogelijk zijn dat twee skills gelijk of hoger dan redelijk zijn (maar dat is dan wel heel veel geluk hebben).

Sowieso is het altijd aan te raden vooral 15-jarigen te accepteren, 17jr+0d krijgt bij pullen substantieel meer qua opbrengst en de kans is groterdat je zulke spelers goed uitgetrained krijgt.

Ook zou ik je aanraden je aan te melden bij hattrick-youthclub: http://www.hattrick-youthclub.org/
en daar hetoverzicht van je jeugd bijte houden, die bieden goed extra opties... bv ook een optie om op basis vand e sterren op specifieke positieseen 'inschatting' van de mogelijke skill van die speler te 'voorspellen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Aangemeld bij hattrick youthclub & bedankt voor alle andere info en tips :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Wat een klote dag is dit weer zeg. Ajax verspilt een 2-0 voorsprong voor de beker en ik verlies met 2-0 van mij directe concurrent, gezien de ratings totaal onverdiend, hier blijkt het middenveld door slag gevend te zijn, want er komt amper een kans van mij of wordt niet afgemaakt..

[matchid=328019558]Bo's Kanjers - 2
[teamid=1008130]
Iduna United - 0
[teamid=507214]
Middenveldgoed (heel laag)redelijk (hoog)
Rechterverdedigingredelijk (hoog)goed (heel laag)
Centrale verdediginggoed (hoog)uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediginggoed (heel laag)redelijk (laag)
Rechteraanvalmatig (laag)matig (heel laag)
Centrale aanvalgoed (heel laag)uitmuntend (heel laag)
Linkeraanvalmatig (hoog)formidabel (laag)
HatStats212236
HatStats
Verdediging: 75
Middenveld: 75
Aanval: 62

Verdediging: 79
Middenveld: 69
Aanval: 88
LoddarStats17.518.43

Indirecte vrije trappen
Verdedigingredelijk (heel laag)matig (heel laag)
Aanvalredelijk (laag)matig (heel laag)

Tactiekcentrumaanvalnormaal
Tactiekvaardigheidbriljant(geen speciale tactiek)

Nu wordt de titel toch wel een heel lastig verhaal, want volgende week moet ik thuis tegen hem. Zit toch zwaar te denken om te MOTSen wat ik blijkbaar vandaag ook maar had moeten doen. Zo behoud ik hoogst waarschijnlijk wel de 3 punten, maar ook met normaal spel verwacht ik met thuis voordeel wel de punten te houden..

flut dag, stomme random en match engine! :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Vorige week en deze week zo goed als zeker twee MOTSen overleeft :) En dat terwijl ik vorige week PIN speelde en deze week zelfs PIC, de titel kan me eigenlijk niet meer ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn god wat is de markt slecht zeg niet normaal. Mega verliezen geleden en zodoende bijna geen geld meer over om mijn team weer op te bouwen. Wat een kut spel is het toch ook. :P
Even puzzelen maar, wonden likken en weer door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Opbouwen is toch ook goedkoop dan? De markt is ook slechter door de aanpassingen die ze allemaal gedaan hebben (halvering trainingstijd zorgt natuurlijk voor meer aanbod)

Bij mij ook een lekkere wedstrijd, een speler voor 3 weken er af (vorige week ook al) en 3 pleisters en volgende week speel ik weer tegen dat team :p Wel 5-2 gewonnen, maar mijn rating is flink gekelderd.

[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 09-05-2011 08:22 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:20:
Opbouwen is toch ook goedkoop dan? De markt is ook slechter door de aanpassingen die ze allemaal gedaan hebben (halvering trainingstijd zorgt natuurlijk voor meer aanbod)
Dat wel, maar als je dan door slechte planning (korte termijn) en een slechte markt miljoenen weggooit dan is dat niet fijn. Voornamelijk eigen schuld, dat wel, maar die slechte markt helpt niet bepaalt mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-TheNose- schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:22:
[...]

Dat wel, maar als je dan door slechte planning (korte termijn) en een slechte markt miljoenen weggooit dan is dat niet fijn. Voornamelijk eigen schuld, dat wel, maar die slechte markt helpt niet bepaalt mee. :(
Denk je dat de markt nog aantrekt dan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:23:
[...]

Denk je dat de markt nog aantrekt dan?
Dit seizoen niet meer, maar het is allemaal wel erg laag nu hoor. Verkocht een wonderbaarlijk keeper met goed verdedigen voor 2.3mill! Een wereldklasse keeper met redelijk verdedigen voor 2.6mill. Die laatste was een paar weken geleden nog 3.6mill waard.

EDIT: Kunnen jullie mijn laatste 2 spelers nog even opspammen? 8)
Antoine Goguillon (203405425)
Jan Wofford (197275246)

[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 09-05-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-5 walkover winst.
Ik gok volgende week 5-0 walkover winst.....

Degradatie is van de baan met en solide 3e plaats.
Kijken of ik volgend seizoen een gooi naar promotie kan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:25:
[...]

EDIT: Kunnen jullie mijn laatste 2 spelers nog even opspammen? 8)
Antoine Goguillon (203405425)
Jan Wofford (197275246)
wat heeft opspammen voor zin? ik dacht dat je je trainee's nu al aangeschaft had?

als het gaat om een optimale verkoopprijs zou je juist meer voordeel hebben eraan dat de spelers lang een zeer lage vraagprijs hebben...
overigens, ikzelf vind het aflopen op donderdagavond eigenlijk een flink risico, aangezien dat in de speelweek eenvan de 'slapste' verkoopmomenten is, nét _na_ de vriendschappelijke wedstrijden en vóór de trainingsupdate's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:40
Ik heb het idee dat het nu nog best wel meevalt met de transfermarkt. Maar wel dat het al veel minder betrouwbaar is als de eerste weken. Wat laag listen nogal riskant maakt. Zo heb ik net voor een speler gekregen wat ik wel wilde hebben. Maar pas na 4 keer listen. Waar begin seizoen altijd 1 keer listen wel voldoende is. En eind seizoen ik er niet eens aan hoef te beginnen. Dus vanuit mijn gezichtsveld komt het wel over als een gemiddeld seizoen, waarbij momenteel - halverwege, het zeker al wel kan vriezen, maar absoluut toch ook nog wel dooien. Maar niet meer betrouwbaar bij iedere listing dus, waardoor je bij laag listen idd wel eens behoorlijk het schip in kunt gaan momenteel.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Pagina: 1 ... 23 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.