Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.151 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Volgens mij hoef je alleen in te loggen op Alltid en dan kun je, als je zelf in die lijst staat, mensen toevoegen.

En ja, ik heb maar 10 teams toegevoegd, aangezien ik geen toegang heb tot de GOT Fed (geen supporter). Dus als je in die groep zit, en je mist teams, voeg ze toe! (Of DM je team-id even en ik voeg je toe.)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooiste van het tussenseizoen is toch wel mijn switch naar spelhervatten, of eigenlijk, de daarbij horende 11 skill pops!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 16:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

CoRrRan schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:43:
Volgens mij hoef je alleen in te loggen op Alltid en dan kun je, als je zelf in die lijst staat, mensen toevoegen.

En ja, ik heb maar 10 teams toegevoegd, aangezien ik geen toegang heb tot de GOT Fed (geen supporter). Dus als je in die groep zit, en je mist teams, voeg ze toe! (Of DM je team-id even en ik voeg je toe.)
Je bent geen lid van deze groep, dus je mag hem niet wijzigen.
Ik kan hem dus niet wijzigen. Mijn groep wil ik wel graag erin, zie sig voor id.

In Hattrick, geen pops, ook niet verwacht...

Kijkend naar de beker heb ik kans om te winnen, het gaat spannend worden, en ik heb er zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 08:24
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:20:
Het mooiste van het tussenseizoen is toch wel mijn switch naar spelhervatten, of eigenlijk, de daarbij horende 11 skill pops!!!!
Ik had er 13. Aangezien ik 3 wissels had ingesteld wat teleurstellend, had er 14 verwacht :9~

Maar inderdaad, de kortstondige switch tijdens het tussenseizoen is altijd weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo ben er weer :)

Doelstellingen dit seizoen: handhaven! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Damien2004 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:16:
Zo ben er weer :)

Doelstellingen dit seizoen: handhaven! :)
Ja, laten we het over doelstellingen hebben: Ik hoop in de top-4 te eindigen. Promotie is denk ik nog iets te ver gegrepen, de opbouw van het nieuwe team vordert weliswaar gestaag maar duurt toch even wat langer dan aan het begin ingeschat. Dus nu nog even consolideren, wellicht het stadion ietsje uitbreiden indien nodig, mogelijk aan het eind van het seizoen een spitsje erbij, en dan het seizoen erna in ieder geval promoveren.
En wat betreft de beker: kansloos in de eerste ronde. Ga het niet eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Doelstelling: handhaving. Dat zou het minste moeten zijn. Als ik het zo zie, ga ik waarschijnlijk 1 echte concurrent hebben voor het kampioenschap, al is er een 2e team met HEEL VEEL centjes op de bankrekening. Maar die schijnt een beetje HT moe te zijn.

Wel ga ik nog een spits kopen en hopelijk krijg ik genoeg centjes de komende dagen vanuit verkopen om ook een nieuwe DEF te kopen. Die is ook hard nodig. Maar als het nog niet deze week gaat gebeuren, dan waarschijnlijk over een week of 2/3. Dan is mijn team wel weer OK voor het komende seizoen. Als ik dan nog centjes over heb (~500K) dan gaat mijn coach de deur uit en vervang ik hem door een nieuwe goed/goed coach. Vorige week maandag is de oude gedropt van matig naar zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe moet ik na mijn degradatie gelijk mee doen om het kampioenschap, maar stel mijn eerste seizoen als doelstelling top 4. Dit meer omdat ik voornamelijk de focus nu heb liggen op het trainen van de mijn middenvelders en vleugelspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Dit jaar moet een plekje in de subtop erin zitten, paar rondes in de beker meepakken. Heel voorzichtig misschien denken aan een deelname aan de titelstrijd, maar die is denk ik pas volgend seizoen van toepassing. Ben benieuwd dit seizoen hoe het trainen van passen gaat werken, hopelijk wat centjes aan verdienen en daarna verdediging en de vleugels versterken voor de titelstrijd volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
met handhaving zou ik al erg blij zijn. mijn doelstelling wordt toch echt trainen en geld verdienen om te groeien.
heb niet de ilusie dat ik in mijn nieuwe competitie ook maar iets kan bereiken met mijn huidige team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

++++++++++ GOT TOTO ++++++++++++

*O* *O* *O* E I N D U I T S L A G *O* *O* *O*

Uiteindelijk is et nog zéér spannend geworden tussen de bovenste drie:

Door een uitstekende laatste ronde vor de nummer twee wist deze (ook dankzij de dubbele puntentelling) op het laatste moment toch nog de leiding over e nemen en de felbegeerde Gotrick ToTo-bokaal mee naar his te nemen

pdejon, gefeliciteerd!!! *O*

einduitslag:
Pos.NaamScore
1.pdejon62
2.RM-rf60
3.adpvdp10157
4.TheNose33
5.Salvius23

En ik heb net mn eerste bekerwedstrijd gespeeld, redelijk probleemloze 0-3 winst.
helaas wél een goede spits kwijtgeraakt met +2 blessure, maar daarvoor heb ik momenteel backups (alhoewel het nog hopen is dat mn andere spits dan wel teruggekomen is, die zit nl. nu met +1)

financieel gaat het ook lekker, net een ex-trainee tegen een absolute wensprijs verkocht (3,1miljoen, terwijl TV hem 2,6-2,7 miljoen gaf) en ook een oude middenvelder met Future Coach-capaciteiten voor 1,75 miljoen (TV gaf hem 450-500K, maar solid leiderschap en uitstekend ervaring geven veel meerwaarde, hadhem zelf 2 seizoenen terug voor 2miljoen gekocht dus afschrijving is minimaal geweest)...

Na al mn versterkingsaankopen van eind vorig seizoen sta ik nu al weer 8,5 miljoen in de plus.
Mn tegenstander van komende zaterdag verloor zn bekerwedstrijd

M'n seizoensdoelen:
Redelijk snel zekerstellen om niet direkt te degraderen (dus genoeg afstand tot 7-8e plaats), en vanaf dat moment weer in spaarmodus spelen, proberen wat spaargeld op te bouwen...
doelstelling zou 4e plaats zijn, alhoewel ik niet al teveel angst heb een P/D-duel te moeten spelen, dat is sowieso het moment dat ik ook voor het komend seizoen inkoop.

Verder wil ik in de beker absoluut de vierde ronde halen.... Datwordt ook een keertje tijd ook, kwam tot nu toe nog nooit verder dan ronde 3.
Wil wel direkte degradatie absoluut vermijden

[ Voor 45% gewijzigd door RM-rf op 22-03-2011 21:45 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-09 10:40
RM-rf schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:27:
++++++++++ GOT TOTO ++++++++++++

*O* *O* *O* E I N D U I T S L A G *O* *O* *O*

Uiteindelijk is et nog zéér spannend geworden tussen de bovenste drie:

Door een uitstekende laatste ronde vor de nummer twee wist deze (ook dankzij de dubbele puntentelling) op het laatste moment toch nog de leiding over e nemen en de felbegeerde Gotrick ToTo-bokaal mee naar his te nemen

pdejon, gefeliciteerd!!! *O*

einduitslag:
Pos.NaamScore
1.pdejon62
2.RM-rf60
3.adpvdp10157
4.TheNose33
5.Salvius23
Woei!!! :D

Wat vooral bevredigd is dat mijn eigen wedstrijd hier de doorslag heeft gegeven. Waar de concurrentie dacht dat ik zou verliezen (had ik zelf als niet-insider zeker ook gedacht) zag ik zelf toch eerder een gelijkspel. En ondanks een rode kaart al in de eerste helft was dat ook wat de jongens er uiteindelijk nog wisten uit te slepen :)

Tip voor als de toto ook dit seizoen vervolgt: de eerste wedstrijd van mijn seizoen is precies dezelfde als bovenstaande laatste! Vraag (ook zeker voor mij) is of ik in het tussenseizoen voldoende heb kunnen versterken om deze keer mss zelfs de volle winst mee te nemen :P

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:55
Mijn doelstellingen voor dit seizoen is de top 4, met een serieuze kijk naar de titel toe. Ik wil graag uit deze VI en we moeten altijd naar boven kijken, ik hoop dan ook met een aantal goede strategieën een serieuze titel kandidaat te worden.

Wellicht zou ik me moeten versterken op het middenveld maar hoop met orders e.d. ook het een en ander uit te halen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Mijn doelstelling is niet anders dan heel ruim eerste worden.
Vorig seizoen in een zware VII direct terug gedegradeerd naar de VIII, ik ben geswitched naar een divisie waarin een collega van mij speelt maar ik moet hier makkelijk kunnen winnen.
Dit seizoen train ik mijn multiskill spelers op passen (ze hebben nu redelijk/goed verdedigen, formidabel/uitmuntend positiespel en matig/uitstekend passen en de vleugelspelers hebben er nog goed/formidabel vleugelspel bij). Maar 2-5-3 is volgens mij een lastige formatie om mooie ratings mee te halen en daarbij kan ik minder A speler opstellen en vul ik de trainingsplaatsen met veel mindere spitsen omdat ik niet veel budget had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

jongf7 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:35:
Mijn doelstelling is niet anders dan heel ruim eerste worden.
Vorig seizoen in een zware VII direct terug gedegradeerd naar de VIII, ik ben geswitched naar een divisie waarin een collega van mij speelt maar ik moet hier makkelijk kunnen winnen.
welkom trouwens, ik neem aan dat jouw team "Rioolratten (147665)" is ?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:12
Mijn doelstelling is lijfsbehoud wat waarschijnlijk heel moeilijk gaat worden. Maar goed, dacht afgelopen seizoen nog niet sterk genoeg te zijn voor het kampioenschap in mijn VI en dat is uiteindelijk ook gelukt, dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn doelstelling is promoveren. Ik weet alleen niet op welke positie ik mn team moet versterken. Ik train scoren dus wil met 3 spitsen spelen.

Team: SV Malt (360685)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doelstelling voor dit komende seizoen is primair geld verdienen met de verkoop van trainnee's en betere trainnee's terug kopen. Secundair handhaving en een verhoging van de Mid- en aanvalsrating, naar 250 hatstats in totaal.

20 maart was het een grote bende bij ons op het sportpark. ADP Gaterinos bestond toen precies 1 jaar onder het huidige management en dat is gevierd. En terecht, want in een jaar waarin het management heeft moeten wennen aan de bruisende voetbalwereld, is ook tweemaal promotie afgedwongen, waarvan 1 maal met een titel. Langzaam beter en rijker worden is de lijn die het management heeft gekozen, om over enkele seizoenen de doelstelling meer op sportief succes te kunnen leggen.

Vandaag is een dag waarop het jubileum extra zoet kan smaken als er in de beker kan worden gewonnen.

P.S. Als Damien dit komende seizoen nog erg druk is wil ik wel graag de GOT cup op mij nemen. Als ik daarvoor de juiste toegang kan krijgen zou dat top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:44
Ik hoop dat ik me kan handhaven, ben dit jaar in de laatste wedstrijd gepromoveerd, maar weet niet of ik me kan handhaven. Zou mogelijk moeten zijn, maar dan moet ik wel behoorlijk inkopen doen.

Financieel sta ik er wel goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:35:
Mijn doelstelling is promoveren. Ik weet alleen niet op welke positie ik mn team moet versterken. Ik train scoren dus wil met 3 spitsen spelen.

Team: SV Malt (360685)
zowel je verdediging als je aanval is gemiddeld de sterkste van je liga,
enkel je middenveld loopt wat dat betreft een ietwat achter, alhoewel je ook daar eigenlijk maar één team voor moet laten gaan, en dat team heeft dan weer veels te lage aanvals- en def-ratings...

Overall zou ik je zeker favoriet noemen in je liga, maar wel zul je warschijnlijk kwetsbaar zijn in uitwedstrijden omdat je middenveld-ratings niet overhouden.
de nieuwe teams in je liga zijn allemaal behoorlijke zwakkere (zowel de degradant als de promovendi)

Wat ik je vooral zou aanraden is te kijken naar vervanging van je coach, een coach met hoog Leiderschap (je huidige heeft slechts slecht leiderschap) zal je net wat meer mogelijkheid geven dmv PIC en Normaal af te wisselen en eventueel zelfs een keertje te MOTSen belangrijke punten te pakken...

Sowieso zal dat als je uitgaat van een Hoog leiderschap+Ervaring-speler die eerst een seizoen in je team moet spelen, dat iets zijn voor volgend seizoen maar ook dan kan het bv het verschil uitmaken om degradatie te ontlopen.

Een tweede aspect om in de gaten te houden, let op de ontwikkeling van je salariskosten, die is nu al behoorlijk aan het stijgen omdat je relatief 'dure' spelers qua salaris aanschaft (ik vermoed voornamelijk monoskills)...
Probeer zeker te kijken of je zonder je salariskosten al tezeer verder te laten stijgen toch ongeveer eenzelfde prestatie kunt halen (bv door meer te letten op bijskills.)
Ook kan het bv zinnig zijn een Forward ook defensief te zetten, met wat meer ?Playmaking/positiespel draagt hij dan ook meer aan je midenveld bij en daar kun je alle hulp gebruiken, terwijl je qua aanvalsratings toch weinig hebt om je zorgen over te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 23-03-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
De eerste helft van de beker gaat voort varend. Sta met 0-2 voor en tot nu toe nog geen kaarten :)

Eens kijken of ik zonder kaarten en blessures terug naar Arnhem kan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-0 na negentig minuten.......Verlening!!!

Uiteindelijk een zwaar bevochten uit-overwinning in de beker.....2-4 na penaltys....

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
4-1 gewonnen in de beker wel een blesure en een kaart maar voor het eerst door naar de 2e ronde.
Volgende week vast eraf omdat mijn B-team weer gaat ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
0-4 gewonnen, gePICd, verdediger nu +2, 1 aanvaller geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Voor het eerst gestart met een uitwedstrijd, voor het eerst door naar ronde 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eraf gegaan met 0-8 :')

Maar goed, het was verwacht. Ik heb dan ook ervaring opgedaan in 5-5-0, en gepicd. Bovendien stonden m'n PM trainees in de verdediging :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

3-4 gewonnen, terwijl andere echt beter waren. Maar door rode kaart aan hun zijde ging het ineens een stuk beter :-)

Volgende ronde is zeker het eindpunt voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

0-7 en een +3 op mijn beste vleugel. Gaat lekker zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
eerst 9-0 winnen en daarna een ongeveer even sterk team tegenkomen in de volgende ronde. Ergens klopt dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Speelde ik #$&$^Mots :( nu maar 2 keer pic'en om het recht te trekken. Misschien wel meer :(

2 blessuren ook....

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Wtf, op penalties eruit met veel betere ratings. Wat een k*t spel is het toch soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn doelstelling is weer eens wat verder komen in de beker. Ik heb een nieuwe coach dus de teamgeest zou weer wat meer op pijl moeten zijn als vorig seizoen. Misschien kan ik daarom ook wel weer hoog eindigen in de competitie (heb dit seizoen gewonnen).

Eerste bekerwedstrijd met 0-7 gewonnen. Mijn tegenstander ging er ook niet echt voor denk ik, hij had nog geen 70 hatstats.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

Walkover.. Aan de ene kant blij want geen kaarten of blessures maar aan de andere kant toch ook weer jammer. Volgende ronde hopelijk wel een echte wedstrijd :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
RM-rf schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:54:
[...]

welkom trouwens, ik neem aan dat jouw team "Rioolratten (147665)" is ?
Bedankt, en dat is mijn team ja :)

De beker hoopte ik voor het eerst een kansje te maken op de volgende ronde. Ik wilde geen MOTS spelen dus gewoon normal. Uiteindelijk 2-1 verloren, helaas geen gebruik kunnen maken van mijn vele specialiteiten en/of reusachtige spelhervatter. Volgens HTMS had ik ook iets meer kans op de overwinning (41% om 36%) maar goed, volgens seizoen weer een kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

++++++++++ GOTTRICK T O T O ++++++++++++

OO0nMe's Dreamteam Heukelumse boyz
SandstorM Pingu´s Wraak
FC Stuivertje Fish-180
FC Haak FC Silver Bullets
Sheepproductions Crazy Bird
The Grazinhos Marimbas 11
SC JHK Thomassen

Bij GoT Toto op http://osv-amsterdam.nl/gottrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
RM-rf schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:51:

OO0nMe's Dreamteam Heukelumse boyz
SandstorM Pingu´s Wraak
FC Stuivertje Fish-180
FC Haak FC Silver Bullets
Sheepproductions Crazy Bird
The Grazinhos Marimbas 11
SC JHK Thomassen

Ingevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:51:

DONE !!!!!

Komt allen zien en vult allen in ...................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ga ook eens kijken of ik kan onthouden dat ik er aan mee doe.

Vandaag zowaar nog 3 op passen. Helaas 2x een oude knar, maar wel een 'verassingspopje' van een B-trainee. Die heeft nu gewoon formidabel spelverdelen + goed passen + goed verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
ik heb alleen een -13 in vorm gekregen deze week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
theturtle schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:11:
[...]

Ik had er 13. Aangezien ik 3 wissels had ingesteld wat teleurstellend, had er 14 verwacht :9~

Maar inderdaad, de kortstondige switch tijdens het tussenseizoen is altijd weer leuk.
Deze week dus wel 14, waarvan zo'n 70% nu minimaal op matig zit.

Nu weer teruggewisseld van spelhervattingen naar spelverdelen. Volgende seizoensbreak maar weer eens zien of het passen of spelhervattingen wordt ;-).

De beker was trouwens inderdaad met 2-6 tegen 10 man een kortstondig avontuur. Eens kijken hoe het in de competitie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn Competitie is begonnen, en het begin is iig rooskleurig :)

3-0 thuis gewonnen mét PIC, en ondanks dat ik PIC speelde toch de hoogste HT-rating van mn liga gehaald (290)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas weer begonnen met Hattrick. Mijn team (ID: 68246) speelt nu in de VIII. Mijn doelstelling is proberen promotie te behalen. Maar misschien is dit te ambitieus. Het is moeilijk in te schatten hoe mijn tegenstanders er voor staan. Is dit voor jullie wel goed in te schatten of ik serieus mee kan doen om promotie? Of welke (zwakke) plekken ik in mijn elftal nog moet verbeteren?

Ik train scoren en heb nu 5 spitsen van 17 jaar en 1 van 18 jaar met redelijk scoren. Deze laat ik dus wekelijks trainen. Speel in een 433 opstelling.

Best spannend vanavond de eerste competitiewedstrijd. Beetje bekijken of ik te ambitieus ben of dat ik overtuigend win. Het nadeel is natuurlijk dat mijn spitsen met redelijk scoren wellicht nog te zwak zijn qua scoren dus de eerste weken zal het beetje overleven worden.

p.s. Heb me ook aangemeld voor de GOT-Federatie :)

Ik heb op dit moment nog 100.000 over. Ik moet nog een trainer halen. Enkel zit ik op dit moment te twijfelen of ik een redelijke trainer zal aannemen of toch even wacht en voor een goede trainer ga. Ligt ook deels hoe de competitie verloopt. Moet ik me nog versterken of niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
helaas de eerste wedstrijd kansloos met 3-0 verloren. zwak(hoog) middelveld tegen redelkijk(laag) en dat tegen mijn mede promovendus. Ben bang dat ik het dit seizoen niet ga halen in deze competitie. Mijn aanval is goed ook voor de ze competitie maar mijn middenveld en verdedigen is gewoon slecht.

donderdag een verdedigings talentje promoveren en hopelijk verdien ik daar dan nog wat mee.
Zijn hier nog verdedigen trainers die een 17j 0d goed +2 verdedigen en redelijk/goed vleugel willen kopen en trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoensopening met 2-0 gewonnen, waarbij een foutje in de opstelling gelukkig geen slechte uitwerking heeft gehad.

Twee ploegen in de competitie ( 1 promovendus uit de VIII en een degradant uit de VI ) geven een walkover. Het degradatiespook zal dit seizoen hoogstwaarschijnlijk wel in de kast blijven. Zo hebben we mooi de kans om ons rustig klaar te maken voor de opmars ( over een seizoen of twee )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm tegen mijn medepromovendus kansloos met 5-0 verloren. En als ik de andere ratings bekijk maak ik eigenlijk slechts tegen 1 team een kans. :P
Ah well, volgend seizoen weer de VIIde in en dan gelijk de trainingsswitch maken is ook niet erg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik kan alleen maar hetzelfde zeggen hier. Kansloos verloren met 1-5 van mede promovendus. Hopelijk wordt het niet 14 x verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Keek vanochtend eventjes naar mn 'ranking' omdat ik wel vermoedde (eigenlijk wist) dat ik de top-2000 van mn land zou binnenteden voor de eerste keer, een leuke Mijlpaal :)

kijk ik net, zie ik staan:
FC Keldertrapje Germany (997939)
Deutschland, Rheinland-Pfalz, V.56

# 2 in V.56
Still in Deutschland-Pokal.

The team is undefeated for 15 competitive games and has 9 consecutive wins

Ranked 1 014
Ben ik zelfs slechts 15 plaatsen verwijderd van mn eerstvolgende Mijlpaal :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De eerste competitiewedstrijd gewonnen. Jammer dat Alltid Hattrick nog niet geupdate is. Toch leuker met een goede coach, vooral als je in de beker zit. Ik denk dat ik als ik daar uit lig toch de friendlies weer op ga pakken anders krijg ik ook nooit vervangende trainees. De jeugdopleiding daar ben ik helemaal mee gestopt omdat ik het toch vaak vergat (zelfs het pullen van het oude systeem :p)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
@RM-rf ga je de speler die je ongewild van mij gekocht hebt nog verkopen? Ik wil wel een openingsbod doen zodat je er in ieder geval geen verlies op lijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Haha, plek 2 in de toto! Hopelijk kan ik dat vasthouden!

Wel jammer dat het niet 0-7 is geworden, zoals ik voorspeld had. Lijkt me een uitslag die de krachtsverhoudingen beter weer zou geven dan 0-4.

Trouwens: zou iemand misschien ook "stage" als optie willen geven voor de "hattrick server nummer"? Maakt het wat makkelijker voor mij.

[ Voor 25% gewijzigd door CoRrRan op 28-03-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb ik dan ook gelijkspelen voorspelt? Kost meer weer een aantal punten bij de start van de toto :(
Zat er met 1-4 wel dichtbij met de uitslag.

Zelf gisteren met een overwinning begonnen na mijn degradatie. Eens kijken hoelang ik het vol kan gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Pff ik heb weer eens verloren hoor en hoe.. Zo blijkt maar weer eens in het spelletje, dat het middenveld gewoon bepalend is voor de uitslag, zou haast weer positiespel gaan trainen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:02:
@RM-rf ga je de speler die je ongewild van mij gekocht hebt nog verkopen? Ik wil wel een openingsbod doen zodat je er in ieder geval geen verlies op lijd.
Hij moet eerst nog een wedstrijd bij mij spelen, voordat ik hem op de TL mag zetten..
zn TC staat op 171K gemiddeld en 150K median dus ik haal die 75K er vast wel uit, en het salaris ook (wat nu 3K is, per week komt daar 1,5K bij), en qua leeftijd is hij nog ver genoeg van zn verjaardag, dus ik hoef geen risico te vrezen dat zn TC opeens veel lager uitvalt.
(en wat meer wekjes in mn team geef me een grotere rest van het verkoopbedrag)

Ook dinsdag heb ik hem niet opgesteld omdat ik eigenlijk wil profiteren van een ietwat zwakkere tegenstatnder om ook mn oude XP-trainee's wat minuten te laten meepikken als ik genoeg afstand genomen heb (dus wissels ingesteld met als trigger meer dan 2 doelpunten voorsprong)

ik vermoed dat ik hem volgende week net een paar minuutjes laat spelen en daarna te koop zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Goed begin van de competitie gehad; 5-2 overwinning. Jammer dat Alltid eruit ligt; had graag een mooi vergelijk gehad (sterkte mijn comp vs de rest etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
helaas hattrick nog down, wilde kijken of mijn talentje in zijn laatste jeugdwedstrijd nog popt naar goed vleugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel weer te werken, maar het is hier wel erg traag. Zou me niets verbazen als hij er in de loop van de middag weer uit gaat. Hopelijk dat hij vanavond gewoon weer online is, want had een trainee op mijn hotlist staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wel rot die downtime...
had gedacht slim te zijn en net nadat hij weer online was, rond 14:00 geboden op een verdediger, die had dan gisteravond in mn bekerwedstrijd nog zeker een half uur kunnen meespelen en al wat training pakken en volgende week heb ik vermoedelijk ook een trainingsplek voor hem...
was wel leuk onder de TC-prijs (700K, TC was 840K en de speler 18jr+50d terwijl het meeste aanbod kort voor hun 19e verjaardag zat).

helaas duurde het tot bijna 20:00 uur voordat die speler werkelijk in mn Team aankwam, met al die aanpassingen van de Transfer-deadline (zijn er naar ik meen 8 geweest )
Toen had ik mn bekerwedstrijd al gespeeld.

Wél duidelijk en probleemloos gewonnen, dus ik heb niks te klagen (bovendien is dat ook mn eigen risico, als ik direkt na onverwacht lange downtime wil bieden omdat de Transferprijzen dan veelal wat lager zijn, minder mensen online en door het doorschuiven van deadlines opeens veel spelers die gelijktijdig aflopen, is dat sowieso een situatie waarin je eigenlijk als bieder veel voordel hebt en de verkopers méér te klagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Kan iemand mij uitleggen wat er zo strategisch is aan:

"Unit startte in een strategische ‭1-5-2‬-opstelling."

tegenstander is blijkbaar vergeten de opstelling te wijzigen, zonde want dan had ik meer trainees kunnen inzetten en PICen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
1-3 gewonnen in de beker, hoop volgende wedstrijd thuis te mogen spelen na de eerste 2 ronden uit gespeeld te hebben (overigend nog nooit verder dan 3e ronde gekomen, ben benieuwd of dat dit keer wel lukt).

In ieder geval lekker mijn B-elftal opgesteld vandaag dus lekkere training was het sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik heel mijn B-team had opgesteld lig ik na twee wedstrijden weer uit de beker. De tegenstander was beter, maar 6-1 verliezen is altijd minder. Baal dan weer wel dat ik was vergeten PIC in te stellen voor deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:14
On-ge-loof-lijk. Ook ik lig uit de beker. Ik denk dat dat de laatste 10 seizoenen niet gebeurd is in de 2e ronde. Ook belachelijk als je naar de ratings kijkt. Kunnen we lekker door in de competitie. Wat een kutspel is het zo nu en dan ook. Vantevoren werd nog zoiets gezegd als 'makkie' en bij de tegenstander 'we worden overklast', maar niks is minder waar. Bah :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

0-2 gewonnen met pic in de beker, de volgende ronde moet ik ook vrij soepel doorheen kunnen komen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik ben met een lastige 1-2 door, helaas mijn briljante keeper wel geblesseerd in zijn poging tot verdedigen op te krikken.. :P

Heb besloten om toch maar weer een switch te maken, het spelen en trainen van verdedigers is toch niet echt top voor mijn spel plezier.. Bij elk volgende pop gaat de verdedigers eruit en hou ik 3 wereldklasse verdedigers over.

Ik ga mij eens aan scoren training wagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Voor wie de mening is toegedaan dat middenveld alles bepaald in HT. Met 0-6 uit de beker geveegd door een team zonder middenvelders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
vanmorgen een heerlijke cadeau:

Riny Ballevanger (318080537)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 21-07-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 31-03-2011)
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 430 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: slecht
Vleugelspel: redelijk
Passen: zwak
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht

komt vanmiddag op de TL wie bied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:34:

Riny Ballevanger (318080537)

komt vanmiddag op de TL wie bied?
heb je een first bod echt nodig? (oftewel, wil je eventueel transfergeld al voorheen uitgeven)

anders zou ik zeggen zet hem relatief laag op de TL (werkelijk op 0, óf bv 50-60% van de TC) en hoop dat je zoveel mogelijk aandacht vooraf trekt (dat gebeurt sowieso al, een 17jr+0d met goed/solid hoofdskill en nuttige redelijk bijskill valt prima op, en lokt bieders aan is mn ervaring), en managers hem in hun bookmarks zetten, en vooral hopen dat de biedrpijs niet al direkt de lucht in schiet..
des te groter is de kans op een enorme bidwar kort voordat zn deadline afloopt.

Is trouwens en enorm mooie speler, jammer dat hij geen specialiteit heeft maar zn karakter-eigenschappen spreken ook in zn voordeel, zal weinig gele kaarten krijgen, en voor de aankoop en eigen ook verkoop 'aangenaam' de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Mijn eerste goede pull sinds ik weer gebruik maak van de YA, pakt in zijn eerste wedstrijden meteen 7,5 sterren als spits. Snel op zijn max scoren krijgen en ik ben benieuwd waar hij kan eindigen met zijn positiespel. Stiekem hoop ik nog op een leuke eindwaarde op passen en met 17 0 dagen moet dit een leuke verkoop worden...

Yuri Kolmschot (97858635)
15 jaar en 67 dagen, volgende verjaardag: 15-05-2011
Team: Mini jokers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 20-03-2011 10:31 (10 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend (max. goed)
Spelhervatting: onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
RM-rf schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:54:
[...]

heb je een first bod echt nodig? (oftewel, wil je eventueel transfergeld al voorheen uitgeven)

anders zou ik zeggen zet hem relatief laag op de TL (werkelijk op 0, óf bv 50-60% van de TC) en hoop dat je zoveel mogelijk aandacht vooraf trekt (dat gebeurt sowieso al, een 17jr+0d met goed/solid hoofdskill en nuttige redelijk bijskill valt prima op, en lokt bieders aan is mn ervaring), en managers hem in hun bookmarks zetten, en vooral hopen dat de biedrpijs niet al direkt de lucht in schiet..
des te groter is de kans op een enorme bidwar kort voordat zn deadline afloopt.

Is trouwens en enorm mooie speler, jammer dat hij geen specialiteit heeft maar zn karakter-eigenschappen spreken ook in zn voordeel, zal weinig gele kaarten krijgen, en voor de aankoop en eigen ook verkoop 'aangenaam' de beste optie.
nee heb geen first bod nodig. Is echt voor degene die zelf zo'n speler zoeken staat ook op de forums op hattrick dus met aandacht komt het wel goed.
Helaas komt hij net wat tekort voor de u20 zit te laag in salaris anders had hij mogelijk op de reservelijst gestaan. Nu maar hopen op een bidwar. Hij gaat er gewoon voor 0 op neem aan dat er toch wel op geboden wordt.

@d3lph ziet er goed uit. Probeer ook zijn passen snel te weten te komen en speel altijd creatief voor eventuele speciailty. Gooi hem gewoon even op het hattrick forum voor U17 als hij eventueel ergens geschikt voor is nemen ze vanzelf contact met je op.

[ Voor 8% gewijzigd door Wceend op 31-03-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer het begin van het seizoen en de prijzen zijn weer omhoog aan het gaan. Had eind vorig seizoen een speler van 17 met goed positiespel en goed passen voor 500k te koop staan en toen werd hij niet verkocht. Nu is hij net voor 781k de deur uit gegaan. Eigenlijk maar goed dat hij bij de eerste poging niet verkocht is :P

Was toch 80k per week winst sinds ik hem gekocht had. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit een bizar Las Vegas even inloggen om te zien dat ik met 1-2 uit de beker ben getikt.... oh well, we zouden hem toch niet winnen dit jaar....

Riny Ballevanger zou een leuke B trainee kunnen zijn. Het is voor mij alleen erg moeilijkom de TL vanuit hier te kunnen volgen...............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:47:
Vanuit een bizar Las Vegas even inloggen om te zien dat ik met 1-2 uit de beker ben getikt.... oh well, we zouden hem toch niet winnen dit jaar....

Riny Ballevanger zou een leuke B trainee kunnen zijn. Het is voor mij alleen erg moeilijkom de TL vanuit hier te kunnen volgen...............................
/offtopic

Vorig jaar ook in LV geweest, briljant om dat een keer mee te maken. Al een rondje hotels/casino's gedaan. Ik heb mijn ogen uitgekeken!
/offtopic

Ik merk ook heel erg dat de prijzen weer aan het stijgen zijn. Eind vorig seizoen nog geprobeerd wat spelhervatting trainee's te verkopen voor de 'standaard' prijzen (tussen de 1.3 en 1.4 miljoen) en geen enkele verkocht. Nu de afgelopen dagen gaan ze over de toonbank voor 1.6 a 1.7. Niks mis mee (als je nu zelf maar geen spelers nodig hebt ;) ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach in principe zoek ik nu spelers die na 1 of 2 trainingen stijgen en weer doorverkocht kunnen worden dus dan heb je er niet zo heel veel last van. Alleen beetje opletten dat er genoeg winst te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 21-09 08:15
Tjonge jonge, wat een totale bullshit die grasmat optie. Allemaal opties weer om zwakke teams onredelijk veel kansen te geven.

/edit
Nee hé. ik trap er vol in 8)7 |:(

[ Voor 44% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Loona35 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:01:
Tjonge jonge, wat een totale bullshit die grasmat optie. Allemaal opties weer om zwakke teams onredelijk veel kansen te geven.
heb je al gezien welke dag het vandaag is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 21-09 08:15
Wceend schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:03:
[...]

heb je al gezien welke dag het vandaag is? :+
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

*wat een lullo ben ik ook*

/edit ik ben ook pas net wakker :P

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Die omschrijvingen ook van de verschillende effecten, geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Sandyman538 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:54:
[...]

/offtopic

Vorig jaar ook in LV geweest, briljant om dat een keer mee te maken. Al een rondje hotels/casino's gedaan. Ik heb mijn ogen uitgekeken!
/offtopic

Ja hebben we al gedaan. Echt niet normaal. Ik had een voorstelling in mijn hoofd maar dit is echt te groots voor woorden......

Maandag zijn we weer thuis. Net op tijd om mijn snelle goed passen, goed scoren jeugdspeler met 17 J, 15 D op de TL te gooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Halverwege mn liga-wedstrijd, en ik sta 0-1 vóór, tegen mn verwachtingen :)

wel een domme wisselfout gemaakt, hadtijdens de helft een winger willen wisselen, maar veregetn de juist minuut in te stellen, en dus werd die wisselspeler direkt in minuut 1 ingebracht

edit:
0-2 gewonnen *O*
Sta nu eerste, en zal maandag de top-1000 binnenkomen,
bovenal heb ik tot nu toe continue PIC gespeeld en ga ook dinsdag in de beker PIC spelen (verwacht ook te winnen) en dan volgende week thuis spelen met bijna PoE-Teamgeest

[ Voor 89% gewijzigd door RM-rf op 02-04-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Mijn laatste goede nieuwe jeugdspeler was al van november geleden. Eind van de maand gaat die er uit, dus het was hoog tijd voor een nieuwe. En zowaar, bij mijn eerste belletje vandaag: 15j43d met potentie goed op scoren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
W00T! Ook mijn 2e wedstrijd weten te winnen (een zwaarbevochten 0-1)!

Sta nu 3e in mijn competitie, volgende week een serieus zware tegenstander.. weet dat het nog veel te vroeg is, maar na 6-uit-2 komen toch gevoelens boven welke sterk lijken op goede hoop dat handhaving mogelijk is dit seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb ook gewonnen, jammer dat Alltid niet werkt want volgens mij doe ik het supergoed nu vergeleken met de competitie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
Hier ook weer gewonnen. Sta nu, in m'n eerste seizoen VI, aan kop! Stiekem denk ik, dat als ik wat van de miljoenen die ik op de bank heb staan gebruik, ik best kampioen kan worden :) Maarja, misschien blijf ik nog liever een seizoen in de VI. Al heb je dan wel het risico dat de volgende seizoenen er steeds een beest van een team bij je in de poule terecht komt en je vastzit in een te zware VI...

[ Voor 4% gewijzigd door nWo_Riot op 03-04-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
mijn tweede wedstrijd weer verloren ik sta nu eenzaam onderaan met 0 punten.
Gelukkig wel mijn jeugdtalentje Riny ballevanger verkocht voro 570.000 nu een miljoen op de bank deze maar gaan gebruiken om mijn verdediging op orde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Voor de 2de keer gemotst per ongeluk en nog verloren ook met 0-1. Seizoen is over. Degradatie is zo goed als een feit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Damien2004 schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:26:
Voor de 2de keer gemotst per ongeluk en nog verloren ook met 0-1. Seizoen is over. Degradatie is zo goed als een feit :-(
au dat is pijnlijk. wedstrijd met mots als standaard opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En weer kansloos ten onder gisteren. Komende week hoop ik wel te kunnen winnen. Misschien dat ik al eerder mijn trainingswissel ga doorvoeren als het zo door gaat. :P

Over trainingswissel gesproken, ik heb twee leuke keepers te koop staan:

Marcel Hackl (K) (284207799) Uitmuntend keepen, redelijk verdedigen, buitenaards spelhervatting.
Giovanni Traversi (K) (289655039) Uitmuntend keepen, redelijk verdedigen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:26:
Je kan in de beker piccen en misschien zondag nog een keertje.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Afgelopen zondag gegokt en verloren. Met behoorlijk overwicht op verdediging + aanval, maar niet genoeg middenveld gehaald om meer kansen te krijgen. Ik had nl. PIC ingesteld ipv PIN. Dus: dan verlies je met 3-1. Gelukkig uit, m'n fans vinden het niet al te erg (zelfs +1, ondanks dat ik 2170 fans heb in mijn clubje, wat volgens mij best veel is voor een VIe team).

Nu moet ik toch echt gaan zorgen dat ik niet meer van dit soort fouten ga maken... dan zou ik zelfs kampioen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Als je dit nog nooit gedaan hebt, kun je dan gewoon nu instappen? Of moet je daarvoor wachten tot een nieuw seizoen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan gewoon instappen, misschien kun je niet voor het kampioenschap gaan (hoewel het seizoen net begonnen is), maar dan snap je het volgend seizoen helemaal.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

FragNeck schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:55:
Als je dit nog nooit gedaan hebt, kun je dan gewoon nu instappen? Of moet je daarvoor wachten tot een nieuw seizoen?
naar ik meen krijg je vrijwel per direkt (of met een relatief korte wachtijd, er vind naar ik meen een controle plaats van aanmeldingen) een Team toegewezen.

Dat Team zal in de laagste regionen zitten, waarschijnlijk met enkele botteams in een competitie...
dat team zal dan 2 of 3 wedstrijden al als 'bot' gespeeld hebben (die mogelijk wel verloren hebben), maar vervolgens kun je daarmee doorgaan.

Ikzelf heb ooit in 2006 een team toegewezen gekregen dat halverwege op de tweede plek stond en eigenlijk op een beetje wondebaarlijke wijze die tweede plek ook verdedigd (zonder echte kennis van het spel) zodat ik 7 wedstrijden later promoveerde naar een hogere divisie.. maar toen kwam ik dus in een voor mijn team veels te sterke liag terecht en heb ik 14 wedstrijden moeten uitzitten met ieder week een pak op mn broek...
was trouwens wél een goede leerschool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

En het is mogelijk geweest om iemand uit te nodigen om in je competitie te komen. Weet niet of dat nog zo is? Zo ja, dan is er misschien wel een GOT'er die je een invite kan sturen, zodat jullie met z'n 2en in die competitie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wceend schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:30:
[...]

au dat is pijnlijk. wedstrijd met mots als standaard opgeslagen?
Ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Klinkt leuk allemaal, ik zal eens gaan kijken naar dit programma :) Bedankt voor de feedback mensen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
CoRrRan schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:47:
Afgelopen zondag gegokt en verloren. Met behoorlijk overwicht op verdediging + aanval, maar niet genoeg middenveld gehaald om meer kansen te krijgen. Ik had nl. PIC ingesteld ipv PIN. Dus: dan verlies je met 3-1. Gelukkig uit, m'n fans vinden het niet al te erg (zelfs +1, ondanks dat ik 2170 fans heb in mijn clubje, wat volgens mij best veel is voor een VIe team).

Nu moet ik toch echt gaan zorgen dat ik niet meer van dit soort fouten ga maken... dan zou ik zelfs kampioen kunnen worden.
Ik heb momenteel 1945 fans en krijg er elke update tot nu toe nog steeds 5 bij met de volgende instellingen :P

Supportersclub: 1 945 leden
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: we moeten vechten om ons te handhaven

Zondag gelukkig weer eens weten te winnen, nu eens kijken of we deze lijn kunnen vasthouden. Woensdag ga ik voor een experimentele 532 met 2wingers, om eens te kijken hoeveel middenveld ik dan behaal, want dat kan nog wel eens bepalend worden in uitwedstrijden + pic + counter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Voor mensen die zich vervelen: Schat mijn kansen op NIET degraderen eens in? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Waarschijnlijk een paar procent hoger dan mijn kans ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen uit mijn jeugd naar mijn 1e elftal gehaald, en dus zojuist op de TL gezet.

Frederic Ekster (318405395)
17 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 11-07-2011

Startprijs Eur 1,--

redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: ADP Gaterinos (sinds 05-04-2011)
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 550 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: goed
Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mooie speler! Nu al 2.5M voor geboden, netjes. Dat heb ik nog nooit voor een speler uit mijn jeugd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:23:
Mooie speler! Nu al 2.5M voor geboden, netjes. Dat heb ik nog nooit voor een speler uit mijn jeugd gehad.
Ja heerlijk!! Ik heb direct een HT mail ontvangen van een U-20 project-leider. Ze zien deze jongen erg zitten, en het verzoek aan mij was dan ook om een weekje training te switchen voor deze jongen z'n ontwikkeling.

Met dit bod en de 1,1 mio die ik voor mijn vorige talent heb ontvangen is mijn opleiding zeer lucratief....
Pagina: 1 ... 20 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.