++++++++++ GOT TOTO ++++++++++++

E I N D U I T S L A G
Uiteindelijk is et nog zéér spannend geworden tussen de bovenste drie:
Door een uitstekende laatste ronde vor de nummer twee wist deze (ook dankzij de dubbele puntentelling) op het laatste moment toch nog de leiding over e nemen en de felbegeerde Gotrick ToTo-bokaal mee naar his te nemen
pdejon, gefeliciteerd!!!
einduitslag:
Pos. | Naam | Score |
1. | pdejon | 62 |
2. | RM-rf | 60 |
3. | adpvdp101 | 57 |
4. | TheNose | 33 |
5. | Salvius | 23 |
En ik heb net mn eerste bekerwedstrijd gespeeld, redelijk probleemloze 0-3 winst.
helaas wél een goede spits kwijtgeraakt met +2 blessure, maar daarvoor heb ik momenteel backups (alhoewel het nog hopen is dat mn andere spits dan wel teruggekomen is, die zit nl. nu met +1)
financieel gaat het ook lekker, net een ex-trainee tegen een absolute wensprijs verkocht (3,1miljoen, terwijl TV hem 2,6-2,7 miljoen gaf) en ook een oude middenvelder met Future Coach-capaciteiten voor 1,75 miljoen (TV gaf hem 450-500K, maar solid leiderschap en uitstekend ervaring geven veel meerwaarde, hadhem zelf 2 seizoenen terug voor 2miljoen gekocht dus afschrijving is minimaal geweest)...
Na al mn versterkingsaankopen van eind vorig seizoen sta ik nu al weer 8,5 miljoen in de plus.
Mn tegenstander van komende zaterdag verloor zn bekerwedstrijd
M'n seizoensdoelen:
Redelijk snel zekerstellen om niet direkt te degraderen (dus genoeg afstand tot 7-8e plaats), en vanaf dat moment weer in spaarmodus spelen, proberen wat spaargeld op te bouwen...
doelstelling zou 4e plaats zijn, alhoewel ik niet al teveel angst heb een P/D-duel te moeten spelen, dat is sowieso het moment dat ik ook voor het komend seizoen inkoop.
Verder wil ik in de beker absoluut de vierde ronde halen.... Datwordt ook een keertje tijd ook, kwam tot nu toe nog nooit verder dan ronde 3.
Wil wel direkte degradatie absoluut vermijden
[
Voor 45% gewijzigd door
RM-rf op 22-03-2011 21:45
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen