Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.150 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:23:
Mooie speler! Nu al 2.5M voor geboden, netjes. Dat heb ik nog nooit voor een speler uit mijn jeugd gehad.
idd een echte super-topper ...

Ik lig trouwens helaas uit de beker en mn ongeslagen-serie van 17 wedstrijden is weer voorbij :-(
verloren van een team twee divisie lager; Volgens mij heeft die in zn bekerwedstrijd MOTS gespeeld tegen mij, zn middenveld rating was 90, voorheen haalde thuis 69.

aangezien ik mn hele trainingslinie opgesteld had in de DEF was die nét te zwak om zn kansen te stoppen én een goee counterrating te leveren;
achteraf bedenk ik dat als ik een of twee trainingsplaatsen opgegeven had, ik waarschijnlijk wel een betere kans had, maar dat is achteraf en ik had nooit gedacht dat hij ging MOTSen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik kan vandaag een PIN er tegenaan gooien en nog steeds genoeg ruimte houden voor komende zondag. Dus heb m'n trainingslinie opgesteld met wat extra spelers naar het midden die op zondag in mijn A-team staan. Ik ga dus gewoon proberen dit te winnen, weet niet of het ook gaat lukken. Wel wat wissels er in staan om na 75 minuten het tij te proberen te keren, als ik achter sta.

Wel mooi: m'n tegenstander speelt al weken met precies dezelfde opstelling. Ik gok erop dat hij dit vandaag weer gaat doen...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:12
Mijn tegenstander heeft sinds vorige week ineens nog maar 1 speler.. !?!

Wordt dus een WalkOver.. jammer van de ervaring die toch mooi meegenomen zou zijn.

Hoe zit dat trouwens met PIC, heeft dat nog invloed bij een WO?

[ Voor 17% gewijzigd door Imperial_Master op 06-04-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
pic heeft zeker invloed. Je krijgt een 5-0 maar je krijgt wel gewoon training en pic werkt ook.
Puur om te zorgen dat jij geen nadeel hebt van een veroorzaakte wo door een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:01:
pic heeft zeker invloed. Je krijgt een 5-0 maar je krijgt wel gewoon training en pic werkt ook.
Puur om te zorgen dat jij geen nadeel hebt van een veroorzaakte wo door een ander.
Tsja, toch krijg je geen Cup XP, dat is best een groot nadeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:04:
[...]

Tsja, toch krijg je geen Cup XP, dat is best een groot nadeel...
is dat zo?

http://wiki.hattrick.org/wiki/Walkover

[ Voor 9% gewijzigd door Wceend op 06-04-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:55
2.5mil voor die jeugdspeler? Damn das dan puur geluk hebben dat ze hem voor U20 willen hebben, anders dacht ik wel even aan een correctie in prijs, leek mij namelijk erg overdreven :P

We gaan straks gewoon voor een PIC + counter in de beker. Het middenveld zou ik sowieso niet winnen thuis, dus dan maar gewoon piccen en zien waar het schip strand. Zijn aanval kan ik makkelijk afweren, hoop alleen dat ik een counter weet te maken en scoren :P

Als ik door weet te komen kan ik zondag ook piccen, tegen een team met waardeloos middenveld maar wel wereldklasse counter maar een mega zwakke aanval, dus daar hoop ik zijn aanval / counter te stoppen en zelf wel te scoren. Dan pic ik nu 2 wedstrijden met mijn huidige tevreden teamgeest, dan heb ik wel een leuke teamgeest voor de komende wedstrijden :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Jep: Link naar Help - Training
Basic principles
[...]
It doesn't matter if the player plays in a friendly game, a cup match or a league game - they're all just as effective from a training point of view. If you do not have enough players on the pitch at the start of the game, you will give away a walkover victory, and lose all training for the week. On the other hand, if you show up for a match, but your opponent doesn't, you will win by walkover and the starting XI will receive training as normal, but will naturally earn no experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35822965,noline]Salv schreef op
2.5mil voor die jeugdspeler? Damn das dan puur geluk hebben dat ze hem voor U20 willen hebben, anders dacht ik wel even aan een correctie in prijs, leek mij namelijk erg overdreven :P
Het is inderdaad een prijs die ik zonder U-20 interesse zou kunnen vergeten. Maar ik mis nu natuurlijk wel een hele week training voor al mijn trainee's, dus ik weet niet of het per saldo ook echt wel zo'n dikke winst is. Daarnaast is het natuurlijk wel mooi als je U-20 mogelijk van dienst kan zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
kijk weer wat geleerd. wel vaag trouwens want zo heb je dus wel nadeel van een WO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Komende week voor het eerst dit seizoen thuis; voor het eerst in mijn historie in ronde 4 :) Tegenstander is ongeveer even sterk zo te zien (moet er nog even iets beter naar kijken denk ik) maar wellicht, juist vanwege het thuisvoordeel, dat mijn B-middenveld het gaat proberen te klaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
Training

Dit zijn de opmerkingen van Levi Hoppe naar aanleiding van deze wedstrijd:
Hallo!

Bye, bye - tot binnenkort.
what the .... :(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

4e ronde gehaald en weer een uit wedstrijd. Wel tegen een gelijkwaardig team dus zit te twijfelen of ik er echt voor ga of dat ik het wel weer mooi vindt voor dit seizoen en me ga focussen op de competitie.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dito, heb ook weer een uitwedstrijd. Tegen een team dat zo te zien helemaal voor de beker gaat en de competitie niet zo veel kan schelen (volgens mij snapt hij dan iets niet want je succes in de competitie van nu bepaald de sterkte van je tegenstanders voor de beker van het volgend seizoen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Marzman schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:28:
Dito, heb ook weer een uitwedstrijd. Tegen een team dat zo te zien helemaal voor de beker gaat en de competitie niet zo veel kan schelen (volgens mij snapt hij dan iets niet want je succes in de competitie van nu bepaald de sterkte van je tegenstanders voor de beker van het volgend seizoen)
of hij wil volgend seizoen graag thuis spelen 8)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Imperial_Master schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:45:
Komende week voor het eerst dit seizoen thuis; voor het eerst in mijn historie in ronde 4 :) Tegenstander is ongeveer even sterk zo te zien (moet er nog even iets beter naar kijken denk ik) maar wellicht, juist vanwege het thuisvoordeel, dat mijn B-middenveld het gaat proberen te klaren
OT: Gefeliciteerd!

Zelf met een magere 2-1 verloren van een team waar ik dacht kans tegen te maken. Helaas niet de verlossende goals gekregen die ik nodig had. Dus maar weer eens ronde 4 niet gehaald. Gelukkig kan ik dan weer focussen op training ipv de beker.

[ Voor 22% gewijzigd door CoRrRan op 07-04-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
OT: Thx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Oef met 2-3 verloren in de beker, gezien te stats best onterecht.. Tja hij had meer middenveld dat wist ik, maar om het dan zo af te straffen, stom spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

chario2 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:55:
[...]

of hij wil volgend seizoen graag thuis spelen 8)
Als je meer dan een thuiswedstrijd speelt heb je al geluk gehad (zwakke tegenstander of geluk met de matchengine), dus dat lijkt me niet zo'n goede doelstelling :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Marzman schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:19:
[...]

Als je meer dan een thuiswedstrijd speelt heb je al geluk gehad (zwakke tegenstander of geluk met de matchengine), dus dat lijkt me niet zo'n goede doelstelling :)
Mwah, het komt toch regelmatig voor dat een team uit een eerder lagere divisie de Cup wint.... liga V of IV is best mogelijk, volgens mij zelfs liga VI.
Hierbij speelt juist dat voordeel van het thuisspelen zeker mee (al hebben die teams altijd én geluk én een hoop spaargeld nodig)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is wel eens gebeurd met een team uit een hele lage divisie, maar die was daar 10 seizoenen (?) voor aan het plannen en sparen geweest om vervolgens veel te dure spelers te kopen. Leuk om een keer te doen, maar je verneukt wel heel je team er mee (zelf trouwens ook wel eens gedaan, niet om de beker te winnen, maar omdat ik failliet wilde).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Vandaag 2poppers naar wonderbaarlijk verdedigen, deze zullen morgen op de transfer komen, elke def pop gaat nu gelijk de deur uit om geen trainingverlies te lijden voor de switch naar scoren/passen combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Marzman schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:36:
Het is wel eens gebeurd met een team uit een hele lage divisie, maar die was daar 10 seizoenen (?) voor aan het plannen en sparen geweest om vervolgens veel te dure spelers te kopen. Leuk om een keer te doen, maar je verneukt wel heel je team er mee (zelf trouwens ook wel eens gedaan, niet om de beker te winnen, maar omdat ik failliet wilde).
Mwah. dat lijkt me sowieso een erg 'domme' opzet... teveel geld hebben en alles op één moment zetten...
dat is vragen om en teleurstelling.
Domweg omdat geluk altijd meespeelt en je lang niet zeker kunt weten of ook alle externe omstandigheden gaan kloppen...

Echter, volgens mij gebeurt het zeer regelmatig dat teams uit de V of VI héél ver komen in de beker, IV al helemaal, volgens mij wint 1 op de 2 bekertoernooien een IV-team (bv laatste duitse en belgische beker waren IV teams de winnaar, enkel in nederland komt het vremd genoeg minder voor, de huidige bekerwinar speelde III, daarvoor tweemaal en eredivisieclub.. de laatste keer in nederland was 6 seizoenen terug, toen een 6e liga-speler kampioen werd).

Daarbij is het natuurlijk nadelig om té laag in een divisie te gaan zitten, dan gaan namelijk ook je inkomsten sterk naar beneden, en zul je eerder salarisproblemen krijgen, terwijl je erg sterke basisspelers weinig meerwaarde hebben in je liga (bv ook het goed presteren in je competitie zélf is wél van belang, om een hoog zelfvertrouwen te houden).

Imho is de beste strategie de beker proberen te winnen iets van 15-20 miljoen 'oorlogs-budget' vrij te hebben, in de VI of V te spelen in een niet al te sterke liga waar je continue PIC kunt spelen, zonder daarbij direkt onderaan te belanden (zodat je én een hoog zelfvertrouwen hebt én je bezoekersinkomsten hoog blijven)..

Je weekbudget zou iets van 50% verlies kunnen geven per 2 weken, bv een gemiddeld verlies van 250-350K per week kost je over een heel seizoen ook nog geen 5 miljoen, dat kun je dan hebben.
qua aantal spelers zou je dan alle linies een extra speler kunnen geven, 2 topkeepers, 5/6 verdedigers, 4/5 centrale middenvelders, 3 vleugelspelers en 3 spitsen.
je kunt zelfs kiezen voor relatief oude spelers met minder conditie, mits ze gewisseld kunnen worden en dus slechts een halve of 2/3e wedstrijd hoeven te spelen.

het doel zou dan zijn iig in het begin 250-275 HTstats te kunnen halen.. wat gedurende het seizoen eigenlijk iets zou moeten oplopen.. naar 325 HTstats;
halve finale dan 350 en finale 375-400.
deels kun je dat doen door ook gedurende het seizoen spelers aan te kopen en de minste te verkopen, mits je een goede prijs ervoor krijgt (als je maar genoeg budgetruimte hebt hoef je die niet voor dumpprijzen te verkopen).

Enkel, zelfs met zo'n goed overdachte stategie is de kans dat je bv de 8e of 9e ronde haalt nog altijd afhankelijk van puur geluk, en daarna is ook iedere wedstrijd sterk afhankelijk van het juiste geluk hebben, hooguit kun je 'sturen' dat je nét ietsjes meer kans op dat geluk zou hebben.

Enkel denk ik wel dat 2/3 seizoenen 'voorbereiding' (sparen) voldoende is, daarna heb je echter een heel seizoen training opgegeven en zal ook de vaste waarde van je team eigenlijk redelijk 'uitgemergeld' zijn: Zéker als je per ongeluk in ronde 7 of 8 gestrand bent.
Als je zou winnen zullen ook de financieen misschien zelfs prima op orde zijn, verlies je, kost het je een hoop geld.

Overigens, ikzelf ben nog altijd niet verder dan ronde 3 gekomen in de beker :'( .. in theorie zou ik relatief dichtbij komen om zulk een strategie ook een keertje uit te voeren, enkel vrees ik ook de teleurstelling als dat toch niet zou lukken, en ook de 'terugslag' die je daarna zou kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hoi, ik heb nu een clubje gemaakt, met spelers er in. Heb bijna 18 opdrachten voltooid, ik wacht nog op goedkeuring van de GM's.

Ik vroeg me af of ik later ook mijn tenue kon ontwerpen, of hoe ik dat doe.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

FragNeck schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:45:
Hoi, ik heb nu een clubje gemaakt, met spelers er in. Heb bijna 18 opdrachten voltooid, ik wacht nog op goedkeuring van de GM's.

Ik vroeg me af of ik later ook mijn tenue kon ontwerpen, of hoe ik dat doe.
Als je Hattrick supporter wordt krijg je wat extra functionaliteit, die heel handig is in gebruik. Waaronder het ontwerpen van een tenue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
majoh schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:46:
[...]
Als je Hattrick supporter wordt krijg je wat extra functionaliteit, die heel handig is in gebruik. Waaronder het ontwerpen van een tenue.
Ik neem aan dat dit geld kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

FragNeck schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:50:
[...]

Ik neem aan dat dit geld kost?
Check, zie de Hattrick shop:
36 maand(en) EUR 99,00
12 maand(en) EUR 34,80
3 maand(en) EUR 11,40
1 maand(en) EUR 4,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
majoh schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:52:
[...]

Check, zie de Hattrick shop:
36 maand(en) EUR 99,00
12 maand(en) EUR 34,80
3 maand(en) EUR 11,40
1 maand(en) EUR 4,95
Ok thanks. Ik kijk het sowieso eerst nog een poos aan, kijken of dit bevalt.
Heb m'n eerste wedstrijd zondag, en de 13e de eerste vriendschappelijke wedstrijd.

Ben pas gisteren begonnen, dus maar afwachten hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik zou ook niet gelijk supporter worden als je nog niet weet of het iets voor je is. Support geeft meer functionaliteit, maar deze heb je niet nodig om goed in het spel te worden. Ik zou eerst zeggen, lees je goed in, zie TS, en zie of je het leuk vind. Zo ja, probeer een maandje supporter om te kijken wat het is. Ik ben er ondertussen aan gewend, dus wil niet meer zonder, maar zoals ik al eerder zei, je hebt het niet per se nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ben net supporter af; is inderdaad wel heel erg wennen! Maar goed, HO maakt een hoop goed wat dat betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Imperial_Master schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:58:
Ben net supporter af; is inderdaad wel heel erg wennen! Maar goed, HO maakt een hoop goed wat dat betreft ;)
HO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik speel het al bijna 4 jaar zonder Supporterschap, dus het is te doen. Maar ja, ik zit dan ook nog maar in de VIe divisie. :D ;)

HO = Hattrick Organizer

Een tooltje om je team te beheren.

http://sourceforge.net/projects/ho1/files/ho1/1.428/

Ook belangrijk: FoxTrick

http://code.google.com/p/foxtrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben ook al een aantal jaar geen supporter meer, in het begin was ik dat wel maar toen had ik collega's die er ook heel actief mee waren en dan is het wel leuk elkaars gastenboekjes vol te plempen en persberichten te schrijven.

12 maand(en) EUR 34,80 vind ik trouwens ook wel erg veel voor een internetspelletje. Toen was het volgens mij 25 ofzo en dat vond ik al redelijk duur voor een beetje personalisatie.

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 08-04-2011 18:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Wat doen de NIET def trainers trouwens voor bijstats bij verdedigers?
Ik koop ze altijd met passen, maar dat is omdat ik defs train en dus counter. Als ik aanvallers ga trainen moet ik dan nog steeds defs met een bijstat kopen?
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik kort geleden een jeugdspeler verkocht voor € 1,1 miljoen, en gister de U-20 prospect voor € 3 miljoen, loopt nu deze jongen op de jeugdvelden rond.

Lex Passchier (100834829)
15 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2011

Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: redelijk (max. uitstekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend (max. redelijk)
Spelhervatting: onbekend (max. slecht)

Kan hopelijk ook weer een dikke plus worden. Toch mooi zo'n jeugdopleiding :9

Ik ga dadelijk op weg naar een vrijgezellenfeest en verwacht ergens morgenochtend binnen te kruipen. Op de TL heb ik de volgende speler staan :

Waldemar Philip (279907727)

Misschien kan iemand deze even een duwtje in de juiste richting geven??

Grazie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-09 10:40
Bij kopen van verdedigers (7 stuks) mik ik op zwak (matig is meegenomen) passen erbij. Ik counter niet structureel, maar elk seizoen kom je wel een paar keer een team met een veel sterker middenveld tegen. Mijn ervaring is dat met gemiddeld zwak passen in je verdediging counteren dan een bruikbare, effectieve tactiek is. Dus daar hou ik dan wel rekening mee.

Vleugelverdedigers (4 van de 7) koop ik altijd met redelijk vleugelspel.

Positiespel let ik niet echt op moet ik zeggen.

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Vleugelspel voor vleugeldefs en positiespel voor CV's. Mits je er geld voor hebt, want in de VII kan je prima door met kale wonderbaarlijke defs.
Passen op defs heb je eigenlijk niets aan, tenzij je echt regelmatig wilt gaan counteren, daarom heb ik liever positiespel of vleugelspel op m'n defs, want daar heb je altijd wat aan.

Positiespel op defs is wel vrij duur, dus ik zou daar pas naar gaan kijken als je aan de wereldklasse midjes zit. Pas dan is het de goedkopere methode om middenveld te boosten.
Vleugelspel op defs zou ik ook pas investeren als je al flinke wingers hebt staan, anders is het goedkoper om gewoon een leveltje hoger vleugelspel op je winger te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Eerste (verwachte) verlies dit seizoen - verschil in ratings was groter dan het wedstrijdverloop deed vermoeden overigens ;)

Sta nog wel steeds 3e en hoop dat lijfsbehoud mogelijk blijkt (met iets van 20 punten zou dat te doen moeten zijn, toch?).

Aanstaande woensdag denk ik mijn laatste bekerwedstrijd aangezien ik de competitie belangrijker vind vanwege dat lijfsbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En wederom verloren, terecht ook al bleef het lang spannend dat het 0-0 zou blijven. Gezien de ratings had ik weer totaal niets in te brengen. :P

Zolang je een verdediger geen extra instructies mee geeft (aanvallend bijv) dan gebruikt die def zijn positiespel toch ook niet? Hoeveel positiespel moet die dan wel niet hebben om "handig" te zijn?

[ Voor 41% gewijzigd door -TheNose- op 11-04-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

5-0 gewonnen, gaat wel goedkomen dit seizoen. Ik ben ruim het sterkste team en speel alles pic :) Ook mooi dat Alltid het weer doet.
alltid

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 11-04-2011 09:42 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat moet wel gaan lukken zo te zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ook leuk om te zien: ben 1288e van alle V teams in NL op dit moment (stond na de eerste ronde geloof ik zelfs binnen de top 1000) en volgens Alltid zou handhaving moten lukken - sta in Alltid 5e met maar klein verschil met nr4, dan denk ik dat 4e ook moet lukken, helemaal omdat ik nu 3e sta in de ranglijst ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik weet nog niet of ik naar V wil eigenlijk, had niet verwacht dat een nieuwe coach zo veel verschil zou maken (van rampzalig naar redelijk leiderschap, had geen speler met goed leiderschap met genoeg ervaring).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nu alltid het weer doet is het nog erger dan ik dacht. mijn VII is de 60e van NL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn VI is 738e, heb ook wel eens in een top 10 VI gezeten en dat is inderdaad een groot verschil. Dat trekt trouwens vanzelf weer bij want in een slechte VI stoppen ze in het nieuwe seizoen weer sterkere tegenstanders uit lagere divisies en in een goede de slechtere.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat wordt degraderen! http://alltid.org/league/18431 :P
Volgend seizoen beter, vol voor trainen nu dan maar.

Zijn er hier nog teams die veel op afkomst spelers selecteren (niet PVV style ;)). Nederlanders zijn natuurlijk goedkoper in salaris. Ik twijfel nog een beetje of ik voor een NL only team wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Laatst online: 20:52
-TheNose- schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:04:
Ah, ik ben dus niet de enige die strak onderaan staat in het ratings overzicht van de competitie. Dankzij wat geluk, en redelijke middenveldratings sta ik echter nog op de 3de plek, op slechts 1 puntje afstand van de nr. 1. Dat ga ik alleen niet volhouden tot het eind van het seizoen.

Ik ga sowieso vol voor trainen. Ik heb niets te zoeken in een hogere competitie, en wil ook niet teveel aankopen doen voor m'n A-team zolang ik het degradatiespook kan ontwijken.
Zijn er hier nog teams die veel op afkomst spelers selecteren (niet PVV style ;)). Nederlanders zijn natuurlijk goedkoper in salaris. Ik twijfel nog een beetje of ik voor een NL only team wil gaan.
Ik probeer er met basisspelers wel rekening mee te houden, scheelt toch weer 20% salaris, en het aanbod van nederlandse spelers is dusdanig groot dat er meestal wel iets tussen zit wat net zo goed voldoet als een buitenlandse speler. Voor trainees hebben Nederlanders ook mijn voorkeur, maar daar kom ik vaak toch op een buitenlander uit omdat ik niet genoeg tijd neem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend

hoe kom je in de VI met die ratings? daarmee sta ik nu stijf onderaan in de VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Met multi-skill spelers is het nog niet echt relevant voor mij. Ik heb laatst wel een dure aankoop gedaan, maar dat kon ik doen omdat de rest van mijn team lekker goedkoop is.

Gisteren afgetekend met 5-0 gewonnen. Helaas een pull-back event na 34min, dus 'maar' 5-0 geworden. Had graag dubbele cijfers gehaald. :)

Tevens gaat mijn teampje ook steeds beter functioneren. Nu al 263 hatstats incl. PIC. en tevens weer een vleugelspeler die na 30min uitvalt vanwege een blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Wceend schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:16:
[...]

hoe kom je in de VI met die ratings? daarmee sta ik nu stijf onderaan in de VII
Zelfde als ik denk ik, mijn ratings zijn niet veel beter, en had ook echt niet verwacht te promoveren, en toch werd ik tweede vorig jaar. Nu sta ik ook laatste in de VI met 3 verloren wedstrijden. Met een beetje investering zou ik misschien voor handhaving kunnen gaan, maar dat gaat hem denk ik ook niet worden. Ben wel bezig met investeringen, maar die zijn gewoon nodig, ook voor volgend jaar. Hopelijk maar ik met die investeringen kans om niet te degraderen, maar eigenlijk zie ik dat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Haha, ik haal 100stats meer en zit 1 divisie onder je! *O*

OK, niet goed gezien. TheNose zit gewoon in dezelfde divisie als ik.

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 11-04-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CoRrRan schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:27:
[...]
Haha, ik haal 100stats meer en zit 1 divisie onder je! *O*
Dat is dan wel weer heel veel voor een IIX, waarom speel je dan niet in een VI? :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Marzman schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:30:
[...]

Dat is dan wel weer heel veel voor een IIX, waarom speel je dan niet in een VI? :p
Nee! 1 divisie onder "TheNose". :) *zucht*
Ja *zucht* ja, niet op maandag proberen, dit soort dingen.

[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 11-04-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Voor een VII is het ook veel, dacht dat the nose in een VII speelde :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:39:
Voor een VII is het ook veel, dacht dat the nose in een VII speelde :)
Nein (VI.956 (18431))! Ik had vorig seizoen een verschrikkelijk slechte VIIde, dus ik ben maar gewoon gepromoveerd, gewoon omdat het kan! :P

Ik ben nu toch wat mensen op de TL aan het plaatsen, zodat ik eind van het seizoen gewoon kan overstappen op scoren trainen, om zodoende weer kampioen te worden van de VIIde waarin ik dan speel. hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb wel een zekere voorkeur voor spelers uit mn eigen land, enkel vind ik juist bij de A-spelers voor niet trainingsplaatsen dat het té duur is je te beperken tot die specifieke spelerstypes uit slechts één land...
mn idee is dat je dan vaak alsnog erg duur uitbent, omdat het lastiger is werkelijk gewoon enkel naar koopjes te zoeken en niet door te bieden.
-TheNose- schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:00:
Wat doen de NIET def trainers trouwens voor bijstats bij verdedigers?
Ik koop ze altijd met passen, maar dat is omdat ik defs train en dus counter. Als ik aanvallers ga trainen moet ik dan nog steeds defs met een bijstat kopen?
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken...
IK ben dan wel een hardcore DEF-trainer die ook nooit wat anders gedaan heeft...
maar juist daarom denk ik dat het hebben van DEF-spelers mét passing een heel goede keus is die niet echt al te duur hoeft te zijn...
Passing is niet echt een specifiek gevraagd subskill, terwijl er bij de DEF-trainers juist wél heel vaak veel behoefte aan is en dus het aanbod best aanwezig is.

Als je bv SCO gaat spelen zul je vast ook niet altijd kunnen bouwen op je middenveld en kan je zelfs erg kwetsbaar zijn tegen middenveld-reuzen die ervoor zorgen dat jouw sterke aanval dus domweg geen kansen krijgt...
Counteren in uit-wedstrijden kan dan de beste optie zijn toch belangrijke puntjes in zulke wedstrijden te sprokkelen.

Heb trouwens van het weekend weer een tegenvaller gehad, sowieso geen leuke wek met bekeruitschakeleing;
En nu dus een 1-1 gelijkspel thuis.. wél tegen en vermoedelijk sterk spelend team en misschien zelfs een favoriet voor het kampioenschap ... enkel had ik duidelijk beter ratings en had zelfs nóg beter kunnen presteren als na een half uurtje niet een van mn drie top-middenvelders gebleseerd was geraakt en vervangen door een 'opvul-oudje' (een 4e dure middenvelder was me te duur)

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 11-04-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb even mijn strategie bekeken voor de rest van het seizoen (ivm de overstap volgend seizoen naar scoren trainen) en heb besloten mijn verdedigen trainees eruit te gooien en de rest van het seizoen keepers te trainen (heb nog 4 keepers die ik nu op verdedigen train namelijk, die straks een hoop kunnen opleveren als ze twee nivo-tjes keepen stijgen). De keepers zijn een stuk meer waard dan de verdedigers die einde van het seizoen max uitmuntend/briljant zullen zijn.

Als er hier dus mensen zijn die verdedigers trainen en op zoek zijn naar een meevaller...ik heb 3 formidabele defs (18jr) die al enkele weken training achter de rug hebben (+3 zijn ze) die er voor 1mill op gaan. Sla je slag zou ik zeggen!

Het gaat om de volgende spelerts:
Barry Zeiss (304799042)
Namık Mucize (303401262)
Ion Tudor (303975783) (19jr Voor 0 op de lijst)

[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 11-04-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 nederlaag bij de koploper.
Twee A -trainees eruit met resp. +1 en +3, kortom een zure zondag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-09 10:40
4-0 gewonnen van het op papier sterkste team van de competitie. Alleen nog ongeslagen nu. Cijfermatig ben ik pas het zesde team volgens Alltid, dus promotie ligt nog niet direct voor de hand. Maar voorlopig vind ik iedere week nog goed het meest kwetsbare punt van mijn tegenstander. Gaat vast niet duren, maar wie weet ;)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-TheNose- schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:43:
[...]

Nein (VI.956 (18431))! Ik had vorig seizoen een verschrikkelijk slechte VIIde, dus ik ben maar gewoon gepromoveerd, gewoon omdat het kan! :P
Misschien dat ik dat ook maar moet doen, maar het kost zo veel geld om meteen weer te degraderen (weinig inkomsten uit wedstrijden als je alles verliest :p )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:24:
[...]

Misschien dat ik dat ook maar moet doen, maar het kost zo veel geld om meteen weer te degraderen (weinig inkomsten uit wedstrijden als je alles verliest :p )
Hangt er van af. Mijn supporters zijn van mening dat we het niet waard zijn in deze divisie te spelen, dus dan zijn de verwachtingen ook niet zo hoog. ;)

Practisch mijn hele team staat in de verkoop mensen! Komt dat zien! Voorraad is beperkt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 07:31:
[...]

Hangt er van af. Mijn supporters zijn van mening dat we het niet waard zijn in deze divisie te spelen, dus dan zijn de verwachtingen ook niet zo hoog. ;)
Valt me een beetje tegen wat de invloed is... M'n supporters zijn van mening dat: "Iedere dag in deze divisie een Bonus is"....
maar alhoewel ik bovenaan sta, 2 wedstrijden winst en één wedstrijd gelijk tegen een topfavoriet zijn ze nu hooguit 'content' en verloor ik deze maandag 1 fan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bekerwedstrijden hebben ook invloed. Niet heel realistisch, maar een team uit de laagste divisie dat de eerste bekerwedstrijd kansloos verliest raakt supporters kwijt daardoor.
Supportersclub: 2 022 leden
Stemming supporters: sturen je liefdesgedichten
Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis
Alleen maar omdat ik twee keer per week gewonnen heb omdat ik nog in de beker zit.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@theNose

Wat ga je morgen met Namik mucize doen??

EDIT : Kan deze jongen uberhaupt trainen deze week ??

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Wanneer wordt de site http://alltid.org/ eigenlijk geupdate? Is dat wekelijks of zo?
Ik zie mijn transfers na een paar dagen nog steeds niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Meestal na de wedstrijden op zondag. Ik denk niet dat het heel veel vaker gebeurd omdat het nogal wat tijd kost om alle data te verzamelen omdat hij zijn eigen database gebruikt (daarom lag het ook plat omdat hij dat wilde veranderen :p )

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 12-04-2011 13:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Marzman schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:13:
Meestal na de wedstrijden op zondag. Ik denk niet dat het heel veel vaker gebeurd omdat het nogal wat tijd kost om alle data te verzamelen omdat hij zijn eigen database gebruikt (daarom lag het ook plat omdat hij dat wilde veranderen :p )
Ah thanks, dat verklaart weer het een en ander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:35:
@theNose

Wat ga je morgen met Namik mucize doen??

EDIT : Kan deze jongen uberhaupt trainen deze week ??
Hij heeft al als verdediger gespeeld zondag, meer kan ik er ook niet aan doen. ;)
Eerste formidabel def (die afgelopen vrijdag gepopt was naar formidabel) is er uit gegaan voor 1mill zie ik net. Mooi!

Een uitmuntend/goed keeper is er WEER niet uitgegaan voor 2mill. :(

EDIT: Kan iemand deze uitmuntend keepen/goed verdedigen spelert even opspammen? Fahrettin Billur (K) (299308399), TL geeft prijzen tussen de 1.5 en 1.9mill aan.

[ Voor 37% gewijzigd door -TheNose- op 12-04-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Kun je eigenlijk je clubje failliet verklaren en een nieuwe beginnen?
Voordat ik dadelijk teveel transfers aanschaf of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:44:
Kun je eigenlijk je clubje failliet verklaren en een nieuwe beginnen?
Voordat ik dadelijk teveel transfers aanschaf of zo...
SOURCE : Hag
Faillissement
Je mag maximaal € 500 000 in de min staan. Als je meer dan € 500 000 schuld hebt krijg je na de economische update een waarschuwing van faillissementsdreiging. Het gaat hierbij om het bedrag dat voor de haakjes staat. Je hebt vanaf dit moment twee weken de tijd om je schuld te beperken tot minder dan € 500 000. Je mag hiervoor onbeperkt inloggen.

Als na de eerstvolgende economische update het bedrag, dat voor de haakjes staat, hoger is dan € - 500 000 gaat de faillissementsdreiging weg. Is het je nog niet gelukt om je schuld te verminderen tot minder dan € 500 000, dan heb je nog één week de tijd om het wel voor elkaar te krijgen.

Bij de tweede economische update na de eerste faillissementsdreiging komt het aan op het bedrag dat tussen de haakjes staat. Als je er op de economische update (in de nacht van zaterdag op zondag) voor hebt gezorgd dat het bedrag tussen de haakjes hoger is dan € - 500 000 dan gaat de faillissementsdreiging na de economische update weg. Is het je niet gelukt om je schuld te beperken tot minder dan € 500 000 dan dan ben je officieel failliet en verlies je je ploeg.

Als je alles gedaan hebt om een faillissement te voorkomen (zoals verkopen wat je hebt om je club te redden) mag je meteen een nieuw team aanvragen. Als blijkt dat je met opzet failliet bent gegaan moet je 7 weken wachten.

Uit de schuld komen
Doen
Ontsla al je personeel behalve één woordvoerder en één assistent-trainer. Als je investeert in je contacten met de zaakwaarnemers, zet deze investering dan direct stop. Als je investeert in de jeugdopleiding, zet deze dan direct stop als je in een tussenseizoen zit. Als dit niet kan ontsla dan twee van de drie scouts. Daag buitenlandse teams uit voor vriendschappelijke wedstrijden. Speel altijd thuis en met bekerregels. Op deze wedstrijden komen de meeste bezoekers af en zijn de inkomsten uit kaartverkoop dus het hoogst. Door thuis te spelen bespaar je € 6 000 aan reiskosten. Zorg ervoor dat je training in orde is, dit is namelijk een grote inkomstenbron. Kijk goed naar je spelerslijst en de transferlijst en verkoop de speler of spelers die je verlies kunnen afdekken. Beter nu even wat minder presteren dan failliet gaan.

Niet doen
Blijf van de transferknop af. Koop geen spelers meer totdat je weer financieel gezond bent, voer geen verbouwing uit aan je stadion, bouw geen plaatsen bij en breek geen plaatsen af. Huur ook geen dokters in bij een blessure; je speler wordt zonder dokters ook wel weer beter, het duurt alleen iets langer. En ga vooral niet achterover hangen in de hoop dat het vanzelf wel weer goed komt. Je moet per week zoveel rente betalen dat je alleen daaraan al failliet kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:07:
[...]

EDIT: Kan iemand deze uitmuntend keepen/goed verdedigen spelert even opspammen? Fahrettin Billur (K) (299308399), TL geeft prijzen tussen de 1.5 en 1.9mill aan.
Ik neem aan dat je het geld niet direkt nodig hebt, dus ik heb hem gewoon enkel gehotlist en zal tegen de deadline aan hem wel wat opspammen en misschien eventuele andere bieders wat 'nerveus' maken door dan mee te gaan bieden..

verder heb je volgens mij nu juist voordeel als hij initieel een lage biedprijs heeft, des te meer spelers die hem dan zullen opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:53:
[...]

Ik neem aan dat je het geld niet direkt nodig hebt, dus ik heb hem gewoon enkel gehotlist en zal tegen de deadline aan hem wel wat opspammen en misschien eventuele andere bieders wat 'nerveus' maken door dan mee te gaan bieden..

verder heb je volgens mij nu juist voordeel als hij initieel een lage biedprijs heeft, des te meer spelers die hem dan zullen opvallen.
Wat jij wil doen heb ik idd meer aan, heb het geld nog niet nodig, maar mensen triggeren om meer te gaan bieden zou perfect zijn!

EDIT: Was nog vergeten een jeugdspelert te pullen:

Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Vito van de Put heet en 15 jaar oud is.

Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.

Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Dit zou best eens wat kunnen worden, hopelijk met goed scoren of zo. :)

[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 12-04-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35857667,noline]-TheNose- schreef

Dit zou best eens wat kunnen worden, hopelijk met goed scoren of zo. :)
Snel, Goed passen en Goed Scoren en je bent 3 miljoen rijker...... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat goed passen gaat hij niet halen, want hij kan zich verbeteren van matig passen naar matig passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:35:
Dat goed passen gaat hij niet halen, want hij kan zich verbeteren van matig passen naar matig passen :P
Ik zag het net ook ja.
Maar mijn Ca$h is nog vers en heeft me nog in zijn greep volgens mij...... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Halverwege de wedstrijd 0-3 achter. dus tenzij er een wonder plaatsvindt lig ik uit de beker (had de stiekeme hoop dat het thuisvoordeel mijn B-middenvelders wel zou helpen)

EDIT: 1-3 verloren, 1 middenvelder met rood eraf.. zag na de wedstrijd overiens dat (omdat ik de opstelling ineerste instantie van de vorige bekerwedstrijd had gekopieerd) ik heb gePICd vandaag; dat was ik zeker niet van pla :(

[ Voor 40% gewijzigd door Imperial_Master op 13-04-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

2-5 gewonnen in de beker en drie spelers gestegen in ervaring, de volgende wedstrijd is een thuiswedstrijd maar die zou ik ook moeten kunnen winnen. Zeker met het thuisvoordeel, ik hoop dat ik dan geen blessures of kaarten heb :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen over ruim een uur is de aftrap van de grote uitverkoop bij SC Oud-Beijerland! Kijk even of er wat leuks voor je bij zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
-TheNose- schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:33:
Mensen over ruim een uur is de aftrap van de grote uitverkoop bij SC Oud-Beijerland! Kijk even of er wat leuks voor je bij zit. ;)
Dacht dat je onderhand alles al verkocht had.

Ontopic:

ik vroeg me af hoe ik deze stats zou moeten lezen, dit is het resultaat van een vriendschappelijke wedstrijd van mijn team tegen een ander (beter) team. Het is mijn eerste vriendschappelijk wedstrijd.

Kan iemand mij vertellen hoe dat het zit met de tekst tussen de haakjes?

[matchid=330750390]Soccer Club Brabant - 0
[teamid=1228059]
FC RSD - 4
[teamid=208923]
Middenveldrampzalig (zeer hoog)waardeloos (laag)
Rechterverdedigingwaardeloos (hoog)redelijk (heel laag)
Centrale verdedigingslecht (laag)uitstekend (heel laag)
Linkerverdedigingslecht (heel laag)matig (zeer hoog)
Rechteraanvalslecht (heel laag)waardeloos (hoog)
Centrale aanvalslecht (laag)matig (heel laag)
Linkeraanvalwaardeloos (hoog)waardeloos (zeer hoog)
HatStats64120
HatStats
Verdediging: 26
Middenveld: 12
Aanval: 26

Verdediging: 70
Middenveld: 18
Aanval: 32
LoddarStats1.543.79
PeasoStats6.5911.63
VnukStats
Verdediging: 2+ 3- 3!
Middenveld: 1*
Aanval: 3! 3- 2+Total: 2.39

Verdediging: 6! 8! 5*
Middenveld: 2-
Aanval: 2+ 5! 2*Total: 3.75
HTitaVal60.2112.5
GardierStats73120

Indirecte vrije trappen
Verdedigingslecht (hoog)zwak (zeer hoog)
Aanvalslecht (hoog)zwak (heel laag)

Tactiekcentrumaanvalnormaal
Tactiekvaardigheidformidabel(geen speciale tactiek)

Mijn team staat links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

FragNeck schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:56:

ik vroeg me af hoe ik deze stats zou moeten lezen, dit is het resultaat van een vriendschappelijke wedstrijd van mijn team tegen een ander (beter) team. Het is mijn eerste vriendschappelijk wedstrijd.

Kan iemand mij vertellen hoe dat het zit met de tekst tussen de haakjes?
de niveau's zij aangeven met bv:
Centrale aanval slecht (laag)
'slechts' is daarbij het hoofdniveau, en met 'zeer laag', 'laag', 'hoog' of 'zeer hoog', heb je daarin vier verschillende subniveau's:

in cijfers zou bv slecht (zeer laag) bv 3.00 zijn, slecht (laag) 3.25, slecht (hoog) 3.50 en slecht (zeer hoog) 3.75...
hierboven ga je dan naar 'zwak (zeer laag)' wat dan weer 4.00 zou zijn, etc.

de extra statistiek waarop veel mensen letten zij Hatstats, die geven vaak een ietwat versimpelde weergave in 4 getallen (je overall sterkte, en 3 cijfers per linie) ..
Ook bv de Loddarstats geven volgens mij vaak wel een goede weergave van je sterkte, andere Stat-systemen (Vnuk, Pseastats e.d.) zou ik aanraden gewoon uit te zetten in Foxtrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
RM-rf schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:35:
[...]

de niveau's zij aangeven met bv:

[...]

'slechts' is daarbij het hoofdniveau, en met 'zeer laag', 'laag', 'hoog' of 'zeer hoog', heb je daarin vier verschillende subniveau's:

in cijfers zou bv slecht (zeer laag) bv 3.00 zijn, slecht (laag) 3.25, slecht (hoog) 3.50 en slecht (zeer hoog) 3.75...
hierboven ga je dan naar 'zwak (zeer laag)' wat dan weer 4.00 zou zijn, etc.

de extra statistiek waarop veel mensen letten zij Hatstats, die geven vaak een ietwat versimpelde weergave in 4 getallen (je overall sterkte, en 3 cijfers per linie) ..
Ook bv de Loddarstats geven volgens mij vaak wel een goede weergave van je sterkte, andere Stat-systemen (Vnuk, Pseastats e.d.) zou ik aanraden gewoon uit te zetten in Foxtrick
Oke, dan is het voor mij nog niet duidelijk :P

Concreet:

Middenveld rampzalig (zeer hoog)

Middenveld is mij duidelijk
Rampzalig: betekent dat mijn spelers dus slechts zijn
Zeer hoog: dat ze door de setup toch goed gepresteerd hebben? Of voor 'hun doen' het goed gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tot nu toe gaat de verkoop goed, maar lopen er de komende uren nog een hoop af... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:54:
[...]

Concreet:

Zeer hoog: dat ze door de setup toch goed gepresteerd hebben? Of voor 'hun doen' het goed gedaan hebben?
Nee, het betekent dat je middenveld ongeveer 1,75 was.

Ratings worden precies berekend, maar afgerond weergegeven. Je middenveld zat dus tussen 1,75 en 1,99 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Concreet:

Het is redlijk simpel en hij heeft het goed uitgelegd. rampzalig is het hoofdcijfer, het getal tussen haakjes kun je lezen als een getal achter de komma.
Rampzalig = 1, zeer hoog = .75
Totaal kom je dus uit op 1.75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Concreet:

Nee, dat ze rampzalig spelen, maar wel heel hoog op het niveau rampzalig. Dus bijna een niveau hoger. Als je op rampzalig klikt zie je ook de tree die je kan beklimmen. Je kan het zien als cijfers, alleen gebruiken ze er in hattrick woorden voor.

Je moet er ook niet te zwaar aan tillen dat het een negatieve bijklank heeft als je net begint. Dat is bij je tegenstanders ook zo en je spelers hoeven niet goed te zijn, ze hoeven alleen maar beter te zijn als die van je tegenstander :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wat vinden jullie dat deze speler ongeveer waard zou moeten zijn?

23. Marcel Hackl (K)
20 jaar en 20 dagen, TSI = 14 560
goed in vorm, conditie goed
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Keepen: uitmuntend
Verdedigen: redelijk
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig
Passen: waardeloos
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: buitenaards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Het is tijd voor wat anders :P Passen heeft mij tot en met de V gebracht en ik zie geen mogelijkheid meer om er verder mee te komen. Het grootste probleem is dat ik nu op reusachtig/zwak zit voor basis spelers en dat levert niets meer op. Qua salaris word het ook erg duur. De vraag is wat ik nu ga doen. Sowieso ga ik op alle linies nieuwe spelers kopen dus een compleet nieuw team. Misschien hou ik 1 of 2 spelers voor het reserve elftal uit nostalgie of dat ze te weinig opleveren :) De vraag is echter wat heb je een beetje nodig om de IV te halen? :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:54:
Het is tijd voor wat anders :P Passen heeft mij tot en met de V gebracht en ik zie geen mogelijkheid meer om er verder mee te komen. Het grootste probleem is dat ik nu op reusachtig/zwak zit voor basis spelers en dat levert niets meer op. Qua salaris word het ook erg duur. De vraag is wat ik nu ga doen. Sowieso ga ik op alle linies nieuwe spelers kopen dus een compleet nieuw team. Misschien hou ik 1 of 2 spelers voor het reserve elftal uit nostalgie of dat ze te weinig opleveren :) De vraag is echter wat heb je een beetje nodig om de IV te halen? :P
Geen idee man. Optimaal verdedigers trainen heeft niet zoveel zin denk ik (counteren met 5-3-2, het kan maar is lastig). Playmaking trainen is ook erg lastig lijkt me.
Spitsen is misschien een idee? Of anders wingers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zit ook naar wingers te kijken maar hoe snel trainen die? per 5 weken ofzo?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:48:
Zit ook naar wingers te kijken maar hoe snel trainen die? per 5 weken ofzo?
Leef je uit: http://ht-box.ru/training.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Heerlijk: eergisteren een speler kopen en vandaag zien dat hij popt. Altijd leuk. Tevens een Schotse U20 potentieeltje die weer verder doorgroeit in PM van 7 naar 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok keuze is vleugelspelers geworden als nieuwe trainingsvorm. 2 def en 2 mids die ik kan trainen. Wie heeft er een beetje ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:13:
Ok keuze is vleugelspelers geworden als nieuwe trainingsvorm. 2 def en 2 mids die ik kan trainen. Wie heeft er een beetje ervaring mee?
Leuke uitdaging! Rm-RF heeft zich hier een beetje in verdiept dacht ik, maar weet niet hoe serieus dat was. Ik durf het niet aan omdat mijn trainees duur zullen zijn in aanschaf (multiskilled dus al een hoge hoofdstat) en ik er te weinig verstand van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:17:
[...]

Leuke uitdaging! Rm-RF heeft zich hier een beetje in verdiept dacht ik, maar weet niet hoe serieus dat was. Ik durf het niet aan omdat mijn trainees duur zullen zijn in aanschaf (multiskilled dus al een hoge hoofdstat) en ik er te weinig verstand van heb.
Denk dat ik ze trouwens hoog op mainskill koop hoor de basis spelers. Dus het volgende:

def: bovennatuurlijk / wing: zwak/matig leeftijd: 20/21 en dan trainen tot 23/24/25 op wing
Voor mids denk ik nog even na. Of ik speel dus 3-4-3 of 3-5-2. In geval van 3-4-3 heb ik in mijn hoofdteam maar 3 trainees en dan speel ik in e B 4-4-2 en dan heb ik er 4 dus 7 in totaal. Ik zit nog in dubio :P
3-5-2 is echt een optie maar ik denk met 3-4-3 meer aanval in huis te hebben dus betere papieren tegen een verdedigend team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik train ook wing alleen niet op een hoog niveau. Wing trainen is duur in de aanschaf en het betaald zich wel uit op langere termijn.
3-4-3 met wing kan ook zeker maar het is niet noodzakelijk.
Met voldoende vleugel kun je de vleugelaanval al een enorme boost geven waardoor 2 aanvallers wel voldoende is.
Je strategie van hoog inkopen op hoofstats lijkt me juist en dan flink ver optrainen ook oudere spelers zijn nog prima te trainen met vleugeltraining. Denk ook aan passen in het tussenseizoen en koop vooral ook al spelers in die passen hebben.

Ik ben pas weer overgeschakeld naar vleugel trainen heb dit vroeger ook gedaan met een ander team en het bevalt me uitstekend. Vooral in de lagere klassen kun je met gemak winnen doordat je vleugels enorm sterk zijn. Hogere klassen kan wat lastiger worden omdat je tacktiek voorspelbaarder is. Wat ik nog weet vanuit het verleden is dat ik vooral problemen had tegen counterteams met een enorme verdedigingsmuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:23:
[...]

Denk dat ik ze trouwens hoog op mainskill koop hoor de basis spelers. Dus het volgende:

def: bovennatuurlijk / wing: zwak/matig leeftijd: 20/21 en dan trainen tot 23/24/25 op wing
Voor mids denk ik nog even na. Of ik speel dus 3-4-3 of 3-5-2. In geval van 3-4-3 heb ik in mijn hoofdteam maar 3 trainees en dan speel ik in e B 4-4-2 en dan heb ik er 4 dus 7 in totaal. Ik zit nog in dubio :P
3-5-2 is echt een optie maar ik denk met 3-4-3 meer aanval in huis te hebben dus betere papieren tegen een verdedigend team.
Dan zou je een team moeten opbouwen dat 3-4-3 met 2 vleugels speelt, en dus 2 HEEL goede mids koopt. Ik zou in ieder geval geen concessies doen aan de 4 100% plaatsen die je hebt. (Wingbacks doen maar 50%!)

Ik ga, als ik overstap (wanneer nog geen idee), ook vleugel trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:08:
[...]

Ik ga, als ik overstap (wanneer nog geen idee), ook vleugel trainen.
nou niet iedereen vleugel trainen he dat drukt de prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:13:
[...]

nou niet iedereen vleugel trainen he dat drukt de prijzen ;)
Tsja, er zijn niet heel veel andere trainingsvormen waar je zo weinig concessies in je opstelling hoeft te doen in de hogere divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wingbacks doen maar 50%!)
Waar staat dat?

Pagina: 1 ... 21 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.