Chario2 (818126)
Verwijderd
Dit seizoen heb ik halverwege een hattrick team gekregen in deze competitie: VIII.1138
Ik promoveer niet dit seizoen maar eindig wel dik als 2e. Heb een redelijk goed jeugdteam die van de 12 teams 4 staat. Wat is nu slim om te doen? Ik heb 200.000 in de kas, moet ik wat spelers kopen op de transfermarkt of juist nog meer inspelen op eigen jeugd. Ik train btw op passen.
Wat raden jullie me aan om mijn team te verbeteren?
Volgens mij krijgt de thuisspelende ploeg gewoon als normaal de inkomsten.chario2 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:27:
Moet een p/d duel spelen maar weten jullie hoe de inkomsten verdeeld zijn ?
kon het niet zo snel in de spelregels vinden !
Net een ontluisterend eind tot het seizoen met een walkover. Lang geleden dat ik die gehad heb...
-- == Alta Alatis Patent == --
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wel directe promotie natuurlijk want kampioen was ik al. Toch jammer dat het bij 39 punten is gebleven ipv 42.
Volgend seizoen even kijken wat ik doe. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen b-team voor de beker, al heb ik toch om een of andere reden in totaal 20 spelers.
Oja, en mijn coach moet eens vernieuwd worden (goed coach, rampzalig leider). Mijn spelers met goed leiderschap zijn nog zwak in ervaring dus dat duurt nog wel 3 seizoenen. Misschien dat ik Koenmar maar coach maak dan kan ik met de beker en in de eerste wedstrijden lekker piccen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
http://wiki.hattrick.org/wiki/Qualifierschario2 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:27:
Moet een p/d duel spelen maar weten jullie hoe de inkomsten verdeeld zijn ?
kon het niet zo snel in de spelregels vinden !
beide teams krijgen de helft van de inkomsten, opkomst is echter wel lagerWhat are the advantages of playing a qualifier?
A qualifier offers many advantages for the home team, enough that some teams even go as far as to aim for 5th place in their league instead of 4th place. The teams get an additional week of training (since they play two games in the 15th week instead of only one), along with the additional income brought by a home game. To address these advantages, the Hattrick Team has adjusted the income of the home game so that both sides split the earnings. The attendance is also usually significantly less than regular season home games.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
bedankt !RM-rf schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:54:
[...]
http://wiki.hattrick.org/wiki/Qualifiers
[...]
beide teams krijgen de helft van de inkomsten, opkomst is echter wel lager
ik wist ook niet dat het thuis voordeel minder was, goed nieuws
Chario2 (818126)
Verwijderd
op doelsaldo met 1 doelpunt verschil kampioen geworden
ik stond 3 doelpunten achter en scoor in de laatste wedstrijd 4 doelpunten meer dan m'n concurrent.
hij was al zo zeker van het kampioenschap dat hij pas een uurtje voor de wedstrijd de opstelling deed.
nou maar hopen dat ik het ga halen in VII met m'n 175 rating.
de vorige kampioen van mijn competitie is meteen weer gedegradeerd en is toch een stuk sterker dan ik ben
Zo te zien zou ik mijn tegenstander moeten kunnen hebben, echter dacht ik dat ook van de laatste paar wedstrijden in de competitie en daar heb ik uiteindelijk niet de punten gepakt waarop ik had gehoopt.
Aan de andere kant twijfel ik of ik mee zou kunnen komen in de V met mijn team, maar nooit geschoten is altijd mis denk ik dan maar..
Verwijderd
Verwijderd
en wanneer worden de nieuwe competities bekend, welke dag of datum ?
spannendddddddd!
edit*
zie nu dat er op 17 en 18 maart gewisseld kan worden van competitie!
ik overweeg dat zeker te doen aangezien mijn competitie vrij sterk is voor VIII (denk ik)
Competitie: VIII.537 (45075)
edit2* hm een paar competities doorgebladerd maar niet echt bijzonder... blijf denk k maar gewoon in de huidige.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 14:12 ]
http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=3Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:51:
hoeveel zondagen is het 'tussenseizoen', 2 ?
en wanneer worden de nieuwe competities bekend, welke dag of datum ?
spannendddddddd!
edit*
zie nu dat er op 17 en 18 maart gewisseld kan worden van competitie!
ik overweeg dat zeker te doen aangezien mijn competitie vrij sterk is voor VIII (denk ik)
Competitie: VIII.537 (45075)
edit2* hm een paar competities doorgebladerd maar niet echt bijzonder... blijf denk k maar gewoon in de huidige.
Altijd een handige locatie om te kijken wat er te gebeuren staat. Voor de teams zonder P/D duels, zijn er 2 zondagen zonder wedstrijden. (Saai!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Mogelijk kan ik zelfs bovenin meespelen komend seizoen.
Iig was de huidige kampioen in die V-liga een team dat lagere ratings en sterren haalt dan mijn team.
Ik vermoed dat dat team zn P/D duel zeker gaat verliezen.
de nr 5 zal vast ook zn p/d winnen en in de liga blijven (die is vreemd genoeg qua ratings sterker dan de kampioen, eigenlijk het sterkste team dus 'mocht' hij verliezen zou het helemaal een opluchting zijn, al kan ik me dat nauwelijks voorstellen)
Nr 6 al het lastig krijgen, lijkt zijn laatste duel te hebben ge-MOTSed terwijl zn tegenstander die niet veel zwakker is PIC lijkt te hebben gespeeld en nu vast een hoger middenveld kan halen.
Alltid vergelijkingslijst: (9 teams, beide teams waarvan ik verwacht dat het spannend kan worden bijgevoegd)
http://alltid.org/teamcom...63,132313,332132,1002951/
qua Hatstats kom ik nu al best mee, terwijl ik vorig seizoen vanaf halverwege met 'spaarmode' heb gespeeld.
Nu kan ik verder investeren, wil nog 3 spelers erbij kopen, waarvoor ik tegen de 13 miljoen aan budget heb (wat ik niet helemaal op wil maken) ... qua salaris hoop ik ergens tussen de 75K tot 100K per week meer uit te geven voor die spelers (en dan zit ik qua salariskosten nog steeds in de middenmoot van mn liga)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
De AH stats die ik nu gemiddeld haal zijn 151. De AH stats van de nummer 6 in de VI waar ik wrs heen ga zijn 201.
En ik denk dat 10 miljoen investering daar niet veel verschil in gaat maken. Maar ik ga het proberen. Als ik hier in kan handhaven vind ik dat ik het netjes gedaan heb.
Het lijkt erop dat je positiespel traint, verbeter me svp als dit niet zo is...majoh schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:35:
En ik denk dat 10 miljoen investering daar niet veel verschil in gaat maken. Maar ik ga het proberen. Als ik hier in kan handhaven vind ik dat ik het netjes gedaan heb.
Probeer anders voor je niet trainingsplekken goedkopere oudere spelers aan te trekken. Voor op de lange termijn minder interessant maar om te overleven het komende seizoen wellicht noodzakelijk. Betaal je bv 2 miljoen dan heb je een 29-30 jarige verdedigingslinie die samen tussen de 12-15 sterren moeten kunnen halen.
Dan wellicht 1.5-2 miljoen voor 1 nieuwe 29-30 vleugelspeler die ook 5-6 sterren moet kunnen halen.
Als laatste nog 1 nieuwe spits voor 1 miljoen ook voor 5-6 sterren, en dan hou je 5 miljoen over voor je middenveld. Koop daar 2-3 middenvelders van rond de 22 dan moet je kunnen beginnen met gemiddeld 5 sterren per speler die als je inderdaad positiespel traint elke week sterker worden.
Maar als ik jou post lees, moet ik door deze versterking op zich wel mee kunnen komen en niet teveel geld verbrassen. De tactiek zal ik van het weekend even gaan bedenken, wel leuke uitdaging iig!
pas wel op dat het waardeverval van oudere spelers heftig is... een seizoen verder ze misschien nog maar de helft of minder waard zijn van waarvoor je ze nu koopt..majoh schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:26:
Maar als ik jou post lees, moet ik door deze versterking op zich wel mee kunnen komen en niet teveel geld verbrassen. De tactiek zal ik van het weekend even gaan bedenken, wel leuke uitdaging iig!
dat zou betekenen dat als je nu een stevige degradatiegevecht aangaat met oudere spelers je misschien aan het einde van het seizoen aan spelerswaarde' van de 10 miljoen die je er nu insteekt misschien 3 of 4 miljoen overhebt...
tevens zal een degradatiegevecht je minder inkomsten geven dan meespelen bovenin een liga lager.
Als je oudere spelers aanschaft, pas dus zeer kritisch ook op salariskosten, koop geen spelers die je 40 of 50.00 kosten per week..
overigens zou ik gekeken naar jou liga idd gewoon overwegen gewoon niet te investeren maar zoveel mogelijk te besparen en mischien je training wel om te stellen idd betwijfel ik of keepen blijven trainen nog altijd zin heeft...
aleen al het gegeven dat je in je A-team dus 10 non-trainee-posities moet invullen ... vaak met spelers die je dus niks opbrengen en vooral geld kosten is een stevige kostenpost.
RM-rf heeft natuurlijk gelijk, meedraaien in de VI gaat je geld kosten en is voor de lange termijn misschien minder interessant dan volhouden met een duidelijk plan ook al kan dat je degradatie opleveren. Misschien telt voor mij dan de eer van hoger spelen te veel mee.RM-rf schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:35:
[...]goed verhaal
Nu ik erover nadenk lijkt dit wel heel erg op mijn situatie een paar seizoenen geleden. Uiteindelijk begin ik nu een sterkere VI team te krijgen zeker na de komende investeringen maar wellicht dat ik beter ook had kunnen degraderen en niet teveel van mijn plan afwijken...
Switchen van training lijkt me op de lange termijn ook beter, al ben ik er nog niet uit wat me leuker lijkt. Dus daarom lijkt me een plan opstellen van het weekend een goed idee.
Maar bedankt voor de input die jullie nu al geven. Fijn om iemand anders visie te horen.
- 17jarige B-trainee van Excellent naar Formidable
- 22jarige A-mid van Brilliant naar Magnificent
- 17jarige B-trainee van Passable naar Solid
Antonio Pablo, 18 jaar en 38 dagen, zag zijn mate van keepen toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
Sauro Rossi,17 jaar en 92 dagen, het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van formidabel naar uitmuntend.
[ Voor 9% gewijzigd door majoh op 11-03-2011 13:00 ]
Wat dacht je van mooie jonge [snel] kale midjes kopen en die dan op vleugelspel trainen?majoh schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:32:
Sowieso is opa's kopen zonder plan weggegooid geld, dus dat gaan we niet doen.
Switchen van training lijkt me op de lange termijn ook beter, al ben ik er nog niet uit wat me leuker lijkt. Dus daarom lijkt me een plan opstellen van het weekend een goed idee.
Maar bedankt voor de input die jullie nu al geven. Fijn om iemand anders visie te horen.
Had dat zelf ook overwogen vanwege de mooie opstellingsmogelijkheden, goedkope aankoop vanwege de kale midjes, maar uiteindelijk ben ik toch maar voor Passen gegaan. Vooral omdat het eerste seizoen een wat minder seizoen is, omdat je dan eigenlijk middenvelders op je vleugels hebt staan. Maarja, je kan ook bijv. je A-midjes van zondag op de vleugels zetten op woensdag, maar dan heb je weer meer kans op blessures.
In ieder geval is het een ideetje om niet te vergeten, mocht je gaan veranderen van training. Vleugelspel is best leuk.
Edit: en Snel op een PM'er betaal je niet echt veel extra voor, omdat je er niks aan hebt op een mid, maar op een winger wordt er goud geld voor betaald
2e edit: En de eerste levels wing gaan heel snel natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door nWo_Riot op 11-03-2011 14:27 ]
heb wel een beetje stevig ingekocht en nu een erg sterk team, hiermee moe ik zelfs bovenin kunnen meedoen...
volgens HO! zal ik met default TS en conf na de seizoenswissel al 310-320 HTstats halen, en dan hoop ik de eerste weken nog een wisseltaktiek te kunnen spelen om de lagere conditie van mn nu wat oudere spelers goed te ondervangen...
ik heb nu ook dubbel bezette posities, 4 IM, 2 Vleugel, 3 spitsen, 2 Keepers, en 8/9 A-verdedigers (1 wil ik snel verkopen, mits tegen goede prijs).
bedoeling daarvan is ook met de beker lang te kunnen meedoen (alhoewel ik juist welbewust uit financiele overwegingen enkele spelers tegen week 3,4 weer door wil verkopen, ik verwacht daarbij ook een prijsvoordeel te behalen).
Mn salariskosten zijn nu net ietsjes meer dan € 300K per week
Stiekem denk ik dat ik met dit team wel kampioen zou kunnen worden (met een beetje geluk erbij), in mn toekomstige V-liga... enkel zou promotie naar de IV na één seizoen mn team financieel niet aankunnen, daarvoor wil ik eerst 20 miljoen oppotten voor verdere versterkingen
Verwijderd
Ben erg benieuwd hoe jouw komende seizoen gaat worden.
Hattrick: Thorgal Eagles
klopt, ik zit net ook te kijken en zelfs onder de top 15 hebben ze al een gemiddelde HTstat-rating die onder de 310 ligt...Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:24:
Vermoedelijk als je inderdaad 310-320 kunt halen dan kom je in de V bij de beste 25 teams als ik het nu bekijk.
wat dat betreft zal ik wel moeten 'terugbouwen',
iig mn trainingslinie wat verjongen, en ook zal ik watvan mn nu aangekochte versterking begin volgend seizoen al willen doorverkopen, op één na zijn ze allemaal nu 15-60 dagen na hun verjaardag en hebben dus nog een half seizoen voordatze een jaar ouder worden.
Doel is eigenlijk vooral ergens op plaats 2-4 te eindigen én financieel een goede plus te draaien.
één speler is aangekocht met 35 jr + 15d ... die verwacht ik echt niet langer dan en half seizoen in mn team te willen hebben omdat die vast ook best wel een skill-verval zal hebben (daarvoor heb ik hem al 4 ton onder zn TL-waarde kunnen aankopen en heeft hij vrijwel geen salariskosten, maar haalt wel tot 8 sterren, en speelde vorig seizoen in divisie II van Spanje)
[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 12-03-2011 14:40 ]
Verwijderd
he dat heb ik ook. zit ook in mijn nieuwe comp maar sta niet in de tabel. helaas wel de nr 157 van alle VII's in Nederland dus zal mijn best moeten doen om niet te degraderen. Eerste actie zal dus versterken op het middenveld worden om uberhaupt balbezit te kunnen krijgen.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:31:
Zijn er weer problemen met de kwalificatie wedstrijden, maar dan ook weer alleen in Nederland. Zit wel al in mijn nieuwe competitie dus onderwater zullen de uitslagen wel bekend zijn.
Bij mij in de league wordt het niet heel denderend spannend: Nieuwe VI.691
Wel heel erg zuur dat dit bij de p/d duels gebeurd en ik ben heel nieuwsgierig hoe ze dit nu op gaan lossen.
/▌
Sterke VI. Ik ben eerste geworden met ratings van 239 (sterkste team haalde 246, snap dat ook niet helemaal)CoRrRan schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:02:
Wel apart die P/D duels die alleen in NL niet werken. Toch schijnen alle eindresultaten wel bekend te zijn, toch?
Bij mij in de league wordt het niet heel denderend spannend: Nieuwe VI.691
/▌
De kampioen won tegen m'n verwachting in toch van het in theorie sterkere team uit de IV
Dat andere team was in theorie juist één van de sterkere uit de IV (volgens Alltid 148. van 512 in IV ), maar speelde plots veel zwakker dan normaal...
Terwijl het team uit mijn nieuwe competitie zelfs daar hooguit een middenmoter was qua ratings , maar schijnbaar vanuit het niks opeens veel hogere ratings haalde (misschien zn trainingsintensiteit sterk teruggezet, wat imho weinig nut heeft omdat het na-effect nóg erger is en warschijnlijk betekent dat hij helemaal kansloos zal zijn in die sterke IV waar hij heengaat).
Benieuwd wat nu gaat gebeuren, het team uit de IV lijkt iig al zn dure midenvelders te koop gezet te hebben (280K aan wekelijks salaris dat hij schijnbaar kwijt wil raken)...
zn enige aankoop nu is een 19jarige middenveld trainee wat zou kunnen betekenen dat hij geld-problemen heeft en moet sparen, wat een verdere verzwakking van mn liga zou zorgen.
Verwijderd
Begin me steeds meer te verbazen over hoe talentvol mijn jeugdteam begint te worden. Inmiddels 2 verdedigers die redelijk kunnen worden, 2 verdedigers die goed kunnen halen en zelfs eentje die uitstekend kan halen. Die uitstekend haalt hij waarschijnlijk niet met 17 en 0 dagen, maar goed 5 redelijke tot goede spelers op trainingsposities in de jeugd is een luxe.
Naast mij verdedigers lopen er ook nog twee vleugelspelers rond die goed kunnen halen. Die krijgen nog wel secondaire training omdat een van mijn verdedigers naast goed verdedigen ook redelijk vleugelspel kan halen. De vleugelspelers hebben op 1 matig verdedigen verder weinig bijstats dus minder interessant.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Deze: haanderik boys (508738) & RedBull Amsterdam (1279852)Salv schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:01:
Oef kwam je bijna bij mij VI.585Als het klopt wat ik gezien heb krijg ik er een botje uit de V bij, dus dat is al 1 strijd minder voor degradatie
Welke er uit de VII bij gaan komen heb ik geen idee van..
Eens kijken of we bij de top 4 mee kunnen draaien dit seizoen
uitstekend? in je jeugdteam?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:37:
Begin me steeds meer te verbazen over hoe talentvol mijn jeugdteam begint te worden. Inmiddels 2 verdedigers die redelijk kunnen worden, 2 verdedigers die goed kunnen halen en zelfs eentje die uitstekend kan halen. Die uitstekend haalt hij waarschijnlijk niet met 17 en 0 dagen, maar goed 5 redelijke tot goede spelers op trainingsposities in de jeugd is een luxe.
hoe doe je dat?
in bijna 2 jaar tijd nog nooit eentje met maximaal uitstekend gehad.
uitstekend is gewoon mogelijk in de jeugdteams.Webjunkie schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:39:
[...]
uitstekend? in je jeugdteam?
hoe doe je dat?
in bijna 2 jaar tijd nog nooit eentje met maximaal uitstekend gehad.
alle p/d duels zijn verwerkt en alle competities staan nu goed.
edit: mijn competitie eens goed bekeken. Zonder versterking wordt het vechten voor degraderen.
[ Voor 12% gewijzigd door Wceend op 14-03-2011 15:00 ]
zelf heb ik idd net ook ook een speler die in DEF uitstekend kan halen (en die ook drie wedstrijden voor dat punt staat, en ook voor mij is dat de eerste keer in iets van 10 seizoenen YA (had wel eerder een uitstekend winger, die ik echter niet uitgetrained kreeg); helaas zal die wel iets te oud zijn om er volop van te profiteren, 17jr+83d bij pullen)..
Is idd ook onderdeel van een 'golf' aan goede verdedigers in mn YA (3x goed, 1x uitstekend, 2 passabel (1 daarvan goed in passen), en nog twee matig def met hoge subskills in wing, pm en pas)
Afgelopen zondag net de perfecte bidwar gehad met één daarvan, eentje die ik wel met 17jr+0d kon pullen, ruim goed DEF en matig Positiespel (5.8 zelfs volgens HTYC)...
volgens Transfervergelijk zou die 89K doen (best laag), zelf verwachtte ik gezien zn leeftijd wel 150, heel misschien 200K te halen
Al twee uur voor aflopen deadline boden 4-6 spelers netjes tegen elkaar op, richting die 150K ... en een half uur voor deadline kwam opeens de typisch clichematige 'aggressieve' bieder die met stappen van 50K ging opdrijven... waarbij echter de voorgaande bieders niet wilden opgeven, 2 en later 1 boden netjes mee...
uiteindelijk won de aggressieve bieder, maar met €500K; een prijs waarmee ik reuze blij ben
Right; had volgens de stats niet mogen winnen, maar met MOTS een overtuigende 0-3 op de mat weten te leggen!Imperial_Master schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:50:
Als de nieuwe competities bekend zijn betekent dat dus dat ik mijn P/D heb verloren en nog een seizoen in mijn VI mag doorbrengen..
Dus alsnog promotie naar V.149 (waar ik eerder vandaag van nog een seizoen VI uitging) - deze V was afgelopen seizoen sterk (67 van 256) en dat zal komend seizoen niet anders zijn denk ik. Wordt vechten tegen degradatie
nou lekker gebalanceerd dan.RM-rf schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:11:
Uistekend is idd gewoon het maximum haalbare in de jeugdacademie, maar er zijn niet zo heel veel spelers die dat halen.
de een heeft er 2 in z'n jeugd team en de ander in 2 jaar nog nooit eentje gezien.
of krijgen alleen supporters ze

Ik heb (bijna) precies eenzelfde soort speler, alleen ben ik bang dat ik niet hoger kan gaan komen dan "zwak" positiespel. (6 sterren op middenveld, terwijl die van jou er 7 haalt, weet niet wat z'n passen was?) Hopelijk komt er ook een mooi bedrag uit. Ik weet wel dat hij echt niet heel veel meer is dan 7.0 tot 7.2 in verdedigen, dus z'n TSI zal niet >1000 zijn.RM-rf schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:11:
[...]
Afgelopen zondag net de perfecte bidwar gehad met één daarvan, eentje die ik wel met 17jr+0d kon pullen, ruim goed DEF en matig Positiespel (5.8 zelfs volgens HTYC)...
volgens Transfervergelijk zou die 89K doen (best laag), zelf verwachtte ik gezien zn leeftijd wel 150, heel misschien 200K te halen
Al twee uur voor aflopen deadline boden 4-6 spelers netjes tegen elkaar op, richting die 150K ... en een half uur voor deadline kwam opeens de typisch clichematige 'aggressieve' bieder die met stappen van 50K ging opdrijven... waarbij echter de voorgaande bieders niet wilden opgeven, 2 en later 1 boden netjes mee...
uiteindelijk won de aggressieve bieder, maar met €500K; een prijs waarmee ik reuze blij benthank god voor dat soort ongeduldige opdrijvers in bidwars (als je ten minste verkopende partij bent, wil je zelf bieden zijn dat soort gasten razend irritant, omdat ze snel de vooruitzichten van een gunstie aankoop doen verdwijnen)
Welke tijd had je ongeveer aangenomen om te verkopen? Mijn speler komt komende zaterdag uit de YC, gaat meteen op de TL en dinsdag de centjes in mijn zak.
Voor wat betreft "uitstekend": ik heb er ook maar 1 gehad in 12 seizoenen. En helemaal klote: gekocht door een team wat een tijdje later een botje is geworden, dus ik krijg er ook geen centjes meer voor!
[ Voor 6% gewijzigd door CoRrRan op 14-03-2011 15:54 ]
nee, dat heeft helemaal niks te maken met het zijn van supporter of niet...Webjunkie schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:45:
[...]
nou lekker gebalanceerd dan.
de een heeft er 2 in z'n jeugd team en de ander in 2 jaar nog nooit eentje gezien.
of krijgen alleen supporters ze
de werking van de YA is voor alle managers gewoon compleet gelijk, supporter of niet. (supporters kunnen hooguit wat langer trainingsverslagen terugkijken, wat imho een beetje een nonsens-functionaliteit is)
en ook je wens naar 'gebalanceert' snap ik eigenlijk helemaal niet ... Welke trainee's je aangeboden krijgt is gewoon iets dat 'kans' gebaseerd is (en kans-berekeningen zijn een erg belangrijk deel van het hele Hattrick-spel ... wil je dat niet, zul je vast niet veel plezier kunnen beleven op HT)
ik had hem op zondagmiddag 12:00 laten aflopen, en initieel aangeboden voor €0.CoRrRan schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:51:
Welke tijd had je ongeveer aangenomen om te verkopen? Mijn speler komt komende zaterdag uit de YC, gaat meteen op de TL en dinsdag de centjes in mijn zak.
(net nadat ik hem op donderdag gepulled had)
Was schijnbaar idd een goed moment omdat er behoorlijk veel bieders meededen (al was de verkoopprijs zonder die aggressieve bieder nog steeds vast niet ver boven de €150K gekomen)
[ Voor 24% gewijzigd door RM-rf op 14-03-2011 15:56 ]
Harry Timman [youthplayerid=98542960]
15 years and 37 days, Next birthday: 28-05-2011
Player can be promoted 187 day(s) later at 17-9-2011.
Team: Hekje mag niet
Nationality: Nederland
First day with club: 14-03-2011 09:19 (0 days ago)
Keeper ?/? Defending ?/solid Playmaking ?/? Winger ?/? Passing weak/? Scoring ?/? Set pieces ?/?
dat is natuurlijk onzin.RM-rf schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:51:
en ook je wens naar 'gebalanceert' snap ik eigenlijk helemaal niet ... Welke trainee's je aangeboden krijgt is gewoon iets dat 'kans' gebaseerd is (en kans-berekeningen zijn een erg belangrijk deel van het hele Hattrick-spel ... wil je dat niet, zul je vast niet veel plezier kunnen beleven op HT)
er wordt hier gepraat alsof het de normaalste zaak van de wereld is als je een spelertje met maximaal uitstekend trekt.
als ik dan nog nooit zo'n speler heb gehad.. in 2 jaar tijd... vind ik dat niet echt gebalanceerd.
Zo wel ik als RM-rf geven beide aan dat we 1 uitstekend speler hebben gehad in 10~12 seizoenen Youth Academy. Dat is toch zelfs nog langer dan dat jij een YA hebt? Daarmee geven we toch beide al aan dat het helemaal _niet_ de normaalste zaak van de wereld is?Webjunkie schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:07:
[...]
dat is natuurlijk onzin.
er wordt hier gepraat alsof het de normaalste zaak van de wereld is als je een spelertje met maximaal uitstekend trekt.
als ik dan nog nooit zo'n speler heb gehad.. in 2 jaar tijd... vind ik dat niet echt gebalanceerd.
Dat DSanka zoveel mazzel heeft met z'n jeugd... (Toch wel jammer dat hij met z'n A-team wat minder mazzel heeft gehad afgelopen seizoen...)
En trouwens: hij heeft het ook maar over 1 speler met uitstekend. En volgens mij heeft DSanka ook niet zo veel mazzel dat hij elke week een "uitstekend" speler trekt uit de pool met talenten.
Hoe is het overigens uiteindelijk afgelopen met de Toto? De einduitslag zie ik nog niet terug op de site?
Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9
Verwijderd
Trouwens die uitstekend kan worden staat nu nog op matig en heeft nog 66 dagen voordat hij gepromoveerd kan worden. Dus uitstekend gaat hij niet halen voor die tijd. Zit net even terug te kijken en van de laatste 8 nieuwe jeugdspelers kunnen er minimaal 5 redelijk verdedigen halen. Dus de kans daarop is wel erg klein inderdaad en dat ik mazzel daarin heb staat buiten kijf.CoRrRan schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:28:
[...]
Dat DSanka zoveel mazzel heeft met z'n jeugd... (Toch wel jammer dat hij met z'n A-team wat minder mazzel heeft gehad afgelopen seizoen...)
En trouwens: hij heeft het ook maar over 1 speler met uitstekend. En volgens mij heeft DSanka ook niet zo veel mazzel dat hij elke week een "uitstekend" speler trekt uit de pool met talenten.
Het mindere seizoen van mijn A-team had meer te maken met het aantrekken van veel Surinamers op mijn middenveld, waardoor mijn middenveld minder werd. Had verder weinig met geluk te maken, maar daar word komende seizoenen weer hard aan gewerkt.
Niettemin terecht verloren, was een sterk counter team.
Weer een seizoen in die kl*te V.
Chario2 (818126)
mijn totale tsi is 60.000 dat is het laagste van de hele competitie de rest zit tussen de 100.000 en 400.000 tsi. Dat ga ik dus nooit redden dit seizoen.
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem, we zorgen gewoon voor een enorme verrassing komend seizoen!Wceend schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:55:
hmm heb net wat verder zitten kijken naar mijn nieuwe divisie.
mijn totale tsi is 60.000 dat is het laagste van de hele competitie de rest zit tussen de 100.000 en 400.000 tsi. Dat ga ik dus nooit redden dit seizoen.
doe je goed met een tsi van 144.000 in de VI. ik moet minsten 300.000 halen wil ik promoveren uit deze VII. Bestaat dus nog steeds dat je in bepaalde competities zo'n hoog niveau moet halen dat zodra je promoveerd je direct 2 competities naar boven doorschiet.-TheNose- schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:02:
[...]
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem, we zorgen gewoon voor een enorme verrassing komend seizoen!
misschien toch maar degraderen en een betere VII opzoeken over twee seizoenen. Alhoewel dat ook wel tegen mijn principes is.
en ook of je B-team bv hoge skilled spelers kent, of juist vooral draait op jonge 17-18-jarige trainee's.
sommige teams die bv passing of spelhervatting trainen hebben vaak erg hoge TSI-ratings,
train je een pure hoofdskill kun je juist ook met relatief lage TSI een goede prestatie neerzetten

dat TSI niet alles zegt snap ik maar ook de ratings van de teams in mijn divisie zijn enorm vergeleken met mijn ratings. Wat me wel opvalt is dat het middenveld wel mee valt maar vooral de def ratings enorm zijn.RM-rf schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:32:
TSI zegt natuurlijk niet alles... dat ligt ook sterk aan de ouderdom van je spelers (boven de dertig daalt hun TSI veel sneller dan de prestatie en oude spelers met relatief weinig TSI kunnen fikse prestatie neerzetten)
en ook of je B-team bv hoge skilled spelers kent, of juist vooral draait op jonge 17-18-jarige trainee's.
sommige teams die bv passing of spelhervatting trainen hebben vaak erg hoge TSI-ratings,
train je een pure hoofdskill kun je juist ook met relatief lage TSI een goede prestatie neerzetten
Misschien dat ik met mijn vleugeltraining via de vleugel nog wat kan doen want dat wordt toch wel verwaarloosd bij de meeste teams.
mijn team id = 208190CoRrRan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:42:
Toch lastig om mee te denken als we niet weten welk team je beheert...
Gelukkig wordt hieronder even duidelijk gemaakt hoe het zit. Ik heb ook 1 potentieel uitstekend in de jeugdopleiding zitten, maar die kan (als ik hem zou trainen) dat pas rond zijn 18e bereiken waarschijnlijk. In het oude jeugdsysteem ging het ook op deze manier en dan had je soms ook managers die 3x per seizoen een goed speler uit het systeem trokken en mensen (zoals ik) die in jaren jeugdspelers pullen er 1x een goed uithalen. Dat is dus die kansberekening. Niet iedereen krijgt per seizoen 1x uitstekend, 1x goed etc.Webjunkie schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:07:
[...]
dat is natuurlijk onzin.
Ik kreeg ook een +4 voor een trainee op m'n dak. Ook eentje die ik eigenlijk al een tijdje wil verkopen, dus nu helemaal kut.d3lph schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:23:
Even een vriendschappelijke wedstrijd op dinsdag om mijn A spelers op peil te houden, vriendschappelijk ammehoella!!! Voor de rust 3, ja DRIE a spelers eraf getrapt....

Mijn mids, spitsen en winger zijn allemaal 30ers.RM-rf schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:32:
TSI zegt natuurlijk niet alles... dat ligt ook sterk aan de ouderdom van je spelers (boven de dertig daalt hun TSI veel sneller dan de prestatie en oude spelers met relatief weinig TSI kunnen fikse prestatie neerzetten)
je hebt ook erg goede aanvalsratings an sichWceend schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:33:
[...]
dat TSI niet alles zegt snap ik maar ook de ratings van de teams in mijn divisie zijn enorm vergeleken met mijn ratings. Wat me wel opvalt is dat het middenveld wel mee valt maar vooral de def ratings enorm zijn.
Misschien dat ik met mijn vleugeltraining via de vleugel nog wat kan doen want dat wordt toch wel verwaarloosd bij de meeste teams.
http://alltid.org/teamcom...5,1282706,1233472,206073/
Wel snap ik niet dat je niet vaker AOW (Aanvallen over Vleugels) speelt, je centrale aanval is veels te zwak als je aanvallers naar de vleugel spelen.
je moet het dus echt hebben van vleugelkansen, en die komen bij Normaal speel veel minder.
Ik denk ook dat je niet helemaal kansloos zult zijn (wel underdog), wél zul je het moeten hebben van je thuiswedstrijden waarin je kunt pogen een sterker middenveld te halen en zo (vleugel)kansen af te dwingen voor je sterke vleugelaanval...
tegen Jordson United, 1 FC Bontebrug en FC Ameland *90* zul je thuis een kans hebben. (die hebben een middenveld waar je mee zou kunnen komen, zeker thuis, zulke wedstrijden moet je zeker presteren)
Rapid Stoelgang heeft wel een iets duidelijker sterker middenveld, maar heeft verder erg zwakke ratings, daar zou misschien een verrassing inzitten (het is een ultiem team om Counter tegen te spelen, maar voor counterspel moet je team ok wat eigenschap hebben, vooral passing bij je verdedigers).
Je vleugelverdedigers hoeven overigens niet aanvallend te spelen, voor training maakt dat niks uit en soms kan het misschien zin hebben ze naar binnen of gewoon verdedigend te spelen als je meer hebt aan een ietwat betere DEF-rating dan sterke vleugel-aanvals-ratings.
Mocht je budget hebben voor versterking moet je zeker kijken of je een versterking van je centrale verdediging én je Keeper zou kunnen betalen (een keeper met DEF en meer ervaring is volgens mij belangrijk voor jouw team, die 21-jarige keeper nu kun je imho beter verkopen en een oudere terugkopen)..
Eventueel kun je bv ook kijken of je relatief goedkoop een backup-CV kunt aanschaffen, met matig ervaring en goed/solid Leiderschap... die kun je bv aan het eind van wedstrijden inwisselen voor je andere oude CVer, die nogal wat conditieverval kent aan het eind van wedstrijden...
hét voordeel van een matig-ervaren speler met goed leiderschap is dat je die veelal voor hun 'normale' TV-prijs kunt aankopen, maar zodra ze in ervaring poppen naar redelijk, gelden ze opeens als 'Future coaches' en die doen ook zonder enige skill al makkelijk 200-250K
[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 16-03-2011 11:39 ]
super bedankt dat je even naar mijn team hebt gekeken.Mijn aanval is inderdaad goed en als ik zo op alltid kijk hoef ik daar niets aan te doen. Mijn wingbacks staan aanvallend omdat ik dacht dat dit bijdraagt aan de vleugelratings. Dat ik weinig met tacktiek vleugel speel komt doordat ik het in de VIII niet nodig had nu zeker wel en ga ik dat dus ook vaker doen.
Budget heb ik nu niet echt ik heb wel wat te koop staan dus misschien kan ik nog wat versterken.
Ga mijn vleugelspelers nog niet verkopen in ieder geval die moeten nog even groeien. In mijn B team staan nu vleugeltrainee's klaar met formidabel PM die doen misschien nog wat met de ratings. Passen train ik bij in het tussenseizoen dus dat wordt hopelijk beter.
Mijn keeper is inderdaad niet super ik zal kijken wat ik daar aan kan doen met mijn budget om dan ook de defense te verbeteren. De aanval stelt namelijk niet veel voor bij de meeste teams.
Mogelijk is mijn voordeel dat ik de underdog ben dus dat de meesten PIC tegen mij spelen.
edit: nog een aanvullende vraag.
is het slim om zo snel mogelijk een coach met leiderschap aan te stellen voor een pic/pin strategie?
[ Voor 5% gewijzigd door Wceend op 16-03-2011 11:59 ]
wingbacks ofensief dragen idd bij aan je vleugelrating, maar dat gaat ook flink ten kostte van je def-ratings...Wceend schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:47:
[...]
Mijn wingbacks staan aanvallend omdat ik dacht dat dit bijdraagt aan de vleugelratings.
zeker aangezien ik het idee heb dat je sowieso een zeer sterke vleugelaanval heb zou je kunnen kiezen die ook bv minder offensief te spelen om minder DEF te verliezen... in wedstrijden waar je het middenveld verliest kun je misschien wel DEF harder nodig hebben dan vleugelaanval.
vleugelspel gaat wel ten kostte van de Centrale Verdediging, wat juist je zwakste punt is en mogelijk een probleempje..Dat ik weinig met tacktiek vleugel speel komt doordat ik het in de VIII niet nodig had nu zeker wel en ga ik dat dus ook vaker doen.
anderszijds is het juist voor jou perfect om ervoor te zorgen dat de kans op vleugelkansen veel groter wordt (de meeste kansen over de vleugels zul je vast maken)
Het zou in jouw competitie je zeker een voordeel kunnen geven, omdat je dan juist erg kunt profiteren van hetedit: nog een aanvullende vraag.
is het slim om zo snel mogelijk een coach met leiderschap aan te stellen voor een pic/pin strategie?
je concentreren op bepaalde 'belangrijke' wedstrijden die je absoluut wil winnen..
anderszijds zijn de kosten wel hoog (moet je dat altijd doen met een speler uit je eigen team die je specifiek 'voorbereid' daarvoor, waarbij je overigens een voordeel kunt behalen door een speler met lager ervaring maar hoog leiderschap te kopen en die een tijd te laten meespelen)
ik heb nu een FC met goed ervaring en redelijk leiderschap. Die zou ik aan kunnen stellen als ik geld vrij kan maken ervoor. Daarnaast moet ik nog een extra FC aannemen om aan de toekomst te denken mogelijk kan ik dit combineren met het versterken van mijn verdediging.RM-rf schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:33:
[...]
wingbacks ofensief dragen idd bij aan je vleugelrating, maar dat gaat ook flink ten kostte van je def-ratings...
zeker aangezien ik het idee heb dat je sowieso een zeer sterke vleugelaanval heb zou je kunnen kiezen die ook bv minder offensief te spelen om minder DEF te verliezen... in wedstrijden waar je het middenveld verliest kun je misschien wel DEF harder nodig hebben dan vleugelaanval.
[...]
vleugelspel gaat wel ten kostte van de Centrale Verdediging, wat juist je zwakste punt is en mogelijk een probleempje..
anderszijds is het juist voor jou perfect om ervoor te zorgen dat de kans op vleugelkansen veel groter wordt (de meeste kansen over de vleugels zul je vast maken)
[...]
Het zou in jouw competitie je zeker een voordeel kunnen geven, omdat je dan juist erg kunt profiteren van het
je concentreren op bepaalde 'belangrijke' wedstrijden die je absoluut wil winnen..
anderszijds zijn de kosten wel hoog (moet je dat altijd doen met een speler uit je eigen team die je specifiek 'voorbereid' daarvoor, waarbij je overigens een voordeel kunt behalen door een speler met lager ervaring maar hoog leiderschap te kopen en die een tijd te laten meespelen)
Je hebt een CV en een vervangende keeper nodig en daarnaast wil je ook je coach veranderen. Dat laatste kost je in ieder geval 500~700K. Je keeper die je momenteel hebt (halverwege tussen Excellent en Fomidable?) verkopen levert je geld op (~600K?) en hopelijk kun je dat direct investeren in een soortgelijke keep die wat ouder is en meer ervaring heeft. Dus misschien speel je daar quitte op.Wceend schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:42:
[...]
ik heb nu een FC met goed ervaring en redelijk leiderschap. Die zou ik aan kunnen stellen als ik geld vrij kan maken ervoor. Daarnaast moet ik nog een extra FC aannemen om aan de toekomst te denken mogelijk kan ik dit combineren met het versterken van mijn verdediging.
Je zou bijv. een speler als dit (iets meer centjes) er voor in de plaats kunnen nemen dan:
Al het andere geld wat je dan over hebt kun je dan steken in die nieuwe CV.Grigory Panfilov [playerid=203460313]
29 years and 40 days, Next birthday: 27-05-2011
Nationality: Finland
In solid form, solid stamina.
A sympathetic guy who is calm and honest.
Has inadequate experience and poor leadership abilities.
Owner: Jämlikhetens BK (since 05-04-2010 (15/41), 3s 1wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 5 360
Wage: 3 492 € (2 910 €) /week including 20% bonus 55 872 €/season
HTMS Points: Ability: 289 / Potential: 114
Keeper excellent Defending passable Playmaking wretched Winger wretched Passing wretched Scoring disastrous Set pieces solid
Deadline: 16-03-2011 13:42 (43min)
Asking price: 500 000 €
Highest bid: 625 000 € by VALENCCIA
Dit is mijn huidige keeper:CoRrRan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:01:
[...]
Je hebt een CV en een vervangende keeper nodig en daarnaast wil je ook je coach veranderen. Dat laatste kost je in ieder geval 500~700K. Je keeper die je momenteel hebt (halverwege tussen Excellent en Fomidable?) verkopen levert je geld op (~600K?) en hopelijk kun je dat direct investeren in een soortgelijke keep die wat ouder is en meer ervaring heeft. Dus misschien speel je daar quitte op.
Je zou bijv. een speler als dit (iets meer centjes) er voor in de plaats kunnen nemen dan:
[...]
Al het andere geld wat je dan over hebt kun je dan steken in die nieuwe CV.
Franck Vicente (298864076)
21 jaar en 23 dagen, volgende verjaardag: 13-06-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 17-12-2010)
Total Skill Index (TSI): 6 530
Loon: 4 476 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: uitstekend
Verdedigen: zwak
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos
Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: redelijk
Ik wil hem eigenlijk pas verkopen als ik een vervanger heb zodat ik van het geld van de keeper mijn CV kan opwaarderen. Hopelijk verkoop ik wat ik nu te koop heb staan dan kan ik daarmee een keeper kopen.
mijn coach wordt dan een probleem ja maar daar moet ik maar een oplossing voor zien te vinden.
Al is mijn 176 hatstats iets lager dan de 246 van de nr 1. mijn Vide is ook slechts 564ste van de 1024. Middenmotertje dus.
Ruilen?-TheNose- schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:29:
Als ik me trouwens iets beter in de rest van mijn tegenstanders verdiep, ben ik met mijn counterteam nog niet eens zo kansloos voor handhaving.
Al is mijn 176 hatstats iets lager dan de 246 van de nr 1. mijn Vide is ook slechts 564ste van de 1024. Middenmotertje dus.
misschien een seizoen wachten en hattrick vervuld je wensen. Tenminste als ze ruilen in de laagste divisies ok vinden en dit overal gaan toestaan.
Gister een nieuwe spits gekocht, wonderbaarlijk scoren, uitstekend passen met koppen, 24 jaar voor 3.3mil. Deze mag mijn aanval komend seizoen gaan versterken en vanavond krijgt hij al een test
Is dat niet een beetje veel?Salv schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:32:
Helaas is VII niet de laagste speelbare divisie in nederland, dat is namelijk VIII
Gister een nieuwe spits gekocht, wonderbaarlijk scoren, uitstekend passen met koppen, 24 jaar voor 3.3mil. Deze mag mijn aanval komend seizoen gaan versterken en vanavond krijgt hij al een test
Ik ben momenteel op zoek naar een supernatural scoren & excellent(+) passen spits en zoek eigenlijk niet heel veel verder dan 3.5M, maar daar zijn er toch nog wel wat van te vinden. Dan zijn ze wel niet 24, maar ik vind 27/28 toch ook best OK voor niet trainingsplaatsen? Dan krijg je een spits die gewoon 9* kan halen.
Bijv.: Milan Čubrilo (200218449) (Quick) of Joe Whitmore (210206121) (Head)
Is dit niks voor je?CoRrRan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Ik ben momenteel op zoek naar een supernatural scoren & excellent(+) passen spits en zoek eigenlijk niet heel veel verder dan 3.5M, maar daar zijn er toch nog wel wat van te vinden. Dan zijn ze wel niet 24, maar ik vind 27/28 toch ook best OK voor niet trainingsplaatsen? Dan krijg je een spits die gewoon 9* kan halen.
Marc Rondeau (250224368), aardige 22 jarige jongen die altijd als eerste op het trainingsveld staat, helpt na de training de wasjuffrouw met de vuile was en kan ook nog eens fantastisch koken!
Voor een magere 3.8m een koopje!
Ik zie nu wel dat ik een typ fout heb gemaakt. Het gaat om een wereldklasse spits, met uitstekend scoren en koppen.CoRrRan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Is dat niet een beetje veel?
Bijv.: Milan Čubrilo (200218449) (Quick) of Joe Whitmore (210206121) (Head)
27/28 zou wellicht net kunnen in de aanschaf, maar als ze dan een fikse blessure krijgen ben je wel de klos. Daarnaast vindt ik het financiële afschrijving ook wel erg groot bij dit soort spelers..
En Salv: wereldklasse is al wat beter te geloven! Daarnaast heb je natuurlijk wel een grotere afschrijving bij wat oudere spelers, maar als het goed is, kan ik met zo'n speler volgens mij redelijk eenvoudig ook in de Ve klasse spelen.
d3lph: ik heb 'em wel voorbij zien komen, maar ik moet nog 2 andere spelers hebben en wil dus onder de 3.5M blijven voor m'n spits. Moet daarnaast nog een goede vleugel en een CV of misschien DWB halen.
[ Voor 6% gewijzigd door CoRrRan op 16-03-2011 20:23 ]
Verwijderd
Aardig federatie Dream Team als ik het zo bekijk!!!! (ook al heb ik nog geen afvaardiging)[b][message=35697178,noline]CoRrRan schreef
Even tussendoor: ik heb een Alltid-groep gemaakt voor GOT: http://alltid.org/group/39875/. Ik weet dat er ook een Federation pagina is, maar daar kunnen non-supporters (ik dus) niet bij, iedereen in de groep kan andere teams toevoegen!
Tweede rating in sterren, helaas zak ik wel ver als het om mijn ratings gaat
Ik mis VanOnderen, die heeft een vrij goede keeper tegenwoordig... :-)CoRrRan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:
Even tussendoor: ik heb een Alltid-groep gemaakt voor GOT: http://alltid.org/group/39875/. Ik weet dat er ook een Federation pagina is, maar daar kunnen non-supporters (ik dus) niet bij, iedereen in de groep kan andere teams toevoegen!
En Salv: wereldklasse is al wat beter te geloven! Daarnaast heb je natuurlijk wel een grotere afschrijving bij wat oudere spelers, maar als het goed is, kan ik met zo'n speler volgens mij redelijk eenvoudig ook in de Ve klasse spelen.
d3lph: ik heb 'em wel voorbij zien komen, maar ik moet nog 2 andere spelers hebben en wil dus onder de 3.5M blijven voor m'n spits. Moet daarnaast nog een goede vleugel en een CV of misschien DWB halen.
x2. Kan dat niet zo één, twee, drie vinden.d3lph schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:22:
Hoe word ik precies lid van de nieuwe groep op Alltid?
Ligt het aan mij of heb je 'maar' 10 ploegen aan de GOT groep toegevoegd? De federatie zelf heeft er namelijk veel meer, 74 (waar ik 63ste sta in ratingsCoRrRan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:
[edit] Ik kan de GOT groep wel toevoegen aan mijn favorieten (links onderin het menu van de groep)
[ Voor 5% gewijzigd door majoh op 17-03-2011 09:52 ]
245972924 staat weer te koop iemand ie misschien een openingsbod wil doen?CoRrRan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:37:
Of gewoon de gok nemen en je keeper op de TL gooien. Als je een marge houdt tussen de TransferCompare en je begin bod, kunnen GOT'ers je helpen met een bod op de speler. De 3 die nu te koop staan, zitten te dicht bij (of eroverheen), dus kunnen we niet echt helpen je geld voorruit te geven. (Als je een bod ontvangt op een speler die te koop staat, krijg je meteen dat geld ter beschikking om uit te geven aan iets nieuws.)
Simeon Grigorov (245972924)
25 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 10-06-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Trappers Hasselt (sinds 30-11-2010)
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 1 404 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 20-03-2011 15:23
Vraagprijs: 0 €
Plaats een bod op deze speler €
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: formidabel
Vleugelspel: zwak
Passen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
Tsss SC Oud-Beijerland staat niet eens bij de GoT group.
[ Voor 34% gewijzigd door -TheNose- op 18-03-2011 09:41 ]
Dit topic is gesloten.