Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.072 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:16:
[...]

Ja ben er ook wel tevreden mee. Eerste echte topper die uit de jeugd naar boven komt.
Ik zat zelf ook aan 20:00 te denken, echter wil ik een keeper aanschaffen die om 20:41 afloop. Ik hoop met een vroeg bod de laatste tonnen vrij te kunnen maken om serieus mee te bieden.

U20 is inderdaad bekeken. Ik heb destijds contact gehad met een scout van JOINT, maar de redelijk skills op vleugel en positiespel waren in zijn optiek net te weinig om echt aanmerking op U20 te maken, helaas....
Als ik het niet vergeet doe ik er wel een bod op. Maar pin mij er niet op vast :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35465907,noline]CoRrRan schreef

Zorg dat deze even in dit topic gepost wordt: 14687424.1 op HT. Daar kijken volgens mij behoorlijk wat managers om talentjes op te pikken.
Ga ik doen Thanks.
[b][message=35466427,noline]Damien2004 schreef

Als ik het niet vergeet doe ik er wel een bod op. Maar pin mij er niet op vast :)
Dat zou inderdaad super zijn _/-\o_ ..........en ik zal niet pinnen ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:56:
[...]

haha die kan ik voorlopig niet betalen ;)
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Ik wil ook wel een beginbod doen, waar zat je aan te denken (hoeveel heb je nodig). En zet hem dan niet te duur te koop want dan werkt het met zo'n beginbod niet lekker. Post hier maar een playerID ofzo (of dm).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:31:
Ik wil ook wel een beginbod doen, waar zat je aan te denken (hoeveel heb je nodig). En zet hem dan niet te duur te koop want dan werkt het met zo'n beginbod niet lekker. Post hier maar een playerID ofzo (of dm).
Player ID is 312892528

Ik verwacht een ton of 4 a 5 nodig te hebben.

Wat is een juiste begin prijs volgens jou??
Omdat CorRran aangaf 700K een juiste indicatie te vinden......

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen een openingsbod en wat de totale opbrengst zal zijn. Als jij een openingsbod wilt dan moet je aan prijs waarvoor je hem op de lijst zet zo'n 70% (max) is van de gemiddelde transferwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:43:
Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen een openingsbod en wat de totale opbrengst zal zijn. Als jij een openingsbod wilt dan moet je aan prijs waarvoor je hem op de lijst zet zo'n 70% (max) is van de gemiddelde transferwaarde.
Ik heb hem er net opgezet voor 500K........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:02:
[...]

Ik heb hem er net opgezet voor 500K........
Nu niet meer. :)

Ik zou hem wel graag willen hebben, maar dan moet ik zelf ook een trainee kwijt zien te raken. maar die zit net tussen outstanding & brilliant in, dus ik moet nog even geduld hebben. Ik denk echt dat hij meer dan 700K waard is eerlijk gezegd. Enig idee hoeveel PM hij heeft? 6.0 of 6.9?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35468918,noline]CoRrRan schreef
[...]
Nu niet meer. :)
Ik zag het....grazie..... :*)
Ik zou hem wel graag willen hebben, maar dan moet ik zelf ook een trainee kwijt zien te raken. maar die zit net tussen outstanding & brilliant in, dus ik moet nog even geduld hebben. Ik denk echt dat hij meer dan 700K waard is eerlijk gezegd. Enig idee hoeveel PM hij heeft? 6.0 of 6.9?
Ik verwacht ook wel iets meer te ontvangen, maar de markt is vreemd op dit moment ( althans zo ervaar ik het ). Het feit dat hij nu 17,0 is moet ook een voordeel zijn.

Om heel eerlijk te zijn kan ik je niet zeggen hoe hoog hij in zijn PM is, sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Je moet geluk hebben dat er net een paar mensen online zijn die die speler willen hebben. Bij jeugdspelers is er een enorme geluksfactor qua verkoopprijs, simpelweg omdat de transfervergelijking niet betrouwbaar is. Je moet dus hopen op mensen die je speler flink hoger inschatten dan de TV.
Groot verschil in waarde tussen 17y 0 en 17 110 dagen, groot verschil tussen 7,0 scoren en 7,9 scoren. Ik had bepaalde spelers een tijdje geleden in de gaten gehouden, en soms ging een hele mooie speler voor 4 ton, en 2 dagen later een veel slechtere voor 6 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Dan kost het me toch 784k want zowel ervaring als leiderschap is goed bij hem?
Ik heb inmiddels 350k binnen aan kaartverkoop nog 3 thuis wedstrijden en ik heb het geld. Kan hem ook pas op 24 Februari promoveren, dan speelt hij 16 weken bij mij.
Hoef dus geen spelers ervoor te gaan verkopen :)
RM-rf schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:36:
[...]

Zoiets kost minimaal iets van €784.000, maar die prijs zakt wel iets als die speler meer ervaring heeft (per 2 ervaringspunt misschien ergens rond de €4-5000 goedkoper, een ervaringspunt krijgt een speler per gespeelde competitiewedstrijd)

als je echter geldzorgen hebt, zou ik aanraden dat niet te doen, de meerwaarde van een dure coach met hoog leiderschap is er enkel als je team écht structureel financieel gezond is en je wilt pogen een 'sprong' naar boven te doen (en zou imho eigenlijk ook gepaard moeten gaan met aanvullende investeringen, niet het verkopen van spelerskapitaal)
De speler met goed LS en goed XP verkopen brengt goed geld op (€600.000 is een goede richtprijs voor zulke 'Future coaches')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nWo_Riot schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:21:
Je moet geluk hebben dat er net een paar mensen online zijn die die speler willen hebben. Bij jeugdspelers is er een enorme geluksfactor qua verkoopprijs, simpelweg omdat de transfervergelijking niet betrouwbaar is. Je moet dus hopen op mensen die je speler flink hoger inschatten dan de TV.
Groot verschil in waarde tussen 17y 0 en 17 110 dagen, groot verschil tussen 7,0 scoren en 7,9 scoren. Ik had bepaalde spelers een tijdje geleden in de gaten gehouden, en soms ging een hele mooie speler voor 4 ton, en 2 dagen later een veel slechtere voor 6 ton.
Klopt. De eerste paar weken verloopt de prijs meestal logaritmisch. Maar als de speler ook nog eens getraind blijft, vlakt die waarde natuurlijk niet echt af. Alleen als er niets mee gedaan wordt zakt die prijs natuurlijk als een plumpudding in elkaar.

Deze speler lijkt behoorlijk op spelers die ik redelijk recent heb gekocht, maar die nog net ietwat ouder zijn, dus als je deze speler met 17jr3d gaat kopen, kun je er bijna van uit gaan dat hij >1M waard is. En dat blijkt ook wel, want er is een Griek die er nu 1.1M voor bied. Een prima prijsje, en ik denk zelfs dat het het plafond nog niet is. Ik ga er echter zelf niet meer op bieden.

Hopelijk koopt een vleugeltrainer hem. Al heeft hij geen specialty, ik denk dat hij op de vleugel het beste zal gaan presteren. Voor een middenvelder zou de vleugelskill eigenlijk verwisseld moeten zijn met verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mag ik even vragen waarom jullie mijn spelers nog niet gekocht hebben? Ga eens snel bieden ja! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Haha, omdat je veel te hoog inzet :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Salv schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:50:
Haha, omdat je veel te hoog inzet :P
Valt mee hoor, ze staan net iets boven de gemiddelde marktwaarde. :P Meestal probeer ik dat eerst waarna ik ze de tweede keer er voor 0 op zet. Vaak gaan dan mensen die ze op de korrel hadden maar het net te duur vonden erop bieden en komen dan alsnog uiteindelijk bij mijn originele vraagprijs in de buurt. :P

In mijn begroting voor nieuwe trainees zouden de spitsen er voor 3mill elk uit moeten gaan minimaal en die winger rond de 2mill. Nooit geschoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35470409,noline]CoRrRan schreef
[...]

Deze speler lijkt behoorlijk op spelers die ik redelijk recent heb gekocht, maar die nog net ietwat ouder zijn, dus als je deze speler met 17jr3d gaat kopen, kun je er bijna van uit gaan dat hij >1M waard is. En dat blijkt ook wel, want er is een Griek die er nu 1.1M voor bied. Een prima prijsje, en ik denk zelfs dat het het plafond nog niet is. Ik ga er echter zelf niet meer op bieden.

Hopelijk koopt een vleugeltrainer hem. Al heeft hij geen specialty, ik denk dat hij op de vleugel het beste zal gaan presteren. Voor een middenvelder zou de vleugelskill eigenlijk verwisseld moeten zijn met verdedigen.
Ben nu al erg tevreden met de bieding van deze Griek. Hoop op meer, maar dit is al zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
-TheNose- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:00:
[...]

Valt mee hoor, ze staan net iets boven de gemiddelde marktwaarde. :P Meestal probeer ik dat eerst waarna ik ze de tweede keer er voor 0 op zet. Vaak gaan dan mensen die ze op de korrel hadden maar het net te duur vonden erop bieden en komen dan alsnog uiteindelijk bij mijn originele vraagprijs in de buurt. :P

In mijn begroting voor nieuwe trainees zouden de spitsen er voor 3mill elk uit moeten gaan minimaal en die winger rond de 2mill. Nooit geschoten....
Das waar, ik ga de mijne ook dicht tegen het gemiddelde erop zetten vanavond. De markt kakt een beetje in dus dan maar hoger inzetten, te laag is gevaarlijk want dan krijg je niet wat je wilt, of wat hij waard is.

Ga vanavond wel afscheid nemen van een club icoon, Kops hij was er vanaf het begin bij, maar door zijn aanhoudende slechte vorm gaat hij er toch echt uit, heb hem genoeg weken gegeven om te herpakken maar dat doet ie maar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ga twee opa spitsen en een opa winger halen voor weinig en koop dan dure trainees die over 3 seizoenen basisspeler worden als ik van training switch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze middag een 18 jarige Briljante keeper, met slecht DEF gekocht voor 2 miljoen. Meteen in de friendly in de verdediging gezet. Heeft meneer al een pleister te pakken......Ik ben ziek als hij er straks met +4 afgaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:13:
Deze middag een 18 jarige Briljante keeper, met slecht DEF gekocht voor 2 miljoen. Meteen in de friendly in de verdediging gezet. Heeft meneer al een pleister te pakken......Ik ben ziek als hij er straks met +4 afgaat!!
It's all in the game. Mijn keeper trainee pakte na 29min rood. Sympathieke speler oprecht etc mocht niet baten. Die heeft ook weinig training deze week dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken het gevoel, heb deze week 4 blessures gehad, waaronder mijn 2 belangrijkste vleugelspelers (allebei 3 weken geblesseerd). Daar gaat mijn plan om volgende week te veranderen naar vleugelspel trainen. Maar jah, zoals -TheNose- al zegt: it's all in the game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
koop ik eens een keer een oudje krijgt hij in zijn eerste wedstrijd +3.
Dat kreeg mijn vorige oudje ook al. Weggegooit geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35474585,noline]Dieter2331 schreef

Maar jah, zoals -TheNose- al zegt: it's all in the game :)
I get that, but WHYYYYY :)
Maar ik heb een periode redelijk vrij van kwaaltjes kunnen spelen, maar nu vallen ze echt bij bosjes neer. Aan de andere kant maakt dat het puzzlen ook wel weer leuk....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nieuwe ToTo is online. Zal tevens mijn laatste zijn voorlopig. Moet op medisch advies al het extra ballast uit mijn leven schrappen ivm een dreigende of reeds aanwezige burn out. :(

Zal hier nog wel posten, maar misschien wat minder vaak.

Kan iemand trouwens deze spits een beetje opspammen? Gemiddelde marktwaarde ongeveer 3.5mill:

Omer Al-Ismail (203676897)

Alvast bedankt. :)

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 03-02-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 08-09 09:34
-TheNose- schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:07:
Nieuwe ToTo is online. Zal tevens mijn laatste zijn voorlopig. Moet op medisch advies al het extra ballast uit mijn leven schrappen ivm een dreigende of reeds aanwezige burn out. :(

Zal hier nog wel posten, maar misschien wat minder vaak.

Kan iemand trouwens deze spits een beetje opspammen? Gemiddelde marktwaarde ongeveer 3.5mill:

Alvast bedankt. :)
Best of luck! Hij is een eind op weg ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nogmaals bedankt!

Misschien een leuke speler voor een keeperstrainer om mee verder te gaan? Past niet meer in mijn huidige plannen:

Jesper Blommaert (K) (297580983)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer twee pops. Een A Trainnee naar Briljant ( ik hou hem nog even ) en een naar Formidabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Deze week 3 pops. 1 A speler van wereldklasse naar bovennatuurlijk en 2 B spelers (1 van uitstekend naar formidabel en 1 van goed naar uitstekend). Al met al een van de beste dagen van dit seizoen voor mij.
Die A speler zit ik nu over te twijfelen of ik hem ga verkopen of nog 1 level hoger train. Hij is nu 22 jaar en 28 dagen...

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 08-09 09:34
theturtle schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:49:
[...]

Best of luck! Hij is een eind op weg ;) .
Kan iemand mij aub overbieden? Kan vanavond een ex-jeugdspeler overnemen die ik graag terugwil, maar heb het geld dus nodig rond 21.00.

(Edit: Heb nu 1.999.999 geboden, TC zit op 3,2M, dus er moet voldoende lucht zijn :) )

[ Voor 11% gewijzigd door theturtle op 04-02-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Een nieuw hoogtepunt in mijn hattrick carriere, voor het eerst een speler met bovennatuurlijk in zijn hoofdskill. Grotendeels zelf opgetraind. :)

Verder nog een A en een B spits gepopt, dus het ideale moment om te switchen naar passen zit eraan te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

theturtle schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:57:
[...]

Kan iemand mij aub overbieden? Kan vanavond een ex-jeugdspeler overnemen die ik graag terugwil, maar heb het geld dus nodig rond 21.00.

(Edit: Heb nu 1.999.999 geboden, TC zit op 3,2M, dus er moet voldoende lucht zijn :) )
done

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Thx! :)

Nu ik het noodgedwongen wat rustiger aan moet doen had ik opeens tijd om eens op mijn gemak mijn huidige strategie uit te pluizen. Resultaat is dat ik +/-1,5 seizoen door ga met verdedigers trainen (half spelers, half keepers inmiddels). Daarvan hou ik dan 1 wereldklasse NL keeper (heb er 1 met een heerlijke naam gezien, loopt morgen af) die ik tot formidabel verdedigen heb opgetraind tegen die tijd zelf. De rest verkoop ik waarvan ik dan zo'n 23mill over hou om te shoppen.
3x wereldklasse defs, 3x wereldklasse mids, 1 wereldklasse winger en 6 goede scoren trainees moet ik daarvan dan toch wel kunnen kopen. Met die selectie verwacht ik in het linkerrijtje te kunnen spelen van een goede VIde klasse (speel nu nog in de VIIde). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand eens bieden op deze speler: (233119881)
Hij loopt morgen af, (staat nu op 500 000 en is ongeveer 850000 waard). Maar dan ben ik al vertrokken op skivakantie, en moet dus tegen vanavond nog 1 winger binnenhalen!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:58:
Hij loopt morgen af, (staat nu op 500 000 en is ongeveer 850000 waard). Maar dan ben ik al vertrokken op skivakantie, en moet dus tegen vanavond nog 1 winger binnenhalen!

Alvast bedankt
Ik vind de marge tussen 500k en 850k een beetje smal voor een speler die ik niet kan gebruiken sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:58:

Alvast bedankt
ook voor jou geboden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zit je momenteel zo in de slappe was? ;)

Ik zag dat Aykut Muştu voor een mooie 1.15M verkocht is. Had ik er zelf ook wel voor gegeven, als ik 'em nodig had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:26:
[...]
Zit je momenteel zo in de slappe was? ;)
ik heb idd de begroting voor komend seizoen al klaarstaan, zal promoveren en moet stevig investeren om mn team ook beter te maken, daar heb ik nu ongeveer 14 miljoen voor klaarstaan, al hoop ik natuurlijk dat niet geheel uit te moeten geven.

Die uitgaven gaan pas beginnen rond week 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben inmiddels bezig met het aantrekken van mijn 5e Surinamer voor op mijn middenveld. Gaat me wel duiten kosten, maar de kans dat ze het NT halen is bijna zeker voor 3 van de spelers. Om die kans zo groot mogelijk te houden word er volgend seizoen weer op positiespel getraind.

Ondertussen is er nog van alles mogelijk in mijn competitie indien er maar 4 punten zit tussen de nummer 6 en de nummer 2. Dus we zullen met mijn Surinaamse armada nog moeten knokken om van die 6e plaats af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn doel is trouwens om eind volgend seizoen over te stappen op scoren trainen, tenzij er mensen hier zijn die zeggen: Nee je bent gek doe (insert trainingsvorm)!!!!!!oneoneoneeinz... :P

Keepers en verdedigen vallen af iig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:24:
Mijn doel is trouwens om eind volgend seizoen over te stappen op scoren trainen, tenzij er mensen hier zijn die zeggen: Nee je bent gek doe (insert trainingsvorm)!!!!!!oneoneoneeinz... :P

Keepers en verdedigen vallen af iig. ;)
je switch veel van training.....ik zou het gewoon een seizoen of 3 bij verdedigen houden.
je was toch een mooi counter team aan het smeden ?
ga daar lekker mee door !! ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35486276,noline]CoRrRan schreef

Ik zag dat Aykut Muştu voor een mooie 1.15M verkocht is. Had ik er zelf ook wel voor gegeven, als ik 'em nodig had gehad.
Ik ben zeer tevreden met deze opbrengst. Mijn jeugdopleiding is in 1 klap winstgevend, en er zitten nog een aantal talentjes met verkoop potentie in de pipeline.
Ik hoop wel dat de nieuwe Australische eigenaar hem goed zal trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:32:
[...]

je switch veel van training.....ik zou het gewoon een seizoen of 3 bij verdedigen houden.
je was toch een mooi counter team aan het smeden ?
ga daar lekker mee door !! ;)
Counteren lijkt wel nog saaier dan vroeger. Een aanvallend team is toch een stuk leuker. Denk dat ik in het verleden gewoon teveel gecounterd heb en dacht dat ik het nog steeds te gek zou vinden. Helaas, dit is niet zo. ;)
Kon niet meteen weer overstappen, dat is te kostbaar. Maar keepers zijn in 1,5 seizoen in waarde te verdubbelen, dus dan stap ik weer over (hele B team zijn nu keepers).

Mijn laatste aankoop:

1. Eldert Heineken (K)
19 jaar en 93 dagen, TSI = 35 150
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Keepen: wereldklasse
Verdedigen: zwak

Wordt na de trainingsswitch mijn A keeper. :) Tegen die tijd is hij formidabel verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb een hele boel spelers momenteel te koop staan, deze zullen vanavond aflopen tegen half 12. Dus er is tijd en geld genoeg om enkele biedingen uit te brengen wellicht haal je ze ook binnen.

Voorlopig blijf ik nog even verdedigen trainen, wil mijn gehele B team op keepers hebben en zal ook geen nieuw middenveld halen. Alle inbrengsten nu zullen naar formidabele/uitmuntende 18jarige keepers gaan met zwak verdedigen, deze op trainen tot goed/uitstekend en daarna worden ze weer verkocht.

Dit blijf ik een tijdje doen tot ik wat geld in kas heb, waarmee ik een leuk team kan kopen en dan lekker aanvallend kan gaan spelen, wellicht dat ik passen of wing eens een optie geef. Maar de komende seizoenen lekker 2 standaard opstellingen en dan gaat het wel goed komen :P

Dus neus ff rond zou'k zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:44:
[...]

Counteren lijkt wel nog saaier dan vroeger. Een aanvallend team is toch een stuk leuker. Denk dat ik in het verleden gewoon teveel gecounterd heb en dacht dat ik het nog steeds te gek zou vinden. Helaas, dit is niet zo. ;)
tja, Hattrick efficient spelen is nu eenmaal enigszins 'saai'... het is vaak gewoon een bepaalde stategie consequent uitvoeren op een bijna-'automatisme'-wijze....
Grotendeels is dan alles gewoon voorspelbaar als je de basics van het spel goed kent, ratings zijn uiterst goed voorspelbaar en waar 'onvoorspelbare' dingen gebeuren (random), ergert dat al snel nóg meer.

Ik heb ook ergens een beetje het idee dat je door zoveel te wijzigen hetspel 'manisch-depressief' kunt gaan spelen en dat kan juist ook erg veel energie kosten, ieder seizoen of per anderhalf seizoen weerje strategie wijzigen en helemaal omgooien.
Natuurlijk moet je gewoon doen wat je zelf leuk vind, maar ikzelf denk wel dat je op deze manier weinig effectief speelt, veel voordelige synergie-effecten van een écht consequente een aangehouden strategie weggooit doordat je iedere keer weer 'opnieuw' met een team opbouwen begint.

Ikzelf ben misschien een beetje overdreven spiegelbeeld daarvan, train al sinds 2006 verdedigers en speel een counter-met-afwisseling-tactiek (ik probeer het altijd ook zo in te stelllen dat ik met een 4-4-2 en 3mans-middenveld kan spelen om soms tegenstanders te verrassen)...
wel probeer ik minimaal iederseizoen wel zo'n 4 A-spelers door betere te vervangen en zo continue mn team beter/slagkrachtiger te maken...
Daarbij is genoeg te 'plannen', ook zonder dat ik continue een nieuwe trainingslinie moet samenstelllen: de tijd die ik bespaaar kan ik dan helemaal concentreren op het zoeken van de meest efficiente spelers voor de 3,4 A-teamplaatsen die ik vervang per seizoen.

Wat betreft mn Competitie: gisteren gewonnen van de nr.2, terwijl ook de nr.3 zn wedstrijd verloor... sta nu met nog 4 wedstrijden te spelen, ook 12 punten voor:
Inofficieel Kampioenschap eigenlijk, de kans dat ik nu nog ingehaald wordt is absoluut miniem.
enkel moet ik nu nog wel direkte promotie zekerstellen, zou dom zijn dat nu te vergooien en een kwalificatie-wedstrijd te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb mijn jeugdopleiding stopgezet, heb niks goeds gepulled en vergat het vaak ook. Als ik er echt actief mee wordt wil ik misschien de "nieuwe" (zo nieuw is het niet meer) jeugdopleiding wel weer eens proberen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kutzooi, mijn spits is er voor +/- 750k te weinig uitgegaan. Wereldklasse scoren met formidabel passen 2.6mill. :(

Vanavond staat er nog een keeper trainee te koop, hopen dat die er wel uit gaat voor de vraagprijs, anders hou ik hem en train ik hem zelf door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Marzman schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:26:
Ik heb mijn jeugdopleiding stopgezet, heb niks goeds gepulled en vergat het vaak ook. Als ik er echt actief mee wordt wil ik misschien de "nieuwe" (zo nieuw is het niet meer) jeugdopleiding wel weer eens proberen :)
Ik heb vandaag een hele mooie gescout!

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Tammo Odewald.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Passen! Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

En wat denk je... 16 jaar en 3 dagen! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nWo_Riot schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:20:
[...]

Ik heb vandaag een hele mooie gescout!

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Tammo Odewald.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Passen! Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

En wat denk je... 16 jaar en 3 dagen! _/-\o_ :9~
Maar hopen dat je niet teveel levels moet trainen om tot die potentie te komen. Anders is 112dgn toch best nog wel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Klopt, dat hoop ik ook. Gelukkig traint passen vrij snel. Hoop dat ie ook nog een mooie positiespel stat heeft en/of een hoog potentieel op verdedigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13
Zo dan.. 1-5 gewonnen en nu 7 punten los van de nummer 2.. ziet er nu dus echt naar uit dat ik kampioen word (en heel misschien ook nog wel direct promoveer).

Zal volgend seizoen dan wel weer zwaar worden (eerste seizoen V), maar ik heb nu gelukkig iets van 7 miljoen in kas wat ik kan gebruiken om mijn team te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Ook wel grappig, heb tot nu toe in 10 wedstrijden 4 goals tegen.
En ik sta 2e :(.
Pfff heb het in rare wedstrijden laten liggen en de grote concurrent heeft mazzel met geen blessures en rode kaarten.
Volgende week moet ik uit naar ze.
Ik ga alles op alles zetten, gewoon motsen en zie wel waar het gaat eindigen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nette overwinning gisteren, 2-1 tegen de nr 2. :)
Mijn formidabel keeper met wonderbaarlijk sh is er niet uitgegaan helaas. Iemand die keepers traint hier en er interesse in heeft? Gaat vandaag voor 0 op de lijst.

Tevens twijfel ik om weer een jeugdteam te beginnen. Is er hier nog ergens een competitie vrij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
3-2 gewonnen nummer 2 2-1 verloren, volgende week maar eens die beker ophalen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zou iemand deze overbodige trainee even kunnen opspammen? Denk dat de marktwaarde op zo'n 1.3mill ligt. Erg leuke keepertrainee denk ik met zijn wonderbaarlijk sh.

Alvast bedankt!
Damien2004 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:15:
3-2 gewonnen nummer 2 2-1 verloren, volgende week maar eens die beker ophalen :)
Doe jij anders ook gezellig mee met een jeugdteam, als oudgediende zonder jeugdteam ervaring. :P Dan hebben we er nog twee nodig voor een competitie. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 07-02-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb gisteren goed op mijn broek gekregen met 4-2. Wel een +1 en een +2 gekregen op twee van mijn belangrijke A-veldspelers, maar ik denk dat ik hoe dan ook gewoon verloren zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
gisteren nipt gewonnen door overschatting en pic. Verloren op balbezit maar zijn aanval was waardeloos dus met 1-0 met de hakken over de sloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb gister ook aan de broek gekregen, maar dat was ook wel logisch met het verkopen van wat spelers terwijl je er niks nieuws voor terug haalt. Al kan hattrick wel erg overdrijven met 0-5, wel het hoogste aantal bezoekers in huis gehaald! :P

Dezer dagen even shoppen van nieuwe keepers die verdedigen training gaan krijgen en de competitie lekker laten voor wat het is, sta 4 punten op degradatie grens en moet nog tegen die gene onder mij, dus daar kan weinig fout gaan, al zou ik het geen ramp vinden om terug te gaan naar de VII om dan een seizoen later naar een leukere en andere VI te gaan, deze ben ik een beetje beu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren thuis 0-0 gespeeld waardoor we weer een plaatsje zijn gestegen op de ranglijst. We staan nu op een nette 3e plek in ons eerste seizoen in de VIIe divisie.

Wel weer een Hatstats record neer gezet met 184. Als DEF trainer staat de verdediging in principe als een huis, en het is duidelijk waar er nog gebouwd moet worden om over twee seizoenen de stap richting promotie te kunnen zetten. Het middenveld is dit seizoen wel iets sterker geworden maar kan zeker nog een boost gebruiken, en de aanval is simpelweg gewoon veel te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:17:
We staan nu op een nette 3e plek in ons eerste seizoen in de VIIe divisie.

Wel weer een Hatstats record neer gezet met 184.
Dan heb je een relaxtere VIIe dan ik, ook mijn eerste seizoen en gister ook een record gepakt met 180 hatstats (geen mots), maar ik sta stijf onderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35496170,noline]jongf7 schreef

Dan heb je een relaxtere VIIe dan ik, ook mijn eerste seizoen en gister ook een record gepakt met 180 hatstats (geen mots), maar ik sta stijf onderaan :)
De onderste twee ploegen zijn bij ons heel erg slecht, en bijzonder inactief. De bovenste twee staan redelijk los. De rest staat dicht op elkaar. Zou ik volgende week zondag verliezen en de rest wint dan sta ik zomaar 6e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Geen jeugdcompo meer met een plekje voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:40:
Zou iemand deze overbodige trainee even kunnen opspammen? Denk dat de marktwaarde op zo'n 1.3mill ligt. Erg leuke keepertrainee denk ik met zijn wonderbaarlijk sh.

Alvast bedankt!

[...]

Doe jij anders ook gezellig mee met een jeugdteam, als oudgediende zonder jeugdteam ervaring. :P Dan hebben we er nog twee nodig voor een competitie. ;)
Nah, mijn eerste kost al te veel tijd :) Jeugdpulls in de jeugdteams levert te weinig op. Pull nu alleen maar keepers en dat gaat best zo :)

Zit btw nu al op meer winst dan vorig seizoen en ik heb 9 spelers minder verkocht :) Lekkah! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ben zelf maar even een jeugdcompetitie gestart:

Coca Cola Competitie (377994)

Nu nog 3 plekken vrij, maar ik heb hem in de jeugdopleiding federatie ook aangemeld, dus als je mee wilt doen EN heel aktief bent op HT, meld je dan snel aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:30:
Ik ben zelf maar even een jeugdcompetitie gestart:

Nu nog 3 plekken vrij, maar ik heb hem in de jeugdopleiding federatie ook aangemeld, dus als je mee wilt doen EN heel aktief bent op HT, meld je dan snel aan! :)
Mijn huidige jeugdcompetitie loopt vandaag af, dus ik hoop dat er dan nog plaats is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:42:
[...]

Mijn huidige jeugdcompetitie loopt vandaag af, dus ik hoop dat er dan nog plaats is :)
Op dit moment nog steeds 3 plaatsen hehe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik heb me ingeschreven, mijn competitie was al afgelopen.
Ik ben een stuk actiever op Hattrick dan op GoT, dus ik hoop dat je het ok vind dat ik er bij ben gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
jongf7 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:15:
Ik heb me ingeschreven, mijn competitie was al afgelopen.
Ik ben een stuk actiever op Hattrick dan op GoT, dus ik hoop dat je het ok vind dat ik er bij ben gekomen :)
Iedereen is uiteraard welkom! :)
Het aktief zijn is vooral belangrijk om binnen 48u steeds weer een nieuwe competitie te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Dat komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iemand enig idee wat de wijzigingen kunnen inhouden van het beperken van het aantal transfers per seizoen?
Ik kan op het forum geen draadje er over vinden namelijk. Ben wel benieuwd wat dat inhoud voor mijn verkoop beleid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:02:
Iemand enig idee wat de wijzigingen kunnen inhouden van het beperken van het aantal transfers per seizoen?
Ik kan op het forum geen draadje er over vinden namelijk. Ben wel benieuwd wat dat inhoud voor mijn verkoop beleid :)
ik heb wel eens wat gelezen over ideeen dat er een bepaal 'stafftype' ontwikkeld zou worden dat je nodig zou hebben om spelers te koop aan te bieden op de transferlist, waardoor je dus minder andere staff kunt instellen als je meer spelers te koop wilt kunnen zetten...

ik vrees het ergste van zulke ideeen omdat effectief het vooral zal betekenen dat die mensen die sowieso al 'moeite' hebben met de transfermarkt en die nu al daarvan te leiden hebben er vooral de pineut van zullen zijn en het daarvoor vooral zal betekenen dat die benadeeld worden en er ook veel minder aanbod op de TL komt... profiteren zullen zoals met de meeste 'beperking' van de transfermogelijkheden juist de écht gespecialiseerde handelaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb geen idee waar je dat leest, want ik kan uit de verhalen niks vinden over transfers.

Ben wel benieuwd wat die nieuwe ontwikkelingen gaan doen voor die nieuwe gebruikers, je mag nu je eigen spelers kiezen, je krijgt een guide + mentoren.. Al met al wel leuk om wellicht eens een keer opnieuw te beginnen om te kijken wat te resultaten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:59:
Ik heb geen idee waar je dat leest, want ik kan uit de verhalen niks vinden over transfers.

Ben wel benieuwd wat die nieuwe ontwikkelingen gaan doen voor die nieuwe gebruikers, je mag nu je eigen spelers kiezen, je krijgt een guide + mentoren.. Al met al wel leuk om wellicht eens een keer opnieuw te beginnen om te kijken wat te resultaten zijn :P
RM-rf refereert naar Editorial Faster training next season - 2010-06-21 10:00:00 (even het server nummer aanpassen!), onder het kopje Staff changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:59:
in de laatste editorial staan zelfs twee of drie alinea'sa die geheel over 'de veranderingen aan het Staff-systeem' gaan.. en in die laatste alinea staat daar letterlijk een zin over 'dat er dus limieten aan het traden komen', wat toch redelijk duidelijk gekopeld lijkt te zijn aan die eerder genoemde 'wijzigingen aan het Staff-systeem'

Die editorial staat verder ook vol met de aloude HT-Tjecken cliché opmerkingen dat het 'allemaal veel beter en leuker gaat worden', betere feedback en betere informatie.... (die hij altijd in zn editorials stopt als hij het over veranderingen heeft, een soort van onbewust persoonlijke schrijfstijl is dat volgens mij, die soms ook een beetje 'over-optimistisch' is, in mijn ervaring is wat hij vooraf over veranderingen schrijft vaak een beetje 'overdreven' waarbij ik overigens niet wil zeggen dat het altijd 'negatiever' is dan hij het stelt, maar veelal zijn de wijzigingen eerder 'minder groot' dan vooraf gepresenteerd)...

Iig lijkt het me wat betreft het Staff-systeem zo te zijn dat het allemaal nog hooguit in de 'ideeeen-box zit en er niet daadwrerklijk aan uitwerking gewerkt is (en het is niet eerder gepland dan eind 2011), wat meestal betekent dat helemaal niks erover vaststaat en het allemaal gewoon erg 'misschien' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
jongf7 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:58:
[...]

in mijn VIII wordt je met 180 niet eens kampioen.
onze nummer 2 heeft 185 punten en daarmee kan je in sommige VIIs makkelijk mee draaien.

beetje ongelijk verdeeld allemaal :|

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Webjunkie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 16:10:
[...]

in mijn VIII wordt je met 180 niet eens kampioen.
onze nummer 2 heeft 185 punten en daarmee kan je in sommige VIIs makkelijk mee draaien.

beetje ongelijk verdeeld allemaal :|
is weinig aan te doen ben ik bang. Komt grotendeels doordat er maar een beperkt aantal promotieplaatsen zijn. Hierdoor zullen divisies met teams die hard groeien of erg actief zijn heel sterk worden en kan het seizoenen duren voordat alle teams hieruit gepromoveerd zijn.

Om dit te veranderen zal het promotie en degradatie systeem op de schop moeten maar dat zal vast niet eenvoudig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kom op mensen niet zo verlegen! Mijn jeugdcompo heeft nog twee plaatsjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ze moeten eens wat doen aan de financiën. Allemaal leuk multiskilled en door trainen maar voorlopig heeft het geen nut omdat iemand die goed op de TL markt is je voorbij schiet in inkomsten. Leuk allemaal een salaris van 100k maar je kan er geen team van vol hebben terwijl in het eggie je er makkelijk als club 5 of real madrid 11 kan hebben.

Realistischer zou zijn een verborgen skill. Eén die aangeeft of een speler dus echt wel top functioneert in jou team. Als ik bijvoorbeeld kijk naar FM serie dan heb je verborgen skills. Die zie je alleen als je de speler bezit en sommige zijn alleen zichtbaar met een editor. Daarnaast passen sommige speler beter in een bepaalde tactiek dan andere. Dus een verborgen skill waarin staat of een speler wel functioneert in een 4-4-2 of in een 5-3-2. Natuurlijk marginale verschillen maar dat zouden de verschillen moeten zijn in de top. Misschien scouting? Die kunnen een beetje vaag aangeven wat voor type speler het is of door gewoon te kijken hoe de speler bij zijn vorige club functioneerde?

Daarnaast vind ik het zwaar onrealistisch dat er allemaal 33+ers in de ere lopen. Kom op zeg! Wie verzint dat nou weer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 16:53:
Kom op mensen niet zo verlegen! Mijn jeugdcompo heeft nog twee plaatsjes. :)

Ingeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35504061,noline]Damien2004 schreef

Ze moeten eens ..........................

(lap tekst)

..............nou weer! :P
Ik weet niet of je de Ultimate Team uitbreiding kent van de Fifa games op een console. Daar moet je zelf een team maken waarbij je niet gewoon simpelweg de 11 sterren kan/moet kopen. De chemie binnen je elftal is enorm belangrijk en hangt vast aan een aantal zaken. Bijvoorbeeld de opstelling waarin een speler zich thuis voelt, maar ook de nationaliteit is belangrijk. Een verdediging met BV 3 of 4 nederlanders is sterker dan een verdediging met allemaal verschillende nationaliteiten. En dat is uiteraard voor elke linie van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:17:
[...]

Ik weet niet of je de Ultimate Team uitbreiding kent van de Fifa games op een console. Daar moet je zelf een team maken waarbij je niet gewoon simpelweg de 11 sterren kan/moet kopen. De chemie binnen je elftal is enorm belangrijk en hangt vast aan een aantal zaken. Bijvoorbeeld de opstelling waarin een speler zich thuis voelt, maar ook de nationaliteit is belangrijk. Een verdediging met BV 3 of 4 nederlanders is sterker dan een verdediging met allemaal verschillende nationaliteiten. En dat is uiteraard voor elke linie van belang.
Nee die ken ik niet :) Maar afijn meer beleving zou misschien wel leuk zijn :) ohwell zal wel duren eer zoiets komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:09:
[...]

Nee die ken ik niet :) Maar afijn meer beleving zou misschien wel leuk zijn :) ohwell zal wel duren eer zoiets komt :(
ik ben het eens met je kritiek !
Als je bv de beker wilt winnen, spaar je een seizoen of 5 en koop je allemaal goddelijke spelers.
Haal je zeker de halve finale.

Maar goed, ik train lekker verder scoren.
Gaat wel redelijk op zich.
Wie heeft er tips voor mijn wedstrijd van volgende week:

EF STAHL VS CHARIO2.
Ik moet deze winnen voor het kampioenschap, dus ga voor MOTS.
Nu staat de teamgeest op content.
Ik ga denk ik 3-4-3 spelen, alle 3 mijn verdedigers centraal ivm zijn centrale aanval.
Ik zou ook stiekum nog een reusachtige mid kunnen halen en 2-5-3 gaan spelen.
Moeilijk lastig, tips zijn welkom !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
chario2 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:40:
EF STAHL VS CHARIO2.
Ik ga denk ik 3-4-3 spelen, alle 3 mijn verdedigers centraal ivm zijn centrale aanval.
Wat ga je verder doen met je 3-4-3? 2 mids 2 wingers? of 1 wing en met 3 mids?

als je gaat Motsen dan is het wel interessant om met 3 mids te gaan spelen aangezien je een boost voor je middenveld krijgt. Maar ik zie dat hij elke week dezelfde opstelling hanteert met de wings naar binnen dus hij lijkt mij kwetsbaar op de vleugels.

Heb je ook een spits die desnoods naar achter kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

chario2 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:40:
[...]

EF STAHL VS CHARIO2.
Ik moet deze winnen voor het kampioenschap, dus ga voor MOTS.
Nu staat de teamgeest op content.
Ik zou ook stiekum nog een reusachtige mid kunnen halen en 2-5-3 gaan spelen.
Moeilijk lastig, tips zijn welkom !
Tsja, 3 CDs is bijna nooit echt de beste oplossing. Ik zou max 2 CDs spelen en dan mogelijk nog 1 WBTM als je het nodig hebt.

Tevens speelt hij met een OCD, wat er voor zorgt dat z'n Centrum Defensie gewoon het zwakst is. Linker & Rechter defensie worden goed afgedekt door die 2 DWBs. Hij gaat waarschijnlijk een "excellent (low)" middenveld halen, en dat ga jij niet voor elkaar krijgen, volgens mij? Dan moet je toch gaan nadenken of je niet kunt proberen je middenveld sterker te maken om in ieder geval een 50/50 BBZ te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Jammer, slechts 1 pop vandaag (uitmuntend keeper naar matig def). Verwacht er volgende week inmiddels wel 3, had die vandaag al verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst in weken geen skill pop voor mijn trainnee's, maar wat in het vat zit zal niet verzuren denk ik dan maar.

OFF TOPIC : Mijn vrouw en ik hebben recent een korte trip geboekt naar Las Vegas 8) . Zijn er hier nog folks die ervaringen hebben en die wellicht een aantal Do's en Dont's hebben.........thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
3 pops volgens mij. eigenlijk niets bijzonders. maar een trainee op de TL gezet om een betere te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 klaverjasser, en twee trainee pops. Ben ik wel tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen pops deze week, alleen mn reservekeeper naar waardeloos verdedigen :P

Verder wel een stuk of 8 vorm + jes, tegenover 2 - etjes, dus tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Geen bijzondere TU, 1 trainee keeper naar matig verdedigen.

Kom er net ook achter dat die markt helemaal op ze gat gaat liggen, waardoor mijn investering nu weer shit waard is. Nu heb ik 4formidabele keepers te koop staan, maar hopen dat ze er maandag weer uit gaan en er niet te veel verlies op maak.

Dan van maandag tot woensdag opzoek naar nieuwe def trainees, experts die hun mening willen geven hoe deze goed in te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die markt gaat halverwege het seizoen altijd op zijn gat. :P Netto maakt het vaak niet uit. Je verkoopt lager maar koopt ook lager in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja nee dat klopt, maar voorheen was het trainen van verdedigen op keepers nog wel erg interessant, maar dat is nu ook al niet meer zo. Voor formidabel / uitmuntend keepen + uitstekend verdedigen wordt niet meer neer gelegd dan 1.8 / 2mil. Daarvoor wil ik niet al mijn tijd investeren ;)

Dan gaat ik liever gewoon opzoek naar veld spelers en dan krijgen die gewoon een defensieve training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat later dan gewoont:

++++++++++++++ GOTTRICK TOTO +++++++++++++++
SC Zwijndrecht Shabba FC
Black Sparrow United Thomassen
No Guts No Glory Hoog boys
TrotsVanHetNoorden E.V.V. Phenix
1980 Muppets United VoetBol
bvv.barendrecht Maple Mark III
Broexhemgangstars paella
http://osv-amsterdam.nl/gottrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

En ik ben nu ook officieel kampioen....
zelf met 3-0 gewonnen, de rest laat weer punten liggen (alhoewel ik ook kampioen was geweest als de nr2 drie punten gepakt zou hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 21:12:
En ik ben nu ook officieel kampioen....
zelf met 3-0 gewonnen, de rest laat weer punten liggen (alhoewel ik ook kampioen was geweest als de nr2 drie punten gepakt zou hebben)
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ook ik ben officieel kampioen. Nu dus volledig op de training richten en op naar de VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gefeliciteerd voor de mensen die kampioen zijn geworden.

Zelf gisteren met 1-2 met PIC gewonnen. 74 sterren behaald. En toch sta ik maar 6e in mijn IV. Ben de hele competitie zo ongeveer PIC'end doorgekomen, dus zal dit ook de laatste 3 wedstrijden gebeuren en dan een fijne MOTS tijdens mijn p/d duel en dan hopen dat ik in de IV blijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Feli naar de kampioenen.

Gister zelf aan de broek gekregen met 4-0, het wilt maar niet echt vlotten het verdedigen trainen + counteren. Ik mis dan ook nog wat aanval om de counters die ik krijg af te maken, en wellicht te weinig passen op mijn defs, waardoor de counter vaardigheid ook niet zo heel er hoog komt te liggen..

Nog maar even kijken of ik dit aan houd als tactiek :P

Vandaag weer 4 keepers te koop staan met een kleine dot verdedigen, eens kijken of die eruit gaan en daarvan wellicht een nieuwe spits kan kopen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Salv op 14-02-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Sandyman538 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:17:
Gefeliciteerd voor de mensen die kampioen zijn geworden.

Zelf gisteren met 1-2 met PIC gewonnen. 74 sterren behaald. En toch sta ik maar 6e in mijn IV. Ben de hele competitie zo ongeveer PIC'end doorgekomen, dus zal dit ook de laatste 3 wedstrijden gebeuren en dan een fijne MOTS tijdens mijn p/d duel en dan hopen dat ik in de IV blijf..
74 sterren? Dat is ongeveer hetzelfde als de nummers 1 en 2 van mijn VI.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben ook kampioen!! Ole ole ole!

Plan© v.5.2.1 RC1 werkt! :D

Sta 10 punten los en heb nog 2 overwinningen nodig om direct te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

odan

The dark side is within all!

na mijn eerste 2 verliespunten dit seizoen nog steeds 5 punten voor op de nr2. dus nog niet officieel kampioen maar dat kan niet meer misgaan.

zal mij benieuwen wat het volgend seizoen wordt na de promotie. weet nog goed dat ik met mijn oude team toen gelijk mee kon doen bovenin. maar dat was toen er nog 10 divisies waren dus niet echt veel actieve managers. tegenwoordig zal de stap wel wat hoger zijn zeker als ik in een wat hoge 7e kom.

moet in ieder geval wat verjongen en waarschijnlijk ga ik ook switchen van training. maar goed mijn 2 keepers eruit zou toch tussen de 4 en 5 miljoen op moeten brengen denk ik. dus dan heb ik ook geld om te kunnen verjongen.

Pulse mee voor GoT!

Pagina: 1 ... 17 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.