Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 58 Laatste
Acties:
  • 166.070 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
CoRrRan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:05:
[...]
Nou ja, hij is natuurlijk oud, waardoor hij niet met 17jr0dgn gepulled kan worden, maar 17jr56dgn en uitstekend vleugel met hopelijk ook hoge passen/positiespel/scoren.

Als dit het beste is wat je in je team hebt zitten, zou ik gaan voor vleugelspel + korte pass. Kijken wat z'n passen gaat worden. Als vleugelspel klaar is, overstappen op scoren + korte pass, als dat klaar is, positiespel + korte pass etc. En dan ben je wel een seizoentje verder, denk ik. :)

Ikzelf heb gisteren een mooie dikke overwinning gehaald. 5-0 thuis. Wel helaas weer een +2 op een oude knar...
Is het niet beste, altans waar ik nu mijn focus op heb liggen, gezien hij bijna uitgetrained is en nog 1 wedstrijd heeft voordat ik hem pull.

Reinout Kagenaar

16 jaar en 104 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: matig (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend (max. zwak)

Daarna heb ik het volgende op leeftijd + skills
Krelis Sneekes
15 jaar en 102 dagen [Krachtig]
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. goed)
Spelhervatting: onbekend

Yuri van Heeswijk
16 jaar en 11 dagen [Snel]
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel:onbekend (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. zwak)

Pol Berendsen
16 jaar en 24 dagen [Koppen]
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel:onbekend
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: zwak (max. onbekend)

Harald Holsgens
16 jaar en 56 dagen
Vleugelspel:onbekend (max. uitstekend)
Passen: onbekend
Scoren: matig (max. onbekend)

Zal dus even moeten kijken welke bij elkaar passen en het waard zijn om te trainen en wat de betere combinatie is.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb na 6 weken duidelijk te hebben gewonnen een tegenslag gehad .... 281 HTstats voor mij tegen 221 voor mn tegenstander was niet genoeg, Ik kwam zelfs met 0-2 achter, door o.m een indirekte vrije trap (ondanks dat mn defensieve spelhervatting-rating solid-high was tegen die van zijn SH-aanval matig).

toch nog gelukkig 2-2 gehaald, en mn koppositie komt niet direkt in gevaar (stond 6 punten voor, nu nog 4), tevens staat mn topscoorder (die de 2 goals scoorde) nu op 10 goals en lijkt erg goed op weg voor de liga-topscoorder .
zelfs direkte promotie staat er goed voor en voorlopig lijk ik geen kwalificatiewedstrijd te moeten spelen, wat ik ook ten kostte van (bijna) alles wil voorkomen.

Ben sinds vorige week ook een beetje bezig met een 'terugbouw'... mn loonkosten waren relatief hoog, en aangezien ik toch erg ruim voor stond heb ik gekozen A-spelers te koop te zetten (A-spelers die wel een reserve-rol speelden, waardoor ik mn tactiek ook wat meer kon afwisselen, een derde middenvelder en een 2e winger)..
dat leverden me 6 miljoen op, wat ook precies het bedrag was dat ik anderhalf seizoen terug voor hen betaald heb, dus financieel gezien lucratieve verkopen zonder een te hoog verlies (die spelers hebben als afschrijving dus enkel hun salariskosten).

Qua salaris hoef ik vanaf nu €45.000 per week minder uit te geven.
Financieel sta ik er ook sowieso gezond voor, tot nu toe dit seizoen aan vaste kosten een licht verlies (€400.000) over de laatste 6 weken en op transferomzet een verlies van 3,5 miljoen, maar daarbij zit dus 3,4 miljoen aan 2 nieuwe DEF-trainee's en 5,4 miljoen aan een extra keeper die ik ook op DEF doortrain, dat zijn 8,8 miljoen aan zich dragende investeringen... als je bv boekwaarde van je spelers mee zou nemen zou ik ruim winst geboekt hebben.

Ook leuk is mn jeugdteam waar ik nu aan het speed-trainen op DEF ben en een echte toplinie heb, één Excellent DEF-potentieel, 3x potentieel solid en 2x redelijk potentieel (en nog een matig DEF met potentieel solid Wing)...
mn def-rating is nu ook uitzonderlijk goed, haalde laatste wedstrijd bovennatuurlijk hoog in centrum-def, wat bij Hatrick-Youthclub bijna in de top-20 van hoogste centrale def-ratings per jeugdwedstrijd zou vallen (en die hebben 1,4 miljoen wedstrijden geregistreerd).
wel vallen de leeftijden van mn talentjes ietwat tegen, 2x 18.0 bij promotie en die uitstekend def zal ook 17y+85d zijn
Pewwy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:35:
Jij vreugde, ik in een diepe depressie. Heb besloten na -39 vorm in 4 weken de boel te verkopen en het seizoen op te geven. Met dit team in deze vorm ga ik geen wedstrijd meer winnen.
ik had dat ook gezien, dat is de reinste waanzin die vormdalingen en ik kon eigenlijk ook geen enkele reden ervoor vinden (bv spelers die bv speelweken/trainingen missen en daardoor een negatieve vormupdate krijgen).
je zou bijna denken aan ergens een bug

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 17-01-2011 11:45 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt het over solid, excellent dan weer over redelijk.. ik snap er helemaal niets meer van als je ratings in het engels én NL neerzet, sorry. :?

Ff anders wat, na hoeveel dagen wordt een speler een jaar ouder ? 120 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:54:
[...]

Je hebt het over solid, excellent dan weer over redelijk.. ik snap er helemaal niets meer van als je ratings in het engels én NL neerzet, sorry. :?

Afbeeldingslocatie: http://easycaptures.com/fs/uploaded/317/thumbs/3257660360_m.jpg

Een seizoen is 112 dagen. Dit komt precies overeen met één Hattrick jaar: speler X is vandaag 20jr111dgn en de morgen 21jr0dgn.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:54:
[...]

het spijt me, ik wissel mn taalinstellingen tussen nederlands, engels en duits en discusieer ook in die verschillende talen over Hattrick en dan is het wel eens moeilijk om die talen heel correct te houden...

excellent-uitstekend, solid-goed, passable-redelijk (en inadequate-matig) zijn de meest gebruikte termen in de Jeugdacademie (omdat daar de skills ook maar tot uitstekend/excellent gaan)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:59:
[...]

het spijt me, ik wissel mn taalinstellingen tussen nederlands, engels en duits en discusieer ook in die verschillende talen over Hattrick en dan is het wel eens moeilijk om die talen heel correct te houden...

excellent-uitstekend, solid-goed, passable-redelijk (en inadequate-matig) zijn de meest gebruikte termen in de Jeugdacademie (omdat daar de skills ook maar tot uitstekend/excellent gaan)
geeft ook niet, ik begrijp het alleen niet op die manier ivm mijn hattrick noobheid :P
en Corrran thnx voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
RM-rf schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:42:
ik had dat ook gezien, dat is de reinste waanzin die vormdalingen en ik kon eigenlijk ook geen enkele reden ervoor vinden (bv spelers die bv speelweken/trainingen missen en daardoor een negatieve vormupdate krijgen).
je zou bijna denken aan ergens een bug
Er is serieus niet tegenaan te werken. Ik heb het beste team uit mijn competitie, en weet al drie seizoenen lang net geen eerste te worden. Nu sta ik gewoon op het punt te degraderen, alleen al door de vorm van AL mijn spelers.

Alle niet trainees nu voor de hoofdprijs te koop gezet, aangezien ik 100 hatstats minder haal dan normaal door de vormcrisis waar mijn team in zit. Kijken of ik iets verkoop, dan opa's kopen om het seizoen mee af te maken en mijn trainees verder te trainen. Daarna rustig inkopen doen om opnieuw te beginnen :) Mijn eerste trainingswissel in voor mijn gevoel 100 jaar hattrick komt eraan :) Ik mis alleen nog een plan O-)

Nu hopen dat mijn verdedigers wel een beetje in vorm gaan komen, want hun stats zijn ook naar de klote.

[ Voor 45% gewijzigd door Pewwy op 17-01-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
ik vind het ook onbegrijpelijk dat vorm zo veel impact kan hebben op je team. Dat het een verschil kan maken tussen wel of geen kampioen worden ok maar dat een vorm crisis degradatie kan betekenen gaat me wel wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wceend schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:13:
ik vind het ook onbegrijpelijk dat vorm zo veel impact kan hebben op je team. Dat het een verschil kan maken tussen wel of geen kampioen worden ok maar dat een vorm crisis degradatie kan betekenen gaat me wel wat ver.
die stevige rol van vorm vind ikzelf wel leuk, zoals alle echt 'meewegende' effecten gewoon het spel spannend kunnen maken...

Maar dan moet je er wel een zekere invloed op kunnen uitoefenen, en niet gewoon puur een 'externe' factor is waar je je maar in te schikken hebt...
Tot nu toe dacht ik altijd dat de vorm wel enigszins te 'sturen' was, door bv ervoor te zorgen dat je spelers ook echt wekelijks spelen:
een week spelen missen kan sneller een negatieve achtergrondvorm-verandering opleveren, de achtergrondvorm wordt bij ongeveer 1/3 van je spelers bij een TU mogelijk aangepast, speelde die speler dan niet is de kans ook groter dat die achtergrondvorm slechter wordt, dit veroorzaakt bv de bekende 'vorm-dip' aan het begin van het seizoen bij veel managers die in het tussenseizoen hun trainee's laten spelen ipv hun A-spelers.

Ik heb bij Pewwy ook gekeken of dat soort dingen het geval was, maar dat was juist niks zo, het leek gewoon alsof alles gedaan was om juist een 'mooie' vorm-ontwikkeling te garanderen., maar om een onverklaarbare reden was geeneen van zijn spelers boven de matig/zwak vorm.

Mogelijk kan hierbij een hoog conditiegehalte meespelen (hogere conditie leidt ook tot lagere vorm, al is die invloed eigenlijk pas echt merkbaar boven de 20%, en dat kan ik me ook nauwelijks voorstellen).

wél is kort geleden de berekening van de vorm een ietwat aangepast, vooral om uitstekend vorm ook mogelijk te maken zonder 'algemeen' te trainen' (tegelijkertijd met de afschaffing van 'Algemeen trainen')... mogelijk dat dat hier iets mee te maken heeft en Pewwy iets merkt van ergens een hardnekkige 'bug' in de vorm-update... Ik zou het bijna denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
op het hattrick forum wordt er ook gesuggereerd dat door het afnemend aantal managers er meer blessures optreden. 10.000 blessures per week is relatief meer bij minder managers. Misschien zit er in het vorm update algoritme ook wel een vast aantal vormdalingen ipv een percentage waardoor er nu relatief meer managers getroffen worden.

Helaas is dat alleen maar giswerk want niemand weet hoe de vorm berekend wordt en hoe de "random" daarin werkt.

Ik ben het absoluut met je eens dat het eigenlijk wel stuurbaar zou moeten zijn en dat je er enigzins invloed op uit moet kunnen oefenen. Eventueel met een negatief effect in een ander onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bijna 5 weken bezig, in t begin slechts 1 blessure van 1 week gehad.
M'n maat is ook bijna 5 weken bezig, heeft al 4 blessures van 2-3 weken voor zn kiezen.

Ik heb maar 1 fysio, hij 2.
Dus dit lijkt mij ook een flinke kwestie van geluk.. of 'pech' eigenlijk ;)

Met m'n vorm ook niet veel problemen, meeste basisspelers op matig-uitstekend.
Enkeling met zwak vorm, maar das nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
aan de ene kant hoort het natuurlijk bij het spel en is het afhankelijk van je tegenstanders en wat voor spelers ze hebben waar de blessures vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:40:

Dus dit lijkt mij ook een flinke kwestie van geluk.. of 'pech' eigenlijk ;)
dat is uiteindelijk ook een enorm groot deel van het spel... soms ook tot veel frustratie bij personen die al wat meer ervaring hebben en graag van zichzelf denken dat ze de dingen 'onder controle' hebben.

tevens denk ik ook dat overall de vorm vaak gemiddeld rondom (of net onder) de 6.0 zweeft
als je bv de historische vormgrafiek van Tolhek Terminators kijkt:
http://alltid.org/team/501819/historygraphs/ (onderop de pagina) is het idd veelzeggen dat de vorm voorheen een beetje flucueert net onder de 6,0, met een minimum van tegen de 5,0...

Op seizoen 32/week 14 stond hij juist relatief hoog op 6,21 maar daarna is hij gekeldert op een ongekende manier en nu 3,39... bijna de helft van wat hij 8 weken terug was.

Overigens, uit die grafieken haal je meestal ook een opvallende 'vormdip' rond week 2-3-4 (bij tolhek bv duidelijk te herkennen op 22-2, 23-3, 25-3, 26-4, 27-4, 30-2 en 32-1 ... dat is de typische vormdip die veelal optreed nadat in de seizoenswissel veel spelers een wedstrijd-week 'gemist' hebben) ... de dip deze keer lijkt me echter wat anders.

[ Voor 16% gewijzigd door RM-rf op 18-01-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, ik kan ook niet echt klagen over de vorm van mijn spelers... gemiddeld voor top11 = redelijk++.

Ik heb deze instellingen staan: 100% TI, 10% Conditie, Positiespel training.

[ Voor 49% gewijzigd door CoRrRan op 18-01-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat je conditie niet (snel) droppen als je onder de 20% duikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:36:
gaat je conditie niet (snel) droppen als je onder de 20% duikt ?
nee meestal niet. 10% is vaak nog voldoende om spelers tot 28 op redelijk conditie te houden. Jongere spelers zijn dan vaak nog goed.

Om spelers op een bepaald niveau te krijgen is soms natuurlijk wel een hoger percentage nodig.

Als je veel oudjes (30+) in je team hebt kan het soms verstandig zijn om een hoger conditie percentage te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:57
% Conditietraining per leeftijd!
http://www.hattricknews.org/wp-content/stamina.gif

Ik had net even tijd om de ToTo te fixen, maar ik kom de gottrick site niet op. :(

[ Voor 33% gewijzigd door -TheNose- op 18-01-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:37:
[...]

nee meestal niet. 10% is vaak nog voldoende om spelers tot 28 op redelijk conditie te houden. Jongere spelers zijn dan vaak nog goed.

Om spelers op een bepaald niveau te krijgen is soms natuurlijk wel een hoger percentage nodig.

Als je veel oudjes (30+) in je team hebt kan het soms verstandig zijn om een hoger conditie percentage te hebben.
wow dat gaat me zeer goed helpen, ik sta nu nl op 20% en week eerder zelfs op 30% gehad.
het is wel wat verwarrend dat als je je team krijgt percentage conditie ligt op 40%...

maar goed weer wat geleerd, thnx ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:46:
[...]

wow dat gaat me zeer goed helpen, ik sta nu nl op 20% en week eerder zelfs op 30% gehad.
het is wel wat verwarrend dat als je je team krijgt percentage conditie ligt op 40%...

maar goed weer wat geleerd, thnx ! _/-\o_
volgens mij klopt dat niet toch?

Als je je team krijgt staat deze toch op 5%?

10% is in ieder geval voldoende en zorg voor de rest voor 100% training.
Daarnaast een goed/slect 278.000 of een redelijk/slecht 78.000 coach aanschaffen natuurlijk als je deze nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Na de gemiste training van vorige week door geen opstelling te plaatsen, ben ik vandaag tot half 5 opzoek naar een nieuwe keeper. Formidabel / uitmuntend max 18.50jaar heb er al een paar op de hotlist staan, benieuwd of ik een koopje binnen kan tikken.

Ik ga het nu zo doen dat elke trainee die op woensdag speelt bij zijn volgende pop gelijk verkocht wordt, winst zal dan niet groot zijn maar dit geeft mij de buffer om nieuwe keepers te kunnen kopen en deze op verdedigen te gaan trainen.

Of ik de rest van het team verkoop daar ben ik nog niet overuit, als de competitie weer de goede kant op gaat wil ik nog voor handhaving spelen, maar zal er geen nieuwe spelers voor gaan kopen. Mijn aanval is een zwakke doorn, daar moet ik voornamelijk aan werken dus daar moeten we nog even een plannetje voor maken :P

De keuze is voornamelijk hoe wil je gaan aanvallen def trainer, kies je voor de vleugels of neem je 1 vleugelkant en gooi je het op je centrale aanval erbij. Mijn vleugelrating kan ik wel aardig omhoog pompen alleen mis ik de centrale kracht. Daar ben ik nog niet over uit, of kan ik nog niet over uit komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Bij de verdediging en counter federatie wordt het volgende besproken voor verdedigen trainers, dus die ook een counter team willen gaan opzetten, hoe denken jullie?

Is 5-2-3 de nieuwe formatie voor counterteams met een hoge tactiekvaardigheid?

Het heeft wel zo zijn voordelen, geen middenvelders nodig wat investeren en loon van middenvelders scheelt. Centrale verdedigers kunnen mono zijn, dus alleen vaardigheid verdedigen en passen. Dat geldt alleen voor je A-team, je trainies moeten wel mullti zijn voor verkoop.

Al met al brengt het nieuwe perspectieven. Geen middenvelders en je aandacht geven aan vleugelspelers die in je A-team ook mono kunnen zijn, dus vleugelspelers zonder positiespel wat een counterteam ook weer goedkoper maakt.

Wat je wel nodig hebt zijn drie spitsen, dure spitsen weliswaar, als ze ook vleugelspel moeten hebben, waardoor je flink kan switchen voorin.:))

Laten we het eens op een rijtje zetten.:))

* Centrale verdedigers, alleen A-team, mogen mono zijn met alleen verdedigen en passen.
* Geen middenvelders nodig.
* Vleugelspelers mogen mono zijn met alleen vleugelspel en passen, dus geen positiespel.
* Je kan makkelijker piccen, middenveld wordt van onderbelang.

Je hebt wel een extra spits nodig.

Je kan zonder middenveld je aandacht meer gaan geven aan 3 aanvalspunten, de beste optie voor een counterteam.

Toch iets om over na te denken.:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:59
Pewwy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:03:
[...]

Er is serieus niet tegenaan te werken. Ik heb het beste team uit mijn competitie, en weet al drie seizoenen lang net geen eerste te worden. Nu sta ik gewoon op het punt te degraderen, alleen al door de vorm van AL mijn spelers.
Dat is 1 van de dingen die mij tegen blijft staan. De totale random aanvallen van vorm en blessures. Ik kon redelijk meekomen in mijn IV maar het blijft een beetje punten sprokkelen. Ben ik de hele tijd PIC aan het spelen om te kunnen knallen in 2 opeenvolgende thuiswedstrijden wat dus 6 punten op moet leveren worden er 2 IM's vanaf getrapt waardoor ik gedwongen wordt PIC + counter te spelen. Dit levert helaas maar 1 punt op. Verder nog 1 keer een beetje pech gehad in een gelijkspel wat weer 2 punten kost. Dat zijn in totaal 7 punten die je mist, waardoor ik nu op 13 punten zou staan ipv de huidige 6. En dan klopt het ook dat het er bij hoort in het echte leven, maar doordat een competitie zo snel weer is afgelopen zijn dit vaak cruciale punten waarop je ineens degradeert terwijl er veel zwakkere teams met minder pech niet eens een p/d hoeven te spelen. Als de competitie bijvoorbeeld 28 wedstrijden zou duren, dan maken 7 'onterechte' verliespunten niet veel uit, maar bij hattrick waar alles zo dicht bij elkaar ligt kan het behoorlijk verschil maken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Salv schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:02:
Bij de verdediging en counter federatie wordt het volgende besproken voor verdedigen trainers, dus die ook een counter team willen gaan opzetten, hoe denken jullie?

Is 5-2-3 de nieuwe formatie voor counterteams met een hoge tactiekvaardigheid?

Het heeft wel zo zijn voordelen, geen middenvelders nodig wat investeren en loon van middenvelders scheelt. Centrale verdedigers kunnen mono zijn, dus alleen vaardigheid verdedigen en passen. Dat geldt alleen voor je A-team, je trainies moeten wel mullti zijn voor verkoop.

Al met al brengt het nieuwe perspectieven. Geen middenvelders en je aandacht geven aan vleugelspelers die in je A-team ook mono kunnen zijn, dus vleugelspelers zonder positiespel wat een counterteam ook weer goedkoper maakt.

Wat je wel nodig hebt zijn drie spitsen, dure spitsen weliswaar, als ze ook vleugelspel moeten hebben, waardoor je flink kan switchen voorin.:))

Laten we het eens op een rijtje zetten.:))

* Centrale verdedigers, alleen A-team, mogen mono zijn met alleen verdedigen en passen.
* Geen middenvelders nodig.
* Vleugelspelers mogen mono zijn met alleen vleugelspel en passen, dus geen positiespel.
* Je kan makkelijker piccen, middenveld wordt van onderbelang.

Je hebt wel een extra spits nodig.

Je kan zonder middenveld je aandacht meer gaan geven aan 3 aanvalspunten, de beste optie voor een counterteam.

Toch iets om over na te denken.:))
Counteren terwijl je het middenvel helemaal weggeeft, dat geeft vaak hoofdpijn kan ik je vertellen. Ga ervan uit dat zelfs als je een wonderbaarlijk rating haalt voor je verdediging, je tegenstander met een redelijke aanval alsnog zal scoren. Zelf krijg je 3 counterkansen en een SE als je mazzel hebt. Beter met wat meer mid zodat je ook normale kansen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:21:
[...]

volgens mij klopt dat niet toch?

Als je je team krijgt staat deze toch op 5%?

10% is in ieder geval voldoende en zorg voor de rest voor 100% training.
Daarnaast een goed/slect 278.000 of een redelijk/slecht 78.000 coach aanschaffen natuurlijk als je deze nog niet hebt.
Nou k zou toch zweren dat conditie stond op 40% en intensiteit op 90% toen k begon.
Heb nu conditie 15% en intensiteit 95%, ben bang dat ik blessures oploop bij 100% en die kan k niet gebruiken...

eerste wat ik ga doen is idd een beter trainer/coach aannemen.
dat zal wel een redelijk/slecht worden want ik heb geen rooie cent op het moment.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
zet dan je intensiteit maar op 100% want die extra blessures valt echt wel mee het scheelt in ieder geval niets tenopzichte van de verdiensten door extra snelheid in trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:42:
zet dan je intensiteit maar op 100% want die extra blessures valt echt wel mee het scheelt in ieder geval niets tenopzichte van de verdiensten door extra snelheid in trainen.
hmke...
maar als ik een blessure krijg, dan weet k je te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik heb op dit moment +3 en een pleister en dat is wat ik dit seizoen heb gehad. Vind het nog wel meevallen. Het vervelendste was mijn Future Coach die in zijn eerste wedstrijd + 2 kreeg met 34 jaar. Voor de rest heb ik bijna geen blessures af en toe een pleister maar dat is het ergste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Vanmiddag deze keeper gekocht, die training krijgt in verdedigen. Vandaag zijn eerste wedstrijd gespeeld en het was een doelpunt rijke friendly, nu kijken wat de training oplevert :)

Pelayo Ortega

17 jaar en 100 dagen, TSI = 7 680

Conditie: redelijk Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de intensiteit nu veranderd naar 100%, conditie 15%.. met 1 fysiotherapeut maar die had ik al.
Train per week in totaal 9 verdedigers, waarvan 8 tussen de 18 en 21 jaar zijn.. huidige vaardigheden tussen zwak en redelijk. Ze hebben al zwak-matig passen en positiespel, deel van hen train ik daarna door op het middenveld (positiespel en/of passen) volgend seizoen
Meeste hebben me maar 1000-3000,- piek gekost, dus ga hopelijk wat goede winst pakken op deze gastjes :)
Maar zal er wellicht ook een aantal moeten houden, wil nl volgend seizoen meedoen om de eerste 3 plaatsen, en niet om de onderste 3 :P

Wat mij nu rest is alleen een betere trainer aantrekken en dan zit ik het seizoentje lekker uit...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 11:34 . Reden: tiepvoudtje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:33:
Ik heb de intensiteit nu veranderd naar 100%, conditie 15%.. met 1 fysiotherapeut maar die had ik al.
Train per week in totaal 9 verdedigers, waarvan 8 tussen de 18 en 21 jaar zijn.. huidige vaardigheden tussen zwak en redelijk. Ze hebben al zwak-matig passen en positiespel, deel van hen train ik daarna door op het middenveld (positiespel en/of passen) volgend seizoen
Meeste hebben me maar 1000-3000,- piek gekost, dus ga hopelijk wat goede winst pakken op deze gastjes :)
Maar zal er wellicht ook een aantal moeten houden, wil nl volgend seizoen meedoen om de eerste 3 plaatsen, en niet om de onderste 3 :P

Wat mij nu rest is alleen een betere trainer aantrekken en dan zit ik het seizoentje lekker uit...
dat klinkt idd alsof je op de goede weg bent, iig een goede structurele aanpak...

of het werkelijk betekent dat je al volgend seizoen bovenin kunt meedoen weet ik niet zeker, op dat punt is verdedigen wel een trainingsvorm die erg 'traag' resultaat geeft.
tevens ligt dat vooral aan de andere teams in je liga... sowieso, zolang je vooral DEF traint zul je vaak wat langer bezig zijn voordat je de positiespeltrainers die makkelijk en snel een beter middenveld halen kunt verslaan (daartegenover verdienen die mestal waat minder geld en hun 'snelle' succes kan op de langere termijn ook in hun nadeel zijn)

Passing bij verdedigers is eigenlijk enkel belangrijk voor counterspel.
eigenlijk is ook positiespel bij verdedigers wel de belangrijkste bijskill, maar op de lagere ratings nog niet direkt iets dat enorm veel meerwaarde geeft... sowieso betwijfel ik of het nu echt erg slim is om bij speler met zwak/matig positiespel dat positiespel op te trainen volgend seizoen.

echter ik denk wel dat je op de goede weg bent en zeker gewoon zo door moet gaan :)

ot:
via een vlag-loterij een friendly met een team uit de hoogste divisie van Brunei geregeld :) *O*

++++++++ GOT TOTO ++++++++++

http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/

Voor de liefhebbers, de nieuwe TOTO is weer ingevoerd:
Ship of fools - OO0nMe's Dreamteam
Hoog boys - Sporting Tychmyr
lazio farhaghata - SandstorM
De Tuinkabouters - Club Habajo
Spring United - FC de starlets
FC Stuivertje - FC Capo Chino
CervisiaPostLucrum - Royal Flush Sc
de strijd om de eerste plek is spannend, twee toto-deelnemers hebben een gelijk aantal punten

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 20-01-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Nou weer een legio pops :D Ben weer content had er +8 waarvan 1 keeper uit het tweede dus dat is jammer maar de +7 zijn meer dan welkom :D

10 punten voor en misschien wel 11 na dit weekend :P Wat een competitie tot nu toe :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Thx voor de ToTo RM-rf!!! Ik kwam pas vanmorgen weer op de Gottrick site, wilde hem ook net aanpassen eigenlijk tot ik je post zag. Zal hem volgende week weer begin van de week invullen! *schaam* (pittige toto trouwens, top!)

3 pops trouwens vandaag, allemaal trainees. Heb er zelfs 2 die precies gelijk lopen, in leeftijd en beiden naar goed verdedigen gepopt. :P

[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 21-01-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 pops in totaal, waarvan 2 trainees. ben ik toch wel tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Had Pewwy nu alweer een - vorm vandaag? Ben benieuwd of je het al aan de GMs/HTs hebt gevraagd?

Ikzelf had 2 poppers. Een A-mid en een B-mid. B-mid is een talentje die ik hoop leuk op te kunnen trainen voor de Faeröer Eilanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een week Oostenrijk, met een bagger internet verbinding, maar even de schade opgenomen van een week Hattrick verwaarlozing. Tot mijn schrik de laatste competitie wedstrijd verloren van de voorlaatste. Vanavond in de rebound tegen deze tegenstander waarin niet verloren mag worden.

Had vrijdag 1 pop, en die jongen is direct op de TL gegaan. Ik heb hem er onder de TC opgezet, dus mocht er iemand zijn die het eerste bod wil plaatsen dan zou dat welkom zijn (292799949). Kan ik misschien voor vanavond nog een spits scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteravond wel weer gewonnen, krap maar volledig terecht (al kwam ik wel 1-0 achter)...
aangezien de nummer 2 verloor sta ik nu zelfs 7 punten voor op de anderen...
heb zelf al berekend dat ik eigenlijk uit de komende 5 wedstrijden 7 punten halen moet (laatste wedstrijd is tegen een team dat zich bewust laat afzakken en vornamelijk met oudjes speelt ).

wel wil ik natuurlijk een direkte promotie verdienen, en ook daarop zit ik op koers, kan zelfs waarschijnlijk nog drie punten verliezen zonder onder die kritische grens te zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn god, mijn tegenstander speelt 5-4-1 pressie tegen mijn counterploeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik verlies vandaag met 3-1. Ik denk dat het een duidelijk gevalletje dikke pech is, maar ik heb dan ook niet echt heel veel moeite gedaan om mijn verdediging weer aan te sterken na het vertrek van een van mijn A-verdedigers.

Ik heb nu ~3.4M op de bank staan en kan daar natuurlijk leuke dingen mee doen, maar ik weet momenteel eventjes niet wat. Mijn team is op zich wel op orde, mis natuurlijk nog een verdediger en moet een vleugelspeler gaan vervangen, maar plek 1 zit er hoe dan ook niet meer in, dus aan promotie hoef ik niet te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine bug bij mijn jeugdwedstrijd:

FMF - MZYR (48268890)
23-01-2011 20:20 Non HT Match Chat
De wedstrijd is bezig, we zitten in de 233e minuut van de tweede helft.
Toevoegen aan HT Live

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 1-0 thuisoverwinning en twee +3 injuries!!!
We staan nu derde met een gat van 9 punten op de degradatiestreep. Dit moet genoeg zijn om erin te blijven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
4-2 gewonnen, derde plek, 9 punten verwijderd van de degradatie streep. Als mijn verdedigingsratings wat toegenomen zijn kan het nog echt leuk worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
5-1 gewonnen 24 punten nog geen wedstrijd verloren en de nummer 2 en 3 hebben elkaar voor de 2e week op 0-0 gehouden dus sta nu 7 punten los. Saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijd gestopt te zijn geweest, toch weer begonnen. Heb een team gekregen dat eerste staat maar ik verloor mijn eerste wedstrijd met 8-1, is het zo dat je een totaal ander team krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Afgelopen zondag hebben mn beide spitsen rood gehad, ik won toch maar mis nu mijn beide spitsen zondag as. Nu heb ik nog wel een derde spits, maar die is van een heel ander niveau en kan in zn eentje geen indruk maken in mijn competitie. Aangezien ik vleugelspelers train beschik ik wel over 4 goede vleugelspelers, waardoor ik de volgende tactiek bedacht: 3-5-2 AOW met 2 vleugelspitsen naar de vleugels. Geen van de spitsen zou beschikken over scoren, maar ze hebben wel beide koppen en uitmuntend vleugelspel en wat passen/pm. Iemand hier ervaring mee? Of kan ik beter 5-5-0 (met een middenvelder als aanvallende verdediger) AOW spelen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ja, je krijgt niet het team waar je voorganger mee gestopt is. Dat zou niet eerlijk zijn.

Ik sta zelf eerste terwijl ik nouwelijks nog actief ben in Hattrick. Verassend, zo'n goede spelers heb ik niet, er staan maar twee spelers in het dreamteam van mijn competitie in Alltid.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren 0-5 gewonnen, van de enige ploeg die nóg slechter is dan ik...
als ik ergens nog een puntje kan sprokkelen ben k tevreden.
kan iemand me vertellen of ik in 4-4-2 goed pressie kan spelen, of beter in 4-5-1 ?

FC Sterrenstof (767255)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Is dit een goede deal:
Stefan Toresson [playerid=285598923]
19 years and 36 days, Next birthday: 10-04-2011

Nationality: Sweden

Owner: vv Spikergekkah (since 05-07-2010 (12/42), 1s 13wk)
Total Skill Index (TSI): 15 060
Wage: 2 796 € (2 330 €) /week including 20% bonus 44 736 €/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick

Keeperdisastrous (1)
Defendingpoor (3)
Playmakingpassable (6)
Wingermagnificent (12)
Passingsolid (7)
Scoringpoor (3)
Set piecesweak (4)
Hij zit wat boven de Transfer Vergelijking (~300K). Ik ga proberen hem wat positiespel te leren tot ongeveer briljant (11)/wonderbaarlijk (12), dat zou moeten kunnen lukken voor z'n 21e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Tja iets boven de prijs kan wel, aangezien wing tegenwoordig heel gewild is en daarnaast is hij ook nog snel..

Gister mijn wedstrijd met 2-0 verloren, mijn inziens onterecht maar het was 1 counter en 1 vrije trap terwijl ik verder bijna geen kans kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die Daan had de Toto alweer aangevuld, wat een snelheid! Wel jammer dat er maar 4 deelnemers waren afgelopen week! :( Daarom deze week weer sneller!

TOTO is ONLINE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:26:
Tja iets boven de prijs kan wel, aangezien wing tegenwoordig heel gewild is en daarnaast is hij ook nog snel..

Gister mijn wedstrijd met 2-0 verloren, mijn inziens onterecht maar het was 1 counter en 1 vrije trap terwijl ik verder bijna geen kans kreeg.
Nou, die speler is het dus niet geworden. Daarentegen heb ik een potentieel U20 winger van Schotland gekocht voor ~2.9M. Kreeg meteen bericht dat ze hem in de gaten houden.

Ik ga hem echter niet op vleugel trainen maar op positiespel. Ben benieuwd of ze daar blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik heb mijn interesse in hattrick weer met een paar procent punten verhoogd door verdedigen te gaan trainen. Initieel voor ongeveer 1 seizoen. De trainee's:
* 4 a-team bovennatuurlijk verdedigers, die gaan er op 1 na op reusachtig uit.
* 1 a-team keeper (reusachtig keepen, utopisch sh)
* 2 20-jarige briljant keepers met zwak verdedigen
* 1 17-jarige redelijk verdediger (jeugdpull, dus sentiment)

Nu alleen de vraag, wat doe ik met de overige plek. Ik heb nog wel wat formidabele keepers met formidabel sh lopen die ik daar zo nu en dan zou kunnen plaatsen. Ook een reserve uitmuntend verdediger zou nog op die plaats kunnen staan. Dus er is wel invulling, maar wat zouden jullie doen?

Een bovennatuurlijk/reusachtig keeper erbij kopen en doortrainen tot uitstekend/formidabel verdedigen? Een goed verdedigen, goed passen 17-jarig talentje? Of een goed passen, goed vleugelspel, matig verdedigen talentje? Zie ik nog iets leuks over het hoofd?

Ik merk namelijk dat de IV leuk is om in te spelen, maar dat ik toch vaak weer de deceptie voel van een verlies op zondag terwijl ik met zo'n 74 sterren toch geen onaardig team heb. Als ik dan bezig ben met een nieuw trainingsplan dan leef ik weer helemaal op. Dit moet het gevoel zijn Damien met al zijn plannen (c) krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Je hebt toch nog 2 plekken over? Denk dat je misschien die het beste kunt opvullen met keepers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Zo de jeugdpull voor vandaag

Reinout Kagenaar (312453852)
Netherlands 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 17-05-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Eigenaar: Iduna United (sinds 25-01-2011)
Total Skill Index (TSI): 1 250
Loon: 410 €/week
6 560 €/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Nu even kijken wat voor spelers ik over heb en wat ik nu als volgt ga trainen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Salv op 25-01-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das een verdomd nette pull...
Wat is jouw niveau van Scoutingsnetwerk ?
Ik zit momenteel op zwak, dus heeft dan niet veel zin te pullen denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:06:
Altijd pullen, uiteindelijk blijft het een soort loterij.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb een jeugdteam, dus deze heb ik zelf x wedstrijden laten spelen en daarna gepromoveerd, alleen blijf ik het altijd nog een pull noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Iduna heeft een jeugdteam, pullt dus niet via het oude 'scoutingnetwerk', maar leidt jeugdspelers zélf op....

imho is datook net wat efficienter en brengt meer op, alhoewel het dus ook meer werk vergt.

edit: errug laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haah geef niet, al wel leuk dat je ff langs kwam ;)

Nog wat tips voor def trainees? Ik zit er aan te denken om de boel toch maar te verkopen en alles voorlopig ff te laten wat het is en lekker te gaan trainen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb straks een oefen potje in Polen ofzo...

maar ze zijn nog steeds niet vertrokken naar dat land...?
gaat dit wel goed ? wedstrijd is al om 19.15 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
CoRrRan schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:15:
Je hebt toch nog 2 plekken over? Denk dat je misschien die het beste kunt opvullen met keepers?
Ja 2 briljante keepers gekocht en zelf een reusachtige die getraind gaat worden. En ik heb niet echt 2 plekken over aangezien ik in mijn competitie toch wel vrij vaak nog de 4-4-2 variant zal spelen wat dus een trainingsplaats kost. Dus tsja, in de friendly natuurlijk wel 5 plaatsen voor 2 gekochte keepers 1 a-team keeper en dan nog een talentje of nog een keeper erbij, allebei wel interessant. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:35:
ik heb straks een oefen potje in Polen ofzo...

maar ze zijn nog steeds niet vertrokken naar dat land...?
gaat dit wel goed ? wedstrijd is al om 19.15 !
Komt door een nieuw type vliegtuig wat bij de meeste mensen nog niet bekend is.

[ Voor 22% gewijzigd door Sandyman538 op 25-01-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Sandyman538 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:46:
[...]

Ja 2 briljante keepers gekocht en zelf een reusachtige die getraind gaat worden. En ik heb niet echt 2 plekken over aangezien ik in mijn competitie toch wel vrij vaak nog de 4-4-2 variant zal spelen wat dus een trainingsplaats kost. Dus tsja, in de friendly natuurlijk wel 5 plaatsen voor 2 gekochte keepers 1 a-team keeper en dan nog een talentje of nog een keeper erbij, allebei wel interessant. :)
Heb je al een reserve A verdediger om te trainen op woensdag? En anders misschien een verdediger voor de toekomst als je een A speler gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 07:57:
Die Daan had de Toto alweer aangevuld, wat een snelheid! Wel jammer dat er maar 4 deelnemers waren afgelopen week! :( Daarom deze week weer sneller!

TOTO is ONLINE!
En dat ik dan 1 potje goed heb is ook knap!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Ik heb een vraagje:

Ik heb een speler die goed leider en goed ervaring heeft. Deze heb ik gekocht om een trainer van te maken, maar ik vraag me af hoeveel het me gaat kosten om hem te promoveren tot trainer?
Ik heb namelijk de financiën nog niet en moet dus spelers gaan verkopen om aan dit geld te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
jay56 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:46:
Ik heb een vraagje:

Ik heb een speler die goed leider en goed ervaring heeft. Deze heb ik gekocht om een trainer van te maken, maar ik vraag me af hoeveel het me gaat kosten om hem te promoveren tot trainer?
Ik heb namelijk de financiën nog niet en moet dus spelers gaan verkopen om aan dit geld te komen.
hoe lang heb je deze speler al want hij zal minstens een seizoen bij je in dienst moeten zijn voordat je hem trainer kunt maken.
Als je hem een jaar in dienst hebt kun je via intern trainer aannemen zien wat het je gaat kosten om hem trainer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb een vraagje:

Kijk hier maar eens naar: http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=46, onder het kopje "Nieuwe trainer". Voor een goed trainer zul je ongeveer ~800K moeten uittrekken, maar naarmate hij meer ervaring krijgt gaat die prijs naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb een vraagje:

Zoiets kost minimaal iets van €784.000, maar die prijs zakt wel iets als die speler meer ervaring heeft (per 2 ervaringspunt misschien ergens rond de €4-5000 goedkoper, een ervaringspunt krijgt een speler per gespeelde competitiewedstrijd)

als je echter geldzorgen hebt, zou ik aanraden dat niet te doen, de meerwaarde van een dure coach met hoog leiderschap is er enkel als je team écht structureel financieel gezond is en je wilt pogen een 'sprong' naar boven te doen (en zou imho eigenlijk ook gepaard moeten gaan met aanvullende investeringen, niet het verkopen van spelerskapitaal)
De speler met goed LS en goed XP verkopen brengt goed geld op (€600.000 is een goede richtprijs voor zulke 'Future coaches')

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 26-01-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een dillemma. Het gaat om mijn jeugdopleiding: ik heb een aantal spelers met talent, maar ik weet niet echt op welke ik moet focussen. Uit ervaring weet ik dat het beter is om me te concentreren op 1 speler, maar ik kan niet kiezen.

Gaël Duyts
15 jaar en 84 dagen

Verdedigen:
matig (max. goed)
Spelmaken:
redelijk (max. redelijk)
Vleugelspel:
onbekend (max. slecht)
Passen:
onbekend (max. matig)

Cris De Hertogh
16 jaar en 14 dagen

Verdedigen:
matig (max. onbekend)
Spelmaken:
matig (max. redelijk)
Vleugelspel:
matig (max. goed)
Passen:
slecht (max. slecht)

Verder heb ik ook nog een keeper die ik op 17j30d kan pullen met goed keepen, maar die heeft nog wel wat training nodig..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Dieter2331, ik zou gewoon beginnen met DEF speedtrainen, dus primair DEF en Defending-positions secundair

daarmee laat je iig al die Gaël Duyts , Cris De Hertogh en die keeper meedraaien (keepers hebben ook veel nut aan DEF bijskill),
daarna misschien wat positiespel (alhoewel die Gaël Duyts daaral op zn potentieel zit, al is onduidelijk of dat ook zn max-potentieel is, redelijk-hoog is misschien wel mogelijk) icm met vleugelspel of passen...

igg zou ik Gaël Duyts als je topspeler zien (alhoewel, als Cris De Hertogh redelijk-hoog in DEF zou halen zou dat vrijwel net zo'n goede zijn ), maar Duyts heeft wel 40 dagen méér om te trainen en dat zijn toch wel zo'n 5,5 wedstrijd training meer (en dat zou je misschien kunnen uitnutten om hem dan passing te trainen, iets waaraan De Hertog weinig heeft).

Feli trouwens, zijn twee heel leuke spelertjes :)

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 26-01-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, en Def speedtrainen lijkt inderdaad een goede optie.
En ik vroeg me verder nog af hoe groot het verlies is als je bij je jeugdteam dezelfde primaire als secundaire training kiest. Is dit iets dat je echt moet vermijden of valt het nog wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Speedtrainen, is dat een nieuw bedachte term? :D

Met mijn team gaat het best lekker. Sta eerste in de VII en heb net een paar nieuwe wingers gekocht. Jammer dat ik te weinig tijd had om passen trainees te halen... dat ga ik merken in m'n portemonne, maar voorlopig heb ik nog genoeg op de bank :)

[ Voor 72% gewijzigd door nWo_Riot op 27-01-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
nWo_Riot schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:13:
Speedtrainen, is dat een nieuw bedachte term? :D
Ik wil ook wel speedtrainen! :) Weet niet of je door de doping controle komt bij een wedstrijd maar het is wel interessant :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:33:
Bedankt, en Def speedtrainen lijkt inderdaad een goede optie.
En ik vroeg me verder nog af hoe groot het verlies is als je bij je jeugdteam dezelfde primaire als secundaire training kiest. Is dit iets dat je echt moet vermijden of valt het nog wel mee?
de 'boete' zou 25% zijn bij gelijke training primair en secundair....
volgens mn berekening is het verschil tussensecundair verdedigen of verdedigende posities redelijk miniem..
maar als je bedenkt dat verdedigende posities dus 50% minder effectief werkt dan verdedigen kun je idd stellen dat de boete behoorlijk stevig is....

voorbeeld-berekening (via http://www.hattrick-youth.../trainingsspeedcalculator)
Age (years.days): 15.84
Skill level : 5.0 (inadequate)
Maximum : 7.0 (solid)
Position : Central Defender
Skill : Defending

Primary training : Defending
Secondary Training : Defensiv positions
5 ⇒ 7: ≈ 11-12 Matches (Senior Season 45/2 - Senior Season 45/3)

Primary training : Defending
Secondary Training : Defending
5 ⇒ 7: ≈ 12 Matches (Senior Season 45/3)
normaal is het volgens mij eerder aan te raden wél een andere skill te trainen, maar bij verdedigen primair is dan het probleem dat je eigenlijk weinig goede keuze-mogelijkheid hebt voor die tweede skill training -
winger heeft op je wingbacks ook een eerder laag effect, positiespel profiteren enkel centrale middenvelders en de wingers..
hooguit 'openingen maken' zou een goede potentiele tweede keuze skilltraining zijn met een defensieve linie...
maar dan moet je ook net verdedigers hebben die veel aan passing hebben en het effect daarvan is ook wat 'verspreid' en licht (bv een 16jr+50 speler die secundair openingen maken training krijgt heeft 12 wedstrijden hiervan nodig om van bv matig (5.0) te poppen naar redelijk (6.0))...

Hét grote voordeel aan 'speedtrainen' (het trainen van dezelfde skill met zowel secundair en primair in dezelfde wedstrijd) is dat deze trainingsvorm erg effectief is om snel pops te bereiken in de hoofdskill en mogelijk spelers ook zo snel mogelijk daarop 'uitgetrained te krijgen (oof iig de eerste 'skillstijging' zodat je een exact beeld krijgt hoe hoog ze in hun skill zitten) zodat je ze ook een andere training kunt geven, en veel meer 'controle' hebt en vooruit kunt plannen

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 27-01-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

zijn hier toevallig managers die spelhervatten trainen ?
Ik wil graag een spits trainee hebben:
Specialiteit: Snel of Onvoorspelbaar.
Liefst 17-18 jaar.
Scoren minimaal redelijk, passen minimaal matig
Spelhervatten, wonderbaarlijk of hoger.

Neem aub even contact met me op als je zo'n speler voor me wilt trainen op SH ?
Team chario2.

alvast bedankt GOT !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Paar nieuwe 'goodies' bij Hattrick. Nu ook 'match statements' voor iedereen (ook non-supporters dus). En een zooitje links voor cupmatches naar live.

Voor supporters ook wel leuk: live series tables!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Klaar....

Heren, na een TS drop naar moorddadig die ik niet kan verklaren heb ik besloten in ieder geval voor de rest van het seizoen te stoppen. Ik speel mijn jeugdcompetitie nog door, maar ga in de reguliere competitie alleen nog maar met een gaar team spelen.

Aan het einde van het seizoen hak ik de knoop definitief door, maar ik heb de laatste tijd te weinig tijd en te weinig interesse om hier mee door te gaan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:15:
Klaar....

Heren, na een TS drop naar moorddadig die ik niet kan verklaren heb ik besloten in ieder geval voor de rest van het seizoen te stoppen. Ik speel mijn jeugdcompetitie nog door, maar ga in de reguliere competitie alleen nog maar met een gaar team spelen.

Aan het einde van het seizoen hak ik de knoop definitief door, maar ik heb de laatste tijd te weinig tijd en te weinig interesse om hier mee door te gaan :z
Heb je al met 1 van de HT mensen contact opgenomen hierover? Die drops zijn echt bizar namelijk, best kans dat het een bug is. Ik zou me als ik jou was trouwens alleen puur op trainen richten en je dan 1 a 2 divisies terug te laten zakken.

Trouwens +5 vandaag, niet slecht. :)

Nu maar even 2 spelers op de markt gegooid. Als 1 van de twee eruit gaat voor de vraagprijs (redelijk hoog ingezet) dan kan ik die weer vervangen door een keeper die ik in def op kan trainen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 28-01-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
chario2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:04:
zijn hier toevallig managers die spelhervatten trainen ?
Ik wil graag een spits trainee hebben:
Specialiteit: Snel of Onvoorspelbaar.
Liefst 17-18 jaar.
Scoren minimaal redelijk, passen minimaal matig
Spelhervatten, wonderbaarlijk of hoger.

Neem aub even contact met me op als je zo'n speler voor me wilt trainen op SH ?
Team chario2.

alvast bedankt GOT !
Niet meer. Maar het is niet echt interessant voor een sh trainer om zo iemand te trainen (tenzij het op speciaal verzoek is waarbij een prijs wordt afgesproken). Aangezien een leveltje omhoog met sh zo bereikt is en met scoren niet, is het bijna altijd aantrekkelijker om eerst de hoofdskill op niveau te krijgen en daarna sh erbij te trainen (zoiets zou je natuurlijk ook kunnen bespreken, dat jij hem eerst in mainskill tot het gewenste nieveau traint en dat de sh trainer er nog een schepje sh opgooit en dat je hem dan terug koopt).

Eerste week verdedigen voor mij +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:37:
[...]

Niet meer. Maar het is niet echt interessant voor een sh trainer om zo iemand te trainen (tenzij het op speciaal verzoek is waarbij een prijs wordt afgesproken). Aangezien een leveltje omhoog met sh zo bereikt is en met scoren niet, is het bijna altijd aantrekkelijker om eerst de hoofdskill op niveau te krijgen en daarna sh erbij te trainen (zoiets zou je natuurlijk ook kunnen bespreken, dat jij hem eerst in mainskill tot het gewenste nieveau traint en dat de sh trainer er nog een schepje sh opgooit en dat je hem dan terug koopt).

Eerste week verdedigen voor mij +3
ik denk dat het wel interessant is (in ieder geval voor mij :) ) !
er zijn maar weinig spelers van 17 of 18, die en een specialiteit hebben, redelijk scoren en redelijk passen bv.
Zo'n speler doet al snel 4 a 5 ton.
Maar als er iemand is dan spreken we een prijs af.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepieee, 2 pops!
Twee basisspelers :) 1 van redelijk > goed, en 1 goed > uitstekend - verdedigen..

Als dit zo doorgaat worden het nog een paar lastige potjes voor m'n tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Pewwy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:15:
Klaar....

Je TS dropt naar moorddadig? Lijkt haast wel alsof er iets echt heel geks aan de hand is met je instellingen. Is de vorm van je spelers ook weer verder gedropt?

Heb je contact gehad met HTs/GMs? Al die vormdalingen en dan ook nog een onverklaarbare TS drop?

Zelf afgelopen training maar 1 pop gehad op een B-team 50% trainee. Tevens een heel mengelmoesje van vorm updates naar boven en beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren drie pops. 2 x naar Briljant DEF, waarvan ik er meteen 1 in de verkoop doe. En een speler naar Goed DEF.

Ik heb na de verkoop drie trainingsplaatsen over en ga dit weekend even rustig kijken hoe ik die ga opvullen.

Dinsdag kan ik mijn Uitstekend Passen, Redelijk Vleugelspel, Redelijk Positiespel jeugdspeler op 17 jr 0dg promoveren. Ik ga hem dan direct op de TL zetten en verwacht daar ook wel een leuke transferprijs voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Had 1 van mijn trainees op de lijst gezet voor ehm te duur (17jr 54dgn Goed def met goed passen) en zie nu dat het eerste bod van 1mill geplaatst is. :) Ik ga dus weer even shoppen. ;)

Zo 18,5jr oude uitmuntend keeper met zwak def gekocht net. Nu nog een andere A trainee en ik kan weer verder. :)

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 30-01-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb gisteren weer duidelijk met 4-0 gewonnen, tegen een zwak team maar ben ook 2 punten uitgelopen en sta nu 9 punten 'los'...

alhoewel het programma nu ietwat zwaar is (3x uit tegen tegenstanders met meestal een behoorlijk middenveld en aanval) is kampioenschap zo goed als zeker en hoop ik dat ik niet teveel punten verlies zodat ik ook direkt promoveer...

Mn ratings zijn iig wel solide, zelfs met PIC haal ik nu bijna 300 HTstats en sta op alltid : "114. van 8192 in VI"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:40:
ik heb gisteren weer duidelijk met 4-0 gewonnen, tegen een zwak team maar ben ook 2 punten uitgelopen en sta nu 9 punten 'los'...

alhoewel het programma nu ietwat zwaar is (3x uit tegen tegenstanders met meestal een behoorlijk middenveld en aanval) is kampioenschap zo goed als zeker en hoop ik dat ik niet teveel punten verlies zodat ik ook direkt promoveer...

Mn ratings zijn iig wel solide, zelfs met PIC haal ik nu bijna 300 HTstats en sta op alltid : "114. van 8192 in VI"
Netjes!

Hmmm, gezien de ratings leek het me iets overdreven: E.V.A. 3 - 1 Oud-Beijerland (312336408), heb ook geen counter gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 31-01-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13
RM-rf schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:40:
Dan ben je inderdaad behoorlijk wat sterker dan ik in mijn VI (ik haal gemiddeld 219 stats), maar ik sta na gisteren wel 5 punten los van de nummer 2 en 3!

Het ziet er dus naar uit dat ik een promotie/degradatieduel mag gaan spelen aan het einde van het seizoen, directe promotie zit er denk ik niet in.

Mijn VI is dit seizoen niet zo heel sterk, dus zal dan wel moeilijk worden om in de V te overleven maar goed eerst maar dit seizoen afmaken en inderdaad als eerste proberen te eindigen.

[ Voor 18% gewijzigd door Imperial_Master op 31-01-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik wil ook in een VIe zitten die 781e van de 1024 is! :(

Gisteren gewoon netjes gewonnen. Wel een raar verschil tussen HO en de uiteindelijk aanvalsratings gezien, maar mogelijk dat mijn team's zelfvertrouwen toch weer wat meer naar beneden was gegaan op zondag, dat heb ik niet in de gaten kunnen houden.

Nu moet ik volgende week tegen de huidige nummer 1, die momenteel 7 punten los staat van de nummer 2 en duidelijk op weg is naar promotie (hoogstwaarschijnlijk nog direct ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een 1-0 nederlaag bij de lijstaanvoerder, en voor de tweede keer niet de wedstrijd af kunnen maken met 11 man.

Alles verloopt volgens plan op dit moment. Wij blijven in de competitie, het team is langzaam sterker aan het worden, het kapitaal groeit en de zaken op de transfermarkt gaan aardig.

Komende dagen eens kijken of ik nog 2 a 3 sterke trainnee's kan oppikken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Gister mijn wedstrijd gewonnen en aan mijn woord gehouden om er bij hem wat af te schoppen. Hij is over de zeik op ons competitieforum haha :P

Zo nu eens even te kijken naar mijn jeugd, heb de komende dagen wat extra tijd over wegens diplomering en zoeken naar een job voor het komende half jaar. Heb nu een redelijke selectie van jonge gastjes die overal wel wat training kunnen gebruiken, echter wil ik me wel focussen op een aantal spelers.

Als ik dit bekijk in een skill tabel kom ik tot het volgende uit, zie ik dat scoren, wing, passen en positiespel de trainingsvormen zijn waar deze spelers wat aan hebben. Waarvan scoren en wing 3spelers baat hebben en positiespel en passen 2 spelers.

Wat is het beste om te doen? Beginnen met scoren + vleugelspel of vleugelspel + passen of passen + scoren? Ik zou het door alle mogelijkheden eigenlijk niet zo snel zien. Leeftijden worden ook in de gaten genomen terwijl een oudere met uitstekend vleugel ook wel heel mooi uitgetrained kan zijn op zijn 17de..

Luud van Straaten ( volgens de scout matig allround )

15 jaar en 97 dagen
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: zwak (max. onbekend)

Krelis Sneekes
16 jaar en 4 dagen [Krachtig]
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend (max. goed)

Yuri van Heeswijk
16 jaar en 25 dagen [Snel]
Positiespel: matig (max. goed)
Scoren: onbekend (max. zwak)

Pol Berendsen
16 jaar en 38 dagen [Koppen]
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: onbekend (max. waardeloos)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: zwak (max. onbekend)

Dirk-Jan Snellius
16 jaar en 48 dagen
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: slecht (max. zwak)
Passen: onbekend (max. slecht)

Menke Verèl
16 jaar en 57 dagen
Vleugelspel: waardeloos (max. onbekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend (max. matig)

Harald Holsgens

16 jaar en 70 dagen
Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: onbekend (max. uitstekend)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: matig (max. onbekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Rode kaart en mijn eerste nederlaag is binnen :-( Jammer hoor begon net te wennen aan alles winnen :+
Nu word het wel een beetje spannend. Heb nog maar 7 punten voorsprong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Damien2004 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:38:
Rode kaart en mijn eerste nederlaag is binnen :-( Jammer hoor begon net te wennen aan alles winnen :+
Nu word het wel een beetje spannend. Heb nog maar 7 punten voorsprong....
7 punten voorsprong met nog maar 5 wedstrijden te gaan vind ik anders vrij veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Aangezien ik makkelijk lijfsbehoud kan halen ga ik er twee dure jongens uit gooien (mijn spitsen van 3.5mill elk) en koop daar opa's voor terug. Dat geld kan ik dan beter spenderen. ;)

En mijn dure winger gaat weg. Komen allemaal 30+ers voor terug die daarna bij het grof vuil gezet kunnen worden. €€€'s stop ik in een paar zeer goede trainees die als ik overstap van trainingsvorm over een paar seizoenen mijn A defs gaan worden.

[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 01-02-2011 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:58:
Aangezien ik makkelijk lijfsbehoud kan halen ga ik er twee dure jongens uit gooien (mijn spitsen van 3.5mill elk) en koop daar opa's voor terug. Dat geld kan ik dan beter spenderen. ;)

En mijn dure winger gaat weg. Komen allemaal 30+ers voor terug die daarna bij het grof vuil gezet kunnen worden. €€€'s stop ik in een paar zeer goede trainees die als ik overstap van trainingsvorm over een paar seizoenen mijn A defs gaan worden.
Ik zit ook over Opa versterking te denken. Je ziet veel ere divisionisten met 30+ ers spelen. Eigenlijk alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er nog mensen hier die een goede spits of winger zoeken (allemaal NLers)? Kijk eens bij mijn transfers! O-)

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 01-02-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zit ook te kijken wat ik kan doen om volgend seizoen wat langer in de beker te blijven, sta nu eerste maar met een halve bak team (speel niet eens friendlies). Ik wil wel wat orde op zaken brengen, maar heb ook nog geen vervangende coach. Heb er nu een met rampzalig leiderschap (al heel lang bij de club), maar upgraden naar extern slecht is het dan ook niet echt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Voor de volgende wedstrijd zit ik zwaar te twijfelen welke opstelling ik zal gebruiken tegen de koploper. Ik heb een klein kansje maar dan moet ik wel de juiste beslissingen maken. Advies is zeer welkom...

Jokers - alkmaria (312264004)

Ik kan gaan spelen in een 3-4-4 opstelling met een spits naar achter positioneren en dan meteen MOTS omdat ik de volgende wedstrijd toch kan gaan PICen. Dan zou het af moeten hangen van de slag op het middenveld.

Een andere mogelijkheid is het spelen van 5-2-3, een opstelling die ik voor mij oefenwedstrijden gebruik en waarmee ik zou kunnen gaan counteren. Ik zou dus het middenveld compleet opgeven en 2 wingers neerzetten waarbij MOTS dus geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de volgende speler vanuit mijn jeugd naar de A selcetie gehaald. Ik ben van plan om hem vandaag direct op de TL te zetten.
Ik denk aan 18:30, is dat een goed tijdstip ??
Aykut Muştu (312892528)
17 jr, 0dagen
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: ADP Gaterinos (sinds 01-02-2011)
Total Skill Index (TSI): 2 380
Loon: 530 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: redelijk
Passen: uitstekend
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
Zijn er overigens mensen die een eerst vroeg bod kunnen, en willen plaatsen om 18:30???
Ik heb namelijk een keeper op het oog die in de loop van deze avond afloopt.

Mijn idee is om deze speler voor € 700.000,- op de TL te zetten.....

Dank voor de input

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wow leuke pull!

Zorg effe dat je hem ook promote in de HT fora. Heb je meer aan imo.
Zou 20:00 doen.

Denk dat het potentieel U20 toppertje is?

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 01-02-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:28:
Zijn er nog mensen hier die een goede spits of winger zoeken (allemaal NLers)? Kijk eens bij mijn transfers! O-)
haha die kan ik voorlopig niet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35465229,noline]Damien2004 schreef

Wow leuke pull!

Zorg effe dat je hem ook promote in de HT fora. Heb je meer aan imo.
Zou 20:00 doen.

Denk dat het potentieel U20 toppertje is?
Ja ben er ook wel tevreden mee. Eerste echte topper die uit de jeugd naar boven komt.
Ik zat zelf ook aan 20:00 te denken, echter wil ik een keeper aanschaffen die om 20:41 afloop. Ik hoop met een vroeg bod de laatste tonnen vrij te kunnen maken om serieus mee te bieden.

U20 is inderdaad bekeken. Ik heb destijds contact gehad met een scout van JOINT, maar de redelijk skills op vleugel en positiespel waren in zijn optiek net te weinig om echt aanmerking op U20 te maken, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:23:
Ik heb zojuist de volgende speler vanuit mijn jeugd naar de A selcetie gehaald. Ik ben van plan om hem vandaag direct op de TL te zetten.
Ik denk aan 18:30, is dat een goed tijdstip ??

[...]

Zijn er overigens mensen die een eerst vroeg bod kunnen, en willen plaatsen om 18:30???
Ik heb namelijk een keeper op het oog die in de loop van deze avond afloopt.

Mijn idee is om deze speler voor € 700.000,- op de TL te zetten.....

Dank voor de input
Mooie speler inderdaad.

Zorg dat deze even in dit topic gepost wordt: 14687424.1 op HT. Daar kijken volgens mij behoorlijk wat managers om talentjes op te pikken.

€700K moet een mooi begin bedrag zijn. Denk dat hij nog wel wat meer op kan leveren.

Pagina: 1 ... 16 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.