Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
ik denk dat je een antwoord krijgt wat je niet leuk gaat vinden.
her-installeer iOS4.1 en kijk of het is opgelost.
Het lijkt wel of de firmware niet 100 is over gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renedis schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Je moet "Extended Preferences" installeren. Ik weet alleen even niet waar je die kan vinden in Cydia.
Dat zorgt voor een schil over de "settings" van je iphone.
Je kan na installatie gewoon Settings > General > Network > Cellular Data Network benaderen.

APN changer werkte bij mij ook niet.

Ik had dit probleem ook en nu werkt het. Onthoud wel dat er soms (op een of vage manier) na een reboot van de iphone je de APN settings weer kwijt bent en hem weer opnieuw moet instellen.
Zou je voor mij eens willen kijken waar ik dit programma kan kan vinden? als ik zoek in Cydia krijg ik een app genoemd ''extended preferences'' maar als ik dit installeer krijg ik alleen winterboard, verder niets.

Ik neem aan dat je dit niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Public_Enemy_#1 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:01:
Kan helaas melden dat zowel Limera1n als Greenposi0n beide niet werken op mijn 3GS :(

Limera1n zegt vrolijk dat de jailbreak geslaagd is maar dat blijkt niet zo te zijn na opstarten...

Greenposi0n hetzelfde verhaal. de iPhone geeft tijdens de JB in DFU mode eerst een Grijs scherm, daarna gaat de iphone in Recovery Mode en geeft het iPhone scherm de nodige code weer om te eindigen hiermee:

[afbeelding]

Op de PC zegt GP hierna dat de JB geslaagd is, maar na het aanzetten van de iPhone blijkt het tegenovergestelde waar.

Heb iPhone complete restore gegeven en het opnieuw geprobeerd, zonder succes.

Iemand anders met dezelfde ervaring?

P.S. Betreft een 3GS met nieuwe bootrom, denk zelf dat dit de oorzaak is maar was onder de impressie dat deze nieuwe exploit hier geen problemen mee had...
Ik heb exact hetzelfde als jij... Van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar... Maar weer terug naar 4.0.1 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:54:
[...]

Zou je voor mij eens willen kijken waar ik dit programma kan kan vinden? als ik zoek in Cydia krijg ik een app genoemd ''extended preferences'' maar als ik dit installeer krijg ik alleen winterboard, verder niets.

Ik neem aan dat je dit niet bedoeld.
Het is gelukt! van alles geprobeerd maar uiteindelijk gelukt met APN changer, bleek dat ik daarna eerst even
de simkaart eruit en erin moest stoppen...

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik heb een iPhone 4 waarop iOS 4.0.1 was geïnstalleerd. Jailbreak gedaan met jailbreakme.com, niets aan de hand.

Gisteren wilde ik een upgrade naar iOS 4.1 uitvoeren. Dus iTunes 10.0.1 gedownload en geïnstalleerd op mijn pc (Windows 7 64-bit). Upgrade uitgevoerd, met error 1004 als resultaat waardoor mijn iPhone nu in recovery mode blijft hangen.

Op Google vind ik alleen maar oplossingen in de richting van de hosts-file, maar mijn hosts-file is leeg. Reboot ook geprobeerd, iTunes opnieuw geïnstalleerd, andere USB-poort, andere PC (Windows 7 32-bit en zelfs op het werk op Windows XP), maar niets helpt.

Ik heb 'm even uit recovery mode gekregen met RecBoot, maar kreeg toen de melding dat er geen SIM-kaart aanwezig is.

Heb ook limera1n geprobeerd, toen leek hij weer te werken, maar bluetooth, WiFi en telefoon/internet werken niet. Kreeg na een paar minuutjes ook de melding dat de iPhone niet in staat is om te bellen en gebeld te worden en dat ik een restore moest uitvoeren.

Ik begin behoorlijk radeloos te worden. Wat kan dit zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:47:
Ik heb een iPhone 4 waarop iOS 4.0.1 was geïnstalleerd. Jailbreak gedaan met jailbreakme.com, niets aan de hand.

Gisteren wilde ik een upgrade naar iOS 4.1 uitvoeren. Dus iTunes 10.0.1 gedownload en geïnstalleerd op mijn pc (Windows 7 64-bit). Upgrade uitgevoerd, met error 1004 als resultaat waardoor mijn iPhone nu in recovery mode blijft hangen.

Op Google vind ik alleen maar oplossingen in de richting van de hosts-file, maar mijn hosts-file is leeg. Reboot ook geprobeerd, iTunes opnieuw geïnstalleerd, andere USB-poort, andere PC (Windows 7 32-bit en zelfs op het werk op Windows XP), maar niets helpt.

Ik heb 'm even uit recovery mode gekregen met RecBoot, maar kreeg toen de melding dat er geen SIM-kaart aanwezig is.

Heb ook limera1n geprobeerd, toen leek hij weer te werken, maar bluetooth, WiFi en telefoon/internet werken niet. Kreeg na een paar minuutjes ook de melding dat de iPhone niet in staat is om te bellen en gebeld te worden en dat ik een restore moest uitvoeren.

Ik begin behoorlijk radeloos te worden. Wat kan dit zijn??
Heb je al een restore geprobeerd?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
posttoast schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

Heb je al een restore geprobeerd?
iTunes geeft nu alleen maar aan dat er een iPhone in herstelmodus gevonden is en of ik wil herstellen, maar dat gaat inderdaad ook fout (met error 1004).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Waarom staat dit op limera1n.com ? :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd">
<plist version="1.0">
<array>
    <dict>
        <key>ModelsSupported</key>
        <string>All</string>
        <key>Packages</key>
        <array>
            <dict>
                <key>Name</key>
                <string>Cydia</string>
                <key>Url</key>
                <string>http://cache.saurik.com/limera1n/cydia.tgz</string>
                <key>icon</key>
                <string>http://limera1n.com/cydia.png</string>
                <key>Description</key>
                <string>It's a monopoly for a reason</string>
            </dict>
        </array>    
    </dict>
</array>    

</plist>

http://www.limera1n.com/appsList2.plist

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

iTunes geeft nu alleen maar aan dat er een iPhone in herstelmodus gevonden is en of ik wil herstellen, maar dat gaat inderdaad ook fout (met error 1004).
Zet hem eens in DFU-mode en doe dan een restore met de officiele iOS4.1 IPSW.

[ Voor 64% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-10-2010 15:01 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Petervanakelyen schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:00:
[...]

Zet hem eens in DFU-mode en doe dan een restore met de officiele iOS4.1 IPSW.
Net gedaan, maar geen verschil helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:27
kan je nu ook spelletjes downloaden en erop zetten nadat je hebt gejailbreaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58

Simkin

Bzzzzz

iMars schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:11:
Ik heb soms het rare fenomeen dat mijn instellingen niet getoond wil worden. Als ik op het icoon klik, lijkt het alsof het opent, je ziet de achtergrond, zonder alle instellingen. Na een seconde of 10 gaat ie weer terug naar sprinboard. Als ik via sbsettings mijn springboard 'respring', loopt ie vast. Het enige wat dan nog helpt is een reboot.

Ik heb een iPhone 3G met iOS 4.1. Geen rare dingen geïnstalleerd. Geen winter/summerboard, alleen jailbreak met verbose boot.
Heb exact hetzelfde probleem, dacht dat het aan mij lag :/ Al paar keer opnieuw ge JB-ed, zelfde resultaat (pas na een paar uur gebruik, na een reboot probleem tijdelijk opgelost.)

Ik heb ge jb-ed met sn0breeze op een mac, jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

champion16 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:52:
Als je spelletjes vanuit Cydia bedoelt, ja. Als je illegale IPAs bedoelt, geen support. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
champion16 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:52:
dat kan zonder jailbreak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 14:03
rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

Net gedaan, maar geen verschil helaas...
Ik heb ook zoiets gehad.
Ik heb het toen uiteindelijk opgelost door op een andere computer waar nog nooit de iPhone mee verbonden was iTunes te installeren en daar te restoren.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
BackSlash schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:21:
[...]

Ik heb ook zoiets gehad.
Ik heb het toen uiteindelijk opgelost door op een andere computer waar nog nooit de iPhone mee verbonden was iTunes te installeren en daar te restoren.
Ook al geprobeerd :(

Eerste 3 of 4 pogingen heb ik vanaf mijn pc thuis gedaan (W7 x64). Error 1004.
Vervolgens op een vers geinstalleerde laptop (W7 x32) geprobeerd. Error 1004.
Vandaag op het werk een paar keer geprobeerd (XP x32). Error 1004.

Ik ga nu 4.0.1 erop zetten, kijken of dat scheelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik wil mijn iPhone 4 graag updaten naar versie 4.1, maar heb nog wel een aantal vragen.

Standaard zit ik nu nog op versie 4.01. De iPhone is factory unlocked. De iPhone is via jailbreakme unlocked.

Via Umbrella heb ik versie 4.0.2 SSH Blobs gesaved.

Wat moet ik nu doen?
Versie 4.1 downloaden en instaleren
Versie 4.1 Blobs opslaan met Umbrella
Dan met Greenpoison unlocken (JB)

Als ik 4.1 blobs opslaat, ben ik dan versie 4.02 kwijt of zijn ze dan beide opgeslagen?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
blobs blijven opgeslagen als je het via Cydia doet (de make my life easier optie). Umbrella gebruik ik zelf niet, maar heb je daar niet de optie om de blobs als bestand danwel op dezelfde server als Cydia op te slaan?

Sowieso is je iPhone factory unlocked, dus is een baseband upgrade via 4.1 voor jou niet erg en 4.1 is te unlocken, dus waarom zou je dan nog terugwillen naar 4.01?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Ok, ik heb net (met behulp van de Cydia SHSH server) iOS 4.0.1 geprobeerd te installeren om te kijken of ik daarmee meer geluk heb. Maar helaas, nog steeds error 1004. Met een tooltje de telefoon uit de recovery mode gekregen, maar nu geeft iTunes weer aan dat er geen SIM-kaart in zit. Bij instellingen zelf geen baseband versie meer, geen IMEI, geen MAC-adressen, geen bluetooth, geen WiFi, geen signaal... ik ben bang dat ik naar de winkel moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Er is trouwens van GP een nieuwere versie RC3.

Iemand ervaring met het JB'en van een IPT3G? Welke is heb je gebruikt? GP of Lime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:42:
Ok, ik heb net (met behulp van de Cydia SHSH server) iOS 4.0.1 geprobeerd te installeren om te kijken of ik daarmee meer geluk heb. Maar helaas, nog steeds error 1004. Met een tooltje de telefoon uit de recovery mode gekregen, maar nu geeft iTunes weer aan dat er geen SIM-kaart in zit. Bij instellingen zelf geen baseband versie meer, geen IMEI, geen MAC-adressen, geen bluetooth, geen WiFi, geen signaal... ik ben bang dat ik naar de winkel moet :(
Als je niet afhankelijk bent van de factory unlock, dan moet je op een andere pc itunes (her)installeren en dan je iphone hard resetten, daarna weet terug naar je pc waar je eerder je iphone met itunes hebt gesynchroniseerd en je reservekopie terug op je iphone plaatsen.
Als je dan nog een jailbreak wilt, download de greenposion en sla in cydia ke shsh blobs op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een ipod touch 3g met 3.1.3.

deze wil ik jailbreaken wat kan ik het beste doen en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:42:
Error 1004 is een error bij het instaleren van de baseband, waardoor je dus ook geen signaal of iets hebt.
Heb je geprobeerd met TinyUmbrella te upgraden met behoud van baseband toevallig? Dan zou het kunnen dat je die bescherming weer uit moet zetten en het nog een keer met 4.0.1 moet proberen.

Ook moet je een iPhone in DFU modus zetten om de baseband te updaten/herstellen, dat is dus iets anders dan recovery mode.

[ Voor 58% gewijzigd door dtech op 13-10-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:14:

Upgraden naar 4.x en limera1n of greenpois0n gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:14:

Het is hier geen helpdesk, hier wordt verwacht dat je eerst zelf op zoek gaat.

Deze vraag is de afgelopen tijd al meerder malen beantwoord in dit topic, dus gebruik de zoekfunctie en lees dit topic door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik wilde dit nou net niet weggeven, juist omdat hij nog nieuw is, dus het beter gelijk kon leren.

Maar iig, zo moet het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:36

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Misschien omdat LR er gebruik van maakt om Cydia te downloaden en installeren?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
dtech schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:21:
[...]

Error 1004 is een error bij het instaleren van de baseband, waardoor je dus ook geen signaal of iets hebt.
Heb je geprobeerd met TinyUmbrella te upgraden met behoud van baseband toevallig? Dan zou het kunnen dat je die bescherming weer uit moet zetten en het nog een keer met 4.0.1 moet proberen.

Ook moet je een iPhone in DFU modus zetten om de baseband te updaten/herstellen, dat is dus iets anders dan recovery mode.
Ik heb niets aparts gedaan met TinyUmbrella oid, simpelweg iPhone aangesloten op de pc en in iTunes update aangeklikt. Ik heb 'm al een paar keer vanuit DFU-modus (dus idd zwart scherm waarna iTunes wel een iPhone herkent) geprobeerd te herstellen, maar helaas.

Ik lees wel op diverse fora (oa Apple Support Forum) dat het probleem bekend is bij Apple en dat ze ze probleemloos vervangen. Vrijdag maar even naar de T-Mobile winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:16
Zit nu al 5x te proberen met mijn maat zun iPod maar werkt nog niet:( Met limera1n en Green niet. Snap niet wat ik verkeerd doe heb hetzelfde bij mijn iPhone gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
s1ck schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:55:
Zit nu al 5x te proberen met mijn maat zun iPod maar werkt nog niet:( Met limera1n en Green niet. Snap niet wat ik verkeerd doe heb hetzelfde bij mijn iPhone gedaan.
ipod touch 2g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lijkt er wel op, maar ms denkt de vriend wel een 3G8GB.

Oftewel, iets meer info zou handig zijn.

Afijn, had nog een nieuw8GB'er liggen en die zat natuurlijk op 4.1 Niet te JB'en, dus maar gedowngrade naar 4.0.Zonder SHSH blobs, maar toch gelukt.
Ben nu echter wel op zoek naar 4.01 fw voor de MC versie. Iemand?

[ Voor 40% gewijzigd door maartend op 13-10-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
Ik had besloten vandaag me iphone 3gs een upgrade te geven naar 4.1. Nu was het altijd zo dat cydia aangaf dat ik blobs had voor 3.0 t/m 4.01, maar deze gaf die vandaag niet aan. Dat is op zich geen probleem dacht ik, dan vraag ik ze even op via tinyumbrella en save ik ze daarin. Nu is het enige probleem dat TU aangeeft dat deze niet aanwezig zijn op de cydia server.

Is er iets bekend dat cydia de hele kliek heeft verwijderd uit de database of is het iets tijdelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:11:
[...]

Ik heb niets aparts gedaan met TinyUmbrella oid, simpelweg iPhone aangesloten op de pc en in iTunes update aangeklikt. Ik heb 'm al een paar keer vanuit DFU-modus (dus idd zwart scherm waarna iTunes wel een iPhone herkent) geprobeerd te herstellen, maar helaas.

Ik lees wel op diverse fora (oa Apple Support Forum) dat het probleem bekend is bij Apple en dat ze ze probleemloos vervangen. Vrijdag maar even naar de T-Mobile winkel...
Wel even zorgen dat je een ongeJBte firmware er eerst op flasht mocht je dat nog niet gedaan hebben. Het zou zonde zijn als je daarvoor moet gaan dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Vandaag ook ingestapt met 4.1 jailbreaken. Het was even zoeken naar een degelijke PC met de nieuwste iTunes.

Ik heb gekozen voor Greenpois0n, so far so good :)

[ Voor 83% gewijzigd door Vanx op 13-10-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:36

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Pieler schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:19:
Ik had besloten vandaag me iphone 3gs een upgrade te geven naar 4.1. Nu was het altijd zo dat cydia aangaf dat ik blobs had voor 3.0 t/m 4.01, maar deze gaf die vandaag niet aan. Dat is op zich geen probleem dacht ik, dan vraag ik ze even op via tinyumbrella en save ik ze daarin. Nu is het enige probleem dat TU aangeeft dat deze niet aanwezig zijn op de cydia server.

Is er iets bekend dat cydia de hele kliek heeft verwijderd uit de database of is het iets tijdelijks?
Ik denk dat hij z'n server offline heeft gehaald, of iig uit de Cydia pagina heeft gehaald. Vorige keer, met de release van jailbreakme.com of Spirit had hij ook de server van de pagina gehaald omdat er een DDoS op kwam door alle aanvragen met SHSH blobs e.d.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gisteren update gedaan van 4.0.1 met JB naar 4.1 op 3Gs met nieuwe bootrom. Daarna Greenpois0n eroverheen, tot 2x toe geen succes ondanks dat hij meldde dat het gelukt was. :? Poging met Limera1n ging wel direct goed. 8)

Kan alleen dat bagger iTunes wel schieten, maar dat is voor een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Laatst online: 14-09 09:20
Ik heb een iPod touch 4G en die wil ik jailbreaken, nu begrijp ik dat dat dus kan met tools als greenpois0n. Dat wijst zich waarschijnlijk zelf wel. Maar wat ik me afvraag, is hoe je een jailbreak weer ongedaan maakt, mocht je de iPod terug willen sturen voor Garantie ofzo. Klopt het dat je dan gewoon moet herstellen via iTunes? En blijven er dan helemaal geen sporen achter voor Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
dit is toch allemaal te vinden op google..
Maar het antwoord is ja, Herstel via itunes is genoeg. Apple ziet dan helemaal niks.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb nu intotaal 3 dingen geprobeerd om mijn Ipod Touch 3g te jailbreaken.

- Greenposi0n (Windows en Linux) kom niet verder dan retry
- Limera1 (Succesvol, geen jailbreak)

Ik draai 4.1, volgens mij is er nog een Ipod Touch 3g unlocked, hij wil maar niet in DFU mode, steeds maar weer retry jammer!

Iemand die het wel is gelukt met een Itouch 3g

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 10:51 . Reden: info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:50:
Ok, ik heb nu intotaal 3 dingen geprobeerd om mijn Ipod Touch 3g te jailbreaken.

- Greenposi0n (Windows en Linux) kom niet verder dan retry
- Limera1 (Succesvol, geen jailbreak)

Ik draai 4.1, volgens mij is er nog een Ipod Touch 3g unlocked, hij wil maar niet in DFU mode, steeds maar weer retry jammer!

Iemand die het wel is gelukt met een Itouch 3g
Dan heb je het waarschijnlijk over een ipod touch 3g 8gb, die is nog niet te jailbreaken met beide, ondersteuning kom er wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:19:
[...]

Dan heb je het waarschijnlijk over een ipod touch 3g 8gb, die is nog niet te jailbreaken met beide, ondersteuning kom er wel aan
Dat klopt, ik blijf wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 12:32

iMars

Full time prutser

Simkin schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:59:
[...]

Heb exact hetzelfde probleem, dacht dat het aan mij lag :/ Al paar keer opnieuw ge JB-ed, zelfde resultaat (pas na een paar uur gebruik, na een reboot probleem tijdelijk opgelost.)

Ik heb ge jb-ed met sn0breeze op een mac, jij?
Ik ook met de mac, maar dan met redsn0w ge-jb.

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

iMars schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:38:
[...]

Ik ook met de mac, maar dan met redsn0w ge-jb.
Ik bedoelde redsn0w, app met een annanas logo. Ben bang dat daar het probleem zit...mijn broer heeft nergens last van en heeft zijn 3g met windows ge-jb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Meer mensen met het probleem dat met de limerain JB de batterij binnen een uur op 28 % zit?
Heb dit al 2 dagen achter elkaar. Na een herstel van iOS heb ik nergens meer last van. (4.1, 3GS)
Overigens, met de uninstall functie van Limer1an wordt alleen het icoontje verwijderd en niet de JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

facetime is foetsie bij mij, kwam ik gister pas achter. en voor nu geen zin om te restoren naar fabric settings ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Ik heb op steek woorden gezocht in het forum. Ik heb mijn iPhone 4 gejailbreaked met Limera1n Beta 4. Is het nu verstandig, of juist niet om de laatste versie (RC1b) te installeren?

En moet ik kan ik deze er dan overheen patchen, of moet ik eerste een back up maken, dan 4.1 met TinyUmbrella installeren, dan de jailbreak en dan de data back up weer terug zetten?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Jumpman schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:16:
Ik heb op steek woorden gezocht in het forum. Ik heb mijn iPhone 4 gejailbreaked met Limera1n Beta 4. Is het nu verstandig, of juist niet om de laatste versie (RC1b) te installeren?

En moet ik kan ik deze er dan overheen patchen, of moet ik eerste een back up maken, dan 4.1 met TinyUmbrella installeren, dan de jailbreak en dan de data back up weer terug zetten?
dat heeft geen zin...
als je JB met beta1 is gelukt, hoef je niet meer met RC1b te JB-en.

de jailbreak is in alle releases hetzelfde gebleven. Alleen detool is gefixed op een aantal fronten (oa. limera1n.app uninstallen, 3gs/ipad ondersteuning, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52
SYQ schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:13:
facetime is foetsie bij mij, kwam ik gister pas achter. en voor nu geen zin om te restoren naar fabric settings ;w
Probeer het volgende: wis de instellingen van het toestel (alleen de instellingen, dus geen volledige reset naar fabrieksinstellingen, ook geen apps wissen) en daarna Facetime opnieuw activeren.

Instellingen wissen:
Settings -> General -> Reset -> ... ... (dus niet 'erase all content and settings').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

SYQ schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:13:
Crusader in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 30"
De tip die hierboven dus al werd gegeven was bij mij de oplossing, al had ik een iets ander probleem met Facetime.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:50

KL643

beeldaandemuur

Limera1n is nu ook uit voor de MAC http://www.limera1n.com/

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ik heb gejailbraked maar heb daardoor mijn smsjes verloren. Ik heb wel de oude backup bewaard.

Kan ik hieruit de contacten en/of smsjes achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Agent-X schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:18:
Ik heb gejailbraked maar heb daardoor mijn smsjes verloren. Ik heb wel de oude backup bewaard.

Kan ik hieruit de contacten en/of smsjes achterhalen?
Je kunt met iPhone Backup Extractor je sms.db recoveren. Deze plaats je dan gewoon in de juiste dir op je iPhone (/var/mobile/Library/SMS/sms.db). Kan met DiskAid of iPhone Explorer. Je moet wel ff de CHMOD goed zetten op dat bestandje. Daarna heb je alle sms'jes weer terug :)

[ Voor 14% gewijzigd door Executor16 op 14-10-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Executor16 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

Je kunt met iPhone Backup Extractor je sms.db recoveren. Deze plaats je dan gewoon in de juiste dir op je iPhone (/var/mobile/Library/SMS/sms.db). Kan met DiskAid of iPhone Explorer. Je moet wel ff de CHMOD goed zetten op dat bestandje. Daarna heb je alle sms'jes weer terug :)
iPhone Backup Extractor gebruikt om sms.db via expert mode uit de map library/sms te plukken.
Via Iphone explorer teruggeplaats op /var/mobile/Library/SMS/sms.db

CHMOD gedaan na openSSH geinstalleerd te hebben via cydia en dan via WinSCP met root:alpine naar de iphone ge-SHH'd. Was wel belangrijk om group EN owner op mobile te zetten.

chmod -R 0755 /var/mobile/Library/SMS

chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/SMS

Bedankt voor de hulp!

[ Voor 54% gewijzigd door Agent-X op 14-10-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Agent-X schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:25:
[...]

iPhone Backup Extractor gebruikt om sms.db via expert mode uit de map library/sms te plukken.
Via Iphone explorer teruggeplaats op /var/mobile/Library/SMS/sms.db

CHMOD gedaan na openSSH geinstalleerd te hebben via cydia en dan via WinSCP met root:alpine naar de iphone ge-SHH'd. Was wel belangrijk om group EN owner op mobile te zetten.

chmod -R 0755 /var/mobile/Library/SMS

chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/SMS

Bedankt voor de hulp!
Vergeet niet om je rootpasswd te veranderen nadat je openssh hebt geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb een iphone 4 die ik wil jailbreaken om mywi te kunnen installeren. Nu is me niet helemaal duidelijk welke jailbreak nu het "veiligst" is. Ik zie hier overal Limera1n staan, maar was greenpoison niet veel minder buggy/potentieel schadelijk voor het toestel?

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Andere apps, maar ze maken gebruik van dezelfde exploits. Ik zou een muntje opgooien als je echt niet kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 10:00

Amiet01

Master_A

Ik heb het idee dat MyWi je accu ook leegzuigt terwijl je hem niet gebruikt (dus alleen hebt geïnstalleerd). Vandaag ging mijn accu nl al van 100% naar 92% toen ik het een half uurtje had gebruikt. MyWi verwijderd, accu weer opgeladen naar 100% en nu na 40 min gebruik staat hij op 93%. Het zou natuurlijk ook nog aan de batterij-bug kunnen liggen, maar ik heb daar nooit echt last van gehad.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Is het niet doordat wifi oid aanblijft ook al staat hij op standby? Dat had ik weleens. Tot lege batterijen in de nacht aan toe.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf vind ik Greenposi0n iets prettiger (stabieler) voor mijn gevoel.
Gelukkig heb ik mijn oude baseband behouden dus heb ik hem eindelijk geunlocked!
Iphone4+Greenposi0n=Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

MsG schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:45:
Is het niet doordat wifi oid aanblijft ook al staat hij op standby? Dat had ik weleens. Tot lege batterijen in de nacht aan toe.
Nee had hem in de tussentijd niet op standby gezet. Ook zie ik altijd bij mij dat wifi gewoon uitgaat als ik hem op standby zet. Als ik hem uit standby haal zie ik eerst 3G en daarna meteen het Wifi tekentje.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Amiet01 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:03:
[...]

Nee had hem in de tussentijd niet op standby gezet. Ook zie ik altijd bij mij dat wifi gewoon uitgaat als ik hem op standby zet. Als ik hem uit standby haal zie ik eerst 3G en daarna meteen het Wifi tekentje.
Ik dus ook altijd eerst, maar sinds iOs4 heb ik 3 keer gehad dat hij 's nachts met laten we zeggen 30% toch uit viel. Toen had ik in SBSettings wifi aan. Die zet ik nu preventief maar uit. Misschien is het een feature van iOs4 dat wifi soms aanblijft?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

MsG schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Ik dus ook altijd eerst, maar sinds iOs4 heb ik 3 keer gehad dat hij 's nachts met laten we zeggen 30% toch uit viel. Toen had ik in SBSettings wifi aan. Die zet ik nu preventief maar uit. Misschien is het een feature van iOs4 dat wifi soms aanblijft?
Dat probleem heb ik niet, maar dat komt omdat ik mijn telefoon in de avond altijd aan de lader hang en op vliegtuig-modus zet.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
kfaessen schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:11:
Als tethering echt verboden was dan had ik van t-mobile vast geen duo sim gekregen in combinatie met een iphone abonnement.

Ik kan die 2e sim gewoon in mijn laptop stoppen en met 2mbit/s surfen :) (dan moet ik wel de iphone uitzetten).
Heb je daar een aparte dongel voor of zo? Zo ja, hoe kom je daar aan? Zo nee, hoe heb je dat dan opgelost?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53

kronolith

[EDIT]

funske schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Heb je daar een aparte dongel voor of zo? Zo ja, hoe kom je daar aan? Zo nee, hoe heb je dat dan opgelost?
Er zijn ook laptops met ingebouwde 3g router. Misschien dat hij deze heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
funske schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Ik heb bij belsimpel gekozen voor duo sim, 1 sim hebben ze geknipt en de andere normaal gelaten.

In mijn laptop zit een mobiele breedband adapter in dus ik kan de simkaart rechtstreeks in de laptop steken zonder dongle.

PS het gaat niet om de laptop welke in mijn onderschrift staat maar om een dell latitude E4300.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchKel op 15-10-2010 18:40 ]

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
kfaessen schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:39:
[...]

Ik heb bij belsimpel gekozen voor duo sim, 1 sim hebben ze geknipt en de andere normaal gelaten.

In mijn laptop zit een mobiele breedband adapter in dus ik kan de simkaart rechtstreeks in de laptop steken zonder dongle.

PS het gaat niet om de laptop welke in mijn onderschrift staat maar om een dell latitude E4300.
Even offtopic, maar die laptop uit je onderschrift... Nice... Ik wil ook zo'n laptop... Alhoewel dat ik niks te klagen heb met mijn Vaio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Even een vraag om iets te bevestigen. Als ik lees over upgraden naar iOS 4.1 om te jailbreaken, dan lees ik ook heel vaak dat mensen hun baseband willen behouden. Dit heeft echter toch alleen maar invloed op het kunnen unlocken van je telefoon? Op dit moment zit ik gewoon bij T-Mobile en ik ben van plan om m'n iPhone nog zeker een jaar te gebruiken. Dus in principe kan ik mijn baseband gewoon upgraden, want als ik hem later wil verkopen, dan kan ik hem gewoon gratis bij T-Mobile laten unlocken. Als ik alles goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Hero Of Time schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:20:
[...]

Klopt, je wilt je baseband houden als je van een unlock afhankelijk bent omdat niet elke baseband te unlocken is. Die met 4.1 wordt meegeleverd bijvoorbeeld. Heb je geen unlock nodig, dan hoef je hier ook niet op te letten of zorgen over te maken.
Oké, bedankt voor de bevestiging en de uitleg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Laatst online: 15:16
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:23:
Terug ontopic, ik kijk wel uit naar morgen, hopelijk wordt het terug sunday funday van het dev-team en krijgen we lekker de nieuwe pwnagetool te pakken :)
Ik heb het allemaal niet bijkunnen houden maar komt morgen de iPod Touch 2G ondersteuning uit of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
s1ck schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:33:
[...]

Ik heb het allemaal niet bijkunnen houden maar komt morgen de iPod Touch 2G ondersteuning uit of?
ik hoop het, ik zit ook al een tijdje te wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:De regels zijn heel duidelijk. Vrijwel alles mag, behalve warez. Dat betekent dat we dus ook geen vragen / discussie willen over Appsync of bepaalde repo's. Dat programma is namelijk voor 99% bedoeld voor warez.

Het is zonde dat dit topic steeds ontspoort. Helaas was er weer een harde hand nodig, nadat de bijsturing van Whieee werd genegeerd. Sancties volgen nog. Ik wil de mensen die een topic report hebben geplaatst bedanken.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2010 15:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Zondag waarschijnlijk Pwnagetool release, dus goed nieuws voor alle unlockers!

Deze tweet van MuscleNerd is ook erg fijn om te horen:
"Think we've figured out a way to extend PwnageTool+limera1n+@comex hacks to untethered JBs for all future A4 firmwares :)"

Ik denk dat ik dan ook maar nog een keer restore, er zit iets irritant te doen in mn iPhone, waardoor de batterij sneller leeggaat dan nodig. Pwnagetool heeft zich keer op keer bewezen als stabielste jailbreak manier, en ik heb eindelijk een Mac om de .ipsw zelf te fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Vanx schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:11:
Zondag waarschijnlijk Pwnagetool release, dus goed nieuws voor alle unlockers!

Pwnagetool heeft zich keer op keer bewezen als stabielste jailbreak manier, en ik heb eindelijk een Mac om de .ipsw zelf te fabriceren.
Absoluut _/-\o_ , sinds mijn jailbreak op Sn0wbreeze heb ik niets anders dan gekloot, en het ergste is, ik wist dat het problemen zou veroorzaken, alleen ik wou niet langer wachten, kon anders geen gebruik maken van mijn ifoon. Gelukkig kan ik zondag/morgen dus, lekker herstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:23
1 dikke MIN voor GreenP0ison hierzo. Heeft ervoor gezorgd dat ik de melding 'Geen service' kreeg, waardoor ik dus niet kon Bellen & Smssen (en 3G internet). En de Youtube App deed het ook al niet...

Limera1n daarentegen geen problemen. Dat bedoel ik dus.. Mensen met hun vooroordelen!

[ Voor 7% gewijzigd door Suren01 op 17-10-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Suren01 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:56:
1 dikke MIN voor GreenP0ison hierzo. Heeft ervoor gezorgd dat ik de melding 'Geen service' kreeg, waardoor ik dus niet kon Bellen & Smssen (en 3G internet). En de Youtube App deed het ook al niet...

Limera1n daarentegen geen problemen. Dat bedoel ik dus.. Mensen met hun vooroordelen!
euh.. had je bij GP niet per ongeluk laten hacktiveren? en bij limera1n gewoon een offical carrier activatie?

in principe zou het na een hacktivate ook moeten werken, maar met mn eigen ervaring heb ik geen bereik enz na een hacktivate. Ook nooit zin gehad om te kloten met o.a. apn settings omdat ik toch bij een official carrier zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Nee, niet laten hacktiveren.. Gewoon de JB geinstalleerd en boem! Geen Service.. Maar is gelukkig al opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
pod2g over de ondersteuning van ipod touch 2/3G MC-model voor greenpois0n:
@noahhaon ipod touch 3g 8gb is in fact an ipod touch 2g MC. Wait for RC4.
Greenpoison zit u in de RC3, dus het duurt niet zo lang meer. (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@hardware.tom

dat dacht ik ook, maar ze zitten nu al tijden op RC3. Toen ik het voor eht eerst ging checken, 1 dag nar release zaten ze al op RC3

[ Voor 49% gewijzigd door Gropah op 17-10-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Gropah schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:25:
@hardware.tom

dat dacht ik ook, maar ze zitten nu al tijden op RC3. Toen ik het voor eht eerst ging checken, 1 dag nar release zaten ze al op RC3
dan mogen ze snel opschieten :P

Weet iemand waar ik de status van Limera1n kan volgen? Chronic dev heeft een blog en twitter, geohot niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zal al wel vaker gepost zijn, maar:

Waarmee kan ik mijn iTouch 2g MC op iOS 4.1 jailbreaken? L1merain is nog niet uit(ik kan iig niks vinden)denk ik. Of moet ik weer downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:12:

Waarmee kan ik mijn iTouch 2g MC op iOS 4.1 jailbreaken? L1merain is nog niet uit(ik kan iig niks vinden)denk ik. Of moet ik weer downgraden?
limera1n is wel uit, hij ondersteund (nog) geen ipod touch 2G en als de posts boven je leest heb je het antwoord 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door hardware.tom op 17-10-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Helaas nog steeds geen facetime, vele tips geprobeerd waaronder ook base structure herinstalleren . Enige optie is herstellen en dan geen restore terugzetten. Hier heb dus voor nu geen zin in, dan maar tijdje geen facetime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je kan toch niet restoren en dan handmatig dingen terugzetten als je gewoon je /mobile/ map backupt. Dan heb je alsnog de dingen terug zonder de foutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:59:
Zelf vind ik Greenposi0n iets prettiger (stabieler) voor mijn gevoel.
Gelukkig heb ik mijn oude baseband behouden dus heb ik hem eindelijk geunlocked!
Iphone4+Greenposi0n=Geniaal!
ik snap niet echt hoe je greenp0ison stabieler kunt vinden, wil je dat eens uitleggen?
mijn voorkeur gaat toch uit naar limera1n nu, is veel sneller en laat geen bestanden achter op je idevice.
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:12:

je kan voor nu cheezerom gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel post :?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Echt he, mensen kwamen allemaal wel van 'Greenp0ison lijkt me toch veiliger' etc. Allemaal onzin. 't duurt langer, het zorgde ervoor dat ik de 'Geen Service' melding kreeg, EN voor mijn gevoel zorgde het er ook nog voor dat mn batterij sneller leeg ging.

Ben erg tevreden over Limera1n en die raad ik dus ook aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Complete herstel gedaan, en nog steeds geen facetime :(
Na herstel mbv TinyUmbrella (baseband behouden) de toestel uit recovery gekickt wat nodig is. Hierna moest ik toestel activeren via iTunes wat niet mogelijk is vanwege simlock, dus het activeren scherm geskipt met limera1n. Ik heb trouwens ook geen push, dit geactiveerd met pushdoctor en ik ben weer bij terugaf... Onder 4.0 had ik trouwens wel facetime, en ook volop gebruikt.. Nu mis ik de optie gewoon onder instellingen - telefoon

herstel netwerkinstellingen of herstel gegevens werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Net succesvol mijn iPad 3.2.2 gejailbreaked met Greenpois0n! d:)b

Hmmm... Cydia

Ik krijg alleen geen "make my life easier" berichtje, iemand idee hoe ik dat handmatig aan kan zetten of moet ik het gewoon met TinyUmbrella doen? :?

[ Voor 47% gewijzigd door dtech op 17-10-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Suren01 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:36:
Echt he, mensen kwamen allemaal wel van 'Greenp0ison lijkt me toch veiliger' etc. Allemaal onzin. 't duurt langer, het zorgde ervoor dat ik de 'Geen Service' melding kreeg, EN voor mijn gevoel zorgde het er ook nog voor dat mn batterij sneller leeg ging.

Ben erg tevreden over Limera1n en die raad ik dus ook aan :)
Losse meningen zijn hier nogal nutteloos. De ene heeft problemen met Limera1n, de andere heeft problemen met Greenp0ison etc etc.
Ik gebruik Greenp0ison en die werkt perfect hier. M'n batterij gaat even lang mee als eerst, m'n bereik is niet verandert en hij is nog steeds even snel. Precies het tegenovergestelde van jou.

Op dit moment zijn er gewoon nog niet genoeg mensen die ervaring hebben met beide jailbreaks, hierdoor kun je geen goede conclusies trekken.
dtech schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:29:
Ik krijg alleen geen "make my life easier" berichtje, iemand idee hoe ik dat handmatig aan kan zetten of moet ik het gewoon met TinyUmbrella doen? :?
Als ik me niet vergis worden de SHSH servers van Saurik altijd tijdelijk uit gezet na de release van jailbreaks voor een nieuwe firmware, omdat er anders zoveel nieuwe requests zouden zijn dat het fout zou gaan. Dus het is waarschijnlijk gewoon 'n kwestie van wachten.

[ Voor 22% gewijzigd door Xylon op 17-10-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.

Ik probeer het sms.db bestand van mijn Iphone 3G met 4.1 en 05.14.02 af te halen.
Aangezien ik daarvoor SSH modig heb probeer ik hem te jailbreaken.

Na wat gegoogle blijkt dat dit kan met Redsnow 0.9.6b1.
Ik heb dit gedownload, nu word er gevraagd waar mijn IPSW bestand staat,
helaas kan ik deze nergens vinden.

Ik heb hem gekoppeld aan een Itunes waar de iphone nog nooit heeft aangehangen aangezien ik een nieuwe laptop heb, de oude heb ik helaas niet meer...

Ik heb via Itunes een reservekopie gemaakt maar het IPSW bestand blijft onvindbaar, hij zou moet staan in de map applications data\\apple computer\\mobile sync\back up. Hier staan wel een hele hoop losse onbekende bestanden in maar geen IPSW, helaas kan ik dus ook niet jailbreaken...

kan iemand mij hier mee helpen? een nieuwe IPSW downloaden heeft geen zin aangezien ik dan mijn sms.db ook kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Je hoeft hiervoor niet te jailbreaken... iTunes maakt een backup van je iPhone (inclusief sms), deze kun je uit de backup "uithalen".

Ik zoek even voor je hoe dat moet...

//EDIT: iPhone Backup Extractor
http://www.iphonebackupextractor.com/
http://www.supercrazyawesome.com/

Succes!

[ Voor 26% gewijzigd door EN-IS op 18-10-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Jailbreak is dit weekend gelukt met de nieuwste beta van redsnow :) Dus heb nu ook multitasking op mijn 3G

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

iMars schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:11:
Ik heb soms het rare fenomeen dat mijn instellingen niet getoond wil worden. Als ik op het icoon klik, lijkt het alsof het opent, je ziet de achtergrond, zonder alle instellingen. Na een seconde of 10 gaat ie weer terug naar sprinboard. Als ik via sbsettings mijn springboard 'respring', loopt ie vast. Het enige wat dan nog helpt is een reboot.

Ik heb een iPhone 3G met iOS 4.1. Geen rare dingen geïnstalleerd. Geen winter/summerboard, alleen jailbreak met verbose boot.
Ik heb hetzelfde probleem, 3G met iOS 4.1, gejailbreakt met redsn0w (de Windows versie).
De settings app en de iPhone apps crashen soms, alleen op te lossen door een reboot.
Ik heb al een restore uitgevoerd, 4.1 opnieuw erop en daarna opnieuw gejailbreakt maar dit lost niks op. Denk dat ik 'm vanavond eens probeer te jailbreaken met Limera1n.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 13-09 23:37
Ik heb ook een JB met Limera!n en ik mis facetime ook. Helaas nog steeds geen unlock dus loop met een te dure ipod touch rond :(

Iemand een idee waneer de unlock beschikbaar is. Voel er niets voor tmobile te spekken met 120 (waar halen ze dat bedrag uberhaupt vandaan, ziekelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
musiqman schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:44:
Iemand een idee waneer de unlock beschikbaar is. Voel er niets voor tmobile te spekken met 120 (waar halen ze dat bedrag uberhaupt vandaan, ziekelijk)
Reken er de komende maand(en) nog maar niet op...

Dat bedrag neemt af met de tijd dat je je iPhone hebt.

Sunday =/= funday geworden, nog even wachten op Pwnagetool dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 13-09 23:37
Ja een 10je per 3 maanden zet geen soda aan de dijk :( en kennelijk hebben ze de servers zo geupdate dat andere bedrijven geen unlocks meer kunnen doen zals cdmedia.nl e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 17:57

Maxow

Hidden Sound System

ijskonijn schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, 3G met iOS 4.1, gejailbreakt met redsn0w (de Windows versie).
De settings app en de iPhone apps crashen soms, alleen op te lossen door een reboot.
Ik heb al een restore uitgevoerd, 4.1 opnieuw erop en daarna opnieuw gejailbreakt maar dit lost niks op. Denk dat ik 'm vanavond eens probeer te jailbreaken met Limera1n.
Hier hetzelfde probleem met dezelfde configuratie. Ik vind het dusdanig storend dat ik as we speak de telefoon aan het restoren ben. Zolang dit issue er is laat ik de jailbreak maar even achterwege..

Ik ben trouwens benieuwd naar je ervaringen met Limera1n

[ Voor 4% gewijzigd door Maxow op 18-10-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:42:
Je hoeft hiervoor niet te jailbreaken... iTunes maakt een backup van je iPhone (inclusief sms), deze kun je uit de backup "uithalen".

Ik zoek even voor je hoe dat moet...

//EDIT: iPhone Backup Extractor
http://www.iphonebackupextractor.com/
http://www.supercrazyawesome.com/

Succes!
Helemaal super... Dankjewel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Maxow schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:47:
[...]

Hier hetzelfde probleem met dezelfde configuratie. Ik vind het dusdanig storend dat ik as we speak de telefoon aan het restoren ben. Zolang dit issue er is laat ik de jailbreak maar even achterwege..

Ik ben trouwens benieuwd naar je ervaringen met Limera1n
Nou die kan ik je vertellen: Limera1n werkt helemaal niet met de iPhone 3G :+
Ik denk dat ik 'm vanavond ook maar restore, dan maar eventjes zonder jailbreak inderdaad. Dit is echt te irritant

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:13:
[...]

Helemaal super... Dankjewel!!
Graag gedaan :) Het is een handig programma, (en met soortgelijke progries) is zelfs mogelijk nieuwe bestanden (sms database, contacten, etc) terug te zetten in een oude backup. Hierdoor kun je bestanden uit bijvoorbeeld je huidige backup uithalen, bewerken en terug zetten zonder een jailbreak, er zijn zelfs handleidingen op het web voor mensen die hun 'game saves' willen uitwisselen, aanpassen, etc. :)

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 18-10-2010 15:36 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods