ik denk dat je een antwoord krijgt wat je niet leuk gaat vinden.
her-installeer iOS4.1 en kijk of het is opgelost.
Het lijkt wel of de firmware niet 100 is over gezet.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik denk dat je een antwoord krijgt wat je niet leuk gaat vinden.
Verwijderd
Zou je voor mij eens willen kijken waar ik dit programma kan kan vinden? als ik zoek in Cydia krijg ik een app genoemd ''extended preferences'' maar als ik dit installeer krijg ik alleen winterboard, verder niets.renedis schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:04:
[...]
Je moet "Extended Preferences" installeren. Ik weet alleen even niet waar je die kan vinden in Cydia.
Dat zorgt voor een schil over de "settings" van je iphone.
Je kan na installatie gewoon Settings > General > Network > Cellular Data Network benaderen.
APN changer werkte bij mij ook niet.
Ik had dit probleem ook en nu werkt het. Onthoud wel dat er soms (op een of vage manier) na een reboot van de iphone je de APN settings weer kwijt bent en hem weer opnieuw moet instellen.
Ik heb exact hetzelfde als jij... Van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar... Maar weer terug naar 4.0.1Public_Enemy_#1 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:01:
Kan helaas melden dat zowel Limera1n als Greenposi0n beide niet werken op mijn 3GS
Limera1n zegt vrolijk dat de jailbreak geslaagd is maar dat blijkt niet zo te zijn na opstarten...
Greenposi0n hetzelfde verhaal. de iPhone geeft tijdens de JB in DFU mode eerst een Grijs scherm, daarna gaat de iphone in Recovery Mode en geeft het iPhone scherm de nodige code weer om te eindigen hiermee:
[afbeelding]
Op de PC zegt GP hierna dat de JB geslaagd is, maar na het aanzetten van de iPhone blijkt het tegenovergestelde waar.
Heb iPhone complete restore gegeven en het opnieuw geprobeerd, zonder succes.
Iemand anders met dezelfde ervaring?
P.S. Betreft een 3GS met nieuwe bootrom, denk zelf dat dit de oorzaak is maar was onder de impressie dat deze nieuwe exploit hier geen problemen mee had...
Verwijderd
Het is gelukt! van alles geprobeerd maar uiteindelijk gelukt met APN changer, bleek dat ik daarna eerst evenVerwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:54:
[...]
Zou je voor mij eens willen kijken waar ik dit programma kan kan vinden? als ik zoek in Cydia krijg ik een app genoemd ''extended preferences'' maar als ik dit installeer krijg ik alleen winterboard, verder niets.
Ik neem aan dat je dit niet bedoeld.
Heb je al een restore geprobeerd?rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:47:
Ik heb een iPhone 4 waarop iOS 4.0.1 was geïnstalleerd. Jailbreak gedaan met jailbreakme.com, niets aan de hand.
Gisteren wilde ik een upgrade naar iOS 4.1 uitvoeren. Dus iTunes 10.0.1 gedownload en geïnstalleerd op mijn pc (Windows 7 64-bit). Upgrade uitgevoerd, met error 1004 als resultaat waardoor mijn iPhone nu in recovery mode blijft hangen.
Op Google vind ik alleen maar oplossingen in de richting van de hosts-file, maar mijn hosts-file is leeg. Reboot ook geprobeerd, iTunes opnieuw geïnstalleerd, andere USB-poort, andere PC (Windows 7 32-bit en zelfs op het werk op Windows XP), maar niets helpt.
Ik heb 'm even uit recovery mode gekregen met RecBoot, maar kreeg toen de melding dat er geen SIM-kaart aanwezig is.
Heb ook limera1n geprobeerd, toen leek hij weer te werken, maar bluetooth, WiFi en telefoon/internet werken niet. Kreeg na een paar minuutjes ook de melding dat de iPhone niet in staat is om te bellen en gebeld te worden en dat ik een restore moest uitvoeren.
Ik begin behoorlijk radeloos te worden. Wat kan dit zijn??
iTunes geeft nu alleen maar aan dat er een iPhone in herstelmodus gevonden is en of ik wil herstellen, maar dat gaat inderdaad ook fout (met error 1004).
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <array> <dict> <key>ModelsSupported</key> <string>All</string> <key>Packages</key> <array> <dict> <key>Name</key> <string>Cydia</string> <key>Url</key> <string>http://cache.saurik.com/limera1n/cydia.tgz</string> <key>icon</key> <string>http://limera1n.com/cydia.png</string> <key>Description</key> <string>It's a monopoly for a reason</string> </dict> </array> </dict> </array> </plist> |
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Zet hem eens in DFU-mode en doe dan een restore met de officiele iOS4.1 IPSW.rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:56:
[...]
iTunes geeft nu alleen maar aan dat er een iPhone in herstelmodus gevonden is en of ik wil herstellen, maar dat gaat inderdaad ook fout (met error 1004).
[ Voor 64% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-10-2010 15:01 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Net gedaan, maar geen verschil helaas...Petervanakelyen schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:00:
[...]
Zet hem eens in DFU-mode en doe dan een restore met de officiele iOS4.1 IPSW.
Heb exact hetzelfde probleem, dacht dat het aan mij lagiMars schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:11:
Ik heb soms het rare fenomeen dat mijn instellingen niet getoond wil worden. Als ik op het icoon klik, lijkt het alsof het opent, je ziet de achtergrond, zonder alle instellingen. Na een seconde of 10 gaat ie weer terug naar sprinboard. Als ik via sbsettings mijn springboard 'respring', loopt ie vast. Het enige wat dan nog helpt is een reboot.
Ik heb een iPhone 3G met iOS 4.1. Geen rare dingen geïnstalleerd. Geen winter/summerboard, alleen jailbreak met verbose boot.
Als je spelletjes vanuit Cydia bedoelt, ja. Als je illegale IPAs bedoelt, geen support.champion16 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:52:
kan je nu ook spelletjes downloaden en erop zetten nadat je hebt gejailbreaked?
dat kan zonder jailbreak ook.champion16 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:52:
kan je nu ook spelletjes downloaden en erop zetten nadat je hebt gejailbreaked?
Ik heb ook zoiets gehad.
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Ook al geprobeerdBackSlash schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:21:
[...]
Ik heb ook zoiets gehad.
Ik heb het toen uiteindelijk opgelost door op een andere computer waar nog nooit de iPhone mee verbonden was iTunes te installeren en daar te restoren.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Als je niet afhankelijk bent van de factory unlock, dan moet je op een andere pc itunes (her)installeren en dan je iphone hard resetten, daarna weet terug naar je pc waar je eerder je iphone met itunes hebt gesynchroniseerd en je reservekopie terug op je iphone plaatsen.rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:42:
Ok, ik heb net (met behulp van de Cydia SHSH server) iOS 4.0.1 geprobeerd te installeren om te kijken of ik daarmee meer geluk heb. Maar helaas, nog steeds error 1004. Met een tooltje de telefoon uit de recovery mode gekregen, maar nu geeft iTunes weer aan dat er geen SIM-kaart in zit. Bij instellingen zelf geen baseband versie meer, geen IMEI, geen MAC-adressen, geen bluetooth, geen WiFi, geen signaal... ik ben bang dat ik naar de winkel moet
Verwijderd
Error 1004 is een error bij het instaleren van de baseband, waardoor je dus ook geen signaal of iets hebt.rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:42:
Ok, ik heb net (met behulp van de Cydia SHSH server) iOS 4.0.1 geprobeerd te installeren om te kijken of ik daarmee meer geluk heb. Maar helaas, nog steeds error 1004. Met een tooltje de telefoon uit de recovery mode gekregen, maar nu geeft iTunes weer aan dat er geen SIM-kaart in zit. Bij instellingen zelf geen baseband versie meer, geen IMEI, geen MAC-adressen, geen bluetooth, geen WiFi, geen signaal... ik ben bang dat ik naar de winkel moet
[ Voor 58% gewijzigd door dtech op 13-10-2010 19:24 ]
Upgraden naar 4.x en limera1n of greenpois0n gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:14:
ik heb een ipod touch 3g met 3.1.3.
deze wil ik jailbreaken wat kan ik het beste doen en hoe?
Het is hier geen helpdesk, hier wordt verwacht dat je eerst zelf op zoek gaat.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:14:
ik heb een ipod touch 3g met 3.1.3.
deze wil ik jailbreaken wat kan ik het beste doen en hoe?
Ik wilde dit nou net niet weggeven, juist omdat hij nog nieuw is, dus het beter gelijk kon leren.dtech schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:25:
[...]
Upgraden naar 4.x en limera1n of greenpois0n gebruiken.
Misschien omdat LR er gebruik van maakt om Cydia te downloaden en installeren?Cornelisjuh schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:59:
Waarom staat dit op limera1n.com?:
[snip]
http://www.limera1n.com/appsList2.plist
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik heb niets aparts gedaan met TinyUmbrella oid, simpelweg iPhone aangesloten op de pc en in iTunes update aangeklikt. Ik heb 'm al een paar keer vanuit DFU-modus (dus idd zwart scherm waarna iTunes wel een iPhone herkent) geprobeerd te herstellen, maar helaas.dtech schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:21:
[...]
Error 1004 is een error bij het instaleren van de baseband, waardoor je dus ook geen signaal of iets hebt.
Heb je geprobeerd met TinyUmbrella te upgraden met behoud van baseband toevallig? Dan zou het kunnen dat je die bescherming weer uit moet zetten en het nog een keer met 4.0.1 moet proberen.
Ook moet je een iPhone in DFU modus zetten om de baseband te updaten/herstellen, dat is dus iets anders dan recovery mode.
ipod touch 2g?s1ck schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:55:
Zit nu al 5x te proberen met mijn maat zun iPod maar werkt nog niet:( Met limera1n en Green niet. Snap niet wat ik verkeerd doe heb hetzelfde bij mijn iPhone gedaan.
Lijkt er wel op, maar ms denkt de vriend wel een 3G8GB.
[ Voor 40% gewijzigd door maartend op 13-10-2010 21:37 ]
Wel even zorgen dat je een ongeJBte firmware er eerst op flasht mocht je dat nog niet gedaan hebben. Het zou zonde zijn als je daarvoor moet gaan dokken.rb338 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:11:
[...]
Ik heb niets aparts gedaan met TinyUmbrella oid, simpelweg iPhone aangesloten op de pc en in iTunes update aangeklikt. Ik heb 'm al een paar keer vanuit DFU-modus (dus idd zwart scherm waarna iTunes wel een iPhone herkent) geprobeerd te herstellen, maar helaas.
Ik lees wel op diverse fora (oa Apple Support Forum) dat het probleem bekend is bij Apple en dat ze ze probleemloos vervangen. Vrijdag maar even naar de T-Mobile winkel...
[ Voor 83% gewijzigd door Vanx op 13-10-2010 23:02 ]
Ik denk dat hij z'n server offline heeft gehaald, of iig uit de Cydia pagina heeft gehaald. Vorige keer, met de release van jailbreakme.com of Spirit had hij ook de server van de pagina gehaald omdat er een DDoS op kwam door alle aanvragen met SHSH blobs e.d.Pieler schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:19:
Ik had besloten vandaag me iphone 3gs een upgrade te geven naar 4.1. Nu was het altijd zo dat cydia aangaf dat ik blobs had voor 3.0 t/m 4.01, maar deze gaf die vandaag niet aan. Dat is op zich geen probleem dacht ik, dan vraag ik ze even op via tinyumbrella en save ik ze daarin. Nu is het enige probleem dat TU aangeeft dat deze niet aanwezig zijn op de cydia server.
Is er iets bekend dat cydia de hele kliek heeft verwijderd uit de database of is het iets tijdelijks?
Commandline FTW | Tweakt met mate
automation fanboy
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 10:51 . Reden: info ]
Dan heb je het waarschijnlijk over een ipod touch 3g 8gb, die is nog niet te jailbreaken met beide, ondersteuning kom er wel aanVerwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:50:
Ok, ik heb nu intotaal 3 dingen geprobeerd om mijn Ipod Touch 3g te jailbreaken.
- Greenposi0n (Windows en Linux) kom niet verder dan retry
- Limera1 (Succesvol, geen jailbreak)
Ik draai 4.1, volgens mij is er nog een Ipod Touch 3g unlocked, hij wil maar niet in DFU mode, steeds maar weer retry jammer!
Iemand die het wel is gelukt met een Itouch 3g
Verwijderd
Dat klopt, ik blijf wachtenhardware.tom schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:19:
[...]
Dan heb je het waarschijnlijk over een ipod touch 3g 8gb, die is nog niet te jailbreaken met beide, ondersteuning kom er wel aan
Ik ook met de mac, maar dan met redsn0w ge-jb.Simkin schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:59:
[...]
Heb exact hetzelfde probleem, dacht dat het aan mij lagAl paar keer opnieuw ge JB-ed, zelfde resultaat (pas na een paar uur gebruik, na een reboot probleem tijdelijk opgelost.)
Ik heb ge jb-ed met sn0breeze op een mac, jij?
Ik bedoelde redsn0w, app met een annanas logo. Ben bang dat daar het probleem zit...mijn broer heeft nergens last van en heeft zijn 3g met windows ge-jb.iMars schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:38:
[...]
Ik ook met de mac, maar dan met redsn0w ge-jb.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
dat heeft geen zin...Jumpman schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:16:
Ik heb op steek woorden gezocht in het forum. Ik heb mijn iPhone 4 gejailbreaked met Limera1n Beta 4. Is het nu verstandig, of juist niet om de laatste versie (RC1b) te installeren?
En moet ik kan ik deze er dan overheen patchen, of moet ik eerste een back up maken, dan 4.1 met TinyUmbrella installeren, dan de jailbreak en dan de data back up weer terug zetten?
Probeer het volgende: wis de instellingen van het toestel (alleen de instellingen, dus geen volledige reset naar fabrieksinstellingen, ook geen apps wissen) en daarna Facetime opnieuw activeren.SYQ schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:13:
facetime is foetsie bij mij, kwam ik gister pas achter. en voor nu geen zin om te restoren naar fabric settings
Crusader in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 30"SYQ schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:13:
facetime is foetsie bij mij, kwam ik gister pas achter. en voor nu geen zin om te restoren naar fabric settings
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Je kunt met iPhone Backup Extractor je sms.db recoveren. Deze plaats je dan gewoon in de juiste dir op je iPhone (/var/mobile/Library/SMS/sms.db). Kan met DiskAid of iPhone Explorer. Je moet wel ff de CHMOD goed zetten op dat bestandje. Daarna heb je alle sms'jes weer terugAgent-X schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:18:
Ik heb gejailbraked maar heb daardoor mijn smsjes verloren. Ik heb wel de oude backup bewaard.
Kan ik hieruit de contacten en/of smsjes achterhalen?
[ Voor 14% gewijzigd door Executor16 op 14-10-2010 22:23 ]
iPhone Backup Extractor gebruikt om sms.db via expert mode uit de map library/sms te plukken.Executor16 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:20:
[...]
Je kunt met iPhone Backup Extractor je sms.db recoveren. Deze plaats je dan gewoon in de juiste dir op je iPhone (/var/mobile/Library/SMS/sms.db). Kan met DiskAid of iPhone Explorer. Je moet wel ff de CHMOD goed zetten op dat bestandje. Daarna heb je alle sms'jes weer terug
[ Voor 54% gewijzigd door Agent-X op 14-10-2010 23:20 ]
Vergeet niet om je rootpasswd te veranderen nadat je openssh hebt geinstalleerdAgent-X schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:25:
[...]
iPhone Backup Extractor gebruikt om sms.db via expert mode uit de map library/sms te plukken.
Via Iphone explorer teruggeplaats op /var/mobile/Library/SMS/sms.db
CHMOD gedaan na openSSH geinstalleerd te hebben via cydia en dan via WinSCP met root:alpine naar de iphone ge-SHH'd. Was wel belangrijk om group EN owner op mobile te zetten.
chmod -R 0755 /var/mobile/Library/SMS
chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/SMS
Bedankt voor de hulp!
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Master_A
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Nee had hem in de tussentijd niet op standby gezet. Ook zie ik altijd bij mij dat wifi gewoon uitgaat als ik hem op standby zet. Als ik hem uit standby haal zie ik eerst 3G en daarna meteen het Wifi tekentje.MsG schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:45:
Is het niet doordat wifi oid aanblijft ook al staat hij op standby? Dat had ik weleens. Tot lege batterijen in de nacht aan toe.
Master_A
Ik dus ook altijd eerst, maar sinds iOs4 heb ik 3 keer gehad dat hij 's nachts met laten we zeggen 30% toch uit viel. Toen had ik in SBSettings wifi aan. Die zet ik nu preventief maar uit. Misschien is het een feature van iOs4 dat wifi soms aanblijft?Amiet01 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:03:
[...]
Nee had hem in de tussentijd niet op standby gezet. Ook zie ik altijd bij mij dat wifi gewoon uitgaat als ik hem op standby zet. Als ik hem uit standby haal zie ik eerst 3G en daarna meteen het Wifi tekentje.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat probleem heb ik niet, maar dat komt omdat ik mijn telefoon in de avond altijd aan de lader hang en op vliegtuig-modus zet.MsG schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:41:
[...]
Ik dus ook altijd eerst, maar sinds iOs4 heb ik 3 keer gehad dat hij 's nachts met laten we zeggen 30% toch uit viel. Toen had ik in SBSettings wifi aan. Die zet ik nu preventief maar uit. Misschien is het een feature van iOs4 dat wifi soms aanblijft?
Master_A
Heb je daar een aparte dongel voor of zo? Zo ja, hoe kom je daar aan? Zo nee, hoe heb je dat dan opgelost?kfaessen schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:11:
Als tethering echt verboden was dan had ik van t-mobile vast geen duo sim gekregen in combinatie met een iphone abonnement.
Ik kan die 2e sim gewoon in mijn laptop stoppen en met 2mbit/s surfen(dan moet ik wel de iphone uitzetten).
Have Fun Funske
Er zijn ook laptops met ingebouwde 3g router. Misschien dat hij deze heeft?funske schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:36:
[...]
Heb je daar een aparte dongel voor of zo? Zo ja, hoe kom je daar aan? Zo nee, hoe heb je dat dan opgelost?
Ik heb bij belsimpel gekozen voor duo sim, 1 sim hebben ze geknipt en de andere normaal gelaten.funske schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:36:
[...]
Heb je daar een aparte dongel voor of zo? Zo ja, hoe kom je daar aan? Zo nee, hoe heb je dat dan opgelost?
[ Voor 9% gewijzigd door DutchKel op 15-10-2010 18:40 ]
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Even offtopic, maar die laptop uit je onderschrift... Nice... Ik wil ook zo'n laptop... Alhoewel dat ik niks te klagen heb met mijn Vaiokfaessen schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:39:
[...]
Ik heb bij belsimpel gekozen voor duo sim, 1 sim hebben ze geknipt en de andere normaal gelaten.
In mijn laptop zit een mobiele breedband adapter in dus ik kan de simkaart rechtstreeks in de laptop steken zonder dongle.
PS het gaat niet om de laptop welke in mijn onderschrift staat maar om een dell latitude E4300.
Oké, bedankt voor de bevestiging en de uitlegHero Of Time schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:20:
[...]
Klopt, je wilt je baseband houden als je van een unlock afhankelijk bent omdat niet elke baseband te unlocken is. Die met 4.1 wordt meegeleverd bijvoorbeeld. Heb je geen unlock nodig, dan hoef je hier ook niet op te letten of zorgen over te maken.
Ik heb het allemaal niet bijkunnen houden maar komt morgen de iPod Touch 2G ondersteuning uit of?Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:23:
Terug ontopic, ik kijk wel uit naar morgen, hopelijk wordt het terug sunday funday van het dev-team en krijgen we lekker de nieuwe pwnagetool te pakken
ik hoop het, ik zit ook al een tijdje te wachtens1ck schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:33:
[...]
Ik heb het allemaal niet bijkunnen houden maar komt morgen de iPod Touch 2G ondersteuning uit of?
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2010 15:38 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
AbsoluutVanx schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:11:
Zondag waarschijnlijk Pwnagetool release, dus goed nieuws voor alle unlockers!
Pwnagetool heeft zich keer op keer bewezen als stabielste jailbreak manier, en ik heb eindelijk een Mac om de .ipsw zelf te fabriceren.
[ Voor 7% gewijzigd door Suren01 op 17-10-2010 01:04 ]
euh.. had je bij GP niet per ongeluk laten hacktiveren? en bij limera1n gewoon een offical carrier activatie?Suren01 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:56:
1 dikke MIN voor GreenP0ison hierzo. Heeft ervoor gezorgd dat ik de melding 'Geen service' kreeg, waardoor ik dus niet kon Bellen & Smssen (en 3G internet). En de Youtube App deed het ook al niet...
Limera1n daarentegen geen problemen. Dat bedoel ik dus.. Mensen met hun vooroordelen!
Greenpoison zit u in de RC3, dus het duurt niet zo lang meer. (hoop ik)@noahhaon ipod touch 3g 8gb is in fact an ipod touch 2g MC. Wait for RC4.
[ Voor 49% gewijzigd door Gropah op 17-10-2010 10:26 ]
dan mogen ze snel opschietenGropah schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:25:
@hardware.tom
dat dacht ik ook, maar ze zitten nu al tijden op RC3. Toen ik het voor eht eerst ging checken, 1 dag nar release zaten ze al op RC3
Verwijderd
limera1n is wel uit, hij ondersteund (nog) geen ipod touch 2G en als de posts boven je leest heb je het antwoordVerwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:12:
Dit zal al wel vaker gepost zijn, maar:
Waarmee kan ik mijn iTouch 2g MC op iOS 4.1 jailbreaken? L1merain is nog niet uit(ik kan iig niks vinden)denk ik. Of moet ik weer downgraden?
[ Voor 5% gewijzigd door hardware.tom op 17-10-2010 11:25 ]
Verwijderd
ik snap niet echt hoe je greenp0ison stabieler kunt vinden, wil je dat eens uitleggen?Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:59:
Zelf vind ik Greenposi0n iets prettiger (stabieler) voor mijn gevoel.
Gelukkig heb ik mijn oude baseband behouden dus heb ik hem eindelijk geunlocked!
Iphone4+Greenposi0n=Geniaal!
je kan voor nu cheezerom gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:12:
Dit zal al wel vaker gepost zijn, maar:
Waarmee kan ik mijn iTouch 2g MC op iOS 4.1 jailbreaken? L1merain is nog niet uit(ik kan iig niks vinden)denk ik. Of moet ik weer downgraden?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 12:42 ]
[ Voor 47% gewijzigd door dtech op 17-10-2010 14:31 ]
Losse meningen zijn hier nogal nutteloos. De ene heeft problemen met Limera1n, de andere heeft problemen met Greenp0ison etc etc.Suren01 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:36:
Echt he, mensen kwamen allemaal wel van 'Greenp0ison lijkt me toch veiliger' etc. Allemaal onzin. 't duurt langer, het zorgde ervoor dat ik de 'Geen Service' melding kreeg, EN voor mijn gevoel zorgde het er ook nog voor dat mn batterij sneller leeg ging.
Ben erg tevreden over Limera1n en die raad ik dus ook aan
Als ik me niet vergis worden de SHSH servers van Saurik altijd tijdelijk uit gezet na de release van jailbreaks voor een nieuwe firmware, omdat er anders zoveel nieuwe requests zouden zijn dat het fout zou gaan. Dus het is waarschijnlijk gewoon 'n kwestie van wachten.dtech schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:29:
Ik krijg alleen geen "make my life easier" berichtje, iemand idee hoe ik dat handmatig aan kan zetten of moet ik het gewoon met TinyUmbrella doen?
[ Voor 22% gewijzigd door Xylon op 17-10-2010 14:34 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door EN-IS op 18-10-2010 14:54 ]
PSN: Bellerophon-
Ik heb hetzelfde probleem, 3G met iOS 4.1, gejailbreakt met redsn0w (de Windows versie).iMars schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:11:
Ik heb soms het rare fenomeen dat mijn instellingen niet getoond wil worden. Als ik op het icoon klik, lijkt het alsof het opent, je ziet de achtergrond, zonder alle instellingen. Na een seconde of 10 gaat ie weer terug naar sprinboard. Als ik via sbsettings mijn springboard 'respring', loopt ie vast. Het enige wat dan nog helpt is een reboot.
Ik heb een iPhone 3G met iOS 4.1. Geen rare dingen geïnstalleerd. Geen winter/summerboard, alleen jailbreak met verbose boot.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Reken er de komende maand(en) nog maar niet op...musiqman schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:44:
Iemand een idee waneer de unlock beschikbaar is. Voel er niets voor tmobile te spekken met 120 (waar halen ze dat bedrag uberhaupt vandaan, ziekelijk)
Hier hetzelfde probleem met dezelfde configuratie. Ik vind het dusdanig storend dat ik as we speak de telefoon aan het restoren ben. Zolang dit issue er is laat ik de jailbreak maar even achterwege..ijskonijn schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:17:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, 3G met iOS 4.1, gejailbreakt met redsn0w (de Windows versie).
De settings app en de iPhone apps crashen soms, alleen op te lossen door een reboot.
Ik heb al een restore uitgevoerd, 4.1 opnieuw erop en daarna opnieuw gejailbreakt maar dit lost niks op. Denk dat ik 'm vanavond eens probeer te jailbreaken met Limera1n.
[ Voor 4% gewijzigd door Maxow op 18-10-2010 14:47 ]
Verwijderd
Helemaal super... Dankjewel!!EN-IS schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:42:
Je hoeft hiervoor niet te jailbreaken... iTunes maakt een backup van je iPhone (inclusief sms), deze kun je uit de backup "uithalen".
Ik zoek even voor je hoe dat moet...
//EDIT: iPhone Backup Extractor
http://www.iphonebackupextractor.com/
http://www.supercrazyawesome.com/
Succes!
Nou die kan ik je vertellen: Limera1n werkt helemaal niet met de iPhone 3GMaxow schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:47:
[...]
Hier hetzelfde probleem met dezelfde configuratie. Ik vind het dusdanig storend dat ik as we speak de telefoon aan het restoren ben. Zolang dit issue er is laat ik de jailbreak maar even achterwege..
Ik ben trouwens benieuwd naar je ervaringen met Limera1n
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Graag gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 18-10-2010 15:36 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq