Ik word er echt helemaal gek van. Zijn er hier mensen die android op hun hd2 draaien en 3g / hdspa verbinding hebben met vodafone? Zo ja, welke radio, wm rom en android build draaien jullie? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar..
Ik neem aan dat je wilt weten wie met een PPP build een werkende verbinding heeft? Of heb je met een RMNET build ook geen verbinding? Ben zelf nog wat aan het exerimenteren, maar misschien heb ik iets gevonden, ik laat over een uur weten of ik hiermee een uur lang stabiel op internet kan blijvenMuurtegel schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:02:
Ik word er echt helemaal gek van. Zijn er hier mensen die android op hun hd2 draaien en 3g / hdspa verbinding hebben met vodafone? Zo ja, welke radio, wm rom en android build draaien jullie? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar..
Overigens kloppen de standaard instellingen voor Vodafone van HTC wel...
Zit sterk te twifelen over dit toestel en de Iphone.
Komt hier ook android 3 op te zijner tijd? Of krijgen we weer het HTC verhaal dat je toestel dan te oud is?
Komt hier ook android 3 op te zijner tijd? Of krijgen we weer het HTC verhaal dat je toestel dan te oud is?
Verwijderd
Als je android wilt kan je beter een Disere HD kopen.
Btw, heb een probleem, als ik gebelt word en ik heb android aan, neem ik op, naar 2 min. bellen ongeveer valt hij opeens uit, beetje vaag, iemand zelfde problemen of iemand met een oplossing?
Froyostone 3.2
Radio 2.15
Btw, heb een probleem, als ik gebelt word en ik heb android aan, neem ik op, naar 2 min. bellen ongeveer valt hij opeens uit, beetje vaag, iemand zelfde problemen of iemand met een oplossing?
Froyostone 3.2
Radio 2.15
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 16:36 ]
Wat voor mij belangrijk is is de navigatie naast de telefoon. Voor de rest maakt het me weinig uit. En hij moet stabiel zijn.
Vroeger als je bij een windows phone de naam of eerste gedeelte van een nummer intikte zag je dat hij alvast voor je selecteerde. Is dat ook zo bij Android?
als iemand bijv 0645398290 als nummer heeft en je tikt in 0645 dan gaat hij alvast al je personen selecteren die dat ook hebben.
Ik ga dan uiteraard voor de desire HD. Wie is verantwoordelijk voor de updates? HTC of de OS maker?
En gaat HTC uberhaupt de desire HD updaten naar een nieuw Android OS als het zover is?
Vroeger als je bij een windows phone de naam of eerste gedeelte van een nummer intikte zag je dat hij alvast voor je selecteerde. Is dat ook zo bij Android?
als iemand bijv 0645398290 als nummer heeft en je tikt in 0645 dan gaat hij alvast al je personen selecteren die dat ook hebben.
Ik ga dan uiteraard voor de desire HD. Wie is verantwoordelijk voor de updates? HTC of de OS maker?
En gaat HTC uberhaupt de desire HD updaten naar een nieuw Android OS als het zover is?
RMNET build heb ik ook naar gekeken, maar ik kan geen goede build vinden. (Weet ook niet precies waar ik naar moet zoeken).Okki5 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:25:
[...]
Ik neem aan dat je wilt weten wie met een PPP build een werkende verbinding heeft? Of heb je met een RMNET build ook geen verbinding? Ben zelf nog wat aan het exerimenteren, maar misschien heb ik iets gevonden, ik laat over een uur weten of ik hiermee een uur lang stabiel op internet kan blijven
Overigens kloppen de standaard instellingen voor Vodafone van HTC wel...
Of is het mogenlijk om froyostone 3.2 te gebruiken met een RMNET kernel o.i.d.?
(Heb me nooit verdiept in kernels)
Dat van het selecteren van de contacten werkt inderdaad zo.Chadi schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:04:
Wat voor mij belangrijk is is de navigatie naast de telefoon. Voor de rest maakt het me weinig uit. En hij moet stabiel zijn.
Voor de andere vragen moet je even naar het Desire HD topic gaan!
[ Voor 74% gewijzigd door CRXed op 23-10-2010 17:55 ]
Neem dan Froyostone 3.1, die gebruikt RMNET en werkte qua dataverbinding (voor mij) veel beter!Muurtegel schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:52:
[...]
RMNET build heb ik ook naar gekeken, maar ik kan geen goede build vinden. (Weet ook niet precies waar ik naar moet zoeken).
Of is het mogenlijk om froyostone 3.2 te gebruiken met een RMNET kernel o.i.d.?
(Heb me nooit verdiept in kernels)
Unbranded HD2 op Vodafone met standaard 3.14 ROM, met ingebakken Radio 2.15.Muurtegel schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:02:
Alle android builds die ik tot nu toe heb gebruikt heb ik werkend gekregen met 3G en HSDPA.
Belangrijkste van alles is je APN settings goed instellen!
Ik heb een backup van mijn APN settings gemaakt met APN Backup en daarmee kan ik ze bij elke build terugzetten zodat alles meteen werkt.
Ik kan je dat bestandje wel sturen als je me even je email PMed.
nou staat overal "kan webpagina niet vinden" iemand een idee wat voor app er gebuikt wordt in de mattc builds tegen reclame?
Edit: Is een manier om de G senor te resetten ofzo??? Hij deed het echt goed bij mij tot dat ik hem ging ijken. Nu werkt hij voor geen ene meter meer...
[ Voor 23% gewijzigd door sk0o op 23-10-2010 19:28 ]
Je hebt een PM! Ik heb froyostone 3.1 ook geprobeerd, maar daar werkte het ook al niet.CRXed schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:59:
[...]
Unbranded HD2 op Vodafone met standaard 3.14 ROM, met ingebakken Radio 2.15.
Alle android builds die ik tot nu toe heb gebruikt heb ik werkend gekregen met 3G en HSDPA.
Belangrijkste van alles is je APN settings goed instellen!
Ik heb een backup van mijn APN settings gemaakt met APN Backup en daarmee kan ik ze bij elke build terugzetten zodat alles meteen werkt.
Ik kan je dat bestandje wel sturen als je me even je email PMed.
Ik ga mijn oude iphone eens opladen en kijken of het daar wel op werkt
edit: Uiteraard kan ik daar geen kabel van vinden
[ Voor 3% gewijzigd door Muurtegel op 23-10-2010 19:19 ]
Om de disconnects en freezes wat dragelijker te maken heb ik superpower geinstalleerd (market)... Dat heeft zowieso best veel energie besparende functies en om de één of andere vage reden werkt m'n HSDPA betrouwbaarder. Er zit in root features een optie met 2G/3G switching en in Screen state kan je zorgen met Auto data disable dat je verbinding ophoud na 30 seconden toestel uit. Om de één of andere reden hebben deze opties er bij mij voor gezorgd dat ik bijna iedere keer als ik m'n telefoon unlock ik een stabiele H verbinding krijg en houd... Misschien helpt het ook wel bij andere mensen, daarom deel ik het even hier
Heb nu een upgrade gedaan naar Froyostone 3.2. Werkt als een tierelier op 2 punten na...
M'n hardwarekeys knipperen om de 2 seconden ofzo op het moment dat m'n beeldscherm aan staat.
Google maps staat ineens niet meer op m'n phone, en uit de market wiltie m niet installen ofzo, zelfs niet met sd-kaart unmounten...
M'n hardwarekeys knipperen om de 2 seconden ofzo op het moment dat m'n beeldscherm aan staat.
Google maps staat ineens niet meer op m'n phone, en uit de market wiltie m niet installen ofzo, zelfs niet met sd-kaart unmounten...
Heb je dit al geprobeerd, staat in de vorige pagina:Edit: Is een manier om de G senor te resetten ofzo??? Hij deed het echt goed bij mij tot dat ik hem ging ijken. Nu werkt hij voor geen ene meter meer...
Shifty-PK in "Android op de HTC HD2 - Deel 1"
Dit losde voor mij het probleem op.
---
Edit:
Mijn batterij laad niet verder op dan 95% via usb. Ook niet na een nacht laden en het laden gaat ook traag. Ik moet de htc lader nog proberen, misschien dat die wel volledig laad. Gevolg is wel dat hij blijft laden, maar de batterij wordt niet bijzonder warm dus zorgen maken doe ik nog niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Shifty-PK op 24-10-2010 13:04 ]
Verwijderd
Nou heb ik gisteren froyostone 3.2 erop gezet (had 2.1 hiervoor)
Bij 2.1 viel mij op dat de accu nooit verder oplaadde dan max 90%, al had ik hem 2 dagen continu op de lader.
Nu heb ik 3.2, gisteren via de pc tot 100% gezet, vannacht angry birds
gespeeld tot de accu leeg was, telefoon ging zichzelf resetten.
Ik heb hem op de lader gedaan en ben toen gaan slapen, werd ik vanmorgen wakker 7% opgeladen en t werd niet meer.
Telefoon uitgeschakeld op de lader gezet en nu is hij na een uur op 80% alweer.
Maar hij laadt niet op terwijl de telefoon aan is (in FS3.2)
Meer telefoons hier last van?
Bij 2.1 viel mij op dat de accu nooit verder oplaadde dan max 90%, al had ik hem 2 dagen continu op de lader.
Nu heb ik 3.2, gisteren via de pc tot 100% gezet, vannacht angry birds
Ik heb hem op de lader gedaan en ben toen gaan slapen, werd ik vanmorgen wakker 7% opgeladen en t werd niet meer.
Telefoon uitgeschakeld op de lader gezet en nu is hij na een uur op 80% alweer.
Maar hij laadt niet op terwijl de telefoon aan is (in FS3.2)
Meer telefoons hier last van?
Dat probleem heb ik ook. Ook met de HTC oplader. Als ik dan naar WinMo switch is de batterij opeens wel 100%. Als ik dan vervolgens naar Android ga, is de batterij wel weer bijna vol (98%-99%).Shifty-PK schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:12:
[...]
Edit:
Mijn batterij laad niet verder op dan 95% via usb. Ook niet na een nacht laden. Gaat ook traag. Moet de htc lader nog proberen, misschien dat die wel volledig laad. Gevolg is wel dat hij blijft laden, maar de batterij wordt niet bijzonder dus zorgen maken doe ik nog niet.
Dit was een probleem wat ik ook al had met froyostone V2, enige echte oplossing die ik kon vinden was om hem op te laden in windows mobile. Als hij daar dan vol was, naar android terug te gaan, dan staat hij wel op 100%. Als je hem dan weer op laadt in Android zou hij gewoon tot 100% moeten gaan.Safaci schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:10:
[...]
Dat probleem heb ik ook. Ook met de HTC oplader. Als ik dan naar WinMo switch is de batterij opeens wel 100%. Als ik dan vervolgens naar Android ga, is de batterij wel weer bijna vol (98%-99%).
Maar volgens mij is dit probleem al veel vaker besproken hier, moet je maar even zoeken wat anderen hebben gedaan.
--edit
Ik heb zelf nog altijd veel data verbruik door die mail-applicatie. Verstookt per dag zo'n 10mb ofzo, terwijl hij ingesteld staat dat hij maar 5kb per mail moet binnenhalen (alleen tekst dus). Verder haalt hij om het uur mail binnen (gem. 1 a 2 mailtjes per uur), is dit verbruik dan normaal? Want dat komt neer op zo'n 300 mb per maand aan mail alleen, ik vrees dat ik volgende maand dan weer boven dat fair use policy ding kom...
[ Voor 23% gewijzigd door XNightmare op 24-10-2010 12:50 ]
Werkt hier nu ook perfectShifty-PK schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:12:
[...]
Heb je dit al geprobeerd, staat in de vorige pagina:
Shifty-PK in "Android op de HTC HD2 - Deel 1"
Dit losde voor mij het probleem op.
Nee zeker niet normaal...maar als je een mail binnenkrijgt, haal je dan wel de afbeeldingen van HTML mail op enzo? Want dat tikt ook aan. Telt ie ook niet je uitgaande mail erbij?XNightmare schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:33:
[...]Ik heb zelf nog altijd veel data verbruik door die mail-applicatie. Verstookt per dag zo'n 10mb ofzo, terwijl hij ingesteld staat dat hij maar 5kb per mail moet binnenhalen (alleen tekst dus). Verder haalt hij om het uur mail binnen (gem. 1 a 2 mailtjes per uur), is dit verbruik dan normaal? Want dat komt neer op zo'n 300 mb per maand aan mail alleen, ik vrees dat ik volgende maand dan weer boven dat fair use policy ding kom...
ik heb net froyostone 3.2 er op gezet. maar ik kan niks dowloaden vanuit de Market! zelfs niet na een reboot... en ook niet als ik me sd kaart onkoppelt:(.. weet iemand een oplossing?
Uitgaande mail wordt niet binnengehaald, alleen de mailtjes die ik zelf vanaf mijn telefoon heb verzonden staan bij verzonden. Verder zou hij echt alleen platte tekst moeten binnenhalen en dan niet meer dan 5kb per mailtje. Als ik in mijn inbox kijk klopt dit ook wel, maar het dataverbruik zegt iets anders...CRXed schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:26:
[...]
Nee zeker niet normaal...maar als je een mail binnenkrijgt, haal je dan wel de afbeeldingen van HTML mail op enzo? Want dat tikt ook aan. Telt ie ook niet je uitgaande mail erbij?
Ik heb Mdeejay FroYo HD v.3.7 er op gezet en ik het het zelfde maar mijn vriendin heeft een Desire en die heeft het zelfde probleem, dus ligt gewoon aan Market.tomblack schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:44:
ik heb net froyostone 3.2 er op gezet. maar ik kan niks dowloaden vanuit de Market! zelfs niet na een reboot... en ook niet als ik me sd kaart onkoppelt:(.. weet iemand een oplossing?
misschien een idee om push mail te gaan gebruiken? k-9 mail ondersteunt push mail.XNightmare schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:55:
[...]
Uitgaande mail wordt niet binnengehaald, alleen de mailtjes die ik zelf vanaf mijn telefoon heb verzonden staan bij verzonden. Verder zou hij echt alleen platte tekst moeten binnenhalen en dan niet meer dan 5kb per mailtje. Als ik in mijn inbox kijk klopt dit ook wel, maar het dataverbruik zegt iets anders...
ik gebruikte eerst ook pop en bij elke 15min check naar mail, met 4 mail accounts liep dat per dag wel bijna op tot zo'n 20-30mb per dag!
nu met push mail en imap idle maar een paar Mb-tjes per dag
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Heb Hotmail, volgens de windows live help dinges is dat nog niet ondersteund voor Android. Heb het wel geprobeerd, maar bij instellen van activesync account geeft hij steeds de fout dat hij geen account kan maken en dat ik het later nogmaals moet proberen.Mouki_9 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:24:
[...]
misschien een idee om push mail te gaan gebruiken? k-9 mail ondersteunt push mail.
ik gebruikte eerst ook pop en bij elke 15min check naar mail, met 4 mail accounts liep dat per dag wel bijna op tot zo'n 20-30mb per dag!
nu met push mail en imap idle maar een paar Mb-tjes per dag
-edit
Lees nu pas van K-9, ga eens even kijken hoe dat werkt, thx iig
[ Voor 5% gewijzigd door XNightmare op 24-10-2010 22:10 ]
Yup, market ligt er bij mij nu ook uit. Gewoon even geduld hebben, zal het later wel weer gaan doen.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Oke dankje! Ik dacht al dat het aan mij lag.. maar dan hebben we maar gewoon geduld:p.markmart33 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:17:
[...]
Ik heb Mdeejay FroYo HD v.3.7 er op gezet en ik het het zelfde maar mijn vriendin heeft een Desire en die heeft het zelfde probleem, dus ligt gewoon aan Market.
Ik heb ook dit probleem, draai froyo 3.2 oid.Safaci schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:10:
[...]
Dat probleem heb ik ook. Ook met de HTC oplader. Als ik dan naar WinMo switch is de batterij opeens wel 100%. Als ik dan vervolgens naar Android ga, is de batterij wel weer bijna vol (98%-99%).
Na een hele nacht op de originele oplader maar 91% vol.
@CRXed
Leuk topic dit, maar zou het de volgende keer op prijs stellen als je mij vraag of je mijn TS lay-out mag gebruiken, wel zo netjes...
@all
NAND mag wel op gaan schieten, Android is zo veel leuker en uitgebreider kwa top apps dan winmo.
Verder heb ik nog een probleem, mailen via m'n gmails gaat prima, maar mailen met m'n eigen domein wil niet
Hoe kan ik dit oplossen? ontvangen gaat nl wel gewoon goed.
smtp van vodafone werkt wel:
authsmtp.vodafone.nl
gebruikersnaam is: mail06******** (je 06 nr dus)
wachtwoord: wachtwoord voor vodafone (online login van oa pasport)
port 25
geen beveiliging maar wel login
[ Voor 29% gewijzigd door HellStorm666 op 25-10-2010 02:23 ]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Vreemd, ik kreeg 3G nog steeds niet aan de praat, dus ik probeerde het in windows mobile. Ik draaide een custom rom, dus heb de telefoon even geupdate naar de nieuwe HTC NLD 3.14.404.1 (via xda-developers, want ik kon de update officieel niet krijgen, zal wel branded zijn).
De rom draait prima, maar 3G werkt niet. Heb zo net de instellingen van vodafone doorgevoerd, maar nog werkt het niet. Misschien is er iets mis met de sim kaart.. Straks eens met een andere sim kaart testen en eventueel een andere telefoon. En anders maar eens naar de vodafone winkel...
De rom draait prima, maar 3G werkt niet. Heb zo net de instellingen van vodafone doorgevoerd, maar nog werkt het niet. Misschien is er iets mis met de sim kaart.. Straks eens met een andere sim kaart testen en eventueel een andere telefoon. En anders maar eens naar de vodafone winkel...
In de HD2 zit de functie 'Extern bureaublad' (Remote Desktop Protocol), waar kan ik een goede vergelijkbare app vinden voor Android? Iemand een idee? Heb de desire build erop.
vanpeltje
zoek eens op rdp of remote desktop in de market.....vanpeltje schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:52:
In de HD2 zit de functie 'Extern bureaublad' (Remote Desktop Protocol), waar kan ik een goede vergelijkbare app vinden voor Android? Iemand een idee? Heb de desire build erop.

Iemand vroeg via PM of ik froyostone 3.1 nog had. Op XDA staat de nieuwere 3.2 versie alweer, maar sommigen willen graag terug naar 3.1. Ik heb 3.1 toevallig nog op mijn laptop staan en heb de versie even geüpload naar rapidshare.
Hier de link:
http://rapidshare.com/fil...yoStone_Sense_V3.1.7z.rar
Hier de link:
http://rapidshare.com/fil...yoStone_Sense_V3.1.7z.rar
Heb je toevallig een grijs 3G icoontje in Windows? Ik heb dat ook eens gehad na Android... Blijkt dat er doordat de batterij leeg was iets mis is gegaan in de instellingen van android waardoor de Radio Rom een beetje is aangepast... Het kwam bij mij weer goed toen ik via het secret menu in Android de instellingen voor Ciphering terug had gezet naar ON (of was het nou OFF) Nouja in iedergeval kan je met 1 van die opties zorgen dat het grijze icoontje in windows mobile weer normaal wit wordt en je ook weer op internet kan.Muurtegel schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:38:
Vreemd, ik kreeg 3G nog steeds niet aan de praat, dus ik probeerde het in windows mobile. Ik draaide een custom rom, dus heb de telefoon even geupdate naar de nieuwe HTC NLD 3.14.404.1 (via xda-developers, want ik kon de update officieel niet krijgen, zal wel branded zijn).
Ik had graag iets specifieker gezien, de naam van een goede app want in de market had ik ook enkele gevonden maar ik ga ze niet allemaal uitproberen (veel lite versies etc. )Prulleman schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:24:
[...]
zoek eens op rdp of remote desktop in de market.....ik zie zo een aantal gratis hits voorbij komen die functioneel lijken.
vanpeltje
Held! Ik probeerde het nummer, maar ciphering stond wel aan. Toch maar even uit en weer aangezet en ik heb ineens 3G op windows mobile! Ben nu android aan het booten om te kijken of het nu wel werkt..!Okki5 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:03:
[...]
Heb je toevallig een grijs 3G icoontje in Windows? Ik heb dat ook eens gehad na Android... Blijkt dat er doordat de batterij leeg was iets mis is gegaan in de instellingen van android waardoor de Radio Rom een beetje is aangepast... Het kwam bij mij weer goed toen ik via het secret menu in Android de instellingen voor Ciphering terug had gezet naar ON (of was het nou OFF) Nouja in iedergeval kan je met 1 van die opties zorgen dat het grijze icoontje in windows mobile weer normaal wit wordt en je ook weer op internet kan.
edit: En het werkt! Erg onstabiel, maar 3g werkt nu op froyostone 3.2!
Echt heel erg bedankt voor je post, daar was ik nooit op gekomen!
[ Voor 7% gewijzigd door Muurtegel op 25-10-2010 20:16 ]
Ik zie het probleem niet zo met uitproberen... Via de market is het zo makkelijk om een paar apps te te zoeken en te proberen. Het voordeel is dan ook dat je uiteindelijk een app gebruikt (gratis of betaald die aansluit bij jou wensen qua functionaliteit, gebruiksgemak en prijs).vanpeltje schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:10:
[...]
Ik had graag iets specifieker gezien, de naam van een goede app want in de market had ik ook enkele gevonden maar ik ga ze niet allemaal uitproberen (veel lite versies etc. )
Daarnaast, in de market kan je ook aantal sterren bekijken en bij heel veel apps staat ook wat commentaar bij.
Het is niet zo dat er hier niemand je wilt helpen, maar je geeft zelf ook niet hoe je het wilt gebruiken, of je er voor wilt betalen, welke windows je over wilt nemen etc.
Ik kan nu bv deze noemen: http://www.androidtapp.com/remote-rdp/ maar of dat is wat je wilt horen....
[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 25-10-2010 19:40 ]
Ik heb een probleem met synchronisatie van hotmail. Sowieso werkt het niet via exchange op mijn Phiremod. Maar nu neem ik daar genoegen aangezien ik de agenda sync via mijn gmail adres.
Maar met hotmail worden de gelezen/ongelezen emails niet gesynchroniseerd. Wat ik bedoel is dat als ik een email lees op mijn hd2 die nog steeds als ongelezen staat in mijn hotmail. Heb de native app gebruikt en nu gebruik ik Improved Email.
Oké, bovenstaande kan dus doorgestreept worden. Exchange werkt dus wel via Improved Email! Je moet wel een zakelijke account selecteren.
Iemand ervaring met batterij gebruik en pushmail?
Maar met hotmail worden de gelezen/ongelezen emails niet gesynchroniseerd. Wat ik bedoel is dat als ik een email lees op mijn hd2 die nog steeds als ongelezen staat in mijn hotmail. Heb de native app gebruikt en nu gebruik ik Improved Email.
Oké, bovenstaande kan dus doorgestreept worden. Exchange werkt dus wel via Improved Email! Je moet wel een zakelijke account selecteren.
[ Voor 19% gewijzigd door mrpink83 op 25-10-2010 21:22 ]
Heb de mailclient nog nooit bij battery use zien staan, dus dat zal dan wel meevallen denk ik? Krijg via push een mailtje of 10 binnen per dag. Is het niet zo dat de verhouding tussen push en standaard mail afhalen zo zit: als je 1 mail per uur krijgt en via niet-push laat je je mail om de 10 minuten checken dat push dan zes maal zuiniger is, want die maakt dan toch maar één maal verbinding met de server?mrpink83 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:48:
Is het niet zo dat de applicatie constant een soort van verbinding moet hebben om op nieuwe berichten te wachten en deze binnen te halen?Frigolamptje schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:46:
[...]
Heb de mailclient nog nooit bij battery use zien staan, dus dat zal dan wel meevallen denk ik? Krijg via push een mailtje of 10 binnen per dag. Is het niet zo dat de verhouding tussen push en standaard mail afhalen zo zit: als je 1 mail per uur krijgt en via niet-push laat je je mail om de 10 minuten checken dat push dan zes maal zuiniger is, want die maakt dan toch maar één maal verbinding met de server?
Een stomme vraag mischien maar ik ben al een tijdje opzoek naar 2 wallpapers uit een van de M-Deejay serie roms. Het gaat om
http://fastpic.ru/view/10...fe25965fb0d281ee.jpg.html en een ander plaatje wat lijkt op een cartoon van een vrouw.
http://fastpic.ru/view/10...fe25965fb0d281ee.jpg.html en een ander plaatje wat lijkt op een cartoon van een vrouw.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Even snel gekeken via google en daar wordt mijn redenering gevolgd: het hangt af van hoeveel mails je krijgt en met welke frequentie je die ophaalt met pull mail.Muurtegel schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:56:
[...]
Is het niet zo dat de applicatie constant een soort van verbinding moet hebben om op nieuwe berichten te wachten en deze binnen te halen?
@shunt
En de wallpaper van die vrouw daar werd in het topic zelf al om gevraagd, zoek daar eens op wallpaper, zal wellicht al gepost zijn ergens in het topic.
De HTC Desire HD - Froyo - 2.6.32 kernel source code is vrijgegeven door HTC, ik verwacht dan ook dat er snel een goede rom komt voor onze HD2 :-)
Heb net de nieuwste M-Deejay erop gezet en ik zag dat ik dat plaatje had. Heb hem ff uit m'n build geript en geupload voor je. Leuk plaatje iddShunt schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:03:
Een stomme vraag mischien maar ik ben al een tijdje opzoek naar 2 wallpapers uit een van de M-Deejay serie roms. Het gaat om
http://i54.tinypic.com/eqdpxh.jpg
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Thnx ik heb net de andere nieuwe op de EVO kernal van M-Deejay er op gegooid die nieuwe animaties zijn echt heerlijk smooth.DeMoN schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:28:
[...]
Heb net de nieuwste M-Deejay erop gezet en ik zag dat ik dat plaatje had. Heb hem ff uit m'n build geript en geupload voor je. Leuk plaatje idd
http://i54.tinypic.com/eqdpxh.jpg
Game PC
Ik heb met HTC Sync mijn contactpersonen en afspraken vanuit Outlook 2010 kunnen synchroniseren naar de telefoon. Als ik een nieuwe afspraak zet in de agenda van Outlook komt deze na opnieuw synchroniseren ook weer keurig in de agenda op de telefoon.
Zet ik een afspraak in de agenda op de telefoon komt deze na synchroniseren niet in Outlook terecht.
Doe ik iets fout, vergeet ik een instelling aan een van beide kanten?
Meer mensen met dit probleem?
Zet ik een afspraak in de agenda op de telefoon komt deze na synchroniseren niet in Outlook terecht.
Doe ik iets fout, vergeet ik een instelling aan een van beide kanten?
Meer mensen met dit probleem?
Dat is precies wat ik wilde horenPrulleman schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:37:
[...]
Ik zie het probleem niet zo met uitproberen... Via de market is het zo makkelijk om een paar apps te te zoeken en te proberen. Het voordeel is dan ook dat je uiteindelijk een app gebruikt (gratis of betaald die aansluit bij jou wensen qua functionaliteit, gebruiksgemak en prijs).
Daarnaast, in de market kan je ook aantal sterren bekijken en bij heel veel apps staat ook wat commentaar bij.
Het is niet zo dat er hier niemand je wilt helpen, maar je geeft zelf ook niet hoe je het wilt gebruiken, of je er voor wilt betalen, welke windows je over wilt nemen etc.
Ik kan nu bv deze noemen: http://www.androidtapp.com/remote-rdp/ maar of dat is wat je wilt horen....
vanpeltje
http://www.isode.com/whitepapers/imap-idle.htmlFrigolamptje schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:11:
[...]
Even snel gekeken via google en daar wordt mijn redenering gevolgd: het hangt af van hoeveel mails je krijgt en met welke frequentie je die ophaalt met pull mail.
ik merk het zelf enorm in dataverbruik. imap-idle is for me the way to go
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Ik ben nog bezig geweest met de build.prop file om een stabiele dataverbinding te krijgen met Vodafone op de Froyostone 3.2 build en tot nu toe heb ik al 9 uur geen dropout gehad! (Voorheen kon ik niet eens een half uur zonder dat de verbinding vast liep)
Ik heb de file hier staan en deze heeft ook de fix die het stotteren van de muziek verhelpt.
Hopelijk kan iemand anders ook testen of het voor hem werkt.
/edit: hmm helaas toch net weer een vastlopen
Ik heb de file hier staan en deze heeft ook de fix die het stotteren van de muziek verhelpt.
Hopelijk kan iemand anders ook testen of het voor hem werkt.
/edit: hmm helaas toch net weer een vastlopen
[ Voor 5% gewijzigd door CRXed op 26-10-2010 12:43 ]
Mensen, ik heb al meerdere reacties door gelezen hier maar nog niet het antwoord gevonden, hopelijk willen jullie mij even helpen.
Ik heb vanmiddag eerst Android Bootcamp geinstalleerd en daarna Mdeejey Froyo HD v3.7 gedownload en de map 'Android' op de sd kaart gezet. Nu heb ik eerst CLRCAD aangeklikt en vervolgens HARET.
Ik kreeg toen een zwart scherm maar maar een paar witte regels tekst, niet het hele scherm vol zoals in de filmpjes in de startpost. Vervolgens krijg ik het witte scherm met het groene HTC logo, de tekst ' quietly briliant' komt er niet onder te staan. Dit scherm heb ik ruim 15 min laten staan zonder enig gevolg.
Vervolgens heb ik het data bestand, de 1gb image van XDA ook in de map van Android gezet en het geheel opnieuw gedaan. Maar blijf weer bij het witte scherm met het groene HTC logo 'hangen'. Ook als ik via bootcamp Android aanklik en vervolgens op 'Ja' klik als er onderin gevraagd wordt HARET te starten.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb vanmiddag eerst Android Bootcamp geinstalleerd en daarna Mdeejey Froyo HD v3.7 gedownload en de map 'Android' op de sd kaart gezet. Nu heb ik eerst CLRCAD aangeklikt en vervolgens HARET.
Ik kreeg toen een zwart scherm maar maar een paar witte regels tekst, niet het hele scherm vol zoals in de filmpjes in de startpost. Vervolgens krijg ik het witte scherm met het groene HTC logo, de tekst ' quietly briliant' komt er niet onder te staan. Dit scherm heb ik ruim 15 min laten staan zonder enig gevolg.
Vervolgens heb ik het data bestand, de 1gb image van XDA ook in de map van Android gezet en het geheel opnieuw gedaan. Maar blijf weer bij het witte scherm met het groene HTC logo 'hangen'. Ook als ik via bootcamp Android aanklik en vervolgens op 'Ja' klik als er onderin gevraagd wordt HARET te starten.
Wat doe ik verkeerd?
welke radioversie heb je? (dit moet >= 2.08 zijn, wat bij stock rom 1.66/1.72 niet het geval is)Novadecasa schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:55:
Mensen, ik heb al meerdere reacties door gelezen hier maar nog niet het antwoord gevonden, hopelijk willen jullie mij even helpen.
Wat doe ik verkeerd?
Heb de laatste ROM versie (3.14) en dus radioversie 2.15.Prulleman schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:31:
[...]
welke radioversie heb je? (dit moet >= 2.08 zijn, wat bij stock rom 1.66/1.72 niet het geval is)
Kan het zijn dat er meer dan 1gb vrij moet zijn op de sd naast de map Android om het data bestand aan te maken of te plaatsen (uitgepakt)?
[ Voor 20% gewijzigd door Novadecasa op 26-10-2010 16:42 ]
Ook even Android Froyostone 3.2 geprobeerd. Een leeg geheugenkaartje gebruikt en het werkte meteen goed en echt onwijs soepel. Toch mijn oude geheugenkaartje weer gepakt en opnieuw geboot voor Win Mobile. Nu kan ik geen enkel programma meer openen. 
Ik krijg elke keer de melding dat het programma geen vertrouwd certificaat heeft etc. etc. Ik kan mij uit een ver verleden herinneren dat ik dat ook heb gehad op mijn HTC Touch Diamond. Enige manier om het op te lossen was een hard reset. Lekker dan.
Ik krijg elke keer de melding dat het programma geen vertrouwd certificaat heeft etc. etc. Ik kan mij uit een ver verleden herinneren dat ik dat ook heb gehad op mijn HTC Touch Diamond. Enige manier om het op te lossen was een hard reset. Lekker dan.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Probeer eens een andere Android versie. De Froyostone 3.2 versie bijvoorbeeld. Daar zit al een image bij. Eventueel kun je, als je niet veel ruimte op je sd kaart heb, voor een kleinere image kiezen (512 MB bijvoorbeeld).Novadecasa schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:41:
[...]
Heb de laatste ROM versie (3.14) en dus radioversie 2.15.
Kan het zijn dat er meer dan 1gb vrij moet zijn op de sd naast de map Android om het data bestand aan te maken of te plaatsen (uitgepakt)?
zijn er meer mensen waarbij de market niet meer werkt, ik kan alles nog opzoeken maar kan niks downloaden.
Edit: na reboot werkt het weer ( V3.2)
Edit: na reboot werkt het weer ( V3.2)
[ Voor 16% gewijzigd door sk0o op 26-10-2010 17:59 ]
Paar vraagjes:
- Ik draai nu WM Duttys crème de la crème V4 op radio 2.10.50.28_2 (geen idee of ik dat via HSPL2 of HSPL3 heb gedaan, hoe kan ik dat achterhalen?). Kan ik nu gewoon Android Froyostone 3.2 installeren of moet ik daarvoor nog iets flashen (rom/radio etc)?
- Ik zie verschillende berichten over de noodzaak om je SD-kaart te formatteren voor de installatie. Is dit echt nodig?
*burp*
vandaag is mijn telefoon leeg gegaan in android. Ik heb weleens wat gelezen dat dit niet heel goed is.
Nu doen sommige apps het niet meer. Melding iets van: "proces.app. is gestopt". Door ze weer opnieuw te installeren, is het probleem opgelost. Maar kan dit niet op een andere manier? En moet ik dus altijd zorgen dat nooit zonder stroom kom te zitten?
Nu doen sommige apps het niet meer. Melding iets van: "proces.app. is gestopt". Door ze weer opnieuw te installeren, is het probleem opgelost. Maar kan dit niet op een andere manier? En moet ik dus altijd zorgen dat nooit zonder stroom kom te zitten?
Vanaf vandaag werkt de Market bij mij ook weer. Sinds zondag lag die er uit. Was volgens mij geen probleem van de rom/hd2 maar van google.
Heb inmiddels weer wat nieuwe ervaringen opgedaan met de nieuwe officiele HTC rom in combinate met FS3.2:
- Middels currentwidget kan je het verbruik zien; dit wisselt nog wel eens in stanby tijd. Soms 80mA; soms 6mA. Als hij op 80 staat dan gaat je batterij hard; zo is mijn batterij eens in standby van 60% naar 0% in minder dan 7 uur gegaan. Ik meen te herrineren dat mensen dit probleem al in dit topic hebben besproken maar volgens mij geen oorzaak gevonden?
- Scrollen in de android browsers gaat vaak pas na in inzomen, dmv dubbel tap danwel pinchen. Doe ik dit niet dan kan ik niet scrollen over een web pagina. Heb er best vaak last van.
- Multi touch in het spel Nova toond gebrekken. Wanneer je tijdens het lopen vuurt dan wordt de input van het lopen aangetast, hij doet bijvoorbeeld een stap opzij of loopt ineens achteruit. Zijn er mensen met ervaring met multi touch spellen in WinMo, zoals die playstation emulator, waarbij de input niet meer zuiver is als er gemulti touched wordt? Ik ben soms bang dat het hd2 scherm een beetje bagger is (is volgens mij ook eens uit een vergelijkende test gekomen tussen hd2, iphone en een android toestel). Maar ik hoop natuurlijk dat dit een glitch in het spel Nova is, ofwel een error is van froyostone 3.2.
Overigens ben ik echt diep onder de indruk van de spellen van android die mogelijk zijn op de hd2. Nova is echt brilliant qua graphics, sound en verhaal. Android laat pas zien wat de mogelijkheden van de HD2 zijn.

Verder natuurlijk crazy birds wat ook ontzettend lekker loopt.
En dan Air Control, wat minstens zo lekker loopt als op het origineel van de Iphone. Terwijl de Wm6.5 versie echt veel slechter is qua controls. Wat dat betreft is android een enorm vooruitgang voor de touchscreen van hd2.

Reckless racing heeft ook een enorme wow factoor maar ook een hele lekker besturing

Helaas World War nog niet aan de praat; krijg de optie om een user account aan te maken niet
Heb inmiddels weer wat nieuwe ervaringen opgedaan met de nieuwe officiele HTC rom in combinate met FS3.2:
- Middels currentwidget kan je het verbruik zien; dit wisselt nog wel eens in stanby tijd. Soms 80mA; soms 6mA. Als hij op 80 staat dan gaat je batterij hard; zo is mijn batterij eens in standby van 60% naar 0% in minder dan 7 uur gegaan. Ik meen te herrineren dat mensen dit probleem al in dit topic hebben besproken maar volgens mij geen oorzaak gevonden?
- Scrollen in de android browsers gaat vaak pas na in inzomen, dmv dubbel tap danwel pinchen. Doe ik dit niet dan kan ik niet scrollen over een web pagina. Heb er best vaak last van.
- Multi touch in het spel Nova toond gebrekken. Wanneer je tijdens het lopen vuurt dan wordt de input van het lopen aangetast, hij doet bijvoorbeeld een stap opzij of loopt ineens achteruit. Zijn er mensen met ervaring met multi touch spellen in WinMo, zoals die playstation emulator, waarbij de input niet meer zuiver is als er gemulti touched wordt? Ik ben soms bang dat het hd2 scherm een beetje bagger is (is volgens mij ook eens uit een vergelijkende test gekomen tussen hd2, iphone en een android toestel). Maar ik hoop natuurlijk dat dit een glitch in het spel Nova is, ofwel een error is van froyostone 3.2.
Overigens ben ik echt diep onder de indruk van de spellen van android die mogelijk zijn op de hd2. Nova is echt brilliant qua graphics, sound en verhaal. Android laat pas zien wat de mogelijkheden van de HD2 zijn.

Verder natuurlijk crazy birds wat ook ontzettend lekker loopt.
En dan Air Control, wat minstens zo lekker loopt als op het origineel van de Iphone. Terwijl de Wm6.5 versie echt veel slechter is qua controls. Wat dat betreft is android een enorm vooruitgang voor de touchscreen van hd2.

Reckless racing heeft ook een enorme wow factoor maar ook een hele lekker besturing

Helaas World War nog niet aan de praat; krijg de optie om een user account aan te maken niet
Zo lang de WM rom 'compatibel' is met Android en je radio hoger is dan 2.08, kun je android gewoon draaien. HSPL is niet meer nodig gezien de nieuwste WM Rom voor de HD2 Radio 2.15 heeft. Ik zou dus even checken of je WM rom android ondersteund. Zo ja, dan kun je het gewoon draaien.Doopy-X- schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:17:
Paar vraagjes:
- Ik draai nu WM Duttys crème de la crème V4 op radio 2.10.50.28_2 (geen idee of ik dat via HSPL2 of HSPL3 heb gedaan, hoe kan ik dat achterhalen?). Kan ik nu gewoon Android Froyostone 3.2 installeren of moet ik daarvoor nog iets flashen (rom/radio etc)?
- Ik zie verschillende berichten over de noodzaak om je SD-kaart te formatteren voor de installatie. Is dit echt nodig?
Een eerste boot van Android, dus na het draaien van HARET geeft dan gelijk een zwart scherm met witte tekst die volledig doorloopt?
Ik krijg namelijk een zwart scherm met witte tekst (enkele regeltjes) en meer niet. Dit klopt niet, of is dit wel juist?
Ik krijg namelijk een zwart scherm met witte tekst (enkele regeltjes) en meer niet. Dit klopt niet, of is dit wel juist?
Muurtegel schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:31:
[...]
Zo lang de WM rom 'compatibel' is met Android en je radio hoger is dan 2.08, kun je android gewoon draaien. HSPL is niet meer nodig gezien de nieuwste WM Rom voor de HD2 Radio 2.15 heeft. Ik zou dus even checken of je WM rom android ondersteund. Zo ja, dan kun je het gewoon draaien.
Dat zit dus wel snor lijkt het. En is het noodzakelijk om je SD kaart daadwerkelijk te formatteren?As “Crème De la Crème” ROMs mature with every release, we can’t say anything more than “it gets better and better” and now with being Android friendly you can try and load Android to your storage card with no hassles
*burp*
@ novadecasa: Bij Froyostone krijg ik na het starten van Haret inderdaad zwart scherm, dan enkele witte regels tekst en dan het zwarte scherm met groene htc letters.
@ Doopy: Formatteren van SD is niet strict noodzakelijk; ik heb het niet gedaan en alles werkt perfect. Je kan het dus altijd proberen en mocht het niet gaan nog altijd besluiten te formateren.
@ Doopy: Formatteren van SD is niet strict noodzakelijk; ik heb het niet gedaan en alles werkt perfect. Je kan het dus altijd proberen en mocht het niet gaan nog altijd besluiten te formateren.
Dankje, ik heb de image van XDA in de Android map gezet en nu is het na enige tijd wel gelukt.Shifty-PK schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:05:
@ novadecasa: Bij Froyostone krijg ik na het starten van Haret inderdaad zwart scherm, dan enkele witte regels tekst en dan het zwarte scherm met groene htc letters.
Nu even uitvinden hoe Android werkt en hoe apps af te sluiten zijn.
Wat werkt het snel zeg! En dan met een 2gb sd kaart (originele) met nog maar iets van 40mb aan vrij geheugen. (Alles is ingebruik door Android 1gb en door 1gb door de data image van xda)
Dat betekent dat ie in Windows je SD kaartje niet meer herkent waarschijnlijk.Smarron schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:54:
Ook even Android Froyostone 3.2 geprobeerd. Een leeg geheugenkaartje gebruikt en het werkte meteen goed en echt onwijs soepel. Toch mijn oude geheugenkaartje weer gepakt en opnieuw geboot voor Win Mobile. Nu kan ik geen enkel programma meer openen.
Check dat eerst even.
Afsluiten doe je af met je Back toets, meer dan dat is niet nodig!Novadecasa schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:15:
[...]
Dankje, ik heb de image van XDA in de Android map gezet en nu is het na enige tijd wel gelukt.
Wat werkt het snel zeg! En dan met een 2gb sd kaart (originele) met nog maar iets van 40mb aan vrij geheugen. (Alles is ingebruik door Android 1gb en door 1gb door de data image van xda)
Android heeft een ingebouwde taskmanager die alles vanzelf regelt.
Dat komt omdat programma's van je SD kaartje runnen. Je gewone PC vind het ook niet leuk als de stroom opeens wegvalt, kunnen er ook bestanden corrupt raken.mrpink83 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:18:
vandaag is mijn telefoon leeg gegaan in android. Ik heb weleens wat gelezen dat dit niet heel goed is.
Gewoon altijd ene USB kabeltje op zak hebben
Mijne is trouwens wel vaker uitgevallen in Android, maar dat is erder nooit een probleem geweest.
Oke maar waarom staat het dan nog bovenin? Gewoon als laatst gebruikt ofzo?CRXed schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:19:
[...]
Afsluiten doe je af met je Back toets, meer dan dat is niet nodig!
Android heeft een ingebouwde taskmanager die alles vanzelf regelt.
Had al even een Killer gedownload in Market.
Hoe kan ik zien welke (internet)verbindingen er lopen en wat de status (%) van de batterij is?
In WM kan je dat zien wanneer je op de taakbalk drukt.
Hmm dan klopt er iets niet!Novadecasa schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:15:
[...]
Dankje, ik heb de image van XDA in de Android map gezet en nu is het na enige tijd wel gelukt.
Android zonder Image is maar iets van 300 MB.
Bovenin zijn je laatst gebruikte apps, die runnen niet perse op dat moment.Novadecasa schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:27:
[...]
Oke maar waarom staat het dan nog bovenin? Gewoon als laatst gebruikt ofzo?
Had al even een Killer gedownload in Market.
Hoe kan ik zien welke (internet)verbindingen er lopen en wat de status (%) van de batterij is?
In WM kan je dat zien wanneer je op de taakbalk drukt.
En hierom moet je geen Killers gebruiken: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Voor je andere vragen is er genoeg in de markt te vinden, spit dat maar eens door,
Thanks, dus waarschijnlijk zijn de programma's corrupt geraakt en moet ik ze gewoon opnieuw installeren.CRXed schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:21:
[...]
Dat komt omdat programma's van je SD kaartje runnen. Je gewone PC vind het ook niet leuk als de stroom opeens wegvalt, kunnen er ook bestanden corrupt raken.
Gewoon altijd ene USB kabeltje op zak hebben
Mijne is trouwens wel vaker uitgevallen in Android, maar dat is erder nooit een probleem geweest.
Misschien dat straks de nieuwe van Darkstone (26-10) ga proberen. Eens kijken of Titanium Backup goed werkt.
CRXed schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:35:
[...]
Bovenin zijn je laatst gebruikte apps, die runnen niet perse op dat moment.
En hierom moet je geen Killers gebruiken: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Voor je andere vragen is er genoeg in de markt te vinden, spit dat maar eens door,
Ik zat al te zoeken naar taskmanagers, maar het viel mij ook al redelijk op dat alles snel bleef draaien ondanks het openen van diverse applicaties.
Nog wel zoeken naar de oplossing van mijn lichtgevende knopjes die veel te snel uitgaan. (Froyo 3.2). In het donker weet ik amper waar ik moet klikken, omdat ik ze met WM vrijwel nooit gebruikte.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Installeren is gelukt!
Nu bezig Android in te richten, zie wel dat mijn G-Sensor fubar is maar ik las al dat daar nog geen oplossing voor is?
Nu bezig Android in te richten, zie wel dat mijn G-Sensor fubar is maar ik las al dat daar nog geen oplossing voor is?
*burp*
Iemand enig idee hoe je bij de Mdeejay EVO build Angry Birds moet installeren?
Downloaden wil wel, maar bij installatie zegt ie telkens dat het mislukt is..
scherm naar beneden bij kalibrerenDoopy-X- schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:24:
Installeren is gelukt!
sd kaart unmounten.dempie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:34:
Iemand enig idee hoe je bij de Mdeejay EVO build Angry Birds moet installeren?
Hrm.. iemand die meer dan GPRS qua dataverbinding kan krijgen met een oude Orange SIM op het T-Mobile netwerk?
Ik heb al de APN settings aangepast volgens de diverse gegevens:
APN: internet
user: tmobile
pass: tmobile
APN type: default
En ook geprobeerd:
user: <not set>
pass: <not set>
En nog een setting met als APN smartsites.t-mobile
Allen werken wel, maar alleen GPRS werkt. Onder Windows Mobile werkt 3G en HSDPA wel, maar daar kan ik nergens de gebruikte settings achterhalen.
Met een andere sim (wel een 'echte' t-mobile) werkt 3G/HSDPA wel prima onder android.
Wie weet raad?
Ik heb al de APN settings aangepast volgens de diverse gegevens:
user: tmobile
pass: tmobile
En ook geprobeerd:
user: <not set>
pass: <not set>
En nog een setting met als APN smartsites.t-mobile
Allen werken wel, maar alleen GPRS werkt. Onder Windows Mobile werkt 3G en HSDPA wel, maar daar kan ik nergens de gebruikte settings achterhalen.
Met een andere sim (wel een 'echte' t-mobile) werkt 3G/HSDPA wel prima onder android.
Wie weet raad?
[ Voor 7% gewijzigd door brama op 26-10-2010 23:40 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Gelukt! Merk ook dat zoomen niet lukt bij foto's en het sluitergeluid gewoon aan blijft staan...
*burp*
Schijnt een bekend probleem te zijn.. Ik heb er ook n last van. De vorige Froyostone versie had dit niet.Smarron schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:22:
[...]
Nog wel zoeken naar de oplossing van mijn lichtgevende knopjes die veel te snel uitgaan. (Froyo 3.2). In het donker weet ik amper waar ik moet klikken, omdat ik ze met WM vrijwel nooit gebruikte.
erm doe maar even NIET kalibreren dat is op XDA al ongeveer 100x voorbij gekomen. De kalibratie zorgt voor een extreme waarde in het wegschrijven en kan resulteren in een gare android install
.
Game PC
Kan me herinneren gelezen te hebben dat je beter kunt kalibreren in WM.Shunt schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:14:
[...]
erm doe maar even NIET kalibreren dat is op XDA al ongeveer 100x voorbij gekomen. De kalibratie zorgt voor een extreme waarde in het wegschrijven en kan resulteren in een gare android install
.
Te laat, heb hem nu redelijk gekalibreerd met scherm naar beneden.
Hebben andere mensen ook last met zoomen en het uitzetten van het sluitergeluid van de fotocam (doet het beide niet)?
Hebben andere mensen ook last met zoomen en het uitzetten van het sluitergeluid van de fotocam (doet het beide niet)?
*burp*
Hoe heb je deze aan de praat gekregen? Ik heb de apk geïnstalleerd en moest een bepaalde folder onder: SDCard/Data/Data/com.polarbit.RecklessRacingShifty-PK schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:25:
Nu dat gedaan is start de game wel op. Menu ziet er goed uit. Alleen ingame is de hele omgeving zwart/wit en wazig.
Ik maak momenteel gebruik van de stock rom 3.14 en was benieuwd hoe Android nu (een paar maand later na mijn eerste poging draait). Ik heb hiervoor Mdeejay eVo Sense 2.2 gebruikt op een leeg SD-kaartje. Als ik echter Haret opstart krijg ik de witte regels en daarna de groene letters van HTC. Hoe lang is het de bedoeling dat deze blijven staan (de eerste keer). Ik heb het twee keer geprobeerd, maar naar 5 minuten de batterij er maar uit gehaald omdat de telefoon volgens mij vast is gelopen.Shifty-PK schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:05:
Kan iemand me vertellen wat ik mogelijk verkeerd doe?
Werkt die Google navigatie een beetje (en zitten daar flitsers in) of is een andere optie duidelijk beter?
*burp*
Ga naar je SD kaart in de map Data en verwijder daar de folder com.polarbit.RecklessRacing en start dan het spel opnieuw.mickjuh schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
Hoe heb je deze aan de praat gekregen? Ik heb de apk geïnstalleerd en moest een bepaalde folder onder: SDCard/Data/Data/com.polarbit.RecklessRacing
Nu dat gedaan is start de game wel op. Menu ziet er goed uit. Alleen ingame is de hele omgeving zwart/wit en wazig.
Wat je verkeerd doet, is dat je geen geduld hebtjappas schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:44:
[...]
Ik maak momenteel gebruik van de stock rom 3.14 en was benieuwd hoe Android nu (een paar maand later na mijn eerste poging draait). Ik heb hiervoor Mdeejay eVo Sense 2.2 gebruikt op een leeg SD-kaartje. Als ik echter Haret opstart krijg ik de witte regels en daarna de groene letters van HTC. Hoe lang is het de bedoeling dat deze blijven staan (de eerste keer). Ik heb het twee keer geprobeerd, maar naar 5 minuten de batterij er maar uit gehaald omdat de telefoon volgens mij vast is gelopen.
Kan iemand me vertellen wat ik mogelijk verkeerd doe?
Eerste keer kan soms wel 20 minuten duren, omdat het data.img bestand aangemaakt wordt.
Tja, ieder mens heeft zo z'n eigenschappenCRXed schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:15:
[...]
Wat je verkeerd doet, is dat je geen geduld hebt![]()
Eerste keer kan soms wel 20 minuten duren, omdat het data.img bestand aangemaakt wordt.
Dit had ik eerst ook, maar dat bleek te liggen aan een foutieve Data.vfs. Uit je verhaal maak ik op dat je hem niet uit de market hebt (kuchmickjuh schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
Hoe heb je deze aan de praat gekregen? Ik heb de apk geïnstalleerd en moest een bepaalde folder onder: SDCard/Data/Data/com.polarbit.RecklessRacing
Dank aan Shifty-PK voor het wijzen op deze spelletjes, dit soort kwaliteitsspellen staan niet echt bovenaan in de market
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=817261 Denk dat je hier wat recenter nieuws vindt. Voor zover ik kan lezen is de nand versie 95% af '16:46 Markinus: gauner1986: good is finished, only some cleanupts'. Enkel PPP is nog niet helemaal dat.CRXed schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:28:
hd2_android (Android on HD2/Leo) tweet:
Battery driver improved. Charging works correctly now.
cool
Laat PPP nou net het probleem zijn dat in alle build zit...
Jammer dat er nog maar zo weinig met rmnet worden gemaakt. Dit werkte toch beter nmm. Moet nu zeker 2 keer per dag vliegtuigmodus aan en uitzetten om de verbindingen te herstellen...
Ook niet echt positief:
Jammer dat er nog maar zo weinig met rmnet worden gemaakt. Dit werkte toch beter nmm. Moet nu zeker 2 keer per dag vliegtuigmodus aan en uitzetten om de verbindingen te herstellen...
Ook niet echt positief:
00:57 darkstone Aevum: nand may not improve things instantly
00:57 Heh_ we cant find any stattion
00:58 Aevum in other words, start saving up for a desire HD
00:58 darkstone hehe
00:58 darkstone a native android device will obviously be better
00:58 darkstone since its, you know, designed for android
[ Voor 42% gewijzigd door hav0c op 27-10-2010 15:04 ]
Ja voor mij is rmnet geen probleem, omdat de snelheden op het netwerk lager liggen dan wat je met rmnet kan halen. Wat dat niet positieve bericht betreft, was er eerst niet echt blij mee, maar uiteindelijk zou ik niet weten wat er nog zoveel verbeterd kan worden? Mss batterijduur, maar zelfs dat gaat hier goed. Met redelijk intensief internetgebruik kom ik wel redelijk makkelijk een dagje rond.
PPP en RMNET...
Idd, vaak problemen mee. Maar dat komt veelal omdat Cotulla een beetje lui is en zijn best hier nog niet voor heeft gedaan. Hij wil eerst andere zaken oplossen. Cotulla heeft het nu weer druk met andere dingen waardoor er op het moment nog niet echt opgeschoten word ^^
(hij is lui, dat zegt hij zelf)
Voor mij werkt Android via SD nog steeds niet echt stabiel (kan ook aan mij liggen) dus ik hoop dat er binnenkort eindelijk een NAND release is. We shall see
Idd, vaak problemen mee. Maar dat komt veelal omdat Cotulla een beetje lui is en zijn best hier nog niet voor heeft gedaan. Hij wil eerst andere zaken oplossen. Cotulla heeft het nu weer druk met andere dingen waardoor er op het moment nog niet echt opgeschoten word ^^
(hij is lui, dat zegt hij zelf)
Voor mij werkt Android via SD nog steeds niet echt stabiel (kan ook aan mij liggen) dus ik hoop dat er binnenkort eindelijk een NAND release is. We shall see
Kom bij toeval dit topic tegen en ben zeer geïnteresseerd in Android op mijn HD2.
Ik heb reeds een Desire HD besteld bij mijn nieuwe abonnement, maar de levering duurt noig ruim 3 weken, dus wellicht kan ik op deze manier kennis maken met het Android platform.
Wat is de beste Android ROM voor de HD2?
Ik heb reeds een Desire HD besteld bij mijn nieuwe abonnement, maar de levering duurt noig ruim 3 weken, dus wellicht kan ik op deze manier kennis maken met het Android platform.
Wat is de beste Android ROM voor de HD2?
Hier werkte op SD initieel ook niet erg stabiel. Maar toen we het 4GB geheugenkaartje vervingen door het kaartje wat bij het toestel geleverd werd (2GB), werkte het ineens een stuk stabieler! In Windows Mobile was het apparaat ook constant de 4GB kaart 'kwijt'.maximus1 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:03:
[...]
Vandaag ook eens Froyosense uitgeprobeerd. Ik had in 't begin mijn twijfels nog, maar ik ben positief verrast. Ik heb maar weer snel 't Android-kaartje eruit gegooid, want ik wil wachten op 'n NAND-versie. Ik kan niet 2 dingen tegelijk "bijhouden" en heb me nog niet genoeg verdiept in hoeverre ik Android kan customizen en naar m'n hand kan zetten.
Tot die tijd verlekker ik me maar met topics over Android en blijf ik dromen
Tot die tijd verlekker ik me maar met topics over Android en blijf ik dromen
Weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat Haret en CRLD gebruikt kunnen worden zonder iedere keer toestemming te geven? Ik gebruik een automatische bootloader die ze beide gebruikt, maar ik moet telkens toestemming geven om de applicaties te draaien.
Ik vind RMNET eigenlijk best ok als ik vergelijk met speedtest.net andorid app icm vodafone.
Enigste verschil dat ik merk is dat de upload eigenlijk alleen fucking traag is,rmnet circa 30-40 kb/s vs 1000 ppp build.
Download merk ik geen verschil,even snel kleine 2375kb/s
Grote verschil is echter de stabiliteit,en betrouwbaarheid van de rmnet versies,ik praat voor mezelf als ik zeg dat dit 10x beter werkt,althans voor mij.
Enigste verschil dat ik merk is dat de upload eigenlijk alleen fucking traag is,rmnet circa 30-40 kb/s vs 1000 ppp build.
Download merk ik geen verschil,even snel kleine 2375kb/s
Grote verschil is echter de stabiliteit,en betrouwbaarheid van de rmnet versies,ik praat voor mezelf als ik zeg dat dit 10x beter werkt,althans voor mij.
Verwijderd
Werk sinds gisteren met darkstone HD2Froyo 3 ROM. De beste tot nu toe als je het mij vraagt.
Ik ga waarschijnlijk morgen een class 6 kaartje kopen, draai nu nog op mijn meegeleverde class 2 kaartje. Kan ik al mijn data van mijn class 2 gewoon overzetten naar mijn nieuwe kaartje en dan gewoon weer booten of moet ik nog extra handelingen verrichten?
Ik draai ook de FroyoStone Sense - V3.2 met Hastarin 7.6 kernel en moet zeggen dat het helemaal super werkt, ook al op mijn class 2 kaartje. Ben benieuwd of ik veel ga merken van het nieuwe kaartje.
Ik draai ook de FroyoStone Sense - V3.2 met Hastarin 7.6 kernel en moet zeggen dat het helemaal super werkt, ook al op mijn class 2 kaartje. Ben benieuwd of ik veel ga merken van het nieuwe kaartje.
Ik denk het wel, maar toch zou ik de kaart eerst even formateren.Groentenman schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:47:
Ik ga waarschijnlijk morgen een class 6 kaartje kopen, draai nu nog op mijn meegeleverde class 2 kaartje. Kan ik al mijn data van mijn class 2 gewoon overzetten naar mijn nieuwe kaartje en dan gewoon weer booten of moet ik nog extra handelingen verrichten?
Dit topic is gesloten.