Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Dav0s schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:08:
[...]

. Android op SD is gewoon nog te instabiel om mee te werken.
Grappig. Ik heb juist tegenovergestelde ervaringen. Ik draai nu inmiddels al meer dan een maand 24/7 op Android, en ik zou niet meer terugwillen. Enige probleem wat ik af en toe heb is dat bepaalde applicaties niet geinstalleerd kunnen worden vanuit de market, verder werkt alles wel naar behoren!

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Stabiliteit en snelheid zijn voor mij ook geen issue meer, zeer tevreden over! Enige wat ik hoop van de nand versie is dat het accuverbruik naar beneden gaat. Percentage verdwijnt als boter boter in de zon als je surft met 3g...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Voor mij dus ook een grote reden om Android nog niet 24/7 te draaien. Bij een standaard installatie is het niet mogelijk om de telefoon van 07:00 tot 23:00 aan te hebben.. dat trekt de accu simpelweg nog niet. En ik ga echt niet allerlei settings veranderen of zaken aanpassen om het mogelijk te maken. Daarvoor heb ik geen dure telefoon gekocht.

Wat betreft die WM-ROM's heb je gelijk. Sommige lijken het inderdaad goed te doen, maar naar enige tijd reageert bijvoorbeeld het touchscreen niet meer of zoiets. Je kan er dus niet 100% op vertrouwen.
Ik blijf het wel proberen, maar er zit toch echt een kans in dat er een Desire HD komt of zoiets.

Hoewel het geen vergelijking is, al mijn Nokia's waren in ieder geval wel voor 100% te vertrouwen..

Kreeg overigens net deze tweet binnen:

CotullaCode Ctll
okay... wanna news? yes, they shocked even myself. Look video: http://cotulla.pp.ru/leo/WP7S/VIDEO0243.mp4 This is just demo :-)

Geen idee wat er op het filmpje staat aangezien ik hem hier niet kan openen..

[ Voor 18% gewijzigd door lithje op 08-10-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

lithje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:33:
Geen idee wat er op het filmpje staat aangezien ik hem hier niet kan openen..
Bootproces en daarna windows phone 7 of hoe heet dat spuuglelijke OS.

[ Voor 64% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2010 15:42 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Frigolamptje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:22:
Stabiliteit en snelheid zijn voor mij ook geen issue meer, zeer tevreden over! Enige wat ik hoop van de nand versie is dat het accuverbruik naar beneden gaat. Percentage verdwijnt als boter boter in de zon als je surft met 3g...
Ik heb hem nu op 2G only gezet, heb geen internet abo. Moet zeggen dat het wel goed gaat, red wel de 3 dagen met redelijk veel bellen en sms-en (geen internet/wifi)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Waarom heb je dan een HD2 gekocht ;) Dat ding is gemaakt voor 3G/H internet/Wifi/etc.. en de rest van alle toeters en bellen!

Heb nu het filmpje even snel kunnen bekijken, inderdaad W7. Dacht dat het misschien iets Android achtigs was haha! Ik wil gewoon te graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
lithje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:45:
Pfff.. die NAND versie kan me niet snel genoeg komen!

Ben echt klaar met de SD-card versie, altijd wel iets! En een 100% goede WM-ROM vinden valt ook niet mee.
De workflow van een WM-ROM valt echt tegen als je eenmaal een Android phone in handen hebt gehad.

Als die NAND versie ook niets wordt ben ik echt in staat de boel te verkopen en 300,- euro bijleggen voor een Desire HD!
ff vraag ken je hem inruilen dan enzo waar dankje wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

tsjabbie70 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

ff vraag ken je hem inruilen dan enzo waar dankje wel
Je kunt hem verkopen op bv marktplaats en dan geld bijleggen voor een Desire. Geen dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Even voor de gene die z'n HD2 thee dacht te geven.
Drogen kan ook gewoon in de oven. op 50 tot max 60 graden zetten en daar een tijd in laten zitten. accu ed natuurlijk er wel uit halen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HellStorm666 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:48:
Even voor de gene die z'n HD2 thee dacht te geven.
Drogen kan ook gewoon in de oven. op 50 tot max 60 graden zetten en daar een tijd in laten zitten. accu ed natuurlijk er wel uit halen.
Zou ik mee oppassen. Gloeielementen van ovens produceren veel infraroodstraling en het is maar de vraag hoe goed je telefoon dat kan hebben. Bovendien is een temperatuur van 60 graden niet goed voor de meeste LCD-schermen. Je hebt het wel over apparatuur van een paar honderd euro die niet voor dit soort omstandigheden is gemaakt... ik zou niet weten waarom je dit soort fratsen zou uithalen. Gewoon accu eruit halen, op een droge doek leggen in bv de woonkamer en een paar dagen geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Was ik met de thee,maar zoals ik al omschreef: afgesloten bak met daar flink wat rijst in (droge) werkt prima.
Ontopic:
M-deejay heeft zojuist een nieuwe release van mdeejay FroYo G v. 1.0
Based on Official RUU HTC G2 (v. 1.19.531.1) Hebben jullie weer wat te pielen van het weekend lool. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:22:
Ik ben zelf wel verrast door het accuverbruik onder Android. Bij mijn eerste dag op Android had ik Wifi constant aanstaan en toen slokte dat 1/3 van mijn accu op en haalde ik de avond maar net, maar eenmaal Wifi uitgezet en dan alleen aanzetten als ik het nodig heb en ik kan met mijn verbruik net zo lang doen met Android als dat ik met WinMo kon.

Verder merk ik alleen dat mijn 3G verbinding soms niet wil werken, even mobiel internet uit- en weer aanzetten lost dat altijd op. Maar dat probleem heeft mijn zus ook met haar Desire, dus daar schrik ik niet echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens ook nog Nederlandse android roms? Ik gebruik nu Darkstone Froyo, en dat werkt op zich wel, behalve dan dat 'ie niet oplaadt als 'ie aanstaat... Maar smsen gaat zo lastig met engelse corrigeer.. Hoe lossen jullie dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:37:
Zijn er trouwens ook nog Nederlandse android roms? Ik gebruik nu Darkstone Froyo, en dat werkt op zich wel, behalve dan dat 'ie niet oplaadt als 'ie aanstaat... Maar smsen gaat zo lastig met engelse corrigeer.. Hoe lossen jullie dit op?
Door de Nederlandse taal in te stellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:05
Ok ik ben een beetje nieuw in dit topic maar welke rom voor de htc hd2 werkt het snelst en soepelst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:37:
Door het toetsenbord bij instelling ook NL in de keuzelijst te laten verschijnen en vervolgens NL te selecteren ;)
Verder heb ik dit oplaad probleem niet bij m'n froyo 3.1 build.

Mijn probleem is dan weer dat m'n agenda niet met Google wil synchroniseren, meer mensen die hier ook problemen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
rjvisje schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:08:
[...]

Door het toetsenbord bij instelling ook NL in de keuzelijst te laten verschijnen en vervolgens NL te selecteren ;)
Verder heb ik dit oplaad probleem niet bij m'n froyo 3.1 build.

Mijn probleem is dan weer dat m'n agenda niet met Google wil synchroniseren, meer mensen die hier ook problemen mee hebben?
Misschien handig om even te vermelden welke build je gebruikt,en of je de juiste APN settings hebt.
Ik heb namelijk nog met geen 1 build daar last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
ik draai de Mdeejay FroYo sense v.2.4.2 nextSense
draaid goed en is idd Nederlands nog niet echt een probleem tegen gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Ik heb er nu een rom opgezet maar als ik deze probeer te starten krijg ik allemaal tekst en dan gaat het allemaal weg het fade ofzo heel vreemd wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
tweakG5 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:45:
Ik heb er nu een rom opgezet maar als ik deze probeer te starten krijg ik allemaal tekst en dan gaat het allemaal weg het fade ofzo heel vreemd wat is dat?
meestal ff wachten en dan moet het goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
Had ik eerst ook, kwam door dat ik een oude stock radio gebruikte. Heb je wel de juiste radio geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Die letters hoort zo, dat is opstarten van Linux, maar dat ie niet doorstart is een kwestie van je Radio updaten en dat staat ook in de FAq (die niemand leest :X ) op pagina 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
CRXed schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:43:
[...]

Die letters hoort zo, dat is opstarten van Linux, maar dat ie niet doorstart is een kwestie van je Radio updaten en dat staat ook in de FAq (die niemand leest :X ) op pagina 1.
Radio heb ik net geupdate dan heb ik 1 succesvolle boot restart ik hem naar windows mobile om nog een keer te starten krijg ik de hele tijd een soort van batterijstatus te zien met hoe warm die is en hoeveel procent ik nog overheb enz wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
tweakG5 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:24:
[...]

Radio heb ik net geupdate dan heb ik 1 succesvolle boot restart ik hem naar windows mobile om nog een keer te starten krijg ik de hele tijd een soort van batterijstatus te zien met hoe warm die is en hoeveel procent ik nog overheb enz wat nu?
Welke rom probeer je erop te zetten? Klinkt namelijk alsof daar iets mis mee is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
ik test nu deze rom Mdeejay FroYo Z v .1.0a ziet der goed uit en draait goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Je kunt ook de nieuwe versie van de desire hd nemen die net uit is. De desire hd heeft kleinere menu's omdat het scherm van het toestel 4.3 inch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:44

Pinobigbird

doesn't share food!

Alleen jammer dat de camera het (nog) niet doet bij de Desire HD-roms. Dat is voor nog de reden om deze links te laten liggen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Laatst online: 26-10-2023
Pinobigbird schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:10:
Alleen jammer dat de camera het (nog) niet doet bij de Desire HD-roms. Dat is voor nog de reden om deze links te laten liggen.
daarnaast heb ik er ook vaak last van dat de dataconnectie wegvalt..
opnieuw opstarten helpt dan niet eens..
verder prima build..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
dempie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

daarnaast heb ik er ook vaak last van dat de dataconnectie wegvalt..
opnieuw opstarten helpt dan niet eens..
verder prima build..
Dat is een veelgehoord probleem en op de één of andere manier inherent aan de builds met Hastarin's of Huanyu's nieuwe kernels. Probeer eens de kernel uit de standaard evo tree.

Te vinden hier:
http://oe.netripper.com/f...tobuild_evo_tree/?C=M;O=A

Download de Modules en de zImage en vervang deze, dan komt alles goed 8)

Bij mij verhelpt de kernel van 9-10-2010 alle problemen met wegvallend internet wat ik bij Hastarin en huanyu wel had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Okki5 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:37:
[...]

Dat is een veelgehoord probleem en op de één of andere manier inherent aan de builds met Hastarin's of Huanyu's nieuwe kernels. Probeer eens de kernel uit de standaard evo tree.

Te vinden hier:
http://oe.netripper.com/f...tobuild_evo_tree/?C=M;O=A

Download de Modules en de zImage en vervang deze, dan komt alles goed 8)

Bij mij verhelpt de kernel van 9-10-2010 alle problemen met wegvallend internet wat ik bij Hastarin en huanyu wel had...
hmmzz.. geprobeerd, maar dan werkt mn wifi niet meer, dus das ook niet handig..
nu maar eens proberen of de dataconnectie wel blijft hangen met de originele bestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag krijg ik een HD2, en ik wil er direct Android opzetten. Heeft iemand een tip voor een goede ROM? Ik heb gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn er zo veel.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
dempie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:52:
[...]

hmmzz.. geprobeerd, maar dan werkt mn wifi niet meer, dus das ook niet handig..
nu maar eens proberen of de dataconnectie wel blijft hangen met de originele bestanden...
heb je de modules goed gekopieerd naar /system/lib/modules ? anders is het niet gek dat je WiFi het niet meer doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:09:
Vrijdag krijg ik een HD2, en ik wil er direct Android opzetten. Heeft iemand een tip voor een goede ROM? Ik heb gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn er zo veel.

Alvast dank!
Gewoon een van de best werkende is froyostone v3.1.
Wil je wat meer speelgoed dan is de desire hd rom leuk (vernieuwde sense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Okki5 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:19:
[...]

heb je de modules goed gekopieerd naar /system/lib/modules ? anders is het niet gek dat je WiFi het niet meer doet...
das een goeie ;)
mocht mn dataconnectie wegvallen, ga ik dat proberen :) thnx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
dempie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:21:
[...]

das een goeie ;)
mocht mn dataconnectie wegvallen, ga ik dat proberen :) thnx..
Hou er wel rekening mee dat je dit NIET met je pc kan,simpelweg omdat je deze folder pad niet zal vinden.
Je moet dit in android doen met bv rootexplorer (zijn er wel meer).
Heb je dit niet,dan maak je op de root van je sd kaart deze folder structuur aan:
root/system/lib/modules en plaats daar de 2 bestanden in(4 folders dus,en in de laatste de modules)......als je android opnieuwe start dan kopieert hij automatisch vanaf sd naar de juiste folders in android wat veel mensen niet weten,werkt prima 8)
Overigens moet je altijd de modules veranderen als je van kernel wisselt want dan gaat namelijk 100% zeker je wifi bv stuk als je dit niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
fragcompany schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:31:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je dit NIET met je pc kan,simpelweg omdat je deze folder pad niet zal vinden.
Heb je dit niet,dan maak je op de root van je sd kaart deze folder structuur aan:
root/system/lib/modules en plaats daar de 2 bestanden in(4 folders dus,en in de laatste de modules)......als je android opnieuwe start dan kopieert hij automatisch vanaf sd naar de juiste folders in android wat veel mensen niet weten,werkt prima 8)
Overigens moet je altijd de modules veranderen als je van kernel wisselt want dan gaat namelijk 100% zeker je wifi bv stuk als je dit niet doet.
Kan wel, moet je gewoon even http://androidcommander.com/ installeren. Werkt wel alleen als je eerst de Android SDK installeert.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:09:
Een hele goede tip. De HD2 cancellen en even een maandje wachten op de Desire HD!

Als je persee Android wilt gaan draaien, dan koop je toch een telefoon waar dit op zit? Dat draait ALTIJD beter dan een Android hack. Die draaien nu misschien voor 90%, maar zeker nog geen 100%. Daarbij wordt het nu nog van SD-kaart gedraaid naast een Windows Mobile ROM. De NAND versie komt steeds een stapje dichterbij maar naar mijn idee duurt het nog wel even voordat er een echte beta op de markt komt. En voordat die weer 100% draait ben je weer even verder!

Zelfs met WM custom ROM's is het vaak even zoeken voordat je echt een goede te pakken hebt want ook daarbij zitten nogal wat ROM's die niet 100% draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
lithje schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:52:
[...]

Een hele goede tip. De HD2 cancellen en even een maandje wachten op de Desire HD!

Als je persee Android wilt gaan draaien, dan koop je toch een telefoon waar dit op zit? Dat draait ALTIJD beter dan een Android hack. Die draaien nu misschien voor 90%, maar zeker nog geen 100%. Daarbij wordt het nu nog van SD-kaart gedraaid naast een Windows Mobile ROM. De NAND versie komt steeds een stapje dichterbij maar naar mijn idee duurt het nog wel even voordat er een echte beta op de markt komt. En voordat die weer 100% draait ben je weer even verder!

Zelfs met WM custom ROM's is het vaak even zoeken voordat je echt een goede te pakken hebt want ook daarbij zitten nogal wat ROM's die niet 100% draaien.
Als je tweedehands wil kopen kost een HD2 je natuurlijk niets vergeleken bij de de Desire HD. Bovendien ziet het er naar uit dat je uiteindelijk de keuze zal hebben tussen Android en WP7, wat wel een leuke extra is. Maar idd, het zijn allemaal eventualiteiten en met een native android ben je zeker. Buiten het energieverbruik vind ik de huidige android roms wel native aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Ik ging er vanuit dat hij een nieuwe phone bij een abonnement krijgt. Maar 2de hands is natuurlijk een andere verhaal. Dan mag hij die van mij wel hebben ;)

[ Voor 14% gewijzigd door lithje op 11-10-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ga mijn oude telefoon (Sony Ericsson Xperia X10i) ruilen voor een HD2 (tweedehands) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
fragcompany schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:31:
[...]

of droid epxplorer via PC
http://de.codeplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12:26

Dav0s

Hr?

Desire HD besteld. Voor de zoveelste keer heeft mijn telefoon het voor elkaar gekregen zijn eigen data (zowel telefoongeheugen als SD-kaart) corrupt te maken. Telefoon kan langer dan een jaar intensief gebruik blijkbaar niet aan... (of ik heb een buggy model..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
fragcompany schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:26:
[...]

Misschien handig om even te vermelden welke build je gebruikt,en of je de juiste APN settings hebt.
Ik heb namelijk nog met geen 1 build daar last van gehad.
Zoals ik al zei maak ik gebruik van Froyostone 3.1. Tevens heeft de calendar wel een tijdje netjes met exchange gesynchroniseerd, maar tegenwoordig niet meer..
Bij het synchronisatie centrum geeft hij een error / uitroepteken bij het synchroniseren.
Als ik dan m'n agenda open, dan geeft deze de foutmelding: Helaas: De applicatie Agenda (proces com.htc.calendar) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

*edit* heb er nu nog een foutmelding bij: de applicatie Google Services Framework (proces com.google.process.gapps) is onverwachts gestopt....

[ Voor 9% gewijzigd door rjvisje op 12-10-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
@rjvisje.
Ik gebruik dezelfde build en heb jouw problemen ook totaal niet.
Als ik jou was zou ik de ROM er opnieuw opzetten (eventueel met behoud van je image)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Vind het nu wel iets te lang duren voor de NAND versie

Ik weet het, ik mag niet klagen, maar toch vind ik dat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
maximus1 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:41:
Vind het nu wel iets te lang duren voor de NAND versie

Ik weet het, ik mag niet klagen, maar toch vind ik dat ^^
Vind vooral dat de devs wat meer info mogen geven. Sowieso alle respect voor hun werk, maar het is niet dat een dagelijkse statusupdate oid veel werk vraagt. In mijn ogen is het eerder een poging om zichzelf een soort van goddelijke/onbereikbare status aan te meten wat niet echt sympathiek overkomt.

Als je van de duivel spreekt :9

"
CotullaCode
+1 to Android NAND release: Power Collapse is working! (It's ultra low power mode when device is in _IDLE_)
"

[ Voor 13% gewijzigd door Frigolamptje op 12-10-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik vind mensen die klagen over iets wat helemaal gratis voor ze wordt geregeld/gemaakt nogal ... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 08:05
Haha! True... Al kan ik ook niet wachten op de NAND versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Ook wel goed nieuws voor alle mensen die problemen hebben met een stabiele data connectie op de nieuwere builds, NAND android zal weer terug gaan naar RMNET ipv PPP, waardoor al die problemen ook meteen zijn opgelost. PPP werkend krijgen op een NAND build kost heel veel tijd en de developers willen dat er niet insteken, bovendien is de 'nieuwe' RMNET ook veel sneller via een android versie op NAND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Okki5 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:28:
Ook wel goed nieuws voor alle mensen die problemen hebben met een stabiele data connectie op de nieuwere builds, NAND android zal weer terug gaan naar RMNET ipv PPP, waardoor al die problemen ook meteen zijn opgelost. PPP werkend krijgen op een NAND build kost heel veel tijd en de developers willen dat er niet insteken, bovendien is de 'nieuwe' RMNET ook veel sneller via een android versie op NAND.
Heb zelf ook nooit echt verschil gemerkt tussen de twee, denk dat dit komt omdat de snelheid van het aanbod hier te beperkt is (3g max 1mbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Dus wij gaan daar straks geen verschil in merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Iemand die weet of PPP (non-NAND) al wel stabieler is in de nieuwste versies?
Het is voor mij nog het enige irritante, keer op keer die verbinding uit en aanzetten..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Muurtegel schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:20:
Dus wij gaan daar straks geen verschil in merken?
Jawel, ik haal met HSDPA meer dan 1mbps, in de randstad kom ik makkelijk op 2 mbps (ongeveer 200 kB per seconde om te downloaden). Door die verdubbeling gebruik ik liever PPP dan RMNET. Overigens zal de RMNET die gebruikt wordt bij NAND builds sneller zijn dan de oude RMNET die je nu vind op bepaalde SD builds. De RMNET drivers zijn grotendeels herschreven voor NAND.

PPP is nog redelijk onstabiel in de nieuwste versies, maar met de juiste combinatie Radio en kernel is er nog wat van te maken. Ben zelf erg positief over de standaard EVO kernel ( http://oe.netripper.com/files/htcleo_autobuild_evo_tree/ ) gecombineerd met radio 15.42.50.09.

[ Voor 37% gewijzigd door Okki5 op 13-10-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Bedoel je hiermee Radio 2.15 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
CRXed schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:55:
[...]

Bedoel je hiermee Radio 2.15 ?
oeps sorry, ik bedoel 2.14.50.04
Ik verwarde het even met de protocol versie:P
Maar voor mij werkt de 2.15 Radio heel karig met PPP in de nieuwe builds. Daarom ben ik terug gegaan naar 2.14.50.04, waar PPP nog wel enigsinds stabiel werkt met de Desire HD en Z builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ben sinds enkele dagen een tevreden gebruiker van froyostone v 3.1. Ik durf hem alleen 's nachts niet aan de oplader te hangen in "android" modus, na wat berichten gelezen te hebben over schade aan de accu op XDA. Nu schakel ik 's avonds terug naar MW 6.5 en laat het geheel 's nachts op. Om dan vervolgens 's ochtends froyostone weer op te starten. dit ga ik niet lang volhouden. Is hier een oplossing voor, of valt het allemaal wel mee met die geruchten?

Edit
- inmiddels nacht aan oplader; geen probleem. storm in glas water..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Ik laad mijn hd2 gewoon in android op. Waar heb je gelezen dat het schadelijk is? Kan me er wel iets bij voorstellen, maar heb er nog niets van gemerkt..

[ Voor 1% gewijzigd door Muurtegel op 14-10-2010 10:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:51:
Beste mensen,

Ben sinds enkele dagen een tevreden gebruiker van froyostone v 3.1. Ik durf hem alleen 's nachts niet aan de oplader te hangen in "android" modus, na wat berichten gelezen te hebben over schade aan de accu op XDA. Nu schakel ik 's avonds terug naar MW 6.5 en laat het geheel 's nachts op. Om dan vervolgens 's ochtends froyostone weer op te starten. dit ga ik niet lang volhouden. Is hier een oplossing voor, of valt het allemaal wel mee met die geruchten?
Nog nooit gehoord. Mijn telefoon hangt de hele nacht aan de oplader.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Xanion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:30:
[...]

Hier hetzelfde. Iemand misschien een bron?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

[...]

Ik ook nog nooit gehoord en laat hem ook altijd op in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ik heb daar bij de eerste builds ooit eens iets over gehoord. Dat de telefoon niet zou stoppen van opladen als de batterij eigenlijk wel opgeladen is wat nefast zou zijn voor de levensduur ervan en potentieel gevaarlijk voor oververhitting dacht ik. Maar zover ik weet is dat euvel ondertussen al lang verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Laad hem ook gewoon 's nachts op in Android en nooit problemen gehad. Heb ook niet het idee dat de telefoon echt warm is als hij een nachtje aan de lader heeft gehangen.

Maak me vooralsnog geen zorgen, Android is tot nu toe een blijvertje op de HD2. Maar had ik het nou goed voor dat bij de volgende ROM update van HTC je telefoon niet meer hoeft te flashen om Android te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Kan kloppen aangezien de radio van de nieuwe update boven de 2.08 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:59:
[...]

Laad hem ook gewoon 's nachts op in Android en nooit problemen gehad. Heb ook niet het idee dat de telefoon echt warm is als hij een nachtje aan de lader heeft gehangen.

Maak me vooralsnog geen zorgen, Android is tot nu toe een blijvertje op de HD2. Maar had ik het nou goed voor dat bij de volgende ROM update van HTC je telefoon niet meer hoeft te flashen om Android te draaien?
Ja dat klopt, de nieuwe officiele rom van HTC unlockt alle 576 MBs ram, die nodig zijn om Android te draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door Okki5 op 15-10-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Het is zover. Mijn HD krijgt steeds meer kuren en ik ga hem terug sturen naar HTC. Kan iemand mij uitleggen hoed ik de HD weer origineel maak (kwa software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
berry eggens schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:29:
Het is zover. Mijn HD krijgt steeds meer kuren en ik ga hem terug sturen naar HTC. Kan iemand mij uitleggen hoed ik de HD weer origineel maak (kwa software).
Boven punt 3 staat dat beschreven: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=609477

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ok dus:

Flashing Via MicroSD Card

NOTE (PLEASE READ): If you flash a Stock Rom via microSD Card then it will overwrite your HardSPL with a stock SPL included in the nbh file. This does not apply to custom roms as they do not include an SPL. BE CAREFUL!!

1. Make sure your microSD is Formatted to fat32 (you dont have to delete all files but it is safer if you do)
2. Download your prefered Rom from the LEO Rom Develpoment Page and unzip/unrar it to your PC
3. Goto the Roms Folder and rename the .nbh file to LEOIMG.nbh
4. Copy the LEOIMG.nbh file to the root of your MicroSD Card
5. Plug the MicroSD Card into the phone
6. Reset the device while pressing the volume down button to enter the BootLoader screen, you will first see a tri-color screen with the phone and SPL Information at the top
7. Follow the On Screen instructions to start the update
8. After flash has completed, press the reset button with the stylus to reset the device.

Kan ik de originele rom van HTC hiervoor gebruiken?
En is dan mijn radio ook weer origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
berry eggens schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:21:
[...]

Ok dus:

Flashing Via MicroSD Card

NOTE (PLEASE READ): If you flash a Stock Rom via microSD Card then it will overwrite your HardSPL with a stock SPL included in the nbh file. This does not apply to custom roms as they do not include an SPL. BE CAREFUL!!

1. Make sure your microSD is Formatted to fat32 (you dont have to delete all files but it is safer if you do)
2. Download your prefered Rom from the LEO Rom Develpoment Page and unzip/unrar it to your PC
3. Goto the Roms Folder and rename the .nbh file to LEOIMG.nbh
4. Copy the LEOIMG.nbh file to the root of your MicroSD Card
5. Plug the MicroSD Card into the phone
6. Reset the device while pressing the volume down button to enter the BootLoader screen, you will first see a tri-color screen with the phone and SPL Information at the top
7. Follow the On Screen instructions to start the update
8. After flash has completed, press the reset button with the stylus to reset the device.

Kan ik de originele rom van HTC hiervoor gebruiken?
En is dan mijn radio ook weer origineel?
Ja, even de nbh file extracten uit de originele rom van HTC (bestand wat je download kan je uitpakken met winrar), en dan moet het goed komen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:23
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:51:
Beste mensen,

Edit
- inmiddels nacht aan oplader; geen probleem. storm in glas water..
DeMoN schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Hier hetzelfde. Iemand misschien een bron?
Frigolamptje schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:00:
Ik heb daar bij de eerste builds ooit eens iets over gehoord. Dat de telefoon niet zou stoppen van opladen als de batterij eigenlijk wel opgeladen is wat nefast zou zijn voor de levensduur ervan en potentieel gevaarlijk voor oververhitting dacht ik. Maar zover ik weet is dat euvel ondertussen al lang verholpen.
Storm in een glas water of niet. Ik heb dit probleem 2x meegemaakt..
Ik weet niet meer welke builds dat waren en kan het dus ook niet 1,2,3 reproduceren..
Maar dit systoom waar ik de volgende ochtend, als de accu volledig opgeladen zou moeten zijn, idd constateerde dat mijn HD2 EXTREEM warm was!! :| En dan echt EXTREEM warm, sowieso warmer dan hij kan worden door 'intensief gebruik'! Het leek er idd. op dat de telefoon gewoon niet gestopt was met laden..

Momenteel heb ik 'Hyperdroid' 2 weken lang (24/7) gedraaid en draai ik momenteel 'phireMOD Froyo-On-Phire' ruim 7 dagen lang.. En het lijkt idd een probleem van de oude kernels/builds. Want ik heb het gelukkig niet meer meegemaakt. Het lijkt me niet dat het gezond is geweest voor de conditie van mijn accu..

Ik draai nu precies een maand Android, 24/7.. En ik ben inmiddels erg tevreden.. _/-\o_
*; HD2 O+

[ Voor 0% gewijzigd door MasterM op 16-10-2010 01:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

MasterM schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:27:

Storm in een glas water of niet. Ik heb dit probleem 2x meegemaakt..
Ik weet niet meer welke builds dat waren en kan het dus ook niet 1,2,3 reproduceren..
Maar dit systoom waar ik de volgende ochtend, als de accu volledig opgeladen zou moeten zijn, idd constateerde dat mijn HD2 EXTREEM warm was!! :| En dan echt EXTREEM warm, sowieso warmer dan hij kan worden door 'intensief gebruik'! Het leek er idd. op dat de telefoon gewoon niet gestopt was met laden..

...
Volgens mij heeft dit te maken met de radio rom in combinatie met android. Bij de froyostone sense builds stond welke radio rom hun hadden gebruikt om het te testen. Deze radio rom heb ik er destijds ook opgezet en nooit geen problemen mee gehad.

Iets anders:
Krijgt iemand de game Angry Birds aan de praat? Ik kan deze maar niet via Marketplace of apk installeren. Ik gebruik Froyostone Sense 3.1. Bij eerdere builds is me dit ook al niet gelukt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
Heel simpel, bij sd kaart instellingen de sd kaart ontkoppelen, ding installeren, sd kaart koppelen.
Staat geloof ik ook wel in de FAQ.

Ik kreeg trouwens van de week van Hi ineens een smsje dat ik op 80% zat met mn mobiel internet en dat bij 100% mn snelheid wordt verlaagd. Nooit eerder iets van gehoord, wel frapant dat dit gebeurt nadat ik een maandje android draai... Iemand enig idee of dat ding continu dingen aan het downloaden is ofzo? Heb wel de updatefrequentie van weer en mail op een half uur staan. Nieuws per 2 uur en dan contacten/agenda wanneer er wijzigingen gemaakt worden. Verder zo af en toe eens een spelletje/website bezoeken/youtube filmpje kijken ofzo.
Maar volgens mij is dit geen zwaar verbruik toch?
Gebruik froyostone V2 met radio 2.12.50.02_2 over PPP omdat mn telefoon steeds freezes had door mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Android update als het goed is wel erg veel. En het synct alles constant. Maar mobiele providers staan ook steeds minder toe, zo heb ik het idee. (Vodafone bijvoorbeeld met hun nieuwe beleid van 250MB tot 1GB).

Als je een android toestel hebt en maar 250 MB mag verbruiken ben je mooi genaaid, want dan kun je niet veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Ze schieten weer wat op. De nieuwse kernels (hastarin) zijn weer een stukje sneller geworden de laatste dagen. Wat er nu gefixt is de laatste 3 dagen.
-5MP camera in sense builds
-lightsensor werkt beter
-probleem met camera flash
-En nog een heleboel andere dingen die nauwelijks uit zijn te leggen.
Ongeveer aless wat kan werken werkt nu.
Nu gaan ze verder met dingen verbeteren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Hopelijk komt er snel een ROM dan Darkstone waar dit allemaal in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het G-sensor probleem ook al verholpen?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

jan-willem3 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:23:
Ze schieten weer wat op. De nieuwse kernels (hastarin) zijn weer een stukje sneller geworden de laatste dagen. Wat er nu gefixt is de laatste 3 dagen.
-5MP camera in sense builds
-lightsensor werkt beter
-probleem met camera flash
-En nog een heleboel andere dingen die nauwelijks uit zijn te leggen.
Ongeveer aless wat kan werken werkt nu.
Nu gaan ze verder met dingen verbeteren etc.
Voor de Desire HD en Z modellen of de Desire en NX1 modellen? Zijn er dan al ROMS met deze verbeteringen? Want ik ben net de geupdate Z 1.1 Android versie erop aan het zetten. Maar als er dus een ROM is met deze specificaties die jij zegt, wacht ik wel even.

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand miss een linkje voor de laatste Radio versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 15:44

Pinobigbird

doesn't share food!

Hier worden alle radio's verzameld: www.vbnfiles.com/xda/HTC HD2 (Leo)/Radios/

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
@^^
Niet voor de desire z. Wel voor de normale sense builds. Er is trouwens een nieuwe darkstone build.

[ Voor 12% gewijzigd door LemonC200 op 17-10-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
mickjuh schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:00:
[...]
Krijgt iemand de game Angry Birds aan de praat? Ik kan deze maar niet via Marketplace of apk installeren. Ik gebruik Froyostone Sense 3.1. Bij eerdere builds is me dit ook al niet gelukt :'(
Ja, gewoon via de market met Mdeejay NextSense v2.5. Leuk spel trouwens!

Heb je Market Enabler al geprobeerd? (Geen idee of het helpt in dit geval eigenlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

XNightmare schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:01:
Heel simpel, bij sd kaart instellingen de sd kaart ontkoppelen, ding installeren, sd kaart koppelen.
Staat geloof ik ook wel in de FAQ.
Top, hiermee is het gelukt. Overigens knalt het spel er nog wel eens uit. Een reboot van Android helpt dan alleen om hem weer aan de praat te krijgen.

En wat zie ik nu: Froyostone Sense V3.2 :D
HTC Desire Sense build (FroyoSense V3.2) (Based on stock, no modification apart from camera app and superusers app) for HTC HD2 by darkstone:

Everything should be working, should be fast. Very fast.

Changelog for V3.2:
Fixed PPP disconnects (updated lib_htcril_wrapper)
Added more APN's (T-Mobile users, I'm looking at you for cluttering up my thread :p)
Updated kernel to latest EVO commit as of 17-Oct-2010 00:44 from here: http://oe.netripper.com/files/htcleo_autobuild_evo_tree/
Re-enabled Stagefright for videos.
Some performance tweaks.
Camera flash now work correctly, this is fixed in the kernel.

If you are already using FroyoStone v3.1, you can upgrade to v3.2 easily, all you need to do is overwrite the system.ext2 and the zImage files on your SD card with the ones in this update. DO NOT REPLACE THE DATA.IMG IF YOU ARE AN EXISTING USER AND WANT TO KEEP YOUR FILES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die download bij jullie ook al zo sloom?

(FroyoStone_Sense V3.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Heb er niet opgelet maar als ik jullie was zou ik de kernel die bij froyostone vervangen door de nieuwste hastarin. Ja gaat snel slechts een paar uur:) Ook schijnt er net een fix te zijn voor stotterende muziek.
-5Mp camera in sense builds was trouwens toch niet gefixt er stond wel 5 mp maar hij schoot in 3.

[ Voor 34% gewijzigd door LemonC200 op 17-10-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 11-09 16:06
Is er misschien ergens een uitleg te vinden om een data verbinding in android te krijgen. Gewoon in WM werkt het allemaal goed (3G/Hsdpa) maar met mattc Leo + froyo wSense 1.7 + radio:_2_10_50_26 & hastarin r7.5 kan ik geen dataverbinding maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Denk dat dat meer met de kernel te maken heeft. Zelf een build getest met die kernel en dataverbinding viel minstens vijf maal per uur weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 11-09 16:06
Frigolamptje schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:53:
Denk dat dat meer met de kernel te maken heeft. Zelf een build getest met die kernel en dataverbinding viel minstens vijf maal per uur weg.
Het probleem bij mij is dat ik de dataverbinding niet eens aan de praat krijg.. er staat wel boven in het scherm 3g maar toch werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
sk0o schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:03:
[...]

Het probleem bij mij is dat ik de dataverbinding niet eens aan de praat krijg.. er staat wel boven in het scherm 3g maar toch werkt het niet
Gebruik APN backup om je instelling bij je APNs leeg te maken en vul ze daarna weer aan met nieuwe informatie. Waarschijnlijk zijn je instellingen gewoon niet goed nu.

Iemand al Froyostone 3.2 draaien? Lees tegenstrijdige berichten erover, dus ik wacht nog even op wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:08:
[...]

Gebruik APN backup om je instelling bij je APNs leeg te maken en vul ze daarna weer aan met nieuwe informatie. Waarschijnlijk zijn je instellingen gewoon niet goed nu.

Iemand al Froyostone 3.2 draaien? Lees tegenstrijdige berichten erover, dus ik wacht nog even op wat meer info.
Heb het nu draaien en het draait gewoon net als 3.1 maar dan weer ietsje sneller. Weet niet welke berichten jij dan leest maar vooralsnog geen problemen. (heb enkel die 2 files vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

CRXed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:08:
[...]

Ik draai het ook. Heb de 2 bestanden (system.ext2 en zImage) aangepast zoals stond aangegeven. Draait inderdaad een stukje sneller en heb het gevoel dat deze stabieler is. Bij 3.1 klapte hij er bij mij nog wel eens uit bij verschillende applicaties. Dat heb ik nu nog niet ondervonden :)

*edit*
Ik heb trouwens eerst mijn radio rom gewijzigd naar 2.14.50.04. Dit stond bij de instructies dat hij op deze rom was getest. Met deze radio rom heb ik ook geen problemen (echo's in gesprekken en slechte dataverbinding). Vandaag staat dat hij is getest met een andere radio rom: 2.12.50.02_2 :?

[ Voor 18% gewijzigd door mickjuh op 18-10-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
de megaupload link loopt bij mij prima, in ong. 10 minuten had ik hem binnen.
Ben benieuwd, vanmiddag thuis eens even v3.1 vervangen door v3.2, hopelijk verhelpt dat ook mijn calender sync. probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:31

Quintus

Eg wel! Dus....

Sinds vandaag ook overgestapt op Froyo2.2v3.2. Ben er door blij verrast!

Meteen een aantal problemen waar ik met Froyo2.2v.3.1 last van had opgeruimd.
- In de market blijven de programma's niet meer willekeurig hangen op downloaden of weigeren te installeren.
Dit probleem hadden meer gebruikers las ik op andere fora. (Heb wel de cache van market gewist, maar onder versie 3.1 bood dat geen soelaas. Nu dus wel.)
- Het lukt nu de App Angry Birds vanuit de market direct installeren. Zonder de sdkaart te moeten ontkoppelen oid.
- De wireless verbindingen (gsm/wifi e.d.) vallen niet meer weg als de telefoon in de broekzaak heeft gezeten. (tot nu toe)

Gebruik de radio 2.12.50.02_2 versie en de standaard WM6.5 rom.
Heb alleen de genoemde 2 bestandjes vervangen om over te gaan naar Froyo 2.2v3.2

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 18-10-2010 12:44 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik moet voor een verbinding met mijn werk een speciale toegangspunt aanmaken met bijbehorende gebruikersnaam en wachtwoord. In winmo is dit geen probleem maar onder android kan ik de gebruikersnaam en wachtwoord nergens invoeren hiervoor. De AP-naam zelf is geen probleem. Weet iemand waar ik dit kan vinden? Dan kan ik overschakelen naar Android ipv winmo.

Dit doe je bij winmo bij instellingen -> menu -> meer -> verbindingen -> verbindingen.
Nieuwe verbinding toevoegen. enz.

[ Voor 14% gewijzigd door Hurricane op 18-10-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
zojuist Froyo 3.1 compleet vervangen door 3.2
in eerste instantie door het vervangen van de 2 bestandjes was mijn calender probleem nog niet opgelost, maar door android compleet van de geheugenkaart te wissen en te vervangen werkt alles nu prima en sneller dan bij 3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Hurricane schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:31:
Ik moet voor een verbinding met mijn werk een speciale toegangspunt aanmaken met bijbehorende gebruikersnaam en wachtwoord. In winmo is dit geen probleem maar onder android kan ik de gebruikersnaam en wachtwoord nergens invoeren hiervoor. De AP-naam zelf is geen probleem. Weet iemand waar ik dit kan vinden? Dan kan ik overschakelen naar Android ipv winmo.

Dit doe je bij winmo bij instellingen -> menu -> meer -> verbindingen -> verbindingen.
Nieuwe verbinding toevoegen. enz.
Hetzelfde probleem had ik op school. Het is uiteindelijk opgelost door wifi ace (advanced configuration editor). Heeft wel erg veel opties, een medestudent heeft me moeten helpen met het instellen.. Probeer het eens zou ik zeggen, het is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Maar WiFi ace is zover ik kan zien voor Wifi en niet voor een 3G of HSDPA verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Met Froyo 2.2v3.2 na een nachtje (uur of 7) in vliegtuigmodus 40% battery drain en setcpu profiel 245max als het scherm uit staat. De gebruikte radio is 2.14.xxx, heb ook de kernel vervangen door de laatste zimage van hasterin ofzo. Eerst eens proberen de radio terug te flashen naar 2.12.

Kan je in de sense builds trouwens niet kiezen om enkel 2g netwerken te gebruiken? Het is de eerste maal dat ik gebruik maak van een sense build en ik vind die optie niet terug...

[ Voor 24% gewijzigd door Frigolamptje op 19-10-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Hurricane schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:14:
Maar WiFi ace is zover ik kan zien voor Wifi en niet voor een 3G of HSDPA verbinding.
Mijn fout, ik ging er van uit dat je op het wifi netwerk van je werk wilde zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:24
met 3.2 minder haperingen met het unlock scherm, maar nog wel af en toe een kleine freeze of hapering. Al met al werkt ie wel weer beter dan 3.1. Accu verbruik is wel aan de hoge kant, maar volgens mij vergelijkbaar met 3.1

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Prulleman schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:04:
met 3.2 minder haperingen met het unlock scherm, maar nog wel af en toe een kleine freeze of hapering. Al met al werkt ie wel weer beter dan 3.1. Accu verbruik is wel aan de hoge kant, maar volgens mij vergelijkbaar met 3.1
Het is natuurlijk een beetje een dooddoener, maar als je deze wat aan de hoge kant vindt qua verbruik, welke vond jij dan wel goed qua verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb nu de Phiremod op mijn hd2. Rom werkt goed, maar ik kom niet helemaal uit de APN settings. Ik heb alles ingesteld voor T-mobile, maar ik weet niet wat de laatste stap is.
5. Press the radius button next to your new APN and you're good to go!

Ik zie die radius button niet of ik weet niet waar die wel moet staan.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=791835

Oké, blijkbaar zie ik geen radius button omdat ik de instellingen verkeerd heb. Ik hoef toch alleen de internet instellingen van T-mobile in te stellen? Heeft iemand een linkje naar de werkende instellingen? Uiteraard al gegoogled en geprobeerd, maar ik kan niet de juiste vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door mrpink83 op 19-10-2010 12:49 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.