Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Frigolamptje schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:41:Wat ik nu net wel gemerkt heb: krijg geen ringtones, belvolume staat precies altijd op stil.
Zie FAQ op pagina 1
Frigolamptje schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:41: En in mijn windows mobile rom heb ik vliegtuigmodus aangezet, had dat ergens gelezen, of het helpt weet ik niet, maar tis ook maar een kleine moeite.
Als ik dat doe, heb ik geen dataverbinding in Android!

[ Voor 41% gewijzigd door CRXed op 13-09-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
CRXed schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:59:
[...]
Zie FAQ op pagina 1

[...]

Als ik dat doe, heb ik geen dataverbinding in Android!
Ik had wel de geluiden, maar blijkbaar stond er één of andere instelling op silent, dom dat ik dat nog niet gezien had, maar het werkt nu alvast wel!

En ik gebruik Chuckydroid icm radio 2.12.50.02, mss dat dat helpt mbt de dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
De Android bootloader werkt :)
Ze zijn nu bezig met het debuggen van android + bootloader.
Maar ze hebben android nog niet op NAND gezet, alleen nog maar op de SD omdat het debuggen dan makkelijker gaat.

Dus ze zijn weer een grote stap dichterbij een volledig werkende Android op de Leo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Wie heeft er nog meer last van een nogal laag volume met het afspelen van liedjes? Heeft iemand een applicatie om dit op te krikken? Louder Volume hack, is(tot nu toe) niet voor de Desire en NX1(Dus HD2). Moet ik nog even wachten tot versie 4 of zijn er alternatieven?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Reiniertjuhhh schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:41:
Wie heeft er nog meer last van een nogal laag volume met het afspelen van liedjes? Heeft iemand een applicatie om dit op te krikken? Louder Volume hack, is(tot nu toe) niet voor de Desire en NX1(Dus HD2). Moet ik nog even wachten tot versie 4 of zijn er alternatieven?
Heb je je geluid in windows, voordat je android opstart, ook op zijn hardst staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiniertjuhhh schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:41:
Ik herken het. Vooral het volume van een beller (niet de beltoon, maar de stem) vind ik veel te zacht. Zeker vergeleken met wanneer de HD2 op Winmo draait. Zou fijn zijn als dit wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:19

Audione0

Strijdt der titanen

maximus1 schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:27:

Dus ze zijn weer een grote stap dichterbij een volledig werkende Android op de Leo :D
Ik wacht met smart :)

edit:
Heb nu hyperdroid v1.2 icm de stockrom van winmo (1.66) met radio 2.12 lopen. Gisteren rond een uurtje of 13.00 volledig opgeladen, heel wat mee gespeeld, wifi aan (nu wel weer uit) en de accu staat nu op de helft. Best netjes als je mij vraagt. De hyperdroid is stabiel, reuze snel en heb nog geen problemen ondervonden.
Best een aanrader, en ziet er gelikt uit.

Misschien is dit iets voor de mensen die erg veel last hebben van battery drain?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=779016

[ Voor 52% gewijzigd door Audione0 op 14-09-2010 09:15 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Kende dat draadje inderdaad al.. daar wordt zowat alles uitgezet op de phone om maar een beetje batterij te besparen zoals sync. Ja, dan kun je net zo goed een Nokia 3310 kopen en gewoon uhm.. bellen!

Ze zijn aardig ver met de ontwikkeling, maar ik heb gewoon een HD2 en die moet flashy werken. Met Sense dus en ik moet gewoon kunnen spelen. Niet rekening houden met iets dus of met omwegen werken.

Moet zeggen dat ik nu toch aardig tevreden ben met mijn nieuwe WM ROM.. toch heeft Android een wat coolere benadering van een aantal zaken zoals de widgets en zijn zaken binnen de settings beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
hey,
ik heb nu mdeejay maar de sense app geeft aan dat ik maar 1 mail heb.
iemand een idee.
of een goede mail app.
die van android zelf vond ik ook wel goed werken.
weet iemand waar ik de apk kan vinden

edit: gevonden.
download

bron

[ Voor 29% gewijzigd door erik23 op 14-09-2010 18:32 ]

• CRXed
Gewoon als tip: Ik gebruik nu "Exceller Multiple Build Loader for Android", werkt perfect!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Jullie raden nooit wat er in op de site van cotulla voor afbeelding staat.
Afbeeldingslocatie: http://cotulla.pp.ru/leo/WP7S/IMAG0202.jpg:o

[ Voor 7% gewijzigd door LemonC200 op 15-09-2010 11:23 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Da's dan ook wel weer gaaf. Was toen ik de HD2 kocht nog een eventuele optie, dat er een WP7 op gedraaid kon worden (heb het later niet meer gevolgd, was toen ineens weer niet, daarna weer wel, toen weer niet, en toen had MS ineens de HD2 in zijn Phone 7 reclame ofzo).
Nou ja, wachten het wel af. Ben voorlopig tevreden met mijn Energy WinMo ROM, Radio 2.12.50, en FroyoStone_Sense_V2. Accu gaat ongeveer werkdag mee. 2 uur muziek afspelend in de bus, en tussen 7:00 uur en 23:00 iedere 5 minuten mailcheck, ieder kwartier weer en nieuwsupdates.

Wat nog wel scheelt is het terugzetten naar GSM mode, scheelt behoorlijk in accuduur, en is snel genoeg voor mailcheck etc.

Systemspecs

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Ik zit met een paar vragen, ik hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden :)

1: Ik gebruik nu de FroyoStone Series - Version 2 Sense versie. Deze loopt me vaker vast. Vandaag gebruikte ik de Google Navigatie en hij rebootte gewoon totaal en kwam weer in WinMo. Nu wil ik de Zimage van FroyoStone Series - Version 2 gebruiken op de FroyoStone Series - Version 1. Bij versie 1 had ik minder problemen maar kon ik ook minder, zal versie 1 door die nieuwe Zimage instabieler worden of ligt dat gewoon aan de build?

2: Google maps geeft in de Market aan "handmatig updaten". Via de Market wil hij deze wel downloaden maar niet instaleren. Hoe kan ik deze toch updaten? Ik heb zelf een APK gezocht van Google Maps en deze in de AndroidApps folder gezet en na het booten van Android kwam er een Google Maps BRUT versie bij op te staan. Nu heb ik er dus 2 dus zal het wel niet goed hebben gedaan :)

• Frigolamptje
jan-willem3 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:23:
Jullie raden nooit wat er in op de site van cotulla voor afbeelding staat.
[afbeelding]:o
Heeft dit iets te maken met windows 7 mobile misschien?

• LemonC200
Volgens mij niet dit is een soort gestripte versie van windows 7 waar specifieke drivers voor worden geschreven. In microsofts voorbeeld werd het gebruikt voor chinese bank automaten. Maar misschien ook wel voor window phone 7 ik weet het niet.

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:32
Frigolamptje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:16:
[...]

Heeft dit iets te maken met windows 7 mobile misschien?
WP7 is gebasseerd op Windows Embedded 7. Dus ja ;)

Verwijderd

Ik heb gisteravond een nieuwe rom geïnstalleerd, DroiD A66 SENSE v03.
Deze rom is (tot nu toe) qua accuverbruik echt super! Vanmorgen om 6.30 uur mijn telefoon van de lader gehaald. In het openbaar vervoer heb ik een klein uurtje geïnternet en gemaild, maar de accu bleef op 100% staan. Ik dacht dat dat nooit kon kloppen en heb de telefoon opnieuw opgestart, maar in winmobile gaf hij ook 100% aan! 8)7
Hij is nu al 5 uur van de lader en de accu geeft 79% aan. Ben benieuwd of ik nu eindelijk een rom gevonden heb die ik een hele dag kan gebruiken zonder tussentijds te moeten opladen. :)

Hieronder de link naar rom.

http://www.fileserve.com/file/Tc5v3Xn

• Frigolamptje
Vind de rom niet meteen terug op XDA. Werkt alles verder en wat met de stabiliteit? Zal hem toch zelf ook eens testen. Mijn accuverbruik was nu al zeer goed, maar heb het gevoel dat dit bij jou toch nog iets beter is!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

OEH, Hyperdroid 1.5 is uit.. Met nog langere batterij leven:-) en weer wat rapper..
Ben nu aan het downen!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=769026

Whats new:
Bleeding Edge Stuff (Newer code than the Current FRG33)

-All Settings work (WiFi Proxy, etc.)

-Even Better Battery Life

-Media Playback Tweaks

-Smoother Graphics (thanks to darkstone)

-Support for Extended Battery

-Latest Haret by NetRipper

-New DSP Manager... (more control over the EQ)

-Long Press Back to Kill Foreground App

-Quiet Hours

-Swipe Latest Notifications to Clear (Doesn't work for Ongoing Notifs)

-New Dialer (More updates through Patches to be released soon)

-Updated Maps (remove Brut.all since you can install this yourself, Install Street from market separately)

-Updated Theme to include MattedBlues+MattedGray Stuff :)

-and lots more "under the hood"...

[ Voor 68% gewijzigd door Audione0 op 16-09-2010 16:12 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Frigolamptje
Ben de Hyperdroid 1.5 nu ook aan het testen, die Sense versies zijn echt niets voor mij! Loopt alvast zeer soepel, batterijverbruik kan ik nog niets van zeggen. Al lijkt het op het eerst gezicht dat het verbruik (gemeten met current widget) toch nog lager ligt dan bij mijn vorige ROM.

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Frigolamptje schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:33:
Ben de Hyperdroid 1.5 nu ook aan het testen, die Sense versies zijn echt niets voor mij! Loopt alvast zeer soepel, batterijverbruik kan ik nog niets van zeggen. Al lijkt het op het eerst gezicht dat het verbruik (gemeten met current widget) toch nog lager ligt dan bij mijn vorige ROM.
Moet je al die files nu ook in de \Android folder zetten? Er staat in de handleiding om hem in de HyperDroid folder te zetten maar tot nu toe wil die daarvan nog niet booten. Als ik de files in de root zet begint hij ook al raar te doen.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe kun je gemakkelijk alle apps die je al geinstalleerd had opnieuw installeren na een android-rom upgrade? Is daar een tooltje voor?

[ Voor 85% gewijzigd door brama op 16-09-2010 18:33 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Frigolamptje
mickjuh schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:15:
[...]

Moet je al die files nu ook in de \Android folder zetten? Er staat in de handleiding om hem in de HyperDroid folder te zetten maar tot nu toe wil die daarvan nog niet booten. Als ik de files in de root zet begint hij ook al raar te doen.
Files staan in de root bij mij, probeer anders eens om ze in een map 'Android' te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
brama schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:33:
Hoe kun je gemakkelijk alle apps die je al geinstalleerd had opnieuw installeren na een android-rom upgrade? Is daar een tooltje voor?
Probeer http://www.appbrain.com eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Ok, nu wordt het leuk!

De HTC Desire HD komt volgende maand uit (volgens mij). Dit is een HD2 kloon met Android. Minimale hardware verschillen naar wat ik er uit op mag maken. Een test model is in handen van een XDA forumlid.
Ze hebben vandaag een 'dump' gemaakt van Android van die Desire HD. Die kunnen ze nu gebruiken om een NAND versie te maken voor de HD2. Dit is dus zeer positief voor de ontwikkeling van Android op de HD2!
Tenminste, dat is wat ik er uit op kan maken..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=784249#

Of gewoon wachten tot oktober en een HTC Desire HD kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
ach ondertussen roepen we met zijn allen al maanden dat het eraan komt, maar tot nu toe is er nog geen enkele 100% stabiele versie, laat staan NAND.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Henkie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:24:
ach ondertussen roepen we met zijn allen al maanden dat het eraan komt, maar tot nu toe is er nog geen enkele 100% stabiele versie, laat staan NAND.
Het is toch al stabieler dan windows mobile ten tijde van mijn Touch Diamond (zeker de niet sense versies) en ontelbare malen gebruiksvriendelijker. Mocht er nu geen enkele verandering meer komen dan nog zou ik voor 98% tevreden zijn. Het is nu hopen op die twee procent, maar mocht die er niet meer komen ben ik toch tevreden. En de echte bruikbare rom's dateren toch nog maar van begin augustus dacht ik, dus in die zin loopt het toch wel sneller dan je voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

lithje schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:02:
Ok, nu wordt het leuk!

De HTC Desire HD komt volgende maand uit (volgens mij). Dit is een HD2 kloon met Android. Minimale hardware verschillen naar wat ik er uit op mag maken. Een test model is in handen van een XDA forumlid.
Ze hebben vandaag een 'dump' gemaakt van Android van die Desire HD. Die kunnen ze nu gebruiken om een NAND versie te maken voor de HD2. Dit is dus zeer positief voor de ontwikkeling van Android op de HD2!
Tenminste, dat is wat ik er uit op kan maken..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=784249#

Of gewoon wachten tot oktober en een HTC Desire HD kopen ;)
Ja, ik dacht hier meteen aan, toen ik het bericht las dat de Desire HD uit zou komen..
Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 10-09 22:14
desire HD gebruikt andere chipset hoor..

ik wil mijn HD2 gewoon NAND op android hebben! :D

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Dat ziet er interessant uit. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Henkie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:32:
desire HD gebruikt andere chipset hoor..

ik wil mijn HD2 gewoon NAND op android hebben! :D
Klopt, er zullen ook zeker nog wat bouwers naar moeten kijken, maar het geeft zeker informatie die ze kunnen gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

maximus1 schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:04:
[...]

Heb je je geluid in windows, voordat je android opstart, ook op zijn hardst staan?
Jep. Ik wacht wel gewoon totdat de louder volume hack 4.0 uit komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Henkie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:24:
Wat denk je dat er achter de schermen gebeurt? Er is allang een NAND versie :+ Enige is dat Cotulla de grote update pas wilt releasen als hij volledig stable is en af. Tot die tijd zitten we nog met een 98% werkend toestel. Niet zo'n ramp toch ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

Dav0s

Hr?

bartju schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:47:
[...]

Wat denk je dat er achter de schermen gebeurt? Er is allang een NAND versie :+ Enige is dat Cotulla de grote update pas wilt releasen als hij volledig stable is en af. Tot die tijd zitten we nog met een 98% werkend toestel. Niet zo'n ramp toch ;) ?
Wat is je bron daarvoor?

• maximus1
bartju schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:47:
[...]

Haha, waar haal je deze wijsheid vandaan?

Het enige wat cotulla nu heeft is een "werkende" bootloader voor android, waarmee hij zelfs tetris kan spelen (zelf gemaakt :P)
Gisteren heeft hij het touchscreen probleem verholpen maar nu zit hij met het probleem dat sommige dingen niet werken als hij die op NAND zet.

Tot nu toe heeft hij de bootloader die ervoor zorgt dat android direct vanaf SD KAART word gedraaid, en nog niet van NAND zelf.

• Frigolamptje
Cotulla heeft gezegd dat er in september een 'big update' zou aankomen, maar hij wilde zich niet echt laten vastpinnen op een datum. Als je kijkt waar Android nu staat (98% via SD-kaart), dan kan je wel veronderstellen dat een big-update uit cotulla zijn mond zoveel betekent als een 100% stabiele NAND-build. Zonder cotulla was er geen Android op de HD2 zoals we die nu kennen, dus hij geniet wel wat geloofwaardigheid.

• maximus1
Frigolamptje schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:45:
[...]

Cotulla heeft gezegd dat er in september een 'big update' zou aankomen, maar hij wilde zich niet echt laten vastpinnen op een datum. Als je kijkt waar Android nu staat (98% via SD-kaart), dan kan je wel veronderstellen dat een big-update uit cotulla zijn mond zoveel betekent als een 100% stabiele NAND-build. Zonder cotulla was er geen Android op de HD2 zoals we die nu kennen, dus hij geniet wel wat geloofwaardigheid.
klopt allemaal, maar dat wil niet zeggen dat er al een NAND versie is die al min of meer redelijk draait.
zoals beweert hierboven.

• Muurtegel
  • Laatst online: 11-09 10:15
Heeft cotulla een blog o.i.d.? Ik vraag me af waar deze informatie vandaan komt..

• CRXed
Muurtegel schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:29:
Heeft cotulla een blog o.i.d.? Ik vraag me af waar deze informatie vandaan komt..
Niet echt een blog, wel eens site; http://cotulla.pp.ru/

• CRXed
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:43:
Ik heb gisteravond een nieuwe rom geïnstalleerd, DroiD A66 SENSE v03.
Deze rom is (tot nu toe) qua accuverbruik echt super! Vanmorgen om 6.30 uur mijn telefoon van de lader gehaald. In het openbaar vervoer heb ik een klein uurtje geïnternet en gemaild, maar de accu bleef op 100% staan. Ik dacht dat dat nooit kon kloppen en heb de telefoon opnieuw opgestart, maar in winmobile gaf hij ook 100% aan! 8)7
Hij is nu al 5 uur van de lader en de accu geeft 79% aan. Ben benieuwd of ik nu eindelijk een rom gevonden heb die ik een hele dag kan gebruiken zonder tussentijds te moeten opladen. :)

Hieronder de link naar rom.

http://www.fileserve.com/file/Tc5v3Xn
Bedankt voor deze info, ROM draait echt geweldig snel! Heb 'm nu een paar dagen in gebruik - zie onderschrift :p

Enige dat ik wel heb gedaan is Sense uitschakelen en gebruike LauncherPro voor de volledige Android experience. Ga nu nog even op zoek naar het native Android keyboard en Mail app (ivm exchange) en dan is dit inderdaad de beste ROM die ik tot nu toe gebruikt heb!

• maximus1
en het irc log van netripper. Daar werken ze samen aan het maken van de NAND versie en de SD versie. Dus daar kun je het process helemaal volgen :P

Veel leeswerk alleen. Daarom geef ik af en toe een update (voor de gene die het interesseert)

• erik23
CRXed schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:30:
[...]

Bedankt voor deze info, ROM draait echt geweldig snel! Heb 'm nu een paar dagen in gebruik - zie onderschrift :p

Enige dat ik wel heb gedaan is Sense uitschakelen en gebruike LauncherPro voor de volledige Android experience. Ga nu nog even op zoek naar het native Android keyboard en Mail app (ivm exchange) en dan is dit inderdaad de beste ROM die ik tot nu toe gebruikt heb!
voor de mail app http://www.4shared.com/file/hP_PfaD8/Email.html

• bartju
Frigolamptje schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:45:
[...]

Inderdaad. Hij heeft aangegeven dat hij een NAND bootloader heeft. Hij heeft ook aangegeven dat hij dit werkend wilt maken als een dual boot systeem (van SD en NAND). Daarop basseer ik dat het nog een paar stappen zijn voordat dit werkend is. Het lijkt mij niet dat hij dit allemaal verteld zonder dat hij al een proof of concept heeft ;). Dus ik zeg niet dat hij al een 100% werkende versie heeft, maar wel een NAND versie. hij released deze pas als die volledig af is. Ik verwacht tenminste niks anders van Cotulla, want hij heeft immers dit allemaal mogelijk gemaakt voor ons :*) . Bron is er dus eigenlijk niet, maar al het bovenstaande van XDA.
Met mijn comment bedoelde ik alleen om te zeggen dat er genoeg achter de schermen gebeurd ;). Niet dat ik veel meer weet dan de rest hier.

[ Voor 5% gewijzigd door bartju op 18-09-2010 15:42 ]

Verwijderd

Mensen op youtube staa een filmpje van een HD2 die draait op de gelekte ROM van de Desire HD :D helaas is het filmpje prive ofzoiets hier de link :

http://htc.hdblog.it/2010...-per-l-hd2-ecco-il-video/

Ps: als iemand weet hoe ik dit kan bekijken laat het ff weten :)

Verwijderd

nog steeds first boot al een half uur, duurde dat bij jou ook zo lang?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:28:
Mensen op youtube staa een filmpje van een HD2 die draait op de gelekte ROM van de Desire HD :D helaas is het filmpje prive ofzoiets hier de link :

http://htc.hdblog.it/2010...-per-l-hd2-ecco-il-video/

Ps: als iemand weet hoe ik dit kan bekijken laat het ff weten :)
Nog meer info:

http://www.engadget.com/2...ed-chopped-and-screwed-o/

Happy reading ;)

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Hier wat interessante info: http://twitter.com/CotullaCode
Okay, it's September. Nand developing is going pretty well, I believe our team will release first NAND based Android ROM soon for LEO :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow best spannend allemaal ook met die desire HD rom, er staat ons HD2 bezitters nog heel wat te gebeuren ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Dus, had ik gelijk of niet :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

bartju schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:53:
[...]

Dus, had ik gelijk of niet :+ !
Je had goed gegokt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:39:
[...]

nog steeds first boot al een half uur, duurde dat bij jou ook zo lang?
nou ik heb geboot en daarna de .apk geinstalleerd.
heb je wel de goed gequote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik23 schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:49:
[...]

nou ik heb geboot en daarna de .apk geinstalleerd.
heb je wel de goed gequote
Hahaha sorry het was bedoeld voor de gene die, de android build postte.

Ps: weet iemand een froyo with sense build waarbij het ook mogelijk sense uit te schakelen buiten darktone' zijn build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Dat kan toch overal moet je launcher pro bijvoorbeeld installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Een gebruiker van het XDA-forum is erin geslaagd om een rom van de HTC Desire HD naar de HD2 te porten. Gebruikers van de HTC HD2 kunnen de rom downloaden en op hun toestel installeren, maar nog niet alle functionaliteit werkt.

De rom voor de Desire HD werd op het XDA-forum gepost, waarna gebruiker DarkStone1337 erin slaagde om een variant te bouwen die op de HD2 werkt. Het is opvallend dat het Windows Mobile-toestel voor de rom wordt gebruikt; al zijn ontwikkelaars op XDA ook bezig om de Desire HD-rom op Android-toestellen te zetten.

Volgens de ontwikkelaar werkt de camera nog niet als de Desire HD-rom op de HD2 wordt geïnstalleerd. Daarnaast zijn er problemen met de e-reader, notificaties en ringtones, en zijn de prestaties bij het afspelen van video ondermaats. Verder melden sommige gebruikers op het XDA-forum problemen bij het booten van de rom. Het is aannemelijk dat de custom rom in de nabije toekomst wordt verbeterd.

BRON: TWEAKERS.NET

Zie hier de video klik

[ Voor 6% gewijzigd door indofk op 20-09-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
OMG OMG OMG :9~ _/-\o_ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Hmmm, heb het al een stuk of 5keer geprobeerd op elke manier formatteren, maar ik krijg de DesireHD ROM niet aan het werk.. Zijn wel meer problemen zo te lezen in de thread, van mensen die hetzelfde probleem hebben. Jullie al iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Wat is er zo interessant aan die Desire HD rom? De Froyostone rom (en varianten) werken toch al bijna 100%? Het is alleen nog wachten op het NAND-gedeelte, en dat zit al in de pipeline (en ook nog niet in die Touch HD rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
brama schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:03:
Wat is er zo interessant aan die Desire HD rom? De Froyostone rom (en varianten) werken toch al bijna 100%? Het is alleen nog wachten op het NAND-gedeelte, en dat zit al in de pipeline (en ook nog niet in die Touch HD rom)
Desire HD heeft een compleet vernieuwde Sense, die niet officieel op andere toestellen zal komen. Maar via XDA natuurlijk wel, had alleen niet verwacht dat het ZO snel zou komen haha.

Link toegevoegd aan de openingspost: http://gamesquare.co.uk/DesireHD/
Video toegevoegd aan de openingspost.

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 20-09-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb de Desire HD rom nu draaiend..
Het installen ziet er een beetje appart uit, net of je toetsel is vastgelopen met allerlei artifacs.. MAar als je +/- 5 a 10 wacht gaat het installen gewoon verder en is er niets aan de hand;-)

Ben er nu een beetje mee aan het klooien. ut ziet er wel leuk uit en dat nieuwe sence? Tja zoveel verschil zie ik er nog niet in, maar dat kan zijn omdat ik er nog niet veel mee gespeeld heb.

Het loopt wel redelijk soeplen, maar erg snel is het (nog) niet..
Camera werkt inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
brama schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:03:
Dat komt omdat toen de HD uitkwam Android nog nauwlijks bestond en er geen telefoons uit waren die ongeveer dezelfde hardware gebruikte waardoor het realiseren van NAND Android op de Touch HD bijna een onmogelijke taak was.

Voor de HD2 was/is het net even wat simpeler omdat er veel Hardware overeenkomt met andere Android toestellen.

Ik heb wel gelezen dat ze nu nog bezig zijn om Android op de HD te krijgen maar ik denk niet dat je er teveel van moet verwachten aangezien de Android devs voor WM nu vooral bezig zijn met TP2 en HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:30

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb de CoreDroid v.02 nu draaien, erg leuk om mee te spelen.

Hoop dat er binnenkort een rom komt die je er gewoon in kan flashen, in plaats van dat dual boot haret gedoe..

[ Voor 16% gewijzigd door Damian op 21-09-2010 09:39 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Damian schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:37:
Ik heb de CoreDroid v.02 nu draaien, erg leuk om mee te spelen.

Hoop dat er binnenkort een rom komt die je er gewoon in kan flashen, in plaats van dat dual boot haret gedoe..
22:36 iDavid cotulla has finally done the nand
22:36 iDavid i got a passworded MAGLDR_RUU rar

Oftewel, ze zijn lekker aan het debuggen nu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

maximus1 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:42:
[...]

22:36 iDavid cotulla has finally done the nand
22:36 iDavid i got a passworded MAGLDR_RUU rar

Oftewel, ze zijn lekker aan het debuggen nu ^^
SPANNEND!!! misschien kunnen we van het weekend lekker klooien! :*) :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Cotulla is lekker met de Bootloader aan het spelen :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zc5c3gGpzGQ&fmt=22]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
WTF? :)

To boot android, score a single line.

To boot windows mobile 6, score 2 lines.

To boot windows mobile 7, score 128 lines and save the princess from the castle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Zag ik nou WP7S in dat menu staan :9~ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:30

Damian

Insane Obtrusion

Iemand hier een makkelijke handleiding of iets dergelijks om Android automatisch te booten, ik weet dat er iets van een autoboot oid is.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kreeg ik een melding of ik android wilde updaten, ik draay froyo v2.1 w sense . Kan ik dit gewoon doen? Of crasht hij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Desire HD ROM draait nu. Ik had niet genoeg ruimte voor data store, moest even grotere SD card gebruiken. Loopt nog niet heel soepel, vaak freezes. Geluid gaat al een stuk harder maar bij bass gaat het kraken op het hoogste volume. Maarja, je kunt natuurlijk niet alles verwachten van een beta;)

Wel supervet dat dit nu al uit is. Kun je nagaan wat er over een maandje op je HD2 draait! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Sloeber op 21-09-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:14:
Gisteren kreeg ik een melding of ik android wilde updaten, ik draay froyo v2.1 w sense . Kan ik dit gewoon doen? Of crasht hij dan?
Haha dat is vet!
Ik zou eerst een backup maken van al je Android files op je SD-kaartje en dan gewoon die update proberen!
Werkt het niet, heb je in 2 min. weer alles terug gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Damian schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:54:
Iemand hier een makkelijke handleiding of iets dergelijks om Android automatisch te booten, ik weet dat er iets van een autoboot oid is.
Ik gebruik deze, met 3 verschillende Android ROMs op mijn kaartje, werkt super:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34689426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Laatst online: 21:55
iemand ervaring met een parrot CK3000 evolution carkit.
Ik krijg hem wel gepaird maar verder wil hij niet connecten.
Ik draait de versie van shubCraft 1.5

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik lees steeds meer positieve verhalen over Android op HD2. Zit er over te denken het eens te proberen. Maar is het als stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. En kan ik met noermaal gebruik 20 uur met een batterij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audione0 schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:30:
Ik heb de Desire HD rom nu draaiend..
Het installen ziet er een beetje appart uit, net of je toetsel is vastgelopen met allerlei artifacs.. MAar als je +/- 5 a 10 wacht gaat het installen gewoon verder en is er niets aan de hand;-)

Ben er nu een beetje mee aan het klooien. ut ziet er wel leuk uit en dat nieuwe sence? Tja zoveel verschil zie ik er nog niet in, maar dat kan zijn omdat ik er nog niet veel mee gespeeld heb.

Het loopt wel redelijk soeplen, maar erg snel is het (nog) niet..
Camera werkt inderdaad niet.
Bij mij krijg je die 4 regeltjes als je klikt op haret.exe en dan gaat de het led lampje op Oranje en zie ik allemaal witte strepen op mn scherm, moet ik hier 5-10 minuten wachten of is dat niet goed?

Hij is nu al fftjes bezig met booten maar gebeurt nog niks...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Gewoon geduld hebben. Lijkt net alsof de HD2 gecrashed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
berry eggens schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:50:
Ik lees steeds meer positieve verhalen over Android op HD2. Zit er over te denken het eens te proberen. Maar is het als stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. En kan ik met noermaal gebruik 20 uur met een batterij doen?
Nee dat ga je niet redden, de helft red ie waarschijnlijk niet eens haha. Ligt er ook aan wat je allemaal doet natuurlijk,maar bij mij istie meestal na 6 uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:44:
[...]

Bij mij krijg je die 4 regeltjes als je klikt op haret.exe en dan gaat de het led lampje op Oranje en zie ik allemaal witte strepen op mn scherm, moet ik hier 5-10 minuten wachten of is dat niet goed?

Hij is nu al fftjes bezig met booten maar gebeurt nog niks...
5 min witte strepen, 5 min zwart, dan moet ie opstarten, ligt ook aan de snelheid van je SD-kaartje.

Zo niet, image.dat wissen en opnieuw proberen.

En natuurlijk checken dat je een Radio hebt die 2.08+ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
6 uur ik haal 12 uur maar dan heb ik de hele dag bluetooth aan. Zelf zit ik nu aan de mdeejay froyosense die werkt wel lekker snel voor een sense rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:47:
[...]

5 min witte strepen, 5 min zwart, dan moet ie opstarten, ligt ook aan de snelheid van je SD-kaartje.

Zo niet, image.dat wissen en opnieuw proberen.

En natuurlijk checken dat je een Radio hebt die 2.08+ is.
ik heb radio 2.10 das het probleem niet, ik draai nu mattc froyo w sensen vanaf 8GB kaartje en heb Desire HD Rom geprobeerd vanaf 2 GB kaartje. Anders doe ik heb wel ff op mn 8GB kaart, maar zImage gewoon wissen en opnieuw of nieuwste ofzo downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
CRXed schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:45:
[...]

Nee dat ga je niet redden, de helft red ie waarschijnlijk niet eens haha. Ligt er ook aan wat je allemaal doet natuurlijk,maar bij mij istie meestal na 6 uur leeg.
Omdat ik lange dagen maak kan ik de korte batterij tijd er niet bij hebben. Mocht er een NAND versie komen, word de batterij tijd dan aanzienlijk beter.
En is het het wachten waard of moet ik toch maar gaan sparen voor de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Ik vind het het wachten waard. Deze maand kun je haast wel nand verwachten plus dat het natuurlijk veel cooler is om een hd2 met android te hebben i.p.v een desire hd die minder mooi (voorkant vooral is in mijn ogen.

• Muurtegel
  • Laatst online: 11-09 10:15
Op het XDA forum lees ik berichten van mensen die het 2 dagen volhouden met hun HD2 op android.
Ze zullen wel aardig wat tijd bezig zijn geweest met het finetunen van de ROM en settings, maar ze gaan best lang mee (met normaal gebruik)

Ik krijg zaterdag mijn HD2 binnen, ben benieuwd! Kan iemand me een goede Radio + ROM aanraden?
(Schijnt dat je geografische locatie bepalend is voor welke Radio het beste is)

edit: Op XDA las ik vandaag ergens dat NAND wel al mogelijk is bij de developers, maar dat het nog wel enige tijd kan duren voordat alles bug free draait. Ze moeten immers de drivers opnieuw maken gezien ze die van WinMo dan niet meer kunnen gebruiken.. Ik denk niet dat de 'grote update' deze maand nog komt. Maar we zullen zien.

[ Voor 28% gewijzigd door Muurtegel op 22-09-2010 00:05 ]

• Frigolamptje
berry eggens schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:25:
[...]

Omdat ik lange dagen maak kan ik de korte batterij tijd er niet bij hebben. Mocht er een NAND versie komen, word de batterij tijd dan aanzienlijk beter.
En is het het wachten waard of moet ik toch maar gaan sparen voor de Desire HD.
Na 3u17 min uptime heb ik nu nog 83% over. Daar zit een kwartier bellen in, een aantal berichten, datasync staat aan en heb een aantal keer een webpagina bezocht. Als je een beetje oplet kom je er wel een dag verder mee. Als je dit doortrekt (weet niet of dat in het echt ook zo zou zijn) dan kan je dit maal vijf doen: een goeie 16 uur uptime, 75 minuten bellen, 25 berichten sturen, datasync staat aan en af en toe een webpagina bezoeken. Omdat ik hem meestal meermaal daags aan mijn laptop hangen heb kan ik niet echt zeggen hoe lang hij exact mee gaat, maar een dag kan je er echt wel mee doorkomen als je niet extreem veel belt of surft.

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Ik gebruik deze:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=769026

En moet zeggen dat ik best lang met een accu doe..De rom is rap, tot zover nog geen problemen tegen gekomen.. Gebruik de rom al bijna een week.. Ben nog niet terug gegaan naar Winmo..
Gebruik wel een dual-boot app.. Is wel handig als je tussendoor wilt switchen;)
Iets meer dan een dag met redelijk intensief gebruik.. Dus om het uur syncen, beetje wireless+youtube..
Ohja.. Bellen die ik er niet mee,, Een smart-phone is niet om te bellen, maar om mee te spelen 8)7
Ff zonder gekheid.. Bellen, gemiddeld een uurtje per dag en 20 smsjes
Maar dat syncen kun je uitzetten. Scheelt een hoop accugebruik, en als je echt zuinig aan wilt doen kun je altijd de app "overclockWidget" of "SetCPU" erop knallen vanuit de market en je CPU een tikke langzamer zetten en clocken als je wat meee snelheid nodig hebt, bijvoorbeeld bij een film met een hoge bitrate.
Ik gebruik radio 2.12....

Succes!

[ Voor 22% gewijzigd door Audione0 op 22-09-2010 12:17 ]

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
jan-willem3 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:55:
6 uur ik haal 12 uur maar dan heb ik de hele dag bluetooth aan. Zelf zit ik nu aan de mdeejay froyosense die werkt wel lekker snel voor een sense rom.
ik haal zelfs net 2 dagen.. gewoon smsen, facebook, twitter, mail en af en toe bellen...

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb sinds gisteren een HD2 en vandaag android 2.2 erop gezet. Nu heb ik mijn contacten gesynct met mijn hotmail account, maar nu zie ik alleen de nummers staan en niet de namen. Kan iemand helpen?

Excuus, mbv Sprite is dat prima gelukt.

[ Voor 11% gewijzigd door mrpink83 op 22-09-2010 16:37 ]

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Cotulla is druk doende met een NAND versie, interessant om ze een beetje te volgen op de IRC:
http://irclog.netripper.com/?chan=htc-linux&day=22
Vrij recent wat activiteit + nieuwe informatie

[ Voor 5% gewijzigd door t-x-m op 22-09-2010 14:20 ]

GC.Collect();

• fragcompany
  • Laatst online: 23-07 20:06
CRXed schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:45:
[...]

6 uur?
Ik doe er net zolang mee als windows mobile,als het niet langer is.......
Laten we zeggen uurtje of 28,normaal gebruik,sync staat aan voor mail,weer wat interneppen etc.
Setcpu met conservative govenor en juiste kernel/instelingen doet wonderen.
Darkstone Desire beta 2 met hastarin#3 kernel.
Alleen standy gebruik ik powersave govenor.

• maximus1
En de verhalen worden alleen maar positiever :D

Ja de batterij gaat nu gewoon even lang mee als normaal (met Windows) Soms wat langer, soms wat korter... het is maar net wat je ermee doet. (Met NAND dan zal de telefoon nog langer meegaan aangezien de telefoon minder stroom hoeft te verbruiken om alles van de SD kaart af te lezen. Al zal het niet veel gaan schelen :) )

Stabiel? Ja en Nee, mijn mening dan. Het systeem is op het moment heel stabiel maar het blijft een port naar een WM toestel en word vanaf de SD-kaart gerund. Dus er bestaat een reeele kans dat hij een keer wilt crashen.

Daarom wil ik je aanraden om even te wachten op de NAND versie, aangezien je nu voor het eerst wilt gaan proberen.. Als NAND er is, en die is er HEEL snel, dan flash je Android er gewoon op zoals je met een WM rom zou doen.

Mocht je toch nieuwschierig zijn, dan kan je het altijd proberen maar via SD maar dan zou ik hem nog niet als standaard OS gebruiken.

• berry eggens
Na zondag ben ik 4 dagen vrij! :) En dan toch maar eens Android proberen. Iemand nog aanraders?
Ik draai nu Artemis 31NL met radio 2.07.
Ik weet met radio minimaal 2.08 maar kan de Artemis rom gewoon blijfen staan? Het is een vrij zware rom met niet al te veel vrij geheugen, Maar hij is lekker stabiel en crasht nagenoeg nooit!
Oja is Android Standaard meer talig. Of moet je een NL opscharellen?

[ Voor 9% gewijzigd door berry eggens op 22-09-2010 21:58 ]

• Frigolamptje
Ik ben echt benieuwd hoe de NAND-rom zich qua stabiliteit en functioneren zal verhouden ten opzichte van de SD-rom's...

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Frigolamptje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:40:
Ik ben echt benieuwd hoe de NAND-rom zich qua stabiliteit en functioneren zal verhouden ten opzichte van de SD-rom's...
Meten is weten ;)

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:59:
[...]

ik heb radio 2.10 das het probleem niet, ik draai nu mattc froyo w sensen vanaf 8GB kaartje en heb Desire HD Rom geprobeerd vanaf 2 GB kaartje. Anders doe ik heb wel ff op mn 8GB kaart, maar zImage gewoon wissen en opnieuw of nieuwste ofzo downloaden?
NIET zImage wissen!! Ik bedoelde "data.img", dat is de file die aangemaakt wordt en waarom het zo lang duurt. Dit is zegmaar je virtuele opslag die android gebruikt.

• CRXed
berry eggens schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:55:
Oja is Android Standaard meer talig. Of moet je een NL opscharellen?
Er zijn roms die niet alle talen bevatten, maar de meeste Android Roms kun je gewoon instellen op Nederands!

• CRXed
fragcompany schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:22:
[...]

6 uur?
Ik doe er net zolang mee als windows mobile,als het niet langer is.......
Laten we zeggen uurtje of 28,normaal gebruik,sync staat aan voor mail,weer wat interneppen etc.
Setcpu met conservative govenor en juiste kernel/instelingen doet wonderen.
Darkstone Desire beta 2 met hastarin#3 kernel.
Alleen standy gebruik ik powersave govenor.
Zou je je SetCPU instellingen eens willen plaatsen? En kernel en andere accu-bespaar instellingen?
Ik doe wel veel Facebook en internetten enzo, dus misschien dat ie daarom bij mij zo snel leeg is. Probeer wel zoveel mogelijk Wifi netwerk te pakken ipv 3G/HSDPA.

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 23-09-2010 15:36 ]

• bartju
http://htc-linux.org/wiki/index.php?title=Leo/Magldr
NOTE3: Expect a release soon. Very soon.
Stond er 2 uur geleden nog niet :P Ben benieuwd!

• brama
  • Niet online
Vreemd dat het closed source is. Waarom zouden ze dat niet gewoon opengooien? Bang dat iemand de tetris-implementatie jat ? :D

• LemonC200
Omdat cotulla denk ik even de eer met name in het begin voor zichzelf wil opstrijken. Het flauwe is namelijk dat met de huidige builds de makers daarvan alles opstrijken. Terwijl dat in verhouding tot een linux kernel maken veel moeilijker is. De enige build makers die zelf echt iets hebben gedaan zijn darkstone en dan1j3l.
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.