Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:32
24/24 :P? Ik gebruik het 24/7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Via vodafone kan ik een erg goede aanbieding krijgen, maar die geldt op het moment alleen voor HTC HD2 telefoons. De Desire is nog steeds niet op voorraad. Vandaar dat ik naar de HD2 met android zit te kijken.

Ik heb het android gebeuren op de HD2 al zo'n 2 maanden aangekeken en vraag me nu af of er een rom is die stabiel genoeg is om goed gebruikt te worden. (Dus eentje die bijna alle functies heeft en niet vaak crasht). Van wat ik op dit forum lees, zijn er toch aardig wat mensen met problemen en zijn er nog genoeg mensen die af en toe moeten terugvallen op windows mobile.

Ik denk overigens ook niet dat de problemen in een maand allemaal opgelost zijn. Maar zolang er nu al een bruikbare rom is, lijkt het me het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
sk0o schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:07:
Heb vandaag voor de tweede keer gehad dat als ik me telefoon unlock het scherm een witte waas heeft. ((lijkt op dat de brightness super hoog staat)).

Meer mensen dit al gehad met de 1.6b??
Tot nog toe 1x gehad met FroyoStone by Darkstone V1 (07-08).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
ff een vraag heb Artemis nu maar dat is alleen een nbh file wat vooor een kreeg ik hem altijd comleet ???kan iemand me uitlegen wat ik moey doen nu ??? vast bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Laatst online: 26-10-2023
tsjabbie70 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 01:01:
ff een vraag heb Artemis nu maar dat is alleen een nbh file wat vooor een kreeg ik hem altijd comleet ???kan iemand me uitlegen wat ik moey doen nu ??? vast bedank
je zinnen zijn niet bepaald duidelijk, maar als je bedoeld hoe je deze rom moet flashen:
hernoemen naar LEOIMG.nbh en dan vanaf de sd-card flashen.. je hebt dan de tussenkomst van de computer niet nodig..

[ Voor 10% gewijzigd door dempie op 29-08-2010 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
tsjabbie70 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 01:01:
Deze vraag hoort niet in het Android topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Muurtegel schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:53:
Ik heb het android gebeuren op de HD2 al zo'n 2 maanden aangekeken en vraag me nu af of er een rom is die stabiel genoeg is om goed gebruikt te worden. (Dus eentje die bijna alle functies heeft en niet vaak crasht). Van wat ik op dit forum lees, zijn er toch aardig wat mensen met problemen en zijn er nog genoeg mensen die af en toe moeten terugvallen op windows mobile.

Ik denk overigens ook niet dat de problemen in een maand allemaal opgelost zijn. Maar zolang er nu al een bruikbare rom is, lijkt het me het proberen waard.
Gebruik al meer dan een maand alleen Android en het crasht echt zelden, maar je zult altijd je lader bij de hand moeten hebben, dát is het grote minpunt.Zul je bij een Desire nog wel een volledige dag kunnen halen, bij de HD2 met Android moet je bij normaal gebruik toch al halverwege de dag een stopcontact/usb-poort moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Oke klinkt goed. Gebruik je ook al een maand dezelfde android build? Ik lees op XDA dat de nieuwere builds ook wat aan de batterij doen.

Ook kwam ik dit topic tegen wat de batterij wat langer mee zou moeten laten gaan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=734886

Als ik halverwege de dag opnieuw op moet laden, is dat toch wel een groot nadeel. Tenzij het natuurlijk in de nabije toekomst verholpen gaat worden..

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 10-09 22:14
je zou android op de HD2 op het moment gewoon moeten zien als een leuke extra.

ik zou nooit een contract nemen voor een winmo toestel om daar vervolgens android op te booten.
het is gewoon een leuke bijkomstigheid mocht je er 1 hebben in mijn ogen. wil je android:

htc Desire
Google Nexus One
Samsung Galaxy S

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik wil heel graag android op mn hd2 draaien maar ik ben een beetje bang met radio flashen, maar als ik besluit het toch te doen welke radio werkt het beste met android en in combinatie met stock 1.66 ROM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Voor zover ik weet werkt het niet met een stock rom. Je zult dus ook een custom rom moeten installeren. Alle informatie over het installeren van android staat hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=732380

Ik heb besloten om er toch maar 1 te bestellen. Als ik zie hoe de ontwikkelingen lopen en wat de verwachtingen voor de toekomst zijn (Android als native OS bijvoorbeeld) dan komt dat wel goed. En zo niet, dan wacht ik wel tot windows mobile 7 of kijk ik of er iemand uitgekeken is op zijn/haar android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Android gaat binnekort heel snel let maar op cotulla de mother of android on the htc hd2. Is hard bezig met hij is bezig met een big update. Die komt ergens in semptember volgens zijn twitter (but pe patient). De rest van de developers doet bij elkaar hooguit 40%. Dankzij cotulla hebben we: HSPL, Android + de volgende drivers door hem: camera,buetooth,wifi,touchscreen, speaker, dataverbinding, gps, g-sensor, flash voor een deel, scherm verlichting + nog een heleboel fixes en functies zodat je kunt bellen. Als hij die grote update af heeft dan kun je wel wat verwachten.

De rest van developers heeft ongeveer did gedaan voor android: Volledig gebruik van ram, microfoon, flash met licht levels, keypad blacklight, trilfunctie.

Een aantal andere developers heeft nog gezorgt voor een werkende linux kernel maar de drivers komen vooral van cotulla.

Een custom android rom maken is inverhouding veel makkelijker dan linux drivers schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Muurtegel schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:12:
Oke klinkt goed. Gebruik je ook al een maand dezelfde android build? Ik lees op XDA dat de nieuwere builds ook wat aan de batterij doen.

Ook kwam ik dit topic tegen wat de batterij wat langer mee zou moeten laten gaan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=734886

Als ik halverwege de dag opnieuw op moet laden, is dat toch wel een groot nadeel. Tenzij het natuurlijk in de nabije toekomst verholpen gaat worden..

In ieder geval bedankt voor je reactie!
Gebruik al vanaf het begin Darkstone HD2Froyo V1 (zie onderschrift), zoek maar ff in dit topic als je die ook wilt.

Oja en die link staat al vanaf het begin in de FAQ op pagina 1.

[ Voor 5% gewijzigd door CRXed op 30-08-2010 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Muurtegel schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:12:
Voor zover ik weet werkt het niet met een stock rom. Je zult dus ook een custom rom moeten installeren. Alle informatie over het installeren van android staat hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=732380
Werkt WEL met de stock ROM, maar niet met de stock RADIO en die kan je los flashen.

@kleine--man: Het werkt vanaf 2.08, maar 2.10 of 2.12 werken het beste.
Zie ook mijn onderschrift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06-2024
Muurtegel schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:12:

...

Ik heb besloten om er toch maar 1 te bestellen. Als ik zie hoe de ontwikkelingen lopen en wat de verwachtingen voor de toekomst zijn (Android als native OS bijvoorbeeld) dan komt dat wel goed. En zo niet, dan wacht ik wel tot windows mobile 7 of kijk ik of er iemand uitgekeken is op zijn/haar android toestel.
Als ik jou was zou ik hier op wachten, half september zijn de geruchten...

http://www.bright.nl/grot...e-van-htc-desire-op-komst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
Wat leuk een android hd2 topic!

Ik draai nu ongeveer circa 3 weken android op mijn htc hd2 en ik ben nu hartstikke tevreden.

Sinds afgelopen weekend gebruik ik het alleen nog maar op mijn hd2.

Ik gebruik als windows mobile rom de laatste reference versie van energy, omdat hier standaard een launch android applicatie voor zit ingebouwd, verder is het een hele snelle stable en basic windows mobile rom.

Als android os draai ik 1 de laatste pas gereleasde versie met sense, draait echt super goed.

In principe heb ik nu alles werkend behalve mijn luidspreker (komt wel snel update voor).

MEt android doe ik de volgende dingen:
- Navigatie = copilot werkt top.
- Email & contacten d.m.v. gmail werkt top.
- chat met googletalk en pingchat werkt top.
- funny games vanuit android market, zoals chuck norris facts en dergelijke.
- Opladen gaat nu tot 100%
- carkit bluetooth werkt nu ook!!!!

Tevens heb ik d.m.v. de applicatie setcpu diversie profielen ingesteld, hoe er met de processor omgegaan dient te worden. Me batterij levensduur is hierdoor aanzienlijk gestegen.

Ik hoop dat er binnenkort een snelle complete android versie verschijnt die geïnstalleerd kan worden op het interne geheugen (nand), ik wil namelijk helemaal van windows mobile af.

Mijn volgende toestel zal ook waarschijnlijk het nieuwe paradepaardje worden van HTC waar een dualcore processor in zit met android als native os. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
jkoorevaar schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

Als ik jou was zou ik hier op wachten, half september zijn de geruchten...

http://www.bright.nl/grot...e-van-htc-desire-op-komst
Is waarschijnlijk wel verstandiger, maar ik kan nu dit toestel met dikke korting krijgen bij Vodafone. Kan wel op de desire hd wachten, maar dan zijn we weer een half jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
PacinoAllstars schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:59:
Als android os draai ik 1 de laatste pas gereleasde versie met sense, draait echt super goed.
En welke is dat precies? Er zijn genoeg Sense builds namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muurtegel schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:05:
[...]

Is waarschijnlijk wel verstandiger, maar ik kan nu dit toestel met dikke korting krijgen bij Vodafone. Kan wel op de desire hd wachten, maar dan zijn we weer een half jaar verder.
Dat is het voordeel van een ouder toestel en zal je hoogstwaarschijnlijk binnen 1 tot 2 maanden een echt volwaardige android op de HD2 kunnen draaien.
Qua uiterlijk heb ik tot nu toe geen mooiere gezien dan de HD2. De hardware specs van de komende toestellen zijn nou niet spectaculair beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 20:28
lithje schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:24:
[...]

En welke is dat precies? Er zijn genoeg Sense builds namelijk..
De zogenoemde mattc release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23
Leute,
Sinds gisteren Exchange voor Hotmail beschikbaar. Is wat mij betreft wel interessant nieuws voor Android gebruikers met Live Hotmail (zoals ik):

nieuws: Microsoft Hotmail krijgt maandag Exchange ActiveSync

De instellingen zijn te vinden op http://windowslivehelp.co...99-497d-80d7-ab8b11237ed0 (via Paling1)

[ Voor 25% gewijzigd door EBOOZ op 31-08-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om Sygic Mobile 10 werkend te krijgen?
Ik krijg helaas de foutmelding dat de applicatie onverwachts gestopt is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Bij mij zegt ie failed to create account, please try again later

Touchdown app werkt ook niet, go M$

[ Voor 23% gewijzigd door Dani86 op 01-09-2010 10:19 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik draai nu iets langer dan een maand ShubCRAFT op mn telefoon, wat me heel erg goed bevalt, vandaag of morgen 1.5 er maar eens op zetten :). Zijn er mensen hier die ervaring hebben met HyperDroid?

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Ik had het gevoel dat 1.5 minder stabiel was dan 1.4, had ook wat problemen met de batterij. Zag toen een nieuwe rom die ik nog niet kende, Bangsters, die eens geprobeerd en moet zeggen dat hij supersnel en stabiel is. Soms wat problemen als hij uit stand-by komt, maar nooit freezes tijdens het gebruik en alles werkt (buiten bluetooth, nog niet getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
zag bangsters ook maar ik erger me nogal aan die dpi settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:23:
Is het iemand al gelukt om Sygic Mobile 10 werkend te krijgen?
Ik krijg helaas de foutmelding dat de applicatie onverwachts gestopt is. :(
Heb ik ook gehad, bij mij waren de maps niet goed overgekomen. Probeer deze nog eens een keer handmatig te kopieeren.
Jij probeerde een corrupte map te laden waarvan hij over zijn nek ging.

[ Voor 8% gewijzigd door vassago op 01-09-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Dani86 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:05:
Bij mij zegt ie failed to create account, please try again later

Touchdown app werkt ook niet, go M$
Dat had ik ook met mattc Leo + Froyo w/Sense 1.5. Volgens mij miste daar de knop "Alle certificaten accepteren".

Draai sinds twee tellen shubCRAFT 1.5 en daar deed 'ie het in één keer. Heb jammer genoeg wel het idee dat shubCRAFT 1.5 een stuk instabieler is dat m'n vorige ROM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
erik23 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:39:
zag bangsters ook maar ik erger me nogal aan die dpi settings
DPI kan je zelf makkelijk aanpassen, zie deze post: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=763772. 240 is de normale waarde denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb vandaag mattc Leo + Froyo w/Sense 1.5. geinstalleerd.
en wat is android vet zeg. *gaat sparen voor een galaxy S(jammer van touch wiz)*.

wat me tot nu toe zwaar iriteerd is dat het booten zo laaaaaaaaannnngggg duurt echt niet normaal.
hij lijkt nog al wat moeite te hebben met: 52.78111 / 1509.811090 laden dat duurt echt lang.

Als hij dan eenmaal gestart is loopt hij als een zonnetje. merk wel dat hij wat meer problemen heeft met de internet verbinding als dat hij in de Windows mobile had. ook voelt het soms alsof het touch screen wat minder responsieve is.

Het lijkt er op dat alles wat je installerd via dit process geladen moet worden ofzo.. aangezien ik nogal wat geinstallerd heb is hij nu onderhand al 1h bezig met opstarten. (nee hij is niet vast gelopen, om de zo veel tijd komt er een regel bij. zit nu op 6180.211090)

[ Voor 19% gewijzigd door Lordsauron op 01-09-2010 22:35 ]

• Frigolamptje
Ik denk dat je dit eens moet proberen:
Known Issues:
If you get "unable to mount sdcard" plz replace "set cmdline "rel_path=Android"" with "set cmdline "rel_path=Android loop_partition=mmcblk0"" in startup.txt
Werkt bij mij toch als een een rom niet wil booten (en idd om de zoveel tijd verschijnt er een nieuw lijntje op het scherm, maar ik heb het toch nooit langer dan 5 minuten afgewacht ;) ) Booten duurt hier iets van een minuut ofzo, wellicht nog wat minder (icm chuckydroid windows mobile rom, dat scheelt misschien wel).

• Lordsauron
Helaas werkt dit niet :( kan er ook niet echt veel over vinden op internet.

• Frigolamptje
Lordsauron schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:49:
Helaas werkt dit niet :( kan er ook niet echt veel over vinden op internet.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je een windowsrom gebruikt die niet echt Android vriendelijk is (als je geen gelijkaardige problemen vindt in het topic op xda want ik heb deze build nooit gebruikt). Het meest aangewezen is dat je de rom en radio gebruikt die de maker van de android rom zelf gebruikt, maar bv een chuckydroid rom is speciaal ontworpen om android zo snel mogelijk te draaien. Als je Android 24/7 draait is dit de beste windows mobile rom imho. En die Bangsters versie is echt wel constant te gebruiken!

• lithje
Heb nu een dag Mattc 1.7 RMNET draaien en moet zeggen dat het heerlijk stabiel loopt!

Heb wel de volgende aanpassingen moeten doen:
- bij opstarten kreeg ik de foutmelding 'com.android.settings' (of zoiets). Deze sluit daarna af. Verder geen last van, alleen wanneer je de APN settings wilt bekijken, dan krijg je dezelfde melding en kun je niet bij APN komen. Heb APN backup van de Market gedownload en het volgende gedaan:
Store APN, delete APN's, restore APN. Hierna kon ik wel bij de APN settings. Melding komt nog wel bij opstarten.
- touch screen freezes.. erg veel last van zelfs!
ES File Explorer gedownload van Market, die is namelijk graties. Root Explorer en US manager niet.
Je hebt namelijk Root access nodig om bestanden te kunnen wijzigen. In ES activeer je eerst Root acces en 'mount' je de SD kaart. Nu kun je naar /system/lib/hw/sensors.bravo.so gaan. Je moet dus 1 map hoger dan /sdcard/.. Sensor.bravo.so wijzig je in bijvoorbeeld sensor.bravo.hernoemd.. maakt niet veel uit wat je invuld.
Nu heb je de G-sensor uitgeschakeld en dit loste bij mij alle freeze problemen op. Ik heb ook geen delay meer met het unlocken van de phone.
- Verder 2x gehad dat de phone unlocked was wanneer ik hem uit mijn broekzak haalde??
- Verder lijkt alles te werken, Wifi - bluetooth - mail - exchange - market etc.

Draai op Dutty's V10 NLD met Radio 2.12... Wel een Task29 gedaan bij installeren van Dutty's.

• EBOOZ
* EBOOZ is bezig om FroyoStone Sense - V2 te testen!

Ik ben benieuwd :)

• Audione0
  • Laatst online: 22:19

Audione0

Strijdt der titanen

Hoe zit het trouwens met de Nand als je deze hebt geflashed, maar je bedenkt je ineens om terug tegaan naar Wimo? Kan dat nog?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• jortjuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-07-2023
Je draait android vanaf de SD kaart dus je NAND en Windows Mobile blijven allebei onaangeraakt. je moet android vanuit de verkenner opstarten en als je Windows Mobile wilt moet je gewoon opnieuw opstarten.

[ Voor 36% gewijzigd door jortjuh op 02-09-2010 14:25 ]

• erik23
hij bedoelt ALS de NAND beschikbaar is.
dan kun je hem flashen op het hoofdgeheugen.
@audione0
kijk in het kaizer vogue of polaris forum

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Audione0 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:17:
Hoe zit het trouwens met de Nand als je deze hebt geflashed, maar je bedenkt je ineens om terug tegaan naar Wimo? Kan dat nog?
Voor zover ik het weer moet dat gewoon kunnen.

Want alles wat op NAND staat qua windows, is op dit moment beschikbaar waardoor deze files zo weer terug gezet kunnen worden.

Het is natuurlijk altijd even afwachten. Stel dat het deze maand uitkomt zou ik toch nog even wachten met flashen zodat de mensen die het proberen alle bugs eruit hebben gehaald ^^

• CRXed
EbOoZ schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:21:
* EBOOZ is bezig om FroyoStone Sense - V2 te testen!

Ik ben benieuwd :)
En en en ???? :D

Istie in het Nederlands?

• dempie
CRXed schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:27:
[...]

En en en ???? :D

Istie in het Nederlands?
jep.. werkt super hoor :)
alleen niet vergeten het media mapje te kopieren voor beltonen etc...

• EBOOZ
Klopt! Hij werkt prima!

Ik word alleen een beetje teleurgesteld van het feit dat Sense niet de optie heeft bij Exchange Activesync "Alle SSL certificaten accepteren". Hierdoor kan ik Hotmail niet via Exchange gebruiken :(

Hmmm... Net wilde m'n scherm niet meer aan. Complete vastloper...

[ Voor 13% gewijzigd door EBOOZ op 02-09-2010 16:21 ]

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik heb de Nexus One Darkstone ROM erop gezet. Ik moet zeggen, het loopt wel enorm, enorm soepel voor een onofficieel besturingssysteem! Morgen gaat hij naar de reparatie, dus even alles eraf gegooid. Display wordt vervangen ivm witte vlekjes.

Is er een Sense toetsenbord interface voor de Nexus one verkrijgbaar? In de vorm van een app?

Things are cheaper for a reason

• dempie
EbOoZ schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:04:
Klopt! Hij werkt prima!

Ik word alleen een beetje teleurgesteld van het feit dat Sense niet de optie heeft bij Exchange Activesync "Alle SSL certificaten accepteren". Hierdoor kan ik Hotmail niet via Exchange gebruiken :(

bij mij wil het scherm ook soms niet meer aan.. maar als ik hem dan wil unlocken (ook al is het scherm uit), dan gaat hij plots weer aan.. miss helpt dat bij jou ook?!

• LemonC200
Iemand de juiste apn vodafone settings voor froyostone v2? Met shubcraft 1.4d werkte het goed die had dacht ik ook al ppp.

[ Voor 3% gewijzigd door LemonC200 op 02-09-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53
Is het zo als je oplaad in android dat hij dan door blijft laden als de batterij vol is? dat dan de batterij kan beschadigen. ik las dit ergens. mss weet iemand meer er over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:48
tomblack schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:25:
Is het zo als je oplaad in android dat hij dan door blijft laden als de batterij vol is? dat dan de batterij kan beschadigen. ik las dit ergens. mss weet iemand meer er over?
Zover ik weet is het nooit merkbaar "schadelijk" geweest. Maar de fix hiervoor is al zeker een maand in elke build verwerkt, so don't fear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Gewoon de G-sensor killen. Sommige recente zImage's zijn er al op aangepast. Maar je kunt ook via een Root verkenner als ES File Explorer het bestand sensor.bravo.so hernoemen (zie post van mij hierboven ergens). Ook is er geloof ik een progje waarmee je die aan of uit kunt zetten.

Geloof me, dat lost bijna alle freeze problemen op! Alleen het 'scherm draaien' uit zetten werkt niet 100%, daarmee zet je de G-sensor namelijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Klopt! Hij werkt prima!

Bij mij ook niet, ook niet met de touchdown app. Ik denk dat het aan microsoft ligt.

Hoe schakel ik de G-sensor uit? Zonder G sensor kan ik wel leven als het inhoudt dat ik dan geen screenfreezes meer heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Dani86 op 04-09-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:50:
[...]
Hoe schakel ik de G-sensor uit? Zonder G sensor kan ik wel leven als het inhoudt dat ik dan geen screenfreezes meer heb.
Op deze zelfde pagina een paar posts terug:
lithje schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:59:
ES File Explorer gedownload van Market, die is namelijk graties. Root Explorer en US manager niet.
Je hebt namelijk Root access nodig om bestanden te kunnen wijzigen. In ES activeer je eerst Root acces en 'mount' je de SD kaart. Nu kun je naar /system/lib/hw/sensors.bravo.so gaan. Je moet dus 1 map hoger dan /sdcard/.. Sensor.bravo.so wijzig je in bijvoorbeeld sensor.bravo.hernoemd.. maakt niet veel uit wat je invuld.
Bij werkte het na een reboot via windows en terug in adnroid in ieder geval, niet geprobeerd of het reallife ook werkt. Nu ben ik benieuwd naar mijn ervaringen , ik heb het zojuist pas gedaan en sensor is nu uitgeschakeld. Ben benieuwd of de freezes weggaan. Ik zal veel lopen en tegelijk te drukken, eens zien, dat was anders een garantie op een freeze.

Iemand nog goede tip voor een snekoppeling/harwaretoets naar een schermrotatie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb nu mn SD kaart geformatteerd en de mattcfroyo 1.5b er op nieuw op gezet omdat hij wel heel vaak vastliep opeens. maar nu gebeurt er in windows niks als ik op clrcad druk?

wat doet clrcad eigenlijk?

@hieronder ik heb ook de stock 1.66 rom. Ik heb alleen wel voor de zekerheid een harde reset gedaan voordat android voor het eerst ging draaien, misschien helpt dat.

[ Voor 36% gewijzigd door Dani86 op 05-09-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Echt jammer ik heb onderhand alle builds geprobeerd die ik op xda kan vinden ik heb ook een andere sd gepakt en geformatteerd.maar als ik voor het eerst na een format opstart doet alles het goed. zodra ik wat shit installeer en restart gaat hij niet verder als dat RAAC gebeuren. ik heb geen idee hoe je het oplost en gek genoeg kan je er niet zo veel over vinden op xda zelf. blijkbaar heeft niemand hier moeite mee. zou het aan de stock 1.66 liggen. ik heb ook al een hard reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:46

Zyron

BWRAAAAP

Dani86 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:16:
Ik heb nu mn SD kaart geformatteerd en de mattcfroyo 1.5b er op nieuw op gezet omdat hij wel heel vaak vastliep opeens. maar nu gebeurt er in windows niks als ik op clrcad druk?

wat doet clrcad eigenlijk?

@hieronder ik heb ook de stock 1.66 rom. Ik heb alleen wel voor de zekerheid een harde reset gedaan voordat android voor het eerst ging draaien, misschien helpt dat.
CLRCAD doet sowieso niets. Je tikt 'm aan maar ziet niets gebeuren, dat hoort zo. Vervolgens pak je HARET en dan start Android op met geluid.

---

Ik draai de shubcraft 1.5 versie, alleen kan ik met Twitter for Android geen GPS-signaal meesturen. Alleen een locatie bepaald door zendmasten. Iemand een idee?

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Reiniertjuhhh schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:31:
Ik heb de Nexus One Darkstone ROM erop gezet. Ik moet zeggen, het loopt wel enorm, enorm soepel voor een onofficieel besturingssysteem! Morgen gaat hij naar de reparatie, dus even alles eraf gegooid. Display wordt vervangen ivm witte vlekjes.

Is er een Sense toetsenbord interface voor de Nexus one verkrijgbaar? In de vorm van een app?
Ja htc_ime keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Heb trouwens een oplossing gevonden (die voor mij werk) verwijder Android map in de root voordat je opstart, het nadeel is wel dat dingen die in uninstall weer terug zijn. ik weet ook niet precies wat er in die map word gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53
De nieuwe froyo loopt als een zonnetje. alleen heb echt heel veel last van freez als ik hem weer wil unlocken. dit is echt een stuk slechter dan met v1 verder werkt deze versie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Gscript lite openen en kiezen voor stop g-sensor scheelt heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Geen screenfreezes meer :)

Maar veel apps werken opeens niet meer, zoals air control :'(

android wilt nu ook niet meer booten: Hij blijft hangen bij de "glimmende" tekst "android".

Leuk, maar wéér mn SD kaart geformatteerd. Toen wilde ik de 1.7 versie van mattc proberen. Nu kan CLRCAD helemaal niet geopend worden omdat het bestand niet digitaal is ondertekend. sdkcerts.cab kan niet geïnstalleerd worden. Hij zegt installatie mislukt. Ik kap hiermee, het werkt gewoon allemaal nog ruk.
Ik mag in oktober een nieuw toestel uitzoeken, dan wordt het de Desire HD. Dan kan ik winmo de deur uitschoppen, ik was dr al zat zodra ik stiekem android gebruikte :P

[ Voor 33% gewijzigd door Dani86 op 06-09-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Achjah, dat weet je toch ook eigenlijk.

Ik denk wel dat de NAND versie beter gaat werken, hoop ik althans ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi! Ik heb sinds gisteren Android erop gezet (Customrom + FroyoStone Series by Darkstone (2.2) w/ sense.
Alles draait redelijk goed en soepel, echter als ik Whatsapp installeren wilt zegt hij dat mijn 3rd party taskbar incompatible is met whatsapp,
Mensen die whatsapp al aan de praat hebben bij deze versie, of deze error kregen en het verholpen hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 17:41 . Reden: taskkiller deleten en het werkt _/-\o_ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Heb wat van de nieuwere builds geprobeerd, maar ik blijf toch bij HD2Froyo_V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik heb een tijdje dit forum niet gevold, maar is er al en android rom in de maak die je op je hd2 moet flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

berry eggens schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:30:
Ik heb een tijdje dit forum niet gevold, maar is er al en android rom in de maak die je op je hd2 moet flashen?
In de maak vast en zeker wel, maar nog niet beschikbaar.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fcp1XddAIlo]

[ Voor 9% gewijzigd door Dani86 op 08-09-2010 15:13 ]

Verwijderd

Ik heb inmiddels al diverse builds geprobeerd en ben best tevreden. Gebruik nu al tijden alleen nog maar Android. Ik heb alleen nog geen build gevonden die werkt met htc-sync. Ik meen wel ergens op xda gelezen te hebben dat die er is, maar ik kan het niet meer terugvinden.
Iemand een idee welke build werkt met htc-sync zodat ik mijn agenda kan synchroniseren met Outlook?

Verwijderd

Ik heb de andriod 2.2 Froyostone Sense V2 op mijn HD2, nu is er blikbaar een up date, als ik OK aangeef om te installeren, gaat ie zich zelf uitschakelen, heeft dit te maken omdat het programma vanaf de SD kaart werkt? Wat is de systeemsoftware-update eigenlijk? Alvast bedankt

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Draai nu sinds een paar dagen met de FroyoStone V2.2 zonder al te veel problemen. Moest wel de G-sensor uitschakelen. Ik loop nu alleen tegen het rare probleem aan dat ik niets kan downloaden vanuit de Android Market. Iemand anders hier toevallig ook al tegenaan gelopen?

Systemspecs

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:09:
Ik heb inmiddels al diverse builds geprobeerd en ben best tevreden. Gebruik nu al tijden alleen nog maar Android. Ik heb alleen nog geen build gevonden die werkt met htc-sync. Ik meen wel ergens op xda gelezen te hebben dat die er is, maar ik kan het niet meer terugvinden.
Iemand een idee welke build werkt met htc-sync zodat ik mijn agenda kan synchroniseren met Outlook?
Het kan nog makkelijker ;)
Laat je Outlook synchroniseren met je Google account dmv GoogleSync, dan hoef je geen htc sync te gebruiken, maar gaat alles via je Google account :)

• hugoxboss69
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

cryonic90 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:25:
[...]

Het kan nog makkelijker ;)
Laat je Outlook synchroniseren met je Google account dmv GoogleSync, dan hoef je geen htc sync te gebruiken, maar gaat alles via je Google account :)
Een nadeel van het google sync vindt ik dat die mijn contactpersonen niet mee neemt. Is hier nog wat aan te doen?

Lekker snel, dacht et wel

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:00

SilencerNL

No remorse

Brede P schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:50:
Draai nu sinds een paar dagen met de FroyoStone V2.2 zonder al te veel problemen. Moest wel de G-sensor uitschakelen. Ik loop nu alleen tegen het rare probleem aan dat ik niets kan downloaden vanuit de Android Market. Iemand anders hier toevallig ook al tegenaan gelopen?
Nee, bij mij werkt de market gewoon... Heb je je dataverbinding al een keer uit en aan gezet? Bij mij heeft ie af en toe een schopje nodig, anders werkt internet niet...

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

Ik heb meerdere builds gedownload.
Ik kan echter alleen maar Froyo met sense vinden in het Nederlands.

Bestaan er ook froyo roms in het Nederlands zonder sense?

Groet

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:54:

Groet
Uiteindelijk kan je met een andere launcher sense toch verbergen?

Verwijderd

Frigolamptje schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:05:
[...]

Uiteindelijk kan je met een andere launcher sense toch verbergen?
??? Hoe werkt dat ik heb al aardig wat zitten vogelen met mattc Leo + Froyo w/Sense 1.7

Hier krijg ik dit niet voor elkaar.

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

Groet
Ben momenteel HyperDroid v1.2 (gebaseerd op CyanogenMod 6 en dus zonder Sense) aan het proberen; deze is gewoon in het Nederlands.
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:49:
[...]

??? Hoe werkt dat ik heb al aardig wat zitten vogelen met mattc Leo + Froyo w/Sense 1.7

Hier krijg ik dit niet voor elkaar.
Bij Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren > Tabblad Alles > HTC Sense > Standaardwaarden wissen.
Zo wordt Sense niet meer als standaard launcher gebruikt, maar krijg je een keuze wanneer je op de Home-knop drukt. Let wel op: Sense is méér dan alleen de launcher. Het zit ook verweven in bijvoorbeeld de instellingen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
hugoxboss69 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:30:
[...]

Een nadeel van het google sync vindt ik dat die mijn contactpersonen niet mee neemt. Is hier nog wat aan te doen?
Ja, dat doet hij inderdaad niet. Ik heb dat opgelost door de google sync even in te stellen in WM. Hiermee kun je namelijk wel je contacten syncen. Dan hoef je dat maar eenmalig te doen en ben je klaar

• EBOOZ
Ik ben ook weer officeel om naar Android, en wel FroyoSense V2! Heb ook ChuckyDroid geïnstalleerd en het lijkt zelfs of mijn HD2 zuiniger is met de batterij dan met Artemis 29.5!! :)

Heb wel een paar dingetjes:
- Sygic Mobile Maps 10 heeft te kampen met een traag tochscreen. Dat wil zeggen: als ik met Sygic draaiende het touchscreen gebruik moet ik een aantal seconden wachten tot er iets gebeurd. Dat was met V1 niet zo. Spraak is wel snel
- Wifi werkt soms traag
- Exchange Hotmail werkt niet met HTC Mail, maar dat heb ik opgelost door de e-mail applicatie van Android te gebruiken
- Ik mis nog een app die flitsers weergeeft als ik in de auto zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbOoZ schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:41:
- Ik mis nog een app die flitsers weergeeft als ik in de auto zit ;)
http://www.flitsservice.n...-beta-android-t62043.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
EbOoZ schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:41:
- Exchange Hotmail werkt niet met HTC Mail, maar dat heb ik opgelost door de e-mail applicatie van Android te gebruiken
Ik gebruik ook Froyostone v2, maar ik kan de standaard android email app niet vinden tussen mijn andere apps.
Of bedoel je de gmail app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

cryonic90 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:43:
[...]

Ja, dat doet hij inderdaad niet. Ik heb dat opgelost door de google sync even in te stellen in WM. Hiermee kun je namelijk wel je contacten syncen. Dan hoef je dat maar eenmalig te doen en ben je klaar
Bedoel je hiermee, dat je jou contact personen gesynct hebt naar Google toe (via exchange en m.google.nl, en dat dit dus hiermee je primaire sync bron geworden is, dit lukt mij namelijk al wel, maar je krijgt de gegevens niet terug naar je outlook)

Want Outlook zou eigenlijk ook mijn contact personen uit de Google Cloud moeten halen, dan ben ik helemaal in me nopjes.

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Mikey5times schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:58:
[...]

Ik gebruik ook Froyostone v2, maar ik kan de standaard android email app niet vinden tussen mijn andere apps.
Of bedoel je de gmail app?
Ik heb de standaard e-mail app gedownload via XDA en vervolgens geïnstalleerd. Kon de thread waar ik 'em vandaan had niet meer zo snel vinden, maar hier staat het bestand ook: http://forum.xda-develope...ght=Email.apk#post7673785
Held! Ziet er goed uit.. Vanmiddag even proberen in de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
EbOoZ schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:32:
Ik heb de standaard e-mail app gedownload via XDA en vervolgens geïnstalleerd. Kon de thread waar ik 'em vandaan had niet meer zo snel vinden, maar hier staat het bestand ook: http://forum.xda-develope...ght=Email.apk#post7673785
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Brede P schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:50:
Problemen met Market op Android worden wel vaker gemeld. Op XDA wel wat oplossingen voor te vinden. Post anders gewoon in het desbetreffende topic, daar hebben ze bijna altijd wel antwoord. Had te maken met mounten van SD-card?? Of soms niet werkend over Wifi??

Ik vind de battery drain nog steeds te erg om Android 24-uur per dag te kunnen gebruiken.
Zijn er mensen die 's morgens de phone op 100% hebben en 's avonds 23:00uur nog +/- 20% over hebben? Dan graag ook alle info over je ROM etc.

Ik heb speciaal voor het syncen van contactpersonen, mail en agenda een account van Gmail aangemaakt (Google). Binnen Windows Mobile maak ik voor Active Sync een account aan met de gegevens van Google, en binnen Android gewoon een Gmail account. Dit werkt perfect! Ik moet binnen WM wel 2/3x syncen om alles over te krijgen wanneer ik een nieuwe ROM heb geïnstalleerd.

Ik heb binnen WM zelfs een Active Sync exchange account aangemaakt voor alleen contactpersonen en agenda binnen Gmail. En ook nog een Gmail mail account aangemaakt voor alleen mail, zodat ik in de mail tab ook de Gmail mail kan zien naast Hotmail.

[ Voor 25% gewijzigd door lithje op 10-09-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 11-09 16:06
Nou ik kan ook weer bezig met Android, Heb vandaag mijn tweede HD2 ontvangen dus ik kan ook weeer bezig. Test direct de mattc Leo + froyo wSense 1.7 maar even. 1.5b was al super goed. dus ben benieuwd.

• LemonC200
Ik raad je aan michel pyramie kernel r10 daar zit een patch in waardoor alles nog weer wat soepeler draait.

• maximus1
Cotulla heeft weer wat gezegd waar hij mee bezig is :P

Hij is dus bezig Android op NAND te krijgen. Maar hij maakt het ook nog zo dat je ook een Android op je SD kan zetten. Dus 2 Androids. :P

Kun je 1tje met Sense doen en eentje zonder. Of eerst eentje testen voordat je hem op NAND zet.
Ben benieuwd :P

• LemonC200
Waar zegt ie dat dan? Maar cotulla is echt een held zonder hem hadden we geen eens custom roms.

• CRXed

Groet
HD2Froyo V1 kan je instellen in het Nederlands en is zonder Sense!

• CRXed
_/-\o_ _/-\o_
Gemaakt door een vriend van me, en dat vertelt ie niet even! haha

• erik23
heeft iemand [BUILD]11.09.10|mdeejay Froyo Sense v. 1.3b|2.10.405.2|mychyprima R11(AXI) al geprobeerd.
ik vroeg me af af die nou beter is dan hd2froyo.
hbe hd2froyo lang niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:48
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:09:
De Energie rom werkt bij mij wel met htc sync!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Wat vinden jullie tot nu toe de meest stabiele/snelle Desire(Froyo) ROM? Ik heb nu de V2 van Darkstone, maar met de unlockprocedure(zwart scherm>beginscherm) Duurt het heel lang voordat het lockscreen op het scherm verschijnt. Meer van dat soort dingen zoals freezes etc.

Dus alsnog mijn vraag: Wat is tot nu toe de meest stabiele/snelle Desire(Froyo) ROM?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
erik23 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:19:
heeft iemand [BUILD]11.09.10|mdeejay Froyo Sense v. 1.3b|2.10.405.2|mychyprima R11(AXI) al geprobeerd.
ik vroeg me af af die nou beter is dan hd2froyo.
hbe hd2froyo lang niet getest
jep, kvind hem zeer stabiel..
vooral het internet gedeelte is stabieler.. ik had vaak dat ik geen internetverbinding meer had en mn telefoon opnieuw moest opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Reiniertjuhhh schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:25:
Wat vinden jullie tot nu toe de meest stabiele/snelle Desire(Froyo) ROM? Ik heb nu de V2 van Darkstone, maar met de unlockprocedure(zwart scherm>beginscherm) Duurt het heel lang voordat het lockscreen op het scherm verschijnt. Meer van dat soort dingen zoals freezes etc.

Dus alsnog mijn vraag: Wat is tot nu toe de meest stabiele/snelle Desire(Froyo) ROM?
Tot nu toe is hier HyperDroid v1.2 het meest stabiel. Is wel zonder Sense, wat ik wel een gemis vind. En 240 dpi vind ik persoonlijk maar niks. Is wel te wijzigen, maar XDA ligt op het moment plat hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Reiniertjuhhh schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:25:

Zolang de battery drain en G-sensor problemen (en soms bluetooth) niet opgelost zijn, vind ik ze sowieso nog niet 24/7 bruikbaar.

G-sensor zorgt voor al je freeze problemen en vertragingen in het unlock scherm. Je kunt dit omzeilen door je G-sensor te killen. Zie hiervoor mijn post op pagina 14 geloof ik..
Buiten dit is de batterij gewoon het grootste probleem voor mij. Ik moet gewoon mijn telefoon van 's morgens 07:00 tot 's avonds 23:00 NORMAAL kunnen gebruiken. Dat gaat op dit moment echt niet. En met normaal bedoel ik gewoon kunnen bellen, uurtje bluetooth carkit gebruiken, navigatie, half uurtje internet.. zoiets!
Mijn signaal is ook niet bij alle builds altijd even lekker..

Tot nog toe heb ik geen build kunnen vinden die 24/7 bruikbaar is. Soms doet de bluetooth handsfree het niet goed, dan weer iets anders. De niet Sense versies lopen vaak net iets beter, maar hallo.. ik heb een HD2 met een flink scherm, daar moet gewoon iets moois op staan. Ben dus maar weer aan het zoeken gegaan naar Windows Mobile ROM'metjes. Er is nu een ROM uit van Mikenificent en die draait echt boven verwachting! Een nederlandse ROM-bouwer, bekend van Darkstone (naar wat ik lees).
Ik wacht dus nog even op de NAND versie. Kijken wat die te bieden heeft. Benieuwd hoe 'kaal' die zal zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door lithje op 13-09-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ik ben het wel met je eens. Na een week Android ben ik net ook maar weer terug gestapt naar WinMo. Battery drain, maar vooral het verminderde signaal en wegvallende internetverbinding irriteren mij enorm :)

* EBOOZ kijkt uit naar de NAND versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

EbOoZ schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:55:
Ik ben het wel met je eens. Na een week Android ben ik net ook maar weer terug gestapt naar WinMo. Battery drain, maar vooral het verminderde signaal en wegvallende internetverbinding irriteren mij enorm :)

Ik heb de Galaxy S besteld. :9

daag brakke winmo en nog brakkere XDA android ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
EbOoZ schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:55:

Met de laatste Radio, en shubCRAFT 1.5 hou ik het makkelijk 2 dagen uit ;) Inclusief gebruik van navigatie, msn ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Don3k schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:05:
[...]

Met de laatste Radio, en shubCRAFT 1.5 hou ik het makkelijk 2 dagen uit ;) Inclusief gebruik van navigatie, msn ed.
Heb hier ook een ROM, waarvan de thread werd gesloten omdat er betalende applicaties in gebakken waren. Bluetooth kan ik niets over zeggen want gebruik het niet, voor de rest vol lof over alles. Batterij: 1 dag, 17 uur en 5 minuten en nog 41%, wel niet zo intensief gebruikt, maar het zegt toch iets over de bruikbaarheid van de batterijduur. Vind deze ROM zeker bruikbaar voor dagelijks gebruik, zal eens kijken of hij opnieuw gepost is (als de betalende applicaties eruit gehaald werden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Ik heb ook ShubCraft 1.5 gedraaid met de 2.12..._2 Radio. En dat op een ChuckyDroid ROM en Dutty V10 ROM. Ik was blij dat ik nog 10% over had om 23:00 's avonds, maar dan moest ik ook niet echt iets raars doen. Jij hebt zeker het hele sync gebeuren uit staan? Zoals Hotmail, Gmail, Twitter, Facebook, etc. etc. en dan +/- per uur updaten?

[ Voor 8% gewijzigd door lithje op 13-09-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
lithje schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:54:
Ik heb ook ShubCraft 1.5 gedraaid met de 2.12..._2 Radio. En dat op een ChuckyDroid ROM en Dutty V10 ROM. Ik was blij dat ik nog 10% over had om 23:00 's avonds, maar dan moest ik ook niet echt iets raars doen. Jij hebt zeker het hele sync gebeuren uit staan? Zoals Hotmail, Gmail, Twitter, Facebook, etc. etc. en dan +/- per uur updaten?
Bij mij staat sync alvast aan, heb setcpu ook wel op conservative gezet. Hij schaalt tussen 245mhz en 119000mhz, mss dat dat ook scheelt. En in mijn windows mobile rom heb ik vliegtuigmodus aangezet, had dat ergens gelezen, of het helpt weet ik niet, maar tis ook maar een kleine moeite.

Hier staat de ROM nog: http://www.modaco.com/con...317513/new-droid-a66-v02/

Wat ik nu net wel gemerkt heb: krijg geen ringtones, belvolume staat precies altijd op stil.

[ Voor 8% gewijzigd door Frigolamptje op 13-09-2010 12:45 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.