Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:31
Jan888 schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:49:
Ja dat tweede heb ik al geprobeerd maar dat is volgens mij niet de oplossing.
Een andere Windows ROM kan ik inderdaad proberen. Zou dat theoretisch een oplossing kunnen zijn? En welke ROM raden jullie me aan?

Draait al iemand de nieuwe build van Darkstone?
deze dus
Ruffzz schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:19:
darkstone is terug idd. De build is supersnel maar helaas geen data via vodafone + robotstemmen. Zo jammer dit
Smarron schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:53:
[...]
Haha, ik las het ook al @ xda. Ik heb hem er nu ook opstaan en data werkt inderdaad niet. Ik heb ook Vodafone. Als ik handmatig een netwerk zoek, kan ik al niks vinden. Echt jammer inderdaad.

Ik denk dat hier echt wel snel een fix voor komt, aangezien mensen uit andere landen hier ook last van hebben.

Maar ik heb nog niet meegemaakt dat een rom zo snel is!!
Smarron schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:00:
[...]
Ik had nog iets meer dan 200MB vrij.
Prulleman schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:38:
die ram versie werkt hier ook niet met vodafone zakelijk.. helaas, voelt wel snel aan

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Dat had ik inderdaad ook al gelezen.

Maar had meer wat meer inhoudelijke dingen gehoord. Dat Vodafone niet werkt wist ik al. Ik heb KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:59
Ik heb nu de Ozdroid WinMo Rom met Radio 2.12. Helaas hebben mijn gesprekspartners nog wel eens last van een te harde stem van mijn kant. Gebruik MDJ Froyo HD 4.3 op het moment maar wil winnenkort eens de Froyo Streak gaan proberen. Momenteel gebruik ik alleen Android en is WinMo al ruim een week niet meer zichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Weet iemand precies hoe deze dual-boot werkt?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=623792

Het is dus een .cab installeren, maar hoe pas je precies de _setup.xml aan dat hij naar je Android mapje moet? (SDcard/Android) dus. Er staan wel wat beschrijvingen in dat topic, maar hoe pas je dat precies aan? Moet het gewoon;

<parm name="StorageBootMode" value="1" datatype="integer" />
<parm name="AndroidBootFolder"Android" value="" datatype="string" />
</characteristic>

zo?

En als je dat aangepast hebt, hoe plak je de _setup.xml weer terug in het .cab bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

J0ey schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:54:
Weet iemand precies hoe deze dual-boot werkt?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=623792

Het is dus een .cab installeren, maar hoe pas je precies de _setup.xml aan dat hij naar je Android mapje moet? (SDcard/Android) dus. Er staan wel wat beschrijvingen in dat topic, maar hoe pas je dat precies aan? Moet het gewoon;

<parm name="StorageBootMode" value="1" datatype="integer" />
<parm name="AndroidBootFolder"Android" value="" datatype="string" />
</characteristic>

zo?

En als je dat aangepast hebt, hoe plak je de _setup.xml weer terug in het .cab bestand?
"AutoBootEnabled"=dword:1
"FastBootEnabled"=dword:1
"AutoBootAndroid"=dword:1
"StorageBootMode"=dword:1
"AndroidBootFolder"="string" (string vervangen door de mapnaam van je Android)

Dit zijn de instellingen die je zou moeten nemen...
Maar je kan beter EBL gebruiken, deze herkent automatisch je Android folder/folders
Deze kan je dan instellen als autoboot en met 3sec.
Dit werkt perfect!

EBL thread op XDA

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
EBL werkt bij mij niet :( Zodra ik op het android logo druk kom ik gewoon terug in windows. Map geeft "\Root" aan (ik neem aan omdat m'n android installatie in de root van m'n SD-card staat. Er stond in de guide op xda-forums dat dit moest voor Sense-builds).

Gebruik nu de enige die ik kon vinden die wel werkt (weet 123 de naam niet) maar die heeft geen autoboot functie. Heb m nu in m'n startup map zodat ik direct na het invoeren van mijn pincode op "Boot Android" kan drukken. Beats i.i.g. naar file explorer gaan en handmatig 2 exe'tjes aanklikken, maar heeft iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze geprobeerd? Werkt prima met autoboot op 5 sec.

http://forum.xda-develope...p?t=859776&highlight=boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

Smarron schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:18:
Jammer, de JDMS 1.6 gaat weer de kast in. Als ik een foto maak, freezed het toestel. Reageert nergens meer op en start vervolgens helemaal opnieuw op.

Ik ben echt te spreken over de snelheid, maar er zit geen NL-taal op (voor tekst dan), camera werkt niet en is niet volledige wide-resolutie. Voorlopig terug naar de MCCM 3.4!
Vandaag is een update van de JDMS gekomen, ditmaal naar 1.6.1.

De camera is widescreen en crasht niet bij het maken van foto's. Hij voelt echt heel soepel aan en is echt onzettend snel.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=782301

Ik ga deze nog even verder testen, het is echt een goede kandidaat om de MCCM 3.4 te vervangen. Alleen lijkt het belvolume (gesprekken) niet echt heel hard te gaan. Even kijken of dat zo blijft.

En het laadscherm bij het opstarten van Android laat nu Super Mario (meerdere in te stellen) zien! Echt grappig!

[ Voor 6% gewijzigd door Smarron op 13-12-2010 22:04 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het opvallend dat de meeste pijnpunten android voor de HD2 in elke (nieuwe) rom terugkomen:

1. Android voice
2. te lage belvolume
3. batterij verbruik
4. geen multitaal.
5. Geen stabiele data connectie.
6. Vastlopers
7. soms geen camera/camrecorder

Ik ben geen rombakker maar is het nu zo moeilijk om 1 rom te pakken en die steeds verder te verbeteren?
Er zijn tenslotte al oplossingen gegeven.
Ze hebben natuurlijk geen plicht om het 100% te maken maar toch. Android voor HD2 bestaat tenslotte al een paar maanden.

@Smarron: De nieuwe van DS schijnt bij sommigen ook hoog batterij verbruik te hebben. Ik heb ook eerder de indruk dat Android nogal wat verbruikt want links en rechts hoor ik mensen klagen. Met de nieuwe WM rom van de HD2 is het verbruik goed laag.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Probeer de MCCM 3.4 maar. Is alles gefixt wat je hierboven opnoemt. Alleen is het batterijverbruik gewoon het probleem doordat het allemaal vanaf een SD draait.

De laatste Darkstone zou het nu in het interne geheugen draaien, maar die heeft weer andere issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik zie veel vragen verschijnen van mensen die op zoek zijn naar de "beste" build en steeds maar weer builds vervangen voor een nieuwere update.

Als je genoegen met een "gewone" desire build dan raad ik iedereen de Phiremod Skinnymod 2.0 aan. Een build die misschien niet meer vernieuwd wordt, maar dat is omdat die gewoon klaar is. Batterijverbruik, dataconnectie, robotvoice, snel en soepel> allemaal voor elkaar. Enige wat je moet is iets aanpassen in een root map voor de +01 bij het bellen.

Uiteraard ben ik benieuwd naar de vorderingen van de Darkstone build, maar ik betwijfel echt of die zo veel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

mrpink83 schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:20:Uiteraard ben ik benieuwd naar de vorderingen van de Darkstone build, maar ik betwijfel echt of die zo veel sneller is.
Snel even proberen maar, die DS is echt belachelijk snel!! Ík heb nu een aantal builds geprobeerd, maar die DS springt er echt met kop en schouders boven uit wat betreft snelheid. Nu nog volwassen worden en dan kunnen we hopelijk ooit overstappen.

Mijn meest stabiele rom is de MCCM 3.4 Die heb ik vrijwel geheel werken naar mijn eigen wensen. Alles werkt eigenlijk perfect. Reden om wellicht over te stappen naar de JDMS 1.6.1: Sneller en echt enorm veel tweaks (bijv. 5 icoontjes horizontaal en 6 verticaal). Het schuifscherm wat verdwijnt bij het instellen van een pattern, minder geheugenverbruik etc. Maar voorlopig alleen in het Engels beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Ik dacht dat ie wel gewoon in het nederlands kon hoor. Alleen er zullen dan nog wel een paar dingen engels blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:40:
Ik vind het opvallend dat de meeste pijnpunten android voor de HD2 in elke (nieuwe) rom terugkomen:

1. Android voice
2. te lage belvolume
3. batterij verbruik
4. geen multitaal.
5. Geen stabiele data connectie.
6. Vastlopers
7. soms geen camera/camrecorder

Ik ben geen rombakker maar is het nu zo moeilijk om 1 rom te pakken en die steeds verder te verbeteren?
Er zijn tenslotte al oplossingen gegeven.
Ze hebben natuurlijk geen plicht om het 100% te maken maar toch. Android voor HD2 bestaat tenslotte al een paar maanden.

@Smarron: De nieuwe van DS schijnt bij sommigen ook hoog batterij verbruik te hebben. Ik heb ook eerder de indruk dat Android nogal wat verbruikt want links en rechts hoor ik mensen klagen. Met de nieuwe WM rom van de HD2 is het verbruik goed laag.
Nou ik draai nu de JWDS rom en ik heb al die problemen niet. Batt. verbruik blijft klote want je draait vanaf sd-kaart en windows draait toch nog op de achtergrond. Daarom zou een nand versie zo welkom zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
kbloem schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:12:
[...]

Nou ik draai nu de JWDS rom en ik heb al die problemen niet. Batt. verbruik blijft klote want je draait vanaf sd-kaart en windows draait toch nog op de achtergrond. Daarom zou een nand versie zo welkom zijn....
Windows draait absoluut niet meer op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 11-08 15:31
Mayco schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:27:
[...]

Zet maar eens een muziekje op in windoos en start dan Android.

edit: haha ik check het net nog ff en de muziek stopt... Eerder liep hij door als Android helemaal opgestart was. Het zal wel...

[ Voor 21% gewijzigd door Julian op 14-12-2010 11:09 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Smarron schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:35:
[...]
Mijn meest stabiele rom is de MCCM 3.4 Die heb ik vrijwel geheel werken naar mijn eigen wensen. Alles werkt eigenlijk perfect.
Ik kom er achter dat ik geen LED knipper krijg bij ontvangen van SMS/Mail en mail synchronisatie loopt niet echt lekker.

Ik ga es ff rebooten om te zien of het dan beter gaat...

[ Voor 22% gewijzigd door Doopy-X- op 14-12-2010 11:17 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Mayco schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:27:
[...]

Waarom moet je dan Radio installeren onder windows voordat je in Android kunt bellen? Ik ben het er mee eens dat Windows niet helemaal draait maar wat de boorloaders doen is alles zo veel mogelijk afsluiten. Denk dat er wel services zijn die draaien van windows zoals de Radio....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:30
kbloem schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:36:
[...]

Waarom moet je dan Radio installeren onder windows voordat je in Android kunt bellen? Ik ben het er mee eens dat Windows niet helemaal draait maar wat de boorloaders doen is alles zo veel mogelijk afsluiten. Denk dat er wel services zijn die draaien van windows zoals de Radio....
De Radio is firmware, geen driver of wat dan ook. Er draait helemaal niks meer van Winmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

WinMo wordt idd totaal afgesloten, volgens mij doet ie min of meer zelfs een reboot zodra Android start.
Radio heeft echt niks met Windows te maken.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:15
Windows word idd afgesloten, maar de drivers van windows worden wel gebruikt.
Vandaar dat het ook veel werk was om android op NAND te maken, dan kun je de windows drivers niet meer gebruiken en moeten deze opnieuw geschreven worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Muurtegel schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:07:
Windows word idd afgesloten, maar de drivers van windows worden wel gebruikt.
Vandaar dat het ook veel werk was om android op NAND te maken, dan kun je de windows drivers niet meer gebruiken en moeten deze opnieuw geschreven worden..
Het is een beetje overdreven om te zeggen dat de Windows drivers gebruikt worden, deze zijn enkel nodig om sommige hardware te initialiseren. Tijdens het gebruik van Android is er dus niks van winmo in gebruik en zeker geen drivers.

Ben nog wel aan het twijfelen om de building van darkstone te proberen, htc's eigen browser van de je builds met tabs dus is zoveel fijne dan elke andere browser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 20:03
MCCM DS V4.0

http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=3507
hij is er nog niet helemaal....maaar check maar ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Wat is eigenlijk de reden dat er nog geen NAND-android versie voor de HD2 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Beste heren, ik wou een andere radio gaan proberen omdat ik mijn sms probleem nog steeds heb maar ik kan geen andere radio ingesteld krijgen.

Toen ik Artemis ging updaten naar 42.0 moest ik spl-3.03.0000 installeren. Alleen nu kan ik niet meer terug naar een HSPL om radio 2.14 te installeren. Draai nu 2.15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

dtech schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:32:
Wat is eigenlijk de reden dat er nog geen NAND-android versie voor de HD2 is?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=817261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Jan888 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:03:
Beste heren, ik wou een andere radio gaan proberen omdat ik mijn sms probleem nog steeds heb maar ik kan geen andere radio ingesteld krijgen.

Toen ik Artemis ging updaten naar 42.0 moest ik spl-3.03.0000 installeren. Alleen nu kan ik niet meer terug naar een HSPL om radio 2.14 te installeren. Draai nu 2.15.
Download een officiele ROM, deze hernoemt naar LEOIMG.nbh (weet de extensie niet precies uit mijn hoofd) en zet deze op je geheugenkaart. Reboot met volume down ingedrukt en dan op power om te flashen.

Volgens mij zet hij alles dan officieel terug. De Winmo + Radio etc. Ik denk dat je HSPL er dan ook af is en je weer van voor af aan kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Ik denk dat het niet meer nodig is. Heb mijn contacten opnieuw aangemaakt en nu schijnt het probleem opgelost te zijn :o

Ben zo blij! Hoop dat het echt werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brando Ultra Clear Screen Protector - HTC HD2

Werkt swype goed met deze protector ?Ik heb ZAGG's invisibleSHIELD maar dit glijd niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:42
MDJ heeft nu ook een RAM editie uitgebracht, werkt beter dan die van Darkstone, en heb ook gewoon internet via vodafone.

MDJ FroYo Streak Lite v. 0.4 RAM Edition [Kernel: MDJ S8.0]
Based on CyanogenMod 6.1 for HTC Desire

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 14-12-2010 19:32 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:14:
Brando Ultra Clear Screen Protector - HTC HD2

Werkt swype goed met deze protector ?Ik heb ZAGG's invisibleSHIELD maar dit glijd niet goed.
Werkt goed, alhoewel ik vorige week mijn Brando screen protector heb verwijderd. Na een jaar is er nog niks mee gebeurd dus vond een screen protector toch wel een beetje overbodig. De kleuren zijn wat minder als ik hem naast een andere HD2 leg. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 14-12-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Barfman schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:31:
MDJ heeft nu ook een RAM editie uitgebracht, werkt beter dan die van Darkstone, en heb ook gewoon internet via vodafone.

MDJ FroYo Streak Lite v. 0.4 RAM Edition [Kernel: MDJ S8.0]
Based on CyanogenMod 6.1 for HTC Desire
Ik heb ook vodafone maar krijg geen data in deze build? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ruffzz schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:55:
[...]

Ik heb ook vodafone maar krijg geen data in deze build? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Heb niets gedaan, ging vanzelf na opstarten. Wifi werkt ook perfect, downloaden gaat razend snel van market, en opstarten vanuit windows naar android doet die in 18 seconde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-08-2023
hoe is het batterijverbruik van die RAM versie>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:30
wat is precies een RAM versie en eventueel het voordeel ervan? :)

jullie gaan me toch niet vertellen dat RAM hier betekend dat deze volledig in het (ram) geheugen van de foon draait ipv vanaf de sd kaart? (brainwave...)

[ Voor 54% gewijzigd door yonexfreak op 15-12-2010 11:48 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:25

Pinobigbird

doesn't share food!

yonexfreak schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:47:
wat is precies een RAM versie en eventueel het voordeel ervan? :)

jullie gaan me toch niet vertellen dat RAM hier betekend dat deze volledig in het (ram) geheugen van de foon draait ipv vanaf de sd kaart? (brainwave...)
It loads all the system files into RAM before booting, so it boots up VERY fast, and runs faster than normal.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
wilde net mn post aanpassen, kwam het tegen in een ander rom topic :)
Mooie ontwikkeling iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55
Jeuj, m'n HD2 komt weer terug

Geachte heer Vissers,
Vandaag is uw toestel / onderdeel retour ontvangen van het Repair Centre.
Wij sturen deze vandaag aan u retour.
Met vriendelijke groet,
GSMWEB.NL
Afdeling Reparatie & Service's

Maar nu ik er even een tijdje uit ben geweest vroeg ik me af, wat is een van de betere Android builds, want lees hier dus net dat er nog altijd geen NAND versie is?
- Zijn er al Desire HD builds die helemaal goed werken?
- Lees op de vorige pagina best wat positiefs over de MCCM 3.4, wordt dit gedeeld door meerdere mensen hier? (en dit voor de JDMS 1.6.1?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
als je een sensebuild wil hebben die gewoon snel is en doet wat ie moet doen, dan is MCCM 3.4 een prima keus. Standaard sense, goede batterijduur, alles werkt.

JDMS 1.6.1 is retesnel, geen sense, alles werkt naar behoren, iets meer batterijverbruik,heeft een theme waar je van moet houden rood/ zwart, maar je kunt heel veel dingen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 13:23
Nog even voor mijn info... Ik lees hier, maar ook daar dat het vastlopen van je internetverbinding is opgelost.

Hoe kan het dan dat ik (T-Mobile) en een vriend van mij (KPN) er nog steeds last van hebben met MCCM 3.4 i.c.m. VBN Reloaded en radio 2.12 en 2.15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
geen idee, verwissel je vaak van rom?
misschien een idee om een TASk29 te proberen en daarna alles opnieuw (dus schoon) te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
jcpearl schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:11:
hoe is het batterijverbruik van die RAM versie>?
Goed, gisteren vol geladen voordat ik naar bed ging, en hij staat op dit moment op 72%. Ik denk dat hij bij normaal gebruik 2 dagen aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Barfman schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:37:
[...]

Goed, gisteren vol geladen voordat ik naar bed ging, en hij staat op dit moment op 72%. Ik denk dat hij bij normaal gebruik 2 dagen aankan.
Welke radio en winmo rom gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
en voor de goede orde, je gebruikt deze rom: MDJ FroYo Streak Lite (RAM)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
rjvisje schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:58:
Jeuj, m'n HD2 komt weer terug

Geachte heer Vissers,
Vandaag is uw toestel / onderdeel retour ontvangen van het Repair Centre.
Wij sturen deze vandaag aan u retour.
Met vriendelijke groet,
GSMWEB.NL
Afdeling Reparatie & Service's

Maar nu ik er even een tijdje uit ben geweest vroeg ik me af, wat is een van de betere Android builds, want lees hier dus net dat er nog altijd geen NAND versie is?
- Zijn er al Desire HD builds die helemaal goed werken?
- Lees op de vorige pagina best wat positiefs over de MCCM 3.4, wordt dit gedeeld door meerdere mensen hier? (en dit voor de JDMS 1.6.1?)
Desire hd builds werken 100% op 720P en Ereader na. Op dat gebied kan ik je cedesmiths versie aanraden en dan alle updates downloaden in post 2. JDMS draai ik nu zelf erg mooie build alles is aanpasbaar. Wel een nadeel is dat ie gedeeltelijk engels is en je moet houden van een zwarte look. MCCM is een gewone sense build die erg goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
mickjuh schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:30:
[...]

Welke radio en winmo rom gebruik je?
Windows ROM: BBVDroid Full Stripped (Eigen maak)
Radio: 2.15.50.14
MDJ FroYo Streak Lite v. 0.4 RAM Edition

[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 15-12-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
Barfman schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:35:
[...]

Windows ROM: BBVDroid Full Stripped (Eigen maak)
Radio: 2.15.50.14
MDJ FroYo Streak Lite v. 0.4 RAM Edition
en geen robotvoice?
ik krijg met deze rom al ik ga bellen bij het overgaan rare geluiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik momenteel JDMS 1.6.0 naar bijna volle tevredenheid.
er is alleen 1 ding en dat is dat je middels de dialpad niet kunt zoeken op contacten.
zou iemand kunnen aangeven wat hieraan te doen is (andere dialer installeren, zoja welke) of dat ik een tweak over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
jcpearl schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:12:
geen idee, verwissel je vaak van rom?
misschien een idee om een TASk29 te proberen en daarna alles opnieuw (dus schoon) te installeren?
Nee, helemaal niet. Voordat Android in gebruik is genomen eerst Task29 gedaan, VBN rom erop, hard reset, boot Android, reboot Android en dan gebruiken.

Bij de rest doet internet het wel stabiel?

• LemonC200
Als je een rom met de nieuwste tweaks hebt dan mag je data connectie maar een keer per week maximaal wegvallen. Soms moet je ook even wachten 15 sec en dan herstelt de telefoon zelf de data connectie.

[ Voor 33% gewijzigd door LemonC200 op 16-12-2010 09:04 ]

Verwijderd

darkstone SuperRAM FroYo v1.2 Beta waw deze werkt echt super en de usb werkt nu.Voor de belgen ik zit bij mobile vikings en data werkt prima.

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 20:52
Ik heb inmiddels alle radio versies en Android roms geprobeerd. Hij start de eerste keer gewoon op.. draaien als een tierelier. Vervolgens start Android de tweede keer niet meer op.. Hebben meer mensen dit probleem? ;(

• J0ey
HellStorm666 schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:10:
[...]

"AutoBootEnabled"=dword:1
"FastBootEnabled"=dword:1
"AutoBootAndroid"=dword:1
"StorageBootMode"=dword:1
"AndroidBootFolder"="string" (string vervangen door de mapnaam van je Android)

Dit zijn de instellingen die je zou moeten nemen...
Maar je kan beter EBL gebruiken, deze herkent automatisch je Android folder/folders
Deze kan je dan instellen als autoboot en met 3sec.
Dit werkt perfect!

EBL thread op XDA
Beetje laat, maar bedankt. Dat was inderdaad precies wat ik zocht! :)

Er is een nieuwe versie van de build van Darkstone uit, die de meeste problemen oplost, 1.2.

• Ruffzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:09:
darkstone SuperRAM FroYo v1.2 Beta waw deze werkt echt super en de usb werkt nu.Voor de belgen ik zit bij mobile vikings en data werkt prima.
Ook in deze versie werkt mijn data nog steeds niet(vodafone). Bij jou wel ?

• J0ey
Ruffzz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:16:
[...]

Hier werkt het goed. (HI)

• Ruffzz
  • Niet online
welke WM rom gebruik je ?

• J0ey
Ik gebruik EnergyRom. En ik heb radio 2.15.50.14. :)

*weg* zie het lokale beleid voor het waarom

EDIT: Hmm, nu werkt die niet meer. Net weet ik zeker dat die het wel even deed, want had ik nog geen connectie gemaakt met WiFi.. :F

EDIT 2: Nu werkt het wel weer na een herstart, zal het even in de gaten houden. :P

[ Voor 72% gewijzigd door pven op 16-12-2010 19:46 ]

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:06
MDJ FroYo Streak Lite v. 0.5 RAM Edition boot bij mij niet eens, heb radio versie: 2_15_50_14
snap er niks van,.

• jcpearl
sk0o schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:34:
MDJ FroYo Streak Lite v. 0.5 RAM Edition boot bij mij niet eens, heb radio versie: 2_15_50_14
snap er niks van,.
moet je de startup.txt niet aanpassen? kijk ff in de thread op xda

Verwijderd

Ik wil een android rom nogmaals proberen met bijv de volgende applicaties

1. Button savior
2. Screen off
3. Reboot

vragen:
Zijn de android roms allemaal geroot?
Heeft Android een standaard explorer?
Kan ik deze apps gewoon plaatsen in de sd kaart en na opstart van android hiernaar navigeren en installeren?
Waar worden deze apps geinstalleerd? standaard op de sd kaart? (in de data file?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 19:49 ]

• sk0o
jcpearl schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:41:
[...]

moet je de startup.txt niet aanpassen? kijk ff in de thread op xda
oo ja ik zie het. dankje

[ Voor 81% gewijzigd door sk0o op 16-12-2010 22:22 ]

Verwijderd

Ruffzz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:16:
[...]

Ja deze werkt perfect .

• Ruffzz
  • Niet online
Ik begrijp er werkelijk niets van ik heb radio 2.15.50.14. nu met energy rom icm darkstones 1.2 en krijg data maar niet aan de praat. Ik zie het 3G icoontje wel en het lijkt er op dat er een verbinding is maar als ik browser open of iets anders wat internet gebruikt kan ik niets laden. wtf :S

Raar dat het bij jullie wel werkt. Overigens .. bij andere builds heb ik wel gewoon data

[ Voor 13% gewijzigd door Ruffzz op 16-12-2010 21:12 ]

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Ik heb vandaag ook darkstone SuperRAM FroYo v1.2 Beta er op gezet. Wat werkt deze SUPER! Hij is echt rete snel. Boot snel. Heb nog geen crashes gehad. Als de navigatie ook nog een beetje stabiel werkt dan is dit echt mijn build :)

• sk0o
Ik wacht nog wel even voordat ik over ga naar die RAM builds, tot nu toe voor mij teveel nadelen.
- Geen WiFi
- Geen 3G
- Geen foto camera
- Geen sense

Wat is de reden dat jullie voor de RAM builds gaan?, ( als het goed is start je je telefoon hooguit 1/2 keer opnieuw op in de week, mij maakt het dan niets uit als het nou in 1 min gaat of in 3 min. )

Verwijderd

SuperRAM_Froyo_v1.2Beta

wifi werkt 3g werkt foto camera werkt sense niet .En deze is supersnel .Dus ik begrijp dan ook niet goed hoe bij jou de wifi niet werkt?

• Barfman
sk0o schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:35:
Ik wacht nog wel even voordat ik over ga naar die RAM builds, tot nu toe voor mij teveel nadelen.
- Geen WiFi
- Geen 3G
- Geen foto camera
- Geen sense

Wat is de reden dat jullie voor de RAM builds gaan?, ( als het goed is start je je telefoon hooguit 1/2 keer opnieuw op in de week, mij maakt het dan niets uit als het nou in 1 min gaat of in 3 min. )
Tja, alles is gewoon supersnel, het opstarten vind ik mooi meegenomen, maar niet het belangrijkste. Wat gewoon lekker is dat je apps veel sneller installeerd, maar vooral dat de downloadsnelheid veel hoger ligt in market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb android versie2.2 build-nummer 2.10.405.2 cl226611
Nu vroeg hij mij of ik een systeemsoftware update wil uitvoeren.

Ik heb hem de bestanden laten downloaden, maar het installeren werkt niet.
hij schakeld zich uit om waarschijnlijk opnieuw op te starten en dan te update.
Maar hij gaat dan naar de bootload en dan start die gewoon op, zonder de update te installeren.

Werkt dit gewoon niet of moet ik iets speciaals doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

sk0o schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:35:
- Geen WiFi
- Geen 3G
- Geen foto camera
- Geen sense

+ Wifi werkt,
+ 3G werkt,
+ fotocamera werkt
- Inderdaad geen sense
+ Supersnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ik had dat 3G na ongeveer 10 minuten vast liep en pas werd gefixed als ik een reboot deed. Toen maar weet teruggegaan naar MCCM 3.4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
Ruffzz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:09:
Ik begrijp er werkelijk niets van ik heb radio 2.15.50.14. nu met energy rom icm darkstones 1.2 en krijg data maar niet aan de praat. Ik zie het 3G icoontje wel en het lijkt er op dat er een verbinding is maar als ik browser open of iets anders wat internet gebruikt kan ik niets laden. wtf :S

Raar dat het bij jullie wel werkt. Overigens .. bij andere builds heb ik wel gewoon data
hey Ruffzz,

heb je dit al geprobeerd:

Mobile data not working for everyone (I've included a build.prop file in the /root/ folder on the SD card. Modify this if necessary then move the file to /root/system. Data can take a minute or two to fuly function when enabled.)

misschien dat als je dat aanpast je data krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Hoi,

Heb zelf ook al sinds het 1e uur een HD2, en aangezien WM6.x een beetje doodgebloed lijkt, zit ik aan Android te denken.. Heb al een paar maanden af en toe Android als Dual Boot opgestart, en werkt verder perfect.

Op zich vind ik voor elke WM applicatie wel een Android alternatief, maar wat me tegenhoud is m'n backup via MyPhone van MS.. Is er een Android alternatief? Of een Android variant? Hoe is de oude data te bewaren of over te zetten naar de Android versie? Wil niet al m'n (sms) data kwijt zijn.
Op dit moment (nu ik nog Dual Boot), kan ik ontvangen sms exporteren in Android, importeren naar WM6.5 (Jeyo Mobile Companion) en toevoegen aan de cloud.. Maar wat als ik volledig over wil?

Groeten,

Allegro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
voor android zelf heb je een prima sms backup tool-> smsbackup+ <-
dit programma upload ze naar je gmail adres..en kan je ook van restoren, werkt feilloos is mn ervaring :)

of gebruik maken van titanium backup onder Android

ervaringen met backup tools voor WM6(.5) naar Android kan ik je niet verder helpen, geen ervaring mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Allegro16 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:46:
Hoi,

Heb zelf ook al sinds het 1e uur een HD2, en aangezien WM6.x een beetje doodgebloed lijkt, zit ik aan Android te denken.. Heb al een paar maanden af en toe Android als Dual Boot opgestart, en werkt verder perfect.

Op zich vind ik voor elke WM applicatie wel een Android alternatief, maar wat me tegenhoud is m'n backup via MyPhone van MS.. Is er een Android alternatief? Of een Android variant? Hoe is de oude data te bewaren of over te zetten naar de Android versie? Wil niet al m'n (sms) data kwijt zijn.
Op dit moment (nu ik nog Dual Boot), kan ik ontvangen sms exporteren in Android, importeren naar WM6.5 (Jeyo Mobile Companion) en toevoegen aan de cloud.. Maar wat als ik volledig over wil?

Groeten,

Allegro
Onder WM eerst laten synchroniseren met je google account. Daarna over naar android en alles nogmaals laten synchroniseren en klaar is kees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
freekweb schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:02:
[...]
Onder WM eerst laten synchroniseren met je google account. Daarna over naar android en alles nogmaals laten synchroniseren en klaar is kees ;)
Ja, daar zat ik ook aan te denken via Gmail.. Maar hoe krijg ik m'n oude sms via WM6.5 of via MyPhone zelf naar Google? Hij synct alles behalve sms.. Ik wil m'n sms archief bewaren, omdat er nog wel eens dingen in staan die ik later nodig heb..
Als ik de sms berichten (2 jaar, a 7000msgs over en weer) over kan krijgen naar Gmail, i'm good.
Dat kan direct zijn via MyPhone site, of na import naar m'n mobiel en dan op de een of andere manier naar Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

niet goed gelezen :)

[ Voor 98% gewijzigd door Convoy op 17-12-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
Allegro16 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:31:
[...]

Ja, daar zat ik ook aan te denken via Gmail.. Maar hoe krijg ik m'n oude sms via WM6.5 of via MyPhone zelf naar Google? Hij synct alles behalve sms.. Ik wil m'n sms archief bewaren, omdat er nog wel eens dingen in staan die ik later nodig heb..
Als ik de sms berichten (2 jaar, a 7000msgs over en weer) over kan krijgen naar Gmail, i'm good.
Dat kan direct zijn via MyPhone site, of na import naar m'n mobiel en dan op de een of andere manier naar Gmail.
Gebruik Sprite Migrate, gratis applicatie voor zowel Android als Windows Mobile, je kan contacten en smsjes enzo van Windows Mobile naar Android omzetten en vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
mickjuh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:34:
[...]

+ Wifi werkt,
+ 3G werkt,
+ fotocamera werkt
- Inderdaad geen sense
+ Supersnel
welke build mag dat wezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperRAM_Froyo_v1.2Beta

ChuckyDroidROM.Dec.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Ben zelf nog tevreden over JDMS.

Google maps 5 is trouwens uit en dat werkt goed moet ik zeggen!.

En vandaag zijn de dumps van de nexus s uit dus gingerbread binnekort! :)
Word onze hd2 nog weer iets sneller :P

[ Voor 55% gewijzigd door LemonC200 op 17-12-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
Okki5 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:48:
[...]

Gebruik Sprite Migrate, gratis applicatie voor zowel Android als Windows Mobile, je kan contacten en smsjes enzo van Windows Mobile naar Android omzetten en vice versa
Thanks, na een paar uur zoeken was ik daar zelf ook opgekomen.. Meeste werk was eerst 6000 smsjes restoren naar m'n HD2 vanuit MyPhone..

Jammer dat MS daar zelf geen optie voor heeft. Ik vind een lokale backup wel fijn nl.

Bedankt allemaal in elk geval.

EDIT:
Hit a snag though:
Alle teruggezette MyPhone data heeft ineens de datum van het herstel. Zo heb ik weinig aan die DB.. Maybe toch maar bij WM blijven dan voorlopig. Zou mooi zijn als ze een XML mogelijkheid in zouden bouwen..

[ Voor 18% gewijzigd door Allegro16 op 18-12-2010 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 11-08 15:31
jan-willem3 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:11:
Ben zelf nog tevreden over JDMS.

Google maps 5 is trouwens uit en dat werkt goed moet ik zeggen!.

En vandaag zijn de dumps van de nexus s uit dus gingerbread binnekort! :)
yay!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 19:25

Pinobigbird

doesn't share food!

jan-willem3 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:11:
[...] dus gingerbread binnekort vandaag! :)
There, I fixed it!
Gingerbread @HD2, m-deejay heeft 't 'm geflikt. Is niet op basis van de Nexus S, maar op basis van de Gingerbread update van de Nexus one.
Working:
- 3G / Data
- Audio
- Bluetooth
- Wi-Fi

Not Working (In progress):
- Camera

[ Voor 11% gewijzigd door Pinobigbird op 18-12-2010 09:49 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
SuperRAM FroYo by darkstone1337 Version 1.5 is ook uit!! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=870518

Edit: Ik ben nu even een uurtje aan het spelen, maar deze ROM is echt geniaal! Nog geen drops gehad van 3G, loopt echt super soepel en alles werkt naar behoren.
Het enige issue die ik tot nu toe ben tegengekomen is dat de E-mail app nog wel eens wil hangen, maar dat kan komen omdat mijn bedrijf een policy toepast op de client.

Edit2: Oeps... m'n hele installatie corrupt! Komt denk ik, omdat ik WhatsApp heb geïnstalleerd. Die liep een beetje laggy. Na een reboot vroeg Android opeens of ik m'n SD kaart wilde formatteren, omdat 'ie beschadigd was. Ipv een format een reboot gedaan en toen kwam Android helemaal niet meer op. Begin nu maar weer overnieuw :)

Edit3: Opnieuw begonnen, dit keer zonder WhatsApp. Alle apps werken prima, de ROM trouwens ook. Hij is na het verwijderen van de /Android/data folder (wat je moet doen na je eerste keer opstarten volgens Darkstone) wel trager geworden. Het enige wat een beetje irritant is, is dat de standaard e-mail app niet lekker werkt. Crasht af en toe en pushmail werkt mijn inziens niet goed.
Bugs Fixed in version 1.5:
- Data corruption fixed (framework force close)
- App compatibility increased (skype, drocap2, other apps should now work)
- SIM contacts fix (read above on how to get SIM contacts on your phone if you do not see your contacts)
- Camera app force close on settings now fixed
- Wifi tethering now working (use the Wireless Tether app included)
- Unable to remove LauncherPro is now fixed, I've moved the launcher to /data (read above on how to change launcher)
- UI sounds should now work for everyone

Bugs Remaining:
- Notification LED's only blink once
- SetCPU unable to change CPU speed (not that I think that theres much need to do this anyway)
- Possible PPP data issues for some people

New Features:
- Gingerbread keyboard now has a multi-language auto-complete dictionary (access this in keyboard settings and choose your language)
- Added RTL support (thanks to Ambious for his modified framework file!)
- Updated to Google Maps v5
- Added Astro file manager

[ Voor 31% gewijzigd door EBOOZ op 18-12-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Ben vanmorgen ook over gegaan naar super ram 1.5. heb nu een probleem met het mapje AndroidApps. Als ik deze op mijn sd kaart zet en ik kijk in es file manager dan zie ik het mapje er niet bij staan.

Waar moet ik de app map plaatsen op mijn sd kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
sk0o schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:46:
Ben vanmorgen ook over gegaan naar super ram 1.5. heb nu een probleem met het mapje AndroidApps. Als ik deze op mijn sd kaart zet en ik kijk in es file manager dan zie ik het mapje er niet bij staan.

Waar moet ik de app map plaatsen op mijn sd kaart?
Deze map moet je elke keer opnieuw plaatsen wanneer je een app wil installeren tijdens boot. Je kan dus gewoon beter via android zelf een app installeren, ik heb hem 1 maal gebruikt omdat er geen verkenner aanwezig was (kan je ook downloaden natuurlijk, maar als je geen verbinding hebt is het wel makkelijk).

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 18-12-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Barfman schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:10:
[...]

Deze map moet je elke keer opnieuw plaatsen wanneer je een app wil installeren tijdens boot. Je kan dus gewoon beter via android zelf een app installeren, ik heb hem 1 maal gebruikt omdat er geen verkenner aanwezig was (kan je ook downloaden natuurlijk, maar als je geen verbinding hebt is het wel makkelijk).
via android zelf hoe bedoel je dit?. ik bedoel namelijk dat ik app die op mijn pc staan op me hd2 wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Eergisteren de laatste JDMS erop gezet, ditmaal naar versie 1.6.2. Werkt erg goed! De 1.6.1 had bij mij nog wat kleine probleempjes, maar ik heb met deze versie nog niks kunnen vinden wat niet werkt. Er zit geen Sense op, maar dat mis ik totaal niet en stiekem was ik al lang op zoek naar een build zonder Sense.

Ik heb er nog niet mee genavigeerd, maar ik krijg wel gewoon een fix. Ook 3G internet en WiFi en de fotocamera (widescreen) werken prima.

Ik ben zo langzamerhand al mijn data aan het verplaatsen van de MCCM 3.4, want ik denk wel dat deze er voorlopig opblijft!

Ik heb in de startup.txt de lcd density van 240 naar 192 gezet, waardoor alles net wat kleiner wordt, maar er veel ruimte over is. Ik heb op de homescreen nu plek gemaakt voor 5 icoontjes horizontaal en 6 verticaal en een eigen lettertype ingesteld. Heerlijk die ruimte!

HD2 @ Android JDMS 1.6.2

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gledVVudWpRpQjqeDYWof8Zm/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aeFDRjdBOS4zjNmUWdG85VtF/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BiqvkW7VKUk1vXVClaauU9Z8/medium.png

Browsen lijkt misschien wat klein, maar ik vind het op deze grootte echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er android op wil moet je HSPL erop zetten, maar geld dat ook als je ROM 3.14 is?
Had zoiets gelezen..
M'n Radio is .15 dus dat zit wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:10

SilencerNL

No remorse

De MDJ FroYo HD v.4.5 is net gereleased, ik ben hem nu aan het downloaden. Ik was al erg tevreden over 4.3 versie, dus ik ben erg benieuwd hoe deze presteert...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
sk0o schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:43:
[...]

via android zelf hoe bedoel je dit?. ik bedoel namelijk dat ik app die op mijn pc staan op me hd2 wil hebben.
Je kan je apps toch via usb op je sd kaart zetten, en dan installeren in android ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Barfman schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:31:
[...]

Je kan je apps toch via usb op je sd kaart zetten, en dan installeren in android ?
heb het zelf niet voor elkaar gekregen. heb verschillende usb mount apps geprobeerd.

Heb er nu MDJ FroYo HD 4.5 opstaan, werkt lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Smarron schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:08:
Eergisteren de laatste JDMS erop gezet, ditmaal naar versie 1.6.2. Werkt erg goed! De 1.6.1 had bij mij nog wat kleine probleempjes, maar ik heb met deze versie nog niks kunnen vinden wat niet werkt. Er zit geen Sense op, maar dat mis ik totaal niet en stiekem was ik al lang op zoek naar een build zonder Sense.
Extra dingetje zoek is op locale switch in de market even installeren en dan Nederlands selecteren.
Nee de taal verandert niet want er zit alleen maar engels in maar alle apps (facebook, twitter, maps etc.)
Denken wel dat de taal op Nederlands staat waardoor de taal van een aantal applicaties (die dit ondersteunen) wel Nederlands word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:10

SilencerNL

No remorse

sk0o schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:01:
[...]

heb het zelf niet voor elkaar gekregen. heb verschillende usb mount apps geprobeerd.

Heb er nu MDJ FroYo HD 4.5 opstaan, werkt lekker
Ik vind hem tegenvallen. Lijkt wel alsof internet zeer traag is (ook via WiFi) en als ik mijn geluiden wil aanpassen, krijg ik een foutmelding dat com.htc.sdm wordt afgesloten.

Edit: Toch maar even de SuperRAM_Froyo_V1.5 proberen...

[ Voor 7% gewijzigd door SilencerNL op 18-12-2010 18:29 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
SilencerNL schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:24:
[...]

Ik vind hem tegenvallen. Lijkt wel alsof internet zeer traag is (ook via WiFi) en als ik mijn geluiden wil aanpassen, krijg ik een foutmelding dat com.htc.sdm wordt afgesloten.

Edit: Toch maar even de SuperRAM_Froyo_V1.5 proberen...
Ik heb nu al 5 keer gehad met froyo V1.5 dat als ik hem reboot ik een zwart scherm krijg maar zie wel de notification bar maar voor de rest is het een zwart vlak,,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

froyo V1.5 zwart scherm had ik ook een keermaar dit had ik toen ik een backup er terug had opgezet.Daar na heb ik de rom er volledig opnieuw opgezet en toen deed die het weer.Let op er staat iets van dat je na de eerste keer geinstalleerd heb je hem dan eerst moet rebooten.Maar nu is het toch de beste en snelste rom
die er is.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:07:
froyo V1.5 zwart scherm had ik ook een keermaar dit had ik toen ik een backup er terug had opgezet.Daar na heb ik de rom er volledig opnieuw opgezet en toen deed die het weer.Let op er staat iets van dat je na de eerste keer geinstalleerd heb je hem dan eerst moet rebooten.Maar nu is het toch de beste en snelste rom
die er is.
Snelste wel, maar niet de beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
Barfman schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:48:
[...]

Snelste wel, maar niet de beste ;)
van de verschillende RAM versies is er voor mij maar 1 waarin alles functioneerd MDJ Froyo Streak RAM 1.4.
de nieuwste versie heeft een camera bug en force closes. superRam van Darkstone heeft in alle versies veel force closes bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 20:32
Wat is eigenlijk het probleem dat van de RAM versies geen enkele Sense bevat. Sense is in feite toch alleen een schil over Android. Daarvoor zou het toch niet uit mogen maken van waar het gedraaid word?

En zit hier al wat schot in, heb XDA een beetje bekeken, maar kan zo direct niet wat vinden. Zelf vind ik Sense toch wel een pre namelijk.
Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.