Ik heb nog nooit in zo'n "leuke" hacked server gezeten (nou ja, mss wel, maar ik leave altijd meteen just in case). Maar ze klinken wel leuk moet ik zeggen. Vooral dat 'Gungame' lijkt me leuk. Maar ergens is het wel raar, hoe meer kills je maakt, hoe meer voordeel je krijgt en dus ook hoe meer kills opnieuw. Zou leuker zijn andersom! Free for all, 50 kills limit ofzo, iederee begint met AC-130 kogels. Heb je 2 kills krijg je een iets minder wapen, totdat je op het eind alleen nog throwing knife hebt ofzo... Veel leuker toch! Dan wordt het steeds spannender.
Ik weet wel dat ik zodra Black Ops uitkomt eens goed ga uitzoeken hoe je zo'n mods maakt. Ik heb echt veel ideeen maar nog nooit gedaan dus zal wel lastig worden. Kan wel programmeren (alleen niet in C++ wat je vast nodig hebt maar dat komt vanzelf wel) maar een mod maken is natuurlijk veel meer dan dat.
Een paar ideeen die ik had of die ik gehoord heb:
1. Gungame maar dan andersom (zoals hierboven beschreven)
2. Capture the Fag... geen idee wie daar mee kwam, een van de tigers, maar het komt erop neer dat er een speler in een roze pakje rond huppelt die als vlag dienst doet, en de rest speelt zoiets als CTF

je moet dus de 'fag' vangen.
3. En een serieuzere mod om cheaters makkelijker te vangen mocht je een eigen server hebben. Het idee is dat je iemand die je verdacht vindt spelen kan opnemen alsof je hem aan het spectaten bent. Er wordt dus een soort van video van hem gemaakt door een 'bot spectator' terwijl jij gewoon door kan spelen. Dan kun je na de match op je gemak de video bekijken en analyzeren en concluderen of hij inderdaad aan het cheaten was.