Als je Win XP hebt werkt de tool overigens niet, dan moet je het ip-adres in je firewall blokkeren. Werkt ook, alleen wat meer omslachtig. Ik heb nog niemand gekicked ermee, gebruik het de laatste dagen maar ben vreemd genoeg nog geen cheater tegengekomen.
Mensen, ik heb er geen zin meer in. Op de een of andere manier kom ik telkens in de meeste flut teams. Zelf ben ik ook niet echt goed, maar ik ga wel voor de objectives, en heb nog bijna een positief K/D ratio. Maar als je tegen zo'n ander team moet wordt je meestal finaal afgeslacht. En als er dan weer een cheater tussenzit heb ik er ook geen zin meer in. Ook is er geen mogenlijkheid meer om de nieuwe maps te spelen. Trailer Park, Carnival, Bailout of wat dan ook, ze komen gewoon bijna nooit meer langs...
Denk dat ik eerst maar weer even een ander spel ga spelen, want zo heb ik er gewoon geen zin meer in...
Denk dat ik eerst maar weer even een ander spel ga spelen, want zo heb ik er gewoon geen zin meer in...
Gisteravond was het vreemd genoeg weer een en al armoe op de servers waar ik speelde, overal aimbots, om gek van te worden.......
Wow, dan kan dit Xifon MW2SA een uitkomst zijn.
Wow, dan kan dit Xifon MW2SA een uitkomst zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door HAMMAR op 25-08-2010 13:16 ]
Tja, speel dan gewoon TDM of FFA, doe ik ook. Objective based games als Domination enz. speel ik alleen met een party waar iedereen weet wat 'ie moet doen.Tromp.et schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:11:
Mensen, ik heb er geen zin meer in. Op de een of andere manier kom ik telkens in de meeste flut teams. Zelf ben ik ook niet echt goed, maar ik ga wel voor de objectives, en heb nog bijna een positief K/D ratio. Maar als je tegen zo'n ander team moet wordt je meestal finaal afgeslacht. En als er dan weer een cheater tussenzit heb ik er ook geen zin meer in. Ook is er geen mogenlijkheid meer om de nieuwe maps te spelen. Trailer Park, Carnival, Bailout of wat dan ook, ze komen gewoon bijna nooit meer langs...
Ben btw erg blij met de overstap naar de PS3 als ik de verhalen over cheaters en hacked servers weer lees. Nooit meer last van, heerlijk! Goed, m'n kdr is nog niet wat ik heb op de PC, maar hij stijgt nog steeds.
nou ik begin MW2 compleet zat te worden.
gisteravond ben ik en half uur bezig geweest om eindelijk eens 1 potje te spelen.
dan flikkerde de server weer uit
dan weer een lag-host waar niet mee te spelen viel.
had ik eindelijk een, lekker aan het laden, en daarna: error
wordt het spuugzat !
Tevens,
Heeft iemand een idee voor de Directx errors die in Mw2 voorkomen?
gisteravond ben ik en half uur bezig geweest om eindelijk eens 1 potje te spelen.
wordt het spuugzat !
Tevens,
Als ik mijn vrienden moet geloven had iedereen gisteren problemen ivm een update aan de servers. Dus dat lijkt me een slecht voorbeeld. Ik moet zeggen dat ik over het algemeen weinig te klagen heb. Er zit wel eens een slechte avond tussen, maar over het algemeen ben ik zelf de host en heb ik verder weinig problemen.tha_crazy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:45:
wordt het spuugzat !
Tevens,
Maar goed, dat het niet goed werkt bij iedereen kon je de afgelopen 24 delen natuurlijk ook al lezen...
Basement Bios ---- Exo-S
Maarja, ik vind objective based games nu eenmaal leuker. Alhoewel FFA ook nog wel te doen is. Maar hoe weet je dan of je een goede party hebt waar iedereen weet wat ie moet doen?superbassie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:20:
[...]
Tja, speel dan gewoon TDM of FFA, doe ik ook. Objective based games als Domination enz. speel ik alleen met een party waar iedereen weet wat 'ie moet doen.
Ben btw erg blij met de overstap naar de PS3 als ik de verhalen over cheaters en hacked servers weer lees. Nooit meer last van, heerlijk! Goed, m'n kdr is nog niet wat ik heb op de PC, maar hij stijgt nog steeds.
Verwijderd
Ik heb totaal geen problemen met Modern Warfare 2, hoor. Ik vind het zelfs een erg leuk spel! Het is ook niet voor niks zo vaak verkocht. Natuurlijk mis ik wel dedicated servers, maar ik wilde het toch al gaan spelen op de XBOX360, in plaats van op de PC (COD4). Maar van cheaters heb ik geen last.
Ik vind het een beter spel dan COD4, op de XBOX tenminste. Over de PC versie kan ik niet oordelen.
Ik vind het een beter spel dan COD4, op de XBOX tenminste. Over de PC versie kan ik niet oordelen.
mja maar die directX errors heb ik al sinds het beginMystikal schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:48:
[...]
Als ik mijn vrienden moet geloven had iedereen gisteren problemen ivm een update aan de servers. Dus dat lijkt me een slecht voorbeeld. Ik moet zeggen dat ik over het algemeen weinig te klagen heb. Er zit wel eens een slechte avond tussen, maar over het algemeen ben ik zelf de host en heb ik verder weinig problemen.
Maar goed, dat het niet goed werkt bij iedereen kon je de afgelopen 24 delen natuurlijk ook al lezen...
Verwijderd
Nee gek he? Je speelt op de XBOX, dan heb je er idd niets of nauwelijks last van.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:00:
Maar van cheaters heb ik geen last.
Verwijderd
Ik Speel op de PS3 en ik heb ook nergens geen last van.
Geen last van cheaters of aimbotters en wallhackers, geen last van mensen die je bannen omdat je NIET cheat.
Geen lag of server time out of server time out, zit of lig lekker languit op de bank heerlijk te schieten.
Heb medelijden met mensen die op de PC zitten te spelen, die zullen wel erg gefrusteerd zijn lijkt mij.
Geen last van cheaters of aimbotters en wallhackers, geen last van mensen die je bannen omdat je NIET cheat.
Geen lag of server time out of server time out, zit of lig lekker languit op de bank heerlijk te schieten.
Heb medelijden met mensen die op de PC zitten te spelen, die zullen wel erg gefrusteerd zijn lijkt mij.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 14:14 . Reden: typo ]
Ah nog ff geduld, met Black Ops zal het allemaal wel beter worden voor de PC gamers. 
Als ik met vrienden speel.Tromp.et schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:56:
[...]
Maarja, ik vind objective based games nu eenmaal leuker. Alhoewel FFA ook nog wel te doen is. Maar hoe weet je dan of je een goede party hebt waar iedereen weet wat ie moet doen?
Verwijderd
Ah, oke, dan heb ik niks gezegd. COD4 op de PC was zeker leuk, maar op een console gamed het toch iets 'relaxter'. Op de bank, en alles wordt voor je geregeld (een goede server zoeken). Maar als het voordeel van dedicated servers op de PC weg is, ja, dan kan je beter op de XBOX of PS3 spelen.
Is dat Ziggo? Zo ja hoeveel is je ping naar bv tweakers?Mystikal schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:46:Aangezien ik op een 80Mbit verbinding zit en regelmatig host ben
Wil zelf ook naar Ziggo maar ben een beetje bang voor lag in MW2(zo toch nog beetje On Topic)
Verwijderd
Vindt je het nodig om dit nog eens te herhalen? Van console fanboy mannetjes als jij raak ik eerder gefrustreerd dan de perikelen op de PC. En wat bedoel je met "geen last van mensen die je bannen omdat je NIET cheat" Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Misschien kun je beter je mond houden ipv dingen lukraak uit je duim te zuigen.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:13:
Ik Speel op de PS3 en ik heb ook nergens geen last van.
Yep, thats' Ziggo. Mijn ping naar tweakers... Geen idee. Ik zit wel op tweakers, maar ben maar beperkt tweaker.wimpie007 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
Is dat Ziggo? Zo ja hoeveel is je ping naar bv tweakers?
Wil zelf ook naar Ziggo maar ben een beetje bang voor lag in MW2(zo toch nog beetje On Topic)
Wildcat, ook al kan ik gedeeltelijk meegaan in je frustratie. Doe het rustig aan. Hier heeft niemand wat aan! Hij speelt liever op de console, wij liever op de pc (en jij en ik weten beiden waarom...)Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:42:
[...]
Vindt je het nodig om dit nog eens te herhalen? Van console fanboy mannetjes als jij raak ik eerder gefrustreerd dan de perikelen op de PC. En wat bedoel je met "geen last van mensen die je bannen omdat je NIET cheat" Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Misschien kun je beter je mond houden ipv dingen lukraak uit je duim te zuigen.
[ Voor 40% gewijzigd door Mystikal op 25-08-2010 15:15 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Sorry, bij nader inzien iets té...... uh...... wild.Mystikal schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:14:
[...]
Yep, thats' Ziggo. Mijn ping naar tweakers... Geen idee. Ik zit wel op tweakers, maar ben maar beperkt tweaker.Als ik thuis ben wil ik het best even voor je checken, als je me even vertelt hoe ik het moet doen.
[...]
Wildcat, ook al kan ik gedeeltelijk meegaan in je frustratie. Doe het rustig aan. Hier heeft niemand wat aan! Hij speelt liever op de console, wij liever op de pc (en jij en ik weten beiden waarom...)
Had idd iets tactvoller gemogen.
Pingen doe je door via Start - Uitvoeren (of zoekbalk) cmd op te geven en dan het commando ping tweakers.net op te geven. Dan kijken hoeveel ms het duurt voordat je een reply krijgt.
Verwijderd
Ten eerste ik herhaal niets!!Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:42:
[...]
Vindt je het nodig om dit nog eens te herhalen? Van console fanboy mannetjes als jij raak ik eerder gefrustreerd dan de perikelen op de PC. En wat bedoel je met "geen last van mensen die je bannen omdat je NIET cheat" Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Misschien kun je beter je mond houden ipv dingen lukraak uit je duim te zuigen.
Je voelt je eigen nogal aangesproken! Ik had het niet tegen iemand persoonlijk hoor.
Maar ik probeer het topic alleen een beetje positief te houden voor diegene die dit met plezier willen lezen ipv al die negatieve reactie's.
En ik ben zeker geen console fanboy speel ook spellen op PC. Maar aangezien jij dus een PC-fanboy bent ben je dus op je tenen getrapt?
Wat betreft dat sommige mensen je bannen omdat je NIET cheat. Ik maakte regelmatig mee met andere games op de PC dat er werd geroepen dat diegen aan het cheaten was, terwijl dat niet zo was, maar de host vond dat waarschijnlijk wel en die persoon werd toen zonder pardon eruit geknikkerd.
No offi btw
Lees je eigen post nog eens na. Het was zeker een positieve post, voor de PS3 wel te verstaan. Verder voegt je post totaal niks toe omdat het geen wat je zegt al talloze keren is gezegd. En het is zeker heel makkelijk te lezen als een troll naar de PC toe.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
Ten eerste ik herhaal niets!!
Je voelt je eigen nogal aangesproken! Ik had het niet tegen iemand persoonlijk hoor.
Maar ik probeer het topic alleen een beetje positief te houden voor diegene die dit met plezier willen lezen ipv al die negatieve reactie's.
Niet op de teentjes getrapt, maar als er PC problemen besproken worden en ineens roept iemand 'lekker op de PS3 spelen, geen last van cheaters, aimbotters of wallhackers' dan is dat nogal trollerig.En ik ben zeker geen console fanboy speel ook spellen op PC. Maar aangezien jij dus een PC-fanboy bent ben je dus op je tenen getrapt?
Zelfde als het PS3 netwerk een keer plat ligt en een PC gebruiker midden in een discussie daarover roept 'Heerlijk op de PC nooit last van het netwerk dat plat ligt'. Snap je ?
Mja, dat is dan weer het nadeel van dedicated servers en/of mensen de gelegenheid geven om te bannen. Ze bannen als het hun goed uitkomt. Ik heb inderdaad meegemaakt dat ik gebanned werd in een potje MW2 omdat iemand het niet kon hebben dat ie mij telkens tegen kwam terwijl ik net een shotun in handen hadWat betreft dat sommige mensen je bannen omdat je NIET cheat. Ik maakte regelmatig mee met andere games op de PC dat er werd geroepen dat diegen aan het cheaten was, terwijl dat niet zo was, maar de host vond dat waarschijnlijk wel en die persoon werd toen zonder pardon eruit geknikkerd.
No offi btw
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Right... dus nu ben ik ineens een PC fanboyVerwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
En ik ben zeker geen console fanboy speel ook spellen op PC. Maar aangezien jij dus een PC-fanboy bent ben je dus op je tenen getrapt?
hier moet ik toch echt ff op reageren..Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:42:
[...]
waarom zouden mensen in godsnaam niet mogen melden dat het op de ps3 wel lekker speelt? Ik zie dagelijks tig whine/rants langskomen over cheaters op de pc en hoe kut het wel niet allemaal is (en ondertussen natuurlijk wel allemaal stug doorspelen
"vind je het nodig om dit te herhalen" zeg je, ik denk dat je jezelf dan ook wel mag afvragen: vind je het nodig om elke dag te bitchen over alle cheaters.
dus laat iedereen gewoon in z'n waarde (ook al komt ie niet heel tactvol over
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Dat was eigenlijk ook gewoon het probleem, het kwam er nogal lomp uitamahusu schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:42:
[...]
(ook al komt ie niet heel tactvol over)
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Jij hebt de reden van mijn reactie gewoon helemaal niet begrepen, het ging idd om de manier waarop pinnokio zijn mening gaf. Maar goed, het is niet de eerste keer dat jij een reactie van mij niet begrijpt, dus laat maaramahusu schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:42:
[...]
hier moet ik toch echt ff op reageren..
( )
Verwijderd
Tjee...... Wat een rare discussie word het zo ( ik begon niet te verwijten dat iemand een PC of console fanboy was.)Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:39:
[...]
Right... dus nu ben ik ineens een PC fanboyOok ik heb een console en speel bepaalde spellen hier op en anderen zoals shooters weer op de PC. Het ging mij erom dat jouw post een klein beetje provocerend overkwam, of trollerig, hoe je het noemen wilt en zéker niet positief.
Maar idd wildcat1 en Beany de post kwam misschien wel wat trollerig over maar ik en sommige meer worden het een beetje beu dat er een helehoop dezelfde problemen over de PC hier gepost wordt. de wel bekende dingen als wallhacker aimbotter e.d.
Dus ik probeer een positieve post voor andere die dit topic lezen en het spel nog willen kopen.....al ben je dan te laat want zo'n goed spel moet je al bijna een jaar aan het spelen zijn, dat er bij de console uuhh minder problemen zijn.
Ook mag iedereen weten waarop die het spel speelt natuurlijk zelf weten.
Ik speel op beide games zowel PS3 en PC.
Dus bij deze "het was niet mijn bedoeling om de PC gamers hier te provoceren met mijn vorige post "
beany schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:32:
[...]Verder voegt je post totaal niks toe omdat het geen wat je zegt al talloze keren is gezegd.
tha_crazy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:45:
wordt het spuugzat !
Damn wat speelt het lekker op de XBOX
Geen cheaters
Betere matchmaking
Geen framedrops
Geen cheaters
Betere matchmaking
Geen framedrops
Maar daar zie ik geen sneer naar een ander platform... Het ging erom dat PC gamers problemen hebben en iemand er tussen door stuiterd met de vernieuwende info dat die problemen er op de PS3 niet zijn. Maar goed, we zijn helemaal offtopic. Laten we het over MW2 hebben!
Staan er eigenlijk nog nieuwe mappacks op de planning? Ik heb daar nog niks over gelezen... Er 'missen' nog wel wat maps uit CoD4 die ik graag in MW2 wil zien... zoals Shipment!
Neh, grapje... Maar wel bijvoorbeeld Crossfire, District en Bog. Iemand hier iets van info over?
Verwijderd
Hey.... pssst dat mag je hier niet zeggen, krijg je boze mensen van en ik kan het wetenwimpie007 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:09:
Damn wat speelt het lekker op de XBOX![]()
Geen cheaters
Betere matchmaking
Geen framedrops
De host tool die ik een keer gebruikte werkte niet.
Ik was host en zag geen andere connecties die ik kon kicken.
Mystikal PM even de naam van dat programma. Ik zit zelf achter een router maar mijn NAT is gewoon open.
Mystikal PM even de naam van dat programma. Ik zit zelf achter een router maar mijn NAT is gewoon open.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Xifon MW2SASc0rPi0N schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:16:
Al moet ik zeggen dat dat ding bij mij ook niet zo heel lekker werkt. Volgens mij moeten spelers 'iets' doen voordat de ban tool doorheeft dat die speler er is.
Ik dacht dat ze het bij 2 mappacks zouden laten, lijkt me ook logisch aangezien black ops er al weer aan komt.
Ik heb gisteren mn killstreak veranderd naar CP, predator, harrier (wilde emergency drop maar heb ik nog niet vrijgespeeld in deze prestige), eerst had ik predator/harrier/CG. Dit speelde veel lekkerder, ik merk dat ik heel vaak 4 kills maak ipv 5 waardoor ik nu toch nog iets aan mn streak heb. Ook hoef ik niet meer voorzichtig te gaan spelen als ik mn harrier heb en ga ik weer gewoon voor de objective/kills.
Dit heeft er ook voor gezorgd dat ik een aantal top-potjes heb gespeeld. (mooie killstreaks uit de CP hielpen natuurlijk mee)
Ik heb gisteren mn killstreak veranderd naar CP, predator, harrier (wilde emergency drop maar heb ik nog niet vrijgespeeld in deze prestige), eerst had ik predator/harrier/CG. Dit speelde veel lekkerder, ik merk dat ik heel vaak 4 kills maak ipv 5 waardoor ik nu toch nog iets aan mn streak heb. Ook hoef ik niet meer voorzichtig te gaan spelen als ik mn harrier heb en ga ik weer gewoon voor de objective/kills.
Dit heeft er ook voor gezorgd dat ik een aantal top-potjes heb gespeeld. (mooie killstreaks uit de CP hielpen natuurlijk mee)
Als ik werkeloos thuis zat en mn krat bier leeg was dan zou ik wel eens willen gaan tellen hoeveel van de 25 delen daadwerkelijk over MW2 inhoud/taktiek etc gaan. Vrees dat we wel richting de 75% lag/cheat/matchmaking posts gaan. 
Ben ik overigens de enige die principieel geen commando (pro) gebruikt ? Heb wel degelijk een runner class (uzi+aa12; vreselijk effectief op kleine maps) maar weiger 'if you cant beat them, join them' toe te passen. Tuben/campen prima, doe ik zelf ook wel hier en daar en zijn prima counter-measures tegen.
Had ze goed gestaan bij IW als ze een balance-patch hadden uitgebracht. Er zijn zat zaken die ze met een relatief simpele patch hadden kunnen aanpakken. Maar het zal ze een zorg zijn met die verkoop aantallen, de buit is toch al binnen.
Ben ik overigens de enige die principieel geen commando (pro) gebruikt ? Heb wel degelijk een runner class (uzi+aa12; vreselijk effectief op kleine maps) maar weiger 'if you cant beat them, join them' toe te passen. Tuben/campen prima, doe ik zelf ook wel hier en daar en zijn prima counter-measures tegen.
Had ze goed gestaan bij IW als ze een balance-patch hadden uitgebracht. Er zijn zat zaken die ze met een relatief simpele patch hadden kunnen aanpakken. Maar het zal ze een zorg zijn met die verkoop aantallen, de buit is toch al binnen.
ik snap de reden van jouw reactie dondersgoed, maar jij voelt je meteen persoonlijk aangevallen, terwijl wat pinokkio zegt gewoon de keiharde waarheid is.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:52:
[...]
Jij hebt de reden van mijn reactie gewoon helemaal niet begrepen, het ging idd om de manier waarop pinnokio zijn mening gaf. Maar goed, het is niet de eerste keer dat jij een reactie van mij niet begrijpt, dus laat maar
je moet niet denken dat je als pc speler het alleenrecht hebt om te zeiken op de game en als iemand anders er wat van zegt voel je je op je teentjes getrapt
maar enniewees, idd ik snap je niet, want ik speel op console en heb toch een stuk minder frustraties (dit ga je ws weer zien als een persoonlijke aanval, so hold your pants on
game on!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik heb niet zo'n moeite met commando, ik gebruik het zelf nauwelijks (alleen op LMG class omdat switchen lang duurt en zo CQC ook mogelijk is) Ik zie ook nooit mensen met knife only een game domineren ofzo.
Op mijn runner klasse gebruik ik ninja zodat niemand me aan hoort komen, dit heeft voor mij het gevolg dat ik veel meer kills maak.
Op mijn runner klasse gebruik ik ninja zodat niemand me aan hoort komen, dit heeft voor mij het gevolg dat ik veel meer kills maak.
Heb je die WinPcap geïnstalleerd? Daarnaast, heb je de juiste netwerk adapter geselecteerd.Sc0rPi0N schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:16:
Tot slot wel een kleine opmerking: de tool werkt enkel als je een ethernet adapter kiest (en dus ook connectie hebt via daar). Wireless etc werkt niet samen met deze tool.
Ik weet dat het niet mag maar ik doe het even lekker toch 
Wie heeft er een knappe gecrakte versie van MW2, ik ben steam SPUUGZAT!!!!
Ik denk een half uurtje geledennog even lekker te gaan schieten, maarnee een steam update is voor de 47894685763548673 weer in het water gelopen waardoor hij niet meer verder gaat
Ik denk een half uurtje geledennog even lekker te gaan schieten, maarnee een steam update is voor de 47894685763548673 weer in het water gelopen waardoor hij niet meer verder gaat
Verwijderd
Dan moet je AlterIWN gebruiken, ik ga hier geen links geven, maar ik heb het wel :3Spongerobie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:15:
Iemand hier die de Dictator title (Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing) legit gehaald heeft? 
Zelf nooit geprobeerd, maar ik hoorde dat je daarvoor het beste de AUG kan gebruiken ivm het kleinere magazijn...
Zelf nooit geprobeerd, maar ik hoorde dat je daarvoor het beste de AUG kan gebruiken ivm het kleinere magazijn...
Gedaan:Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:20:
[...]
Sorry, bij nader inzien iets té...... uh...... wild.
Had idd iets tactvoller gemogen.
Pingen doe je door via Start - Uitvoeren (of zoekbalk) cmd op te geven en dan het commando ping tweakers.net op te geven. Dan kijken hoeveel ms het duurt voordat je een reply krijgt.
10
13
10
25
zijn de scores.
http://xifon.eu/mw2sa/Sc0rPi0N schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:16:
Ik had vandaag wederom een nuke, maar ik was (letterlijk) 0,5 sec te laat net inzetten. Het ging ook niet eerder want ze haalde die verdomde choppergunner niet van me neer!!! Damn!!!
[ Voor 36% gewijzigd door Mystikal op 25-08-2010 20:07 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Ik heb vanavond met de Mini-Uzi, Vector en UMP45 op Hardcore geschoten, maar ik vind de UMP45 nog steeds het beste. Ik denk dat dit grotendeels door de Iron Sight komt.
ACR met Silencer en Heartbeat Sensor is ook heerlijk op Hardcore Domination, CTF of Demolition. Ik dacht dat ik Hardcore moeilijk zou vinden, maar ik ben er beter in dan Core. Misschien komt dat omdat ik COD4 op de PC standaard op Hardcore speelde. Bij m'n Secondary weapon slot had ik Akimbo Raffica's met silencer, en die schieten ook fantastisch
Iemand tips voor goede killstreaks? Ik ben zo'n speler die moeite heeft om een 5 killstreak te halen, maar toch het liefst eentje die begint met Predator. Ik heb nu Predator - Attack Helicopter - Stealth Bomber.
ACR met Silencer en Heartbeat Sensor is ook heerlijk op Hardcore Domination, CTF of Demolition. Ik dacht dat ik Hardcore moeilijk zou vinden, maar ik ben er beter in dan Core. Misschien komt dat omdat ik COD4 op de PC standaard op Hardcore speelde. Bij m'n Secondary weapon slot had ik Akimbo Raffica's met silencer, en die schieten ook fantastisch
Iemand tips voor goede killstreaks? Ik ben zo'n speler die moeite heeft om een 5 killstreak te halen, maar toch het liefst eentje die begint met Predator. Ik heb nu Predator - Attack Helicopter - Stealth Bomber.
Ik zou persoonlijk Harrier en Pavlow nemen. Harrier heeft een airstrike en tijd om al stilhangend nog eat extra kills te maken. De Pavlow kan inderdaad neer worden gehaald maar maakt ergens tussen de 2 en 10 kills. Mijn ervaring met de Stealth is dat je blij mag zijn als ie 3 kills maakt.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:34:
Ik heb vanavond met de Mini-Uzi, Vector en UMP45 op Hardcore geschoten, maar ik vind de UMP45 nog steeds het beste. Ik denk dat dit grotendeels door de Iron Sight komt.
Verwijderd
Stealth Bomber is wel veel leuker om te gebruiken dan die saaie Pavelow. Als je dan af en toe zo'n 5 of 6 kills krijgt met een tapijt aan bommen is best vet 
Maar inderdaad, als je puur op kills kijkt is Pavelow een betere keuze.
Maar inderdaad, als je puur op kills kijkt is Pavelow een betere keuze.
Het feit dat er zoveel geklaagd wordt over de connectie en cheaters geeft alleen maar aan dat er ook daadwerkelijk iets goed mis is met dit spel. Ik ben nog maar benieuwd hoe dit met black ops gaat worden. Ze roepen nu steeds dat ze wel alles goed doen wat IW fout heeft gedaan, maar het klinkt voor mij meer alsof ze het echt daarom doen, om IW als het ware uit te lachen. Ik ben benieuwd of ze het ook waar kunnen maken. Het zou me echt niets verbazen als de helft van de ergernissen ook weer gewoon in black ops zit.
Ik ben niet principieel tegen commando, maar wel principieel tegen de runner classes met commando. Iemand die een normale class heeft met commando heb ik niet zoveel moeite mee, dan heeft hij ook moeite om dichtbij te komen dus is het wel weer eerlijk. Maar iemand met lightweight en marathon zit zo snel op je dat je er gewoon niets tegen kunt doen, en om dan ook nog commando te gaan gebruiken is gewoon overkill. Ik heb zelf sinds kort wel een lightweight / marathon class (werkt erg lekker met de UMP vooral in FFA) maar daar gebruik ik toch veel liever ninja pro bij dan dat lelijke commando.bongholio schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:35:
AlterIWnet is de enige gecrackte versie geloof ik. En zolang jij het spel legaal hebt is er niets illegaals aan om het spel te downloaden. Maar stel je er maar niet te veel van voor, het werkt allemaal maar half. Er zijn maar weinig spelers dus ping is meestal slecht en er zitten net zoveel cheaters. En je word ook daar om de haverklap voor geen reden voor cheater uitgemaakt. Het enige verschil is dat ze je daar even twee of drie kills recorden en op het forum posten en je bent gebanned. Als je een beetje goed bent hou je het nog geen twee weken uit. Vandaar dat er ook voornamelijk slechte spelers zitten, de goede zijn allemaal gebanned. Toen ik zelf gebanned was (dit was voordat ik MW2 op de pc had) heb ik een tijdje op het forum geprobeerd te argumenteren waarom mijn ban onzin was (ze zeiden dat ik een no-recoil hack had toen ik met de scar speelde... dat ding heeft gewoon amper recoil) heb ik nog veel ergere gevallen gezien. Mensen die gewoon echt NIET cheaten worden gerecord en dan zit er een groepje admins op het forum die hun meteen bannen. Ik heb toen nog in 4 of 5 threads ook voor andere mensen geroepen dat ze duidelijk niet aan het cheaten waren, maar dat heeft me ook een ban op het forum opgeleverd. Het gaat er eerlijk aan toe daar!Spongerobie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:15:
[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 25-08-2010 21:56 ]
Ik heb enkel de Single-Players van elke CoD game gespeeld, dus ik kan mezelf wel een buitenstaander noemen in dit MP-wereldje.
Wat ik even kwijt wil: ik lees at random de laatste maanden de drie meest recente pagina's telkens van dit topic even door en zie om de haverklap berichten als: "veel cheaters", "ik word vaak voor cheater uitgekakt", "veel lag / server klapt er vaak uit" en "hopelijk is CoD:Black Ops beter in alles".
Dus ik vraag me nu eens echt af waarom jullie het dan überhaupt spelen als het grotendeels enkel frustraties oplevert? Ik herinner me de SP van CoD4 en qua graphics en FPS-technieken waren er toch niet voldoende verschillen met CoD6 om een pagina mee te vullen hoor.
Wat ik even kwijt wil: ik lees at random de laatste maanden de drie meest recente pagina's telkens van dit topic even door en zie om de haverklap berichten als: "veel cheaters", "ik word vaak voor cheater uitgekakt", "veel lag / server klapt er vaak uit" en "hopelijk is CoD:Black Ops beter in alles".
Dus ik vraag me nu eens echt af waarom jullie het dan überhaupt spelen als het grotendeels enkel frustraties oplevert? Ik herinner me de SP van CoD4 en qua graphics en FPS-technieken waren er toch niet voldoende verschillen met CoD6 om een pagina mee te vullen hoor.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Het is vaak zo dat je in een topic als deze alleen de negatieve kant van het spel hoort, omdat dat veelbesproken dingen zijn. Soms moet je even je frustratie kwijtR3veNG schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:05:
Ik heb enkel de Single-Players van elke CoD game gespeeld, dus ik kan mezelf wel een buitenstaander noemen in dit MP-wereldje.
Het is echt wel een leuk spel, en ook de multiplayer is erg tof. Af en toe een cheater hier en daar, valt allemaal reuze mee! Als je in een game terecht komt met een cheater heb je dat snel genoeg door en is het slimste om gewoon een nieuwe game te starten. Of je kiest ervoor te blijven en je te ergeren aan de cheater(s).
Omdat het spel opzich wel erg leuk is. En dus moeten we het hebben van de potjes zonder cheaters om te kunnen genieten. Probleem is dat je zomaar een avond kan hebben met in elk potje wel een cheater. Maar aan de andere kant ook avondjes zonder cheater, zoals vanavondR3veNG schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:05:
Maar frustrerend blijft het zeker.
Dat bedoelde ik ook inderdaad, de combinate runner + commando. Ach zo zijn er wel meer twijfelachtige taktieken.NickThissen schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:53:
....
Ik ben niet principieel tegen commando, maar wel principieel tegen de runner classes met commando. Iemand die een normale class heeft met commando heb ik niet zoveel moeite mee, dan heeft hij ook moeite om dichtbij te komen dus is het wel weer eerlijk. Maar iemand met lightweight en marathon zit zo snel op je dat je er gewoon niets tegen kunt doen, en om dan ook nog commando te gaan gebruiken is gewoon overkill. Ik heb zelf sinds kort wel een lightweight / marathon class (werkt erg lekker met de UMP vooral in FFA) maar daar gebruik ik toch veel liever ninja pro bij dan dat lelijke commando.
...
Denk dat ik me in het algemeen het meeste erger aan figuren die moedwillig bezig zijn het spel plezier van anderen te verpesten. Vraag me af of dat irl ook van die irritante figuren zijn waar je met een boog omheen loopt. Ben dan ook not amused als ik een vriend/kennis erop betrap, vooral het "wat is het probleem, is toch lachen man ?" argument valt nogal verkeerd dan.
Maar zoals eerder opgemerkt, als het dan allemaal goed werkt en de cheaters/lamers blijven weg dan is en blijft het voor mij nog steeds leuk.
Ik had net de beste host die ik tot nu toe tegen ben gekomen in Ground War:

Hij had een 200mb verbinding van XMS, verklaart het dus wel maar ik zou wel vaker zulke hosts willen hebben.

Hij had een 200mb verbinding van XMS, verklaart het dus wel maar ik zou wel vaker zulke hosts willen hebben.
Netjes inderdaad!
De lag ligt ook niet aan IW
De lag ligt ook niet aan IW
[ Voor 50% gewijzigd door Mystikal op 25-08-2010 23:02 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Ik meende al mensen van GoT te zien nota bene ik dat potje ook nog als laatste gekilled was een ander potjereemprive schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:43:
Ik had net de beste host die ik tot nu toe tegen ben gekomen in Ground War:
[afbeelding]
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of zijn de meeste cheaters toch weer duitsers? Ging vanavond weer lekker (tegenwoordig met Hardcore moshpit weer wat meer zin om te spelen) en ineens komen Baum en Busch binnen met, u raad het al, dikke hvy machineguns aimbot, wallhack en gaan... erg spijtig (was dan wel weer humor dat hun teamleden ook begonnen te bitchen omdat ze hadden gespect)
Verder moet ik zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer plezier in het spel terug vind op de wat orthodoxere tijden (3 - 6 uur 's nachts). Leuke tegenstanders, redelijke tactiek die wordt ingezet en goed gebalanceerde teams. en als toetje op de slagroompudding, geen cheaters.
Laatst potje HQ op terminal met de HQ bij die hamburgertent in de hoek als je doorloopt bij de roltrappen. Was echt mooi om te zien hoe we als team advance-den steeds per 2 of drie en elkaar rug en frontal dekking gaven (vanaf de metaalpoortjes) terwijl de tegenstander hetzelfde deed vanaf de roltrappen en die plantenbak. En dat zonder vooraf ingedeelde teams (iig geen clantags en mensen joinde in de lobby per 1) heerlijk, kan ik zeker aanraden.
Verder moet ik zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer plezier in het spel terug vind op de wat orthodoxere tijden (3 - 6 uur 's nachts). Leuke tegenstanders, redelijke tactiek die wordt ingezet en goed gebalanceerde teams. en als toetje op de slagroompudding, geen cheaters.
Laatst potje HQ op terminal met de HQ bij die hamburgertent in de hoek als je doorloopt bij de roltrappen. Was echt mooi om te zien hoe we als team advance-den steeds per 2 of drie en elkaar rug en frontal dekking gaven (vanaf de metaalpoortjes) terwijl de tegenstander hetzelfde deed vanaf de roltrappen en die plantenbak. En dat zonder vooraf ingedeelde teams (iig geen clantags en mensen joinde in de lobby per 1) heerlijk, kan ik zeker aanraden.
Dat merk ik zelf ook, speel dan op de Xbox.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 01:28:
Ligt het nou aan mij of zijn de meeste cheaters toch weer duitsers? Ging vanavond weer lekker (tegenwoordig met Hardcore moshpit weer wat meer zin om te spelen) en ineens komen Baum en Busch binnen met, u raad het al, dikke hvy machineguns aimbot, wallhack en gaan... erg spijtig (was dan wel weer humor dat hun teamleden ook begonnen te bitchen omdat ze hadden gespect)
Maar net een paar potjes gespeeld, TDM, ging de hele tijd gelijk op qua scores, niet meer dan 300 punten verschil, op het eind dan altijd wel even spannend welk team gaat winnen.
Gister heb ik met een stel bekenden gespeeld en het contact verliep via Teamspeak en ik moet zeggen dat dit veel toevoegt aan het spel. Nu ineens kun je teamgenoten waarschuwen en dat merk je uiteindelijk in de punten. Campers kun je meteen doorgeven en er met twee man meteen iets aan doen. Domination werd door ons wel erg vaak gewonnen en dat kwam zuiver door de communicatie. 
Wat mij de afgelopen dagen opvalt is dat er weer meer cheaters komen en het lijkt erop dat er een nieuwe versie van bestaande cheats is uitgebracht aangezien het aantal cheaters behoorlijk stijgt. Dit betekent dat er over twee weken weer een bangolf gaat komen waardoor het weer rustig is. Waarom ik dit zeg? Nou, je kunt het verloop van de afgelopen maanden in een grafiek plotten en dan zul je zien dat op een zeker moment het aantal cheaters fors stijgt en dat er 2 tot 4 weken daarna een bangolf komt. Daarna is het weer rustiger.
Maar goed, ik ben alleen nog maar bezig met mijn challenges en zal niet nog eens in prestige gaan (zit nu op prestige 1). Het wordt al wel moeilijker om alles te halen omdat de makkelijke challenges lang geleden al zijn gehaald en nu de tijdrovende challenges aan de beurt zijn. SitRep is er zo één, gister werden er veel claymores neergelegd die ik kon wegknallen maar normaliter kom je ze niet zo vaak tegen wat dan weer jammer is. Tactical inserts zie ik ook niet veel meer en het lijkt er steeds meer op dat de algemene speelstijl aan het veranderen is doordat meer mensen met semtex gooien.
Wat mij de afgelopen dagen opvalt is dat er weer meer cheaters komen en het lijkt erop dat er een nieuwe versie van bestaande cheats is uitgebracht aangezien het aantal cheaters behoorlijk stijgt. Dit betekent dat er over twee weken weer een bangolf gaat komen waardoor het weer rustig is. Waarom ik dit zeg? Nou, je kunt het verloop van de afgelopen maanden in een grafiek plotten en dan zul je zien dat op een zeker moment het aantal cheaters fors stijgt en dat er 2 tot 4 weken daarna een bangolf komt. Daarna is het weer rustiger.
Maar goed, ik ben alleen nog maar bezig met mijn challenges en zal niet nog eens in prestige gaan (zit nu op prestige 1). Het wordt al wel moeilijker om alles te halen omdat de makkelijke challenges lang geleden al zijn gehaald en nu de tijdrovende challenges aan de beurt zijn. SitRep is er zo één, gister werden er veel claymores neergelegd die ik kon wegknallen maar normaliter kom je ze niet zo vaak tegen wat dan weer jammer is. Tactical inserts zie ik ook niet veel meer en het lijkt er steeds meer op dat de algemene speelstijl aan het veranderen is doordat meer mensen met semtex gooien.
Waar is die informatie te vinden?bazs2000 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 07:45:
Basement Bios ---- Exo-S
Nou, een tijd geleden ben ik ontzettend bezig geweest om een manier te vinden om stats te exporteren. Bij die zoektocht heb ik alleen iets gehad aan communities waar cheats en hacks werden besproken en toen kwam ik er achter dat er een correlatie bestaat tussen een forse toename in cheaters en de bangolf die daarop ontstond.
Het verloop van die toename resulteerde ineens tot gebande gebruikers die daarover hun beklag deden waarna er weer versneld aan een andere versie van de betreffende cheat werd gewerkt. En dan was het weer wat rustiger tijdens het spelen. Op dit moment is het aantal spelers met een aimbot weer fors toegenomen en doe ik mijn voorspelling.
Ik moet wel zeggen dat de kleuters die op dit moment met aimbots spelen wel heel erg zijn aangezien het soms niet meer mogelijk is om normaal te lopen. Je weet na 1,5 minuut al dat het potje met een nuke zal eindigen en soms duurt het niet eens 1,5 minuut omdat de nuke al vrij snel wordt ingezet. Kan makkelijk in maps als wasteland of rust (rust heb ik trouwens in geen maanden meer voorbij zien komen bedenk ik net?).
Het is echt verachtelijk hoe men aan die cheats komt. Ze melden zich aan op een forum en blaten wat over wat zij willen en daarna zie je van die gasten topics maken over hoe-cool-of-zij-wel-niet-zijn.
Treurig, de meeste van die gasten kunnen niet eens normaal schrijven dus dat zal de reden ook wel zijn dat ze valsspelen, ze kunnen gewoon niets. Trieste lui.
Maarja, dit is niet alleen MW2 zo, dit is met alle spellen zo die vaak worden gespeeld. BF:BC2 dan, je wilt niet weten hoeveel cheats daar al voor zijn. Ik weet zeker dat dit met Blackops ook gaat gebeuren al is de impact anders omdat je ze beter kunt ontlopen. Dat is dan weer het voordeel van dedicated servers.
@ Mystikal:
Die informatie geef ik niet, daarvoor zul je zelf op onderzoek uit moeten gaan gezien de kinderlijke eenvoud hoe je aan cheats kunt komen.
Het verloop van die toename resulteerde ineens tot gebande gebruikers die daarover hun beklag deden waarna er weer versneld aan een andere versie van de betreffende cheat werd gewerkt. En dan was het weer wat rustiger tijdens het spelen. Op dit moment is het aantal spelers met een aimbot weer fors toegenomen en doe ik mijn voorspelling.
Ik moet wel zeggen dat de kleuters die op dit moment met aimbots spelen wel heel erg zijn aangezien het soms niet meer mogelijk is om normaal te lopen. Je weet na 1,5 minuut al dat het potje met een nuke zal eindigen en soms duurt het niet eens 1,5 minuut omdat de nuke al vrij snel wordt ingezet. Kan makkelijk in maps als wasteland of rust (rust heb ik trouwens in geen maanden meer voorbij zien komen bedenk ik net?).
Het is echt verachtelijk hoe men aan die cheats komt. Ze melden zich aan op een forum en blaten wat over wat zij willen en daarna zie je van die gasten topics maken over hoe-cool-of-zij-wel-niet-zijn.
Treurig, de meeste van die gasten kunnen niet eens normaal schrijven dus dat zal de reden ook wel zijn dat ze valsspelen, ze kunnen gewoon niets. Trieste lui.
Maarja, dit is niet alleen MW2 zo, dit is met alle spellen zo die vaak worden gespeeld. BF:BC2 dan, je wilt niet weten hoeveel cheats daar al voor zijn. Ik weet zeker dat dit met Blackops ook gaat gebeuren al is de impact anders omdat je ze beter kunt ontlopen. Dat is dan weer het voordeel van dedicated servers.
@ Mystikal:
Die informatie geef ik niet, daarvoor zul je zelf op onderzoek uit moeten gaan gezien de kinderlijke eenvoud hoe je aan cheats kunt komen.
gisteravond was het treurig. Ging lekker op derail HC TDM, komen er 2 teammates aan en beginnen alle teamleden neer te schieten. OOps sry no tag. Dikke bullshit.
De pingtijden in de spelerstabel heb ik ook niet meer weer gezien, zal wel een gemodde server zijn geweest waar ik in zat.
De pingtijden in de spelerstabel heb ik ook niet meer weer gezien, zal wel een gemodde server zijn geweest waar ik in zat.
Ik denk dat hij de informatie over de bangolfen en het aantal cheaters bedoeldbazs2000 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:00:
@ Mystikal:
[ Voor 38% gewijzigd door MeneerKrab op 26-08-2010 09:17 ]
Juist ja, zo had ik die vraag niet gezien. 
Die informatie zie je door te spelen, een toename van cheaters meemaken en de fora in de gaten houden waarmee je ziet dat meer mensen een cheat willen gebruiken of al gebruiken. Vervolgens zie je op diverse fora dat er een lading gebruikers zijn gebanned en in het spel is het ook wat rustiger. Precieze aantallen zijn er dan ook niet.
Die informatie zie je door te spelen, een toename van cheaters meemaken en de fora in de gaten houden waarmee je ziet dat meer mensen een cheat willen gebruiken of al gebruiken. Vervolgens zie je op diverse fora dat er een lading gebruikers zijn gebanned en in het spel is het ook wat rustiger. Precieze aantallen zijn er dan ook niet.
Nou, niet dat die gasten lekker bezig waren moet ik wel zeggen dat ik niet altijd meer een tag boven de spelers zie. Zo schiet ik nog weleens op teammates omdat de tag onzichtbaar is. Meestal zitten ze dan in een hoekje of schuilen ergens achter want als ze normaal rondlopen dan zie je wel een tag. Ben ik de enige die dat heeft?MeneerKrab schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:14:
gisteravond was het treurig. Ging lekker op derail HC TDM, komen er 2 teammates aan en beginnen alle teamleden neer te schieten. OOps sry no tag. Dikke bullshit.
[ Voor 44% gewijzigd door bazs2000 op 26-08-2010 10:01 ]
Je bent niet de enige. Maar ik speel geen hardcore, dus ik heb er niet echt last van anders dan dat ik kogels verspil.bazs2000 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:58:
[...]
Nou, niet dat die gasten lekker bezig waren moet ik wel zeggen dat ik niet altijd meer een tag boven de spelers zie. Zo schiet ik nog weleens op teammates omdat de tag onzichtbaar is. Meestal zitten ze dan in een hoekje of schuilen ergens achter want als ze normaal rondlopen dan zie je wel een tag. Ben ik de enige die dat heeft?
Bedankt voor het vertrouwen! Inderdaad, ik hoef geen cheats! Kom op zeg... Als de tegenstander met cheats speelt en ik zonder heeft de tegenstander al een klus aan meMeneerKrab schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:14:
[...]
Ik denk dat hij de informatie over de bangolfen en het aantal cheaters bedoeld
Okay, totaal geen harde cijfers dus. Dat wil niet zeggen dat je ongelijk hebt hoor, maar het leek erop dat je met harde bewijzen kon komen in je eerste verhaal. Dat is dus niet het geval. Ik vind het aantal cheaters sowieso erg meevallen. Maar goed, dat komt voor een groot deel door de spelmodi. Demolition en Team Tactical lenen zich daar niet echt voor. En daarom speel ik die spelmodi ookbazs2000 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:58:
Juist ja, zo had ik die vraag niet gezien.
Basement Bios ---- Exo-S
Het ging niet om vertrouwen hoor maar op een site als deze geef ik niet gauw bronnen die daarmee zijn gerelateerd. Anders zou ik misschien onverhoopt mensen naar pagina's loodsen om ze vervolgens in het spel weer tegen te komen bepakt met aimbot.
Heb deze maar eens besteld voor mijn xbox360. Eens kijken of ik hiermee wat lekkerder/beter ga spelen.

Deze heeft soepelere triggers, grotere bumpers en andere analog sticks. Ook heb je 2 "combat" buttons onderop, die je zelf kunt instellen.

Deze heeft soepelere triggers, grotere bumpers en andere analog sticks. Ook heb je 2 "combat" buttons onderop, die je zelf kunt instellen.
Verwijderd
Zou je dit kunnen motiveren? Dit zijn toch, net als vele andere modussen, gewoon cheat faciliterende speelmodussen? Ik bedoel, ik snap dat Hardcore cheaten meer faciliteerd bij gebrek aan killcam, maar deze twee zijn toch gewoon net zo cheatgevoelig als bijvoorbeeld FFA, Domination etc.Mystikal schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:44:
Okay, totaal geen harde cijfers dus. Dat wil niet zeggen dat je ongelijk hebt hoor, maar het leek erop dat je met harde bewijzen kon komen in je eerste verhaal. Dat is dus niet het geval. Ik vind het aantal cheaters sowieso erg meevallen. Maar goed, dat komt voor een groot deel door de spelmodi. Demolition en Team Tactical lenen zich daar niet echt voor. En daarom speel ik die spelmodi ook
Wat mij betreft zijn de spellen met objectives meestal cheatgevoeliger omdat iedereen dan op een centraal punt (of meerdere centrale punten) afkomen, waardoor je ze, als cheater zijnde makkelijker kan pakken / minder snel verrast wordt.
Ik merk zelf dat groundwar en domination het meet cheatgevoelig zijn, hoe dat komt kan ik wel raden. Dit zijn de makkelijkste modes om veel kills te maken, bij domination is het mogelijk de vijand te spawntrappen door 2 vlaggen in te nemen en vast te houden, bij groundwar zijn er meer spelers dus meer kills.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:26:
[...]
Zou je dit kunnen motiveren? Dit zijn toch, net als vele andere modussen, gewoon cheat faciliterende speelmodussen? Ik bedoel, ik snap dat Hardcore cheaten meer faciliteerd bij gebrek aan killcam, maar deze twee zijn toch gewoon net zo cheatgevoelig als bijvoorbeeld FFA, Domination etc.
Wat mij betreft zijn de spellen met objectives meestal cheatgevoeliger omdat iedereen dan op een centraal punt (of meerdere centrale punten) afkomen, waardoor je ze, als cheater zijnde makkelijker kan pakken / minder snel verrast wordt.
[ Voor 0% gewijzigd door Jarrean op 26-08-2010 13:58 . Reden: typo ]
Van oudsher zijn TDM en Groundwar toch wel de plaatsen waar je veel cheaters tegen zal komen. In Groundwar omdat daar meer spelers meespelen waardoor je per match veel kills kan halen en daar gaat het die gasten toch om.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:26:
Zou je dit kunnen motiveren? Dit zijn toch, net als vele andere modussen, gewoon cheat faciliterende speelmodussen? Ik bedoel, ik snap dat Hardcore cheaten meer faciliteerd bij gebrek aan killcam, maar deze twee zijn toch gewoon net zo cheatgevoelig als bijvoorbeeld FFA, Domination etc.
Bij HQ zul je ze wat minder vaak tegenkomen omdat je daar meer wachttijden hebt. Bij HQ-PRO moet je op een gegeven moment wachten totdat de tegenpartij het punt heeft gecaptured dus is niet aantrekkelijk voor valsspelers.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Enkel de PC versie heeft die problemen.R3veNG schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:05:
Dus ik vraag me nu eens echt af waarom jullie het dan überhaupt spelen als het grotendeels enkel frustraties oplevert?
Ik ben het eens met mijn mede forum genoten boven me... Dat is exact de reden!Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:26:
[...]
Basement Bios ---- Exo-S
Naar Nu.nl 26-8-10
Respect voor deze kerelGamer speelt multiplayer Modern Warfare 2 zonder te doden
HOOFDDORP - Een gamer genaamd Glen McCracken probeert zonder medespelers te doden level 70 te bereiken in de multiplayer van Call of Duty: Modern Warfare 2. Level 70 is het hoogste level in de game.
Momenteel heeft McCracken op deze manier level 11 weten te bereiken. Hij is al 272 keer doodgegaan.
McCracken besloot de uitdaging aan te gaan nadat hij al vijf keer level 70 had bereikt op de conventionele manier.
"Het geeft je zeker een andere perspectief op het spel, en het is leuk en uitdagend", zegt McCracken tegenover Game Informer. Hij speelt Modern Warfare 2 op de PlayStation 3, onder de naam Mr_No_Kills.
McCracken gebruikt een Riot Shield om zijn kansen om te overleven te vergroten en tevens experience points te verdienen door kogels op te vangen.
Vlaggen
Hij krijgt daarnaast experience points door vlaggen te beschermen in de Domination-modus. Daarnaast zegt McCracken tegenover Game Informer dat hij ook punten verdient door helikopters en vliegtuigen van andere spelers met een raketwerper uit de lucht te schieten.
Ook speelt McCracken de Demolion-modus, waarin hij de nodige punten krijgt door challenges te volbrengen.
"In een Demolition-wedstrijd krijg ik gemiddeld zo'n 1000 XP en ga ik vijftien keer dood", zegt McCracken. Hij verklaart tijdens de gevechten geen speciale granaten te gebruiken. Deze zouden de kans vergroten dat hij per ongeluk iemand doodt.
Gaat 'ie never nooit volhouden! De eerste levels gaan nog wel leuk, je hebt niet zoveel XP nodig. Maar de lol gaat er wel vanaf als je 100k nodig hebt en je +/- 1000 XP per potje binnenhaald...
Dat is wel een leuke uitdaging. 
Alleen wel een hele lastige. Een goede samenwerking is dan ook echt nodig.
Het is best leuk om te zien wat sommige verzinnen om op een andere wijze MW2 te spelen. Er is iemand die alleen het mes gebruikt en bij NGT(Next Gen Tactics) zijn ze opnieuw begonnen waar ze alleen een pistool gebruiken.
Alleen wel een hele lastige. Een goede samenwerking is dan ook echt nodig.
Het is best leuk om te zien wat sommige verzinnen om op een andere wijze MW2 te spelen. Er is iemand die alleen het mes gebruikt en bij NGT(Next Gen Tactics) zijn ze opnieuw begonnen waar ze alleen een pistool gebruiken.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Leuk gevonden, maar ik denk inderdaad ook niet dat hij het gaat volhouden. Ik vind het nu al lang duren om tot level 70 te komen, laat staan als je niet kan schieten... Dat gaat echt heel lang duren. Maar ach, je moet toch iets verzinnen om het spel verdraagbaar te houden. Ik heb ook iets gevonden: Worms reloaded
Dat is ook een goeie ja.
Heb net even de trailer gezien. Het blijft een leuk en mooi spel.
Al heb ik vanavond eventjes weer MW2 gespeeld naar een pauze van een week. De pauze wordt wel verlengd, want ik heb het iets te vaak gespeeld.
Maar je merk wel dat je snel als cheater uitgemaakt wordt als ze niet weten hoe je het spel ook kunt spelen. Best jammer, maar aan de andere kant ook niet erg.
Tip voor andere:
Silencer op je wapen en gebruik sitrep pro en doe dan aan soundwhoring.
Nee, ik camp niet. Blijf soms wel even zitten of loop langzaam, plus ik gebruik de radar veel.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
heren, dank voor de uitleg.
die gap kan trouwens beter ook HQ opnemen in zijn spelmodus. een HQtje pakken leverd punten op en een tje destroyen ook...
die gap kan trouwens beter ook HQ opnemen in zijn spelmodus. een HQtje pakken leverd punten op en een tje destroyen ook...
Verwijderd
Die indruk heb ik ook wel. Gisteren met 6 man een beetje lopen free-for-allen in en paar potjes domination (als ze niet bij de vlaggen komen, kunnen ze ze ook niet cappenVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 01:28:
na twee minuten 34-0 staan en dan "noobs" schrijven is dan ook wel ene beetje lame, vind ik.
Ze lopen er naast en steken dan een mes in hun rug. Kijk als een teammate achter een muurtje zit heb ik dat probleem ook wel eens. Gisteren nog 10x in 1 matchbazs2000 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:58:Nou, niet dat die gasten lekker bezig waren moet ik wel zeggen dat ik niet altijd meer een tag boven de spelers zie. Zo schiet ik nog weleens op teammates omdat de tag onzichtbaar is. Meestal zitten ze dan in een hoekje of schuilen ergens achter want als ze normaal rondlopen dan zie je wel een tag. Ben ik de enige die dat heeft?
Maar hun waren gewoon aan het zieken.
Ik zal zo nog even spelen en dan ben ik off tot volgende week ivm vakantie.
En mijn laptop trekt MW2 niet.
Ach even er helemaal tussen uit...
Ik ga me bezig houden met Halo 1 en Unreal 2
En mijn laptop trekt MW2 niet.
Ach even er helemaal tussen uit...
Ik ga me bezig houden met Halo 1 en Unreal 2
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Of mensen die enkel een punt als tag hebben. In HC schiet je die zo neer. En dan gaan ze nog zeuren ook. Zorg dan dat je naam duidelijk zichtbaar is.bazs2000 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:58:
Nou, niet dat die gasten lekker bezig waren moet ik wel zeggen dat ik niet altijd meer een tag boven de spelers zie. Zo schiet ik nog weleens op teammates omdat de tag onzichtbaar is. Meestal zitten ze dan in een hoekje of schuilen ergens achter want als ze normaal rondlopen dan zie je wel een tag. Ben ik de enige die dat heeft?
omdat ik er fucking 60 euro voor betaald heb!R3veNG schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:05:
hoe bedoel je een slap argument. ookal heb je er60 euro voor betaald behou je de keuze het wel of niet te spelen. en ik heb net na de release het spel voor 37 euro gekocht dus...kipneck schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:32:
[...]
omdat ik er fucking 60 euro voor betaald heb!
dus? ben jij nu beter dan mij omdat jij er 37 euro voor betaald hebt?fenylalaline schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
hoe bedoel je een slap argument. ookal heb je er60 euro voor betaald behou je de keuze het wel of niet te spelen. en ik heb net na de release het spel voor 37 euro gekocht dus...
Zo slap is dat argument eigenlijk niet. Je betaald 60 euro voor een spel en vervolgens zie je dat dat spel verziekt wordt door cheaters. Voelt toch zuur.fenylalaline schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
hoe bedoel je een slap argument. ookal heb je er60 euro voor betaald behou je de keuze het wel of niet te spelen. en ik heb net na de release het spel voor 37 euro gekocht dus...
En wat ik al eerder zei: De potjes zonder cheaters zijn gewoon leuk! Het ligt dus verder niet aan het spel, want dat is gewoon erg leuk om te spelen. Daarbij komt dat door de discussie over cheaters er inmiddels een paar keer een linkje voorbij is gekomen naar een ban tool. Die gebruik ik nu, en ben een trotse banner van 6 cheaters inmiddels
Verwijderd
Hahaha meneer heeft duidelijk een minderwaardigheidscomplex.kipneck schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:43:
[...]
dus? ben jij nu beter dan mij omdat jij er 37 euro voor betaald hebt?
Verwijderd
Van te voren was te verwachten dat er veel cheaters zouden komen. Het zou naïef zijn om te denken dat dat wel mee zou gaan vallen. En 60 euro betalen voor een game? Daar kies je zelf voor. Tip voor de volgende keer: Pricewatchkipneck schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:32:
[...]
omdat ik er fucking 60 euro voor betaald heb!
klein beetje maarVerwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:30:
[...]
Hahaha meneer heeft duidelijk een minderwaardigheidscomplex.
Verwijderd
Van mij had de Hardcore modus bij MW2 nog wel wat realistischer gemogen. Bij COD4 was het bijvoorbeeld zo dat je er geen 'levens' meer bij kreeg (in HC natuurlijk) als je geraakt was. Bij MW2 krijg je je levens terug nadat je geraakt ben. Waarom ze dat nou weer veranderd hebben, is me een raadsel.
Dat lijkt me nou echt leuk, een oorlogsspel dat zo realistisch mogelijk is. Zo'n spel is er niet echt, omdat er gewoon te weinig animo voor is. Je hebt natuurlijk wel Operation Flashpoint: Dragon Rising, en nog zo'n spel op de computer waar ik de naam van kwijt ben, maar echt populair zijn die niet. Bovendien zijn de graphics van Dragon Rising nou niet echt geweldig, en dat spel op de computer heeft als nadeel dat het alleen voor op de computer is.
Dus blijft MW2 over als het meest realistische spel. Het schijnt dat de nieuwe Medal of Honor realistischer gaat worden, maar het blijft een feit, vind ik, dat de Call of Duty reeks de beste oorlogsspellen aflevert.
Dat lijkt me nou echt leuk, een oorlogsspel dat zo realistisch mogelijk is. Zo'n spel is er niet echt, omdat er gewoon te weinig animo voor is. Je hebt natuurlijk wel Operation Flashpoint: Dragon Rising, en nog zo'n spel op de computer waar ik de naam van kwijt ben, maar echt populair zijn die niet. Bovendien zijn de graphics van Dragon Rising nou niet echt geweldig, en dat spel op de computer heeft als nadeel dat het alleen voor op de computer is.
Dus blijft MW2 over als het meest realistische spel. Het schijnt dat de nieuwe Medal of Honor realistischer gaat worden, maar het blijft een feit, vind ik, dat de Call of Duty reeks de beste oorlogsspellen aflevert.
wat is die link die kan ik ook wel gebruike >.<beany schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:48:
[...]
Zo slap is dat argument eigenlijk niet. Je betaald 60 euro voor een spel en vervolgens zie je dat dat spel verziekt wordt door cheaters. Voelt toch zuur.
En wat ik al eerder zei: De potjes zonder cheaters zijn gewoon leuk! Het ligt dus verder niet aan het spel, want dat is gewoon erg leuk om te spelen. Daarbij komt dat door de discussie over cheaters er inmiddels een paar keer een linkje voorbij is gekomen naar een ban tool. Die gebruik ik nu, en ben een trotse banner van 6 cheaters inmiddels
De graphics bij OF:Dragon Rising zijn niet echt bijzonder omdat de speelwereld nogal groot is, niet te vergelijken met MW2/MOH
Zoek op Xifon MW2SAfenylalaline schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:45:
[...]
wat is die link die kan ik ook wel gebruike >.<
Dan lijkt MW1 me realistischer (zie commando pro), maar America's army is al heel wat realistischer, of SWAT (maar is niet echt een oorlogsspel),Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:44:
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dat is toch te verwachten als je een kippenek hebtVerwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:30:
[...]
Hahaha meneer heeft duidelijk een minderwaardigheidscomplex.
Verwijderd
Ja, ArmA II, dat spel bedoelde ik. Alleen is dat alleen voor de PC. En mijn PC kan dat spel niet aan, helaas. En om nou een nieuwe PC te kopen speciaal voor dat spel, nee. Ze zouden Arma II, of ArmA III dan misschien, gewoon moeten uitbrengen op de consoles....
Je hebt ook Operation flashpoint 2.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ligt Steam er weer uit of ligt het aan mij?
Nope, hier ook gezeik en een melding dat er iets niet kan syncenreemprive schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:45:
Hier ook geen Steam, dus het ligt waarschijnlijk niet aan joureemprive schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:45:
Ben op zoek naar iemand die af en toe co-op wil spelen bij special ops, moet nog een paar missies halen (op PC), maar al mijn steam vrienden hebben alleen zin in normale multiplayer
. Anyone? zoek op Eise (ingame naam)
[ Voor 7% gewijzigd door city17 op 27-08-2010 22:25 ]
ik word zo moe van die ****cheaters op Pc, je kan er nog niet eens wat tegen doen ook!
Net in 10 minuten al 6 man gezien die cheaten...wtf is daar nou leuk aan!
Net in 10 minuten al 6 man gezien die cheaten...wtf is daar nou leuk aan!
[ Voor 8% gewijzigd door -Magnat- op 28-08-2010 00:25 ]
Na dat pack duurt het voor mij ook veel langer om games te vinden. Een paar keer proberen en dan kom ik er meestal wel in.Jeru schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:00:
Iemand hier die problemen heeft met resurgence pack? Ik kan geen games ermee vinden. Nooit eerder problemen mee gehad (voordat ik die pack had gekocht)
Dit topic is gesloten.
![]()