Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ach ik speel voornamelijk FFA op de PS3, maar word af en toe ook gek van de Boosters, vooral als ze op plekken zitten waar je ze niet kan killen. Nu zal je dit ook wel op de PC zien gebeueren hoor daar niet van,

Moraal, zo heb je overal vervelende mensen :P maar gelukkig ook genoeg leuke mensen die meenigeen potje wel spannend houden

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister , een nogal oneerlijke match.
In highrise de tegenstander had alle points.
En ze zaten overal te campen , je kon nog geen 2 m lopen of je was al dood.
Daarna hadden ze 2 harriers , 1 chopper en nog 4 care packages.
Dus wij verloren natuurlijk.

Overigens komt Rust ooit nog eens langs , heb hem al paar weken niet meer gehad en vind ik toch wel een leuke map om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:58:
Ach ik speel voornamelijk FFA op de PS3, maar word af en toe ook gek van de Boosters, vooral als ze op plekken zitten waar je ze niet kan killen. Nu zal je dit ook wel op de PC zien gebeueren hoor daar niet van,

Moraal, zo heb je overal vervelende mensen :P maar gelukkig ook genoeg leuke mensen die meenigeen potje wel spannend houden
Blijf het raar vinden, boosters...het voelt net alsof je 2 homo's in het bos betrapt terwijl ze 'bezig' zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze melding krijg ik net toen ik iemand wilde joinen. Iemand deze wel eens gezien?

"Your playlist data is newer than the host's. You will be unable to play with them until they restart to get the new playlist"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:33:
Deze melding krijg ik net toen ik iemand wilde joinen. Iemand deze wel eens gezien?

"Your playlist data is newer than the host's. You will be unable to play with them until they restart to get the new playlist"
Ja ik heb hem wel eens meerdere keren voorbij zien komen. Maar als je dan naar het main menu gaat en dan weer terug dan is die melding weg.

Maar de reden daarvan weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had toen straks in terminal een pavelow.
Er was een AC-130 in de lucht en ik wilde pavelow gebruiken dus zei hij dat ie werd gebruikt als die ac weg was.
Toen de lucht leeg was kwam mijn pavelow niet en ik had hem ook niet meer bij 4.
Het lijkt mij een bug , ik zag ook rechtsboven niet mn naam met pavelow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Het is weer double points weekend! (op de pc iig)

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Dibbuz schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:55:
Het is weer double points weekend! (op de pc iig)
Op de Xbox ook! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
superbassie schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:04:
[...]
Blijf het raar vinden, boosters...het voelt net alsof je 2 homo's in het bos betrapt terwijl ze 'bezig' zijn. :/
Briljant _/-\o_ , op de PS3 trouwens ook dubbel XP

[ Voor 7% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 04-09-2010 12:58 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

[...]

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:22
Weet je wat ik ook echt werkelijk waar geweldig vind op de Xbox, dat je &(*&()*^&*(F%*$%%$ wanneer je in je eentje speelt, 9 van de 10 keer in een potje komt waar het geluid van de Chopper Gunner en de Pave Low je al tegemoet komt. Oftewel een garantie voor sowieso 3 a 4 spawnkills.
Ga je er voor de gein uit, word je er daarna wederom in gegooid.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
thefabiman88 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:00:
Weet je wat ik ook echt werkelijk waar geweldig vind op de Xbox, dat je &(*&()*^&*(F%*$%%$ wanneer je in je eentje speelt, 9 van de 10 keer in een potje komt waar het geluid van de Chopper Gunner en de Pave Low je al tegemoet komt. Oftewel een garantie voor sowieso 3 a 4 spawnkills.
Ga je er voor de gein uit, word je er daarna wederom in gegooid.
Dat klinkt heel bekend, :) en is niet zo fijn geregeld.
Beetje jammer dat je in een potje wordt gestopt waar net al die angsthazen uit weg zijn gerend omdat er een chopper e.d. is.
CB aan en snel wegrennen uit de spawn is de enige optie, maar geen garantie tot succes, helaas. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Ik zat net in Trailer Park en toen zag ik een vijand en toen schoot ik hem gewoon helemaal dood, en toen kreeg ik punten in plaats van 100, volgens mij is dat omdat ik hem echt heel erg dood schoot...

Maar ff serieus, vanavond kan ik met double XP eindelijk weer eens met mijn matties knallen.
Javelin in stereo en knifen en G18 rennen en natuurlijk campen en tuben...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien wel leuk, vond ik wel in ieder geval.

Sandy Ravage met een gast commentator. Deze doet dat wel erg goed en Sandy laat ook nog even zien dat een Nuke snel gehaald is.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:58:
Ik zat net in Trailer Park en toen zag ik een vijand en toen schoot ik hem gewoon helemaal dood, en toen kreeg ik punten in plaats van 100, volgens mij is dat omdat ik hem echt heel erg dood schoot...
Uh juist ja, ik begrijp het :?
monnick schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:29:
[...]

offtopic:
+1's posten doe je maar op Fok :r
Oh sorry hoor, meneer monnick. Vond het gewoon een goeie grap en wilde mijn waardering daar even voor laten blijken. Maar ja, sommigen mensen kunnen nu eenmaaal niet zo goed tegen humor. ;w

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:29:
[...]

offtopic:
+1's posten doe je maar op Fok :r
Offtopic posten doe je maar op Fok.

Anyway, is dubbel XP alleen voor het weekend of langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk alleen voor het weekend. Dat was volgens mij voorheen ook, van vrijdagavond tot zondagavond ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 17:35
Weer een aantal fantastische runs gehad... :r Eerst gister een samen met een collega TDM, komen we in een hacked server. Zonder wat te doen direct lvl 70. :r
Kan niet wachten totdat Black Ops komt met dedicated servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
dubbel xp zeker alleen maar met die nieuwe maps?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
monnick schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:54:
[...]

Nope. Op de 360 in ieder geval niet.
Oke, dan viel het mij vandaag niet op :o

Wie heeft er zin om als een groepje COD MW 2 samen online te spelen tegen andere?
Niet iedere avond maar gewoon als het uit komt. En dan dacht ik aan modus: Team Death Match en andere leuke modussen.

Add me Mars NL

Is voor de 360 :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Larrs schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:07:
Misschien wel leuk, vond ik wel in ieder geval.

Sandy Ravage met een gast commentator. Deze doet dat wel erg goed en Sandy laat ook nog even zien dat een Nuke snel gehaald is.
[video]
Triple Happy Cluster-fuck kill :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Double XP heeft mij een beetje op weg geholpen omdat ik in de 2e prestige ben ingegaan. Het zal nog lang 'spijtig' Aangezien ik eerst alle challenges van een aantal wapens moet halen voordat ik het voordeel heb van de extra classe die ik heb. Maar goed, één ding wat ik wel heb gemist en dat is het geluid van challenges en promoties bij iedere scheet die je laat. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Had nog enkele Spec ops missies openstaan om te doen, Snatch & Grab, Wetwork, die met die tien Juggernauts en Homeland Security. Juggernauts is gelukt solo was echt een tricky missie om te doen hoor. Snatch & Grab en Wetwork lukt mij gewoon niet, Begin lukt mij allemaal wel maar meestal wanneer ik half onderweg ben dan ga ik dood :(. Youtube filmpjes hebben wel hier en daar geholpen voor wat tips maar uitleindelijk is het resultaat hetzelfde.

Als er iemand een keer wilt helpen? Mjin Gamertag is: GodShieldRevs misschien ten overvloede dit is op de Xbox :P. Deze week zit ik een beetje krap in de tijd, een keer in de avond misschien.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuwe "If It Were Realistic" van Machinima...

YouTube: If It Were Realistic: Killstreaks (Modern Warfare 2 Machinima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond nadat de Tigers off-line waren een 46 killstreak gehaald, waarvan 35 kills met de chopper gunner in Trailerpark. Echt belachelijk hoe makkelijk een nuke halen is in die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook nog maar een keer die DLC gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:03:
Gisterenavond nadat de Tigers off-line waren een 46 killstreak gehaald, waarvan 35 kills met de chopper gunner in Trailerpark. Echt belachelijk hoe makkelijk een nuke halen is in die map.
35 kills met eén chopper gunner? Wtf! Dat is wel sick.

Mijn hoogste killstreak is ook 46, maar m'n chopper werd toen erg snel neergehaald helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:33:
[...]

Mijn hoogste killstreak is ook 46, maar m'n chopper werd toen erg snel neergehaald helaas :P
Mijn is op dit moment 52, ook met een chopper gunner gehaald (op Rundown). Het is gewoon geluk hebben dat ze echt allemaal in clusters van 6 spawnen zodat je ze direct kan afknallen. Ik ben daarna nooit meer echt in de buurt gekomen van die 52 ;) 40 ongeveer was het hoogste dat ik nog gehaald heb (met chopper gunner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een paar leuke rondjes met de Tigers gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Een online potje is echt saai/afgelopen zodra er een grote helicopter boven de map komt zeg.
pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik had het idee dat VAC de cheaters (pc) wel een beetje onder controle had tegenwoordig. Maar gisteren was het weer raak. 1 keer aimbot die vanaf de andere kant iedereen headshot gaf. En 2e keer kom ik in een hacked server waardoor ik ineens lvl 70 ben.

Ik hoop echt zo dat ze het bij Black Ops wel goed regelen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

madmaus schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:06:
Ik had het idee dat VAC de cheaters (pc) wel een beetje onder controle had tegenwoordig. Maar gisteren was het weer raak. 1 keer aimbot die vanaf de andere kant iedereen headshot gaf. En 2e keer kom ik in een hacked server waardoor ik ineens lvl 70 ben.

Ik hoop echt zo dat ze het bij Black Ops wel goed regelen.
Dedicated servers, dus kan je zelf cheaters bannen. Helaas gebruiken ze wel weer VAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:13:
Een online potje is echt saai/afgelopen zodra er een grote helicopter boven de map komt zeg.
pfff
Als niemand naar z'n stinger class switched wel, ja. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 09:45:
[...]
Als niemand naar z'n stinger class switched wel, ja. 8)7
Had ik laatst ook, schiet twee stingers af op een AC130 maar dat klereding gaat pas neer met drie stingers. Ik riep of iemand er nog ff één kon afschieten. Maar nee hoor, we laten ons liever afslachten en de tegenpartij er met de overwinning vandoor gaan. Ik weet zeker dat er minstens een paar teamleden waren met stingers. Waarom dragen ze die dan? Had mijzelf maar weer geofferd zodat ik weer spawnde met versie stingers. Uiteindelijk de AC neergehaald maar dat had veel eerder kunnen gebeuren als er iets als teamwork had bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Ik vond afgelopen weekend juist dat er te weinig enemy vliegzooi in de lucht hing. ;)
2 weken geleden voor het eerst gaan prestigen, dus nu weer veel unlocks te doen, o.a. Cold-Blooded pro. Dusch ben ik met mn stingers druk bezig om zelfs UAV's uit de lucht te knallen.

En afgelopen weekend de "Heads Up!" challenge gehaald. *O*

Eerlijk is eerlijk; pure mazzel / toeval. Ik had net mn care package flare gedropt (Sub Base, tussen die containers direct rechts van het SEAL beginpunt). Ik zat kennelijk niet goed op te letten want ik werd al snel neergeschoten door een enemy; kennelijk is er toen óf iemand anders precies op mijn flare gespawned, óf iedereen wilde maar wat graag mijn crate kapen, want vlak nadat ik respawnde kreeg ik de melding dat ik de challenge had. Heb het dus niet eens zelf zien gebeuren, maar hebben is hebben. ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:26:
[...]

Had ik laatst ook, schiet twee stingers af op een AC130 maar dat klereding gaat pas neer met drie stingers. Ik riep of iemand er nog ff één kon afschieten. Maar nee hoor, we laten ons liever afslachten en de tegenpartij er met de overwinning vandoor gaan. Ik weet zeker dat er minstens een paar teamleden waren met stingers. Waarom dragen ze die dan? Had mijzelf maar weer geofferd zodat ik weer spawnde met versie stingers. Uiteindelijk de AC neergehaald maar dat had veel eerder kunnen gebeuren als er iets als teamwork had bestaan.
Gisteren voor het eerst een ac neergehaald met een at4. Ik wist niet eens dat het kon :)

Ben ik overigens de enige die niet onder de indruk is van spelers als Sandy Ravage? Het soort filmpjes als bovenstaand is tamelijk eenvoudig te maken, in CTF blijven hangen in de buurt van de vlag, 7 kills maken en wachten op je Kill Streaks. Ik ga niet beweren dat het slecht is, het is een goede speler maar naar mijn idee lopen er betere spelers rond in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:09:
Anyway, is dubbel XP alleen voor het weekend of langer?
Tot dinsdag
Just turned on Double XP on Modern Warfare 2 for all platforms, worldwide, for the entire 3-day Labor Day Weekend! Enjoy till Tues morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:33:
[...]

choppergunner in trailerpark in alles wat teambased is is zo vreselijk. Je spawned namelijk met je hele team constant in 1 plek. en dat is gewoon prijsschieten voor de gunner, je hoeft niet eens je gun te bewegen om kills te krijgen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
zo te lezen hoef ik mw2 niet meer te installen op de pc want is het nog steeds ruk met al die cheaters :(
las net dat iemand zei dat black ops ook via "VAC" werkt? das die valve prut? dus dan gaat het via valve naar je dedicated server ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
reemprive schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:55:
[...]

Gisteren voor het eerst een ac neergehaald met een at4. Ik wist niet eens dat het kon :)

Ben ik overigens de enige die niet onder de indruk is van spelers als Sandy Ravage? Het soort filmpjes als bovenstaand is tamelijk eenvoudig te maken, in CTF blijven hangen in de buurt van de vlag, 7 kills maken en wachten op je Kill Streaks. Ik ga niet beweren dat het slecht is, het is een goede speler maar naar mijn idee lopen er betere spelers rond in MW2.
helemaal mee eens, daarbij is het eerste dat ik dacht:......lekkere team mate als je in domination alleen voor de kills gaat?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:41:
Ik vond afgelopen weekend juist dat er te weinig enemy vliegzooi in de lucht hing. ;)
Ja ja, ik ben behoorlijk bezig geweest afgelopen weekend >:)
reemprive schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:55:
[...]
Ben ik overigens de enige die niet onder de indruk is van spelers als Sandy Ravage?
Ik vind het ook niet zo heel bijzonder. Niet dat ik zo geweldig speel maar je ziet de meeste van zijn slachtoffers gewoon voorbij rennen of een andere kant opkijken. Hij krijgt amper tegenstand. Dit is in bijna al zijn filmpjes zo. Valt een beetje op niet waar? En veel kills is gewoon pure mazzel. Ik vraag mij af of hij nog steeds zo speelt als z'n tegenstanders hem een keer hard onder vuur zouden nemen. Als er een keer direct op hem geschoten wordt gaat ie maar wat vaak neer. Zowieso dit soort filmpjes van gasten die zogenaamd geweldig spelen en ondertussen interessant aan het ouwehoeren zijn alsof het ze geen enkele moeite kost...... stoer hoor :O
MrHarry schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:09:
las net dat iemand zei dat black ops ook via "VAC" werkt? das die valve prut? dus dan gaat het via valve naar je dedicated server ofzo?
Maar ze gaan ook met zogeheten "Trusted servers" werken. Hoe en of dat in de praktijk gaat werken is nog afwachten natuurlijk maar enkel het feit dat Treyarch iets tegen de cheater problematiek wil gaan doen is op dit moment voor mij even voldoende. Dat is bij die IW kneuzen niet eens in hun hoofd opgekomen.
Ik heb er gewoon een goed gevoel over dat BO op de PC een veel betere ervaring op gaat leveren dan MW2. Vol vertrouwen in Treyarch d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vanavond denk ik weer even spelen. Gisteren ook nog even gedaan maar dat was wel wennen na een week offline.

Mis ik nu een aantal tijgers? LB Tiger ? Cyan Tiger ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Laatst online: 14:53
Coolsnarf schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:34:
[...]

helemaal mee eens, daarbij is het eerste dat ik dacht:......lekkere team mate als je in domination alleen voor de kills gaat?!?
Ja klopt, ze beweerd dat de gene tegen wie ze moet heel slecht zijn, maar dat is ook niet raar als je lvl 46 bent zonder ooit gepresteged. Beetje jammer 1 op 1 maak ik gehakt van haar en haar praatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Sandy Ravage is een man.

Mja, ik zie liever filmpjes van mensen die low killstreaks gebruiken en dus hun kills zoveel mogelijk met een gun maken. Vaak veel interessantere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Sc0rPi0N schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:02:
Vanavond denk ik weer even spelen. Gisteren ook nog even gedaan maar dat was wel wennen na een week offline.

Mis ik nu een aantal tijgers? LB Tiger ? Cyan Tiger ?
LB = Cyan. Hij heeft z'n naam veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
NickThissen schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:45:
Bij mij duurt het sowieso altijd lang (heb niet de maps gekocht). Als ik het spel net opstart dan lijkt het alsof hij de eerste 2 minuten ofzo niet eens probeert te zoeken... Er staat dan "finding games < 50 ms", en dan 60 ms, en dan 70, 80, etc. Meestal bij de 70/80 ga ik ff terug naar menu zodat hij weer bij 50 begint, maar hij vindt nooit iets. En dan na een minuut of 2 dan kom ik meestal opeens in een game. Als ik daar dan uit ga en weer zoek, dan vindt hij meteen een nieuwe game, en blijft ook games vinden. Heel raar... Alsof er 2 minuten geleden eventjes helemaal niemand aan het spelen was :/
Grappig, dit heb ik ook altijd op de PC. Maar alleen bij het eerste potje. Dan loopt hij op tot >120ms en dan ineens vind hij een game. Sluit ik die af dan vind hij vrijwel meteen een potje van >50 ms.
Best irritant, ik ben niet iemand die de hele avond speelt. Meestal paar keer op de avond ff snel 10 a 15 minuutjes. Dan is het echt vervelend dat je zo lang moet wachten tot je in een game zit.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

madmaus schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:21:
[...]

Grappig, dit heb ik ook altijd op de PC. Maar alleen bij het eerste potje. Dan loopt hij op tot >120ms en dan ineens vind hij een game. Sluit ik die af dan vind hij vrijwel meteen een potje van >50 ms.
Best irritant, ik ben niet iemand die de hele avond speelt. Meestal paar keer op de avond ff snel 10 a 15 minuutjes. Dan is het echt vervelend dat je zo lang moet wachten tot je in een game zit.
Klopt ik heb hier ook 'last' van. Even snel spelen is er dan niet bij. Meestal kom je dan de eerste keer in een Oostblok game ofzo terecht :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=34643444,noline]wildcat1 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:37[/messageIk vind het ook niet zo heel bijzonder. Niet dat ik zo geweldig speel maar je ziet de meeste van zijn slachtoffers gewoon voorbij rennen of een andere kant opkijken. Hij krijgt amper tegenstand. Dit is in bijna al zijn filmpjes zo. Valt een beetje op niet waar? En veel kills is gewoon pure mazzel. Ik vraag mij af of hij nog steeds zo speelt als z'n tegenstanders hem een keer hard onder vuur zouden nemen. Als er een keer direct op hem geschoten wordt gaat ie maar wat vaak neer. Zowieso dit soort filmpjes van gasten die zogenaamd geweldig spelen en ondertussen interessant aan het ouwehoeren zijn alsof het ze geen enkele moeite kost...... stoer hoor :O
Haha, vaak staat er in de Youtube discription ook zoiets als: not a really good score, just an average game on sub base: 57-3.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:49:
[...]

Haha, vaak staat er in de Youtube discription ook zoiets als: not a really good score, just an average game on sub base: 57-3.

8)7
Ik neem aan dat zijn K/D dan ook wel opgezocht kan worden / bekend is, en dat die dan ruim boven de 20 zit?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als al hun games zo gaan, dan lijkt me dat het geval ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:26:
Als al hun games zo gaan, dan lijkt me dat het geval ja.
nou ja, vandaar mijn opmerking; leuk dat mensen zo casual opmerken "slechts" 57-3 te hebben gedaan, maar ik ben dan achterdochtig genoeg om meteen te denken dat ook zij wel eens klote potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Seraphin schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:31:
[...]

nou ja, vandaar mijn opmerking; leuk dat mensen zo casual opmerken "slechts" 57-3 te hebben gedaan, maar ik ben dan achterdochtig genoeg om meteen te denken dat ook zij wel eens klote potjes spelen.
Tuurlijk, die speelt iedereen. En een klote potje kan varieren van een score 13-15 tot aan 7-20. Maar die laatste variant zijn toch echt uitzonderingen die je eens in de 3-4 maanden haalt.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
With all do respect, ik wil iemand als Sandy Ravage wel eens dit soort scores op de PC zien halen. Ik heb namelijk het idee dat hij daar toch wel wat meer tegenstand krijgt. Wat ik gezien heb qua filmpjes is dat hij voornamelijk bezig is zo lang mogelijke killstreaks te halen door zo defensief mogelijk te spelen/campen. Dan mag hij een hoge k/d ratio hebben maar dat maakt hem imho geen topspeler.

Edit:
Zijn K/D staat trouwens op zijn YouTube kanaal, 3,5.

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 06-09-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Odysseus253 schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:46:
[...]

LB = Cyan. Hij heeft z'n naam veranderd
Ja, want Cyan is gewoon veel beter!

(zoals ik in het begin al zei :F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:05:
[...]

choppergunner in trailerpark in alles wat teambased is is zo vreselijk. Je spawned namelijk met je hele team constant in 1 plek. en dat is gewoon prijsschieten voor de gunner, je hoeft niet eens je gun te bewegen om kills te krijgen.
Damn.. dat vergt een hoog skillniveau.

wat blijft mw2 toch eigenlijk een flutgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Blue-Tiger schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:44:
[...]

Ja, want Cyan is gewoon veel beter!

(zoals ik in het begin al zei :F)
Had dat dan niet meegekregen :p
Dacht ook plots van, hey dat klinkt beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:57:
With all do respect, ik wil iemand als Sandy Ravage wel eens dit soort scores op de PC zien halen. Ik heb namelijk het idee dat hij daar toch wel wat meer tegenstand krijgt. Wat ik gezien heb qua filmpjes is dat hij voornamelijk bezig is zo lang mogelijke killstreaks te halen door zo defensief mogelijk te spelen/campen. Dan mag hij een hoge k/d ratio hebben maar dat maakt hem imho geen topspeler.

Edit:
Zijn K/D staat trouwens op zijn YouTube kanaal, 3,5.
Ik heb Sandy Ravage nooit zien campen. Wel is hij erg fanatiek in spawn killing, hij weet volgens mij iedere spawnpoint.
Persoonlijk vind ik hem wel goed, hij kan met elke wapen omgaan en speelt vrijwel altijd even goed. Hij is niet echt een Chuck Norris van MW2, er zijn genoeg personen die even goed zijn als hem. Al spelen ze wel allemaal op de console.

En op pc zal hij inderdaad wel moeilijker hebben met dit spel.

Hij heeft trouwens ook een live stream: http://nl.justin.tv/sandyravage

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, na een paar maanden het spel niet aangeraakt te hebben voor de derde keer maar weer 'ns begonnen. Kostte even een potje of 3 om weer in te komen, daarna ging het weer als vanouds. 't is net als fietsen! Overigens lijk ik nu ook met zekerheid te kunnen concluderen dat na een biertje of 3 m'n spelniveau optimaal is, daarvoor ben ik te voorzichtig en daarna verlies ik langzaam het overzicht ;)

Overigens net zoiets geks, ik vuur m'n predator af, recht op iemand af - ik was al zo dichtbij dat ik gewoon goed kon zien dat het een mannetje was - knalt 'ie ineens *boem* op de lucht, +800 met de melding dat ik een AC130 heb neergehaald :? Er was niks te zien, zo'n ding vliegt niet zo laag en ik heb niet gehoord dat er een aankwam. Zeer merkwaardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat ik nou net double xp weekend heb gemist ;( |:(.
Maybe dat ik het spel toch maar weer een keer ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 01:11:
Overigens net zoiets geks, ik vuur m'n predator af, recht op iemand af - ik was al zo dichtbij dat ik gewoon goed kon zien dat het een mannetje was - knalt 'ie ineens *boem* op de lucht, +800 met de melding dat ik een AC130 heb neergehaald :? Er was niks te zien, zo'n ding vliegt niet zo laag en ik heb niet gehoord dat er een aankwam. Zeer merkwaardig!
Volgens mij kan het wel want een predator komt van heel hoog waardoor je een AC130 zou kunnen neerhalen. Zelf heb ik alleen nog maar harriers uit de lucht geknald en nooit wat anders.

Gister heb ik zelf ook iets raars meegemaakt. Ik haalde een challenge (Cooked Martyrdom grenade kills) maar ik gebruik dit niet? Ik schoot een tegenstander neer (die ook geen martyrdom gebruikte) en ineens zie ik dat ik die challenge heb gehaald. Jammer dat ik er geen screenshot van heb gemaakt want nu weet ik niet meer de precieze naam van de challenge.

Het leverde mij wel een nieuw embleem op (twee plaatjes boven de Mastodon staat deze).

Gister ging toch al raar aangezien er veel mensen met snipergeweertjes niets anders deden dan wachten, vooral Fuel was een crime op die manier. Je weet op een gegeven moment wel waar ze zitten maar je komt er niet zo makkelijk in de buurt zodat je ze kan neerschieten. Vaak kon je er ook niet zo makkelijk een tube op gooien omdat dit tussen de rotsen niet zo goed werkt.

Aan de ene kant moest je dus uitkijken voor snipers tussen de rotsen maar als je erop ging jagen dan moest je uitkijken voor snipers die op de daken zaten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gisteren ook een paar potjes gespeeld en man o man wat word er weer vaak noob geroepen. Wat je ook doet, je blijft een noob in de ogen van sommige spelers. Het resultaat is dan dat ik alleen maar rond ga rennen om die gast te tuben en te g18-en, wie dan uiteindelijk kwaad weg gaat. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:47:
[...]

Damn.. dat vergt een hoog skillniveau.

wat blijft mw2 toch eigenlijk een flutgame
nee, wat is trailpark een flutmap met klote spawnpoints :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelde gisteravond een potje GW TDM op Rundown, uiteindelijk is mijn eindscore 31-0 omdat ik lag te snipen. In het andere team uiteraard het standaard cheater geflame, begint degene in mijn team die onder mij stond ineens te bevestigen dat hij had gemerkt dat ik hackte :s Ik lag op een dak te snipen, niemand in mijn buurt dus het is onmogelijk dat iemand van mijn partij überhaupt weet wat ik deed. Zo hinderlijk, mensen die geen idee hebben en maar gewoon wat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik krijg steeds meer en meer zin in Black Ops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

IK heb de "normal" mode weer herontdekt. Ik werd een beetje moe van hardcore omdat je net iets te snel doodgaat om leuke dingen te doen zoals met een shield rondlopen, ofzo. Dus gisteren met riot shield en throwing knife en scavenger, zodat ik niet steeds na een kill mijn knife op hoef te gaan zoeken. Was erg leuk! Soms wel een 4 of 5 killstreak enkel met throwing knives. Zo kan je ook nog eens oefenen met die dingen.

De riot shield is trouwens wel belachelijk slecht in normal mode, je moet twee keer iemand raken voordat die doodgaat, en na één klap ben ik ze altijd kwijt :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:22:
Ik krijg steeds meer en meer zin in Black Ops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
bazs2000 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 06:43:
[...]
Gister heb ik zelf ook iets raars meegemaakt. Ik haalde een challenge (Cooked Martyrdom grenade kills) maar ik gebruik dit niet? Ik schoot een tegenstander neer (die ook geen martyrdom gebruikte) en ineens zie ik dat ik die challenge heb gehaald. Jammer dat ik er geen screenshot van heb gemaakt want nu weet ik niet meer de precieze naam van de challenge.

Het leverde mij wel een nieuw embleem op (twee plaatjes boven de Mastodon staat deze).
Dat is Martyrdoh, krijg je als je iemand killt die een grenade aan het cooken is.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

reemprive schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 07:53:
Speelde gisteravond een potje GW TDM op Rundown, uiteindelijk is mijn eindscore 31-0 omdat ik lag te snipen. In het andere team uiteraard het standaard cheater geflame, begint degene in mijn team die onder mij stond ineens te bevestigen dat hij had gemerkt dat ik hackte :s Ik lag op een dak te snipen, niemand in mijn buurt dus het is onmogelijk dat iemand van mijn partij überhaupt weet wat ik deed. Zo hinderlijk, mensen die geen idee hebben en maar gewoon wat roepen.
Jamaar je hackt toch ook :P hehe sorry ;)

Nog iets van 70 airstrikes en de 1000 zijn een feit, het heeft een tijd geduurd maar ik ben der dan echt bijna.. op naar de 1000 helicopters dan maar he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het double xp week ofzo?
Want ik heb nog steeds double xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Klopt, vandaag is de laatste dag, make some good use of it zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spongerobie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:14:
[...]

Jamaar je hackt toch ook :P hehe sorry ;)
Niet hier melden! Verlies ik gelijk mijn geloofwaardigheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk toch als je het een tijdje niet heb gespeeld,dat je toch aan alle kanten word vermoord.
Maarja kan ook wel weer leuk zijn,om er opnieuw in te komen.
Iemand nog een leuke set up waar ze leuk mee spelen hier?
Speelde normaal met assault rifle.

Maar lijkt me nu leuk voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:03:
Merk toch als je het een tijdje niet heb gespeeld,dat je toch aan alle kanten word vermoord.
Maarja kan ook wel weer leuk zijn,om er opnieuw in te komen.
Iemand nog een leuke set up waar ze leuk mee spelen hier?
Speelde normaal met assault rifle.

Maar lijkt me nu leuk voor iets anders.
ump silenced, spas of m93 akimbo en throwing knife. Marathon, stopping power en ninja, commando of steady aim en rennen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb van de week weer is de UMP geprobeerd, maar ik kan er maar niet aan wennen, lijkt wel. Ik speel voornamelijk met de ACR, TAR, of SCAR, en op een of andere manier lijkt de recoil dan echt enorm aanwezig op de UMP.

@ Just_jan: probeer de TAR is met FMJ. De iron sight is prima, dus je hoeft geen bling te nemen. Maar met FMJ is het echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
ik vind de UMP best fijn, kan alleen nog niet wennen aan de ironsight, voorlopig dus nog even met reddot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
FAP-Shikishima is hier de host met een 25 down 12 up lijn.

De reden dat hij 37 ping heeft is omdat de lijn eerst naar IWNET moet :/.

Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/3121369012cd8c1915f5b9914700806b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

ff een vraagje voor PS3 mensjes in dit topique: gebruiken jullie voicechat? zo ja, hoe?

Ik overweeg namelijk om een (simpel) bluetooth headsetje te kopen zodat ik met een vriend ook voicechat kan gebruiken tijdens spec ops.

De ideale situatie is dat ik het game geluid gewoon over mijn audio systeem laat lopen (ik heb niet voor niets zo veel uitgegeven aan een goede Onkyo receiver + speakers ;) ), en de voice puur over de headset. Dit evt. door gebruik te maken van de PSN voicechat (dus apart van MW2).

Een alternatief zou zijn om een complete surround headset met toeters & bellen aan te schaffen, maarrr dan wil ik er wel één die ook op PC draait, plus dat ik dus eigenlijk gewoon lekker geluid uit speakers heb (zie boven) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit een Jabra headset gehaald voor de ps3 en die werkt zoals jij beschrijft.

Lekker het getetter over je oortje en het explosieve geweld over de speakers.

Jabra BT2010 als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gewoon de originele PS3 bluetooth headset, en stemmen gaan uitsluitend over de headset, terwijl de rest over mijn 5.1 set gaat. Dus dat werkt gewoon zoals jij aangeeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Zijn jullie tigers nou een clan of gewoon een groep mensen die vaak samen mw2 spelen? Als het het laatste is, is het dan OK als ik jullie aan mijn friends list toevoeg en af en toe mee speel?

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TAR ga ik ook nog uitproberen.
Maar ben nu nog level 16(begon uurtje geleden ofzo met level 2. leuk is dat op het begin)
Maar de ump bevalt me ook wel,Alleen long range ben je meestal wel de klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:09:
ff een vraagje voor PS3 mensjes in dit topique: gebruiken jullie voicechat? zo ja, hoe?

Ik overweeg namelijk om een (simpel) bluetooth headsetje te kopen zodat ik met een vriend ook voicechat kan gebruiken tijdens spec ops.

De ideale situatie is dat ik het game geluid gewoon over mijn audio systeem laat lopen (ik heb niet voor niets zo veel uitgegeven aan een goede Onkyo receiver + speakers ;) ), en de voice puur over de headset. Dit evt. door gebruik te maken van de PSN voicechat (dus apart van MW2).

Een alternatief zou zijn om een complete surround headset met toeters & bellen aan te schaffen, maarrr dan wil ik er wel één die ook op PC draait, plus dat ik dus eigenlijk gewoon lekker geluid uit speakers heb (zie boven) :p
Ik zeg 1 ding.. de tritton AX720.. heb hem zelf en is echt een geniaal ding. Je hoort alles perfect. kan goed verstaanbaar praten erdoorheen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:18:
[...]

Ik zeg 1 ding.. de tritton AX720.. heb hem zelf en is echt een geniaal ding. Je hoort alles perfect. kan goed verstaanbaar praten erdoorheen. :*)
Sorry hoor, maar das een complete koptelefoon! Sony headsetje is 5 cm groot, en stop je in één oor. Heeft ook perfect geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:14:
Zijn jullie tigers nou een clan of gewoon een groep mensen die vaak samen mw2 spelen? Als het het laatste is, is het dan OK als ik jullie aan mijn friends list toevoeg en af en toe mee speel?

Cheers!
Dat laatste, iedereen is welkom, ik speel ook regelmatig met ze en staan ook in mijn vriendenlijst. Wat is jouw steam ID? Je kan mij ook toevoegen als je wilt: [GoT] Wildcat

Ik ben zelf dus geen Tiger, maar gewoon een wilde kat, een wannabe tijger zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mijn steam ID is skintje. Ik speel af en toe met wat vrienden online maar omdat zij meer een leven hebben dan ik moet ik ook vaak alleen spelen en dus lijkt het me wel leuk om met wat andere mensen te spelen die wel voor de objectives gaan of gewoon een groep NL'ers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:32:
[...]

Ik ben zelf dus geen Tiger, maar gewoon een wilde kat, een wannabe tijger zeg maar :)
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:36:
Mijn steam ID is skintje. Ik speel af en toe met wat vrienden online maar omdat zij meer een leven hebben dan ik moet ik ook vaak alleen spelen en dus lijkt het me wel leuk om met wat andere mensen te spelen die wel voor de objectives gaan of gewoon een groep NL'ers! :)
Ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Als jij met je PS3 tegen PC kan spelen, dan wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Dank voor tips! Goed om te horen dat een (min of meer standaard) bluetooth headsetje werkt zoals ik voor ogen (oren :P ) had.

Die Tritton AX720 heb ik al eens langs zien vliegen in reviews; mooi ding maar idd meer een "totaaloplossing" à 170 euri, terwijl ik voor nu het gewone speelgeluid lekker over speakers wil laten gaan (geen buren / huisgenoten ftw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daarnet toevallig in een GunGame gemodde server terecht gekomen, man wat is dat geweldig!!

Beginnen met een USP en dan per kill naar USP+Bling (Akimbo + Silenced), dan magnum, akimbo enzovoort, echt geweldig uitgedacht.

In principe dus precies wat Black Ops krijgt O+

[ Voor 10% gewijzigd door Pimorez op 07-09-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:59:
Dank voor tips! Goed om te horen dat een (min of meer standaard) bluetooth headsetje werkt zoals ik voor ogen (oren :P ) had.

Die Tritton AX720 heb ik al eens langs zien vliegen in reviews; mooi ding maar idd meer een "totaaloplossing" à 170 euri, terwijl ik voor nu het gewone speelgeluid lekker over speakers wil laten gaan (geen buren / huisgenoten ftw).
Jij zoekt deze: http://www.consoleshop.nl...luetooth-headset-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een lekker potje gehad. 41-4 Domination op Karachi. Setup AK/AA-12 met Stopping Power, Scavenger & Ninja. Met als killstreaks Predator Harrier Stealth Bomber. Tegenstanders gelocked op C en gaan met de banaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zo, glasvezel is vandaag dan ook eindelijk geïnstalleerd door een mannetje van Lijbrandt. Ik ben benieuwd of ik nu wel een keer host ga zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:03:
[...]

Steam, dat is op de PC. PS3 = PSN ID. X360: X360 GAMERTAG.
Jah johh. las er eventjes overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:42
Pimorez schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:02:
Daarnet toevallig in een GunGame gemodde server terecht gekomen, man wat is dat geweldig!!

Beginnen met een USP en dan per kill naar USP+Bling (Akimbo + Silenced), dan magnum, akimbo enzovoort, echt geweldig uitgedacht.

In principe dus precies wat Black Ops krijgt O+
Heb ik ook een keer gehad, vond het ook super. Ik heb echter wel een voorkeur voor een omgekeerde gun-game. Je begint met het sterkste wapen en gaat dan juist terug naar bijvoorbeeld throwing knife. Dat is volgens mij veel spannender.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.