Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Blue_Fear schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:52:
[...]

Ja dat weet ik, maar kan ik niet in de hotkey list een vaste key voor het command center aanwijzen? En als je er dubbel op klikt dat hij dan naar de volgende Command Center gaat? Het zou wel slecht zijn als dat niet kon, zelfs in age of empires 3 kan dat :P
Met backspace kun je door je command centers cyclen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Laat die spam achterwege aub, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 30-07-2010 11:04 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Is die USB-stick van Raynor een beetje mooi of gewoon een stukkie plastic?
In mijn ogen is dat het enige wat je vaker kunt gebruiken aan de Collectors Edition dus als die tegen valt wordt het de standaard. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:42
Gonadan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:12:
Is die USB-stick van Raynor een beetje mooi of gewoon een stukkie plastic?
In mijn ogen is dat het enige wat je vaker kunt gebruiken aan de Collectors Edition dus als die tegen valt wordt het de standaard. :D
Het is een 2 GB stick van metaal en verlicht plastic (verlichting werkt natuurlijk alleen als je hem in een USB poort stop)

Het is ook nog een vrij zware, en er zit een ketting bij waarmee je hem om kan doen (zoals natuurlijk bij een echte dogtag hoort ;) )

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
kivela schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:40:
Bestelling van gamersland nog steeds niet binnen... (alhoewel hij al sinds maandag op verstuurd staat)

*zucht* is ook de laatste keer dat ik pre-order.
Dit had ik ook maar spel is gisteren toch binnengekomen. Volgens Gamersland was het spel al wel maandag verstuurd maar ik vraag het me af.

Heb je 'm nu al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Hij is heel mooi :)
Niet erg praktisch, want hij is best zwaar, maar wel onwijs vet. Hij geeft ook vrij veel licht.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Idd... ding is een leuke gadget... gebruiken zal ik em niet... want veels te leuk dat er SC1 op staat... ook om m'n nek hangen doe ik niet... daar is ie veels te zwaar voor ;)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
RJBanthum schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:09:
Ik vraag me af op wat voor moeilijkheidsgraad men de campaign hier speelt. Ik probeer hem op Hard en zoveel mogelijk achievements mee te pakken, maar sommige zijn echt onmogelijk xD Wat meehelpt (maar wel een beetje het spelplezier vermindert) is dat de missies voor een groot deel gescript zijn. De 2e keer is 20x zo makkelijk omdat je weet wat je kan verwachten. De variatie in de AI is minimaal. Meer mensen die Hard een echte uitdaging vinden?
Eerst speelde ik normal, maar dat was zo slaapverwekkend saai dat ik nu op Hard speel. Maar net als jij zegt, sommige missie's zijn wel erg moeilijk op hard, maar worden makkelijker doordat je de map en acties van je tegenstander leert kennen.

Heeft iemand tips voor Welcome to the Jungle? Al 3x opnieuw moeten doen, ik leer nu shortcuts, macro en micro tegelijk en me geld onder de 500 te houden, maar nog lukt het niet. Er komen steeds waves van protoss en vooral de void rays en colossus vreten mijn legers op. Gisteren tot de laatste objective gekomen, toen nog keihard afgemaakt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmmz als ik maandag niet de prijsvraag van t.net gewonnen heb ga ik toch nog maar kijken of ik ergens een ce kan score :X

Gisteren weer blijven hangen in Lost Viking >_<
Placement matches moet ik nog steeds doen, misschien van het weekend maar aan beginnen, hoewel het ook niet echt boeit aangezien ik toch niet veel random pvp zal doen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Lost Viking is echt erg leuk!

Hij word wel erg moeilijk trouwens, ik kon de eerste 3 levels doorkomen zonder dood te gaan, maar daarna had ik al iets meer moeite... na het 6e level word het echt pittig, vooral dat level met die zerg beesten, je hebt daar echt veel bommen nodig om het scherm schoon te maken ;)

Helaas niet de gold achievment gehaald, ik kwam net 40.000 punten tekort :(

edit: @ hierboven:

Welcome to the jungle, dat is toch dat je die paarse gas dingen moet verzamelen met je scv's?
die ging me op hard nog wel redelijk makkelijk af, het is voornamelijk goliaths maken!
Bij mijn basis zette ik 2 bunkers neer (geladen met marines), en 2 turrets.
Verder alleen maar goliaths maken en marauders/marines. Bouw even een 2e factory, zodat je je goliaths 2x zo snel kan uitpoepen. (als je al vikings kan maken, pak die ook mee, dat scheelt een hoop tegen de air units.)

[ Voor 39% gewijzigd door GeleFles op 30-07-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Yes, 'k heb m'n exemplaar van SC2 te pakken! En nog aan een geweldige prijs. 42,95 Euro in MediaMark (België) volgens mij een van de goedkoopste prijzen.

Voor alle mensen die misschien nieuw zijn met SC2 (waaronder mezelf), er is een zeer goede en handige wiki, wordt zeer goed up-to-date gehouden http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Ik heb ook woensdag even kunnen friemelen aan SCII nadat lieve Amazon mijn CE had afgeleverd en het voelde erg goed aan. Helaas nog ietwat weinig tijd gehad om te spelen (zucht, ik zit hier 6 maanden en dan lukt het een vriend om precies nu hier naartoe te komen), maar dat komt nog wel.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

IWriteCode schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:20:
Idd... ding is een leuke gadget... gebruiken zal ik em niet... want veels te leuk dat er SC1 op staat... ook om m'n nek hangen doe ik niet... daar is ie veels te zwaar voor ;)
Heb je dan ook een key van SC1 of dat dan weer niet? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Gonadan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:50:
Heb je dan ook een key van SC1 of dat dan weer niet? ;)
? Ik mis em even, maar dat mag... maar heb wel een key van StarCraft 1... top spel... heel veel gespeeld... Kan je eigenlijk al je oude blizzard game keys toevoegen aan je battle.net account?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

IWriteCode schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:51:
[...]

? Ik mis em even, maar dat mag... maar heb wel een key van StarCraft 1... top spel... heel veel gespeeld... Kan je eigenlijk al je oude blizzard game keys toevoegen aan je battle.net account?
Ja, dat kan. Laat ik het anders zeggen: Zeer aan te raden. Want dan kan je overal en altijd de spellen downloaden zonder de cd/dvd te moeten meesleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

IWriteCode schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:51:
[...]

Je krijgt SC Anthology op die stick, krijg je daar dan ook een key bij of is het puur voor de heb?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gonadan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:02:
[...]

Je krijgt SC Anthology op die stick, krijg je daar dan ook een key bij of is het puur voor de heb?
Waarom zouden ze SC Anthology op die stick zetten zonder key? :? Dat lijkt me wel eentje in de categorie 'iemand blij maken met een dode mus'. :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Cloud schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:03:
[...]

Waarom zouden ze SC Anthology op die stick zetten zonder key? :? Dat lijkt me wel eentje in de categorie 'iemand blij maken met een dode mus'. :P
Geen idee, maar dooie mussen kom je met bosjes tegen.
Dus dat zou ik dan wel zeker willen weten. (en dat weet ik nu dus alsnog niet. :P )

Is het jullie trouwens opgevallen dat alle doosjes er vernaggeld uit zien?

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 30-07-2010 11:13 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eergister mijn exemplaar gekocht voor 45 euro (informatique), geweldige game. heb nog niet zoveel online gespeeld (2 potjes in de practice league), campaign gaat wel lekker. Ik vind vooral de missies met de protoss erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Gonadan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Dus dat zou ik dan wel zeker willen weten.

Hoe bedoel je vernaggeld? En welke doosjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Gonadan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Dus dat zou ik dan wel zeker willen weten. (en dat weet ik nu dus alsnog niet. :P )

Geen last van hier in Belgie volgens mij, kan je laten zien wat je precies bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

DarkKnight schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:14:
Hoe bedoel je vernaggeld? En welke doosjes?
Cronax schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:15:
Geen last van hier in Belgie volgens mij, kan je laten zien wat je precies bedoelt?
De doosjes van de standaardversie hebben een soort drieluikvorm.
De randen zijn vaak wit afgesleten (ik dacht eerst dat het hoorde maar elk doosje is anders).
Terwijl de flap aan de bovenkant al half open gepoerd is.

Zouden er zoveel rotjochies in de winkel met die doosjes aan het spelen zijn ofzo?

Edit:
Ik kan er geen plaatje van vinden, op internets vind je alleen die dozen.
In de winkels heb je geen doos, is het dan een soort inruildoosje wat ze als reclame gebruiken ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 30-07-2010 11:29 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
in de eerste missie zit ook een reclamebord van de iCruiser :D bij die marine drop.

weet trouwens iemand waar precies de geheime missies zitten? je krijgt alleen de kerrigan portrait als je alle 29 missies op brutal hebt uitgespeeld en heb eigenlijk niet zoveel zin om er op gegeven moment achter te komen dat ik 10 missies geleden een geheime missie heb gemist.

[ Voor 9% gewijzigd door daanteb op 30-07-2010 11:35 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Als ik die lost vikings game wil spelen heb ik een klein beetje lag... nogal vervelend in een TDS (top down shooter), iemand anders hier ook last van?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
daanteb schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:35:
[...]

in de eerste missie zit ook een reclamebord van de iCruiser :D bij die marine drop.

weet trouwens iemand waar precies de geheime missies zitten? je krijgt alleen de kerrigan portrait als je alle 29 missies op brutal hebt uitgespeeld en heb eigenlijk niet zoveel zin om er op gegeven moment achter te komen dat ik 10 missies geleden een geheime missie heb gemist.
Je kan toch losse missies opnieuw spelen op een hogere moeilijkheidsgraad? (zelf nog niet getest TBH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stealth2000 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:37:
[...]

Je kan toch losse missies opnieuw spelen op een hogere moeilijkheidsgraad? (zelf nog niet getest TBH)
Klopt. Via Mission Archive op de brug.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:44:
[...]

Klopt. Via Mission Archive op de brug.
ah ok, maar houd hij ook bij dat je bv eerst een missie op brutal hebt uitgespeeld en vervolgens nog een keer probeert op hard voor de archievements?

btw, dacht eerst dat ik dat archievements en portraits spul maar niks zou vinden maar heb nu wel zo'n gotta catch 'em all gevoel. :P

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

daanteb schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:49:
[...]

ah ok, maar houd hij ook bij dat je bv eerst een missie op brutal hebt uitgespeeld en vervolgens nog een keer probeert op hard voor de archievements?
Brutal > Hard, dus dat zou niet hoeven. Als je alles op Brutal gehaald hebt, heb je dus ook alle Hard achievements. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:49:
[...]

Ik doe nu iets vergelijkbaars, ik speel missie's eerst op Normal en later ga ik terug voor Hard en de 'Hard mission goal' . Lijkt prima te werken.
Weet alleen niet zeker hoe hier mee omgegaan wordt met de cash bonuses en research points eigenlijk. Ik zorg er steeds voor dat ik die te pakken heb voordat ik met de volgende normal missie doorga. En zoals gezegd ga ik later pas terug voor de Hards.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 12:04 . Reden: zeg ik lekker niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Zo. Ben gisteren een uur of vier bezig geweest om de game aan de praat te krijgen op mijn mac, maar zonder succes. De installatie ging (na veel vijven en zessen) wel goed maar nu kan ik de verplichte update niet downloaden. Hij vraagt of ik de update wil downloaden, bij beide antwoorden sluit hij af en doet hij niks. Nu ben ik inmiddels zover dat het met mijn NAT te maken heeft. Blijkbaar is de download poort voor de updates (poort 3000) afgesloten. Ik heb een modem (met router ingebouwd) en een draadloze router daarachter. Tot nu toe is het mij nog niet gelukt om ze succesvol te forwarden naar mijn laptop en dus kan ik niet spelen (waarom weet ik niet overigens, maar goed). De logica hierachter ontgaat mij volledig. Ik start op, de game connect met internet en concludeert: update verplicht! Blijkbaar is dat dus niet geblokkeerd. De update zelf gaat via een ander kanaal en is dus wel geblokkeerd. Top. Updates handmatig downloaden kan nog niet, dus ik val lekker tussen wal en schip hierdoor... No game for me!

Sorry voor de frustratie, maar het is nogal een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Je krijgt soms ook de keuze om iemand wel of niet te helpen, dat zijn dan ook 2 verschillende missies, hoe kun je daar de andere van spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
EQJim schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:00:
Zo. Ben gisteren een uur of vier bezig geweest om de game aan de praat te krijgen op mijn mac, maar zonder succes. De installatie ging (na veel vijven en zessen) wel goed maar nu kan ik de verplichte update niet downloaden. Hij vraagt of ik de update wil downloaden, bij beide antwoorden sluit hij af en doet hij niks. Nu ben ik inmiddels zover dat het met mijn NAT te maken heeft. Blijkbaar is de download poort voor de updates (poort 3000) afgesloten. Ik heb een modem (met router ingebouwd) en een draadloze router daarachter. Tot nu toe is het mij nog niet gelukt om ze succesvol te forwarden naar mijn laptop en dus kan ik niet spelen (waarom weet ik niet overigens, maar goed). De logica hierachter ontgaat mij volledig. Ik start op, de game connect met internet en concludeert: update verplicht! Blijkbaar is dat dus niet geblokkeerd. De update zelf gaat via een ander kanaal en is dus wel geblokkeerd. Top. Updates handmatig downloaden kan nog niet, dus ik val lekker tussen wal en schip hierdoor... No game for me!

Volgens mij maakt hij voor de update een torrent bestand aan dat je kan vinden in de hoofdmap van het spel. Als je wel normaal torrents kan gebruiken dan kan je het proberen in je normale torrent programma zoals utorrent en dan handmatig de updates draaien via de executable.

Een kennis van mij heeft ook problemen met port forwarding, hij heeft een KPN glasvezel aansluiting en die modem / routers zijn gewoon brak als je wil gamen omdat je maar zeer beperkte controle erop hebt. Volgens mij was het een Thompson.

Geen idee of het zal werken maar goed het is het proberen waard misschien.

[ Voor 9% gewijzigd door Lukin op 30-07-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Eduardboon schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:03:
Je krijgt soms ook de keuze om iemand wel of niet te helpen, dat zijn dan ook 2 verschillende missies, hoe kun je daar de andere van spelen?
Niet... misschien single player opnieuw spelen of save games laden :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

MrVegeta schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:18:
[...]

Niet... misschien single player opnieuw spelen of save games laden :).
Ik heb gisteren de single player campaign uitgespeeld. Als je die dan weer laadt, kom je direct in een mission archives interface terecht. Daar zag ik zowel Haven's Fall als Safe Haven staan (ik heb die laatste gespeeld in de campaign zelf). Heb alleen nog niet geprobeerd of ik Haven's Fall ook daadwerkelijk kan spelen...

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Lukin schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:09:
[...]

Volgens mij maakt hij voor de update een torrent bestand aan dat je kan vinden in de hoofdmap van het spel. Als je wel normaal torrents kan gebruiken dan kan je het proberen in je normale torrent programma zoals utorrent en dan handmatig de updates draaien via de executable.
Dit ga ik uitzoeken. Bedankt!

Edit: niks te vinden. In de log file kan ik enkel terugvinden dat de app geen version informatie kan 'retrieven'. Hij kan dus helemaal niet connecten (lijkt het) en maakt volgens mij dus ook geen torrent aan.
Nogmaals: het gaat hier om een Mac OSX. Mogelijk gaat het dus anders.

[ Voor 24% gewijzigd door EQJim op 30-07-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Ik doe nu iets vergelijkbaars, ik speel missie's eerst op Normal en later ga ik terug voor Hard en de 'Hard mission goal' . Lijkt prima te werken.
Weet alleen niet zeker hoe hier mee omgegaan wordt met de cash bonuses en research points eigenlijk. Ik zorg er steeds voor dat ik die te pakken heb voordat ik met de volgende normal missie doorga. En zoals gezegd ga ik later pas terug voor de Hards.
Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Stel dat ik in een missie niet alle researchpoints pak en op een later moment die missie opnieuw speel, kan ik die punten dan alsnog binnenhalen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
EQJim schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:24:
[...]

Dit ga ik uitzoeken. Bedankt!

Edit: niks te vinden. In de log file kan ik enkel terugvinden dat de app geen version informatie kan 'retrieven'. Hij kan dus helemaal niet connecten (lijkt het) en maakt volgens mij dus ook geen torrent aan.
Nogmaals: het gaat hier om een Mac OSX. Mogelijk gaat het dus anders.
Plaats een berichtje op het forum van starcaft 2 :) wellicht zijn er handmatige patches te vinden.
Ik heb zelf op osx geen last, alleen dat het met model detail op alles hoger dan low niet te spelen is.
dat terwijl alles zowat medium kan. raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
posttoast schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:29:
[...]

Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Stel dat ik in een missie niet alle researchpoints pak en op een later moment die missie opnieuw speel, kan ik die punten dan alsnog binnenhalen?
Lijkt me wel aangezien je dan ook een achievement krijgt (finish all objectives in this mission), lijkt me ook dat je de punten krijgt.

Als je een game saved, een zelfmoord actie doet om een unit te slopen die je een achievement geeft (Loki/Brutalisk) en het lukt scoor je de achievement. Laad je je game weer (voor je die actie deed) en je houd je leger maar hebt de achievement :') .

Kwam ik toevallig achter toen ik die marauder groep bij de treinen sloopte maar goed denk er wel om dat je bij sommige units een part of the objective is.

Pff, ik zit nog maar op 13/24 (26?) en ben al een flinke poos bezig. ben blij met de vakantie release, kan ik tenminste doorgamen. Al moet ik nu wel wachten tot dinsdag voor ik echt weer bezig kan. Vanavond voetbalwedstrijd in Heerenveen, morgen bowlen in sneek, zondag uit eten en maandag naar Artis! Kijken of ze daar ook minizerg hebben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
Waar kan ik strategies vinden :) Of zijn er misschien zelfs boeken (strategy guides) die een must-have zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Hoeveel secret missions zijn er? Ik heb er inmiddels één gevonden en afgerond. Ik wil ze graag allemaal vinden voordat ik aan de Mar Sara missies begin, want dan kan het niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Als je medics in een bunker stopt is dat nog enigzins nuttig? kunnen ze vanuit de bunker poppetjes daarbuiten healen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
@gohan, denk het niet.

@VP, ik denk dat het wel kan, als je een secret missie in bv een andere missie hebt. Dan kan je die missie via die Mission Launcher laden en dan de secret missie zoeken. Tenminste, dat lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

et36s schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:46:
Waar kan ik strategies vinden :) Of zijn er misschien zelfs boeken (strategy guides) die een must-have zijn!
Strategies voor multiplayer? Houd de diverse battlecasts bij op Youtube en de Day9 casts op blip.tv voor inspiratie; en daarnaast zijn ze bij TeamLiquid een wiki aan t vullen met diverse openingstactieken. Echter, anderen zien en lezen die ook dus kan je aanval nog steeds vrij eenvoudig worden gecountered ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:39:
[...]

Lijkt me wel aangezien je dan ook een achievement krijgt (finish all objectives in this mission), lijkt me ook dat je de punten krijgt.

Als je een game saved, een zelfmoord actie doet om een unit te slopen die je een achievement geeft (Loki/Brutalisk) en het lukt scoor je de achievement. Laad je je game weer (voor je die actie deed) en je houd je leger maar hebt de achievement :') .

Kwam ik toevallig achter toen ik die marauder groep bij de treinen sloopte maar goed denk er wel om dat je bij sommige units een part of the objective is.

Pff, ik zit nog maar op 13/24 (26?) en ben al een flinke poos bezig. ben blij met de vakantie release, kan ik tenminste doorgamen. Al moet ik nu wel wachten tot dinsdag voor ik echt weer bezig kan. Vanavond voetbalwedstrijd in Heerenveen, morgen bowlen in sneek, zondag uit eten en maandag naar Artis! Kijken of ze daar ook minizerg hebben :D.
sc2 op 1 RL op 2, ik moet al werken, rest mag wijken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
weet niet of het al gepost was maar lijkt me toch wel interresant om te weten:

http://gameinformer.com/b...t-ii-overheating-bug.aspx

voordat zometeen iedereen zn videokaart gesmolten terugvind in zn pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
De Gesnaakte schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:12:

Vreemd verhaal eigenlijk. Er zijn toch wel meer spellen die geen framerate cap hebben en dit probleem niet hebben?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Valt wel mee, ingame probeert mijn videokaart ALTIJD zoveel mogelijk fps te renderen, hoewel hij er niet altijd voldoende haalt :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat grote verschil is dat het hier om een menu gaat en niet 'gewone' game beelden. Maar technisch kan ik het ook niet helemaal verklaren. Misschien dat videokaarten warmer worden van een erg simpele scene op 350 fps renderen, dan een erg complexe scene op 20 fps?

Dat nieuwsartikel klopt overigens wel, want bij is de game dus ook al twee keer in het menu keihard vastgelopen met typische oververhittingsverschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik eens proberen. Met de beta had ik geen enkel probleem. Alle settings op ultra, alles supersmooth zonder problemen of hickups.

Met de officiele release kreeg ik ineens problemen met m'n vidcard cq het renderen. Na een tijd spelen artifacts, af en toe freezes. Begon al te denken dat m'n vid. card aan het overlijden is (seen it before^^)

Hoop dat dit het is, een nieuwe vid. card zit er voorlopig even niet in hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zulk soort verhalen hoor ik wel vaker (eve online had ook wel de nijging schijnbaar vroeger om in station belachelijke framerates te halen waardoor kaarten soms gefrituurd werden, tegenwoordig staat v-sync standaard aan), maar ik begrijp nooit hoe dat kan. Kaarten moeten toch thermische beveiliging hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:23:
[...]

Ga ik eens proberen. Met de beta had ik geen enkel probleem. Alle settings op ultra, alles supersmooth zonder problemen of hickups.

Met de officiele release kreeg ik ineens problemen met m'n vidcard cq het renderen. Na een tijd spelen artifacts, af en toe freezes. Begon al te denken dat m'n vid. card aan het overlijden is (seen it before^^)

Hoop dat dit het is, een nieuwe vid. card zit er voorlopig even niet in hehe :)
Hier exact hetzelfde. Met de beta alles prima, nu artifacts en freezes. Ik ga deze "oplossing" proberen, ben heel benieuwd.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:35:
Als ik die lost vikings game wil spelen heb ik een klein beetje lag... nogal vervelend in een TDS (top down shooter), iemand anders hier ook last van?
Ja heb ik ook last van, recht horizontaal of verticaal werkt het goed maar als ik schuin ga krijg ik ook vertraging, erg vervelend wat het echt een stuk moeilijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
EQJim schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:00:

Is je computer direct geconnecteerd tot die modem/router, of zit hier nog iets tussen? Want normaalgezien moet SC2 perfect werken op Mac. Heb je het laatste nieuwe OS van MAC? Ik veronderstel dat je Belgisch bent, bij welke ISP ben je?

Foto materiaal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Hmm, het enige wat ik me kan bedenken is dat videokaarten kleine berekeningen dus erg snel uitvoeren en om de onderdelen die de berekening uitvoeren leeg te maken wordt volgens mij de spanning van dat onderdeel afgehaald. Effect bij simpele berekeningen is dus dat er op sneltreintempo de spanning aan en uit gaat, dat zou de hitte kunnen verklaren.

Maar pin me er niet op vast, dit is slechts mijn eigen interpretatie met een beperkte kennis van de werking van een videokaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb met een gloednieuwe PC last van lockups tijdens SCII, alleen NIET in de menu's, maar gewoon tijdens het spelen, en tijdens filmpjes op bijv. de Bridge.

Heb SCII geinstalleerd op een andere PC, en daar heb ik zonder problemen nu ~3 uur gespeeld. Ik ga die fix toch maar even proberen op de andere PC, kijken of SCII de oorzaak is of de nieuwe PC gewoon defect is. (RMA is al aangevraagd).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Cronax schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:47:
Hmm, het enige wat ik me kan bedenken is dat videokaarten kleine berekeningen dus erg snel uitvoeren en om de onderdelen die de berekening uitvoeren leeg te maken wordt volgens mij de spanning van dat onderdeel afgehaald. Effect bij simpele berekeningen is dus dat er op sneltreintempo de spanning aan en uit gaat, dat zou de hitte kunnen verklaren.

Maar pin me er niet op vast, dit is slechts mijn eigen interpretatie met een beperkte kennis van de werking van een videokaart ;)
Veranderingen in de spanning leveren geen warmte-productie op. De warmte-productie is rechtevenredig met de spanning en de stroom die er door een schakeling gaat. Spanning weg = warmte-productie weg.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 22:49

propheseus

Doo mer heanig an

Cloud schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:22:
Ik denk dat grote verschil is dat het hier om een menu gaat en niet 'gewone' game beelden. Maar technisch kan ik het ook niet helemaal verklaren. Misschien dat videokaarten warmer worden van een erg simpele scene op 350 fps renderen, dan een erg complexe scene op 20 fps?

Dat nieuwsartikel klopt overigens wel, want bij is de game dus ook al twee keer in het menu keihard vastgelopen met typische oververhittingsverschijnselen.
Idem hier. Vond het zelf ook al zo vreemd. Tikkend geluid, hele computer vast en laptop te warm om op schoot te houden. Gelukkig hier het antwoord dus. Wel vreemd dat Blizzard niet gelijk een update eruit drukt die dit probleem verhelpt.

Of het is misschien een wapen van de VS om de computers in Korea lam te leggen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ik lees dat je 12g nodig hebt om je harde schijf maar nu kan ik me herinneren dat je wel meer nodig hebt (werd genoemd in dit forum). Of heb ik dat toen verkeerd begrepen? Ik las volgens mij dat je wel 25-30g nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

propheseus schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:59:
Of het is misschien een wapen van de VS om de computers in Korea lam te leggen...
Ik denk niet dat de VS de computers in Zuid-Korea vast willen laten lopen zodat Kim Jong-Il en de rest van Noord-Korea vrij eenvoudig Zuid-Korea kunnen annexeren :p

(m.a.w.: SC is alleen populair in Zuid-Korea, in Noord-Korea worden hele andere spelletjes gespeeld)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
Maduth schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:04:
Ik lees dat je 12g nodig hebt om je harde schijf maar nu kan ik me herinneren dat je wel meer nodig hebt (werd genoemd in dit forum). Of heb ik dat toen verkeerd begrepen? Ik las volgens mij dat je wel 25-30g nodig had.
12 GB wordt idd aangegeven in de handleiding ja. Nu met alle uitbreidingen die er nog op stapel zijn zal dit natuurlijk meer worden. Maar, als ik me niet vergis staat in het boekje uitgelegd dat die 12GB wordt samengenomen met de plaats die het OS ook nodig heeft (but I can be wrong, maar vluchtig gelezen)

Foto materiaal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Maduth schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:04:
Bij mij neemt SC2 tot nu toe maar 8GB in beslag, maar dit is alleen de singleplayer. De Multiplayer maps moeten nog gedownload worden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Jerry schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:10:
[...]

Bij mij neemt SC2 tot nu toe maar 8GB in beslag, maar dit is alleen de singleplayer. De Multiplayer maps moeten nog gedownload worden.
Ook 8 hier, met multiplayer maps. Maps nemen echt niet veel plaats in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben sommigen van jullie ook soms last van random disconnects, het gebeurt bij mij om de 2 a 1,5 uur. Maar niet met exacte regelmaat. Lees online dat er wel meerdere mensen last van hebben, vraag me af hoe het komt. Provider is Scarlet btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

MrVegeta schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:00:
@VP, ik denk dat het wel kan, als je een secret missie in bv een andere missie hebt. Dan kan je die missie via die Mission Launcher laden en dan de secret missie zoeken. Tenminste, dat lijkt me...
Nope. Als je eenmaal aan die "final missions" begint, kan je niet meer terug om die secret mission te doen. Hij staat namelijk niet in het lijstje, je moet eerst de planeet bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
imp4ct schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:45:
[...]

Is je computer direct geconnecteerd tot die modem/router, of zit hier nog iets tussen? Want normaalgezien moet SC2 perfect werken op Mac. Heb je het laatste nieuwe OS van MAC? Ik veronderstel dat je Belgisch bent, bij welke ISP ben je?
Grappig, waarom denk je dat ik Vlaams ben?

Ik heb inderdaad een modem en een draadloze router, twee kastjes dus. Het probleem zit 'm hier ook waarschijnlijk in het forwarden van poorten.
Ik heb het laatste OS, gister nog even de updates gedraaid en geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Is trouwens mogelijk om ook Co-op te spelen terwijl de andere zeg maar al wat andere missie's heeft gespeeld? Of moet je echt vanaf het begin samen spelen? Of geldt dit alleen voor de MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
Iemand al een bevestiging dat de oplossing voor het niet laten smelten van je Video-kaart werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Species5618 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:51:
[...]

Veranderingen in de spanning leveren geen warmte-productie op. De warmte-productie is rechtevenredig met de spanning en de stroom die er door een schakeling gaat. Spanning weg = warmte-productie weg.
Hij produceert dan wel geen warmte meer, maar kan hij die warmte die al geproduceert heeft wel kwijt? Het lijkt me sterk dat zodra de spanning er af is, de warmte ook gelijk weg is, die moet ergens naartoe...vandaar dus mijn idee, als die warmte zich opbouwt en niet de tijd heeft behoorlijk weg te lopen...

Maar goed, tenzij iemand met de nodige kennis van zaken tests doet zullen we er wel niet achter komen ;) Ik ben allang blij dat ik er zelf geen last van heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bij WoW wilde ik ook altijd de CE hebben. Dat ging goed bij WoW, bij TBC, maar bij WotLK greep ik mis. Ik had het besteld, maar de webshop leverde uiteindelijk niet. Daarna ben ik naar Middelburg gereden, omdat daar ergens in een hoekje nog een winkel zou zitten, waar ze nog een CE zouden hebben..

Die praktijken wilde ik deze keer niet meer. Met onderstaand als resultaat. :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MN2AFGiLQumAerXmd10uUNH1/thumb.jpg

En nu snel eentje uitpakken..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kan je mooi 2vs2 tegen jezelf doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 07:40
Bah, ik ben ook voor de bijl gegaan...

Ik moest even langs een computerwinkel om een draadloos netwerkkaartje te halen. Daar zit een gameboer naast, en die had nog zat spellen liggen. Ook verschillende CE's.

Ik heb uiteindelijk maar een gewone editie meegenomen, en ga die vanavond installeren op mijn oude beestje. Meteen maar even een foldertje gehaald voor een nieuwe desktop als mijn huidige pc toch echt te sloom lijkt te zijn. (Het is lastig te achterhalen waar je voor redelijk geld een prima gamesysteem kan kopen zonder het zelf in elkaar te knutselen, iemand ideeen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hulkie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:10:
Ik heb uiteindelijk maar een gewone editie meegenomen, en ga die vanavond installeren op mijn oude beestje. Meteen maar even een foldertje gehaald voor een nieuwe desktop als mijn huidige pc toch echt te sloom lijkt te zijn. (Het is lastig te achterhalen waar je voor redelijk geld een prima gamesysteem kan kopen zonder het zelf in elkaar te knutselen, iemand ideeen?)
Wat knutselen is leuk en je spaart meer uit dan je denkt: Volg gewoon reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2010 en vergeet niet scherm + randapparatuur van de prijs af te trekken :)

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 30-07-2010 15:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Ik wilde net zeggen wat er boven me gezegd wordt.
Het is leuk om een pc te in elkaar te fietsen (dat is natuurlijk wel een kwestie van smaak) en je kunt veel uitsparen.
Zo kun je dus betere hardware kopen voor hetzelfde geld.

Mocht je toch een standaard gebouwde pc willen zou ik aanraden om naar de lokale pc-boer te stappen, onderdelen te bestellen en het door hen in elkaar laten zetten.

Zelf koop ik al mijn spul bij salland.eu. Volgens mij kan je het daar ook in elkaar laten draaien tegen een betaling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Vraag een kennis of die je kan helpen, iedereen heeft wel een kennis die computers in elkaar kan knutselen...

Mijn laptop heeft er ook moeilijk mee. Flinke FPS drops soms (niet tijdens combat) maar wanneer er een object in beeld komt zoals die tempel met de laser drill missie... en net ging mijn beeld zwart flikkeren, denk dat dat meer een driver probleem is. Ik had er in de beta ook wel last van.

Eind augustus komt mijn nieuwe systeem, die wordt hopelijk net als mijn campaign replay, Brutal!
PromWarMachine schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:02:
Bij WoW wilde ik ook altijd de CE hebben. Dat ging goed bij WoW, bij TBC, maar bij WotLK greep ik mis. Ik had het besteld, maar de webshop leverde uiteindelijk niet. Daarna ben ik naar Middelburg gereden, omdat daar ergens in een hoekje nog een winkel zou zitten, waar ze nog een CE zouden hebben..

[afbeelding]

Oh prommetje, die CE's zijn er meer dan genoeg, in de MM stonden er 6...

[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 30-07-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Genoeg CE's bij de lokale Intertoys hier :)

Gister ook even snel 1 meegenomen...kwam daar eigenlijk voor een luchtbed voor de kleine....maarja....je moet toch ergens voor slagen hè :P

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eem luchtbed bij de intertoys, gaat er hier iets fout? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 07:40
Boeboe schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:15:
[...]

Wat knutselen is leuk en je spaart meer uit dan je denkt: Volg gewoon reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2010 en vergeet niet scherm + randapparatuur van de prijs af te trekken :)
Hier had ik inderdaad al gekeken, dat systeem van 770 incl monitor enzo lijkt me prima. Maar ik heb geen verstand van zaken, dus vind ik het moeilijk hiervan af te wijken als ik bijvoorbeeld bij MyCom niet de onderdelen kan bestellen die hier worden voorgeschreven. Zo meteen koop ik allemaal onderdelen die niet eens compatibel zijn door verschillende sockets e.d.

Bij lokale computerwinkels of computer ketens zitten er vaak van die zwakke videokaarten in die helemaal niet bedoeld zijn voor gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje in de OP, de totalbiscuit video's video 4 moet zijn: YouTube: I Suck at Starcraft 2 - Episode 4 - A Swarm of Bees, hij is nu hetzelfde als nummer 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
PromWarMachine schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:02:

[afbeelding]

Arisscboy :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Veel van de custom games werken bij mij niet, dan zegt het spel simpelweg 'map not found' terwijl de map volgens het scherm wel gewoon gedownload is... Iemand anders last van?

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
hulkie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:42:
[...]

Hier had ik inderdaad al gekeken, dat systeem van 770 incl monitor enzo lijkt me prima. Maar ik heb geen verstand van zaken, dus vind ik het moeilijk hiervan af te wijken als ik bijvoorbeeld bij MyCom niet de onderdelen kan bestellen die hier worden voorgeschreven. Zo meteen koop ik allemaal onderdelen die niet eens compatibel zijn door verschillende sockets e.d.

Bij lokale computerwinkels of computer ketens zitten er vaak van die zwakke videokaarten in die helemaal niet bedoeld zijn voor gamen...
Daarvoor is het BBG Gamesysteem topic hier op GoT ;) Daar kan je eventueel advies vragen als een bepaald onderdeel niet te leveren is. Er zijn trouwens meerdere winkels in de pricewatch te vinden die voor een kleine meerprijs alles voor je in elkaar zetten hoewel je dan vaak alles wel bij hen moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Laatst online: 19:48
Ik ga zo proberen om nog een exemplaar te scoren. Twijfel nog tussen de gewone editie en een CE....

Wat ik me afvroeg, is er ergens een compleet overzicht van alle hotkeys in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:16
JJerome schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Omdat in Windows XP je minimaal SP 3 moet hebben.
Wat knap is, omdat voor WinXP Pro 64 helemaal geen SP3 bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Aidacra schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:39:
Wat ik me afvroeg, is er ergens een compleet overzicht van alle hotkeys in het spel?
L.M.G.T.F.Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Aidacra schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:39:
Ik ga zo proberen om nog een exemplaar te scoren. Twijfel nog tussen de gewone editie en een CE....

Het lijkt me dat Google daar vol mee staat. Als dit nog niet het geval is, dan zal dat nog wel komen.

Ik kan je de CE wel aanraden, de extra's zijn het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Bij mij werkt het geluid in starcraft 2 enkel wanneer ik voor 'stereo' kies in de sound options.

Ik heb een 7.1 surround set van creative, maar kies ik voor 7.1 ingame heb ik geen geluid? Ook niet in 5.1 , surround of quad..

Draai windows 7 64bit, geluidskaart is een soundblaster x-fi gamer, alle drivers up to date, en in windows en creative programma staat ook 7.1 ingesteld.

Kunnen jullie wel voor de 7.1 output kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Laatst online: 19:48
Oh handig dat Google! Is dat nieuw? In ieder geval bedankt!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Hier nog wat linkjes die misschien handig zijn voor in de OP:

sc2casts.com - collectie van casted matches.
sc2rc.com - replays uploaden en bekijken
replayladder.com - replays uploaden en bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
@mindcrash bedankt ;) eens zien of ik mijn StarCraft I niveau na 10 jaar kan evenaren :p de game voelt hetzelfde aan maar de singleplayer is gruwelijk uitgewerkt en op tactisch gebied is er toch ook een hoop veranderd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Wussie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:55:
Hier nog wat linkjes die misschien handig zijn voor in de OP:

sc2casts.com - collectie van casted matches.
sc2rc.com - replays uploaden en bekijken
replayladder.com - replays uploaden en bekijken
Vind Gamereplays ook wel een goede site in het algemeen. Ze hebben ook een Starcraft2 portaal:
http://www.gamereplays.org/starcraft2/

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:43:
[...]

Ja heb ik ook last van, recht horizontaal of verticaal werkt het goed maar als ik schuin ga krijg ik ook vertraging, erg vervelend wat het echt een stuk moeilijker maakt.
Heb al even wat rondgegoogled maar niemand met een oplossing of waar het probleem door komt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

MrVegeta schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:28:
[...]

Heb al even wat rondgegoogled maar niemand met een oplossing of waar het probleem door komt gevonden.
Misschien Vsync uitzetten?

Heb er zelf overigens ook last van maar vind het geen issue

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Jezus, laatste missie op hard is geen kattepis.. tot nu toe vrijwel elke missie in 1x gehaald, maar ben nu echt al 6x opnieuw begonnen.. volgens mij doet ik iets fout :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
Het moet er toch wel heel snel aankomen dat ik makkelijk potjes ga winnen.
Dit is voor te gek

Je staat netjes in brons met 3-3 (dus 50-50 en verwacht dus normaal potje) en heb daarna 3 keer tegen gold moeten spelen achter elkaar. Sta nu dus 3-6

Het moet er dus wel heel snel aankomen dat ik de potjes uber simpel ga winnen. En dan stug bij een gold league speler er neer zetten (slightly favored)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:50:
Jezus, laatste missie op hard is geen kattepis.. tot nu toe vrijwel elke missie in 1x gehaald, maar ben nu echt al 6x opnieuw begonnen.. volgens mij doet ik iets fout :')
Ligt eraan welke upgrades je hebt gekozen, als je de goede hebt gekozen is de laatste missie op hard echt a peace of cake, ik ga het vanavond nog ff proberen zonder artifact te gebruiken voor achievement.

spoiler:
Bunker + 150 hp (niet de turret, die zuigt) + 2 extra slots/siege, extra range. Tank upgrades +splash dmg, etc zijn belangrijk, en dat ding waarmee je zerg kan slowen (ben de naam kwijt), dan is alles dood voordat het bij je bunkers in de buurt komt, alleen als kerrigan komt moet je waarschijnlijk ff een paar dingen fixen in je defense maar dat is geen ramp, gewoon zorgen dat de units al klaar staat in je kamp.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:59:
[...]

Ligt eraan welke upgrades je hebt gekozen, als je de goede hebt gekozen is de laatste missie op hard echt a peace of cake, ik ga het vanavond nog ff proberen zonder artifact te gebruiken voor achievement.

spoiler:
Bunker/siege tank upgrades zijn belangrijk, en dat ding waarmee je zerg kan slowen (ben de naam kwijt), dan is alles dood voordat het bij je bunkers in de buurt komt, alleen als kerrigan komt moet je waarschijnlijk ff een paar dingen fixen in je defense maar dat is geen ramp, gewoon zorgen dat de units al klaar staat in je kamp.
spoiler:
kheb alleen de turret upgrade, niet meer capaciteit.. verder doe ik het zoals je zegt.. alleen aan het einde is de combinatie van kerrigan + swarm teveel om te houden..1x tot 98% volgehouden :').. moet je ook actief nydus worms over de hele map gaan slope? lijkt me moeilijk om te doen met al die hydra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:31:
[...]

spoiler:
kheb alleen de turret upgrade, niet meer capaciteit.. verder doe ik het zoals je zegt.. alleen aan het einde is de combinatie van kerrigan + swarm teveel om te houden..1x tot 98% volgehouden :').. moet je ook actief nydus worms over de hele map gaan slope? lijkt me moeilijk om te doen met al die hydra's.
spoiler:
de turret upgrade is jammer, die vond ik persoonlijk waardeloos, ben een 2e campaigne aan het doen voor alle andere upgrades en andere keuzes in de story line, de extra capaciteit, extra armor en extra range zijn erg goede upgrades om te hebben voor bunkers, verder is de opstelling belangrijk, gebruik maken van de higher grounds, siege tanks goed afschermen, de nydus worms hoef je niet te slopen, tenminste heb ik niet gedaan. Wat bij mij goed werkte was bunkers neerzetten in een kring, in het midden een aantal siege tanks en een paar SCV's die de boel repareren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
blakez schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:49:
Bij mij werkt het geluid in starcraft 2 enkel wanneer ik voor 'stereo' kies in de sound options.

Ik heb een 7.1 surround set van creative, maar kies ik voor 7.1 ingame heb ik geen geluid? Ook niet in 5.1 , surround of quad..

Draai windows 7 64bit, geluidskaart is een soundblaster x-fi gamer, alle drivers up to date, en in windows en creative programma staat ook 7.1 ingesteld.

Kunnen jullie wel voor de 7.1 output kiezen?
heb je sound provider in het spel op defauld staan?
je kan ook je soundblaster zelf aanklikken denk ik mischien helpt dat.
heb je een digitale speakerset of analoog?
digitaal zit met 1 stekker analoog met 3 voor 5.1
bij mij werkt het wel, heb een auzentech 7.1 soundblaster met een creative digital5500 als speakerset

[ Voor 6% gewijzigd door Goofy1978 op 30-07-2010 18:51 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie